نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی چینی مفید است برای بیماران مبتلا به PKD برای جلوگیری از دست دادن عملکرد کلیهطب سنتی چینی مفید است برای بیماران مبتلا به PKD برای جلوگیری از دست دادن عملکرد کلیه

بیماری PKD پلی کیستیک کلیه یک بیماری کلیوی ژنتیکی با کیست های متعدد تشکیل در کلیه ها است و باعث صدمه به کلیه ها و به تدریج به دست دادن عملکرد کلیه منجر شود. درمان برای جلوگیری از دست دادن عملکرد کلیه برای بیماران مبتلا به PKD چیزی مهم است.

Pulak دوتا هندی جوان است و با PKD 7 سال تشخیص داده شد. و این بیماری در زمان تلاش زیادی برای او، که درد internittent و خون در ادرار حدود 3 سال متحمل شده بود. دکتر محلی گفت که هیچ درمانی برای درمان PKD وجود دارد، و او را به دیالیز یا پیوند کلیه در طول عمر خود صبر کنید. به منظور رسیدن به برخی از درمان های جایگزین، او تصمیم گرفت برای آمدن به چین برای درمان درمان PKD از طب چینی.

هنگامی که او به بیمارستان ما آمد، دکتر را می سازد یک محاکمه سیستمیک برای او. او 222 * 93 * 102 میلی متر، کلیه راست 238 * 105 * 112 میلی متر، هر دو بسیار بزرگتر از کلیه نرمال نشان داد کلیه سمت چپ او. بزرگترین کیست در کلیه راست است 71 * 61 میلی متر، کلیه چپ 41 * تنها 42mm است. سنگ در کلیه چپ 10 * 5 میلی متر. هموگلوبین 105 گرم / L، 6.05 میلی مول تری گلیسرید / L، ALT 49 U / L

بسته به مورد خود شما، تیم متخصص ما یک برنامه درمانی سیستمیک برای او ساخته شده، از جمله طب میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی، طب سوزنی، درمان آلودگی خون، و غیره این درمان هدف کاهش کیست های خود و بازگرداندن عملکرد کلیه، PKD می تواند متوقف شود، و کم خونی نیز به طور موثر اصلاح کرد.

پس از درمان منظم، وضعیت خود است پیشرفت های عمده:

کلیه چپ: 214 * 88 * 100 میلی متر، کلیه راست: 230 * 100 * 112 میلی متر است

بزرگترین کیست در کلیه راست: 88 * 65 میلی متر، بزرگترین کیست در کلیه چپ: 41 * 33 میلی متر. سنگ در کلیه چپ: 5.8 * 3.7mm.

سطح هموگلوبین افزایش یافته و به 113 گرم / L، سطح تری گلیسرید کاهش می یابد به 1.35 mmol / L و ALT به 17 U / L کاهش یافته است

Pulak دوتا با اثرات درمانی آن بسیار راضی است، و ما معتقدیم که وضعیت آنها می تواند بهتر و بهتر با در نظر گرفتن درمان های اضافی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان طب چینی برای PKD، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همیشه اینجا برای کمک به.



:: برچسب‌ها: عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مواد غذایی با بیماری مزمن کلیه اجتناب شودمواد غذایی با بیماری مزمن کلیه اجتناب شود

به عنوان بیمار به بیماری مزمن کلیه، شما باید بدانید که رژیم غذایی نقش مهمی در توسعه بیماری خود را ایفا می کند، پس از آن شما به نگرانی در مورد رژیم غذایی روزانه خود نیاز دارید. از آنجا که رژیم غذایی برنامه ریزی شده است که می تواند بار از کلیه را کاهش می دهد و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده است. در مقاله زیر، ما در مورد مواد غذایی برای جلوگیری از مبتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD) صحبت کنید. شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان کمک مشورت کنید.

در اینجا پیشنهادات خود را برای رژیم غذایی CKD توسط دکتر در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang ارائه شده است.

1. سال. مازاد بدتر از تورم و فشار خون بالا با بیماری مزمن کلیه می شود بنابراین شما نیاز به محدود کردن مصرف نمک و اجتناب از غذاهای پر سدیم.

2. پروتئین. شما نیاز به محدود کردن مصرف پروتئین و مقدار کافی از پروتئین با کیفیت بالا در رژیم غذایی روزانه خود را. این می تواند کمک به کاهش ضایعات و کاهش بار کلیه است.

3. پتاسیم. غذاهای غنی نیز باید اجتناب شود، زیرا مصرف پتاسیم بیش از حد می تواند بار کلیوی افزایش دهد و باعث پتاسیم بالا در خون، و می تواند به برخی از عوارض جانبی جدی منجر شود، از جمله ضربان نامنظم قلب، نارسایی قلبی، گرفتگی عضلانی و یا حتی مرگ ناگهانی.

4. فسفر است. غذاهای سرشار از فسفر باید اجتناب شود زیرا سطح بالایی از فسفر در خون می تواند به غلظت کم کلسیم منجر شود و باعث مشکلات استخوانی.

5. مایعات. اگر شما ادم شدید و یا فشار خون بالا در بیماری مزمن کلیه، برای جلوگیری از مصرف مایعات بیش از حد لازم است. و مقدار مایع که ممکن است باید در مورد خود شما بستگی دارد.

بالا برخی از مواد غذایی برای جلوگیری برای شما به بیماری مزمن کلیه. از آنجا که بیماری مزمن کلیه بیماری کلیوی پیشرونده است، به عنوان شرط بیماری خاص نیز ممکن است متفاوت از مورد به مورد باشد، به یک رژیم غذایی برنامه ریزی شده بستگی به مورد خود شما لازم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان یا بیماری مزمن کلیه شیوه زندگی سالم، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید پیام زیر را ترک.



:: برچسب‌ها: عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی دیابتی بیمار روسی: من Muchoa راضی با شفا کارکنان هستمنفروپاتی دیابتی بیمار روسی: من Muchoa راضی با شفا کارکنان هستم

بیماری کلیوی ناشی از دیابت، اشاره به بیماری کلیوی ناشی از دیابت در دراز مدت کنترل نشده، و یک بیماری کلیوی پیشرونده است که در نهایت می تواند تبدیل به نارسایی کلیه بدون درمان موثر است.

او یک بیمار نفروپاتی دیابتی در روسیه است، و با این بیماری را برای یک سال تشخیص داده شده است. او همیشه از ادم رنج می برد و احساس خستگی در تمام طول روز. دکتر محلی به او دارو برای کنترل نشانه های خود را، اما هیچ درمانی برای آسیب کلیه وجود دارد. به منظور دستیابی به یک درمان موثر برای دیابت و جلوگیری از نارسایی کلیه، آنها در اینترنت جستجو کرده اند و در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت به دست. با امید به درمان از طب سنتی چینی به چین آمد.

پس از یادگیری شرایط خاص خود را با استفاده از آزمون های سیستمیک، کارشناسان ما انجام یک برنامه منظم برای درمان آن، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، پا حمام درمانی، درمان خوراکی طب چینی، طب سوزنی، و غیره همه این روش های درمانی چینی در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang ارائه شده است.

در اینجا توابع گرفتن این درمان برای نفروپاتی دیابتی هستند.

1. برای تنظیم سطح قند در خون و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها

2. گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون، آن می تواند کمک به مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها، که می تواند آسیب کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه

3. هنگامی که عملکرد کلیه به طور موثر بهبود یافته است، علائم آن نیز به خوبی کنترل می شود.

از طریق یک روش سیستماتیک با طب چینی، نفروپاتی دیابتی به خوبی کنترل شده، و به من گفت که آن را بسیار بیشتر راضی اثرات درمانی خود را. ما باور داریم که شرایط خود را بهتر و بهتر با کمک طب چینی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان نفروپاتی دیابتی در بیمارستان ما، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر آنلاین ما مشورت، ما کمک بیشتری می دهد.



:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا طب چینی Osmotherapy بهتر از دیالیز برای بیماران مبتلا به GFR 9 استچرا طب چینی Osmotherapy بهتر از دیالیز برای بیماران مبتلا به GFR 9 است

من یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه هستم و GFR من 9 است، اما هنوز هم خروجی ادرار خوب است. من می خواهم بدانم در طب چینی برای من کار خواهد کرد؟ آیا بهتر است که دیالیز؟

در واقع، به عنوان مثال، طب چینی بهتر از دیالیز است، چرا که نه تنها می توان برای از بین بردن علائم، اما همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور بهبود عملکرد کلیه است.

چرا ما بیمار را تشویق به دیالیز؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز سریع ترین راه برای پاک کردن آن از قسمت بدن از سم به سر می برد بخشی از عملکرد کلیه است. کراتینین روشن می سازد دور به طور موقت، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است. از آنجا که عملکرد کلیه آسیب دیده است، این باقیمانده را نمی توان از بدن خود را اخراج، سپس آنها را در بدن خود به سمت چپ، از جمله زباله micromolecule (کراتینین، اوره و اسید اوریک در خون)، زباله از مولکول های نیمه (مانند C و PTH-CYS) باقی مانده و مولکولهای (مانند HCY، RBP و BMG). اما دیالیز است تنها قادر به ملاقات زباله micromolecule، نمی تواند تمیز کردن پس از مولکول های نیمه و مولکولهای زباله. با زباله های زیادی در بدن، از آن آسان است برای گرفتن نارسایی قلبی است. دیالیز نیز باعث می شود بسیاری از عوارض جانبی مانند خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش و اثرات عفونت.

چرا طب چینی بهتر از دیالیز است؟

از آنجا که از گیاهان دارویی چینی به طور عمده در پرستاری محیط داخلی بدن متمرکز شده است، و می تواند بخش های آسیب دیده از کلیه به طور مستقیم برسد و می تواند مشکلات کلیه را از پایه به طور موثر حل کند. تنها زمانی که عملکرد کلیه از سال پایه بهبود یافته است، تمام علائم ناراحت کننده به حالت عادی بازگشت به تدریج. اگر شما علاقه مند در درمان از گیاهان چینی و درمان مرتبط هستند، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک ما، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد امکان پذیر است.



:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ادم در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: شما می توانید عملکرد کلیه خود را بهبود می یابندادم در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: شما می توانید عملکرد کلیه خود را بهبود می یابند

ادم یکی از علائم شایع بیماری مزمن کلیه است، و زمانی که درد و رنج ادم شما هم نگران هستید. پس چه درمان است که مصرف در حال حاضر برای ادم؟ آیا درمان موثر است؟ این مقاله به شما می گوید کنترل ادم در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه باید به طور موثر دوباره بازسازی شد.

چرا شما نیاز به بازگرداندن عملکرد کلیه در CKD مرحله 4؟

همانطور که همه ما می دانیم، عملکرد کلیه های سالم به حذف مایعات اضافی از خون است. در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، کلیه ها به شدت با 15٪ -29٪ از عملکرد کلیه چپ آسیب دیده بودند، چرا که کلیه ممکن است به خوبی کار نکنند. مایع اضافی می تواند به طور موثر با عملکرد پایین کلیه فیلتر کنید. علاوه بر این، آسیب شدید کلیوی نیز می تواند باعث نشت پروتئین در ادرار، که همچنین می تواند به ادم سرب در فضای بافت. بنابراین، ادم در 4 مرحله CKD است که عمدتا توسط آسیب کلیوی شدید و اختلال عملکرد کلیوی ایجاد می شود، به آن نیاز دارد به درمان است که می تواند عملکرد کلیه را بازگرداند.

درمان که می تواند عملکرد کلیه در CKD مرحله 4 بهبود چیست؟

برای بازگرداندن عملکرد کلیه در CKD مرحله 4، درمان طب چینی انتخاب خوبی است چرا که آن را طبیعی تر است و باعث هیچ عوارض جانبی به شما.

در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، کارشناسان ما استفاده از بیش از 30 سال تجربه در برخورد با همه نوع از بیماری های کلیوی، و ساخته شده اند یک روش سیستماتیک مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است، که چهار یک درمان.

شامل چهار درمان های اصلی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی، بیماریهای دهان چینی، Maikang مخلوط. این درمانها توابع زیر است:

- رگهای خونی را گشاد و بهبود گردش خون

- حذف مواد زائد از خون و افزایش حجم خون به کلیه ها

- آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها، که می تواند ظرفیت خود شفا از سلول های ذاتی کلیه تحریک و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده

- تنظیم سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه

از طریق یک درمان سیستمیک CKD مرحله 4 می توان آن را به خوبی کنترل، که می تواند کمک به جلوگیری از پیشرفت بیماری است. هنگامی که کلیه خود را می توانید به خوبی کار، ادم را می توان از ریشه کنترل می شود. اگر شما علاقه مند با درمان ما، یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری های کلیوی هستند، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر آنلاین ما مشورت، شما همچنین می توانید پیام خود را در زیر ترک، ما به شما کمک کند با همه چیز.



:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در مرحله 3 بیماری کلیه می تواند معکوس شوددر مرحله 3 بیماری کلیه می تواند معکوس شود

بیماری مزمن کلیوی (CKD) بدان معنی است که تا از دست دادن غیر قابل برگشت از عملکرد کلیه و گلومرول وجود داشته است. با این حال، درمان طب سنتی چینی است که می تواند به بیماری های کلیوی تا حدی معکوس وجود دارد.

است یک روش سیستماتیک از طب چینی که رفتار بیماری های کلیوی از ریشه و آسیب کلیه معکوس تا حدودی وجود دارد.

1. درمان آلودگی خون

پس از سالها تجربه بالینی و تحقیقات، پزشکان ما کشف علت خون آسیب کلیه آلوده است. اگر آلودگی terpaia خون می تواند در زمان تمیز، صدمه به کلیه بیشتر ایجاد می شود. بنابراین، اولین قدم این است برای پاک کردن خون. در این روش درمانی ترکیبی از روش های مختلفی از تصفیه خون، مانند جذب ایمنی، hemofiltration و پلاسما. سموم مولکولی کوچک، متوسط ​​و بزرگ همه می توانند از بدن شما برداشته شده. علاوه بر این، درمان آلودگی خون همچنین می توانید برخی از مواد مغذی را برای بدن شما فراهم کند. این کار باعث ایجاد یک محیط داخلی خوبی برای بازیابی کلیه است.

2. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

هدف از میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است بافت کلیه ترمیم زخم و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، دیالیز و پیوند کلیه می تواند اجتناب شود. داروهای میکرونیزه دو کیف های پزشکی می باشد. با کمک دستگاه اسمز و مواد مخدر نفوذ موثر ممکن است موثر تر برای نفوذ شود آسیب مستقیم کلیوی. با خواص اتساع عروق خونی، جلوگیری از التهاب و لخته شدن، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی، از بین بردن استاز خون و کمپلکسهای ایمنی و تامین مواد مغذی، سلول های کلیه مجروح را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند بسیاری را بهبود بخشد. در این روش درمانی بیش از شش هزار نفر در سراسر جهان تحت درمان است. اگر می خواهید سعی کنید این درمان، من باید برای آمدن به چین برای درمان.

درمان آلودگی خون و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تنها دو درمان منحصر به فرد در بیمارستان ما هستند. ما همچنین درمان های دیگر مانند مای کانگ مخلوط، حمام درمانی، حمام پا، طب سوزنی، بخار درمان و فتیلهگذاری درمان، و غیره درمان طب چینی می تواند مرحله 3 بیماری کلیه معکوس می باشد. داروهای غربی فقط نشانه ها را کنترل کنید. بنابراین انتخاب خوبی برای شما می باشد را به اتخاذ درمان طب چینی.

اگر شما علاقه مند در طب سنتی چینی می باشد، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما می توانید تمام شما کمک کند با همه چیز E مشورت کنید.



:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی ممکن است PKD راهنما با کراتینین بالا
طب چینی ممکن است کمک به PKD با کراتینین بالا "سلام، دکتر. مادر در قانون من یک بیمار PKD با کراتینین بالا است، من می خواهم بدانم که چرا PKD می توانید بسیاری از نشانه ها را ایجاد و چگونه آن را درمان؟ آیا واقعا چینی دارو می تواند آن را به خوبی برای بیماران مبتلا به PKD درمان؟ "

چرا PKD می توانید بسیاری از علائم شود؟
همه از اطلاعات نشان می دهد که وضعیت فعلی او در حال حاضر شدید بوده است و به نارسایی کلیه پیشرفت کرده است. از آنجا که تنها در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی از عوارض آن رخ خواهد داد به طور عمده با کم خونی، نارسایی قلبی و پتاسیم بالا. کم خونی کلیوی، فشار خون بالا و اختلال الکترولیت، مانند کم کلسیم و فسفر بالا: این شکست منجر شود کلیوی به کوچک از کلیه و عوارض مانند بود. علاوه بر این، کیست به آسیب عملکرد کلیه خود را ادامه خواهد داد.

چگونه برای درمان PKD با بسیاری از علائم؟
ما درمان جامع برای پرونده او استفاده خواهد کرد. در مرحله اول، او نیاز به حفظ یک دولت خوب در رژیم غذایی روزانه، زندگی و همچنین خلق و خوی. در مرحله دوم، استفاده از برخی داروها برای کمک به درمان، این داروها می تواند کنترل او کمک کند و بردن کسانی که علائم. ثالثا، در حالی که پس از حل علائم، او نیاز به تنظیم ایمنی و آسیب دیده را ترمیم سلول های ذاتی کلیه او برای رسیدن به هدف بازگرداندن عملکرد کلیه خود را به تدریج و بالا بردن خروجی ادرار و همچنین ترویج جریان خون در کلیه ها او را. فقط در این راه، بیماری کلیوی او می تواند بازیابی به طور کامل دریافت کنید.

به طور کلی، درمان اصلی طب گیاهی چینی و طب غربی کمک با. با کمک این درمان، عملکرد کلیه تعمیر کردم و بعد از چینی درمان طب گیاهی خاص ما بهبود یافته، به طوری که این بیماری می تواند با تاخیر و بیمار ممکن است به درمان دیالیز اجتناب کنند.

شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای مرحله PKD 3 نفر
چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای مرحله PKD 3 PatientsHow برای جلوگیری از دیالیز برای PKD مرحله 3 نفر؟ همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری کلیوی ژنتیکی است، با این بیماری را بدتر می رود، پزشکان دیالیز به بیمار توصیه خواهد کرد. اما در واقع، برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه آنها هنوز هم شانس برای جلوگیری از دیالیز است. دکتر آنلاین برای دریافت اطلاعات بیشتر به سرعت و به طور مستقیم به صورت رایگان.

چرا بیمار PKD با مرحله 3 بیماری کلیه هنوز شانس برای جلوگیری از دیالیز؟
PKD است با کیست های متعدد مشخص به طور عمده در توبول های کلیه در حال رشد، این کیست ها می توانید نگه دارید بزرگ، که ستم بافت کلیه اطراف و تغییر ساختار کلیه، پس از آن صدمه به کلیه اتفاق می افتد. با این بیماری را بدتر می رود، آسیب کلیه ضعیف قادر به حذف مایع و ضایعات محصولات اضافی از بدن است

با این حال، در مرحله 3 بیماری کلیه کلیه ها حد متوسط ​​آسیب دیده، با درمان مناسب آن بافت کلیه آسیب دیده را می توان به برخی از درجه معکوس شود.

چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟
همانطور که در بالا به عنوان زمانی که بیمار می تواند عملکرد کلیه را بهبود ذکر شد، آنها می توانند فرصت برای جلوگیری از دیالیز است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.

شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

جلوگیری از کاهش بیشتر کلیه

جلوگیری از کلیه را کاهش MoreTry ItHow همه می دانیم، یک بار کلیه کاهش خواهد یافت آن را دشوار است به عقب، اما بیمار می تواند کلیه جلوگیری خواهد شد بیشتر کاهش می یابد اگر شما می توانید درمان مناسب در زمان دریافت کنید.

آتروفی کلیه بدان معناست که کلیه خود را نسبتا جزئی است و یا به وضوح انقباض. اندازه کلیه ها converte بزرگتر آن را بر روی سن، جنس، قد و وزن فرد بستگی دارد. بیماری های کلیوی خواهد واحدهای بلند مدت کلیه صدمه دیده است. به عنوان نکروز و سخت شدن واحد کلیوی، کلیه ها در اندازه کوچکتر خواهد بود، و عملکرد کلیه نیز پایین رفتن. بنابراین، به منظور درمان بیماری های کلیوی، به منظور بهبود و کنترل آتروفی کلیه بسیار مهم است.

چه چیزی باعث آتروفی کلیه؟

با توجه به تحقیقات، عدم جریان خون به کلیه مشترک و مستقیم عامل منجر به آتروفی کلیه است. بر اساس این عامل مستقیم، ممکن است دو علت اصلی وجود دارد.

یک علت ریشه نقائص هنگام تولد مانند تنگی شریان کلیوی و اختلالات مادرزادی دیسپلازی کلیوی است. با مراقبت و جوی پیشرفته قبل از تولد، به این علت تبدیل شده است بسیار نادر است. علت ریشه دیگر، با توجه به عوامل به دست آورد، آن را بسیار معمول است. تقریبا تمام انواع بیماری کلیه در مرحله پایانی می تواند به کاهش کلیه کمک می کنند، چرا که جریان خون باید با نارسایی کلیوی را کاهش دهد.

چگونه برای جلوگیری از کلیه بیشتر کاهش می دهد؟

از آنجا که آتروفی کلیه است لینک صمیمی با کاهش جریان خون و نارسایی کلیه، اهداف نهایی این درمان است که به افزایش جریان خون و بهبود عملکرد کلیه است. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب چینی، می تواند کمک به بیماران دستیابی به این اهداف. از طریق قرار دادن دارو بر اساس گیاهان خرد آسیب کلیه ها، رگ های خونی در کلیه تمدید خواهد شد، جریان خون بیشتر به کلیه ها. همچنین آن را قادر به فعال Osmotherapy به سلول های نکروتیک آسیب دیده است. پس از یک دوره از زمان، بخشی از عملکرد کلیه بازیافت شد و پس از آن سلامت کلی از بیماران تا حد زیادی بهبود بخشد. بنابراین پیشرفت آتروفی کلیه می تواند متوقف شود.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید برای جلوگیری از انقباض کلیه، شما می توانید ایمیل به پیام sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا شما اجازه می دهد، و یا آنلاین دکتر ما مشورت، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام .



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی چینی می تواند بیمار را به توقف دیالیز کمک

طب سنتی چینی می تواند بیمار کمک کند برای جلوگیری از DiálisisPaciente: من در دیالیز برای یک سال بوده است، و به حال به رنج می برند تلاش زیادی با درمان. من ترس رو وقتی دو نفر مرکز دیالیز من فوت کرد. یکی از آنها حتی پس از دیالیز شروع کردم. من جستجو در اینترنت، و من درمان طب چینی در بیمارستان، می تواند به شما کمک کند من دیالیز متوقف واقعا؟ لطفا پیشنهادات است.

دکتر: دیالیز درمان به درمان نارسایی کلیه، که می تواند کمک پاک کردن خون و کاهش سطح کراتینین برای نجات جان است. با این حال، هنگامی که شما شروع دیالیز، شما باید آن را به طور منظم 3-4 بار در هفته و به مدت طولانی از دیالیز ممکن است برخی از عوارض جانبی جدی به شما، مانند فشار خون پایین، گرفتگی عضلانی، سردرد، نارسایی قلبی، و غیره

درمان ما از ویژگی های طب چینی شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان آلودگی خون، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، انما درمان، طب سوزنی، و غیره بر اساس مورد خود، ما یک طرح درمان سیستمیک برای بیماری خود را گرفتن درمان های مختلف چینی را.

این درمانها توابع زیر است:

- رگهای خونی را گشاد و بهبود گردش خون

- حذف سموم و مواد زائد و پاک کردن خون

- افزایش حجم خون به کلیه ها و آوردن اکسیژن بیشتر و nitrition

- برای تنظیم سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از التهاب در کلیه

- تشویق توانایی خود شفا از کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه

از طریق یک درمان سیستمیک، عملکرد کلیوی می تواند بهبود یافته به طور موثر، آن را تا یک شانس بزرگ برای جلوگیری از دیالیز و زندگی بهبود زندگی است. برای اطلاعات بیشتر از درمان منظم ما از طب چینی، شما می توانید یک پیام را ترک، و یا شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما می توانیم شما کمک بیشتری می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بهترین درمان هومیوپاتی برای کاهش سطح کراتینین است

بهتر است سطح کراتینین CreatininaAlto هومیوپاتی تنزل رتبه درمان است اغلب به عنوان نشانه خطرناک برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، که بدان معنی است که کلیه به شدت با کمتر از 50٪ از عملکرد کلیه چپ آسیب دیده است در نظر گرفته . بنابراین بیماران در نظر گرفتن اقدامات مختلف به منظور کاهش سطح بالای کراتینین.

بهترین درمان هومیوپاتی برای کاهش کراتینین بالا چیست؟

هومیوپاتی یک درمان سیستمیک است که معمولا برای درمان بسیاری از انواع بیماری استفاده می شود. اگر شما می خواهید برای دریافت بهترین درمان برای هومیوپاتی کراتینین بالا، برای به دست آوردن علت اصلی کراتینین بالا در ابتدا لازم است.

کراتی نین یک محصول زائد متابولیسم عضله را در خون است، و به طور عمده توسط کلیه دفع می شود. سطح کراتینین سرم نرمال 0.5-1.3 میلی گرم / دسی لیتر است. زمانی که کلیه ها می تواند به خوبی با عملکرد کمتر از 50٪ کلیه چپ، که سطح کراتینین در خون بلند کار نخواهد کرد. بنابراین، اگر شما می خواهید برای کاهش ریشه کراتینین بالا، شما نیاز به یک درمان موثر است که می تواند صدمه به کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه است. از آنجا که امروزه، هیچ درمان است که می تواند عملکرد کلیه hemeopathic بازگرداندن وجود دارد.

پس چه درمان جایگزین برای کاهش کراتینین بالا اساسا است؟

در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، ما استفاده از طب سنتی چینی (TCM) برای اصلاح کراتینین بالا. چندین درمان چینی برای کراتینین بالا، از جمله طب میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی، بیماریهای دهان چینی، انما درمان، طب سوزنی، و غیره

بسته به مورد خود را، ما یک درمان سیستمیک از طب چینی با در نظر گرفتن درمان های مختلف چینی را. آنها می توانند کمک گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون، پاک کردن خون و افزایش حجم خون به کلیه ها. سپس شما می توانید مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها، که می تواند ظرفیت خود شفا از سلول های ذاتی کلیه تحریک و بهبود عملکرد کلیه را فراهم کند.

هنگامی که کلیه خود را تابع بهبود یافته است، و کلیه ها می تواند کراتینین از ریشه دفع. سطح کراتینین بالا آن را می توان به طور طبیعی و اساسا کاهش می یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر از درمان طب چینی برای شما، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر آنلاین ما، ما را به بهترین کمک را مشورت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی چینی می تواند بیمار را به توقف دیالیز کمک

طب سنتی چینی می تواند بیمار کمک کند برای جلوگیری از DiálisisPaciente: من در دیالیز برای یک سال بوده است، و به حال به رنج می برند تلاش زیادی با درمان. من ترس رو وقتی دو نفر مرکز دیالیز من فوت کرد. یکی از آنها حتی پس از دیالیز شروع کردم. من جستجو در اینترنت، و من درمان طب چینی در بیمارستان، می تواند به شما کمک کند من دیالیز متوقف واقعا؟ لطفا پیشنهادات است.

دکتر: دیالیز درمان به درمان نارسایی کلیه، که می تواند کمک پاک کردن خون و کاهش سطح کراتینین برای نجات جان است. با این حال، هنگامی که شما شروع دیالیز، شما باید آن را به طور منظم 3-4 بار در هفته و به مدت طولانی از دیالیز ممکن است برخی از عوارض جانبی جدی به شما، مانند فشار خون پایین، گرفتگی عضلانی، سردرد، نارسایی قلبی، و غیره

درمان ما از ویژگی های طب چینی شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان آلودگی خون، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، انما درمان، طب سوزنی، و غیره بر اساس مورد خود، ما یک طرح درمان سیستمیک برای بیماری خود را گرفتن درمان های مختلف چینی را.

این درمانها توابع زیر است:

- رگهای خونی را گشاد و بهبود گردش خون

- حذف سموم و مواد زائد و پاک کردن خون

- افزایش حجم خون به کلیه ها و آوردن اکسیژن بیشتر و nitrition

- برای تنظیم سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از التهاب در کلیه

- تشویق توانایی خود شفا از کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه

از طریق یک درمان سیستمیک، عملکرد کلیوی می تواند بهبود یافته به طور موثر، آن را تا یک شانس بزرگ برای جلوگیری از دیالیز و زندگی بهبود زندگی است. برای اطلاعات بیشتر از درمان منظم ما از طب چینی، شما می توانید یک پیام را ترک، و یا شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما می توانیم شما کمک بیشتری می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به مقابله با PKD سطح کراتینین 5.9

چگونه به مقابله با سطح کراتینین PKD به طور کلی 5.9En، پس از سطح کراتینین 5.9 subre (به ویژه هنگامی که رنج می برند علایم شدید) توصیه به دیالیز است. اما در واقعیت، آنها نیازی به دیالیز در همه، به ویژه برای بیمار PKD.

چرا بیماران مبتلا به PKD با سطح کراتینین 5.9 نیاز به دیالیز را ندارد؟

در درمانگاه، سطح کراتینین سرم 5.9، متعلق به مرحله 4 بیماری کلیوی. برای بیمارانی که در این مرحله هنوز هم برخی از عملکرد کلیه، یعنی کلیه خود را به طور کامل شکست خورده اند. اگر شما قادر به استفاده از این فرصت و درمان مناسب برای حفاظت از عملکرد باقی مانده کلیه که ممکن است این فرصت برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری داشته باشند، بنابراین آنها می توانند با این بیماری برای مدت زمان طولانی زندگی می کنند. اگر شما خوش شانس و می توانید برخی از بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، به طوری که آنها عملکرد کلیه را تا حدی بهبود بخشد، تا آن زمان، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

چگونه برای درمان PKD با سطح کراتینین 5.9؟

در واقع، طب میکرو چینی Osmotherapy اثر خوبی در درمان PKD، شما می توانید نه تنها به اندازه کیست را کاهش دهد، اما همچنین می تواند از رشد مجدد را مهار کند.

این درمان یک درمان محافظه کارانه بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. داروهای چینی که در یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل مایکروویو، مواد مخدر خواهد ضایعات کلیوی طور مستقیم از طریق پوست و کانال نفوذ کند. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به استفاده به گسترش عروق خونی، سرعت بخشیدن به گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست و کیست را کوچک و کاهش می دهد.

اگر شما می خواهید برای درمان PKD بدون دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا médicoen آنلاین ما مشورت، شما همچنین می توانید پیام خود را در زیر ترک، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان طب سنتی چینی PKD درمان

درمان سنتی چینی PKDPKD درمان پزشکی است که توسط کیست در حال رشد است. با گسترش کیست، کلیه بزرگتر و بزرگتر خواهد شد. نه تنها باعث آسیب به کلیه، بلکه ظلم و ستم به بافت های اطراف، که منجر به درد، نفخ معده و برخی از مشکلات جدی است. بنابراین، درمان کلیه های بزرگ باید در اسرع وقت آغاز خواهد شد. پس از سالها تحقیق و عملکرد بالینی، ما متوجه شدیم که درمان طب چینی برای کلیه بزرگ بسیار موثر است. خوانده شده در برای اطلاعات بیشتر.

درمان طب سنتی چینی می تواند از رشد کیست را متوقف کند.

به همین دلیل کیست ها در حال رشد است به علت تکثیر غیر طبیعی سلول های اپی تلیال و سلولهای ترشح توبولار کلیوی پوشش. درمان طب چینی است گیاهان میکرونیزه نفوذ به طور مستقیم به ضایعات برای جلوگیری از گسترش سلاح های هسته و ترشح رشد متوقف شد.

درمان طب سنتی چینی می تواند به اندازه کیست را کاهش دهد.

برخی از طب چینی می تواند گردش خون در دیواره کیست سرعت بخشیدن و افزایش نفوذپذیری دیواره کیست برای مایع از کیست را می توان از کیسه های حذف خواهند شد. ممکن است برخی از رگ های خونی گشاد و حذف استاز برای افزایش جریان خون به کلیه ها به طوری که بیشتر مایع از کیست می تواند برداشته شود. و پس از آن کیست به تدریج تبدیل خواهد شد کوچکتر است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

در طب چینی، درمان بسیاری از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا دارویی، کانگ مای ترکیب، چند سوپ دارویی، حمام درمانی، انما درمان، دایره درمانی، و غیره وجود دارد برای رسیدن به اثر درمانی فوق، شما باید مناسب ترین درمان با توجه به وضعیت پزشکی آنها را انتخاب کنید. برای استفاده از درمان طب چینی برای کاهش کلیه بزرگ، لطفا از ارسال پست enfermedad-renal@hotmail.com اجرا می شود و یا آنلاین دکتر ما مشورت، شما می توانید پیام به طور مستقیم را ترک کنند، ما به شما کمک خواهد کرد که با همه چیز .



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان های طبیعی برای درمان بیماری های کلیه پارانشیم دوجانبه

درمان های طبیعی برای درمان بیماری کلیه ParenquimaSabemos دوجانبه درمان طبیعی بدون عوارض جانبی است، چرا که بسیاری از بیماران می خواهم برای درمان بیماری های خود را به طور طبیعی. خب، پس چه یک درمان طبیعی برای بیماری پارانشیم دو طرفه است؟

بیماری پارانشیم دوجانبه چیست؟

بیماری دو طرفه پارانشیم کلیه شامل آسیب رساندن به اندام خارجی ترین داخلی که در آن تصفیه کلیه و تشکیل ادرار رخ بیماری است. اختلال سیستم ایمنی بدن، بیماری یا انسداد می تواند این بیماری شود. هنگامی که بافت کلیه آسیب دیده، عملکرد کلیه ها کاهش می یابد و پس از آن یک سری از علائم رخ می دهد، مانند تورم، بی اشتهایی، تهوع، استفراغ، فشار خون بالا و کم خونی، و غیره این عوارض می توانید وضعیت خود و نارسایی کلیه را تشدید کنند.

چگونه به درمان طبیعی بیماری پارانشیم دوجانبه؟

داروهای غربی تنها به از بین بردن علائم بیماری دو طرفه پارانشیم کلیه نقطه، اما می تواند ساختار کلیه آسیب دیده تعمیر نیست. بنابراین درمان طب غربی است که بهترین گزینه درمان نیست.

از نظر درمان اساسی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بهترین گزینه درمان است. این طبیعی و موثر است. بیماری پارانشیم کلیه است بر جنبه های زیر بر اساس:

1. رگهای خونی را گشاد و بهبود گردش خون به حذف برخی از سموم و مواد زائد از بدن است. فشار خون بالا همچنین می توانید کاهش داده میشود.

2. التهاب می توان جلوگیری کرد به طوری که آسیب بیشتر کلیه نیز جلوگیری خواهد شد.

3. مواد تشکیل دهنده فعال نیز ممکن است سیستم ایمنی بدن را تنظیم نماید، تامین مواد مغذی کافی و فعال خود شفا از سلول های ذاتی کلیه. کلیه ها می تواند به بهبود به دست، به آرامی، به آرامی. دیالیز یا پیوند کلیه نیز می تواند اجتناب شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ساده و راحت برای عمل است. ماندن در رختخواب به این درمان است. با کمک نفوذی، داروها را می توان به کلیه نفوذ به طور مستقیم. به غیر از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی، حمام پا، کانگ مای مخلوط، درمان بخار و طب سوزنی نیز می توانید استفاده برای تحکیم اثر درمانی. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا مشورت با دکتر آنلاین ما. ما در اسرع وقت پاسخ خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید سطح کراتینین بیماری های کلیوی معکوس 4.1

شما می توانید سطح کراتینین بیماری های کلیوی معکوس 4.1Soy یک بیمار از بیماری کلیه و سطح کراتینین من است تا 4.1 و عملکرد کلیه من در حد متوسط ​​آسیب دیده است. در همین حال، فشار خون بالا ممکن است también.¿Es سطح به عقب دیالیز یا باید کنم؟

سطح کراتینین او بالاتر است که به معنی کلیه شما شده است در برخی از درجه آسیب دیده است. اما از آن است بیش از حد بالا، با توجه به سطح کراتینین 3 بیماری کلیوی در مرحله، آن را یک گام حیاتی برای بیمار از بیماری های کلیوی است. اگر بیمار می تواند این فرصت را به درمان مناسب را، آنها ممکن است این فرصت را به یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز داشته باشد. با این حال، به عنوان بار در حال اجرا، اگر شما می توانید وضعیت خود را کنترل کنید، بیشتر است تشدید عملکرد کلیه است. چه چیزی بیشتر، آن را به بافت ها و اندام را در بدن شما تاثیر می گذارد. بنابراین شما باید برای مقابله با دیالیز و پیوند کلیه، دیر یا زود.

به عنوان یک دکتر من نمی خواهم شما را به دیالیز دلیل آن می تواند کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از دیگر از آسیب بیشتر. در اینجا من پیشنهاد می کنم یک نوآوری از طب چینی، شناخته شده به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy. این ثابت کرده است که یکی از مهمترین و برای درمان از درمان بیماری های کلیوی موثر است. از آن است که چهار عملکرد اصلی، که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد لخته شدن و گسترش عروق خونی. از این چهار توابع، شما می توانید بیماری های کلیوی به برخی از درجه معکوس می باشد. برای بیماران با کراتینین 4.1 که یک فرصت عالی برای کنترل بیماری خود را به خوبی و زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه که دیالیز نمی، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: +8615732170898 به طور مستقیم یا پیام را ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

داروهای گیاهی چینی می توانید کلیه های آسیب دیده در بیماری مزمن کلیه تعمیر

داروهای گیاهی چینی می توانید کلیه های آسیب دیده در CKDCKD، بیماری مزمن کلیوی تعمیر و نگهداری، نوع بیماری کلیوی با عملکرد کلیوی به تدریج کاهش می یابد. به منظور جلوگیری از نارسایی کلیه، شما نیاز به یک درمان که می تواند کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه. بنابراین بسیاری از بیماران مبتلا به CKD پرسید که چه گیاهان دارویی چینی می تواند کلیه ها آسیب دیده در بیماری مزمن کلیه تعمیر.

در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، کارشناسان ما استفاده از 30 سال تجربه در برخورد با همه نوع بیماری کلیوی، و متوجه شد که بیماری های کلیوی است که در واقع یک بیماری خونی.

همانطور که می دانیم، کلیه توابع از بین بردن مواد سمی و مواد زائد موجود در ادرار. زمانی که کلیه ها به شدت در بیماری مزمن کلیه های آسیب دیده، کلیه متوقف کردن کار خوبی برای از بین بردن سموم و مواد زائد خون. هنگامی که بیش از حد بسیاری از سموم و مواد زائد در خون تجمع می یابد، آن را ایجاد آلودگی از خون و باعث برخی از علائم جدی، مانند تهوع، استفراغ، خارش پوست، و غیره، و آلودگی خون نیز می تواند باعث آسیب به علت سایر ارگان ها و بر سلامت کل بدن است.

بر اساس آلودگی خون، ما برای اولین بار نیاز به تمیز کردن خون و سپس درمان است که می تواند باعث آسیب کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه بود. در بیمارستان ما، ما با استفاده از درمان آلودگی خون و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای اصلاح بیماری مزمن کلیه.

درمان آلودگی خون:

از طریق تصفیه خون، می تواند کمک از بین بردن سموم و مواد زائد از خون، و همچنین می تواند بیشتر مواد غذایی و اکسیژن را به کلیه ها، که می تواند ظرفیت برای سلول های کلیوی ذاتی خود شفا تحریک کند، می توانید آن را تعمیر آسیب کلیه کمک می کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy:

این درمان های خارجی بر اساس گیاهان است و بسیاری از داروهای چینی منحصر به فرد و خاص مورد استفاده در Osmotherapy پزشکی وجود دارد. مواد موثر در Osmotherapy می تواند کمک گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون، بهبود سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها، حمل مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها. از طریق یک درمان سیستمیک، که می تواند آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه های خود را با گیاهان دارویی چینی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طب گیاهی چینی برای درمان آسیب کلیه در بیماری مزمن کلیه، aabajo شما می توانید یک پیام را ترک، و یا شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما کنسولی آنلاین، ما را کمک بیشتر.



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار PKD می توانید باردار
بیمار ممکن است بیماری های کلیه EmbarazadaLa PKD پلی کیستیک (PKD) یک بیماری کلیه ژنتیکی است و یک بار پدر و مادر با این بیماری تشخیص داده شود، کودک در معرض خطر بالای PKD. بنابراین بیماران مبتلا به PKD بسیار نگران است که اگر او می تواند حامله هستند.
آیا بیمار مبتلا به PKD می توانید باردار شوید؟
حامله شدن یک مشکل با PKD به طور معمول نیست، اما یک چیز شما باید در مورد PKD درک وجود دارد. آن را برای همه متفاوت است، حتی اعضای خانواده است.
این مهم است که شما یک فرصت خوب به صرف PKD در کودکان شما داشته باشد. واقعیت این است که شما می توانید بدون این که کسی در خانواده شما معنا نیست که شما خواهد شد بازی ارثی وجود ندارد. در اینجا من به برخی از راهنمایی برای کمک به شما در داشتن کودکی سالم:
1. قبل از بارداری
اگر شما در حال برنامه ریزی برای باردار شدن، بهتر است آن را به صحبت با دکتر کلیه خود را قبل از شروع به تلاش برای باردار است. ممکن است شما به یک متخصص زایمان با توجه به در مشکلات پزشکی در دوران بارداری نامیده می شود.
شما نیاز به استفاده از یک شکل قابل اعتماد از بارداری قبل از اینکه شما شروع به تلاش برای یک نوزاد. قرص های ضد بارداری حاوی استروژن ممکن است مناسب برای برخی از زنان مبتلا به PKD، چرا که آنها می تواند فشار خون را افزایش دهد.
برخی از داروها آنها را در دوران بارداری به آنها می تواند رشد کودک را تحت تاثیر قرار امن نیست. داروهای رایج ترین benazepil، کاپتوپریل، انالاپریل، لیزینوپریل، moexipril، که perindopril، رامیپریل، لوزارتان، olmesartan، در telmisartan، والزارتان و candesartan. بهتر است فقط برای جلوگیری مصرف هر نوع دارو، مگر اینکه دکتر شما به شما گفته است.
2. هنگامی که شما حامله هستید
اگر شما هر یک از این داروها ذکر شده در بالا، توصیه می کنیم که شما باید به دکتر کلیه خود را در اسرع وقت ببینید. سپس شما می توانید مصرف آن ها را با خیال راحت تحت نظارت پزشکی و سوئیچ به یک جایگزین.
3. چگونه به منظور بهبود در نتیجه بارداری؟
سعی کنید یک جایگزین برای مدیریت رشد کیست های کلیوی. داروهای غربی شما را تنها هدف برای کنترل علائم، در حالی که طب چینی می تواند به اندازه کیست های کلیوی را کاهش می دهد و توقف رشد آن است. از همه مهمتر، داروهای چینی همچنین می توانید بافت کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که بهبود عملکرد کلیوی با وضعیت خود را بهتر خواهد بود و یک فرصت خوب برای باردار شدن با PKD داشته باشد. علاوه بر این، در زندگی روزمره، ما نیز باید زیر را انجام دهید:
مدیریت خوب از فشار خون برای حاملگی موفق مهم است.
اجتناب از اضافه وزن قبل یا در طول باردار.
به طور منظم ورزش، مگر اینکه توصیه به توسط دکتر یا مامای خود است.
به عنوان برنامه ریزی شده به خاطر همه قرار ملاقات.
اگر شما جالب در درمان بیماری کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، شما می توانید ارسال ایمیل اجرا می شود enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر ما آنلاین مشورت، هر کس می تواند با همه چیز کمک امکان پذیر است.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

SAEED بازیابی به تدریج پس از گرفتن طب سنتی چینی ما
SAEED بازیابی به تدریج پس از گرفتن سنتی ما چینی MedicineSAEED 57 ساله است، می آید از نیجریه. او به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک تشخیص داده شد. او از استفراغ، خستگی و متورم و غیره رنج می برد. او در 14 اکتبر سال 2015 به بیمارستان ما آمد، به جستجوی درمان مناسب تر است.

در آغاز، فشار خون خود را بالا تا 160 / 90mmHg. پس از آن دکتر ما انجام معاینات سری برای او، گزارش آزمون نشان داده شده است که سطح کراتینین سرم خود 416umol / L بود، BUN 18.3mmol / L بود، هموگلوبین 10G / L است.

معاینه فیزیکی نشان داده شده است که اندام تحتانی خود را متورم خفیف، دور شکم 131cm بود. سونوگرافی داپلر شکم نشان داده شده است که بسیاری از کیست در کلیه او وجود دارد، بزرگترین کیست در کلیه راست خود 44x39mm بود، بزرگترین کیست در کلیه چپ خود 45x34mm بود. علاوه بر این که ما متوجه شدیم که رنگ ادرار خود را به عنوان به عنوان آب جوشانده و بدون هر گونه بوی روشن بود.

پس از تجزیه و تحلیل، دکتر ما یک برنامه درمانی برای او، که توسط طب غربی و طب چینی تشکیل شده بود ساخته شده است.

به عنوان بار با رفتن، بیماری خود را به خوبی به تدریج می رود. چهره خود را تبدیل به قرمز، و فراز زندگی فشار خون را به 130-140 / 80mmHg، دور شکم به 111cm کاهش می یابد. سونوگرافی نشان می دهد که اندازه بزرگترین کیست در کلیه .0right منقبض شده را به 40x30mm، اندازه بزرگترین کیست در کلیه چپ به 42x34mm کاهش یافته است.

اگر شما هم می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

SAEED بازیابی به تدریج پس از گرفتن طب سنتی چینی ما
SAEED بازیابی به تدریج پس از گرفتن سنتی ما چینی MedicineSAEED 57 ساله است، می آید از نیجریه. او به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک تشخیص داده شد. او از استفراغ، خستگی و متورم و غیره رنج می برد. او در 14 اکتبر سال 2015 به بیمارستان ما آمد، به جستجوی درمان مناسب تر است.

در آغاز، فشار خون خود را بالا تا 160 / 90mmHg. پس از آن دکتر ما انجام معاینات سری برای او، گزارش آزمون نشان داده شده است که سطح کراتینین سرم خود 416umol / L بود، BUN 18.3mmol / L بود، هموگلوبین 10G / L است.

معاینه فیزیکی نشان داده شده است که اندام تحتانی خود را متورم خفیف، دور شکم 131cm بود. سونوگرافی داپلر شکم نشان داده شده است که بسیاری از کیست در کلیه او وجود دارد، بزرگترین کیست در کلیه راست خود 44x39mm بود، بزرگترین کیست در کلیه چپ خود 45x34mm بود. علاوه بر این که ما متوجه شدیم که رنگ ادرار خود را به عنوان به عنوان آب جوشانده و بدون هر گونه بوی روشن بود.

پس از تجزیه و تحلیل، دکتر ما یک برنامه درمانی برای او، که توسط طب غربی و طب چینی تشکیل شده بود ساخته شده است.

به عنوان بار با رفتن، بیماری خود را به خوبی به تدریج می رود. چهره خود را تبدیل به قرمز، و فراز زندگی فشار خون را به 130-140 / 80mmHg، دور شکم به 111cm کاهش می یابد. سونوگرافی نشان می دهد که اندازه بزرگترین کیست در کلیه .0right منقبض شده را به 40x30mm، اندازه بزرگترین کیست در کلیه چپ به 42x34mm کاهش یافته است.

اگر شما هم می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه از دست دادن رژیم غذایی طرح تصفیه گلومرولی

چه از دست دادن رژیم غذایی طرح میزان فیلتراسیون GlomerularCuando GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) است زیر مقدار مرجع، زیرا برخی از مواد غذایی می تواند باعث کاهش بیشتری در GFR شود. خب، چه برنامه رژیم غذایی برای کاهش GFR است؟

چه GFR کم؟

GFR شاخص های بهداشتی برای عملکرد کلیه است. به طور معمول، GFR باید بالاتر از 90 باشد و GFR کم این معنی است که کلیه ها ممکن است کار نمی کند و همچنین آنها قبل از انجام. به طور کلی، میزان فیلتراسیون گلومرولی تابع فقیرتر کلیه کم است.

برنامه رژیم غذایی برای کاهش GFR چیست؟

از GFR کم نشان می دهد مشکل کلیوی به دلیل مواد غذایی هر روز حاضر به خوبی برای کلیه ها. با توجه به این، به دنبال اصول رژیم غذایی باید به دنبال که طبقه GFR:

1. کم نمک

در واقع، بدون توجه به افراد سالم و یا کسانی که میزان فیلتراسیون گلومرولی پایین، یک رژیم غذایی کم نمک سودمند است. SAL رایج ترین منبع سدیم در رژیم غذایی ما و مصرف بالای سدیم نه تنها فشار خون، که می تواند آسیب کلیوی شود، بلکه به کلیه اضافه بار اضافی را افزایش می دهد است. بنابراین، مواد غذایی با مقدار زیاد نمک باید از میز ناهار خوری مطالعه حذف شدند.

2. مصرف کافی پروتئین

مصرف پروتئین نیز باید متناسب با کلیه متوقف کردن کار است. برای کسی که GFR کم است، توصیه می کنیم پروتئین با کیفیت بالا است که می تواند در لاغر، گوشت تخم مرغ روشن، ماهی و شیر یافت می شود. مصرف دقیق باید بر اساس شرایط دقیق کلیه محاسبه می شود. برای این جنبه، شما می توانید دکتر آنلاین ما برای مشاوره فردی مشورت کنید.

3. مصرف پتاسیم پایین

هنگامی که عملکرد کلیوی دچار اختلال شده است، سطح پتاسیم در خون به راحتی بالا می شود. اگر این وضعیت، غذاهای پر پتاسیم، مانند اسفناج، موز، پرتقال، آووکادو، سیب زمینی شیرین، قارچ و دانه های سفید و غیره رخ می دهد.

4. افزایش مصرف کلسیم

کلسیم نقش مهمی در استخوان قوی دارد. برای کسی که مشکلات کلیوی، در معرض خطر هیپوکلسمی می توانید درد استخوان، شکستگی استخوان و حتی پوکی استخوان می شود. بنابراین، هر زمان که غذاهای غنی از کلسیم هستند توصیه می شود.

تغییرات در رژیم غذایی است به منظور جلوگیری از بار اضافی بر روی کلیه ها است که می تواند کاهش میزان GFR باعث ساخته شده است. با این حال، ما باید کم افزایش GFR به حالت عادی با خوردن غذاهای خاص انتظار نیست. تحت GFR آن است با توجه به بافت کلیه آسیب دیده و اگر ما افزایش GFR، درمان مورد نیاز است برای تعمیر آسیب کلیه.

اگر شما به دنبال برای درمان به بهبود بیماری کلیوی، شما می توانید دکتر ما آنلاین و یا مشورت با ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com~~V شما همچنین می توانید پیام خود را پایین به طور مستقیم را ترک کنند، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان موثر در چین برای درمان بیماری مزمن کلیه

درمان موثر در چین برای درمان بیماری کلیه CrónicaTengo یک سابقه خانوادگی از فشار خون بالا و با بسیاری از سال به مدت زندگی می کنند. فشار خون بالا است چشم انداز من تحت تاثیر قرار و من سردرد و سرگیجه مشقت بار گهگاه.

یک روز، من متوجه شد که حباب در ادرار بنابراین من به بیمارستان برای معاینه رفتم و گزارش های پزشکی نشان داد او بیماری مزمن کلیوی (CKD)، است که توسط فشار خون بالا به مدت من باعث شده بود وجود دارد.

هیچ درمان برای من به جز پیوند دیالیز و کلیه وجود دارد. من می دانم که به وضوح. من نمی خواهم به مرگ صبر کنید. در یک شب من طب سنتی چینی یافت، به من امید می دهد بزرگ است. آنها بسیاری از درمان های منحصر به فرد برای بیماری های کلیوی و من فکر می کنم من می توانم نجات دهد. بنابراین من در تماس با دکتر آنلاین و پس از یک دوره آماده سازی برای درمان من به این بیمارستان آمد.

چه درمان به من اعمال می شود؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy سه بار در روز، هر بار، ماساژ، سلول های بنیادی 45 دقیقه.

بعد از درمان، سردرد و سرگیجه من تا حد زیادی کاسته شده است. اول، پزشکان به من hemofiltration است. سموم در بدن من انباشته شده و سطح بالایی رسیده است. Hemofiltration استفاده می شود برای حذف این سموم را از بدن من و ایجاد یک محیط مساعد برای درمان بیشتر است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و سلول های بنیادی با هم ترکیب شده برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه های گشاد رگ های خونی، جلوگیری از التهاب و انعقاد، ماتریکس خارج سلولی، حذف کمپلکسهای ایمنی و تامین مواد مغذی . پس از یک دوره درمان، GFR به 25 افزایش یافته بود و از شروع دیالیز نیاز دارند.

هر دو درمان و خدمات خوب است. قبل از سفر، من نگرانی زیادی و حتی در مورد درمان خود به شک. پس از درمان و خدمات خوب، اضطراب من به طور کامل از بین می رود. من یک تصمیم sabia.Si شما نیز از بیماری کلیوی رنج می برند، و به دنبال درمان های موثر ممکن است ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com همچنین می توانید پیام را ترک و یا آنلاین دکتر ما مشورت ارسال، هر کس می تواند کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه آن را برای بازگرداندن درمان بافت کلیه مفید است
چه Tratamietno برای بازگرداندن بافت RiñonEn گذشته مفید است، مردم فکر می کنم که یک بار کلیه یک شکست می تواند تعمیر شود. اما تحقیقات اخیر نشان می دهد که بافت کلیه می نکروز نیست، آنها را می توان به برخی از درجه تعمیر. این است که، تا زمانی که بیمار می تواند درمان قبل از بافت کلیه خود را به طور کامل شکست مواجه خواهد شد، آنها این فرصت را به آنها را دوباره کار می کنند.
چه درمانی برای بازگرداندن بافت کلیه مفید است؟
برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، بافت کلیه آنها را می توان به سه دسته، که به بافت سالم، آسیب بافتی و نکروز بافت تقسیم شده است. همانطور که ما قبلا ذکر شد نکروز بافت، شما نمی توانید برگرداندن، چرا که اگر ما می خواهیم برای بازگرداندن بافت کلیه که نیاز به ترمیم بافت های آسیب دیده.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی می تواند بافت کلیه آسیب دیده از چهار عملکرد اصلی که ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و گسترش عروق خونی هستند بازگرداند. پس از بافت ترمیم شده بود، مواد تشکیل دهنده فعال این دارو برای حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر، در نتیجه جلوگیری کاهش عملکرد کلیه. به عنوان عملکرد کلیوی بهبود یافته است، بیمار به دیالیز به تدریج می توانید از شر دیالیز است.
اما در اینجا من به آنها یادآوری به عنوان بیمار به دیالیز باید این درمان قبل از اینکه، قبلی شما می توانید دریافت کنید، بیشتر اثر درمانی شما می توانید دست یابد.
اگر می خواهید مطمئن کلیه خود را دوباره کار یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر ما در خط مشورت، ما بهترین های ما که برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار احتیاط را با سطح نفروپاتی فشار خون کراتینین بالا 3

احتیاط برای نفروپاتی فشار خون بالا بیمار با سطح کراتینین بالا فشار خون بالا و یا 3Nefropatía بیماری فشار خون بالا کلیه یک بیماری کلیوی پیشرونده است که به طور عمده توسط بلند مدت پرفشاری خون کنترل نشده ایجاد می شود. سطح کراتینین 3 است که بسیار بالاتر از سطح نرمال و dangerus ثبت نام برای بیماران است.

در اینجا اقدامات احتیاطی توسط دکتر در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang توصیه می شود.

1. کنترل به خوبی از فشار خون بالا

از آنجا که نفروپاتی فشار خون بالا است که عمدتا توسط فشار خون بالا ایجاد می شود، به آن نیاز دارد به درمان به فشار خون به خوبی کنترل و می تواند به جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه ها و محافظت از کلیه ها کمک می کند.

2. نگه داشتن یک رژیم غذایی خوب

رژیم غذایی خوب برنامه ریزی شده می تواند به کاهش کراتینین بالا تا حدی کمک کند. لازم به منظور محدود کردن گوشت و پروتئین در رژیم غذایی است، این ممکن است تولید بیشتر از کراتینین خون جلوگیری می کند. علاوه بر این، آن را نیز لازم به منظور محدود کردن مصرف نمک، که می تواند برای فشار خون مفید است.

3. خون پاک کردن

کراتی نین یک محصول زائد متابولیسم عضله است و به طور عمده توسط کلیه دفع می شود. زمانی که کلیه ها به شدت با کمتر از 50 درصد از عملکرد کلیه چپ، که افزایش سطح کراتینین باعث می شود آسیب دیده است. سطح کراتینین 3 بدان معنی است که تعداد زیادی از سموم و مواد زائد در خون تجمع می یابد، که می تواند شرایط خود را بدتر کند. بنابراین ما نشان می دهد درمان آلودگی خون برای کمک به پاک کردن خون و کنترل برخی از sysmptoms جدی آن است.

4. بازگرداندن عملکرد کلیه

خون خالص، ما نیز باید درمان است که می تواند به بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و بازگرداندن عملکرد کلیه است. در بیمارستان ما، ما با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای بازگرداندن عملکرد کلیه است. هنگامی که کلیه خود را می توانید عملکرد خوب، شما می توانید کمک دفع کراتینین از ریشه.

اگر شما علاقه مند در درمان ذکر شده در بالا در بیمارستان ما، شما می توانید یک پیام را ترک، ما اطلاعات بیشتری در ارسال، و یا شما می توانید دکتر آنلاین برای کمک رایگان تماس



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ممکن است که بیمار مبتلا به نارسایی کلیه کراتینین 694 به Enitar دیالیز
Posibledo بیمار مبتلا به نارسایی کلیه کراتینین Enitar 694 است که به DiálisisPara فرانک به بیمار نارسایی کلیه با چنین سطح بالای کراتینین، به دلیل بیماری کلیوی خود مترقی است، می توانید در دو جهت مخالف توسعه. با درمان موثر در زمان، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته و سطح کراتینین می توان کاهش داد. در غیر این صورت، شما نیاز به شروع دیالیز.
آیا دیالیز بهترین گزینه برای بیمار نارسایی کلیه با بالاترین سطح کراتینین است؟
همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز سریع ترین راه برای پاک کردن سم از بدن است. کراتینین روشن می سازد دور به طور موقت، اما شما می توانید بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است. از آنجا که عملکرد کلیه آسیب دیده است، این سموم نمی تواند از بدن خود را اخراج کرد، به عنوان در بدن خود به سمت چپ و دیالیز می تواند به موقع برطرف نمی کند. با خیلی از سموم در بدن، از آن آسان است برای گرفتن نارسایی قلبی است. دیالیز نیز باعث می شود بسیاری از عوارض جانبی مانند خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش و اثرات عفونت. چه چیزی بیشتر، تاثیر قلب دیالیز، تقریبا نیمی از بیماران دیالیزی از یک مشکل قلبی درگذشت.
آیا ممکن است که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به جلوگیری از دیالیز؟
در حال حاضر، آن را در مرحله 4 بیماری کلیوی است. این یک نقطه عطفی بسیار مهم در پیشرفت بیماری کلیه است. هنگامی که شما وارد مرحله 5، که باید به آماده سازی برای شروع دیالیز. با این حال، با درمان موثر در زمان، عملکرد کلیه خود را قطعا بهبود خواهد شد. شما قادر خواهید بود برای جلوگیری از دیالیز خواهد بود. در اینجا من توصیه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy برای شما، آن در درمان نارسایی کلیه موثر بوده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل ارسال و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید با ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی چینی می تواند به نفروپاتی IgA و نارسایی کلیوی کنترل

طب سنتی چینی می تواند به نفروپاتی IgA و شکست RenalNombre کنترل: Tuku

سن: 32

جنسیت: مرد

کشور: ترکیه

بیماری های کلیوی: نفروپاتی IgA، نارسایی کلیه، فشار خون بالا، هیپراوریسمی اولیه

Tuku مبتلا به نفروپاتی IgA 16 سال تشخیص داده شد و آزمون نشان داد 3+ پروتئین، 2+ خون مخفی. بنابراین درمان با راهنمایی دکتر محلی آغاز شد. با این حال، دو سال پیش، سطح کراتینین سرم خود را افزایش به بالا، به این معنی که کلیه های شما به شدت با عملکرد پایین کلیه آسیب دیده است، و در نارسایی کلیوی devloped. دکتر به داد کورتیکواستروئیدها و عوامل سرکوب کننده، اما شرایط او پیشرفت های بزرگ نیست.

به منظور دستیابی به درمان سیستمیک و جلوگیری از پیشرفت آن، Tuku تصمیم به آمدن به چین برای پردازش بیشتر است. بنابراین او را به بیمارستان Oue 2015 آوریل 22 آمد، برای درمان پزشکی ما سیستمیک چینی.

پس از یادگیری از بیماری وضعیت خود خاص، گروهی از کارشناسان در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، باعث می شود یک برنامه درمانی سیستمیک برای او.

- یک رژیم غذایی خوبی برنامه ریزی شده، از جمله کم نمک، کم چربی و با کیفیت رژیم غذایی پروتئین بالا.

- به برخی از داروهای غربی به کاهش مواد سمی و اسید اوریک بالا در خون

- اطمینان درمان سیستمیک طب چینی، از جمله درمان برجسته چینی از قبیل میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام درمانی، انما درمان، طب چینی به صورت خوراکی، و غیره. این درمان های چینی به عنوان raparar جسم خود را سلول های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه در ریشه.

پس از درمان سیستمیک، وضعیت خود را از پیشرفت های بزرگ است.

قبل از درمان 164 umol / L 9.8 میلی مول / L 581 umol / L

پس از درمان 120 umol / L 8.9 میلی مول / L 185 umol / L

Tuku بسیار با اثرات curatie خود راضی است، و او گفت که او هرگز فکر نمی کردم که بیماری خود را ممکن است به خوبی کنترل شده، و او بسیار خوشحال است که او می تواند نارسایی دیالیز یا پیوند کلیه کلیه اجتناب است. او امیدوار است که بیماران بیشتری کلیه می تواند درمان موثر چین ما دریافت کنید.

اگر شما از بیماری کلیوی رنج می برند و شما با اثرات درمان خود راضی نیست، شما می توانید روش های درمانی چینی ما را امتحان کنید. ما باور داریم که شما بهبود بزرگ پس از درمان است. آیا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر از درمان در بیمارستان ما، شما می توانید یک پیام را ترک، و یا شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا آنلاین دکتر ما مشورت، ما به کمک بیشتری می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سعی کنید این درمان را برای صدمه به کلیه ها ناشی از دیابت
درمان نفروپاتی دیابتی را درمان کنم؟ به طور کلی، شرایط طولانی از دیابت خواهد کلیه ها آسیب برساند چه خبر، در نتیجه به نفروپاتی دیابتی منجر شود. پس چگونه برای درمان آسیب کلیوی ناشی از دیابت؟

دلایل ابتلا به دیابت آسیب دیده توسط کلیه است.
در شرایط عادی، رگ های خونی در کلیه ها کمک ضایعات فیلتر از خون است. با این حال، در دیابت، قند خون بالا می توانید از این رگ های خونی از بین ببرد. با گذشت زمان، کلیه توانایی فیلتر کردن خون به تدریج از دست بدهند. بعد از آن ممکن است توقف کار به طور کامل و توسعه را به نارسایی کلیوی است.

همانطور که به دیابت به طور عمده آسیب خون مویرگ ها در کلیه. دیابت خواهد مقدار زیادی از مواد گلیکوزیله و چیزهای چربی سمی سپرده در کلیه ها شود. آن را التهاب در کلیه ها می شود و به تدریج عملکرد کلیه ها آسیب برساند.

درمان نفروپاتی دیابتی درمان چیست؟
به منظور درمان این بیماری، ما باید برای جلوگیری از التهاب، حذف همه چیز سمی و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. و کمک به بهبود عملکرد کلیه است. به طوری که این بیماری می تواند به خوبی درمان می شود.

ما باید برای جلوگیری از التهاب در کلیه است. که مشکل نیست. بسیاری از طب غربی و طب چینی می تواند این اثر دست وجود دارد. با این حال، کافی نیست. اگر او می شود عفونت و بیماری آسان به عود است. بنابراین، ما باید گام دوم، این است که حذف پیچیده ایمنی در کلیه ها.

برای حذف پیچیده ایمنی در کلیه ها، ما با استفاده از طب گیاهی چینی در چین است. از آنجا که مواد فعال از گیاهان چینی می تواند با پیچیده ایمنی ترکیب، آنها را تقسیم و تخلیه آنها را از بدن است.

مهم ترین چیز این است برای تمیز کردن خون و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. این مرحله سوم است. برای تمیز کردن خون، طب غربی است همودیالیز. در طب چینی، درمان چین حمام شاخ و برگ گیاهان، حمام پا درمان و osmatherapy طب میکرو چینی کمک می کند.

بنابراین اگر شما نیز می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان موثر برای دیابتی بیماران مبتلا به نفروپاتی
درمان موثر برای دیابتی بیماران مبتلا به نفروپاتی "سلام، دکتر. پدر من است نفروپاتی دیابتی است که علت دیابت، او هیچ عمل جراحی و یا دیالیز را نمی خواهند، وجود دارد هر نوع درمان جایگزین برای او. من در مورد طب چینی شنیده خوبی برای DN آن است، نه؟ "در واقع، پدر خود را تنها بیمار که می خواهند برای جلوگیری از دیالیز و جراحی نیست، اما در گذشته است گزینه های دیگر برای آنها وجود دارد.

آیا درمانی جایگزین برای نفروپاتی دیابتی وجود دارد؟
در گذشته، هیچ درمان موثر برای این بیماری وجود دارد، تنها چیزی که مردم می توانند انجام دهند به دیالیز یا پیوند کلیه. اما در حال حاضر روز، یک سری از داروهای چینی می تواند به عنوان درمان های جایگزین استفاده می شود. درمان های شناخته شده ترین هستند میکرو چینی پزشکی Osmotherpay، آن را تا چهار عملکرد اصلی آنها ضد انعقاد، ضد التهاب، ضد ترومبوز و بزرگ رگهای خونی. با کمک از این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مبتلا به دیابت می تواند بیماری خود را از بدتر شدن جلوگیری و یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز و پیوند کلیه.

در واقع، نفروپاتی دیابتی یک بیماری ثانویه دیابت است. بنابراین هیچ چگونه مات، درمان برای این بیماری باید در کنترل خوبی از سطح قند خون است.

بنابراین اگر شما نیز می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا 9

چگونه برای کاهش سطح بالای کراتینین 9When سطح کراتینین سرم است بیش از 9، اقدامات پزشکی مورد نیاز برای تمیز کردن خون، در غیر این صورت، مشکلات درمانی و بهداشتی ناشی می شد. خوب، چگونه به منظور کاهش سطح کراتینین بالا 9؟ در بیمارستان ما، زمانی که سطح کراتینین سرم بالاتر از 9 است، بیماران داده می شود 3 گزینه به منظور کاهش سطح کراتینین.

-Diálisis

دیالیز سریع ترین راه برای پاک کردن دور کراتینین خون است. معمولا، هنگامی که شما شروع دیالیز، آنها را به دیالیز به طور منظم برای بقیه عمر خود را اگر عملکرد کلیه در کوتاه ترین زمان را بازیابی کنید. دیالیز در تمیز کردن خون مفید است، اما همیشه باعث عوارض جانبی بسیاری، که برخی از آنها تهدید کننده زندگی.

کلیه -Transplante

پیوند کلیه نیز یک گزینه. سطح سرمی سطح کراتینین بالا می شود به دلیل اختلال عملکرد کلیه. پیوند کلیه از عمل جراحی به جای یک کلیه سالم را به بدن به جای کار کلیه ها شکست خورده است. این یک گزینه خوب برای کمک به جلوگیری از دیالیز است، اما امید به زندگی به طور کلی پیوند کلیه 7 سال است.

درمان طب سنتی چینی

در بیمارستان ما SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، بیماران با سطح کراتینین بالا 9 نیز ممکن است پیشنهاد را به یک روش سیستماتیک برای طب چینی برای بازگرداندن عملکرد کلیه است. نه هر کس این فرصت را به عملکرد کلیه خود را ترمیم، تنها کسانی که هنوز هم خروجی ادرار است.

این درمان طب چینی شامل درمان های مختلف سیستماتیک چینی مانند طب میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا دارویی، مخلوط کانگ مای و غیره. این درمان طب چینی می تواند ظرفیت برای خود شفا از سلول های ذاتی کلیه، بافت کلیه و ترمیم زخم تحریک گردش خون کلیوی را افزایش دهد. مهمتر از آن، می تواند به بافت های سالم کلیه در سفارش به تقویت حفاظت از آنها از آسیب دیده. با استفاده از این روش های درمانی جایگزین، برخی از عملکرد کلیه باید بازسازی شود. ما کلیه ها مسئول پاکسازی کراتینین خون دور می باشد، تا زمانی که عملکرد کلیه، کراتینین سرم به طور طبیعی کاهش می یابد بهبود یافته است.

اگر شما به دنبال برای درمان به کاهش سطح کراتینین، شما می توانید دکتر ما آنلاین و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com~~V پایین و یا ترک پیام مشورت، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی چینی می تواند از رشد کیست PKD کاهش

طب سنتی چینی می تواند از رشد کیست PKDPKD کاهش می دهد، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیه ژنتیکی با کیست های متعدد در کلیه تشکیل شده است، و کیست گرفتن بزرگ در طول زمان، که می تواند به کلیه ها و بافت های اطراف ظلم و ستم باعث آسیب کلیوی. به طوری که کاهش رشد کیست می شود برای بیماران مبتلا به PKD برای یک پیش آگهی خوب بسیار مهم است. بیمارستان بیماری های کلیه Shjiazhuang خواهد طب چینی به می تواند رشد کیست در PKD را کاهش دهد.

در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، کارشناسان ما استفاده از 30 سال تجربه در برخورد با همه نوع از بیماری های کلیوی، ساخته شده و به عنوان یک درمان سیستمیک برای PKD. درمان ارائه شده شامل درمان آلودگی خون و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

درمان آلودگی خون

کیست در کلیه گرفتن بزرگ با گذشت هر روز، که می تواند آسیب شدید کلیوی شود. زمانی که کلیه ها به خوبی کار نمی کند، باعث می شود سموم و مواد زائد در خون تجمع می یابد، که می تواند آلودگی خون و باعث برخی مشکلات جدی مانند خستگی، ضعف، تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها از علائم، و غیره . درمان آلودگی خون می تواند کمک به پاک کردن خون با در نظر گرفتن تصفیه خون های مختلف، و برخی از علایم شدید می تواند به خوبی کنترل می شود. علاوه بر این، در طول درمان، وجود دارد مقدار زیادی از مواد اساسی ارائه شده در خون، که می تواند برای سلامت شما مفید باشد، و انجام یک محیط خارجی خوبی برای درمان بیشتر است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این درمان های خارجی بر اساس گیاهان است و برخی از استفاده های منحصر به فرد در این درمان موثر و داروهای چینی وجود دارد. مایع ماده موثر می تواند باشد که با افزایش نفوذپذیری دیواره کیست برداشته شود، و همچنین می توانید از تخلیه دیواره کیست مایع را متوقف کند، که می تواند اندازه کیست های کلیوی را کاهش می دهد و متوقف کردن رشد بیشتر کیست.

علاوه بر این، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy همچنین می توانید آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که کلیه ها کار کند، و کیست می تواند متوقف شود، آن پیشرفت PKD به نارسایی کلیه می شود. بنابراین شما یک پیش آگهی خوب پس از مصرف درمان با روش های درمانی چینی است.

تا کنون، داروهای چینی ما استفاده شده است برای درمان بسیاری از بیماران مبتلا به PKD و خیلی بیشتر راضی با اثرات درمانی خود را. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما برای کاهش رشد کیست، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، و یا شما می توانید یک دکتر آنلاین برای راهنمایی بیشتر رایگان و یا مشورت ترک پیام زیر، هر کس می تواند با کمک به همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمانی به درمان بیماران برای زندگی یک زندگی عادی کمک نارسایی کلیه Sexunal

چه درمان می تواند به بیماران کمک نارسایی کلیه به یک زندگی Sexunal NormalSi شما نارسایی کلیه، بسیاری از چیزهایی است که می تواند زندگی جنسی خود را از جمله هورمون ها، اعصاب، سطح انرژی، و حتی پزشکی تاثیر بگذارد وجود دارد. خب، چه می توانید انجام دهید برای کمک به یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه به زندگی یک sexunal زندگی؟

چه درمانی کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به یک زندگی جنسی طبیعی است؟

1. درمان دیالیز مشترک

پیروی از رژیم غذایی تجویز شده و محدودیت مایعات. تمام داروها را به درستی و در مورد هر گونه عارضه جانبی دکتر خود بگویید. رهبری یک شیوه زندگی سالم است. باشد از چیزهای دیگر است که می تواند عملکرد جنسی شما تاثیر می گذارد، مانند مصرف بیش از حد الکل و انفیه آگاه است. اگر مشکل شما روانی، از جمله نگران جنسی، احساس اضطراب و افسردگی است، ممکن است برخی ورزش منظم و فعالیت برای کمک به نگه داشتن ذهن شما را اشغال کرده و می توانید تصویر بدن و شرایط فیزیکی را بهبود بخشد.

2. طب طبیعی چینی به بهبود زندگی جنسی

اگر عملکرد کلیه خود را می تواند به بهبود زندگی جنسی خود را عادی خواهد بود. در طب غربی، هیچ داروی موثر است که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد. در حالی که در طب چینی، است یک روش سیستماتیک از طب چینی از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، مخلوط مای کانگ، حمام درمانی، حمام پا، سوپ دارویی، و غیره، که می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه نیست طبیعی و موثر. این درمان ها قادر به گشاد شدن عروق خونی، جلوگیری از التهاب و لخته شدن خون، ماتریکس خارج سلولی، تامین مواد مغذی، از بین بردن استاز خون، کمپلکسهای ایمنی حل و حذف خود را کمپلکسهای ایمنی بدن است. بنابراین، آن را یک محیط خوب برای درمان کلیه خود را فراهم می کند. پس از یک دوره درمان، عملکرد کلیوی می تواند به شدت بهبود یافته است. هنگامی که عملکرد کلیه، هورمون ها، اعصاب و بهبود سطح انرژی تا حد زیادی بهبود یافته است. پس از آن زندگی جنسی خود را به حالت عادی خواهد بود.

البته، درمان برای شما مناسب است در وضعیت بیماری خود را در درجه اول بستگی دارد. معمولا، چندین درمان با هم ترکیب شده به منظور بهبود عملکرد کلیه است. شما می توانید خود را به پزشکان enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک گزارش همچنین می توانید پیام دکتر آنلاین ما مشورت، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیابتی با سطح کراتینین 6: آیا راه حل برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد؟

دیابتی با سطح کراتینین 6: آیا راه حلی برای جلوگیری از دیالیز هر گونه راه حل برای جلوگیری از دیالیز "دیابتی با سطح کراتینین بالا 6. این یک ایمیل دریافت شده از صندوق پست الکترونیکی ما این است که وجود دارد، enfermedad-renal@hotmail.com، راه حل بیشتر به این سوال. و یا به، شما می توانید دکتر را به طور مستقیم آنلاین به صورت رایگان کمک مشورت کنید.

است این وضعیت رنج دیابتی سطح کراتینین آنقدر شدید 6 است؟

دیابت یک علت شایع اصلی بیماری کلیه و بیماری های ناشی از دیابت است بیماری کلیوی دیابتی نامیده می شود. این یک بیماری کلیوی پیشرونده با عملکرد کلیه به تدریج کاهش می یابد. سطح کراتینین 6 بالاتر از سطح طبیعی 0.5-1.3 میلی گرم / دسی لیتر است، این معنی است که کلیه خود را به شدت توسط قند خون در دراز مدت با کمتر از 50 درصد از عملکرد کلیه چپ آسیب دیده است.

به طور کلی، در صورتی که سطح کراتینین بیش از 4.7 mg / dl برای بیماری کلیوی دیابتی، شما را تشویق به دیالیز، که ممکن است به کاهش برخی از علایم شدید و کمک به پاک کردن خون. با این حال، هنگامی که شما شروع دیالیز، ممکن است شما را به آن را به طور منظم 3-4 بار در هفته، و دیالیز طولانی مدت خواهد شد برخی از عوارض جانبی جدی به شما شود. علاوه بر این، دیالیز می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن نیست، به آن نیاز دارد به تکیه بر دیالیز در تمام طول زندگی خود را.

آیا راه حلی برای جلوگیری از دیابت دیالیز با کراتینین بالا nviel 6 وجود دارد؟

پاسخ مثبت است. در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، شما می توانید راه حل با در نظر گرفتن درمان های چینی ما برای بازگرداندن عملکرد کلیه است.

در بیمارستان ما، ما با استفاده از طب چینی سنتی (TCM) در ترکیب با تکنولوژی مدرن، و کارشناسان ما را ساخته اند چندین درمان چینی مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، پا حمام درمانی، بیماریهای دهان چینی، Maikang مخلوط، ادم درمان آلودگی خون درمان، و غیره

آن را در مورد خود شما مبتلا به دیابت و levelof کراتینین بالا 6 بستگی دارد، ما یک درمان چینی سیستماتیک با اتخاذ روش های درمانی مختلف چینی را. و این درمان ها در نظر گرفته شده برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه خود را به طور موثر بهبود یافته است، سطح کراتینین بالا 6 را می توان از ریشه کاهش می یابد، و می تواند از پیشرفت آن را متوقف کند و جلوگیری از دیالیز.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل کراتینین بالا 6 و بیماران دیابتی بدون دیالیز، شما می توانید یک پیام را ترک، و یا شما می توانید مشورت دکتر آنلاین ما می تواند تمام کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه اتفاق می افتد اگر بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 8.0 توقف دیالیز
چه می شد اگر بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 8.0 توقف DialysisWhat که اگر بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 8.0 اتفاق می افتد را رد دیالیز؟ به طور کلی، بیمار با سطح کراتینین بسیار بالا که دکتر آنها را توصیه خواهد به دیالیز، اما با توجه به عوارض جانبی دیالیز برخی بیمار نمی خواهید به آن را.

چه خواهد شد اگر بیمار با کراتینین 8.0 دیالیز امتناع؟
همانطور که همه ما می دانیم، کراتینین 8.0 بسیار بالاتر از سطح عادی، آن متعلق به بیماری کلیوی مرحله پایان. به طور کلی، پس از سقوط بیماری وی به ESRD، آنها ممکن است نشانه ها و عوارض بیشتری رنج می برند، به طوری که آنها نیاز به دیالیز برای از بین بردن کسانی که علائم. اگر آنها این درمان را به موقع، آنها ممکن است درد بیشتر رنج می برند و بیماری خود را به بدتر به سرعت در حال، زندگی خود را حتی در معرض خطر بزرگ است.

درمان به عنوان درمان جایگزین برای بیماران دیالیزی چه خبر؟
که آن را به درمان های جایگزین دیالیز می آید، بسیاری از درمان های بر اساس سنتی چینی پزشکی گیاهان دارویی می تواند در نظر گرفتن. اما در اینجا من ترجیح می دهم به شما پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توصیه، آن را یکی از موثرترین درمان نارسایی کلیه است. با کمک این درمان، بیمار با کراتینین 8.0 می توانید نشانه های خود را رها از علل، چه چیزی بیشتر، عملکرد کلیه آنها را می توان به برخی از درجه بهبود یافته است، بنابراین برای به دست آوردن یک فرصت برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.

میکرو چینی Osmotherapy داروها ممکن است کمک به you.If شما هم می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه خبر عوارض پیوند کلیه و جلوگیری از دیالیز
چه خبر عوارض پیوند کلیه و TreatmentAs آن همه ما می دانیم، پیوند کلیه برای درمان تمام انواع بیماران بیماری مزمن کلیوی است. زمانی که کلیه خود را به طور کامل عملکرد خود را از دست بدهند و یا آنها نمی خواهند به دیالیز، آنها ممکن است انتخاب کنید که پیوند کلیه.

پیوند کلیه یک درمان موثر، که یک کلیه سالم را به بدن بیماران قرار داده است، و یک پیوند موفق کلیه می تواند کمک به مردم برای زندگی یک زندگی عادی است. بنابراین تعداد زیادی از بیماران می خواهم به یک پیوند کلیه به طولانی زندگی خود را. با این حال، هزینه برای پیوند کلیه گران است و دشوار است برای بیماران به یک اهدا کننده و دریافت یک کلیه قرار دادند. از آنجا که بیماری که یک پیوند مناسب کلیه، آنها همچنین ممکن است برخی عوارض، که آنها را تحت تاثیر خواهد داشت.

عوارض برای یک بیمار پیوند کلیه ممکن است شامل:

خونریزی شایع ترین عارضه برای یک بیمار پیوند کلیه در زمان اولیه آنها است، که در خون کلیه، پارگی پیوند کلیه و پیوند پارگی رگ تشکیل؛ عفونت بعد از پیوند کلیه یک دلیل مشترک برای پیوند کلیه OD مرگ است. به طور کلی، عفونت ادراری عبارتند از: عفونت سیستم، عفونت دهان و دندان، عفونت های برش و پوست و عفونت ریوی. و این عفونت ها خواهد اثرات مختلفی روی بیماران شود. رد علت شکست پیوند کلیه است، و رد حاد در اکثر موارد می تواند معکوس شود. عملکرد رد حاد پیوند است تورم کلیه، درد، تب، افزایش فشار خون، کاهش حجم ادرار و سطح کراتینین بالا و یا سطح کراتینین احیا نشده. نکروز حاد توبولار

میکرو چینی Osmotherapy داروها

همه این عوارض اثرات بد در بیماران پیوند کلیه می شود، تا مردم با بیماری کلیوی باید درمان سریع و موثر برای جلوگیری از پایان مرحله نارسایی کلیه خود را، که می تواند به آنها کمک کند پیوند کلیه، جلوگیری کنند. میکرو چینی Osmotherapy داروها ممکن است به شما کمک کند، اجتناب از دیالیز است.

اگر شما هم می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان موثر به ارمغان می آورد امید به زندگی به بیماران بدون GFR دیالیز 14

درمان موثر به ارمغان می آورد امید به زندگی به بیماران بدون GFR GFR دیالیز 14 14 تابع بسیار کم کلیوی است و درمان دیالیز خواهد شد توسط نفرولوژیست پیشنهاد شده است. با این حال، به عنوان دیالیز دارای عوارض جانبی بسیاری است، بنابراین بسیاری از بیماران نمی خواهم برای شروع دیالیز. در مقاله زیر، ما را به امید به زندگی بیماران بدون GFR دیالیز 14 است.

بسته به GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی)، بیماری مزمن کلیوی (CKD) را می توان به 5 مرحله تقسیم شده است. GFR 14 معنی است که شما در مرحله 5 CKD (GFR <15 میلی لیتر / دقیقه) هستند، و بدان معنی است که کلیه های شما به شدت با عملکرد پایین کلیه آسیب دیده.

در این وضعیت، کلیه ها به خوبی کار نیست، زیرا شما خواهد شد بسیاری از علایم شدید از قبیل تهوع، استفراغ، خارش پوست، فشار خون بالا، تورم غیره داشته باشد. دیالیز رایج ترین درمان که می تواند خون را پاک و حذف سموم و مواد زائد را، به دلیل آن است که سریعترین راه برای کاهش برخی از علایم شدید است. اما، یک شروع دیالیز لازم است تا به طور منظم، و دیالیز طولانی مدت می توانید برخی از عوارض جانبی جدی به شما شود. از همه مهمتر، دیالیز می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن نیست، به طوری که کلیه خود را به طور کامل کار نمی کند.

امید به زندگی بدون GFR دیالیز 14 چیست؟

با GFR 14، اگر شما دیالیز را ندارد و بدون هیچ درمان موثر، شما پیش آگهی بسیار ضعیفی را دریافت کنید. با این حال، اگر شما می توانید یک درمان جایگزین برای بهبود سطح خود را از GFR، شما می توانید یک زندگی طولانی تر و بهتر زندگی می کنند.

در بیمارستان ما، ما با استفاده از طب چینی سنتی (TCM) برای اصلاح بیماری مزمن کلیه، درمان از ویژگی های چهار درمان، که شامل چهار درمان اصلی، درمان با حمام، داروهای خوراکی، Maikang مخلوط، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy پزشکی است.

این درمانها توابع زیر است:

- رگهای خونی را گشاد و بهبود گردش خون

- حذف سموم و مواد زائد از خون و تصفیه خون

- افزایش حجم خون در کلیه ها و آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه

- برای تنظیم سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از التهاب بیشتر در کلیه ها، و همچنین می تواند کمپلکسهای ایمنی از بین بردن خون

از طریق یک درمان سیستمیک، این درمان می تواند بافت های آسیب دیده تعمیر کمک و بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی کلیه از ریشه. اگر GFR خود را بیشتر از 20 میلی لیتر / دقیقه است، شما می توانید دیالیز جلوگیری از و یک زندگی بهتر است. اگر شما علاقه مند در روش های درمانی چینی ما هستند، و اطلاعات بیشتری نیاز دارید، شما می توانید دکتر آنلاین به طور مستقیم به صورت رایگان کمک یا مشورت، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، همه می توانند با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی چینی ارمغان می آورد امید به بیماران مبتلا به FSGS

طب سنتی چینی به ارمغان می آورد امید را به بیماران در سال گذشته با FSGS FSGSMe تشخیص داده شده و به تدریج شروع به از ادم شدید، پروتئین در ادرار، سردرد، استفراغ و کراتینین بالا رنج می برند. دکتر من پیشنهاد من به دیالیز است. بدون آنها، تلفن، پدر و مادرم و من نمی خواهم به دیالیز است. ما معتقدیم که جایگزین که می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز و امید من وجود دارد.

پدر و مادر من طب سنتی چینی در اینترنت یافت و درمان طب چینی منحصر به فرد آن واقعا ما را جذب کند. داستان های خود را از بیماران موفقیت را به من باور دارم که من نیز می تواند سلامت را بهبود می یابند با درمان طب طبیعی و موثر چینی. بنابراین ما تصمیم را به شانس.

در بیمارستان، دکتر به من یک برنامه درمانی سیستماتیک از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان با حمام پا، طب چینی ترکیبی از دهان و مای کانگ می دهد. پس از 27 روز از شروع درمان، من کمی پروتئین ادرار 24 ساعت کاهش 0.35 گرم / 24H و ادم من، استفراغ، سردرد تمام رهایی.

آنها سه ماه از مای کانگ من تجویز مخلوط را به تحکیم اثر درمانی. من می خواهم برای تشکر از همه پزشکان، پرستاران و تمام کارکنان بیمارستان به بیمارستان من عطا شده است. من هم که ما در اینجا به سر برد و قطعا مردم در بخشی از جهان که من در مورد سازمان محترم شما قدردانی می شود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و دیگر درمان های طب چینی منحصر به فرد به من امید به زندگی و بهبود کیفیت زندگی من. این درمان نوآوری از طب سنتی چینی می باشد. آنها مزایای استفاده از داروهای سنتی به ارث برده اند. آنها همچنین دارای ویژگی های خود.

اگر شما علاقه مند در این درمان ها، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام به طور مستقیم، هر کس می تواند کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان آلودگی خون می تواند کمک به بیماران با کراتینین علا 1220

درمان آلودگی خون می توانید با کراتینین کراتینین بیماران علا 1220Nivel 1220umol کمک / L بسیار بالا است و ممکن است در حال حاضر آغاز دیالیز داشته باشد. اما شما همچنین می توانید برخی از ناراحتی با دیالیز مانند سردرد، درد مفاصل و فشار خون پایین را تجربه. به خوبی زندگی می کنند با سطح بالای کراتینین 1220umo / L، شما ممکن است شانس درمان آلودگی خون داشته باشد.

درمان آلودگی خون درمان منحصر به فرد و متخصص در تمیز کردن خون می باشد. به عبارت دیگر، مکانیسم این درمان برای از بین بردن سموم از بدن خود را به منظور پاک کردن خون به طور موثر. این درمان تحت تعقیب می تواند بیماری کلیوی در ریشه درمان، به دلیل بیماری های کلیوی است که در واقع یک بیماری خونی. پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی، کلیه کارشناسان ما در بر داشت که آسیب کلیوی است خون آلوده ایجاد می شود. بنابراین، تصفیه خون، نقطه کلیدی است.

درمان آلودگی خون ترکیبی از درمان های تصفیه خون های مختلف به عنوان جذب ایمنی، hemofiltration و پلاسما ارز، و غیره کوچک، متوسط ​​و بزرگ مولکولی همه چیز زباله را می توان از خون حذف خواهند شد. خون به طور موثر می تواند خالص. بنابراین، سطح بالای کراتینین 1220umol / L می تواند بسیار کاهش داد.

علاوه بر این، درمان آلودگی خون همچنین می توانید برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آمینه، اسیدهای آلی و ویتامین های مختلف، و غیره برای بازیابی کلیه عرضه است.

درمان خون نهایی آلودگی مرحله می تواند گردش خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی، فعال شدن خود شفا از سلول های کلیه و از بین بردن استاز خون را بهبود بخشد.

با سه مرحله است که ترکیبی از درمان های مختلف تصفیه خون، تامین مواد مغذی و بازسازی عملکرد کلیوی، درمان آلودگی می توانید سطح کراتینین بالا خون 1220umol / L ریشه را کاهش داده و می تواند یک زندگی سالم با او زندگی می کنند . با این حال، این درمان فقط در چین در دسترس است، بنابراین ما باید برای آمدن به چین برای درمان. هر گونه سوال، شما می توانید با ارسال یک ایمیل و یا ترک پیام enfermedad-renal@hotmail.com همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما به شما کمک خواهد کرد که با همه چیز



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای تبدیل شدن انرژی پس از مصرف درمان از طب سنتی چینی

چگونه برای تبدیل شدن انرژی پس از مصرف درمان طب چینی TradicionalPaciente: نهرو

کشور: کانادا

بیماری های کلیوی: بیماری مزمن کلیوی (CKD)

نهرو می آید از کانادا شده است و از بیماری مزمن کلیوی (CKD) طولانی رنج می برند. از آنجا که از درد و رنج طولانی با نارسایی شدید کلیوی، آن ضعیف تر و ضعیف تر می شود. هنگامی که او به بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang رفت، شما فقط می توانید در یک صندلی چرخدار نشسته و می تواند توسط خود راه رفتن. او به ما گفت که او خیلی دردناک است و من امیدوارم که ما را از درمان طب چینی می تواند کمک به شما از زندگی فعلی خود را از شر.

ما در هیچ یک نظرسنجی تهیه شده توسط او و گزارش نشان داد که سطح کراتینین 391 umol / L، نیتروژن اوره 23.9 میلی مول / L است، هر دو به خوبی بالاتر از سطح نرمال، و به معنی کلیه خود را به شدت آسیب دیده است . همچنین بسیاری از علائم دردناک آن را همراهی، مانند خستگی، ضعف، تورم شدید در اطراف چشم، بینایی ضعیف و خارش پوست وجود دارد.

پس از تجزیه و تحلیل مورد، تیم متخصص یک برنامه درمانی سیستمیک برای او بر اساس روش های درمانی چینی های مختلف ما از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی، طب چینی دهان و دندان، انما درمان، طب سوزنی، و غیره ساخته شده

این علائم اشاره به پاک کردن خون، فراهم آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها، ترمیم بافت های آسیب دیده خود و کلیه بهبود عملکرد کلیه.

10 روز پس از درمان با درمان سیستمیک ما از طب چینی، شرایط پیشرفت های بزرگ است. سطح کراتینین او کاهش یافته به 295 umol / L، نیتروژن اوره به 15.5 میلی مول / L کاهش می یابد، و نشانه های شدید را به خوبی کنترل شد. حالا شما می توانید توسط خود راه رفتن، و صندلی چرخدار نیاز ندارد.

من خیلی خوشحال برای دیدن پیشرفت خود بود، و پر انرژی تر می شود. او گفت، من گزینه بهتری برای رسیدن به بیمارستان چینی خود برای درمان است. هر چند که دور از کانادا به چین، اما همه که من شایستگی، چرا که من ضرب و شتم بیماری مزمن کلیه و می تواند بهبود زندگی زندگی می کنند. من واقعا امیدوارم که بیشتر و بیشتر بیماران با بیماری مزمن کلیه که دارای شرایط مشابه با من می توانید به چین برای درمان آمده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان سیستمیک چینی در بیمارستان ما برای CKD، شما می توانید یک دکتر کمک رایگان به طور مستقیم آنلاین مشورت، و یا شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، ما را کمک بیشتر.



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

به هیچ وجه به کاهش کراتینین 810 در نفروپاتی Diaética وجود دارد

وجود دارد به هیچ وجه به کاهش کراتینین 810 در یک بیمار نفروپاتی دیابتی DiaéticaSoy نفروپاتی و سرم کراتینین من است به 810 افزایش یافته است، من می خواهم بدانم که هر گونه راه برای کاهش سطح کراتینین بالا وجود دارد؟

برای وضعیت شما، سطح کراتینین خود را بالاتر از حد طبیعی است. کراتینین از شکست عضله و گوشت می خورید تولید می شود. و اوره از پروتئین در رژیم غذایی و بافت پروتئین تولید می شود. تحت شرایط عادی، می توان آنها را از بدن توسط کلیه ها تخلیه می شود. هنگامی که کلیه به اشتباه، آنها در خون جمع شده و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها. به عنوان سم، که باید از طریق کلیه ها حذف شده است، در حالی که افزایش، تنها 30٪ -50٪ از عملکرد کلیه چپ است.

به عنوان یک دیابتی، اگر شما می خواهید برای کنترل بیماری خود، پناهندگی مهم ترین است برای کنترل قند خون، فشار و چربی. آیا قند خون است که به خوبی برای یک مدت طولانی کنترل نشود، در گلومرول وجود خواهد داشت شرایط فشار بالا، دیابت و فیلتراسیون بالا infusion..the بالا می تواند همیشه باعث آسیب به سلول های اندوتلیال گلومرولی، همچنین تابع اصلی سلول های اندوتلیال است که برای کنترل قطر رگ های خونی، و کنترل دینامیک جریان خون، هنگامی که سلول آسیب می بینند، وجود خواهد داشت گردش خون کافی در داخل کلیه خون است، که منجر به مرگ به بافت کلیوی، شما سلول های شناخته شده برای تغذیه در خون و اکسیژن، که شرط عدم خون و اکسیژن در داخل کلیه است.

در کوتاه مدت، کم چربی، کم نمک و غذاهای کم قند برای شما خوب است، اما درمان مناسب نکته کلیدی برای مدیریت بیماری خود است. گفته شده است که میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از مهمترین و برای درمان نفروپاتی دیابتی، که می تواند creatinne سطح بالا با بهبود عملکرد کلیه را کاهش می دهد درمان موثر است.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به به خوبی کنترل نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com~~V پایین و یا ترک پیام ارسال کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر بیمار مبتلا به نارسایی کلیه سطح کراتینین 8.2 را رد کرد دیالیز

اگر بیمار مبتلا به نارسایی کلیه سطح کراتینین 8.2 را رد Diálisis¿Qué اگر بیمار از نارسایی کلیه با سطح کراتینین 8.2 دیالیز رد؟ به طور کلی، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا، با دکتر خود توصیه خواهد کرد که شما را به دیالیز، اما به دلیل عوارض جانبی دیالیز، بسیاری از بیماران نمی خواهید به آن را.

اگر بیمار از نارسایی کلیه با سطح کراتینین 8.2 دیالیز رد؟

شما می دانید، سطح کراتینین است 8.2 بالاتر از سطح عادی، متعلق مرحله نهایی بیماری کلیوی. به طور کلی، پس از سقوط بیماری وی برای پایان دادن به بیماری کلیوی مرحله، ممکن است نشانه ها و عوارض بیشتر رنج می برند، سپس شما نیاز به دیالیز برای تخفیف علایم است. اگر این درمان در زمان گرفته شده نیست، آنها ممکن است درد بیشتر رنج می برند و بیماری خواهد شد به سرعت بدتر، زندگی خود را هنوز هم در معرض خطر بزرگ است.

چه چیزی ممکن است دیالیز جایگزین؟

هنگامی که آن را به انتخاب دیالیز می آید، بسیاری از درمانهای با گیاهان از طب سنتی چینی می تواند در نظر گرفته شود. بدون آنها، در اینجا به جای توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از موثرترین درمان برای درمان نارسایی کلیه است. با کمک از این درمان، نارسایی کلیه بیمار با سطح کراتینین 8.2 می توانید نشانه های خود را رها از علل، چه تر است، عملکرد کلیه خود را می توان تا حدی بهبود یافته و این فرصت را به زندگی می کنند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا آنلاین دکتر ما مشورت یا ترک پیام، همه می توانند با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()