نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری کلیه کراتینین 2.4 با هیچ شانسی برای معکوس

بیماری کلیه کراتینین 2.4 با امکان Revertirla¿La کراتینین کلیه 2.4 enfrmedad با فرصت آن را معکوس؟ هفته گذشته، دکتر به من گفته که سطح کراتینین من است تا 2.4 و تورم در بدن من و من باید هر فرصت دیگر برای من به سرمایه گذاری síntomas.¿Hay؟

آیا احتمال معکوس بیماری کلیه وجود دارد؟

شما می دانید، سطح کراتینین است بسیار حساس به منعکس کننده ما renal.Como عملکرد کلیه ظرفیت قوی جبرانی نیست، سطح کراتینین افزایش به بیش از 50 درصد از عملکرد کلیه بدتر شاخص.

در حالی که آنها با بیماری کلیه، هفته گذشته تشخیص داده شد، واقعیت این است که این بیماری را توسعه داده است طولانی tiempo.Como شما بهترین زمان درمان از دست داده اند، مهم است برای شما برای پیدا یک درمان موثر در اسرع وقت. شما می دانید شما می توانید قبل از درمان درست، بیشتر از زمان شما می توانید بیماری را معکوس.

چه درمان می تواند کمک بیماران با کراتینین 2.4 معکوس بیماری خود را؟

آسیب به گلومرولها را می توان در التهاب، فیبروز و esclerosados.Inflamación و فیبروز در مراحل اولیه تقسیم شده است، گلومرول می تواند revertir.Sin اما گلومرول متصلب یک بار در حال حاضر، موفق به عمل totalmente.Por بنابراین، بسیار مهم است که برای محافظت glomérulos.Es قابل برگشت باقی مانده می گویند، در حالی که درمان برای حفاظت از بقیه گلومرول می شود یک درمان خوب برای این بیماری مفید است.

میکرو - طب چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری طب سنتی چینی، نه تنها می تواند بقیه گلومرول محافظت اما همچنین می تواند تعمیر dañado.Así است که می تواند یک درمان خوب برای کراتینین بیماری های کلیوی 2.4.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا می خواهید معکوس بیماری کلیوی خود را، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید به مرحله 3 بیماری کلیه با کراتینین 2.2 با دارو کنترل کرد

شما می توانید 3 بیماری کلیه با کراتینین 2.2 مرحله Medicamentos¿Puede توسط کراتینین مرحله بیماری کلیوی 3 2.2 توان با داروهای کنترل کنترل کرد؟ از haceo، سطح کراتینین بالاتر از سطح عادی است ما می توانیم مطمئن شوید که کلیه moderadamente.Así آسیب دیده اند که برای بیمارانی که در این وضعیت هستند باید در اسرع وقت درمان، نه تنها برای sintomas.Tenemos مواد مخدر است که از ریشه درمان این بیماری به تعمیر آسیب دیده سلول های کلیه و بهبود عملکرد کلیه.

چگونه برای درمان بیماری کراتینین کلیه 2.2؟

همانطور که در بالا ذکر شد بستگی دارد تنها در مواد مخدر می تواند به مرحله 3 بیماری کلیه را کنترل کنید، ما نیاز به تمیز کردن سموم در بدن خود را برای اولین بار به یک محیط خوب برای سلول برای تعمیر renales.Tenemos تمیز micromolecule مولکول سم و رسانه juntos.Aquí سم سم استفاده ابر مولکول میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، هدف این است که برای درمان بیماری به طور کامل، کراتینین سرم به تدریج می تواند به کاهش و حفظ اورمی، به دور از زندگی.

سپس با استفاده از گیاهان دارویی پزشکی چینی با ماشین خاص است که دارو وارد کلیه ها برای کمک به آسیب تعمیر به سلول هایی که نیاز به درمان ایمنی بدن renales.Así. بنابراین نه تنها شما می توانید پیشرفت مداوم از کنترل بیماری، اما ما نیز می تواند به کلیه خود را تعمیر بیماری عادی و کلیه سقوط نمی کند.

بیماری های کلیوی است به عنوان یک قاتل silencioso.Espero شما می توانید توجه در مرحله و oportuno.Para درمان زود هنگام کراتینین 2.2 بیماران با بیماری کلیوی پرداخت، اگر آنها می توانند درمان مناسب در زمان گرفتن می تواند یک فرصت برای معکوس کردن این بیماری شناخته شده .

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما ممکن است ترک یک پیام و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، سعی کنید برای کمک به همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

از دست دادن پروتئین در بیماری کلیوی می تواند متوقف شود

از دست دادن پروتئین در بیماری های کلیوی می تواند از دست دادن Detenido¿La پروتئین در بیماری های کلیوی می تواند متوقف شود؟ در واقع، پروتئین در ادرار یکی از رایج ترین و واضح ترین علائم بیماری کلیوی است، می توان در مرحله متوجه بسیار temprana.Si بیمار می تواند درمان به موقع را، آنها یک شانس برای جلوگیری از از دست دادن پروتئین در بیماری کلیه.

چه خواهد شد به از دست دادن پروتئین در بیماری های کلیوی منجر شود؟

بدانید که یکی از پروتئین است که کارکرد اصلی خون است برای تثبیت فشار، اجازه می دهد آب را در sangre.Si باقی می ماند پروتئین از دست داده است، فشار کاهش می یابد، و آب از ورود به خون منحرف اما فضای بین بافت، باعث از بین می رود پروتئین inflamación.Demasiada از خون به ناچار ضخیم شدن تراکم خون، و کمک به خطر بالقوه برای ترومبوز.

در همین حال، از دست دادن پروتئین نشان دهنده آسیب به پروتئین غشایی فیلتراسیون riñones.Demasiada فشار از طریق غشاء را به کاهش عملکرد کلیوی تسریع در بالا speed.Compared در واقع دسته بیماری کلیه می تواند در یک سرعت پایدار توسعه، و از طریق درمان مناسب، شما می توانید یک بهبود خوب است.

آیا از دست دادن پروتئین در بیماری های کلیوی می تواند متوقف شود؟

مشخص شده است که از دست دادن پروتئین است که توسط یک اختلال کلیوی ایجاد، اگر ما آن را متوقف کند، ما باید به این اختلال کلیوی است که به بهبود عملکرد کلیه را تصحیح کنید.

برای رسیدن به این، شما ابتدا باید یک برنامه مناسب dieta.Aunque می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد، اما آن می تواند کلیه از آسیب بیشتر محافظت، پس از آن مفید است که برای حفظ renal.Sobre بر اساس عملکرد رژیم غذایی ، شما باید یک درمان موثر را برای تعمیر آسیب به کلیه، بنابراین شما می تواند یک فرصت برای بهبود عملکرد کلیه است.

اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از به طور کامل و یا نشت پروتئین برای کنترل بیماری کلیوی خود، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com~~V به طور مستقیم یا ترک پیام ارسال، دکتر آنلاین ما می تواند به شما با همه چیز در 24 ساعت کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه نوع از درمان برای Detender دیالیز مفید است

چه نوع از درمان مفید است برای نوع Diálisis¿Qué Detender درمان مفید است برای جلوگیری از دیالیز؟ به فرانک است، هیچ دارویی نمی تواند به بیماران نارسایی کلیه کمک به حذف diálisis.Por بنابراین، به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد، شما را به یک رویکرد سیستماتیک به جای فقط پزشکی .

هفت بهترین درمان است این جفت ارز معروف ترین طب چینی برای درمان بیماری های کلیوی، همچنین برای کاهش بار diálisis.Si شما خوش شانس هستند و می توانند قبل از اینکه شما می توانید یک شانس برای متوقف کردن دیالیز به تدریج با گرفتن مفید هستند کمک به درمان.

هفت درمان چه هستند و چگونه آنها می توانند کمک بیمار به دیالیز متوقف می شود؟

هفت بهترین درمان اشاره به هفت درمان بر اساس طب سنتی چینی گیاهی هستند کمپرس گرم - حمام - درمانی، فتیلهگذاری درمان درمان خوراکی، طب چینی، پا چرخه درمان حمام درمانی و انما درمان.

شما می دانید هر یک از این هفت درمان دارای ویژگی های خاص خود را برای درمان بیماری کلیه، همکاری با دیگران که می توانید gradualmente.Sabes عملکرد کلیوی چرا مریض است که با داشتن دیالیز به دلیل عملکرد کلیوی پایین بهبود بخشد، بنابراین هنگامی که عملکرد کلیه شما بهبود یافته است، آنها یک شانس برای متوقف دیالیز داشته باشد.

آیا بیمار به سرعت دیالیز متوقف می شود؟

اگر چه، با کمک از کسانی که هفت درمان بیماری های کلیوی بیمار شما می توانید از دیالیز دیالیز، خلاص شوید، اما باید در یک بار متوقف کند، در غیر این صورت بیمار ممکن است درد بیشتر رنج می برند، حتی تهدید کننده زندگی است.

اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از دیالیز یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ممکن است پیام را ترک به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما میتوانیم به شما کمک همه شما امکان پذیر است.



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برای Pcientes با کراتینین 5.4 آن را ممکن است برای بهبود کار کلیه

برای Pcientes با کراتینین 5.4 این امکان را به بهبود بیماران RenalPara مشغول به کار با آسیب های جدی، آن را بسیار دشوار هیچ شانسی برای تعمیر عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است که به بهبود عملکرد کلیه، اما به هیچ وجه.

در درمانگاه، creatinia 5.4 است در مرحله 4 بیماری renal.En این مرحله، بیمار نسبتا کلیه های آسیب دیده، اگر درمان نشود، این بیماری در حال سقوط در اورمی (شناخته شده به عنوان مرحله نهایی بیماری کلیوی ) به سرعت.

با این حال، کراتینین 5.4 است در مراحل اولیه از مرحله 4، بنابراین برخی از عملکرد کلیه وجود نخواهد totalmente.Así نکروز اگر بیمار می تواند درمان منظم را، عملکرد کلیوی می توان در برخی خاصی بهبود یافته است.

برای بیماران با کراتینین 5.4 ممکن است به بهبود عملکرد کلیه.

میکرو - چینی Osmotherapy پزشکی شناخته شده به عنوان یکی از طب چینی، اثر قابل توجهی در بهبود عملکرد renal.Con کمک از این درمان، افراد با سطح کراتینین 5.4 ممکن است فرصتی برای جلوگیری از دیالیز است.

چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بهبود عملکرد کلیه.

در این روش درمانی دارای چهار توابع اصلی، آنها ضد - ضد - التهاب، ترومبوز، ضد - لخته شدن و گسترش عروق sanguíneos.Por این چهار توابع نه تنها می تواند کلیه reaming از آسیب بیشتر محافظت، اما همچنین می تواند کلیه ها آسیب دیده تعمیر بنابراین به منظور بهبود عملکرد کلیه است.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما با همه چیز yudarle خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه Tretar دیابت با عملکرد کلیه 59٪

چگونه Tretar دیابت با عملکرد کلیه 59٪ چگونه برای درمان دیابت با عملکرد کلیوی 59٪؟ با توجه به تحقیقات، دیابت تبدیل شده است یکی از علل اصلی بیماری دیابت renal.Si در بیماری مزمن کلیه بیماران معنی مدت زمان طولانی رنج می برند، آن را نیز بدان معنی است که اگر بیماران اقدامات خوب برای جلوگیری از توسعه بیماری، شما ممکن است قادر به زندگی می کنند یک زندگی طولانی و سالم مانند مردم عادی.

چگونه برای درمان دیابت در 59 درصد از عملکرد کلیه.

بیماران دیابتی معمولا نیاز به محدود کردن مصرف کربوهیدرات به جای بسیاری از alimentos.Sin مصرف پروتئین اما مصرف مواد غذایی پروتئین بالا ممکن است به نفروپاتی دیابتی بدتر برای بارگذاری می توانید سوخت و ساز بدن و تجمع کلیه Heaver ضایعه پاتولوژیک است.

کنترل سطح قند در قند خون بالا sangreThe علت اصلی برای بسیاری از عوارض و ضایعات عروق خونی است، بنابراین بیماران باید توجه بیشتری به کنترل قند خون پرداخت.

سطح بالای قند خون علت اصلی بسیاری از عوارض و صدمات عروق خونی است، بنابراین بیماران باید توجه بیشتری به کنترل علت sangre.Of شکر، همه این فقط یک راه برای به تاخیر انداختن توسعه این بیماری، و بیمارانی که می خواهند به دور از دیابت نیاز به عنوان یک درمان علمی است. میکرو چینی پزشکی به عنوان یکی از نوآوری طب چینی آن را می توانید به مدیر فروش بزرگ برای درمان دیابت با 59٪ عملکرد کلیه است. اگر آن دسته از بیماران به اندازه کافی خوش شانس هستند، آنها می توانند یک شانس بازگشت به زندگی به طور منظم.

علت، این تنها یک راه برای کاهش سرعت توسعه این بیماری، و بیمارانی که می خواهند به دور از دیابت نیاز به یک پزشکی científico.Micro-چین به عنوان یکی از نوآوری های درمان طب چینی می تواند به نفع بزرگ را برای درمان دیابت با 59٪ از بیماران بسته renal.Si آنها خوش شانس هستند، آنها ممکن است فرصتی برای بازگشت به زندگی عادی داشته باشد.

اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان دیابت با بیماری کلیه، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com~~V دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آنچه شما باید درباره کراتینین Enfemredad مزمن کلیه بدانید

آنچه شما باید بدانید درباره کراتینین کلیه Enfemredad Crónica¿Qué شما باید در مورد کراتینین در بیماری مزمن کلیه دانید؟ در واقع، حتی افراد سالم سطوح مختلف کراتینین به دلایل بسیاری، به دلیل عوامل بسیاری می توانید آن را تحت تاثیر قرار دهد.

حدود 0.6-1.2 میلی گرم در هر دسی لیتر (DL) در مردان و 0.5-1.1 میلی گرم در دسی لیتر در زنان بزرگسال چه سطح طبیعی کراتینین است؟ سطح طبیعی کراتینین در خون می باشد.

سطح طبیعی کراتینین در خون در حدود 0.6-1.2 میلی گرم در هر دسی لیتر (DL) در مردان و 0.5-1.1 میلی گرم در دسی لیتر در زنان جوان یا وسط adultas.Muscular بزرگسالان -aged مه آیا کراتینین خون خود را بیش از حد برای مردم به طور کلی. افراد مسن، از سوی دیگر، در ممکن است کراتینین خون خود را کمتر از معمول. سطوح طبیعی از نوزادان حدود 0.2 یا بیشتر، با توجه به توسعه عضلانی خود را. در افراد مبتلا به سوء تغذیه، از دست دادن severeweight، و بیماری طولانی مدت، توده عضلانی تمایل به کاهش در طول زمان و، بنابراین، ممکن است سطح کراتینین آنها کمتر از سن آنها انتظار می رود.

بسیاری از بزرگسالان جوان یا میانسال ممکن است کراتینین در خون خود از هنجار برای جمعیت در general.Las دارند افراد مسن، از سوی دیگر، ممکن است کراتینین کمتر در norma.Los خون کودکان خود دارند که سطوح طبیعی از مورد 0.2 یا بیشتر، بسته به توسعه خود muscular.En مردم با سوء تغذیه، از دست دادن severeweight، و بیماری های طولانی مدت، توده عضلانی تمایل به کاهش در طول زمان و در نتیجه سطح کراتینین ممکن است کمتر از انتظار می رود برای سن خود.

سطح کراتینین چه عواملی تاثیر می گذارد؟ از بالا ما می دانیم که جنس های مختلف، سن و جنبش ممکن است سطح کراتینین تاثیر می گذارد. که به جز غذاها و داروهایی که مردم را تحت تاثیر قرار همچنین آن. علاوه بر این، بیماری: مانند سرما، عفونت و بیماری های کلیوی نیز سطح کراتینین تاثیر می گذارد.

از موارد فوق، ما می دانیم که جنس های مختلف، سن و جنبش ممکن است سطح creatinina.Excepto تاثیر می گذارد که غذاها و داروها که مردم را بیش از حد afectara.Además، بیماری مانند سرماخوردگی، عفونت و بیماری های کلیوی آن سطح کراتینین نیز تاثیر می گذارد.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا؟ همانطور که همه ما می دانیم که بسیاری از عوامل می تواند سطح کراتینین افزایش دهد، بنابراین هنگامی که شما را اندازه گیری آن را کاهش، شما باید بدانید علل آن برای اولین بار از اساسی. اما نکته کلیدی این است که برای درمان بیماری های کلیوی از علل آن. هنگامی که آن را درمان می آید، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند به شما بسیار کمک کند. با کمک ESTA درمان، سطح کراتینین بالا را می توان کاهش که عملکرد کلیه بهبود یافته است.

همانطور که همه ما می دانیم که بسیاری از عوامل هستند که می تواند سطح کراتینین را افزایش می دهد، تا زمانی که شما مراحل را برای کاهش آن، شما باید مطمئن شوید که باعث subyacentes.Pero نکته کلیدی آن است که به درمان بیماری های کلیوی از علل آن. هنگامی که آن را درمان می آید، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند کمک mucho.Con کمک از این درمان، سطح کراتینین بالا ممکن است به عنوان عملکرد کلیه mejorado.If سوال دیگری در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام به ترک کاهش ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

اگر سوال دیگری در درمان بیماری کلیه، شما می توانید یک پیام را به ما، شما می توانید ایمیل ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com، سعی کنید برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان کم خونی در بیماری مزمن کلیه

چگونه برای درمان کم خونی در بیماری کلیه CrónicaA اغلب، کم خونی ممکن است رخ نمی دهد تا زمانی که بیمار وارد مرحله

3 بیماری کلیه، در حالی که در برخی موارد منجر به کم خونی رخ می دهد تا اوایل. چرا لینک از نزدیک با کم خونی ناشی از بیماری مزمن کلیوی است؟ آیا درمان کم خونی در بیماری مزمن کلیه وجود دارد؟ محتوای زیر در جزئیات توضیح داده.

چرا مردم با بیماری مزمن کلیه را آسان تر به از کم خونی رنج می برند؟

مسئولیت نه تنها کلیه های ما برای فیلتر مواد زائد و مایعات اضافی و سموم، بلکه یک راز برخی از هورمون هایی مانند اریتروپویتین (EPO)، استفاده شده است که برای تحریک بدن به سلول های قرمز خون از sangre.Sin با این حال، تعدادی از سلول های قرمز خون کاهش می یابد که بخش بزرگی از عملکرد کلیوی کاهش می یابد و برخی از سلول های قرمز خون نشت نتیجه sangre.Como، هنگامی که بدن عدم کم خونی سلول های قرمز خون به شدت رخ می دهد.

آیا دیالیز می تواند کمک درمان کم خونی خود را؟

متاسفانه، پاسخ این است no.La دیالیز است که معمولا برای افراد مبتلا به مرحله نهایی بیماری مزمن کلیه استفاده می شود، اما آن را تنها می تواند جایگزین بخشی از بیماران، به جای ترشح عملکرد عملکرد فیلتراسیون کلیوی، به طوری که دیالیز نمی تواند کمک کند به یاد کم خونی خود را.

برای درمان کم خونی خود را، برخی از پزشکان ممکن است دارو برای کمک به تحریک EPO، محصولات سلول های قرمز sangre.Al همان زمان، این بیماران نیز باید توجه به عرضه آهن است که یک ماده مهم در سلول های قرمز خون تجویز مواد غذایی. برخی، مانند عناب، زردآلو، پرتقال، زالزالک، گوجه فرنگی، کاهو، گلابی درخت گل حنا، قارچ سیاه و سفید، و غیره، همه می توانند به مصرف مکمل آهن کمک می کند.

هر گونه روش های دیگر که کمک به کم خونی با بیماری مزمن کلیه؟

برخی از روش های دیگر وجود دارد، suchas داروهای گیاهی چینی می تواند util.Si کم خونی آنها می تواند با درمان بالا ارسال نمی شود، شما می توانید با ما مشورت برای پیدا کردن بعضی درمان های بیشتر، که در نظر گرفته شده برای تبدیل شدن به بخشی از بافت کلیوی vivos.Si شما علاقه مند هستند، شما می توانید پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید به enfermedad-renal@hotmail.com دکتر آنلاین ما می توانید ayudrle ارسال ایمیل.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان بهتر است به درمان دیالیز کلیوی

چه درمان بهتر است به درمان نارسایی کلیه در Diálisis¿ چه درمان بهتر است برای درمان نارسایی کلیه در دیالیز؟ همانطور که همه ما نیز پیوند کلیه می دانیم، دیالیز رایج ترین درمان برای شکست renal.Pero به عنوان یک دکتر از بیماری کلیوی است، آن را نشانی از دیالیز توصیه می شود را ندارد چرا که دیالیز خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی برای تسکین علائم ناشی برای بیماری های کلیوی نیز می تواند بیماری کلیه در raíz.A آن را درمان کنند پس از آن ما بیشتر در مورد درمان نارسایی کلیه خواهند آموخت.

چرا ما توصیه نمی مصرف دیالیز؟ دیالیز میتوانید برخی از علائم برجسته اما می تواند مشکل کلیه درمان نمی کنند. ، با وجود آن می توانید برخی از سم را حذف کنید، macromulecule سم هنوز در بدن باقی می ماند به آسیب کلیوی دوباره. علاوه بر این، می توانید تغذیه از بدن ما را حذف کنید. مدت زمان طولانی برای آن است. بیمار ضعیف تر و ضعیف تر خواهد بود، ایمنی پایین و پایین تر خواهد بود. به راحتی آن می تواند بسیار اثر جانبی مانند خستگی، هیچ اشتها و دیگران را. که به همین دلیل ما را ندارد آن را نشان می دهد که بیمار است.

دیالیز تنها می تواند برخی از علائم از بین بردن، اما می تواند نارسایی کلیه، دیالیز، درمان، مشکل پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نیست

renal.Aunque می توانید برخی از سموم را حذف کنید، macromulecule سم هنوز در nuevo.Además آسیب کلیوی بدن باقی می ماند، شما می توانید تغذیه زمان cuerpo.Largo ما به that.The بیمار حذف ضعیف تر و ضعیف تر خواهد بود، ایمنی باشد menor.Fácilmente کمتر و می تواند عوارض جانبی بسیار مانند خستگی، کاهش اشتها و otros.Que را به همین دلیل پیشنهاد نمی کند که بیمار را است.

چه درمان بهتر است به درمان نارسایی کلیه در دیالیز؟

یکی از مهم ترین درمان برای درمان بیماری کلیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است، در طب سنتی چینی بر اساس و متعلق به روش ذخیره. آن را به بهبود عملکرد کلیه و بیمار در مراحل اولیه بیماری کلیوی، ساخت میکرو چینی پزشکی Osmotherapy مفید است، بنابراین شما می توانید یک شانس برای از دیالیز خلاص شوید.

در یک کلام، این درمان می تواند سیستم ایمنی بدن را تنظیم و بهبود عملکرد renal.Con کمک این درمان، پروگنوز بیماری کلیوی بیمار دریافت راضی، مهم نیست که در مراحل اولیه یا پیشرفته هستند.

اگر می خواهید بدانید که اگر شما می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy را یا نه، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال پیام به طور مستقیم ممکن است ترک کند، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای محافظت از آسیب بیشتر عملکرد کلیه

چگونه برای محافظت از عملکرد کلیه بیشتر Daños¿Cómo محافظت از عملکرد کلیه از آسیب بیشتر؟ برای محافظت از عملکرد کلیه آسیب بیشتر به معنای آهسته و یا متوقف کردن پیشرفت بیماری کلیه، به طوری که تقاضای نسبی برای بیمار به اقدام مناسب است.

چه اقداماتی از 1 به محافظت از عملکرد کلیه آسیب بیشتر مفید هستند. حفظ رژیم غذایی مناسب

1. یک رژیم غذایی مناسب

رژیم غذایی مناسب نقش بسیار مهمی ایفا می کند در درمان به درمان enferemdad کلیه زاده رژیم غذایی مناسب می توانید بار بر روی کلیه سهولت و افزایش اثر curativo.Así به عنوان یک بیمار از بیماری های کلیوی، شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی را به یاد بستگی به وضعیت آنها. در صورت امکان، شما می توانید از متخصص تغذیه خود را، که می تواند به شما کمک بزرگی به دنبال.

2. ورزش suaveYou مطمئن شوید، ورزش شدید ممکن است برخی از علائم را تشدید، حتی بدتر بیماری را. با این حال، ورزش خوبی برای بیمار به بیماری کلیوی خفیف، به خصوص یوگا و تای چی، که می تواند خوب نه تنها احساسات را اما همچنین می تواند افزایش ایمنی می باشد.

شما می دانید، ورزش شدید ممکن است برخی از علائم را تشدید، و این بیماری حتی empeora.Sin اما خوب ورزشی برای بیمار از بیماری خفیف کلیه، به ویژه یوگا و تای چی، که نه تنها می تواند احساسات خوب را اما شما همچنین می توانید ایمنی را بهبود بخشد.

3. درمان شناخته شده است که sistemáticoIt غربی پزشکی می تواند آن علایم در یک زمان کوتاه بطور منظم احساس اما می تواند بافت کلیه آسیب دیده از ریشه STI تعمیر نیست، و طب چینی می تواند مشکل از کلیه علل آن را حل اما آن را به برخی از زمان به کار کنند . بنابراین بهترین درمان باید درمان منظم شامل هر دو از آن درمان. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های معمولی که می تواند کلیه بیشتر از آسیب ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب جلوگیری و بزرگ رگ های خونی است.

مشخص شده است که طب غربی می تواند آن علایم در یک زمان کوتاه بطور منظم احساس، اما می تواند بافت کلیه آسیب دیده توسط ریشه تعمیر نیست، و طب چینی می تواند مشکل از کلیه برای علل خود را حل کند، اما برخی از زمان به خوبی کار می کنند را .Asíi بهترین درمان باید درمان منظم شود آنها شامل هر دو از این tratamientos.Micro چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های معمولی است که می تواند از آسیب بیشتر کلیه های ضد جلوگیری شده است - ترومبوز، ضد - انعقاد، ضد - التهاب و گسترش رگهای خونی.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد OO پزشکی میکرو چینی Osmotherapy خواهید برای محافظت از عملکرد کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ممکن است پیام را ترک به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز .



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان کراتینین و کم خونی در بیماری های کلیوی

چگونه به درمان کراتینین و کم خونی در بیماری های کلیوی چگونه برای درمان کم خونی در کراتینین و بیماری های کلیوی؟ به عنوان یک بیمار از بیماری کلیه، شما باید با توجه به سطح بالای کراتینین و کم خونی پرداخت، هر دو آنها را نشان می دهد از کلیه خود را در حال رفتن اشتباه است.

چرا سطح کراتینین بالا؟ شما می دانید، کراتینین زباله متابولیسم عضله است و فیلتر آن را باید از طریق گلومرول کلیه های ما می شود، و پس از آن توسط ادرار تخلیه. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (عملکرد فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این زباله ها نمی شود اجازه، و سپس یک این سموم در خون باقی بماند، به همین دلیل کراتینین سرم نشان می دهد بالا است.

شما می دانید، کراتینین مانده متابولیسم عضله است و باید از طریق گلومرول کلیه ما فیلتر شده و پس از آن منتشر شده توسط گلومرول آسیب دیده orina.Si و GFR (عملکرد فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این ضایعات است به سمت چپ، پس از آن این سموم آن را در خون است، که به همین دلیل کراتینین سرم بالا را نشان می دهد باقی می ماند.

چرا بیمار از بیماری های کلیوی آسان به کم خونی consegir است؟

شما می دانید یکی از کلیه ها عملکرد آن است به ترشح EPO، بافت کلیه یک بار آسیب دیده، توانایی خونسازی مغز کاهش ترشح EPO است، سپس آن را نمی تواند انجام شود plenamente.Esa همین دلیل است که کم خونی کم خونی produce.La است نشانه مشخص این است ضعف و cansancio.Así به عنوان بیماری کلیه، شما facilmente.Además خسته، هموگلوبین پایین (کم خونی) احساس است همچنین یکی از علائم معمول از بیماران مبتلا به نارسایی renal.Entonces شما باید با توجه به آن پرداخت .

چگونه برای درمان کراتینین و کم خونی در بیماری های کلیوی؟ در واقع، به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی اگر شما می خواهید به تغییر ESTA وضعیت شما نیاز به پاک کردن سموم و ترمیم سلول های آسیب دیده و تبلیغ کلیه سیستم ایمنی بدن. با عملکرد کلیه خود را بهبود یافته است، تمام کسانی که علائم ناشی از بیماری کلیه را یک به یک ناپدید شد. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از مؤثرترین درمان بیماری کلیوی باید قادر به شما کمک کند.

در واقع، به عنوان یک بیمار از بیماری های کلیوی، اگر شما می خواهید به تغییر این وضعیت، شما نیاز به تمیز کردن سموم و آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه و ترویج بهبود عملکرد کلیه inmune.Con سیستم شما، تمام علائم ناشی از بیماری کلیه یک به یک ناپدید شد.

میکرو - پزشکی چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان برای بیماری کلیوی باید بتواند کمک کند.

علاوه بر این، شما همچنین باید یک برنامه مناسب از غذا و شیوه زندگی سالم C، که هر دو می تواند اثر شفا را افزایش دهد.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به هر دیگر کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com~~V به طور مستقیم یا ترک پیام ارسال، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان کم خونی در طول دیالیز

چگونه برای درمان کم خونی کم خونی در Diálisis¿Cómo در طول دیالیز؟ شما می دانید، کم خونی می تواند باعث سرگیجه در طول دیالیز شود و همچنین می تواند تولید دیگر complicaciones.Así به عنوان یک بیمار از بیماری کلیه، شما باید با توجه به آن پرداخت.

علل کم خونی در دیالیز چیست؟

1. کلیه ها مسئول ترشح هورمون EPO، آن است که بسیار مهم برای کمک به تولید سلول های قرمز خون است که اکسیژن را به تمام حمل قسمت های بدن شما، به شما انرژی شما نیاز به یک فعالیت normal.Pero زمانی که کلیه مشکلات، شما می توانید هر چیزی را انجام دهد.

2.Si مشکل کلیه دارند، بسیاری از مواد سمی که در خون تجمع می یابد، باعث بسیاری از سموم molestias.Algunas طول عمر سلول های قرمز خون، باعث کم خونی کوتاه است.

3. اگر شما در دیالیز هستند، وضعیت کم خونی بدتر خواهد شد، چرا که برخی از سلول های قرمز خون خواهد شد از طریق دیالیز تخلیه می شود.

چگونه برای درمان کم خونی در دیالیز؟

از این رو ما می توانید ببینید که علت کم خونی آسیب دیده و یا کاهش عملکرد کلیه renal.Por بنابراین، روش اساسی از درمان کم خونی است که به ترمیم سلول های آسیب دیده و بهبود کلیه عملکرد کلیه.

میکرو - طب چینی Osmotherapy به عنوان یک دلا نوآوری TCM طبیعی مفید است برای از بین بردن کم خونی، مهم ترین چیز این است که شما می توانید عملکرد کلیه را بهبود برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و محافظت در برابر آسیب بیشتر است.

اگر شما سوال دیگری در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ممکن است برای Pcientes با دیالیز به خلاص شدن از شر

ممکن است برای Pcientes نارسایی کلیه برای خلاص شدن از شر Diálisis¿Es ممکن است که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به خلاص شدن از شر دیالیز؟ در واقع، بیماری های کلیوی توسط سلول های کلیه آسیب دیده ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید برای درمان این بیماری است که به ترمیم سلول های آسیب دیده و بهبود بیماران دیالیزی renal.Para عملکرد کلیوی که دیالیز طولانی مدت گرفته نشده بود، آنها یک فرصت بزرگ برای خلاص شدن از او را با کمک به موقع از درمان منظم خلاص شدن از شر داشته باشد.

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، کلیه های شما آسیب دیده به طور جدی، در عین حال، رنج می برند بیشتر و بیشتر عوارض، مانند سطح کراتینین بالا با توجه به اختلال در عملکرد renal.Si این بخش از بیمار می تواند بیماری خود را تحت کنترل نیست با گذشت زمان، آن را بدتر و بدتر تا عملکرد کلیه به طور کامل از دست داد.

بدتر از آن، بافت یا اندام های دیگر در ماده cuerpo.Como در واقع تحت تاثیر قرار است، بیماری کلیه یک نوع بیماری مزمن و مترقی، که بدان معنی است که این بیماری شده است از یک مدت طولانی رنج است، بنابراین که زندگی بیمار تاثیر نمی گذارد، به طور ناگهانی، اما عوارض است که عمدتا عواملی که زندگی بیمار را تهدید می کند.

آیا ممکن است که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به خلاص شدن از شر دیالیز؟

اگر بیمار بیش از حد بسیاری از عوارض ندارد و هنوز هم نگاه خروجی ادرار خوب است، که به معنی است که بقیه عملکرد کلیه در کلیه وجود دارد، و سلول های ذاتی در کلیه طور کامل آسیب دیده بود، به طوری که بزرگ وجود دارد فرصت را از diálisis.Pero خلاص شدن از شر، اگر او قادر نخواهد بود برای دریافت درمان های جایگزین به موقع به بهبود است، پس از آن نرخ به تدریج کاهش خواهد یافت.

اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از دیالیز و یا اطلاعات بیشتر در مورد دیالیز جایگزین دوست دارید، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal @ hotmail.com ارسال، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

خواهد شکست عملکرد کلیوی پس از پیوند کلیه

خواهد شکست تابع پس از پیوند کلیه خواهد شد تابع پس از شکست پیوند کلیه Renal¿La کلیه؟ مشخص شده است که پیوند کلیه یکی از بهترین راه هایی برای درمان نارسایی کلیه است، مردم می توانند یک زندگی طولانی تر را با این کمک .Compared با دیالیز، می تواند عوارض جانبی کمتری را، اما شما می دانید که پیوند کلیه نیز دارای برخی از مشکلات.

آیا نارسایی کلیه بعد از پیوند کلیه عمل خواهد کرد؟

پیوند کلیه یک روش که در آن یک کلیه جدید به جای در بدن است که جایگزین کلیه enfermo.El جدید می توانید آنچه سلامت riñones.Así که امید به زندگی طولانی می توانید با کلیه جدید و کیفیت بیمار از زندگی را می توان تا حد زیادی بهبود medida.Pero، یک سوء تفاهم است که بیمار می تواند بر روی کلیه بقیه vida.Aunque خود دهندگان کلیه است در مورد بازی به بافت های بدن خود را طول می کشد و اهدا تکیه می کنند بسیاری از داروهای ضد - رد است، همیشه احتمال وجود دارد که بافت های جدید کلیه بافت های cuerpo.Una خود را رد یک بار کلیه اهدا کننده استفاده شده است، برای پیدا کردن یک کلیه جدید برای حفظ زندگی وجود دارد.

آیا درمان های جایگزین پیوند کلیه وجود دارد؟

طب چینی، به خصوص که نوآوری می تواند به بیماری های کلیوی کمک می کند، لذت بردن از با کیفیت بالا از زندگی بدون درد و رنج دیالیز یا پیوند.

در مقایسه با طب غربی، چینی تنها هدف برای کاهش علائم و عوارض ناشی از بیماری کلیه، که همچنین با هدف اصلاح اختلال باعث subyacentes.Además کلیه، می تواند بیماری کلیوی در یک نرم درمان ، یعنی آنها می تواند بیماری کلیوی بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، می توانید یک پیام را به ما ترک یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما سعی کنید برای کمک با همه چیز امکان پذیر است.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

لازم است به حذف کیست در کلیه
این Necisario از بین بردن کیست Riñon¿Es لازم به حذف کیست در کلیه؟ مشخص شده است که کیست کلیه می تواند پس از retirar.Lo رشد مجدد بدتر، با این کیست رشد بزرگتر و بزرگتر، آن است که به کلیه ها و دیگر ارگان های فشرده و به برخی از علائم جدی و عوارض زندگی بیمار در تا حد زیادی.
آیا لازم است به حذف کیست در کلیه؟
با توجه به تحقیقات، تا 27 درصد از افراد بالای 50 سال می تواند با کیست های کلیوی ساده اما síntomas.Además زندگی می کنند، این بیماری باعث هیچ علامت یا نشانه و نیاز به tratamiento.However، کیست های کلیه از نتیجه در علائم به عنوان آن رشد می کند تا قطر 10cm توسط. علائم و نشانه ها شامل درد مبهم در پشت یا کنار، تب یا درد ناحیه بالای شکم و غیره
با این حال، کیست های کلیوی از نتیجه علائمی همچون تا 10 سانتی متر رشد می کند و یا diámetro.Signos علائم شامل درد مبهم در پشت یا کنار، درد ناحیه بالای شکم یا تب، و غیره
بنابراین از بالا، ما می دانیم که همه کیست های کلیه باید برداشته شود، اما شما همچنین باید با توجه به کیست پرداخت.
چگونه می تواند به بیماران از کیست های کلیوی خود را بدون آسیب بیشتر به کلیه ها خلاص شوید؟
به طور کلی، سوراخ و یا عمل جراحی در تقاضا برای درمان کیست پس کاملا رشد می شود grande.Sin اما این اشکال مشترک می تواند کیست به siempre.Además را حذف کنید، می توانید آسیب بیشتری به کلیه ها و دیگر اندام است.
در مقایسه با طب میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید کیست کلیه در یک راه طبیعی تر شما می توانید اندازه از کیست را کاهش دهد و از رشد آنها جلوگیری برگشت را درمان کند. بنابراین با کمک از این درمان، بیماران مبتلا به کیست کلیه به راحتی می توانید از شر کیست دریافت کنید.
اگر می خواهید بدانید که اطلاعات در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com~~V به طور مستقیم یا ترک پیام ارسال، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز امکان پذیر است.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا فشار خون بالا در PKD و چگونه به کاهش است

چرا فشار خون بالا در PKD و چگونه Bajarla¿Por فشار خون بالا است در PKD و چگونه آن را به پایین؟ شما می دانید، PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) یک نوع بیماری ژنتیکی است، با این بیماری می شود علائم بدتر و بدتر به نظر می رسد و فشار خون بالا یکی از شایع ترین است.

چرا فشار خون بالا در PKD است؟

PKD یک نوع بیماری hereditaria.Es برجسته با کیست های متعدد در کیست riñones.Estos توانید بزرگ شده و ظلم و ستم به بافت سالم کلیه، باعث ایسکمی کلیوی و anoxic و ترشح اجرا بیشتر است، بنابراین فشار خون فشار خون بالا می تواند در زمان produce.Si نمی تواند کنترل شود، آن را همچنان به بدتر شدن آسیب کلیه، و در این زمان، سطح افزایش کراتینین سرم، شرایط تحقیرآمیز باعث فشار خون همچنان به افزایش است.

چگونه برای کاهش فشار خون بالا ناشی از PKD؟

تکیه گاه اصلی درمان برای درمان PKD، از بین بردن فشار در کیست های کلیه، گسترش و یا جلوگیری از توسعه renal.Micro چینی Osmotherapy پزشکی می توانید فیبروز شریان کلیوی گسترش، افزایش جریان خون کلیه، بهبود گردش خون، تغییر فعالیت دیواره کیست و افزایش نفوذپذیری، که می تواند مایعات کیست دور و سلول های دیواره کیست ترشح مایعات کیست جلوگیری و آن را می تواند کیست را از ریشه کوچک.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند گسترش و افزایش جریان خون به کلیه، بهبود گردش خون، تغییرات در فعالیت دیوار و افزایش نفوذپذیری، که می تواند مایع کیست و دیواره کیست را سلول های ترشح جلوگیری از از مایع کیست و شما می توانید به اندازه کیست ریشه را کاهش دهد.

مواد تشکیل دهنده فعال است در تسکین ظلم و ستم که کیست اطراف بافت کلیه و بهبود وضعیت کم اکسیژن مفید - ایسکمیک، افزایش بازکننده عروق، ترویج گردش خون، که می تواند فشار خون را کنترل می شود به تدریج.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، ممکن است ترک یک پیام و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، سعی کنید برای کمک به همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر سطح کراتینین می توان کاهش داد دیالیز

اگر سطح کراتینین می تواند توسط سطح کراتینین Diálisis¿Si نمی شود کاهش می یابد می تواند با دیالیز نمی شود کاهش می یابد؟ همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یکی از رایج ترین راه برای کاهش سطح بالای کراتینین در renal.Y شکست بسیاری از بیمارانی که بالاترین سطح کراتینین، پس از دیالیز کاهش یافته است.

چرا دیالیز ممکن است سطح کراتینین بالا را کاهش دهد؟

شما می دانید، یکی از عملکرد کلیه است به پاشیدن مواد زائد و سموم از sangre.Pero پس از کلیه ها آسیب دیده، سموم در sangre.La دیالیز کلیه مصنوعی ما ساخت می توانید از این ضایعات، از جمله کراتینین اضافی برطرف کردن خون توسط کلیه ها با قطعات کار می کند.

اگر سطح کراتینین می توانید با دیالیز نمی شود کاهش می یابد؟

اگر سطح کراتینین بالا می تواند با دیالیز توان کاهش داد، نشان می دهد که دیالیز است مناسب برای این بیمار نیست، به طوری که آنها باید به درمان های جایگزین متوسل می شوند.

امروزه، وجود دارد بسیاری از انواع به جز دیالیز درمان می تواند استفاده شود به منظور کاهش سطح بالای کراتینین، پیوند کلیه یکی از مهمترین و درمان موثر است، با این حال، مانند دیالیز، آن را نیز برای بیمار مناسب نیست نارسایی کلیه است.

پزشکی Entoces میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از داروهای سنتی چینی گیاهی، با کمک این درمان بیمار نارسایی کلیوی فقط نمی تواند خاموش کراتینین بالا، اما همچنین می توانید شانس برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه و بهبود کیفیت زندگی است.

اگر می خواهید در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می دانید، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com~~V به طور مستقیم یا ترک پیام ارسال، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین 4.7 در چگونه برای درمان نارسایی کلیه است

سطح کراتینین 4.7 در سطح کراتینین کلیه چگونه TratarlaSi به 4.7 در نارسایی کلیه است، چگونه آن را درمان؟ شما می دانید، سطح کراتینین بیشتر از 4.7 سطح طبیعی تر است، سطح کراتینین در حال حاضر متعلق به مرحله 3 بیماری کلیه و نزدیک به مرحله 4.Así برای بیماران با سطح بالای کراتینین باید درمان مناسب در زمان.

آنچه که در سطح بالای کراتینین به ما بگویید؟

سطح کراتینین یک شاخص مهم که نشان دهنده درجه تخریب عملکرد کلیه است. سطح کراتینین است، یک شاخص مهم به نمایندگی از درجه تخریب renal.Creatinina بالا عملکرد بالا به معنی سموم در cuerpo.Generalmente یک بار سطح کراتینین بالا است، بیش از 50٪ از عملکرد کلیه آسیب دیده است درمان به موقع و مناسب .Tan فوری است اکنون سپس شما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت.

چگونه برای درمان نارسایی کلیه با سطح کراتینین 4.7؟

در واقع، برای بیماران با سطح بالای کراتینین، کلیه های شما آسیب دیده اند seriamente.En این وضعیت، عوارض و علائم بیشتر و بیشتر به نظر می رسد gradualmente.Si می خواهید به کمتر رنج می برند و بهتر زندگی می کنند، آنها باید برخی از درمان های آسیب دیده را ترمیم پیدا کردن بیماری های کلیوی و بهبود کلیه است.

میکرو - طب چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری طب سنتی چینی، نشان داده است که اثر maravilloso.Tiene چهار عملکرد اصلی که ضد است - ترومبوز، ضد - انعقاد، ضد - التهاب و عروق خونی باز کردن همه آنها برای تعمیر کلیه ها و .Sabes محافظت همه این علائم به عنوان سطح کراتینین بالا توسط کاهش عملکرد کلیه و بهبود عملکرد کلیه و علائم ممکن است ناپدید باعث آسیب دیده مفید هستند.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال یا به طور مستقیم ترک پیام، سعی کنید برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می تواند عملکرد کلیه نارسایی کلیوی را درمان 37٪ برای جلوگیری از دیالیز

چگونه می تواند عملکرد کلیه نارسایی کلیوی را درمان 37٪ به اجتناب از Diálisis¿ چگونه می توانید به نارسایی کلیوی با کلیه عملکرد 37٪ برای جلوگیری از دیالیز را درمان کرد؟ به طور کلی، پس از عملکرد کلیوی تا 37٪، ممکن است نشانه ها و عوارض بیشتر و بیشتر رنج می برند، به منظور بهبود کیفیت زندگی، پزشکان توصیه گرفتن diálisis.Sin اما دیالیز طولانی مدت نیز بسیاری از عوارض جانبی را، کاهش کیفیت زندگی.

گزینه دیگری است که برای بیماران در این وضعیت وجود دارد؟

در واقع، برای بیمارانی که در این وضعیت هستند، تنها راه برای جلوگیری از دیالیز است برای جلوگیری از پیشرفت این enfermedad.Así به عنوان یک بیمار با 37 درصد عملکرد کلیه، کلید عملکرد کلیه است برای پیدا کردن یک درمان موثر و جلوگیری از پیشرفت این بیماری است.

چه نوع درمان مفید است برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری؟

در درمانگاه، 37٪، کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده بودند و بیماری عملکرد کلیه مرحله 3 است، اما در مرحله 4.Si درمان نشود، علائم و عوارض بدتر apareció.Lo بیشتر و بیشتر این بیماری در مرحله 4 و 5 به سرعت سقوط خواهد کرد، پس از آن مردم باید به دنبال درمان به موقع و موثر به او را نجات دهد.

میکرو Meidicina چین Osmotherapy به یک نوآوری بر اساس طبیعی دارو گیاهان چینی برای تعمیر آسیب به کلیه ها و بهبود کارکرد کلیه از درمان های سنتی است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است امن، راحت و eficaz.Con کمک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، در pacinte 37٪ عملکرد کلیه می پیوند دیالیز و کلیه جلوگیری از ممکن است مانند یک فرد عادی زندگی مهم این است که می توان آن بهبود کیفیت viada، و یک زندگی شاد.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com~~V به طور مستقیم یا ترک یک پیام ارسال، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری کلیوی با 5.2 کراتینین ممکن است به عقب

بیماری کلیوی با 5.2 کراتینین ممکن است به Revertirla¿Si کراتینین 5.2 در بیماری های کلیوی است، ممکن است آن را معکوس؟ در واقع، پس از سطح کراتینین به 5.2 آن را دشوار برای به سطح طبیعی کاهش است، اما می توان تا حدی با کمک درمان مناسب کاهش می یابد.

چرا دشوار است برای کاهش کراتینین 5.2 به حالت عادی؟

در درمانگاه، کراتینین 5.2 است در مرحله 4 بیماری کلیه، کلیه دچار آسیب شده اند. می دانم که سطح بالای کراتینین توسط کلیه ها آسیب دیده ایجاد می شود، به طوری که تنها کلیه سطح کراتینین بالا را می توان کاهش تعمیر.

در فاز 4 کلیه ها به طور جدی آسیب دیده، به این معنی که بسیاری از بافت کلیه آسیب دیده اند، برخی از آنها حتی نکروز است که نمی تواند reparado.Así شود که سطح بالای کراتینین مشکل است از دانلود شود است به حالت عادی.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا؟

اگر چه کراتینین 5.2 سخت به عقب است، اما می توان آن را به برخی از درجه با درمان مناسب کاهش می یابد.

میکرو - طب چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از داروهای سنتی چینی گیاهی می تواند به کاهش سطح بالای کراتینین کمک کند.

این مولکولها می توانید استاز خون طب چینی و سموم در رگ های خونی به تدریج با گردش برطرف کردن و می تواند (کم اکسیژن) انتقال میکرو circulación.En فقدان اکسیژن در حال حاضر به کل بدن کلیه normalidad.El کامل است طب چینی برای حفظ عملکرد بدن مولکول عادی از طریق گردش خون و سطح کراتینین بالا کاهش می یابد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک پیام را ترک یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com~~V دکتر آنلاین ما میتوانیم به شما کمک همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی برای مرحله 3 بیماری کلیه موثر است

طب چینی برای مرحله 3 بیماری Renal¿La طب چینی موثر است برای مرحله 3 بیماری کلیه موثر است؟ در واقع، بسیاری از داروهای موثر برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه chinosson، شناخته شده به عنوان وجود دارد هفت درمان TCM، که نه تنها می تواند به کاهش علائم بیماری کلیه، اما همچنین می تواند عملکرد کلیه را بهبود و محافظت از کلیه ها آسیب دیده.

هفت درمان TCM

آن را به درمان سیستماتیک پزشکی چینی از جمله دایره درمانی، پا، درمان با حمام کامل، درمان خوراکی کمپرس گرم، طب چینی و انما فتیلهگذاری درمان اشاره دارد. برای هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود به درمان بیماری کلیه، بنابراین برای درمان پزشکی مسئول درمان های مختلف برای بیمار برای رسیدن به بهترین اثر شفا باشد.

برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه ممکن است فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، حداقل می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند زندگی می کنند renal.Eso فاز 3 یک مرحله حیاتی در این مرحله است کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده است، است که، بسیاری از بافت کلیه هستند و نه از نکروز آسیب دیده، با این حال oporturno درمان مناسب و باید بازسازی شود.

اگر شما بیمار یافت شده در مرحله 3 می باشد، باور دارم که شما آینده ای روشن با کمک هفت درمان TCM داشته باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید پیام را ترک به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز امکان پذیر است.



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین 4.7 در PKD معنی و چگونه برای کاهش

کراتینین 4.7 در PKD معنی و چگونه BajarlaMi پدر با بیماری کلیه پلی کیستیک تشخیص داده شده است، و دکتر به ما گفت که سطح کراتینین خود و 4،7.¿Puede 4.7 کراتینین به من بگویید چه به این معنی است و چگونه آن را پایین تر؟

چه کراتینین 4.7؟

کراتینین 4.7 در PKD معنی:

1.Your نفرون بیش از 70٪ آسیب دیده اند.

2. بسیاری از سموم رسوب در بدن شما وجود دارد، بنابراین شما نمی خواهید به خوردن مواد غذایی و همیشه احساس خستگی.

3.The به کیست در کلیه خود را به اندازه کافی بزرگ به آسیب کلیه ها می باشد. اگر سموم بیشتر و بیشتر بدن، بسیاری از عوارض دیگر رخ دهد، مانند CVD (بیماری های قلبی عروقی)، اتحادیه اروپا (انسفالوپاتی اورمیک)، بیماری های دستگاه گوارش، بیماری های سیستم عصبی، و غیره سپرده، تمام این بیماری برای زندگی بسیار خطرناک است. در یک کلام، در حال حاضر مرحله حیاتی، درمان زود است که به شدت به او پیشنهاد شده است.

چگونه برای کاهش کراتینین 4.7 در PKD؟

میکرو - چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان اومو یکی از موثرترین درمان برای PKD، نه تنها می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش دهد، شما همچنین می توانید بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، پس از آن یک opción.Creo خوب این است که، با کمک این درمان، او می تواند شرایط خود را در زیر control.Si او می تواند این درمان به زودی به عنوان او می تواند، او ممکن است یک فرصت برای کاهش اندازه کیست و مهار رشد مجدد داشته است.

اگر شما هر گونه کمک در درمان PKD نیاز دارید و یا می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب چینی Osmotherapy، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا به طور مستقیم mesaje ترک، ما با همه چیز yudarle خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نگاهی به میکرو چینی پزشکی Osmotherapy هنگامی که زمان می تواند اجرا

نگاهی به میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند Funcionar¿Toma هنگامی که زمان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy چه مدت می تواند کار می کند؟ میکرو - طب چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از داروهای گیاهی چینی، اثر قابل توجهی برای درمان بیماری کلیه. اما همانطور که همه ما می دانیم، طب چینی طب غربی متفاوت است، ممکن است بیشتر طول بکشد تا درمان بیماری کلیه است.

آیا شما را میکرو چینی پزشکی Osmotherapy چه مدت می تواند کار می کند؟

شما می دانید که این نوع از درمان درمان خارجی اعمال terapia.El است اعمال بر روی آسیب کلیه ها و دارو می تواند وارد شود directamente.Como ضایعه کلیوی درمان خارجی بدون مواد مخدر شیمیایی، بدون عوارض جانبی در بدن است.

در روز اول درمان، بیمار را به تسکین علائم مانند درد پشت، اشتها بهتر است، پر انرژی تر، غیره.با آخرین زمان، کاهش سطح خود را از کراتینین و عملکرد کلیه این درمان mejorado.Con بیمار است به جلوگیری از وقوع نارسایی کلیوی است.

به طور کلی، بیمار باید در بیمارستان برای حدود یک ماه. بعد از درمان باقی می ماند (اگر بیماری کلیوی را بسیار شدید است نیست)، بیمار باید داروهای خانه برای تثبیت درمان است.

پزشکی ¿میکرو چینی Osmotherapy است که با درمان های اعمال می شود؟

در واقع، آن است که اغلب با درمان های دیگر ترکیب برای رسیدن به اثر بهتر جادوگر curativo.Con سایر درمان، این درمان می تواند موثر درمان بیماری های کلیوی در یک دیالیز دیگر corto.Si است که با هم استفاده می شود، نیز مفید است به سهولت عوارض جانبی ناشی از دیالیز است.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یک پیام زیر ترک، ما سعی خواهیم کرد برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه اثرات جانبی دیالیز می تواند به ارمغان بیاورد و چگونه برای جلوگیری از دیالیز

چه عوارض دیالیز می تواند به ارمغان بیاورد و چگونه برای جلوگیری از عوارض جانبی Diálisis¿Qué دیالیز می تواند به ارمغان بیاورد و چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟ به عنوان یک درمان معمول از نارسایی کلیه، دیالیز در تسکین علایم این بیماری مفید است، اما دیالیز طولانی مدت نیز بسیاری از عوارض جانبی است.

چه اثرات جانبی دیالیز می تواند به ارمغان بیاورد و چگونگی کاهش آن؟

تهوع و استفراغ

جریان مایع دیالیز باید به سرعت خلاص شدن بدن از سموم، در حالی که سر بیمار هنوز هم دارای مقدار زیادی از toxinas.Entonces، تهوع و استفراغ رخ می دهد به راحتی، شما باید دکتر یا پرستار خود را به کم سرعت دیالیز آن، اگر شما از این احساس وحشتناک رنج می برند.

BajaLow فشار خون فشار خون، یکی از عوارض جانبی شایع دیالیز کلیه، با توجه به بیش از حد معمولا به دست آوردن بین جلسات مایع دیالیز. برای جلوگیری از آن، بیماران باید کنترل مصرف مایع در زندگی روزمره.

فشار خون پایین یکی از شایع ترین عوارض جانبی دیالیز کلیه ها است، آن است که معمولا به دلیل بیش از حد مایع بین برنده جلسات diálisis.Para کمک، بیماران باید مصرف مایعات در زندگی روزمره نظارت داشته باشند.

گرفتگی عضلات muscularesDuring جلسه دیالیز، برخی از بیماران گرفتگی عضلانی، که معمولا توسط بسیاری از مایعات از دست رفته در این دوره از دیالیز کلیوی ایجاد می شود را تجربه کنند.

در طول جلسه دیالیز، برخی از بیماران گرفتگی عضلانی، که معمولا توسط بسیاری از مایعات از دست رفته در طول دیالیز کلیوی ایجاد می شود را تجربه کنند.

فوق راه مشترک برای از بین بردن عوارض جانبی از نارسایی کلیه است، اما حقیقت این است که اگر شما می خواهید به خلاص شدن از شر عوارض جانبی قطعا باید درمان منظم به جای اتخاذ چنین اقداماتی است.

برای کسب راه های موثر برای درمان نارسایی کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا می توانید در WhatsApp ارتباط برقرار کنید: +8613933056495، ما سعی کنید برای کمک با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 300 مورد نیاز به دیالیز

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 300 DiálisisSoy نیاز به یک بیمار نفروپاتی دیابتی، در حال حاضر کراتینین من 300 است و با کیفیت viada من بسیار پایین است، چون من نیاز به دیالیز را به کنترل؟ به طور کلی، پس از بیمار در مرحله نهایی بیماری کلیوی کاهش یافت، دیالیز در demanda.Pero شود در صورتی که بیمار علائم بسیار، دیالیز می تواند در پیشبرد را دارد.

آیا نفروپاتی دیابتی withthe کراتینین 300 است به دیالیز؟ از بالا ما می توانید مطمئن شوید که باید بیمار به دیالیز را یا نه است تحت تأثیر عوامل زیادی است، بنابراین ما می توانید آنها را تقاضا نیست به تنها در دیالیز بستگی دارد که سطح کراتینین آنها. در یک کلام، که آن را به هنگامی که به دیالیز می آید، بیمار باید تصمیم را با توجه به شرایط خود آنها.

از این رو ما می توانید مطمئن شوید که اگر بیمار باید دیالیز را یا نه توسط عوامل بسیاری تحت تاثیر قرار، بنابراین ما نمی توانیم به دیالیز نیاز تنها در سطح خود را از creatinina.En کوتاه، بستگی دارد که آن را به زمانی که به دیالیز می آید، بیمار باید تصمیم با توجه به شرایط خود را.

آیا گزینه برای درمان نفروپاتی دیابتی با کراتینین 300 بدون دیالیز وجود دارد؟

در واقع، برخی دیگر از برای درمان نفروپاتی دیابتی با کراتینین 300 وجود ندارد.

کراتینین 300 در حال حاضر آگاه اسپات 3 بیماری کلیه است، که یک گام حیاتی است. در این مرحله، کلیه های آسیب دیده می شود، که کلیه های آسیب دیده ترین جای necrosis.Así است که ما می توانیم برخی از راه برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده و حفاظت از دلوس کلیه استراحت، پس ما می توانیم بیماران با کمک به پیدا کردن کراتینین 300 برای جلوگیری از دیالیز.

چه نوع درمان می تواند کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز؟ میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و تکنولوژی مدرن بالا، آن است-شده است ثابت می شود یکی از بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. این می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از کلیه ها علاوه بر باقی مانده از آسیب های ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و بزرگ رگهای خونی.

میکرو - چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یک ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و تکنولوژی مدرن بالا، که ثابت کرده است که یکی از بهترین درمان برای درمان بیماری renal.Se می تواند کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از کلیه باقی مانده توسط ضد - التهاب، ضد - انعقاد، ضد - ترومبوز و گسترش عروق خونی.

با کمک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، نفروپاتی دیابتی با کراتینین 300 می تواند یک شانس برای جلوگیری از diálisis.Si شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا هر گونه کمک نیاز در درمان نفروپاتی دیابتی، لطفا ترک یک پیام به ما، همچنین می توانید ایمیل ارسال کنید به enfermedad-renal@hotmail.com~~V دکتر آنلاین ما می توانید سعی کنید برای کمک به همه چیز ممکن است.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علت کراتینین افزایش 3.1-3.6 در یک زمان کوتاه چیست

علت کراتینین افزایش 3.1-3.6 در کوتاه tiempoQué باعث افزایش کراتینین 3.1-3.6 در یک زمان کوتاه چیست؟ در واقع، عفونت و تب ممکن است به افزایش کراتینین سرم اختصاص داده شده، اما عوامل اصلی که به جای کلیه ها آسیب دیده باید از علت را ندارد.

چرا کلیه ها آسیب دیده می توانید کراتینین 3.1to 3.6 در یک زمان کوتاه افزایش می دهد؟

مطمئن شوید، کراتینین اتلاف سوخت و ساز بدن عضلانی و فیلتر شده از طریق گلومرول کلیه های ما و سپس منتشر شده توسط گلومرول آسیب دیده orina.Si و GFR (عملکرد فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این ضایعات است از سمت چپ است، پس از آن این سموم آن را در خون باقی می ماند، است که به همین دلیل کراتینین سرم بالا نشان می دهد.

در واقع، کلیه نقش مهمی در حفظ کاغذ تعادل بدن را، به طوری که پس از آنها زخمی شدند، بسیاری از علائم رخ داده است، و افزایش کراتینین یکی از آنها است.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا؟

از موارد فوق، ما می دانیم که سطح بالای کراتینین است آسیب کلیه ایجاد می شود، بنابراین اگر ما آن را کاهش، ما باید کلیه ها آسیب برساند تعمیر.

میکرو - Osmotherapy پزشکی چینی به عنوان یکی از بهترین و شناخته شده پزشکی چینی اثر قابل توجه در درمان بیماری renal.Por ضد - التهاب، ضد - ترومبوز، ضد - لخته شدن خون و گسترش عروق خونی، کلیه ها آسیب دیده تعمیر می توانید و محافظت از آنها را از آسیب adicional.Con کمک از این درمان، تمام علائم ناشی از بیماری کلیه، از جمله سطح بالای کراتینین یک به یک ناپدید شد.

برای بیماران مبتلا به کراتینین سرم 3.6 کلیه ها حد متوسط ​​آسیب دیده، به عنوان مثال، آنها در مرحله 3 بیماری کلیه، که می تواند با درمان به موقع از چینی Osmotherapy میکرو پزشکی معکوس می باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما شما با همه چیز ممکن است کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

تفاوت بین درمان طب چینی و طب غربی به درمان بیماری های کلیه

تفاوت بین درمان طب چینی و طب غربی برای درمان بیماری Renal¿Sabes که تفاوت بین درمان طب چینی و طب غربی برای درمان بیماری کلیه در آن بسیار دشوار است برای درمان بیماری کلیه درمان efectivos.Sin به موقع و در عین حال آن را هنوز هم تفاوت های بسیاری بین طب چینی و طب غربی، به عنوان تفاوت آموزش طب چینی و طب غربی برای درمان بیماری های کلیوی؟

طب غربی

در بخش غربی کشور اغلب از هورمون و یا داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی برای کنترل واکنش سیستم ایمنی استفاده کنید، پس از آن بدن ما متوقف می شود تولید آنتی ژن های پیچیده - آنتی بادی تولید antes.Luego آنتی ژن - - anticuerpo.Pero می توانید آنتی ژن آنتی بادی تمیز نیست تبدیل خواهد شد آنتی بادی و از بین بردن کلیه شما. بنابراین شما می توانید با استفاده از داروهای سرکوب کننده ایمنی را متوقف کند. معمولا، بیماری های کلیوی توسط رسوب پاسخ های التهابی ایمنی بدن ایجاد می شد - albúmina.Entonces آسیب دیده توسط رسوب کمپلکسهای ایمنی و یا آلبومین در کشورهای غربی riñón.En کلیه، مهارکننده های ACE یا ARBs هستند دارو برای کنترل گلومرول استفاده فشار داخلی است.، اما شما می توانید کلیه تمیز نیست و می تواند سلول های کلیه های آسیب دیده تعمیر.

طب چینی

در چین، ما با استفاده از طب چینی به ترویج گردش خون و از بین بردن estancamiento.Las گیاهان چینی می تواند به طور مستقیم به کلیه از طریق shenshu طحالی نفوذ کرده و همراه با پیچیده ایمنی، را می توان تقسیم و تخلیه از body.Besides ، طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون به کلیه ها، که پیچیده ایمنی و ماتریکس خارج سلولی است که باعث alta.Entonces فیبروز کلیوی می تواند داده شود ما می تواند بهبود CCR GFR سطح و عملکرد کلیه.

در کوتاه مدت، طب غربی می تواند علائم و نشانه های بیماری کلیه در یک زمان کوتاه از بین بردن کلیه می تواند به حل مشکل شکل ریشه آن است. بنابراین اگر شما می خواهید برای دریافت یک اثر درمانی بهتر، آنها باید بستگی دارد نه تنها uno.Si شما نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، می توانید یک پیام را به ما ترک، همچنین می توانید پست الکترونیکی به بیماری کلیوی ارسال @ hotmail.com، ما همه چیز ممکن است خمیر مایه.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری کلیوی با سطح کراتینین 2.8 که درمان باید در حال حاضر

بیماری کلیوی با سطح کراتینین 2.8 که درمان یک بیمار باید بیماری کلیوی ahoraSoy را، آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین من 2.8 است، اما هیچ علائم دیگر obvio.¿Quiero می دانم که من باید در حال حاضر درمان را؟

سلام آقا، شما می دانید، کراتینین خود را فقط در حال حاضر است بیماری کلیوی مرحله 3 او، بیماری کلیوی مرحله اساسی است که بوده است. در این مرحله، شما هیچ کدام از نشانه های ناراحتی فیزیکی ندارد، در حالی که پشت خود را لطمه می زند، ممکن است خستگی یا ضعف های گاه به گاه است. پیشرفت این بیماری بسیار کند است در اوایل، بنابراین شما احتمالا به هیچ حس ندارد، اما با یک زمان طولانی است، یک بمب در بدن شما را به منفجر شدن در هر لحظه چرا که کلیه خود را یک بار در حال حاضر آسیب دیده بود وجود دارد جدی گرفتن سرد یا عفونت، این بیماری به سرعت به مرحله (مرحله نارسایی کلیوی: دیالیز) پیشرفت خواهد کرد. شما می توانید این مورد را به عنوان یک شکاف در دیوار ظاهر شد، با وجود آن که هنوز هم در دسترس است، اما اگر نرم افزار تعمیر نیست، می تواند در هر زمان سقوط.

بنابراین پیشنهاد می کنم یک راه برای درمان بیماری خود، به دلیل این بیماری هنوز در دوره اولیه و کلیه بافت های آسیب دیده به طور کامل نیست، بنابراین آن را آسان تر برای درمان است و هزینه بسیار alto.Mientras ندارد اگر تنها بدون درمان بدتر مناسب، اما مقدار زیادی از پول است، اما می توان آن را درمان می شود.

بهترین درمان برای درمان بیماری کلیه چیست؟

در واقع، طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از نوآوری طب سنتی چینی است، بیماری کلیوی می تواند با خیال راحت و کارآمد درمان می شود. با کمک از این درمان، بیمار مبتلا به بیماری کلیوی سطح کراتینین 2.8، شما می توانید شانس خود را برای بازگشت به زندگی عادی، حداقل، می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی کنید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک پیام را به enfermedad-renal@hotmail.com را ترک کنند، ما سعی می کنیم برای کمک به همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

GFR CKD 3 و 43 برخورد با کمک طب چینی

GFR CKD 3 و 43 برخورد با کمک طب چینی Osmotherapy China¿La پزشکی می تواند GFR CKD 3 و 43 را درمان کرد؟ البته بله، طب چینی گزینه خوبی برای درمان بیماری کلیه است. اگر درمان زود، این بیماری در آینده پیشرفت و بیماران می توانند زندگی عادی زندگی می کنند. آیا شما سوالی دارید؟ شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت، آن است که در حال حاضر رایگان.

GFR CKD 3 و 43 چیست؟

این ارزیابی نشان می دهد که آسیب متوسط ​​riñones.Es حیاتی به درمان به موقع برای جلوگیری از بدتر شدن بیماری و یا حتی نقطه نارسایی کلیه معکوس وجود داشته است.

tratameiento طبیعی میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند GFR CKD 3 و 43 mejoralmente درمان

این است که در بیش از 20 سال تجربه در درمان بیماری کلیوی بر اساس، کارشناسان در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری را توسعه داده اند تعدادی از درمان های طبیعی به نام هفت درمان TCM.

منابع دخیل در این درمان شامل انما دهان کمپرس گرم، درمان، چرخه درمان، حمام کامل، حمام پا، فتیلهگذاری، و natural.Depende پزشکی هر فرد دارای وضعیت بیماری منحصر به فرد، یک یا بیشتر از این گزینه ها خواهد بود انتخاب به شکل یک برنامه درمانی جامع است.

روش های درمانی چینی می تواند کار را برای متوقف کردن وخامت بیشتر از عملکرد کلیوی، بهبود گردش خون، تعمیر نارسایی کلیوی از سلول های ذاتی و قابل توجهی ارتقاء عملکرد کلیه است.

خوب، اگر شما هنوز هم این بیماری مشکل کلیه دارند و یا نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به طور مستقیم ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانم عملکرد کلیوی بهبود در کلیه 23

چگونه می تواند عملکرد کلیه 23 در شکست را بهبود ببخشید RenalSoy یک بیمار از نارسایی کلیه، و توسط بیماری های کلیوی 10 سال، در حال حاضر من عملکرد کلیه وجود دارد تنها 23، کیفیت زندگی من روز بسیار پایین .هر من بسیار ناامید هستم رنج می برد، ¿ چگونه من می توانم عملکرد کلیه را بهبود بخشد، می تواند به شما کمک کند؟ با تشکر از شما.

سلام، آقا، برای اولین بار نگران نباشید، من شما را با من تمام شرایط ممکن .Tu بیماری کلیوی کمک کند در حال حاضر در مرحله بحرانی، با کمک درمان به موقع، کراتینین خود را می توان به تدریج کاهش می یابد، هنوز هم یک فرصت عالی برای صرفه جویی در است خود کلیه ها. اما در حال حاضر عملکرد کلیه خود را 23 است، اگر تا 15 recude، باید شروع به دیالیز است. هنگامی که شما شروع دیالیز بسیار دشوار خواهد بود برای تعمیر عملکرد کلیه است.

چه درمانی در درمان بیماری کلیه موثر است؟

شما می دانید، ریشه دلیل کاهش بلند مدت خود را کراتینین و وضعیت هیپوکسی ایسکمی کلیوی، خون و اکسیژن به سلول های کلیه را ناکافی هستند است، به طوری که بخشی از نکروز سلول اسکلروز و کلیه خود را که عملکرد کلیه کاهش می یابد.

با این حال، طب گیاهی چینی اثر بهتری در کاهش کراتینین و بهبود عملکرد کلیه. به عنوان طب چینی یک نوع از درمان های طبیعی از گیاهان مختلف و پوسته های حشرات است، بنابراین شما می توانید بیماری کلیوی را درمان. علاوه بر این، کلیه کارخانه شراب سازی عمده برای از بین بردن انواع سموم و مواد زائد از سوخت و ساز بدن، بنابراین اگر شما به بیماری کلیه از طریق طب غربی، صدمه به کلیه دوم درمان است.

میکرو - osamoterapia طب چینی به عنوان یک نوآوری از طب سنتی چینی، اثر فوق العاده از افزایش گردش خون در سراسر بدن، جریان خون و رگ های خونی گشاد می شوند، می تواند تغذیه و خون بیشتری ارائه به سلول های بافت کلیه، سپس عملکرد کلیه خود را می توان با ریشه بهبود یافته است. به تدریج، این سلولهای کلیه را می توان بهبود یافته و کار خواهد کرد más.Ese کلیدی برای کاهش کراتینین خود را به بازگشت به محدوده نرمال و حفظ بدون راه عود پایدار است.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک به طور مستقیم با دکتر آنلاین ما mesaje می تواند به شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار با کلیه بیماری PKD چگونه ما می تواند کمک
بیمار با کلیه بیماری PKD چگونه می تواند بیمار مبتلا به بیماری کلیوی PKD Ayudarla¿El چگونه ما می توانیم به او کمک کند؟ او یک بیماری کلیوی politiquística بیمار، آن است که 62 سال، سطح کراتینین او در حال حاضر 4.7 .Its علائم بی اشتهایی، از دست دادن وزن، گرفتگی عضلانی و احساس بسیار cansada.Y او دارای فشار خون و دارو او را برای دیابت و کلیه توسعه یافته ahora.Por لطفا، ما در اسرع وقت نیاز انباشت خود را.
با توجه به توضیحات خود را، سطح کراتینین 4.7 خود است، باعث شده است که فیلترینگ، در حال حاضر او وارد شده است مرحله 4 بیماری کلیوی مزمن کلیه است. فشار خون بالا، از دست دادن اشتها، کاهش وزن، خستگی، علائم این مرحله هستند. اما نگران نباشید، این مرحله این است که هنوز در مرحله برگشت پذیر است.
چه درمانهایی برای بیماران با بیماری کلیوی PKD مفید هستند؟
در واقع، تنها یک یا دو نوع درمان به اندازه کافی برای کمک به او نیست. در حال حاضر شما نیاز به یک درمان سیستمیک:
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به مهار رشد کیست.
گیاهان دارویی پزشکی چینی خوراکی، حمام درمانی، ماساژ، طب سوزنی و فتیلهگذاری به ترمیم سلول های آسیب دیده خود را گلومرولی و بهبود عملکرد کلیه.
به علاوه Maikangheji sanqifen به بهبود تعادل ایمنی خود را.
در کوتاه مدت، با کمک درمان سیستمیک، بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است به خوبی contralado و می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و پیوند کلیه زندگی می کنند.
همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ژنتیکی، که قابل درمان نیست، اما می تواند بیماران که رنج می برند به یک شانس برای مانند یک فرد عادی با درمان مناسب زندگی کمک کند.
اگر شما علاقه مند در درمان سیستمیک PKD و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت با این بیماری، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا به طور مستقیم menseje را ترک کنند، ما سعی می کنیم برای کمک به همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما ممکن است دیالیز برای بیمارانی که یک ماه گرفته اند لغو

شما ممکن است دیالیز برای بیماران که mes¿Es به خنثیسازی دیالیز برای بیماران که یک ماه گرفته اند گرفته اند ممکن است لغو کنید؟ همانطور که همه ما می دانیم که کلیه است مهم ترین عضو دفعی است از تعداد زیادی مویرگ تشکیل شده است، همچنین یک بدن با حساسیت قوی، پس از آن دارای میل ترکیبی قوی برای inmune.Una پیچیده هنگامی که کلیه اشتباه است، آن فرود تابع gradualmente.Entonces، دیالیز ادعا برای کمک به کلیه ها به کار.

چرا عملکرد کلیه را کاهش می دهد؟

از آنجا که سلول های کلیه در شرایط کم اکسیژن ایسکمیک پیدا شده است و می تواند توابع مربوطه خود را انجام نمی، منجر به بسیاری از مواد مضر تجمع در خون paciente.Con بسیاری از مواد سمی در خون بیمار، فقط خود را کلیه ها، بلکه ارگان های دیگر خود را به تدریج آسیب دیده خواهد شد.

آیا ممکن است برای خنثیسازی دیالیز برای بیماران که یک ماه را گرفته اند؟

بیمار که دیالیز در ماه هنوز شانس را به خلاص شدن از شر دیالیز داشته باشد. به خصوص، بیماران مبتلا به تولید ادرار طبیعی است و هیچ علامت آشکاری و جدی در بدن شما.

به طور کلی، به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، اگر شما در دیالیز در حال حاضر، شما بهتر است سعی کنید بهترین خود را به خلاص شدن از شر است.

چه درمان می تواند به بیماران کمک به خلاص شدن از شر دیالیز نارسایی کلیه؟

من پیشنهاد می کنم میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یک نوع نوآوری طب سنتی china.Con کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند ممکن است فرصتی برای یک زندگی بهتر بدون دیالیز گرفتن .

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com~~V به طور مستقیم یا ترک پیام ارسال کنید، ما سعی کنید برای کمک با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برای بیماران با عملکرد کلیوی می توانید 43٪ جلوگیری از دیالیز

برای بیماران با عملکرد کلیوی می تواند به بیماران Diálisis¿Para 43٪ مبتلا به نارسایی کلیه جلوگیری می توانید دیالیز جلوگیری از؟ همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین راه برای از بین بردن علائم نارسایی کلیه، همچنین برخی از اثرات secundarios.Pero مردم امروز با کیفیت زندگی مربوط را، پس از آن شما می خواهید برای برخی از درمان های دیگر که نگاه امن تر و کارآمد تر.

آیا هیچ راهی برای کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد؟

در گذشته، پیوند کلیه تنها راه برای جایگزین diálisis.Pero امروز، با تکنولوژی پزشکی در حال توسعه است، کارشناسان اختراع کرده اند یک سری بر اساس طب سنتی چینی است که می تواند کمک به جلوگیری از درمان دیالیز، به خصوص میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، اثر فوق العاده هستند وجود دارد، اما شرط این است که بیمار باید درمان را قبل از کلیه های خود را به طور کامل شکست.

آیا بیماران کلیوی با عملکرد 43٪ می توانید دیالیز جلوگیری از؟

شکست در واقع، پس از آن که نکروز بافت کلیه از آن خواهد شد نمی توان به راحتی تعمیر. این است که، به عنوان بافت کلیوی هستند نکروز نیست، می توان با درمان زود هنگام تعمیر.

بیماران مبتلا به کلیه عملکرد 43٪، اگر چه کلیه خود را در برخی از خاص آسیب دیده، اما نه کاملا آسیب دیده، بنابراین شما هنوز هم یک شانس برای بهبود عملکرد کلیه و محافظت از کلیه باقی می ماند و می تواند کیفیت زندگی را افزایش می دهد داشته باشد.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه یا علاقه مند به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می باشد، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ممکن است پیام به طور مستقیم دکتر ما را ترک کنند، آنلاین می تواند به شما کمک کند در 24 ساعت، در پایان، از شما سپاسگزارم که وقت خود را.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

FSGS: دیالیز خارج از میکرو چینی پزشکی Osmotherapy کمک گرفتن

FSGS: من ترک دیالیز با میکرو چینی پزشکی osmoterapiaSoy یک بیمار از FSGS راهنما، من رنج می برم FSGS 13 سال، در حال حاضر من سطح کراتینین 6 در دیالیز، من می دانم که با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، اگر من می توانم در دیالیز رفت؟

سلام آقا، من متاسفم برای بیماری خود هستم، ما بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیه در چین، ما تمایل از 25 سال تجربه در درمان بیماری های کلیوی آن را شامل درمان FSGS.Estoy بسیار خوشحال به کمک.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان در بیمارستان ما است. این است که توسط کلیه کارشناسان ما برای بیش از بیست سال مطالعه و تمرین clínicas.Como توسعه نوآورانه از طب سنتی چینی را اختراع کرد، آن را یک برنامه خارجی از طب طبیعی بدون عوارض جانبی است.

برای بیماران تنها با شروع دیالیز برای یک مدت طولانی و یا حتی خروجی ادرار نیست، امید زیادی برای کاهش تکرار دیالیز و یا حتی خلاص شدن از شر این درمان.

بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی از سراسر جهان که به دست آورده اند اثرات درمانی رضایت بخش توسط طب میکرو چینی Osmotherapy وجود دارد. علاقه مند به دانستن بیشتر در مورد عروسی موفق؟ لطفا یک پیام در زیر را ترک کنند. ما بسیار خوشحالیم که برای به اشتراک گذاشتن داستان های الهام بخش برای بهبود بهتر خود را. مراقبت لطفا!

بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در سراسر جهان که اثر خوب به کمک میکرو چینی پزشکی Osmotherapy اگر شما علاقه مند در درمان ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد دست یافته اند وجود دارد، شما می توانید E-lectronic ارسال tambein به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا شما می توانید پیام را ترک به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هیچ روش درمانی برای درمان FSGS دیالیز با کراتینین 6.8

هیچ روش درمانی برای درمان FSGS با کراتینین درمان 6.8¿Hay دیالیز برای درمان FSGS در کراتینین 6.8 دیالیز؟ در واقع، این وضعیت بسیار این نقطه peligrosa.En، ​​درمان فوری برای کاهش سطح بالای کراتینین مورد نیاز است جلوگیری از آسیب تشدید کلیه است.

علت علت FSGS در کراتینین 6.8 دیالیز چیست؟

دیالیز به عنوان یک درمان جایگزین کلیه به، در نظر گرفته به جای عملکردهای مهمی از کلیه ها، مانند از بین بردن محصولات شناخته شده desecho.Sin اما این بیماران ممکن است درمان با تجربه افزایش کراتینین، به علت عدم این درمان اغلب به تدریج رو به وخامت گذاشته renal.Sin درمان یا نه عمل به طور موثر کنترل، شرایط ممکن است بدتر شود

یک درمان جایگزین برای laFSGS دیالیز با کراتینین 6.8 چیست؟

انتخاب طبیعی به عنوان آلودگی خون شناخته شده، درمان توسعه داده شده است به منظور کاهش افزایش سطح کراتینین پس از درمان diálisis.Aparte از درمان علامتی، این است که راه حل اساسی برای از بین بردن علت ریشه مشکل - آسیب های جدی کلیه.

آلودگی خون یک رویکرد جامع است که ترکیبی از روش های پیشرفته تصفیه خون و طب سنتی چینی (TCM) recursos.A از طریق تمام مواد سمی از بدن تمیز است، می توانید تعمیر عملکرد کلیه باقی مانده L محافظت سلول ها و بافت، عملکرد کلی کلیوی خواهد شد تا حد زیادی بهبود medida.Cuando ویژگی آیا بهتر به تدریج، سطح کراتینین بالا را می توان به طور طبیعی نرمال.

اگر بیمار می تواند آلودگی خون FSGS در اسرع وقت، آن را امید فراوانی دارد برای جلوگیری از درمان یا ترک diálisis.¿Quiero کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های ما؟ لطفا ایمیل به sjzhospitalrenal @ هاتمیل ارسال com. یا شما می توانید پیام به طور مستقیم را ترک کنند، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هیچ روش درمانی برای درمان FSGS دیالیز با کراتینین 6.8

هیچ روش درمانی برای درمان FSGS با کراتینین درمان 6.8¿Hay دیالیز برای درمان FSGS در کراتینین 6.8 دیالیز؟ در واقع، این وضعیت بسیار این نقطه peligrosa.En، ​​درمان فوری برای کاهش سطح بالای کراتینین مورد نیاز است جلوگیری از آسیب تشدید کلیه است.

علت علت FSGS در کراتینین 6.8 دیالیز چیست؟

دیالیز به عنوان یک درمان جایگزین کلیه به، در نظر گرفته به جای عملکردهای مهمی از کلیه ها، مانند از بین بردن محصولات شناخته شده desecho.Sin اما این بیماران ممکن است درمان با تجربه افزایش کراتینین، به علت عدم این درمان اغلب به تدریج رو به وخامت گذاشته renal.Sin درمان یا نه عمل به طور موثر کنترل، شرایط ممکن است بدتر شود

یک درمان جایگزین برای laFSGS دیالیز با کراتینین 6.8 چیست؟

انتخاب طبیعی به عنوان آلودگی خون شناخته شده، درمان توسعه داده شده است به منظور کاهش افزایش سطح کراتینین پس از درمان diálisis.Aparte از درمان علامتی، این است که راه حل اساسی برای از بین بردن علت ریشه مشکل - آسیب های جدی کلیه.

آلودگی خون یک رویکرد جامع است که ترکیبی از روش های پیشرفته تصفیه خون و طب سنتی چینی (TCM) recursos.A از طریق تمام مواد سمی از بدن تمیز است، می توانید تعمیر عملکرد کلیه باقی مانده L محافظت سلول ها و بافت، عملکرد کلی کلیوی خواهد شد تا حد زیادی بهبود medida.Cuando ویژگی آیا بهتر به تدریج، سطح کراتینین بالا را می توان به طور طبیعی نرمال.

اگر بیمار می تواند آلودگی خون FSGS در اسرع وقت، آن را امید فراوانی دارد برای جلوگیری از درمان یا ترک diálisis.¿Quiero کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های ما؟ لطفا ایمیل به sjzhospitalrenal @ هاتمیل ارسال com. یا شما می توانید پیام به طور مستقیم را ترک کنند، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا دیالیز است بهترین درمان برای درمان نارسایی کلیه نیست

چرا دیالیز است بهترین درمان برای درمان دیالیز Renal¿Por شکست است بهترین درمان به درمان نارسایی کلیه؟

وجود دارد سه نوع از سلول های ذاتی کلیه در بدن ما: سلول های نکروتیک، سلول ها و سلول های آسیب دیده اند ایده sanas.No که سلول های نکروتیک، اما ما می تواند سلول های آسیب دیده تعمیر و محافظت از سلول های برای درمان sanas.Así، نیاز sted برای حذف تمام سموم و آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه، ترویج سیستم ایمنی بدن، پس از آن شما می توانید در نهایت بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید مدت زمان دیالیز گسترش و یا خلاص شدن از شر دیالیز.

در حالی که دیالیز و کلیه جایگزینی، شما می توانید برخی از سموم micromolecular (مانند کراتینین و اوره، و غیره) روشن است، اما هنوز به معنی و سموم macromoleculer (CYCC، HYT، IL - 6 و غیره)، هنوز هم آسیب تابع renal.Por که، بیماران زیادی با دیالیز طولانی کلیه رنج می برند. روز خود را کوچک و حتی از دست داده تمام عملکرد کلیه، ادرار کمتر و کمتر خواهد بود، حتی بدون ادرار.

آیا درمان های جایگزین دیالیز وجود دارد؟

تعداد بر اساس درمان سنتی طب چینی، اثر خوبی برای درمان نارسایی کلیه، به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده وجود دارد، هفت نوع مختلف از درمان درمان، حمام پا، درمان با حمام کامل وجود دارد، کمپرس گرم، فتیلهگذاری درمان، درمان خوراکی از طب چینی و درمان، چرخه انما.

آن را با دیگر روش های درمانی همکاری می تواند عملکرد کلیه به تدریج بهبود، بنابراین بیماران می توانند دیالیز اجتناب کنند.

اگر شما علاقه مند در درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال

و یا شما همچنین می توانید در WhatsApp ارتباط برقرار کنید: + 8613933056495، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان عملکرد کلیوی با 33٪ در FSGS

چگونه برای درمان عملکرد کلیوی با 33٪ در 33٪ FSGS¿Cómo درمان عملکرد کلیه در FSGS؟ به طور کلی، یک بار مردم FSGS، عملکرد کلیه خود را پایین بیمار با 33 درصد از عملکرد کلیه است gradualmente.Para، خود را بیماری در مرحله 3 کاهش یافته است، تقریبا مرحله 4 بیماری renal.Si می خواهید برای کاهش بیماری خود را، شما باید درمان oportuno.Why FSGS اتفاق افتاده است؟

چرا اتفاق افتاد FSGS؟

سیستم ایمنی بدن شما به اندازه کافی برای جلوگیری از مهاجمان خارجی مانند جرم باکتری، آنتی ژن virus.Cuando به بدن شما و بدن خود را آنتی بادی تولید برای مبارزه با آنتی ژن های بسیاری، و در طول این دوره، تا حد زیادی پیچیده می تواند ایمنی بدن تولید و وارد گردش خون از sangre.Cuando کلیه جریان خون از طریق این پیچیده ایمنی را می توان در حلقه مویرگ های گلومرولی سپرده و باعث آسیب به سلول های epiteliales.Las سلول های اپی تلیال آسیب دیده در میوفیبروبلاست تولید ام اس گلومرولی و پس از آن شروع روند renal.How فیبروز برای درمان FSGS؟

چگونه برای درمان lafunción کلیه با 33٪ در FSGS؟

در واقع، که آن را به شکل این بیماری می آید، درمان نقطه توصیه من clave.Aquí درمان برای درمان FSGS.Te شما اطمینان دهم که با کمک این بیماری مفید است، عملکرد کلیوی می تواند بهبود یافته به تدریج

سلول های بنیادی با هدف تعمیر کلیه آسیب دیده، بهبود عملکرد کلیه و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی بدن humano.Incluye شش مرحله، هر مرحله دارای هدف روشن خود را دارد. طب سنتی چینی نقش مهمی برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بازسازی سیستم ایمونوتراپی inmune.Ahora شده است در نقش بالینی مورد استفاده قرار دارد.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان FSGS، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما سعی خواهد کرد برای کمک به همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین دیابت 4.7 است که باید شروع دیالیز من

کراتینین دیابت 4.7 است که باید شروع کنم دیالیز "سلام، docotor، در حال حاضر کراتینین من 4.7 مبتلا به دیابت است، زمانی که باید دیالیز را شروع کنم؟ در پاسخ به این مشاوره، ما تجزیه و تحلیل و ارائه abajo.Leer یا چت آنلاین با دکتر ما، شما می توانید کمک رایگان.

سلام، آقا، دارای consulta.Estoy خود را بسیار غم انگیز به شنیدن تشخیص خود را از کراتینین 4.7 با diabetes.La زیر است پیشنهادهای ما برای referencia.Creatinine اتلاف عضلات است. به طور معمول، آن را باید از طریق کلیه ها در ادرار تخلیه می شود. با این حال، زمانی که کلیه خود را به خوبی کار نمی کند، این ضایعات می تواند مرخص کردن، پس از آن تجمع در جریان خون.

کراتینین اتلاف músculos.Normalmente باید توسط کلیه به orina.Sin پاک اما زمانی که کلیه ها به خوبی کار نمی کند، این از دست دادن نمی تواند مرخص شود، به طوری که در جریان تجمع خون است.

وضعیت فعلی او این است که کراتینین 4.7 مبتلا به دیابت است، ایالات که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی شدید با درمان renal.Sin توسعه کاهش عملکرد، شما باید به انجام دیالیز برای زنده ماندن.

با این حال، اگر شما می توانید درمان به موقع و موثر در اسرع وقت را، عملکرد کلیه خود را می تواند به شدت بهبود یافته و می تواند به جلوگیری diálisis.De به این ترتیب، شما می توانید یک زندگی عادی و یک زندگی با کیفیت بالا .در حال حاضر زندگی می کنند، با آخرین چنین درمان پزشکی اثرات درمانی Osmotherpay میکرو چینی پزشکی، از درمان های گیاهی طبیعی توسعه یافته توسط کلیه کارشناسان معروف کشور است. تجربیات بالینی بیش از بیست سال ESTA ثابت کردیم که درمان کاملا کارآمد است برای کمک به ترمیم سلول های ذاتی اختلال کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه است. برای کسب مقدمه اطلاعات بیشتر، لطفا اینجا کلیک کنید.

در حال حاضر، آخرین درمان پزشکی اثرات درمانی پزشکی مانند میکرو چینی Osmotherapy از درمان های گیاهی طبیعی توسعه یافته توسط nación.Más از بیست سال تجربه بالینی نشان داده اند که این درمان بسیار موثر است برای کمک به ترمیم سلولهای است نارسایی کلیه و بازیابی renal.Aprender دقیق تر تابع مقدمه.

بسیاری از بیماران در سراسر جهان زندگی عادی با کمک میکرو چینی پزشکی osmoterapia.Si شما علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد داستان های خود را به دست آورد می کرده اید، لطفا می توانید ایمیل ارسال یا sjzhospitalrenal@hotmail.com ترک پیام در بخش siguiente.Encantado به اشتراک گذاری اطلاعات و inspiración.Gracias برای وقت خود را.



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانید GFR من 20 مبتلا به بیماری کلیوی دیابتی را افزایش می دهد من

چگونه می توانید GFR من 20 با بیماری کلیه DiabéticaMi GFR، افزایش دهم 20 است، و من به بیماری کلیوی دیابتی، چگونه برای افزایش تعداد انگشت شماری GFR من؟ برای یک فرد مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت و GFR 20، هیچ درمانی وجود دارد، اما درمان های طبیعی می تواند به افزایش عملکرد کلیه و برای جلوگیری از پیشرفت بیماری کمک کند.

زمانی که کلیه ها آسیب دیده و GFR به شدت کاهش می یابد 20.Esto معنی مواد زائد و سموم شروع به تجمع در جریان sanguíneo.Cuando کلیه ها قادر، تنها گزینه های دیالیز یا trasplante.Remedios که می تواند افزایش gfr20 کمک مبتلا به نفروپاتی دیابتی و جلوگیری از نارسایی کلیه عبارتند از:

که 1.HierbasHerbs حمایت از عملکرد کلیه شامل ریشه قاصدک، کمک می کند که کلیه از بین بردن ضایعات سمی، و قره قاط، که می تواند به بیماری های کلیوی، و همچنین دستگاه ادراری جلوگیری و عفونت کلیه را درمان کنند. گون از گیاهانی است که غالبا به بهبود سلامت و عملکرد کلیه ها است. طلا می تواند دارویی برای درمان بیماری های گرفته شده کلیه و اختلالات. ریشه باباآدم، برگ و میوه ها دارو اعمال شده به درمان طیف گسترده ای از بیماری از جمله کلیه و سیستم ادراری مشکلات.

گیاهان که عملکرد کلیه پشتیبانی می کنند عبارتند ریشه قاصدک، کمک می کند که کلیه ها به حذف زباله های سمی و قره قاط، که می تواند بیماری کلیوی را درمان و جلوگیری از عفونت های دستگاه کلیه و urinario.Astragalus گیاه که غالبا به بهبود سلامت و عملکرد riñones.Goldenrod می توانید دارویی برای درمان بیماری ها و اختلالات را renales.La ریشه باباآدم، برگ و میوه می دارویی برای درمان طیف گسترده ای از بیماری های مانند مشکلات سیستم کلیوی اعمال و ادرار.

2.La sangreAs آلودگی 2013، آخرین درمان برای بیماری های کلیوی درمان آلودگی خون است. طراحی و توسعه توسط کلیه کارشناسان مشهور کشور بر اساس تقریبا 30 مطالعات سال، این درمان، شده بالینی نشان داده شده در درمان مشکلات کلیوی بسیار موثر است.

از سال 2013، آخرین درمان برای بیماری های کلیوی درمان خون contaminación.Desarrollado توسط کارشناسان مشهور در این کشور به کلیه بر اساس نزدیک به 30 سال مطالعه، این درمان بالینی بسیار موثر در درمان ثابت مشکلات کلیوی است.

در درمان دیابت با GFR 20، این درمان می تواند کار برای از بین بردن مواد مضر در بدن، جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه، احیای ظرفیت برای خود - شفا و بازگرداندن عملکرد کلیه است renal.Si در این درمان، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما می تواند با همه ممکن رایگان کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 | نظرات ()