نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من مبتلا به نفروپاتی IgA در تشخیص داده شد، و پروتئین من در ادرار در 24 ساعت 360 میلی گرم در حال حاضر پس از مصرف prednisona.Cómo می توانید نشت پروتئین متوقف است؟

مقدار پروتئین در ادرار بیماران کمتر از 150 میلی گرم / 24 ساعت، 360 میلی گرم از حالت پروتئین است که هنوز هم بسیار بالاتر از پروتئین به طور موثر کنترل نشده normal.Si است، می تواند صدمه به کلیه ها بیشتر و مشکلات دیگر را القا مانند سوء تغذیه، کم خونی، خستگی، از دست دادن مو، و غیره.

پردنیزون به مواد مخدر است که می تواند از دست دادن پروتئين مهار و جلوگیری از واکنش های التهابی در کلیه ها، اما می تواند نظر IgA نفروپاتی raíz.En از این درمان نمی باشد، برخی از درمان سیستمیک تر مورد نیاز است.

سلول های بنیادی در طب چینی و طب occidental.En بر اساس نسبت به استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی، سلول های بنیادی ممکن است تنها درمان نفروپاتی IgA در، در درجه اول، بلکه تولید secundarios.A کمتر اثرات از طریق حذف کمپلکسهای ایمنی، تنظیم سیستم ایمنی بدن و ترمیم سلولهای کلیه آسیب دیده، سیستم تصفیه کلیه را می توان با éxito.Al بازسازی در حالی که نشت پروتئین از بیماران را می توان به خوبی اداره می شود.

داروهای تجویزی باید در وضعیت بیماری pacientes.De بنابراین بستگی دارد، اگر شما می خواهید بدانید که چه داروهایی برای شما مفید است، شما می توانید با ما از طریق ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چینی Osmotherapy پزشکیدیالیز می تواند کلیه بیمار برای فیلتر کردن خون و حفظ محیط داخلی limpio.En کلی جایگزین، بیماران توصیه به سه یا چهار بار در هر دیالیز semana.Sin با این حال، می تواند عوارض مختلف و بروز عوارض شود، بنابراین بیماران باید می خواهید بدانید که چگونه برای کاهش جلسات دیالیز؟

برای رسیدن به این دو نوع درمان مفید هستند، و درمان های جایگزینی مستقیم است که می تواند دیالیز یا تابع renal.Hoy بهبود، ما دوست داریم که به معرفی از این دو جنبه.

درمان که به طور مستقیم می تواند جایگزین دیالیز

علاوه بر دیالیز، برخی از روش های دیگر تصفیه خون نیز می تواند پاک خون کمک کند، و برخی از آنها می تواند خون بیشتر از diálisis.Por عنوان مثال پاک، تعویض پلاسما، Hemopurification جذب ایمنی، CRRT، و غیره، می تواند به شما کمک کند دانلود کنید مواد مولکولی، نه تنها کوچک بلکه مواد مولکولی متوسط grandes.De بنابراین، بیماران خون را می توان بارها و بارها تمیز، و سپس بیماران کیفیت زندگی را می توان به وضوح بهبود یافته . در نتیجه، بیماران می توانند جلسه دیالیز خود را با موفقیت کاهش می دهد.

درمان که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد

اگر چه بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی دیالیز را آغاز کرده اند، برخی از آنها هنوز هم برخی از تولید ادرار و renal.Es تابع می گویند که آنها هنوز هم شانس برای دریافت دیالیز خلاص شدن از شر و یا حداقل کاهش فرکانس از diálisis.Hasta در حال حاضر، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی و آلودگی درمانی خون اثر روشن در افزایش جریان خون به کلیه ها، تحریک سیستم ترمیم سلول کلیوی معلول و بازسازی ساختار به عنوان riñón.A نشان داده اند سلول های کلیوی نکروتیک بیشتر و آسیب دیده بیشتر است، اما نمی تواند به محل کار خود بازگردند، بیماران ممکن است فرصت بیشتری برای با کلیه خود را زندگی می کنند.

اگر شما به دنبال برای درمان های موثر برای کاهش جلسات دیالیز، شما می توانید به دکتر آنلاین در جزئیات و یا از طریق ایمیل در sjzhospitalrenal@hotmail.com مشورت کنید.



:: برچسب‌ها: چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 سپس بادام است در درمان بیماری مزمن کلیه مفیدبادام ارزش مغذی و پزشکی بالا، پس از آن توسط بسیاری از مردم دوست داشتند. سپس بادام است در درمان بیماری مزمن کلیه مفید

عملکرد بادام

تغذیه در بادام از جمله ویتامین E، چربی های اشباع شده و الیاف در رژیم غذایی می تواند به کاهش کلسترول خون، حفاظت از کلیه ها و به طور موثر کاهش بروز مشکلات قلبی و بیماری های قلبی و جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی. مشخص شده است که بیماری های قلبی و عوارض قلبی عروقی علت اصلی مرگ بیماران مبتلا به بیماری کلیه، بنابراین خوردن بادام به طور موثر می تواند به کاهش عوامل خطر و امید به زندگی طولانی تر بیماران.

بادام خوب برای کنترل قند خون بالا می باشد. بادام شیرین حاوی الیاف غنی است که می تواند بیماران را احساس و کنترل وزن بدن کمک. بادام تلخ می تواند در پیشگیری و درمان دیابت ناشی از آلوکسان داروی ضد تومور کمک کند.

بادام خوردن کمک کند التهاب درمان و سهولت درد. برخی از بیماران حتی می تواند بدون مسکن با مکمل بادام داشته باشد.

بادام همچنین اثر زیبایی از طریق ترویج گردش خون پوست را داشته باشد. این نیز می تواند برخی از مشکلات پوستی در بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی را کاهش دهد.

بادام می تواند اختلالات گوارشی را کاهش دهد. بادام حاوی روغن چرب و نقش روده ملین زیبا است و می توان آن را مورد استفاده برای کاهش یبوست.

بادام با بیماری کلیوی

بادام بسیاری از منافع را به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. مشخص شده است که خوردن مقدار مناسب از بادام می تواند کلسترول بالا موثر پایین تر و کاهش خطر بیماری های قلبی و بیماری های مزمن مختلف از جمله بیماری های مزمن کلیه است. حتی اگر بیماری پیشرفته کلیه patientswith باید بیش از حد از آن مصرف نمی کنند، این است که به دلیل بادام حاوی فسفر غنی و پروتئین ها، هر دو از آنها ممکن است به این بیماری را تشدید کنند.

در یک کلام، بادام در درمان بیماری های کلیوی، اما برای افراد مبتلا به بیماری پیشرفته کلیه باید از مصرف آن را کنترل مفید است. اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیه، برای تماس با دکتر آنلاین ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: سپس بادام است در درمان بیماری مزمن کلیه مفید,بادام خوب برای کنترل قند خون ,
:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 کراتینین سرم 2.9 قابل درمان استسطح کراتینین سرم 2.9 است که قابل درمان و یا بیش از حد متوسط خطرناک است؟ در سرم بالینی 2.9 بدان معنی است که افرادی که در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و این یک گام vital.Para افرادی که در این مرحله می باشد کلیه های شما آسیب دیده در حد متوسط است، پس ممکن است که آن را به عقب، یعنی این مرحله قابل درمان است، نکته کلیدی این است برای پیدا کردن یک درمان مناسب در زمان.

همانطور که گفته شد، کراتینین سرم 2.9 بدان معنی است که کلیه های آسیب دیده در حد متوسط، از جمله این، کلیه نمی تواند موثر به عنوان antes.La کار که چرا مردم می تواند یک زندگی عادی، با توجه به عملکرد جبرانی قوی آن است. اما برای بسیاری از افراد که ممکن است برخی از تفاوت ها، اگر به دقت همه می دانیم suficiente.Como یافت پیش آگهی زودرس و درمان را تحت تاثیر قرار به طور مستقیم، به طوری به دکتر خود در اسرع وقت یک بار که شما احساس ناراحتی را ببینید.

همانطور که برای درمان، دو تا از آنها را در طب clases.Una غربی وجود دارد، از سوی دیگر پزشکی china.Ambos می تواند کمک به مردم بهتر زندگی می کنند، اما در مقایسه با طب غربی، طب چینی طبیعی تر است، علاوه بر این، شما می توانید مشکل کلیه از علل آن را حل کند.

طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی، مانند نوآوری و درمان خارجی، شما می توانید سطح کراتینین بالا کاهش و تسکین علائم دیگر ناشی از بیماری بدون آسیب رساندن به کلیه ها است. برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، ممکن است که فرصت برای بازگشت به زندگی عادی، که شده است، با کمک از این درمان داشته باشد، افراد با سطح کراتینین سرم از 2.9 می تواند شانس آن را معکوس داشته باشد.

به طور خلاصه، کراتینین سرم 2.9 قابل درمان است، نکته این است که شما نیاز به درمان مناسب به tiempo.Si شما هر گونه کمک نیاز دارند، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید دکتر آنلاین و یا پیام های ترک به ما، ما را انجام خواهد داد همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: برچسب‌ها: کراتینین سرم 2 , 9 قابل درمان است,سطح کراتینین سرم 2 , 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

رتینوپاتی دیابتینام: منصور

جنسیت: مرد

سن: 46

وضعیت تاهل: متاهل

ملیت: پاکستان

در 2013 اکتبر 25، او را به بیمارستان ما به دلیل طولانی از لحاظ دیابت، سطح کراتینین بالا پذیرفته شد. در 18 سال گذشته، او از پرادراری، پرنوشی، پرخوری افزایش کراتینین و دیالیز 2 ماه دچار شد. او تحمل درد برای چنین مدت طولانی، و در حال حاضر او می خواهم به یک تغییر دهید. او شنیده ام که چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند بیماری خود را به خوبی درمان، تا او به اینجا می آیند و امتحان کنید.

معاینه پزشکی در بیمارستان ما: فشار خون بالا، ادم، الیگوری. علاوه بر این، کراتینین 1011umol / L، BUN 19.0mmol / L، پروتئین، خون در ادرار و رتینوپاتی دیابتی.

تشخیص:

تشخیص به عنوان نوع 2 DM (دیابت)، مرحله 5 نفروپاتی دیابتی، رتینوپاتی دیابتی، فشار خون بالا کلیه، کم خونی کلیوی.

درمان:

در ابتدا، دکتر درمان برای از بین بردن کم خونی و کنترل قند خون تصویب. علاوه بر این، دهان، چینی، TCM (طب سنتی چینی) انما و طب میکرو چینی Osmotherapy همه برای حل ضایعات کلیوی بیمار استفاده می شود. علاوه بر این، پا حمام و دیگر درمان های کمکی نیز برای محافظت از خود سالم باقی مانده و بهبود عملکرد کلیه خود را مورد استفاده قرار.

پس از آن، کراتینین وی قطره به 745umol / L، پروتئینوری به 1.8g / 24H کاهش و حجم ادرار به 1000ml / 24H افزایش یافته است.

ما واقعا امیدواریم که که می تواند به شما کمک کند برای تغییر زندگی خود و نجات کلیه اختلال خود را، اگر شما سوال دیگری داشته یا علاقه مند در TCM ما، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما خوشحالیم که به شما کمک می کند به صورت رایگان می باشد. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,رتینوپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیههمانطور که همه ما تشخیص زودرس و درمان در درمان بیماری های کلیوی می دانم، اما در بعضی اوقات این بیماری را به بودن بدون ما آن را می دانم آمده، این است که چون هیچ علامت آشکاری در مراحل اولیه این بیماری وجود دارد. پس چگونه می تواند که می دانید کلیه های شما می رود با شکست مواجه است یا نه؟

1. این بیماری مبتلا به دیابت و فشار خون بالا مرتبط است، بنابراین اگر شما مردم را با هر کدام از آنها، شما باید با توجه به بیماری خود را پرداخت کنند.

دیابت و فشار خون بالا علل اصلی نارسایی کلیه است. اگر شما یکی از آنها کردم، شما در معرض خطر بالا در گرفتن نارسایی کلیه هستند و سپس شما نیاز به انجام معاینه فیزیکی کامل به طور منظم. کمک خواهد کرد که شما را به خوبی می دانند در مورد کلیه شما. همچنین، به دور از نارسایی کلیه، بنابراین کنترل قند و فشار خون در سطح خون شما در محدوده طبیعی بسیار ضروری است.

2. بیماری ژنتیکی کلیه نیز باید با نارسایی کلیه همراه است. با توجه به بررسی های بالینی، افرادی که بستگان مبتلا به بیماری کلیوی هستند بیشتر احتمال دارد که از مشکل کلیوی رنج می برند. بنابراین، شما باید توجه ویژه ای در کلیه شما پرداخت اگر کسی در خانواده شما بیماری کلیوی وجود دارد.

3. توجه بیشتر به زندگی روزمره خود، علائم زیر شاید علائم نارسایی کلیه، بنابراین هنگامی که شما آنها را در بر داشت به دکتر خود مراجعه کنید و تشخیص بیشتر است.

* اگر کلیه های شما شکست، شما ممکن است در بر داشت بسیاری از حباب و یا خون در ادرار وجود دارد. همچنین، شما ممکن است دریابید که شما نیاز به ادرار کردن بیشتر یا کمتر از دیگران است.

* آیا شما حالت تهوع، استفراغ، ضعف حس چشایی در دهان و یا کاهش علائم اشتها؟ این علایم را می توان با سطح کراتینین بالا که به معنی بسیاری از سموم در خون وجود دارد ایجاد می شود.

* برخی از علائم دیگر مانند خستگی، گرفتگی عضلات، تورم، درد کمر، بی خوابی، درد استخوان و کم خونی نیز می تواند با نارسایی کلیه ایجاد می شود.

آیا چیزی در مورد چگونه به دانستن کلیه های شما می رود شکست یا نه به شما کردم؟ اگر شما هنوز هم سوال دیگر، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، ما مشاوره رایگان برای شما فراهم می کند.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

با توجه به درمان PKDPKD یک نوع بیماری ژنتیکی است و هیچ درمانی برای این بیماری وجود دارد، اما بیماران مبتلا به PKD هنوز هم می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند بدون دیالیز و پیوند renal.Por معمولا علائم و عوارض با سن رخ می دهد 30 años.Aquí خواهد تب در بیماران مبتلا به PKD صحبت کنید.

به طور کلی، تب است که علائم شایع PKD.Como نمی دانند، PKD کیست های متعدد با اندازه های مختلف رو به رشد در زمان عبور riñones.Con مشخص، این کیست ها تبدیل خواهد شد بزرگتر و بزرگتر، به طوری که که باعث پارگی کیست به راحتی suceder.En که عفونت تب مورد نسبتا شایع است و دیده می شود.

تب همچنین ممکن است یک مشکل شایع بیماران PKD diálisis.Como در دیالیز بوده است، به ایمیل به sjzhospitalrenal @ hotmail.com دریافت می شود، ما بیشتر در مورد شرایط خود را بگویید، سپس متخصص مربوطه توصیه داده می شود.

در درمانگاه، تب در بیماران مبتلا به PKD درمان شده با دارو مانند دیالیز antibióticos.Si در حال حاضر آغاز شده، پس ما باید اول علت تب پیدا کنید.

با توجه به درمان PKD، در درمانگاه، بیماران خارجی بیشتر و بیشتر به چین به طب میکرو چینی Osmotherapy است که توسعه های جدید از طب سنتی آمده به بیماران کمک میکند کیست china.Se PKD کوچک با افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، ما کاهش توانایی سلول های پوشش به ترشح مایع کیست، جریان خون افزایش و تغییر فشار دیفرانسیل در داخل و خارج از دیوار quiste.Lo علاوه بر این، همچنین انتخاب طب گیاهی چینی با عملکرد ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، کلیه ها و فراهم آوردن مواد مغذی برای ترویج تکثیر DNA از سلول های آسیب دیده را افزایش ذاتی عملکرد کلیه، کمک به بیماران مبتلا به PKD به طور موثر جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.



:: برچسب‌ها: با توجه به درمان PKD,PKD کیست های متعدد ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 دیابت کنترلهر دو نفروپاتی و نوروپاتی دیابتی پا عوارض دیابت کنترل نشده می también.En بسیاری از موارد، این دو مشکل را در همان pacientes.Son اصلی همزیستی؟

متاسفانه، پاسخ این است sí.En موارد شدید، نوروپاتی پا می تواند باعث بیمار نمی تواند راه برود، در حالی که نفروپاتی دیابتی می تواند نارسایی کلیه را تشدید کنند.

نوروپاتی پا توسط ترکیبی از نوروپاتی محیطی و بیماری عروق محیطی است که می تواند در تعدادی از مشکلات پا منجر باعث علائم عصبی خفیف تا شدید زخم، عفونت، بیماری های عروقی، بیماری مفصل شارکوت و fractura.Si در زمان درمان نشود، اعصاب پا باعث مشکلات گذاشت.

نفروپاتی دیابتی رخ می دهد زمانی که سطح قند خون حملات بالا مویرگ ها در کلیه، در حالی که گلومرول، کلیوی، فیلترهای capilares.Por بنابراین شامل این نوع از بیماری کلیوی می تواند باعث پروتئین به فیلتر می شود و مایع اضافی به حفظ در بدن است.

هر دو پا نوروپاتی و بیماری کلیوی ناشی از دیابت با دیابت کنترل نشده و سطح قند sangre.Por بنابراین ایجاد می شود، اگر بیمار از این مشکلات رنج می برند، اداره قند اول activa.Métodos خون شیوه ای موثر، از جمله برنامه رژیم غذایی صحیح، استفاده صحیح از عوامل کاهنده قند خون و regular.Una ورزش ملایم هنگامی که سطح قند در خون قطره به حالت عادی، شما می توانید از درمان های زیر استفاده کنید .

- حمام پا: شما می توانید کمک به بهبود گردش خون در سراسر بیماران با پای پیاده و افزایش ایمنی بیماران برای مبارزه با عفونت ها و بیماری های عروقی در pies.Además است، همچنین قادر به افزایش جریان خون به کلیه ها به طور غیر مستقیم.

طب میکرو چینی Osmotherapy: این درمان در حال تبدیل شدن بیشتر به طور گسترده مورد استفاده برای مقابله با بیماری های کلیه و نفروپاتی مختلف diabética.De با توجه به شرایط پزشکی بیمار، پزشک می تواند فرمول مناسب برای داروهای چینی را انتخاب کنید و درخواست externamente.Por این داروها دوم، ساختار را می توان بازسازی کلیه است.

اگر شما در حال تجربه نوروپاتی پا و بیماری کلیوی ناشی از دیابت، امیدوارم، شما می توانید از شر آنها به زودی با هدایت دکتر آنلاین دریافت کنید.



:: برچسب‌ها: دیابت با دیابت کنترل,دیابت کنترل ,
:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا بیمار نارسایی کلیه، همیشه خارش و دشوار به نفس گرفتن؟ در واقع، خارش و تنفس از علائم شایع نارسایی کلیه هستند، بسیاری از بیماران به آنها آشنا هستند اما نمی دانند روشن از دلایلی که آنها رخ می دهد. سپس، اجازه دهید ما را با هم یاد بگیرند، به امید آن می تواند به شما کمک کند تا بدانند در مورد بیماری شما روشن تر باشد.

چرا بیمار نارسایی کلیه و خارش دار خواهد شد؟

سطح بالایی از فسفر در خون. از آنجا که کلیه دچار اختلال می کند به طور موثر حذف فسفر نیست، یک رژیم غذایی کم فسفر تجویز شده است. نگاهی به پوشه فسفر نیز ممکن است در پیشگیری یا جلوگیری از خارش کمک می کند.

پوست های خشک. مرحله پیشرفته بیماری کلیوی ممکن است تغییرات در غدد عرق و غدد چربی، که باعث می شود که پوست خشک را.

ساخت تا از مواد زائد در بدن به دلیل ناتوانی کلیه برای فیلتر کردن خون موثر است. این تجمع زباله موجب پوست به خارش، به خصوص در پاها.

چرا بیمار نارسایی کلیه در تنفس را مشکل خواهد شد؟

عدم توانایی در جلب مایعات بیش از حد در مجموعه مایع در ریه ها خلاص ممکن است، در نتیجه باعث تنگی نفس. همچنین، ظرفیت حمل اکسیژن خون کاهش می یابد با توجه به سمیت خون بالا، منجر به از نفس.

علاوه بر این، علل دیگری نیز ممکن است شامل شرایط خاصی روحی (اضطراب و حملات هراس)، عوارض جانبی برخی از داروها، بیماری های قلبی، فشار خون بالا در دراز مدت بالا، و غیره

مهم نیست که چقدر، بیمار نارسایی کلیه و خارش دار شدن و یا مشکل در تنفس است مبتلا به اختلال کلیوی مرتبط است، بنابراین اگر شما می خواهید برای از بین بردن آن نشانه ها را دارید به بهبود بیماری کلیوی خود نیاز دارند، این است که به درمان بیماری خود را. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: بیمار نارسایی کلیه,نارسایی کلیه در تنفس را مشکل خواهد شد ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماریمن پریانکا، 14 ساله هستم. من می خواهم به شما برخی از بخشی از زندگی مو می گویند. از چهار سال گذشته من از بیماری کلیوی رنج می برد و من شد دیالیز هر روز دکتر از پیوند کلیه است که راه حل نهایی. پدر و مادر من صرف بسیاری پول و به بسیاری از درمان است. اما همه درمان هستند سلامت مو را خراب کنند. پدر و مادر من آمد تا در مورد حفاظت ایمنی در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری در چین می دانند.

حتی اگر ما آن را باور نمی کند. پدر و مادر من می خواهم به چنگک جمع کردن درمان در این بیمارستان. ما نمی دانیم سخن نغز چینی چگونه با ما رفتار کنند، اما آنها خیلی دوستانه با من هستند، آنها به عنوان اعضای خانواده خود را نگاه کنید.

بعضی از زمانی که پدر و مادر من برای بازار آنها را برای من آشپزی رفت. من از استاد که بررسی سلامت من و به توصیه دکتر ما است. من به دکتر یانگ (یک دکتر با تشکر از به عنوان دوست به عنوان یک مادر به عنوان سخت به عنوان یک مراقبت پدر به عنوان یک دوست ) به من یک زندگی جدید را.

من تو را دیدم به لطف دوست داشتنی من به پرستار مو امی و دیانا چرا که همه آنها دوستان مو. من هم به لطف ترجمه من اما او تنها به مشاوره زمانی که ما در هند است. از آنجا که کلمات او را تنها ما آمد بار دوم به این بیمارستان.

در نهایت من را به لطف تمام مواد در این بیمارستان به حرکت آزادانه با خانواده های ما و خاطرات ارزشمند و دوست داشتنی حمایت از طریق درمان من است.

با احترام دوست

M.Priyank

2013/07/31

ما واقعا امیدواریم که ما می توانیم افراد بیشتری مانند پریانکا به یک زندگی بهتر است، اگر شما را از بیماری های کلیوی رنج می برند کمک کند، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری, ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیه"من به تازگی در ماه فوریه منتقل شد و در این سال آن را یک داستان موفقیت آمیز بود و من خوب، به جز اثرات secundarios.Estoy بیشتر در رابطه با مدفوع بسیار تاریک را شروع کرده اند در آینده در گذشته می تواند semana.Me می گویند دلایل؟ آیا این به دور؟ "این یک پهن برگ پیام به ازای هر بیمار است. بعد من به شما پاسخ، با این امید که می تواند به شما کمک کند تا حدی به من بدهید.

دلایل بسیاری است که می تواند مدفوع تیره یا سیاه و سفید، از جمله خوردن غذاهای خاص و یا مصرف مکمل القاء وجود دارد hierro.Sin اما آن را نیز می تواند در نتیجه خونریزی شود، با رنگ نشان می دهد که خون می تواند از یک نقطه می آیند در دستگاه گوارش مدفوع superior.Cuando است سیاه یا قیری رنگ، به دلیل حضور خون، به نام "یال." "مو کاذب" اشاره به مدفوع که تیره یا سیاه و سفید، اما در واقع نمی بدون خون است.

بنابراین اگر شما مدفوع سیاه باشد باید با دکتر خود مشورت کنید تا در اسرع وقت، به ویژه رنگ سیاه و سفید است با علائم دیگری مانند استفراغ یا درد agudo.Esto به دلیل همراه استفراغ یا اسهال می تواند جذب برخی از داروها را تحت تاثیر قرار پیوند و نتیجه در کاهش مصرف دارو در سطح خون.

در یک کلام، مانند بیماری کلیه، هنگامی که شما احساس ناراحتی پس از هر پیوند، شما باید دکتر خود را بلافاصله که می تواند به شما کمک کند که زندگی mejor.Si شما هر گونه کمک در درمان این بیماری نیاز به تماس و یا می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه، جرات به دکتر ما مشورت آنلاین و یا ارسال ایمیل به ما، ما همه چیز ممکن است به ایمیل ayudarle.Nuestro را انجام دهید: sjzhospitalrenal@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 620
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیهاگر نارسایی کلیه است که توسط یک اختلال متابولیک و یا یک بیماری سیستم ایمنی است که به راحتی می توانید پس از پیوند riñón.Entonces ظهور ایجاد می شود، بیماران از سطح بالای کراتینین، اختلال الکترولیت و دیگر síntomas.Por بنابراین، بیشتر و رنج می برند بیشتر بیماران مبتلا به نفروپاتی آلوگرافت مزمن ببینید که اگر ما می توانیم کلیه بعد از پیوند کلیه فعال کمک کند.

پیوند کلیه

پیوند کلیه یک عمل جراحی است که با استفاده از یک کلیه سالم را جایگزین enfermos.Si کلیه خوشبختانه کلیه اهدا می تواند عملکرد خود را به طور معمول انجام و طولانی کردن عمر بیماران با موفقیت با کمک ضد rechazo.Sin هنوز است اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به علت سوخت و ساز بدن یا بیماری های ایمنی مانند دیابت، نفروپاتی IgA و FSGS، میزان عود نارسایی کلیه بعد از پیوند کلیه بسیار بالا است.

آیا درمانی برای دوباره فعال کلیه بعد از عمل جراحی وجود دارد؟

پاسخ این پرسش باید به شرط این بیماری بیماران بستگی دارد.

اگر بیماران پیوند کلیه کار برای نیمی از سال متوقف شد، هیچ درمان می تواند کاری انجام برای نجات riñones.En این مورد، بیماران باید به شرایط دیگر دیالیز عمل جراحی پشت یا پیوند کلیه.

اگر کلیه ها آسیب دیده به طور کامل نیست، برخی از درمان هنوز در دسترس است برای نجات trasplantado.Además کلیه هستند، مرحله مهم است که برنامه درمانی correcto.Ahora، گزینه های مختلفی برای درمان ارائه دهد. (برای تعیین بهترین راه حل برای شما است که شما می توانید یک پرس و جو تر از طریق ایمیل یا درخواست خدمات sjzhospitalrenal@hotmail.com مستقیم آنلاین داشته باشد.)

- میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

- تصفیه خون

- سلول های بنیادی

- نور درمانی آلودگی خون

- درمان سلول های بنیادی

درمان های متفاوتی دارند که اثرات درمانی مختلف و باید مورد استفاده قرار گیرد با توجه به علت نارسایی کلیه و تشخیص درمان درست pacientes.El می توانید کلیه بیماران با موفقیت ذخیره کنید، در حالی که درمان اشتباه می تواند هر چیزی را برای این انجام pacientes.De به این ترتیب، ما می دانیم چقدر مهم است برای انتخاب درمان مناسب است.



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه به علت سوخت و ساز بدن یا بیماری های ایمنی ,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمارستان بیماری های کلیه ShijiazhuangQ: آیا بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیه در چین؟ من شنیده ام بسیاری از روش های درمانی موثر بیماری های کلیوی با این بیمارستان اختراع است، آن را قابل اعتماد؟

A: در واقع، برای این دو پرسش، پاسخ مثبت است.

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری است در سال 1986 تاسیس شده است، که بزرگترین و تخصصی ترین بیمارستان بیماری های کلیه در چین است. وسعت آن از 48،000 هکتار و مساحت ساختمان 46000 متر مربع است. بیش از 1000 نفر در حال حاضر به بیمارستان ما از بیش از 60 کشور آمده است.

کارشناسان در بیمارستان Shijiazhuang کلیه معروف در سراسر کشور ما هستند، آنها از دانش گسترده ای در مورد بیماری های کلیوی هستند و تمرکز بر تحقیق درمان، پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی، آنها درمان سری بر اساس گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی اختراع شد.درمان معروف ترین هستند بالا هفت درمان، آنها گرم فشرده سازی درمانی، حمام درمانی کامل، فتیلهگذاری درمان، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان هستند.

به جز دکتر و درمان، ما نیز تجهیزات درجه بالا و خدمات در سطح بالا، ماموریت ما این است که برای کمک به بیمار به بیماری کلیوی، مهم نیست که آنها و یا در آنجا آمده است، دریافت رایگان از بیماری کلیوی. به امید بیشتر و بیشتر مردم می تواند به ما بپیوندید برای مبارزه با بیماری های کلیوی، و امید همه بیماران می توانند مانند فرد عادی زندگی می کنند و از زندگی با کیفیت.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیه نیاز و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، به شما خوش آمد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang, ,
:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت به عنوان بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیه ویژه چین معروف در سراسر جهان است و در حال حاضر بیشتر و بیشتر مردم می خواهند بدانند که محل آن و می خواهید برای درمان بیماری های کلیوی وجود دارد. این متن به شما معرفی کلی از آن را.

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری در شماره 5 Feiyi جاده واقع شده است، Shijiazhuang شهر-مرکز استان هبی، که در مجاورت پکن و تیانجین شهرستان، با پارک آبی در نزدیکی. بیمارستان را پوشش می دهد ده ها موش. با ساختمان به مساحت بیش از 4000 متر مربع است.

چگونه می توانید از بیمارستان ما

شما می توانید به فرودگاه Shijiazhuang شرکت از طریق فرودگاه گوانگژو پرواز و یا می توانید به پکن به Shijiazhuang شرکت با قطار، پرواز، پس از آن دریافت کنید. اما به طور معمول، ما شما را تا انتخاب کنید در پکن، به طوری که شما نیاز به گرفتن بار برای پیدا کردن قطار نیست. چیزهایی که شما باید انجام دهید این است با ما تماس بگیرید به موقع، به طوری که ما می تواند شما را در اسرع وقت تامین کند.

در چین، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیه ویژه با کمال و بهترین تجهیزات، که کاملا با استاندارد بیمارستان تخصصی و کلاس 3، کلاس-A مطابق است. به عنوان یک سازمان مدرن کلیه درمان بیماری جدید، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری متعهد به ارائه کمک های بیشتر و خدمات به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر راجع به آن، شما می توانید اینجا کلیک کنید، و شما می توانید از پزشکان، درمان منحصر به فرد، هزینه های درمان و غیره را از طریق آن پیدا کنید.

نیاز به هر گونه کمک در پیدا کردن SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به



:: برچسب‌ها: SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستانیک نامه تشکر از سندرم نفروتیک ونزوئلا یک دختر، او ادم شدید، می توان بازیافت؟ محتوای زیر است مادر خود را به ما نامه نوشت تشکر.

به: SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری

از: دوستان ونزوئلا

ما از کارکنان مشغول به کار در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang برای مراقبت بسیار عالی آنها برای ما یک زن و شوهر از ونزوئلا، به خصوص برای دختر ما کاترین که از نفروتیک Síntrome رنج می برد.

با تشکر از مراقبت از پرستاران Vickey و کویی، شما را به طور موثر همکاری به جای روز پس از درمان و همیشه آگاه باشید که همه به خوبی باشد.

زمانی که دکتر ژنگ جیانگ است که در تمام اوقات در کنار دختر ما کاترین بوده است. diempre انتظار سلامت خود، مراقبت چه روز دختر مثبت به درمان پاسخ می دهند.

خانم النا: که به ما کمک کرد به تفسیر هر یک از پزشکان و پیشنهادات enfermeras.Gracias حجم برای کار خوب و کار خود را.

و به ذکر پزشکان (معلمان با تجربه) که خوبی با ما رفتار کرده اند و پزشکان به بهبود دختر ما به رهبری از او در بیمارستان رسیدند و هنوز هم می گویند که کاترین آنها را می بیند به عنوان اگر آنها پدربزرگ و مادربزرگ خود بودند.

و در تمام تشکر های عمومی کارکنان بیمارستان (پزشکان، پرستاران در شیفت روز و شب) برای عشق و محبت شما را به NuestraFamilia دارند، محبت و عاطفه enespecial که آنهایی که کمی ما گفت: دختر کاترین.

با احترام

دوست ونزوئلا

Loisinett.Julio و کاترین



:: برچسب‌ها: SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان, ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

رحله 4 بیماری مزمن کلیهبا توجه به عدم اسید لینولئیک و اسید لینولنیک، بروز این بیماری تمدن مدرن تنها یک منبع بزرگ از این sustancias.Si یک فرد با مرحله CKD 4 تشخیص داده شده در بسیاری از countries.The بزرک نفت بسیار بالا است ، او هنوز هم ممکن است روغن بزرک استفاده کنید؟

برای بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، که اغلب به دنبال یک طرح رژیم غذایی restringida.En این مورد، بدن ممکن است فاقد اسید چرب غیر اشباع به راحتی، و گزارش شده است که کمبود اسید چرب غیر اشباع این می تواند طیف وسیعی از مشکلات و اختلالات از جمله باعث:

- عقب ماندگی ذهنی

- اقدام هماهنگ

- بینایی ضعیف

- چاقی

- بی اشتهایی

- کم ایمنی

- فشار خون بالا

- کبد چرب

علاوه بر این، بیش از 30 نوع بیماری را می توان با کمبود این بیماران ناشی دارند nutrientes.Cuando مرحله 4 بیماری کلیه، همچنین ممکن است برخی از علائم و مشکلات anteriores.En این مورد دارید، می توانید کمی روغن اضافه کنید بذر کتان در برنامه رژیم غذایی خود و همچنین برای مبارزه با این مشکلات این بیماران، این روغن می تواند مزایای زیر را.

اثر بارز ترین است برای تنظیم فشار خون و مهار واکنش های التهابی و فشار خون بالا می تواند واکنش های inflamatorias.Ambas وضعیت این بیماری از بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی به راحتی بدتر و سرعت بخشیدن به پیشرفت بیماری کلیوی.

یکی دیگر از اثرات بزرگ است برای تنظیم سطح قند در آلفا لینولنیک sangre.El روغن بزرک اسید می تواند به سلول های بتا پانکراس ترشح انسولین به ترویج و حفظ مداوم sangre.Por سطح انسولین بنابراین، نفت بذر کتان می تواند به کاهش قند خون کمک کند و درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت.

در حال حاضر، ما می دانیم چگونه بذر کتان نفت در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه Diet.Si می خواهید مدیریت بهتر عوارض آنها بسیار مهم است، شما می توانید یک دکتر آنلاین برای اضافه کردن مقدار صحیح از این روغن در رژیم غذایی خود مشورت کنید.



:: برچسب‌ها: مرحله CKD 4,رحله 4 بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستاندر 2014 نوامبر 14، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری نگه دسته دوم از مراسم پزشکی برای کمک به بیماران CKD، هزاران نفر از مردم آن حضور داشتند. در این مراسم، کارگران در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری پول به بیمار بیماری کلیه که نیاز به کمک اهدا کرد. در واقع، این دومین بار در سال جاری، ما شما را کمک برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است.

با توجه به پژوهش، میلیون ها نفر از مردم در جهان از بیماری مزمن کلیه رنج می برند وجود دارد، و تعداد در حال افزایش است. در چین، مرگ است تا 11.5٪ است، بنابراین بیماری کلیه یک سوال بزرگ اجتماعی تبدیل شده است. در زیر این زمین بازگشت، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت با بنیاد صلیب سرخ با هم مجموعه "صندوق کمک های پزشکی شهری و بیماران کلیوی فقیر روستایی"، تا که به کمک بیشتر مردم به زندگی عادی، در نتیجه به زنده بار کل جامعه. و این دومین بار است که ما ارائه کمک بیمار به بیماری کلیوی است، 138 نفر از داخلی مغولی، گوئیژو، Sinkiang، چینگهای، جیانگ سو، جیلین، Szechwan و برخی از استان های دیگر، وجود دارد دریافت آن کمک های امدادی، از مجموع 900000 RMB، در این مراسم.

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری با هدف کمک به مردم بیشتر و بیشتر به زندگی عادی، و ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به بیمار به بیماری کلیوی که در بد در آینده مورد نیاز است، و امیدوارم که بیشتر و بیشتر مردم می تواند به ما بپیوندید. اجازه بدهید ما را یک جامعه گرم در کنار هم و آوردن امید برای افرادی که در حال مبارزه با این بیماری است.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کمک پزشکی ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. همه اطلاعاتی که ما ارائه بدون پرداخت هزینه است، بنابراین در مورد آن نگران نباشید.



:: برچسب‌ها: SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب میکرو چینی Osmotherapyهمانطور که همه ما می دانیم، برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی آنها باید یک رژیم غذایی مناسب نگه دارید، به خصوص کنترل مصرف پروتئین. اما پروتئین تغذیه لازم است از بدن ما است، تا مردم را به برخی از آنها. از چه منابع پروتئینی خوبی برای کسی که با مرحله CKD 3 هستند؟

برگر، ساخته شده از بوقلمون یا گوشت گاو بدون چربی، هر دو از این منابع پروتئینی شما آهن برای کمک به preventanemia.همبرگر پخته شده 3-هر اونس 21 گرم پروتئین با کیفیت خوب است.

مرغ به عنوان یک غذای اصلی همه کاره گرم و یا سرد و ناهار و یا شام مورد علاقه است. پروتئین 14-28 گرم بسته به اندازه متفاوت است. مهم نیست که چقدر، شما باید گوشت تازه را انتخاب کنید.

پنیر و مشتقات پنیر، در مقایسه با شیر، ماست و پنیر، پنیر پتاسیم و فسفر کمتر است.

سفیده تخم مرغ 100 درصد آلبومین، بهترین پروتئین با کیفیت شما می توانید بخورید. سفیده تخم مرغ نیز در فسفر کم است. دو عدد سفیده تخم مرغ را فراهم 7.2 گرم protein.Fish خالص یک منبع پروتئین بزرگ، به ویژه ماهی های چرب است، می تواند به کاهش کمک

التهاب. بخش 3 اونس ماهی پخته شده در حدود 15-21 گرم پروتئین. میگو انتخابی پروتئین غذاهای دریایی بزرگ است.

رژیم غذایی می تواند انجام پیشرفت بیماری کلیه را تحت تاثیر قرار است، اما اگر شما می خواهید برای حل مشکل کلیه از ریشه آن، شما باید به دنبال کمک از درمان است.

طب میکرو چینی Osmotherapy، یکی از درمان های منحصر به فرد از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، می تواند کمک به افراد مبتلا به مراحل اولیه برای خلاص شدن از بیماری کلیوی. به عنوان یک نوع درمان خارجی، می تواند سموم اضافی و ضایعات پوست تخلیه آن است که میانگین است، می تواند این بیماری را بدون صدمه زدن به کلیه ها را درمان کند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد منابع پروتئینی خوبی برای مرحله CKD 3 بیمار و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: طب میکرو چینی Osmotherapy ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

میکرو چینی Osmotherapy یکی از بهترین معروف است.طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان منحصر به فرد از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای برای درمان بیماری های کلیوی با توجه به اثرات درمانی قابل توجهی از آن استفاده میشود. سپس به عنوان بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، چقدر شما در مورد این درمان را منحصر به فرد می دانند؟ آیا واقعا مناسب برای شما؟

همانطور که همه ما می دانیم، با دوز مناسب، دیالیز کار می کند به خوبی و بیمار می تواند می تواند یک زندگی بسیار شبیه به یکی از شما قرار بود به زندگی می کنند زندگی می کنند. اما دیالیز ناکافی یا بیش از دیالیز مکرر خواهد شد بسیاری از مشکلات برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه به ارمغان بیاورد. پس یک بار مردم می توانند آن مشکلات را تحمل نمی شود، آنها را انتخاب کنید تا آن را قطع کنند. پس از ترک سیگار از دیالیز، اگر مردم می تواند درمان مناسب را دریافت نمی کنند، آنها ممکن است نیاز به صورت یک کیفیت زندگی پایین تر است. بنابراین به منظور کمک به این افراد برای زندگی بهتر، کارشناسان در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری اختراع یک سری از روش های درمانی بر اساس گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی. در میان آنها طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از بهترین معروف است.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک کلیه بیماران نارسایی بهتر زندگی می کنند؟

با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند به بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده را از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. چه چیزی بیشتر، به عنوان یک نوآوری از گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی، می تواند این بیماری با عوارض جانبی کمی و اثر درمانی قابل توجهی را درمان کند. با بهبود عملکرد کلیه، افراد مبتلا به نارسایی کلیه می تواند یک زندگی بهتر و طولانی تر بدون دیالیز زندگی می کنند.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، و یا این که آیا شما مناسب برای آن می باشد یا نه، به شما خوش آمد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما . ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy یکی از بهترین معروف است,میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک کلیه بیماران نارسایی ,
:: بازدید از این مطلب : 2154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

میکرو چینی Osmotherapyچه چینی طب گیاهی می تواند مورد استفاده من برای کمک به نارسایی کلیه؟ مشخص شده است که چینی طب گیاهی در حال حاضر به طور گسترده ای برای درمان بیماری های کلیه استفاده می شود، با توجه به اثر قابل توجهی درمانی آن است. به علاوه وجود ندارد درمان تک، تا زمانی که مردم تصمیم، آنها همیشه این سوال را ملاقات کرد. بعد، ما به دنبال برای پیدا کردن جواب.

بالا هفت درمان (درمان منحصر به فرد از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری) هستند که اغلب ذکر شده در زمانی که شما به دکتر خود چه نوع دارو می تواند با بیماری خود مقابله مشورت کنید. آنها گرم فشرده سازی درمانی، حمام درمانی کامل، فتیلهگذاری درمانی، پزشکی درمان خوراکی چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمانی، همه آنها در چینی گیاهان دارویی بر اساس طب می باشد.

در میان آنها، داغ فشرده سازی درمانی یکی از معروف ترین است، آن را نیز به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. به عنوان یک نوع درمان خارجی، می تواند این بیماری را بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کنند. علاوه بر این، می تواند عملکرد کلیه ترمیم بافت کلیه آسیب دیده بهبود و محافظت از آنهایی باقی مانده. همکاری با سایر درمان ها، می تواند کمک به افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند شانس زندگی مانند یک فرد عادی.

در واقع، هر یک از چینی طب گیاهی است از ویژگی های منحصر به فرد خود، در طول درمان، دکتر خواهد شد درمان های مختلف با توجه به نیاز ترتیب. اگر شما می خواهید بدانید که چینی گیاهان دارویی استفاده می کنید برای کمک به مدیریت نارسایی کلیه خود را، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy, ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کاهش سرعت روند PKDدر سال های اخیر، نیاسین، ویتامین B3 نیز نامیده می شود، توجه بیشتر و بیشتر از PKD pacientes.Esto جذب کرده است چرا که برخی از مطالعات ادعا کرده اند که نیاسین در به تاخیر انداختن روند poliquística.Es بیماری کلیوی موثر است این درست است؟

تئوری نیاسین در درمان PKD

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری گزارش شده است که یک پیوند نزدیک با SIRT1، که یک پروتئین خاص در ژن heredado.Además است، فعالیت این پروتئین در بیماران مبتلا به PKD فعال تر از دیگران است، در حالی که که نیاسین را تنها می تواند فعالیت این پروتئین را مهار especial.Por بنابراین، برخی از مردم سعی می کنند نیاسین برای جلوگیری از شروع و رشد کیست های کلیوی PKD.

آیا تا نیاسین جادویی؟

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری وحشتناک است که می تواند در یک نسل بعد از نسل نیاسین familia.Si منتقل می شود به عنوان درمان در این بیماری کلیه ژنتیکی موثر، PKD، هیچ بیمار باید در مورد T آسیب کلیه و روند نگران renal.A بیماری خود را از این نقطه، ما می دانیم حتی اگر نیاسین ممکن است کاهش روند پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک کمک، اثر آن هنوز هم بیماران بسیار restringido.Si می خواهید برای مدیریت مشکل کلیه و جلوگیری از نارسایی کلیه، که پیشنهاد به شرایط درمان موثر و سیستمیک با بیشترین سرعت ممکن.

آخرین درمان برای بیماران مبتلا به PKD؟

با توجه به علت و ویژگی های بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان دستیابی به موفقیت نامیده می شود میکرو چینی پزشکی osmoterapia.Como خارجی از طب گیاهی، این درمان می تواند کیسه مایع باز در آشامیدن و غیر فعال هر دو سلول های اپی تلیالی کیست که پوشش مسئول ترشح مایع quístico.Por در نهایت، کیست های کلیه PKD می تواند کوچکتر و کوچکتر، و بیماران می توانند با کلیه خود را زندگی می کنند و هیچ نشانه ای ندارند.

به طور خلاصه

البته، دوز صحیح نیاسین کمکی نمی کند کاهش سرعت روند PKD، اگر چه اثر است limitado.Si برای استفاده از این مکمل، برای تعیین چقدر شما می توانید زمان را به دکتر آنلاین مشورت کنید.



:: برچسب‌ها: کاهش سرعت روند PKD,آخرین درمان برای بیماران مبتلا به PKD ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب میکرو چینی Osmotherapyنام: کارن

کشور: کالیفرنیای جنوبی، ایالات متحده

سن: 5 بار

تشخیص: بیماری کلیه پلی کیستیک، PKD به مدت 10 سال، نارسایی کلیوی 5

وضعیت:

کارن، از جنوب کالیفرنیا. بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) .She تا در مورد این حدود 10 years.And گذشته فقط شش ماه گذشته شناخته شده است، متوجه شدند که او در حال نزدیک شدن بود مرحله پنج شکست renal.Se منجر به شروع درمان ها می باشد.

و آنچه که او را کشف کرد که هیچ درمان واقعی برای PKD در US.O فقط صبر کنید تا سطح خونی خود را در برخی واقعا بد وجود دارد و در نهایت او را دیالیز یا پیوند کلیه برای ایجاد احساس una.Karen مانند هر کس دیگری و به ظاهر طبیعی، بدون درد و ناراحتی graves.Sin اما او به اندازه کافی هوشمند می دانند که من تا به حال برای درمان PKD بدون تاخیر آن را به عنوان در حال حاضر متوجه آن زیر بود.

درمان:

طب میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا، حمام درمانی، درمان ایمونوتراپی 2.

وضعیت پس از درمان:

"من آن را یک تجربه لذت بخش، اما تجربه بسیار desafiante.Y شما واقعا به فکر در مورد این واقعیت است که هیچ کس دیگری در اطراف شما در حال انجام esto.No باید جایگزین، به خصوص اگر شما از یک ماه PKD.Después درمان، من احساس قدرتمند است.

یک منحنی یادگیری و تعداد زیادی frustración.Pero بزرگ مانند من گفت، فقط نگه داشتن رفتن، حفظ نگرش خوب و به یاد داشته باشید به همین دلیل شما aquí.Pero هستید مثل من گفت، فقط نگه داشتن رفتن، حفظ نگرش خوب و به یاد داشته باشید به همین دلیل شما وجود دارد در اینجا. کارن گفت: ".



:: برچسب‌ها: طب میکرو چینی Osmotherapy ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز یکی از راه های درمان معمول از نارسایی کلیه است، آن را به برخی از عوارض جانبی را در حالی که درمان این بیماری، درد شانه و یکی از آنها است. سپس، یک بار بیمار احساس درد شانه در طول دیالیز؟

معمولا، افراد پس از تخلیه در داخل یا خارج مایع دیالیز احساس درد در پشت یا شانه خواهد شد.

تزریق مایع دیالیز صفاقی مایع در حفره صفاقی ممکن است با درد همراه است. شروع بلافاصله پس از شروع تزریق محلول دیالیز، درد شانه شدید در سمت چپ است، و تابش به قفسه سینه، سپس posterolaterally به پایین اندام فوقانی، در سمت لترال از حال و اعداد نیست. که واقعا زحمت زندگی مردم، به طوری که آنها تلاش می کنند تا به دنبال هر درمانی برای تسکین علائم آن.

در مقایسه با دیالیز، چینی طب گیاهی می تواند این بیماری را در یک راه طبیعی تر درمان، چه چیزی بیشتر، می تواند معکوس آن را بدون آسیب بیشتر به کلیه می شود. در میان آنها، طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است، آن را در حل مشکل کلیه از ریشه آن هدف.

طب میکرو چینی Osmotherapy یک درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در کلینیک مؤثر و مناسب است. این می تواند نشانه هایی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به ترمیم خسارت کلیوی، تا که برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه.

با این بیماری به خوبی می رود، مردم می توانند بار را کاهش دهد و یا خلاص شدن از شر دیالیز. بنابراین، همه نشانه هایی مانند درد شانه ناشی از دیالیز با آن ناپدید می شوند. اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy,میکرو چینی Osmotherapy یک درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

Shijiazhuang کلیه بیمارستان بیماریچه کاری می تواند شما را در کلیه Shijiazhuang وب سایت رسمی بیمارستان بیماری پیدا کنید؟

در صفحه اصلی ما است، ما چندین بخش از جمله "درباره بیمارستان" "برای بیماران" "اطلاعات در مورد بیماری کلیه" "گزینه های درمان"

در "درباره بیمارستان" بخش، شما می توانید معرفی کلی از بیمارستان ما، مانند کارشناسان در آن، مقیاس آن و تمام آزمون های منحصر به فرد و اخبار، محل، خدمات و بازخورد بیمار می دانند.

در "برای بیماران" بخش، شما می توانید اطلاعات مانند داستان بیمار دریافت می کنید، یک دکتر پیدا، دکتر بپرسید و درخواست ملاقات کنید.

در "اطلاعات در مورد بیماری کلیه" بخش، ما انواع بیماری های کلیوی معرفی. از این بخش، شما می توانید در مورد بیماری خود را روشن می دانند و می دانند چگونه با آن زندگی می کنند بهتر است.

در "درمان گزینه ها" بخشی، شما می توانید تمام درمان بیماری کلیه یادگیری، روش های درمانی منحصر به فرد ما نیز در آن گنجانده شده است. نکته کلیدی این است که شما می توانید هزینه آن درمان را پیدا کنید، من فکر می کنم این یکی از سوال های مربوطه به بیمار است.

به جز همه چیزهایی که ما در بالا ذکر شد، شما همچنین می توانید برخی از فیلم ها و تصاویر در مورد درمان و چیزی مرتبط با آن را منحصر به فرد ما را ببینید.

اگر شما می توانید اطلاعاتی را که شما در وب سایت ما خواهید و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پیدا کند، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

توجه: تمام اطلاعات ما شما را بدون پرداخت هزینه است، ما فقط امیدواریم که ما می توانید افراد بیشتری را به زندگی عادی کمک و لذت بردن از یک زندگی با کیفیت.

خوش آمدید وب سایت رسمی Shijiazhuang کلیه بیمارستان بیماری به بازدید: http://www.sjzkidneyhospital.com/، به یاد داشته باشید که ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کن



:: برچسب‌ها: Shijiazhuang کلیه بیمارستان بیماری, ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 بیماران کلیویبرای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، هر دو تکرر ادرار و رنگ ادرار متمرکز با renal.Además آسیب همراه است، همچنین ممکن است برخی از عوارض دیگر CKD.Para آشکار عادی ادرار، برای بار اول شما باید روشن علت را زمینه.

تکرر ادرار و بیماری مزمن کلیه

تکرر ادرار معمولا نشانه ای از عفونت ادراری و بیماران inflamatoria.Para CKD، سپرده از محصولات و مواد سمی در بدن زباله می تواند توانایی ایمنی پایین شود، و در نتیجه عفونت های دستگاه ادراری fácilmente.Además برخی از داروها نیز می تواند اختلال سیستم ایمنی و infecciones.A باعث از این نقطه، ما می توانیم مشکل کلیوی علت ریشه ای تکرر ادرار است.

ادرار به رنگ در بیماران با بیماری مزمن کلیه متمرکز

همانطور که می دانیم، عملکرد اصلی کلیه تولید orina.Cuando که کلیه ها به شدت آسیب دیده است، این مایع بیش از حد در بدن باقی می ماند و مایع کمتر می توان از cuerpo.Con مرخص پیشرفت بیماری کلیه، برخی از عوارض بیماری کلیوی مانند نارسایی قلبی، استفراغ بیش از حد، اسهال، کم آبی بدن و محدودیت مایعات نیز به دلایل ادرار به رنگ برای بیماران کلیوی متمرکز شده است.

چگونه به مقابله با این دو مشکل برای بیماران مبتلا به CKD؟

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم که تکرر ادرار و رنگ ادرار متمرکز و یا منسوب به عملکرد کلیه کم و یا عوارض ناشی از بیماری کلیه crónica.Por بنابراین، به منظور عادی ادرار، بیماران کلیوی باید درمان مؤثر و سریع activa.Dígale صورت آنلاین دکتر بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را، اگر شما نیز این problemas.Por دارند بنابراین پزشکان در اینجا می توانید داروهای مناسب و درمان به من بدهید.

چه چیزی بیشتر، بیماران باید برخی از روش های برای جلوگیری از پیشرفت سلول های بیماری های کلیوی و مزمن کلیه تعمیر daños.Micro چینی Osmotherapy یک درمان است که می تواند کمک به بازسازی ساختار کلیه و معکوس است را آسیب renal.Consulte با دکتر خود مراجعه کنید اگر شما می توانید این درمان استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: بیماران کلیوی,بیماران مبتلا به بیماری ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری های کلیه Shijiazhuangنام من فاطمه (س) محمد تاتا PF نسبی بیمار ربیع ابراهیم که یک بیمار به بیماری کلیوی (CKD) است.

من مایل به بیان قدردانی صمیمانه و قدردانی من به کل کارکنان وزارت PF بین المللی، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، استان Heibei، چین.

از لحاظ شرایط ربیع، ما واقعا قدردانی خود را چینی پزشکی گیاهی، و بدن او را حساس به دارو. از آنجا که ما واقعا دیدم اثر. هنگامی که او را به این بیمارستان آمد، حجم ادرار کمتر از 100ml در او است و در حال حاضر بیش از 1000ml است و در حال حاضر بیش از 1000ml. و او نیز دریافت این درمان، او را دیدم قاعدگی خود را در این ماه. او تورم در سراسر بدن او، اما بعد از درمان، او نور را به عنوان پوست طبیعی او می شود. قبل از اینکه، او تا به برخی از نقطه سیاه بر روی صورت خود و آنها بعد از درمان از بین رفته اند. مانند لب او، آن را می شود مایل به قرمز و بعد از درمان آن را به رنگ طبیعی را تغییر داد. همچنین دیالیز طولانی مدت خود را به عنوان سطح کراتینین او را کاملا کاهش یافته بود.

آه! من قدردانی می رود به مدیر یانگ، دکتر ما مسئول. آب نبات و خواهرش Cacy، ما تو را فراموش نکنید، با تشکر از شما برای ساخت زندگی ربیع بهتر.

پرستار سر ما، از شما سپاسگزارم برای عشق، مراقبت و توجه شما به ما در بیمارستان را نشان داد.

مهم ترین چیز این است، کلام من از لطف در مدت اقامت ما در بیمارستان می رود به پرستار ما مسئول قمر و دستیار او امیلی. آنها ما را واقعا در خانه احساس راحتی و به یاد ماندنی. من دوباره می خواهم بگویم بسیار بزرگ شما تشکر می کنم به دوست من ما Xuejiao (Sindy).

فاطمه محمد تاتا

7، مرداد، 2013

به عنوان یک عضو از SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، ما واقعا خوشحال است که چینی طب گیاهی ما می تواند او و مردم او مراقبت کمک کند. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به مردم بیشتر زندگی می کنند یک زندگی بهتر، بدون توجه به جایی که آنها می آیند و یا آنها چه کسانی هستند. نیاز به هر گونه کمک فقط دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان, ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب میکرو چینی Osmotherapy آیا آدامس خوب یا بد عربی برای درمان نارسایی کلیه؟ با توجه به پژوهش، صمغ عربی می تواند به کبد، کلیه ها محافظت و کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی. همچنین می تواند به کاهش علائم و عوارض ناشی از نارسایی کلیه در انسان کمک کند.

عملکرد صمغ عربی

صمغ عربی می تواند BUN بالا پایین (نیتروژن اوره خون)، تا که به بسیار کاهش ایالات اورمیک به علت تجمع مواد زائد نیتروژن دار و سموم کمک کند.

اگر شما صمغ عربی همراه با رژیم غذایی کم پروتئین است که می تواند کمک به بهبود کیفیت زندگی بیمار را در طول جلسات غیر دیالیز.

صمغ عربی می تواند به عنوان یک داروی طبیعی برای اسهال است که عوارض گوارشی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه استفاده می شود.

اگرچه صمغ عربی برای درمان نارسایی کلیه مفید است، آن است که به اندازه کافی برای بهبود عملکرد کلیه، اشاره به درمان این بیماری نیست. که ما خواهان به درخواست کمک از درمان های پیشرفته و موثر تر است. طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه، به این ترتیب برای درمان بیماری کلیه از ریشه. مواد تشکیل دهنده فعال در داروهای میکرونیزه چینی می تواند کمک به از بین بردن استاز خون و چی، ترویج گردش خون تا که به ارائه خون کافی، اکسیژن را به بافت کلیوی. چه تر است، داروهای چینی می تواند بسیاری از مواد غذایی مانند ویتامین، آمینه ضروری ارائه، عناصر برای ترمیم بافت های آسیب کلیوی ردیابی. همچنین می تواند به ترویج تکثیر DNA از سلول های ذاتی کلیه، تا که به تولید سلول های عملکرد کلیوی جدید و بازسازی توابع کلیوی.

در یک کلام، صمغ عربی خوبی برای درمان نارسایی کلیه است، اما از آن است که به اندازه کافی برای درمان این بیماری تنها به آن وابسته نیست. اگر می خواهید برای درمان نارسایی کلیه، شما ممکن است کمک از طب میکرو چینی Osmotherapy نیاز دارید. نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: طب میکرو چینی Osmotherapy,کمک از طب میکرو چینی Osmotherapy ,
:: بازدید از این مطلب : 645
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

همه پزشکان در بیمارستان بیماری های کلیه ShijiazhuangSHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیه ویژه با کمال و بهترین تجهیزات در چین، که کاملا با استاندارد بیمارستان تخصصی و کلاس 3، کلاس-A مطابقت دارد. این در کمک به افراد مبتلا به بیماری های کلیوی به زندگی عادی هدف، بعد اجازه دهید ما کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن.

همه پزشکان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang مردم گرم و مهربان، آنها themself به مطالعه و درمان بیماری های کلیوی اختصاص داده است. پس از سال ها تحقیق و تجربه درمانگاه، آنها یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد که اثر درمانی قابل توجهی در درمان اختراع کلیه بیماری است. با کمک آن درمان، افراد با آسیب خفیف کلیوی می تواند شانس آن را معکوس، حداقل جلوگیری از عود داشته باشد. برای افراد مبتلا به آسیب شدید کلیوی، ممکن است آنها می توانید آن را به عقب نیست، اما آنها می توانند آن را کنترل و یا به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری، به طوری که مردم می توانند یک زندگی با کیفیت بالاتر داشته باشد.

همه بیماران در بیمارستان ما یک احساس از خانواده، بدون توجه به پرستاران یا پزشکان آنها را درست مثل اعضای خانواده رفتار خواهد شد، آنها را از تمام جنبه های مراقبت بعد از بیماران در خارج از بیمارستان و بازگشت به خانه، پزشکان ما نیز آنها را تماس بگیرید در حال حاضر و پس از آن، برای هدایت به یک عادت زندگی خوب.

رسالت SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری

بهترین کار برای افزایش آگاهی و درک از بیماری کلیوی.

کمک به مردم جلوگیری از بیماری کلیوی و بهبود کیفیت زندگی بیماران است.

ارائه راهنمایی های حرفه ای تر برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی آزادانه.

به دنبال درمان بیماری های مختلف به کلیه فعال و تسکین علائم.

امیدواریم که ما چیزی می تواند انجام دهد را به تفاوت به برخی از افرادی که از این بیماری رنج می برند.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت بیمارستان چین، اینجا کلیک کنید

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیه نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: همه پزشکان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang, ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 میکرو چینی Osmotherapy، حمام دارو و حمام پا همه در طب گیاهی چینیتورم است علائم شایع نارسایی کلیه و نارسایی کلیه هستند قادر به حذف بیش از حد مایع از cuerpo.Podemos تصور کنید که چقدر مشکل صورت متورم تحت تاثیر قرار بیماران با نارسایی کلیوی، به ویژه شما نیز یک فرد هستند تعقیب belleza.El زیر مطالب در مورد درمان طبیعی برای پوست صورت متورم می تواند به شما بهره مند شوند.

معمولا صورت و تورم در سایر قسمت های بدن متورم با ایمنی حفظ agua.Tome در ذهن ایجاد می شود، ما به شدت درمان طب چینی مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا توصیه و برای اولین بار توصیه medicado.En در عوض، می تواند همان تابع از گسترش عروق خونی و بهبود گردش خون انجام sanguínea.En آن صورت، تمام سطوح از شریان کلیوی می تواند به گسترش، تزریق موثر گلومرولی افزایش خواهد یافت، در حالی که فشار کاهش می یابد داخلی گلومرولی، نرخ بالای فیلتراسیون گلومرولی کاهش می یابد، در نتیجه تورم محو شدن.

علاوه بر این، طب میکرو چینی Osmotherapy همچنین می توانید عملکرد کلیه ها دوباره به مایع اضافی از بدن کمک می کند به ترمیم آسیب به کلیه ها و بهبود کارکرد کلیه، دلیل این است که می تواند بازی تعدادی از توابع مانند ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، از بین بردن استاز خون و کمپلکسهای ایمنی در بدن، فراهم آوردن مواد مغذی برای ترویج کلیه و DNA تکثیر سلول های آسیب دیده inherentes.Con بازیابی عملکرد کلیه، صورت متورم و تورم در جای دیگر خواهد شد به طور طبیعی و به طور کامل درمان می شود.

طب میکرو چینی Osmotherapy، حمام دارو و حمام پا همه در طب گیاهی چینی است، اما هر کدام از این carácter.Debido خود را ایمنی و اثر بخشی آن، بیماران بیشتر و بیشتر خارجی برای tratamiento.También استفاده آمدن به چین معمولا در کلینیک برای کمک به بیماران مبتلا به دیالیز کلیوی اجتناب از اختلال و پیوند riñón.Está شما در درمان درمان طب چینی صورت متورم خود و سایر علائم نارسایی کلیه علاقه مند؟ سوالی دارید؟ اگر شما مناسب با دکتر صحبت آنلاین نیست، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com ترک قطعا با 48 ساعت پاسخ



:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy,میکرو چینی Osmotherapy، حمام دارو و حمام پا همه در طب گیاهی چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چینی Osmotherapy و یا سلول های بنیادی می تواند توسعه نفریت لوپوسنفریت لوپوس یکی از بیماری می تواند بیماری کلیه می شود، به طوری که راه را برای جلوگیری از توسعه نفریت لوپوس در نارسایی کلیه تبدیل شده است موضوع داغ برای کسانی است که از misma.Los رنج می برند زیر برخی برخی از اطلاعات از این بیماری، با این امید که شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد بیماری خود را از او یاد بگیرند.

در واقع، نفریت لوپوس التهاب کلیه ناشی از لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE)، یک نوع بیماری بیماری سیستم inmunológico.Esta می تواند کلیه ها، پوست، مفاصل، سیستم عصبی و اندام و یا سیستم را آسیب است cuerpo.Así کنترل این بیماری بسیار مهم است.

چگونه برای جلوگیری از نفریت لوپوس توسعه نارسایی کلیه؟

مواد مخدر به عنوان mofetil مایکوفنولات (MMF)، سیکلوفسفامید وریدی با کورتون و ایمنی، آزاتیوپرین، کورتیکواستروئیدها از داروهای معمول که برای درمان این enfermedad.Según خاص گزارش، MMF و سیکلوفسفامید با کورتیکواستروئیدها می باشد به همان اندازه در دستیابی موثر بهبودی enfermedad.Pero MMF، مطمئن تر است، کمتر احتمال دارد به ایجاد نارسایی تخمدان، مشکلات ایمنی و یا از دست دادن cabello.También بهتر از آزاتیوپرین با کورتیکواستروئیدها برای درمان mantenimiento.Así که برای افرادی که در مراحل اولیه، بیماری را می توان یا با استفاده از مواد مخدر کنترل می شود.

پس از این بیماری خارج از کنترل، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و سلول های بنیادی، ممکن است در خواست می شود برای جلوگیری از empeore.Ambos نوآوری و طب سنتی چینی گیاهی می تواند اختلال تعمیر inmunidad.Por تنظیم بازسازی کلیه های آسیب دیده و سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان، می تواند بازسازی سیستم ایمنی، در نتیجه به بهبود بیماری کلیوی تابع renal.Con افزایش عملکرد به تدریج معکوس، به طوری که پیشرفت نارسایی کلیه قابل پیشگیری است.

از بالا ما می دانیم که طب میکرو چینی Osmotherapy و یا سلول های بنیادی می تواند توسعه نفریت لوپوس در نارسایی کلیه جلوگیری از، اگر شما هر گونه کمک در درمان این بیماری نیاز دارند، شما می توانید دکتر ما به طور مستقیم آنلاین و یا ارسال ایمیل به مشورت ما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام. ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: چینی Osmotherapy و یا سلول های بنیادی می تواند توسعه نفریت لوپوس ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 

 طب گیاهی برای کاهش تولید کراتینینسطح کراتینین بیماران کلیوی باید بسیار بالاتر از حد طبیعی بود زمانی که بیماری کلیوی خود پیشرفت به نارسایی کلیه terminal.Creatinina 10.09 تنها به طور قابل توجهی بالاتر از 1.2 میلی گرم / دسی لیتر، حد بالایی از کراتینین normal.En سال اخیر بیشتر و بیشتر بیماران مایل به استفاده از داروهای گیاهی برای کاهش سطح کراتینین به دلیل عوارض جانبی کمتر و اثرات درمانی مداوم است.

هنگامی که کراتینین سرم بیشتر از 8.0 میلی گرم / دسی لیتر است، از آن خواهد شد بسیار سخت تر برای disminuirlo.Esto است زیرا سطح باقی مانده عملکرد کلیه مشخصات کاملا baja.En این است، سه نوع از داروهای گیاهی باید مورد استفاده با هم به منظور تقویت اثر آنها بر به حداقل رساندن سطح کراتینین بالا.

* طب گیاهی برای کاهش تولید کراتینین

کراتی نین یک ماده باقی مانده های تولید شده در طی سوخت و ساز بدن عضلانی است، بنابراین از جنبه های مهم کاهش سطح کراتینین است که برای کاهش تشکیل creatinina.Afortunadamente، برخی از داروهای چینی تنها دارایی کاهش تولید کراتینین و اسید úrico.Por عنوان مثال، ریواس چینی می تواند رسوب پروتئین را مهار و کاهش محتوای کراتینین و اوره در خون.

*La داروهای گیاهی برای افزایش مقدار دفع کراتینین

گزارش شده است که برخی از گیاهان می تواند کلیه ها را تحریک به تولید ادرار بیشتر و افزایش میزان دفع creatinina.Medicamentos مشترک است که این اثر شامل ریشه قاصدک، برگ گزنه، ابریشم ذرت، مریم گلی ، دارچین، جینسنگ، و غیره.

* طب گیاهی در جهت بهبود وضعیت کلیه ها

اگر هنوز هم برخی از بیماران ادرار و عملکرد کلیوی دارند، بیماران باید نیاز به نگاه برای برخی از داروهای گیاهی برای حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده و افزایش بیماری renal.Hasta در حال حاضر، Cordyceps عصاره چای، membranaceus گون و Ligusticum wallichii، و غیره اغلب مورد استفاده برای افزایش جریان خون به کلیه ها شده و منجر به بهبود dañadas.Con سلول کلیوی بهبود عملکرد کلیه، کراتینین 10.09 افتد به طور طبیعی.

اگر سطح کراتینین خود را بسیار بالاتر از حد نرمال، شما می توانید کمک آنلاین برای تعیین مواد مخدر برای شما مفید باشد.



:: برچسب‌ها: طب گیاهی برای کاهش تولید کراتینین, داروهای گیاهی برای کاهش سطح کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گاستروپارزی دیابتی یاد بگیرند.به صداقت، معده یا درد شکم در نوع 1 دیابت نوع 2. با این حال شایع تر است، چرا که تعداد افراد مبتلا به دیابت نوع 2 است بسیار بزرگتر از آن است که از نوع 1، پیدا کنیم تعداد زیادی از بیماران دیابتی نوع 2 این نوع problema.Puede شکایت 2 دیابت باعث درد معده؟

به طور کلی، درد معدهel وحشتناک است نه، اما دلیل اساسی باید توجه بیماران مردم altamente.Para مبتلا به دیابت نوع 2، معده و درد شکم جذب بیشتر احتمال دارد به گاستروپارزی دیابتی با همراه است.

چرا به دیابت نوع 2 علت گاستروپارزی؟ به طور معمول، عصب واگ می تواند عضلات معده و روده را نگه دارید تا کار correctamente.Una هنگامی که یک شخص است مبتلا به دیابت نوع 2 تشخیص داده، قند خون کنترل نشده می تواند عصب واگ صدمه به راحتی، که علت عمده گاستروپارزی است.

چگونه گاستروپارزی بر سلامت بیماران این مواد غذایی می تواند باعث بیماری های دستگاه گوارش در معده بیماران normal.Entonces تر باقی مانده است، بیماران دیابتی احساس تهوع، استفراغ، درد معده، ورم معده، و برخی از علائم دیگر fácilmente.A از این نقطه، ما می توانیم بیشتر در مورد درد معده نسبت داده شده به گاستروپارزی دیابتی یاد بگیرند.

چگونه به رفع درد معده در افراد مبتلا به دیابت نوع 2؟ امروز، ما در اینجا به بحث درباره مدیریت از سه جنبه.

جنبه 1: چاه های کنترل principal.Dado باعث می شود که سطح قند در خون است که از نزدیک با تخلیه معده همراه است، افراد مبتلا به دیابت باید سطح خود را از قند خون در سطح ایده آل را که به طور فعال می تواند کمک کند برای درمان گاستروپارزی و رفع درد معده.

جنبه 2: درمان Alimentos.Comer وعده های غذایی کوچک اما وعده های غذایی بیشتر و رژیم غذایی کم چرب می تواند کمک به تسکین علائم گاستروپارزی.

جنبه 3: درمان Medicina.Los بعضی از بیماران به داروها را مصرف به طور منظم پویا معده، و این داروها باید قبل از وسط از صرف غذا مصرف شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش ها و دارو برای شما مناسب را انتخاب کنید، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com ترک.



:: برچسب‌ها: افراد مبتلا به دیابت نوع 2,گاستروپارزی دیابتی یاد بگیرند ,
:: بازدید از این مطلب : 2624
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 بیماران مبتلا به دیابت سیب زمینی است که توسط بسیاری از مردم به علت طعم خوب آن را دوست داشت، اشکال آشنا ترین سیب زمینی چیپس است، آن محبوب در سراسر جهان است. جای تعجب نیست که بیمار به بیماری کلیوی می خواهند بدانند که آیا آنها می توانند آن را بخورم یا نه. سپس سیب زمینی خوب برای بیمار بیماری کلیه با سطح کراتینین بالا است؟

در واقع، چه یک فرد می تواند آن را بخورم یا نه باید در شرایط بیماری آنها بستگی دارد. از آنجا که این میوه سرشار از پتاسیم است، بنابراین بیمار باید با توجه به آن پرداخت.

در مراحل اولیه، ادرار بیماران معمولا طبیعی است، بنابراین زباله، آب اضافی و سم را می توان با تخلیه ادرار. بنابراین افرادی که در این مرحله می تواند مانند یک فرد عادی غذا خوردن، به طوری که آنها می توانند سیب زمینی بخورند، اما آنها باید سیب زمینی سرخ شده که ممکن است حجم کار به کلیه اضافه اجتناب کنند.

پس از این بیماری به نارسایی کلیه ایجاد شود، مردم ممکن است باید دیالیز کنند. برای افراد مبتلا به کم پتاسیم و یا تحت دیالیز صفاقی، آنها باید برخی از آنها را که می تواند کمک به افزایش سطح پتاسیمthe بخورند. اما برای افراد مبتلا به ادرار کردن غیر طبیعی و یا در همودیالیز، آنها باید به جلوگیری از آن را بخورم، چرا که این افراد آسان برای دریافت سطح پتاسیم بالا است.

علاوه بر این، سیب زمینی بالا در نشاسته، که ممکن است سطح قند خون بالا القا، بنابراین برای بیماران مبتلا به دیابت و یا قند خون بالا، آنها نیز باید به جلوگیری از آن را بخورم می باشد.

Theفوق برخی از اطلاعات در مورد اینکه آیا بیمار می تواند بیماری کلیوی سیب زمینی یا نه خوردن، امید آن می تواند کمک بهa تصمیم گیری درست شما را. اگر سوال دیگری در مورد رژیم غذایی کلیه و یا درمان، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت و یا پیام ها به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. همه اطلاعاتی که ما ارائه بدون پرداخت هزینه است.



:: برچسب‌ها: CKD رژیم غذایی,بیماری های کلیه,کلیه رژیم غذایی شکست ,
:: بازدید از این مطلب : 6996
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 در مورد درمان بیماری کلیه پلیشوهرم بیماری کلیه پلی کیستیک و من میخواستم بدونم که اگر مصرف کورکومین زردچوبه him.The خوبی خواهد بود به یک دکتر کلیه در حال حاضر و نه در دیالیز.

سلام، خوشحالم که کمک کند. در واقع، ممکن است برخی از زردچوبه کورکومین اگر سطح خود را از فسفر و پتاسیم طبیعی است (کورکومین در زردچوبه غنی از فسفر و پتاسیم است)، آن را به نفع بهبود ایمنی، اما اگر شما می خواهید برای درمان بیماری شما بستگی دارد به این تنهایی کافی نیست.

به بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک، نکته کلیدی برای درمان این بیماری است در مهار و کاهش حجم از کیست، اما هیچ مدرکی وجود ندارد که زردچوبه کورکومین در درمان quistes.Incluso این مؤثر است، از آن مفید است برای درمان این بیماری است. به دلیل آن است که تابع از کاهش فشار خون بالا و قند خون بالا نیز می تواند ضد inflamatoria.Así کمک می توانید خطر ابتلا به عفونت را کاهش و پیشگیری از بیماری است تا به سرعت بدتر.

بنابراین وضعیت همسرش، او می تواند برخی از زردچوبه کورکومین به منظور افزایش ایمنی، در نتیجه کاهش خطر ابتلا به infección.Pero همانطور که در بالا اگر شما می خواهید برای درمان ریشه خود ذکر می کنند، شما مجبور به درخواست کمک از داروهای دیگر.

پزشکی گیاه چینی، به خصوص بالا هفت درمان اثر درمانی قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی از جمله بیماری های کلیوی درمان poliquística.Durante، پزشکان با توجه به وضعیت بیماری در بیماران مسئول درمان متفاوت است برای رسیدن به بهترین اثر curativo.La بزرگترین مزیت آنها این است که این روش های درمانی می تواند بیماری با عوارض جانبی کمی است که به طور متوسط درمان، آسیب بیشتری به کلیه ها نمی کنند.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، ما شما را دعوت به دکتر ما مشورت آنلاین و یا ارسال پیام به ما ترک، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد تا gratuita.`



:: برچسب‌ها: به بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک،, ,
:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

4 بیماری مزمن کلیه به دور از سیر بماندبه طور معمول، مردم می توانند از فواید سلامتی زیادی از مصرف سیر و عطر و طعم به بسیاری از غذاهای دریافت می توان خورده و cuenta.Dado آن که سیر می تواند بسیاری از اثرات خوب بر سلامت را، که ممکن است در ظاهر مرحله 4 رژیم غذایی CKD؟

پاسخ از فردی به فرد دیگر منتقل می شود، چرا که اگر بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری کلیه می تواند خوردن مواد مغذی سیر بستگی دارد نه تنها سیر، بلکه شرایط پزشکی بیماران.

اگر بیماران به برخی از مشکلات، باید سیر در رژیم غذایی کلیه شما دوستانه اجتناب کنند.

خیلی اوقات، چند شرایط باعث بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه به دور از سیر بماند.

یکی از بیماری های چشمla است. اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است از دیابت یا چشم اعصاب باعث با سطح بالایی از ضایعات آسیب دیده، چشم انداز خود است به احتمال زیاد به رنج می برند سیر daños.El تا به برخی از محرک ها می تواند بیماری را بدتر چشم بیماران. دوم این است که بیمارانی که مصرف برخی از داروها، در حالی که ممکن است سیر medicamentos.La این روند سوم خونریزی دخالت، به دلیل سیر افزایش این riesgo.La یکی از آخرین است که می تواند برخی از اثرات جانبی مانند تهوع، استفراغ، سوزش سر دل، اسهال، بوی بدن، بوی بد دهان، و غیره

اگر بیماران این مشکلات فوق را نداشته باشند، شما می توانید تعداد زیادی از مزایای سیر است.

از آنجا که سیر حاوی آلیسین، ویتامین C، آهن، پتاسیم و دیگر مواد مغذی است که می تواند اثرات زیر را برای بیماران مبتلا به مرحله 4 کلیه، از جمله ارائه:

- فشار خون بالا

- برای جلوگیری از خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی

- رفع خستگی و ضعف

- کاهش ابتلا به دیابت خون بالا و جلوگیری از دیابت

- کشتن باکتری ها و جلوگیری از عفونت

- سم زدایی بدن

هیچ کس در حال رفتن به خوردن مقدار زیادی سیر در غذا، اما حتی بهتر برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی برای تعیین مقدار سیر به غذا خوردن در هر زمان.



:: برچسب‌ها: مرحله 4 رژیم غذایی CKD, ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مبتلا به بیماری های کلیویآب لیمو به عنوان یک نوشیدنی محبوب است که توسط بسیاری از مردم را دوست داشت، حتی بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی با آزمایش خوب خود جلب کرده است. سپس به عنوان یک بیماری کلیوی می تواند او / او آن را بنوشید؟

سمت خوب از آب لیمو برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی

لیمو سرشار از ویتامین C، سیترات، مالات، پتاسیم بالا و سطوح پایین سدیم، و غیره است همه از این تغذیه به بدن ما، به ویژه ویتامین C بسیار مفید است، آن نقش مهمی در حفظ نسل از بافت ها و سلول های مختلف ایفا می کند از بدن است. آن را نیز می تواند یک آنتی بیوتیک طبیعی، پس از آن خوب را برای پیشگیری و درمان عملکرد کلیه، التهاب، عفونت های دستگاه ادراری و همچنین سایر عفونت ها و ویروس ها که منجر به بیماری های کلیوی به راحتی است. چه تر است، مطالعات اخیر نیز نشان داد که لیمو سبز می تواند سطح قند خون بالا پایین کمک کند.

Theطرف بد از آب لیمو برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی

همانطور که در بالا اشاره شد، از آن بالا از پتاسیم است، بنابراین اگر شما می نوشند بیش از حد از آن، که ممکن است نرخ ابتلا به هیپرکالمی را افزایش دهد.

فرم بالا ما می دانیم که آب لیمو برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه است، می توان آن را به اندازه کافی برای تغذیه آنها را فراهم کند. اما برای کسانی که در مرحله پیشرفته ای از این بیماری هستند، آنها باید به جلوگیری از آن را بنوشید، به خصوص آن دسته از مردم با خروج ادرار کمی، که می تواند به آنها کمک کند خطر ابتلا به هیپرکالمی را کاهش دهد.

بیمار متفاوت باید برنامه رژیم غذایی متفاوتی داشته باشند، بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما می توانید آب لیمو یا نه نوشیدنی، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ترک پیام به ما مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. اما به یاد داشته باشید که، نکته کلیدی برای درمان بیماری مزمن کلیه باید درمان مناسب، نه تنها یک برنامه رژیم غذایی مناسب باشد.



:: برچسب‌ها: ماری مزمن کلیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی IgA در آن رخ برخی از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در اغلب خستگی مه مغز، که به احتمال زیاد به کاهش شدید غلظت IgA نسبت داده در نهایت احساس اگر چه برخی از بیماران می توانند عملکرد renal.A بهبودی خود به خود دریافت می کنید، بیشتر بیماران دارای پایان شکست مرحله riñón.Durante این فرایند، باعث خستگی و مغز مهالود؟

نفروپاتی IgA در آن رخ می دهد زمانی که ایمونوگلوبولین A (IgA نداشتند) موجب واکنش های التهابی در منطقه مزانژال زمان glomerular.Conforme عبور، گلومرول ها بیشتر و بیشتر توسط واکنش inflamatorias.Entonces آسیب دیده، شرایط سخت می تواند باعث خستگی بیمار و مه مغز.

1.Anemia کلیه: وقتی کلیه ها می تواند اریتروپویتین به طور معمول کمتر سلولهای خونی هموگلوبین rojos.La در سلول های قرمز خون تولید تولید نمی مسئول انتقال اکسیژن است، هموگلوبین بسیار پایین به علت کم خونی کلیه می تواند خستگی و گیجی شود روانی به طور مستقیم.

تجمع 2.La محصولات و سموم دفع زباله: مغز ما یک عضو حساس و ظریف است که نیاز به مقدار زیادی از جریان خون است، بنابراین اگر بیش از حد بسیاری از محصولات و سموم دفع زباله ساخت تا در جریان خون، مغز است که معمولا اولین ارگان به afectar.Además، این مواد مضر می تواند زندگی سلول های قرمز خون را کوتاه و موجب مشکلات روانی.

3.Diálisis: بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در را از خستگی و گیجی ذهنی شکایت نیست تا زمانی که شروع به انجام diálisis.Debido به دیالیز ممکن است فشار خون کم شود و این عارضه ممکن است جریان خون در سراسر بدن کمتر شود ، از جمله بافت ها و عملکرد مغز، ضعف و اختلال روانی به راحتی در طول و یا بعد از دیالیز رخ می دهد.

در حال حاضر، ما شناخته شده که چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در خستگی و گیجی. چیزی که بعد از شما را به انجام معامله با مشکلات anteriores.Si است به علت کم خونی کلیه و یا سپرده از مواد مضر است، برنامه ریزی یک رژیم غذایی سالم و داروهای مناسب می تواند کمک به مدیریت ellos.Si توسط دیالیز ایجاد می شود، برخی از روش است که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه و کاهش فرکانس از دیالیز مفید هستند.

شما به دنبال درمان های موثر برای از بین بردن خستگی و مغز مه؟ ما میبینیم که sjzhospitalrenal @ hotmail.com ayudarle.Usted شود ارسال ایمیل و یا ترک یک پیام در باس.



:: برچسب‌ها: بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA , ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuangژانگ weibao، یک مرد 21 ساله، در ماه اوت به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت آمد، 2013. او یک بیمار بیماری های کلیه و IgA از هنگ کنگ آمده است.

ژانگ از عود نفروپاتی IgA رنج برای یک مدت طولانی. قبل از به بیمارستان ما آمد، او را به بیمارستان محلی برای چندین بار به علت عود این بیماری بوده است. با توجه به شرح و توصیف او، اولین بار او را به بیمارستان رفت و با توجه به سرد جدی است. پس از دکتر به او گفت که او بیماری های کلیه و IgA کردم، او، شوکه شده بود که او هرگز فکر نمی کردم بیماری او آنقدر جدی، او فقط آن را به عنوان یک کلوخ مشترک درمان می شود. در حال حاضر، او به آن به طور جدی مواجه هستند.

در بیمارستان محلی خود پزشکان به او hormonotherapy برای کنترل بیماری، در آغاز، به نظر می رسد که اثر خوب است، اما پس از دو بار عود، دکتر به اضافه کردن برخی از immunosuppressor برای کنترل این بیماری است. اما آن را به ایمنی بدن ما را کاهش دهد، تا او آسان به سرد است. چه چیزی بدتر از هر دو این روش می تواند این بیماری را درمان نمی کنند، اما تنها می توانید آن را در یک زمان کوتاه را کنترل کنید.

پس از او را به بیمارستان ما آمد، پزشکان او را به برخی از گیاهان دارویی چینی پزشکی، از جمله پای حمام درمانی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و مخلوط Maikang، به جای Hormonotherapy و immunosuppressor. پس از درمان یک هفته، بیماری خود را به خوبی واضح می شود. اگر شما رنگ پریده به دانستن جزئیات بیشتر، شما می توانید با دکتر آنلاین ما، خود را آزاد چت.

از بالا ما می توانید ببینید که حتی یک بیماری شایع ممکن است به این بیماری بزرگ مرتبط است، بنابراین نمی توجه به این بیماری است. هنگامی که شما ناراحت کننده افتاد. شما باید به دکتر خود مراجعه کنید و تشخیص بیشتر برای جلوگیری از بیماری های بزرگ بروید.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیه و IgA نیاز دارید، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: بیمارستان بیماری های پزشکی گیاه چینی نفروپاتی IgA Shijiazhuang شرکت کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان FSGSFSGS است کوتاه اسکلروز گلومرولی کانونی و بیماران segmentaria.Si بیماری به موقع کلیه درمان نشود، FSGS می تواند نارسایی کلیه را تشدید عنوان gradual.En این مورد، پزشکان ممکن است از درمان با سلول های بنیادی نشان می دهد برای درمان واقعا FSGS.Es مشکل با این درمان؟

اول، شما باید به یاد داشته باشید اگر عملکرد کلیه خود را در بالا 30٪ باقی مانده است، انجام نمی سلول درمانی ساقه.

اگرچه سلول های بنیادی درمان در حال تبدیل شدن به طور گسترده تر در سال های اخیر استفاده می شود، هزینه های خود را هنوز هم بسیار بالا است و میزان موفقیت خود را به عنوان بالا به عنوان esperamos.Por نه بنابراین، اگر بیماران سطح عملکرد کلیه بالاتر از 30 درصد، برخی از داروهای بیماران ممکن است معکوس FSGS آسیب کلیه و آنها را مانند مردم عادی زندگی می کنند کمک کند.

در این وضعیت، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان سلول های بنیادی دو خوب opciones.Micro چینی Osmotherapy پزشکی می تواند ادغام، تقسیم و حل کمپلکسهای ایمنی، سلول های کلیه محیط داخلی و آسیب دیده را ترمیم و نه تنظیم نکروزه، در حالی که سلول های بنیادی دارای برتری زیادی به درمان بیماری کلیوی ناشی از اختلالات سیستم ایمنی، از جمله تصفیه خون حمایت FSGS.Con و داروهای چینی، ایمونوتراپی کمپلکسهای ایمنی از بین بردن و درمان FSGS به طور مستقیم.

با این حال، اگر تا به FSGS به مرحله 4 یا مرحله نهایی پیشرفت، تنها با توجه به روش های فوق ممکن است به عنوان به سرعت کار نمی کند و obviamente.En این زمان، بیماران ممکن است در نظر بنیادی درمان همراه.

ساقه درمان سلول با استفاده از سلولهای بنیادی به سلولهای کلیه آسیب دیده و necróticas.Una هنگامی که این سلول های جدید جایگزین سلول های آسیب دیده کلیه به کار، FSGS می توان از raíz.Sin خطاب اما عوامل متعددی بر تمایز سلول های بنیادی، بنابراین بیماران باید این درمان در یک بیمارستان و حرفه ای در صورت لزوم کند.

در تعیین اینکه آیا به شرایط این درمان، شما می توانید از مشاوره آنلاین و یا از طریق ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com داشته باشد.



:: برچسب‌ها: FSGS است کوتاه اسکلروز گلومرولی, ,
:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مبتلا به مرحله 4امروزه، مردم تمایل به صرف زمان بیشتری را در محل کار، اما زمان کمتر در آشپزخانه به عنوان فست فود و همبرگر محبوب می شود در سراسر مردم mundo.Cuando مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، می توان پیشنهاد برای محدود کردن و یا حتی جلوگیری از hamburguesa.Por چه؟

دلیل این است که اگر چه از همبرگر خوشمزه هستند، به طور کلی به افزایش وزن، فشار خون بالا، اختلالات قلبی و عروقی، و غیره sucesivamente.Todos این برای بیماران مبتلا به مرحله بد هستند کمک 4 کلیه بیماری Crónica.A پس از آن ما معرفی آثار منفی این سلامت بیماران کلیوی از همبرگر به یک است.

1.Efecto برگر در فشار خون

گزارش شده است که به طور معمول دو همبرگر حاوی حدود 1000 میلی گرم سدیم است که مواد غذایی با سدیم بالا که ممکن است باعث شود مایع اضافی به تجمع در بدن، و در نتیجه فشار خون بالا وlahinchazón.Cuando مرحله بیماری کلیوی 4 شدید، بیشتر احتمال دارد به فشار خون افزایش یافته است.

2.Afectar وزن برگر

اگر وزن خود را از کنترل خارج رفته است، بیماران باید به دور از hamburguesas.Esto ماندن است، زیرا برگر یک وعده غذایی سرشار از کالری است که آن را دشوار است به از دست دادن peso.Para توسعه یک برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن است شما می توانید میوه ها و سبزیجات بیشتری مصرف کنید.

برگر 3.Efecto در سلامت قلب و عروق

این غذا معمولا پر از چربی اشباع است، مصرف بیش از حد تا همبرگر خطر ابتلا به اختلالات بیماران مبتلا به بیماری کلیوی cardiovasculares.Para افزایش می دهد، بیماری های قلبی عروقی علت اصلی مرگ و میر است، به طوری که آن را به بسیار مهم است پیشگیری و کنترل این بیماری است.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم برگر است گزینه خوبی برای بیماران مبتلا به مرحله 4 کلیه دوره Crónica.Por بیماری نیست، هنوز هم می توانید این غذا را در مقدار correcta.Si خوردن می خواهید بیشتر بدانید، شما می توانید دکتر آنلاین یا پست الکترونیکی ما مشورت sjzhospitalrenal@hotmail.com -mail.



:: برچسب‌ها: مبتلا به مرحله 4,مبتلا به مرحله 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 578
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1393 | نظرات ()