نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا مردم به دیالیز نیاز با مشکل کلیه؟من می توانم مرحله دیالیز 4 نارسایی کلیه با creatinina5.5 متوقف

در مرحله 4 نارسایی کلیه، عملکرد کلیه به شدت مختل، بسیاری از مردم در دیالیز قرار داده، با سطح کراتینین بالا. هنگامی که یک بیمار مورد سوال "شما می توانید مرحله دیالیز 4 نارسایی کلیه با کراتینین 5.5 اجازه؟". حالا در مورد این موضوع صحبت برای چند آهنگ برای افرادی که همچنین این نوع از شک داشته باشد. چرا مردم به دیالیز نیاز با مشکل کلیه؟ همانطور که همه ما می دانیم، کلیه ها نقش مهمی در حفظ سالم از طریق فیلتر کردن خون، حفظ تعادل الکترولیت ها و مایعات، که ترشح هورمون هایی برای تنظیم فشار خون، برای تولید EPO، و غیره کافی بازی با این حال، کلیه ها آسیب دیده و به خوبی قادر به انجام این توابع نیست. در مرحله 4 نارسایی کلیه، روش های دیگر مورد نیاز است به دنبال برخی از مشاغل برای حفظ دیالیز vida.La طراحی شده است برای کمک به سموم کلیه ها فیلتر و مایعات اضافی و دوباره پر کردن برخی از مواد لازم. بدون دیالیز زمانی که بیماری توسعه در شرایط خاص، زندگی در معرض خطر در هر زمان باشد. چرا مردم می خواهند برای جلوگیری از دیالیز؟ اگر چه دیالیز در برخی شرایط لازم است، هیچ کس می خواهد به عوارض جانبی که مردم نمی تواند تحمل کند. علاوه بر این، هزینه های بالای بار بزرگ برای خانواده های معمولی است. نکته مهم این است که دیالیز است درمانی نیست، اما روش تعویض. شما می توانید این مشکل را برای ریشه slove نیست. آیا می دیالیز در مرحله 4 نارسایی کلیه با کراتینین 5.5 شما را متوقف کند؟ به صداقت، من می توانم دیالیز بدون در نظر گرفتن روش دیگر متوقف نمی شود. اگر این بیماری درمان نشود، شما خواهد شد سطح بالایی از سموم و عوارض دیگر در more.But کوتاه مرد اگر شما پیدا کردن گزینه های دیگر، شما می توانید از دیالیز به تدریج خلاص شوید. در اینجا پزشکی میکرو چینی Osmotherapy پیشنهاد شده است. این درمان در نظر گرفته می شود درمان موثر ترین و کارآمد برای بیماری کلیوی. بر خلاف دیالیز درمان با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود renal.El 5.6 تابع کراتینین بالا را می توان به طور طبیعی کاهش داد. شما می توانید به تدریج از شر دیالیز درمان خلاص شوید. اگر می خواهید به دانستن جزئیات در مورد این درمان، من می توانم یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com مشاوره شخصی ارسال کنید. و یا از شما دعوت به ترک یک پیام در تماس با ما دریافت کنید. ما همیشه در اینجا به مرحله ayudarte.En 4 نارسایی کلیه، عملکرد کلیه به شدت مختل، بسیاری از مردم در دیالیز قرار داده، با گذشت زمان creatinina.Una بالا بازجویی "بیمار می تواند گام دیالیز 4 اجازه نارسایی کلیه با کراتینین 5.5؟ ". حالا در مورد این موضوع صحبت برای چند آهنگ برای افرادی که همچنین این نوع از شک داشته باشد.

چرا مردم به دیالیز نیاز با مشکل کلیه؟

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه ها نقش مهمی در حفظ سالم از طریق فیلتر کردن خون، حفظ تعادل الکترولیت ها و مایعات، که ترشح هورمون هایی برای تنظیم فشار خون، برای تولید EPO، و غیره کافی بازی با این حال، کلیه ها آسیب دیده و به خوبی قادر به انجام این توابع نیست. در مرحله 4 نارسایی کلیه، روش های دیگر مورد نیاز است به دنبال برخی از مشاغل برای حفظ دیالیز vida.La طراحی شده است برای کمک به سموم کلیه ها فیلتر و مایعات اضافی و دوباره پر کردن برخی از مواد لازم. بدون دیالیز زمانی که بیماری توسعه در شرایط خاص، زندگی در معرض خطر در هر زمان باشد.

چرا مردم می خواهند برای جلوگیری از دیالیز؟

اگر چه دیالیز در برخی شرایط لازم است، هیچ کس می خواهد به عوارض جانبی که مردم نمی تواند تحمل کند. علاوه بر این، هزینه های بالای بار بزرگ برای خانواده های معمولی است. نکته مهم این است که دیالیز است درمانی نیست، اما روش تعویض. شما می توانید این مشکل را برای ریشه slove نیست.

آیا می دیالیز در مرحله 4 نارسایی کلیه با کراتینین 5.5 شما را متوقف کند؟

به صداقت، من می توانم دیالیز بدون در نظر گرفتن روش دیگر متوقف نمی شود. اگر این بیماری درمان نشود، شما خواهد شد سطح بالایی از سموم و عوارض دیگر در more.But کوتاه مرد اگر شما پیدا کردن گزینه های دیگر، شما می توانید از دیالیز به تدریج خلاص شوید. در اینجا پزشکی میکرو چینی Osmotherapy پیشنهاد شده است. این درمان در نظر گرفته می شود درمان موثر ترین و کارآمد برای بیماری کلیوی. بر خلاف دیالیز درمان با هدف ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود renal.El 5.6 تابع کراتینین بالا را می توان به طور طبیعی کاهش داد. شما می توانید به تدریج از شر دیالیز درمان خلاص شوید. اگر می خواهید به دانستن جزئیات در مورد این درمان، من می توانم یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com مشاوره شخصی ارسال کنید. و یا از شما دعوت به ترک یک پیام در تماس با ما دریافت کنید. ما همیشه در اینجا برای کمک به.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/560.html

 



:: برچسب‌ها: مرحله شکست 4 کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیستشما می توانید یک فرد ترک اگر درمان دیالیز جایگزین شروع به از بین بردن سموم

دکتر آنلاین "من جایگزین تحقیق آنلاین به دیالیز کلیوی هستم. من یک دوست 70 ساله یا بیش از وجود دارد که متقاعد او مجبور به انجام دیالیز. در واقع او هرگز نباید آغاز شده اند. من باید ساخته شده درمان های جایگزین. در حال حاضر او پوست و استخوان است و سالم برای من نیست. آیا می توانم یک فرد از دیالیز اگر درمان های جایگزین شروع به از بین بردن سموم و ساخت سیستم ایمنی بدن. "

این یک سوال در وب سایت ما است، این سوال این است که با بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که می خواهند برای جلوگیری از و یا می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر، در اینجا من معرفی خواهد شد چین میکرو Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های جایگزین موثر ترین برای دیالیز است همراه .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک نوع طب چینی تنها درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهان با مواد فعال طب چینی در پشت بیمار، به موازات کلیه شما، شن طحالی شو، گیاهان مولکول های ارتعاشی یک ماشین پردازش، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، حجم سلول و حجم بافت و پی در پی در نهایت صفحه اسطرلاب ورود به کلیه ها برای بهبود کلیه میکرو گردش خون و بازگرداندن عملکرد کلیه خراب با اثر بخشی.

چگونه می توان بیمار پزشکی میکرو چینی Osmotherapy با دیالیز کلیوی کمک کند؟

از این ما می توانیم می دانیم که این درمان می تواند کلیه میکروسیرکولاسیون بهبود و بازگرداندن عملکرد کلیوی موثر آسیب دیده، بنابراین شما می توانید سموم از بین بردن و ساخت سیستم ایمنی بدن، در نتیجه کمک به بیماران دیالیزی جلوگیری از و یا ترک آن .

برای خروج از دیالیز و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد دیالیز جایگزین، شما می توانید پیام را ترک و یا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به.

http://www.enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/2042.html



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 افراد مبتلا به دیابت و بیماری کلیهچه چیزی باعث بروز نفروپاتی فشار خون بالا

  پاتوژنز علت وزارت فشار خون بالا نفروپاتی از اصلی فشار خون بالا نفروپاتی فشار خون بالا خوش خیم علل عروق nephrosclerosis کوچک است. (به نام تصلب شرایین فشار خون بالا کلیه) و سرخرگی بدخیم nephrosclerosis malignoYacompañado از تظاهرات بالینی بیماری مناسب سال معمولا بسیاری از سابقه بیماری فشار خون بالا چیست. لوله شب glomerular.La آسیب زودتر از افزایش ادرار. غلظت ادرار تابع سلطان، مگر اینکه تغییرات ادرار، است پروتئینوری کمتر، هماچوری و لوله آینه کم، به طور معمول بیماری اندام هدف دیگر وجود دارد.

کلیه از طریق مویرگ اندام های اطراف ساخته شده برای فیلتر کردن جلوگیری cuerpo.mintras سلول های پروتئین سم و خون تا oozes arteria.La می فرستد فشار خون بالا افزایش فشار خون داخل عروقی، رنگ پریده نشت می فرستد، اما نشت رنگ پریده می تواند سیستم آسیب فیلتر کلیه دور باطل ایجاد می کند.دوره طولانی ممکن است آسیب جدی شود، کلیه می تواند پایان جبرانی افزایش پیش بینی خستگی. دلیل این است که نه هماچوری وحشتناک، پروتئینوری وجود دارد اما بسیار وحشتناک وجود دارد.

علل کورینتس بیماری عبارتند از: بروز زخم فشار خون کلیه، سطح شدید فشار خون و در زمان و پس از آن رابطه مثبت. سایر عوامل ممکن است شامل جنسیت، نژاد، دیابت، چربی خون و هایپراورسمی، این عوامل عبارتند از یکدیگر و حتی بیشتر در کلیه صدمه دیده است. مردان بیشتر از زنان، فکر می کنم که کلیه مجروح شدند.سن شروع هایپرتانسیون اولیه معمولا 25-45 سال است، اما آسیب کلیوی ناشی از سن فشار خون بالا از شروع علائم بالینی معمولا 40-60 years.The اولین علائم این است که خیس کردن رختخواب را افزایش می دهد، چک کردن تغییرات پاتولوژیک لوله ایسکمیک رخ داده، منقبض شده empeza عملکرد ادراری. به نظر می رسد پس از پروتئین، چک کردن گلومرولی رخ داده است تغییرات پاتولوژیک. سطح پروتئین معمولا خفیف تا متوسط است (+ یا ++)، در 24 ساعت، مقدار پروتئین در ادرار به طور کلی آیا 20G تجاوز نمی کند، اما در بیمار تعداد پروتئینوری بسیار کمی. اگر شما بررسی میکروسکوپی رسوب ادرار، شما می توانید پیدا کردن سلول های قرمز خون و لوله کمی هستند، تعداد کمی از بیماران به دلیل ترک مویرگ های گلومرولی، مسافر هماچوری ناخالص رخ می دهد. مطالعات نشان داده اند که در بیماران مبتلا به فشار خون بالا اولیه، میلیون pacietes می تواند تبدیل به نارسایی کلیه، بیماران درمان نشده به فشار خون بالا با میزان قابل توجهی دچار اختلال عملکرد کلیوی در مقایسه با کسانی که بدون فشار خون بالا وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 افراد مبتلا به دیابت و بیماری کلیهآیا می توانم افراد مبتلا به بیماری دیابت و کلیه را شیر خالص گاو

آیا می توانم افراد مبتلا به دیابت و بیماری کلیه puraLas گاو شیر آشامیدنی افراد مبتلا به دیابت و بیماری کلیه را شیر خالص گاو؟ شیر حاوی انواع بسیاری از مواد مغذی است، بنابراین علاوه بر خوب آن است. اما پروتئین غنی از قند و ممکن است بیماری کلیه را تشدید و افزایش سطح قند خون. سپس، به عنوان یک دیابتی مبتلا به بیماری کلیوی باید آن را بنوشید؟

شیر دارای مقادیر قابل توجهی از چربی، پروتئین، کربوهیدرات و در یک بسته بندی. شیر گاو عادی حاوی 30-35 گرم پروتئین در هر لیتر، عمدتا در قالب کازئین. همچنین شامل ده ها تن از پروتئین های دیگر در مقادیر کوچک، مواد معدنی و ویتامین های مختلف A، B کمپلکس، C، D، K و غیره

برخی از متخصص تغذیه توصیه دو تا سه وعده از شیر کم چرب (یا دیگر کم چرب لبنیات از قبیل پنیر و ماست) هر روز. گنجاندن منابع از محصولات لبنی در رژیم غذایی خود یک راه آسان برای دریافت پروتئین، کلسیم و کیفیت بالا می باشد.

اما واقعیت این است که پس از نوشیدن مقداری شیر، سطح قند خون ممکن است دیوانه شوم. به همین دلیل است؟ دلیل این است که بدن ما متفاوت در غذایی که می خورید درمان، شما کسی که مناسب نیست به نوشیدن شیر است.

برای افراد مختلف دارای شرایط فیزیکی متفاوت است. برخی از افراد، حتی یک فرد عادی که حساس به شیر در هر زمان پس از نوشیدن مه شیر است ناراحت کننده سقوط کرد. به عنوان یک دیابتی با یک مشکل کلیوی، با توجه به شرایط خود را به تصمیم گیری. اگر دوست دارید شیر که باعث نمی شود قند خون خود را دیوانه سپس برخی داشته باشد. اما بدون توجه به آنچه، شما باید بیش از حد نخورید، در غیر این صورت، سطح خود را از افزایش قند خون به سرعت.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد رژیم غذایی دیابت و بیماری کلیه، شما استقبال خواهد شد به دکتر ما تماس آنلاین و یا ترک پیغام به ما، ما مشاوره رایگان برای شما ارائه دهد.



:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علت تب درجه پایین در PKDکمک به بیماران کلیوی با شکست کراتینین بالا و فشار خون بالا یک زندگی عادی

کمک به بیماران کلیوی با شکست کراتینین بالا و فشار خون بالا یک زندگی normalAlto سطح کراتینین و فشار خون بالا دو علائم شایع renal. Los بیماری سطوح بالای کراتینین و برخی از علائم دیگر ظاهر می شود معمولا هنگامی که شکست شرط کلیه توسعه که به معنی به شدت کاهش می یابد عملکرد کلیه است. به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، اگر شما هنوز هم انتظار یک زندگی عادی، ما دنبال به در مورد اطلاعات زیر را یاد بگیرند.

سطح بالای کراتینین تنها یکی از نشانه های نارسایی کلیه است که توسط آسیب به کلیه ها و اختلال عملکرد کلیوی ایجاد می شود. اگر چه داروهای غربی برای درمان علائم استفاده می شود و رژیم غذایی مناسب مربوطه لازم است، آنها قادر به مقابله با این مشکل در ریشه نیست. همچنین کاهش سطوح کراتینین است که مهم ترین برای بیماران مبتلا به چیزی که نارسایی کلیه نیست. برای پرداختن به ریشه و یک زندگی عادی به نظر می رسد مهم تر است.

چه درمان می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه یک زندگی عادی و بدون دیالیز و پیوند کلیه توسط تعمیر آسیب به کلیه ها و بهبود کارکرد کلیه؟ نگاهی به ایمنی و بهره وری در ذهن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توصیه می شود.

امروز بیماران خارجی بیشتر و بیشتر می آیند را به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به دلیل ایمنی آن، راندمان بالا، هزینه مناسب و زمان درمان کوتاه تر. این درمان در طب گیاهی چینی بر اساس، آن است که از خارج استفاده می شود. بیماران با نارسایی کلیوی تنها به دروغ در رختخواب برای مصرف. و بیماران خارجی به عنوان ماساژ چینی، بسیار راحت توصیف می کنند. پس از وضعیت پایدار است (حدود یک ماه از زمان درمان به طور کلی)، بیماران می توانند از این درمان در خانه را به نگه داشتن با استفاده از یک دیگر به سه ماه به تحکیم اثر درمانی.

پس از دوره نقاهت عملکرد کلیوی می تواند نه تنها سطح کراتینین بالا بازگشت به سطح نرمال به طور طبیعی، یک زندگی عادی و بدون دیالیز و پیوند کلیه مورد انتظار است. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند، شما می توانید در چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نارسایی مزمن کلیه را کلیک کنید. همچنین شما می توانید یک پیام را ترک و یا به طور مستقیم آنلاین اگر شما هر گونه سوال پیگیری دکتر خود مشورت کنید. صندوق پستی ما این است که sjzhospitalrenal@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علت تب درجه پایین در PKDتب پایین در PKD: علت و درمان

PKD اشاره به بسیاری از کیست انتشار کوچک و بزرگ در کلیه ها، با رشد این کیست، بیماران رنج می برند بیشتر و بیشتر، حتی جدی تر علائم اتفاق می افتد زمانی که نارسایی کلیه، عوارض می تواند نشانه تر شود و حتی تهدید طول عمر. این علائم، تب با درجه پایین مداوم شایع است.درد شدید بیماران از تب رنج می برند می خواهیم به دانستن علت و درمان. علت تب درجه پایین در PKD: با رشد کیست و پارگی، PKD است که توسط یک عفونت ادراری پیچیده به راحتی. همراه با عفونت دستگاه ادراری، بیماران علائم مانند ضرورت، odynuria و درد ناحیه تناسلی در منطقه قوس و اینکه آیا عفونت شامل دستگاه ادراری فوقانی، بیماران مبتلا به تب یا درد کمر مداوم رنج می برند. درمان درجه پایین PKD تب: هنگامی که بیماران مبتلا به PKD مبتلا به تب، که بهتر است یک چک برای دیدن آنچه که باعث می شود که تب.داروهای تب بر فقط و آنتی بیوتیک موفق به فشار دور ریشه تب برای بیماران مبتلا به PKD با عفونت ادراری. بیماران مبتلا به PKD که می خواهند به تب خلاص شدن از شر در واقع نیاز به همه چیز ممکن است برای کاهش کیست و مهار رشد کیست، به طوری که میزان حمله عفونت می تواند کاهش داد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بهترین انتخاب برای بیماران مبتلا به PKD است.ترکیبات فعال در طب دارای عملکرد ترویج گردش خون در کیست دیوار برای افزایش نفوذ پذیری از کیست دیوار، بنابراین مایعات می تواند کیست و sanguínea.Además خون جریان با جنبش متابولیزه، اصول فعال از مواد مخدر نیز می تواند مهار سلول های کیست ترشح مایعات اپیتلیال غیر فعال. با کمک پزشکی، کیست را می توان کاهش می یابد و کنترل می شود. بدون کیست و پارگی رشد، از بروز عفونت و تب می تواند bajar.Si برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تب با درجه پایین در PKD، لطفا با پزشک آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به بیماری -renal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید. PKD اشاره به بسیاری از کیست انتشار کوچک و بزرگ در کلیه ها، با رشد این کیست، بیماران رنج می برند بیشتر و بیشتر، حتی جدی تر علائم اتفاق می افتد زمانی که نارسایی کلیه، عوارض می تواند نشانه تر شود و حتی تهدید vida.Entre این علائم، تب با درجه پایین ماندگار است común.Los درد شدید بیماران از تب رنج می برند می خواهیم به دانستن علت و درمان.

علت تب درجه پایین در PKD:

با رشد کیست و پارگی، PKD توسط یک عفونت دستگاه ادراری fácilmente.Acompañado عفونت ادراری پیچیده، بیماران دچار عوارضی نظیر اضطرار، odynuria و درد ناحیه تناسلی در منطقه قوس و اگر عفونت شامل دستگاه ادراری فوقانی، بیماران مبتلا به تب مزمن یا درد کمر.

درمان درجه پایین PKD تب:

هنگامی که بیماران مبتلا به PKD مبتلا به تب، آنها بهتر یک چک برای دیدن آنچه که باعث fiebre.Los به سادگی داروهای تب بر و آنتی بیوتیک موفق به راندن ریشه تب برای بیماران مبتلا به PKD با عفونت ادراری است. بیماران مبتلا به PKD که می خواهند به تب خلاص شدن از شر در واقع نیاز به همه چیز ممکن است برای کاهش کیست و مهار رشد کیست، به طوری که میزان حمله عفونت می تواند کاهش داد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بهترین انتخاب برای بیماران مبتلا به PKD است.

ترکیبات فعال در طب دارای عملکرد ترویج گردش خون در کیست دیوار برای افزایش نفوذ پذیری از کیست دیوار، بنابراین مایعات می تواند کیست و sanguínea.Además خون جریان با جنبش متابولیزه، اصول فعال از مواد مخدر نیز می تواند مهار سلول های کیست ترشح مایعات اپیتلیال غیر فعال. با کمک پزشکی، کیست را می توان کاهش می یابد و کنترل می شود.

بدون کیست و پارگی رشد، از بروز عفونت و تب می تواند bajar.Si برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تب با درجه پایین در PKD، لطفا با پزشک آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به بیماری -renal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.



:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

FSGS و کراتینین 217 میکرو چینی پزشکی موثر Osomterapia است

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در مجموع، FSGS و بیماران مبتلا به کراتینین 217 تبدیل شده است مرحله بیماری کلیوی 3 با متوسط کاهش عملکرد کلیوی. در این مرحله، آن پزشکی موثر میکرو چینی Osmotherapy است؟ اگر شما شک و تردید مشابه، مقاله زیر به عنوان خوانده شده más.O به دانستن خوب، دکتر ما آنلاین مشاوره حرفه ای رایگان مشورت کنید.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک درمان مشخصه SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری است. کارشناسان کلیه این درمان برای درمان بیماری های مختلف کلیوی برای بیش از 25 سال استفاده کرده اند.

این گزینه نوآورانه است. داروهای گیاهی چینی مولکول های کوچک میکرونیزه انتخاب می شوند. با استفاده از تجهیزات اسمز مدرن، مواد پزشکی موثر می تواند آسیب کلیوی به طور مستقیم برسد و اثر را برای درمان بیماری های کلیوی از ریشه.

پزشکی میکرو چینی موثر Osomterapia FSGS و کراتینین 217 است؟

پاسخ این است: "بله". اگر بیمار با این اختلال می تواند این درمان در زمان، شما قطعا می توانید وخامت این بیماری را متوقف و یا تا کنون آسیب کلیوی معکوس می باشد. بنابراین، نارسایی کلیه می تواند با موفقیت اجتناب شود.

بنابراین، اگر شما هنوز هم برای درمان موثر ترین بیماری های کلیوی به دنبال، آن است که توصیه می شود که از تصویب پزشکی میکرو چینی.

به عنوان بهترین دارو باید بر اساس شرایط تنها بیماری داده می شود هر فرد می تواند به ما یک ایمیل به با مشخصات خودتان sjzhospitalrenal@hotmail.com بیماری ارسال. دکتر کلیه ما پاسخ خواهد ارزیابی و طرح درمان مناسب را آزاد کند. اگر شما هنوز هم هر چیزی مشخص نیست، لطفا سوالات خود را در هیئت مدیره پیام زیر را ترک کنند. ما شما را به زودی پاسخ خواهند! با تشکر از وقت خود را!



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

قانون پالم "آموزش بیماران دیابتی توسعه یک برنامه رژیم غذایی سالمقانون پالم "آموزش بیماران دیابتی توسعه یک برنامه رژیم غذایی سالم

کربوهیدرات FrutaLa و دیابت یک اختلال شایع متابولیک در زندگی روزمره ما است. همراه با درمان های پزشکی، درمان غذایی نقش مهمی ایفا می کند. "حاکمیت پالم" می تواند بیماران دیابتی منجر به سازماندهی یک برنامه رژیم غذایی مناسب برای مدیریت دیابت و قند خون.

- کربوهیدرات ها و میوه

انتخاب دو مشت از غذاهای نشاسته است که می تواند نیاز بیماران را برآورده هیدراته carbono.En همان زمان، بیماران دیابتی همیشه نشان می دهد برای کنترل مقدار میوه، که اکثر آنها به طور کلی سرشار از azúcar.De این ترتیب، مقدار مصرف میوه توصیه می شود برای بیماران دیابتی ممکن است در اطراف یک مشت باشد.

-protein

50 گرم از پروتئین است در مورد اندازه کف، و بیماران دیابتی بهتر به حال کنترل مصرف پروتئین خود را به 50 ~ 100 گرم. برای کاهش تولید زباله سوخت و ساز بدن، بیماران همچنین باید برخی از پروتئین با کیفیت بالا انتخاب کنید.

-vegetal

دو دست می حدود 500 گرم از سبزیجات که معمولا می تواند نیازهای بیماران دیابتی برای verduras.Además ملاقات نگه دارید، این بیماران می تواند ویتامین ها و مواد معدنی بیشتری در مصرف خود را از سبزیجات دریافت کنید.

-fat

برای کاهش مشکلات مرتبط با دیابت، افراد مبتلا به دیابت باید از مصرف خود را از چربی را محدود، و برای گرفتن در اندازه نوک انگشت شست کافی است.

ناب گوشت

گوشت بدون چربی یک منبع بزرگ از پروتئین با کیفیت بالا است. گزارش شده است که در حدود 50 گرم از گوشت بدون چربی می تواند نیاز روزانه بیمار را تامین کند. این مقدار دو انگشت است.

-Alcohol

افراد دیابتی بهتر به دور از الکل ماندن بود. اگر آنها می توانند آشامیدنی را متوقف کند، الکل است حدود انگشت شست، مقدار شراب قرمز ممکن است در مورد انگشت اشاره شود، و مقدار آبجو ممکن است در مورد انگشت وسط باشد.

راهنمایی در بالا می تواند بیماران مبتلا به دیابت راهنمایی برای سازماندهی یک برنامه رژیم غذایی مناسب. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این راهنمایی، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر enfermedad-renal@hotmail.com ترک.



:: برچسب‌ها: dieta دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا درمانی برای مقابله با یبوست در PKD وجود داردPKD علت یبوست

بیماری کلیه پلی کیستیک PKD علت یبوست شرایط کلیوی است که در آن کیست بسیاری از در کلیه ها وجود دارد. چند بیماران مبتلا به PKD از یبوست رنج می برند، در حالی که دیگران باید علامت یبوست. چه کاری می تواند بیماران انجام تخفیف یبوست؟

بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری شایع ارثی کلیوی یک اختلال ژنتیکی است که با رشد کیست های متعدد در کلیه پر از مایع است. کیست های کلیوی ممکن است عملکرد کلیه را کاهش می دهد و منجر به نارسایی کلیه. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، آنها را از علائم مانند یبوست، خستگی، تهوع و استفراغ رنج می برند.

دلایل متعددی که چرا شما ممکن است از یبوست مبتلا به نارسایی کلیه رنج می برند وجود دارد.

کنترل رژیم غذایی سخت

مردم با نارسایی کلیه از سطح اختلال الکترولیت، مانند غلظت بالایی از فسفر، کلسیم کم، سطح پتاسیم بالا رنج می برند. برای کاهش حجم کار از کلیه ها، که پیشنهاد برای محدود کردن رژیم غذایی پتاسیم کم، در fósforo.Sin کم با این حال، بعضی از میوه ها و سبزیجات سرشار از سطح پتاسیم میوه fósforo.Y و سبزیجات نیز هستند فیبر بالا، برای حرکت مدفوع مفید است که هستند.

محدود مصرف مایعات

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، کاهش عملکرد کلیوی، کلیه ها آسیب دیده می تواند آب اضافی از بین بردن نیست. به منظور کاهش حجم کار از کلیه، بیماران توصیه برای محدود کردن مصرف آب. بیماران مبتلا به یبوست با کاهش مصرف آب است.

آیا درمانی برای مقابله با یبوست در PKD وجود دارد؟

آیا کیست های کلیوی است و منجر به کاهش عملکرد کلیوی. درمان طبیعی در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری است که توانایی کاهش کیست های کلیوی به طور طبیعی به نام MicroMedicina-چین Osmotherapy پزشکی. این درمان طبیعی می تواند عملکرد کلیه از طریق متوقف کردن رشد کیست های کلیوی با جلوگیری از مواد فعال در سلول های توبولی از انتشار را بهبود بخشد. این درمان طبیعی نیز می تواند دفع کیست مایع با افزایش گردش خون به سطح کیست های کلیوی حمایت می کنند.

اگر شما اتفاق می افتد به یک فرد با یبوست در PKD، شما باید با دکتر خود در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر مشورت کنید. شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال. ما در اسرع وقت پاسخ خواهد داد.



:: برچسب‌ها: PKD علت یبوست ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

میکرو چینی Osmotherapy پزشکیچگونه TCM می تواند درمان سندرم نفروتیک در کودکان

چگونه می توان TCM درمان سندرم نفروتیک سندرم نفروتیک در کودکان را می توان با طیف گسترده ای از بیماری های گلومرولی ایجاد می شود. ویژگی های اصلی سندرم نفروتیک شامل تورم شدید، فشار خون، hypoproteinemia. برخی از استروئیدها برای درمان بیماری کلیه به سرکوب پاسخ ایمنی استفاده می شود. با توجه به اثرات امنیت و طبیعی، بیشتر و بیشتر مردم برای طب سنتی چینی برای درمان بیماری کلیه انتخاب کردن.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این یک درمان طبیعی است که اثرات در ترویج گردش خون است.مواد اصلی این درمان از گیاهان طبیعی جمع آوری شده، ساخت این درمان برای اطمینان، مواد طبیعی است که cómodo.Los گیاهان چینی هستند پودر تصفیه شده و پودر خواهد شد با اسمز مایع بسته بندی شده به دو ترکیب کیسه های با دارو، بیماران تنها در دو کیسه دارو دراز، با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال نفوذ به بدن و همچنین برای رسیدن به تابع از بین بردن مواد سمی، ترویج گردش خون، رگ های خونی گشاد، تعمیر آسیب کلیه، بهبود عملکرد کلیوی طبیعی.

"چهار به علاوه هفت" درمان

این یک درمان طبیعی است که همچنین دارای اثرات به بهبود عملکرد کلیه است. این درمان شامل چهار نوع از طب چینی است یک بطری ترکیب Maikang، یک دوز از طب چینی و خارجی دوز خوراکی و حوضه حمام پا با طب چینی و هفت برنامه های کاربردی خارجی بخار درمانی، درمان حرارت فشرده سازی، حمام دارو، حمام پا، طب سوزنی درمان، دایره درمانی، درمان Enema.Las داروهای خوراکی چینی و برنامه های کاربردی خارجی با هم کار کنند برای تقویت اثرات بهبود عملکرد کلیه است. هر جزئیات شما می خواهید بدانید، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا یک پیام زیر را ترک کنند. پزشکان کلیه خواهد یک برنامه درمانی خاص بر اساس وضعیت بیمار را.



:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 755
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه غذاهایی می تواند سطوح بالای کراتینین القاءغذاهایی که می تواند باعث بالا سطح کراتینین

غذاهایی که می تواند سطح کراتینین آلتوس بالا سطح کراتینین باعث نگرانی بزرگ از بسیاری از بیماران کلیوی است. در این مورد، بیماران باید غذاهایی که ممکن است باعث شود سطح کراتینین به منظور بالا بردن اجتناب کنند. یافتن این غذاها است که می تواند بیماران را راهنمایی برای سازماندهی یک برنامه رژیم غذایی سالم است.

در زیر به خلاصه ای از برخی از غذاهایی که می تواند سطح کراتینین بالا بردن است. sjzhospitalrenal@hotmail.com: برای یک لیست از مواد غذایی در جزئیات، لطفا به ما ایمیل ارسال کنید. سپس، متخصصین تغذیه کلیوی در اینجا ما در 24 ساعت پاسخ خواهند داد.

چه غذاهایی می تواند سطوح بالای کراتینین القاء؟

- گوشت

کراتینین مشتق شده از کراتین. اگر مردم را مکمل کراتین بیش از حد، افزایش سطح کراتینین سرم به وضوح و به طور موقت. گزارش شده است که گوشت حیوانات شامل کراتین. بنابراین، اگر بیماران خوردن گوشت حیوانات بیش از حد مانند مرغ و گوشت خوک، خون شما ممکن است سطح کراتینین بالا نشان می دهد.

غذایی بیش از حد شور

در اغلب موارد، سطوح بالایی از کراتینین توسط آسیب به کلیه ها ایجاد می شود. غذاهای شور می تواند باعث شود که بدن حفظ مایع بیشتری در رگ های خونی، که فشار خون را افزایش می دهد. در عمل، فشار خون بالا یکی از خطرناک برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است زیرا می تواند آسیب کلیوی القاء راحتی. آسیب کلیوی به sickest بیماران، سطح خود را بالاتر از کراتینین.

در برخی از موارد دیگر، سطح بالای کراتینین می تواند ناشی از دست دادن آب بدن، در حالی که غذاهای شور دارند احتمال بیشتری برای بدتر از این وضعیت. از این نقطه، غذاهای شور می تواند ارتفاع غیر طبیعی کراتینین سرم شود.

-A مقدار زیادی پروتئین ناقص

پروتئین ناقص می تواند زباله های تر در طول متابولیسم است که می تواند بسیاری کلیه مالیات تولید کند. علاوه بر این، مقدار اضافی از مصرف پروتئین نیز می تواند آسیب بیشتر به کلیه ها می شود. این امر باعث سطح کراتینین سرم به افزایش بیشتر است.

اگر آزمون با سطح کراتینین بالا انجام شده است، شما باید به جلوگیری از و یا غذاهایی که در بالا نشان داده شده است محدود می کند. بنابراین برنامه رژیم غذایی شما می تواند به خوبی اداره می شود.



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای از بین بردن بیماران دیالیزی درد زانوچرا بیماران دیالیزی باید درد در هر دو زانو

چرا بیماران دیالیزی باید درد در هر دو زانو برخی از بیماران دیالیز توسط زانو جدی گرفتار است که حتی می تواند تحت تاثیر قرار دهد توانایی بیماران راه رفتن. پیدا کردن علل درد زانو می تواند بیماران دیالیز منجر به انتخاب درمان موثر برای مدیریت این ناراحتی است.

دیالیز می تواند کمک به جایگزین سلول های آسیب دیده از کلیه برای فیلتر کردن خون و تنظیم فشار خون. با این حال، به دلیل آن را قادر به کار به عنوان موثر به عنوان کلیه های سالم است، باعث بسیاری از عوارض جانبی و عوارض. برخی از آنها تنها می تواند باعث درد در بیماران مبتلا به هر دو زانو.

دیالیز طولانی مدت است احتمال بیشتری برای القاء عدم تعادل کلسیم و فسفر، در حالی که تعادل کلسیم و فسفر در خون مسئول حفظ سلامت استخوان است. اگر این تعادل مختل شده است، استخوان در مناطق مختلف و مفصل ممکن است درگیر شود. در این وضعیت، درد ممکن است در زانو از بیماران رخ می دهد.

علت دیگر مربوط به دیالیز آمیلوئیدوز (DRA) هنگامی رخ میدهد که microglobulin β2، پروتئین سرم، در بروز sangre.La از این مشکل تجمع می یابد به پروتئین قادر به عبور از فیلتر دیالیز نسبت داده است. گردن، شانه، زانو، و غیره، بیشتر احتمال دارد به آمیلوئیدوز تحت تاثیر قرار.

چگونه برای از بین بردن بیماران دیالیزی درد زانو؟ از آنجا تجمع microglobulin β2 و عدم تعادل کلسیم فسفر علت مستقیم است، درمان باید در غلبه بر این عوارض دیالیز آغاز خواهد شد.

برای حفظ تعادل کلسیم و فسفر، بیماران باید غذاهای حاوی فسفر مانند غذاهای دریایی و آجیل را محدود کند. در همان زمان، پیشنهاد به مصرف غذاهای تر غنی از کلسیم. این می تواند به کاهش سطح فسفر در خون کمک کند و افزایش سطح کلسیم برای حفظ سلامت استخوان.

همانطور که به تجمع microglobulin β2، ما را درمان تصفیه خون و آلودگی پاک کردن خون نشان می دهد. در مقایسه با دیالیز، این درمان می تواند خون fondo.Lo علاوه بر این، درمان همچنین می توانید القاء بهبودی بعد از سلول های آسیب دیده کلیه تمیز. در حالی که خون آلوده است تمیز، تسکین درد زانو با موفقیت.

اگر مشکل مشابه دارند، شما می توانید کمک به دکتر آنلاین برای راهنمایی در جزئیات بپرسید.



:: برچسب‌ها: علامت نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 582
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا عود بیماری کلیوی در کاهش دوز استروئیدعود بیماری کلیه به راحتی استروئید دوز کاهش

کلیه عود بیماری به راحتی با کاهش استروئیدها دوز به تازگی، من فهرست بسیاری از سوابق پزشکی و برخورد یک پدیده: بسیاری از بیماران با سقوط بیماری کلیه زمانی که استروئید هستند امتناع از 3 یا 4 قرص. چرا؟ چه باید کرد؟

برای پیدا کردن جواب، من مدیر جیا، که به من می گوید که این با اصل عمل از استروئید همراه مشورت کنید.

اثر استروئید ضد التهابی است. از نقطه طب غربی، آسیب کلیوی توسط واکنش های التهابی ناشی از این آسیب شامل افزایش نفوذپذیری سلول های کلیوی، که منجر به فیلتر پروتئین. بنابراین، در طب غربی، استروئید اغلب برای درمان بیماری کلیه در پروتئینوری خاص استفاده می شود.

روش مورد استفاده استروئید

استفاده از استروئید است که به اندازه کافی و سپس کاهش دوز به تدریج. پزشکان مختلف استفاده از روش های مختلف کاهش است، اما اصل کلی این است که هر بار یکی در ده از کل دوز زمان آخرین را کاهش می دهد، و هر دوز باید حداقل 2-3 هفته حفظ کند. هنگامی که آن را در زیر 3 جداول قطره، شما باید حداقل یک ماه حفظ کند.

چرا عود بیماری کلیوی در کاهش دوز استروئید؟

این باید به مکانیسم عمل از استروئید معرفی شده است. تابع اصلی استروئیدها ضد التهابی است، و اثر آن سریع و به ویژه برای التهاب گلومرولی آشکار است. با این حال، کاهش دوز استروئید قادر به مهار واکنش های التهابی است.

چه باید کرد زمانی که عود بیماری کلیوی؟

ساده ترین روش برای کاهش دوز خود را دوباره قبل از عود دوز. برای مثال، اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است 3 قرص تکرار، 4 عدد قرص باید کاهش دهد. اگر عود است با توجه به سرد، دوز ممکن است نیاز به بیشتر افزایش یافته است.

علاوه بر این، بیماران نیز ممکن است طب چینی استفاده کنید. اصل طب چینی است برای حذف سموم از بدن، لایروبی کانال، از بین بردن حالت سکون خون و خوراک. به عنوان مثال حذف کمپلکسهای ایمنی، بهبود شرایط ایسکمیک و بدون اکسیژن کلیوی، و بازگرداندن عملکرد کلیه است.

اگر شما از عود بیماری کلیوی رنج می برند، شما می توانید کمک به دکتر آنلاین بپرسید و سازماندهی برنامه درمانی موثر است.



:: برچسب‌ها: parenquimatosa دو طرفه کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

رژیم غذایی مناسب برای بیماران با تغییرات دو جانبه پارانشیم کلیهراه حل های جدید به کوچک شدن کیست از PKD

راه حل های جدید به کوچک شدن کیست در PKDA نیاز درمان جدید برای بیماران مبتلا به PKD به کوچک شدن کیست در کلیه، مانند کلیه بزرگ علت مستقیم از آسیب کلیه و تهدید واقعی از زندگی است. مناسب درمان کننده موضوعات PKD با کنترل علائم مانند فشار خون بالا و پروتئین. این کمک می کند تا محافظت از عملکرد باقی مانده کلیوی، اما می تواند کلیه جدید بزرگ متوقف کیست کلیوی نیست. بنابراین، یک منبع جدید است که می تواند کیست کلیه را کاهش می دهد لازم برای بیماران مبتلا به PKD است.

در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، بیماری کلیه پلی کیستیک با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در ترکیب با سایر داروهای چینی به عنوان یک مخلوط مای کانگ و حمام دارو درمان می شود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان گیاهی و این درمان است، همه گیاهان انجام خوبی برای کلیه. تنظیم فشار خون توسط گشاد رگهای خونی. بنابراین، نه تنها فشار خون بالا می توان به مایع کیست را کاهش نیز می تواند با توجه به اختلاف فشار بین داخل و خارج کیست کیست کاهش می یابد. علاوه بر این، مواد تشکیل دهنده فعال از طب میکرو چینی ممکن است نفوذپذیری دیواره کیست، که آن هم بسیار مفید برای نفوذ موفق مایع کیستیک افزایش می دهد.

با کمک داروهای دیگر چینی، طب میکرو چینی Osmotherapy نه تنها کیست در کلیه را کاهش می دهد، همچنین اثرات آشکار در بهبود عملکرد کلیه را نشان می دهد. برای بیماران مبتلا به کلیه PKD به شدت آسیب دیده، انقباض کیست های کلیوی کمک به جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه، اما اگر شما می خواهید به یک زندگی بهتر، آنها نیاز به بهبود عملکرد کلیه، از آنجا که تنها در این راه می توانید تمام ناراحتی های فیزیکی به طور دائم می تواند کاهش دهد.

همه گیاهان در طب میکرو چینی Osmotherapy از خارج استفاده می شود، پس از آن هیچ عوارض جانبی در سراسر روند درمان ایجاد می شود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان جدید است، اما بسیار موثر و بی خطر است. بنابراین، اگر آن را برای پیدا کردن یک روش درمان بهتر و می خواهید برای درمان PKD در درجه اول پزشکی میکرو چینی Osmotherapy خواهد بود که بهترین گزینه نیست.



:: بازدید از این مطلب : 598
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درد معده نشانه ای از کراتینین بالا 2.25 است

یکی از بستگان من است از درد معده و استفراغ مداوم رنج می برند. سن او 70 ساله است و سطح کراتینین 2.25 از mg / dl است. درد معده نشانه ای از سطح کراتینین بالا است؟

سطح کراتینین بالا در نتیجه آسیب کلیه ها است، و اغلب توسط بسیاری از علائم و عوارض دیگر همراه است. با این حال، این به آن این مشکلات، از جمله درد معده است نشانه ای از سطح کراتینین بالا نیست.

کراتینین خودی خود سمی نیست، به طوری که به طور کلی افزایش سطح کراتینین نه به طور مستقیم باعث مشکلات سلامتی. به همین دلیل خانواده خود را در حال تجربه درد معده و استفراغ مداوم کاهش می یابد عملکرد کلیه است. وقتی کلیه ها قادر به فیلتر کردن خون به طور معمول، بسیاری از مواد اورمیک تجمع در بدن، آسیب رساندن به بسیاری از اندام.

برای بیماران کلیوی، درد معده خود را اغلب به علت عوارض مختلف بیماری کلیوی.

1. کلیه محاسبه هنگامی که سنگ کلیه خیلی بزرگ است، دستگاه ادراری مسدود شده و القاء درد شکم.

2. احتباس مایع: خیلی اوقات، احتباس یا تورم در مایع شکمی دردناک نیست، اما در موارد شدید، بیمار ممکن است درد معده احساس.

3. کیست کلیه بزرگ: اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، رشد مداوم کیست های کلیوی جلو و اعصاب در بافت کلیه، القای درد معده.

اگر می خواهید بدانید که چگونه برای رسیدگی به درد معده و سطح کراتینین پایین تر، شما می توانید پزشکان در بیمارستان از بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت بپرسید.



:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان طبیعی برادرمان طبیعی برای نارسایی کلیه در نارسایی کلیه سالمندانی نارسایی کلیه در سالمندان

درمان طبیعی برای نارسایی کلیه در نارسایی کلیه سالمندان یک بیماری جدی است که سلامت بسیاری از افراد مسن را مبتلا است. هنگامی که بیماری کلیوی end-stage بدتر، ممکن است پیشنهاد به انجام دیالیز یا پیوند کلیه. با این حال، افراد مسن معمولا می خواهید برای پیدا کردن برخی از درمان های طبیعی به جای این درمان.

از آنجا که نارسایی کلیه مرحله نهایی بیماری مزمن کلیه است، بیماران باید از نشانه ها و عوارض مختلف رنج می برند. در این مورد، برخی از روش های درمانی هنوز هم می تواند برخی از بیماران کلیوی را ذخیره کنید، اما نه همه بیماران می توانند از این درمان بهره مند شوند.

هنگامی که آنها برای نارسایی کلیه در درمان های طبیعی سالمندان مفید است؟ عامل تعیین است که منجر بیماران عملکرد کلیه و دفع ادرار.بالاتر تابع خود کلیه و افزایش ادرار، بزرگترین فرصت ما برای نجات کلیه خود را.

اگر بیماران هنوز هم برخی از عملکرد کلیه و دفع ادرار، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و آلودگی درمان پاک کردن خون ارزش امتحان کنید. هر دو از این دو درمان می تواند کمک به حذف مواد شیمیایی زاید را از بدن، گسترش عروق خونی، افزایش جریان خون به کلیه ها و درخواست خود شفا سلول های ذاتی کلیه سیستم. این اثرات درمانی اما نمی سلول های مرده اختلال کلیوی می تواند بهبود امن تدریجی دست یابد. هنگامی که این سلول ها به عمل حالت عادی بازگشت، سلامت کلی از بیماران را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است.

با این حال، اگر بیماران هیچ عملکرد کلیه، دو درمان فوق کمک نمی درمان موثر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. در این مورد، اگر افراد مسن نمی خواهید را به دیالیز یا پیوند کلیه، ممکن است پیشنهاد به سلول های بنیادی درمان. سلولهای بنیادی می تواند به سلول جدید کلیه افتراق و جایگزین سلول نکروز کلیه برای فیلتر کردن خون و تنظیم محیط داخلی.

وضعیت بیماری بیمار تعیین طرح درمان کنید. برای درمان مفصل توصیه می شود بیشتر در مورد شرایط خود را به ما بگویید آنلاین.



:: بازدید از این مطلب : 607
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

عامل اول به علت گلومرولونفریت استچه مدت برای درمان گلومرولونفریت

چه مدت برای درمان گلومرولونفریت نیز گلومرولونفریت نفریت، که به نفریت حاد و نفریت مزمن تقسیم نامیده می شود. به عنوان یک بیماری شایع کلیوی، گلومرولونفریت توسط تورم، پروتئینوری، فشار خون بالا، کم خونی، و غیره مشخص بنابراین، چه مدت برای درمان گلومرولونفریت؟

چه بر طول مدت درمان بیماران؟

عامل اول به علت گلومرولونفریت است. در درمانگاه، بسیاری از شرایط می تواند گلومرولونفریت FSGS، دیابت، فشار خون بالا، اختلال متابولیک، اختلال ایمنی بدن به عفونت شوند. فقط به علت زمینه ای تعیین پیش آگهی و درمان خروجی بیماران.

عامل دوم وضعیت پزشکی از بیماران است. طرح درمان به شدت و میزان آسیب کلیه بستگی دارد. شرایط کلی از بیماران مبتلا به بیماری جدی ترین، مدت زمان طولانی از درمان است.

عامل سوم برنامه از رژیم غذایی و شیوه زندگی بیماران است.برنامه رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی می تواند کمک به حفظ اثر درمان پزشکی به منظور کوتاه درمان بیماران. در مقابل، غذا خوردن و عادات سبک زندگی ناسالم می تواند وضعیت بیماران مبتلا به بیماری به راحتی بدتر کند.

چه مدت می تواند گلومرولونفریت درمان؟

اگر بیماران نفریت توسط MCD ایجاد می شود، می تواند بهبودی کامل در چهار ماه به دست آورند. اگر به FSGS نسبت داده، طول مدت درمان ممکن است در مورد 5-9 ماه می باشد. از این نقطه، ما می دانیم گلومرولونفریت بیماران مدت زمان تغییرات درمان از فردی به فرد. در برخی از موارد، بیماران بهبودی بالینی هرگز به طور کامل، گلومرولونفریت و نارسایی کلیه پیشرفت به تدریج.

چه کاری می تواند ما را به بهبود پیش آگهی این بیماران؟

مهم این است که برای انتخاب طرح درمان مناسب است. اگر بیماران می خواهید برای بهبود سلامت خود و درمان بیماری کلیه خود را از ریشه، باید برخی از درمان های سیستمیک را و یک برنامه رژیم غذایی و سبک زندگی علمی را دنبال کنید. علاوه بر این استروئید و داروهای سرکوب کننده ایمنی، برخی از درمان های جایگزین که اثرات بالینی آشکار به دست آمده هنوز هم وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان ها و یا طرح درمان های فردی، خوش آمدید به دکتر آنلاین مشورت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

عمل جراحی فیستول برای همودیالیزعمل جراحی فیستول اطلاعات برای بیماران دیالیز

اطلاعات جراحی فیستول در بیماران دیالیز دو نوع دیالیز وجود دارد: دیالیز صفاقی (PD) و همودیالیز. قبل از مصرف هر نوع دیالیز، بیماران باید جراحی فیستول در پیش انجام دهد. امروز، ما در اینجا به برخی اطلاعات در مورد این عمل جراحی.

با توجه به روش انتخاب بیماران تحت دیالیز، آنها را به هر قرار دادن کاتتر PD یا بهره برداری از دسترسی عروقی هدایت. بنابراین، ما دوست داریم که به معرفی جداگانه.

عمل جراحی فیستول برای همودیالیز

این حالت معمولا نیاز حدود 3 ~ 6 ماه برای اعتقاد بر این است فیستول به اندازه کافی بالغ به استفاده از، به طوری که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بهتر به حال مطمئن شوید که عمل جراحی فیستول خود را درست قبل از دیالیز انجام می شود. با توجه به ساختار بدن بیماران، پزشکان می توانند بیماران را ارائه شریانی (AV) فیستول یا گرافت AV.

AV بیماران فیستول می تواند این عمل جراحی فیستول انجام اگر رگ خود را به اندازه کافی بزرگ هستند. از آنجا که آن را از عروق و رگ بیمار ایجاد، می تواند بخشی از بدن شما و ارائه جریان خون خوب بین dialyzer و بدن. برای جلوگیری از تورم در منطقه از فیستول، پزشکان می تواند برخی از داروها برای آنها تجویز می کنند.

پیوند AV: اگر رگ بیماران خیلی کوچک هستند و یا رگه های خود را مسدود می شوند، آنها پیشنهاد ساخت پیوند AV یک لوله ساخته شده توسط انسان است. این پیوند را می توان به طور کلی استفاده می شود برای شروع دیالیز در 2-6 هفته.

جایگزینی کاتتر دیالیز صفاقی

بر خلاف همودیالیز، دیالیز پریتونیل از صفاق به عنوان یک غشای دیالیز. به جای یک کاتتر در شکم، بیماران باید مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود آیا آنها یک مشکل در شکم خود را داشته باشد. اگر نه، آنها می توانند این جایگزینی کاتتر با خیال راحت انجام دهید، و دو روش رایج برای قرار دادن کاتتر وجود دارد. آنها جراحی لاپاروسکوپی می باشد.

در اینجا برخی از اطلاعات اولیه در مورد عمل جراحی فیستول برای بیمارانی که در حال آماده سازی برای همودیالیز و دیالیز صفاقی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، لطفا آنلاین دکتر تماس بگیرید و یا یک پیام زیر را ترک کنند.



:: بازدید از این مطلب : 5860
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

فواید چای اسطوخودوس برای بیماران کلیویاسطوخودوس چای برای کلیه بیماران مبتلا به بیماری مزمن

چای اسطوخودوس برای کلیه بیماران مبتلا به بیماری مزمن بسیاری از مردم، به ویژه زنان عاشق نوشیدن اسطوخودوس چای، که دارای خواص درمانی بسیاری. زمانی که مردم با بیماری مزمن کلیه تشخیص داده، بیماران باید بسیار توجه به مواد غذایی و نوشیدنی های خود را پرداخت. زمانی که مردم با بیماری مزمن کلیه تشخیص داده، بیماران باید بسیار توجه به مواد غذایی و نوشیدنی های خود را پرداخت. آیا اسطوخودوس چای خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه؟

فواید چای اسطوخودوس برای بیماران کلیوی

وقتی کلیه ها عمل نمی به طور معمول، آنها را برخی از علائم و عوارض شود. چای اسطوخودوس یک نوشیدنی سالم است که می تواند کمک به مبارزه با این مشکلات است.

شما می توانید جلوگیری از کمک و درمان فشار خون بالا است، که یک عامل است که به احتمال زیاد است که پیشرفت بیماری مزمن کلیه شتاب.

-روز کلیه داشته باشد یک رابطه صمیمی با خون. با کاهش عملکرد کلیوی، خون است که به راحتی آلوده. این چای گیاهی می تواند کمک به بهبود گردش خون، به ارائه مواد مغذی بیشتری به سلول های ذاتی کلیه.

چای، اسطوخودوس در تحریک سیستم ایمنی بدن مفید است و به پیشگیری از عفونت.

اگر بیماری کلیوی است که توسط یک اختلال ایمنی بدن ایجاد می شود، اغلب با عفونت های تنفسی فوقانی همراه است. چای اسطوخودوس تنها می تواند حفظ عملکرد دستگاه تنفسی.

به عنوان بیماران کلیوی اغلب ایمنی پایین داشته باشد، بیماران ممکن است در معرض خطر بالاتری از عفونت های دستگاه ادراری باشد. در این مورد، شما می توانید چای اسطوخودوس برای درمان عفونت ادراری نوشیدن.

عوارض جانبی چای اسطوخودوس

به طور کلی، این چای معطر خواهد شد عوارض جانبی جدی ایجاد نمی کند. با این حال، اگر بیماران استفاده بیش از حد، می تواند از یبوست، سردرد، مشکلات خواب و یا حتی آسیب کبدی رنج می برند.

از این نقطه، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای تعیین مقدار چای اسطوخودوس می تواند هر روز می نوشند آن بسیار ضروری است. آیا پاسخ را پیدا کند، شما می توانید دکتر خود را آنلاین بپرسید و یا یک پیام زیر را ترک کنند. سپس، متخصصین تغذیه کلیوی در اینجا می تواند به شما پاسخ در 24 ساعت به من بدهید.



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن رژیم غذایی مزمن کلیه، بیماری کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 2050
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه کاری می تواند شبکه نفروپاتی IgA حمایتنفروپاتی پشتیبانی بزرگ شبکه و IgA

نفروپاتی پشتیبانی شبکه Igala نفروپاتی IgA در بزرگ یک اختلال سیستم ایمنی بدن است که کلیه تاثیر می گذارد. در تعدادی از موارد، بیماری پیشرفت به نارسایی کلیه به تدریج، به طوری که یک شبکه حمایتی نفروپاتی IgA برای کمک به این بیماران در کنترل بیماری پزشکی خود لازم است.

چه کاری می تواند شبکه نفروپاتی IgA حمایت؟

از آنجا که شدت بیماری از بیماران به شخص دیگری تغییر از یک بیماری، نیاز او را به بسیار متفاوت است. این شبکه پشتیبانی عمدتا فراهم می کند توابع زیر است:

- ارائه اطلاعات عمومی درباره علل نفروپاتی IgA، علائم، درمان، رژیم غذایی و پیش آگهی

- پیشنهاد داروها درست به کنترل علایم و عوارض نفروپاتی IgA

- بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در راهنما سازماندهی یک برنامه رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی

- به تجویز داروهای مناسب برای مهار واکنش های التهابی و محافظت از عملکرد کلیه در بیماران

درمان سیستمیک -Give برای تعمیر آسیب دیده به موقع سلول های کلیه بر اساس وضعیت بیماری بیماران

- ارائه پیشنهادات ارزشمند ترین برای بهبود کیفیت زندگی بیماران.

آیا شبکه پشتیبانی نفروپاتی IgA قابل اعتماد؟

در این گروه، بسیاری از کارشناسان کلیه از کشورهای مختلف درگیر در کمک به بیماران بیشتر و بیشتر با نفروپاتی IgA در برای بازیابی life.For دوره جدید، هر دکتر جنبه تجربه ترین خود در درمان نفروپاتی است توسط IgA.Por بنابراین همکاری شما می توانید بیماران ayuda.Aquí، بیماران می توانند یاد بگیرند برای مراقبت از خود بهتر و پیدا کردن جدیدترین و موثر ترین درمان برای مبارزه با نفروپاتی IgA در را. در همان زمان، آنها همچنین می توانند با دیگر بیماران ارتباط برقرار کنند.

تا به حال، بیماران مزیت فوق العاده ای از این گروه دریافت کرده اند. اگر شما نیز از این بیماری رنج می برند، شما همچنین می توانید کمک از این گروه به صورت رایگان بپرسید. ترک یک پیام یا ایمیل زیر enfermedad-renal@hotmail.com.Por بنابراین، نفرولوژیست شما در عرض 24 ساعت با شما تماس خواهد، و پس از آن او می تواند هر گونه سوال بپرسید.



:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پزشکی موثر چینی برای این بیماران FSGSخوب برای FSGS طب چینی با 13 درصد از عملکرد کلیه

طب چینی خوب برای FSGS با 13٪ از بیماران renalSi تابع عملکرد کلیوی FSGS 13٪ بدان معنی است که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پیشرفت علاج ناپذیری بیمار. در سال های اخیر، طب چینی در حال تبدیل شدن به طور گسترده تر مورد استفاده در درمان بیماری های کلیوی و FSGS.Lo که طب چینی می تواند کمک به درمان FSGS در عملکرد کلیه 13 درصد؟

FSGS در عملکرد کلیه 13٪

هنگامی که عملکرد کلیه به 13٪ کاهش می یابد، باید قادر به انجام عادی عملکرد آن شود و سپس تعدادی از مشکلات می تواند به عنوان پروتئین، فشار خون بالا، تورم، خستگی شدید، کم خونی کلیوی به نظر می رسد، و غیره. اگر به موقع کنترل نشده، برخی از بیماران حتی ممکن است از نارسایی کلیه می میرند. بنابراین، به درمان موثر برای مدیریت شرایط بیماری خود را در زمان لازم است.

پزشکی موثر چینی برای این بیماران FSGS

از آنجا که طب چینی معمولا در تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده تمرکز و تغذیه گردش خون، بیماران پیشنهاد برای تمیز کردن سیستم بدن درونی خود را برای اطمینان از کار طب چینی سریعتر.

تصفیه خون به روش که شانس سزاوار است. با اشکال مختلف از پاکسازی خون، این درمان می تواند خون را از ریشه پاک، به ارائه یک محیط خوب برای نقش طب چینی.

با اشکال مختلف از پاکسازی خون، این درمان می تواند خون را از ریشه پاک، به ارائه یک محیط خوب برای نقش طب چینی. از آنجا که 13٪ عملکرد کلیه بسیار پایین است، شما در مورد 6 هفته برای بیماران برای بهبود عملکرد کلیه و سلامت کلی، بدیهی است نیاز.

در درمانگاه، Cordyceps عصاره چای، رعد و برق خدا تاک، ریواس چینی، membranaceus گون، و غیره، اغلب مورد استفاده برای مدیریت سلول های بیماری کلیوی FSGS و کلیه تعمیر البته daños.Por، نسخه باید در شرایط بستگی دارد بیماران مبتلا به بیماری. اگر شما هم FSGS و سطح پایین عملکرد کلیوی دارند، می تواند شما را ما بیشتر در مورد گزارش آزمون خود را بگویید، بنابراین شما می توانید در جزئیات کمک کند.

 



:: برچسب‌ها: 13 درصد از عملکرد کلیه,Medicina چین ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

خصوص با توجه به بیماری کلیوی FSGSسندرم نفروتیک بدون پاسخ به 40 میلی گرم پردنیزون

سندرم نفروتیک بدون پاسخ به 40 میلی گرم پردنیزون 5 سال دختر قدیمی من مبتلا به سندرم نفروتیک مه 2013. بدون پاسخ تشخیص داده شد را به 40 میلی گرم پردنیزون.بیوپسی FSGS نشان داد. چه باید کرد در حال حاضر؟

با توجه به شرح این مورد پزشکی، پزشکان در بیمارستان از Shijiazhuang بیماری های کلیه را از پیشنهادات زیر.

اگر سندرم نفروتیک با FSGS بیماری کلیوی ایجاد می شود، پیش آگهی بیماران ممکن است به عنوان خوب، و به احتمال زیاد به پردنیزون و دیگر استروئیدها پاسخ نمی دهند. اگر کنترل موثر نیست، سندرم نفروتیک می تواند به نارسایی کلیوی به تدریج بدتر می کند.

در این وضعیت، یک درمان سیستمیک است که می تواند سلول های آسیب دیده کلیه تعمیر و درمان سندرم نفروتیک ریشه می گیرد. NS از آنجا که دختر خود را با FSGS ایجاد می شود، ما را ایمونوتراپی، که متشکل از شش مرحله نشان می دهد.

مرحله 1: تشخیص ایمونولوژیک. شما می توانید کمک به شناسایی محل کمپلکسهای ایمنی و شدت و میزان آسیب کلیوی دقیقا.

مرحله 2: قفل ایمنی بدن. از آنجا که کمپلکسهای ایمنی را نمی توان به سرعت از بدن دفع، برای جلوگیری از سلول های کلیه ذاتی کمپلکسهای ایمنی مخرب لازم است.

مرحله 3: تحمل ایمنی بدن. این مرحله می تواند سلول های کمپلکسهای ایمنی همزیستی و کلیه خاصی دست یابد.

مرحله 4: ترخیص کالا از گمرک ایمنی بدن. با کمک روش های مختلف تصفیه خون، که می تواند مجموعه ایمنی بدن با موفقیت از بین بردن.

مرحله 5: حفاظت ایمنی بدن. این مرحله در حمایت از عملیات بافت کلیه باقی مانده تمرکز دارد.

مرحله 6: تنظیم ایمنی بدن. تنها در صورتی که سیستم ایمنی بدن نرمال است، بیماران می توانند از عود سندرم نفروتیک موثر جلوگیری می کند.

سلول های بنیادی درمان بسیار خوبی برای درمان سندرم نفروتیک، به خصوص با توجه به بیماری کلیوی FSGS، نفروپاتی IgA و بیماری را تغییر حداقل است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید پزشک آنلاین و یا زیر ترک یک پیام یاد بگیرند.



:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ايغا اعتلال الكليةكيفية الخروج من ايغا اعتلال الكلية

كيف يمكنني ترك ايغا اعتلال الكلية والشكل الأكثر شيوعا من التهاب كبيبات الكلى، اعتلال الكلية ايغا يؤثر على الصحة العامة للكثير من الناس. وفي مواجهة بيلة دموية، بروتينية، والتهابات الجهاز التنفسي العلوي، والمرضى يتوقعون من اعتلال الكلية ايغا بسرعة. كيف يمكنك تحقيق ذلك؟

ايغا اعتلال الكلية

عادة، كل شخص لديه اثنين من الكلى يتكون من مليون مرشحات الكلى صغيرة تسمى الكبيبات. ويمكن لهذه المرشحات الكلى تنظيف الدم وإزالة الفضلات والسموم.

إذا المرضى الذين لديهم اعتلال الكلية ايغا، والأجسام المضادة ايغا يسمى البروتين تتراكم في الكليتين. وهنا بعض من الكبيبات يكون قد تم حظره. وهذا يسمح خلايا الدم الحمراء والبروتينات بالمرور عبر الجدران الكبيبي البول تشكيل بروتينية وبيلة دموية.

كيف يمكن للمرضى الحصول على التعافي من ايغا اعتلال الكلية؟

معظم المرضى الذين يعانون من اعتلال الكلية ايغا على دراية مجموعة من الأدوية تسمى IEC ألف والمجالس، التي تتخذ للسيطرة على فقدان البروتين وارتفاع ضغط الدم. في بعض الحالات، يمكن أيضا استخدام مدرات البول لتخفيف الالتهاب من المرضى.

في الحالات الأكثر شدة، سوف تعطي الأطباء أعمال معالجة الستيرويد التي كتبها الملطف جهاز المناعة، ومنع تلف الكبيبات. ومع ذلك، يمكن لهذه الأدوية تسبب عددا من الآثار الجانبية والمضاعفات بسهولة.

لعلاج اعتلال الكلية ايغا، يمكن أن زيت السمك أيضا أن تستخدم لإدارة التفاعلات الالتهابية في الكلى. بتوجيه من الطبيب، يمكن للمرضى إضافة زيت السمك في خطة العلاج الخاصة بك.

ويمكن لهذه الأدوية تساعد في تخفيف أعراض ومضاعفات لمرضى اعتلال الكلية ايغا. ومع ذلك، إذا كان المرضى يريدون مغادرة هذا المرض بشكل أكثر فعالية، يجب أن تأخذ بعض العلاجات الشاملة لتعزيز آثارها العلاجية. العلاج المناعي والصغيرة الصينية Osmotherapy الطب على حد سواء هي خيارات جيدة للمرضى الذين يعانون من اعتلال الكلية ايغا، لأن هذه العلاجات يمكن إزالة رواسب ايغا في الجسم، وتنظيم جهاز المناعة، وإعادة بناء نظام تصفية الكلى. عموما، أي بعد حوالي شهر أو شهرين، كل المظاهر السريرية للمرضى يمكن أن يعفى من جذورها.

إذا كنت تعاني من اعتلال الكلية ايغا، ونأمل هذه الأدوية والعلاجات يمكن أن تساعد في التغلب على هذا المرض.



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

PKD با سوزش درد در کلیه چپ

PKD با سوزش درد در بیماری کلیه پلی کیستیک کلیه چپ اغلب با درد کلیوی یا کمر درد همراه است، و برخی از بیماران مبتلا به PKD درد در کلیه چپ در شعله های آتش شکایت دارند. سپس، بیماران باید خواهید را به برخی از داروهای برای مدیریت درد خود را در کلیه ها.

این بیماری ارثی کلیه باعث کیست های متعدد در هر دو کلیه را توسعه دهد. با گذشت زمان، کیست های کلیوی بزرگتر و بزرگتر می شوند. اگر کیست کلیه چپ یک کلیه بیش از حد بزرگ رشد می کند، ستم بافت های اطراف خود و کشیدن اعصاب کلیوی در این بافت ها. این کیست بزرگ کلیوی می تواند درد شدید شود.

اگر بیماران کیست بزرگ کلیوی، هر ضربه به شکم می تواند کیست کلیه به پارگی منجر به کیست هموراژیک.مایع خروجی این کیست های کلیوی بافت ها و اندام های اطراف خود را گسترش دهد. سپس، بیماران باید از عفونت و یا سوزش درد در کلیه چپ رنج می برند.

چگونه برای مدیریت سوزش درد در کلیه چپ؟

با توجه به علل درد در کلیه بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، مسکن کمی برای کنترل درد بیماران کلیوی انجام دهد. به نظر از این، برخی از داروهای خانگی پیشنهاد برای از بین بردن درد سوزش بیماران در کلیه چپ.

بقیه علمی: برای تسکین کمر بیماران مبتلا به PKD درد باید استراحت در بستر بیشتر و جلوگیری از فعالیت های شدید جسمی، به ویژه هنگامی که آنها نیز هماچوری داشته باشد.

برنامه رژیم غذایی: بیماران باید یک پروتئین با کیفیت بالا، ویتامین و طرح گوارش رژیم غذایی ساده را دنبال کنید. علاوه بر این، این بیماران پیشنهاد نوشیدن آب بیشتر و افزایش حجم ادرار.

دوش -Take و جلوگیری از شستن در وان آب: این می تواند باکتری ها و ویروس هایی که از طریق دستگاه ادراری وارد بدن جلوگیری می کند.

شرایط درمان برای کاهش کیست های کلیوی: فقط اگر تمام کیست های کلیه به اندازه کوچک خود کاهش می یابد، بیماران می توانند درد خود را در کلیه ها از ریشه از بین بردن. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان است که می تواند کمک به مقابله با کیست های کلیه PKD از ریشه است تنها. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید یک دکتر آنلاین مشورت کنید.



:: برچسب‌ها: درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 4711
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

استروئیدها می تواند بیماری های کلیوی را درمانچهار تصورات غلط در مورد بیماری های کلیوی و درمان اورمی

چهار تصورات غلط در مورد بیماری های کلیوی و ناشی از درمان واقعیت اورمی، بیماری کلیوی و یا اورمی یک بیماری مهلک است. این واقعیت که بیماران را طرح درمان اشتباه، وضعیت آن به تاخیر و عود بیماری و دوباره. در نهایت، آن را به زندگی بیماران را به خطر اندازد. امروز، ما چهار misapprehensions در مورد بیماری های کلیوی و یا درمان اورمی معرفی.

تصور غلط 1: استروئیدها می تواند بیماری های کلیوی را درمان

در شروع بیماری کلیه، بسیاری از بیماران احساس خستگی و پاها سنگین. هنگامی که شما تا در صبح، در بر داشت تورم صورت. پس از آزمایش در بیمارستان، به پروتئینوری و هماچوری پیدا شد. سپس بیماری کلیوی تشخیص داده میشود.

درمان های مرسوم برای بیماری های کلیوی عبارتند از مصرف استروئیدها، سیکلوفسفامید و خدا رعد و برق تاک دهان. این داروها باید مورد استفاده قرار گیرد برای کنترل پروتئینوری و هماچوری. در آغاز، اثرات درمانی مشهود است، و پروتئینوری و هماچوری کنترل می شوند. با این حال، سرد و خستگی هستند بیشتر احتمال دارد به ماشه عود از این مشکلات. سپس، بیماران را به استروئید دوباره.

چرا استروئید می تواند بیماری های کلیوی را درمان نمی کند؟ دلیل آن ساده است. اگرچه این داروها می تواند کمک به تسکین علائم بیمارانی که قادر به کنار آمدن با سلول های کلیوی آسیب دیده و ساختار فیلتراسیون کلیه می باشد.

تصور غلط 2: کاهش کراتینین و اوره نشان می دهد بهبودی از بیماری کلیوی

درمان های سنتی فکر می کنم تا زمانی که سطح کراتینین و اوره سرم پایین، بیماری های کلیوی است که به خوبی کنترل می شود. بنابراین، پزشکان را بیماران چند دارو برای کاهش سطح خود را از کراتینین و اوره، اما چشم پوشی برای تعمیر بیماران کلیه آسیب دیده. اگر این داروها سمیت کلیوی دارند، بیماری کلیوی می تواند به سرعت به جای ارجاع را بدتر کند.

تصور غلط 3: این غیر ممکن به دیالیز خلاص شدن از شر است

همانطور که من توسط طب غربی فکر، غیر ممکن است برای جلوگیری از دیالیز اگر بیماران اورمی شروع به شرایط دیالیز. در واقع، این اشتباه است. اگر بیماران از درمان به منظور بهبود عملکرد کلیه در زمان، آنها هنوز هم می تواند از شر بیماران دیالیزی و بسیاری از دیالیز با موفقیت در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری را متوقف کرده اند را دریافت کنید.

تصور غلط 4: پیوند کلیه بهترین گزینه درمان است

پیوند کلیه درمان برای بیماران مبتلا به اورمی است، اما این بدان معنا نیست که این بهترین درمان برای همه بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ترمینال است. اگر بیماران هر گونه منع و یا بیماری کلیوی در دوره فعال است، آنها می توانند این عمل جراحی را قبول نمی کند.

در اینجا برخی از حقایق در مورد بیماری های کلیوی و درمان اورمی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، لطفا با ما تماس بگیرید به طور مستقیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 1997
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ورزش سالمترین راه برای از دست دادن وزن است، اماچاقی عامل در بیماری کلیه پلی کیستیک

مدیریت چاقی در بیماری کلیه پلی کیستیک L به چاقی ممکن است خطر فشار خون بالا غنی از چربی و کلسترول بالا، که همچنین برای PKD خطرناک هستند افزایش می دهد. اگر بیماران مبتلا به PKD دارای اضافه وزن، باید برخی از روش های درمانی برای کاهش وزن به طور فعال را.

این یک ایده عاقلانه به از دست دادن وزن با در نظر گرفتن مواد مخدر به از دست دادن وزن نیست، زیرا می تواند عوارض جانبی ایجاد کند و بیماران می توانند به راحتی وزن به دست آورید. به نظر از این، بیماران باید راه سالم برای از دست دادن وزن و جلوگیری از آسیب کلیوی را انتخاب کنید. از این نقطه، ما دوست داریم که به ارائه چند راه حل برای کمک به بیماران وزن خود را مدیریت کنید.

1. نوشیدن مقدار زیادی آب

آب بهترین پاک کننده برای بدن است زیرا می تواند بدن را پاک و تحریک کلیه ها برای تولید مواد زائد بیشتری دفع و سموم از طریق ادرار است. این می تواند بیماران پلی کیستیک وزن کنترل کمک بیماری کلیوی.

2. دوری از محصولات دانه های سفید و ماکارونی

اجتناب از محصولات دانه های سفید مانند برنج سفید، نان ساندویچ، نان سفید، ماکارونی، و غیره این به تدریج می تواند به کاهش وزن بیماران. برای کاهش بار بر روی کلیه و بیماران کنترل وزن پیشنهاد به خوردن میوه ها و سبزیجات است.

3. آیا ورزش هوازی نیم ساعت هر روز

ورزش سالمترین راه برای از دست دادن وزن است، اما اثر خود را می توانید در زمان کوتاه نمی توان یافت. بنابراین، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک و چاقی باید اصرار به انجام ورزش های هوازی به مدت 30 دقیقه. به طور کلی، بیماران می توانند از دست دادن خود را پس از حدود یک یا دو ماه وزن است. پیاده روی، Taichi، آهسته دویدن، و غیره هستند، گزینه های ورزش خوب برای بیماران مبتلا به PKD.

4. سازماندهی عادات غذا خوردن سالم

اول، بیماران باید وعده های غذایی بیشتر در روز، اما مواد غذایی کمتر در هر کدام. این راه به ارزش تلاش برای کاهش وزن خود است.

بسیاری دیگر از درمان های طبیعی نیز می تواند بیماران مبتلا به PKD چاقی را کنترل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com ترک.



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

فشار خون می تواند به سرعت این است که به ادم پا در ارتباط با فشار خون بالا در نارسایی کلیه

  این است که به ادم پا در ارتباط با فشار خون بالا renalAlgunos شکایت در مورد بیماران مبتلا به نارسایی مبتلا به ادم پا، که به سادگی نمی دانم چگونه این اتفاق می افتد؟ آیا درمانی برای از بین بردن تورم در پا وجود دارد؟ اگر شما به کسی که با ادم پا رخ می دهد، شما استقبال برای ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com.

فشار خون بالا یک بیماری شایع است که در آن نیروی خون در مقابل عروق خود را به خوبی به اندازه کافی کلاه بالا در نهایت می تواند باعث مشکلات سلامتی مانند ادم در پاها، بازوها، پاها، و بیماری های خون corazón.La است بدن مبارزه با دیواره های عروق اطراف کلیه ها، منجر به بافت های بدن شروع به زخم و espesar.Esto انجام سلول های کلیه قادر به خوبی عمل، نشت پروتئین، برخی از مواد می توانید آب در خون جمع آوری، آب در orina.Y در بدن شروع به نشت به بافت های بدن به علت نیروی جاذبه، ادم پا رخ می دهد.

و پس از آن، چه می تواند انجام شود برای از بین بردن ادم پنجه فشار خون بالا، تا حدی، یک کنترل خوب از فشار خون می تواند کمک به بیماران از بین بردن pie.Los ادم بیماران ممکن است تجویز شود برخی از داروهای کنترل فشار خون، فشار خون می تواند به سرعت کنترل شده، با این حال، عود به راحتی.

دیالیز، دیالیز نیز ممکن است برخی از علائم از طریق فیلتر کردن خون، دیالیز ممکن است مواد زائد و مایعات اضافی rids، حفظ سطح تعادل الکترولیتی و تنظیم فشار خون را کاهش دهد.

غیر از برخی از داروها و دیالیز، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری فراهم می کند بیماران تعدادی از درمان های طبیعی که می تواند کمک به بیماران تسکین درمان های طبیعی برخی از علائم fundamentalmente.Los هستند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام دارویی، حمام پا دستمال سفره درمانی پایان نامه caliente.Terapia استفاده خارج و افراد اصلی در این درمان ها پودر تصفیه شده، که به دو کیسه های دارویی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در حمام پا آب دارو بسته بندی شده و تولید و دارو Bath.En است در مقایسه با طب چینی دهان، برنامه خارجی سریعتر برای رسیدن به اثرات تابع.

http://www.enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/2019.html



:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه کاری می تواند چای گیاهی برای کیست کورتیکال کلیه راچای گیاهی برای کیست کورتیکال کلیه مفید است

کیست کورتیکال کلیه یک نوع رایج از کیست ساده کلیه است. هر چند که ممکن است بدون علامت باشد، بیماران باید همچنین توجه زیادی به انواع ella.Algunos از چای گیاهی پرداخت می تواند کمک به مدیریت کیست کورتیکال کلیه تا حدی.

کیست کورتیکال کلیه

کیست کورتیکال کلیه در قشر کلیه، که بخشی renal.Con عملکرد رشد کیست های کلیوی رشد می کند، بافت کلیه آنها circundantes.Entonces ستم هر ضربه به کلیه ها می تواند کیست کلیه به ruptura.Luego شود، بیماران گرفتار درد پشت، عفونت های دستگاه ادراری، هماچوری، و غیره sucesivamente.Todos این مشکلات به یاد بیماران متوجه دقت مشکل شما.

چه کاری می تواند چای گیاهی برای کیست کورتیکال کلیه را؟

چای گیاهی از گیاهان طبیعی، بنابراین من دریافت مقادیر مختلف médicos.Té گیاهان درست می توانید از مزایای زیر را برای کمک به مدیریت کیست کورتیکال کلیه.

-Clean جریان خون و محیط داخلی

-Drenar مایع از کیسه و جلوگیری از رشد کیست کورتیکال کلیه

بیفزائید جلوگیری از ترشح مایع از کیسه

کلیه عوارض کیست کورتیکال -Manage

چه چای گیاهی مفید است؟

با توجه به شرح خواص فوق، چای های مختلف گیاهی برای بیماران مبتلا به کیست کورتیکال کلیه مفید است. برای مثال:

ابریشم ذرت و چای ریشه قاصدک: این نوع از چای گیاهی می تواند به جذب خروجی مایع منجر و خارج از بدن تخلیه از طریق سیستم گردش خون و ادرار.

Lalang چمن ریزوم: این گیاه را می توان مصرف برای جلوگیری از عود کیست کلیوی و کیست cortical.Beba یک فنجان از این چای گیاهی در روز بنابراین شما می توانید کاملا تفاوت پیدا کنید.

بیماران مختلف نیاز به نوشیدن انواع مختلف چای گیاهی. برای تعیین چه نوع چای گیاهی برای شما خوب است، شما می توانید یک سایت بازدید دکتر جدید آنلاین داریم.

http://www.enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/2018.html



:: برچسب‌ها: کلیه درمان کیست کورتیکال ,
:: بازدید از این مطلب : 26432
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ما می دانیم که علل کم خونی در نارسایی کلیهمدیریت کم خونی در نارسایی کلیوی تحت دیالیز

  کم خونی عامل در کم خونی diálisisDesde نارسایی کلیه یک علامت شایع در نارسایی کلیه است، به طوری که بیماران می توانند به راحتی غفلت آن، با گذشت زمان، کم خونی و بیشتر و بیشتر serio.En این وضعیت، دیالیز به نیاز است تسکین برخی از علائم، اما برخی از بیماران کم خونی شدید، حتی در دیالیز تجربه، چرا این اتفاق می افتد؟ چگونه برای کنترل این وضعیت؟

این مهم است که بدانید علل کم خونی در نارسایی کلیه در diálisis.La دیالیز است درمان برای حذف سموم و مایعات اضافی از بدن از طریق فیلتر کردن sangre.En برخی موارد، آهن است در خارج از حذف بدن همراه با فرآیند فیلتر کردن.

با توجه به محدودیت های درمان دیالیز، برخی از بیماران ممکن است دیالیز ناکافی را تجربه کنند. برخی از مواد است که می تواند از completo.Y بدن نمی تواند حذف شود را باعث آسیب به کلیه ها انجام دهید، که منجر به کاهش عملکرد کلیوی، اریتروپویتین ممکن است رخ دهد به طور کامل با کاهش عملکرد کلیوی، منجر به کم خونی .

ما می دانیم که علل کم خونی در نارسایی کلیه، ما باید با آن به دلایل رسیدگی کند.درمان در بیمارستان از Shijiazhuang بیماری کلیه دارند تابع از بین بردن انواع مواد سموم در بدن است.

تصفیه خون

این همودیالیز، تعویض پلاسما شامل، تصویب ایمنی، hemoperfusion، hemofiltración.La همودیالیز می تواند به سادگی حذف مواد سمی کوچک خارج از بدن، hemofiltration تنها می تواند حذف های کوچک و متوسط سمی، تصویب ایمنی اعمال برای بیماری آن مربوط پلاسما inmunidad.Intercambio ساخته شده است به محل پلاسما جدید جایگزین پلاسما آلوده. هدف این درمان در از بین بردن مواد سمی از بدن به طور کامل، کمک به بیماران به کاهش برخی از علایم شدید.

دارو حمام

این درمان با حوضه آب بیماران medicada.Antes به خواب رفتن استفاده می شود، آنها باید یک حمام پا دارند، می تواند microciculation تمام بدن ترویج، به منظور احیای هیپوکسی و ایسکمی، عرضه اکسیژن به اندازه کافی و خون به کلیه ها، بهبود عملکرد کلیه، کمک به بیماران دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز.

http://www.hospitalrenal.com/insuficiencia-renal-tratamiento/544.html



:: برچسب‌ها: diálisisla کلیه tratamientola نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

تماس با بلند مدت به طور عمده کادمیوم باعث آسیب کلیه،سمیت کادمیوم می تواند بیماری کلیه می شود

سمیت کادمیوم می تواند renalCausas بیماری از تغییر بیماری مزمن کلیه از فرد به سمیت کادمیوم persona.La باعث تنها یک دلیل برای این بیماری renal.De چگونه سمیت کادمیوم باعث مشکل کلیه است؟

سمیت کادمیوم

این مشکل رخ می دهد در زمانی که بیمار استنشاق کادمیوم ترکیبات دوده کادمیوم و یا گرد و غبار می توانید کادمیوم سیستم respiratorio.Cuando وارد خون، که ترکیبی از عمدتا با sangre.Entonces سلول های قرمز، می تواند سمیت کادمیوم تولید وارد .Hígado و کلیه ها دو عضوی که رزرو کادمیوم هستند، و در این دو ارگان منجر به حدود 60 درصد از کادمیوم در بدن است.

چگونه مزمن سمیت کادمیوم باعث آسیب کلیه؟

تماس با بلند مدت به طور عمده کادمیوم باعث آسیب کلیه، و استنشاق کادمیوم می تواند آسیب ریه شود.

در مراحل اولیه، آسیب کلیوی رخ می دهد اختلال عمدتا پروگزیمال کلیوی لوله بازجذب و یک پروتئین مولکولی کوچک، گلوکز، اسید فسفریک و اسید homoamino در orina.Entonces، پروتئینی بزرگ نشت مولکولی به ادرار به علت آسیب گلومرولی به نظر می رسد. در مرحله نهایی، بیماران ممکن است نارسایی کلیه crónica.En این حال، اگر چه بیماران دور از کادمیوم، کاهش عملکرد کلیه بیشتر باقی می ماند. همچنین، افرادی که کار به کادمیوم مربوط در معرض خطر بالاتری از سنگ کلیه هستند.

سر

از این مقاله، شما می توانید بدانید سمیت کادمیوم است در واقع یکی از دلایل بیماری کلیوی crónica.Para آسیب کلیوی جلوگیری از، مردم بهتر به دور از cadmio.Si تماس با اقامت آنها با آسیب کلیوی تشخیص داده شده است باید برخی از روش های درمانی برای محافظت از کلیه ها و معکوس oportuna.De آسیب کلیوی در غیر این صورت شرایط، آسیب کلیوی شما ممکن است غیر قابل برگشت اگر در زمان کنترل نیست.

اگر شما اتفاق می افتد به بیماری مزمن کلیوی نسبت به تماس با کادمیوم می تواند یک دکتر آنلاین برای درمانهای موثر برای کنترل مشکل کلیه شما و بهبود کیفیت زندگی آنها از ریشه مشورت کنید. ما همیشه در اینجا به قرض دادن یک دست.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-fundamentos/543.html



:: بازدید از این مطلب : 631
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

crónicatratamiento نارسایی کلیهچگونه برای جلوگیری از پوست تیره بعد از دیالیز

چگونه برای جلوگیری از پوست تیره بعد از بیماران diálisisCuando با شروع نارسایی کلیه دیالیز می تواند برخی از تغییرات ناخوشایند در پوست پیدا، پوست تیره است تنها یکی از این problemas.Hay برخی از درمان برای جلوگیری از تیره بعد از دیالیز پوست؟

چرا بیماران دیالیزی باید پوست تیره؟

تغییر رنگ پوست است که با urochrome همراه، رنگدانه، معمولا در خارج از بدن از طریق دیالیز riñones.La دفع درمان است که می تواند کلیه جایگزین برای حذف مواد کوچک مولکولی، از جمله آب، کراتینین است، اوره، اسید اوریک، و غیره sucesivamente.Sin با این حال، قادر به جایگزین کلیه ها برای از بین بردن urochromes است. با تجمع urochromes، پوست تیره تر و تیره تر تبدیل خواهد شد.

چگونه برای جلوگیری از پوست بعد از دیالیز تیره؟

تیره شدن پوست از بیماران دیالیز دیالیز باید مواد مولکولی متوسط بیماران grandes.Si می خواهید برای از بین بردن مشکل پوست شما را از ریشه را حذف کنید، شما باید برخی از روش های درمانی را برای غلبه بر این نقطه ضعف از دیالیز. از این نقطه، چند درمان هستند بزرگ کمک کننده باشد.

پلاسما 1.Intercambio: این روش از خون تصفیه می توانید محصولات و سموم دفع زباله تبادل در nourishments دیالیز خون، بنابراین شما نه تنها می تواند تمیز کردن گردش خون بیماران خون، بلکه اضافه کردن برخی از مواد مغذی در گردش خون.

جذب ایمنی 2.La: وقتی که خون جریان از طریق تصفیه، مواد شیمیایی زباله و کمپلکسهای ایمنی adsorbidos.En را می توان به دیالیز در مقایسه، جذب ایمنی در از بین بردن مواد مولکولی موثر متوسط و بزرگ است.

آلودگی خون درمان 3.Claro: به عنوان یک ترکیبی از خون تصفیه و طب چینی، این درمان در هر دو تمرکز تمیز کردن خون و تعمیر dañadas.Mientras سلول کلیوی کلیه ها بهبود می یابند به کار تا حدی و مواد زائد را می توان از بدن دفع، پوست تیره می تواند با موفقیت کاهش داد.

که برای تعیین درمان مناسب برای شما است دکتر شما آنلاین تماس بگیرید. ما پیشنهاد می کنیم بیشتر در مورد وضعیت پزشکی خود را به ما بگویید.

http://www.hospitalrenal.com/insuficiencia-renal-tratamiento/542.html



:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیوی,crónicatratamiento نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اول، بیماران را روشن شروع به نفریت لوپوسی.چگونه من می توانم عملکرد کلیوی مبتلا به نفریت لوپوس بازگرداندن

چگونه می توانم بازگرداندن کلیه نفریت تابع lúpicaRiñón یکی از ارگان های رایج ترین مبتلا به SLE، نفریت لوپوس است و تنها اشاره به کلیه های آسیب دیده توسط lupus.Frente به کاهش عملکرد کلیوی، بیماران باید خواهید برای بازگرداندن عملکرد کلیه به موقع.

اول، بیماران را روشن شروع به نفریت لوپوسی.

همانطور که توسط کارشناسان کلیه معرفی، بیماران لوپوس اغلب bajo.Como ظرفیت ایمنی ظرفیت ایمنی کاهش می یابد، می تواند واکنش های التهابی القاء fácilmente.Cuando واکنش های التهابی در کلیه رخ می دهد، آن را به یک مقدار زیادی از مبارزه عوامل inflamatorios.Para آزاد این اختلال، ماتریکس خارج سلولی anormalmente.Por تکثیر در نهایت، نفریت لوپوس رخ می دهد.

دوم، حفظ بیماری کلیوی بدتر است.

ماشه برای نفریت لوپوس کاملا complicado.Para جلوگیری از تشدید بیماران نفریت لوپوس باید سرد، اسهال، تب، استفراغ، سوء استفاده از مواد مخدر، خستگی، سکته گرما، و به همین ترتیب این عوامل sucesivamente.Todos جلوگیری از می تواند سلامت بیماران به نفریت لوپوسی به راحتی تشدید کنند.

در نهایت، شرایط طرح درمان مناسب برای بازگرداندن کلیه بیماران.

استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی اغلب برای درمان نفریت لوپوسی با مهار مواد مخدر می توانید از سیستم inmunológico.Estos عوامل التهابی در کلیه کشتن و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها استفاده می شود، و ممکن است پروتئین و hematuria.Sin هنوز از بین بردن این اثرات پایدار نیست. اگر بیماران سرد و خسته، پروتئین و هماچوری می تواند به راحتی تکرار می شود. علاوه بر این، این داروها قادر به بازگرداندن کلیه های آسیب دیده نیست.

برای تعمیر بیماران کلیوی نفریت لوپوس پیشنهاد و درمان بهتر به نام inmunoterapia.Esta درمان می تواند از بین بردن کمپلکسهای ایمنی تنظیم سیستم ایمنی بدن و بازسازی ساختار فیلتر riñones.Después را به پایان برساند این درمان، بیماران می توانند جلوگیری از عود اثر نفریت لوپوس.

به منظور افزایش اثر درمانی درمان ترکیبی، بیماران بهتر به حال اضافه کردن حمام پا و درمان فشرده گرم در tratamiento.A طرح آن می تواند پس از آن پیدا مشکل کلیه شما سریعتر حل شود.



:: برچسب‌ها: بازگرداندن عملکرد کلیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

FSGS و CKD مرحله 5ساعت هم با FSGS و CKD مرحله 5 زندگی می کنند

ساعت هم با FSGS و 5FSGS مرحله CKD، فاصله کانونی، سگمنتال اسکلروز گلومرولی، بدتر در مرحله CKD 5 زندگی می کنند، اگر tiempo.Etapa درمان نشود بیماری کلیوی 5 بیشتر احتمال دارد که باعث مشکلات سلامتی جدی، که برخی از آنها حتی ممکن است mortal.Cuánto بالقوه مدت می تواند بیماران مبتلا به مرحله CKD 5 زندگی FSGS؟

FSGS در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه

برای درمان FSGS، بیماران اغلب استفاده از بیماران مبتلا glucocorticoides.Si می تواند بهبودی طولانی مدت با این دارو به دست آورد، پیش بینی خود را نسبتا bueno.Sin اما اگر عود FSGS و ارائه سندرم نفروتیک، پیش آگهی بیماران می تواند FSGS بد و بدتر می شود در نارسایی مزمن کلیه fácilmente.Cuando عملکرد کلیه به 15٪ یا کمتر کاهش می یابد، ما بیماری مرحله 5 کلیه تماس بگیرید.

چه مدت به مرحله CKD 5 و FSGS زندگی می کنند؟

هنگامی که FSGS توسعه در مرحله نهایی، کلیه ها بیشتر از توانایی خود برای فیلتر کردن خون و بازی funciones.Entonces دیگر خود را، نارسایی قلبی، ادم ریوی، پتاسیم بالا، اسیدوز متابولیک، نارسایی قلبی، و برخی از عوارض خطرناک دیگر از دست دادن بیشتر احتمال دارد به کوتاه شدن عمر بیماران و امید به زندگی به راحتی.

اگر بیماران این مشکلات و هیچ درمان بی درنگ، آنها می توانند به سرعت می میرند. خوشبختانه، برخی از روش های درمانی قادر به طولانی شدن عمر بیماران و بهبود کیفیت زندگی آنها.

دیالیز و پیوند کلیه ترین درمان های مرسوم برای درمان بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی هستند، به دلیل دیالیز می تواند کمک به جایگزین کلیه را تمیز خون و کلیه پیوند می تواند یک زندگی جدید برای بیماران مبتلا به مرحله CKD 5 دهد.

در حال حاضر، اگر بیماران هنوز هم برخی از عملکرد کلیه داشته باشد، برخی از درمان های جایگزین می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای حفظ حیات برای بیماران و بهبود کیفیت خود را از vida.Luego، بیماران می توانند طولانی بدون عوارض زندگی می کنند به طور بالقوه mortales.Para مشخص است که درمان است بهترین را برای شما، شما نیاز به ارسال خود را گزارش پزشکی اخیر یا توضیحات enfermedad-renal@hotmail.com بیماری.

http://www.enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/2013.html



:: برچسب‌ها: FSGS و CKD مرحله 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 3 بیماری مزمن کلیهترب کوهی خام و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

ترب کوهی خام و کلیه CrónicaCuando بیماری مرحله 3 بیماری مزمن کلیه پیشرفت به مرحله 3، برخی از علائم شروع به خام aparecer.Rábano آن مشترک برای کمک به مدیریت عوارض مربوط به چمن کلیه ها است، پس از آن است ارزش امتحان کنید برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه.

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

کلیه اندام های اصلی که مسئول برای تصفیه خون، تنظیم فشار خون، حفظ تعادل الکترولیت، تولید اریتروپویتین (EPO)، حفظ تعادل اسید و باز، و فاز تا on.In هستند 3 کلیه ها در 30٪ ~ 59٪ عملکرد. اگر چه بخشی از سلول های کلیه آسیب دیده است، برخی از سلول های کلیه هنوز رفتن bien.En قوی این مورد، بیماران باید برخی از روش های درمانی است که می تواند سلول های کلیه باقی مانده خود محافظت و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه را.

ترب کوهی برای بیماران مبتلا به مرحله 3 کلیه

قبل از استفاده از این گیاه، بیماران کلیوی باید مقدار ترب کوهی امن است به خوردن یک بار تعیین، چرا که شما هرگز نباید مبالغه دلیل uso.La شما این است که مقدار بیش از حد از این گیاه شناخته شده است به علت اسهال و استفراغ .

اول، ترب کوهی به پاک خون و افزایش orina.Más تولید ادرار می تواند مواد شیمیایی بیشتر و سموم desecho.Si بیماران کلیوی تورم اند و فشار خون بالا را حذف مفید است، این گیاه است قادر به مدیریت این مشکلات.

ثانیا، این گیاه یک منبع بزرگ از ویتامین C، که نشان داده شده است برای محافظت از اعضای بدن از daños.Además است، همچنین حاوی انواع مواد مغذی مانند گلوتامین و پتاسیم.

در نهایت، ترب کوهی می تواند به عنوان یک محرک قدرتمندی است که می تواند با کیفیت اشتها معده باعث و کمک به بیماران در بیماران digestión.Si دارند مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، ممکن است اشتها کمی دارند. از این نقطه، بیماران می توانند از این گیاه برای تحریک اشتها خود استفاده کنید.

در حال حاضر، ما یک نمای کلی از ترب کوهی برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه کردم، بنابراین ما می توانیم تعیین اگر شما می توانید از آن استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: vEtapa 3 بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 3890
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal


کراتینین زائد سوخت و ساز استتعریق و خستگی نشانه ای از سطح کراتینین بالا است

تعریق و خستگی است نشانه ای از ارتفاع بالا creatininaLa سطح کراتینین سرم معمولا با برخی از علائم همراه، برخی از بیماران از عرق کردن و cansancio.Son نشانه هایی از سطح کراتینین بالا شکایت کنند؟

کراتینین زائد سوخت و ساز است، اما به خودی خود سمی نیست. به طور کلی، سطح کراتینین بالا به طور مستقیم ایجاد نمی مشکلات salud.Sin اما به علت زمینه ای می توانید تعدادی از مشکلات، از جمله تعریق و خستگی را القا کند.

شایعترین علل برای سطح بالای کراتینین شامل دست دادن آب بدن، مشکلات کلیوی، ورزش شدید، کار زیاد، و غیره sucesivamente.Si بالا سطح کراتینین است با توجه به فعالیت های شدید جسمی و کار زیاد، بیماران باید مقدار زیادی عرق . چه مقدار انرژی است در طی ورزش یا کار استفاده می شود، بیماران ممکن است از خستگی و ضعف به راحتی رنج می برند.

در واقع، شایع ترین علت مشکل کراتینین کلیه بالا. با بیماری کلیوی، بیماران ممکن است تعریق بیش از حد داشته باشد، به خصوص در noche.Cuando کلیه قادر به فیلتر کردن خون و تولید EPO کاملا، تجمع محصول از ضایعات و سموم و کم خونی کلیوی رخ می دهد برای وادار خستگی و خستگی.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم اما سطح کراتینین بالا ممکن است به طور مستقیم القاء این دو مشکل، که نزدیک مرتبط است.

اگر شما در حال تجربه مشکلات فوق، شما باید با دکتر خود برای کمک به تعیین علت سطح بالای خود را از creatinina.Luego بپرسید، پزشکان می تواند برنامه درمانی مناسب برای کاهش سطح بالا در آن از کراتینین توسعه.

برای کاهش بالا سطح کراتینین، مصرف داروهای خوراکی، درمان جایگزین کلیه و یا درمان تعمیر کلیه می تواند به کاهش سطح کراتینین شرایط elevada.Según از بیماری بیماران کمک کند، تغییرات برنامه درمانی از فردی به فرد . علاوه بر این، بیماران همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی سالم و سبک زندگی علمی را دنبال کنید.

برای جستجوی یک برنامه شخصی و رژیم غذایی، ما به شما پیشنهاد سطح کراتینین به ما بگویید آنلاین. سپس، کارشناسان کلیه در اینجا می تواند به شما در 24 ساعت پاسخ دهد.



:: برچسب‌ها: عرق کردن و خستگی ,
:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 سطح کراتینین بالاآب از بیماران سطح بالا کراتینین برگ تلخ

آب برگ تلخ توسط کراتینین بالا مقدار زیادی از سطح pacientesUna از مردم تمرین آب برگ تلخ به نوشیدن برای سلامت خود و سطح کراتینین bienestar.Alto است به علت رسوب کراتینین اضافی، یک محصول زائد در sangre.Puede کمک می کند تا آب برگ تلخ نیست. سطح کراتینین بالا؟

برخی از افراد ادعا می کنند برگ تلخ خوب است برای riñones.Nuestros کلیه نقش مهمی در پاکسازی بدن از طریق از بین بردن مواد شیمیایی و سموم بازی مواد مضر desecho.Cuando حمله به بدن، کلیه ها ممکن است dañados.Entonces قادر به اثبات رسیده است در زدودن سموم از بدن موثر برای حذف کراتینین و دیگر مواد fondo.Hoja تلخ نیست، پس از آن می تواند به کاهش بار بر روی کلیه ها کمک و محافظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر است.

برگ تلخ نیز برای قدرت شفا آن شناخته شده است، و برگ تازه آب تلخ می تواند این قدرت شفا حفظ بسیار تلخ برگ bien.Hervir یا پخت و پز را کاهش می دهد بیماران potencia.Si مایل به استفاده از برگ تلخ، بهتر است را انتخاب کنید به نوشیدن آب برگ تلخ تازه برای منافع خود را به عنوان آنجا که ممکن است.

از این دو جنبه، آب برگ تلخ می تواند به کاهش سطح کراتینین بالا با افزایش میزان دفع کراتینین و کمک در بهبود سلول کلیوی discapacidad.Sin اما از مزایای این نوشیدنی محدود است، بنابراین غیر ممکن است برای بیماران به کاهش سطح کراتینین به وضوح بهبود یافته است.

همچنین، اگر غلظت بالایی از کراتینین به مشکلات کلیوی و بیماران مرتبط نیز تورم و فشار خون بالا باید مقدار مصرف خود را از این jugo.Para نظارت می دانم که چگونه تلخ برگ آب می تواند مست بدون عوارض سمت، شما می توانید سطح کراتینین در فرم زیر و یا ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ترک.

برای کاهش سطح ریشه کراتینین، بیماران همچنین باید برخی از درمان های تعمیر کلیه را برای بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) و سطح عملکرد کلیه است.

http://www.enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/2011.html

 



:: بازدید از این مطلب : 788
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

داروهای خانگی برای درمان پای سرد و بیماری های کلیهداروهای خانگی برای درمان پای سرد و بیماری های کلیه

داروهای خانگی برای درمان پای سرد و شکست RenalUn تعداد بیماران مبتلا به بیماری کلیوی توسط پا سرد عذاب، اگر چه درمان آب و هوای cálidos.Algunos خانه در تسکین پا سرد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه مفید است.

پا سرد، دست و یا برای بیماران کلیوی اغلب به گردش خون ضعیف نسبت داده پاها sangre.De با توجه به این علت، درمان زیر کمک کننده هستند.

پا 1.Baño

این درمان مستقیم برای بیماران کلیوی به پای خود را گرم می باشد، و این بیماران نشان می دهد مصرف حمام پا هر روز قبل از dormir.A سپس یافت می شود نه تنها پای خود را، اما تمام بدن خود را گرم . در اثر بیشتری خواهد بود اگر برخی از گیاهان که دارای اموال گسترش عروق خونی و بهبود گردش خون baño.Consulte آب اضافه می شوند با دکتر آنلاین که برای تعیین گیاهان مناسب برای شما می باشد.

2.Masaje

به عنوان یکی از روش های درمانی طب سنتی چینی، ماساژ هر عارضه جانبی برای ماساژ منظم می تواند رگ های خونی pacientes.El کاوشگر به افزایش جریان خون در بیماران مبتلا به پا ایجاد نمی کند. سپس، پای سرد را می توان تا حدی کاهش داد.

3.The جوراب ساق بلند پناهگاه و لباس

استفاده از گرم شل و جوراب، حتی زمانی که شما می durmiendo.Esto طور موثر می تواند کمک کند به راحتی بیماران فوت سرد است.

مواد غذایی 4.Terapia

نگاهی به تغذیه کافی از رژیم غذایی خود را، به طوری که بیماران می توانند انرژی کافی برای dieta.En آن همان زمان، بیماران همچنین باید اطمینان حاصل شود که مواد غذایی خود را می کند کلیه ها بار نیست و یا شرایط رژیم غذایی médica.Principios عمومی خود را برای بیماران تحت تاثیر قرار کلیه در proteínas.Para در سدیم کم و کم هستند به دست آوردن برنامه رژیم غذایی فرد، شما می توانید بیماری enfermedad-renal@hotmail.com.Entonces توضیحات خود را ارسال، متخصصین تغذیه کلیه خدمات چین برخی از پیشنهادات در جزئیات را.

داروهای خانگی که در بالا می تواند کمک به از بین بردن پا سرد pacientes.Sin اما اگر آنها می خواهند برای غلبه بر این نشانه ای از ریشه باید برخی از روش های درمانی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده خود و عادی گردش خون خود را به دنبال.



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 798
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 

اول، آن را بهتر این است که تولید کراتینین روشنشما می توانید راه رفتن را کاهش سطح کراتینین بالا

قادر به راه رفتن کاهش سطح creatininaCaminar بالا ورزش عالی برای بسیاری از افراد به دلیل آن می تواند کمک به بهبود وضعیت سلامت pacientes.Los بیماران با سطح کراتینین بالا همچنین باید می خواهید برای کاهش کراتینین سرم خود را از طریق یک برنامه است از ejercicio.Es ممکن است؟

اول، آن را بهتر این است که تولید کراتینین روشن

کراتی نین یک محصول زائد از سوخت و ساز بدن کراتین در طول متابولیسم muscular.Normalmente است، کلیه ها می تواند از بین بردن کراتین بدن oportuna.La کراتینین را می توان در گوشت های مختلف و مکمل کراتین یافت.

پیاده روی برای بیماران مبتلا به سطح کراتینین بالا

تا کنون است، هنوز هیچ مطالعه با هدف اثبات هر اثر راه رفتن بر روی سطح sérica.Esto کراتینین وجود دارد به دلیل راه رفتن یک تمرین ملایم است که تولید obviamente.Además کراتینین افزایش نمی باشد، ورزش تنها می تواند در بهبود ایمنی بیماران، تنظیم فشار خون و کاهش خطر ابتلا به عفونت ها، و غیره sucesivamente.Aunque همه این مزایای خوب برای بیماران کلیوی با سطح کراتینین بالا هستند، راه رفتن سطح کراتینین در خون به طور مستقیم تحت تاثیر قرار نمی.

از این نقطه، ما می دانیم که برنامه ورزشی علمی خوب برای بیماران مبتلا به سطح کراتینین بالا است، اما ما نیز برخی از روش های درمانی است که می تواند سطح کراتینین بالا به طور مستقیم کاهش پیدا.

درمانهای موثر برای کاهش سطح کراتینین بالا

امروز، بسیاری از درمان ها و داروها می تواند معامله با سطح creatinina.Por عنوان مثال افزایش کمک، Ketosteril می تواند اسیدهای آمینه ضروری بیشتری برای بدن فراهم و کاهش تولید کراتینین، اوره، و برخی از مواد زائد دیگر .علاوه بر این، برخی از درمان سیستمیک دیگر به عنوان یک حمام دارویی، و چرخه درمانی انما می تواند کراتینین به طور مستقیم از طریق پوست و دستگاه گوارش از بین بردن.

علاوه بر درمان طبی و برنامه ورزشی، بیماران باید یک برنامه رژیم غذایی سازماندهی saludable.Si می خواهید به یادگیری بیشتر موثر در کاهش سطح کراتینین روش می تواند سوال خود را در formulario.A زیر ترک پس از آن ما پاسخ خواهد 24 ساعت.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/538.html



:: برچسب‌ها: سطح بالای کراتینین,درمان بیماری های مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 819
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی اغلب فشاربا استفاده از گیاهان برای احیای کلیه در دیابت

با استفاده از گیاهان برای احیای کلیه در نفروپاتی دیابتی تماس diabéticosLo زمانی که کلیه ها توسط گیاهان diabetes.Algunas آسیب دیده موثر و ایمن برای احیای کلیه برای diabéticos.Sabes چه گیاهان دارای این خاصیت و نحوه استفاده از آنها؟

گیاهان برای مدیریت نفروپاتی دیابتی

کارکنان ما علوم پزشکی تحقیقات زیادی در گیاهان برای درمان دیابت و بیماری renal.Ahora ساخته شده اند، ما دوست داریم که به معرفی چند گیاهان که دارای این خاصیت. آن ها هستند:

1.Ginseng

این گیاه دارای یک اثر آشکار در کاهش قند خون و نیز ممکن است تغذیه کلیه های آسیب دیده، از بین بردن بیماران خستگی، etcétera.Desde این نقطه، جینسنگ راه ایده آل برای کمک به مبارزه با علف بیماری های کلیوی است دیابتی.

membranaceus 2.Astragalus

دارویی تحقیقات نشان می دهد که طب گیاهی چینی در کاهش فشار خون بالا، کاهش قند خون و تحریک کلیه ها به حذف محصولات بیشتر زباله مانند اوره و کراتینین، etcétera.Por بنابراین موثر است، دیابت کنترل شده است و خون بیمار پاک است.

3.Sealwort

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی اغلب فشار خون بالا، که می تواند پیشرفت بیماری کلیه مشخصات diabética.En این سرعت بخشیدن دارند، این نیز مهم است برای کنترل فشار خون برای بیماران دیابتی.

4.Cordyceps

بر اساس گزارش های بالینی، بربرین قادر به درمان دیابت با کاهش sangre.Puede قند heteroplasia مهار گلیکولیز گلیکوژن است و درخواست شکر و کاهش قند زمان قند sangre.Una خون در سطح نرمال باقی می ماند، بافت کلیه عملکردی باقی مانده می تواند آسیب بیشتر جلوگیری می کند.

بسیاری از گیاهان دیگر نیز می تواند زنده کلیه و درمان diabética.Diferentes بیماران مبتلا به نفروپاتی نیاز داروهای مختلف کمک کند. که برای تعیین گیاه برای شما مناسب است، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com ترک.

گیاهان دارویی سنتی مصرف این داروها oral.Para اجرای سریع تر، پزشکان شروع به خارجی از این داروها.

http://www.hospitalrenal.com/nefritis-cronica-tratamiento/537.html



:: برچسب‌ها: بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی اغلب فشار , ,
:: بازدید از این مطلب : 620
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری های مزمن کلیه می شود درد را بهمزمن علت بیماری کلیوی ادرار کردن دردناک

بیماری های مزمن کلیه می شود درد را به orinarPacientes با بیماری مزمن کلیه هستند آسان به سنگ کلیه یا عفونت کلیه به علت اختلالات micción.Tanto از دو عارضه می تواند به دردناک urinating.A درمانگاه منجر شود حمله، بیماران به راحتی می توانید علائم را از طریق برخی داروها یا avanzada.Pero تکنولوژی پزشکی مهم ترین برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه حل و فصل است معکوس عملکرد کلیه خود، کاهش نرخ توسط ادرار کردن دردناک و ترویج حمله کیفیت زندگی است.

ما درخواست بیمارستان طب سنتی چینی در درمان بیماری کلیه گیاهان چین crónica.Medicina سنتی چینی است که توابع موثر در ترویج گردش خون به حذف لخته شدن خون و پاکسازی سموم تخصصی اند، همچنین با است چگونه برنامه داروهای مناسب، دارو اثر می تواند به بازی موثرتر بروید. در اینجا شما را معرفی مورد درمان ما داشته باشد.

بخار terapia.Los مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر در بخار، که دارای توابع از هزینه های رگ های خونی، تجمع سرعت خون شامل و ترویج عرق کردن واقعا یک راه خوب دفع سموم در بدن.

درمان دارویی دایره Chino.El در پشت گسترش است و تابع برای حذف سموم از بدن بعد از یک سری ماساژ همراه نقاط طب سوزنی خاص.

فشرده سازی پزشکی caliente.El به منطقه از کلیه ها و مواد تشکیل دهنده فعال دارو استفاده شود را می توان به بدن آغشته، مشغول به کار در هزینه های رگ های خونی، ضد التهاب، ضد یخ و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز برای جلوگیری از آسیب کلیه و عملکرد کلیه بهبود یافته است.

oral.Los عصاره مواد تشکیل دهنده فعال از دارو می تواند سموم را جذب، و پس از آن سقوط آنها و در نهایت فعال مسائل تورم شکسته، اطمینان حاصل کرد که سلول بیگانه خوار خون سالم است.

حمام Pies.Según طب سنتی چینی، رگ ها و نقاط طب سوزنی در پا به کل بدن در ارتباط است، به طوری که از طریق حمام پا، بیماران می توانند همچنین هدف از ترویج گردش خون دستیابی به خون به حذف لخته شدن خون.

تنها زمانی که گردش خون صاف و خالص است، پاسخ هیپوکسیک ایسکمیک دولت کلیوی و ایمنی از کلیه فوق العاده ممکن است متوقف کردن، مسدود کردن آسیب و renal.Ahora سرمایه گذاری عملکرد کلیه و همچنین اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد ادرار کردن دردناک و یا درمان ما را از بیماری مزمن کلیه، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/536.html



:: برچسب‌ها: nfermedad مزمن کلیه,درمان بیماری های مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1393 | نظرات ()