نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ممکن است که به کلیه ها آسیب دیده تعمیر در بیماری کلیوی

ممکن است که به کلیه ها آسیب دیده تعمیر در بیماری کلیوی می تواند کلیه ها آسیب دیده در بیماری کلیوی تعمیر؟ مشخص شده است که، در گذشته، بیماری های کلیوی را نمی توان به طور کامل درمان، به طوری که اشکال از اثر را برای درمان این بیماری کلیه است برای رفع علائم و محافظت از آسیب های باقی مانده کلیه در امروز mayor.Pero، کسانی که کلیه های آسیب دیده می تواند در هر داده تعمیر قبل از آن کاملا می رود نکروز.

آیا برای تعمیر آسیب دیده دیالیز کلیوی مفید است؟

به عنوان یک دکتر، ما فقط می خواهید برای بهبود تناسب اندام خود را بدون hemodiálisis.Debido به همودیالیز یک روش برای جایگزین کلیه برای روشن سم است. اما شما می توانید هر گونه بیماری درمان نمی کنند. انجام دیالیز، هنگامی که زمان، شما را بر همه vida.Nuestra خود را طب گیاهی چینی به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده می تواند سموم تمیز و ایجاد یک محیط خوب برای استفاده از سلولهای بنیادی به ترمیم سلول های ما تکیه می کنند کلیه آسیب دیده. بنابراین دستیابی به یک هدف از درمان بیماری کلیه است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان کاملا جدید بر اساس طب سنتی چینی گیاهی با قدمت هزاران سال atrás.Combina کاملا ماهیت داروهای گیاهی و تجهیزات مدرن پزشکی و فن آوری با هم برای بهبود بهره وری به ویژه پزشکی است .این درمان خارجی، که در آن داروها را می توان به طور مستقیم وارد شکسته و کارآمد آسیب کلیه ها است.

با کمک این درمان، بیماران مبتلا به اختلال خفیف کلیوی ممکن است این فرصت را به عنوان یک فرد normal.For بیماران با نارسایی شدید کلیوی نیز می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند زندگی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل بفرستید و یا sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام پایین، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

است امن برای بیماران دیالیزی به شاخ و برگ گیاهان از طب چینی

است امن برای بیماران دیالیزی به شاخ و برگ گیاهان پزشکی ChinaEs مطمئن برای بیماران دیالیزی به مصرف دارو گیاهان چینی؟ در واقع، گیاهان برای کاهش عوارض جانبی دیالیز مفید هستند، بنابراین به نارسایی کلیوی بیمار ممکن است به برخی از آنها در طول diálisis.Pero می دانید که چگونه هزاران نفر از گیاهان وجود دارد و هر یک دارای ویژگی های خاص خود را، است که، نه همه آنها برای بیماران دیالیز امن هستند، بنابراین شما باید با توجه به پرداخت آن است.

آیا برای بیماران دیالیز گرفتن طب گیاهی چینی بی خطر است؟

در واقع، اگر شما می توانید درمان منظم از گیاهان چینی است که برای درمان بیماری خود خواهد بود را renal.Aquí من توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که یک نوآوری از طب سنتی گیاه چینی و می تواند درمان این بیماری بیشتر کلیوی موثر و rápida.Con کمک از این درمان، بیماری تحت دیالیز بیمار می توانید زمان آن را حتی él.En از یک کلمه خلاص شدن از شر را کاهش دهد، این نوع درمان می تواند به بیماران کمک نارسایی کلیه لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا.

وجود دارد بسیاری از انواع گیاهان را می توان در این درمان استفاده می شود، بنابراین در طول درمان پزشکی گیاهان مختلف برای بیمار رسیدگی با توجه به خود condición.Y تمام گیاهان خود را که برای کلیه ها، پس وجود دارد باید در مورد عوارض جانبی آنها نگران باشید.

همانطور که در بالا ذکر شد نیست تمام گیاهان برای دیالیز بیمار و بیمار نارسایی کلیه باید آن گیاهان cuidadosamente.Si شما علاقه مند در میکرو چینی Osmotherapy پزشکی هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی را انتخاب کنید امن هستند، شما می توانید ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با سطح کراتینین 6

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی با 6AS سطح کراتینین درمان نفروپاتی سطح کراتینین diabéticacon 6؟ در واقع، برای بیماران با سطح کراتینین 6 که در مرحله 4 بیماری کلیوی، است که آسان به درمان نیست. شما می دانید، زمانی که شما وارد مرحله 5، دیالیز general.Así عنوان در بیماران کلیوی پیشنهاد باید در اسرع وقت درمان کرد، اما بدون توجه به آنچه درمان را انتخاب کنید، شما باید سطح قند خون خود را در خون بررسی بیش از حد.

چه نوع از درمان برای درمان نفروپاتی دیابت با سطح کراتینین 6 مفید است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، سطح کراتینین 6 است در مرحله 4 بیماری کلیه، بنابراین برای بیمارانی که در این مرحله هستند، تنها در رژیم غذایی یا داروهای بستگی دارد می تواند بیماری خود را کنترل نمی کنند، آنها باید به دنبال کمک از درمان.

نوآوری پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک گیاه از طب سنتی چینی بسیار مفید برای درمان بیماری renal.Con کمک این درمان، بیماران در مرحله 4 بیماری کلیوی ممکن است این فرصت را داشته به یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز یا پیوند کلیه.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک درمان کاملا جدید بر اساس گیاهان دارویی چینی سنتی که به هزاران سال است. یکپارچه می آمیزد از اسانس از گیاهان دارویی و تجهیزات مدرن پزشکی و فن آوری با هم برای بهبود درمان خارجی پزشکی notablemente.Es بهره وری، که در آن داروها را می توان به طور مستقیم وارد شکسته و کارآمد آسیب کلیه ها.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابت، شما می توانید ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، ما بهترین های ما که برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آخرین درمان نفروپاتی فشار خون چیست

آخرین درمان برای فشار خون بالا HipertensivaLa نفروپاتی کل بدن می تواند باعث تصلب شراین و بر جریان خون به اندامها و tejidos.Por سوی دیگر چیست، می تواند به بیماری های کلیوی، بیماری های قلبی، چربی خون، سکته مغزی، دیابت و دیگر منجر شود complicaciones.Entre آنها، صدمه به کلیه واضح ترین است. اطلاعات تماس با دکتر آنلاین به سرعت و به طور مستقیم به صورت رایگان.

علائم نفروپاتی فشار خون بالا:

تورم بر روی پلک یا صورت که شما از خواب بیدار در صبح، و شدید تورم می تواند در اندام تحتانی رخ می دهد دو، بخش لومبوساکرال، خم شدن مچ پا در داخل و غیره؛ ادرار غیر طبیعی: فوم به همان اندازه در ادرار ظاهر و آن را پس از یک زمان طولانی ناپدید می شوند، می توان گفت که پروتئینوری است وجود دارد، به عنوان خون در ادرار، می توان از تغییر در رنگ ادرار دیده می شود؛ اگر شب ادراری را افزایش می دهد جوان، ممکن است نشانه اولیه بیماری کلیوی.

درمان بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا

با توجه به درمان نفروپاتی فشار خون بالا، ما باید برای مقابله فشار خون از طریق ضد فشار خون نیز اصلاح renal.Aquí توصیه می کنیم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای انجام این کار مهم است. این درمان در طب گیاهی china.En نخست، مواد فعال گیاهان دارویی چینی می تواند سپرده کمپلکسهای ایمنی در کلیه از طریق تخریب حذف بر اساس، افزایش گردش خون و از بین بردن استاز sanguínea.Si در حالی که این کمپلکسهای ایمنی می تواند توسط تکنیک های تصفیه خون نمی تواند حذف شود.

بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا توجه بیشتری به کنترل فشار خون و سایر علائم نفروپاتی فشار خون بالا، حالی که نادیده گرفتن درمان برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است، که به همین دلیل بیشتر و نفروپاتی فشار خون بالا بیشتر توسعه نارسایی کلیه است.

لطفا پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com با سوالات خود را ترک، ما خوشحال به ارائه راهنمایی حرفه ای تر در اسرع وقت به صورت رایگان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری مزمن کلیه قابل درمان است

بیماری مزمن کلیه است CurableEs بیماری مزمن کلیوی قابل درمان؟ به رک و پوست کنده، بیماری های کلیوی را نمی توان به طور کامل درمان است، اما با درمان موثر، می تواند به خوبی در مراحل اولیه کنترل می شود.

بیماری های کلیوی است قابل درمان؟

بیماری کلیه یک سیستم ایمنی اختلال کلیوی دارو است. سیستم ایمنی بدن یک سیستم برای حفاظت از cuerpo.Cuando مواد مضر خارجی (آنتی ژن) ما حمله به بدن، سیستم ایمنی بدن به تولید آنتی بادی derrotarlos.Por گذشته است، آنتی بادی کمپلکسهای ایمنی با آنتی ژن تشکیل می دهند و در نهایت توان دریافت کردن بدن است. سپس بدن انسان عادی ما بهبود یافتن از این بیماری است.

با این حال، سیستم ایمنی بدن normalmente.Como نتیجه کار نمی کند، کمپلکسهای ایمنی در کلیه نهشته شده است. اگر این کمپلکسهای ایمنی نمی تواند در زمان برداشته شود، می تواند باعث التهاب گلومرول glomérulos.Los عمومی فیلترینگ در کلیه ها و هر کلیه یک میلیون گلومرول تشکیل شده است. اگر گلومرول ها ملتهب تنها در صورتی که التهاب می تواند کنترل شود، گلومرول به طور معمول بهبود می یابند.

در غیر این صورت، گلومرول آسیب دیده و در نهایت نکروز شود. هنگامی که گلومرول نکروزه می شوند، آنها نمی خواهند برگشت پذیر است.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی، مفید است به برطرف کردن سموم در خون و ترویج گردش خون، بنابراین، به ایجاد یک محیط خوب برای کلیه برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده و از آسیب بیشتر حفاظت از آنها.

در یک کلام، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیماری های کلیوی با بهبود عملکرد کلیه در یک gradual.Si درمان شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367 طور مستقیم، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آخرین درمان نفروپاتی فشار خون چیست

آخرین درمان برای فشار خون بالا HipertensivaLa نفروپاتی کل بدن می تواند باعث تصلب شراین و بر جریان خون به اندامها و tejidos.Por سوی دیگر چیست، می تواند به بیماری های کلیوی، بیماری های قلبی، چربی خون، سکته مغزی، دیابت و دیگر منجر شود complicaciones.Entre آنها، صدمه به کلیه واضح ترین است. اطلاعات تماس با دکتر آنلاین به سرعت و به طور مستقیم به صورت رایگان.

علائم نفروپاتی فشار خون بالا:

تورم بر روی پلک یا صورت که شما از خواب بیدار در صبح، و شدید تورم می تواند در اندام تحتانی رخ می دهد دو، بخش لومبوساکرال، خم شدن مچ پا در داخل و غیره؛ ادرار غیر طبیعی: فوم به همان اندازه در ادرار ظاهر و آن را پس از یک زمان طولانی ناپدید می شوند، می توان گفت که پروتئینوری است وجود دارد، به عنوان خون در ادرار، می توان از تغییر در رنگ ادرار دیده می شود؛ اگر شب ادراری را افزایش می دهد جوان، ممکن است نشانه اولیه بیماری کلیوی.

درمان بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا

با توجه به درمان نفروپاتی فشار خون بالا، ما باید برای مقابله فشار خون از طریق ضد فشار خون نیز اصلاح renal.Aquí توصیه می کنیم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای انجام این کار مهم است. این درمان در طب گیاهی china.En نخست، مواد فعال گیاهان دارویی چینی می تواند سپرده کمپلکسهای ایمنی در کلیه از طریق تخریب حذف بر اساس، افزایش گردش خون و از بین بردن استاز sanguínea.Si در حالی که این کمپلکسهای ایمنی می تواند توسط تکنیک های تصفیه خون نمی تواند حذف شود.

بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا توجه بیشتری به کنترل فشار خون و سایر علائم نفروپاتی فشار خون بالا، حالی که نادیده گرفتن درمان برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است، که به همین دلیل بیشتر و نفروپاتی فشار خون بالا بیشتر توسعه نارسایی کلیه است.

لطفا پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com با سوالات خود را ترک، ما خوشحال به ارائه راهنمایی حرفه ای تر در اسرع وقت به صورت رایگان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری مزمن کلیه قابل درمان است

بیماری مزمن کلیه است CurableEs بیماری مزمن کلیوی قابل درمان؟ به رک و پوست کنده، بیماری های کلیوی را نمی توان به طور کامل درمان است، اما با درمان موثر، می تواند به خوبی در مراحل اولیه کنترل می شود.

بیماری های کلیوی است قابل درمان؟

بیماری کلیه یک سیستم ایمنی اختلال کلیوی دارو است. سیستم ایمنی بدن یک سیستم برای حفاظت از cuerpo.Cuando مواد مضر خارجی (آنتی ژن) ما حمله به بدن، سیستم ایمنی بدن به تولید آنتی بادی derrotarlos.Por گذشته است، آنتی بادی کمپلکسهای ایمنی با آنتی ژن تشکیل می دهند و در نهایت توان دریافت کردن بدن است. سپس بدن انسان عادی ما بهبود یافتن از این بیماری است.

با این حال، سیستم ایمنی بدن normalmente.Como نتیجه کار نمی کند، کمپلکسهای ایمنی در کلیه نهشته شده است. اگر این کمپلکسهای ایمنی نمی تواند در زمان برداشته شود، می تواند باعث التهاب گلومرول glomérulos.Los عمومی فیلترینگ در کلیه ها و هر کلیه یک میلیون گلومرول تشکیل شده است. اگر گلومرول ها ملتهب تنها در صورتی که التهاب می تواند کنترل شود، گلومرول به طور معمول بهبود می یابند.

در غیر این صورت، گلومرول آسیب دیده و در نهایت نکروز شود. هنگامی که گلومرول نکروزه می شوند، آنها نمی خواهند برگشت پذیر است.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی، مفید است به برطرف کردن سموم در خون و ترویج گردش خون، بنابراین، به ایجاد یک محیط خوب برای کلیه برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده و از آسیب بیشتر حفاظت از آنها.

در یک کلام، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیماری های کلیوی با بهبود عملکرد کلیه در یک gradual.Si درمان شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367 طور مستقیم، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمانی برای کاهش کراتینین آن 2.3 در بیماری کلیوی مفید است

چه درمانی برای کاهش کراتینین 2.3 RenalQué درمان بیماری برای کاهش کراتینین 2.3 در بیماری های کلیوی مفید است مفید است؟ در واقع، این موضوع مربوط می شود بسیاری از مردم که در situación.A هستند پس از آن من به برخی از به اشتراک گذاری درمان برای کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری کلیه، به این امید که آن را می توانید به برخی از درجه کمک کند.

چه درمانی برای کاهش کراتینین 2.3 در بیماری های کلیوی مفید است؟

شما می دانید سطح بالای کراتینین در بیماری مزمن کلیه است که با مشکلات کلیوی ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید برای کاهش سطح بالای کراتینین کاملا شما باید برخی از راه هایی برای درمان این بیماری برای اولین بار از درمان منظم می تواند کمک به پیدا کردن برای رسیدن به این هدف است.

بالا هفت درمان از طب سنتی چینی اشاره به فشرده سازی درمانی گرم، پا حمام درمانی، حمام درمانی، دایره درمانی، انما درمان، دهان و دندان درمان های طب و درمان چین moxibustión.Esos به عنوان درمان موثر در درمان بیماری کلیوی می تواند مشکل را حل کند باعث subyacentes.Para کلیه هر یک دارای ویژگی های خاص خود و بیمار متفاوت است بیماری کلیوی وضعیت بیماری دیگر، بنابراین در طول درمان پزشکی مسئول برای درمان های مختلف برای بیماران مختلف باشد. اگر می خواهید بدانید که چه درمان برای شما بهتر است، شما می توانید مشخصات خود را برای ما از طریق ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

اگر می خواهید بدانید که چه درمان برای شما بهتر است، شما می توانید مشخصات خود را برای ما از طریق ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، پس از تجزیه و تحلیل، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان عفونت کلیه در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

چگونه برای درمان عفونت کلیه در مرحله 4 کلیه مرحله بیماری عفونت CrónicaCómo کلیوی را درمان 4 بیماری مزمن کلیه شما می دانید، بیماری کلیه یک بیماری پیشرونده، و این بیماری بسیاری از نشانه ها و عوارض به نظر می رسد توسعه یافته، و عفونت است این یکی است.

علل بیماری های کلیوی عفونت کلیه چیست؟

عفونت کلیه و دستگاه ادراری می تواند توسط باکتری است که ادرار حمله ایجاد می شود، معمولا یک بدن estéril.Las مایع باکتری اغلب از طریق مجرای خروجی مثانه، که می تواند به باکتری ها از خارج از بدن در معرض دسترسی به ادرار .

منابع عمومی تولید باکتری هایی است که سیستم ادراری حمله هستند مهبل، مقعد و پوست

سنگ کلیه سنگ کلیه هستند عامل دیگری است که می تواند احتمال سنگ مسیرهای عفونت urinarias.Los می تواند باعث جزئی یا کامل برای جریان ادرار از انسداد کلیه و حالب را افزایش دهد. این انسداد می تواند به عنوان یک منبع عفونت در سیستم ادراری عمل می کنند، منجر به عفونت های دستگاه ادراری.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی عفونت کلیه؟

مراقبان خواهد برخی از داروها برای تسکین علائم ناشی از عفونت ممنوعیت، اما اگر شما می خواهید برای درمان عفونت کلیه به طور کامل است که باید ایمنی و درمان این بیماری از علل آن را بهبود بخشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در conveniente.Se بالینی نشان داده شده موثر باشد و می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن است. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات cardíacos.Lo مهمتر از آن، می تواند آسیب تعمیر کلیه به منظور جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه کمک می کند.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما ممکن است پیام را به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه با قابلیت درمان

1.5 از mg / dl چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه با کراتینین خواندن CaracterísticaMi درمان است. کلیه بیمار شکست. عملکرد کلیه بدتر در هر زمان más.Qué اقدامات احتیاطی باید بگیرم برای کاهش خواندن؟ نه، قند خون من یک واحد 7 درصد است و بیمار هستم از فشار خون بالا. کمک های پزشکی آنلاین ما.

عملکرد کلیه 37٪ در نارسایی کلیه به عنوان آن را بهتر شما می دانید در پس کلیه آسیب دیده، عملکرد کلیه به او را کاهش داده بود. بنابراین اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه، لازم است به تعمیر کلیه های آسیب دیده است.

آیا ممکن است به بهبود 37٪ عملکرد کلیه در بیماری های کلیوی؟

در واقع، عملکرد کلیه است آسان نیست به منظور بهبود، چرا که این نکروز بافت کلیوی می تواند در تمام نمی توان تعمیر، بنابراین راه های بهبود عملکرد کلیه است برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده به موقع.

چگونه به بهبود کمترین عملکرد کلیوی؟

همانطور که قبلا راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه ذکر آسیب دیده را ترمیم به موقع بافت کلیه، و همچنین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی که نیاز به پیدا کردن برخی از درمان است که می تواند کمک به رسیدن به این هدف است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یکی از ترکیب کاملی از گیاهان از طب چینی سنتی و مدرن با تکنولوژی بالا، به انجام می تواند کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از باقی مانده آسیب mayor.Con کمک این درمان، عملکرد کلیه از 37٪ می تواند به تدریج بهبود یافته است، و همه این علائم ناشی از آن است که با او رفته است.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما.



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دارچین می تواند در درمان بیماری مزمن کلیه استفاده می شود

دارچین می تواند در درمان بیماری کلیه دارچین CrónicaPuede استفاده شده است در درمان بیماری مزمن کلیه استفاده می شود؟ به عنوان یک ادویه رایج، دارچین همچنین می تواند به عنوان یک داروی گیاهی استفاده می شود، آن را تا به استفاده از کاهش سطح کراتینین اوره. بعد ما بیشتر در مورد او یاد بگیرند.

می توانید دارچین در درمان بیماری مزمن کلیه استفاده می شود؟

با توجه به تحقیقات، نقش به طور عمده از دارچین برای بهبود جریان خون، گسترش عروق خونی و ترویج sudor.Así این گیاه در افزایش اثر شفا از داروهای دیگر بسیار مفید است. با کمک این گیاه، سطح کراتینین بالا را می توان به برخی از درجه کاهش داد.

اگر چه در آن است برای همه مناسب نیست. برای افراد مبتلا به لوپوس اریتماتوی، دیابت، سرطان، سل، سندرم بحرانی، بیماری مزمن کبدی، بیماری هموراژیک و غیره، آنها باید با استفاده از آن اجتناب کنند.

از این ما می توانیم می دانیم که دارچین می تواند در درمان بیماری مزمن کلیه استفاده می شود، اما اگر شما می خواهید برای کاهش کراتینین بالا بازگشت به سطح نرمال تنها در یک یا دو نوع از گیاهان بستگی دارد کافی نیست، همچنین باید برای نگاه کمک یک روش سیستماتیک.

چه نوع درمان برای درمان بیماری های کلیوی مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی می تواند سطح کراتینین بالا با بهبود عملکرد درمان renal.Durante کاهش، دکتر خواهد ترتیبات به درمان های مختلف را با همکاری این درمان دستیابی به اثر درمانی بهتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید یک ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367 به طور مستقیم، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

به نحوی می تواند کمک کند وجود دارد بیمار دیالیز کلیوی بهتر زندگی بدون

وجود دارد به هیچ وجه بیمار کلیوی می تواند کمک به زندگی بهتر و بدون DiálisisHay به نحوی می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز؟ همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز یکی از رایج ترین راه برای تسکین علائم نارسایی کلیه است، که می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی زندگی بهتر با جایگزینی کلیه ها برای انجام سموم اضافی و مواد زائد از cuerpo.A اگرچه بعضی بیماران نمی خواهید به.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نمی خواهید را به دیالیز؟

شما می دانید که دیالیز یک حرکت نزولی برای افرادی که نمی توانند مانند افراد دیگر زندگی می کنند، مانند رفتن به مدرسه، رفتن به محل کار و یا خرید را، این درمان آنها را از دیگر personas.Esa جدا شده یکی از دلایل به همین دلیل است که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نمی خواهید به آن را. اما این نکته کلیدی نیست.

نکات کلیدی مردم نمی خواهند به این درمان دیالیز می تواند بیماری را درمان و یا بهبود عملکرد renales.Así مهم نیست چه مدت شما را از این درمان، آن را بی فایده برای آنها سرنوشت وضعیت خود است، به زندگی می کنند با این بیماری برای بقیه عمر خود را، حتی از آن است که روز به روز بدتر.

آیا روش شما می توانید بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز زندگی بهتر و بدون کمک کند وجود دارد؟

از جمله طب چینی، طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمانهای eficaces.Con کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی ممکن است این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند است. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت داشته باشد.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک برای ما پیغام، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

13٪ در عملکرد کلیه ESRD می تواند افزایش یافته

13٪ عملکرد کلیه در ESRD می تواند عملکرد کلیه را تا 13 درصد در بهبود ESRD می تواند بهبود یافته؟ این است که شناخته شده است که بالاتر از عملکرد کلیه است، بیشتر احتمال دارد آن است که آن را بهبود بخشد.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در ESRD؟

شما می دانید، پس از بیماری به ESRD بسیاری از علائم ظاهر شد، که زندگی بیمار را در medida.Sólo بزرگ را تحت تاثیر قرار خواهد اطمینان عملکرد بهتر کلیه، علائم ناشی از مشکلات کلیوی ممکن است ریشه های آن را برطرف و این بیماری به خوبی می تواند انجام دهد.

به عنوان راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه، من می خواهم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به usted.Es یک نوع از نرم افزار های خارجی بر اساس طب سنتی چینی گیاهی، با طب غربی و دیگر پزشکی برجسته چینی همکاری توصیه، می تواند حل مشکل کلیوی علل آن است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند در هر فصل و هر زمان استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به به حساب عامل نه بیشتر ambiental.Lo، آن را آسان برای جذب است. تحقیقات نشان می دهد که 65٪ از ترکیبات موجود در آن می تواند آسیب کلیه رسیدن کمک از این درمان directamente.Con، تابع کمتر کلیه را می توان با تعمیر کلیه های آسیب دیده بهبود یافته است.

علاوه بر این، بیمار از بیماری های کلیوی نیز باید یک رژیم غذایی با توجه به شرایط خود را از این بیماری، برای محافظت از کلیه ها را از تخریب بیشتر مفید است که در فرم.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان ESRD، شما می توانید ایمیل sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک یک پیام به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان جوش های پوستی در بیماری های کلیه 12٪ عملکرد کلیه

چگونه به درمان جوش های پوستی در بیماری های کلیوی با 12٪ از تابع RenalCómo راش پوستی درمان در بیماری کلیوی با عملکرد کلیه 12٪؟ شما می دانید، برای بیماران مبتلا به عملکرد کلیوی در 12٪ می باشد مرحله بیماری کلیوی 5، که آن هم به عنوان uremia.En این مرحله شناخته شده است، بسیاری از علائم یکی پس از دیگری ظاهر شد. راش یکی از مشکلات پوست ظریف است که مشکلات به زندگی بیمار به ارمغان می آورد است.

چگونه می توان بیماری های کلیوی القاء خارش پوست؟

بسیاری از بیماران ممکن است فکر می کنم که ما فقط مشکلات کلیوی و بافت piel.Aquí می گویند ما مشکلات کلیوی در واقع مربوط به مشکلات piel.12 تابع٪ کلیه نتواند تعادل فسفر و کلسیم به عنوان معمولا این کار ندارد. فسفر اضافی در بدن که منجر به رسوب در سطح پوست تجمع می یابد. بنابراین، بثورات پوستی ایجاد می شود.

چگونه به درمان جوش های پوستی در بیماری های کلیوی؟

پزشکان بیماران می خواهند به آنها برخی از داروها برای احیای راش piel.Pueden احساس در حالی که برای بهتر و راش recaídas.En نظر من بدهد، بهتر است در منظر ریشه تمرکز برای بهبود عملکرد کلیه، رژیم غذایی و درمان آنها برای رسیدن به این هدف مفید هستند، اما درمان نقش کلیدی ایفا می کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy معروف برای بهره وری آن است و چینی مورد exitosos.La دارو در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy فعال کار می کند در هر دو BL 23 طحالی احیای آسیب کلیوی و بهبود عملکرد کلیه است. همچنین در حالی که آن را حذف استاز فسفر از جمله هر دو خارش پوست را دوباره زنده.

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام. ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com.



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان آرتریت نقرسی IgA نفروپاتی

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA با GotosaCómo آرتروز درمان نفروپاتی IgA با آرتریت نقرسی؟ شما می دانید که آرتریت نقرسی علائم نقرس است، توسط متابولیسم پورین غیر طبیعی و دفع عدم تعادل اسید اوریک ایجاد می شود. اگر شما آن را درمان، بهتر است که با یک روش سیستماتیک.

چرا مردم مبتلا به نفروپاتی IgA در دریافت آرتریت نقرسی؟

شما می دانید آرتریت نقرسی علائم نقرس، توسط متابولیسم غیر طبیعی از پورین و عدم تعادل دفع اسید اوریک ایجاد می شود.

در شرایط عادی، cuerpo.Después کلیه اضافی اسید اوریک و پورین در خارج از کلیه های آسیب دیده کار می تواند موثر نمی شود مرخص، به طوری که زباله های اضافی به عنوان پورین و اسید اوریک در بدن تجمع می یابد، در نتیجه القاء بسیاری از علائم دیگر، از جمله آرتریت نقرسی.

چگونه برای درمان آرتریت نقرسی در نفروپاتی IgA در؟

همانطور که قبلا ذکر شد، تنها وابسته به مواد مخدر می تواند این مشکل به طور کامل حل نشده است، بنابراین مردم باید به دنبال کمک از یک درمان است.

سلول های بنیادی به عنوان یکی از تنها درمان اثر را در درمان بیماری های کلیوی inmunidad.La مانند سندرم نفروتیک، نفروپاتی IgA در، نفریت لوپوس، نفریت پورپورا و توسط رسوب کمپلکسهای ایمنی در ایجاد می شود کلیه ها، همه آنها به inmunidad.Así بیماری تعلق که برای افراد مبتلا به این نوع از بیماری، ممکن است سلول های بنیادی به عنوان درمان بیماری های است که می تواند توسط 6 مرحله --- تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل درمان را انتخاب کنید ایمنی، مقررات ایمنی و حفاظت ایمنی.

اگر شما علاقه مند در سلول های بنیادی هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA در، شما می توانید ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک یک پیام به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان آرتریت نقرسی IgA نفروپاتی

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA با GotosaCómo آرتروز درمان نفروپاتی IgA با آرتریت نقرسی؟ شما می دانید که آرتریت نقرسی علائم نقرس است، توسط متابولیسم پورین غیر طبیعی و دفع عدم تعادل اسید اوریک ایجاد می شود. اگر شما آن را درمان، بهتر است که با یک روش سیستماتیک.

چرا مردم مبتلا به نفروپاتی IgA در دریافت آرتریت نقرسی؟

شما می دانید آرتریت نقرسی علائم نقرس، توسط متابولیسم غیر طبیعی از پورین و عدم تعادل دفع اسید اوریک ایجاد می شود.

در شرایط عادی، cuerpo.Después کلیه اضافی اسید اوریک و پورین در خارج از کلیه های آسیب دیده کار می تواند موثر نمی شود مرخص، به طوری که زباله های اضافی به عنوان پورین و اسید اوریک در بدن تجمع می یابد، در نتیجه القاء بسیاری از علائم دیگر، از جمله آرتریت نقرسی.

چگونه برای درمان آرتریت نقرسی در نفروپاتی IgA در؟

همانطور که قبلا ذکر شد، تنها وابسته به مواد مخدر می تواند این مشکل به طور کامل حل نشده است، بنابراین مردم باید به دنبال کمک از یک درمان است.

سلول های بنیادی به عنوان یکی از تنها درمان اثر را در درمان بیماری های کلیوی inmunidad.La مانند سندرم نفروتیک، نفروپاتی IgA در، نفریت لوپوس، نفریت پورپورا و توسط رسوب کمپلکسهای ایمنی در ایجاد می شود کلیه ها، همه آنها به inmunidad.Así بیماری تعلق که برای افراد مبتلا به این نوع از بیماری، ممکن است سلول های بنیادی به عنوان درمان بیماری های است که می تواند توسط 6 مرحله --- تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل درمان را انتخاب کنید ایمنی، مقررات ایمنی و حفاظت ایمنی.

اگر شما علاقه مند در سلول های بنیادی هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA در، شما می توانید ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک یک پیام به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا فشار خون پس از دیالیز بالا باقی می ماند و نحوه درمان

چرا فشار خون پس از دیالیز و چگونه فشار خون TratarlaPor بالا باقی می ماند باقی می ماند بعد از دیالیز بالا و چگونه آن را درمان؟ در واقع، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به این نوع از چیزی تجربه، فشار خون سطح کراتینین بالا و یا بالا پس از دیالیز، اما تعداد کمی از آنها به دلایل دانم.

چرا فشار خون پس از دیالیز بالا باقی می ماند؟

دلیل این که چرا فشار خون بالا بالا باقی می ماند ممکن است چندین، از جمله:

1. افزایش حجم خون.

2. افزایش رنین آنژیوتانسین و.

3.Application اریتروپویتین (EPO).

4.Generación مواد وازواکتیو.

بنابراین هنگامی که شما فشار خون خود را پس از دیالیز، بهتر است که شما به دکتر خود بگویید حق دور برای درمان بیماری خود مفید است که است.

آیا فشار خون پس از دیالیز بالا باقی می ماند چگونه آن را درمان؟

رایج ترین روش است برای پیدا کردن علل آن و انجام برخی از اقدامات مربوطه را با کمک از دکتر خود، دیگری است برای پیدا کردن بعضی درمان های جایگزین برای دیالیز، می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید بدون diálisis.Aquí من توصیه میکرو پزشکی پزشکی Osmotherapy چین را به شما، آن را ترکیبی کامل از طب چینی و طب occidental.Con کمک این درمان، فشار خون بالا و سایر علائم می تواند به خوبی با بهبود عملکرد کلیه کنترل می شود.

اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک ایمیل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367 ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا فشار خون پس از دیالیز بالا باقی می ماند و نحوه درمان

چرا فشار خون پس از دیالیز و چگونه فشار خون TratarlaPor بالا باقی می ماند باقی می ماند بعد از دیالیز بالا و چگونه آن را درمان؟ در واقع، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به این نوع از چیزی تجربه، فشار خون سطح کراتینین بالا و یا بالا پس از دیالیز، اما تعداد کمی از آنها به دلایل دانم.

چرا فشار خون پس از دیالیز بالا باقی می ماند؟

دلیل این که چرا فشار خون بالا بالا باقی می ماند ممکن است چندین، از جمله:

1. افزایش حجم خون.

2. افزایش رنین آنژیوتانسین و.

3.Application اریتروپویتین (EPO).

4.Generación مواد وازواکتیو.

بنابراین هنگامی که شما فشار خون خود را پس از دیالیز، بهتر است که شما به دکتر خود بگویید حق دور برای درمان بیماری خود مفید است که است.

آیا فشار خون پس از دیالیز بالا باقی می ماند چگونه آن را درمان؟

رایج ترین روش است برای پیدا کردن علل آن و انجام برخی از اقدامات مربوطه را با کمک از دکتر خود، دیگری است برای پیدا کردن بعضی درمان های جایگزین برای دیالیز، می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید بدون diálisis.Aquí من توصیه میکرو پزشکی پزشکی Osmotherapy چین را به شما، آن را ترکیبی کامل از طب چینی و طب occidental.Con کمک این درمان، فشار خون بالا و سایر علائم می تواند به خوبی با بهبود عملکرد کلیه کنترل می شود.

اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک ایمیل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367 ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این می تواند نارسایی کلیه توسط میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان

این می تواند نارسایی کلیه توسط میکرو چینی پزشکی می تواند osmoterapiaEs درمان نارسایی کلیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان؟ هیچ کس نمی تواند به این سوال پاسخ دقیقا، زیرا بسیاری از عوامل می تواند اثر را تحت تاثیر قرار curativo.Pero بسیاری از بیمار نارسایی کلیوی، تا زمانی که آنها می توانند این درمان زیر نظر دکتر ساخت و ساز که ممکن است این فرصت را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند را.

اثر شفا از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

با کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی است که می تواند بیش از 80٪ شانس معکوس مردم enfermedad.Para آن که در مرحله میانی این بیماری هستند می توانند داشته باشند 50 می ٪ احتمال ابتلا به این enfermedad.Para بهبود افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، ممکن است که شما می توانید بیماری خود را به عقب نیست، اما همچنین ممکن است یک زندگی با کیفیت با کمک این درمان داشته .

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان بیماری های کلیوی؟

به عنوان یک نوع از نوآوری از طب سنتی چینی گیاهی، این درمان می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری، از بین بردن عوارض کنترل مانند کاهش خطر مشکلات cardíacos.Lo است مهمتر از همه، آن را می توانید تعمیر آسیب کلیوی به منظور جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه کمک می کند.

همکاری با سایر درمان ها، شما می توانید مشکل اساسی علل کلیه خود را حل کند، انجام آسیب بیشتر به کلیه ها.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این می تواند نارسایی کلیه توسط میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان

این می تواند نارسایی کلیه توسط میکرو چینی پزشکی می تواند osmoterapiaEs درمان نارسایی کلیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان؟ هیچ کس نمی تواند به این سوال پاسخ دقیقا، زیرا بسیاری از عوامل می تواند اثر را تحت تاثیر قرار curativo.Pero بسیاری از بیمار نارسایی کلیوی، تا زمانی که آنها می توانند این درمان زیر نظر دکتر ساخت و ساز که ممکن است این فرصت را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند را.

اثر شفا از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

با کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی است که می تواند بیش از 80٪ شانس معکوس مردم enfermedad.Para آن که در مرحله میانی این بیماری هستند می توانند داشته باشند 50 می ٪ احتمال ابتلا به این enfermedad.Para بهبود افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، ممکن است که شما می توانید بیماری خود را به عقب نیست، اما همچنین ممکن است یک زندگی با کیفیت با کمک این درمان داشته .

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان بیماری های کلیوی؟

به عنوان یک نوع از نوآوری از طب سنتی چینی گیاهی، این درمان می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری، از بین بردن عوارض کنترل مانند کاهش خطر مشکلات cardíacos.Lo است مهمتر از همه، آن را می توانید تعمیر آسیب کلیوی به منظور جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه کمک می کند.

همکاری با سایر درمان ها، شما می توانید مشکل اساسی علل کلیه خود را حل کند، انجام آسیب بیشتر به کلیه ها.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان CKD هیپوکلسمی

چگونه برای درمان هیپوکلسمی در CKDCómo هیپوکلسمی درمان در CKD؟ بیماری کلیه یک بیماری مزمن پیشرونده است و به این بیماری توسعه یافته، بسیاری از علائم به نظر می رسد یک به یک، و هیپوکلسمی یکی از آنها است.

هیپوکلسمی بازتابی از سطوح پایین کلسیم سرم در sangre.Más به طور خاص است، سطوح سرمی کلسیم کمتر از 2.1 میلی مول / L یا 9 میلی گرم / dl.Como همه می دانیم، کلیه است بسیاری از عملکردهای مهم. یکی تعادل هیپوکلسمی است و هیپوکلسمی fósforo.Si رخ می دهد، فسفر بیشتر می شود. علاوه بر صحبت کردن، کلسیم و فسفر از dieta.Los ضایعات سوخت و ساز بدن در عملکرد فیلتراسیون کلیه به دست آمده است. اما در حال حاضر، نارسایی مزمن کلیه مربوط به آسیب کلیوی کلیه مشکلات در انجام همه تابع trabajo.La ناکارآمد خود را که منجر به تصفیه خون کلیه hypophosphate رسوب به ارمغان می آورد. بنابراین تابع پاراتیروئید تحت تاثیر قرار است، مثل ویتامین تولید D.Paratiroidea تنظیم سطح کلسیم در خون می شود. بالاتر از همه، هیچ مشکل در فهم هیپوکلسمی در بیماری مزمن کلیه وجود دارد. به منظور درمان هیپوکلسمی، ما باید برای درمان بیماری مزمن کلیه در وهله اول.

چگونه برای درمان بیماری های مزمن کلیه؟

تصفیه خون یکی از نظریه های پیشرفته ترین چین است. تا به بسیاری از فن آوری استفاده avanzadas.La نسبت به دیالیز است، برای از بین بردن هر نوع زباله و مواد سمی در cuerpo.Con ما کمک تصفیه خون، خون به وضوح می دهد بار کمتر بر روی کلیه ها در نتیجه حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده و ایجاد یک محیط بهتری برای خود ترمیمی و بازسازی خود.

همکاری با طب میکرو چینی Osmotherapy (که در درمان بیماری های کلیوی بسیار موثر)، این درمان می تواند کنترل بیماران مبتلا به بیماری کلیوی too.If در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، ممکن است فرصت آن را معکوس داشته باشد.

اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام. ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com.



:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک درمان موثر برای CKD مرحله 4 با کیست کلیه

یک درمان موثر برای CKD مرحله 4 بیمار مبتلا به کیست RenalSi هر دو مرحله 4 بیماری مزمن کلیه و کیست کلیوی، شما باید یک درمان موثر برای رسیدگی به مشکل شما renal.De در غیر این صورت ممکن است از نارسایی کلیه رنج می برند در نهایت پیدا کنید. همزیستی از مرحله 4 CKD و کیست های کلیوی است.

هر دو اختلال بیماری های کلیوی و مزمن کلیوی کیست کلیوی comunes.Si کنترل موثر نیست، کیست بزرگ کلیوی جایگزین عملکرد بافت کلیه به تدریج.

چگونه برای درمان بیماری مرحله 4 کلیه و کیست های کلیوی به طور همزمان؟

برای کنار آمدن با یک مشکل کلیوی به طور موثر، ما باید برخی از روش های درمانی است که می تواند کیست کوچک کلیوی حفظ و جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه را.

درمان کاهش کیست های کلیوی باید دو نیاز را تامین کند. یکی این است که تخلیه مایع از کیسه، و از سوی دیگر این است برای جلوگیری salida.Mientras ترشح مایع بیشتر مایع کیسه خارج از بدن تخلیه بدون پر کردن، کیست کلیوی تبدیل خواهد شد کوچکتر و بیشتر pequeño.Entonces، ظلم و ستم از کیست کلیه در بافت عملکرد کلیه با موفقیت کاهش می یابد، و عملکرد ذاتی بافت کلیه می تواند به خوبی محافظت می شود.

در مقایسه با عمل جراحی، طب گیاهی چینی بهترین ها را برای این بیماران به دلیل ایمنی و کاهش خطر عود کیست renal.Según کنار کیست و سلامت عمومی بیماران، کارشناسان کلیه است SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری می تواند داروهای مناسب برای شما را در جزئیات تجویز کند.

همانطور که برای مرحله 4 CKD، سخت تر برای treat.When اول است، یک برنامه رژیم غذایی سالم برای حفظ شرایط کلیه بدتر مورد نیاز است. دوم، برخی از داروها باید انجام شود برای مدیریت عوارض مربوط به آخرین riñón.Por، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و سلول های بنیادی موظف است به ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه و بازسازی ساختار فیلتراسیون کلیه است.

طرح درمان مفصل باید در شرایط بیماری بیمار بستگی دارد. برای درمان فرد، شما باید بیشتر در مورد وضعیت پزشکی شما را توصیف و یا متوقف کردن موضوعات آزمون خود را enfermedad-renal@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان بیماری کلیه در افراد به طور موثری

چگونه برای درمان نارسایی کلیه در EfectivaCómo راه مردم درمان نارسایی کلیه در افراد موثر؟ از آنجا که بیماری مزمن کلیه طولانی توسعه، بسیاری از افراد مسن دریافت شکست renal.El درمان مشکل است زیرا سن بیماران. بنابراین بیماران و یا اقوام خود را به دنبال مثبت برای درمان موثر است.

نارسایی کلیوی در افراد

نارسایی کلیه در افراد مسن مرحله پیشرفته با بسیاری از علائم آشکار مانند gradualmente.Con کلیه عملکرد کلیه از دست داده مانند عملکردهای بدن مهم درگیر است، تعجب آور نیست که مشکلات با کلیه ها می تواند به عواقب ناتوان کننده از جمله واردات muerte.Sin منجر مرحله از زندگی، اهمیت کلیه نمی توان دست کم گرفت، به خصوص برای سالمندان. نارسایی کلیه را می توان با factores.Uno بسیاری از عوامل خطر اصلی که به اختلال در عملکرد طبیعی با افزایش سن کلیه ها کمک را تحت تاثیر قرار. به عنوان جمعیت عمومی همچنان به زندگی طولانی تر و شادتر زندگی در طول زمان، احتمال ابتلا به نارسایی کلیه قطعا زیر افزایش crecer.Los معرض خطر پیشرفت نارسایی کلیه: شروع فشار خون بالا، دیابت طولانی مدت، عوامل خانوادگی و استفاده بیش از حد از مواد مخدر مانند آسپرین.

اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در افراد مسن همچنان به شرایط دیالیز یا پیوند کلیه، عوامل خطرناک تهدید زندگی می رود برخی از درمان های طبیعی که شبیه به دیالیز یا پیوند کلیه می aumento.Existen.

چگونه برای درمان نارسایی کلیه به طور موثری؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی در درمان اختلال renal.Tiene موثر ثابت شده است دو کیسه طب چینی کار هر دو BL 23 نقاط طب سوزنی، از بین بردن حالت سکون، تنظیم گردش خون، تعمیر آسیب کلیوی و ترمیم از توابع کلیوی.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 3.5

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک معامله کراتینین کراتینین 3.5Cómo با بیماری کلیه پلی کیستیک 3.5؟ PKD یک بیماری پیچیده کلیه با کیست های متعدد است. با کیست های متعدد، توابع کلیوی را کاهش کراتینین به طور فزاینده more.The است یک شاخص از توابع باقی مانده، آن را نیز برای یک سری از داده ها را برای PKD ایستاده.

آیا کراتینین 3.5 در PKD یعنی چه؟

بیماری کلیه پلی کیستیک در حال توسعه تمام کیست های زمان حال رشد است. کیست در حال رشد دو معنی دارد:

جریان خون تمام وقت. کیست در منطقه کلیه با تا مناطق اطراف آن ساختار سیال و مضر کلیه را فشار دهید پر شده است.

تعداد کیست نیز افزایش می یابد. کیست تابع از ساخت کیست به طور فزاینده رشد.

کراتینین 3.5 اشاره آسیب کلیوی تا متوسط ​​است. کراتینین عمل فیلترینگ، کلیه ها که منجر به کراتینین بیشتر است 3.5 زائد سوخت و ساز است که در کلیه بر اساس به آنها را از بدن را در فرم از PKD orina.Desarrollo تاثیر می گذارد.

چگونه برای درمان PKD با کراتینین 3.5؟

آلودگی خون درمان برای اثر قابل توجه آن در درمان بیماری های کلیوی شناخته شده است، خون در وهله اول است و نه sangre.Las درمان درمان گیاهی چینی را دست به بدن برای از بین بردن مواد زائد و سموم احیای بار بدن riñones.Es، بسیاری از علائم جدی خواهد شد در همان زمان، رها شوند. داروهای چینی ارائه مغذی برای بدن شما و تعمیر مکانیزم آسیب دیده و لخته شدن سیستم تشکیل sangre.Cuando این سیستم عامل به طور معمول، کلیه است محیط بهتری برای خود بازسازی و خود شفا. آلودگی درمان خون است توسط بسیاری از کارشناسان به رسمیت شناخته شده به شهرت خوبی در درمان PKD.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آلودگی درمان خون و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید یک ایمیل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367 به طور مستقیم، ما همه چیز را انجام بهترین برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مقابله با مشکلات تنفسی و آمونیاک در ESRD

بیماری مقابله با مشکلات تنفسی و آمونیاک ESRDCómo معامله با مشکلات تنفسی و آمونیاک در ESRD؟ کلیوی end-stage است اختلالات کلیوی با توابع کمتر renales.Como کلیه عملکرد آن برای یک مدت طولانی از دست می دهد، بسیاری از علائم جدی شروع به رخ می دهد، و مشکلات تنفسی و آمونیاک.

دلایل مشکلات تنفسی و آمونیاک در ESRD چه هستند؟

بیماری کلیوی end-stage باقی می ماند تابع کمتر کلیه، عملکرد ضایعات فیلتر ناکارآمد و سموم باعث می شود سپرده در مواد سمی sangre.Esas جریان خون در نتیجه آسیب به هر ارگان در بدن ما است. اگر آنها حمله به ریه ها، مشکلات زباله های مختلف بیش از حد respiratorios.Como موفق به از بدن خارج شوند ممکن است رخ دهد، شما می توانید آمونیاک در دهان احساس می کنم. آنها را مشکلات pacientes.Con به ارائه امید و اعتماد به نفس برای بیماران مبتلا به ESRD، درمان موثر به شدت مورد نیاز. در همین حال ESRD بیماران هم برای درمان در نقش بزرگتر گرانبها است.

چگونه برای درمان ESRD؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان موثر ESRD است، با این نسخهها کار در ESRD در دیدگاه های زیر است:

گسترش عروق خونی

خون آلوده به طوری که خون اکسیژن کمتر که منجر به شرایط جدی تر ESRD. گسترش عروق خونی اکسیژن کافی و درخواست خون برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه فراهم می کند.

مرمت و بازسازی آسیب کلیوی

داروهای چینی در عملکرد کلیه به طور مستقیم با کمک دستگاه اسمز فعال می شود. به عنوان آسیب کلیوی است تا حدی تعمیر، بیماران مبتلا به ESRD یک زندگی صلح آمیز و یک خانواده شاد.

مزیت دیگر این روش درمانی است که می توان آن را به خانه گرفته تا پذیرش این درمان سازگار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان ESRD، شما می توانید به ما ایمیل ارسال enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مقابله با مشکلات تنفسی و آمونیاک در ESRD

بیماری مقابله با مشکلات تنفسی و آمونیاک ESRDCómo معامله با مشکلات تنفسی و آمونیاک در ESRD؟ کلیوی end-stage است اختلالات کلیوی با توابع کمتر renales.Como کلیه عملکرد آن برای یک مدت طولانی از دست می دهد، بسیاری از علائم جدی شروع به رخ می دهد، و مشکلات تنفسی و آمونیاک.

دلایل مشکلات تنفسی و آمونیاک در ESRD چه هستند؟

بیماری کلیوی end-stage باقی می ماند تابع کمتر کلیه، عملکرد ضایعات فیلتر ناکارآمد و سموم باعث می شود سپرده در مواد سمی sangre.Esas جریان خون در نتیجه آسیب به هر ارگان در بدن ما است. اگر آنها حمله به ریه ها، مشکلات زباله های مختلف بیش از حد respiratorios.Como موفق به از بدن خارج شوند ممکن است رخ دهد، شما می توانید آمونیاک در دهان احساس می کنم. آنها را مشکلات pacientes.Con به ارائه امید و اعتماد به نفس برای بیماران مبتلا به ESRD، درمان موثر به شدت مورد نیاز. در همین حال ESRD بیماران هم برای درمان در نقش بزرگتر گرانبها است.

چگونه برای درمان ESRD؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان موثر ESRD است، با این نسخهها کار در ESRD در دیدگاه های زیر است:

گسترش عروق خونی

خون آلوده به طوری که خون اکسیژن کمتر که منجر به شرایط جدی تر ESRD. گسترش عروق خونی اکسیژن کافی و درخواست خون برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه فراهم می کند.

مرمت و بازسازی آسیب کلیوی

داروهای چینی در عملکرد کلیه به طور مستقیم با کمک دستگاه اسمز فعال می شود. به عنوان آسیب کلیوی است تا حدی تعمیر، بیماران مبتلا به ESRD یک زندگی صلح آمیز و یک خانواده شاد.

مزیت دیگر این روش درمانی است که می توان آن را به خانه گرفته تا پذیرش این درمان سازگار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان ESRD، شما می توانید به ما ایمیل ارسال enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می تواند به جلوگیری از بیمار ریوی ESRD دیالیز

چگونه است بیمار ESRD می تواند به جلوگیری DiálisisESRD ریوی در مرحله نهایی که عملکرد کلیه باقی می ماند کمتر و دیالیز کلیه و پیوند دو گزینه برای درمان بیماری کلیه terminal.Bajo چنین شرایطی می باشد، دیالیز به ارمغان می آورد بسیاری از عوارض است. ادم ریوی یکی از ellas.Entonces است، چگونه می تواند بیمار ESRD جلوگیری از ادم ریوی در دیالیز ESRD؟

چرا ESRD بیماران تحت دیالیز آسان است برای دریافت ادم ریوی؟

دیالیز است بازده درمان reemplazo.Tome و امید به زندگی به حساب، دیالیز نقش عوامل فیلتر سمی ایفا می کند در خارج از بدن به عنوان ادرار و حفظ زندگی روزمره از دیالیز paciente.La به انجام حفظ خون روشن تا حدی. اما نتواند به از بین بردن ضایعات در اندازه خون grande.La شامل برخی از باقی مانده های در خون واقعیت است. چه چیزی بیشتر، دیالیز هیچ استفاده برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد renales.Así به عنوان هنوز هم کاهش عملکرد کلیه، ادم ریوی می تواند در دیالیز رخ می دهد.

ادم ریوی یک بیماری جدی است که باعث پیچیده ما می شود و بیماران درمان بیشتری sufrimiento.Por بنابراین، برای جلوگیری از دیالیز ریه، ما باید سایر درمان ها امن برای بیماران مبتلا به ESRD پیدا است.

چگونه برای جلوگیری از ادم ریوی در دیالیز؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده از داروهای چینی tradicionales.Con برای تکمیل درمان فشرده گرم است، ما باید نقاط دسترسی ویژه در پیدا BL 23 acupuntura.Es کانال فعال برای داروهای چینی به کلیه ها renales.Las بنابراین تعمیر آسیب کلیوی و بهبود عملکرد فعال داروهای چینی به دو کیسه های که از خارج می تواند مورد استفاده قرار داده است. بیماران باید یک رویا را به مواد مخدر در کلیه با کمک بسیاری از داستان های موفقیت ماشین آلات ósmosis.Tenemos در درمان بیماری کلیوی end-stage مانند ادم ریوی کار و جلوگیری از عوارض داشته باشد.

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان ESRD، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیابت چگونه چون بازگشت سفتی و ادرار ابری

دیابت چگونه چون بازگشت سفتی و دیابت TurbiaCómo ادرار باعث سفتی در پشت و ادرار تیره؟ دیابت دارای ویژگی های متمایز، که sangre.Con قند دیابت در دراز مدت، بیماری مزمن کلیه می تواند هر دو inducida.Mientras همچنین بسیاری دیگر از نشانه های جدی را دنبال کنید. سختی بازگشت و ادرار تیره دو تا از نشانه های شدید هستند.

چگونه دیابت باعث بازگشت سفتی و ادرار ابری؟

دیابت یک مشکل مزمن ناشی از مشکلات insulina.La انسولین می تواند قند خون را به انرژی که منجر به رسوب sangre.A قند دیابت در دراز مدت خوب است برای سلامت تغییر نمی باشد، بیماری مزمن کلیه است در نتیجه قند خون diabetes.El می سازد تا در صدمه به سیستم های بدن سازی خون riñones.Más و به طور خاص، قند خون این قدرت را دارد آسیب عروق خونی کوچک کلیه بنابراین بسیاری از مواد مفید نشت خارج از بدن و علائم رخ کلیه ادرار turbia.Cuando توسط سطح بالایی از قند در خون، عملکرد فیلتراسیون کلیه آسیب دیده است به طور جدی آسیب دیده در نتیجه باعث رسوب مواد زائد و سموم. این مواد مضر را نشانه وحشتناک مانند سفتی بازگشت.

چگونه به مقابله با تمام این علائم ناشی از دیابت؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نوآوری گیاهان طب چینی سنتی، است که توسط activados.Estos مواد مخدر داروهای چینی همه در گیاهان چینی بر اساس شکل گرفته، اما استفاده از خارج است. داروهای چینی فعال طور مستقیم وارد کنید کلیه از بین بردن حالت سکون، تنظیم سیستم های خون، تعمیر آسیب کلیوی و بهبود عملکرد کلیه است.

علاوه بر این، این درمان دارای یک رویکرد بهتر به هدر دفع در خارج از بدن در وهله اول و سپس فراهم می کند مواد مفید برای کلیه برای خود بهبود و خود regeneración.Cuando بهبود عملکرد کلیه، علائم زیادی ممکن است جدی موفقیت اجتناب کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان دیابت و بیماری کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان برای PKD با سطوح پتاسیم از 5.6 چیست

چه درمان برای PKD با سطوح پتاسیم 5.6Cuál درمان PKD است با سطوح پتاسیم از 5.6؟ بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی است کلیه و تمامی time.The توسعه کیست های متعدد و رشد با گذشت زمان، بسیاری از علائم graves.Los پتاسیم 5.6 به نظر می رسد یکی از نشانه های جدی ناشی از PKD است.

دلایل PKD با سطوح پتاسیم از 5.6 چیست؟

سطح پتاسیم در شرایط عادی تحت 5. هنگامی که داده ها در بالای آن، شما ممکن است از شرایط جدی PKD رنج می برند.

بیماری کلیه پلی کیستیک است بر اساس کیست های متعدد رشد quistes.Los ظلم روا در اطراف و آسیب رساندن به نفرون و موثر بر توابع renales.Cuando پتاسیم بالاتر از 5.6، فیلتر کلیه کمتر و پتاسیم کمتر از بدن است.

جدای از این، بسیاری از اعمال جراحی دیگر برای درمان PKD وجود دارد. بنابراین بیماران می توانند آنها را به همین دلیل برخی خون از exterior.Con این نقطه را مصرف، بیماران این فرصت را به سطح پتاسیم بالاتری دارند.

به منظور کاهش سطح پتاسیم، ما برای اولین بار برای درمان PKD.

درمان برای PKD با 5.6 ​​پتاسیم چیست؟

درمان فشرده گرم است در داروهای سنتی چینی بر اساس، داروهای چینی مانند آنها پردازش می شوند و به دو کیسه به منظور دادن به آنها را در کلیه ها directamente.Este خارجی و آثار درمان در کلیه های تعمیر آسیب کلیوی و بازیابی عملکرد کلیه است.

درمان فشرده گرم معروف برای درمان PKD است با از بین بردن حالت سکون و تنظیم سیستم های خون در نتیجه کاهش کیست و مطبوعات رشد مجدد فعال quistes.Las داروهای چینی مواد مفید برای از بین بردن ساختار کیست که بدن افت می کند ظرفیت احیا کننده از quistes.Cuando بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند توسط یک زمان، عملکرد کلیه به طور چشمگیری می تواند در بهبود هر دو نشت از پتاسیم و کاهش سطح پتاسیم.

اگر شما علاقه مند در فشرده سازی گرم و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD درمان، شما می توانید دکتر ما در خط مستقیم و یا مشورت پیام زیر را ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این می تواند بی حسی در پا باعث دیالیز

شما می توانید دیالیز علت بی حسی در دیالیز PiesPuede باعث بی حسی در پا؟ دیالیز است که معمولا برای بیماران کلیوی جدی آسیب، به ویژه برای مرحله 4 CKD و مرحله 5 CKD، با این حال، همچنین برخی از عوارض جانبی در حالی که کمک های القا نشانه های بیماری کلیه است.

شما می توانید دیالیزی باعث بی حسی در پا؟

دیالیز جایگزین به طور عمده فیلتر توابع، در واقع، به بیماران کمک میکند به حفظ زندگی روزمره. برخی از آوار در بزرگترین اندازه موفق به حذف از گذشت زمان cuerpo.Como، زباله بیشتر و بیشتر و سموم در کلیه و خون تجمع می یابد. Seriamente.Cuando خون خون آلوده به این سموم و مواد زائد است که می تواند سیستم عصبی میشود بی حسی در pies.Aparte این، بسیاری از عوارض و علائم دیگر شروع به توسعه آنچه که ممکن است زندگی مسالمت آمیز خود را مزاحم آسیب در گردش است.

چگونه برای تسکین علائم ناشی از دیالیز؟

آلودگی درمان خون در طب سنتی چینی است. ویژگی اصلی است که برای درمان خون به جای تلاش برای riñón.Con برای ایجاد یک محیط بهتری برای بهبود کارکرد کلیه، درمان آلودگی خون فیلتر contaminada.Mientras خون به همین دلیل نیز فراهم می کند تغذیه برای سیستم خون است. مکانیسم لخته و سیستم تشکیل دهنده خون آسیب دیده را می توان ترمیم گذشت زمان gradualmente.Como، درمان آلودگی خون باعث می شود که کلیه بازیابی دوباره اجتناب از توقف دیالیز و بی حسی در پا.

تصفیه خون

تصفیه خون شامل پلاسما ارز، جذب ایمنی، همودیالیز، hemoperfusion و hemofiltración.Pueden مواد زائد را برداشت و سموم در اندازه های مختلف، حصول اطمینان از شرایط مشخص خون renales.Son و تسکین تکنیک های پیشرفته ترین در جهان، جایگزین دیالیز.

اگر شما علاقه مند در درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان طبیعی برای درمان کیست های کلیه بدون دیالیز دو طرفه

درمان طبیعی برای درمان کیست های کلیه بدون دیالیز دو طرفه "مادر من از کیست های دو جانبه کلیه رنج می برد. ما از او شنیده دو ماه پیش هنگامی که مواد غذایی بود ultra.Quiero دیدن یک درمان طبیعی در چین برای کمک به التیام وجود دارد بیماری خود؟ "اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید.

لطفا بیش از حد نگران نباشید. دارای consulta.Como خود را به شما گفت، پدر خود را از کیست های دو جانبه کلیه رنج می برند و می خواهم برای پیدا کردن یک درمان طبیعی برای درمان enfermedad.A یک توضیح مفصل خود را به عنوان مرجع خود ساخته شده است. لطفا در خواندن برای کسب اطلاعات بیشتر.

به عنوان یک درمان طبیعی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه کاربردی خارجی از طب گیاهی چینی با هیچ عوارض جانبی به بدن humano.Durante روند درمان است، بیماران تنها نیاز به دروغ در رختخواب. آن را مانند یک ماساژ است.

مواد تشکیل دهنده دارویی موثر طور مستقیم می تواند آسیب کلیوی برسد و در بهبود گردش خون موثر می شوند، آن را گسترش کیست های کلیوی مهار، کوچک شدن اندازه کیست، سلول های آسیب دیده را ترمیم ذاتی کلیوی و بازگرداندن ساختار riñón.Después ناپدید، کیست در آینده تکرار نشود. پدر شما می تواند یک زندگی مولد لذت ببرید.

بنابراین، خداوند، اگر شما هنوز هم برای یک درمان طبیعی برای طب چینی کیست کلیوی دو طرفه پدر خود را به دنبال، شما را تشویق به میکرو چینی پزشکی در consideración.Si شما هر گونه سوال در مورد بیماری یا درمان ما خود، لطفا sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام برای ما.



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان بزرگ شدن کیست های PKD

چگونه برای درمان کیست های بزرگ PKDCómo درمان کیست بزرگ در PKD؟ بیماری کلیه پلی کیستیک بیماری کلیه با کیست های متعدد ژنتیکی کلیه است. در همین حال یک بیماری کلیوی familia.Algunos بیماران مبتلا به PKD در مراحل اولیه تشخیص داده است، آنها می توانند حتی در دوران کودکی خود لذت ببرید.

معرفی مختصری از کودکان مبتلا به کیست بزرگ

کودکان حملات بیماری کلیه پلی کیستیک از بین بردن فوق العاده دوران کودکی خود را و دادن padres.Aparte خود بار سنگین دلایل خانوادگی، کیست در کودکان نیز بر این اساس زیر گسترش:

کودکان کنجکاو در مورد همه چیز هستند و به طور کلی activos.Pueden خود صدمه دیده و ظهور عفونت های مختلف. عفونت های مختلف ایجاد محیط زیست بهتر برای رشد عفونت های quiste.Si در ما بدن، جریان خون نیز تحت تاثیر هر دو رشد رخ می دهد و بدتر شدن کلیه quistes.Con توسعه کیست، شرایط کلیه آنها نیز حفظ بدتر است.

سموم

PKD síntomas.Ellos هنوز هم مقدار آن درد پشت، هماچوری، فشار خون بالا، کم خونی و غیره. بنابراین بسیاری از قرص های niños.Si غربی برای کودکان آنها را برای مدت زمان طولانی، قرص های غربی ادامه به آوردن آسیب به کلیه ها توصیه می شود.

با کیست بزرگ زندگی کودکان به طور جدی تهدید می شود. بدون کنترل موثر، PKD می ESRD است.

چگونه برای درمان کیست های بزرگ در PKD؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy فعال activados.Las شامل داروهای چینی داروهای چینی در کلیه بنابراین درمان PKD از منظر raíz.Necesitamos کار پیدا BL 23 نقاط طب سوزنی در اولین lugar.Las داروهای چینی فعال 23 کمک دستگاه اسمز نقاط BL و وارد کلیه و کلیه ها آسیب برساند و احیای بهبود عملکرد هر دو کیست renales.Mientras نیز کاهش می یابد و فشار از وقوع کیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کاهش سطح قند در نفروپاتی دیابتی آلتو

کاهش سطح قند در نفروپاتی آلتو DiabéticaCómo کاهش قند خون در نفروپاتی دیابتی؟ شما می دانید نفروپاتی دیابتی است که توسط شرایط را طولانی شکر باعث sangre.Así راه هایی برای درمان این بیماری است که نزدیک به مرتبط کنترل سطح قند خون؟

چگونه قند خون منجر به نفروپاتی دیابتی؟

قند خون بالا عناصر بزرگ هستند که بزرگتر از سوراخ کوچک در عروق کوچک sanguíneos.Los گلومرول با عروق خونی کوچک تشکیل شده است، که تابع از فیلتر مواد زائد و سموم از نتیجه cuerpo.Por آسیب است بلند مدت قند خون بالا منجر به نفروپاتی کلیه diabética.Cuando به طور فزاینده آسیب دیده، علائم زیر پروتئینوری، فشار خون بالا، کم خونی و ... می باشد

بر اساس تحقیقات ما، بیشتر و بیشتر مردم وجود داشته diabetes.Mientras بنابراین، آن را نیز یک عامل ناشی از نفروپاتی دیابتی. وجود دارد مقدار زیادی از داروهای غربی diabética.A نفروپاتی اگر چه علائم شدید زنده مانند قند خون بالا موثر است، اما همچنین به ارمغان می آورد آسیب به کلیه ها. گیاهان چینی معروف در کنترل بیماری کلیوی با درمان قند خون می باشد.

چگونه برای کاهش قند خون در نفروپاتی دیابتی؟

آلودگی درمان خون با هدف درمان خون به جای درمان کلیه با گیاهان chinas.A خون حاوی مقدار زیادی قند در مکانیسم لخته شدن خون و مکانیسم تشکیل خون به طور جدی آسیب دیده .بنابراین، چینی آلودگی خون درمان گیاهی از بین بردن حالت سکون از جمله قند خون از cuerpo.Mientras هر دو نیز تغذیه برای سیستم خون فراهم می کند. هنگامی که خون روشن است، بار کلیه ها alivia.Cuando تجربه نیز به کلیه جریان، تغذیه کلیه جذب خون به وضوح بهبود عملکرد کلیه و تعمیر آسیب کلیوی.

بنابراین گیاهان چینی می تواند قند خون بالا در نتیجه درمان نفروپاتی دیابتی را درمان کنند. اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی می توان پیام های ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان علایم FSGS با طب چینی

چگونه به مقابله با علائم FSGS پزشکی ChinaFSGS به معنی گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال، بیماری های کلیوی است که می تواند باعث glomeruloesclerosis.Cuando با FSGS تشخیص داده شود، در ابتدا، معمولا هیچ علامت آشکاری از glomeruloesclerosis.Sin اما با گذشت زمان، علائم می تواند به نظر می رسد و توسعه. این علائم عبارتند از:

خستگی

خستگی در FSGS است که عمدتا توسط کم خونی ناشی از آنجا که سلول های قرمز خون کمتر از ارزش کلیه های سالم referencia.Los است می تواند یک نوع هورمون به نام اریتروپویتین است که مسئول تولید به اندازه کافی گلبول های قرمز خون که از طریق حمل اکسیژن ترشح از بافت های بدن ما است.

ورم

از آنجا که کلیه آسیب دیده از دست دادن توانایی به دفع آب اضافی از بدن شما، احتباس مایعات presentará.En این زمینه، شما ممکن است تورم یا ادم در نقاط مختلف بدن خود را مانند اطراف چشم پاها، صورت دارند ، دست ها، تورم شکم و inferior.La یا ادم می تواند باعث اشکال در تنفس. علاوه بر این، التهاب می تواند دردناک باشد و همچنین می تواند افزایش وزن سریع می شود.

تغییرات در ادرار

می تواند تجربه کف و یا حباب ادرار توسط proteinuria.Y باعث از علل عمده پروتئین در ادرار نشت پروتئین غیر طبیعی به علت وخامت glomerular.Además غشای پایه است، رنگ بیماران مبتلا به FSGS است که معمولا نارنجی تیره یا چای رنگ. بیماران کاهش یافته است خروجی ادرار و حتی آنوری. فشار خون بالا.

ما می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy جایگزین خوبی برای دیالیز و پیوند می تواند بیماری های کلیوی را درمان، بهبود میکروسیرکولاسیون کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه آسیب دیده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ما ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: 18230015367 به طور مستقیم +86 ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان یبوست در بیماری مزمن کلیه

چگونه برای درمان یبوست بیماری کلیه در CrónicaCómo درمان یبوست در بیماری مزمن کلیه؟ بیماری مزمن کلیه یک بیماری کلیوی طولانی plazo.Si شما می توانید درمان مناسب را پیدا نمی باشد، صدمه به کلیه ها به طور مداوم در به ارمغان می آورد یبوست جدی complicaciones.El است یکی از عوارض ناشی از توسعه CKD.

ارتباط یبوست و CKD

بیماری مزمن کلیه یک بیماری پیشرونده بدون درمان موثر است، CKD می تواند به علائم متعددی است که می تواند paciente.Como روزانه زندگی همه می دانیم مختل شود، کلیه ناکارآمد مشکل دارد فیلتر مواد زائد و سموم از بدن است. هنگامی که مواد زائد و سموم در خون تجمع می یابد، آن را توسعه چند یبوست complicaciones.El یکی از آنها است. هنگامی که یبوست رخ می دهد، زندگی بیمار می شود پزشکان sufrimiento.Aunque را قرص برای کاهش وضعیت در یبوست CKD، عود یبوست قبل از یا یبوست después.Tratar درمان به معنای رخ می دهد بیماری مزمن کلیه از منظر ریشه.

چگونه برای درمان یبوست در بیماری مزمن کلیه؟

درمان فشرده گرم درمان پیشرفته ترین چینی است، دارای شهرت خوب در تعمیر آسیب کلیوی و بهبود کارکرد کلیه.

اول، جلوگیری از صدمه به کلیه ها است.

گسترش عروق خونی. گسترش عروق خونی اکسیژن و خون به اندازه کافی توسط کلیه را فراهم می کند.

کلیه را می توان بیشتر محافظت می شود.

ضد التهاب می شود. التهاب است پاسخ دریچه گاز یکی دیگر از تشدید شرایط کلیه است. باکتری آماده حمله به بیماران در هر momento.Una می هنگامی که شما شروع به حمله، داروهای فعال چینی می تواند همه چیز ممکن است برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده است. یبوست می تواند آرامش را به عنوان CKD CKD بهتر به کنترل شود.

ضد انعقاد. اگر زباله بیش از حد انباشته در خون، آنها می توانند در هر نقطه از تشکیل لخته شدن خون سپرده.

به طور خلاصه، با کمک از این درمان، بیماری های کلیوی می تواند به خوبی کنترل شده و تمام علائم و نشانه های آن خواهد شد برای اطلاعات در مورد از بین رفته یکی uno.Si و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان CKD فقط ارسال ایمیل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما در اینجا در حال انتظار برای کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه در درمان نارسایی قلبی در PKD

چگونه در درمان نارسایی قلبی در PKDCómo نارسایی قلبی درمان در PKD؟ بیماری کلیه پلی کیستیک اختلال پیچیده ای است که تاثیر بدی بر همه familia.Lo خود بدتر است، با توسعه این بیماری، عوارض بسیاری از پیگیری قرار دادن و به مخاطره می اندازد زندگی بیمار، و نارسایی قلبی یکی از عوارض جدی است.

چگونه می توان نارسایی قلبی PKD وادار؟

گسترش و کمیت: PKD یک اختلال ژنتیکی است که کلیه رشد بستگی به رشد کیست quistes.El دارای دو آدرس است. به عنوان رشد کیست، تبدیل شدن آنها به کامل از مایع در نتیجه فشار قوی در ساختار کلیه riñones.Cuando تحت تاثیر قرار است توسط کیست در حال رشد قرار دادن، توابع کلیوی گم شده gradualmente.Ya می دانید، کلیه است تابع فیلتر کردن، تنظیم عملکرد و غیره. تابع فیلتر معمولا می شود ضربه اول از فیلتراسیون quistes.Función اشاره به حذف مواد زائد و سموم از بدن به عنوان orina.Por برعکس، زباله و مواد سمی در بدن ما خواهد شد بدون توابع سالم کلیه ساخته شده است. وقتی قلب در رسوب مواد زائد و سموم درگیر، نارسایی قلبی به شکست desarrollarse.La PKD قلب شروع است یک عارضه جدی در PKD، ممکن است زندگی بیمار در سرعت را تهدید کند. بنابراین ما باید به عجله بسر می رسانید به پیدا کردن درمان مناسب برای آن است.

چگونه برای درمان نارسایی قلبی در PKD؟

نوآوری پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک چینی سنتی طب گیاهی، اثر قابل توجهی در درمان PKD.

مشخص شده است که داروهای چینی طبیعی و شناخته شده برای اثربخشی آن در کنترل پیشرفت بیماری کلیوی poliquística.Pero بسیاری از خارجی ها در مورد مایع داغ procesión.Peor پیچیده خود را می توانید سایر ارگان ها در بدن ما آسیب شکایت می باشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy غلبه بر این معایب را می توان به طور موثر بدون اثر بسیار PKD secundario.Si در مورد این درمان برای جزئیات یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید برای ما پیام بگذارید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان بهترین برای PKD محل دیالیز چیست

بهترین درمان برای دیالیز یک بار PKD چه درمان بهترین برای PKD DiálisisCuál محل سکونت است؟ بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند هر کسی در هر سنی حمله، rápido.Sin توسعه روش های درمانی بسیار موثر، بیماران مجبور به شرایط دیالیز، که برخی از عوارض جانبی را، در حالی که بهبود علائم.

بهترین درمان برای PKD زمان دیالیز چیست؟

دایره درمان می تواند یک جایگزین بسیار خوبی برای دیالیز، اشاره به درمان به طوری که له داروهای چینی است که می تواند سم از بین بردن، رنگ آنها را در نقاط مختلف بدن با توجه به بیماری های مختلف، و از بین بردن مواد سمی از سطوح مختلف خون با داروهای متفاوت است.

تشخیص و تعیین دایره

یافتن بیماری پوستی واکنش های تئوری و لمس نصف النهار منطقه است.

رسم چرخه چرخش در منطقه تست با داروهای خاص چینی.

حکومت

یک بار در روز، قرعه کشی دوره چرخش در هر یک از مناطق آزمون پنج بار دایره جهت عقربه های ساعت در شرایط سرد، در حالی که در جهت مخالف در بیماری های ساعت calor.4-8 بعد، یک حمام گرم و چرخه بشویید. دوره کوتاه درمان به مدت هفت روز دوره های طولانی درمان به مدت 49 روز.

اثرات کوتاه مدت

تظاهرات بیماری موثر در سرد: تب، بثورات قرمز رنگ، درد، گرما، عرق کردن، وزوز گوش، افزایش اشتها، و غیره

بیماری تظاهرات حرارت موثر: پوست رنگ پریده، نقاط تاریک، عرق کردن، سرگیجه، وزوز گوش، اسهال، و غیره

دارو

رسم عوامل بیماری زا سمی به ماهیت داروهای چینی و گرداب مکش

استفاده از داروهای چینی که بیرون کشیدن رطوبت سرد سرد برای از بین بردن رطوبت

استفاده از جذب داروهای چینی از گرمای مرطوب به حذف رطوبت حرارت

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان دایره و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام. ایمیل ما: enfermedad-renal@hotmail.com.



:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

PKD می تواند کلیه جدید از یک دهنده آلوده

PKD می تواند کلیه جدید PKD DonantePuede آلوده آلوده کلیه جدید از یک دهنده؟ مشخص شده است که، بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال کلیوی به ارث برده جدی و دیگر اعضای تیمارهای مختلف familia.Existen برای پیوند کلیه است و آن را یکی از رایج است.

PKD آیا می توانم یک کلیه جدید از یک دهنده آلوده؟

حملات بیماری کلیه پلی کیستیک مردم بیشتر و ممکن است در هر edad.Depende رشد کیست و کیست که یک سیال توانایی rebrote.El قوی تولید کیست های کلیه شتاب رشد رخ می دهد .این مایع تولید شده توسط کلیه تسریع رشد بیماران مبتلا به PKD شرایط quistes.Algunos پیوند کلیه در امید تسکین شرایط خود را. به عنوان کیست بزرگ در این دوره است، کیست شکستن به راحتی جریان این راه بسیاری از fluido.Cuando شروع به اخلال در کلیه جدید، کلیه جدید معرض خطر بیشتری از بودن contaminado.Por بنابراین می تواند PKD آلوده کلیه جدید از یک دهنده. اگر شما یک بیمار از PKD، شما خوش شانس در مراحل اولیه بیماری کلیه پلی کیستیک می باشد. شما بهتر پیدا یکی دیگر از درمان به منظور کاهش سرعت پیشرفت PKD در محل کلیه است.

آیا درمانی غیر از پیوند کلیه برای درمان PKD وجود دارد؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ایجاد و نوآوری از طب سنتی چینی است که مزایای زیر در درمان PKD است.

مرمت و بازسازی آسیب کلیوی

بهبود کارکرد کلیه

آن را در کاهش کیست و فشار شیوع کیست تمرکز دارد.

داروهای چینی باید عضو سایت باشید مواد مفید از بین بردن ساختار هستند و ستم کیست رشد مجدد کیست.

داروهای چینی فعال تنظیم سیستم های خون انجام این کار مایع در گردش خون.

داروهای چینی فعال ارائه تغذیه به کلیه بنابراین تحقق خود بازسازی و خود شفا.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید به ما ایمیل ارسال enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پا گرفتگی عضلات پس از دیالیز چگونه آن را درمان

پا گرفتگی عضلات پس از دیالیز چگونه TratarlaPie گرفتگی بعد از دیالیز چگونه آن را درمان؟ مشخص شده است که دیالیز می تواند نشانه های نارسایی کلیه تسکین، بلکه به برخی از عوارض در حالی که گرفتگی و مواد غذایی یکی از آنها است.

علل گرفتگی پا بعد از دیالیز چیست؟

اگر چه علت گرفتگی عضلات پا و ناشناخته در عضلات دیگر گرفتگی است، سه شرط به نظر می رسد افزایش گرفتگی عبارتند از: افت فشار خون. بیمار در زیر وزن خشک است. با استفاده از محلول دیالیز تحت سدیم.

اسپاسم های عضلانی هستند اغلب با baja.También فشار خون همراه می تواند رخ دهد هنگامی که شما زیر وزن خشک می باشد. گرفتگی عضلانی شدید در نزدیکی پایان درمان دیالیز تجربه و ادامه در حالی که برای بعد از دیالیز است که اغلب به علت کم شدن آب بدن.

چگونه برای درمان گرفتگی پا بعد از دیالیز رخ داده است؟

هنگامی که شما گرفتگی و فشار خون پایین، کارکنان دیالیز می تواند نرمال سالین، که می تواند مایع در بدن و عضله گرفتگی خود را افزایش دهد می تواند relevado.Además، هیپرتونیک سالین یا قند را می توان با توجه به من بدهید. گرما و ماساژ برای گرفتگی عضلانی می تواند کمک به تسکین گرفتگی مزمن پا dolor.Para ممکن است تجویز گنه گنه، کارنیتین و یا دیگر medication.Use جلوگیری از گرفتگی، مطمئن شوید که شما را به محدودیت های مایع و سدیم خود را هر روز چوب .Press تعادل بین وزن خشک و سود در مایعات لازم است.

در واقع، اگر شما می خواهید برای جلوگیری از مشکلات ناشی از دیالیز آن را بهتر است برای پیدا کردن راه های دیگر reemplazarlo.Aquí من توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است، که یک درمان طبیعی و ایمن برای بیماری کلیوی با کمک از این درمان، بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز لذت ببرید.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما ممکن است پیام را ترک به ما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 807
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه کاری می تواند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که می تواند دیالیز ندارد انجام

چه کاری می تواند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که ممکن است داشته DiálisisQué می تواند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی که دیالیز تحت دیالیز نمی به عنوان یکی از شایعترین اشکال نارسایی کلیه انجام می شود؟ انجام می شود، مفید است به طولانی شدن زمان زندگی بیمار و بهبود کیفیت زندگی در یک time.However، همه بیماران توصیه به آن را، برای وضعیت جسمی خاص آن است.

چه کاری می تواند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی که دیالیز تحت نمی انجام می شود؟

اول، آنها باید تنظیمات در رژیم غذایی خود را، شما می دانید، رژیم غذایی مناسب نه تنها می تواند بار کلیه ها را کاهش دهد، اما همچنین می توانید آنها را از آسیب اساس mayores.En در این نقطه محافظت، شما باید برخی از راه های دیگر را امتحان کنید برای درمان بیماری خود، شما می دانید، دیالیز تنها salida.Para این بخش از بیمار است که می تواند دیالیز میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ندارد توصیه می شود، که می تواند بیماران به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کمک نمی کند کلیه.

چگونه می توان بیماران کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مبتلا به نارسایی کلیه؟

شما می دانید، دلیل این که چرا بیمار طول می کشد شکست دیالیز کلیوی با توجه به عملکرد کلیه inferior.Así که این نوع درمان کمک می کند تا بیماران با نارسایی کلیوی برای جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر اساس طب سنتی چینی ابداع شد و هدف آن بهبود عملکرد renal.Además، تمام گیاهان در آن از طبیعت هستند، بنابراین این درمان می تواند به نارسایی کلیه بدون درمان بسیاری از عوارض جانبی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ما ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: 18230015367 به طور مستقیم +86 ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()