نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا آزمایش ما مناسب برای دیالیز صفاقی هستند

چرا آزمایش ما مناسب به بیماران مبتلا به بیماری PeritonealLos دیالیز هستند که شرایط زیر مناسب به تجربه دیالیز صفاقی نیست:

1.Adherencia داخل صفاقی گسترده ناشی از عفونت های و یا tumores.2. عفونت گسترده در پوست شکم.

2.Propagación از abdomen.3 عفونت پوست. نارسایی شدید تنفسی.

severa.4 تنفسی 3.Insuficiencia. بیماری عروق شکمی: مانند واسکولیت های متعدد، تصلب شرایین شدید، اسکلرودرمی.

4.Enfermedad عروقی در ناحیه شکم مانند واسکولیت شدید متعدد، تصلب شرایین، اسکلرودرمی.

5. آبستنی، تومور غول پیکر، کلیه پلی کیستیک غول پیکر، کاهش در حفره شکمی volume.5.La اواخر بارداری، غول تومور، بیماری کلیه پلی کیستیک غول پیکر، کاهش در حجم abdominal.6 حفره. ضربه شدید و یا دولت سوخت و ساز بدن تجزیه بالا ناشی از عفونت های.

6.Trauma دولت متابولیک شدید یا بالا ناشی از infecciones.7 تجزیه. سوء تغذیه شدید و یا افزایش چربی خون شدید است.

7.La سوء تغذیه شدید و یا hiperlipidemia.8 شدید. عفونت روده شدید یا انسداد روده.

عفونت روده 8.Severa یا انسداد روده.

در واقع، دیالیز و پیوند کلیه هستند چه هر بیمار برای جلوگیری از بیماری renal.En سال های اخیر، بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی شروع به از گیاهان دارویی چینی است که با هدف تعمیر آسیب کلیه و بهبود بهره مند شوند عملکرد کلیه.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شب عرق کردن در دیالیز کاهش

عرق کردن در تمام شب دیالیز دیالیز AliviarloLa چگونه به عنوان یکی از رایج ترین درمان برای راه نارسایی کلیه، همچنین برخی از عوارض جانبی را در حالی که اثرات تسکین síntomas.Todos جانبی شامل عرق کردن، آن را تحت تاثیر قرار خواهد به کیفیت زندگی بیمار را تا حد زیادی.

چرا به نظر می رسد تمام شب در دیالیز عرق کردن؟

دیالیز یک درمان جایگزینی برای riñones.El کلیه در خدمت به حفظ تعادل کلسیم و فسفر، اما در حال حاضر در نتیجه می شود هورمون های تیروئید desequilibrio.Por بیشتر تولید و بیماران دیالیزی در حال عرق کردن تمام night.Also نشان می دهد که دیالیز افزایش امید به زندگی، اما برای درمان و عوامل fundamentales.Así بیماری های کلیوی به عنوان بیماری کلیه یک بیمار، اگر شما می خواهید برای جلوگیری از عوارض جانبی دیالیز، و ممکن است برخی از روش های درمانی جایگزین، شما می توانید +8615732170898: دکتر ما واتساپ مشورت کنید.

آیا طب های دیگر به جای دیالیز وجود دارد؟

میکرو - پزشکی چینی Osmotherapy است اثر قابل توجه در درمان بیماری چینی renal.Hierbas پردازش و در دو اثر کوچک اسمز bolsas.La دستگاه در پردازش چینی قرار می گیرد، در نتیجه تعمیر صدمه به کلیه ها به طور مستقیم و renal.Cuando بهبود عملکرد عملکرد کلیوی به حالت عادی آورده شد، تعادل کلسیم و فسفر به تدریج احیای حفظ بیمار به دیالیز است که در شب عرق کردن.

توابع خاص از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

زوم عروق sanguíneosAnti انعقاد

ضد - coagulaciónAnti التهاب

ضد - inflamaciónDegradation ماتریکس خارج سلولی

تخریب ماتریکس خارج سلولی

برای کسانی که کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و باقی مانده را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود، با کمک همه علائم و نشانه های بیماری های کلیوی، به شما احساس آرامش و یا ناپدید gradualmente.Así که این نوع از درمان می تواند یک جایگزین خوب دیالیز.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک یک پیام به ما پایین، سعی کنید برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کمک به انتقال خون Endermedad می توانید با کم خونی کلیوی درمان

راهنما انتقال خون می تواند در درمان با AnemiaLa Endermedad کلیه انتقال خون برای درمان بیماری های کلیوی مبتلا به کم خونی مفید است. بیماری کلیه یک آسیب مزمن کلیه است، و کم خونی یکی از علائم شایع آن است.

است انتقال خون می تواند بیماری کلیوی مبتلا به کم خونی را درمان کنیم؟

انتقال خون می تواند کم خونی در حالی که برای از بین بردن. دلیل اصلی برای کم خونی است که به کلیه آسیب renal.Las عملکرد از دست دادن EPO تولید زمان کمتر مربوط و این باعث anemia.Sin خون و اکسیژن کافی، بیماران CKD به velocidad.Algunos بزرگ پیشرفت را به برخی از قرص به راحتی شرایط است که هیچ ربطی به با کاهش علائم این در یک plazo.Los طولانی مشکلات اصلی نیاز به در درمان بیماری کلیوی تمرکز می کنند.

چه درمان برای درمان بیماری کلیه مبتلا به کم خونی مفید هستند؟

دارو درمانی BathSkin یکی از بزرگترین ارگان برای کمک به کلیه به حذف مواد زائد و سموم اضافی از بدن به شکل وهله اول sweat.At است، کارشناسان را انتخاب کنید برخی مواد مخدر فرهنگ چینی های خاص فقط در نتیجه ساخت سوپ برای شما. سپس شما را به دوش در سوپ ESTA. پس از شما می توانید یک rest.Sweats با مواد زائد و سموم اند را می توان به خارج از بدن با کمک عرق حذف خواهند شد.

پوست یک ارگان کلیه عمده برای کمک به از بین بردن زباله های اضافی و سموم از بدن به عنوان عرق. اول، کارشناسان را انتخاب کنید برخی از گیاهان خاص چینی برای شما انجام sopa.Entonces یک دوش در این sopa.Después شما می توانید یک استراحت داشته باشد. سودا با مواد زائد و سموم را می توان از بدن با کمک عرق حذف شده است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این یکی از درمان های جدید برای کاهش پیشرفت مرحله CKD 4 و طولانی امید vida.Tiene از شخصیت های زیر و برخی از کارشناسان ventajas.Our برخی گیاهان چینی را انتخاب کنید پردازش است و دو بسته خواهد شد و در قرار BL 23 طحالی ویژه طحالی. داروهای چینی فعال در منطقه با وجود فعال بودن آسیب کلیوی و ترمیم کلیه بازیابی عملکرد کلیه را وارد کنید.

کارشناسان ما را انتخاب کنید برخی از گیاهان خاص چینی برای پردازش و دو کیسه خواهد BL 23 acupuntura.La فعال داروهای چینی خاص به منطقه کلیوی طحالی، در نتیجه تعمیر صدمه به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه.

تصفیه تصفیه sangreBlood شامل تبادل پلاسما، جذب ایمنی، همودیالیز، hemofiltration و hemoperfusion.

درمان شامل ارز پلاسمای خون، ایمنی، جذب، همودیالیز و hemoperfusion، hemofiltration. با کمک تکنولوژی پیشرفته پزشکی، کراتینین خون بالا می تواند در اسرع وقت پاک شده است.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یک پیام زیر ترک، شما همچنین می توانید با دکتر ما در WhatsApp مشورت: +8615732170898 به طور مستقیم، ما سعی می کنیم برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان نفروپاتی دیابتی پیش بینی

چگونه به درمان پیش بینی DiabèticaUna نفروپاتی هنگامی که بیمار است به نفروپاتی دیابتی باید به زودی به عنوان posible.Además درمان نفروپاتی دیابتی می تواند به نارسایی کلیه منجر شود، و آن را دشوار است به شفا، اما پیشرفت بیماری می توان آن را با درمان مناسب کنترل شده، آنجا که پیش آگهی را می توان با درمان خوب نفروپاتی دیابتی بهبود یافته است.

رژیم غذایی RazonableIf شما مبتلا به دیابت هستند، شما همیشه باید با توجه به رژیم غذایی خود، می تواند رژیم غذایی مناسب از آنجا که به طور موثر بهبود پیش آگهی نفروپاتی دیابتی، نفروپاتی دیابتی زیر توصیه های درمانی رژیم غذایی.

اگر شما مبتلا به دیابت هستید، شما باید همیشه با توجه به رژیم غذایی خود را، یک رژیم غذایی مناسب که می تواند به طور موثر بهبود پیش آگهی نفروپاتی دیابتی، درمان نفروپاتی دیابتی زیر توصیه های غذایی پرداخت.

محدود کردن نمک یا سدیم مصرف، یک رژیم غذایی کم sal.Limit مصرف خود را از پروتئین، خوردن بیشتر پروتئین با کیفیت بالا، مانند ماهی، گوشت بدون چربی و غذاهای دیگر.

محدود کردن مصرف خود را از پروتئین، خوردن بیشتر پروتئین با کیفیت بالا، مانند ماهی، گوشت بدون چربی و دیگر مواد غذایی با چربی بالا alimentos.Avoid ،: مانند گوشت خوک، روغن نباتی، گوشت گردو، آجیل کاج، دانه کنجد.

اجتناب از غذاهای با چربی بالا مانند روغن نباتی، گوشت خوک، گردو، آجیل کاج، دانه sésamo.Avoid سیگار و الکل.

اجتناب از انفیه و درمان alcohol.Effective

درمان موثر

درمان موثر بخش مهمی از بهبود پیش آگهی نفروپاتی diabética.Para نتیجه درمان نفروپاتی دیابتی در جوانه بهبود است.

مصرف دارو فشار خون، نفروپاتی دیابتی اغلب به فشار خون بالا، کنترل فشار خون می تواند پیشرفت بیماری کلیه کند، کاهش توسعه نارسایی کلیوی terminal.Si فشار خون شما بالا است، شرایط عادی، می توانید احساس سردرد، سرگیجه، استفراغ و insomnio.Taking عوامل کاهنده قندخون: به منظور جلوگیری از قند خون، شما همیشه باید عوامل کاهنده قندخون، مانند biguanides، مهار کننده α گلوکوزیداز، -glimepirida است.

داشتن عوامل کاهنده قندخون: برای جلوگیری از قند خون همیشه باید عوامل کاهنده قندخون، مانند biguanides را، مهار کننده های آلفا عوامل - گلوکوزیداز - است.

Osmotherapy به چین میکرو -Medicine

میکرو - چینی Osmotherapy پزشکی مفید است به ترمیم سلول های renales.Ya به عنوان بیماری progressesed، صدمات بافت و کلیه بیشتر می دانم، باعث کلیه ها correctamente.Y کار نمی کند این درمان نه تنها قادر به تعمیر آسیب دیده سلول های کلیه، اما همچنین می تواند در حفظ سلامت سلولهای طبیعی را از آسیب بیشتر محافظت می کند.

در یک کلام، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، تنها برای درمان جامع از درمان enfermedad.Si آن به جزئیات بیشتری در مورد درمان دوست مفید است، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا برگ ارسال لوازم آشپزخانه راست پایین، شما همچنین می توانید دکتر ما واتساپ مشورت: +8615732170898، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه Ketosteril کاهش سطح کراتینین نارسایی کلیه

چگونه Ketosteril کاهش سطح کراتینین در شکست RenalKetosteril نیز به عنوان شناخته شده آلفا - قرص ترکیب ketoacid، کاملا آشنا به مردم با مواد مخدر crónica.Este نارسایی کلیه آن است که عمدتا برای پیشگیری و درمان آسیب کلیوی ناشی از اختلال سوخت و ساز بدن استفاده می شود proteínas.Recientemente، برخی از مطالعات نشان می دهد که Ketosteril تواند کمک به کاهش creatinina.¿Es خود را این درست است؟

چگونه Ketosteril کاهش سطح کراتینین در نارسایی کلیه؟

از رژیم غذایی با پروتئین بالا آن را یکی از شایع ترین عوامل که باعث از دست دادن بزرگترین عملکرد کلیه باقی مانده، ترکیبی از رژیم غذایی کم پروتئین و Ketosteril استفاده شده است برای کمک به سطح کراتینین بالا پایین، بازی توابع زیر است.

◆ کاهش ترشحات از پروتئین به منظور بالا بردن آلبومین پلاسما و تعادل تغذیه.

◆ تخفیف علایم نارسایی مزمن کلیه و حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده.

◆ بهبود اختلالات غدد درون ریز.

◆ عوارض کمک به درمان از نارسایی کلیه است.

◆ کاهش حجم کار از کلیه با درمان پروتئینوری.

از طریق حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده و سوخت و ساز بدن صحیح از پروتئین ها، Ketosteril کمک می کند تا برخی از بیماران به کاهش سطح خود را از کراتینین medida.Sin برخی اما نه همه بیماران می توانند رسیدن به این صرفا با تکیه بر این Ketosteril.Si دارو می تواند کار خود را به طور موثر انجام نمی، درمان های زیر لازم است.

چه درمان می تواند سطح پایین تر کراتینین بالا کمک کند؟

کراتینین، محصول سوخت و ساز بدن عضلانی، تجمع می یابد در خون، با توجه به اختلال عملکرد کلیوی، به طوری که اصل نهایی از تمام درمان است که به ترمیم بخشی از تابع renal.En حال حاضر، هیچ درمان وجود دارد به طور کامل بهبود عملکرد کلیوی، بنابراین تنها چیزی که ما می توانیم انجام دهیم این است پرورش بخشی از آسیب اما هیچ سلول نکروتیک در عملیات زندگی می کنند و سپس آنها را again.To رسیدن به این، برخی از درمان های پزشکی مانند Osmotherapy به چین و میکرو - سلول های بنیادی ممکن است استفاده شود تا دکتر selectiva.El باید درمان مناسب با توجه به شرایط خاص خود را دارند را انتخاب نمایید.

هر گونه سوال دیگر در مورد "چگونه Ketosteril کاهش سطح کراتینین در نارسایی کلیوی" می تواند از طریق مشاوره آنلاین و یا از مشکلات در قالب دستور زیر، و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com همچنین می توانید مشورت پزشکی ما در WhatsApp: +8615732170898 کارشناسان شما کمک خواهد کرد مناسب ترین پاسخ پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ممکن است که به انقباض معکوس کلیه

ممکن است که به معکوس EncogidoPara کلیه صادقانه، کاهش می یابد کلیه نمی تواند به اندازه طبیعی معکوس دوباره، اما با درمان مناسب، کلیه را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود، بنابراین بیمار می تواند یک فرصت برای به تاخیر انداختن دارند و یا جلوگیری از پیشرفت بیماری خود را.

چرا کلیه یک روانپزشک است؟

شما می دانید آن یک بیماری پیشرونده فیبروز را، زمان، بافت کلیه است به اندازه necrosis.Para کلیه کوچک.

آیا ممکن است به معکوس کلیه جهانیان؟

به فرانک، پس از کاهش کلیه دشوار به رشد به اندازه اصلی خود را، است که به دلیل نکروز بافت کلیه می توانید reparado.Sin است اما کسانی که بافت کلیه آسیب را می توان تعمیر، و همچنین بیمار به بیماری کلیوی تا زمانی که شما می توانید درمان مناسب در زمان، شما می توانید به نارسایی کلیه را نجات دهد.

چگونه برای محافظت از کلیه های خود را؟

حمله رژیم غذایی لازم برای محافظت از کلیه ها، درمان مناسب نکته کلیدی برای محافظت از کلیه ها و بیماری های کلیوی بیمار باید یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود و پس از آن درمان مناسب را است.

درمان مناسب Aquii اشاره به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که نوآوری طب سنتی china.Tiene چهار عملکرد اصلی که ضد - التهاب، ضد - ترومبوز، ضد - لخته شدن و گسترش این عروق sanguíneos.Por توابع، این درمان می تواند بهبود گردش خون، از بین بردن مواد سمی در جریان خون و مواد مغذی به خون، به طوری که آسیب بافت کلیه را می توان تعمیر و محافظت می شود.

در کوتاه مدت، با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، کلیه را می توان از fracaso.Si محافظت می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا هر گونه کمک نیاز در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal ارسال @ hotmail.com و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 به طور مستقیم و یا ترک پیام، ما به شما با همه چیز posibel کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

که گیاهان چینی برای تعمیر کلیه در بیماری کلیوی مفید هستند

که گیاهان چینی برای تعمیر بیماری کلیه در بیماری کلیوی RenalLa مفید هستند اشاره به از دست دادن تدریجی عملکرد کلیه، و دشوار به curarla.Sin است اما چینی ها دارای ویژگی های خود در درمان این بیماری .

بیماری مبانی کلیه

تابع اصلی از کلیه ها است هر روز به حذف مواد زائد و آب اضافی از روند sangre.Los کلیه در حدود 200 لیتر خون و تولید حدود 2 لیتر urine.This اولین گام در فیلتراسیون، خون است که توسط میکروسکوپی عروق خونی نشت به نام بیماران CKD capilares.Para تحویل داده، علاوه بر هدر، برخی از مواد مفید نیز در گلومرول فیلتر شده است. در همین حال، بیماران CKD نیز مشکل در تولید هورمون های که از توابع مهم در هورمون به اندازه کافی cuerpo.Sin، سیستم های دیگر خواهد شد در بیماری مزمن کلیوی (CKD) نقش دارند، که منجر به درمان دشوار است.

چه گیاهان چینی برای تعمیر کلیه در بیماری کلیوی مفید هستند؟

خوب گیاهان طبیعی چینی باید تابع سرمایه گذاری مرحله 3 گاهی اوقات آن را به عقب مرحله 4 یا 5 CKD مرحله 3 بیماری کلیه ERC.Así مفید است، نکته کلیدی این است که شما باید یک درمان خوب پیدا مناسب است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از داروهای خوب چینی، برای تعمیر کلیه در راه های خلاق مفید است.

میکرو -Medicine Osmotherapy به چین است درمان مبتنی بر گیاهان طبیعی خارجی نقاط طب سوزنی در پشت پایین تر (منطقه کلیه) استفاده کیسه های ده .Hierbas حاوی داروهای گیاهی در نفوذ بذرها، و سپس بخش inferior.Con قرار داده شده در دستگاه اسمز معکوس کمک، مواد موثر از داروهای گیاهی است به نفوذ به کلیه ها با canales.No عمده بدون درد، و یک نوع از ماساژ است.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا زیر ترک یک پیام به ما، شما همچنین می توانید دکتر واتساپ ما مشورت: +8615732170898 می توانید تمام شما کمک کند با همه چیز است.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا دیالیز است که بهترین tratameinto به درمان نارسایی کلیه نیست

چرا دیالیز است که بهترین tratameinto به درمان نارسایی کلیه شناخته شده است که دیالیز می تواند کمک به بیماران زندگی بهتر توسط تسکین علایم نارسایی renal.Pero با توجه به تحقیقات نیست، دیالیز یک درمان معمول است برای نارسایی کلیه است، اما بهترین درمان است.

چرا دیالیز بهترین درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است، نه؟

وجود دارد سه نوع از سلول های ذاتی کلیه در بدن شما: سلول های نکروتیک، سلول ها و سلول های آسیب دیده اند ایده sanas.No که سلول های نکروتیک، اما ما می تواند سلول های آسیب دیده تعمیر و محافظت از سلول های sanas.Así به شما درمان نیاز به حذف تمام سموم و آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه، ترویج سیستم ایمنی بدن، سپس شما می توانید عملکرد کلیه را بهبود، در نهایت، شما می توانید زمان گسترش می توانید از دیالیز یا دیالیز diálisis.Mientras به عنوان جایگزین کلیه خلاص شدن از شر می توانید برخی از سموم micromolecular (مانند کراتینین و اوره، و غیره) روشن است، اما هنوز به معنی و سموم macromoleculer (CYCC، HYT، IL - 6 و غیره)، و در عین حال آسیب renal.Por که تابع، بیماران رنج می برند طولانی با دیالیز طولانی کلیه است. روز خود را کوچک حتی تمام عملکرد کلیه از دست داده، ادرار کمتر و کمتر، حتی بدون ادرار

آیا دیالیز جایگزین وجود دارد؟

وجود دارد یک عدد بر اساس طب سنتی چینی اثر خوب در درمان نارسایی کلیه، که به عنوان هفت TCM terapias.Hay شناخته شده هفت نوع مختلف از درمان درمان، حمام پا، درمان درمان با حمام کامل درمان، بسته و گرم، فتیلهگذاری درمان، درمان خوراکی از طب چینی و درمان، چرخه انما.

او با هر روش های درمانی دیگر همکاری می تواند عملکرد کلیه به تدریج بهبود بخشد، بنابراین کمک به بیمار برای جلوگیری و یا خلاص شدن از شر دیالیز.

اگر شما علاقه مند در درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، می توانید به ما ایمیل و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 یا به طور مستقیم ترک پیام، شما همچنین می توانید به بیماری ارسال ایمیل renal@hotmail.com، همه را می با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا بیمار نارسایی کلیه است پا آسان consegir بی اشتهایی و Hichados

از آنجا که بیمار از نارسایی کلیه آسان به consegir اشتها و پا HichadosEn درمانگاه، با توسعه بیماری کلیوی است، علائم بیشتر و بیشتر به نظر می رسد به طور مداوم، هر دو بی اشتهایی و تورم پا به آنها رایج است.

چرا بیمار نارسایی کلیه بی اشتهایی؟

شما می دانید، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی سطوح بالای کراتینین، عملکرد کلیوی پس از آن خواهد بود آسیب دیده بیش از 50٪، به طوری که کلیه ها می تواند به طور موثر نمی کار، سموم و مواد زائد در sangre.En عمومی تجمع می یابد، می توان گفت که سطح بالای کراتینین معنی سموم سم بالا در sangre.Las خود را نه تنها سلول های کلیه را از بین میبرد، اما همچنین بد برای معده است. بیماران با بیماری کلیوی بی اشتهایی.

چرا بیمار می تواند تورم پا aparacer؟

به طور کلی، بیمار بزرگ بیماری های کلیوی نشت پروتئین پروتئین orina.Como دست داده است، فشار کاهش می یابد، و آب از خون منحرف اما وارد فضای بین بافت، باعث التهاب می شود.

چگونه برای از بین بردن علائم ناشی از نارسایی کلیه؟

همانطور که همه ما می دانیم، نه یک کنترل علائم خوب آسیب بیشتری به riñones.Así یک بیمار بیماری کلیه می شود باید اقدام به جلوگیری از این بیماری را بدتر است را.

اول، شما باید رژیم غذایی با توجه به condición.Entonces خود را تنظیم کنید، شما باید برخی از درمان که می تواند کمک تمیز کردن مخزن در کلیه و کنترل پروتئین در ادرار و تعمیر پیدا آسیب سلول های کلیوی است.

میکرو - طب چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری طب سنتی چینی، می تواند به جلوگیری از بدتر شدن بیماری کلیوی بیماری paciente.Si بیمار خوش شانس است کمک کند، می توانید از این فرصت برای لذت بردن از با کیفیت بالا از زندگی بدون دیالیز یا پیوند renal.Espero تمام بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ممکن است یکی از خوش شانس.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد osmoterapfia میکرو چینی پزشکی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید مشورت دکتر WhasApp ما: +8615732170898 ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان بیماری کلیه در دیابت و فشار خون

چگونه برای درمان بیماری کلیه در دیابت و مادر HipertensiónMi یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی 4.3.Y کراتینین او نیز رنج می برد دیابت و hipertensión.¿Quiero دانم که چگونه به درمان بیماری خود است؟

در واقع، بیماری مزمن کلیه است از فرایند تغییر patológico.Para مورد مادر خود را، سطح کراتینین سرم 4.3 نشان می دهد که سموم واریز بالا در داخل بدن و بیش از 70٪ از نفرون اند dañados.No شده است نگران نباشید بسیار، به خصوص کلیه آسیب درجه او هنوز در مرحله برگشت پذیر، درمان سریع به شدت پیشنهاد شده است.

چگونه برای درمان بیماری کلیه در دیابت و فشار خون؟

در تجربه من، بیماری کلیوی اغلب اوقات در افرادی با سابقه بیماری مانند دیابت، فشار خون بالا، بیماری های قلبی، عفونت ها، همه را به پیشرفت این بیماری، به خصوص در دو مورد اول سرعت بخشیدن به توسعه است.

دیابت و فشار خون بالا، باعث بسیاری از چربی های گلیکوزیله و ماده سمی باعث التهاب در کلیه سپرده در riñones.Puede و به تدریج آسیب تابع renal.Así که اگر ما درمان بیماری های کلیوی، باید این علائم را قرار داده و عوارض control.A کم از این نقطه، بیمار به بیماری کلیوی باید یک درمان مناسب و به موقع به دنبال، شما می دانید درمان نکته کلیدی برای درمان بیماری کلیه است.

چه درمان موثر می تواند درمان بیماری های کلیوی؟

میکرو - طب چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری طب سنتی چینی، بیماری کلیوی می تواند به طور موثر با عوارض جانبی بسیار درمان، است که، شما می توانید به بیماری کلیوی بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کنند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت با دکتر ما در WhatsApp: +86157321708989 به طور مستقیم یا ترک پیام ، سعی کنید برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با کراتینین 2.6

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با کراتینین 2.6He فشار خون بالا برای چندین سال رنج می برد و در حال حاضر سطح کراتینین من را افزایش می دهد دکتر 2.6.¿El به من گفت که سطح بالای کراتینین است فشار خون بالا ایجاد می شود، این است که درست است؟ هیچ راهی برای درمان آن؟

دکتر گفت که واقعا، واقعا، فشار خون بالا در دراز مدت می تواند بیماری کلیوی، که به عنوان شناخته شده باعث نفروپاتی hipertensiva.Como شما می گویند که 15 سال فشار خون بالا بوده است، آن را می تواند سطح را افزایش می دهد کراتینین، چرا که دکتر است.

برای شرایط آن، اگر تشخیص فشار خون بالا، صدمه به کلیه داشته باشد، معمولا آسیب می به طور عمده در توبول کلیوی وجود دارد و area.Los insterstitial خسارت مربوطه به طور عمده به جریان خون کافی در منطقه بینابینی مربوط از طریق سرخرگ تغذیه علاوه بر این، کراتینین او 2.6 است، نشان می دهد که آسیب کلیه و اختلال در عملکرد کلیه است grave.Así، درمان مناسب باید در ترویج گردش خون و اهانت آمیز آن استاز خون، است که کلید به تمرکز درمان این بیماری از ریشه.

میکرو - پزشکی چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی شناخته شده است، چهار عملکرد اصلی، که ضد - انعقاد، ضد - ترومبوز، ضد - التهاب و گسترش عروق sanguíneos.Por این چهار توابع، می تواند به ترویج گردش خون و حذف استاز خون، برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده و حفاظت از بقیه آسیب های اضافی.

در کوتاه مدت، osmoteraspia میکرو چینی پزشکی به عنوان یک نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند بیماران با کراتینین 2.6 و فشار خون بالا به یک زندگی با کیفیت کمک کند.

و یا +8615732170898 پیام directament ترک، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال کنید، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد: اگر شما علاقه مند در این درمان ها و مشکل دیگر، شما می توانید دکتر ما در WhatsApp بپرسید .



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

وقتی که من نیاز GFR دیالیز 17 PKD

وقتی که من نیاز GFR دیالیز 17 بیماری کلیوی PKDLa یک اختلال ژنتیکی است که باعث کیست های متعدد در داخل و در سطوح riñones.¿Después با PKD GFR 17، زمانی که دیالیز مورد نیاز است تشخیص داده است رشد ؟

دشوار است برای پیش بینی زمانی که شما GFR دیالیز 17 PKD نیاز دارند، و این بستگی به عوامل بسیاری، از جمله سن، سابقه پزشکی، درمان، و غیره اگر شما علاقه مند به گرفتن پاسخ دقیق می باشد، لطفا از ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com~~V تیم ما این از کارشناسان تجزیه و تحلیل کلیه ها و پاسخ سریع در 24 ساعت.

شما نیاز به دیالیز زمانی که شما در مرحله پایانی نارسایی کلیه ایجاد می شود، معمولا در زمان ما در مورد 85-90٪ از روش تابع renal.Este آن بخشی از کار از کلیه های سالم است از دست داده، اما بیماری های کلیوی را درمان نمی .Necesitaras شما دیالیز در زندگی شما اگر شما قادر به گرفتن یک میزان زنده ماندن trasplante.Las پنج سال برای بیماران مبتلا به PKD در دیالیز نیست حدود 70٪ است.

به غیر از دیالیز و پیوند کلیه، هیچ درمان جایگزین برای GFR 17 PKD.Es شناخته شده به عنوان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy. اگر درمان شود، بیماران می توانند دیالیز موفقیت اجتناب کنند. از آنجا که این میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند کار برای جلوگیری از بزرگ شدن کیست های کلیوی، حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده، و همه از کیست کوچک در اندازه طول زمان است. پس از آن، تبدیل خواهد شد عملکرد کلیه به طور کلی بهتر.

اگر به سرعت درمان، بیماران می توانند برای جلوگیری از éxito.Esto دیالیز است، زیرا میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به خوبی می تواند کار و جلوگیری از گسترش کیست های کلیوی، حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده و تمام کیست های کوچک در اندازه با tiempo.Entonces عملکرد کلی کلیه بهتر است.

هنگامی که در ترکیب با دیگر درمان های طبیعی از جمله حمام پزشکی، طب سوزنی، طب گیاهی، و غیره استفاده می شود، اثرات درمان می تواند حتی بهتر است.

اگر شما هنوز هم سوال در مورد GFR 17 و مدیریت ERP، لطفا یک پیام در siguiente.¡Tenga مراقب ترک، لطفا!



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نیتروژن اوره کراتینین 6.8 140 و این یعنی شما باید مشکلات کلیوی

نیتروژن اوره کراتینین 6.8 140 و این یعنی شما باید مشکلات RenalesSoy یک 51 ساله، سطح کراتینین سرم من تا 130-145 در دهه گذشته، و نیتروژن اوره کمتر از 4.5 است، اما در حال حاضر بیش از 6.8.¿No است علائم اند دیگر، یعنی هیچ مشکلی کلیه؟

A: سلام، آقا، خوشحال به کمک usted.Según توضیحات خود را، شما در حال حاضر احتمالا در مراحل اولیه بیماری مزمن کلیه، حتی نمی باید دیگر síntomas.Eso است، زیرا کلیه ما تابع قوی جبرانی تنها اگر GFR زیر 50، عوارض رخ داده است.

شما می دانید، عواملی مانند ورزش شدید و یا خوردن مقادیر زیادی از مواد غذایی با پروتئین بالا در یک زمان کوتاه، یا تب یا سرد، می تواند سطح کراتینین در sangre.Pero توجه به وضعیت خود را افزایش دهد، سطح بالای کراتینین factores.Así غیر ممکن است برای القاء شده شورای است که شما باید به دکتر خود مراجعه بروید و دوباره تست را diagnósticos.No تر من نمی دانم اگر شما می توانید درمان مناسب در زمان، شما ممکن است فرصت به invertir.Si نیست، این بیماری می تواند درمان بسیار بدتر و پیچیده تر است.

علاوه بر درمان، حمله رژیم غذایی نیز می تواند کمک به شما زندگی می کنند mejor.Si شما هر گونه کمک در کاهش سطح بالای کراتینین و یا درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام به طور مستقیم، شما همچنین می توانید با دکتر ما در WhatsApp مشورت: +8615732170898، vaos برای کمک به همه چیز، برای زمان خود را!



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

Medicamenteos چینی کمک به بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی consegir لبخند شما

Medicamenteos چینی کمک به بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی consegir SonrisaLos شما داروهای چینی کمک به بیماران نفروپاتی دیابتی به لبخند خود را.

نام: Fulla

سن: 50Gender: مرد

جنسیت: masculinoNationality: تانزانیا

نوع TanzaniaDisease:: ملیت نفروپاتی دیابتی

بیماری نوع: نفروپاتی دیابتی

2015 سپتامبر 16، Fulla به بیمارستان ما برای دنبال آمد treatment.Before به اینجا می آیند، من همیشه سقوط ضعف، و هیچ لبخندی بر rostro.Después خود 33 روز از شروع درمان در اینجا، آن بهتر از قبل به نظر می رسد و بازده لبخند به nuevo.Los صورت خود را زیر برخی جزئیات در مورد بیماری خود، ما با هم ببینید.

از 140/80 150/90 به امواج فشار خون بالا؛: به طور کلی دولت قبل از او در اینجا بینایی بد، من حتی نمی تواند حروف را بر روی گوشی روشن را ببینید. کنترل بد از نظر سطح قند بالا و دچار سوزش ادرار. آزمون نشان می دهد سطح کراتینین سرم او 196umol / L و اسید اوریک است که 536umol / L است

امواج 140/80 فشار خون بالا - 150/90؛ بینایی ضعیف، شما حتی می توانید از حروف در شماره تلفن البته، کنترل ضعیف قند خون بالا رنج می برد و از آزمون disuria.La نشان می دهد که سطح کراتینین سرم اسید اوریک 196umol / L است را ببینید 536umol / L است

به طور کلی دولت پس از 33 روز از شروع درمان:

سطح خود را از امواج فشار خون / 80 / 70-130 110 بزرگ در ظاهر به نظر می رسد، مشاهده به حالت عادی، شما می توانید نامه ها به وضوح بدون عینک ببینید، آن را آسان تر به آزمایش ادرار نشان می دهد mmHg.La است سطح کراتینین سرم است فراز 163umol / L، سطح اسید اوریک از فراز به 353umol / L او می گوید که پر از انرژی است، ما بسیار خوشحال به شنیدن این که.

درمان دکتر ما اعمال می شود به او: درمان های پزشکی ما به آن اعمال می شود:

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، انما، درمان با حمام پا، درمان حمام دارو دهان و دندان، طب سنتی چینی و طب سوزنی.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان منحصر به فرد از نفروپاتی دیابتی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 و ترک پیام به طور مستقیم، ما سعی خواهیم کرد برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی در مرحله 5 از بیماری های مقاربتی دیالیز بدون

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی در مرحله 5 از بیماری های مقاربتی کلیه بدون DiálisisTengo 32 سال و مبتلا به دیابت نوع 2 مبتلا به نفروپاتی دیابتی کنترل نشده، چربی خون، uricemia بیش از حد و UTI.Además تشخیص داده شد، کلیه ها من کار نمی کند و در حال حاضر، دکتر من گفت بیماری من در مرحله 5 است و در حال حاضر نیاز به دیالیز اما نمی خواهم tomarla.¿Me تواند کمک به درمان بیماری من بدون دیالیز؟

با توجه به آن اعلام شده ما می دانیم که:

سطح 1.Su قند خون کنترل شده نیست perfectamente.Usted باید رژیم غذایی کم قند کنترل و افزایش دوز دارو برای کنترل azúcar.2. پتاسیم خود را بالا است. آن را برای شما خطرناک است. بسیار اتفاق می افتد که امکان به طور ناگهانی متوقف قلب شما است. شما به کم مصرف پتاسیم رژیم غذایی نیاز دارند.

پتاسیم 2.Su alta.Es برای قلب شما بسیار خطرناک است، ممکن است ti.Es متوقف repente.Usted نیاز رژیم غذایی potasio.3 مصرف پایین. WBC خود را بسیار بالا است. به گفته شما، شما باید UTI. ممکن است آسیب به عملکرد کلیه خود را بدتر کند.

3. WBC شما بسیار alto.Como گفت، شما باید UTI.Puede بدتر آسیب به عملکرد renal.4 خود را. همانطور که شما در حال حاضر در مرحله بیماری کلیوی 5 است که توسط دیابت ناشی، بنابراین اگر شما می خواهید برای بررسی بیماری خود را، شما باید برخی از درمان برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه خود را پیدا کنید.

4. همانطور که شما در حال حاضر در مرحله 5 بیماری های کلیوی است که از دیابت ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید برای کنترل بیماری خود را، شما باید یک درمان برای جلوگیری از صدمه به کلیه ها پیدا کنید.

چگونه برای درمان بیماری دیابتی نفروپاتی مرحله 5 کلیه بدون دیالیز؟

اول، شما باید رژیم غذایی تنظیم و چوب به ella.Entonces بر اساس این نقطه، شما باید برخی از درمان های جایگزین diálisis.Micro پیدا کنید - چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یک نوآوری از طب گیاهی سنتی می تواند به عنوان یک جایگزین به کمک diálisis.Puede درمان به شما در بهبود عملکرد کلیه خود را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آسیب های اضافی باقی مانده استفاده می شود،

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد osmoerapia میکرو چینی پزشکی و یا می خواهید برای درمان نفروپاتی دیابتی بدون دیالیز می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا شما می توانید با دکتر ما واتساپ + 8615732170898 مشورت، ما سعی می کنیم کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانید GFR من 20 با دیابت را افزایش می من

چگونه می توانید GFR من 20 افزایش به DiabéticaCómo من می توانم deabetes من با GFR 20 افزایش می دهد، دیابت است شایع ترین علت نارسایی فرد مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت و GFR 20 renal.Para، هیچ درمانی وجود دارد، اما درمان های طبیعی می تواند کمک به افزایش عملکرد کلیوی، و همچنین برای جلوگیری از پیشرفت از مشاوره enfermedad.Para شخصی، لطفا به دکتر ما صحبت کنید.

زمانی که کلیه ها آسیب دیده و GFR به شدت کاهش می یابد تا 20، اثرات فیلتراسیون متوقف می شود funcionar.Esto معنی مواد زائد و سموم شروع به تجمع در کلیه جریان sanguíneo.Cuando شکست، تنها گزینه هستند به دیالیز یا پیوند. راه حل های است که می تواند کمک به افزایش GFR 20 مبتلا به نفروپاتی دیابتی و جلوگیری از نارسایی کلیه عبارتند از:

1. گیاهان

گیاهان که عملکرد کلیه پشتیبانی می کنند عبارتند ریشه قاصدک، کمک می کند که کلیه ها به حذف زباله های سمی و قره قاط، که می تواند بیماری کلیوی را درمان و جلوگیری از عفونت های دستگاه کلیه و urinario.Astragalus گیاه شما غالبا به بهبود سلامت و عملکرد riñones.Goldenrod می توانید دارویی برای درمان بیماری و اختلالات renales.La باباآدم ریشه، برگ و میوه ها دارویی برای درمان طیف گسترده ای از بیماری های مانند مشکلات کلیوی و اعمال سیستم urinario.La لیست از گیاهان، اگر شما می خواهید به دانستن خیلی، ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com.

آلودگی 2. خون

از سال 2013، آخرین درمان برای بیماری های کلیوی درمان خون contaminación.Desarrollado توسط کارشناسان مشهور در این کشور به کلیه بر اساس نزدیک به 30 سال مطالعه، این درمان بالینی بسیار موثر در درمان ثابت مشکلات کلیوی است.

در درمان دیابت، بیماری کلیه با GFR 20، این درمان می تواند کار برای از بین بردن مواد مضر در بدن، جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه، احیای ظرفیت برای خود - شفا و بازگرداندن عملکرد کلیه کلیه.

تا چه حد می تواند آلودگی درمان خون بهبود می یابند لطفا با ما تماس برای تجزیه و تحلیل individual.Si شما نیاز به کمک بیشتر در tratameinto بیماری های کلیوی، شما ممکن است پیام زیر را ترک، و یا دکتر ما واتساپ مشورت ؟: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز ayduarle.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 3 با تهوع و مزه بد در دهان به عنوان درمان

مرحله 3 با تهوع و مزه بد در دهان به عنوان TratalaEs شناخته شده است که به بیماری های کلیوی است 5 مرحله و فاز 3 یک مرحله حیاتی در این enfermedad.En این مرحله وجود خواهد داشت بسیاری از علائم است، برخی از بیماران حتی از تهوع و طعم و مزه بد رنج می برند در دهان.

چرا paceinte مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است تهوع و مزه بد در دهان شما؟

شما می دانید، بیماری مزمن کلیه را می توان با چند دلیل، دیابت و فشار خون ناشی از دو علت اصلی بیماری های کلیوی crónica.Como همه می دانیم، ناکارآمدی عملکرد کلیه که منجر به رسوب مواد زائد و سموم در می ضایعات سمی sangre.Cuando در خون تجمع می یابد، یک فرصت برای آسیب اندام ها در بدن ما است.

وقتی زباله صدمه زدن به سیستم گوارش، بیماران در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه شروع به زباله علائم náuseas.Cuando شروع به حمله به سیستم تنفسی، بیماران در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ها شروع به از طعم و مزه بد در دهان رنج می برند .

چگونه برای درمان مرحله CKD 3 با تهوع و مزه بد در دهان شما؟

چینی ها سابقه ای طولانی در درمان بیماری renal.Aunque داروهای سنتی چینی گیاهی به آرامی کار می کنند، اما کارآیی آنها معروف در mundo.A به غلبه بر نقص خود است، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در طول زمان اختراع شد، این نوع درمان برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه مفید است.

اثر عبارتند از:

گسترش عروق خونی

گسترش عروق sanguíneosAnti التهاب

ضد - انعقاد-inflamaciónAnti

ضد - coagulaciónAnti ترومبوز

ضد - ترومبوز

این شهر همچنین دارای توانایی تنظیم سیستم های خون از بین بردن حالت سکون.

با کمک از این درمان، پیشرفت بیماری کلیوی می تواند آهسته، حتی بیماری revés.Como خوبی می رود، علائم ناشی از است، مانند تهوع و مزه بد تدریج ناپدید شد.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک یک پیام به ما، نیز ممکن است با دکتر ما در WhatsApp مشورت: +8615732170898 هر کس می تواند به yudarle با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانید GFR من 20 با دیابت را افزایش می من

چگونه می توانید GFR من 20 افزایش به DiabéticaCómo من می توانم deabetes من با GFR 20 افزایش می دهد، دیابت است شایع ترین علت نارسایی فرد مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت و GFR 20 renal.Para، هیچ درمانی وجود دارد، اما درمان های طبیعی می تواند کمک به افزایش عملکرد کلیوی، و همچنین برای جلوگیری از پیشرفت از مشاوره enfermedad.Para شخصی، لطفا به دکتر ما صحبت کنید.

زمانی که کلیه ها آسیب دیده و GFR به شدت کاهش می یابد تا 20، اثرات فیلتراسیون متوقف می شود funcionar.Esto معنی مواد زائد و سموم شروع به تجمع در کلیه جریان sanguíneo.Cuando شکست، تنها گزینه هستند به دیالیز یا پیوند. راه حل های است که می تواند کمک به افزایش GFR 20 مبتلا به نفروپاتی دیابتی و جلوگیری از نارسایی کلیه عبارتند از:

1. گیاهان

گیاهان که عملکرد کلیه پشتیبانی می کنند عبارتند ریشه قاصدک، کمک می کند که کلیه ها به حذف زباله های سمی و قره قاط، که می تواند بیماری کلیوی را درمان و جلوگیری از عفونت های دستگاه کلیه و urinario.Astragalus گیاه شما غالبا به بهبود سلامت و عملکرد riñones.Goldenrod می توانید دارویی برای درمان بیماری و اختلالات renales.La باباآدم ریشه، برگ و میوه ها دارویی برای درمان طیف گسترده ای از بیماری های مانند مشکلات کلیوی و اعمال سیستم urinario.La لیست از گیاهان، اگر شما می خواهید به دانستن خیلی، ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com.

آلودگی 2. خون

از سال 2013، آخرین درمان برای بیماری های کلیوی درمان خون contaminación.Desarrollado توسط کارشناسان مشهور در این کشور به کلیه بر اساس نزدیک به 30 سال مطالعه، این درمان بالینی بسیار موثر در درمان ثابت مشکلات کلیوی است.

در درمان دیابت، بیماری کلیه با GFR 20، این درمان می تواند کار برای از بین بردن مواد مضر در بدن، جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه، احیای ظرفیت برای خود - شفا و بازگرداندن عملکرد کلیه کلیه.

تا چه حد می تواند آلودگی درمان خون بهبود می یابند لطفا با ما تماس برای تجزیه و تحلیل individual.Si شما نیاز به کمک بیشتر در tratameinto بیماری های کلیوی، شما ممکن است پیام زیر را ترک، و یا دکتر ما واتساپ مشورت ؟: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز ayduarle.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار با کلیه بیماری کراتینین 3.5 و فشار خون بالا می تواند معکوس شود

بیمار با کلیه بیماری کراتینین 3.5 و فشار خون بالا می توانید RevertirseFIL 68 سال سن و سطح creattinina 3.5 است، فشار خون بالا برای بیش از 10 سال و دیابت 5 سال، سوال من این است از هر فرصتی برای وجود دارد کاهش سطح بالای کراتینین و معکوس این بیماری چیست؟

در واقع، این امکان وجود دارد به منظور کاهش سطح بالای کراتینین است برای درمان این بیماری از علل آن وجود دارد.

همانطور که اشاره کردید پدرش از فشار خون بالا و دیابت 10 سال رنج می برد، این دو بیماری را القاء بیماری کلیوی و creatinina.Así بالا اگر شما می خواهید برای کاهش سطوح بالای کراتینین باید برای کنترل bien.Basado این دو بیماری را در این نقطه، شما نیاز به پیدا کردن یک روش سیستماتیک برای آن و آن را در زمان.

هفت بهترین درمان به طور گسترده در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود، همه در چین tradicionales.Cooperar طب گیاهی بر اساس با یکدیگر می توان از raíz.Hierbas بیماری های کلیوی حل این هفت درمان به طور مداوم نیست هزاران نفر از گیاهان وجود دارد و می توان آنها آزادانه با توجه به ترکیب necesaria.Así که افراد مختلف درمان های مختلف به منظور حصول اطمینان بهتر اثر curativo.Además، شما می توانید در بالا دریافت کنید، اثر شفا بهتر می تواند .

اگر شما فرد مبتلا به بیماری کلیوی هستند و می خواهند بدانند که اگر شما مناسب برای آن هستند یا نه، شما می توانید با دکتر ما در WhatsApp مشورت: +86157321708998 یا ترک پیام، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، ما به شما کمک با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اثر درمانی میکرو چینی پزشکی Osmotherapy چیست

اثر درمانی طب میکرو چینی osmoterapiaComo چه همه می دانیم که طب میکرو چینی Osmotherapy اثر قابل توجهی در درمان بیماری کلیه، و اکثر مردم این نقطه می دانم، اما وقتی آن را به درخواست می آید، چه اثر است شفا از تنها چند مردم می دانند که حتی نمی دانند که چگونه می توانید این درمان را برای درمان بیماری های کلیوی.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

است Osmotherapy به میکرو -Medicine چین فقط چمن، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی ها خارج استفاده می شود به منظور بهبود بیماری renal.En در مقایسه با طب سنتی چینی، طب چینی (TCM)، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy نیست کار موثر تر و مهم تر از rapidez.Lo ناراحتی و در درمان از ایجاد نمی کند، بنابراین بیماران باید انجام دهید این دروغ در رختخواب به مدت 40 دقیقه است.

اثر شفا از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

شما می دانید، این درمان اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی، اما می تواند تمام بیماران کمک کند به normal.Eso زندگی است زیرا شما می توانید نکروز بافت کلیه، که تعمیر نیست همچنین به همین دلیل پزشکان همیشه توصیه به بیماران قبل از.

به طور کلی، با کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند ممکن است فرصتی برای بازگشت به زندگی normal.Sin اما برای کسانی که در مرحله پیشرفته بیماری هستند را دریافت کنید کلیه، ممکن است این فرصت را به بازگشت به زندگی عادی دست بدهد، اما هنوز هم شانس برای جلوگیری از دیالیز و لذت بردن از کیفیت زندگی داشته باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 یا به طور مستقیم پیام را ترک کنید، سعی کنید برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار با 5.4 کراتینین ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه

بیمار با 5.4 کراتینین ممکن است برای بهبود بیماران مبتلا به بیماری کلیوی عملکرد RenalPara، دشوار است برای بهبود عملکرد کلیه به ویژه در بیماران با نارسایی شدید کلیوی، اما این بدان معنا نیست که شما هیچ شانسی برای بهبود است.

در درمانگاه، کراتینین 5.4 است در مرحله 4 بیماری renal.En این مرحله، بیمار نسبتا کلیه های آسیب دیده، اگر درمان نشود، این بیماری در حال سقوط در اورمی (شناخته شده به عنوان مرحله نهایی بیماری کلیوی ) به سرعت.

با این حال، کراتینین 5.4 است در مراحل اولیه از مرحله 4، بنابراین برخی از عملکرد کلیه را نمی خواهد نکروز totalmente.Así اگر بیمار می تواند از این فرصت برای درمان منظم وجود دارد، عملکرد کلیوی می تواند برخی خاص بهبود یافته است.

آیا بیمار با کراتینین 5.4 ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه.

میکرو - چینی Osmotherapy پزشکی شناخته شده به عنوان یکی از طب چینی، اثر قابل توجهی از بهبود عملکرد renal.Con کمک از این درمان، افراد با سطح کراتینین 5.4 ممکن است فرصتی برای جلوگیری از دیالیز است.

چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی osmoerapia عملکرد کلیه را بهبود بخشد؟

در این روش درمانی دارای چهار توابع اصلی، آنها ضد - ضد - التهاب، ترومبوز، ضد - لخته شدن و گسترش عروق sanguíneos.Por این چهار تابع می تواند نه تنها محافظت از کلیه ها از reaming آسیب بیشتر، اما همچنین می تواند کلیه ها آسیب دیده تعمیر بنابراین به منظور بهبود عملکرد کلیه است.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، می توانید یک پیام را ترک و یا یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com~~V به طور مستقیم یا ترک پیام ارسال کنید، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان موثر برای درمان نارسایی کلیه هستند

چه درمان در درمان شکست امروز RenalEn موثر راه های بسیاری برای از بین بردن علائم نارسایی کلیه وجود دارد، اما نه همه موثر برای درمان این enfermedad.Aquí توصیه من "چهار" یک "" درمان سنتی چینی را به شما، می چهار نوع از درمان اثر قابل توجه نارسایی کلیه درمان است.

"چهار" یک "" درمان سنتی چینی چیست؟

چهار "یکی" به معنای درمان سنتی چینی، بیماریهای دهان چینی، یک بطری بدون مخلوط داده ها، باعث می شود برنامه خارجی از طب چینی و حوضه حمام پای medicina.Son یک سری از درمان منحصر به فرد در درمان بیماری های کلیوی، با دیگران که می تواند مردم را با کلیه ها آسیب دیده بازگشت صاف به زندگی عادی کمک همکاری داشته است.

توابع از چهار درمان چیست؟

تابع اولیه این است که برای تنظیم گردش خون، از بین بردن استاز خون، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها و حفاظت از بقیه آسیب های اضافی.

آیا بیمار مبتلا به بیماری کلیوی می تواند بازیابی با کمک از این درمان منحصر به فرد؟

در واقع، اگر یک بیمار می تواند بازیابی یا نه بستگی به مرحله که در آن بیمار می تواند این tratamientos.Si بیمار می تواند درمان در مراحل اولیه گرفتن پذیرش، آنها هیچ مشکلی برای معکوس بیماری را داشته باشند؛ در صورتی که بیمار می تواند به درمان پس از کلیه برخی از آسیب، آنها نصف به احتمال زیاد برای معکوس کردن بیماری خود هستند؛ در صورتی که بیمار می تواند به درمان پس از آسیب کلیه شدید باشد، وجود ندارد شانس زیادی برای عقب به این بیماری به طور کامل، اما همچنین می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

اگر شما علاقه مند در این درمان ها و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما واتساپ مشورت: +8615732170898، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سوزنی در درمان نارسایی کلیه مفید است

طب سوزنی در درمان RenalSe شکست مفید است مطمئن شوید که چینی ها، اثر قابل توجهی برای درمان بیماری کلیه، طب سوزنی به عنوان یکی از طب سنتی چینی، همچنین دارای اثر بزرگ در درمان بیماری renal.Sin با این حال، کافی نیست برای درمان این بیماری، به ویژه هنگامی که این بیماری را توسعه داده است در مرحله avanzada.Is طب سوزنی برای درمان نارسایی کلیه مفید؟

است طب سوزنی برای درمان نارسایی کلیه مفید است؟

طب سوزنی به عنوان یکی از طب سنتی چینی، قادر به حذف پاتوژن ها و پشتیبانی واقعی چی است. توسط مقررات و میانجیگری هر کانال در بدن، یین و یانگ (شبیه به پاسخ های سیستم ایمنی بدن می تواند متعادل کننده شده توسط طب غربی) .برای آن را آسان تر به درک، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy با هدف از که با یک سیستم ایمنی ذاتی به ایمنی را تقویت و جلوگیری از بیماری.

با این حال، شما می توانید بافت کلیه آسیب دیده را تعمیر نیست، به همین دلیل تقاضا برای پیدا کردن بعضی درمان های دیگر به کار با او برای رسیدن به هدف از درمان برای نارسایی کلیه است.

موثرترین درمان برای درمان نارسایی کلیه چیست؟

میکرو - طب چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از داروهای سنتی چینی گیاهی، و دارای بسیاری از ventajas.Lo مهم است این است که شما می تواند بیماری کلیوی اثر تر و امن تر داروهای غربی آسیب تعمیر .برای درمان و حفاظت از بافت کلیه باقی مانده، می تواند عملکرد کلیه به اندازه بزرگ را بهبود بخشد، این بیماران کمک می کند به یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز یا پیوند کلیه.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 شما همچنین می توانید یک پیام را ترک به طور مستقیم، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 734
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای جلوگیری از کاهش در عملکرد کلیه در نارسایی کلیه

چگونه برای جلوگیری از کاهش در عملکرد کلیه در بیماری RenalLa نارسایی کلیه یک بیماری پیشرفت، به عنوان در نارسایی کلیوی توسعه یافته، عملکرد کلیه rápidamente.De واقع می افتد، همه بیماران تجربه کاهش عملکرد کلیه کلیوی و زمانی که این پروسه شروع می شود آن را دشوار است به ایستادن یا mejorado.Sin است اما در صورتی که بیمار می توانید پیدا کنید و به درمان مناسب در زمان، شما می توانید فرصتی برای حل این مشکل است.

چگونه برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیوی در نارسایی کلیوی؟

علت این کاهش در عملکرد کلیه در نارسایی کلیوی وخامت و نکروز نفرون است، بنابراین اگر شما می خواهید برای بهبود، شما باید برای پیدا کردن درمان برای بازگرداندن پزشکی اختلال nefronas.Micro چینی Osmotherapy یک درمان موثر برای درمان است بیماری های کلیوی، این اثر درمانی قابل توجهی در تعمیر نفرون آسیب دیده و حفاظت آنها از آسیب بیشتر شکل نشان داد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر برای درمان بیماری های کلیوی است، اثر درمانی قابل توجهی به تعمیر و محافظت از نفرون آسیب بیشتر شکل نشان داده است.

چگونه می توانید کاهش عملکرد کلیوی با کمک osmterapia میکرو چینی پزشکی را متوقف کنید؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان خارجی اعمال شده، که در آن انواع مختلف از گیاهان چینی استفاده می شود بر اساس شرایط بیماری خاص بیمار است.

از یک طرف، داروهای موثر می تواند رگ های خونی گشاد به افزایش دفع زباله و مواد بیماری زا در sangre.On از سوی دیگر، داروهای چینی می تواند خود بازسازی و خود تعمیر از اختلال در بافت کلیه و سلول را فعال کنید. اگر ساختار کلیه می تواند معکوس شود، عملکرد کلیوی خواهد شد قابل ملاحظه ای در نارسایی کلیه بهبود یافته است.

بازسازی و خود - - از سوی دیگر، داروهای چینی می تواند خود را آغاز کند تعمیر بافت ها و سلول از ساختار alterada.Si کلیه کلیه می تواند معکوس شود، عملکرد کلیوی به طور قابل توجهی در نارسایی کلیه بهبود یافته است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا می خواهید برای جلوگیری عملکرد کلیه در نارسایی کلیه، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، سعی کنید برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران نارسایی کلیه انجام دیالیز پاسخ که چه باید بکنید

بیماران نارسایی کلیه انجام دیالیز پاسخ نمی باید جایگزین حقیقت، در بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیه و دیالیز طول می کشد، آن را در تسکین síntomas.Pero برای برخی از افرادی که می توانند آن را کمک کنند مفید است.

بیماران باید چه کار اگر آنها به دیالیز پاسخ نمی دهند؟

در واقع، دیالیز است تنها گزینه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نیست .There برخی از درمان های جایگزین مانند پیوند کلیه و طب چینی می تواند کمک به بهتر است بدون diálisis.Para بیشتر بیماران با پیوند آشنا هستند شما زندگی می کنند کلیوی، من نمی خواهد به aquí.Para بسیار به طب چینی، چین می خواهم به معرفی میکرو Osmotherapy پزشکی به شما، ترکیبی کامل از طب سنتی چینی و فناوری moderna.Con به او کمک کند، افرادی که در مرحله هستند است زود هنگام بیماری کلیوی ممکن است فرصتی برای مانند یک شخص normal.For افرادی که در مراحل پیشرفته بیماری کلیوی هستند، شما ممکن است این فرصت را به بازگشت به زندگی عادی را از دست زندگی می کنند، اما هنوز هم می توانید کیفیت زندگی بدون دیالیز.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان جدید برای درمان بیماری های مزمن کلیوی است، نشان داده شده است در بالینی موثر و conveniente.Puede از بین بردن علائم مانند فشار خون بالا، ادم، پروتئینوری، هماچوری، کنترل، کاهش عوارض مانند خطر cardiacos.Lo از مشکلات مهم تر است، آن را می توانید آسیب دیده را ترمیم کلیه کمک به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

از این ما می توانیم که بیماری کلیوی می دانید، بیمارانی که مصرف دیالیز، اما به آن پاسخ نمی دهند، می توانید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یک درمان alternativo.Si را انتخاب کنید سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، می توانید یک پیام را به ما ترک یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، نیز ممکن است با دکتر ما در WhatsApp مشورت: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران نارسایی کلیه انجام دیالیز پاسخ که چه باید بکنید

بیماران نارسایی کلیه انجام دیالیز پاسخ نمی باید جایگزین حقیقت، در بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیه و دیالیز طول می کشد، آن را در تسکین síntomas.Pero برای برخی از افرادی که می توانند آن را کمک کنند مفید است.

بیماران باید چه کار اگر آنها به دیالیز پاسخ نمی دهند؟

در واقع، دیالیز است تنها گزینه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نیست .There برخی از درمان های جایگزین مانند پیوند کلیه و طب چینی می تواند کمک به بهتر است بدون diálisis.Para بیشتر بیماران با پیوند آشنا هستند شما زندگی می کنند کلیوی، من نمی خواهد به aquí.Para بسیار به طب چینی، چین می خواهم به معرفی میکرو Osmotherapy پزشکی به شما، ترکیبی کامل از طب سنتی چینی و فناوری moderna.Con به او کمک کند، افرادی که در مرحله هستند است زود هنگام بیماری کلیوی ممکن است فرصتی برای مانند یک شخص normal.For افرادی که در مراحل پیشرفته بیماری کلیوی هستند، شما ممکن است این فرصت را به بازگشت به زندگی عادی را از دست زندگی می کنند، اما هنوز هم می توانید کیفیت زندگی بدون دیالیز.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان جدید برای درمان بیماری های مزمن کلیوی است، نشان داده شده است در بالینی موثر و conveniente.Puede از بین بردن علائم مانند فشار خون بالا، ادم، پروتئینوری، هماچوری، کنترل، کاهش عوارض مانند خطر cardiacos.Lo از مشکلات مهم تر است، آن را می توانید آسیب دیده را ترمیم کلیه کمک به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

از این ما می توانیم که بیماری کلیوی می دانید، بیمارانی که مصرف دیالیز، اما به آن پاسخ نمی دهند، می توانید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یک درمان alternativo.Si را انتخاب کنید سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، می توانید یک پیام را به ما ترک یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، نیز ممکن است با دکتر ما در WhatsApp مشورت: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز تنها عملیات بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 9.2

دیالیز تنها بیمار عمل با نارسایی کراتینین 9.2Es شناخته شده است که دیالیز درمان شایع ترین است برای درمان نارسایی کلیه، معمولا پس از سطح کراتینین بالا به 8.0 است، دکتر توصیه خواهد کرد diálisis.Así نظر می رسد که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی کراتینین 9.2 به diálisis.¿Pero این است که حقیقت؟

آیا دیالیز تنها گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین سرم 9.2 است؟

به فرانک، دیالیز است تنها گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه سطح کراتینین بالا نیست، برخی از داروهای چینی ممکن است تنها درمان diálisis.Es جایگزین می گویند، به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به درمان را انتخاب کنید با توجه به شرایط خود آمده است.

پیوند کلیه برای درمان نارسایی کلیه

پیوند کلیه زمانی تصور می شد موثرترین درمان می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بدون دیالیز کمک یک زندگی calidad.Sin بالا با این حال، بیمار مقدار زیادی از dinero.Lo است که رفتن به یک مدت هزینه زمان به کلیه جدید نگاه ممکن است دوباره شکست خواهد خورد donante.Además.

طب چینی برای درمان نارسایی کلیه

نوآوری، درمان طب چینی امید به بیماران مبتلا به بیماران مبتلا به نارسایی کراتینین بالا که می خواهند به یک زندگی با کیفیت خارج بدون دیالیز، که می تواند عملکرد کلیه را بهبود برای تعمیر کلیه آسیب دیده و شما LDE محافظت از آسیب adicional.Con کمک طب چینی، بیمار مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است فرصتی برای مدیریت بیماری خود را بدون دیالیز یا پیوند کلیه است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب چینی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: +8615732170898، شما همچنین می توانید خانگی ترک به طور مستقیم، ما شما را با کمک خواهد کرد همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا درمانی می تواند پیشرفت بیماری کلیه کند قبر وجود دارد
ممکن است هر tratameinto Progrsión کلیه بیماری Grave¿Hay تاخیر هر نوع درمان می تواند پیشرفت بیماری شدید کلیه کند؟ همانطور که همه ما می دانیم روش های بسیاری می تواند کمک به کاهش پیشرفت بیماری کلیه در مراحل اولیه وجود دارد، اما در مرحله پیشرفته بیماری توسعه سریع و دشوار است به خوبی کنترل، پس از آن هیچ درمان خوب می تواند پیشرفت بیماری کلیوی شدید آهسته وجود دارد؟
مشخص شده است که تجربه بیماری مزمن کلیوی یک دوره طولانی از زمان، بنابراین اگر شما می توانید قبل از درمان این بیماری می تواند در این زمان برای time.But طولانی کنترل اگر شما می توانید زمان را کنترل کنید، را به سقوط مرحله نهایی بیماری، سپس آن را دشوار به تعویق افتاد توسعه و کلیه با سرعت بالا grave.Sin آسیب است اما این بدان معنی نیست که آنها هیچ فرصتی برای به تاخیر انداختن رژیم غذایی به موقع و منظم و درمان مناسب می تواند به نفع در برخی از راه انجام می دهند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان موثر جدیدی از بیماری مزمن کلیه است توسط بسیاری از مردم را دوست داشت، نوع درمان بر اساس طب سنتی چینی گیاهی است که هزاران سال از historia.Combinado با تکنولوژی بالا، مواد است دارایی می تواند بخشی از آسیب رسیدن به طور مستقیم، در نتیجه می توانید یک تعمیر اثر curativo.Por بهتر از آسیب کلیه و حفاظت از دیگران برای رسیدن به، می تواند کمک کند کردن پیشرفت بیماری کلیوی شدید.
اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این روش درمان، لطفا با پیام مرخصی پزشکی آنلاین ما و یا پایین، شما همچنین می توانید از طریق پست ارسال به اجرا sjzhospitalrenal@hotmail.com~~V ما اینجا در حال انتظار برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه طب چینی چمن در درمان نفروپاتی IgA مفید است

چه طب چینی چمن در درمان نفروپاتی مقایسه IgAEn بین گیاهان دارویی پزشکی چینی و طب غربی، طب چینی شاخ و برگ گیاهان سالم و طبیعی است مفید است، اما آن را به یک زمان طولانی به کار، آن را به طور گسترده ای استفاده می شود در درمان برخی از بیماری ها در pasado.Pero تا به امروز، توسعه یافته با تکنولوژی پیشرفته، این هر دو اثر درمانی eficiencia.Así بهبود یافته و که برخی از درمان منحصر به فرد نفروپاتی IgA را به واقعیت می آید.

چه گیاهان دارویی پزشکی چینی مفید است که برای درمان نفروپاتی IgA؟

مطمئن شوید نفروپاتی IgA است توسط رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ایجاد می شود و می تواند اختلال ایمنی درمان، که می تواند در درمان این بیماری مورد استفاده قرار درست باشد.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است در طب سنتی چینی با ترکیبی از avanzada.De تکنولوژی پزشکی با توجه به بیماری خاص هر بیمار و شرایط فیزیکی، برخی از درمان های سنتی داروهای چینی prescribe.Diferentes بر اساس، این داروها میکرونیزه پودر و سپس در کیسه های کوچک قرار داده (در مورد اندازه از کلیه) می باشد که در preparada.Mientras راه حل در طول درمان خیس، 2 کیسه های دارو خواهد شد تحت پشت بیمار در شکست renal.Por سوی دیگر قرار می گیرد، کیسه های با osmoscope دارو کمک می کند که ترویج جذب مواد تشکیل دهنده فعال در داروهای متصل می شود.

با کمک از این درمان، نه تنها سیستم ایمنی را می توان ترمیم، اما کلیه های آسیب دیده را می توان به برخی از درجه تعمیر.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 شما همچنین می توانید یک پیام را ترک به طور مستقیم، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

باید چه Paceinte از نارسایی کلیه با کراتینین 7.0

چه باید Paceinte از نارسایی کلیه با کراتینین 7.0Para فرانک، سطح کراتینین است بسیار بالاتر از سطح طبیعی creatinnia است، مرحله 4 بیماری کلیوی .Without کنترل خوب، شما ممکن است در پاییز گذشته مرحله rendidamente، یعنی. بنابراین اورمی به عنوان یک بیمار نارسایی کلیوی با کراتینین بالا، باید درمان مناسب و موثر است.

چه درمان می تواند کمک به بیماران نارسایی کلیوی با کراتینین بالا جلوگیری از بدتر شدن بیماری خود را؟

به عنوان یک بیمار نارسایی کلیوی می تواند بیماری خود با این اقدامات کنترل:

رژیم غذایی

شما می دانید، رژیم غذایی می تواند هر چیزی برای تعمیر آسیب به بافت کلیه انجام دهید، اما نقش مهمی در حفاظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر بازی می کند، سپس شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب برای ساخت و یا متخصص تغذیه خود را خود را انجام دهید دکتر.

این عادت سالم

در واقع، این عادت سالم نقش همان dieta.Además بازی می کند، عادات بد خواهد پیشرفت بیماری خود را تسریع، پس از آن شما باید با توجه به آن پرداخت.

درمان

برای گفتن حقیقت، درمان می تواند نقش کلیدی در کنترل این بیماری بازی می renal.Como یک بیمار از نارسایی کلیه، اگر شما می توانید درمان مناسب در زمان، شما می توانید یک فرصت برای جلوگیری از پیشرفت بیماری خود را دریافت کنید، حتی revertirlo.De در غیر این صورت، بیماری، از دست دادن کنترل، پس از دیالیز و پیوند کلیه تصمیمات خود را می باشد.

من توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، بیماران مبتلا به creatinina.Debido بالا این درمان می تواند بیماران کاهش سطح کراتینین بالا به طور دائم برای حل مشکل کلیه در ریشه آن کمک کند.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد نحوه درمان نارسایی کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در نظارت بر نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 یا ترک پیام به طور مستقیم، ما سعی می کنیم برای کمک به همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دکتر بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang در سورپرایز بیمار چین

دکتر بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang در بیمارستان بیماری های چین PacienteEl تعجب دکتر شیجیاژوانگ کلیه می دهد یک شگفتی بزرگ به بیمار است.

"señorita.Fatumi عزیز، واقعا من را شگفت زده ذهن خود را، با این حال، من مسئول آن برای مراقبت از پدر خود است، و من قرار داده است که پول (این دکتر را داد) در بیمارستان، وزارت مالیه، می شود برای استفاده پدر یک بعد از درمان "دکتر است لی Xiaohong، که از بیماری های کلیه Shijiazhuang وزارت بین المللی بیمارستان گفت Srta.Fatumi، که از سودان، برای WhatsApp.

آقای Muslifa یک دندانپزشک، 62 سال است، و او شده است از نفریت بینابینی مزمن رنج می برند بیش از 12 سال، او را به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang یک ماه پیش برای چینی سنتی، تصفیه درمان آمد خون، همراه با دکتر خود.

پس از درمان دقیق، وضعیت خود را به یک بهبود بزرگ، پس از آن با دکتر خود موافقت می کند مخفیانه تایید gestión.Srta.Fatumi دکتر لی به یک جعبه کوچک به عنوان دکتر لی فقط همراه آنها به درب . شبانه روزی در فرودگاه، خانم گفت: دکتر Fatumi لی: "این در واقع هدیه ای از پدر من، من حق را در نام خود، لطفا باز نمی تا زمانی که شما بازگشت خواهد بود تعجب نیست."

"صادقانه بگویم، آن را فقط یک جعبه کوچک بود، من فکر نمی کنم بیش از حد، چرا که وقتی بیماران خارجی دانلود، ما برخی از هدایای کوچک با مشخصه ملی را به عنوان سوغات تبادل، گفت:" دکتر لی. "اما وقتی که من باز جعبه بودند، 300 وجود دارد USD نقدی به یک قلب خورده است. "

قبل از آقای Muslifa به چین آمد، او توسط پزشکان سودانی، دکتر خود فقط گفت به دنبال رژیم غذایی تحت درمان قرار گرفت، اما گاهی اوقات وضعیت خود را بدتر است، اما آن قابل تحمل بود دلیل آن کار و زندگی خود را که در آن زمان تحت تاثیر قرار نمی .با این حال، یک آنفلوآنزای چهار ماه agravada.En ساخته شده وضعیت او پس از آن، سطح کراتینین او در حال حاضر رسیده 1500umol / L پیش، که یک بیمار از یک سطح بسیار بالایی از بیماری های کلیوی دکتر محلی del.Así مایل به دیالیز با توجه به دیالیز ناکافی در بیمارستان محلی، شرایط خود را به خوبی پس از 3 ماه از tratamientos.La خانم Fatumi کار در یک شرکت کسب و کار تجارت خارجی کنترل شده نیست، او واقعا می خواست به پدر خود را به چین برای درمان از طب سنتی چینی، دانستن است که بسیاری از چینی که به مطالعه و کار در سودان، چه تر است، در بسیاری از پروژه های کمک چین ساختمان در سودان وجود دارد، متوجه شدم چه señorita.Fatumi طب سنتی شگفت انگیز China.the است دکتر لی گفت.

"در طول بیمارستان آقای Muslifa، دخترش نیاز به بازگشت به کشور خود را به دلیل کار خود را، به طوری که در غیاب او، او مراقبت از پدر او را گرفت، از جمله درمان، گاه به گاه، خرید و غیره"، "زمانی که او در آنجا ماند در اینجا، او در دادن مشاوره چند بار اصرار داشت، اما ما مودبانه کاهش یافته است ".این دکتر لی.

او در بر داشت یک کلینیک دندانپزشکی زمانی که ما رفت خرید چون آقای Muslifa یک دندانپزشک است، بنابراین من علاقه مند به برخی از ابزار دندان انجام شد، تصمیم به خرید برخی از وقتی volvió.Cuando دکتر لی آمد به دانستن ایده آقای Muslifa، او دستور داد ابزار دندان در اینترنت، همچنین زمانی که دکتر لی خارج از سرویس بود، خریداری برخی از نیازهای روزانه مانند قطره چشم برای در it.The دکتر لی فکر کردم که شاید به خاطر او کار اضافی برای او، به طوری او مشاوره چند بار ارائه شده است.

"منافع بیمار نمی تواند نقض شود، درآمدهای اضافی امکان پذیر نیست، که قسمت بالای ممنوعیت بیمارستان ما، پس بیایید مشاوره، قرمز، و هدایای گران قیمت را رد" رئيس جمهور بیمارستان، آقای شیعه وی گفت: .Hace چند سال، برخی از بیماران می خواست به پاداش به پزشکان، اما ما خودداری کرد به آرامی، با این حال، بسیاری از بیماران شاید فکر اوراق قرضه خود را کمتر بود، که دلیل امتناع از پزشکان بود، بنابراین اضافه کردن پول بیشتر است، اما disminuido.Lo پزشکان حتی بدتر، منجر به خلق منفی از بیماران، زیرا فکر می کردند وضعیت آنها جدی است، و دکتر ترس آن را موفق به درمان، به دلیل اوراق قرضه که به پزشکان رد . بنابراین آن طول می کشد زمان برای بیماران به پذیرش این پدیده بیمارستان ما.

به منظور برای بیماران برای دریافت درمان بدون هیچ گونه نگرانی های غیر ضروری، اوراق قرضه خواهد شد به بیمارستان رد نمی کنند، وزارت مالیه، زمانی که بیمار مرخص، این لایحه را به paciente.El آقای نشان شیعه وی گفت که "برخی از بیماران خارجی راهنمایی پرداخت زمانی که در حال حاضر در فرودگاه، تمام پزشکان را رد کرد، اما به دلیل فرهنگ های مختلف، فکر می کردم که پزشکان را دوست ندارند و یا آنها را در رفتارهای چین که مردم را ناراضی تحصیل کرده، بنابراین حتی زمانی که او تبدیل این پیام، دکتر، "من چیزی اشتباه در چین" است، بنابراین اگر شما واقعا می توانید این جایزه رد نمی کند، این پول را در بیمارستان قرار داده، وزارت مالیه برای درمان بیشتر بیمار دقیقا به عنوان دکتر لی.

هنگامی که آقای Fatumi آمد به دانستن آنچه دکتر لی، این داستان باور نکردنی به دیگر بیماران خارجی گفت هنوز تحت درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، اگر چه او ممکن است دکتر لی چرا درک نمی this.The آقای لانا، که یکی از بیماران PKD Parkistan، گفت: دکتر لی توسط واتساپ: "این قابل توجه است."

اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی، شما علاقه مند در درمان بیمارستان ما هستند، و به دنبال درمان های موثر، شما می توانید ایمیل ارسال کنید یا به طور مستقیم ترک پیام enfermedad-renal@hotmail.com و یا همچنین مشورت با دکتر ما واتساپ : +8615732170898، همه را می با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه Paceinte پلی کیستیک بیماری کلیه با کراتینین 6.0 دیالیز می تواند Evitrar

چگونه Paceinte پلی کیستیک بیماری کلیه با کراتینین 6.0 می تواند به بیماران DiálisisLos با کراتینین بیماری کلیه پلی کیستیک 6.0 شامل گرفتن دیالیز در آینده cercano.Sin اما اگر آنها می تواند بیماری خود را تحت کنترل، شما می توانید Evitrar یک شانس برای یک زندگی با کیفیت و بدون diálisis.¿Entonces چگونه می توانید بیماری کلیه پلی کیستیک بیمار جلوگیری از دیالیز؟

چرا بیمار با کراتینین بیماری کلیه پلی کیستیک 6.0 توصیه می شود به دیالیز؟

در درمانگاه، کراتینین 6.0 به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 4 بدون کنترل خوب پیدا شده است، این بیماری در rápidamente.Entonces اورمی پیشرفت، بیماران دچار عوارضی است.اگر به قبول دیالیز رد، کراتینین سپرده در بدن شما و خسارت بیشتر به کلیه ها، که منجر به عوارض جدی تر است.

چه درمانی می تواند بیمار را برای جلوگیری از دیالیز کمک کند؟

پزشکی درمان فشرده سازی گرم نیز شناخته شده است comoMicro چینی Osmotherapy یک نوآوری از طب سنتی چینی است، می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز و کوچک شدن کیست.

این درمان به چینی کمپرس گرم پزشکی مبتنی بر، دارای مزایای در چشم انداز زیر است:

کاهش کیست های کلیوی

کیست پر از مایع. داروهای چینی فعال به کلیه نتیجه در حال تغییر فشار بین داخلی و خارجی. مایع در کیست تحت ستم و جریان را به sangre.Por بنابراین کیست های کلیه روزمره کاهش می یابد.

با فشار دادن رشد کیست های کلیه

طب چینی درمان فشرده سازی گرم کیستهای بافتی از بین می برد، و ستم به رشد کیست کیست riñon.Si متوقف پیشرفت، PKD نیز می تواند بسیار bien.Mientras هر دو دیالیز می تواند با موفقیت اجتناب کنترل شود.

تعمیر آسیب کلیه و بهبود کارکرد کلیه

تعمیر آسیب کلیه و بهبود کارکرد کلیه مزایای استفاده از دو درمان فشرده سازی گرم است که می تواند بیماری کلیوی از ریشه دیدگاه درمان.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا با مشورت با دکتر ما WhtasApp ارسال: +8615732170898، شما همچنین می توانید یک پیام را ترک کنید، سعی کنید



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 3.5

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک PKD با 3.5La کراتینین یک بیماری پیچیده کلیوی با تعداد زیادی از کیست های متعدد quistes.Con است، عملکرد کلیوی بیشتر کاهش می یابد و more.The کراتینین یک شاخص از توابع باقی مانده است، آن را نیز برای ایستاده اطلاعات جدی برای PKD.

کراتینین 3.5 در PKD یعنی چه؟

بیماری کلیه پلی کیستیک در حال توسعه در همه زمان ها با crecientde quistes.La کیست در حال رشد دارای دو معنی:

جریان خون در اطراف کیست time.The مورد در منطقه کلیه این مایع با مایع پر شده است، بنابراین در اطراف ستم و آسیب رساندن به ساختار کلیه.

آن را نیز افزایش تعداد quistes.Quistes تابع از ساخت بیشتر و بیشتر کیست رشد.

کراتینین 3.5 اشاره به آسیب کلیوی moderada.La کراتی نین یک زائد سوخت و ساز را بر اساس آنها به بیرون از بدن کلیوی شکل به توسعه PKD urine.El عمل فیلترینگ، کلیه که منجر به کراتینین بالاتر تحت تاثیر قرار می 3.5.

چگونه به مقابله با کراتینین بیماری کلیه پلی کیستیک 3.5؟

آلودگی درمان خون برای اثر قابل توجه آن در درمان بیماری های کلیوی شناخته شده، آن خون برای اولین بار به جای درمان sangre.Las گیاهان چینی در این درمان است قرض دادن یک دست را به بدن برای از بین بردن مواد زائد و سموم بدن، در نتیجه احیای بار بر روی بیشتر، بسیاری از علایم شدید riñón.Lo خواهد شد در همان time.The مورد داروهای چینی ارائه تغذیه برای بدن رها، در نتیجه تعمیر لخته ساز و آسیب و سیستم آموزش sangre.Cuando این سیستم ها عملکرد طبیعی کلیه محیط بهتری برای خود - بازسازی و آلودگی خون recuperación.La درمان توسط بسیاری از کارشناسان به رسمیت شناخته شده به شهرت خوبی برای درمان PKD.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آلودگی درمان خون و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید به ما ایمیل و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 یا به طور مستقیم ترک پیام، شما همچنین می توانید ایمیل ارسال پست الکترونیکی به enfermedad-renal@hotmail.com، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

داروهای چینی می تواند کمک به بیماران از دیالیز کلیوی به کاهش زمان

داروهای چینی می تواند بیماران از دیالیز برای کاهش داروهای چینی TiempoLos می تواند بیمار مبتلا به نارسایی کلیه کمک به کاهش زمان disimila .در بیمارستان ما یک بیمار است کمک کند، است حسین قبل از آمدن در اینجا به نام این شش ماه دیالیز 3 بار / هفته گرفته، اما در حال حاضر تنها نیاز به 1 / زمان هفته، از جمله .این نیاز به هر چیزی می گویند، طب چینی کمک می کند تا کاهش دیالیز گاهی اوقات با موفقیت.

حسین یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه می آید از عراق است، او یک مرد از 73 سال از edad.En سپتامبر 2015 به بیمارستان ما برای درمان بیشتر به دلیل renal.Antes شکست بلند مدت آمدن به اینجا آمد است، رنج می برد بسیاری از علائم، به از بین بردن علائم، دکتر شما به شما گفته به دیالیز و پذیرفته شده است، اما پس از 6 ماه، این بیماری هیچ آشکار بهبود بخشد، بنابراین او تصمیم گرفت به دنبال کمک از درمان های دیگر.

تغییر آشکار ترین این است که سطح کراتینین سرم از فراز 868umol 450 / L، خروجی ادرار خود را افزایش می دهد و پروتئین 200mlto 1200ML تبدیل نرمال 3 + .همه این تغییرات امید به زندگی خود، او او گفت: هرگز او فکر می کردم می تواند بیماری من را تحت کنترل است.

درمان در بیمارستان ما:

بسته به شرایط شما، با دکتر خود تجویز برخی از داروهای غربی برای حفظ وضعیت آنها و از بین بردن علائم، به طوری که او ممکن است از این نقطه کمتر رنج می برند قبل از کلیه خود را تابع mejorado.A، دکتر یک برنامه درمانی برای او ساخته شده، که کلید معکوس نقطه بیماری است.

چه طرح درمان از چندین داروهای چینی تشکیل شده؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان حمام پا، طب چینی و enema.Todas درمان خوراکی این درمان ها به ترویج گردش خون و بهبود عملکرد کلیه نیز آنها خوب برای محافظت از کلیه ها از آسیب هستند مفید می باشد بیشتر است.

با کمک از این درمان، آن را کاهش می دهد بار حسین از دیالیز خود 3-1 semana.Si یک بار شما هم می خواهید برای کاهش زمان دیالیز یا می خواهید به خلاص شدن از آن، شما می توانید یک ایمیل به یا مشاوره enfermedad-renal@hotmail.com ارسال WhatsApp با دکتر ما: +8615732170898 و یا پیام را ترک مستقیم، سعی کنید برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

داروهای چینی می تواند کمک به بیماران از دیالیز کلیوی به کاهش زمان

داروهای چینی می تواند بیماران از دیالیز برای کاهش داروهای چینی TiempoLos می تواند بیمار مبتلا به نارسایی کلیه کمک به کاهش زمان disimila .در بیمارستان ما یک بیمار است کمک کند، است حسین قبل از آمدن در اینجا به نام این شش ماه دیالیز 3 بار / هفته گرفته، اما در حال حاضر تنها نیاز به 1 / زمان هفته، از جمله .این نیاز به هر چیزی می گویند، طب چینی کمک می کند تا کاهش دیالیز گاهی اوقات با موفقیت.

حسین یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه می آید از عراق است، او یک مرد از 73 سال از edad.En سپتامبر 2015 به بیمارستان ما برای درمان بیشتر به دلیل renal.Antes شکست بلند مدت آمدن به اینجا آمد است، رنج می برد بسیاری از علائم، به از بین بردن علائم، دکتر شما به شما گفته به دیالیز و پذیرفته شده است، اما پس از 6 ماه، این بیماری هیچ آشکار بهبود بخشد، بنابراین او تصمیم گرفت به دنبال کمک از درمان های دیگر.

تغییر آشکار ترین این است که سطح کراتینین سرم از فراز 868umol 450 / L، خروجی ادرار خود را افزایش می دهد و پروتئین 200mlto 1200ML تبدیل نرمال 3 + .همه این تغییرات امید به زندگی خود، او او گفت: هرگز او فکر می کردم می تواند بیماری من را تحت کنترل است.

درمان در بیمارستان ما:

بسته به شرایط شما، با دکتر خود تجویز برخی از داروهای غربی برای حفظ وضعیت آنها و از بین بردن علائم، به طوری که او ممکن است از این نقطه کمتر رنج می برند قبل از کلیه خود را تابع mejorado.A، دکتر یک برنامه درمانی برای او ساخته شده، که کلید معکوس نقطه بیماری است.

چه طرح درمان از چندین داروهای چینی تشکیل شده؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان حمام پا، طب چینی و enema.Todas درمان خوراکی این درمان ها به ترویج گردش خون و بهبود عملکرد کلیه نیز آنها خوب برای محافظت از کلیه ها از آسیب هستند مفید می باشد بیشتر است.

با کمک از این درمان، آن را کاهش می دهد بار حسین از دیالیز خود 3-1 semana.Si یک بار شما هم می خواهید برای کاهش زمان دیالیز یا می خواهید به خلاص شدن از آن، شما می توانید یک ایمیل به یا مشاوره enfermedad-renal@hotmail.com ارسال WhatsApp با دکتر ما: +8615732170898 و یا پیام را ترک مستقیم، سعی کنید برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان گرفتگی عضلات پا بیماری کلیوی

چگونه برای درمان گرفتگی عضلات پا Renal¿Cómo بیماری پا درمان بیماری های کلیوی گرفتگی؟ گرفتگی به عنوان یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی، شما می توانید کیفیت زندگی بیماران و واقعا آزار دهنده است به disminuar paciente.¿Entonces، چه علل گرفتگی عضلات پا در بیماری های کلیوی هستند و چگونه آن را درمان؟

علل گرفتگی عضلات پا در بیماری های کلیوی چیست؟

گرفتگی عضلات پا آنان را توسط عدم تعادل مایعات و الکترولیت ایجاد می شود، اما همچنین می تواند توسط آسیب به اعصاب و یا مشکلات جریان خون ایجاد می شود.

به طور کلی، در مرحله اولیه بیماری کلیوی، بیماران کمتر احتمال دارد که از گرفتگی piernas.A اطلاعات فوق رنج می برند، ما می دانیم که ساق پا معمولا هنگامی که اختلال عملکرد کلیوی به نظر می رسد اتفاق می افتد به ویژه هنگامی که این بیماری می افتد به نارسایی کلیه، پس از آن بسیاری از عوارض می تواند رخ دهد.

چگونه برای درمان گرفتگی عضلات پا در بیماری های کلیوی؟

کشش عضلات، ماساژ، دوش گرم یا یک حمام، پوشیدن کفش راحت، را جوش شیرین تحت مراقبت دکتر خود را برای از بین بردن گرفتگی عضلات پا و به دور از همه، نوشابه تاریک و الکل دوری، همه آنها را در مفید هستند پا امداد.

با این حال، اگر شما می خواهید برای حل این مشکل از علل آن، شما نیاز به معکوس بیماری پزشکی renal.Micro چینی Osmotherapy یکی از درمان های موثر در درمان بیماری های کلیوی است، در طب سنتی چینی گیاهی است. با کمک او، شما می توانید به گرفتگی عضلات در یک tiempo.Si کوتاه شما علاقه مند در این درمان هستند بروید، می توانید یک پیام را ترک، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

من شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یک پیام زیر ترک، شما همچنین می توانید دکتر ما WhtasApp مشورت: +8615732170898، همه می تواند با کمک به همه چیز .



:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان کلیه Enferemdad Sarqullido در 12 درصد از عملکرد کلیه

چگونه برای درمان کلیه Enferemdad Sarqullido در 12 درصد از عملکرد RenalYa مطمئن شوید، برای بیماران با عملکرد کلیوی 12 درصد، آن را وارد مرحله بیماری کلیوی 5، که آن هم به عنوان شناخته شده این uremia.En مرحله، بسیاری از علائم ظاهر شد یکی پس از پوست otra.Erupciones یک مشکل پیچیده پوست است که باعث مشکلات برای زندگی بیمار است.

چگونه می تواند به شما باعث خارش پوست بیماری های کلیوی؟

بسیاری از بیماران ممکن است فکر می کنم که ما تنها مشکلات کلیوی دارند و ما باید بافت piel.Aquí با عرض پوزش می گویند که مشکلات کلیوی به مشکلات piel.12 تابع٪ کلیه مربوط می نتواند به حفظ تعادل کلسیم و فسفر فسفر بیش از حد hacerlo.El اغلب در بدن ما، که منجر به رسوب در سطح پوست انباشته شود. بنابراین بثورات پوستی ایجاد می شود.

چگونه برای درمان جوش های بیماری های کلیوی؟

بیماران پزشکان می خواهیم که آنها برخی از داروها را برای احیای فوران piel.Pueden احساس برای مدتی و راش از recaídas.En به نظر من بهتر است، بهتر است به تمرکز بر روی چشم انداز ریشه به بهبود عملکرد کلیه، هر دو رژیم غذایی و درمان در دستیابی به این هدف کمک می کنند، اما درمان نقش کلیدی ایفا می کند.

میکرو - پزشکی چینی Osmotherapy معروف به عنوان اثربخشی و موفقیت. موارد آن از طب چینی، طب چینی در چین Osmotherapy به میکرو Meidcina کار بر روی احیای طحالی BL 23 آسیب کلیه و بهبود عملکرد به همین دلیل نیز renal.Mientras است از جمله فسفر از بین می برد استاز احیای خارش پوست.

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک و یا دکتر پیام های WhatsApp ما تماس بگیرید: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز کمک امکان پذیر است.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز عملیات منحصر به فرد به بیمار با کراتینین کلیه Enfermead 400

دیالیز تنها عمل برای بیمار Enfermead با دیالیز 400Es کراتینین تنها گزینه برای من است؟ من به بیماری های کلیوی و سطح کراتینین من است 400 recientemente.¿He شنیده ام که دیالیز برای بیمار لازم برای من است، این درست است؟ آیا من می توانم گزینه های دیگر؟

به عنوان کراتینین سرم به 400 افزایش یافته است، آن را بسیار فوری، انتقادی و زمان را به ti.Como بیماری های کلیوی پیشرونده است، می توان در دو جهت opuestas.Con درمان موثر در زمان توسعه یافته، عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته و سطح کراتینین می توان در غیر این صورت bajado.De، شما باید برای شروع دیالیز.

با این حال، از آنجا که کلیه خود را به طور معناداری سطوح کراتینین و سموم دیگر مانند اوره بدتر شده است، سیستاتین در sangre.Si خود را ساخته شده است این مواد بیماری زا در خون شما برای مدت زمان طولانی باقی می ماند، شما قطعا تجربه بسیاری malestares.Por پس از آن، شما مجبور به توسل به دیالیز است.

به عنوان بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیه تخصصی در چین، ما باید گزینه های درمانی برای شکست ترمینال هدف renal.La درمان ما است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیوی و کلیه مادری بهتر کار کند.

کلیه ها اندامهای مهم برای اولین بار برای فیلتر سموم از بدن، به دنبال روده و گوارش piel.Para کاهش استرس در کلیه ها، مهم است که به بهبود حذف سموم از طریق دیگر دو maneras.En بیمارستان ما ما با استفاده از دارو حمام، دایره درمانی درمان خوراکی انما درمان، دایره و طب گیاهی چینی و غیره sangre.Cuando برای پاک کردن خون در گردش سالم است، شما می توانید تنش در riñones.Además کاهش می دهد، شما می توانید عوارض در سایر اندام ها جلوگیری و بنابراین sistemas.Mientras می توانید یک محیط مساعد داخلی برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیوی ایجاد کنید.

برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیوی و کلیه کار بهتر، میکرو - طب چینی Osmotherapy است در روند tratamiento.Si اعمال میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان بیماری های کلیوی و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز می توانید ارسال یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 به طور مستقیم و یا ترک پیام، هر کس می تواند کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز عملیات منحصر به فرد به بیمار با کراتینین کلیه Enfermead 400

دیالیز تنها عمل برای بیمار Enfermead با دیالیز 400Es کراتینین تنها گزینه برای من است؟ من به بیماری های کلیوی و سطح کراتینین من است 400 recientemente.¿He شنیده ام که دیالیز برای بیمار لازم برای من است، این درست است؟ آیا من می توانم گزینه های دیگر؟

به عنوان کراتینین سرم به 400 افزایش یافته است، آن را بسیار فوری، انتقادی و زمان را به ti.Como بیماری های کلیوی پیشرونده است، می توان در دو جهت opuestas.Con درمان موثر در زمان توسعه یافته، عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته و سطح کراتینین می توان در غیر این صورت bajado.De، شما باید برای شروع دیالیز.

با این حال، از آنجا که کلیه خود را به طور معناداری سطوح کراتینین و سموم دیگر مانند اوره بدتر شده است، سیستاتین در sangre.Si خود را ساخته شده است این مواد بیماری زا در خون شما برای مدت زمان طولانی باقی می ماند، شما قطعا تجربه بسیاری malestares.Por پس از آن، شما مجبور به توسل به دیالیز است.

به عنوان بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیه تخصصی در چین، ما باید گزینه های درمانی برای شکست ترمینال هدف renal.La درمان ما است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیوی و کلیه مادری بهتر کار کند.

کلیه ها اندامهای مهم برای اولین بار برای فیلتر سموم از بدن، به دنبال روده و گوارش piel.Para کاهش استرس در کلیه ها، مهم است که به بهبود حذف سموم از طریق دیگر دو maneras.En بیمارستان ما ما با استفاده از دارو حمام، دایره درمانی درمان خوراکی انما درمان، دایره و طب گیاهی چینی و غیره sangre.Cuando برای پاک کردن خون در گردش سالم است، شما می توانید تنش در riñones.Además کاهش می دهد، شما می توانید عوارض در سایر اندام ها جلوگیری و بنابراین sistemas.Mientras می توانید یک محیط مساعد داخلی برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیوی ایجاد کنید.

برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیوی و کلیه کار بهتر، میکرو - طب چینی Osmotherapy است در روند tratamiento.Si اعمال میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان بیماری های کلیوی و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز می توانید ارسال یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 به طور مستقیم و یا ترک پیام، هر کس می تواند کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند بیمار، 24 درصد از عملکرد کلیه در بیماری مزمن کلیه کمک

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند بیمار، 24 درصد از عملکرد کلیه در عملکرد کلیه CKDCon در 42 درصد از مرحله CKD 3 بیمار بیماری را توسعه داده اند riñon.¿En این مرحله، میکرو کمک چین Osmotherapy پزشکی تواند کمک کند؟ در این مقاله، ما را به این cuestión.¿Prefieren نگاه مستقیم صحبت می کنند؟ چت با پزشک آنلاین ما در حال حاضر به صورت رایگان و دریافت کمک های حرفه ای.

امروز، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر محبوب در میان بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در سراسر mundo.Sin با این حال، شخصی، و همه بیماران مناسب به اتخاذ این solución.¿Si هستند خود را حالت عملکرد کلیوی با 42٪ در CKD مناسب برای این گزینه است؟ لطفا دریغ نکنید با ارسال یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com برای ارزیابی رایگان از تیم ما از کارشناسان کلیه است.

به طور کلی، اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در زمان، به طوری که آنها می تواند به توقف بیماری وخامت بیشتر است یا حتی معکوس renal.De آسیب در این راه، بیماران می توانند یک زندگی کامل، مولد و طبیعی لذت ببرید .

چه چیزی بیشتر، کارشناسان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang چند راه حل های طبیعی را توسعه داده اند به آنها کمک کند بهتر رسیدن به اثرات روشهای درمانی tratamiento.Estas چرخه درمان، انما، درمان با حمام کامل، پا درمان، فتیلهگذاری، و غیره . با توجه به وضعیت بیماری خاص، یک یا بیشتر از این منابع می تواند انتخاب شود به شکل یک برنامه درمانی integral.Si شما علاقه مند به یادگیری بیشتر درباره گزینه های ما از ویژگی های، ترک خانواده و یا در WhatsApp دکتر ما مشورت می باشد: + 8615732170898، هر کس می تواند او را با همه چیز راهنما.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()