نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

باید مردم با عفونت کلیه خوردن موز

بسیاری از بیماران مبتلا به CKD هستند هشدار داد که آنها تا به حال موز خوردن بهتر نیست، چرا که موز غنی از پتاسیم و سدیم می باشد، که می تواند بار در riñones.En افزایش برای عفونت کلیه، بیماران باید موز خوردن نیست یعنی، برای چه؟ لطفا موارد زیر را مشاهده کنید.

عفونت کلیه نیز بدان معنی است که کلیه آسیب دیده است، و کلیه کار نمی کند برای نگه داشتن بیماران salud.Y ما نیز ممکن است از تعدادی از molestias.Además رنج می برند، پیلونفریت عفونت شدید کلیه ها می باشد و همچنین می تواند خون آلوده علائم یوسف از پیلونفریت دارای درد پشت یا پهلو درد، تب و لرز، تهوع و استفراغ، سرگیجه و confusión.Por بنابراین، حفاظت از کلیه و مهار پاسخ التهابی است تا necesario.Si بیماران خوردن موز در این مرحله، که ممکن است این بیماری را تشدید کنند.

به غیر از موز، لازم است به منظور محدود کردن غذاهای بسیاری که سرشار از پتاسیم، سرشار از sodio.Además غنی فسفر، لازم است به منظور محدود کردن مصرف پورین، آن را به عنوان ممکن است به میزان اسید úrico.Y وجود دارد منجر شود اجتناب از سیگار کشیدن و نوشیدن. به جز این محدودیت ها، لازم است به ارائه ویتامین به اندازه کافی و فیبر برای حفظ فعالیت های روزانه خود را.

همچنین، یک بار با یک عفونت کلیه تشخیص داده، شما نیاز به دریافت درمان مناسب در زمان و درمان مناسب می تواند آن condición.En چین معکوس، بسیاری از درمان های طبیعی موثر برای عفونت کلیه disease.To کلیه وجود دارد، طب میکرو چینی Osmotherapy انتخاب خوبی است برای این usted.Todos داروها درمان های گیاهی طبیعی، و قبل از usar.Estos مواد مخدر پردازش پردازش فعالیت بهتر برای ورود به ضایعات کلیوی در مهار واکنش التهاب علاوه بر این، آن را نیز می تواند عملکرد کلیه حفظ و بهبود GFR.

در نتیجه، اگر شما از یک عفونت کلیه رنج می برند، بهتر است به خوردن موز نیست، چرا که آن بد برای سلامتی شما است با توجه به dañado.Si کلیه می خواهند بدانند که درمان های طبیعی ما، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و این لذت ما برای کمک به شما می باشد.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-dieta/309.html

 



:: بازدید از این مطلب : 836
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

حمام درمانی کامل

 

کامل حمام درمانی یکی از هفت TCM بیمارستان ما، با توجه به اثر قابل توجه آن برای درمان بیماری های کلیوی است، آن است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم.

1. تابع

تخلیه سم: تخلیه پاتوژن سمی در کانالهای انرژی و احشایی.

2. حمام کامل به تخلیه سم

حمام کامل با طب چینی است که برای پختن دارو است که می تواند تخلیه و ترکیب آنها را به سوپ دارویی، سپس به اجازه بیمار به سوپ حمام کردن به طور کامل در زمان کافی، که می تواند مواد را در داروها به استریا بدن غوطه ور را وارد کنید، وارد به کانالهای انرژی و احشاء ، منافذ باز و مثانه و تخلیه پاتوژن سمی در کانالهای انرژی و احشاء از طریق عرق و ادرار.

اصل 3. اکشن

با کمک گاز گرم در داروها و سوپ دارویی، ترویج جریان کانالهای انرژی و چی و خون، ایجاد منافذ باز و acupoints آزادانه.

دارو برای حمام کامل نفوذ به استریا و کانالهای انرژی از طریق منافذ و acupoints، ورود به احشاء در طول کانالهای انرژی، پراکنده ریه و دهانه باز، کلیه گرم و تقویت یانگ. با چنین اقداماتی، آنها می توانند بازگرداندن پراکنده و نزولی از ریه و همچنین بخار و انتقال از کلیه، تخلیه پاتوژن سمی در کانالهای انرژی از طریق عرق و در احشاء از طریق ادرار.

4. دارو

حمام در عصاره های دارویی ساخته شده از داروها با تخلیه تابع.

سرد با داروهای است که می تواند کلیه را گرم و تقویت یانگ گرفته شده است؛ حرارت با داروهای است که می تواند حرارت روشن و از بین بردن رطوبت گرفته شده است؛ درد با داروهای است که می تواند گردش خون چی ارتقاء و رفع درد درمان. ادم با داروهای ادرار است که می تواند برای از بین بردن ادم القاء درمان می شود.

5. مدیریت

حمام در 5000 میلی لیتر عصاره با درجه حرارت مطلوب (35 ℃ -40 ℃ مطلوب است. درجه حرارت می تواند با توجه به افراد مختلف تنظیم شده است.) معمولا، حمام غوطه ور شدن در دقیقه 40-90 طول می کشد، می توان آن را با توجه به افراد مختلف تنظیم شده است.

با علاوه بر این از ماساژ acupoints، اثر بهتر خواهد شد.

دوره کوتاه درمان به مدت هفت روز، دوره های طولانی درمان به مدت 49 روز.

6. اثرات کوتاه مدت

از دست دادن وزن پایدار، افزایش مقاومت، تسکین درد مفاصل، بهبود خواب، افزایش اشتها، دست گرم و پا، عرق کردن، detumescence، پوست سرخ و نفیس، تسکین خارش بدن است.

7. هشدارها

توجه به درجه حرارت آب برای جلوگیری از تاول زده کردن. بیماران دیابتی که پوست احساس گرم و درد حساس نیست باید محتاط تر باشد.

بیماران مبتلا به فشار خون بالا، کم و یا ناپایدار باید تحت شرایط خاص درمان می شود.

این درمان در زنان باردار منع مصرف دارد.

از بالا ما می دانیم که پا حمام درمانی یک راه طبیعی برای درمان بیماری های کلیوی است، اما از آن است که همه بیمار مناسب نیست، تا زمانی که شما آن را انتخاب کنید، شما بهتر است دکتر آنلاین ما برای اولین بار از مشورت کنید.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/492.html



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سلول های بنیادی در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در مرحله پایانی

همانطور که بیماری پلی کیستیک ارثی، بیماری کلیوی می تواند از نسلی به نسل دیگر منتقل، و باعث می شود تعدادی از کیست های کلیوی در riñones.En اغلب موارد رشد، پیشرفت PKD به مرحله نهایی راه gradual.En در حال حاضر، سلول های بنیادی درمان شروع به در درمان نارسایی کلیه و مرحله نهایی بیماری کلیه پلی کیستیک مورد استفاده قرار گیرد

پیشرفت PKD

به طور کلی PKD به آرامی بدتر. بیشتر بیماران بدون علامت در دهه های اولیه año.Entonces، کیست بزرگ شدن کلیه و ستم کلیه بافت ها و بافت های اطراف خود را به جای عملکرد کلیه، منجر به ایسکمی کلیوی و وضعیت anoxia.Finalmente اطراف 50٪ از بیماران مبتلا به PKD به نارسایی کلیه در 60 años.Por آن را به عقب به مرحله نهایی بیماری کلیه پلی کیستیک، دو اثرات درمانی باید alcanzados.Una از آنها به کاهش تمام کیست های کلیه PKD، و دیگر به منظور بهبود ایسکمی و فقدان اکسیژن شرط کلیه و بازسازی ساختار کلیه است.

چه ساقه سلول درمانی برای بیماران مبتلا به PKD مرحله نهایی؟

نظریه سلول های بنیادی درمان این است که سلول های بنیادی دارای پتانسیل برای گسترش سلاح های نامحدود و تمایز چند جانبه را، که ممکن است کمک به بازسازی بافت های آسیب دیده و اندام های مختلف ناشی از تحقیقات پایه factores.La مشخص شد که سلول های سلول های بنیادی می تواند به سلول های ذاتی کلیه را دارند و پارانشیم کلیه را تعیین ساقه سلول درمانی در بازسازی ساختار کلیه و ترمیم سلولهای کلیه آسیب دیده موثر است.

آیا به اندازه کافی سلول های بنیادی در درمان پیشرفته PKD؟

پاسخ ممکن است بیماران decepcionados.Aunque سلول های بنیادی درمان می تواند کمک به بازگرداندن سیستم عملکرد کلیه، قادر به جلوگیری از عود کیست renales.Por بنابراین، برخی داروها auxiliares.Por نیز مورد نیاز است، طب میکرو چینی Osmotherapy، فشرده سازی گرم، حمام درمانی، طب سوزنی، درمان و غیره، همه می توانند کمک به تنظیم محیط داخلی از بیماران کلیوی، و همچنین به جلوگیری از ترشح مایع از کیسه.

انتخاب درمان سیستمیک ممکن است امید تازه برای نام تجاری شما را برای بیماران مبتلا به ESRD poliquístico.Si می خواهید امتحان کنید، به دنبال آنلاین توصیه های پزشکی و یا یک پیام در زیر، اولین، است که پزشکان در اینجا می توانید اطلاعات نسبی است.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-poliquistica-tratamiento/308.html

 



:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانم بالا Creatintine پایین توسط پا حمام درمانی

کراتینین بالا واقعا ناراحت بسیاری از مردم، بنابراین یک روش درمانی خوبی برای بیماری که از آن رنج می برند بسیار مهم است. پا حمام درمانی به عنوان یک نوع از راه های طبیعی برای کاهش سطح کراتینین بالا است بیشتر و بیشتر مردم را دوست داشت. اما تعداد کمی از مردم درباره آن روشن می دانم، حتی برخی از مردم آن را به عنوان حمام پا در نظر گرفته شده. بعد اجازه دهید ما کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن.

در واقع، پا حمام درمانی یکی از هفت درمان TCM بالا است (شش روش های درمانی دیگر موضوع داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، انما درمان، دهان و دندان چینی گیاهان دارویی پزشکی، دایره درمان و فتیلهگذاری درمان)، همکاری با دیگر شش داروها چینی، آن را به اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی و درهنگام سطح کراتینین بالا است. به عنوان یک نوع خارجی اعمال روش درمان، مواد تشکیل دهنده فعال در آن می توانید قطعات ضایعه پوست دست و آن مواد سمی در بدن خواهد شد که توسط پوست در همان زمان تخلیه می شود. دلیل آن می تواند بیماری را درمان و کاهش سطح کراتینین بالا و بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه، به همین دلیل است که ما با آن نوع از راه های طبیعی برای درمان این بیماری است.

بنابراین اگر شما یک درد و رنج بیمار از کراتینین بالا، در مراحل اولیه این بیماری، عصبی نشوید، حفظ نگرش مثبت به مبارزه با آن، شما آن را در یک روز بیش از خواهد شد. اگر شما در حال حاضر در مرحله پیشرفته ای از این بیماری، سطح کراتینین ممکن است نمی تواند معکوس باشد، اما آن را نیز می توان به برخی از درجه با کمک درمان مناسب و رژیم غذایی مناسب کاهش داد.

اگر شما هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا نیاز دارید و یا می خواهند بدانند که اطلاعات بیشتر در مورد پا حمام درمانی، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا به ما ایمیل کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/491.html



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ممکن است که به معکوس کراتینین 1.7 لات از آب

"شوهر من به تازگی یک گزارش از سطح کراتینین داخلی ما دریافت 1.7 بود، او به نوشیدن بیشتر از هر چیز، تا دکتر ما فکر می کند که این می تواند برای بخش های خود را از آب آشامیدنی معکوس، این امکان است یا ما باید آماده خود را برای خبر بد ". این یک سوال از بیمار است، به شرح زیر می باشد راهنمایی های داده شده توسط پزشکان.

شما می دانید که سطح کراتینین بالا با شرایط بلند کراتینین تشکیل تجمع، در واقع، پس از سطح کراتینین افزایش می یابد، کلیه ها تا حدی آسیب دیده، می تواند مایعات و باقی مانده که oportuna.Así را حفظ کند اگر شما نوشیدن آب بیش از حد در این زمان، از آن آسان است برای وادار edema.En کوتاه، آب آشامیدنی ممکن است کمک کند شما به هیچ وجه از دست بدهد، اما بیش از حد خوب نیست، بنابراین توجه به آن، به بیماری خود را ندارد بدتر از تصمیم گیری اشتباه است.

برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی، یک رژیم غذایی خوب مطمئنا می تواند کنترل این بیماری، از جمله کاهش سطح بالای کراتینین و کاهش تورم در cuerpo.Por آنچه لازم است را به یک برنامه رژیم غذایی با توجه به کمک به شما شرایط بیماری خود را.

در یک کلام، مصرف مقدار مشخصی از آب می تواند به کاهش سطح کراتینین بالا کمک کند اما این غیر ممکن است به پشت فقط با آب آشامیدنی، چه چیزی بیشتر، می توانید به عوارض دیگر مانند ادم شود.

به عنوان یک بیمار با کراتینین 1.7، اگر شما می خواهید به سرمایه گذاری، برای بار اول شما نیاز به رژیم غذایی در شکل، اما مهم تر را sistemático.Si درمان شما هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی لازم و یا پیدا کردن روش های درمان موثر، شما می توانید پیام برای ما ارسال کنید یا به دکتر ما آنلاین، در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/307.html

 



:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

فشار خون بالا 10، 120 BUN و کراتینین 15

من 16 ساله زن هستم و فشار خون بالا در 10 años.Ahora گذشته، خون من 120 ازت اوره و کراتینین سرم 15 میلی گرم است / dl.Quiero می دانید در چه مرحله ای از بیماری کلیه و چگونه من مدیریت می کنم من مشکلات.

همانطور که شما توصیف، نفروپاتی فشار خون بالا خود را به بیماری کلیوی است که با فشار خون بالا crónica.En بالینی، سطح کراتینین سرم در اثر هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای نشان دادن مرحله از renal.Creatinina و BUN 15 120 بیماری حدی زیاد است که شرایط به معنای پیشرفت بیماری بیماران در renal.Si مرحله نهایی یا شکست درمان نشود، ممکن است برخی از مشکلات خطرناک، به طوری که آنها باید یک راه موثر برای مدیریت مشکلات خود را در درمان فعال را بپذیرید.

دیالیز به روش نجات متعارف برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است، به عنوان آن می تواند کلیه بیمار جایگزین برای حذف مواد زائد، مایع اضافی و سموم را از بدن eficacia.Sin اما دیالیز می تواند هیچ چیز برای انجام باقی مانده عملکرد بافت کلیه، و می تواند به راحتی باعث تعدادی از عوارض جانبی.

اگر شما نمی خواهید به انجام دیالیز و هنوز ادرار، برخی از درمان های جایگزین هنوز به عنوان مثال útiles.Por، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمانی نور خون آلودگی می تواند کمک به گسترش عروق خونی برای کنترل فشار و کلیه سلول های خون بالا daños.Una تعمیر یک بار کلیه خود را در حال کار دوباره، دیالیز نیاز ندارد.

اگر شما علاقه مند در مورد روش های فوق، شما می توانید دکتر را آنلاین به طور مستقیم مشورت کنید.

http://www.hospitalrenal.com/pregunte-al-doctor/306.html



:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پیوند کلیه بیماران: مقابله با سطح کراتینین بالا

چگونه به مقابله با سطح بالای کراتینین در بیماران با پیوند کلیه بسیاری از بیماران پیوند کلیه ممکن است سطح بالایی از nuevo.Como کراتینین همه می دانیم رنج می برند، سطح کراتینین در عملکرد مهم از اندازه گیری عملکرد کلیه است. که کلیه، سطح کراتینین افزایش معنی هم پیوند daña.Por بنابراین، کاهش کراتینین موقع بالا می تواند پیوند کلیه محافظت می کند.

قبل از دانستن روش که با سطح کراتینین بالا، به ما اطلاع دهید به همین دلیل بیماران مبتلا به پیوند کلیه؟ در مجموع، پس از پیوند کلیه، سطح کراتینین به حالت عادی قطره، در حالی که ، سطح کراتینین از برخی از بیماران نیز ممکن است افزایش یابد پس از چند دلیل اصلی tiempo.La است که بیماران بعد از پیوند کلیه داروها در زمان و یا regularmente.Para مصرف نمی کنند، آنها را به ایمنی مواد مخدر به نگه داشتن بقیه شما life.For یک طرف، این داروها می تواند سیستم ایمنی بدن و ایمنی پایین، از سوی دیگر را از بین ببرد، اگر مصرف دارو دارد و یا نامنظم، واکنش رد می تواند آسیب پیوند کلیه حتی به عود منجر شود.

چگونه به مقابله با سطح بالای کراتینین و کمک به بیماران به یک زندگی عادی است؟ برخی از درمان های موثر و به موقع مورد نیاز است. در بیمارستان ما، TCM درمان است característico.Al ما در مورد کاهش سطح کراتینین بالا در بیماران با پیوند کلیه را، ایمونوتراپی است انتخاب خوبی برای usted.Esta درمان ترکیبی از طب غربی و china.Y است شما می توانید این اختلال ایمنی اصلاح و بهبود ایمنی برای pacientes.Además همچنین شامل طب میکرو چینی Osmotherapy دارای عملکرد ترویج گردش خون و بهبود عملکرد renal.Por بنابراین، توصیه ما ایمونوتراپی، و ممکن است بهترین گزینه برای شما است.

در بیمارانی که پیوند کلیه، نحوه برخورد با سطح کراتینین بالا در حال حاضر، شما باید پاسخ داشته باشد. اگر سوالی دیگر، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک کرده و ما به زودی پاسخ داده خواهد شد.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-slntomas/297.html



:: بازدید از این مطلب : 637
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هویج خوب برای بیماران مبتلا به مرحله 3 کلیه

آیا هویج یا هویج آب یک انتخاب خوب در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه رژیم غذایی؟ در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، کلیه ها هنوز برای خود کار می کنند، اما می تواند برخی از اثرات secundarios.Zanahoria شامل تغذیه غنی، فیبر در رژیم غذایی، ویتامین ها و مواد معدنی می شود ، بنابراین شما می تواند منافع بسیاری را برای بیماران به ارمغان بیاورد renales.Significa این که تمام بیماران مبتلا به مرحله 3 کلیه آزادانه خوردن هویج؟

به طور کلی، بیشتر از تغذیه در هویج خوبی برای بیماران کلیوی هستند، اما بیماران دو مواد معدنی کلیه باید آنها را atención.Uno پتاسیم است، و از سوی دیگر fósforo.En اغلب موارد، کلیه ها است را در مرحله 3 هنوز هم می تواند فسفر و پتاسیم اضافی را حذف به طور معمول، به طوری که بیماران نیازی به محدود کردن مصرف پتاسیم و fósforo.Sin اما یک بار بیماران پتاسیم بالا و یا سطح فسفر بالا مورد بررسی قرار، باید محدود مصرف هویج و آب هویج.

اگر مرحله 3 بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه مشکلات فوق می باشد، مقدار صحیح از هویج ممکن است مزایای زیر را.

1 بهبود گردش خون: هویج حاوی برخی مواد است که می تواند به کاهش چربی خون کمک می کند، هویج سوکسینات پتاسیم برای کاهش کلسترول بالا مفید است و جلوگیری از اسکلروز vascular.Por بنابراین هویج خوب است برای حفظ گردش خون طبیعی است.

2 حفاظت از باقی مانده بافت کلیه که کار: هویج کاروتن در که می تواند رادیکال های آزاد را از بدن حذف، برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها و محافظت از بافت کلیه عملکرد باقی مانده کاملا فراوان است.

3 کاهش فشار خون بالا: فشار خون بالا یکی از علل عمده بیماری مزمن کلیه است، در عین حال است، همچنین یکی از علائم شایع بیماری فشار خون بالا renal.Controlar می تواند پیشرفت بیماری کلیه کند .

علاوه بر این، هویج همچنین می تواند بسیاری از مزایای دیگر برای بیماران کلیوی را، اما بیماران باید مقدار درست غذا خوردن. برای پیدا کردن میزان هویج شما می توانید تمام زمان غذا خوردن، شما می توانید دکتر را آنلاین به طور مستقیم مشورت کنید.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/299.html



:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه مدت نفروپاتی IgA در نگاهی به رو به پایان مرحله بیماری کلیوی

نفروپاتی IgA در بیماری پیشرونده ای است، و پیش آگهی بیمار از فردی به persona.En تعدادی از موارد، نفروپاتی IgA در gradualmente.Entonces شکست تشدید کلیه تغییرات، چقدر طول می کشد تا باعث نفروپاتی IgA در ESRD؟

آیا همه بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در بیماری کلیوی end-stage در نهایت؟

البته، پاسخ منفی است. گزارش شده است که حدود 35٪ از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در از ESRD eventualmente.Si رنج می برند کاملا خوشبختانه، در حدود 4٪ تا 20٪ از بیماران ممکن است بهبودی دست آوردن espontánea.Si نیست که برخی از روش های درمانی پزشکی برای کمک به بهبود.

نظر شما در مورد پیش آگهی ضعیف به یاد داشته باشید؟

عوامل یادآوری شامل نارسایی کلیه در شروع این بیماری، پروتئین گرم / د، فشار خون بالا بیش از 1.5، بدون هماچوری ماکروسکوپی، اسکلروز گلومرولی در بیوپسی کلیه، تشکیل نیمی از ماه منتشر، و غیره.

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی IgA در به توسعه ESRD؟

اگر بیماران یک یا بیشتر از مشکلات ذکر شده در بالا، باید داروها و درمان های برای کنترل activa.Por به عنوان مثال مصرف می کنند، مهار کننده های ACE، ARBs، دیورتیک ها، CCB، و غیره، می تواند به کاهش فشار خون بالا کمک می کند، در حالی که استروئیدها، داروهای سرکوب کننده ایمنی، مهار کننده های ACE، ARBs، و غیره، می تواند کمک به از بین بردن proteinuria.Consulte با دکتر خود برای تعیین نحوه مدیریت علائم خود را.

پس از این مشکلات به کار گرفته، گام بعدی این است به حذف سپرده IgA در کلیه ها، سیستم ایمنی بدن و عادی آسیب دیده را ترمیم اما کلیه ها سلول های muertos.Mientras این اثرات درمانی به دست آورد، بیماران لازم نیست که در مورد ظاهر نگران بیماری کلیوی end-stage más.Hasta در حال حاضر، سلول های بنیادی برای درمان نفروپاتی IgA در بالغ استفاده شده است، و تنها از طریق حذف کمپلکسهای ایمنی و بازسازی ساختار کلیه و سیستم کار می کند ایمنی.

اگر شما علاقه مند در مورد ایمنی درمانی می باشد، شما می توانید اولین مورد میزان موفقیت ایمونوتراپی برای اعتماد به نفس نفروپاتی IgA در برای کسب اطلاعات بیشتر و یا sjzhospitalrenal@hotmail.com ایمیل ما.

http://www.hospitalrenal.com/nefropatla-por-iga-tratamiento/296.html



:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می توانم بیماری مزمن کلیه با فشار خون بالا کنترل نشده را وادار به منقبض کلیه

I مزمن کلیه بیمار از بیماری مرحله 3 با فشار خون بالا، و آخرین گزارش آزمون نشان می دهد من کلیه منقبض شده اند، این است که ممکن است ناشی از فشار خون بالا؟به گفته متخصصان، در واقع، تمام کلیه منقبض شده توسط فشار خون، اما کلیه قطعا می تواند توسط آن باعث منقبض شده.

معمولا، فشار خون بالا سیستم رنین آنژیوتانسین شروع خواهد شد و باعث باریک شدن عروق کلیوی و کمبود خون و اکسیژن در کلیه، به طوری که کلیه ها به تدریج کوچک خواهد شد. برای بیماری که در بالا ذکر شد، مهم ترین چیز این است که به گشاد شدن عروق خونی، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها. پس از جریان خون و اکسیژن در کلیه ها کافی است، تجدید خود از سلول های آسیب دیده دوباره فعال خواهد شد، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه است. این معمول نیست که یک کلیه آسیب دیده و از سوی دیگر خوب است، به جز یک طرف arteriolosclerosis کلیوی. بنابراین شما نیاز به درمان منظم در حال حاضر، در غیر این صورت، آن را به مطمئن شوید که به نارسایی کلیه ایجاد می شود.

شما خوش شانس برای پیدا کردن زود هنگام بیماری می باشد، شما می دانید قبل از آن شما می توانید درمان مناسب، اثر بهتر درمانی که شما می توانید دریافت کنید. این است که هنوز برگشت پذیر در این مرحله، پس در مورد آن نگران نباش، فقط اقدام به مبارزه با فشار خون بالا و این بیماری، پس شما درست می شود.

اگر شما هر گونه کمک در درمان مرحله 3 بیماری مزمن کلیه نیاز، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا با ما مشورت ایمیل، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. تمام خدمات ما شما را به آزاد است، این کار را انجام مردد با ما تماس بگیرید.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-basic/487.html



:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

موضوع داغ فشرده درمان

موضوع داغ فشرده سازی درمانی یکی از هفت درمان منحصر به فرد از بیمارستان های کلیه Shijiazhuang شرکت است، که کارکرد اصلی آن است که برای تمیز کردن عوامل بیماری زا و سمی در کلیه ها. در زیر بعضی از جزئیات آن، امیدواریم که که می تواند به شما کمک کند که در مورد آن روشن است.

چگونه به استفاده از آن

قانون در نصف النهار مثانه از پا taiyang با فشرده سازی گرم در دو طرفه Shenshu acupoints (BL23)، استفاده از توابع داخلی و خارجی از نصف النهار مثانه از پا taiyang و نصف النهار کلیه از shaoyin پا، وارد کنید کلیه همراه کانالهای انرژی، از بین بردن عوامل بیماری زا و سمی در کلیه .

Shenshu acupoint (BL23) acupoint که در آن مرطوب حرارت و چی سرد رطوبت را به نصف النهار مثانه را وارد کنید و تخلیه خارج است. بنابراین، فشرده گرم است در این acupoint انجام شده است.

2 بسته در زمان؛ 2-3 بار در روز. فشرده گرم با داروهای چینی در acupoints دو جانبه Shenshu (BL23). 4-6 بار در تمام. هفت روز برای یک دوره کوتاه درمان، 49 روز برای یک دوره طولانی درمان است.

عملکرد آن

1. پاک کننده سم های فشرده داغ

فشرده سازی گرم در acupoints دو جانبه Shenshu (BL23) است به medicinals میکرو فرایند است که از بین بردن مواد سمی و بازیابی چی اصلی، و اعمال آنها را در acupoints Shenshu (BL23) خارجی. در چنین راه، هدف از سم پاک کننده را می توان به دست آمده، با سم بیماری زا را حذف و چی اصلی دوباره بازسازی شد.

2. اثرات کوتاه مدت

بازیابی زودرس کلیه (افزایش کراتینین ادرار). کاهش ادرار در شب. بهبود استاز خون.

بدون علائم مسمومیت در همه جای بدن: خارش، رها و پوست. هیچ سلیقه آمونیاک در دهان. علائم بهبود در دستگاه گوارش. افزایش اشتها. بهبود اختلال الکترولیت. فشار خون پایدار. اختلال بهبود یافته در خون. هیچ نشانه ای از نارسایی قلبی. کم خونی بهبود یافته است.

نکات شما نیاز به توجه

این درمان در بیماران با پوست آلرژی و بدن حساس، diabrosis پس از سانحه و زنان باردار منع مصرف دارد.

در طول دوره بستری، تنظیم حرارت و شدت درمان به صورت فرد به فرد متفاوت است. آیا به یاد داشته باشید برای محافظت از پوست محلی در acupoints Shenshu دو طرفه 

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/486.html



:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می نارسایی کلیه می شود با استفاده از گیاهان چینی خارجی درمان

نام: JEFREY GARCIA

سن: 26 ساله

جنسیت: مرد

محل تولد: فیلیپین MANILA

در 17 ژوئن، 18، 2014، او را به بیمارستان Shijiazhuang کلیه برای درمان بیشتر از نارسایی کلیه آمد، این دومین بار است که به اینجا آمده است.

پس از تجزیه و تحلیل، پزشکان در بیمارستان ما را به یک برنامه درمانی برای او، آن را شامل دو بخش، که از داروها و روش های درمانی است.داروها قرص آلوپورینول 0.1 گرم 3 بار / روز به کاهش اسید اوریک. Shenshuaining قرص دیسپرس 1.08 گرم 3 بار / روز. Haikun Shenxi کپسول 0.44 گرم 3 بار / روز برای کمک به تخلیه مواد سمی. Rhei و سدیم بی کربنات قرص 1.2 گرم 3 بار / روز برای درمان اسیدوز.درمان ها استفاده از گیاهان چینی و خارجی پا حمام درمانی، عمدتا تابعی از آنها است به تقویت گردش خون، بهبود میکروسیرکولاسیون و محافظت از کلیه است. پس از 22 روز درمان، این بیماری به خوبی می رود، نتایج آزمون مثل این:

آزمون معمول خون: هموگلوبین، 143 گرم / L، سلول های قرمز خون تعداد به 4.92 ایکس 1012 / L؛

عملکرد کلیوی شش: کراتینین 172 umol / L، اوره تمایل نیتروژن برای 7.2 / L، 210 umol / L اسید اوریک. الکترولیت ها: تمایل پتاسیم برای 3.93 / L، گرایش دی اکسید کربن در کل برای 23.7 L.

به منظور کمک به او زندگی می کنند بهتر است، کارشناسان ما او را به برخی از راهنمایی به دنبال قبل از او به خانه، که عبارتند از:

1، توجه به بقیه، انجام ورزش های مناسب، اجتناب از ها overworked، جلوگیری از سرما و عفونت

2، را کم نمک، کم چربی، پروتئین با کیفیت بالا و رژیم غذایی پورین کم.

3، آیا دور از داروهای سمیت کلیوی.

4، حفظ خوب عاطفی.

5، آیا داروهای تحت ساخت و ساز، انجام توسط خودتان را افزایش نمی دهد و یا کاهش می کند از آنها

همه از راهنمایی فوق همچنین مناسب برای تمام بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از گیاهان چینی خارجی، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/patient-story/484.html



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری کلیه پلی کیستیک تحت تاثیر قرار چرخه قاعدگی

به طور کلی، بیماری کلیه پلی کیستیک پیشرفت کیست های کلیوی lentamente.Con رشد، عملکرد کلیه بافت به طور فزاینده ای جایگزین، و در نتیجه یک سری از زنان مشکلات salud.Para با بیماری کلیه پلی کیستیک، ممکن است از چرخه های قاعدگی نامنظم رنج می برند . PKD تحت تاثیر قرار می چرخه قاعدگی؟

پاسخ چگونه بود؟

در مرحله اول، PKD کیست های کلیوی است که هنوز هم بی ضرر برای عملکرد بافت کلیوی ذاتی و سلامت بیمار، چرا که همه در این مرحله کیست های کلیوی کاملا pequeñas.Por بنابراین اوایل PKD چرخه تاثیر نمی گذارد بیماران قاعدگی.

با این حال، به عنوان کیست کلیه گسترش، به جای riñón.Entonces بیشتر و بیشتر بافت های عامل، کلیه ها توانایی خود را برای حذف مایع اضافی، محصولات و مواد سمی زباله از دست بدهند. در این وضعیت، زنان با مرحله پیشرفته و یا در حد متوسط ​​از بیماری کلیه پلی کیستیک تمایل به irregulares.Generalmente هنگامی که عملکرد کلیه کمتر از 20٪ است، یک زن که احتمال بیماری کلیه concebir.Si است پیشرفت به مرحله اورمی یا آغاز کرده اند دیالیز، دوره خود را حتی ممکن است در دسترس نباشد متوقف شود.

آیا درمانی برای مقابله با قاعدگی نامنظم برای بیماران مبتلا به PKD وجود دارد؟

خوشبختانه، پاسخ مثبت است. اگر شما این مشکل، روش های زیر ارزش امتحان می باشد.

1.Tratamiento اریتروپویتین: این می تواند سطح هورمون و کم خونی به راحتی، که می تواند باروری و چرخه قاعدگی عادی بیمار تا حدی افزایش می دهد افزایش می دهد.

2.Claro درمان آلودگی خون: شما می توانید محیط داخلی تمیز و دوباره به خارج کردن مواد زائد و سموم اضافی از cuerpo.En همان زمان، همچنین می توانید وضعیت کلیه ها از بیماران و بهبود معکوس صدمه به کلیه ها.

همچنین، خوردن بعضی از غذاهای با محتوای بالای آهن نیز مفید است برای ترویج تشکیل سلول های قرمز خون sangre.Para اطلاعات بیشتر در مورد درمان های موثر برای مقابله با قاعدگی نامنظم برای بیماران مبتلا به PKD، شما می توانید دکتر مشورت آنلاین یا ترک سوالات خود را در فرم زیر وارد نمایید.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-poliquistica-tratamiento/293.html

 



:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری کلیه پلی کیستیک تحت تاثیر قرار چرخه قاعدگی

به طور کلی، بیماری کلیه پلی کیستیک پیشرفت کیست های کلیوی lentamente.Con رشد، عملکرد کلیه بافت به طور فزاینده ای جایگزین، و در نتیجه یک سری از زنان مشکلات salud.Para با بیماری کلیه پلی کیستیک، ممکن است از چرخه های قاعدگی نامنظم رنج می برند . PKD تحت تاثیر قرار می چرخه قاعدگی؟

پاسخ چگونه بود؟

در مرحله اول، PKD کیست های کلیوی است که هنوز هم بی ضرر برای عملکرد بافت کلیوی ذاتی و سلامت بیمار، چرا که همه در این مرحله کیست های کلیوی کاملا pequeñas.Por بنابراین اوایل PKD چرخه تاثیر نمی گذارد بیماران قاعدگی.

با این حال، به عنوان کیست کلیه گسترش، به جای riñón.Entonces بیشتر و بیشتر بافت های عامل، کلیه ها توانایی خود را برای حذف مایع اضافی، محصولات و مواد سمی زباله از دست بدهند. در این وضعیت، زنان با مرحله پیشرفته و یا در حد متوسط ​​از بیماری کلیه پلی کیستیک تمایل به irregulares.Generalmente هنگامی که عملکرد کلیه کمتر از 20٪ است، یک زن که احتمال بیماری کلیه concebir.Si است پیشرفت به مرحله اورمی یا آغاز کرده اند دیالیز، دوره خود را حتی ممکن است در دسترس نباشد متوقف شود.

آیا درمانی برای مقابله با قاعدگی نامنظم برای بیماران مبتلا به PKD وجود دارد؟

خوشبختانه، پاسخ مثبت است. اگر شما این مشکل، روش های زیر ارزش امتحان می باشد.

1.Tratamiento اریتروپویتین: این می تواند سطح هورمون و کم خونی به راحتی، که می تواند باروری و چرخه قاعدگی عادی بیمار تا حدی افزایش می دهد افزایش می دهد.

2.Claro درمان آلودگی خون: شما می توانید محیط داخلی تمیز و دوباره به خارج کردن مواد زائد و سموم اضافی از cuerpo.En همان زمان، همچنین می توانید وضعیت کلیه ها از بیماران و بهبود معکوس صدمه به کلیه ها.

همچنین، خوردن بعضی از غذاهای با محتوای بالای آهن نیز مفید است برای ترویج تشکیل سلول های قرمز خون sangre.Para اطلاعات بیشتر در مورد درمان های موثر برای مقابله با قاعدگی نامنظم برای بیماران مبتلا به PKD، شما می توانید دکتر مشورت آنلاین یا ترک سوالات خود را در فرم زیر وارد نمایید.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-poliquistica-tratamiento/293.html

 



:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 3 می توانید کلیه بیماران بیماری موز کما مزمن

این خوب است یا بد برای موز مرحله 3 بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است؟ موز یک میوه رایج در جهان است، و تصور می شود که در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می شود مواد غذایی سالم برای بیشتر بیماران gente.Pueden موز خوردن؟

از آنجا که وضعیت بیماری بیماران تغییرات از فرد به فرد، پاسخ برای pacientes.Si مختلف ناراحت به مرحله 3 بیماری کلیه متفاوت است و می خواهد بداند که اگر موز خوبی برای شما به طور مستقیم می باشد، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal @ hotmail.com.

در برخی موارد، موز برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه مفید است.

اذیت این بیماری طولانی مدت کلیه، بیماران اغلب از دست دادن اشتها و موز کم inmunidad.El یک منبع بزرگ از ویتامین A است که می تواند توانایی بیمار برای مبارزه با trastornos.Plátano های مختلف می تواند حرکت دودی دستگاه گوارش ترویج تقویت، برای تقویت دستگاه گوارش از بیماران و بهبود اشتها.

فشار خون بالا یک علت شایع و عوارض این بیماری renal.En فاز 3 است، بیماران اغلب از این مشکل. موز دارای اثر درمانی در کاهش فشار خون بالا.

در برخی موارد دیگر، موز می تواند واکنش های جانبی در بیماران مبتلا به CKD مرحله 3 ایجاد کند.

از یک طرف، موز غنی از قند شامل و در نتیجه جریان خون کم و سپرده سوخت و ساز مواد زائد، به طوری که بیمارانی که بیماری کلیوی است که با دیابت ایجاد می شود باید plátano.Por سوی دیگر جلوگیری، موز دارای مقدار زیادی پتاسیم و بیماران magnesio.Si از پتاسیم بالا و یا اختلال الکترولیتی، که بهتر است به دور از موز اقامت کرده بود مورد بررسی قرار.

در حال حاضر، ما می دانیم برخی از بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می تواند برخی از مقدار سمت راست موز خوردن، در حالی که برخی از بیماران دیگر باید این میوه توسط completo.Consulte با دکتر آنلاین جلوگیری از به تعیین اینکه آیا شما می توانید این میوه را زمانی بخورید سالم.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-dieta/292.html



:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آسیب کلیه با متوسط ​​پروتئین 3 + را می توان معکوس

در ماه ژوئن 11.2014، که Bashaer عربستان سعودی به بیمارستان ما برای اولین بار آمد، او یک بیمار با آسیب کلیوی متوسط ​​و پروتئین 3 +، زیر برخی اطلاعات دقیق در مورد آن است.

نام: Bashaer

جنسیت: زن

سن: 26

وضعیت تاهل: مجرد

محل تولد: مکه AlFaiha

تاریخچه بیماری: پروتئین 5 سال، سطح کراتینین شروع به افزایش یک سال پیش و تشدید 2 ماه پیش

پس از آزمون تشخیص داده به عنوان گلومرولونفریت مزمن، مرحله 2 نارسایی کلیه، کلیوی فشار خون بالا کم خونی کلیوی، هایپراورسمی، چاقی

ریشه اطلاعات دقیق در مورد آزمون:

آزمایش خون نشان می دهد: تعداد سلول های سفید خون 14.53 ایکس 109 / L، تعداد سلول های قرمز خون به 4.41 ایکس 1012 / L، هموگلوبین 109 گرم / L

نمونه تست پروتئین ادرار 3 +، خون مخفی +

عملکرد کبد: 52.5TP گرم / L، 31 گرم / L آلبومین

هفت عملکرد کلیوی: نیتروژن اوره 13.3 میلی مول / L، 179umol کراتینین / L، 442umol اسید اوریک / L

24 ساعت مقدار ادرار 3.86 گرم / از 24h

داپلر رنگی: ضایعات کلیوی منتشر دو در هر دو کلیه shrunken

نوار: عادی،

سونوگرافی رنگ ها: عادی

مراحل درمان: مصرف دارو های گیاهی دهان و خارجی چینی درمان پا حمام و انما درمانی دانلود سموم و محافظت از عملکرد مخلوط renal.Utilice Maikang برای تنظیم خون و چی، در نتیجه بهبود طب سوزنی inmunidad.Dada برای بهبودinmunidad.Tome دارو حمام برای تقویت میکروسیرکولاسیون، در حالی که دادن دارو به پایین آوردن فشار خون و درمان کم خونی.

پس از درمان، کم پروتئین A، پروتئین پنهان -، کراتینین 178 umol / L، نیتروژن اوره از 11.6 میلی مول / L، اوریک اسید 339 umol / L، 0.89 گرم 24 ساعته پروتئین ادرار کمی / از 24h.

از بالا ما می توانید ببینید که بیماری خود را به خوبی، به منظور تحکیم اثر درمانی، ما به برخی داروها برای بازگشت او پس از مصرف casa.Mientras بنابراین ما باید زمان گوشی خود را برای نظارت بر وضعیت این بیماری را .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش درمان، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com.



:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیه با پروتئینوری و کراتینین 179umol / L

پس از یک ماه درمان در بیمارستان های کلیه Shijiazhuang شرکت، Bashaer که یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه بود آماده ترک بیمارستان و بازگشت به خانه هستند. در نهایت، من می توانم مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، او گفت، بسیار هیجان زده، در کنار من برخی از اطلاعات دقیق در مورد اشتراک خود را

نام: Bashaer

جنسیت: زن

سن: 26

وضعیت تاهل: مجرد

محل تولد: مکه AlFaiha

بیماری تاریخچه: پروتئینوری 5 سال، سطح کراتینین شروع به افزایش و یک سال قبل و تشدید 2 ماه پیش

پس از آزمون تشخیص داده به عنوان گلومرولونفریت مزمن، مرحله 2 از نارسایی کلیه، کلیوی، کم خونی، کلیه، فشار خون بالا، هایپراوریسمیک، چاقی

پس از اطلاعات دقیق در مورد آزمون:

آزمایش خون نشان می دهد: تعداد گلوبول های سفید خون 14.53 ایکس 109 / L، تعداد گلبولهای قرمز خون به 4.41 ایکس 1012 / L، هموگلوبین 109 گرم / L

آزمایش ادرار نشان می دهد: پروتئین 3+، مخفی + خون،

عملکرد کبد: 52.5g TP / L، آلبومین 31g / L

هفت عملکرد کلیوی: اوره 13.3mmol ازت / L، 179umol کراتینین / L، 442umol اسید اوریک / L

24 ساعت سنجش کمی ادرار 3.86g / از 24h

سونوگرافی داپلر: ضایعات دو منتشر کلیه، در هر دو کلیه منقبض شده

اقدامات درمان: مصرف دارو گیاهی چینی دهان و خارجی، پا حمام درمانی و انما درمان به تخلیه مواد سمی و محافظت از عملکرد کلیه است. استفاده از مخلوط Maikang برای تنظیم خون و چی، در نتیجه به بهبود immunity.Given طب سوزنی برای بهبود immunity.Take دارو حمام برای تقویت میکروسیرکولاسیون.، در همان زمان، برخی از داروها به کاهش فشار خون بالا و درمان کم خونی.

پس از درمان، پزشکان او را به یاد برای جلوگیری از خستگی و محافظت از عفونت است که می تواند کمک به کاهش خطر عود.

اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با کم خونی

همانطور که همه ما می دانیم بیماری کلیه پلی کیستیک بسیار سخت به درمان است، به شرح زیر به عنوان مثال در مورد درمان این بیماری است، به ما یک نگاه دارند با هم.

عبدالعزیز Almahmeed یک بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک از بحرین، مرد 55 ساله است. او در حال حاضر آماده بازگشت به خانه پس از 40 روز درمان در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری او به نظر می رسد بهتر است از یک ماه پیش.

در 14 ژوئیه 2014، او را به بیمارستان ما برای اولین بار برای درمان بیماری خود آمد. او 15 سال پیش به عنوان بیماری کلیه Polysistic تشخیص داده شد، قبل از به بیمارستان ما آمد، او دارای مشکل در ادرار برای نزدیک به 15 روز و در ادرار خون 5 روز. پس از یک سری از آزمون، ما او را به عنوان بیماری پلی کیستیک کلیه، ارومیه، کلیه فشار خون بالا، کم خونی کلیوی، اسیدوز متابولیک، سنگ کلیه چند، دیابت نوع 2، هیپرپلازی پروستات، کبد چرب، ثانویه هیپرپاراتیروئیدیسم تشخیص داده میشود. سپس با توجه به شرایط خود، ما او را درمان مربوطه را: درخواست خارجی چینی طب گیاهی و دارو پا حمام به ترویج گردش خون، استفاده از دهان چینی گیاهان دارویی پزشکی برای حفاظت از عملکرد کلیه، را Maikang کننده 50ml مخلوط سه بار در روز برای تنظیم خون و چی. شرایط اقدامات فوق، ما نیز او را به برخی از داروها را، مانند قرص سیمواستاتین دوز 20mg یک بار در شب به کاهش چربی را، Gliclazide قرص 30mg انتشار پایدار یک بار در روز به کاهش قند خون، آسپیرین 81 میلی گرم 1 / زمان روز برای از بین بردن درد و تب، قرص آلوپورینول آقایان 100ml یک بار در روز به کاهش اوریک اسید، ویتامین D IU 5000 یک بار در هفته برای تنظیم متابولیسم کلسیم و فسفر، مقدار mg10 آملودیپین یک بار در روز به کاهش فشار خون بالا و غیره.

به منظور کاستن از بار اقتصادی، پزشکان در بیمارستان ما موافقت او را به پشت خانه و ادامه درمان میزبان به تحکیم اثر درمانی. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان بیماری خود، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ایمیل با ما مشورت کنید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می توانم مشکلات کلیه چون اسهال

آیا می توانم مشکلات کلیوی باعث اسهال؟ پزشکان گفت: بله به این سوال. اما همه اسهال است مشکل کلیه ایجاد می شود، بنابراین زمانی که این علائم رخ داده است، شما نیاز به رفتن به بیمارستان یا به طور مستقیم دکتر آنلاین ما مشورت و تشخیص بیشتر، تا که به درمان آن در زمان.

مشخص شده است که بیماری کلیوی می تواند عوارض بسیاری از القاء، اسهال یکی از آنها است. معمولا کسانی که علائم ناپدید خواهد شد پس از کلیه به خوبی می رود. اما کلیه آسیب دیده سخت متوقف شود، تا مردم برای انتخاب برخی از روش های درمانی به جای آنهایی که آسیب دیده است. دیالیز است که شایع ترین روش های درمان در این مرحله، آن را قطعا می تواند کمک به سهولت آن علائم ناشی از بیماری های کلیوی، مانند اسهال و سطح کراتینین بالا است. اما آن می تواند بیماری را از ریشه درمان نمی کنند، بنابراین آن دسته از علائم آسان به عود است. بهترین راه برای حل این مشکل این است که برای پیدا کردن یک درمان خوب است که می تواند از این روش درمان جایگزین. راه دیگر این است که برای حفظ یک رژیم غذایی مناسب که می تواند کمک به دو برابر اثر درمانی. اگر شما هر گونه کمک در انتخاب مواد غذایی مناسب و یا درمان نیاز دارید، می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما، اطلاعات را به شما ارائه رایگان است، بنابراین شما نیاز به نگرانی در مورد آن نیست.

از بالا ما می دانیم که مشکلات کلیوی می تواند به اسهال و عوارض دیگر شود، اگر این علائم رخ می دهد، شما نیاز به گرفتن اقدامات فورا برای درمان آن را، در غیر این صورت، که ممکن است این بیماری پیچیده تر می کند. کارشناسان یادآوری می کنند که هر زمان که، آیا نمی دهد تا، بسیاری از مردم در اطراف شما به مبارزه با این بیماری هم وجود دارد.

 

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-basic/481.html



:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید با بیمار هنوخ شوئن-نفریت غذاهای دریایی بخورید

به عنوان یک بیمار مبتلا به نفریت هنوخ شوئن-، توجه ویژه ای به غذایی که می خورید به منظور جلوگیری از بیماری های شدید آلرژیک inducir.A پس از آن من خواهد شد برخی از اطلاعات در مورد رژیم غذایی به اشتراک بگذارید، بعد از خواندن این، شما می دانید که آیا بیماران مبتلا به نفریت هنوخ شوئن-خوردن غذاهای دریایی.

کارشناسان با اشاره به اینکه بیماران مبتلا به این بیماری باید برخی از غذاهایی که آسان هضم و سرشار از nutriciones.Tal به عنوان سبزیجات و میوه های تازه بخورند. آنها همچنین باید سالم، کم چرب، کم پروتئین حفظ، بالا vitamina.En عبارت دیگر نور رژیم غذایی است که در کم نمک، باید به دور از غذاهای دریایی مانند ماهی، میگو، خرچنگ و غیره on.In که بماند همچنین باید غذاهای ادویه دار و محرک مانند گوشت گاو، گوشت بره و غاز، اجتناب کنند. آیا الکل و خاموش شدن را لمس کنید، هر دو برای سلامت شما بد است.

مواد غذایی در واقع نقش مهمی در درمان نفریت هنوخ شوئن-ایفا می کند، یک رژیم غذایی خوب می تواند مقاله اثر درمانی دو برابر، با این حال، یک رژیم غذایی فقیر می تواند بیماری خود را empeore.Por آنچه لازم است را به یک برنامه رژیم غذایی بر اساس condición.Si خود را به کمک در ساخت آن نیاز دارید، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت، ما اطلاعات شما می خواهید با بیشترین سرعت ممکن فراهم می کند.

اگر سوال دیگری در مورد رژیم غذایی و درمان نفریت هنوخ شوئن-، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com.Estamos اینجا انتظار برای کمک به شما، به این امید هر کس می تواند این بیماری را با هم مبارزه کنند.

http://www.hospitalrenal.com/purpura-nefritis-dieta/289.html



:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه به غذا خوردن هنگامی که شما به بیماری مزمن کلیه

چه به غذا خوردن هنگامی که شما به بیماری مزمن کلیه اگر شما یا خانواده شما اتفاق می افتد به با CKD گرفتار شود، سپس به دنبال من برای دریافت پاسخ.

کلیه نقش مهمی در بسیاری از جنبه های بازی، به عنوان مثال، تصفیه خون، حفظ تعادل اسید و باز و الکترولیت آب توازن و تولید ادرار، ترشح هورمون و غیره.

با توجه به صدمه به کلیه ها، این اندام لوبیا شکل است که قادر خواهد بود به کار normal.For کند کردن پیشرفت بیماری کلیوی، شما نیاز به ایجاد برخی از تغییرات در رژیم غذایی.

چه به غذا خوردن هنگامی که شما به بیماری مزمن کلیه؟

در اینجا، ما این موضوع را از جنبه های زیر مورد بحث:

حد مصرف سدیم خوردن فرآورده های کمتر مورد پسند می تواند کمک به رفع احتباس مایع در اطراف پلک ها، مچ پا، دست و سایر اعضای بدن، در عین حال، فشار خون بالا نیز می تواند به عنوان به مقدار خاص disminuida.En شود، لطفا بلافاصله گزارش دکتر sjzhospitalrenal@hotmail.com بفرستید!

مصرف کم پروتئین پروتئین حد رژیم غذایی می تواند به کاهش بار riñones.Sin اما برخی از محصولات از پروتئین با کیفیت بالا نیز ممکن است لازم باشد، برای مثال، گوشت بدون چربی، ماهی، شیر، تخم مرغ، و غیره کمک .

سطح پتاسیم بالا از پتاسیم می تواند باعث ضربان قلب شما نامنظم، اگر به درستی کنترل نمی شود، می تواند شکست cardíaca.De بنابراین، بیماران بهتر اجتناب از خوردن این غذاها کرده بود، کره بادام زمینی، سیب زمینی، موز، اسفناج شود، و غیره

رژیم غذایی کم فسفر فسفر کمک می کند تا حفظ استخوان های محکم و sanos.Sin با این حال، بیش از فسفر می تواند به از دست دادن کلسیم و استخوان ضعیف و quebradizos.Y غذاهای فسفر بالا منجر شود معمولا در توفو یافت، حبوبات، بادام زمینی، نوری، کبد گوشت خوک، amanita و غیره.

نوشیدنی به طور کلی، اگر تورم شدید وجود دارد، مصرف آب باید محدود شود. قربانیان می توانند الکل در اعتدال نوشیدن. نوشیدن چای سبز برای کمک به دفع سموم. نوشیدن برخی از آب تازه و یا آب سبزیجات تحت هدایت متخصص تغذیه یا دکتر خود.

چه در مورد آنچه به غذا خوردن هنگامی که شما به بیماری مزمن کلیوی، به یاد داشته باشید که پزشکان ما آنلاین همیشه اینجا برای کمک به روشن است. موفق باشید!

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-dieta/284.html



:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بامیه غذایی خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است

بامیه گیاهی است که در آب و هوای گرم رشد می کند. برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، که به طور کلی توصیه خوردن میوه ها و سبزیجات بیشتر، اما نه بیماران todos.Pueden مبتلا به بیماری کلیوی خوردن بامیه؟ آیا این خوب است یا بد برای بیماران کلیوی سبزی؟

اول، ما باید بدانند بامیه سبزیجات مغذی است، بنابراین ما می تواند مزایای بهداشتی برای ما اضافه کنید در صورت استفاده بامیه correctamente.Debido شامل بدون چربی و یا کلسترول، اما غنی از فیبر قابل حل، که به علت خطر چربی خون و یا کلسترول در خون از pacientes.Lo است که غنی از فیبر محلول می تواند سلامت دستگاه digestivo.Con از پیشرفت بیماری کلیه را بهبود بخشد، بیماران کلیوی به طور کلی در افزایش خطر ابتلا به اختلالات گوارشی، یبوست ، کاهش اشتها و مشکلات دیگر. در اینجا، بامیه مفید است.

دوم، بامیه سرشار از مواد معدنی ضروری و ویتامین C. وقتی کلیه ها می تواند تولید به اندازه کافی EPO است، کم خونی کلیه ها و کمبود آهن رخ می دهد بامیه fácilmente.La غنی از آهن است، که می تواند کنترل کمک renal.La ویتامین C یک آنتی اکسیدان کم خونی مشترک، که ممکن است حفظ عملکرد بافت کلیه باقی مانده و کمک به تحریک سیستم ایمنی بدن بیماران است.

در نهایت، این سبزی منبع خوبی از اسید فولیک و ویتامین B-6.Ambas از این دو ماده می تواند کمک به ترویج سوخت و ساز بدن از بیماران کلیوی و توسعه فیزیکی است.

از بامیه می تواند منافع بسیاری برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را، این بیماران ممکن است فکر می کنم آنها می توانند از این سبزی مصرف libremente.Sin اما این تفکر اشتباه است. دلیل این است که بامیه همچنین حاوی میزان بالایی از اگزالات است که می تواند خطر ابتلا به سنگ renales.Si بیماران سنگ کلیه پلی کیستیک یا سابقه بیماری کلیوی باید محدود و یا جلوگیری از این سبزی افزایش می دهد.

مسئول بهداشت و ایمنی بیماران کلیوی که بود بهتر از دکتر آنلاین در جزئیات قبل از تعیین چگونگی به غذا خوردن بامیه هر زمان مشورت شود.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-dieta/288.html



:: بازدید از این مطلب : 3482
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گزینه های درمان بیماری های کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری به عنوان یک بیمارستان تخصصی بیماری های کلیه چندین درمان های مختلف در درمان بیماری مزمن کلیه، در طول درمان، ما آنها را با هم با توجه به شرایط شخصی بیمار در ترکیب خواهد شد. در زیر برخی از جزئیات بیشتر در مورد این روش درمانی، در عنوان خوانده شده برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا.

درمان های منحصر به فرد از بیماری کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت

هفت درمان منحصر به فرد در بیمارستان ما وجود دارد که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دارو حمام درمانی، حمام درمانی پا، پزشکی درمانی خوراکی چینی، انما درمانی، فتیلهگذاری درمان و چرخه درمان می باشد. اکنون از این روش درمان توسط متخصصان در بیمارستان ما اختراع، پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی است.

شما می توانید ببینید که همه آنها در طب سنتی گیاه چینی است که می تواند به هزاران سال پیش به عقب است. عنوان EN بخش مهمی از فرهنگ چینی، طب گیاهان دارویی نقش مهمی در چین، با توجه به اثر قابل توجه آن در درمان بیماری ایفا می کند، آن را در میان مردم محبوب و به طور گسترده در انواع بیماری استفاده می شود. همکاری با پزشکی غربی، می تواند کمک به بیمار به بیماری کلیوی بهتر و طولانی تر زندگی می کنند.

حالا شما می دانید که کسانی که درمان در طب سنتی چینی بر اما بهتر از آن، همراه با فن آوری بالا، مواد تشکیل دهنده فعال در آنها را می توانید به بخش ضایعات به طور مستقیم دریافت و کاملا کار می کرد.

اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد بیمارستان و درمان منحصر به فرد آن، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. و من امیدوارم که اثر ما، افراد بیشتری می توانند یک زندگی با کیفیت داشته باشد.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/480.html



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان گیاهی سیستماتیک SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری

بیمارستان های کلیه Shijiazhuang شرکت است و برای درمان گیاهی سیستماتیک آن از بیماری مزمن کلیه شناخته شده، در کنار من شما را بعضی از جزئیات در مورد آن به من بدهید.

1. سم زدایی. ما درمان مانند حمام دارو کنند. در این روش درمانی در ارز مواد از طریق پوست کار می کند. سموم (کراتینین) دریافت مرخص و مواد پزشکی از طریق پوست به داخل مویرگ ها خون دریافت کنید. به طور کلی، کراتینین می تواند حدود 30٪ با حمام دارو را کاهش دهد. سایر درمان ها شامل انما، که آن هم یک درمان سم زدایی، استفاده از روده بزرگ به عنوان مکان های تبادل از مواد تشکیل دهنده دارو.

2. خون promotion.Acupuncture گردش خون و فتیلهگذاری این نسخهها کار در تنظیم گردش خون بدن، به دلیل کاهش میزان فیلتراسیون کلیه نرسیدن خون کافی به کلیه ها مربوط است. به طور کلی، کلیه اسرار رنین به منظور افزایش فشار بدن، به منظور خون را فشار دهید تا کلیه ها.

3. دهان و دندان طب گیاهی گرفته شده است محدود به پوست 30ml 60ml به در روز، با هدف تنظیم اشتها و جایگزینی مواد مغذی است.

4. درمان اولیه اسمز از یک پایه است که از خارج در کمر shenshu acupoints کاربردی است. این یک درمان برای تعمیر آسیب کلیه و اهانت آمیز از این ماتریکس خارج سلولی کار برکنار شده کار می کند.

5. در تنظیم کامل، فاکتورهای التهابی در خون تمیز کردن، سطح سم به طور کلی در حال کاهش یافته است. پروتئین در ادرار را می توان کاهش می یابد. و صدمه به کلیه ها را می توان تعمیر.

به آن را بیشتر به شما روشن، من حاضر به شما vedio مربوط به درمان های تخصصی ما ارسال هستم، و شما می توانید در آنها را در اینجا نگاه کنید

و ما نیز بسیاری دیگر از درمان های منحصر به فرد داشته باشد. ما بهترین درمان سیستمیک است که مناسب ترین به وضعیت کلیوی بیمار اتخاذ خواهد شد. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارند، شما می توانید پیام را ترک و یا ایمیل به ما. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/479.html



:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان طبیعی برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت و کراتینین 5.2

تشخیص بیماری کلیوی ناشی از دیابت و کراتینین 5.2 نشان می دهد که بیماران به مرحله پیشرفته ای از بیماری کلیه با کاهش شدید در توانایی riñón.En پیشرفت این مرحله، برخی از درمان های طبیعی وجود دارد؟

پزشکان کلیه ما در دسترس آنلاین به صورت رایگان و ارائه کمک حرفه ای است. شما می توانید اینجا را کلیک کنید برای گپ زدن با آنها را برای پیشنهادات شخصی. و یا بر روی عنوان خوانده شده برای کسب اطلاعات بیشتر.

آیا درمان طبیعی برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت و کراتینین 5.2 وجود دارد؟

در علم پزشکی مدرن است، هنوز وجود ندارد درمانی برای این اختلال. اما درمان موثر دردسترس برای عادی سازی سطح بالا و جلوگیری از تشدید هفت enfermedad.Top درمان سنتی طب چینی است بهدست در بیمارستان بیماری های کلیوی توسعه shijiazhuang.Como یک رویکرد جامع، که شامل مسیر، از جمله درمان است کمپرس گرم، حمام درمانی، انما، حمام پا، چرخه درمان، فتیلهگذاری و طب چینی از شاخ و برگ گیاهان.

قبل از ساخت بهترین روش های درمانی برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت و کراتینین 5.2، بیماران نیاز به تست های ایمنی خاص و تشخیص دقیق از وضعیت enfermedad.Entonces خواهد شد انتخاب روش درمانی مناسب و به شکل روش درمان جامع است که می تواند کار را به حذف استاز خون، تعمیر سلول های کلیوی ذاتی و بافت، در نتیجه بازگرداندن عملکرد کلی کلیه است.

هنگامی که کلیه ها عملکرد بهتر و بهتر، نشانه هایی مانند کراتینین بالا خود به خود ناپدید می شوند و این بیماری هنوز more.The تشدید نارسایی کلیوی می تواند اجتناب شود éxito.Por لطفا ایمیل ما ارسال و یا ترک sjzhospitalrenal@hotmail.com نمی یک پیام در باس!

http://www.hospitalrenal.com/nefropatla-diabetica-tratamiento/287.html

 



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر کراتینین در 2.5 در 1.8 بود و در حال حاضر به چه معنی است

  اگر کراتینین 2.5 و نو در 1.8 بود چه مفهومی داره؟ برخی از افراد در نظر گرفته شده که به این بیماری است که به خوبی می رود، اما برخی از مردم نگه دارید نظر مخالف. کدام یک درست است؟ کارشناسان اشاره کرد که ما می توانیم نه تنها این بیماری فقط شکل سطح کراتینین است، چرا که بسیاری از عوامل ممکن است سطح آن تاثیر بگذارد.

  کراتینین یکی از شاخص های بیماری های کلیوی، اما نه تنها یکی است. از آنجا که وجود دارد بسیاری از عوامل هستند می توانید آن را مانند رژیم غذایی، عفونت، کلوخ و غیره را تحت تاثیر قرار. بنابراین اگر سطح آن در نوسان است 2.5-1.8 یک بار در در حالی که این بدان معناست که بیماری خود را به خوبی می رود، شما نیاز به انجام آزمون بیشتر به تشخیص بیشتر است. شما همچنین باید با توجه به رژیم غذایی خود پرداخت، کارهای رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به کاهش سطح آن است.

  اگر سطح کراتینین شما 1.8-2.5 دست تکان دادند که بدین معناست که شما در حال حاضر در مرز مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. بنابراین بدون توجه به اینکه آیا تغییرات سطح cretinine است که عامل آلوده، پس از نیست، شما هنوز هم نیاز به درمان، به منظور جلوگیری از سطح بالا می رود و آسیب بیشتر به کلیه ها. پیش از آن شما می توانید بیماری خود را، طولانی تر و بهتر می توانید با آن زندگی می کنند را کنترل کند. اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستند، شما ممکن است فرصت آن را معکوس با درمان مناسب و رژیم غذایی مناسب داشته باشد.

  اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود و یا ساخت برنامه رژیم غذایی نیاز دارند، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا به شما کمک کند با این بیماری مبارزه کنند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/ask-the-doctor/478.html



:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ماهی خوب برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی است

آیا ماهی برای بیماران مبتلا به CKD؟ بسیاری از بیماران ما این سوال را در زندگی ساخته شده diaria.Como همه می دانیم، بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی یک نیاز سخت dieta.Y بسیاری از مواد غذایی باید به آنها محدود است، پس از آن، آنها می توانند ماهی مصرف می کنند؟ مقدار باید می خورید؟ سپس به پاسخ تفصیلی را، و امیدواریم که شما می توانید از artículos.Si زیر شما هر گونه سوال، بهره مند، لطفا آنها را به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، و ما پاسخ شما به زودی.

حس مشترک برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، آنها نیاز به کاهش میزان مصرف پروتئین به دلیل مصرف بیش از حد پروتئین می تواند کار کلیه ها را افزایش و سرعت بخشیدن به بدتر شدن عملکرد renal.Pero، پروتئین است یک ماده مورد نیاز برای حفظ فعالیت های روزانه ما، و برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، لازم است برای تکمیل کار proteína.A برای کاهش کلیه، بیماران بهتر را انتخاب کنید غذاهای با پروتئین بالا calidad.Y به حال ماهی گزینه خوبی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است، از آن حاوی مقدار زیادی از پروتئین با کیفیت بالا و می تواند نیازهای paciente.Es ملاقات می گویند ماهی خوب برای بیماران مبتلا به CKD است.

اگر چه پروتئین با کیفیت بالا مناسب برای بیماران است، به این معنا نیست که شما می توانید بدون محدودیت خوردن، چرا که مصرف پروتئین هر دو با کیفیت بالا نیز می تواند بار در riñones.En به طور کلی افزایش می دهد، اگر شما یک بیمار است با نارسایی کلیه بدون دیالیز، مصرف پروتئین کافی باید /kg/d.Mientras 0.6-0.8g است که اگر شما یک بیمار به دیالیز هستند، شما نیاز به خوردن پروتئین بیشتر برای از دست دادن جبران به علت دیالیز.

در نتیجه، بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه می تواند ماهی خورده شود و تا حد زیادی می تواند از peces.En بهره مند شوند که به میزان مصرف ماهی، که بستگی به condición.Si آن شما عاشق ماهی، قابلی ندارد برای ارسال مدرک خود را از بازرسی، و ما می توانیم یک طرح این است که حق را برای شما طراحی کنند. با احترام به شما.

http://www.hospitalrenal.com/insuficiencia-renal-dieta/286.html



:: بازدید از این مطلب : 2226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نشانه های نارسایی مزمن کلیوی چه هستند

نارسایی مزمن کلیوی به فرآیند که عملکرد اصلی کلیه ها شروع به تدریج و برگشت ناپذیر کاهش مراجعه کرده، و یک سری از علائم و اختلالات سوخت و ساز در این فرایند رخ می دهد تا زمانی که توابع کاملا از دست داد. برای بیماران مبتلا به CRF، بسیاری از علائم آشکار می تواند در هر مرحله رخ می دهد.

1.Symptoms در سیستم عصبی:

علائم در مراحل اولیه CRF ممکن است بی خوابی، اختلال نقص توجه و hypomnesis، و در مرحله بعد علائم مانند سردرد، خواب آلودگی و کما ممکن است ظاهر می شود.

2.Symptoms در دستگاه گوارش:

بیمار ممکن است علائم مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، و طعم و مزه ادرار در دهان داشته باشد. برخی از بیماران ممکن است نشانه ای از خونریزی در دستگاه گوارش، که به طور عمده توسط فرسایش از زخم معده در دستگاه گوارش ایجاد می شود داشته باشد.

3.Symptoms در سیستم قلبی و عروقی:

بیمار ممکن است او پیدا می شود نارسایی قلبی، فشار خون بالا، تصلب شرایین و، و غیره این بیماری به طور عمده توسط اسیدوز، کم خونی و تجمع مواد سمی ایجاد می شود.

4.Symptoms در سیستم تنفسی:

علائم مثل نفس کوتاه، نفس عمیق بکشید و ادم ریوی ممکن است یافت می شود. دلایل عمده ای از این بیماری است بیش از حد مایع حجم، اسیدوز، و نارسایی قلبی.

5.Symptoms در مورد پوست:

سطح بالا فسفر، پاراتورمون سطح بالا، و مواد سمی در خون ممکن است خارش پوست شود. بیمار همچنین ممکن است پوست خشک، که به طور عمده توسط کاهش مایعات بدن ایجاد می شود داشته باشد.

اختلالات 6.Metabolic از آب، الکترولیت ها و اسید و باز:

بیمار ممکن است اسیدوز متابولیک، که توسط گلومرول ها دفع یون هیدروژن غیر طبیعی یا کاهش جذب گلومرولی به HCO3- باعث دارند. بسیاری از اختلالات سوخت و ساز نیز در این روند به نظر می رسد، مانند آب، سدیم، پتاسیم، کلسیم و فسفر، و غیره

اختلالات 7.Metabolic از پروتئین و قند و شکر:

ارائه عمده اختلالات سوخت و ساز پروتئین می ازوتمی، کاهش سطح آلبومین سرم و کاهش سطح اسید آمینه ضروری است. اختلالات متابولیک قند عمدتا به عنوان کاهش تحمل قند و هیپوگلیسمی رفتار کنند.

اگر سوالی دیگر، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-symptoms/477.html



:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری مزمن کلیه با بیش از 60٪ عملکرد کلیه

همانطور که می دانیم کلیه ها ما تابع جبرانی قوی، تنها پس از آن را به 50٪، علائم آشکار مانند سطح کراتینین بالا ظاهر می شود. سپس، چگونه می توان ما می دانیم که آیا ما بیماری مزمن کلیه باید قبل از عملکرد کلیه بیش از 60٪ است؟ بعد اجازه دهید ما آن را با هم یاد بگیرند. اگر شما سوال دیگر، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت.

همانطور که در بالا ذکر شد، تنها پس از عملکرد کلیه را تا 50٪، ما ناراحت کننده سقوط خواهد کرد. پیش از آن، ما ممکن است هیچ قطع در مورد آن، پس از آن باید به ما توجه خاصی به زندگی روزانه ما برای جلوگیری از بیماری های بزرگ است. در واقع، تا زمانی که ما آن را مشاهده توسط قلب ما، ما می توانیم آن را در پیش پیدا کنید. شما فقط نیاز به توجه به جنبه های زیر: ادم در پلک یا پا، حباب در ادرار، پشت درد، ضعف، بی اشتهایی، همه آنها علائم اولیه این بیماری هستند و آسان به توسط خودمان باشد پیدا است.

با توجه به مراحل درمانگاه CKD، بیمار با بیش از 60٪ عملکرد کلیه است که هنوز هم در مراحل اولیه این بیماری و آن را بسیار جدی است، اگر شما می توانید درمان نظام مند در زمان، ممکن است شما شانس آن را معکوس داشته باشد. اگر چه بافت کلیه نکروز نمی تواند معکوس باشد، اما یکی از آسیب دیده می تواند باشد. بنابراین نمی دهد تا، تا زمانی که نگرش مثبت به مبارزه با آن را به شما را نگه دارید، همکاری با درمان مناسب و رژیم غذایی مناسب، بیماری خود را می تواند با تاخیر و یا کنترل، حتی می تواند معکوس شود.

به امید این مقاله می تواند به شما و دوستانتان در اطراف شما در برخی از راه کمک کند. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه نیاز دارید، می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید. ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-basic/476.html



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آلو بد برای کلیه بیماران بیماری هستند

آلو می میوه رایج در زندگی روزمره ما، و برخی از افراد نیز ciruelas.Sin آب را با این حال، زمانی که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی تشخیص داده شود، ممکن است توصیه می شود برای بسیار توجه به آلو غذا خوردن pasas.Esto به دلیل برخی از مردم فکر می کنند آلو برای بیماران renales.Es این فکر بد هستند؟

دلیل اصلی این است که آلو سرشار از پتاسیم است. هنگامی که بیماری کلیوی پیشرفت به مرحله نهایی، کلیه ها می تواند سپرده extra.Entonces پتاسیم پتاسیم فیلتر نیست می تواند عوارض بسیاری از جمله نامنظم شدن ضربان قلب، گرفتگی عضلانی، تهوع، استفراغ، مشکلات تنفسی گردد و لذا etc.Therefore در صورتی که سطح پتاسیم در خون بیماران بالاتر از حد طبیعی است که پیشنهاد برای محدود کردن و یا حتی جلوگیری از آلو است.

علاوه بر این، اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تحت همودیالیز را آغاز کرده اند، غذاهای غنی از پتاسیم نیز باید اجتناب شود از همودیالیز قادر به دفع پتاسیم موثر است. اما اگر این کار را دیالیز صفاقی، وضعیت بسیار متفاوت است.

اگر بیماری کلیوی است که هنوز هم در فاز اولیه و یا بیماران انجام می دهند دیالیز صفاقی، لازم است برای جلوگیری از آلو و یا هرس آب. در عوض، آلو می تواند برخی از مزایای به سلامت از این بیماران به ارمغان بیاورد.

- پایین آوردن فشار خون: اگر بیماران کلیوی فشار خون بالا است ناشی از احتباس مایعات در رگ های خونی، آلو خوردن می تواند به کاهش فشار خون بالا کمک کند.

- بهبود سیستم گوارش: بسیاری از بیماران کلیوی از کمبود اشتها رنج می برند در حالی که آلو می تواند کمک به بهبود اشتها در بیماران.

- رفع کردن بدن: این میوه می تواند به افزایش برون ده ادرار بنابراین شما می توانید زباله های تر و سموم از بدن را کمک کند.

در حال حاضر، ما می توانیم می دانیم که سطح پتاسیم سرم عامل اصلی برای تعیین این است که آیا بیمار می تواند آلو خوردن و نوشیدن آب آلو. اگر می خواهید بدانید که چقدر شما می توانید شما می توانید تمام زمان غذا خوردن، شما می توانید دکتر را آنلاین مشورت کنید.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-dieta/285.html



:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین 5.6 در دیابت و نارسایی کلیه

نارسایی کلیه یک عارضه جدی شایع دیابت در دراز مدت است، به عنوان پیشرفت بیماری، یک سری از علائم نفروپاتی دیابتی رخ می دهد و agravar.Además، افزایش سطح کراتینین شاخص شایع نارسایی کلیه است. بنابراین برای بیماران با سطوح کراتینین 5.6 در دیابت و نارسایی کلیه، چگونه به مقابله با آن؟ 

شما چه معنی سطح کراتینین 5.6 در دیابت و نارسایی کلیه؟ 

با توجه به اندازه گیری شاخص های کلینیکی عملکرد کلیوی، سطح کراتینین 5.6 بدان معناست که شما در مرحله 4 به دیابت renal.Para ناکافی و نارسایی کلیوی هستند، افزایش سطح کراتینین به میزان خطرناک است، چرا که عملکرد کلیه ها به طور چشمگیری کاهش می یابد هنگامی که سطح کراتینین بیش از 2.23.Por است بنابراین لازم برای بیماران برای کاهش سطوح بالای کراتینین و درمان بیماری. 

چه درمانهایی برای سطح کراتینین 5.6 در دیابت و نارسایی کلیوی موثر است؟ 

به منظور درمان این بیماری در جوانه، شما نیاز به کنترل فشار خون بالا و قند خون بالا، چرا که آنها از دو عامل اصلی است که می تواند آسیب renal.Al در حالی که تعمیر تشدید می کلیه و ترمیم عملکرد کلیوی کاهش آسیب دیده نیز مورد نیاز است. 

در مقایسه با طب غربی، طب سنتی چینی (TCM) دارای اثر بهتری در درمان بیماری کلیوی raíz.Considerando TCM با این نسخهها کار به آرامی، کارشناسان و کارشناسان در بیماری کلیه های ما بررسی شده است TCM TCM در درمان نارسایی کلیه و برخی از درمان های طبیعی موثر finalmente.Aquí را ایجاد کردیم، یکی از این درمان، طب میکرو چینی Osmotherapy توصیه می شود. در این روش درمانی یک درمان سرپایی، و ثابت کرد که یک اثر بزرگ در درمان اختلال renal.Principales چهار توابع از این درمان در حال گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز، که ممکن است بیماران کمک در سطوح بالای کراتینین و جلوگیری از پیشرفت فیبروز کلیوی. 

از طریق معرفی شده در بالا، شما باید دانش مربوط به سطح کراتینین باید 5.6 در دیابت و renal.Cualquier ناکافی سوالات بیشتر بود، ما از شما دعوت به ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا به طور مستقیم مشورت پزشکان ما خط. علاوه بر این، لازم است برای اصلاح شیوه زندگی و رژیم غذایی سالم است. بهترین آرزوها!

http://www.hospitalrenal.com/diabetes-slntomas/283.html



:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

الدقيقة الطب الصيني Osmotherapy يمكن أن تساعد على مكافحة التليف الكلوي

و تمام تجربه بیماری کیستیک کلیه، بهترین از مشکلات مهم این بیماری است. اگر می خواهید برای درمان این بیماری، شما باید برای متوقف کردن روند فیبروز کلیوی. مردم متعهد به دنبال یک درمان موثر برای حل این مشکل، خوشبختانه پزشکی، اختراع کارشناسان چینی Osmotherapy کوچک، می تواند کمک به مبارزه با فیبروز کلیوی. بعد، من شما را از جزئیات بیشتر در مورد این روش درمان را نشان می دهد.

طب میکرو چینی Osmotherapy یک نوع از برنامه های کاربردی خارجی است، و یک نماینده از طب گیاهی چینی به ارمغان می آورد امید تازه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. ترکیب تمام مزایای استفاده از طب چین و طب غربی هم، یک اثر درمانی زیادی برای درمان بیماری های کلیوی. با گشاد، ضد التهاب، لخته شدن خون و ضد ضد لخته شدن خون، می تواند کمک به مبارزه با به طور موثر فیبروز کلیوی. چه بیشتر، با کمک از این درمان، و بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و کسانی که باقی مانده می تواند محافظت شده است.

در حال حاضر با بهبود استانداردهای زندگی، مردم در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر علاقه مند به کیفیت زندگی خود را، و در نتیجه همان چیزی که برای بیماران، آنها نیز می خواهم به یک زندگی بهتر است. همانطور که همه ما می دانیم دیالیز رایج ترین روش برای درمان بیماری پیشرفته کلیه، به دلیل عوارض جانبی آن است، بیشتر و بیشتر مردم می خواهم به آن اجتناب کنند. طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان جایگزین برای دیالیز کلیه است، اما بهترین گزینه برای بهبود زندگی بیمار است. با عوارض جانبی کمی و اثر درمانی قابل توجه، می تواند به این بیماری بدون درد زیادی را درمان کند.

اگر شما میخواهید بدانید که اگر میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مناسب برای شما و یا دوستان در اطراف شما است، شما می توانید با ما از طریق پست الکترونیکی و یا دکتر آنلاین تماس بگیرید. ما ایمیل: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/474.html



:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آمال لإعتلال الكلى ايغا مع الكرياتينين 2.1 إلى الحصول على عكس

ويهدف العلاج المناعي إلى اضطراب في المناعة الصحيح، فإنه يجلب أملا جديدا للمرضى مع إعتلال الكلى ايغا. إذا كنت الشخص مع هذا المرض ومستوى الكرياتينين 2.1، قد يكون لديك فرصة للحصول على شكل الانتعاش ذلك. القادمة سوف اقول لكم المزيد من الأشياء حول هذا الموضوع. إذا كنت تريد أن تعرف ما إذا كان من المناسب لك، يمكنك الدردشة مع الطبيب موقعنا على الانترنت مباشرة.

Cretainine 2.1 هو أعراض مرض الكلى، فإنه يمكن تخفيضها مع المرض الشفاء. ولكن كما نعلم جميعا، في الطب التقليدي، وأمراض الكلى من الصعب عكس ذلك لا توجد طرق جيدة لخفضه. السبيل الوحيد هو الحفاظ على الأغذية البروتينية منخفضة وتمكنت من تأخير تطور المرض، وبالتالي السيطرة على معدل النمو من مستوى الكرياتينين. بعد ازدياد مستوى الكرياتينين إلى مستوى أعلى، وغسيل الكلى أو زرع الكلى يكون يوصي، نظرا لآثارها الجانبية، الناس يريدون تجنبها.

بمساعدة العلاج بالخلايا الجذعية، وهذا المرض يمكن التحكم في مرحلة مبكرة، حتى يمكن عكسها. بل هو نوع من الطب مقرها في الطب الصيني عشبة التي يمكن أن تساعد على إزالة المركبات المناعية في الدم وذلك لتطهير مجرى الدم، وتوفير بيئة داخلية مواتية لمتابعة الأدوية والعلاجات لاتخاذ الآثار. في الوقت نفسه، يمكن أن تساعد على قمع التهابات في الكلى ومنع المزيد من الأضرار الكلى. ما هو أكثر من ذلك، فإنه يمكن إصلاح أنسجة الكلى التالفة وخفض ارتفاع مستوى الكرياتينين بشكل طبيعي.

مما سبق نعلم أن ايغا إعتلال الكلى مع الكرياتينين 2.1، لا يزال لديك فرصة للحصول على عكس بمساعدة العلاج بالخلايا الجذعية. إذا كنت الشخص مع نفس الحالة، لا تستسلم، ومحاربته معنا معا. إذا كنت بحاجة إلى أي مساعدة، والبريد الإلكتروني فقط لنا.

http://www.sjzkidneyhospital.com/iga-treatment/475.html

 



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان طبیعی برای سندرم نفروتیک با کراتینین 2.7

کراتینین 2.7 بالاتر از سطح عادی است، و باید بلافاصله تحت کنترل، در غیر این صورت بیماری peor.Se خواهد می داند که هورمون درمانی روش درمان رایج در این مرحله است، آن را قطعا می تواند کاهش سرعت پیشرفت کمک این بیماری، اما به دلیل عوارض جانبی آن مردم در حال حاضر به دنبال برخی از alternativas.Entonces درمان، وجود دارد درمان های طبیعی برای سندرم نفروتیک با کراتینین 2.7؟ اگر شما میخواهید بدانید که به طور مستقیم، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، سطح بالای کراتینین باید به منظور به موقع کاهش آسیب به riñones.Medicina چینی گیاهان دارویی به عنوان یک بخش اساسی از فرهنگ سنتی ما با تمام مردم ما را دوست داشت کاهش می یابد tiempo.Ahora را می توان به طور گسترده ای در مورد استفاده درمان انواع بیماری ها از جمله بیماری riñón.Por اثرات قابل توجه آن و عوارض جانبی کمتری می شوند، در نظر گرفته شده است که درمان های طبیعی برای درمان آنها enfermedad.Entre، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند به کاهش بالا کمک کند کراتینین سطح natural.Para تا افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند، می تواند بهبود با کمک این terapia.Si رسیدن به مرحله پیشرفته بیماری هستند دشوار است برای درمان، اما هنوز هم فرصت برای کاهش کراتینین بالا و کاهش عوارض دیگر این بیماری، به طوری که آنها می توانند یک زندگی بهتر داشته باشد.

حالا شما می دانید که طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های طبیعی برای سندرم نفروتیک است، اگر شما فرد مبتلا به این بیماری، که می تواند بازتابی از این روش cura.Si شما اطلاعات بیشتر می خواهم و یا نیاز به هر گونه کمک را می در درمان بیماری های خود را، شما می توانید به ما پیام ها و یا ترک پست الکترونیکی برای ما electrónico.Nuestro: sjzhospitalrenal@hotmail.com.



:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه بد می کند سطح کراتینین 1.69 در بیماری مزمن کلیه

سطح کراتینین شاخص عملکرد کلیوی، سطح 1.69 بالاتر از سطح طبیعی 1.3.Entonces است، چگونه به طور جدی می کند سطح کراتینین از 1.69 در بیماری مزمن کلیه؟ در زیر توضیح خواهم داد جزئیات. اگر می خواهید بدانید که به طور مستقیم، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت.

همانطور که همه ما می دانیم را تابع قوی کلیه جبرانی، عملکرد کلیوی تنها تا 50٪ سطح کراتینین elevará.Así سطح کراتینین از 1.69 بدان معنی است که کلیه خود را به حدی آسیب دیده است و عملکرد کلیه چپ است . اما کمتر از 50٪ از بیماران مبتلا به این وضعیت هنوز هم فرصت آن را بازیابی با کمک از یک درمان منظم و به موقع داشته باشد.

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند به کاهش سطح بالایی از natural.Es کراتینین تشکیل یک نوع از روش خارجی از درمان، همراه با فن آوری بالا، می تواند دستیابی به آن است که آسیب به طور مستقیم کمک، به طوری که مواد تشکیل دهنده فعال از دارو می توانید eficaz.Si برای جزئیات بیشتر در مورد این درمان کند، یک پیام در باس ترک، با اطلاعاتی که شما به صورت رایگان می خواهید پاسخ خواهد داد.

از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین از 1.69 بالاتر از سطح طبیعی است که در مرحله 2 بیماری مزمن کلیه، که می تواند با oportuno.Así درمان بهبود هر زمان که شما افتاد ناراحت کننده است، شما را به رفتن به بیمارستان برای تشخیص بیشتر در tiempo.Cuanto می توانید قبل از درمان کنید، اثر درمانی بهتر را می توان به دست آورد.

کارشناسان یادآوری می کنند که کنترل این بیماری در مراحل اولیه باعث می شود، در غیر این صورت، ممکن است که از دست دادن فرصت برای به دست آوردن recuperación.Si شما هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا نیاز دارند، شما می توانید با ارسال یک ایمیل . ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com.



:: بازدید از این مطلب : 553
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری مزمن کلیه دیالیز امید به زندگی

پس از مردم به نارسایی کلیوی، پزشکان همیشه توصیه روش دیالیز curación.Se ممکن است طولانی تر زندگی بیماران کمک کند و اگر چنین است، چه مدت می توانید یک بیمار به دیالیز زندگی می کنند؟ بعد اجازه دهید نگاهی به آنچه کارشناسان گفت: در مورد امید به زندگی از بیماری مزمن کلیه با diálisis.Si شما میخواهید بدانید که به طور مستقیم، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت.

به طور کلی، اگر سن بیمار است و نه بیش از 65 و وضعیت این بیماری است خیلی بد نیست، با کمک دیالیز کافی، زندگی بیماران می توان توسعه یافته از ده سال، دیگر یک خانه به بیش از 30 years.But نیست که هزینه های زیادی از پول و شما نیاز به نظارت بر وضعیت خود را از نزدیک، هر بیماری دیگر، از جمله عفونت یا سرد می تواند بیماری شما را بدتر کند.

بنابراین به منظور کمک به مردم دیگر و بهتر زندگی می کنند، کارشناسان در بیمارستان ما تعدادی از درمان های منحصر به فرد است که می تواند کمک به اختراع نفر از مردم diálisis.Si با بیماری مزمن کلیه جلوگیری می توانید دریافت درمان منظم اولیه، این بیماری می تواند معکوس شود قبل از آن می رود peor.Esas درمان در گیاهان سنتی طب چینی بر اساس، که می تواند کمک به درمان بیماری raíz.Micro چینی Osmotherapy پزشکی یکی از روش های نماینده بین است آنها، با کمک آن، کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و بهبود عملکرد کلیه می توانید mucho.Si برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان ها منحصر به فرد ممکن است پیام ما.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه می تواند ایمیل نیاز دارید. ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com.



:: بازدید از این مطلب : 527
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ایزوتوپ creatinina 16 از mg / dl خطرناک

کراتینین 16 از mg / dl است به طور جدی بیشتر از مقدار عادی، 0.5 ~ 1.3 میلی گرم / dl.Si نارسایی قلبی و یا کم آبی شدید، کراتینین 16 قانون باید بیماری کلیوی معنی تبدیل شده است مرحله یا مرحله نهایی urémico.Por بنابراین، سطح کراتینین از این سطح خطرناک است.

کراتینین بالا مه 16 همراه با برخی از مشکلاتی که زندگی را تهدید می کند

وقتی کلیه ها به خوبی کار نمی کند، مایع اضافی، محصولات زائد سوخت و ساز و مواد مضر سپرده در body.Besides، تعادل الکترولیتی، تعادل اسید و باز، فشار خون و سلامت قلب و عروق می fácilmente.Entonces آسیب دیدهمشکلات زیر به احتمال زیاد رخ می دهد.

- اسیدوز متابولیک

- مشکلات تنفسی

- پتاسیم و فسفر اختلال سوخت و ساز بدن

- تهوع و استفراغ

- بیماری های قلب و عروق

- فشار خون بالا کلیه

- تورم شدید و یا ادم ریوی

- بیماری های استخوان کلیه

با توجه به این، بیماران باید درمان موثر برای کاهش سطح کراتینین فورا به دنبال.

برای کاهش سطح بالا به سرعت کراتینین، دیالیز و درمان تصفیه خون گزینه دو دیالیز eficaces.La هر دو همودیالیز و دیالیز صفاقی، به طور عمده حذف مایع اضافی و مواد مولکولی کوچک خون، است که اثر آشکار در کاهش eficacia.Purificación خون کراتینین بالا متشکل از بسیاری از روش های پاکسازی خون است که نه تنها می تواند حذف مواد مولکولی کوچک است، اما همچنین محصولات از ضایعات مولکولی grandes.Por متوسط ​​و در نتیجه خون را می توان به طور کامل تر تمیز می شود.

گام بعدی این است که کاهش فرکانس از دیالیز و یا حتی متوقف کند. در این حالت، طب میکرو چینی Osmotherapy útil.A از طریق گسترش عروق خونی، افزایش جریان خون به کلیه ها، عادی سازی گردش خون و منجر به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده کمک می کند renal.Mientras بهبود عملکرد عملکرد کلیوی بیش از 15٪ است و ثابت باقی مانده است، بیماران می توانند با کلیه خود را با خیال راحت زندگی می کنند.

اگر شما توسط سطح کراتینین بالا رنج میبرند، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین برای درمان شخصی و حرفه ای اشاره مشورت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای به تاخیر انداختن پیشرفت مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

همانطور که همه ما در طب سنتی می دانند، هورمون درمانی و آنتی بیوتیک است روش درمان معمول از مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، آنها می توانند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری است. با توجه به عوارض جانبی این دو روش ایجاد می شود، مردم را به رنج می برند برخی از درد های غیر ضروری. به منظور جلوگیری از این درد غیر ضروری مردم به دنبال برخی از روش های دیگر به جای آنها.

پس از سالها تحقیق و تجربه درمانگاه، مردم متوجه شدند که چینی گیاهان دارویی پزشکی است اثر قابل توجهی در درمان بیماری مزمن کلیه، به ویژه در مراحل اولیه این بیماری است. مشخص شده است که انواع بسیاری از گیاهان وجود دارد، پس از آن نیاز به تشخیص و مهارت های دقیق برای استفاده از آنها. بنابراین برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، شما نیاز به رفتن به بیمارستان طبیعی و درمان نظام مند، تا که به کنترل این بیماری است. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت، و یا ترک پیام به ما.

کارشناسان یادآوری افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه مرحله 3 به توجه به مواد غذایی که می خورند. یک رژیم غذایی مناسب می تواند اثر درمانی دو برابر اما یک رژیم غذایی بد ممکن است بیماری شما را بدتر کند. بنابراین شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی را با توجه به شرایط خود را با کمک متخصص تغذیه خود را.

از بالا ما می دانیم که به عنوان افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، شما نیاز به بیش از حد نگران نباشید. تا زمانی که شما می توانید یک درمان مناسب در زمان و نگه داشتن یک رژیم غذایی مناسب، شما می توانید فرصتی برای با آن زندگی می کنند برای یک مدت طولانی داشته باشد.

اگر شما هر گونه کمک در به تأخیر انداختن پیشرفت مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و یا به آن برنامه رژیم غذایی نیاز دارند، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای به تاخیر انداختن پیشرفت مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

همانطور که همه ما در طب سنتی می دانند، هورمون درمانی و آنتی بیوتیک است روش درمان معمول از مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، آنها می توانند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری است. با توجه به عوارض جانبی این دو روش ایجاد می شود، مردم را به رنج می برند برخی از درد های غیر ضروری. به منظور جلوگیری از این درد غیر ضروری مردم به دنبال برخی از روش های دیگر به جای آنها.

پس از سالها تحقیق و تجربه درمانگاه، مردم متوجه شدند که چینی گیاهان دارویی پزشکی است اثر قابل توجهی در درمان بیماری مزمن کلیه، به ویژه در مراحل اولیه این بیماری است. مشخص شده است که انواع بسیاری از گیاهان وجود دارد، پس از آن نیاز به تشخیص و مهارت های دقیق برای استفاده از آنها. بنابراین برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، شما نیاز به رفتن به بیمارستان طبیعی و درمان نظام مند، تا که به کنترل این بیماری است. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت، و یا ترک پیام به ما.

کارشناسان یادآوری افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه مرحله 3 به توجه به مواد غذایی که می خورند. یک رژیم غذایی مناسب می تواند اثر درمانی دو برابر اما یک رژیم غذایی بد ممکن است بیماری شما را بدتر کند. بنابراین شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی را با توجه به شرایط خود را با کمک متخصص تغذیه خود را.

از بالا ما می دانیم که به عنوان افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، شما نیاز به بیش از حد نگران نباشید. تا زمانی که شما می توانید یک درمان مناسب در زمان و نگه داشتن یک رژیم غذایی مناسب، شما می توانید فرصتی برای با آن زندگی می کنند برای یک مدت طولانی داشته باشد.

اگر شما هر گونه کمک در به تأخیر انداختن پیشرفت مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و یا به آن برنامه رژیم غذایی نیاز دارند، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا کدو تلخ مناسب برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن

نفریت مزمن یک نوع از گلومرولوپاتی با یک دوره مزمن بیماری و از دست دادن های مختلف از عملکرد کلیه است. این ممکن است به دلایل مختلف و رو به برخی از علائم جدی و عوارض ایجاد می شود، موثر زندگی روزانه بیمار. علاوه بر این، اگر هیچ درمان موثر وجود دارد، وضعیت، بیماری بیماران بدتر خواهد شد و یا حتی توسعه نارسایی کلیه یا ESRD (پایان مرحله بیماری کلیه). برو همراه با زمان، بیشتر و بیشتر بیماران متوجه اهمیت حفظ یک زندگی سالم و رژیم غذایی. بنابراین در اینجا مقاله به شما دانش ساده در مورد رژیم غذایی سالم را ارائه می دهند، به امید این می تواند به شما کمک کند مراقبت بهتر از خود. اما همه متفاوت است. شما ممکن است نیاز به توجه بیشتر به وضعیت بیماری خود را. شما می توانید با DOCTOR ONLINE ما برای دریافت اطلاعات بیشتر به طور مستقیم و به سرعت به صورت رایگان تماس بگیرید.

کدو تلخ تاک گرمسیری و نیمه گرمسیری از Cucurbitaceae خانواده، به طور گسترده ای برای میوه خوراکی آن، که بسیار تلخ را در آسیا، آفریقا، و کارائیب رشد کرده است. این در شبه قاره هند سرچشمه گرفته، و به چین در قرن 14 معرفی شد.

در واقع، خربزه تلخ شده است در سیستم های مختلف طب گیاهی آسیایی و آفریقایی برای مدت زمان طولانی استفاده می شود. در TCM (طب سنتی چینی)، خربزه تلخ در نظر گرفته شده است که می توان آن را مورد استفاده برای افزایش اشتها، بهبود حدت بینایی. علاوه بر این، آن را نیز می تواند ایمنی را افزایش می دهد و کاهش عفونت ها، و غیره.

به طور کلی،، بیماران نفریت مزمن همچنین می توانید برخی از خربزه تلخ به کاهش فشار خون بالا خود را محافظت از خود غذا می خورند. علاوه بر این، آن را نیز برای بیمارانی که دارای قند خون بالا. علاوه بر این، برای از بین بردن التهاب و افزایش ایمنی مفید است.

اما شرایط هر بیمار متفاوت است. لازم است برای شما را به برخی از مواد غذایی بر اساس شرایط بیماری خود را.

ارسال پیغام در زیر و یا ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com با شرایط بیماری خود را دقیق، ما خوشحالیم که شما را راهنمایی حرفه ای تر در اسرع وقت به صورت رایگان ارائه دهد.



:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1393 | نظرات ()