نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در تست های آزمایشگاهی، نیتروژن اوره خون (BUN) استفاده شده است تا منعکس کننده سطح اوره در sangre.Si بالاتر از حد طبیعی است، ممکن است توسط دست دادن آب بدن، مصرف بیش از حد پروتئین، بیماری های کلیوی ایجاد می شود، و به همین ترتیب sucesivamente.En این وضعیت، بیماران باید از یک رژیم غذایی سالم نمودار BUN بالا را دنبال کنید.

تولید نیتروژن اوره خون

نیتروژن اوره خون محتوای نیتروژن اوره است، محصول ترمینال از سوخت و ساز بدن از مقدار proteínas.La از مصرف پروتئین می تواند سطح BUN لحظه ای تحت تاثیر قرار دهد، اما به طور معمول، کلیه ها می تواند اوره بیش از حد بدن از بین بردن برای حفظ تعادل از تولید اوره و excreción.Por محدوده سطح BUN بنابراین طبیعی است از 9 تا 20 mg / dl بود.

با توجه به این روند، در اینجا برخی از پیشنهادات خود را برای رژیم غذایی خود را نمودار مستی بالا است.

مرحله 1: یک رژیم غذایی کم پروتئین بخورید

از آنجا که اوره از پروتئین تولید پروتئین محدود ممکن است از شکل گیری اوره که می تواند به کاهش سطح بالایی از BUN تا حدودی و کاهش بار بر روی riñones.Sin کمک به کاهش اما محدودیت باید در حد متوسط اگر اینکار را نکنید، رژیم غذایی کم پروتئین، ممکن است سوء تغذیه، ریزش مو، خستگی و problemas.Por دیگر بنابراین القاء، برای تعیین مقدار پروتئین که شما می توانید یک روز از غذا خوردن لازم است.

مرحله 2: خوردن رژیم غذایی کم سدیم

در برخی موارد، سطح BUN به علت استرس یا فشار بیش از حد aguda.Una رژیم غذایی کم سدیم می تواند کمک به کنترل فشار خون بالا و کند کردن پیشرفت از آسیب renal.Un کنترل به خوبی از فشار خون خوب است سطوح BUN برای مدیریت.

مرحله 3: نوشیدن مقدار زیادی مایعات

اگر سطح بالایی از BUN توسط دست دادن آب بدن ایجاد می شود، بیماران نیاز به نوشیدن مقدار زیادی مایعات و یا آب را به hidratado.Sin اقامت بدن اما اگر سطح BUN بالا به صدمه به کلیه ها نسبت داده و بیماران می توانند ادرار به اندازه کافی تولید نمی کند هر روز، بیماران توصیه به نوشیدن مقدار مناسب از مایع است.

مرحله 4: به دنبال کم چرب و رژیم غذایی کم کلسترول

از آنجا که خطر ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی با نارسایی کلیوی، بیمارانی که مستی زیاد است به دلیل صدمه به کلیه ها باید یک برنامه از جمله dieta.Además توسعه نیز باید برای کنترل مصرف کربوهیدرات خود را افزایش می دهد.

قبل از دانستن وضعیت بیماری از بیمار در جزئیات، ما قادر به افشای لیست مواد غذایی به غذا خوردن و اجتناب از exactamente.Si برای پیشنهادات دقیق، به اینترنتی به طور مستقیم مراجعه کنید. ما خوشحال به کمک هستند.



:: برچسب‌ها: سطح BUN آلتو رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

خروجی ادرار به این معنی است که هنوز هم برخی از بیماران عملکرد کلیه است. هنگامی که بیماران کاهش شدید در ادرار، دیالیز بیشتر احتمال دارد که برای جایگزینی کلیه زمان discapacidad.Conforme سلول توصیه می شود عبور می کند، برخی بیماران دیالیزی هنوز orina.Es تولید طبیعی؟

مقدار کل خروجی ادرار در 24 ساعت است، یک شاخص بیماری renal.Cuando بیماران هیچ خروجی ادرار، به این معناست که این بیماران تقریبا در تمام بافت ها از funcionando.Entonces کلیه از دست داده اند، در حالی که بیماران ادرار کردن را متوقف کرده اند تعیین اینکه آیا بیماران این فرصت را به عقب صدمه به کلیه ها است یا نیست.

اگر بیماران ادرار کردن بیش از نیم ساعت را متوقف کرده اند، غیر ممکن است برای بهبود عملکرد más.Esto کلیوی است که به علت نکروز بافت کلیوی عملکرد یک فرایند است که نیاز به یک دوره از اختراع ثبت شده به دیالیز time.When نمی باشد قادر به تولید ادرار برای مدت طولانی بدان معنی است که صدمه به کلیه ها نکروزه شده است. بنابراین، درمان می تواند pacientes.Entonces افزایش کمک به بیماری کلیوی، پیوند کلیه تنها درمان به آنها را به خلاص شدن از شر دیالیز است.

اگر بیماران دست از تولید ادرار، هنوز هم فرصت برای با riñones.Después خود را سالها تجربه بالینی زندگی می کنند، پیدا کنیم و بیماران زمان عملکرد کلیه است بالاتر از 15٪ و با ثبات، آنها می توانند دستیابی به objetivo.La این کلیدی است درمان correcto.Si در حال تجربه این مشکل را انتخاب کنید، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین در مورد وضعیت پزشکی شما detalle.Por بنابراین بگویید، او می تواند به شما کمک کند طرح درمان مناسب تعیین به کاهش تعداد دفعات دیالیز و یا حتی متوقف کند.

علاوه بر درمان های پزشکی، کلیه برنامه رژیم غذایی و شیوه زندگی دوستانه و سالم نیز می تواند به بهبود سلامت کلی pacientes.Siempre کمک، مطمئن شوید که برنامه رژیم غذایی و شیوه زندگی خود را همراه با وضعیت آن بیماری.



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه تحت دیالیز دارای خروجی ادرار ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بسیاری از بیماران معمولا گفته آنها با بیماری پارانشیم کلیه با کسانی که زیر مطالب familiarizados.El در درمان طبیعی بیماری پارانشیم کلیه می تواند به شما بگوید که چگونه به درمان این بیماری به درستی تشخیص داده شده.

پارانشیم اشاره به محل بیماری بیماری riñones.La باعث زخم و عملکرد کلیه بدتر هنگامی که بافتهای cicatrizal.Por معمولا این زخم می تواند به نارسایی کلیه منجر شود که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه آینده ای نزدیک.

نشانه های بیماری پارانشیم کلیه ممکن است شامل آزمایش خون غیر طبیعی، تورم در پا و پاها، بازوها و صورت، فشار خون بالا، خون در ادرار، از دست دادن اشتها، خستگی، خارش پوست، تهوع و استفراغ و طعم فلزی در دهان، etc.Le از شما دعوت یک ایمیل به sjzhospitalrenal @ hotmail.com برای ارسال، به ما بگویید چه علائم شما رنج می برند، کارشناسان ما با پیشنهادات مناسب برای کمک به تسکین آنها را پاسخ خواهد داد.

در بسیاری از کشورها، درمان بیماری پارانشیم کلیه به دنبال حذف نمک اضافی، آب و مواد مضر sangre.Los بیماران نیاز به مدیریت مصرف نمک، پتاسیم و پروتئین، درمان فشار خون بالا، دیابت و کم خونی. این می تواند بسیار مهم است، اما کافی نیست.

درمان طب چینی، مانند درمان طبیعی بیماری پارانشیم کلیه، بیماران فقط می توانید جدید esperanzas.No کمک به تسکین علائم به ارمغان می آورد به طور طبیعی نیز بهبود بیشتر عملکرد کلیه، که کمک می کند تا جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز به طور موثر.

با توجه به شرایط واقعی از بیماران، انواع راست از روش های درمانی از طب گیاهی چینی، از جمله گردان درمانی، درمان گیاهی حرارت پد، دارویی گیاهی حمام درمانی، درمان دهان پزشکی گیاهی، احتباس بالا درمان گیاهی انما، پا درمان گیاهی حمام، گیاهی درمان طب سوزنی و فتیلهگذاری، گیاهی و تغذیه درمانی تقویت و غیره انتخاب می شوند combinados.Estas درمان و انجام وظایف به عنوان ضد التهاب، ضد انعقاد، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، از بین بردن پیچیده ایمنی هر یک از بدن، فراهم آوردن مواد مغذی برای ترویج کلیه و DNA تکرار از سطوح ذاتی به تدریج سلول های آسیب دیده GFR افزایش می دهد. و کل فرایند هیچ عوارض جانبی ایجاد نمی کند.

اگر شما هنوز هم می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بیماری درمان پارانشیم کلیه طبیعی استقبال با ما تماس بگیرید، ما خوشحال به کمک هستند.



:: برچسب‌ها: بیماری درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 1313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری تغییر حداقل است شایع در کودکان دیده می شود اما می تواند در کودکان بزرگتر و بزرگسالان رخ می دهد. این تا حد زیادی شایع ترین علت سندرم نفروتیک (NS) در کودکان بین سنین 1 و 7 است، حسابداری برای اکثریت (حدود 90٪) از این تشخیص. سپس، می تواند بیماری حداقل تغییر باعث گلو درد؟

گلو درد یکی از اختلالات شایع در زندگی روزمره ما، ممکن است در هر فرد رخ داده است، و دلایل بسیاری می تواند به این مشکل منجر شود. به عنوان مثال، به علت سرد به عفونت های ویروسی شایع ترین علت گلو درد است. بنابراین، اگر گلو درد بیماران MCNS 'توسط سرماخوردگی ایجاد می شود، که آنها لازم نیست که نگران باشید. دلیل این است که نوشیدن آب کافی و مصرف دارو درست می تواند کمک به حل این مشکل موثر است.

با این حال، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک معمولا در معرض خطر بالایی از گلو درد به دلیل توانایی سیستم ایمنی بدن خود را کم. سه شرایط می تواند در ایمنی کم برای بیماران مبتلا به این بیماری منجر شود.

یکی از دست دادن سنگین از پروتئین است. نشت پروتئین یک علامت معمولی از MCNS است، در حالی که ایمونوگلوبولین یک نوع پروتئین است که می تواند در برابر عفونت های مختلف مبارزه و محافظت از بدن است. با از دست دادن ایمونوگلوبولین، بیماران باید ایمنی پایین داشته باشد. سپس، عفونت باکتریایی می تواند به گلو درد منجر شود.

یکی دیگر سوء تغذیه است. با بیماری کلیوی، بیماران همیشه توصیه می شود به منظور توسعه یک رژیم غذایی کم پروتئین. با این حال، اگر محدود شده است مصرف پروتئین بیش از حد به شدت، سوء تغذیه رخ می دهد که منجر به توانایی سیستم ایمنی کم.

یکی از آخرین استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی باید باشد، هر دو از آنها سیستم ایمنی بدن بیمار را تضعیف و افزایش خطر ابتلا به عفونت ها و گلودرد می شود. بنابراین کار، توجه به آنها.

از بالا ما می دانیم که بیماری تغییر حداقل می تواند گلودرد ایجاد کند، اما این تنها عواملی که می توانید آن را القاء نمی کند. بنابراین قبل از اقدام به درمان آن را، شما باید به دلایل زمینه ای روشن می دانند. آیا نیازمند هر گونه کمک، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، ما توصیه رایگان برای شما فراهم می کند.



:: برچسب‌ها: بیماری حداقل تغییر حداقل تغییر بیماری می تواند باعث گلو درد حداقل تغییر بیماری مبانی ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سلام، دکتر. من با شما تماس هستم در مورد وضعیت hermano.Él من تا قبل از روز گذشته وارد بیمارستان و تا به حال آزمایش خون و تست های دیگر و پزشکان و در اینجا به او گفت که او را به انجام دیالیز کلیه به عنوان به زودی به عنوان ممکن است، و از وضعیت خود بسیار حیاتی است. لطفا کمک کنید.

از آنجا که از کم خونی، شما باید انرژی داشته باشد و احساس خستگی در تمام طول روز به راحتی. کلیه های سالم می تواند تولید EPO.EPO یک نوع هورمون است که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های خون است rojos.Sin اما زمانی که کلیه ها متوقف کردن کار به طور معمول بود که کم خونی resultado.Está در تزریق EPO در حال حاضر؟

دوم، سطح کراتینین شما 154.00mg / L.Esto بدان معنی است که کلیه های شما آسیب دیده اند seriamente.Además سطح کراتینین، بسیاری از دیگر مواد زائد مانند اوره، اسید اوریک، cystatin C و غیره همچنین در سموم cuerpo.Estas شما تجمع می یابد نه تنها می تواند باعث استرس اضافی در کلیه ها، اما همچنین می تواند شامل سیستم های ارگان های دیگر، منجر به بسیاری از علائم.

چه برادر شما علائمی مانند تهوع، استفراغ، تنگی نفس اگر شما این علائم شدید، من پیشنهاد می کنم که شما شروع به دیالیز pronto.Esto است با توجه به سطح بالایی از مواد سمی در خون شما می تواند به دیالیز بسیار خطرناک می él.La کمک به حفظ ثبات آن و پس از آن او می تواند به چین برای درمان به بهبود renal.Si تابع او می کند که شرایط مشکل ندارد، شما می توانید انتخاب کنید به شروع دیالیز در حال حاضر.

در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، ما باید بسیاری از بیماران با یک مورد مشابه مثل خود hermano.Micro چینی Osmotherapy پزشکی می تواند کمک به بازگرداندن آن نفرون معلول و برگرداندن به تابع normal.Si عملکرد کلیه تحت درمان قرار می تواند بهبود یافته، از آن خواهد شد قادر به جلوگیری از diálisis.En بر اساس تجربه ما در درمان، میزان موفقیت میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بالاتر از 85٪. در پزشکی علاوه بر میکرو چینی Osmotherapy، هنوز بسیاری از گزینه های درمانی دیگری هم وجود دارد از جمله دایره درمانی، حمام درمانی، پا و غیره. بر اساس شرایط بیمار، طرح درمان های مختلف ساخته می شوند.



:: برچسب‌ها: طب میکرو چینی Osmotherapy کراتینین 154 میلی گرم / L درمان کم خونی ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا بادام زمینی کره بد برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟ همانطور که همه ما می دانیم، رژیم غذایی نقش مهمی در درمان نارسایی کلیه دارد، بنابراین انتخاب چه غذاهایی برای خوردن نکته کلیدی است.

کره بادام زمینی خمیر مواد غذایی ساخته شده در درجه اول از بادام زمینی (در واقع یک بنشن، نه یک مهره) است و محبوب است در بسیاری از کشورها در سراسر mundo.Se عمدتا به عنوان یک گسترش ساندویچ استفاده می شود، گاهی اوقات در ترکیب با سایر محصولات گسترش می یابد مانند مربا، شکلات (در اشکال مختلف)، سبزیجات و یا queso.Hay بسیاری از مردم می خواهم به آن را بخورم، ایالات متحده صادر کننده عمده کره بادام زمینی بر اساس برخی تحقیقات است، بنابراین انجام بیمار است.

کره بادام زمینی حاوی پروتئین، ویتامین های B3 و E، منیزیم، فولات، فیبر رژیم غذایی، آرژنین، رسوراترول، و سطوح بالایی از آنتی اکسیدان اسید p-کوماریک، پس از آن به بدن ما مفید است، اما همچنین غنی از پتاسیم و پروتئین هر دو آنها خوب برای بیماران با این enfermedad.Esto است چرا که مصرف پروتئین بیش از حد می تواند بار بر روی کلیه ها را افزایش می دهد و افزایش سطح کراتینین بیمار مصرف بیش از حد بسیاری از غذاهای با پتاسیم می تواند به افزایش پتاسیم منجر شود، به ویژه کسانی که در مرحله پیشرفته بیماری با تولید ادرار را کم و یا هیچ است.

همچنین برای کسانی که حساسیت به بادام زمینی، کره بادام زمینی می تواند واکنش های شدید شود، بنابراین اگر شما فرد با پوست حساس هستند، شما باید خاص پرداخت.

در یک کلام، به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، باید از کره بادام زمینی بیش از حد خوردن، در صورت لزوم، شما باید تغذیه خود و یا دکتر آنلاین ما برای سازماندهی حجم سوالات دیگر usted.¿Tiene و یا نیاز به کمک در مشورت درمان این بیماری، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد. ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: کره نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کلیه بیمار از بیماری، روز فراموش نشدنی در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری در روز ملی چین، همه پزشکان، پرستاران همراه با بیماران در یک حزب بزرگ این جشن بزرگ است.

در این حزب بزرگ، شما حتی می توانید افراد را از افراد دیگر تشخیص نیست، همه آنها بسیار هیجان انگیز است، برخی از آنها حتی یک آهنگ در حزب داد تا قدردانی خود را به بیمارستان و کارگران در اینجا، بدون توجه به پزشکان و نه پرستاران، آنها فقط دوست دارم فرشته برای محافظت از روز و شب بیماران. آنها هرگز مردم را فراموش کرده ام در اینجا برای بقیه عمر خود را، آنها درست مثل اعضای خانواده خود را برای مراقبت از آنها را گرم می باشد. در گذشته این حزب، همه مردم با هم بهترین آرزوهای خود را به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در سراسر دنیا داد، امید آنها می تواند بازیابی از این بیماری در آینده نزدیک دریافت کنید.

در بیمارستان ما، ما عمیقا احساس می کنم همه از بیماران کلیوی اینجا عاشق یکدیگر، درست مثل یکی از اعضای خانواده. است که به کارگران پزشکی اعتماد به نفس بیشتر و شجاعت برای تلاش خود را به این بیماران یک زندگی با نام تجاری جدید. و بیماران در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، بدون توجه به جایی که آنها می آیند و یا چه کسانی هستند، همه آنها می تواند مراقبت نزدیک و با ملاحظه از عمیق قلب ما را دریافت کنید.

بیمارستان Shijiazhuang شرکت کلیه بیماری است که همیشه در تلاش برای ساخت یک خانواده بزرگ برای بیماران کلیوی است. در این خانواده، پرستاران و پزشکان تلاش خود را برای کمک به بیماران، درست مانند برادری. و بیماران نیز با یکدیگر به مبارزه با این بیماری کمک خواهد کرد. من می توانم گفت: افتخار است که آن دسته از بیماران که در بیمارستان ما هرگز برای انتخاب خود پشیمان خواهد شد.



:: برچسب‌ها: SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری بیماری کلیه ها بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر به طور موثر، دیابت حمله fácilmente.Con کلیه برای جلوگیری از بیماری های کلیوی از تشدید یک برنامه رژیم غذایی مناسب برای دیابت با بیماری مزمن کلیه (CKD) مورد نیاز است کنترل نمی .How یک برنامه از این نوع توسعه رژیم غذایی؟

هیچ برنامه رژیم غذایی خاص است که مناسب برای تمام بیماران مبتلا به دیابت و بیماری کلیه وجود دارد، بنابراین زیر فقط یک طرح رژیم غذایی درست general.Para پیشنهاد دقیق برای خودتان است، شما می توانید دکتر خود را آنلاین یا از طریق پست مشاوره پست الکترونیکی sjzhospitalrenal@hotmail.com.

1.Develop در رژیم غذایی قند و شکر کم

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، کنترل قند خون است مهم ترین است، بنابراین بیماران باید با توجه به مصرف نظر dieta.En از این پرداخت، بهتر است برای جلوگیری از انگور، پرتقال، آلبالو، سیب زمینی آناناس شیرین، غذاهای نشاسته ای، و غیره.

2.Develop رژیم غذایی کم سدیم

فشار خون بالا اغلب با شروع بیماری کلیوی برای بیماران دیابتی همراه است و عامل اصلی در سرعت بخشیدن به سرعت از بیماری پیشرونده renal.El سدیم یک ماده معدنی است که می تواند بیماران فشار خون بالا را بدتر می باشد و بار کلیه ها است، بنابراین برنامه ریزی رژیم غذایی کم سدیم لازم است.

3.Develop رژیم غذایی کم پروتئین

پروتئین مواد زائد سوخت و ساز در خارج از بدن از طریق کلیه ها تخلیه شده، به طوری که برنامه ریزی رژیم غذایی کم پروتئین، ممکن است به محافظت از باقی مانده کلیه عملکرد tejidos.Sin اما بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید به اندازه کافی پروتئین با کیفیت بالا را کمک برای رفع نیازهای بدن است.

4.Controlar چربی مصرف، پتاسیم و فسفر

هنگامی که کلیه ها در دیابت درگیر، گردش خون باید afectada.Para حفظ محیط داخلی پایدار است، بیماران باید مصرف خود را از چربی، پتاسیم و فسفر با توجه به وضعیت بیماری خود را کنترل کند.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد برنامه رژیم غذایی برای بیماران دیابتی با CKD، شما می توانید مستقیما با ما تماس. ما را خوشحال و برای به اشتراک گذاشتن با شما می باشد.



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من فکر می کنم پسر 6 ساله من است که با داشتن عود سندرم نفروتیک خود را. ادرار او بسیار کف آلود است و آن را با چشم کار می کند hinchados.Qué ما انجام دهید؟

سندرم نفروتیک معمولا در کودکان رخ می دهد، و در بسیاری از موارد، بیماران ممکن است بهبودی از بیماری با کمک از استروئیدها و دیگر medicamentos.Sin با این حال، بسیاری از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک از حداقل یک بار عود رنج می برند به دست آوردن در بقیه عمر خود را، در حالی که ادرار پر از کف، نشانگر پروتئینوری، و چشم باد کرده، منعکس کننده تورم دو نشانه از عود سندرم نفروتیک می باشد.

در این شرایط، پزشکان توصیه می کنند که بیماران مصرف سندرم نفروتیک درمان سیستمیک است.

سلول های بنیادی حمام دارو، طب سوزنی، درمان صفحه گرم و حمام پا تنها درمان موثر برای بسیاری از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک است، و میزان موفقیت خود را می تواند بیش از 90٪ برسد.

سلول های بنیادی می تواند ایمنی بدن را به حالت سیستم و ساختار کلیه کمک، در حالی که درمان های باقی مانده بر روی پیشگیری از عود از این درمان nefrótico.Con سندرم، بیماران ممکن است اثرات درمانی زیادی داشته باشد، اما با هیچ عوارض جانبی آشکار .

البته، درمان باید آن را در شرایط دقیق بیماری پیشنهادات pacientes.Para بستگی دارد، توصیه می شود بیشتر در مورد وضعیت پزشکی بیمار از طریق مشاوره به ما بگویید آنلاین و یا از طریق ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: کلیه درمان نارسایی نارسایی کلیه خارش پوست ناشی از نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من فکر می کنم پسر 6 ساله من است که با داشتن عود سندرم نفروتیک خود را. ادرار او بسیار کف آلود است و آن را با چشم کار می کند hinchados.Qué ما انجام دهید؟

سندرم نفروتیک معمولا در کودکان رخ می دهد، و در بسیاری از موارد، بیماران ممکن است بهبودی از بیماری با کمک از استروئیدها و دیگر medicamentos.Sin با این حال، بسیاری از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک از حداقل یک بار عود رنج می برند به دست آوردن در بقیه عمر خود را، در حالی که ادرار پر از کف، نشانگر پروتئینوری، و چشم باد کرده، منعکس کننده تورم دو نشانه از عود سندرم نفروتیک می باشد.

در این شرایط، پزشکان توصیه می کنند که بیماران مصرف سندرم نفروتیک درمان سیستمیک است.

سلول های بنیادی حمام دارو، طب سوزنی، درمان صفحه گرم و حمام پا تنها درمان موثر برای بسیاری از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک است، و میزان موفقیت خود را می تواند بیش از 90٪ برسد.

سلول های بنیادی می تواند ایمنی بدن را به حالت سیستم و ساختار کلیه کمک، در حالی که درمان های باقی مانده بر روی پیشگیری از عود از این درمان nefrótico.Con سندرم، بیماران ممکن است اثرات درمانی زیادی داشته باشد، اما با هیچ عوارض جانبی آشکار .

البته، درمان باید آن را در شرایط دقیق بیماری پیشنهادات pacientes.Para بستگی دارد، توصیه می شود بیشتر در مورد وضعیت پزشکی بیمار از طریق مشاوره به ما بگویید آنلاین و یا از طریق ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: کلیه درمان نارسایی نارسایی کلیه خارش پوست ناشی از نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مشخص شده است که نارسایی کلیه می تواند عوارض بسیاری ایجاد و خارش پوست یکی از آنها است. چگونه به مقابله با آن را تبدیل به موضوع هاپ برای کسانی که از آن رنج می برند.

معمولا، درمان خارش پوست شامل داروها، پانسمان های خیس و نور درمانی. اقدامات مراقبت از خود، از جمله با استفاده از محصولات ضد خارش و گرفتن حمام سرد، همه آنها می تواند کمک به سهولت این وضعیت. اما اگر شما به تسکین می خواهید آن را به طور دائم، شما باید برای پیدا دلایل زمینه ای و درمان علت خارش پوست.

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، اگر آنها می خواهند به حل این مشکل، بهترین راه این است که درمان این بیماری از ریشه آن است. طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری و بهبود چینی سنتی گیاهان دارویی پزشکی، می توانید این بیماری از طریق بهبود عملکرد کلیه را درمان کند. برای افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند، آنها می توانند فرصت آن را معکوس با کمک از این درمان داشته باشد. حتی کسانی که در مرحله پیشرفته است و یا دیالیز گرفته اند، آنها همچنین می توانند با کیفیت بالاتری از زندگی لذت ببرید، چرا که این درمان می تواند عوارض جانبی دیالیز از بین بردن و یا کمک به مردم برای کاهش بار آن است.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد خارش پوست ناشی از نارسایی کلیه، لطفا اینجا را کلیک کنید.

در بالا برخی از اطلاعات در مورد نحوه برخورد با خارش پوست ناشی از نارسایی کلیه، امید آن می تواند شما را در برخی از راه کمک کند. اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، شما خوش آمدید به چت با دکتر آنلاین ما و یا پیام های ترک به ما، ما توصیه رایگان برای شما در اسرع وقت ارائه می باشد. به امید همه مردم می توانند در روز روشن داشته باشند.



:: برچسب‌ها: کلیه درمان نارسایی نارسایی کلیه خارش پوست ناشی از نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه 3.6 به معنای کراتینین در بیماری مزمن کلیه؟ در واقع، بسیاری از عوامل هستند که می تواند سطح کراتینین تاثیر می گذارد، به استثنای عوامل غیر پاتولوژیک وجود دارد، کراتینین 3.6 بدان معنی است که بیمار در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و وجود دارد کمتر از 60 درصد از عملکرد کلیه می تواند تا eficiente.Para کار از مردم، باید گام های فوری برای محافظت از دیگر خسارت را، در نتیجه جلوگیری از بیماری های بزرگتر.

همانطور که در بالا ذکر شد، عواملی که می تواند سطح دلایل کراتینین و آسیب شناختی را افزایش می دهد از جمله patológicas.Si توسط عوامل غیر پاتولوژیک ناشی نیست، می تواند به حالت عادی پس از دلایل اساسی desaparecieron.De در غیر این صورت بازگشت، دشوار است معکوس است، پس از آن یک درمان به موقع و مناسب ضروری است.

معمولا پس از به کراتینین 3.6، پزشکان توصیه به آنتی بیوتیک درمانی و هورمون به منظور تخفیف علایم این بیماری را بدتر خواهد etapa.Con، دیالیز خواهد شد به آن اشاره شد، که ممکن است کاهش روند پیشرفت این کمک سه enfermedad.Pero این بیماری را معکوس نمی تواند درمان یا بهبود چینی Osmotherapy پزشکی renal.Micro عملکرد متفاوت از آنها است، شما می توانید در مرحله اولیه بیماری به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و بهبود سرمایه گذاری عملکرد نوآوری renal.Como و بهبود گیاهان سنتی طب چینی است که می تواند این بیماری بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان، پس از آن است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم.

بنابراین اگر کراتینین شما بیشتر از سطح طبیعی است، پس از مشخص شدن دلایل، اقدام به کاهش correspondiente.Si شما هر گونه کمک نیاز دارید در کاهش و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، انجام شپش جرات ایستادن تماس با آنلاین پزشکی ما و یا پیام های ترک به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به.



:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی CKD کراتینین 3 , 6 ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مشخص شده است که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی دارد، پس از آن به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی فشار خون بالا چه باید به شما توجه در رژیم غذایی خود را؟

ایجاد تغییرات به رژیم غذایی خود راه اثبات شده برای کمک به کنترل فشار خون بالا است. این تغییرات همچنین می تواند کمک به شما از دست دادن وزن و کاهش شانس خود را از بیماری های قلبی و سکته مغزی.پس از راهنمایی بیمار با فشار خون بالا باید توجه می باشد.

1. کنترل مصرف نمک، کسانی که غذاهای با نمک زیاد خواهد رگ های خونی شما را سخت و افزایش فشار خون. شما بهتر است آن را از 5G برای هر روز کمتر است.

2. خوردن مواد غذایی کمتر شیرین، که دلیل است که کسانی که غذاهای سرشار از قند هستند، که می تواند به چربی انتقال و تشدید تصلب شرایین

3. آیا چربی حیوانی بیش از حد خوردن، آن را از کلسترول که ممکن است تصلب شرایین را تشدید می باشد.

4. را به دور از الکل و تنباکو، هر دو از آنها انفارکتوس میوکارد و سکته مغزی شوند.

5. بهتر است به خوردن غذاهای با پتاسیم، که می تواند کمک به کاهش فشار خون بالا. به یاد داشته باشید با دکتر خود را چک کنید قبل از اینکه شما را افزایش پتاسیم در رژیم غذایی خود و یا استفاده از جایگزین های نمک (که اغلب حاوی پتاسیم). افرادی که مشکلات کلیوی یا کسانی که داروهای خاص باید مراقب باشید که چه مقدار پتاسیم آنها مصرف می شود.

6. شما همچنین باید مواد غذایی با پروتئین با کیفیت بالا و ویتامین از قبیل ماهی (ماهی آب شیرین، شیر، گوشت بدون چربی و سفیده تخم مرغ (سفیده تخم مرغ بهتر است)، که می تواند به شما کمک کند برای به دست آوردن غذایی به اندازه کافی غذا بخورند.

7. غذاهای با کلسیم بالا می تواند بسیاری از بیماران کمک به کاهش فشار خون بالا به وضوح.

به امید راهنمایی در بالا ما باید با توجه در رژیم غذایی بیماری کلیوی فشار خون بالا پرداخت می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید. اگر شما هر گونه کمک دیگر لطفا تردید نکنید برای تماس با دکتر آنلاین ما نیاز دارید، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: بیماری فشار خون بالا فشار خون بالا کلیه کلیه بیماری رژیم غذایی نفروپاتی فشار خون رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

همانطور که همه ما می دانیم، باعث می شود افراد سرگیجه به هیچ خلق و خوی است به انجام هر کاری، حتی تنزیل کیفیت vida.Sin اما چرا سرگیجه می تواند در بیماران مبتلا به PKD رخ می دهد و چه درمان موثر است؟

علل سرگیجه در PKD

کلیه باید توانایی ترشح EPO باعث تحریک مغز استخوان به تولید سلولهای خون rojos.Así کم خونی رخ می دهد در صورتی که کلیه ها قادر به تولید EPO adecuada.Mientras علائم شایع کم خونی عبارتند از خستگی، سرگیجه، بی اشتهایی، تنگی نفس، و غیره

فشار خون بالا یکی از عوارض شایع فشار خون بالا PKD.Mientras خود می تواند باعث mareos.Presión خون بالا در دراز مدت می تواند تصلب شرایین و حتی arterioestenosis شود، در نتیجه از دست دادن جریان خون در مغز، پس از آن سرگیجه رخ می دهد.

با بزرگ شدن کیست های کلیوی در PKD، در صورت عدم درمان مناسب، عملکرد کلیه deteriora.En آن صورت، توانایی سم زدایی کلیه های آسیب دیده می شود، که منجر به افزایش سطح نیتروژن اوره خون تجمع این مواد زائد creatinina.La شروع به آسیب غشای مخاطی دستگاه گوارش و سپس مویرگ مغز، که همچنین می تواند سرگیجه شود.

درمان سرگیجه در PKD

در اینجا ما این داروها غرب در clínica.A از اطلاعات فوق استفاده می شود مورد بحث نیست، ما می دانیم که بیماری در PKD تا به چیزی برای انجام با نارسایی کلیه، ما باید از کاهش کیست و بهبود عملکرد کلیه است.

به هر حال، اگر شما در مورد عوارض جانبی ناشی از داروهای غربی، روش های درمانی طب چینی مانند ماساژ، طب سوزنی دارو حمام نگران و اثر بارز در رفع mareo.Si شما علاقه مند به درمان طب چینی، گیاهان چینی در اینجا یک لینک به کاهش کیست های کلیوی در PKD برای مرجع است.

ما نیز استقبال بیشتر در مورد شرایط خود و نشانه تجربه می کنید، چه نوع رفتاری که با شما در حال دریافت و چگونه در مورد عملکرد کلیه خود را، و غیره، ما پیشنهاد پزشکی مناسب با توجه به آنچه که شما توصیف را به ما بگویید.



:: برچسب‌ها: علل بیماری کلیه پلی کیستیک و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

فشار خون بالا معمولا اولین علامت بیماری کلیوی ناشی از ورزش poliquística.El به عنوان رویکردی عاری از مواد مخدر برای کنترل hipertensión.Sin دیده می شود اما همه ورزش خوب برای بیماران مبتلا به PKD است، بنابراین بیماران باید ورزش مناسب را به تفاوت انتخاب کنید.

چگونه ورزش کمک به کاهش فشار خون بالا؟

این ثابت شده است که فعالیت بدنی منظم باعث می شود بیماران قلبی قوی تر، و قلب می تواند خون بیشتر و کار کمتر است که می تواند قدرت arterias.Finalmente کاهش پمپ، فشار خون بالا به طور طبیعی کاهش می یابد.

در اینجا، قابل ذکر است که بیماران مبتلا به PKD باید پایبند به انجام ejercicio.De در غیر این صورت، این بیماران هیچ تفاوت بدست آوردن نیست. در اغلب موارد، معمولا نیاز به یک تا سه ماه برای منظم را بر ورزش فشار خون.

چه ورزش برای بیماران مبتلا به PKD است؟

همه ما می دانیم بیماری کلیه پلی کیستیک باعث کیست پر از مایع های متعدد در کلیه ها توسعه، در حالی که کلیه ها در این منطقه واقع lumbar.Para جلوگیری از پارگی کیست های کلیوی، بیماران باید به جلوگیری از خم شدن و تمرین بر ​​اساس estiramiento.De این نیاز، ما تمرینات متعددی است که می تواند کنترل فشار خون بالا در بیماران مبتلا به PKD کمک به من بدهید.

- پیاده روی

- پیاده روی

- شنا

- تای چی

- پله صعود

فعالیت بدنی منظم نیاز بیماران به حداقل 30-60 دقیقه ورزش مانند راه رفتن بر روی بیشتر روزهای semana.Por آخرین، شما می توانید تفاوت بزرگ در فشار خون و سلامت کلی را پیدا کنید.

علاوه بر ورزش، برخی از روش های دیگر نیز می تواند در کنترل فشار خون بالا کمک کند

به عنوان مثال، از دست دادن کیلو بیشتر، دنبال یک طرح رژیم غذایی سالم، کاهش مصرف سدیم در رژیم غذایی، ترک الکل، اجتناب از خاموش شدن، کاهش می دهد کافئین، و غیره sucesivamente.Todos این در کنترل فشار خون بالا مفید هستند PKD pacientes.Si شما می خواهید بدانید که چگونه به راحتی از این راهنمایی، شما می توانید سوالات خود را ارسال و یا کم sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام را ترک کنند.



:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتی نین یک محصول زائد شیمیایی، یک محصول جانبی از انقباضات عضلانی طبیعی، که می گذرد از طریق کلیه ها می شود فیلتر شده و حذف در ادرار است. به طور کلی، سطح کراتینین در خون باقی می ماند بدون تغییر روز به روز به دلیل توده عضلانی معمولا ثابت می ماند. اما ممکن است شما بعد از مصرف پروتئین بیش از حد بالا در زمان کوتاه می رود و یا سرما و یا عفونت و غیره.

سطح طبیعی کراتینین

زنان معمولا سطح کراتینین پایین تر در مقایسه با مردان چون زنان بافت های عضلانی کمتری داشته باشد. در میان بزرگسالان بدون بیماری کلیوی، مردان حدود 0.6-1.2 میلی گرم / deciliters (میلی گرم / دسی لیتر) کراتینین، در حالی که زنان بین 0.5-1.1 میلی گرم / دسی لیتر و کراتینین داشته باشد.

علل سطح کراتینین در خون

دریافت تب یا سرد، خوردن مقدار زیادی از مواد غذایی با پروتئین و یا ساختمان عضلات با وزنه و ورزش های دیگر ممکن است مقدار کراتینین، حتی در کسانی که بیماری مزمن کلیوی (CKD) ندارد نشان می دهد. همه کسانی که می توانند به حالت عادی بازگشت پس از دلایل زمینه ای ناپدید شد. اما برای برخی از آنها بسیار آسان است به کاهش است. به عنوان مثال بعد از کلیه آسیب دیده، آن است که قادر به فیلتر کردن مواد زائد موثر، موجب کراتینین در خون تجمع می یابد و شکل گرفته به سطح کراتینین بالا نیست.

پس از گرفتن سطح کراتینین بالا، برخی از مردم ممکن است ضعف، خستگی، کم شدن آب بدن، سردرگمی و تنگی نفس را تجربه کنند، که واقعا زندگی بیمار تاثیر می گذارد. به طوری که آنها نیاز به درمان آن در زمان، به منظور کاهش درد آنها رنج می برند. در طول ساخت برنامه درمانی، ما باید بدانند روشن دلایل زمینه ای، از ایجاد طرح مربوطه.

به امید معرفی علل سطح کراتینین در خون می تواند به شما کمک کند به دانستن شرایط بیماری را پاک کنید. اگر شما هر گونه کمک در درهنگام آن و یا درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد به تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: سطح کراتینین بالا علت کراتینین بالا مبانی سطح CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این خوب است برای بیماران لیما لیما با PKD؟ اغلب به عنوان میوه یا jugo.Debido استفاده از آن مواد غذایی مغذی است که می تواند بسیاری از مزایای به مردم به ارمغان بیاورد، بسیاری از بیماران PKD انتظار به از این میوه بهره مند شوند.

با تشکر از برخی از بررسی های کلینیکی برجسته نشان می دهد رژیم غذایی قلیایی ممکن است سرعت رشد کیست های کلیوی کمک و جلوگیری از PKD بیماری کلیه پلی کیستیک تشدید نارسایی کلیوی ترمینال.

از این نقطه، ما می دانیم مواد غذایی قلیایی برای بیماران مبتلا به PKD.Lima مفید است چنین مواد غذایی است که می تواند کنترل پیشرفت PKD کمک است، بنابراین بیماران می تواند توصیه شود و یا آهک لیمو regularmente.Sin هنوز نوشیدنی اگر PKD عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار داده است، بیماران باید با توجه به مقدار مصرف lima.Para می دانند که چقدر آهک یا لیمو می توانید هر روز لذت بردن از پرداخت، شما می توانید از دکتر و یا خط تلفن مشاوره ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com.

در واقع، آهک می تواند برخی از مزایای دیگر برای این بیماران به ارمغان بیاورد.

1.Prevenir و درمان ورم مفاصل و نقرس: دانه آهک سنتی به چای ساخته شده است. نوشیدن به طور منظم ممکن است در درمان ورم مفاصل و نقرس کمک می کند.

2.Aumenta ظرفیت ایمنی: با کاهش عملکرد کلیوی، بیشتر و بیشتر محصولات و سموم دفع زباله تجمع در بدن، و در نتیجه bajo.Además ظرفیت ایمنی بدن، عفونت ادراری از عوارض شایع است PKD. در این وضعیت، ظرفیت افزایش ایمنی بدن بسیار مفید است.

گوارش و کبد 3.Preguntar: هنگامی که بیماران اشتها، که آنها را تمایل خود را به خوردن alimentos.Luego از دست دادن، بیماران ممکن است ظرفیت سیستم ایمنی کم و به راحتی به سوء تغذیه داشته باشد. در این شرایط، آنها ممکن است سعی کنید به اضافه کردن برخی از آهک در برنامه رژیم غذایی خود را.

اگر می خواهید از مواد غذایی و سبزیجات بیشتر است که می تواند کمک به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید به کمک از دکتر آنلاین دریافت کنید.



:: برچسب‌ها: خوردن لیما بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز صفاقی، درست مثل Hemodialysisis، یکی از درمان جایگزینی شایع ترین علت نارسایی کلیه است. این می تواند کمک به مردم بهتر تخلیه مایعات و مواد سمی در خون زندگی می کنند، اما آن را راحت تر از و ایمنی، حتی بچه ها می توانید آن را. سپس می توانید آن را جایگزین عملکرد کلیه به طور کامل؟

دیالیز صفاقی مداوم سیار (CAPD) آسان به این عمل است و می تواند مواد مولکولی متوسط ​​به طور موثر تر روشن است. علاوه بر این، می توانید از توابع باقی مانده کلیوی از آسیب بیشتر محافظت می کند. به عنوان یک جایگزینی کلیه، آن را مناسب تر برای بچه ها و افراد مسن، به علت سرعت پایین تر آن عفونت است. اما حتی این، وجود دارد هنوز هم خطر عفونت وجود داشته باشد. پس از آن خواهان افرادی که تحت آن، را مورد توجه بالا به محیط اطراف و بهداشت شخصی، هر دو از آنها ممکن است پریتونیت شوند.

اگر چه، PD دارای مقدار زیادی از مزایا و می تواند به بیمار کمک کند زندگی می کنند بهتر است، اما می تواند عملکرد کلیه به طور کامل جایگزین نیست. این فقط می تواند برخی از توابع از عملکرد کلیه جایگزین، نه اشاره به بهبود آن. بنابراین برای بیمارانی که تحت آن، نیاز به بر روی آن بستگی دارد برای بقیه عمر خود را.

تا به امروز، پیوند کلیه، PD و HD به طور عمده به سه روش درمان نارسایی کلیه است، مهم نیست که روش را انتخاب کنید، به یاد داشته باشید به آن را در ساخت و ساز از پزشکان. اگر شما می خواهید را به یک راه طبیعی تر برای درمان آن، شما می توانید فکر می کنم از طب میکرو چینی Osmotherapy، که یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی را. بزرگترین مزیت آن است می تواند بیماری را درمان بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها.

اگر سوال دیگری در مورد دیالیز صفاقی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری خود، لطفا تردید نکنید برای تماس با دکتر آنلاین ما، ما به کمک رایگان برای شما فراهم می کند.



:: برچسب‌ها: دیالیز صفاقی دیالیز دیالیز صفاقی می تواند جایگزین عملکرد کلیه به طور کامل ESRD درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی IgA یک نوع بیماری شایع کلیه است و تبدیل به یکی از دلایل اصلی نارسایی کلیه، اما معمولا بعد از 10-20 سال بعد رخ داده است، بنابراین زمان کافی برای درمان آن وجود دارد. ممکن است در هر سنی رخ داده است، اما حدود 80 درصد از آنها را در میان 20-30 اتفاق افتاده، آن را به عقب در کودکان کمتر از 10 سال و سالمندان بالای 50 سال است.

علائم اصلی نفروپاتی IgA:

ادرار خون، proteinurine، فشار خون بالا، ادم می علایم اصلی این بیماری هستند، اما گاهی اوقات آشکار نیست. در آغاز، مردم عفونت تنفسی فوقانی (URI) داشته باشد، 1-3 روز بعد، ادرار خونی رخ داده خواهد شد، برخی از افراد ممکن است درد در پشت، غیر طبیعی و عضله در همان زمان سقوط کرد.

درمان این بیماری

هیچ درمانی خوب در مورد طب سنتی وجود دارد، راهنمایی بیماران باید توجه است برای جلوگیری از مواد خسته و سمی از کلیه و جلوگیری از سرما و محبت.

نکته کلیدی از درمان این بیماری است که به کنترل فشار خون، کاهش نشت پروتئین و به تاخیر انداختن پیشرفت نارسایی کلیه، حتی به آن معکوس می باشد. با توجه به پژوهش، طب چینی می تواند کمک به تخفیف علایم این بیماری به طور طبیعی، در علاوه بر این، می تواند عوارض جانبی ناشی از طب غربی را تسکین دهد.

اما افراد مختلف از نشانه های مختلف، بنابراین روش درمان نباید همان. در بیمارستان ما، دکتر ما برنامه درمانی شخصی با توجه به وضعیت جسمی بیمار را. در میان کسانی که روش درمان، طب میکرو چینی Osmotherapy از معروف ترین آنها است، آن است که به طور گسترده ای در درمان این بیماری استفاده می شود.

اگر شما هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA باید، انجام مردد به تماس با دکتر آنلاین ما نیست، آنها را توصیه



:: برچسب‌ها: علائم و IgA نفروپاتی درمان از نفروپاتی IgA نفروپاتی IgA درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گرفتگی عضلات ساق پا در بیماران مبتلا به ESRD که تحت دیالیز می تواند عواقب graves.Calambres پا داشته می تواند دردناک باشد و می تواند بر کیفیت vida.Si است چنین تجربه ای، پس چگونه به انجام این کار با گرفتگی پاها؟

چه چیزی باعث گرفتگی عضلات پا در بیماران دیالیزی؟

گرفتگی عضله در بیماران دریافت کننده گرفتگی عضلانی diálisis.Los ممکن است شامل پاها، اغلب در پا شایع است، اما همچنین می تواند از بازوها و دستها باشد.

بسیاری از عوامل به گرفتگی عضلات پا و سایر گرفتگی عضلانی در دیالیز کمک در بیماران مبتلا به ESRD و شامل انقباض حجم، افت فشار خون، هیپوناترمی، کمبود اکسیژن در بافت، تغییر در اسمولالیته پلاسما، هایپومنیزمی، کمبود کارنیتین و لپتین سرم بالا.

چگونه می توانم با گرفتگی عضلات پا در بیماران مبتلا به ESRD تحت دیالیز؟

داروها معمولا استفاده می شود برای کمک به مقابله با گرفتگی عضلات پا و گرفتگی عضلانی دیگر clínica.Pero اینجا نمی خواهد در مورد این صحبت کنید.

در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، روش های درمانی مختلف طب چینی برای درمان بیماری های renales.En اولین دهان و دندان طب چینی، Maikang ترکیب، آبگرم پا و درمان فشرده داغ برای کمک به ترویج گردش خون و گسترش استفاده شده است استفاده می شود رگ های خونی، در نتیجه تسکین گرفتگی عضلات پا و کل بدن گرم.

خوب، مواد فعال از گیاهان چینی بازی مهم تر برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد به عنوان مثال renal.Por مقاله می تواند ویتامین ها و اسید های آلی است که ترویج کلیه به تعمیر، بیش از 10 نوع از عناصر کم مصرف مورد استفاده در تولید را فراهم پروتئین ها و بهبود ایمنی، ترویج سنتز و تعمیر DNA آسیب دیده کلیه ها.

بنابراین درمان های طب چینی درمان هر یک از علائم توسط راه کلیه ها به طور معمول انجام vez.Mientras سطوح دیگر را می توان افزایش GFR، عملکرد کلیه را می توان بهبود یافته است، زمان دیالیز به تدریج کاهش می یابد، ما نیز داستان های موفقیت بیماران در نهایت قطع مصرف درمان دیالیز، و ما امیدواریم که شما می توانید یکی از آنها.



:: برچسب‌ها: گرفتگی عضلات پا دیالیز ESRD ,
:: بازدید از این مطلب : 728
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شیمی درمانی باعث آسیب کلیوی با کراتینین 147 شود

من در حال حاضر تحت شیمی درمانی که باعث صدمه به کلیه ها. سطح کراتینین من 147 است و GFR من 33. که من انجام شده است؟

برخی از داروهای شیمی درمانی در واقع می تواند باعث آسیب به کلیه ها، و یا نه داروی شیمی درمانی می تواند باعث آسیب کلیه می شود بر اساس:

- دوز داروی شیمی درمانی

- اگر شخص تا به حال بیماری های کلیوی به حال

- اگر داروهای دیگر استفاده می شود که می تواند صدمه به کلیه ها می شود

- نوع داروهای شیمی درمانی از جمله سیس پلاتین، کربوپلاتین و متوترکسات

از توضیحات خود را، ما می توانیم می دانیم کلیه آنها توسط quimioterapia.En آسیب دیده است این مورد، شما باید درمانهای موثر برای محافظت از کلیه ها را می گیرم.

در اینجا، چندین روش که می تواند به کاهش سطح بالای کراتینین و تعمیر سلول های کلیه آسیب و GFR 33 کمک به وجود دارد، نشان دهنده بیماری کلیوی در مرحله 3.Si پیشرفت هنوز هم کنترل نشده، آن را در مرحله 4 بدتر خواهد شد و یا فاز ترمینال به راحتی.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، ایمونوتراپی و خون درمان آلودگی نوری سه روش درمان است که می تواند کمک به درمان آسیب کلیوی eficacia.Sin اما چه درمان است بهترین گزینه، که باید بر روی وضعیت pacientes.Consulte بیماری بستگی دارد دکتر آنلاین برای تعیین بهترین برنامه درمانی.



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه کراتینین شیمی درمانی 147 ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی دیابتی رخ می دهد به دلیل بیش از حد کلیه ها کار طولانی به علت سطح بالای قند 6.4 sangre.Alto کراتینین نشان می دهد کلیه آسیب دیده است severamente.En این مورد، بیماران باید درمانهای موثر برای مدیریت نفروپاتی دیابتی خود را و جلوگیری از نارسایی کلیه.

از آنجا که نفروپاتی دیابتی است از دیابت ایجاد می شود، درمان باید از sangre.Si کنترل بدون شکر شروع، قند خون می تواند باعث آسیب بیشتر به کلیه ها و برخی از دیگر عوارض تهدید کننده حیات نظر fácilmente.En شود این، ما می دانیم که آن را برای این بیماران قند خون در زیر control.Para بسیار مهم است رسیدن به این هدف، از روش های زیر موثر است.

1.Coma رژیم غذایی مناسب: بیماران باید مصرف خود را از سدیم، پروتئین، قند، پتاسیم و fósforo.Un برنامه رژیم غذایی صحیح می تواند کمک به کنترل سطح کراتینین بالا، فشار خون بالا و سایر علایم و کاهش سرعت پیشرفت محدود بیماری کلیوی ناشی از دیابت.

داروهای ضد 2.Take در زمان توصیه می شود: با توجه به وضعیت بیماری بیماران، پزشکان برخی از داروها مانند انسولین برای pacientes.Luego بنماید، بیماران باید این داروها به شدت به عنوان جهت گیری را پزشکی.

3.Reparación آسیب دیده سلول های کلیه: زمان تا کنون، طب میکرو چینی Osmotherapy ثابت شده است و دوباره به نشان می دهد اثرات درمانی بزرگ در درمان بیماری مزمن کلیه، از جمله diabética.Los نفروپاتی بیماران می توانند بهبود عملکرد دست کلیه بدیهی است که با این درمان، به طوری که مشکل کلیه خود را به خوبی کنترل می شود.

روش فوق در درجه اول برای درمان بیماران نفروپاتی diabética.Si می خواهید به از دست دادن سطح کراتینین بالا به سرعت remedios.Son نیاز غرب استفاده می شود برخی داروهای خوراکی دیگر، بیماریهای دهان، چینی، دارو حمام، انما درمانی، چرخه، و غیره.

درمان فردی باید در بیماران مبتلا به بیماری pacientes.Para شرایط که تجربه مشابه بستگی دارد، تشویق می شوند تا ارائه گزارش آزمون خود و یا بیماری توضیحات sjzhospitalrenal@hotmail.com. بنابراین، ما می توانیم شما را به طور مستقیم کمک کند.



:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

همانطور که همه ما می دانیم، بسیاری از عوامل ممکن است به سندرم نفروتیک در مصرف دوباره وادار، حتی کمی empeorarla.Así سرد و بیماری های تب می تواند واقعا آزار مردم، به خصوص niños.Pero به این معنا نیست که این بیماری را به خوبی کنترل نمی شود، بر اساس تحقیقات، مردم می توانند به این بیماری برای مدت زمان طولانی بدون عود زندگی می کنند، ارائه آنها می توانند یک رژیم غذایی مناسب حفظ کنید و درمان مناسب در زمان.

برای کودکان مبتلا به این بیماری، باید از خوردن غذاهای با نمک زیاد، که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای حفظ estable.Asimismo فشار خون باید غذاهای است که شبیه سازی از غذا خوردن، به عنوان فلفل caliente.En یک کلمه، رژیم غذایی بسیار مهم است درمان این بیماری، تنظیم رژیم غذایی می تواند به کاهش میزان عود و افزایش اثر درمان را در time.But همان کمک به درمان بیماری کافی نیست. بنابراین، درمان مناسب برای کنترل این enfermedad.Micro چینی Osmotherapy پزشکی یکی از روش های درمانی موثر می تواند بیماری را در یک راه طبیعی تر درمان است لازم است، به طور گسترده ای در درمان سندرم بیماران nefrótico.Los که دریافت کرده اند مورد استفاده قرار این درمان ممکن است رنج می برند کمتر و بهتر زندگی می کنند، پس از آن توسط بسیاری از مردم، به خصوص کودکان را دوست داشت.

به یاد داشته باشید به دور از این محرک مانند سرماخوردگی و تب ماندن، که می تواند کمک به شما زندگی می کنند mejor.Si شما هر گونه کمک نیاز به توقف عود سندرم نفروتیک و یا می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دریغ نکنید برای این که در تماس با آنلاین پزشکی ما و یا پیام های پس از آن ما خواهد همه چیز ممکن است برای کمک به انجام ترک.

مهم نیست که چقدر، زودتر می توانید درمان کنید، بیشتر از نرخ controlarlo.Con امیدوارم که همه افرادی که در حال مبارزه با آن را می توانید مانند یک فرد عادی در آینده نزدیک زندگی می کنند.



:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک و رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیه را دشوار است به درمان است، اما با کمک یک درمان مناسب، این بیماری می تواند کنترل شود، اگر شما خوش شانس هستند و می توانند درمان را در زمان، شما ممکن است این فرصت را به revertirla.Por معمولا پزشکان همیشه دیالیز به منظور تخفیف علایم این بیماری توصیه، اما در چین استفاده از چینی گیاهان دارویی پزشکی برای درمان این بیماری، در مقایسه با دیالیز می تواند این بیماری را در یک راه طبیعی تر درمان می کند.

گفته شده است که نفرون کلیه آسیب دیده را نمی توان ترمیم، آن بود، اما در حال حاضر که می تواند معکوس قبل از تبدیل شدن آنها به necróticos.Para بافت بافت که عملکرد از دست داده اند به طور کامل، هیچ کس نمی تواند این روز تعمیر، اما شاید بعد وجود خواهد داشت برخی از راه های است که می تواند کمک به hecho.Así نکته کلیدی از درمان در حال حاضر است برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و تعمیر آسیب دیده در نتیجه به بهبود عملکرد renal.De این راه، بیمار می تواند داشته باشد زندگی با کیفیت.

طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی است، آن را یک نوآوری چینی گیاهان دارویی پزشکی tradicionales.Por که از مزیت تولید داروهای گیاهی، یعنی که می تواند بیماری را بدون آسیب بیشتر به ترکیب riñón.En درمان است طب غربی، که می تواند بیمارانی که در مرحله اولیه شدن از این بیماری خلاص شدن از شر، حتی اگر بیمار در مرحله پیشرفته است و یا به دیالیز کمک کند، اما همچنین می تواند بهتر زندگی شما کمک کند با احیای اثرات سمت دیالیز.

به عنوان یک درمان طبیعی برای نارسایی کلیه، میکرو چینی پزشکی است به طور گسترده ای در China.Es استفاده را امید تازه ای برای کسانی که در حال مبارزه با این enfermedad.Si شما علاقه مند در آن و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری کلیوی، خوش آمدید به دکتر ما تماس آنلاین، ما در اینجا در حال انتظار برای کمک.



:: برچسب‌ها: درمان طبیعی نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در ابتدا، ممکن است هیچ علائم و نشانه ای از شکست renal.Con و توسعه این بیماری وجود دارد، به نظر می رسد علائم بیشتر و بیشتر مانند ضعف، سرگیجه، تنگی نفس، کم آبی بدن، گیجی، etc.Si شما در حال تجربه سرگیجه و از دست دادن آب در نارسایی کلیه، مطالب زیر می تواند مفید باشد.

برای بیماران با نارسایی کلیه به دلیل عملکرد کلیوی، علائم از کار افتادگی و عوارض مانند تهوع، فشار خون بالا و تصلب شرایین مغزی می تواند ocurrir.Sin اما همه آنها می تواند شما را گیج کند. با توجه به کم آبی بدن، صدمه به توبول های کلیوی ممکن است یکی از مهم razones.Como در واقع، کلیه ها ما فیلتر باقی مانده در خون و بیش از 99٪ از جریان مایع از طریق کلیه ها دوباره به زمان sangre.Una است آسیب شدید به توبول های کلیوی وجود دارد جذب، خواهد شد بسیاری از آب از دست بدهند، و باعث تجمع deshidratación.La زباله در بدن می تواند استفراغ شدید است که چیزی به علت با از دست دادن آب را مشاهده کنید.

پس چگونه برای درمان سرگیجه و از دست دادن آب در نارسایی کلیه خوب، در کشور خود، شما باید طب غربی و طب چینی است که می تواند به طور مستقیم کمک به تسکین سرگیجه و deshidratación.Es دارند، برخی از برخی از داروها می تواند کمک به برای درمان علت زمینه ای مانند فشار خون بالا، کم خونی، و غیره

در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، نباید در پایان علائم tratamiento.Mientras توسط نارسایی کلیه ایجاد می شود، برای درمان بیماری کلیوی خود را کلید درمان است.

با بهبود گردش خون و گسترش عروق خونی، مسدود کردن فیبروز کلیوی افزایش شرایط بی هوازی: چند درمان های طب چینی در کلینیک برای درمان نارسایی کلیه از طریق سه مرحله مورد استفاده قرار در صورت حذف رگ های خونی و حذف کمپلکسهای ایمنی از بدن، تعمیر آسیب کلیه، کلیه ارائه تغذیه و ترویج تکثیر DNA سلول های آسیب دیده ذاتی.

بیشتر شما در مورد درمان طب چینی می دانید؟ اگر شما علاقه مند در درمان نارسایی کلیه سه مرحله مورد استقبال با ما تماس بگیرید برای صورتی که دوست دارید، ما خوشحال به کمک کند.



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی حجم ادرار عملکرد کلیه عادی ,
:: بازدید از این مطلب : 976
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آنها می توانند بیماران با کراتینین بالا کلم خوردن

آنها می توانند بیماران با کراتینین بالا کلم خورد؟ کلم سبزیجات محبوب در جهان است، و بسیاری از مردم می خواهم به عنوان یک ظرف سمت و یا ensalada.Sin با این حال غذا خوردن، برای بیماران با سطح کراتینین بالا، رژیم غذایی خود را باید بسیار restringido.Por بنابراین اگر شما می توانید کلم پیچ خوردن و یا باید در وضعیت پزشکی از بیماران بستگی ندارد.

اگر سطح کراتینین بالا است با توجه به برنامه رژیم غذایی ناسالم و یا شیوه زندگی، بیماران هنوز هم می تواند کلم خوردن relievedly.

سطح کراتینین بالا یک آزمایش است که می تواند میزان کراتینین در خون را افزایش می دهد منعکس و یا کاهش می یابد sangre.El حجم کار می، خسته، بسیاری از فعالیت های شدید جسمی، خوردن گوشت بیش از حد یک بار، تمام و غیره می تواند کمک است creatinina.Entonces به بالا، سطح کراتینین خون ممکن است نشان دهد کمی بیش از 1.4 mg / dl بود. در این مورد، افراد با سطح کراتینین بالا هنوز هم می تواند کلم خوردن و گرفتن برخی از مزایای آشکار است.

اگر سطح کراتینین بالا است آسیب به کلیه ها ایجاد می شود، پاسخ ممکن است پیچیده است.

برای بیماران کلیوی، سطح کراتینین بالا بیشتر احتمال دارد که نشان می دهد شکست renal.Si سطح پتاسیم در این بیماران تحت کنترل است، اثرات زیر می توانید کلم دریافت کنید.

1.Suministro کلسیم و آهن

کلسیم و آهن دو مواد معدنی ضروری برای cuerpo.Una هنگامی که بیماران دچار بیماری های کلیوی، بیماری های استخوان مربوط به سطوح پایین کلسیم و کم خونی ناشی از فقر آهن، می تواند ocurrir.Entonces خوردن کلم قادر به تکمیل این دو مواد معدنی است.

2.Proteger عملکرد کلیه باقی مانده

همانطور که توسط متخصص تغذیه معرفی، کلم غنی از ویتامین C است، ویتامین B6 و مواد اسید fólico.Estas از این توانایی برای محافظت از سلول ها را از آسیب عملکرد کلیه باقی مانده.

ایمنی 3.Aumentar بیماران

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم ویتامین C و اسید فولیک می دانیم که آنتی اکسیدان ها مشترک است که قادر به بهبود ایمنی بیماران تا eficaz.En این، شما نیاز به یک دکتر مشورت آنلاین برای اطمینان از پاسخ قبل خوردن کلم.



:: برچسب‌ها: سطح بالای کراتینین کلم خوردن بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

حجم طبیعی ادرار برای بیماری کلیوی چیست

کنترل حجم ادرار کردن یک عنصر تجزیه و تحلیل ادرار معمول (آزمایش ادرار) است، با توجه به تعداد تولید ادرار، ما می دانیم که چگونه توابع permanecen.Eso کلیه است چرا که آب به طور عمده دانلود کنید کلیه به عنوان ادرار، یک بار کلیه آسیب دیده است حجم ادرار anormal.Entonces خواهد شد، آنچه که در سطح نرمال همین کار را برای بیماری کلیه است؟

در شرایط عادی، بدن ما خواهد ادرار کننده 1000ml-2000ml، تولید، اما بعد از نوشیدن مقدار زیادی آب در یک زمان کوتاه، ادرار خروجی را افزایش می دهد too.But اگر خروجی ادرار بیش از 2500ml تمام وقت است، این بدان معنا نیست که عملکرد کلیه شما است، بر عکس، به این معنی که کلیه خود را به برخی از درجه آسیب دیده شاید.

البته، کاهش تولید ادرار را در برخی شرایط، مانند بعد از تعداد زیادی از که باید نمی transpirar.Pero همیشه تا حدودی کم، در غیر این صورت نشان می دهد که کلیه خود را problemas.Cuando شده است حجم ادرار کمتر از 400 میلی لیتر / روز است، با الیگوری. هنگامی که آن را کمتر از 100 میلی لیتر / روز، به نام آنوری است.

از بالا ما می دانیم که حجم خیلی زیاد یا خیلی کمتر از ادرار خوب نیست، سطح نرمال باید بین امواج کننده 1000ml-2000ml است، بنابراین شما نیاز به توجه به ella.Una هنگامی که شما در پیدا کردن هر غیر طبیعی به دکتر خود بگویید نه و اقدام بلافاصله، که می تواند جلوگیری از این بیماری oferta.Si هنوز هم سوالات دیگر در مورد بیماری کلیه دارند کمک، دکتر ما مشورت به طور مستقیم آنلاین یا ترک پیام به ما، ما مشاوره رایگان برای شما فراهم کند.



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی حجم ادرار عملکرد کلیه عادی ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا سطح اسید اوریک بالا نشانه ای از لوپوس نفریت؟ در واقع، بسیاری از عوارض این بیماری وجود دارد، و سطح اسید اوریک بالا یکی از آنها است. بدون کنترل خوب، ممکن است به این بیماری پیچیده تر می کند.

اسید اوریک یک نوع از ترکیب نامحلول است که یک محصول تجزیه متابولیسم نیتروژن دار است. این محصول اصلی دفعی در پرندگان، خزندگان، حشرات و است. سطح آن را در بدن ما ثابت است، پس از آسیب کلیه، بسیاری از آنها را نمی توان در زمان تخلیه و در بدن تجمع می یابد، در نتیجه به سطح اسید اوریک بالا شکل گرفته است. هنگامی که سطح اسید اوریک بالا به شما کردم، آیا اقدامات فورا آن را کنترل، در غیر این صورت، آن را باعث آسیب بیشتر به کلیه شما را و بیماری شما را بدتر خواهد کرد می رود.

"به یاد داشته باشید به دور از الکل و قهوه باقی بماند، چرا که آنها از تجزیه پروتئینها به اسید اوریک را تسریع بخشد." کارشناسان گفت. بنابراین نگه داشتن یک عادت زندگی سالم نیز برای درمان این بیماری بسیار مهم است.

عادت زندگی سالم مفید برای از بین بردن نشانه های این بیماری است، اما کافی نیست. بنابراین ما باید به دنبال کمک از درمان به موقع و مناسب. طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های موثر در درمان بیماری های کلیوی است، می تواند این بیماری از طریق بهبود عملکرد کلیه را درمان کند. با این بیماری به خوبی می رود، کسانی که نشانه های آن را با آن ناپدید خواهد شد.

از بالا ما می دانیم که درمان مناسب و به یک عادت زندگی سالم برای درمان نفریت لوپوس مفید است، اگر شما هر گونه کمک در درمان این بیماری نیاز دارند، انجام مردد به چت با دکتر آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما



:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس بالا اوریک سطح اسید نفریت لوپوس درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

میکرو چینی پزشکی Osmotehrapy که در آن است در اروپا در دسترس؟ این سوال مربوط بسیاری از مردم که می خواهید برای دریافت کمک از این درمان است. برای این سوال، پاسخ تنها یک، که شما باید برای آمدن به چین به آن را. با توجه به مهارت بالا مورد نیاز در این عملیات، آن نیاز به برخی از زمان ها را به آن را یاد بگیریم. محدودیت های بسیاری از عوامل دیگر، ما هر شاخه تا به حال تنظیم نشده خارج از کشور.

اما ارزش آن را به کشور ما در آینده به درمان بیماری خود را، چرا که این روش جدید می تواند به شما کمک کند برای به تاخیر انداختن پیشرفت، حتی غلبه بر این بیماری است. علاوه بر این، می تواند به این بیماری در یک راه طبیعی درمان، که است که می گویند، می تواند بیماری خود را درمان بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه شما.

شما نمیتوانید بدانم که آیا آن را مناسب برای تمام بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است، پس از آن پاسخ مثبت است. از آنجا که آن نوع از درمان است در درمان این بیماری از ریشه آن هدف. بنابراین در هیچ مهم نیست که شما مرحله، شما می توانید کمک به تشکیل آن است. تفاوت در این است، زودتر می توانید آن را دریافت کنید، اثر درمانی بهتر می تواند دست یابد. به عنوان مثال، اگر شما می توانید آن را در مراحل اولیه بیماری کلیوی کنید، شما فرصت آن را معکوس داشته باشد، اما اگر شما آن را در مرحله پیشرفته، شما ممکن است شانس نیمه به آن معکوس داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy، لطفا دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. به یاد داشته باشید که بدون توجه به زمان، شما تنها نیستید، بسیاری از مردم در سراسر جهان که با شما هستند با هم به مبارزه با این بیماری وجود دارد.



:: برچسب‌ها: طب میکرو چینی Osmotherapy نارسایی کلیه درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

"سلام ... من فقط به دنبال برخی از مسائل مربوط به سندرم آلپورت. من علاقه مند به شنوایی و بینایی مسائل هستم. I 53 و در دیالیز در حال حاضر. "این یک پیام از بیمار است، برخی اطلاعات مربوط به زیر داده شده توسط کارشناسان، امید آن می تواند به شما کمک کند.

سندرم آلپورت و یا نفریت ارثی یک اختلال ژنتیکی است که با گلومرولونفریت، بیماری کلیوی مرحله نهایی، و از دست دادن شنوایی است. سندرم آلپورت نیز می تواند چشم ها باعث اختلالات چشم از جمله آب مروارید، lenticonus، kerataconus، و همچنین به عنوان بلورهای شبکیه در themacula و اواسط حاشیه تاثیر می گذارد. ادرار مشخصه خونی و پروتئین در ادرار ویژگی های مشترک از این وضعیت می باشد.

هنگامی که افراد به این بیماری، غشای پایه از کلیه ها قادر به فیلتر کردن مواد زائد از خون و ادرار به طور معمول ایجاد، اجازه می دهد خون و پروتئین در ادرار نیست.

در گذشته، به عنوان هیچ درمانی شناخته شده برای این بیماری وجود دارد، درمانهای علامتی هستند. بیماران در نحوه مدیریت عوارض ناشی از نارسایی کلیه و پروتئینوری است که توسعه اغلب با مهار کننده های ACE درمان توصیه می شود. هنگامی که نارسایی کلیه را توسعه داده است، بیماران دیالیزی داده می شود و یا می توانید از پیوند کلیه بهره مند شوند، اگر چه این می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. بدن ممکن است کلیه جدید را به عنوان آن را حاوی کلاژن نوع IV طبیعی، که ممکن است به عنوان خارجی توسط سیستم ایمنی بدن شناخته شده رد

در روز ما، پزشکی Osmotherapy طب میکرو چینی است که نوآوری و بهبود چینی سنتی گیاهان دارویی پزشکی، به عنوان یک گزینه درمانی ممکن است در درمان این بیماری استفاده شود ..

سندرم آلپورت می تواند الگوهای مختلف ارث که وابسته به جهش ژنتیکی هستند. بنابراین طرح درمان باید بیمار متفاوت باشد. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد سندرم آلپورت، شما خوش آمد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک ما هستند. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به



:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 2963
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می توانم با بیماری مزمن کلیه بیمار غذاهای با پروتئین بخورید

آیا می توانم بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه خوردن غذاهای با پروتئین؟ همانطور که همه ما می دانیم کنترل مصرف پروتئین نکته کلیدی از درمان بیماری مزمن کلیه است، اما به عنوان یک تغذیه لازم است از بدن ما، بیماران مجبور به خوردن غذاهای با آن، به منظور حفظ تعادل تغذیه بدن است.

برای اطمینان از پروتئین با کیفیت بالا و درصد پروتئین از کل فرض انتخاب معقول از مواد غذایی است. از آنجا که از غذاهای اصلی نیز بسیاری از پروتئین های گیاهی مانند برنج می تواند 8 درصد از پروتئین ارائه، ارائه 15 درصد از جو، رشته فرنگی ارائه 9٪، ارائه 10 درصد گندم سیاه، تارو ارائه 2٪، و غیره، بنابراین میزان پروتئین غذاهای اصلی در مقدار کل پروتئین را در طول روز محاسبه می شود.

در زیر بهترین ترکیب از پروتئین روزانه برای بیماران، داده شده توسط expertd: برخی از شیر، دو جزء اصلی و برخی از ماهی و تخم مرغ و یا گوشت، است که می تواند برای اطمینان از مصرف کل پروتئین روزانه حدود 45 گرم کمک، پروتئین با کیفیت باید در مورد را 60٪ از پروتئین کل. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به این بیماری، شما باید از غذاهای با پروتئین دور نکنید، به جای آن شما باید برخی از مواد غذایی با پروتئین با کیفیت بالا، که می تواند کمک به بهتر زندگی می کنند شما را.

علاوه بر پروتئین، همچنین برخی دیگر تغذیه بیماران باید از مصرف آنها را کنترل وجود دارد، افراد مختلف باید از رژیم غذایی متفاوتی داشته باشند. بنابراین به عنوان یک بیمار، شما بهتر است آن را با کمک دکتر خود، اما اگر شما هر گونه کمک نیاز در ساخت آن، شما همچنین می توانید با دکتر آنلاین ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما چت.

در اینجا، پزشکان یادآوری به شما برای انتخاب درمان مناسب، که راه کوتاه برای درمان بیماری خود است. به امید همه بیماران می توانند بهبود در آینده نزدیک دریافت کنید.



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه بیماری مزمن کلیه CKD رژیم غذایی با پروتئین ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من نر 51 سال، سطح من کراتینین سرم در محدوده 130-145 در دهه گذشته، و نیتروژن اوره کمتر از 4.5 است، اما در حال حاضر آن را بیش از 6.8.No است علائم دیگر، من هستم I مشکلات کلیوی دارند؟

سلام، آقا، به کمک غده. با توجه به توضیح داده شده، شما در حال حاضر احتمالا در مراحل اولیه بیماری مزمن کلیه، اگر چه هیچ síntomas.Eso دیگر است، زیرا کلیه ها را تابع قوی جبرانی تنها در صورتی که GFR کمتر از 50، وجود دارد این عوارض است.

شما می دانید، عوامل مانند ورزش شدید و یا خوردن مقدار زیادی از غذاهای با پروتئین بالا در یک دوره کوتاه از زمان، یا تب یا سرد، می تواند سطح کراتینین در sangre.Pero با توجه به وضعیت خود را افزایش می دهد، سطح بالای کراتینین غیر ممکن است برای این factores.Así ناشی از مشاوره این است که شما باید به دکتر خود مراجعه کنید بروید و دوباره تست دهید به تشخیص بیش profundo.No آن را نادیده بگیرد، اگر شما می توانید به درمان مناسب را دریافت کنید در زمان، شما ممکن است این فرصت را به revertirla.Si نیست، این بیماری می تواند خیلی بدتر و پیچیده تر برای درمان.

علاوه بر درمان، یک رژیم غذایی نیز می تواند تنظیم به زندگی mejor.Si هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا و یا THR رژیم غذایی شما نیاز به کمک، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید، ما در اینجا در حال انتظار برای کمک.



:: برچسب‌ها: 6 , 8 اوره نیتروژن کراتینین 140 ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

FSGS، نام و نام خانوادگی است کانونی سگمنتال گلومرولی اسکلروز، آن را یک بیماری اصلی نارسایی کلیه است. معمولا، هورمون و immunosuppressor می تواند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری است. در حال حاضر با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود، مردم شروع به درخواست کمک از آن است. به عنوان یک نوع از درمان های جایگزین از این دو روش، این روش درمانی جدید را امید تازه ای برای افرادی که با این بیماری مبارزه می کنند.

اگر چه FSGS سخت است به درمان است، اما با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy، افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند ممکن است بهبودی را از آن دریافت کنید. حتی آن دسته از بیماران که در حال حاضر در مرحله پیشرفته، آنها همچنین می توانند یک زندگی بهتر داشته باشد. با بزرگ شدن رعیت خون، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، طب میکرو چینی Osmotherapy می توانید نفرون کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر. علاوه بر این، می توانید این بیماری را درمان بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها. همکاری با درمان های دیگر در طول درمان، می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه را تا حدی، حتی آن را کاملا معکوس می باشد.

مقدار زیادی از نشت پروتئین را در ادرار به طور عمده نشانه های این بیماری است، بنابراین شما نیاز به کنترل مصرف غذا در نتیجه به کاهش نشت پروتئین است. بنابراین علاوه بر درمان، یک رژیم غذایی مناسب نیز برای درمان این بیماری بسیار مهم است.

اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید در درمان FSGS و یا می خواهند بدانند که اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy، انجام مردد به تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: طب میکرو چینی Osmotherapy FSGS FSGS درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در واقع، کلیه بزرگ به معنی کلیه بزرگتر از اندازه طبیعی به علت برخی از دلایل است. پزشکان همیشه بیماران را به یک سری از تست برای پیدا کردن دلایل اساسی، در نتیجه به یک برنامه درمانی شخصی برای آنها مراجعه کنید. اگر شما آن را بدون درمان رها شود، این بیماری ممکن است بدتر می رود، به طوری که توجه بالا به آن.

کلیه بزرگ در بیماری مزمن کلیه، اغلب در بیماری کلیه پلی کیستیک، سنگ کلیه و یک طرفه هیدرونفروز رخ داده است، به طوری که راه برای درمان آن است که برای درمان این بیماری و تنظیم اختلال کلیوی است. این می دانیم که سنگ کلیه و یک طرفه هیدرونفروز راحت تر به درمان است، اما باید برای جلوگیری از عود آنها را در پیشبرد. همانطور که برای بیماری کلیه پلی کیستیک، هیچ روش خوب برای درمان آن در موارد درمان سنتی وجود دارد، اما در روز ما کیست در آن می تواند کنترل شود، حتی توسط طب میکرو چینی Osmotherapy مهار کند. علاوه بر این، این درمان می تواند برای بهبود عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و کمک به محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.

با بیماری اصلی کنترل، کلیه بزرگ شده می تواند منقبض شده. بنابراین راه بهتری برای حل همه مشکلات ناشی از بزرگ شدن کلیه است برای درمان این بیماری از ریشه آن است. اگر درمان مناسب اند می کنید، شما می توانید فکر می کنم از طب میکرو چینی Osmotherapy است که نوآوری و بهبود چینی سنتی گیاهان دارویی پزشکی را.

هنگامی که شما افتاد ناراحت کننده است، بهتر است برای دیدن دکتر خود، با کمک از آنها را به دقت اشاره کردن به دلایل زمینه ای، تا که برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه شما. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه و کلیه بزرگ نیاز دارند، انجام مردد به تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای کمک به you.`



:: برچسب‌ها: CKD درمان مزمن کلیه بیماری بزرگ شدن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 689
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می توانم به پیشرفت نارسایی کلیوی معکوس

انواع مختلفی از بیماری کلیوی می تواند منجر به نارسایی مزمن کلیوی منجر شود وجود دارد، پیشرفت این بیماری دشوار است detener.Pero است در حال حاضر، با توسعه فناوری، این بیماری می تواند در اولین etapa.Los راهنمایی می تواند به شما کمک کنترل های زیر معکوس در حالی که بیماری خود، اجازه دهید نگاهی به هم.

1.All این شرایط بدون توجه به آسیب بیماری موضعی یا عمومی ممکن است عملکرد کلیه ها آسیب برساند، نارسایی کلیه ناشی از crónica.Por پایان دادن به آن ضروری است برای تشخیص این شرایط اولیه، اگر این protopathy قابل درمان، توابع کلیوی می تواند می توان بهبود بخشید.

2.Frío یک بیماری به طور کلی، که می تواند ایمنی را کاهش دهد و باعث infección.Se گزارش شده است که بیماران مبتلا به نفریت 40٪ بدتر تنها به دلیل گرفتن سرد. بنابراین ما باید با توجه به سرما در زندگی روزمره ما پرداخت.

3.During کار مضر برای کلیه ها ما است و ممکن است حجم کار از کلیه ها را افزایش می دهد، بنابراین باید به یک عادت زندگی را تشکیل می دهند saludable.Cuando شما احساس خستگی، بهتر است شما به یک استراحت است که می تواند عملکرد ما کمک کلیه قادر به بهبود می یابند.

4. برخی داروها می تواند کلیه ها ما آسیب می رساند، اگر شما آنها را اشتباه، زندگی خود را ممکن است، تحت amenaza.Así بنابراین هرگز تصمیم به خوردن هر نوع دارو قبل از مشاوره با دکتر خود.

رژیم غذایی: رژیم غذایی نیز برای سلامتی ما بسیار مهم است، اگر شما یک رژیم غذایی در راه است که می تواند کمک به درمان بیماری خود را 5.La بیشتر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، کمبود تغذیه، بنابراین ما باید رژیم غذایی ما را تنظیم برای دیدار با تقاضا از cuerpo.Verduras ما و میوه های تازه می باشد بهترین گزینه است.

6.You نیاز به انتخاب یک بیمارستان به طور منظم، که می تواند کیفیت درمان اطمینان حاصل شود.

راهنمایی در بالا می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید، اما اگر شما می خواهید به عقب نارسایی کلیه، نکته کلیدی درمان با درمان به موقع و مناسب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، با دکتر آنلاین ما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: برچسب‌ها: پیشرفت کلیه شکست درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گرفتگی عضلات یکی از عوارض ناشی از دیالیز، آن است که معمولا در بیماران مبتلا به سن و یا بیمار به دیالیز ناکافی در وسط یا اواخر مرحله دیالیز رخ داده است. مردم که آن را اذیت به دنبال برخی از راه هایی برای حل آن، خوشبختانه، کارشناسان برخی از درمان های منحصر به فرد بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی پیدا کرده اند، آنها می توانند کمک به حل این مشکل در یک راه طبیعی است.

دیالیز ناکافی وادار به یک سری از بیماری که درد غیر ضروری بیشتری برای بیمار اضافه خواهد شد، بنابراین مهم نیست که دکتر و نه بیمار باید با توجه بیشتر به آن پرداخت. با توجه به تحقیقات، میزان عوارض گرفتگی عضلات است تا 20٪ است، بنابراین ما باید آن را نادیده بگیرد. آیا نگه داشتن دیالیز کافی، تا که به کاهش میزان آن و یا شما می توانید برخی از روش های دیگر برای درمان این بیماری، که می تواند به شما کمک کند به دور از عوارض مانند گرفتگی ناشی از آن را انتخاب کنید. چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند یکی از درمان های جایگزین، در علاوه بر این، می توانید این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از داروهای گیاهی نماینده است، همکاری با سایر درمان ها، می تواند بیماری مزمن کلیه موثر درمان می کند. چه چیزی بیشتر، می تواند کمک به کاهش گرفتگی و دیگر عوارض جانبی دیالیز. برخی از درمان های مشابه دیگر می تواند بیمار برای زندگی بهتر و طولانی تر کمک می کند، همه آنها از نوآوری و بهبود چینی سنتی گیاهان دارویی پزشکی.

اگر شما علاقه مند در چین گیاهان دارویی پزشکی هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان گرفتگی یا بیماری های دیگر ناشی از دیالیز، شما می توانید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: روش های درمان نارسایی کلیه عملکرد کلیه از 26٪ ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید بیماران کلیوی بیماری TERMINAL خوردن نخود

شما می توانید بیماران کلیوی بیماری TERMINAL خوردن نخود؟ با کاهش عملکرد کلیوی، بیماران همیشه توصیه می شود به منظور توسعه یک طرح رژیم غذایی با پروتئین پروتئین را calidad.Bean یک مکمل پروتئین است، و garbanzo نوع است کم و زیاد لوبیا.

از آنجا که کلیه ها مسئول فیلتر کردن باقی مانده های پروتئین تجزیه، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید مصرف پروتئین را محدود به کاهش بار بر روی riñones.Además است، بیماران باید مطمئن شوید که نیمی از مصرف پروتئین خود را باید از کجا آمده پروتئین بالا calidad.Producto لوبیا حاوی تنها محصولات با کیفیت بالا، پروتئین animal.Esta ثانویه به همین دلیل است که اکثر بیماران مبتلا به ESRD پیشنهاد به جای محصولات لبنی مانند شیر، شیر سویا .

Garbanzo شامل عناصر کروم و اسیدهای چرب اشباع نشده می تواند متابولیسم کلسترول و جلوگیری از تحریک trombosis.Además، این مواد همچنین می توانید واکنش های التهابی در رگ های خونی آسیب دیده جلوگیری از به طوری که دانه های آنها بر محافظت از رگ های خونی .From این نقطه، لوبیا می تواند کمک به اطمینان از جریان طبیعی خون در بدن است. این می تواند یک تغذیه مناسب و اکسیژن به سلول های ذاتی کلیه فراهم می کند.

علاوه بر این، این ملک دارای لوبیا بزرگ تثبیت قند خون، که آن برای بیماران مبتلا به ESRD با diabetes.Además بسیار مهم است به کنترل قند خون، مقدار مناسب مصرف نخود نیز می تواند کمک جلوگیری از عوارض ناشی از دیابت، از جمله افزایش آسیب کلیوی.

به عنوان یک غذای غنی از فیبر، نخود نیز گزینه خوبی برای باز کردن pacientes.Cuando کلیه اشتها مرحله پایان وخیم تر شدن بیماری می شوند، بیماران اغلب تمایل خود را به خوردن مواد غذایی از دست بدهند. اضافه کردن لوبیا به رژیم غذایی خود است که می تواند آنها را به یک تفاوت.

اگر چه نخود دارای مزایای فوق، بیماران ESRD همچنین باید توجه زیادی به consumo.Esto خود است، زیرا این مواد غذایی سرشار از پتاسیم است، که باید در رژیم غذایی طرح ESRD.Por محدود شده است بنابراین شما باید به دکتر خود در مورد میزان سالم به قبل از غذا خوردن نخود مصرف مشورت کنید.



:: برچسب‌ها: ESRD خوردن نخود ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من فشار خون بالا و دیابت. سطح کراتینین من 2.9 از mg / dl در ماه گذشته است، اما در حال حاضر در 3.1 است. به چه معناست؟

کراتینین سرم در محدوده 2.9-3.1 بیشتر احتمال دارد که نشان می دهد کلیه های شما آسیب دیده است، دلیل این که شما سابقه فشار خون بالا و دیابت.

اگر به طور موثر کنترل نیست، فشار خون بالا می تواند باعث افزایش فشار در مویرگ های riñones.Entonces، پروتئین از بدن از طریق کلیه ها است که می تواند آسیب بیشتری به سیستم فیلتر باعث فرار riñones.Cuando عملکرد فیلتراسیون کلیه آسیب دیده است، مواد زائد از جمله کراتینین می سازد تا در بدن است.

امروز، دیابت یکی از علل اصلی بیماری مزمن کلیه، به خصوص نارسایی کلیوی است، چرا که قند خون بالا می تواند سیستم فیلترینگ آلبومین riñón.Orina است که معمولا اولین علامت بیماری کلیوی ناشی از دیابت آسیب، همچنین به نام نفروپاتی دیابتی.

سطح کراتینین 2.9-3.1 می تواند دو condition.The یکی آشکار است که شما خوردن گوشت اضافی، ورزش شدید یا کار زیاد recientemente.En تا به این مورد، افزایش سطح کراتینین بالا است که توسط شیوه زندگی باعث saludable.El دیگر وخیم تر شدن بیماری کلیه است. در مقایسه با انواع دیگر بیماری های مزمن کلیه، نفروپاتی دیابتی سریعتر پیشرفت می کند.

با توجه به این، بهتر است به موثر برای کاهش سطح کراتینین بالا و محافظت از کلیه ها به طور فعال به درمان.



:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی cronic سطح کراتینین 2 , 9-3 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چه کار باید بکنم برای زندگی طولانی تر

من در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چه کار باید بکنم تا زندگی طولانی تر تشخیص داده ام؟به گفته متخصصان، در ابتدا شما باید به شکل یک عادت زندگی سالم و ایجاد یک برنامه رژیم غذایی مناسب، آخرین چیزی است نیز مهم ترین چیز این است که یک روش سیستماتیک در زمان. اما در حالی که همه ما می دانیم آن آسان به دشوار، اما به انجام آن است. بعد اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد کسانی که همه چیز ما ذکر را ببینید.

مشخص شده است که رژیم غذایی به عنوان به عنوان درمان مهم در درمان بیماری مزمن کلیه است، بنابراین مطمئن یک رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط خود شما بسیار مهم است. به طور کلی، بیمار بیماری کلیوی باید یک نمک کم کم چربی، کم پتاسیم و مواد غذایی پروتئین با کیفیت بالا و نگه دارید،. اما افراد مختلف باید رژیم غذایی مختلف، بنابراین انجام آن را تحت ساخت و ساز از متخصص تغذیه خود را، در صورت لزوم، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

درمان به موقع سیستماتیک مهم ترین نکته برای درمان این بیماری، دیالیز و پیوند کلیه درمان های رایج است اما برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، راه های طبیعی دیگر به جای این دو روش است که به عنوان چینی گیاهان دارویی پزشکی شناخته شده وجود دارد. این می تواند کمک به بیمار به زندگی طولانی تر و بهتر با بهبود عملکرد کلیه و محافظت از آنهایی که باقی مانده است.

همانطور که برای یک عادت زندگی سالم، این چیزهای آشنا برای ما است، اما همه ما می تواند آن را انجام می شود. بنابراین، آنچه شما باید انجام دهید این است که آن را به عمل قرار داده در حال حاضر.

اگر شما هر گونه کمک در مرحله درمان 3 بیماری مزمن کلیه نیاز، شما می توانید به ما ایمیل، ما کمک خواهد کرد که شما برای حل سوالات خود را در اسرع وقت به صورت رایگان. ایمیل ما: sjzkideyhospital@hotmail.com



:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه CKD درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چه کار باید بکنم برای زندگی طولانی تر

من در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چه کار باید بکنم تا زندگی طولانی تر تشخیص داده ام؟به گفته متخصصان، در ابتدا شما باید به شکل یک عادت زندگی سالم و ایجاد یک برنامه رژیم غذایی مناسب، آخرین چیزی است نیز مهم ترین چیز این است که یک روش سیستماتیک در زمان. اما در حالی که همه ما می دانیم آن آسان به دشوار، اما به انجام آن است. بعد اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد کسانی که همه چیز ما ذکر را ببینید.

مشخص شده است که رژیم غذایی به عنوان به عنوان درمان مهم در درمان بیماری مزمن کلیه است، بنابراین مطمئن یک رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط خود شما بسیار مهم است. به طور کلی، بیمار بیماری کلیوی باید یک نمک کم کم چربی، کم پتاسیم و مواد غذایی پروتئین با کیفیت بالا و نگه دارید،. اما افراد مختلف باید رژیم غذایی مختلف، بنابراین انجام آن را تحت ساخت و ساز از متخصص تغذیه خود را، در صورت لزوم، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

درمان به موقع سیستماتیک مهم ترین نکته برای درمان این بیماری، دیالیز و پیوند کلیه درمان های رایج است اما برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، راه های طبیعی دیگر به جای این دو روش است که به عنوان چینی گیاهان دارویی پزشکی شناخته شده وجود دارد. این می تواند کمک به بیمار به زندگی طولانی تر و بهتر با بهبود عملکرد کلیه و محافظت از آنهایی که باقی مانده است.

همانطور که برای یک عادت زندگی سالم، این چیزهای آشنا برای ما است، اما همه ما می تواند آن را انجام می شود. بنابراین، آنچه شما باید انجام دهید این است که آن را به عمل قرار داده در حال حاضر.

اگر شما هر گونه کمک در مرحله درمان 3 بیماری مزمن کلیه نیاز، شما می توانید به ما ایمیل، ما کمک خواهد کرد که شما برای حل سوالات خود را در اسرع وقت به صورت رایگان. ایمیل ما: sjzkideyhospital@hotmail.com



:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه CKD درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1393 | نظرات ()