نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پوست تیره تر بعد از دیالیز علل چیست و چگونه به مقابله با آن

پوست تیره تر بعد از دیالیز علل چیست و چگونه برای مقابله با EllaAbout پوست تیره تر در دیالیز، چه علل و چگونه به مقابله با آن؟ به طور کلی، بیمار به دیالیز انواع علائم و عوارض، تجربه بیشتری از پوست تاریک یکی از آنها است.

علل پوست تیره تر بعد از دیالیز چیست؟

اختلال رنگدانه یکی از علل اصلی پوست تیره تر در بیماران diálisis.Como همه می دانیم، دیالیز زمانی که کلیه ها قادر به تطابق با ضایعات تولید شده در بدن مورد نیاز است، بنابراین برای بیماران تحت دیالیز، عملکرد آنها است از جمله شرایط gravemente.Bajo کلیه باید بدتر شده است، که می توان به راحتی از اختلال رنگدانه است که می تواند پوست تیره یا زرد directamente.Cambios پوست رنگدانه ساز در پوست باعث رنج می برند در بیماران مبتلا به بیماران ESRD و دیالیز بسیار شایع هستند آن را می گوید در مورد 25-70٪ از بیماران دیالیزی تحت تاثیر قرار در برخی از grade.Besides، بروز این مشکل با مدت زمان بیماری کلیوی را افزایش می دهد.

چگونه به مقابله با پوست تیره تر در بیماران دیالیز؟

دانستن علل این مشکل این است کمک بزرگی برای رسیدگی به ella.Como که قبلا ذکر شد، پوست تیره تر است به نارسایی کلیه ایجاد می شود، بنابراین اگر ما گرفتن این علائم به طور چشمگیری فروکش، ما باید آسیب کلیوی تعمیر renal.Sólo به بهبود عملکرد در این روش، آنها می تواند عوارض درمان دائم دریافت خواهید کرد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های گیاهان سنتی طب چینی، که می تواند عملکرد کلیه در بسیاری از بهبود و می تواند به عنوان یک جادوگر دیالیز درمان استفاده می شود رفع عوارض ناشی از آن.

اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما واتساپ مشورت: +8618230015367، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان موثر است برای بیماران مبتلا به CKD در چین وجود دارد

درمان موثر است برای بیماران مبتلا به CKD در ChinaExiste درمان های دیگر برای بیماران مبتلا به کراتینین 9 نمی را به diálisis.La کراتینین وجود دارد یک مولکول زباله های شیمیایی است که از سوخت و ساز بدن کراتینین تولید رخ می دهد muscular.La از کراتینین، یک مولکول برای تولید انرژی در عضلات بسیار مهم است.

اگر بیماران کراتینین ادرار بالا به مدت طولانی بیش از شش ماه، آنها بهتر بود tratamientos.Es ما تنها راه به دیالیز برای برخی از بیماران مبتلا به CKD.Si برخی بیماران ممکن است هنوز هم تولید برخی از ادرار، آنها طب میکرو چینی Osmotherapy را بهتر کرده بود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده نمی شود برای کمک به کاهش سطح کراتینین 9 و دیگر creatinina.Es ارشد خوبی برای بهبود آسیب کلیه و بهبود عملکرد renal.Micro چینی Osmotherapy یک نوع جدید است توسعه طب سنتی چینی (TCM)، مورد استفاده در چین قدمت آن به هزاران years.The طب چینی مشتق شده از گیاهان طبیعی، آن را تا هیچ عوارض جانبی در بیماران.

ما را از آخرین درمان است که درمان مداخله ای در این بیماری کاتتر renal.que تیم سرب در مستندات تصویر بودند، وارد رگ های خونی کلیه و سپس از طریق کاتتر کوچک برای تزریق رویکرد درمانی به کلیه ها و یا با میکرو قرار دادن لانه گزینی کاتتر، تعمیر ناهنجاری مادرزادی، بهبود بیماری عصب کلیوی.

اگر شما هر گونه سوال در مورد ایمیل درمان ما به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. کارشناسان حرفه ای ما راهنمایی در اسرع وقت ارائه می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برای رسیدن به سطح فشار خون پس از دیالیز بالا است و چگونه آن را درمان

فشار خون در سطح بالا است پس از دیالیز و سطح فشار خون چگونه TratarloPor پس از دیالیز و چگونه آن را درمان بالا است؟ شناخته شده است که دیالیز مشترک مورد استفاده در درمان نارسایی کلیه هستند، اما آن را برخی از عوارض را، در حالی که کاهش علائم ناشی از اختلال renal.Ya می دانید، فشار خون بالا یکی از عوارض جانبی دیالیز که ممکن است اثر را تحت تاثیر قرار است curativo.Lo بدتر، بیمار باید اگر دیالیز فشار متوقف خون می رود به بالا است.

چرا سطح فشار خون پس از دیالیز بالا است؟

1.Fluid اضافه بار: کلیه باعث ادرار تخلیه مایع اضافی از بدن است. کلیه شکست خورده می تواند مایع (آب) خارج را ندارد، به طوری که فشار خون بالا است.

خون بیش از حد 2.Desechos: برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی که دیالیز هستند، کلیه ها قادر به حفظ تعادل الکترولیت و از بین بردن ضایعات در sangre.Estas مواد مضر را می توان در دیواره عروق رسوب و انجام رگ های خونی سخت، که همچنین می تواند فشار خون بالا شود.

3.EPO شات: برخی بیماران دیالیزی دریافت شات EPO است که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلولهای بیشتر کمک می کند تا به یاد کم خونی کلیوی sanguíneas.Esto، اما در جهات دیگر، که منجر به فشار خون بالا.

چگونه به کاهش سطح فشار خون بالا؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی است که در خدمت به گسترش عروق خونی، که می تواند arterial.Lo فشار پایین علاوه بر این کمک کند، مواد تشکیل دهنده فعال این درمان می تواند سلول های کلیه را فعال کنید ذاتی مجروح به آنها کمک recuperarse.Se نشان می دهد اثر در سلول های ذاتی کلیه تعمیرات آسیب دیده، به طوری که عملکرد کلیه را می توان با کمک این terapia.A به عنوان عملکرد کلیه را بهبود بهبود یافته است، بیمار به دیالیز است خاص امکان کاهش فرکانس و دیالیز و حتی پایین تر

اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما واتساپ مشورت: +86 18230015367 بهترین ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گزینه های درمانی برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک

گزینه های درمان PacientesHola سندرم نفروتیک. پسر من مبتلا به سندرم نفروتیک تشخیص داده شد و او طول می کشد پردنیزون به کنترل دولت خود را با médico.Pero خود اجرا وضعیت خود بسیار درمان های مختلف و یا بهتر برای پردنیزون سندرم نفروتیک bien.Existen نه؟

پروتئینوری، عامل هیپوآلبومینمی و edema.La باعث آسیب به گلومرول ها، که ممکن است علت سندرم یا ناشی از آن، که توانایی خود را برای تضعیف میکند: سندرم نفروتیک یک اختلال غیر اختصاصی کلیه مشخصه یک سری از علائم بیماری است مواد فیلتر در خون انجام شده است.

شدت آسیب به کلیه ها ممکن است متفاوت باشد و می تواند به عوارض در سایر اندام و sistemas.Por منجر آنچه لازم است برای بیماران به درمان به موقع و موثر برای کنترل و ضایعات کلیوی را کاهش دهد.

آنلاین رایگان دکتر می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود و تنها درمان ما به طور مستقیم و به سرعت.

به غیر از پردنیزون، TCM (طب سنتی چینی) درمان خوب است برای بیماران را برای دریافت درمان ضروری برای اصلاح بیماری خود renal.Micro چینی Osmotherapy یک گزینه بهتر زندگی فعلی خود را تغییر و معکوس نارسایی کلیه است.

هدف آن حفاظت از سلامت بیمار باقی مانده و افزایش عملکرد کلیه posible.La آنجا که این است که creats یک محیط داخلی بهتر و بهبود کلیه ترویج می کند.

برای جزئیات بیشتر +86 18230015367 مستقیم: لطفا واتساپ اضافه و یا تماس بگیرید. علاوه بر این، ایمیل و یا ترک یک پیام برای enfermedad-renal@hotmail.com در زیر، ما خوشحال به ارائه یک جهت گیری حرفه ای تر به سرعت به صورت رایگان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری مرحله 5 کلیه دیالیز خیلی نفخ می تواند به من کمک

بیماری مرحله 5 کلیه دیالیز خیلی نفخ می تواند AyudameEtapa بیماری کلیوی 5 با تورم وحشتناک ممکن است دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین راه برای درمان بیماری کلیه می تواند بیماران کمک کمک کند؟ در واقع، دیالیز بهتر تسکین hinchazón.Pero این بدان معنا نیست که هیچ گزینه دیگری برای بیماران مبتلا به مرحله 5 بیماری کلیه، مانند درمان پیوند کلیه و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy وجود دارد زندگی می کنند موثر ترین راه برای جایگزینی دیالیز .

اما ما می دانیم که افرادی که برای دریافت پیوند ممکن است نیاز به برداشتن برخی از داروهای ضد رد برای بقیه عمر خود را، چه تر است، افراد ممکن است نارسایی کلیه nuevo.Por توصیه می کنیم طب میکرو چینی مواجه پزشکی Osmotherapy شما، که بر اساس طب سنتی چینی گیاهی ابداع شد و هدف برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و معکوس بیماری کلیه است.

با کمک این درمان افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی ممکن است این فرصت را به یک زندگی عادی برای افرادی که در مراحل پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها نیز ممکن است این فرصت برای زندگی بهتر داشته باشد، دیگر با این بیماری است.

پزشکی درمان میکرو چینی Osmotherapy با هدف حل مشکل ریشه، به طوری که بزرگترین مزیت این درمان اثرات شفا با دوام و پایدار است.

همانطور که برای تورم این است که نشانه ای از نارسایی کلیه و اختلال کلیوی ناشی از، به طوری که بیماری به خوبی می رود آن را با it.If سوال دیگری در مورد بیماری کلیوی end-stage و یا نیاز به ناپدید می شوند برخی از کمک در درمان، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان برای نفروپاتی IgA FSGS چیست

درمان نفروپاتی IgA با نفروپاتی IgA و FSGSTanto FSGS ها اختلال سیستم ایمنی مرتبط با چه است، بنابراین برخی از بیماران با این دو simultáneamente.En تشخیص داده این مورد اختلالات کلیوی، بیماری های کلیوی می تواند به نارسایی کلیه را تشدید به راحتی. بنابراین، بیماران باید برای متوقف کردن پیشرفت آن روش به طور موثر.

به طور معمول زمانی که مواد مضر بدن حمله، سیستم ایمنی بدن تولید آنتی بادی برای مبارزه با آنتی ژن، مواد مضر، inmunes.Entonces کمپلکس، سیستم گردش خون به طور موثر از بین بردن این inmunes.Sin پیچیده اما زمانی که سیستم ایمنی بدن می شود غیر طبیعی، این مجتمع ها در بدن تجمع می یابد. از آنجا که در کلیه تجمع می یابد، باعث ایجاد واکنش های التهابی و آسیب کلیوی به تدریج.

با توجه به تجزیه و تحلیل بالا، درمان موثر باید قادر به تنظیم سیستم ایمنی بدن، از بین بردن مجتمع های ایمنی و تعمیر سلول های dañadas.Entonces کلیه، نفروپاتی IgA در FSGS باشد و می تواند به طور کامل درمان می شود. به نظر از این، ما می خواهم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را توصیه کند.

از یک طرف، این درمان می تواند کمک به تنظیم سیستم ایمنی بدن و از بین بردن کمپلکسهای ایمنی، با استفاده از داروهای چینی inmunológica.Esto رقابت قوی می تواند کمک به حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده آسیب بافتی و جلوگیری از عود نفروپاتی FSGS IgA و اثربخشی.

از سوی دیگر، آن را به نفع آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه و بازیابی سریع از ساختار فیلتر riñones.Luego، بیماران می توانند پیدا صدمه به کلیه خود را به خوبی سرمایه گذاری. البته، داروهای تجویزی، باید وضعیت این بیماری بیماران تکیه می کنند.

در مقایسه با استروئید معمولی و داروهای سرکوب کننده ایمنی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند نه تنها بیماران آسیب کلیوی موثر تر معکوس، اما آنها اثر کمتر secundarios.Por بنابراین، بیماران با خیال راحت می توانید استفاده کنید این درمان نیز داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com را ترک کنند. کارشناسان کلیه در اینجا می توانید پاسخ به زودی به من بدهید.



:: بازدید از این مطلب : 987
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اطلاعات بیشتر درباره Osmotherapy پزشکی و اثربخشی در CKD

اطلاعات بیشتر درباره Osmotherapy پزشکی و CKDHola اثربخشی، دکتر. من یک بیمار CKD مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، ادرار کف آلود، خشکی دهان، درد پشت و درد به تازگی pierna.Te خواهم به دانستن بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هستم.

این مقاله می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را با این امید که این می تواند به شما کمک کند مراقبت بهتر از خود و یک درمان مناسب تر را انتخاب کنید.

آنلاین رایگان دکتر می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود و تنها درمان ما به طور مستقیم و به سرعت.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است ایجاد اصلی در بیمارستان Shijiazhuang شرکت Riñón.Se بیماری یک برنامه خارجی نوعی از TCM (طب سنتی چینی) است و متخصص در درمان بیماری کلیه است.

پزشکی میکرونیزه می تواند ضایعات کلیوی نفوذ، کنترل فشار خون بالا، متوقف التهاب و جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه raíz.El مهم این است که آن ارائه می دهد یک محیط داخلی بهتر و بهبود کلیه از طریق ترویج افزایش سرعت از بین بردن مواد سمی، و متابولیت های باقی مانده در خون است.

علاوه بر این، سایر درمانهای کمکی نیز استفاده خواهد شد برای از بین بردن نشانه ها و عوارض جدی مانند حمام پا، انما، و در نتیجه sucesivamente.Medicamentos مناسب، درمان خاص و منحصر به فرد دستور غذا خواهد شد با توجه به وضعیت بیماری استفاده می شود.

ما واقعا می تواند به شما کمک کند مشکلات کلیوی زندگی و نجات deficientes.Cualquier خود و یا سوال در مورد حساب کاربری خود و یا درمان های ما را تغییر، لطفا واتساپ اضافه و یا تماس بگیرید: 18230015367 +86 مستقیم برای اطلاعات بیشتر.

علاوه بر این، ایمیل و یا ترک یک پیام برای enfermedad-renal@hotmail.com در زیر، ما خوشحال به ارائه یک جهت گیری حرفه ای تر به سرعت به صورت رایگان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اطلاعات بیشتر درباره Osmotherapy پزشکی و اثربخشی در CKD

اطلاعات بیشتر درباره Osmotherapy پزشکی و CKDHola اثربخشی، دکتر. من یک بیمار CKD مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، ادرار کف آلود، خشکی دهان، درد پشت و درد به تازگی pierna.Te خواهم به دانستن بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هستم.

این مقاله می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را با این امید که این می تواند به شما کمک کند مراقبت بهتر از خود و یک درمان مناسب تر را انتخاب کنید.

آنلاین رایگان دکتر می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود و تنها درمان ما به طور مستقیم و به سرعت.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است ایجاد اصلی در بیمارستان Shijiazhuang شرکت Riñón.Se بیماری یک برنامه خارجی نوعی از TCM (طب سنتی چینی) است و متخصص در درمان بیماری کلیه است.

پزشکی میکرونیزه می تواند ضایعات کلیوی نفوذ، کنترل فشار خون بالا، متوقف التهاب و جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه raíz.El مهم این است که آن ارائه می دهد یک محیط داخلی بهتر و بهبود کلیه از طریق ترویج افزایش سرعت از بین بردن مواد سمی، و متابولیت های باقی مانده در خون است.

علاوه بر این، سایر درمانهای کمکی نیز استفاده خواهد شد برای از بین بردن نشانه ها و عوارض جدی مانند حمام پا، انما، و در نتیجه sucesivamente.Medicamentos مناسب، درمان خاص و منحصر به فرد دستور غذا خواهد شد با توجه به وضعیت بیماری استفاده می شود.

ما واقعا می تواند به شما کمک کند مشکلات کلیوی زندگی و نجات deficientes.Cualquier خود و یا سوال در مورد حساب کاربری خود و یا درمان های ما را تغییر، لطفا واتساپ اضافه و یا تماس بگیرید: 18230015367 +86 مستقیم برای اطلاعات بیشتر.

علاوه بر این، ایمیل و یا ترک یک پیام برای enfermedad-renal@hotmail.com در زیر، ما خوشحال به ارائه یک جهت گیری حرفه ای تر به سرعت به صورت رایگان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای کاهش از دست دادن پروتئین برای سندرم نفروتیک و FSGS

چگونه برای کاهش از دست دادن پروتئین برای سندرم نفروتیک FSGSFSGS و یک علت شایع سندرم نفروتیک است، در حالی که از دست دادن پروتئین یا پروتئین نشانه نوعی از سندرم نفروتیک سندرم nefrótico.Si است با توجه به بیماران مبتلا به FSGS باید اقدامات لازم برای کاهش از دست دادن پروتئین activa.Esto این کار ممکن است پیش آگهی بیماران را بهبود بخشد.

علت زمینه ای از دست دادن پروتئین در این بیماران

به طور معمول، کلیه ها مسئول برای از بین بردن مواد زائد و حفظ مواد مغذی مفید body.This در عملکرد کلیه است که توسط فیلتراسیون گلومرولی و لوله بازجذب renal.Cuando فیلتراسیون گلومرولی غشاء انجام آسیب دیده است هستند، مقدار بیش از حد پروتئین از کلیه به داخل ادرار و کلیه لوله فرار به باز در آشامیدن این مقدار پروتئین به طور ترک.

چگونه برای کاهش از دست دادن پروتئین در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک و FSGS؟

با توجه به تجزیه و تحلیل بالا، ما می خواهم از روش های زیر توصیه به کاهش از دست دادن پروتئین است.

پروتئین -Choose با کیفیت بالا: از دست دادن پروتئین ممکن است وادار به پروتئین های پلاسما کم فشار اسمزی کلوئیدی، سوء تغذیه، خستگی، و غیره sucesivamente.Desde این نقطه، بیماران باید پروتئین با کیفیت بالا را انتخاب کنید برای رفع نیازهای بدن است.

-Take داروهای صحیح در: در درمانگاه، بسیاری از داروها و مواد مخدر یک اثر سریع و آشکار در تسکین از دست دادن کلیدی proteínas.La است را انتخاب کنید دارو درست باشد. مهار کننده های ACE و ARBs می تواند نه تنها فشار خون بالا، بلکه به کاهش پروتئینوری، در حالی که استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی می تواند از دست دادن پروتئین را از طریق مهار واکنش های التهابی در دکتر riñones.Consulte آنلاین مدیریت مشخص است که دارو برای شما مناسب است.

غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی -Repair: درمان اصلی این است که پرداختن به از دست دادن پروتئین از ریشه مشکل، گلومرول پزشکی deteriorado.Micro-چینی Osmotherapy تنها درمان است که در حمایت از سلول کلیوی تمرکز است باقی مانده و نجات آسیب دیده است. بنابراین، آن را درمان برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک و FSGS است.

هر گونه سؤال در مورد محتوای فوق؟ خوش آمدید به آن را ترک در فرم زیر.



:: بازدید از این مطلب : 1008
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه پروتئینوری به معنی برای مزمن کلیه بیمار بیماری

چه پروتئینوری به معنی بیمار مزمن بیماری RenalQué معنی پروتئینوری به معنی برای CKD بیمار است؟ همانطور که همه ما می دانیم، هیچ علامتی ندارد زیادی را در مراحل اولیه بیماری کلیه، بیماری های کلیوی در حالی که رفتن به مرحله پیشرفته، او تولید بسیاری از علائم و پروتئینوری است یکی از علائم بیماری را بیش comunes.Usted می داند تابع اصلی از پروتئین در فشار خون ثابت شده است وجود دارد، اجازه می دهد آب را به روی پروتئین ماندن از دست داده sangre.Si، فشار کاهش می یابد، و آب خواهد شد منحرف خون است، اما وارد فضای بین بافت، باعث پروتئین اضافی hinchazón.El خون به ناچار از دست داده ضخیم شدن غلظت خون، و کمک به خطر بالقوه برای ترومبوز .

در همین حال، از دست دادن پروتئین نشان دهنده آسیب به پروتئین فیلتراسیون غشاء riñón.Demasiada فشار دادن غشاء از طریق کاهش در عملکرد کلیه را به alta.En سرعت سرعت بخشیدن در واقع بسیار زیادی از بیماری کلیوی می تواند ایجاد شود سرعت ثابت، و از طریق رفتار منصفانه، شما می توانید یک failback واقع خوب است که عوامل حاد، ما از دست دادن فرصت های زیادی برای درمان و پیشرفت بیماری به نارسایی کلیه در نهایت دریافت کنید.

چگونه به درمان پروتئینوری در نارسایی مزمن کلیه؟

چین است خانه را به پزشکی china.Usted می داند که چین کاملا مشهور است برای درمان گیاهی چینی با عوارض جانبی کمی و طب گیاهی چینی ثابت کرده است که برای بهبود گردش خون کلیوی داخلی و حفاظت بسیار موثر تابع renal.A به عنوان بیماری به خوبی می رود، علائمی مانند پروتئین به تدریج ناپدید شد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، که می تواند پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی دیابتی کراتینین 8.9 خواهد دیالیز را ندارد

نفروپاتی دیابتی کراتینین 8.9 امتناع را به نفروپاتی دیابتی DiálisisLa با کراتینین 8.9 دیالیز نمی خواهد آنچه که من انجام دهید؟ در واقع، به عنوان یک نفرولوژیست که همیشه مردم با سطح بالایی از علائم کراتینین و شدید را ملاقات نمود، اما نمی خواهم را diálisis.Pero من باید بگویم که به عنوان بیمار بیماری کلیوی نه تنها می تواند این چنین گفت و یا دوست ندارند که چون شما باید در مقابل این بیماری مبارزه، زمان مورد نیاز برای درمان باید به دوره serio.Por همچنین، شما شما حق را به انتخاب وقتی که می آید به چه نوع درمان خواهد داشت.

چگونه می توان بیماران دیالیزی با کراتینین 8.9 نفروپاتی دیابتی کمک کند؟

در واقع، دیالیز به عنوان یکی از روش های درمانی نارسایی کلیه شایع ترین می تواند به بیمار کمک کند زندگی می کنند کار بهتر ساخت قطعات از riñones.Con کمک به کسانی که مایع دیالیز اضافی و سموم دیگر را می توان در خون از بین می رود، بنابراین سطح بالای کراتینین و سایر علایم را می توان تا حدی کاهش داد.

اگر بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی نمی خواهید به دیالیز چه کاری انجام دهید؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز خواهد شد برخی از عوارض جانبی را، در حالی که بهبود علائم، شرایط به خصوص طولانی دیالیز، بنابراین برخی از بیماران tomar.En به عنوان این بخش از بیمار می خواهم نه می تواند برخی از درمان های جایگزین را انتخاب کنید می تواند به شما کمک کند زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید بدون diálisis.Una از بهترین و شناخته شده درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که نه تنها به تسکین علائم مفید است، اما همچنین می تواند بهبود عملکرد کلیه به تدریج.

اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های جایگزین برای دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام را ترک پس از آن ما خواهد همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بپوشید به کار

چگونه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی نگاهی هم به TrabajoCuánto میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را به کار می کند؟ در واقع، این نوع درمان به درمان این است که به طور دائم و بازی نقش در یک هفته و یک ماه بعد از درمان، بیشترین دریافت وضعیت بیمار بهبود یافته است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند در هر فصل و هر زمان استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به به حساب عامل نه بیشتر ambiental.Lo، آن را آسان برای جذب است. تحقیقات نشان می دهد که 65٪ از ترکیبات موجود در آن می تواند آسیب کلیه رسیدن به directamente.Por بنابراین می تواند این بیماری به سرعت و کارآمد را درمان کند. علاوه بر این، آن را به یک نوع درمان خارجی است، بنابراین شما میتوانید به این بیماری بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بهبود عملکرد کلیه؟

این نوع از درمان دارای چهار کارکرد اصلی دارند ضد انعقاد، ضد التهاب، ضد ترومبوز و گسترش عروق sanguíneos.Por این چهار توابع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توانید بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از زباله را از تخریب بیشتر، بنابراین برای بهبود عملکرد کلیه است.

به طور خلاصه، با کمک از این درمان، بیماران در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند ممکن است شانس برای بازگشت به زندگی normal.En برای بیمارانی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند شما همچنین می توانید یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید دکتر واتساپ ما مشورت: +8618230015367 یا ایمیل با ما sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز را انجام بهترین برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 6.8 چه درمان ضروری است

بیماری های کلیوی با سطح کراتینین درمان 6.8 چه NecesarioSe نیاز کراتینین بیماری کلیوی 6.8 که بیماری کلیه یک قاتل خاموش است درمان؟، دیالیز adecuado.Aunque می تواند این بیماری در ریشه آن را درمان نمی مورد نیاز است، اما می تواند به راحتی علائم و از بین بردن مواد سمی در یک زمان کوتاه است. بنابراین برای بیماران مبتلا به علایم شدید، که می تواند قبل از رسیدن به درمان های جایگزین کنند.

چرا سطح کراتینین بالا است؟

علت اساسی بیماری کلیوی عدم خون و اکسیژن را به سلولهای riñón.El واقعیت این است که برخی از عوامل از سلول های آسیب endotheial رگ های خونی، که خون و اکسیژن حمل و نقل "برای جلوگیری از کلیه، بیماری های کلیوی شکل روزانه و فشار خون خواهد شد تابع mayor.Debido آسیب کلیوی، کراتینین، BUN، الکتروشوک اوره در بدن تجمع می یابد خود را هر روز، پس آنها سطح بالا، و سپس عملکرد کلیه های آسیب دیده دوباره، این فرم به طور کلی از اشکال بیماری های کلیوی است.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا؟

برای درمان بیماری های کلیوی، ما نیاز به گسترش عروق خونی برای افزایش حجم جریان خون، در عین حال، ما باید به حذف سم از بدن شما و بهبود گردش خون برای کمبود سلول های کلیه را جبران کند، فقط در این بنابراین، سلول های سالم می تواند محافظت شده و می تواند سلول های آسیب دیده را تعمیر کند. میزان بهبودی ممکن است به حد طبیعی باشد.

شما می دانید دیالیز به عنوان جایگزینی کلیه است که به تعمیر یا محافظت سلول های کلیوی و یک بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی که باید برخی از درمان های جایگزین دیگر پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های جایگزین برای دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید دکتر واتساپ ما مشورت: +8618230015367، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: برچسب‌ها: درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی لذت بردن از یک زمان خوب در اینجا در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری

جاگدیش پراساد، مرد، 78 ساله، او یک بیمار است و نفروپاتی دیابتی می آید از India.Él شده است از دیابت 25 سال درد و رنج و کراتینین افزایش یافت 5 años.Antes آخرین به اینجا رسیدیم، شما را به شرایط یک سری از درمان در بیمارستان محلی و وضعیت آنها بعد از عود دوباره به vez.Pero کنترل شد. بنابراین به منظور رسیدن به درمان بیشتر او تصمیم گرفت به اینجا می آیند به منظور تلاش برای ثروت، و در نهایت با کمک پزشکان و پرستاران ما موفق بوده است.

به شرح زیر است یک گروه تصور در مورد زندگی خود را در اینجا، نگاه کنید که چگونه آن را فوق العاده است!


بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی لذت بردن از یک زمان خوب در اینجا در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری
بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی لذت بردن از یک زمان خوب در اینجا در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری

 

می خواهم به دانستن بیشتر در مورد درمان خود را در اینجا و یا نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما واتساپ مشورت: +8618230015367، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان است که می تواند کمک به جلوگیری از بیمار به دیالیز کلیه شکست

درمان که ممکن است جلوگیری از بیمار نارسایی کلیه هر نوع درمان است که می تواند کمک به بیماران جلوگیری از نارسایی کلیه دیالیز DiálisisExiste کمک کند؟ در گذشته، هیچ درمان خوب وجود دارد برای بیماران در مراحل اولیه بیماری کلیوی، همه می توانند انجام دهند این است که زمان تاخیر diálisis.Pero تصمیم به رفتن با بار، مردم برخی از درمان های منحصر به فرد است که می تواند جلوگیری از نارسایی کلیه بیمار به دیالیز با بهبود عملکرد کلیه به تدریج کاهش کمک پیدا کرده اند.

آیا درمان است که می تواند کمک به بیماران جلوگیری از نارسایی کلیه دیالیز؟

درمان بالا هفت TCM تعدادی از درمان های منحصر به فرد بر اساس طب چینی، او همکاری با دیگران را به این درمان ها ممکن است بیمارانی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند کمک به جلوگیری از دیالیز با بهبود renal.Esos عملکرد آن هفت درمان گرم فشرده سازی درمانی، حمام درمانی، Moxibustion درمانی، بیماریهای دهان و تشخیص چینی، پا حمام درمانی، درمان و چرخه درمان enema.Para هر کدام از این ویژگی های خاص خود در طول درمان پزشکی مسئول است درمان های مختلف با توجه به نیاز بیمار است.

چگونه می توان درمان بالا هفت TCM کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز نارسایی کلیه؟

شما می دانید، برای بیمارانی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی کلیه آنها بسیار آسیب دیده است، و بسیاری از بافت کلیه آسیب دیده است هیچ نکروز به طوری که آنها را می توان با درمان مناسب و به موقع تعمیر.

این مواد تشکیل دهنده فعال در درمان می تواند آسیب های کلیه تبدیل و افزایش اثر شفا. با از بین بردن سموم و مایع از بدن، این درمان می تواند کلیه را از تخریب بیشتر محافظت می کند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان TCM و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید شکست ممکن مرحله کلیه معکوس

معکوس مرحله 5 شکست می تواند 5 نارسایی کلیه RenalEtapa است terminal.Qué مرحله درمان بیماری کلیوی برای درمان نارسایی کلیه هستند؟ این یک مشکل مشترک است که بیماران و خانواده های آنها بیشتر تحت تاثیر قرار است.

کلیه کارشناسان بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang جزئیات توضیح

جلوگیری از در پیش

بیماران باید توجه بیشتری به علایم اولیه نارسایی کلیه پرداخت اگر کنترل زمان، بیماران مبتلا به بیماری امید زیادی برای گرفتن revertir.Por بنابراین، آن است که به ویژه به نارسایی کلیه مهم در مراحل اولیه باشد.

داشتن کنترل خوبی از عوارض و علائم

کنترل عوارض و علائم آسیب کلیوی و نارسایی کلیه صرفه جویی residual.Las عفونت شایع عفونت از عفونت های دستگاه ادراری می باشد و کلیه را به تاخیر مفید است. اگر این شرایط می تواند به خوبی کنترل شده، شرایط بیماران خواهد بود بیماران تا حد زیادی mejorado.Los همچنین باید توجه بیشتری به فشار خون بالا و نارسایی قلبی. فشار خون بالا و نارسایی قلبی تشدید نارسایی کلیوی تا حد زیادی. داشتن کنترل خوبی از فشار خون بالا مفید است برای بهبود عملکرد کلیه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بهترین درمان برای بیماران است. این است که توسط گیاهان طبیعی و فن آوری های پیشرفته استفاده می شود.

این است که توسط بسیاری از کارشناسان کلیه درمان بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang.Este توسعه با هدف کمک به بیماران زوال بیماری جلوگیری، جلوگیری از دیالیز یا توقف دیالیز، جلوگیری از عود بیماری کلیه، ارائه خون و اکسیژن به اندازه کافی به خون و کلیه ها، آنها کمک به سلول های تعمیر بیمار، به تدریج دست آوردن مجدد عملکرد طبیعی آن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی، که دریافت برای ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا پیام زیر را ترک کنید. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان جایگزین برای PKD سطح کراتینین 7.8 به اجتناب از دیالیز

درمان جایگزین برای PKD سطح کراتینین 7.8 به اجتناب از دیالیز DiálisisAunque یک روش مشترک به منظور کاهش سطح بالای کراتینین است، اما در عین حال، منجر به بیماران تحت یک سری از عوارض adversos.Calambres عضلانی کم خونی شایع ترین ها هستند. بنابراین، چند بیماران مبتلا به PKD مشتاق به دانستن درمان جایگزین برای جلوگیری از دیالیز می باشد.

بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی است که با کیست های متعدد در riñones.Conforme گذشت زمان پر شده با مایع است، کیست بیشتر و بیشتر بیشتر و بیشتر نتیجه grande.Como، گسترش کیست ستم بافت نرمال و تحت تاثیر قرار عملکرد طبیعی سطح کراتینین riñón.El به راحتی بالا می رود disminuye.Con عملکرد کلیه در طول زمان، سطح کراتینین کراتینین سطح menor.Si نمی تواند به طور موثر کاهش می یابد، آسیب بیشتر و بیشتر است کلیه رخ می دهد.

با توجه به اثرات طبیعی و موثر، بیشتر و بیشتر مردم امید بستن برای طب سنتی چین برای کاهش creatinina.Y بالا بسیاری از کارشناسان در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری های کلیه را بسیاری از نوآوری در طب سنتی بر اساس China.The درمان های طبیعی به طور عمده میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام دارویی، درمان فشرده گرم، حمام پا.

درمان های طبیعی کار در اینجا به طور عمده برای تعمیر سلول های بیمار، بهبود عملکرد کلیه، نگه داشتن علائم تحت کنترل و عوارض، سطح کراتینین را می توان با بهبود عملکرد کلیه کاهش داد.

درمان های طبیعی نیز ممکن است رشد کیست های جلوگیری از فعال را متوقف سلول های پوششی ترشح ماده همچنین می توانید دفع کیست از طریق جلوگیری از مواد مایع فعال در انتشار سلولهای اپیتلیال حمایت می کنند. با انقباض کیست های کلیوی، بیماران دیالیزی کمتر دارند و یا حتی متوقف دیالیز.

شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی؟ آیا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی؟ لطفا یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا یک پیام زیر را ترک کنند. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری مزمن کلیه کراتینین سطح 8.0 با توجه به آن را درمان

کلیه مزمن بیماری کراتینین سطح 8.0 با بیماری مزمن کلیه چگونه CurarlaLa با کراتینین 8.0 چگونه آن را درمان؟ در درمانگاه، حذف عوامل دیگر 8.0 کراتینین باید در بیماری های کلیوی مرحله 5 باشد، درمان اورمی نیز به عنوان شناخته شده uremia.Para پزشکان ممکن است بیماران دیالیز یا پیوند را توصیه کند. اما در واقعیت، طبیعی است که بیشتر برای درمان این بیماری، که به عنوان راه طب چینی شناخته شده وجود دارد.

چرا ما گفت طب چینی در درمان بیماری مزمن کلیه طبیعی تر است؟

در مقایسه با طب غربی، طب چینی natural.Esto بیشتر به آن داروهای مورد استفاده در همان است از طبیعت نباید سمیت کلیوی، یعنی، داروها می توانند بیماری های کلیوی در فرض درمان کلیه آسیب نمی رساند.

مزایای استفاده از طب چینی در درمان بیماری مرحله 5 کلیه ها چه هستند؟

یکی از مزایای استفاده از طب چینی است که سمیت کلیوی به عنوان قبلا ذکر شد، اما نه نکته کلیدی نیست. نکته کلیدی این است که آن را می توانید بیمارانی که در مرحله اولیه هستند کمک کرد و تونست بیماری کلیوی و یا جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه است.

چگونه می توان طب چینی بهبود عملکرد کلیه؟

طب چینی می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده بهبود و محافظت از آسیب های باقی مانده mayor.Pero که می دانید، بیمار متفاوت است نشانه های متفاوت است که ممکن است به درمان های مختلف نیاز دارد. بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که چه نوع از طب چینی برای شما بهتر است، شما می توانید یک ایمیل به با وضعیت بیماری های دقیق خود را برای ما، پس از تجزیه و تحلیل در اسرع وقت با اطلاعات شما می خواهید پاسخ ارسال خواهد شد. ایمیل ما: enfermedad-renal@hotmail.com.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید برای ما پیغام ترک، در اینجا ما در حال انتظار برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین سرم دیالیز کلیوی 10 تنها گزینه است

کراتینین سرم دیالیز کلیوی 10 OpciónLa تنها با کراتینین سرم دیالیز کلیوی 10 است تنها گزینه است؟ در درمانگاه، سطح کراتینین سرم از 10 در مرحله 5 بیماری کلیوی، همچنین به عنوان شناخته شده است اورمی .برای درمان این بیماری، پزشکان توصیه دیالیز، که می تواند علائم شدید ناشی از مشکلات کلیوی را کاهش دهد، بنابراین کمک به آنها یک زندگی better.But همانطور که همه ما می دانیم که شرایط را طولانی دیالیز خواهد شد برخی از عوارض را، آنچه مردم به دنبال برخی از درمان های دیگر.

آیا دیالیز تنها گزینه است؟

در گذشته، علاوه بر دیالیز، پیوند کلیه تنها راه درمان بیماری ها پیوند renal.Y به عنوان یکی از بهترین روش های درمان است که توسط بسیاری از مردم دوست است. اما از آن هزینه های زیادی از پول و زمان را به انتظار correctas.Es تر کلیه ها، برخی از بیماران ممکن است مصرف آن را باعث شود برخی از علائم جدی و یا عوارض.

امروزه، برخی از روش های درمانی دیگر بر اساس طب سنتی چینی می تواند درمان های جایگزین خوب diálisis.Micro چینی Osmotherapy پزشکی یکی از معروف ترین است وجود دارد.

چگونه می توان شکست میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کلیوی با پشتیبانی کراتینین 10 تا از شر دیالیز خلاص شدن از شر؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک گرفتن از بیماران دیالیزی به تدریج توسط تابع renal.Se بهبود را می توان در هر فصل و هر زمان مورد استفاده قرار خلاص شدن از شر، بنابراین شما نیاز به حساب عامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب است. تحقیقات نشان می دهد که 65٪ از ترکیبات موجود در آن می تواند آسیب کلیه رسیدن به directamente.Por بنابراین می تواند این بیماری به سرعت و کارآمد را درمان کند. علاوه بر این، آن را به یک نوع درمان خارجی است، بنابراین شما میتوانید به این بیماری بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

اگر شما هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه که شما می توانید برای ما پیغام ترک نیاز دارید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سوزنی می تواند کلیه بیمار بیماری با 25 درصد از عملکرد کلیه کمک

طب سوزنی می تواند کلیه بیمار بیماری با 25٪ از بیماران عملکرد طب سوزنی RenalPuede کمک مبتلا به بیماری کلیوی عملکرد کلیه 25٪ به عنوان یکی از طب سنتی چینی است که می تواند برخی از علائم را کاهش کمک کند؟ در واقع، طب سوزنی ناشی از بیماری های کلیوی با تحریک نقطه طب سوزنی در، اما می تواند بیماری های کلیوی به خودی خود درمان نیست.

طب سوزنی چیست؟

طب سوزنی درمان پزشکی برای بیماری های کلیوی است که شامل سوزن بلند و نقاط acupuntura.En این روش این است، نیازهای طولانی استفاده می شود برای تحریک نقاط خاصی در بدن، به منظور رسیدن به هدف از درمان طب سوزنی را نشان می دهد اثرات enfermedad.La در درمان بیماری های کلیوی مثبت و به طور گسترده ای توسط بیماران از کشورهای مختلف استفاده می شود.

چه نوع درمانی می تواند بیماران مبتلا به بیماری کلیوی عملکرد کلیوی 25٪ کمک کند؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از گیاهان سنتی طب چینی می تواند با هم کار به خوبی با acupuntura.Con کمک این درمان، بیماران مبتلا به عملکرد کلیوی می تواند 25٪ شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، ترکیب جوهر تقریبا در هر نوع مصرف خوراکی و داروهای گیاهی برای برنامه های کاربردی خارجی، در تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده است تحت تاثیر قرار نه فقط نکروز بالغ.

علاوه بر این، شما می توانید در هر فصل و هر زمان استفاده، بنابراین شما نیاز به حساب عامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به پژوهش absorber.La است نشان می دهد که 65٪ از ترکیبات موجود در آن می تواند به طور مستقیم آسیب کلیوی برسد. بنابراین، این بیماری می تواند به سرعت درمان و eficiente.Además، یک نوع از درمان با نرم افزار های خارجی است، بنابراین شما میتوانید به این بیماری بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب سوزنی و طب چینی دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه چیزی باعث تنگی نفس از بیمار به دیالیزچه چیزی باعث تنگی نفس از بیمار به دیالیز

چه چیزی باعث تنگی نفس بیمار DiálisisQué باعث تنگی نفس در دیالیز بیمار است؟ همانطور که همه ما می دانیم که درمان دیالیز حیاتی است که برای حفظ، شما می توانید برخی از عوارض جانبی را، در حالی که کاهش علائم این بیماری کلیوی، تنگی نفس و یکی از شایع ترین است.

چه چیزی باعث تنگی نفس در بیمار به دیالیز؟

احتباس مایعات یکی از دلایل اصلی برای عدم از مردم aire.Para در آخرین مرحله از بیماری مزمن کلیه است، این میزان طبیعی مایع می تواند باعث I problemas.Demasiado مایع می تواند در بدن تجمع می یابد و خطرناک باشد. هدف از محدودیت مایعات است برای کمک به بیماران احساس راحتی قبل، در طی و بعد از جلسه diálisis.A اگر چه دیالیز به حذف مایع اضافی و مواد زائد از بدن، آن را به عنوان به عنوان موثر نیست کلیه های سالم. تجمع بیش از حد مایع علل تورم و افزایش فشار خون، ساخت مایع اضافی کار قلب duro.El سخت تر حتی ممکن است در ریه ها تجمع می یابد، ساختن آن دشوار برای بیماران به نفس، که می شود یک دلیل احتمالی برای کمبود هوا در دیالیز.

به جز احتباس مایعات، کم خونی و کم / فشار خون بالا نیز می تواند از دلایل کمبود هوا، به طوری که بیمار به دیالیز زمانی که شما در چنین وضعیتی هستند، شما باید با دکتر خود اطلاع و اجازه دهید به شما کمک کند آنها را برای پیدا کردن علل و سپس اقدام مناسب را.

اما صرفنظر از اینکه چگونه، به عنوان یک بیمار به دیالیز باید یک دستیار درمان برای از بین بردن اثرات جانبی پزشکی diálisis.Micro-چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از گیاهان سنتی طب چینی می تواند کمک به بیماران دیالیزی زندگی بهتر پیدا برای کاهش عوارض جانبی بیشتر diálisis.Lo، می تواند کمک خلاص شدن از شر بیماران دیالیزی به تدریج با عملکرد پایین کلیه بهبود یافته است.

اگر سوالی دارید بیشتر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام. ایمیل ما: enfermedad-renal@hotmail.com.



:: بازدید از این مطلب : 2025
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیابت در 60 درصد از عملکرد کلیه به عنوان درمانی

دیابت در 60 درصد از عملکرد کلیه از جمله عملکرد کلیه CurarlaDiabetes 60٪ چگونه آن را درمان؟ با توجه به تحقیقات، دیابت یکی از علل اصلی بیماری دیابت renal.A بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی تبدیل شده است پیشرفت یک مدت طولانی، که همچنین بدان معناست که اگر بیماران برخی از اقدامات خوب برای جلوگیری از بروز این بیماری، که ممکن است قادر به زندگی می کنند یک زندگی طولانی و سالم مثل مردم عادی را رنج می برند.

چگونه به درمان دیابت با عملکرد کلیه 60٪؟

بیماران مبتلا به دیابت می تواند کاری انجام دهد به عنوان پایین برای جلوگیری از صدمه به کلیه

رژیم غذایی کم پروتئین

به طور کلی، بیماران مبتلا به دیابت باید همیشه مصرف خود را از کربوهیدرات ها به جای هر دو مصرف مواد غذایی با این حال مصرف proteínas.Sin از غذاهای غنی از پروتئین را محدود می نفروپاتی دیابتی بدتر عنوان آن می تواند سوخت و ساز بدن کاستور بار کلیه و تجمع ضایعه پاتولوژیک.

کنترل قند خون

قند خون علت اصلی بسیاری از عوارض و صدمات عروق خونی است، بنابراین بیماران باید توجه بیشتری به کنترل قند خون پرداخت.

علت، این همه فقط یک راه برای به تاخیر انداختن بروز این بیماری، و بیمارانی که می خواهند به دور از دیابت نیاز به یک درمان پزشکی científico.Micro چینی به عنوان یکی از نوآوری های طب چینی می تواند بزرگ انجام برای درمان دیابت با 60٪ عملکرد کلیه است. اگر بیماران خوش شانس هستند، ممکن است که فرصت برای بازگشت به زندگی عادی داشته باشد.

شما می دانید، پیشگیری خوبی برای اواخر درمان بهتر است. بیماران مبتلا به دیابت باید همه چیز را می توانند انجام دهند برای جلوگیری از بیماری های کلیوی crónica.Pero اگر بیماری خود را تا به آسیب کلیوی ناشی از باید اقدام مثبت برای درمان آن را انجام دهد.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان دیابت با بیماری کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مدت زمان چگونه زندگی را برای مرحله 4 CKD است

طول عمر چگونه به مرحله 4 خواهد CKDEtapa 4 بیماری مزمن کلیه اغلب تعدادی از علائم و complicaciones.Algunos از آنها می تواند به بیماران در مورد طول عمر خود را نگران و این بیماران رخ می دهد شروع به درخواست امید که چقدر زندگی با مرحله 4 CKD باشد.

همانطور که همه ما می دانیم، اگر سمت چپ به تنهایی، مرحله 4 بیماری مزمن کلیه را بدتر در بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) مدت زمان ESRD rápidamente.Una آن اتفاق می افتد، بیماران ممکن است برای شروع دیالیز یا پیوند کلیه تا در آینده نزدیک .by مقابل، اگر بیماران درمان موثر در زمان، CKD مرحله 4 کلیه مرحله نهایی می تواند با موفقیت سرمایه گذاری. هنگامی که مرحله 4 CKD معکوس شده است، طول عمر بیماران با موفقیت گسترش داده است.

به منظور دستیابی به این، ما می خواهم از روش های زیر را توصیه کند.

1. دنبال یک رژیم غذایی سالم: سالم بخورید و به درستی می تواند کمک به مدیریت عوارض ناشی از بیماری مزمن کلیه و حفاظت از tejidos.Las عملکرد کلیه باقی مانده نیازهای اساسی رژیم غذایی کم چربی در سدیم، کم پروتئین، کم هستند، اسیدهای چرب غیر اشباع بالا، و غیره. برنامه ریزی دقیق رژیم غذایی باید به وضعیت مبتلایان به بیماری بستگی دارد.

2. A کنترل خوبی از عوارض مربوط به کلیه: آسیب کلیوی می تواند بسیاری از مشکلات سلامتی، که برخی از آنها، به نوبه خود بدتر از وضعیت کلیه می شود fácilmente.Si شما پروتئینوری، فشار خون بالا، و یا برخی مشکلات دیگر ، شما باید به موقع و مناسب برای مدیریت دارو را.

3.Rescate اختلال سلول کلیوی: با توسعه فن آوری های پزشکی، سلول اختلال کلیوی می تواند با موفقیت با کمک مصرف خوراکی طب چینی و خارجی از china.Una پزشکی تعمیر در حالی که افزایش سطح عملکرد کلیوی، آسیب کلیوی به معنی بیماران معکوس، و بیماران ممکن است دیگر با کلیه خود را زندگی می کنند.

این مقدمه از مرحله 4 طول عمر CKD و آن را بکشد. امیدوارم، که برای usted.Si مفید شما علاقه مند هستند، شما می توانید از طریق ایمیل و یا ارسال یک پیام enfermedad-renal@hotmail.com را ترک کنند.



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیوی با فشار خون بالا چه اقداماتی باید انجام شود

نارسایی کلیوی با فشار خون بالا چه اقداماتی باید TomarseInsuficiencia با فشار خون بالا است که اقدامات باید انجام شود؟ به طور کلی کلیه، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فشار خون بالا باید اقدامات اساسی برای کنترل سطح فشار خون می شود پس فشار خون بالا کنترل، برخی از درمانهای موثر باید به سرعت و یا توقف پیشرفت این بیماری استفاده شود.

چه نوع از درمان در کند کردن پیشرفت بیماری کلیوی مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در conveniente.Se بالینی نشان داده شده موثر باشد و می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن است. عوارض کنترل مانند کاهش خطر مشکلات cardíacos.Lo مهمتر از آن می تواند به صدمه تعمیر کلیه به منظور جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازیابی توابع renales.Pero شما می دانید کمک، همه چیز را تا دو طرف ، بنابراین قبل از تصمیم گیری را به این نوع درمان شما باید به وضوح در مورد آن بدانند.

معایب پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چه هستند؟

1.Si بیماران گیاهان حساسیت دارند، درمان در دسترس است برای آنها نیست.

2. در مقایسه با طب غربی، میکرو چینی داروها بیشتر طول می کشد به یک اثر، که آن هم یک ویژگی آشکار از داروها chinas.Sin اما اثر داروها ممکن است بیشتر طول بکشد.

3.Although مواد مخدر مورد استفاده در میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند از خود تکثیر سلول های کلیوی ذاتی آسیب دیده و آسیب به کلیه ها تعمیر آرامی ترویج، که به تنهایی کافی برای کنترل بیماری اگر برخی از تابع نیست کلیه چپ.

اگر شما هنوز هم می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید برای ما پیغام ترک و یا در واتساپ دکتر ما را ببینید: +8618230015367، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پرانایاما می تواند کمک به درمان نفریت گلومرولی تغییر حداقل

من 37 سال سن، با حداقل نفریت تغییر glomerular.Tiene پرانایاما کمک به درمان تغییر حداقل نفریت گلومرولی؟

تغییر گلومرولونفریت حداقل می تواند در هر سنی رخ می دهد، و یکی از علل مکرر سندرم nefrótico.Pranayama یک روش برای تنظیم تنفس، که می تواند کمک به بیماران محیط داخلی تنظیم و بهبود ظرفیت ایمنی pacientes.Sin است اما این غیر ممکن است برای درمان بیماران گلومرولونفریت تنها از نظر پرانایاما.

اگر می خواهید برای درمان بیماری کلیوی را از ریشه، شما باید یک درمان موثر برای بهبود بیماری های کلیوی خود و تنظیم محیط داخلی آن را raíz.De با توجه به ویژگی های حداقل نفریت تغییر گلومرولی، پزشکان در بیمارستان بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت "چهار آنهایی که" درمان توصیه می کنم.

در این روش درمانی شامل مخلوط Maikang، خارجی از طب چینی، طب و pies.Estas دهان و دندان درمان حمام چینی هم کار کنند برای ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه و بهبود سلامت کلی از pacientesHasta در حال حاضر، این درمان برای بازسازی استفاده شده است فیلتراسیون غشاء کلیوی است. با این حال، با به کارگیری طب چینی و طب چینی توسط دهان صدها فرمول، بنابراین بیماران باید ما را بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را در جزئیات بگویید.



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی دیابتی با سطوح کراتینین 2.4 و چگونه به درمان فشار خون بالا

نفروپاتی دیابتی با سطح کراتینین 2.4 و فشار خون بالا چگونه مادر TratarloMi نفروپاتی دیابتی بیمار است، او شده است از فشار خون بالا و سطح قند در خون رنج می برند گذشته 18 سال و در حال حاضر سطح کراتینین خود است تا 2.4، لطفا را پیشنهاد خوب برای صرفه جویی در زندگی مادر من.

در مورد مادرش، بیماری کلیوی خود را با شرایط طولانی از سطح قند خون بالا ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید برای درمان بیماری کلیوی را باید سطح خود را از primero.Sólo قند خون بر اساس این کنترل نقطه، پیشرفت بیماری را می توان با تاخیر و یا detenido.Otro نکته کلیدی برای سطح بیماری فشار خون بالا است، شما می دانید شما می توانید پیچیده تر بیماری خود را و سرعت بخشیدن به پیشرفت بیماری کلیوی، همچنین این اجازه می دهد تا شما را به توجه زیادی به آن است.

آیا نفروپاتی دیابتی با کراتینین 2.4 و فشار خون بالا چگونه آن را درمان کنیم؟

همانطور که در بالا اشاره شد، کنترل سطح قند خون و فشار خون برای درمان این کلید disease.The به درمان این نقطه برای درمان نفروپاتی دیابتی بسیار مهم است، اما نه نکته کلیدی هستند بیماری ترمیم سلولهای کلیه آسیب دیده است و حفاظت از مواد زائد را از آسیب بیشتر است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیب کاملی از چینی طب سنتی و تکنولوژی مدرن بالا است، یکی از اعمال آن است که عمدتا به تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب mayores.Así که چنین درمان می تواند برای درمان استفاده می شود نفروپاتی دیابتی.

برای بیماران مبتلا به کراتینین 2.4 می تواند این شانس را به مانند یک فرد عادی با کمک این درمان زندگی کنند.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی می توان پیام های ترک و یا دکتر ما مشورت واتساپ: +8618230015367، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید از طریق FSGS بیماران دیالیز زنده ماندن

بیماران مبتلا به FSGS می توانید از طریق DiálisisSi کانونی سگمنتال گلومرولو (FSGS) در نارسایی کلیوی در زنده ماندن پیشرفت می کند، بیماران باید برای شروع دیالیز diálisis.La می تواند کمک به پاک کردن خون آسیب دیده کلیه، بنابراین بیماران باید می خواهند بدانند که اگر بیماران مبتلا به FSGS ممکن است از طریق دیالیز یا نه زنده ماندن.

در بسیاری از کشورها، پزشکان نشان می دهد پزشکان خود را به انجام دیالیز، یک بار سطح خود را از عملکرد کلیه شده است کاملا bajo.La دیالیز می تواند کلیه های آسیب دیده جایگزین به زندگی عمومی خود را حفظ و طول عمر خود را با موفقیت.

در اغلب موارد، بیماران می توانند از طریق FSGS دیالیز زنده ماندن، اما زمان بقا باید به شرط بیماری pacientes.Sin با این حال بستگی دارد، اگر بیماران یکی از مشکلات زیر را داشته باشید، دیالیز درمان نمی امن برای آنها دیگر.

فشار خون -Choque یا پایین

-The ادم ریوی یا قلبی نارسایی ناشی از ضایعات شدید قلبی

-Arritmia شدید

تمایل به خونریزی شدید و یا خونریزی مغزی

-Cancer بدخیم و جوی پیشرفته

افراطی -Insuficiencia

روان-بیماریهای

دیالیز تنها گزینه برای بیماران مبتلا به مرحله نهایی FSGS برای زنده ماندن؟ البته که نه است. اگر کلیه ها از بیماران به طور کامل شکست نیست، شما هنوز هم می تواند استفاده از برخی از درمان های alternativas.En در حال حاضر، برخی از روش های درمانی در واقع می تواند کمک به دستیابی به این اهداف برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی FSGS.

پزشکی -Micro-چینی Osmotherapy: این یک برنامه کاربردی خارجی از طب گیاهی china.Debido می تواند افزایش جریان خون به کلیه ها در تنظیم گردش خون و بهبود توانایی سلول کلیوی خود درمان کمک معلول را می توان ذخیره اما نکروز سلولهای کلیه آسیب دیده نیست.

-therapy "چهار آنهایی که": در این روش درمانی ترکیبی از طب چینی نرم افزار دهان و خارجی از طب چینی، که می تواند کمک به بهبود سطح عملکرد کلیوی FSGS بیماران موثر است.

که برای تعیین درمان بهتر است برای نجات کلیه های شما، شما یک ایمیل به توصیف بهتر بیماری خود و یا گزارش آزمون برای enfermedad-renal@hotmail.com.Estamos خوشحال برای کمک به حال.



:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به رفع مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

چگونه به رفع CrónicaEn مرحله 4 کلیه مرحله بیماری 4 CKD، کلیه ها در حال کار با یک آسیب جدی است، و در آخرین مرحله که در آن بیماران کلیوی می توانید مجموعه ای riñones.Para خود جلوگیری نارسایی کلیه و مرحله پایان بیماری کلیوی است، ahora.Algunas بیماران باید اقدامات را درمان کمک به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه را تنظیم کنید.

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

در درمانگاه، GFR CKD به پنج etapas.Etapa تقسیم 4 بیماری کلیوی باعث عملکرد کلیه بین 15٪ و 29٪ .در این مورد، اگر چه بخش بزرگی از سلول های کلیه آسیب دیده اند و یا حتی نکروز، هنوز هم وجود دارد برخی از سلول های خون است که می تواند فیلتر کمک کند.

چه کاری می تواند ما را به رفع مرحله 4 بیماری مزمن کلیه؟

در حال حاضر، هیچ یک از درمانها CKD مرحله 4 به طور کامل درمان کنند. دلیل آن این است که هیچ دارو یا درمان می تواند سلول های کلیه نکروز nuevo.En مرحله 4 CKD نجات، ما می توانیم انجام دهیم این است که برای محافظت از سلول های سالم و ترمیم آسیب کلیه، سلول های کلیوی اما نه necróticas.Mientras این سلول ممکن است به حالت عادی بازگشت، بیماران مجبور نیست که در مورد سلامت کلیه های خود و یا سلامت عمومی نگران دوباره.

داشتن یک چت با دکتر آنلاین و یا ایمیل آزمون enfermedad-renal@hotmail.com گزارش خود را، به طوری کارشناسان Shijiazhuang شرکت کلیه بیمارستان بیماری های کلیه می تواند برخی از پیشنهادات مفید آزادانه به من بدهید.

برای کمک به بیماری کلیوی مرحله راه حل 4 نفر می تواند درمان "چهار آنهایی که"، که متشکل از مخلوط Maikang، طب گیاهی چینی دهان و دندان، درمان فشرده گرم و pies.Debido حمام به این درمان تست در درمان متمرکز هر دو داخلی و خارجی، بیماری مزمن کلیه می توانید بسیاری از اثرات درمانی آشکار برای دستیابی به pacientes.Ahora، بیشتر و بیشتر بیماران کلیوی می خواهم به استفاده از این درمان برای معکوس کردن صدمه به کلیه ها. امیدوارم، آن را نیز برای شما مفید باشد.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 4 نارسایی کلیه با کراتینین چگونه برای درمان سطح بالا

مرحله 4 نارسایی کلیوی با TratarloLos پزشکی کراتینین در سطح بالا همیشه دیالیز برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی مرحله 4 توصیه است، اما واقعا برای افرادی که در این مرحله ممکن است برخی از گزینه های دیگر به جای diálisis.Debido در داشته مرحله 4، هنوز هم وجود دارد برخی از عملکرد کلیه، اگر شما می تواند بیمار را بهبود ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز و یک زندگی از calidad.Entonces اند که چگونه برای درمان این بیماری مرحله 4 کلیه با سطح بالای کراتینین ؟

چرا افراد مبتلا به بیماری کلیه سطح کراتینین بالا؟

کراتینین اتلاف سوخت و ساز بدن عضلانی و از طریق گلومرول کلیه توسط orina.Si گلومرول آسیب دیده و GFR (تابع فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این ضایعات است نه چپ فیلتر و سپس مرخص است خارج، سپس این سموم در خون باقی می ماند، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد alta.Eso نیم یک بار کلیه آسیب دیده، علائمی مانند کراتینین بالا رخ خواهد داد است.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا و درمان این بیماری؟

از این ما می توانیم می دانیم که کراتینین بالا توسط آسیب به کلیه ها ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید برای دانلود، بهترین راه این است که تعمیر کلیه daños.Con کلیه عملکرد بهبود یافته است، سطح کراتینین بالا خواهد شد به تدریج کاهش می یابد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان مناسب است که می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از residuales.Esta درمان بهبود در طب سنتی چینی گیاهی بر اساس است و شی اختلال کلیه راست. با توجه به اثر درمانی قابل توجه آن و عوارض کمی، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود.

با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، افراد مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 4 و سطح کراتینین بالا ممکن است زندگی calidad.Si سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و نیست در صورت تمایل به دکتر ما در خط تماس بگیرید یا ترک برای ما پیغام، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 583
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری های کلیه بقا دهانه پلی کیستیکبیماری های کلیه بقا دهانه پلی کیستیک

کلیه دهانه بقا بیماری پلی کیستیک کلیه PoliquísticaEnfermedad یک اختلال ژنتیکی است که کلیه پیشرفت گذشت زمان lentamente.Conforme، کیست کلیه PKD می تواند باعث عملکرد کلیه به کاهش مشخصات gradualmente.En از این، افراد در حال حاضر به تشخیص زمان بقا از بیماری کلیه پلی کیستیک.

پیشرفت کلی PKD

این بیماری ارثی کلیه معمولا بدتر lentamente.En مرحله اولیه، بیماران معمولا هیچ نشانه ای ندارند و یا molestia.Sin اما با رشد کیست های کلیوی، بافت عملکردی کلیوی اطراف این ممکن است توسط بزرگ شدن تدریجی کیست های کلیوی جایگزین شده است. سپس، بیماران می توانند فشار خون بالا، درد پشت، سطح بالای کراتینین، دستگاه ادراری، و برخی از مشکلات دیگر یک به یک داشته باشد. علاوه بر کیست های کلیوی و عملکرد کلیه، تمام این مشکلات نیز پیش آگهی بیماران و مدت زمان بقا تاثیر می گذارد.

دوره بقای بیماران مبتلا به PKD چیست؟

به عنوان ذکر شده در بالا، بسته به وضعیت بیماران مبتلا به بیماری pacientes.Algunos با PKD می تواند تا زمانی که جمعیت عمومی زندگی می کنند، در حالی که برخی از بیماران دیگر تنها زندگی می کنند تا 40 سال این edad.Desde نقطه، بیماران باید برخی را درمان برای بهبود وضعیت خود و کلیه طولانی امید بقای خود.

چگونه برای رسیدن به این هدف؟

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم بیماران مبتلا به PKD به از جنبه های زیر شروع نشان می دهد.

برو در یک رژیم غذایی سالم: رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به مدیریت عوارض مرتبط با PKD، کاهش روند پیشرفت PKD و بهبود سلامت کلی بیمار.

مدیریت -Good عوارض: کیست کلیه بزرگ می توانید انواع عوارض القاء، و مدیریت خوب از این مشکلات ممکن است پیش آگهی بیماران بهبود و کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک.

کیست های کلیوی -Shrink و محافظت از کلیه ها: برای این اثرات درمانی، بیماران می توانند با به کارگیری طب چینی و نسخه دقیق باید شرایط pacientes.Para گرفتن یک برنامه درمانی بیماری بستگی دارد استفاده کنید، شما می توانید دکتر مشورت آنلاین.



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری های کلیه بقا دهانه پلی کیستیکبیماری های کلیه بقا دهانه پلی کیستیک

کلیه دهانه بقا بیماری پلی کیستیک کلیه PoliquísticaEnfermedad یک اختلال ژنتیکی است که کلیه پیشرفت گذشت زمان lentamente.Conforme، کیست کلیه PKD می تواند باعث عملکرد کلیه به کاهش مشخصات gradualmente.En از این، افراد در حال حاضر به تشخیص زمان بقا از بیماری کلیه پلی کیستیک.

پیشرفت کلی PKD

این بیماری ارثی کلیه معمولا بدتر lentamente.En مرحله اولیه، بیماران معمولا هیچ نشانه ای ندارند و یا molestia.Sin اما با رشد کیست های کلیوی، بافت عملکردی کلیوی اطراف این ممکن است توسط بزرگ شدن تدریجی کیست های کلیوی جایگزین شده است. سپس، بیماران می توانند فشار خون بالا، درد پشت، سطح بالای کراتینین، دستگاه ادراری، و برخی از مشکلات دیگر یک به یک داشته باشد. علاوه بر کیست های کلیوی و عملکرد کلیه، تمام این مشکلات نیز پیش آگهی بیماران و مدت زمان بقا تاثیر می گذارد.

دوره بقای بیماران مبتلا به PKD چیست؟

به عنوان ذکر شده در بالا، بسته به وضعیت بیماران مبتلا به بیماری pacientes.Algunos با PKD می تواند تا زمانی که جمعیت عمومی زندگی می کنند، در حالی که برخی از بیماران دیگر تنها زندگی می کنند تا 40 سال این edad.Desde نقطه، بیماران باید برخی را درمان برای بهبود وضعیت خود و کلیه طولانی امید بقای خود.

چگونه برای رسیدن به این هدف؟

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم بیماران مبتلا به PKD به از جنبه های زیر شروع نشان می دهد.

برو در یک رژیم غذایی سالم: رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به مدیریت عوارض مرتبط با PKD، کاهش روند پیشرفت PKD و بهبود سلامت کلی بیمار.

مدیریت -Good عوارض: کیست کلیه بزرگ می توانید انواع عوارض القاء، و مدیریت خوب از این مشکلات ممکن است پیش آگهی بیماران بهبود و کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک.

کیست های کلیوی -Shrink و محافظت از کلیه ها: برای این اثرات درمانی، بیماران می توانند با به کارگیری طب چینی و نسخه دقیق باید شرایط pacientes.Para گرفتن یک برنامه درمانی بیماری بستگی دارد استفاده کنید، شما می توانید دکتر مشورت آنلاین.



:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

صفحه 5 از علائم بیماری کلیوی FSGS

  صفحه 5 از علائم بیماری کلیه FSGSFSGS، گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال، باعث زخم در riñones.Como کلیه ها قادر به انجام کار خود را به طور معمول، مایعات، سموم و مواد زائد اضافی در cuerpo.Luego تجمع، بیماران برخی از علائم و عوارض رایج است. امروز، ما در اینجا به معرفی 5 علائم شایع بیماری کلیوی FSGS.

بالا 1: کف آلود ادرار

ادرار کف آلود است، یک شاخص از دست دادن بیش از حد پروتئین در بیماران orina.Cuando توسعه پروتئین FSGS بیماری کلیه، گلومرول تغییر می توانید آن را از فرار را حفظ کند. اگر مقدار از دست دادن پروتئین بیش از 3.5 گرم / 24 ساعت، نشان دهنده وقوع سندرم نفروتیک است. FSGS علت اصلی سندرم نفروتیک است.

بالا 2: تورم

تورم است یک علامت معمولی از FSGS، ناشی از احتباس مایعات و از دست دادن proteínas.De بنابراین، بیماران ممکن است ادم پلک، پاها، ساق پاها، مچ پا، شکم متوجه، و غیره. اگر بیماران دارای التهاب، آنها باید مصرف خود را از مایعات و سدیم نظارت داشته باشند.

صفحه 3: فشار خون بالا

فشار خون بالا یک عامل که ممکن است پیشرفت بیماری renal.Si کنترل نمی موثر، فشار خون بالا می تواند آسیب کلیوی القاء سرعت بخشیدن است. علاوه بر این، فشار خون بالا می تواند پیش آگهی بیماران بدتر، اگر به طور موثر کنترل نمی شود.

بالا 4: ادرار خون

ادرار خون نشان می دهد حضور سلول های قرمز خون نشت به داخل ادرار. از آنجا که غشای فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده است، کلیه ها قادر به انجام عملکرد خود را از فیلتر efectiva.En برخی موارد، ادرار خونی می تواند با شروع عفونت های دستگاه ادراری و سنگ کلیه رخ می دهد.

بالا 5: کم خونی کلیوی

وقتی کلیه ها قادر به تولید به اندازه کافی EPO، بدن می تواند سلول های قرمز خون تولید کند به طور معمول. سپس، کم خونی کلیوی به راحتی رخ می دهد. با این مشکل، بیماران ممکن است خستگی و ضعف را تجربه کنند.

بالا برخی از علائم رایج این بیماری FSGS. اگر شما فقط تجربه برخی از نشانه ها و عوارض فوق، شما می توانید کمک آنلاین به یاد بگیرند که چگونه برای رسیدگی به آنها را دریافت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 1178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من می توانم آب آلبالو با نفروپاتی دیابتی نوشیدنی

 نوشیدن آب آلبالو می تواند با DiabéticaNefropatía نفروپاتی دیابتی است بیماری کلیوی ناشی از دیابت در دراز مدت، هر دو نوع 1 یا نوع 2. برای کند کردن پیشرفت نفروپاتی دیابتی، بیماران باید یک برنامه رژیم غذایی کلیه amigable.Pueden دنبال این بیماران آب آلبالو بنوشید؟

برای بیماران کلیوی، اثر بارز ترین آب آلبالو برای پیشگیری و درمان عفونت های دستگاه urinario.La دیابت یک بیماری متابولیک سیستمیک است که می تواند بیماران با خطر بالای عفونت، از جمله عفونت های دستگاه شود urinario.Si کنترل نمی موثر، عفونت می تواند وضعیت سلامت بیماران مبتلا به آب آلبالو facilidad.El می توانید کنترل این مشکل کمک کند بدتر، بنابراین بیماران باید بسیار توجه به شرایط خود و بهبود وضعیت آنها بهداشت عمومی.

اثر دیگر یک منبع بزرگ از آنتی اکسیدان ها است که می تواند کمک به از بین بردن رادیکال های آزاد و اندام در مقایسه با انواع دیگر بیماری های مزمن کلیه، نفروپاتی دیابتی محافظت از آسیب mayor.En است که برای محافظت بافت عملیات قره قاط restante.El کلیه با سرعت بیشتری ممکن است پیشرفت کرده و موجب بروز عوارض graves.Desde این نقطه، لازم است به محافظت از بیماران باقیمانده به موقع نفروپاتی دیابتی کلیوی همراه است.

علاوه بر این، آب آلبالو می تواند به کاهش بروز بیماری های قلبی عروقی است، که علت مرگ و میر در این بیماری مرحله انتهایی کلیه بیماران diabética.Si فشار خون بالا، بیماری های قلبی و سایر بیماری های قلبی و عروقی کمک، آنها ممکن است آب آلبالو تا حدی امتحان کنید.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم می دانیم آب آلبالو می تواند بسیاری از خواص درمانی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی را diabética.Sin اما مانند بسیاری از میوه های دیگر، قره قاط همچنین شامل قند. اگر در اضافی مصرف شوند، شما می توانید قند خون بیماران غیر طبیعی افزایش می دهد.

علاوه بر این، این بیماران همچنین باید توجه به خوردن و نوشیدن خود را پرداخت. اگر شما هر گونه سوال در مورد این جنبه داشته باشد، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com را ترک کنند. ما خوشحال به کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نکات بهداشتی برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

نکات بهداشتی برای کلیه مرحله بیماری راهنمایی سلامتی 3 CrónicaLos برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ممکن است کاهش روند پیشرفت بیماری رژیم غذایی renal.Una برای CKD کمک باید محدوده نرمال از سطح فشار خون و قند و شکر حمایت sangre.En این مقاله عمدتا شوراهای بهداشتی برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه معرفی شده است.

یک رژیم غذایی برای CKD باید سطح نرمال فشار خون و قند و شکر و نمک sangre.Esta محدوده به طور معمول شامل محدود کردن مصرف پروتئین را پشتیبانی کند. برای بیماران مبتلا به اختلال عملکرد کلیوی، بدون نیاز به تخصصی مصرف غذاهایی که حاوی مواد معدنی دیگر مانند پتاسیم و فسفر است.

فشار خون بالا است که هر دو و عوارض این بیماری فشار خون بالا renal.La کاهش عملکرد کلیه بدتر، بنابراین حفظ فشار خون به طور منظم باید تمرکز برای بیماران مبتلا به CKD باشد.

افراد مبتلا به CKD مرحله 3 باید به دور از مصرف بیش از حد پروتئین نگهداری می شود. مصرف روزانه پروتئین باید 0.6 گرم در هر پوند از وزن بدن تجاوز نمی کند.

بیماران مبتلا به CKD مرحله 3 تغییرات بیشتری در رژیم غذایی خود، مانند غذاهای حاوی محدود پتاسیم و فسفر.

بیماران اغلب تجویز داروهای خاص، مهار کننده های ACE و ARBs به منظور کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیه است. حتی اگر بیماران دارای فشار خون طبیعی، بیماران نیاز به مواد مخدر است.

درمان های طبیعی Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه باید اثر کند کردن گسترش بیماری کلیوی، در درجه اول از طریق بهبود عملکرد کلیه است.

گیاهان طبیعی موجود در این درمان از مواد اصلی و می تواند عملکرد رگ های خونی گسترش رسیدن به، التهاب و لخته شدن reliving، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، تعمیر سلول های بیمار و احترام خود را gradualmente.Más هنوز هم مهم نرمال عملکرد، کارشناسان کلیه در اینجا یک برنامه درمانی خاص برای هر یک از شما انجام شده است.

می خواهم به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی و طرح درمان، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا یک پیام زیر را ترک کنند. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

خوب است به خوردن گیلاس با نفروپاتی دیابتی

خوب است به خوردن گیلاس گیلاس مبتلا به نفروپاتی DiabéticaLa یک میوه رایج در زندگی روزمره ما است، و برخی از مردم می گویند گیلاس می تواند کمک به محافظت از بافت کلیه کار. نفروپاتی دیابتی نوع بیماری مزمن کلیه با توجه به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی diabetes.Pueden خوردن گیلاس است؟

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، گیلاس دارای سه اثر درمانی.

اول این است که کاهش کم خونی کلیوی. با پیشرفت بیماری کلیوی، بیماران باید مصرف خود را از پروتئین است که می تواند بیماران باعث نمی کنند fácilmente.Entonces آهن به اندازه کافی نظارت، کم خونی فقر آهن به راحتی رخ می دهد. گیلاس دارای مقدار آهن بسیار بالا، که ممکن است به کاهش کم خونی فقر آهن کمک کند.

دوم این است برای بهبود اشتها از بیماران. نفروپاتی دیابتی باعث ضایعات و مواد سمی که در سیستم گوارش خون و تجمع می یابد. سپس، بیماران اشتها مشکل داشته باشد.

یکی از آخرین است که برای محافظت بافت باقی مانده عملکرد کلیه است. گیلاس منبع خوبی از آنتی اکسیدان است که می تواند کمک به از بین بردن رادیکال های آزاد و حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده است.

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، که می تواند گیلاس libremente.La دلیل اصلی قند بالا cereza.Desde نفروپاتی دیابتی به علت دیابت است: خوردن، قند خون است که همیشه بزرگترین نگرانی برای آنها. در این مورد، آنها باید به دنبال شکر کم و یا برنامه رژیم غذایی، حتی بدون قند است. به نظر از این، بیماران باید مصرف خود را از گیلاس با راهنمایی پزشک نظارت داشته باشند.

علاوه بر این گیلاس، مقدار زیادی از میوه های دیگر است که غنی قند نیز باید با توجه به مصرف azúcar.Si پرداخت می خواهید بدانید که چگونه گیلاس خوردن هر روز یا یک لیست از مواد غذایی برای خوردن، شما می توانید یک دکتر مشورت آنلاین در جزئیات علی بسیاری از کلیه متخصص کلیه بیماری بیمارستان Shijiazhuang شرکت همیشه در اینجا به شما کمک بزرگی به من بدهید.



:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

راه های طبیعی برای افزایش GFR کم

راه های طبیعی برای افزایش فیلتراسیون گلومرولی GFRTasa باخا یک آزمایش خون برای بررسی اینکه چگونه به خوبی کلیه های شما GFR funcionando.Una کم کمتر از 60 نشانه ای از بیماری کلیه است. هنگامی که سطح GFR کمتر از محدوده طبیعی، می تواند fundamentalmente.Ciertos تغییر در رژیم غذایی بهبود نمی بخشد و فرم های خاصی می تواند مورد استفاده قرار گیرد آسیب کلیوی برای به تاخیر انداختن و جلوگیری از نارسایی کلیوی. اگر شما علاقه مند در این موضوع، لطفا در خواندن.

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری فراهم می کند بیماران با تعدادی از درمان های طبیعی برای مقابله با بیماری درمان renal.Los طبیعی در اینجا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام دارو، حمام پا، درمان فشرده گرم است.

حمام پا دچار یک درمان که externamente.Los مواد اصلی از گیاهان طبیعی جمع آوری شده است استفاده می شود، و مواد اصلی به پودر تصفیه شده و سپس شکسته به پودر و سپس شکست را به آب که در آن بیماران نیاز به یک نفر bathroom.The فقط آنها نیاز به حمام به مدت 30 دقیقه و سپس بیماران عرق زیادی. مواد سمی و مایع اضافی را می توان از بدن با تعداد زیادی از عرق و ادرار حذف شده است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نیز

میزان فیلتراسیون گلومرولی یک آزمایش خون برای بررسی اینکه چگونه به خوبی کلیه های شما GFR funcionando.Una کم کمتر از 60 نشانه ای از بیماری کلیه است. هنگامی که سطح GFR کمتر از محدوده طبیعی، می تواند fundamentalmente.Ciertos تغییر در رژیم غذایی بهبود نمی بخشد و فرم های خاصی می تواند مورد استفاده قرار گیرد آسیب کلیوی برای به تاخیر انداختن و جلوگیری از نارسایی کلیوی. اگر شما علاقه مند در این موضوع، لطفا در خواندن.

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری فراهم می کند بیماران با تعدادی از درمان های طبیعی برای مقابله با بیماری درمان renal.Los طبیعی در اینجا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام دارو، حمام پا، درمان فشرده گرم است.

حمام پا دچار یک درمان که externamente.Los مواد اصلی از گیاهان طبیعی جمع آوری شده است استفاده می شود، و مواد اصلی به پودر تصفیه شده و سپس شکسته به پودر و سپس شکست را به آب که در آن بیماران نیاز به یک نفر bathroom.The فقط آنها نیاز به حمام به مدت 30 دقیقه و سپس بیماران عرق زیادی. مواد سمی و مایع اضافی را می توان از بدن با تعداد زیادی از عرق و ادرار حذف شده است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان است که در خارج استفاده می شود. این است که در راه است که به ارمغان می آورد بسیار کم pacientes.Y عوارض جانبی برای مواد اصلی این درمان باید تصفیه شده و سپس دارو پودر جمع آوری شده در دو کیسه lumbar.Con منطقه حمایت دستگاه اسمزی در بیماران قرار داده استفاده می شود، مواد تشکیل دهنده فعال تواند نفوذ و صدمه به کلیه ها نقش directamente.La که گیاهان چینی می تواند دستیابی به ترویج گردش خون، گسترش عروق خونی، تنظیم فشار خون، نشان دادن خون و اکسیژن به اندازه کافی به ارگان های مهم ، تعمیر سلول های بیمار و بافت کلیه، بهبود عملکرد طبیعی کلیه است.

درمان های طبیعی اند ذکر شده، اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی، شما استقبال برای ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا یک پیام زیر را ترک کنند.

یک درمان است که در خارج استفاده می شود. این است که در راه است که به ارمغان می آورد بسیار کم pacientes.Y عوارض جانبی برای مواد اصلی این درمان باید تصفیه شده و سپس دارو پودر جمع آوری شده در دو کیسه lumbar.Con منطقه حمایت دستگاه اسمزی در بیماران قرار داده استفاده می شود، مواد تشکیل دهنده فعال تواند نفوذ و صدمه به کلیه ها نقش directamente.La که گیاهان چینی می تواند دستیابی به ترویج گردش خون، گسترش عروق خونی، تنظیم فشار خون، نشان دادن خون و اکسیژن به اندازه کافی به ارگان های مهم ، تعمیر سلول های بیمار و بافت کلیه، بهبود عملکرد طبیعی کلیه است.

درمان های طبیعی اند ذکر شده، اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی، شما استقبال برای ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا یک پیام زیر را ترک کنند.



:: بازدید از این مطلب : 540
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیوی با کراتینین 7.6 دیالیز نمی توانند باید چه کار کنم

نارسایی کلیوی با کراتینین 7.6 دیالیزی می توانند کنند باید HacerSoy من یک بیمار مبتلا به کراتینین کلیه 7.6، طرح باید مصرف دیالیز، اما دکتر به من گفت من نمی توانم را، باعث فشار خون به انجام alta.Qué آیا درمانی به من کمک وجود دارد؟

در درمانگاه، کراتینین 7.6 در مرحله 4، تقریبا نزدیک به بیماری مرحله 5 کلیه، که final.Es مرحله بیماری کلیوی می گویند برای افراد مبتلا به این وضعیت، اقدامات باید گرفته inmediato.Si آن درمان نشده است، این بیماری می تواند از کنترل خارج بروید و در حال سقوط به اورمی، سپس آن را مشکل تر خواهد بود برای درمان.

در مورد ذکر در آغاز، بیمار می تواند برخی از داروهای ضد فشار خون را برای کاهش سطح فشار خون بالا، فشار خون پس از پایدار، بیمار دیالیزی می توانند شرکت کنند.

البته، بیمار همچنین ممکن است پیوند است که می تواند مشکلات کلیه به طور کامل حل را انتخاب کنید، اما می تواند مدت زمان طولانی برای پیدا کردن یک کلیه تطبیق کنند. علاوه بر این، بیمار باید همچنین فشار خون و همچنین کنترل کنید.

به جز شکل بالا، چمن طب چینی همچنین می توانید این مشکل را حل کند. چه بیشتر، شما می توانید حل علل subyacentes.Pero نه همه گیاهان مناسب برای شما می باشد، به طوری که قبل از نوشیدن، شما نیاز به مشورت با دکتر خود یا دکتر آنلاین ما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.

مهم نیست که چقدر، به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه باید اصرار دارند برای مبارزه با این بیماری است. با کمک درمان، شما یک زندگی با کیفیت در آینده próximo.Si شما هر گونه کمک در درمان این بیماری نیاز دارند، شما می توانید برای ما پیغام ترک، در اینجا ما در حال انتظار برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین 5.8 در دیالیز کلیوی باید

سطح کراتینین 5.8 در کراتینین کلیه باید DiálisisNivel 5.8 در دیالیز کلیوی را باید بگیرم؟ در واقع، ما نمی تواند تصمیم بگیرد اگر کسی نیاز به دیالیز یا نه تنها توسط سطح خود را از سطح کراتینین creatinina.El یکی از است شاخص های بیماری های کلیوی، اما نه همه، تا زمانی که شما تصمیم نیز باید به حساب عوامل دیگر را.

در شرایط عادی، پس از سطح کراتینین تا بیمار 8.0 پزشکان توصیه مصرف diálisis.Pero اگر هیچ علامت آشکاری وجود دارد، مردم می توانند به دیالیز últimamente.Y اگر وضعیت بیمار بد است، دیالیز ممکن است نیاز به قبل از که سطح.

در درمانگاه، کراتینین 5.8 هنوز در مرحله 4 بیماری کلیه، پس مهم نیست چقدر فرصت برای جلوگیری از diálisisCon به موقع و درمان مناسب شما داشته باشد، سطح کراتینین بالا ممکن است رها و سایر علایم ناشی از بیماری های کلیوی نیز می تواند شود، رها، بنابراین شما می توانید بهتر و طولانی تر بدون دیالیز زندگی می کنند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های پزشکی شاخ و برگ گیاهان چینی سنتی، که می تواند بیماری های کلیوی با خفیف normal.Pero نارسایی کلیوی به زندگی برای افراد مبتلا به کراتینین 5.8 کمک کند، شما ممکن است گاهی اوقات برای معکوس کردن این بیماری، اما همچنین می تواند به عنوان نیمی به احتمال زیاد به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. حداقل، آنها می توانند دیالیز را aviod و با این بیماری برای مدت زمان طولانی زندگی می کنند.

انواع بسیاری از گیاهان را می توان در این درمان استفاده می شود وجود دارد، بنابراین پزشکان با توجه به condición.Si خود را برای جزئیات بیشتر در مورد این درمان مسئول سبزی های مختلف را برای شما هستند، شما به انجمن خوش آمدید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا راه دیگری برای درمان دیالیز نارسایی کلیه وجود دارد 5

آیا راه دیگری دیالیز در درمان مرحله 5 شکست RenalMi مادر، که 72 تا در دیالیز برای حدود 10 ماه است، در سال گذشته با نارسایی کلیه در مرحله آوریل 5 تشخیص داده شد و دکتر گفت که او نیاز به دیالیز من می دانم که .Quiero وجود دارد هر راه دیگری برای درمان آن است.

در واقع، دیالیز در تسکین علایم مرحله 5 به نارسایی کلیوی مفید است و می تواند کمک به بیماران بهتر و طولانی در برخی از grado.Sin زندگی می کنند اما می توانند بیماری را در ریشه آن را درمان نیست. علاوه بر این، بار دیالیز دیگر وادار به دیگر نشانه ها و عوارض است که بیماری پیچیده تر.

اشکال دیگر وجود دارد دیالیز در درمان مرحله 5 نارسایی کلیه؟

در گذشته، هیچ جایگزین دیگری از پیوند کلیه دیالیز وجود دارد. اما تا به امروز، بسیاری از انواع درمان می تواند کمک به بیماران زندگی بهتر بدون دیالیز.

درمان شناخته شده است به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده می توانید جلوگیری از بیمار کمک کند و یا خلاص شدن از شر دیالیز از طریق بهبود عملکرد بیشتر، شما می توانید به بهبود بیماری کلیوی renal.Lo بدون آسیب بیشتر به کلیه ها و ارگان های دیگر، پس از آن مناسب تر برای افراد مسن است. و در مورد مادرش، من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را توصیه کند.

پس از 7-10 روز، استفاده از طب میکرو چینی Osmotherapy، بیماران می توانند تسکین علایم خود clínicos.Después ماه بستری شدن در بیمارستان را داشته باشد، بیماران ممکن است برخی از داروها در خانه به کار این درمان در خانه تحت هدایت را پزشک به تحکیم بیشتر اثر درمانی و کاهش میزان عود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شکلهای دیگری از دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام .



:: بازدید از این مطلب : 1874
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کران بری سودمند برای بیماران لوپوس استکران بری سودمند برای بیماران لوپوس است

کران بری سودمند برای PacientesNefritis نفریت لوپوس لوپوس توسط لوپوس اریتماتوی باعث sistémico.Para بیماران لوپوس مدیریت باید غذاهای خوردن آلبالو correctos.El یک میوه مشترک است که می تواند به طور مستقیم خورده و یا ساخته شده را به آب است. این زغال اخته برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوسی مفید است؟

بزرگترین ارزش دارویی از زغال اخته است که برای جلوگیری و درمان عفونت های دستگاه لوپوس urinario.Nefritis یک اختلال کلیوی رایج در بین زنان است، در حالی که عفونت ادراری می تواند وضعیت بیماران مبتلا به بیماران مبتلا به بیماری facilidad.Si را تحت تاثیر قرار نفریت لوپوس این مشکل، شما می توانید یک لیوان آب آلبالو نوشیدنی برای کنترل این مشکل است.

این میوه نیز حاوی آنتی اکسیدان غنی است که می تواند رادیکال های آزاد از بدن، که می تواند کمک به حفاظت از ارگان های مختلف از آسیب و جلوگیری از آسیب بیشتر به riñones.Por بنابراین از بین بردن، بیماران می توانند وضعیت را بهبود بخشد سلامت بیمار به طور کلی از طریق مصرف زغال اخته.

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه، کلیه های آسیب دیده ممکن است شکست بخورند برای حفظ سطح pH در خون است که می تواند به برخی از مشکلات دیگر مانند اسیدوز metabólica.El میوه زغال اخته منجر موثر است برای تنظیم pH و حفظ سلامت مجاری ادراری.

وقتی کلیه ها توانایی خود را برای تنظیم فشار خون از دست بدهد، بیماران دارای فشار خون بالا. آب آلبالو یک نوشیدنی کم کالری است، و می تواند فشار خون بالا موثر کمک کند.

در نهایت، زغال اخته گزینه خوبی برای از بین بردن یبوست و از بین بردن سموم و چربی بدن است. بنابراین، بیماران می توانند آب آلبالو و یا غذا خوردن زغال اخته بنوشید برای تمیز کردن محیط داخلی خود را.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم قره قاط گزینه خوبی برای بیماران لوپوس nefritis.Sin این به این معنا نیست که همه بیماران مبتلا به نفریت لوپوس می تواند آب آلبالو بنوشید است. اگر شما پتاسیم بالا و یا گلوکز در خون، آنها باید مصرف خود را از قره قاط محدود می کند.

به مسئول سلامت و امنیت آنها، شما می خواهم بهتر دکتر آنلاین در جزئیات قبل از غذا خوردن این میوه مشورت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394 | نظرات ()