نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیگر درمان می تواند پیوند برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس جایگزین

دیگر درمان می تواند پیوند برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس LúpicaLa جایگزین نفریت مشترک در jóvennes و زنان میانسال است. نفریت لوپوس یکی از علل عمده مرگ و میر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. بنابراین، مردم باید به توجه به این بیماری است. علاوه بر این، من به دنبال یک درمان موثر است یک کار بزرگ است.

چرا بیماران پیوند کلیه را انتخاب کنید؟

در حال حاضر، پیوند گزینه اصلی برای بسیاری از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس است، اما مردم عوارض جانبی پیوند کلیه بسیار متناقض به دلیل پیوند کلیه است. همچنین میزان بقای کلیه نسبتا کم است، و هزینه های پیوند بسیار گران است، چرا که بیماران می توانند آن را ندارد. بنابراین، بیماران می خواهید برای جلوگیری پیوند و به دنبال درمان بیشتر برای نفریت لوپوس.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان می نفریت لوپوس درمان

Acutualmente، درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تبدیل شده است درمان است که مردم ترجیح می دهند. این درمان یک مورد استفاده در خارج از بدن است، گیاهان اعمال داروهای چینی، هیچ عوارض جانبی، benefcial به بهبود عملکرد کلیه و گردش خون، کمپلکسهای ایمنی ضد التهابی و روشن در بدن است. همچنین این هزینه زیادی نیاز ندارد. بنابراین، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy انتخاب خوب است.

در بیماری های کلیوی بیمارستان Shijiazhuang شرکت، دارای درمان های دیگر برای نفریت لوپوس، ایمونوتراپی، سلول های بنیادی است که این دو که می تواند گردش خون ترویج، تسکین درد بدن، بهبود عملکرد کلیه و کاهش آسیب کلیوی. اگر سوالی دارید در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سلول های بنیادی درمان، و غیره شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما بهترین های ما برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا ممکن است به توقف دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

آیا ممکن است به توقف دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟ دیالیز است که دیگر بهترین راه برای درمان نارسایی کلیه است. دلایل بسیاری به در نظر گرفتن بیماران برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد.

دلایل برای بیماران برای جلوگیری از دیالیز چیست؟

دیالیز به عنوان درمان معمول برای بیماری های کلیوی فقط برای یک نوع روش برای از بین بردن علائم بیماری است. هنگامی که کلیه های آسیب دیده بود که آن می تواند سموم بیش از حد و desechos.A از بین نمی برد و سپس دیالیز شما کمک خواهد کرد کسانی که همه چیز بد در خارج از بدن انسان، کلیه مصنوعی نیز نامیده می شود، به این معنی که به جای کلیه آسیب دیده برای حمایت از بدن دیدار کار می کنند. با این حال، اگر شما می خواهید به جای کلیه واقعی، و سپس آن را به شما تمام عملکرد کلیه واقعا به من بدهید. صدمه به کلیه ها شدید تر از نوع قبل و هیچ استفاده دیگر. اگر بیماران می خواهید برای درمان نارسایی کلیه که باید برای پیدا کردن راه دیگری.

راه برای کمک به بیماران دیالیز متوقف

نارسایی کلیه درمان باید با تعمیر آسیب کلیه شروع و بهبود عملکرد کلیه. بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang با استفاده از ویژگی های اصلی درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای درمان نارسایی کلیه است. همانطور که همه ما می دانیم که طب چینی می تواند بیماری کلیوی در ریشه آن را درمان و همچنین می تواند گردش خون و استاز خون را افزایش دهد. با استفاده از این راه افزایش حجم جریان خون به کلیه ها. خون کافی را به فعالیت های طبیعی و عادی کلیه حمایت و آن را فعال کنید. بنابراین شما را به اثر شفا در نارسایی کلیوی دریافت خواهید کرد.

استفاده از روش های درمانی ویژه چینی برای درمان بیمارستان بیماری بیماری مزمن کلیه کلیه Shijiazhuang. اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری مزمن کلیه، لطفا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان جایگزین برای پیوند کلیه ترمینال مرحله بیماری کلیوی

چه درمان جایگزین برای پیوند کلیه ترمینال مرحله RenalLa بیماری ترمینال بیماری کلیوی مرحله آن را به تمام انواع بیماری های کلیوی اشاره دارد، توسعه در مرحله نهایی است. عوارض در حال رسیدن به به صد هزارم.

طب سنتی برای درمان مرحله پایانی بیماری کلیوی چیست؟

با توجه به مطالعات بالینی که در حال حاضر روش های اصلی خون تصفیه می همودیالیز، دیالیز صفاقی و پیوند کلیه است. پیوند کلیه به عنوان مستقیم ترین راه برای درمان مرحله پایانی بیماری کلیوی در نظر گرفته. با این حال، بیماران باید داروهای ضد رد و از تکرار سایر بیماری های کلیه جلوگیری کنند. واکنش رد و عوارض دیگر از کلیه، به طور فزاینده ای جلب توجه مردم است که بیماران شروع به در مورد پیدا کردن راه دیگری به جای پیوند کلیه است.

درمان جایگزین برای پیوند کلیه چیست؟

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang او در این برای سال های بسیاری تاسیس شده است و descuierto یک راه جدید برای درمان بیماری مرحله انتهایی کلیه به جای یک کلیه، به نام طب میکرو چینی Osmotherapy. این نوع از شکل دارای چهار توابع اصلی برای درمان بیماری های کلیوی: ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، اتساع عروق خونی. هر دو آنها را با اصل طب غربی و طب چینی است. بنابراین التهاب کلیه و favorer توان در داخل گردش خون و استاز خون حذف شده است. را بازیابی کلیه به حالت عادی پس از بیماری های کلیوی ناپدید می شوند. بیمارستان دارای هفت درمانهای اصلی مشخصه برای بیماری های کلیوی، و همه آنها استفاده از گیاهان چینی که از طبیعت می باشد.

بیماران لازم نیست که در مورد عوارض جانبی از همه درمان در بیمارستان نگران باشید. اگر شما علاقه مند در درمان و یا می خواهید برای بهبود سلامت خود، لطفا یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است درمان می تواند نارسایی کلیه با سطح 2 درمان

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، نارسایی کلیه، درمان، عملکرد درمان riñón¿Cuál برای نارسایی کلیه سطح 2 است؟ پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است یک درمان موثر می توان با سطح سطح نارسایی کلیه 2 درمان، هیچ عوارض جانبی. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد میکرو Osmotherapy پزشکی، مطالعه کنید.

آیا نارسایی شدید کلیوی با سطح 2؟

بسیاری از مردم در سطح نارسایی کلیه 2 نمی داند جدی یا جدی نیست، همه ما می دانیم، pricipalmente باعث نارسایی کلیه هستند آسیب کلیه و بیماری مزمن کلیه. بیماران نارسایی کلیوی با سطح 2 نشان می دهد که کلیه های شما آسیب جزئی، و بیماران علایم بالینی خفیف، برای مثال، ادرار بیشتر، کم خونی خفیف است، جدی نیست، آن را آسان به چشم پوشی است، بیمار به حال برای مقابله به زودی به دلیل اگر آنها رنج می برند دارو سموم، عفونت، و غیره، شما ممکن است عملکرد کلیه خود را بدتر کند، نارسایی کلیه با سطح 3 است.

چرا میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند این بیماری را درمان کنند؟

میکرو چینی پزشکی و درمان جدید موثر برای نارسایی کلیه است، این درمان به طور گسترده ای در این زمینه را از طب سنتی چینی اعمال می شود. درمان طب میکرو چینی است Osmotherapy به گسترش بازده خون، ضد التهاب و ضد انعقاد، همچنین ممکن است عملکرد کلیه، سهولت صدمه به کلیه ها را بهبود بخشد.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیوی است درمان های دیگر موثر برای درمان نارسایی کلیه و بیماری های کلیوی، برای مثال، سلول های بنیادی، چرخه درمان طب سنتی، درمان با سلول های، و غیره ساقه این درمان تنها در چین، اگر شما می خواهید بدانید که درمان بیشتر برای درمان نارسایی کلیه، یا داروهای طبیعی، می توانید پیام های ترک و یا ارسال electónico خود را به ایمیل sjzhospitalrenal@hotmail.com، شما همچنین می توانید با دکتر من چت آنلاین.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر هر گونه طب طبیعی برای بیماران postdialysis وجود دارد
اگر وجود دارد Culqui پزشکی برای DiálisisLa پس از بیماران دیالیزی یک روش معمول برای درمان بیماری کلیه است. تعداد بیماران دریافت دیالیز بزرگ است. هنگامی که به نظر می رسد برخی از مشکلات کلیه وجود دارد، بیشتر بیماران به دیالیز برای حل این مشکل است. با این حال به سمت موثر می تواند به نظر می رسد، حتی پس از دیالیز جدی تر از قبل است.
عوارض جانبی شایع بعد از بیماران دیالیزی:
سندرم عدم تعادل دیالیز: میزان وقوع 34٪ تا 20٪ است. اجرای عمدتا تهوع، استفراغ، بیقراری، و غیره
فشار خون پایین: آن است که شایع عارضه جانبی از دیالیز است، نرخ وقوع 20٪ تا 40٪ که شده به چند دلیل باعث شده است.
نارسایی قلبی: یکی از مهم ترین و جدی ترین عوارض جانبی دیالیز است، وقوع بسیار بالا در مقایسه با دیگران نیست.
گرفتگی عضله: همچنین عارضه جانبی شایع دیالیز، میزان وقوع 10٪ تا 5٪ است.
در غیر این صورت، خستگی، خارش پوست نیز عوارض جانبی دیالیز هستند.
طب طبیعی بعد از بیماران دیالیزی
همانطور که همه ما می دانیم که طب چینی است از گیاهان طبیعی مشتق شده است. این بدان معناست که شما عوارض جانبی کمتری نسبت به دیالیز داشته باشد. به این دلیل، بیشتر و بیشتر بیماران ترجیح می دهند به انتخاب درمان ویژه چینی برای درمان این بیماری است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان برای بیماری های کلیوی با پایه و اساس طب چینی است. تمام داروها در طب میکرو چینی Osmotherapy از طبیعی مشتق شده است، به دلیل بیماران نیاز در مورد عوارض جانبی نگران نباشید. کارشناسان همچنین تطبیق دهان این درمان برای رسیدن به نتیجه بسیار عالی برای بازیابی. همچنین می تواند بیماران جلوگیری از دیالیز حتی خلاص شدن از آن کمک کند.
این درمان توسط Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، که یک بیمارستان خاص برای درمان بیماری های کلیوی crónica.Esos tratameitno در این بیمارستان منحصر به فرد هستند، اگر شما می خواهید به آنها را دریافت، شما باید به چین آمده اختراع شد. اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری مزمن کلیه، لطفا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، هر کس می تواند کمک بزرگی را ارائه دهد.



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کلیه کیست 5 سانتی متر می تواند باعث تهوع؟
کلیه کیست 5CM می تواند باعث تهوع؟ کیست کلیه به اندازه کافی بزرگ است 5CM و نیاز به درمان فوری. اگر هر درمان موثر اتخاذ نشده، عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار خواهد شد. سپس شما ممکن است از تعدادی از عوارض رنج می برند و حالت تهوع یکی از عوارض ناشی از کیست کلیوی است.
کیست کلیه 5 سانتی متر می تواند باعث تهوع؟
به طور کلی، هنگامی که یک کیست کلیوی بیش از 5 سانتی متر است، شروع به ظلم و ستم به بافت های اطراف، که در طول زمان می تواند بدتر شدن عملکرد کلیه شود. هنگامی که عملکرد کلیه را کاهش می دهد، مواد زائد در خون تجمع می یابد، باعث تهوع. علاوه بر این، سطح کراتینین بالا و اوره بالا می توانید تمام رخ دهد.
درمان 5CM کیست کلیوی چیست؟
در اینجا شما به طور عمده در حال حاضر به درمان در بیمارستان ما در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، چین. درمان در بیمارستان ما با 5 سانتی متر کیست کلیوی طب چینی درمان محافظه کارانه است. این نه تنها موثر بلکه طبیعی است. بیشتر و بیشتر بیماران به بیمارستان ما برای درمان آمده است. بر اساس طب سنتی چینی، ما یک نوآوری به نام طب میکرو چینی Osmotherapy. در این روش درمانی است که به خارج استفاده می شود. شما روی تخت دراز به این درمان است. دو کیسه پر از داروهای چینی پردازش می شوند در کمر خود را قرار داده است. دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد تشکیل دهنده فعال رسیدن آسیب کلیوی خود به طور مستقیم.
مواد فعال از داروهای گیاهی چینی می تواند به اندازه کیست کلیوی با افزایش نفوذپذیری دیواره کیست را کاهش دهد، کاهش توانایی ترشح مایع تفاوت تغییر کیستیک در داخل و فشار در خارج از سلول دیواره کیست پوشش. زمانی که کیست کلیوی کوچکتر می شود، ظلم و ستم کاهش خواهد یافت کیست کلیوی. علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نیز بهبود می بخشد عملکرد کلیوی، با توابع گشاد رگ های خونی، جلوگیری از التهاب و لخته شدن خون، کاهش ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود یافته است، زباله را از بدن خود را تخلیه می شود. و آن را تسکین می دهد ریشه تهوع.
ما باید در شاخه اسپانیا و دیگر کشورهای خارجی است. چین تنها در آنچه بیماران خارجی باید برای آمدن به چین اگر آنها علاقه مند هستند، صادق است. اطلاعات تماس با ما هستند enfermedad-renal@hotmail.com و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین 5.9: لازم به دیالیز

سطح کراتینین 5.9: لازم را به DiálisisMi سطح فعلی کراتینین سرم 5.9 است، و دکتر از من خواسته است برای شروع دیالیز. آیا دیالیز برای من لازم است واقعا؟ لطفا کمک "آن است که یک ایمیل از صندوق پستی ما، enfermedad-renal@hotmail.com کردم، و این باید یکی از سوالات در مورد افراد مبتلا به کراتینین سرم نگران کرده است. در مقاله زیر، خواهد راه حل.

کراتینین 5.9 بالاتر از سطح طبیعی است، و به این معنی است که کلیه خود را به شدت آسیب دیده است، عملکرد کلیه و بسیار کم است. به طور کلی، اگر سطح کراتینین بیشتر از mg / dl بود 5، بیماران خواهد شد برای دیالیز پیشنهاد شده است. با این حال بیش از حد زباله وجود دارد و مواد سمی در خون است که می تواند علایم شدید از قبیل تهوع، استفراغ، خارش پوست، و غیره باعث تجمع دیالیز سریع ترین راه برای کاهش کراتینین بالا است، و می تواند کمک به طولانی شدن طول عمر خود. با این حال، دیالیز می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن نیست، به آن نیاز دارد به طور منظم و اغلب. علاوه بر این، دیالیز طولانی مدت نیز ممکن است برخی از عوارض جانبی جدی ایجاد کند. بنابراین، آن را یک انتخاب خوب برای کراتینین بالا 5.9 است.

شما می توانید درمان جایگزین روش های درمانی چینی برای کاهش کراتینین بالا 5.9 بدون دیالیز است.

در بیمارستان ما، ما با استفاده از طب سنتی چینی (TCM) برای کاهش کراتینین بالا، و آن را بسیار طبیعی تر از هیچ عوارض جانبی در صورت وجود. درمان های ارائه شده برای اصلاح کراتینین بالا 5.9 شامل آلودگی درمان خون و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang.

آلودگی خون درمان می تواند سموم حذف و هدر برای تصفیه خون، و همچنین می تواند عناصر لازم در خون و کلیه ها، که می تواند کلیه تقویت عرضه و ایجاد یک محیط خارجی خوب برای بعد درمان.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان گیاهی و خارجی بر اساس، بنابراین طبیعی است که شما عوارض جانبی ایجاد نمی کند. از همه مهمتر، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه از ریشه.

تا کنون، ما استفاده از درمان های چینی برای کاهش کراتینین بالا برجسته اند، و بیشتر بیماران از پیشرفت های قابل توجهی به طور موثر. سطح آن بالا کراتینین با افزایش عملکرد کلیوی کاهش می یابد، و بعد از درمان مانع از دیالیز. برای کسب اطلاعات بیشتر از درمان طب چینی در بیمارستان ما، شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما می توانید یک دکتر آنلاین به صورت رایگان راهنما مشورت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه داروی خوبی برای بیماران بعد از پیوند کلیه است.

چه داروی خوبی برای بیماران بعد از پیوند کلیه است؟ چه داروهایی خوب برای بیماران بعد از پیوند کلیه است. بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فکر می کنم که پیوند کلیه بهترین راه برای درمان بیماری های کلیوی است. با این حال، no.De انجام می شود. هستند بسیاری از پرسش ها بعد از پیوند کلیه در بیماران ظاهر می شود وجود دارد.

مشکلات بعد از پیوند کلیه

مشکلات کلیوی به طور عمده بعد از واکنش رد و میزان زنده ماندن. از آنجا که پیوند کلیه استفاده می شود برای جایگزین کلیه از ذاتی کلیه. بدن انسان و زندگی می کنند در هماهنگی با کلیه جدید سخت است. در اول، هر دو است که مناسب برای یکدیگر نیست، پس از آن دوره رد رخ داده است. مشکل دیگر میزان زنده ماندن است. اغلب بیمارانی که عمل جراحی پیوند کلیه صورت گرفته است، به احتمال زیاد به میزان بقای پایین.

چه داروهایی برای کمک به بیماران بعد از پیوند کلیه؟

بیماران و کلیه نیاز به یک تنظیم برای بهبود کیفیت زندگی است. طب غربی است ترجیح می دهم به استفاده از هورمون برای درمان این بیماری است، تحریک بیش از حد در بدن انسان وجود دارد. به طوری که طب چینی بهترین انتخاب برای بیماران است. اصل طب چینی است به تنظیم بدن و بهبود فعالیت تمام ارگان. به عنوان درمان در بیمارستان خاص از بیماری کلیه، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang خوب با استفاده از طب چینی برای درمان بیماری کلیه از ریشه است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان اصلی بیمارستان است. این درمان به استفاده از طب چینی برای برنامه کاربردی خارجی برای درمان این بیماری به طور مستقیم از آسیب. این حالت معمولا با طب چینی همزمان به دریافت اثر شفا دو برابر شود.

بیمارستان دارای هفت درمانهای اصلی مشخصه برای بیماری های کلیوی، و همه آنها استفاده از گیاهان چینی که از طبیعت می باشد. اگر شما علاقه مند در درمان و یا می خواهید برای بهبود سلامت خود، لطفا یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به منظور بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی؟

چگونه به منظور بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی مادر من بیمار نفروپاتی دیابتی است. من می خواهم به یک رژیم غذایی و چگونه به منظور بهبود کیفیت زندگی است.

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی qieren مطمئن شوید رژیم غذایی برای افزایش کیفیت زندگی، در اینجا ما در حال حاضر چند نسخه سنتی طب چینی

1.Sopa زالزالک ها: 30G و زالزالک از 50G Erroz. هر دو با adeguada آب پخته شده، در صبح و عصر می خورند. این فواید کلیه و طحال، و کاهش escaficia پروتئینوری.

سیب زمینی شیرین 2.Sopa: 100G تازه سیب زمینی ده دانه نیلوفر آبی، نیلوفر آبی 10G پرچم، در حالی که آب کافی به آن اضافه جوشانده. گرفته شده یک بار در روز. این نیز benefisios بوزو و کلیه است. به طور عمده در درمان nefropatí دیابتی و نشانه ای از پروتئین در طولانی مدت از بین نمی برد.

3.Sopa گرگان و درخت چهل سکه: گورگون 30G و ده درختان جینکو، 30G و برنج چسبنده. درخت چهل سکه را بمباران کردند. این است که با زن بد سیما مخلوط، glutinos برنج در قابلمه، اضافه کردن آب کافی، سوپ جوش. این می تواند علائمی در ادرار ابری، تخلیه مقدار زیادی از پروتئین در ادرار untilizar.

علاوه بر این، بسیار مهم است به خوردن مقدار زیادی نمک در خون است مقدار زیادی آب، حجم زیادی از خون، فشار خون بالا آسان است، و از آن آسان است به آسیب کلیوی. کنترل میزان آب، و ویتامین دیدار با تمام این فواید سلامتی.

بالاتر از طب سنتی چینی توصیه شده برای بیماران دیابتی با رژیم غذایی بیماری های کلیوی بسیار مفید است، بیماران اغلب عادات خوب، علائم نفروتیک و درمان به موقع به زندگی خود را شادتر dasarrollar.

اگر شما هر گونه مشکل در مورد درمان ما نفروپاتی دیابتی یا درمان از طب سنتی چینی، لطفا انجام مردد به چت با دکتر ما و یا ترک پیام به ما، شما همچنین می توانید با ارسال ایمیل به سعی کنید برای کمک sjzhospitalrenal@hotmail.com .



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

19.1 پایین کراتینین 6.3 در سه روز ماده است

19.1 پایین کراتینین 6.3 در سه روز MateriaSoy یک بیمار از بیماری کلیه است و در حال حاضر من 32 سال سن دارم. در 29 سپتامبر سطح کراتینین من 19.1 بود. سه روز بعد، یک آزمون نشان داد 6.3 ممکن است ممکن است یک اشتباه در مشت یک ساخته شده است؟ چگونه می توان سطح کراتینین کاهش می یابد هر دو در سه روز؟

آقا عزیز، امیدوارم که شما یک روز خوب.

همانطور که شما گفتید کراتینین خود را به 6.3 از 19.1 در سه روز کاهش می یابد، پزشکان ممکن است در اینجا یک اشتباه است.

با این حال، وجود خواهد داشت یکی دیگر از علل محتمل است که بیماری خود را یک نوع بیماری حاد کلیه است. زمانی که عفونت، سرد و یا هر چیز بهتر از قبل، من فکر می کنم کراتینین کاهش می یابد.

اما مهم نیست چقدر، التهاب آسیب دیده است کلیه، بنابراین باید موثرترین درمان برای بیماری خود را برای جلوگیری از دیالیز و یا حتی پیوند را بپذیرید. در حال حاضر، شما خیلی جوان هستند و باید در این راه مشکلات رنج می برند نیست.

شما می دانید طب چینی ثابت کرده است که برای بهبود گردش خون کلیه داخلی و حمایت از عملکرد کلیه، که می تواند درمان خوبی برای کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه بسیار موثر است. با کمک طب چینی، شما می توانید کردم عملکرد کلیه خود را بهبود بسیار و یک زندگی با کیفیت.

اگر شما علاقه مند در طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: به طور مستقیم +8615732170898 و یا ترک پیام، ما انجام همه چیز ممکن برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کامل حمام درمانی به نفع بیماران نفروپاتی دیابتی است

کامل حمام درمانی به نفع بیماران مبتلا به نفروپاتی DiabéticaSr است. ژانگ دارای نفروپاتی دیابتی ناشی از دیابت است و تورم در سراسر بدن به مدت 10 ماه. این است که بسیاری از درمان های گرفته شده و بسیاری از بیمارستان بازدید کردند. اما هیچ بهبود وضعیت آنها وجود دارد. او می خواهد برای تست درمان پیشرفته ترین و مهم نیست که در آن، او به بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang می آید.

این فرایند از طب سنتی چینی:

1. پزشکان ما برای اولین بار یک درمان اولتراسوند بر روی چشم و اطراف چشم به مدت ده دقیقه است. سونوگرافی شکم به مدت 15 دقیقه.

2. پس از درمان اولتراسوند، آقای ژانگ در حمام دارو است. بعد از 20 دقیقه حمام کامل دارو، چهره اش گلگون است و شروع به عرق. در همان زمان، آن را نیز طول می کشد مخلوط مای کانگ. اولین حمام دارو 40 دقیقه طول می کشد. آقای ژانگ به یک استراحت به مدت دو ساعت. او به اتاق است تا زمانی که عرق را متوقف کند.

3. در طول درمان های زیر، که باید دارو شود حمام هر دو روز. پس از حمام دارو سوم، آن را افزایش اشتها، خواب را بهبود می بخشد کیفیت، تثبیت فشار خون، التهاب را تسکین و بدن خود را بالا می گیرد.

4. پس از 4 تا 6 بار حمام کامل دارو، تورم پلک و صورت از بین می رود. حجم ادرار به 1000 میلی لیتر افزایش یافته است. بوکا بوی آمونیاک، رها شده است.

5. هنگامی که مواجه حمام دارو 9 بار، ادرار خود را افزایش می دهد به خروجی 1500 میلی لیتر است. بوکا بوی آمونیاک از بین می رود. تورم در اندام تحتانی ناپدید می شوند.

حمام دارو یک نرم افزار منحصر به فرد و خارجی درمان طب چینی است. تمام داروها از طبیعت می آیند. آنها خواهد شد باعث عوارض جانبی ندارد. این یکی از روش های درمانی برای کمک به بافت کلیه تعمیر و بازسازی زخم و بازسازی عملکرد کلیوی است. داروهای چینی را می توان با پوست جذب می شود و سپس خون را وارد کنید. اثر سریع نشان داده شده است. اگر شما هر گونه سوال، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا مشورت با دکتر آنلاین ما. ما در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.



:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سلول های بنیادی مفید است به درمان نفروپاتی IgA به عملکرد کلیه 36٪

سلول های بنیادی مفید برای درمان نفروپاتی IgA به عملکرد کلیه عملکرد کلیه 36٪ 36٪ در معنای نفروپاتی IgA در مرحله 3 بیماری کلیه پیشرفت است. سلول های بنیادی درمان موثر بیماری های کلیوی به دلیل اختلال سیستم ایمنی بدن است.

چگونه سلول های بنیادی می تواند نفروپاتی IgA با عملکرد کلیوی 36٪ درمان؟

میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) تقسیم بیماری مزمن کلیه، از جمله نفروپاتی IgA در پنج مرحله. در مرحله 3، کلیه ها در حال کار در 30٪ ~ 44٪. در این وضعیت، بیماران شروع به از تعدادی از نشانه ها و عوارض رنج می برند. به منظور بهبود کیفیت زندگی بیماران، آنها را به اتخاذ اقدامات موثر برای مدیریت مشکل کلیه خود را.

سلول های بنیادی شامل شش مرحله: تشخیص علمی، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، حفاظت از سیستم ایمنی و تنظیم ایمنی بدن. این مراحل می تواند کمک به مزایای زیر را برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA به ارمغان بیاورد.

1. تشخیص صحیح: از طریق تست پیشرفته، پزشکان می تواند محل و درجه آسیب کلیوی دقیقا برای بیماران خود تعیین می کند.

2. مهار واکنش های التهابی در کلیه: از آنجا که کمپلکسهای ایمنی می تواند در زمان کوتاه حذف شود، برخی از روش های مورد نیاز برای مهار فعالیت این مجتمع.

3. حذف کمپلکسهای ایمنی، روش های درمان خون و برخی از داروهای چینی می تواند کمک به حذف کمپلکسهای ایمنی. در حالی که این عوامل بیماری زا حذف کردن، بافت کلیه باقی مانده می تواند محافظت عملیات.

سلول های آسیب کلیه 4. تعمیر: در مرحله 3، بخشی از سلول های ذاتی کلیه تنها آسیب دیده، به طوری که برخی روش ها در سلول های بنیادی برای افزایش بازیابی آنها.

5. اجتناب از عود نفروپاتی IgA: تنها در صورتی که سیستم ایمنی بدن است عملکرد به طور معمول، می تواند بیماران نفروپاتی IgA به طور موثر جلوگیری می کند. بنابراین، بیماران باید برخی از درمان های برای عادی سیستم ایمنی بدن خود را.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلول های بنیادی و یا می خواهید برای درمان IgA نفروپاتی خوب، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز ممکن است برای انجام کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 5 در نفروپاتی IgA می توانید دیالیز جلوگیری از

مرحله 5 در نفروپاتی IgA می DiálisisLa مرحله 5 در نفروپاتی IgA اجتناب از آنقدر شدید است که بسیاری از بیماران نیاز به برخی از درمان های به طولانی شدن طول عمر و بهبود کیفیت زندگی است. دیالیز یک درمان مطرح است، اما بسیاری از عوارض جانبی است. سپس بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با مرحله 5 می تواند دیالیز desahcerse؟

در مرحله 5 بیماری کلیه، کلیه بیشتر از توانایی خود را برای فیلتر کردن خون از دست بدهند. بیش از حد بسیاری از مواد مضر سپرده در اختلالات خونی و یا داخلی حتی می تواند باعث مرگ شود. دیالیز یک درمان است که می تواند کلیه ها آسیب دیده جایگزین برای فیلتر کردن خون و حذف مواد شیمیایی مواد زائد و سموم از بدن است. با این حال، آن است که یک درمان آسان برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، به عنوان آن می توانید برخی از عوارض جانبی یا عوارض شود.

می توانید بیماران مبتلا به نفروپاتی و مرحله 5 از شر دیالیز؟

خوشبختانه، پاسخ مثبت است.

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه trasplantede، یک ابزار موثر برای مرحله نهایی درمان بیماری کلیوی است. با این حال، به دلیل نفروپاتی IgA است کمپلکسهای ایمنی ایجاد می شود، سیستم ایمنی بدن می تواند باعث نفروپاتی IgA در غیر طبیعی پیوند کلیه می رسد دوباره. این است که، نفروپاتی IgA می توانید کلیه جدید حمله و بیماران ممکن است از مرحله بیماری کلیوی 5 رنج می برند.

علاوه بر کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و آلودگی خون درمانی نیز می تواند بیماران با غلظت IgA نفروپاتی مرحله 5 به از دست دادن دیالیز کمک کند. اگر چه با استفاده از روش های مختلف و آنها را بر روی تئوری های مختلف بر اساس، هر دو از این دو درمان در حذف کمپلکسهای ایمنی تمرکز، بازسازی ساختار فیلتر از کلیه و تعمیر سلول های کلیوی آسیب دیده است. تنها در صورتی که کلیه ها می تواند کار خود را خود انجام دهید، آنها می توانند بدون دیالیز موفقیت زندگی می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان نفروپاتی IgA یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پسر من مبتلا به سندرم نفروتیک استراحت دوباره

پسر من مبتلا به سندرم نفروتیک استراحت باز هم "پسر من 13 است و از سندرم نفروتیک سه سال پیش رنج می برد. این است که بسیاری از داروها است، اما چند روز پیش عود کرد. او ریختن پروتئین و در حال حاضر چهره اش متورم است. من بسیار نگران هستم . پروتئین در ادرار 3 + + + است. " این سوال این است که از یک پدر، فیلیپین. اینجا بیمارستان ما در Shijiazhuang بیمارستان بیماری کلیه خواهد با شما رفتار برای متوقف کردن و جلوگیری از از دست دادن پروتئین نفروتیک سندرم سقوط است.

اول، اگر علت ریشه ای پروتئین در ادرار.

پروتئین در ادرار نشانه ای از آسیب کلیوی است. نفرون ساختار هر کلیه حاوی لوله های کوچک به نام گلومرول می باشد. این گلومرول کمک فیلتر کردن خون به حذف مواد زائد و مایعات به تولید ادرار. زمانی که کلیه ها آسیب دیده، پروتئین را از طریق گلومرول عبور و حرکت در ادرار خود. مقدار پروتئین در ادرار مربوط به شدت آسیب به کلیه ها. با پروتئین در ادرار، شما ممکن است کف آلود یا ظاهر ادرار شامپانی توجه کنید زمانی که توالت و تورم در دست خود را، پا، شکم یا صورت استفاده شده است.

در مرحله دوم، درمان برای پروتئین در ادرار مصدوم تعمیر گلومرول است.

درمان رایج است که دکتر تجویز برای کودکان گلوکو است مانند پردنیزون برای تسکین علائم. در واقع، شما می توانید علائم در طول زمان کنترل، اما همیشه مصرف استروئید تضعیف سیستم ایمنی بدن شما و باعث عود به راحتی. بنابراین درمان استروئید است کمال از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک است.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، ما با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای تعمیر گلومرول زخمی شدند. بنابراین، پروتئین در ادرار می تواند متوقف شود و عود رخ نمی دهد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه کاربردی خارجی بر اساس طب سنتی چینی (TCM) است. داروهای میکرونیزه برای اولین بار در کیسه های بسته بندی و دو دارو. فقط به روی تخت بود را به این درمان است. از طریق اتساع عروق خونی، جلوگیری از التهاب و لخته شدن خون، کاهش ماتریس و مواد مغذی تامین خارج سلولی، گلومرول آسیب دیده می تواند به تدریج و پس از آن پروتئین در ادرار توقف تعمیر. سپس کف آلود یا ادرار شامپانی و صورت پف ناپدید می شوند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در حال حاضر تنها در چین در دسترس است. شما باید به فرزند خود را به چین برای درمان. هر گونه سوال، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا طب چینی بهتر از درمان دیالیز برای نارسایی کلیه است

چرا طب چینی بهتر از درمان دیالیز شکست برای Renal¿Por چه طب چینی بهتر از دیالیز برای نارسایی کلیه است؟ من یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه و به تازگی سطح کراتینین من افزایش به 13 به سرعت است. آیا من می خواهم به دانستن کار طب چینی برای من؟ آن را بهتر از دیالیز است؟

در واقع، طب چینی بهتر از دیالیز است، چرا که نه تنها می توان برای از بین بردن علائم، اما همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور بهبود عملکرد کلیه.

چرا ما به شما توصیه به دیالیز؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز سریع ترین راه برای پاک کردن آن از بدن از سم به سر می برد بخشی از عملکرد کلیه بومی است. این باعث می شود سطح کراتینین فاصله روشن به طور موقت، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است. از آنجا که عملکرد کلیه خود را اختلال است، این باقیمانده را نمی توان از بدن خود را اخراج، سپس آنها را در بدن خود را به چپ، از جمله باقی مانده از مولکولهای (مانند کراتینین، اوره و اسید اوریک در خون)، زباله مولکول های متوسط ​​(مانند Cys را-C و PTH) و باقیمانده مولکولهای (مانند HCY، RBP و BMG). با این حال، دیالیز قادر به پاسخگویی به زباله micromolecule، می تواند باقی مانده از مولکول های نیمه و مولکولهای باقی مانده تمیز نیست فقط. با زباله های زیادی در بدن، از آن آسان است برای گرفتن نارسایی قلبی است. دیالیز نیز بسیاری از عوارض جانبی مانند خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش و عفونت شود.

چرا طب چینی بهتر از دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است؟

از آنجا که داروهای گیاهی چینی به طور عمده در پرستاری محیط داخلی بدن متمرکز شده است، و می تواند بخش های آسیب دیده از کلیه به طور مستقیم برسد و می تواند مشکلات کلیه ها از پایگاه موثر را حل کند. تنها زمانی که عملکرد کلیه است بهبود یافته است از او راه، تمام علائم ناراحت کننده خواهد به حالت عادی به تدریج.

اگر شما علاقه مند در درمان گیاهی طب چینی و درمان مرتبط هستند، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما انجام خواهد داد همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان جایگزین برای بیماران با آسیب کلیوی مرحله نهایی برای فعال کردن و جلوگیری از دیالیز

درمان جایگزین برای بیماران با آسیب کلیوی مرحله نهایی برای فعال کردن و اجتناب از DiálisisUsted اگر بیماران وارد مرحله بیماری کلیوی ترمینال، این بدان معناست که کلیه به شدت آسیب دیده است. و دیالیز یکی از درمان های رایج ترین توصیه شده توسط دکتر خود است. با این حال، بسیاری از بیماران نمی خواهید به دیالیز.

چرا بیماران مبتلا به ترمینال ETPA نمی خواهید به دیالیز؟

به طور کلی، سه یا چهار ساعت طول می کشد برای بیماران با مرحله پایانی به دیالیز در هر زمان. دیالیز نیز همیشه به ارمغان می آورد بسیاری از اثرات دردناک سمت برای آنها، از جمله استفراغ، فشار خون پایین، گرفتگی عضلانی، تب و غیره، که باعث تشدید درد بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. چه بدتر، دیالیز می تواند کلیه آسیب دیده، که به تدریج می تواند بدتر فعال نیست. بنابراین، برخی از بیماران مبتلا به مرحله ترمینال در حال حاضر به انجام دیالیز است.

چه درمان می تواند کمک بیماران مبتلا به مرحله ترمینال برای فعال آسیب کلیه و جلوگیری از دیالیز؟

درمان با سلول های بنیادی یکی از درمان های پیشرفته ترین برای مرحله نهایی بیماری کلیه است. سلول های بنیادی سلول های پرتوان با قوی برای فعال شدن آسیب کلیوی هستند. آنها سلول های جدید و نابالغ است که بسیاری از بافت های مختلف امکان پذیر است و اندام است. سلول های بنیادی خاص می تواند به بدن بیماران مبتلا به مرحله پایان تزریق می شود. علاوه بر این، توانایی سلول های خود شفا فعال می شود و هم بیماری را کنترل کند. سپس تعداد سلول های طبیعی بسیار افزایش یافته و در همان زمان، کیفیت سلول نیز بهبود خواهد شد. این درمان می تواند پایان مرحله بیماری کلیوی در ریشه آن را درمان کنند، چون بیماران درخواست که لازم نیست به انجام دیالیز دیگر.

اگر شما می خواهید برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و یا می خواهید به تلاش و پایان مرحله بیماری کلیوی و جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما به ما مشورت، به انجام همه چیز ممکن است برای کمک.



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیگر درمان وجود دارد برای دیالیز نارسایی کلیه و پیوند کلیه به جز

وجود دارد دیگر درمان نارسایی کلیه به جز دیالیز و پیوند RiñonLa دیالیز و پیوند کلیه درمان شایع ترین مورد استفاده برای نارسایی کلیه، اما می تواند بیماری کلیوی در ریشه آن را درمان نیست، با این حال، یکی دیگر از درمان وجود دارد به جز دیالیز کلیوی و پیوند کلیه؟ ادامه مطلب را بخوانید، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang می توانید یک پاسخ خوب به من بدهید.

اول، ما می دانیم که علت بیماران نارسایی کلیوی نمی خواهید به دیالیز یا پیوند کلیه.

1. پیوند کلیه و دیالیز می توانید تمام نارسایی کلیه در ریشه آن را درمان نیست.

2. دیالیز سریع ترین راه برای کنترل علائم خود را و پاک کردن خون است، اما می تواند عملکرد کلیه را بازیابی کنید. علاوه بر این، دیالیز طولانی مدت می تواند باعث بسیاری از سمت موثر، مانند افت فشار خون، سردرد، گرفتگی عضلانی، نارسایی قلبی، و غیره.

3. این دشوار است برای گرفتن یک اهدا کننده مناسب برای نارسایی کلیه است. هنگامی که پیوند کلیه خود را موفقیت آمیز باشد، شما هنوز هم نیاز به داروهای برای جلوگیری از رد. علاوه بر این، کلیه جدید می توانید دوباره در چند سال شکست خورده است.

در مرحله دوم، چه راهکار دیگری می تواند نارسایی کلیه به جز دیالیز و پیوند کلیه کمک کند؟

برای درمان نارسایی کلیه، به درمان ریشه می تواند آسیب دیده را ترمیم به کلیه بافت ها و بهبود بهره وری از عملکرد کلیه لازم است.

در این مورد، آن را نشان می دهد درمان "چهار Uno''de درمان بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang. شامل چهار درمان های اصلی، پا حمام درمانی، درمان خوراکی طب چینی، Maikang مخلوط، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. این درمان ها به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه از ریشه. از طریق یک روش سیستماتیک، عملکرد کلیه را می توان به طور موثر بهبود یافته است. اگر عملکرد کلیه خود را بیش از 20٪ است، شما می توانید دیالیز و پیوند کلیه برای جلوگیری از یک زندگی با کیفیت بالا.

در واقع، درمان "نارسایی کلیه چهار درمان Uno''puede زیرا بخش هایی از کلیه های خود را کشته شده اند، و آنها را نمی توان ترمیم، اما درمان" چهار Uno''puede ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و محافظت بافت کلیه سالم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر درمان درمان دیالیز کلیه و نارسایی پیوند به جز در بیمارستان ما، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا شما همچنین می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا کنسولی دکتر آنلاین ما ارسال می توانید تمام شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیگر درمان وجود دارد برای دیالیز نارسایی کلیه و پیوند کلیه به جز

وجود دارد دیگر درمان نارسایی کلیه به جز دیالیز و پیوند RiñonLa دیالیز و پیوند کلیه درمان شایع ترین مورد استفاده برای نارسایی کلیه، اما می تواند بیماری کلیوی در ریشه آن را درمان نیست، با این حال، یکی دیگر از درمان وجود دارد به جز دیالیز کلیوی و پیوند کلیه؟ ادامه مطلب را بخوانید، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang می توانید یک پاسخ خوب به من بدهید.

اول، ما می دانیم که علت بیماران نارسایی کلیوی نمی خواهید به دیالیز یا پیوند کلیه.

1. پیوند کلیه و دیالیز می توانید تمام نارسایی کلیه در ریشه آن را درمان نیست.

2. دیالیز سریع ترین راه برای کنترل علائم خود را و پاک کردن خون است، اما می تواند عملکرد کلیه را بازیابی کنید. علاوه بر این، دیالیز طولانی مدت می تواند باعث بسیاری از سمت موثر، مانند افت فشار خون، سردرد، گرفتگی عضلانی، نارسایی قلبی، و غیره.

3. این دشوار است برای گرفتن یک اهدا کننده مناسب برای نارسایی کلیه است. هنگامی که پیوند کلیه خود را موفقیت آمیز باشد، شما هنوز هم نیاز به داروهای برای جلوگیری از رد. علاوه بر این، کلیه جدید می توانید دوباره در چند سال شکست خورده است.

در مرحله دوم، چه راهکار دیگری می تواند نارسایی کلیه به جز دیالیز و پیوند کلیه کمک کند؟

برای درمان نارسایی کلیه، به درمان ریشه می تواند آسیب دیده را ترمیم به کلیه بافت ها و بهبود بهره وری از عملکرد کلیه لازم است.

در این مورد، آن را نشان می دهد درمان "چهار Uno''de درمان بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang. شامل چهار درمان های اصلی، پا حمام درمانی، درمان خوراکی طب چینی، Maikang مخلوط، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. این درمان ها به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه از ریشه. از طریق یک روش سیستماتیک، عملکرد کلیه را می توان به طور موثر بهبود یافته است. اگر عملکرد کلیه خود را بیش از 20٪ است، شما می توانید دیالیز و پیوند کلیه برای جلوگیری از یک زندگی با کیفیت بالا.

در واقع، درمان "نارسایی کلیه چهار درمان Uno''puede زیرا بخش هایی از کلیه های خود را کشته شده اند، و آنها را نمی توان ترمیم، اما درمان" چهار Uno''puede ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و محافظت بافت کلیه سالم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر درمان درمان دیالیز کلیه و نارسایی پیوند به جز در بیمارستان ما، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا شما همچنین می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا کنسولی دکتر آنلاین ما ارسال می توانید تمام شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای جلوگیری از کمک نارسایی کلیه با طب چینی چمن

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه با کمک طب گیاهان دارویی ChinaCómo شکست توقف کلیه با کمک طب گیاهی چینی؟ نارسایی کلیه یک نوع از بیماری مزمن کلیه است، چرا که آن را دشوار است به درمان است، بلکه زمان به درمان را به ما بدهید هستم. قبل پزشکی گیاه چینی است، در درمان این بیماری، که تنها می توان به جای parar.¿Entonces چگونه برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری توسط طب گیاه چینی retrasadoen اعمال می شود؟

در واقع، طب طبیعی ذکر شده در بالا است درمان واحد نیست، یک سری از درمان منحصر به فرد بر اساس در it.The بهترین و شناخته شده میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است، به طور گسترده استفاده می شود به درمان درمان disease.This کلیه، پزشکان با استفاده از درمان های مختلف با توجه به نیاز و برای اطمینان از استفاده بزرگترین اثر curativo.La بهتر از این درمان این است که آنها می تواند این بیماری بدون انجام آسیب بیشتری به riñones.Lo بیشتر درمان، به عنوان یک نوع از نوآوری درمان سنتی می تواند این بیماری را در زمان کمتر و درمان بدان معنی است که مردم هیچ نیاز به رنج می برند تا زمانی که قبل از.

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه برای همه کسانی که درمان منحصر به فرد؟

همکاری با یکدیگر، این درمان می تواند آسیب نفرون کلیه تعمیر و محافظت از بقیه آسیب های اضافی به گسترش عروق، التهاب، ضد ضد - انعقاد و ترومبوز، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و کاهش سرعت پیشرفت نارسایی کلیه، حتی آن را معکوس.

اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه و یا می خواهید بدانید که اگر بیماری خود را می تواند معکوس شود و یا متوقف شده توسط طب گیاهی چینی، لطفا نه مردد به چت با دکتر ما و یا پیام را به ما ترک، شما همچنین می توانید ارسال enfermedad-renal@hotmail.com ایمیل به تلاش برای کمک.



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گیاهان چینی برای PKD و GFR 30

گیاهان چینی برای PKD و GFR 30If PKD است که به خوبی کنترل نشود، سطح کراتینین خود را بالاتر و بالاتر و سطح GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) به طور فزاینده کم خواهد بود، که می تواند به ما بگوید از دست دادن تدریجی عملکرد کلیه. اگر سطح GFR کاهش به 30، که می تواند بیماران مبتلا به گیاهان چینی کمک کند؟

همانطور که برای بیماران مبتلا به PKD با GFR 30، شرایط خود را در حال حاضر توسعه مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. این بدان معنی است که اگر درمان نشود، وضعیت به زودی ایجاد می شود مرحله 4 بیماری مزمن کلیه به معنی بیماران دیالیز یا پیوند کلیه در آینده نزدیک است. اگر شما می توانید گیاهان چینی کمک بیماران مبتلا به PKD با GFR 30 برای جلوگیری از ورود به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه؟

خب، در مورد اینکه آیا گیاهان چینی می تواند با دلیل باعث از دست دادن عملکرد کلیه کمک بستگی دارد. همانطور که همه ما می دانیم، PKD (PKD) یک نوع از بیماری ارثی است که با کیست های متعدد در کلیه رشد می کنند. در طول اعصار، کیست می توانید بزرگتر و بزرگتر می شوند، آنها به درجه خاصی رشد می کنند، آنها را از بافت های اطراف کلیه، که به تدریج باعث می شود که کلیه ها به ایسکمیک و anoxic ستم. با این حال، آن را دشوار است برای ما می دانیم که بهبود وضعیت کلیه هیپوکسیک ایسکمیک و کاهش کیست چیزی یک درمان واقعی برای PKD قادر به درمان است.

توسط گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون و حذف استاز خون، گیاهان چینی می تواند بیماران مبتلا به PKD به بهبود وضعیت هیپوکسیک ایسکمیک، کمک کند؛ در همین حال گیاهان چینی می تواند به اندازه کیست با افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش فعالیت از ترشح مایعات و کیست تفاوت تغییر در داخل و فشار در خارج از دیواره کیست کاهش سلول های پوشش. به منظور افزایش اثربخشی داروها و جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ایجاد شده است. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده بیماران مبتلا به PKD تنها ماندن در تخت به آن را.

انتظار می رود که گیاهان چینی برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با GFR 30 به منظور بهبود سطح GFR و عملکرد کلیه، اما ممکن است تحت تأثیر عوامل زیادی. اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت یا ترک پیام، شما می توانید از طریق پست اجرا به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال کنید، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

PKD با سطح کراتینین 4.5 شما می توانید بازیابی با طب چینی مطلع

PKD با سطح کراتینین 4.5 را می توان با بازیابی پزشکی ChinaDe به دست آمده ساخته شده PKD بیمار می تواند بهبودی کامل می کنید، بدون توجه به بالا سطح خود را از کراتینین است. با این حال، در صورتی که بیمار می تواند درمان مناسب در زمان، آنها ممکن است این فرصت را به حسابرسی بیماری خود را داشته باشد.

چه درمان می تواند PKDcon سطح کراتینین بالا بیمار کمک کند؟

تا کنون، هنوز هم وجود دارد هیچ درمانی PKD می تواند به طور کامل درمان، غیر ممکن است برای رسیدن به بهبودی کامل. با این حال، از درمان طب چینی آن را در دسترس است برای مدیریت این بیماری و در نتیجه حصول اطمینان زندگی عادی بیمار است. این گزینه به طور گسترده ای به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy standout در کلیه Shijiazhuang درمان بیمارستان بیماری است. آن را با تیم ما از کارشناسان پس از نزدیک به 30 سال تجربه در درمان کلیه پلی کیستیک اختراع شد. به غیر از داروهای خوراکی و یا عمل جراحی، آن یک برنامه کاربردی خارجی از طب گیاهی و هیچ عارضه جانبی است.

به عنوان بیماران PKDcon سطح کراتینین 4.5 تبدیل شده اند به بیماری کلیوی در فاز 3، که نشان می دهد به درمان فوری به منظور جلوگیری از وخامت این بیماری یا حتی معکوس نارسایی کلیه با موفقیت. در این مرحله، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثرات شگفت آور از درمان است.

بسته به شرایط از تنها بیمار بیماری، شما در نسخه داروی خاص داده می شود به کار برای جلوگیری از رشد کیست های کلیوی، بهبود گردش خون، کاهش اندازه کیست در اندازه، حفظ و ترویج عملکرد کلیه جهانی و بازگرداندن ساختار کلیه ها.

با کلیه بهتر و بهتر کار، سطح کراتینین بالا می تواند در آوردند خود به خود و نشانه های مختلف PKD خواهد شد به طور طبیعی حذف شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی خود را و یا می خواهید و کنترل PKD، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به رفع آسیب کلیه در PKD با سطح کراتینین 3.6

چگونه به رفع آسیب کلیه در PKD با سطح کراتینین 3.6Para بیماران با سطح کراتینین 3.6 است که در حال حاضر وارد مرحله 3 و کلیه ها به حد متوسط ​​آسیب دیده. اگر شما را درمان مناسب در زمان، آنها ممکن است این فرصت را به تعمیر کلیه های آسیب دیده اند. در غیر این صورت، بیماری اراده او بدتر شده است.

چرا بیماران با سطح کراتینین 3.6 نیازهای برای تعمیر آسیب کلیه؟

عنوان شناخته شده است، سطح کراتینین سرم 0.5 تا 1.2 میلی گرم / دسی لیتر است. به طور کلی، این سطح شروع به افزایش عملکرد کلیوی هنگامی که آن را در حدود 50٪ یا بیشتر از دست می دهد.

بنابراین، تشخیص سطح کراتینین 3.6 در PKD نشان می دهد که بیمار آسیب متوسط ​​کلیه با مرحله بیماری مزمن کلیه 3. تجربه کرده است در این مرحله، آن را به درمان موثر برای تعمیر آسیب کلیه به طور طبیعی بسیار ضروری است.

چگونه برای تعمیر آسیب کلیه برای بیماران مبتلا به PKD با سطح کراتینین 3.6؟

رویکرد جامع در چین توسعه یافته برای کمک به تعمیر کلیه های آسیب دیده، به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. به غیر از درمان علامتی و یا عمل جراحی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه کاربردی خارجی از طب گیاهی به منظور درمان ریشه علت PKD است. مواد تشکیل دهنده فعال می تواند کار برای جلوگیری از بزرگ شدن دائمی از کیست های کلیوی، کوچک شدن کیست اندازه، تعمیر تغییرات سلول های کلیوی ذاتی و بازگرداندن عملکرد کلیه. زمانی که کلیه ها عملکرد به طور معمول، سطح کراتینین بالا قطعا به طور طبیعی گرفته شده است.

برای بیماران مبتلا به PKD با سطح کراتینین 3.6 شما می توانید یک پیش آگهی خوب با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به تعمیر کلیه های آسیب دیده در PKD، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما کنسولی، ما همه چیز ممکن است برای کمک به .



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

تای جی چینی کمک می کند بیماران مبتلا به CKD برای درمان ضعف

تای جی چینی کمک می کند بیماران مبتلا به CKD برای درمان DebilidadDebilidad یا خستگی شکایت شایع در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه است. و بیماران سعی کنید چند درمان برای تسکین علائم. امروز، آن را به یک درمان منحصر به فرد است که به طور گسترده ای در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، یعنی تای استفاده را نشان می دهد.

تای جی چیست؟

تای جی، همچنین به عنوان شناخته شده تای چی چوان، یکی از هنرهای رزمی چینی سنتی بر اساس فلسفه چینی یین و یانگ است و امروز به عنوان یک فرم زیبا از ورزش انجام می شود. این یک سری از حرکات به آرامی انجام و همراه با تنفس عمیق است.

خوب، چگونه می تواند ضعف با بیماری مزمن کلیه با تای جی را کاهش دهد؟

1. این می تواند عملکرد کلیه را بهبود

علت ریشه ای از ضعف در بیماری مزمن کلیه کاهش عملکرد کلیوی است. کلیه های آسیب دیده می تواند خون کافی تولید نمی کند، که منجر به کم خونی و ضعف است. تای انجام به طور منظم می تواند کمک به ایجاد یک محیط درونی خوبی از بدن که به یک پایه محکم برای بهبود عملکرد کلیه نهاده شده است. شانه با طب میکرو چینی Osmotherapy، اثرات شفا خواهد بود واضح تر و فوق العاده است.

2. این می تواند گردش خون ترویج

در چنین شرایطی، بیماران اکسیژن کافی به همه سلول های دریافت به کار کند. هنگامی که بدن می شود به اندازه کافی خون و اکسیژن ضعف گرسنگی یا خستگی رها خواهد شد.

3. شما می توانید سیستم ایمنی بدن را تنظیم

پس از ایمنی بیماران، ضعف یا خستگی از بین می رود به تدریج تقویت می کند.

علاوه بر موارد فوق، تای جی همچنین می توانید کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در رابطه با شرایط زیر می باشد:

1. فشار خون بالا: بر اساس مطالعات انجام شده، تای جی قادر به کاهش کاهنده فشار خون 3-32 میلی متر جیوه در فشار سیستولیک و 18 میلی متر جیوه به 2 در فشار دیاستولیک است.

2.Problemas خواب: پس از یک دوره تمرین تای چی چوان، کیفیت و مدت زمان خواب به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

راهنمایی:

همه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند آزادانه تایجی. از آنجا که بیماران نیاز به یک وضعیت جسمی خوبی در وهله اول و درمان پزشکی حرفه ای است. هر گونه سوال، لطفا احساس رایگان برای تماس با دکتر آنلاین و یا ایمیل ما را به enfermedad-renal@hotmail.com یا پیام زیر را ترک شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز تنها درمان برای بیمار PKD با عملکرد کلیوی 13٪

دیالیز تنها درمان برای بیمار PKD با عملکرد کلیوی 13٪ به طور کلی، یک بار عملکرد کلیه از PKD بیمار به 15 درصد کاهش داده، دکتر توصیه خواهد کرد به دیالیز است. بنابراین بسیاری از بیماران در نظر بگیرید که دیالیز تنها گزینه برای آنها است، اما در واقع، دیالیز است تنها درمان برای آنها نیست.

آیا دیالیز تنها درمان برای بیمار PKD با عملکرد کلیوی 13٪ است.

در واقع، پاسخ "نه"، به عنوان گزینه های دیگر، از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، و درمان طب سنتی چینی (TCM) وجود دارد. بسته به وضعیت بیماری خاص، بیمار می تواند از روش های درمانی مناسب ترین را انتخاب نمایید.

کسانی که ترجیح می دهند به درمان طبیعی نشان می دهد شما در نظر گرفتن میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. در این روش درمانی ممکن است کار برای جلوگیری از رشد کیست های کلیوی، کوچک شدن اندازه کیست ها و جلوگیری از وخامت بیشتر از عملکرد کلیه.

چرا whichhe بیمار به PKD باید در دیالیز تکیه نمی؟

دیالیز فقط یک درمان جایگزینی کلیه است. اگر چه شما می توانید توابع دفع زباله و مایع اضافی را از کلیه ها جایگزین، اما هیچ کاری برای بهبود نارسایی کلیه و یا جلوگیری از وخامت از توانایی کلیه ها. بنابراین، بیمار هنوز هم بدتر به طور مداوم.

به منظور بهبود کیفیت زندگی و طول عمر، بیماران دیالیزی را نشان می دهد به درمان جایگزین برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده، کاهش اندازه کیست های کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها و عملکرد افزایش کلیه است. فقط در این راه، شکست کامل کلیه را می توان مانع و بیماران می توانند یک زندگی طولانی، طبیعی با کلیه خود را زندگی می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان برای PKD و یا می خواهید برای درمان PKD بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام abajp را ترک میکنید، همچنین می توانید متخصص آنلاین من هزینه رایگان است، ما مشورت انجام همه چیز ممکن برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه در مرحله 3 PKD
چگونه برای جلوگیری از عملکرد Diaminución کلیه در مرحله 3 از پدر PKDMi است یک بیمار PKD با مرحله 3، من می خواهم بدانم آیا درمانی موثر برای آن وجود دارد؟ چگونه برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیوی در این مرحله؟
آیا درمانی برای بیماران مبتلا به PKD با مرحله 3 وجود دارد؟
برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، پزشکی معمول غربی، بیماران به سادگی نشان می دهد داشتن نظارت منظم. به عنوان اندازه کیست باور، برخی از علائم رخ می دهد مانند فشار خون بالا، درد پشت، و غیره پزشکان فقط تجویز برخی از داروها برای کنترل علائم. در نهایت، کیست بیشتر و بیشتر جایگزین بافت کلیه و سلول ها، نارسایی کلیه رخ خواهد داد. در آن زمان، دیالیز یا پیوند تنها گزینه است. این است که، حالت های درمان معمول برای PKD در طب غربی.
چگونه برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیوی در PKD با مرحله 3؟
مشخص شده است که هر کلیه یک میلیون نفرون تشکیل شده است. با این حال، به عنوان کیست های کلیه در اندازه رشد، آنها به طور فزاینده جایگزین خواهد شد نفرون، که منجر به کاهش عملکرد کلیه است. از کلیه های ما قادر به جبرانی بسیار قوی هستند، سطح کراتینین به بیش از 50٪ از عملکرد کلیه از دست داده است را افزایش نمی دهد. در حالی که سطح کراتینین پدرش تنها 2.2، بیش از نیمی از نفرون منفی شرکت کرده اند.
بنابراین، در مورد پدرش، مهم است که به جلوگیری از کیست اندازه و نفرون بیشتر باور quedarn جایگزین با کیست. مهمتر از آن، بسیار حیاتی است به منظور کاهش کیست های بزرگ به اتاق را برای بازسازی نفرون معلول. بنابراین، عملکرد کلیه را متوقف می کند به کاهش است.
اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان PKD و یا می خواهد برای جلوگیری از کاهش در عملکرد کلیه، شما می توانید ایمیل به بنابراین ارسال، در مورد پدرش، مهم است که به جلوگیری از کیست در اندازه رشد و جلوگیری از نفرون تر می شود جایگزین با کیست. مهمتر از آن، بسیار حیاتی است به منظور کاهش کیست های بزرگ به اتاق را برای بازسازی نفرون معلول. بنابراین، عملکرد کلیه را متوقف می کند به کاهش است.
اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان PKD و یا می خواهید به ترک کاهش عملکرد کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام پس از آن ما همه چیز ممکن است برای کمک به. ایمیل ما: enfermedad-renal@hotmail.com و یا ترک پیام زیر، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز می تواند یبوست شود و چگونه آن را درمان

دیالیز می تواند یبوست و چگونه TratarlaCómo درمان یبوست شود تبدیل به یک شکایت شایع در میان بیماران تحت درمان دیالیز. با این حال، برخی از بیماران عوامل مرتبط و درمان موثر را نمی دانند. آن را آسان، در اینجا ما اطلاعات مربوط به مرجع خود را ارائه. هر گونه سوال، لطفا احساس رایگان برای تماس آنلاین با دکتر یا ایمیل sjzhospitalrenal@hotmail.com ما است.

علل یبوست مربوط به بیماران دیالیزی.

بیماران دیالیزی مایع محدود کرده اند. بیشتر برای استراتژی های پیشگیری از یبوست در حال غذا خوردن یک رژیم غذایی با فیبر بالا، نوشیدن مقدار زیادی مایعات و ورزش منظم توصیه می شود. با این حال، با توجه به محدودیت رژیم غذایی و مایعات، این توصیه ها ممکن است مشکل به دنبال حالی که در دیالیز. بنابراین یبوست شایع است که در میان بیماران دیالیزی رخ می دهد. علاوه بر این، بسیاری از داروهای آنها را بیماران تحت دیالیز می توانید یبوست شود. چه چیزی بیشتر، یبوست نه تنها می تواند افزایش جذب سموم، بلکه فشار خون را افزایش می دهد، تمام این تاثیرات بد می تواند زندگی بیماران به طور جدی بیمار تاثیر می گذارد، بنابراین، چگونه به درمان و یا جلوگیری از یبوست در دیالیز بیشتر و بیشتر مهم به آنها می شود.

پس چگونه شما درمان ناراحتی برای بیماران دیالیز؟

در واقع، محدوده تنظیم رژیم غذایی، مهم است که به برخی از درمان های پزشکی.

داروهای غربی:

نگاهی دکتر خود در مورد معرفی یک نرم کننده مدفوع و ملین شما می توانید.

درمان طب چینی

گیاهان دارویی چینی مانند ریواس چینی، nelumbinis برگ، برگ sennae، گلپر چینی و غیره یک اثر آشکار در درمان یبوست در دیالیز با خیال راحت و کارآمد. کارشناسان را انتخاب کنید داروهای گیاهی بدون سمیت کلیوی و آنها با کسانی که از بیماران دیالیزی با یبوست همزمان.

محافظت نماید و یا از شر دیالیز

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثرات آن در درمان بیماری کلیه نشان داده است. این به دلیل آن می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد. آسیب کلیوی است از طریق فرایند خارجی تعمیر شده است. از طریق یک انتقال اصلی و کانال وثیقه، که فعال توابع احشاء و تنظیم سیستم کامل بدن است. توسط گشاد رگ های خونی و ترویج گردش خون، سلول های بیمار و بافت ممکن است خون و اکسیژن به اندازه کافی به تعمیر. فقط در این راه، آنها می توانند سلول های آسیب دیده به تدریج تعمیر. بهبود عملکرد کلیوی بیماران کمک خواهد کرد خلاص شدن از شر دیالیز به تدریج. بنابراین، بیماران در مورد عوارض جانبی دیالیز نگران نباشید! برای رسیدن به این برنامه رژیم غذایی فردی، لطفا به کلیه Shijiazhuang Q بیمارستان بیماری در چین آمده است.



:: بازدید از این مطلب : 1668
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من رفتن به از FSGS می میرند؟

من رفتن به از FSGS FSGS؟ مرد کوتاه برای گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال است و بیماران به تدریج در عملکرد کلیه کاهش است. شما می توانید از FSGS بدون درمان موثر می میرند. برای زندگی طولانی تر، شما می توانید از درمان های زیر است.

آیا من از FSGS می میرند؟

1. یک رژیم غذایی کم سدیم

شما باید به دنبال یک رژیم غذایی کم سدیم سخت برای کمک به محافظت از کلیه ها و کاهش فشار خون و پروتئین محدود به مقدار متوسط.

2. با توجه به داروهای ادرار آور

شما می توانید دیورتیک را به دفع نمک و آب داروها، که می تواند فشار خون و التهاب را بهبود بخشد.

3. مهار کننده های ACE نگاهی یا آنژیوتانسین II آنتاگونیست گیرنده

شما نیاز به مهار کننده های ACE یا آنژیوتانسین II آنتاگونیست گیرنده، که می تواند فشار خون شما را کاهش و کاهش پروتئینوری.

4. اجتناب از برخی داروها

داروهایی که پتانسیل آسیب کلیه ها، مانند مسکن، مانند داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs).

5. ویتامین و مکمل های غذایی D

اگر مشخص شود که سطح ویتامین D می شود کم است، لازم است به یک مکمل ویتامین D

6. درمان سیستماتیک

این درمان در واقع ممکن است پیشرفت FSGS در واقع کند می کند. با این حال، درمان رادیکال برای FSGS است. FSGS او ممکن است دوباره و دوباره می گیرند. سپس بیماران باید درمان سیستماتیک است که نه تنها می تواند علایم را کنترل بلکه عود FSGS جلوگیری کنند. به نظر از این، سلول های بنیادی درمان موثر است.

در این روش درمانی درمان منحصر به فرد در بیمارستان ما است. این است که به درمان بیماری های کلیوی ناشی از سپرده پیچیده ایمنی استفاده می شود. سلول های بنیادی شامل شش مرحله است که شامل تشخیص ایمنی، ایمنی محاصره تحمل ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی. به طور فزاینده FSGS بیماران با استفاده از این درمان برای بازسازی سیستم تصفیه کلیه است. در حالی که آسیب کلیه را می توان تعمیر، علائم FSGS را می توان از ریشه اداره می شود. مهمتر از آن، سلول های بنیادی می تواند عملکرد کلیه خود را بهبود بخشد برای کمک به جلوگیری و یا کاهش دیالیز. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند، برای آمدن به چین برای درمان لازم است. هر گونه سوال، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا مشورت با دکتر آنلاین ما. ما در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی IgA با 68٪ کلیه ها آسیب دیده: آیا هر گونه احتمال معکوس وجود دارد؟
نفروپاتی IgA با 68٪ Dañadoes Renales: آیا امکان معکوس برای بیماران نفروپاتی IgA معنی 68٪ کلیه آسیب دیده پیشرفت بیماری کلیوی در مرحله 3 بیماری کلیه و نزدیک به مرحله 4. این وجود دارد بنابراین، برای بیمارانی که می خواهند به عقب است که باید درمان مناسب در این زمان است.
چگونه IgA نفروپاتی معکوس dañadoes کلیه 68٪؟
با توجه به تجزیه و تحلیل بالا، درمان باید به جنبه های زیر عبارتند از اینکه آیا بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA عملکرد کلیه 30٪ می خواهند به عقب صدمه به کلیه.
اول، حفظ بیماری کلیوی بدتر است. برای مثال، اگر بیماران دارای فشار خون بالا، آن را نشان به داروهای ضد فشار خون مانند مهارکننده های ACE و ARB ها با راهنمایی های پزشکی. اگر شما پروتئین، مهار کننده های ACE، استروئیدها و تاک خدا رعد و برق است که معمولا مورد استفاده برای کنترل از دست دادن پروتئین از بیماران.
دوم، مادر یا سلول های پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نیاز به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه در بیماران است. هر دو از این دو درمان می کمپلکسهای ایمنی از بین بردن، تنظیم سیستم ایمنی بدن، محافظت از سلول کلیه باقی مانده و خواهد بهبود ناتوانی سلول های کلیه بپرسید. در حالی که سلول های کلیه آسیب دیده بازیابی به کار به آرامی، صدمه به کلیه بدان معنی است که بیمار با موفقیت معکوس شود.
در نهایت، بیماران باید رژیم غذایی خود و تغییر در شیوه زندگی با بیماری خود را تغییر دهید. یک برنامه رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی می تواند کمک به کنترل عوارض نفروپاتی IgA و بهبود پیش آگهی بیماران.
اگر می خواهید سرمایه گذاری مبتلا به نفروپاتی IgA dañadoes کلیه 68٪ و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تورم پانزا

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ورم از نارسایی کلیه PanzaLa یک بیماری بیماری است که در آن کلیه ها قادر به اندازه کافی فیلتر مواد زائد را از خون به طوری که بیماران به احتمال زیاد از نشانه ها و عوارض مختلف رنج می برند . خب، چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی شکم متورم دارند؟

علل شکم متورم در نارسایی کلیوی است.

در واقع، شکم پف کرده است عنوان مشترک به عنوان بسیاری از علائم دیگر، مانند فشار خون بالا، پروتئینوری، خستگی است. در اکثر موارد، بیماران مبتلا به احتباس تجربه نارسایی کلیه مایع و یا تورم یا ادم در خود پلکها، صورت، دست ها، پاها و پاها. تورم، آنها را به محدود کردن مصرف مایعات و مصرف نمک به عنوان هر دو غذا خوردن بیش از حد نمک و نوشیدن آب بیش از حد می تواند این علائم را تشدید و شرایط بیماری را بدتر کند.

اگر چه در برخی موارد، نفخ معده و یا همچنین می توانید در نارسایی کلیوی رخ می دهد. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، آنها ممکن است شکم متورم ناشی از احتباس مایعات شدید در شکم رنج می برند. در واقع، جدا از شکم، تجمع آب گسترش به ارگانهای دیگر مانند ریه ها، کبد، بیماری های قلبی و یا اگر این شرایط می تواند به طور موثر و به موقع درمان شود.

علاوه بر این، یکی از علل اصلی تورم شکم برای نارسایی کلیه بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) است. بیشتر بیماران PKD در نهایت به نارسایی کلیوی، رشد کیست کلیوی دارند. علاوه بر این، گسترش است شکم همراه است.

درمان شکم متورم در نارسایی کلیه

همانطور که برای درمان است که می تواند آسیب کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه. به غیر از رژیم غذایی درمان، برای اولین بار، شما باید درمان پزشکی دریافت کنید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy قابل توجه است. این یک نوآوری از طب سنتی چینی است و ترکیب دستگاه پیشرفته پزشکی است. مواد موثر در گیاهان نشان می دهد اثر آشکار در بهبود عملکرد کلیه. در حالی که عملکرد کلیوی بهبود یافته است و مایع اضافی هستند شکم بیش از حد متورم حذف به طور طبیعی یاد می شود. چه چیزی بیشتر، برای بیماران مبتلا به PKD، کیست ها می تواند به طور طبیعی کاهش می یابد!

زمانی که شرایط پایدار تبدیل، دکتر ما یک برنامه رژیم غذایی محیط زیست فردی کلیوی طراحی، بنابراین شما می توانید به مراقبت از خود در خانه بیش از حد. برای اطلاعات بیشتر، لطفا احساس رایگان برای تماس با دکتر آنلاین و یا ایمیل ما را به enfermedad-renal@hotmail.com، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

میکرو چینی پزشکی می توانید نفروپاتی IgA در Ozonoterapia درمان
میکرو چینی پزشکی می توانید Osomoterapia IgASe درمان می گوید نفروپاتی میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یک درمان موثر بیماری کلیه، که می تواند به بیماری های کلیوی در مراحل اولیه معکوس است. پس از آن می توان درمان نفروپاتی IgA؟
در واقع با وجود بسیاری از پیشرفت ها در زمینه پزشکی است، هنوز هیچ درمان دائمی برای بیماران با نارسایی کلیوی، اختلال شدید کلیوی وجود دارد. با این حال، یکی از مزیت های بزرگ از درمان است برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه ریشه. این می تواند کمک به کاهش علائم و کنترل حتی جلوگیری از پیشرفت وضعیت بیماری. که طب میکرو چینی Osmotherapy، یک درمان موثر و محبوب برای مقابله با آسیب کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است.
نفروپاتی IgA در مبانی
همانطور که همه ما می دانیم که نفروپاتی IgA یک بیماری خود ایمنی (شامل سیستم ایمنی بدن از بدن) است. با توجه به سیستم ایمنی بدن اختلال و IgA (یک آنتی بادی که به طور معمول کمک می کند تا بدن در مبارزه با عفونت) سپرده در گلومرول، جایی که آنها باعث التهاب و زخم شود. در 1/3 از موارد، آن اتفاق می افتد به علت آسیب جدی به کلیه مترقی است.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی IgA؟
در واقع، آن را یک برنامه خارجی است. فرمول مورد استفاده در این درمان معمولا شامل 13 تا 14 نوع از داروهای چینی. و دکتر را به مناسب با توجه به شرایط خود از بیماری گیاهان دارویی را انتخاب کنید. گیاهان چینی فوق العاده ریز را درهم شکست. با کمک دستگاه اسمز، مواد تشکیل دهنده فعال می تواند کمک به نفوذ ضایعات کلیوی به طور مستقیم. به طور کلی، درمان می تواند کمک رسیدن به هدف از ریشه از طریق ضد التهاب، ضد انعقاد، گسترش عروق خونی، جلوگیری از ترومبوز و در دسترس بودن حداقل تغذیه کلیه آسیب دیده. در صورتی که، کلیه ها می تواند به اندازه کافی خون و اکسیژن، که میسازد یک پایه محکم برای بهبود عملکرد کلیه است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید و کنترل نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در حالت 3 از نفروپاتی IgA ممکن است برگشت پذیر

در نفروپاتی IgA در دولت 3 می تواند ReversibleNefropatía IgA است توسط بسیاری از رسوب IgA در سلول های mesangial گلومرولی مشخص، و مرحله 3 یک گام حیاتی برای بیمار است. پس چه مرحله 3 نفروپاتی IgA ممکن است برگشت پذیر؟

چه آنچه که برای نفروپاتی IgA بیمار است؟

به عنوان یک گلومرولونفریت اولیه مشترک، بیماران نفروپاتی IgA معمولا هماچوری شدید راجعه یا هماچوری میکروسکوپی، پروتئینوری، فشار خون بالا، و غیره علاوه بر غلظت IgA، C3، IgG و IgM همچنین می توانید در کلیه بیماران یافت می شود. با توجه به تغییرات پاتولوژیک، نفروپاتی IgA به پنج مرحله تقسیم شده است.

کلاس من: حداقل ضخامت با یا بدون تکثیر سلولی مزانژال

کلاس II: فوکال سگمنتال اسکلروز گلومرولی، بدون تکثیر سلول فعال

کلاس سوم: گلومرولونفریت پرولیفراتیو کانونی با یک هلال کوچک

کلاس IV: گسترش شدید و منتشر مزانژال و هلال <45٪

کلاس V: جدی تر از IV کلاس و هلال> 45٪

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم از مرحله 3 نفروپاتی IgA، آن است که هنوز در مراحل اولیه، به دلیل بیماران اغلب بیش از حد بسیاری از علائم یا مشکلات را ندارد. از آنجا که تنها یک بخش از سلول های فیلتر کلیه تحت تاثیر قرار، این مرحله از نفروپاتی IgA است هنوز هم برگشت.

چگونه نفروپاتی IgA معکوس مرحله 3 بیماری کلیه؟

کلید را به معکوس مرحله 3 نفروپاتی IgA است از بین بردن کلیه سیستم ایمنی بدن، مانند مجتمع های IgA و IgG و تغذیه آسیب دیده است. از این نقطه، ما دوست داریم که از درمان های زیر نشان می دهد.

- روش های خون روشن: برخی از گیاهان دارای اثرات مو، تقسیم و انحلال کمپلکسهای ایمنی بدن است. در حالی که این عوامل بیماری زا از بدن حذف، صدمه به کلیه ها می تواند به توقف است که می تواند یک محیط خوب برای بازیابی کلیه ارائه.

- سرمایه گذاری آسیب کلیوی: پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان است که می تواند مواد مغذی و اکسیژن به اندازه کافی به سلول های ذاتی کلیه ارائه و درخواست سیستم خود شفا از کلیه ها باشد.

اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان مرحله 3 نفروپاتی IgA، شما می توانید پیام زیر را ترک کنید، شما همچنین می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اولین قدم شما باید به سطح کراتینین 6.2 با استفراغ را چه
Pasao در ابتدا شما باید برای رسیدن به سطح کراتینین 6.2 نگاهی Vómitos¿Cuál اولین قدم شما باید به سطح کراتینین 6.2 با مادر استفراغ ".My را است دارای سطح 6.2 کراتینین و فشار خون 160 است است . / 100 امشب، او احساس حالت تهوع و استفراغ سه بار و عدم اشتها سوال در جعبه ایمیل من را پیدا کنم. enfermedad-renal@hotmail.com در حال حاضر ما در اینجا پاسخ.
چه سطح کراتینین 6.2 با استفراغ؟
6.2 سطح کراتینین بالاتر از سطح معمول است و بدان معنی است که حداقل بیش از 50٪ از عملکرد کلیه بیمار آسیب دیده است. این در درجه اول برای بیمارانی که در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه یا ESRD (ESRD) رخ می دهد. اگر بیماران توجه به اندازه کافی پرداخت نمی کند، کراتینین طور فزاینده ای بالا باقی می ماند و بیماران ممکن است علائم زیر و شکایات، مانند تهوع، استفراغ، درد کمر دارند، کاهش برون ده ادرار، ادرار تیره، تب کم ، خستگی، از دست دادن اشتها، کم آبی بدن، سردرد، تنگی نفس، سردرگمی، گیجی، و غیره
خب، چه اولین قدم شما باید انجام دهید این است؟
از ریشه را در شرایط فعلی از مادر شما در آن است با توجه به کاهش در عملکرد کلیه. بنابراین، مهم است که به ترمیم کلیه ها آسیب برساند ریشه. با این حال، آن سخت است برای رسیدن به هدف در مدت زمان کوتاه. از نقطه نظر، بهتر است با دکتر خود که برخی از داروها که برای کمک به کنترل استفراغ و فشار خون تجویز مشورت کنید. سپس، پس از بیماری شرایط پایدار می شود، آنها باید درمان لازم را برای تعمیر آسیب کلیه.
تاریخ و زمان آخرین اما نه کم، چه درمان می تواند سطح کراتینین بالا پایین تر از ریشه کمک کند؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای درمان بیماری های کلیوی اختراع شد. این یک درمان خارجی، ترکیب طب سنتی چینی و فن آوری اسمزی است. در این درمان، داروهای چینی هستند زمین در قدرت، و به طور مستقیم به این منطقه بیمار توسط فن آوری های پیشرفته اسمزی حمل و نقل، به طوری که آنها می توانید effectiamente.Además بیشتر کار می کنند، این درمان می تواند بسیاری از مزایای آشکار در درمان بیماری های کلیوی ارائه و ضد التهاب، ضد انعقاد، گسترش عروق خونی، که کاهش ماتریکس خارج سلولی. این مزایا می تواند یک شرایط خوب برای تعمیر بیمار صدمه به کلیه، و اثر طب چینی را، عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است.
به عنوان یک نتیجه، کراتینین بیمار بالا را میتوان همراه با بهبود وضعیت بیماری را کاهش داد.



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان سندرم نفروتیک تورم برای کودکان

چگونه برای درمان سندرم نفروتیک با تورم برای Niños¿Cómo درمان سندرم نفروتیک با تورم برای کودکان؟ من یک پسر 4 سال، او از سندرم نفروتیک درد و رنج و او است که با 30.mg omnacortil درمان کرد، اما تورم است این پایین می آید. این است که از دو هفته گذشته. آیا می توانید بگویید چگونه آن را درمان؟

من واقعا چیزی است که کودک خود را از سندرم نفروتیک رنج می برد. او خیلی جوان است و راه طولانی برای رفتن در زندگی وجود دارد. ما همه چیز ممکن است به کنترل بیماری و کاهش درد و رنج.

سندرم نفروتیک یک اختلال کلیوی است که در آن مقدار زیادی از پروتئین در ادرار نشت به دلیل افزایش نفوذپذیری غشای فیلتراسیون گلومرولی. تورم علامت غالب است و با کاهش در پلاسما فشار اسمزی که هنگامی رخ میدهد که مقدار زیادی از پروتئین از ادرار از دست داده ایجاد می شود. غشاء و فرآیندهای غشایی بنابراین، برای رسیدن به هدف از بهبودی التهاب اساسا، توان تعمیر مجروح فیلتراسیون گلومرولی. فقط در این راه، ما می تواند به توقف نشت پروتئین ادرار، ما می توانیم کاهش فشار اسمزی پلاسما را متوقف کند و همچنین می توانید در حال حاضر تورم به طور موثر رفع می شود.

در طب، داروهای بسیاری از جمله دیورتیک می توان برای درمان التهاب استفاده می شود، اما متاسفانه می توانید غشای فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده تعمیر نیست، به عنوان مشکل تورم نمی تواند اساسا حل شود. به همین دلیل تورم اغلب رخ می دهد. دختر: شما خیلی جوان است، مصرف داروهای خوراکی و درازمدت بر توسعه فیزیکی و رشد ذهنی. در اینجا، من می خواهم به معرفی یک درمان گیاهی است که برای درمان بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در بیش از 60 کشور استفاده شده است. این درمان به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. آن را از طریق یک گروه از گیاهان که خود تابعی از گسترش عروق خونی، مسدود کردن التهاب، جلوگیری از لخته شدن و تحقیر آمیز هستند کار می کند.

در مقایسه با بسیاری دیگر از مواد مخدر غربی، این درمان کار می کند به آرامی، اما باعث ناراحتی و یا عوارض جانبی. بنابراین، بهتر است برای کودکان است. اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک خوب، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سندرم نفروتیک با سطح کراتینین 8.5 بدون دیالیز امید به زندگی شما چیست؟

سندرم نفروتیک با سطح 8.5 کراتینین بدون دیالیز امید به زندگی شما چیست؟ دوست من است سطح سندرم نفروتیک و کراتینین بیمار تا 8.5، اما هنوز آغاز دیالیز است. می تواند شما را در مورد امید به زندگی خود را نشان می دهد؟

امید به زندگی برای سندرم نفروتیک با سطح کراتینین 8.5 بدون دیالیز چیست؟

برای بیماری از دوستان خود، وضع موجود خود را کاملا در بیماری مرحله 5 کلیه با از دست دادن بسیاری از عملکرد کلیه جدی است. معمولا، یک نیاز به این مورد دیالیز. با این حال، شما می توانید یک امید به زندگی گسترده با در نظر گرفتن روش های درمانی طبیعی زندگی می کنند. داروی گیاهی شناخته شده به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تنها این نوع از درمان مرجع خود است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

به عنوان درمان ارائه شده بیمارستان بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مدت طولانی آن را برای درمان نارسایی کلیه با حفظ و ارتقاء عملکرد کل ظرفیت کلیه استفاده شده است. زمانی که کلیه ها می تواند بهتر و بهتر کار می کنند، بیماران قادر به دور از دیالیز یا پیوند ماندن و زندگی به طور قابل توجهی دیگر با کلیه خود را خواهد بود.

اگر شما می خواهید برای کنترل سندرم نفروتیک و کراتینین 8.5 بدون دیالیز خوب، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز ممکن است برای کمک به .



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان می تواند نارسایی کلیه با کراتینین سطح 6.9 درمان برای جلوگیری از دیالیز

چه درمان می تواند نارسایی کلیه با کراتینین سطح 6.9 درمان به اجتناب از درمان Diálisis¿Qué می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه سطح کراتینین 6.9 برای جلوگیری از دیالیز درمان؟ در درمانگاه، بیماری کلیوی می تواند به 5 مرحله تقسیم و در مراحل مختلف از بیمار شما باید راه های مختلف برای درمان بیماری خود را.

برای بیماران با کراتینین 6.9their کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده شده است، این بیماری تبدیل شده است مرحله 4. به طور کلی، پس از بیماری بیمار پیشرفت در این مرحله (مرحله پیشرفته بیماری کلیوی)، پزشکان توصیه بیمار به دیالیز. اما برای من، من به بیمار به دیالیز من نشان میدهد نه به شدت به دلیل عوارض جانبی. بدتر از آن، یک بار بیمار به دیالیز آغاز شد، آن دشوار خواهد بود برای آنها را به خلاص شدن از آن.

پس چه می تواند ما را به نارسایی کلیه با کراتینین 6.9 است که برای محافظت گلومرول سالم خود را و جلوگیری از آسیب های این پیشنهاد را از یک محیط خوب در محیط داخلی. برای سلول های آسیب دیده کلیه باید خون و اکسیژن به اندازه کافی به کلیه ها ارائه و سپس به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده است. فقط در این راه شما می توانید بهبود عملکرد کلیه به دست، به طوری که بیماران می توانند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

چه درمان می تواند بیماران مبتلا به نارسایی کراتینین 6.9 جلوگیری از دیالیز کمک کند؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری ها از طب سنتی چینی، برای بهبود عملکرد کلیه به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده و آنها را از آسیب بیشتر مفید است. با کمک این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 6.9 می توانید عملکرد کلیه خود را به تدریج بهبود یافته است، پس از آن این شانس را به جلوگیری از دیالیز.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان نفریت لوپوسی با عملکرد کلیوی 30٪

چگونه برای درمان نفریت لوپوس با 30٪ عملکرد کلیه نفریت لوپوس است که توسط یک اختلال سیستم ایمنی بدن ایجاد می شود. اگر عملکرد کلیه از بیماران به 30 درصد، که به معنی آن در حال حاضر وارد مرحله CKD 3 کاهش می یابد. اگر درمان نشود، می تواند به نارسایی مزمن کلیه به تدریج تشدید کنند.

چرا کاهش کارکرد کلیه در نفریت لوپوس؟

همانطور که می دانیم، نفریت لوپوس است لوپوس، است که توسط سیستم ایمنی غیر طبیعی ایجاد می شود باعث شده است. سیستم ایمنی غیر طبیعی، می تواند کمپلکسهای ایمنی بدن بین نمی برد. عنوان این کمپلکسهای ایمنی در خون تجمع می یابد، که ممکن است باعث التهاب و آسیب بافت به طور مستقیم واکنش عملکرد کلیه ها. به عنوان بافت کلیه عملکرد آسیب دیده، سطح عملکرد کلیه به تدریج کاهش می یابد.

چگونه برای درمان نفریت لوپوس با عملکرد کلیوی 30٪؟

با توجه به علل نفریت لوپوس، درمان موثر باید قادر به از بین بردن کمپلکسهای ایمنی و سلول های کلیه تعمیر آسیب باشد.

در گذشته، پزشکان اغلب استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی در مهار واکنش های التهابی ناشی از کمپلکسهای ایمنی و بیماران سهولت پروتئینوری از طریق یک سیستم ایمنی ضعیف شده. با این حال، این داروها خطر ابتلا به عفونت را افزایش می دهد و می توانید برخی از عوارض جانبی مانند صورت ماه، التهاب، رشد آهسته، بیماری های استخوان، ظرفیت ایمنی پایین و غیره باعث

از آنجا که داروهای معمولی قادر به از بین بردن عوامل بیماری زا و آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه، بسیاری از نفرولوژیست سعی کنید برای پیدا کردن بعضی درمان های نوآورانه. خوشبختانه، آنها یک درمان از این نوع، به نام سلول های بنیادی ایجاد کنید.

در این روش درمانی ترکیبی از طب سنتی چینی و تکنولوژی پزشکی مدرن است. از یک طرف، شما می توانید کمپلکسهای ایمنی بدن موفقیت از بین بردن. از سوی دیگر، می تواند سلول های کلیه آسیب دیده را تغذیه، بهبود سلول کلیوی خود شفا معلول و تنظیم سیستم ایمنی بدن به بهبود عملکرد کلیه در بیماران و پیشگیری از عود سیستم نفریت لوپوس.

اگر شما می خواهید برای درمان نفریت لوپوس و بهبود عملکرد کلیه کاهش می یابد، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان ممکن است برای درمان نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس

چه درمان ممکن است برای درمان نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس LúpicaNefritis است یک بیماری خود ایمنی است که می تواند بسیاری از نشانه ها و عوارض می شود، کاهش کیفیت زندگی بیماران، به ویژه هنگامی که پیشرفت در نارسایی کلیوی است.

چه درمانی می تواند برای درمان نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس استفاده می شود؟

دیالیز یا پیوند کلیه

هر دو برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی tratamientoes، که می تواند امید به زندگی بیماران طولانی رایج است. با این حال، هر دو درمان ممکن است عوارض جانبی برای بیماران، به عنوان آنها هر دو می تواند باعث آسیب کلیه از ریشه تعمیر نیست. بنابراین، مهم است که در نظر است.

بخار سلول درمانی

این درمان مبتنی بر سلول های بنیادی است. سلول های بنیادی سلول های تمایز نیافته است که به بسیاری از سلول های که باشد تا در هنگام تزریق شده به بدن تقسیم شده است. پس از آن می تواند کمک به بازسازی بافت کلیه و آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه، و سپس عملکرد کلیه را می توان بهبود بخشید.

درمان طب چینی

درمان طب چینی به طور فزاینده ای محبوب در سراسر جهان در حال حاضر به دلیل اثرات شفا قابل توجهی است. بسته به وضعیت بیماری خود، ما کمک خواهد کرد که یک درمان سیستمیک برای بیماران، از جمله درمان برجسته ما مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، درمان طب چینی خوراکی، حمام درمانی، انما درمان، Maikang مخلوط غیره. این درمان می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی و اساسا، بنابراین، برای کمک به جلوگیری از دیالیز و کلیه بیمار پیوند.

اما همانطور که می دانیم که افراد مختلف دارای شرایط بیماری های مختلف، آن را باید یک درمان مختلف داشته باشد. اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان برای شما مناسب است و یا می خواهید برای نظارت بر نارسایی کلیه ناشی از نفریت لوپوس و می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام زیر را همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز را بهترین برای کمک به



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای جلوگیری از نفریت لوپوس نارسایی کلیه را وارد کنید

چگونه برای جلوگیری از نفریت لوپوس لوپوس شکست RenalNefritis را وارد کنید با اختلال سیستم ایمنی بدن سیستمیک همراه است. بدون درمان مناسب، می تواند به نارسایی کلیه به تدریج پیشرفت. اگر چنین است، بیماران ممکن است مجبور به قبول پیوند کلیه یا دیالیز.

چگونه برای جلوگیری از ورود نارسایی کلیه نفریت لوپوس؟

اول، ما باید به بیماران در اسرع وقت به قبول یک درمان موثر، بهتر است پیش آگهی مطمئن شوید. مثل سایر انواع بیماری مزمن کلیه، معمولا آن را زمان نسبتا طولانی به پیشرفت به نارسایی کلیوی end-stage طول می کشد. درمان سریع طرح می تواند پیشرفت نفریت لوپوس و به موقع آسیب کلیه معکوس را متوقف کند.

چه درمانی می تواند به جلوگیری از ورود نارسایی کلیه نفریت لوپوس؟

از آنجا که شروع نفریت لوپوس یک رابطه نزدیک با اختلال سیستم ایمنی بدن و سپرده کمپلکسهای ایمنی در کلیه ها، طرح درمان باید قادر به تنظیم سیستم ایمنی بدن و از بین بردن مجتمع بدن مصون باشند. با توجه به ویژگی های این بیماری، ما پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای این بیماران توصیه می کنم.

از یک طرف، برنامه خارجی از طب سنتی چینی می تواند کمک به ترکیب، تقسیم و حل کمپلکسهای ایمنی بدن است. در حالی که این کمپلکسهای ایمنی از بدن حذف، سلول های ذاتی کلیه را می توان موفقیت محافظت می شود. علاوه بر این، برخی از داروها که از این توانایی برای تنظیم سیستم ایمنی بدن استفاده می شود برای جلوگیری از تشکیل کمپلکسهای ایمنی.

از سوی دیگر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند سلول های کلیه معلول تعمیر و بازسازی ساختار فیلتر کلیه ها. زمانی که کلیه ها می تواند خون به طور معمول فیلتر، بیماران لازم نیست که در مورد ظاهر نارسایی کلیه بیشتر نگران باشید.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای جلوگیری از ورود نفریت لوپوس نارسایی کلیه، می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان وجود دارد برای PKD جز دیالیز

درمان وجود دارد برای PKD جز Diálisis¿Existe هر نوع درمان برای PKD به جز دیالیز؟ به طور کلی، برای بیماران مبتلا به PKD با سطح کراتینین بالا (به ویژه هنگامی که علایم شدید رنج می برند) توصیه به دیالیز. با این حال، در واقع، آنها نیازی به دیالیز در همه.

چرا بیماران مبتلا به PKD با سطح کراتینین بالا به دیالیز را ندارد؟

برای بیشتر بیماران با سطح کراتینین بالا، آنها هنوز هم برخی از عملکرد کلیه دارند، یعنی کلیه خود را دارند کاملا ناکافی است. اگر شما قادر به دست گرفتن این فرصت و درمان مناسب برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده که ممکن است این فرصت را برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری را داشته باشد، به طوری که آنها می توانید با این بیماری برای مدت زمان طولانی زندگی می کنند. اگر شما خوش شانس و می توانید برخی از بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، سپس آنها را عملکرد کلیه به برخی از درجه بهبود، تا آن زمان، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

آیا درمانی برای بیماران مبتلا به PKD بدون دیالیز وجود دارد؟

در واقع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثر خوبی در درمان PKD، که نمی تواند تنها به اندازه کیست را کاهش دهد، اما همچنین می تواند رشد مجدد آنها را مهار کند.

این درمان یک درمان محافظه کار بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. داروهای چینی در آن در یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل مایکروویو، مواد مخدر خواهد ضایعات کلیوی به طور مستقیم از طریق پوست و کانال های نفوذ کند. میکرو چینی پزشکی مورد استفاده قرار osmterapia به گسترش عروق خونی، سرعت بخشیدن به گردش خون در دیواره کیست، و بهبود نفوذپذیری بنابراین کیست ساخت کیست کوچک و کاهش می دهد.

اگر شما می خواهید برای کنترل بیماری خود را بهتر و یا می خواهید برای درمان بیماری خود را بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا آنلاین دکتر ما مشورت، شما همچنین می توانید یک پیام را ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز بهترین درمان برای درمان مرحله 5 SLE است

دیالیز بهترین درمان برای درمان Etaopa 5 از SLEAlrededor 60 درصد از بیماران مبتلا به SLE (لوپوس اریتماتوی سیستمیک) است آسیب کلیوی است. زمانی که SLE باعث التهاب کلیه، و در نتیجه نفریت لوپوس که می تواند به نارسایی کلیه منجر شود، در حالی که مرحله 5 نارسایی کلیه است. دیالیز یکی از مهمترین درمان برای درمان این بیماری است، اما از آن است که بهترین نیست.

چرا دیالیز است که بهترین درمان برای مرحله 5 از SLE نیست.

برخی از بیماران از سطح کراتینین شکایت هنوز پس از دیالیز بسیار بالا است. چرا؟ دیالیز است به نام "کلیه مصنوعی". این به این معنی که دیالیز به جای کلیه ها برای فیلتر زائد از خون، از جمله کراتینین. با این حال، ممکن است که دیالیز کار می کند روز و شب به عنوان کلیه خود را. بنابراین، هنگامی که بیماران دیالیز را ندارد، خون زباله شروع به تجمع دوباره.

چه درمان را می توان مرحله 5 از SLE درمان می شود؟

در طول دیالیز، کلیه کار نمی کنند، مانند دستگاه رها شده است. با این حال، آنچه که ما انجام است که برای محافظت و بهبود عملکرد کلیه باقی مانده است. کلیه ما ظرفیت جبرانی قوی. حتی با عملکرد کلیوی تنها 30 درصد، بیماران می توانند یک زندگی عادی با دیگران را ترک کند.

در آن صورت، من توصیه می Maikang ترکیب و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

1. مخلوط Maikang. این یک بطری عصاره مایع از گیاهان چینی به صورت خوراکی توسط بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی برای 2-3 بار در روز گرفته شده است. این است که به پاک کردن خون آلوده به ترویج چی (جریان انرژی) و رفع انسداد کانالهای انرژی. سپس سموم خون را می توان دفع و کاهش التهاب می شود.

2. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این نرم افزار خارجی استفاده می شود در مناطق دو طرفه کلیوی (نقاط Shenshu) است. گیاهان چینی فوق العاده ریز را درهم شکست. با نفوذ و دستگاه اسمز موثر، مواد موثر گیاهان چینی می تواند ضایعات کلیوی به طور مستقیم نفوذ کند. عملکرد آنها این است که گشاد شدن عروق خونی، ضد التهاب و تخریب از ماتریکس خارج سلولی، موجب افزایش جریان خون است. بنابراین، بافت کلیوی ممکن است حجم کافی از جریان خون و اکسیژن به کار به طور معمول.

اگر شما برای مرحله 5 از LES علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای درمان SLE بدون دیالیز مرحله 5، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، هر کس می تواند با همه چیز ممکن است.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()