نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند GFR 34 تسکین

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند به کاهش آنقدر شدید 34Qué GFR GFR 34 در بیماری مزمن کلیه (CKD) است؟ پس از در مورد این موضوع خواسته، ما ارائه می دهیم توضیح continuación.Espero که واقعا افرادی که نگرانی های مشابهی کمک می کند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به pacientes.Si خواهید به را انتخاب کنید دیالیز یا پیوند کلیه و شما می توانید ما دکتر آنلاین ما بپرسید.

فیلتراسیون گلومرولی اشاره به فرایند که در آن خون کلیه ها فیلتر، دفع بیش از حد از مواد زائد و مایع adicionales.La GFR محاسبه است که تعیین اینکه چگونه به خوبی خون است که توسط کلیه فیلتر، که در راه است به measing عملکرد باقی مانده کلیوی است. بیماری های کلیوی را می توان به پنج مرحله بسته به یک مرحله GFR تقسیم شده است.

تشخیص CKD GFR 34 بدان معنی است که بیمار در مرحله 3 بیماری با شدت متوسط ​​کاهش عملکرد کلیه renal.Como عملکرد کلیه را کاهش می دهد، ضایعات و سموم می توانند در خون ایجاد توسعه یافته است. بیمار علائمی مانند فشار خون بالا، کم خونی، تورم، خستگی، و غیره تجربه

در علم پزشکی مدرن، آخرین توسعه در درمان بیماری های کلیوی است osmoterapia.Esta میکرو چینی پزشکی نوآوری china.Medicamentos طب سنتی گیاهان انتخاب شده از خارج برای کمک به دستیابی به توابع از جمله عروق خونی گشاد است، جلوگیری از التهاب، ضد انعقاد، ترویج میکرو گردش خون، سلول های ذاتی کلیه تعمیر و بازیابی عملکرد کلیه جهانی است.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما به شما مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید.



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا بیمار بیماری کلیه کردم اشتها بد و پا تورم

چرا بیماری های کلیه بیماران کردم اشتها بد و پا HinchadosPor که بیمار بیماری کلیوی اشتها و پا متورم؟ همانطور که همه ما می دانیم، از بیماری کلیوی توسعه یافته، بسیاری از علائم یک ظاهر به یک، هر دو اشتها و پا متورم هستند مشترک.

چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای بی اشتهایی؟

شما می دانید، بیماری بیشتر بیماران کلیه سطح کراتینین بالا، و سپس عملکرد کلیه شما خواهد بود آسیب دیده بیش از 50 درصد، به طوری که کلیه ها می تواند به طور موثر کار نمی کند و سموم و مواد زائد بیشتری در خون تجمع می یابد .در طور کلی، می توان گفت که سطح بالای کراتینین به معنای بالا از سموم در خون خود. سموم نه تنها از بین بردن سلول های کلیوی است، بلکه بد برای معده. بنابراین بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دریافت اشتها.

چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دریافت پا متورم؟

به طور کلی، بیمار بیماری کلیه خواهد نشت بسیار خوبی از پروتئین ادرار داشته باشد. به عنوان پروتئین از دست داده است، فشار کاهش می یابد، و آب را از خون منحرف اما وارد فضای بین بافت، باعث تورم.

چگونه برای تسکین علائم ناشی از بیماری کلیوی؟

همانطور که همه ما می دانیم، که کنترل مناسبی از علائم آنها باعث آسیب بیشتر به کلیه ها. به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی باید اقدام اولیه برای جلوگیری از این بیماری بدتر است طول بکشد.

اول، شما باید یک رژیم غذایی را در فرم با توجه به شرایط خود شما ایجاد کند. بنابراین شما باید برخی از درمان است که می تواند کمک به تمیز کردن مخزن را در کلیه ها و کنترل پروتئین در سلول های آسیب دیده را ترمیم ادرار و کلیه پیدا کنید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی، که می تواند کمک به بیماران جلوگیری از بیماری کلیوی بیماری empeore.Si بیمار خوش شانس است، می تواند از این فرصت برای لذت بردن از زندگی بالا با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مزایای همودیالیز کلیه کم خونی است و بدون دیالیز

مزایای نارسایی کلیه تحت درمان با همودیالیز است کلیه کم خونی بدون DiálisisLa عوارض بسیاری است که می تواند با گذشت زمان بدتر، به عنوان هیپرکالمی، هیپرفسفاتمی، کم خونی، و غیره برای نارسایی کلیه، همودیالیز انتخاب اختیاری است، در حالی که آن است همودیالیز کافی برای کم خونی شدید در نارسایی کلیه؟ اگر شما هر گونه سوال در مورد خود و یا درمان ما، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید.

علل کم خونی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

برای نمونه، بسیاری از اریتروپویتین (EPO) توسط نارسایی کلیه riñones.La و زباله و سموم انباشته شده در بدن می تواند عملکرد تولید EPO، کاهش ساخته شده است که می تواند anemia.Por علاوه بر این، سموم انباشته شود آنها می توانند زندگی سلول های قرمز خون، که می تواند به کم خونی منجر شود را کوتاه کند.

آیا می همودیالیز درمان کم خونی شدید در نارسایی کلیه؟

از آنجا که علت اصلی کم خونی است که توسط سموم انباشته آسیب کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تمیز کردن سموم خون یک روش اساسی برای کاهش و درمان anemia.Mientras بهترین و موثر درمان است تصفیه خون همودیالیز است.

Haemodialysis می متابولیت و برخی از زباله و مواد سمی را از خون حذف و تنظیم تعادل آب و یک بار زباله electrolitos.Una و سموم حذف نسل EPO افزایش خواهد یافت، که شده است، سلول های قرمز خون نیز آن را افزایش می دهد، و در نتیجه مناسب برای همودیالیز کم خونی شدید در نارسایی کلیه است.

عملکرد ترمیم آسیب کلیوی و بازیابی کلیه کاهش روش eficaces.Así هستند، بعد از دیالیز، شما ممکن است برخی درمان های طبیعی، مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، درمان ایمنی بدن دریافت خواهید کرد. ما توصیه می کنیم که شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد آنها را می دانیم و یک اثر درمانی بهتر است.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیوی با 38 درصد از عملکرد کلیه برگشت پذیر است

کلیه با 38 درصد از عملکرد کلیه برگشت پذیر است "من یک سوال در مورد نارسایی کلیه، عملکرد کلیه من است 38٪ در حال حاضر قابل برگشت؟" در واقع، با درمان به موقع و صحیح، تابع کمتر کلیه می تواند بهبود یافته تا حدی، اما هیچ کس نمیتواند بگوید که آیا شما به طور کامل می تواند، که بسیاری از عوامل را باید معکوس شود تاثیر می گذارد اثر درمانی.

چه عملکرد کلیه به معنی 38٪ برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

38٪ عملکرد کلیه بدان معنی است که نه تنها 38٪ کلیه ها می تواند موثر کار می کنند و این بیماری در حال حاضر در مرحله 3، اما نزدیک به مرحله 4 (زیر 30٪). اما اگر شما این فرصت، این علائم را از دست ندهید آنها در این مرحله رخ داده است سرعت بخشیدن به پیشرفت آن و انجام آسیب بیشتر به کلیه ها.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه؟

شما می دانید که عملکرد کلیوی کمتر است به دلیل مشکلات کلیوی، بنابراین اگر شما می خواهید برای بهبود، شما نیاز به تصحیح اختلال کلیوی، که بدان معنی است که شما نیاز به تعمیر کلیه های آسیب دیده و آسیب دیده را ترمیم.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی گیاه چینی، می تواند کلیه های آسیب دیده و حفاظت از باقی مانده daños.Con کمک این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، عملکرد کلیه 38٪ تعمیر شما ممکن است فرصتی برای معکوس بیماری خود را داشته باشد.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام. ایمیل ما: enfermedad-renal@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 671
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

به هیچ وجه به صرفه جویی در پیوند کلیه وجود دارد

وجود دارد به هیچ وجه به صرفه جویی در کلیه TransplantHay به نحوی پیوند کلیه شکست خورده را ذخیره کنید؟ همانطور که همه ما می دانیم برخی از پیوند کلیه می تواند 10 سال یا حتی بیشتر طول بکشد، اما برخی از آنها می تواند به شکست یک بار nuevo.Una بروید شکست اتفاق می افتد، مردم را به مقابله با دیالیز یا پیوند دوباره، اما که آخرین چیزی که مردم می خواهند به چهره است. سپس راه های جدید برای نجات پیوند کلیه شکست خورده وجود دارد؟

خبر خوب این است که پیشرفت بیشتر شده است در چین برای درمان نارسایی کلیه گزینه trasplantado.La درمان آلودگی به نام خون ساخته شده است. با کمک این درمان، بیماران ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند داشته باشد.

بر خلاف درمان علامتی سنتی، آلودگی درمان خون یک رویکرد کل نگر است که کار می کند، نه تنها به حذف علامت، اما برای رسیدگی به ریشه پیوند کلیه problema.Así را می توان از شکست نجات داده است.

به عنوان یک گزینه از درمان شخصی، هیچ داروی نسخه ای ثابت وجود دارد. برنامه درمانی خاص تنها می تواند پس تشخیص دقیق از وضعیت هر بیمار انجام می شود.

چگونه می توان آلودگی خون درمان پیوند کلیه به طور موثر درمان؟

عمدتا سه طرف های درگیر در روند درمان وجود دارد:

1. دانلود سموم و مواد زائد از بدن با استفاده از روش تصفیه (مانند hemofiltration، immunoadsorption، تعویض پلاسما، و غیره) پیشرفته خون.

2. علاوه بر این برای تمیز کردن خون و خلاص شدن از شر همه چیز درمان سمی طب چینی به عنوان چرخه درمان، تنقیه درمانی، moxibustion و غیره؛

3.Proteja پیوند کلیه و جلوگیری از کاهش بیشتر در renal.Terapia تابع فشرده گرم درمان اساسی در این مرحله است. با گذشت زمان، سطح کلیه به تدریج ترویج دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید دکتر واتساپ ما مشورت: +86 18230015367، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان گرفتگی عضلات پا دیالیز امداد چیست

درمان گرفتگی عضلات پا امداد در گرفتگی عضلانی DiálisisHay در طول diálisis.Puede چیست شامل پاها، بازوها، دست ها و بیشتر در piernas.Puede دردناک و بیماران زیادی منجر از problemas.Cuál درمان برای از بین بردن گرفتگی عضلات ساق پا دیالیز؟ اگر شما هر گونه سوال در مورد خود و یا درمان ما است، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید.

تخمین زده می شود که 33٪ -86٪ از بیماران دیالیزی از گرفتگی رنج می برند بیماران دیالیزی می توانند تحمل piernas.Algunos به دلیل گرفتگی piernas.Por چرا بیماران مبتلا به گرفتگی عضلات پا تجربه در دیالیز نه؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز به عنوان یک کلیه مصنوعی، استفاده شده است که برای دانلود سموم در خون و حفظ تعادل از زمان electrolitos.Pero در نظر گرفته، اما نمی تواند به طور کامل حذف مواد معدنی است. اگر سطح فسفر بالا است، کلسیم کاهش می یابد. سطح پایین فسفر خواهد شد گرفتگی عضلات پا انجام می شود.

چه با گرفتگی عضلات پا در دیالیز انجام دهید؟

شما می توانید برخی از ورزش قبل از دیالیز انجام کشش عضلات. این می تواند کمک به تسکین بروز گرفتگی عضلات پا در زمان diálisis.Una گرفتگی عضلات پا حین دیالیز رخ می دهد، شما باید تیم مراقبت بهداشتی خود را برای کمک به کشش پاها برای از بین بردن درد و ناراحتی ناشی تماس بگیرید.

با این حال، اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از گرفتگی عضلات پا به طور کامل، روش های بالا از کافی است. دیالیز است تنها علت گرفتگی عضلات پا نیست، به علت زمینه ای کلیه آسیب دیده است.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 300 مورد نیاز به دیالیز

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 300 مورد نیاز را به DiálisisLa نفروپاتی دیابتی با کراتینین 300 لازم به دیالیز؟ به طور کلی است، پس از بیمار به بیماری کلیوی end-stage سقوط کرد، دیالیز در خواست می شود. اما اگر بیمار علائم دیالیز بسیار می تواند در پیشبرد گرفته شده است.

در صورت بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی دیالیز کراتینین 300 طول می کشد؟

از این ما می توانیم می دانیم که اگر بیمار باید دیالیز را یا نه توسط عوامل بسیاری تحت تاثیر قرار است، بنابراین ما نمی توانیم تقاضا به دیالیز فقط در سطح خود را از creatinina.En بستگی دارد خلاصه، زمانی که آن را به زمانی که برای گرفتن می آید دیالیز، بیمار باید یک تصمیم با توجه به شرایط خود کنند.

آیا هیچ گزینه ای برای بیماران مبتلا به دیابت با کراتینین Nephropahty 300 وجود دارد؟

در واقع، برخی از گزینه های دیگر غیر از بیماران دیالیزی مبتلا به نفروپاتی دیابتی کراتینین 300 وجود دارد.

اگر فقط ما را از سطح کراتینین در این لایحه، بیماران مبتلا به کراتینین 300 باید در مرحله 3 بیماری کلیه است، که یک مرحله vital.En این مرحله، کلیه ها آسیب دیده در حد متوسط ​​باشد به این معنا که بسیاری از کلیه ها به جای necrosis.Así آسیب دیده که در حالی که ما می توانیم برخی از راه برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از دیگر از آسیب بیشتر پیدا کنید، پس ما می توانیم کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز کراتینین 300.

چه نوع درمان می تواند کمک به جلوگیری از بیمار به دیالیز؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و تکنولوژی مدرن بالا، آن را ثابت کرده است که یکی از بهترین درمان برای بیماری renal.Se می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از کلیه باقی مانده از تخریب بیشتر برای ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و رگ های خونی را گسترش دهد.

با کمک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، نفروپاتی دیابتی با کراتینین 300 ممکن است این فرصت برای جلوگیری از diálisis.Si برای جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، لطفا ترک پیام به ما و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه مدت امید به زندگی برای بیماران مبتلا به سندرم آلپورت

چه مدت طول عمر بیماران مبتلا به سندرم AlportDebido هیچ درمانی برای این بیماری وجود دارد، بیماران در مورد آلپورت امید به زندگی سندرم mucho.Por نگران هستند چه مدت طول عمر بیماران مبتلا به سندرم آلپورت سندرم آلپورت ؟ سندرم آلپورت کلیه نادر ارثی است که نه تنها کلیه را تحت تاثیر قرار است، اما همچنین می تواند شنوایی و دید نیز تاثیر می گذارد. این اغلب در مردان بیشتر از mujeres.Si شما هر گونه سوال در مورد خود و یا درمان ما، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید تاثیر می گذارد.

در موارد شدید، سندرم آلپورت می تواند نارسایی کلیه می شود، اختلالات و از دست دادن شنوایی شود visión.Esto گلومرولونفریت مزمن، و از دست رفتن پیشرونده عملکرد کلیوی و آوار می تواند در بدن تجمع وجود دارد. بنابراین سندرم آلپورت و کراتینین بالا یک رابطه خاص.

در زنان، اثرات سندرم آلپورت معمولا خفیف، با حداقل یا بدون علائم. در برخی موارد ممکن است خون وجود دارد در orina.La اکثر زنان مبتلا به سندرم آلپورت معمولا یک زندگی عادی لذت می برند، با علامت کم و یا هیچ از این بیماری است. بسیاری از علائم سندرم آلپورت به طور کلی در مردان همراه با این اختلال را تشدید کند.

اگر می خواهید برای بهبود سندرم آلپورت زندگی امید به درمان نارسایی مزمن کلیوی به آن نیاز خواهد progresa.Expertos توصیه بیماری در بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی با آلپورت سندرم chinas.Las طب گیاهی داروهای گیاهی چینی یک تابع تعمیر آسیب کلیوی و بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، ترویج گردش خون، از بین بردن استاز خون، ارائه تغذیه برای حذف عامل کلیه های آسیب دیده از جمله چی واقعی بیماری زا و پشتیبانی می کند.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین 5.5 PKD چگونه برای درمان

کراتینین 5.5 TratarlaCómo درمان PKD چگونه کراتینین 5.5 PKD؟ بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال ژنتیکی کیستیک کراتینین riñón.La است، یک شاخص مهم برای اندازه گیری عملکرد renales.Lo می سازد کراتینین 5.5 به طور متوسط ​​برای بیماران است PKD و چگونه ما باید سطح کراتینین پایین تر؟

PKD یک بیماری ژنتیکی توسط رشد کیست های متعدد در کلیه riñones.Los دو بدن، که تابع از فیلتر مواد زائد و سموم را از خون به صورت orina.Los کلیه مقدار نیز تنظیم مشخص می شود برخی از مواد حیاتی در cuerpo.Cuando کیست حال رشد و گسترش می شوند، کلیه است به طور جدی افسرده.

چگونه برای درمان PKD کراتینین 5.5؟

درمان فشرده داغ

درمان فشرده گرم است در طب چینی، که شهرت خوبی در درمان کلیه از منظر ریشه است. PKD توسعه از نظر بزرگ شدن و افزایش quistes.Por بنابراین ما باید به کاهش کیست های کلیوی و فشار شیوع کیست. درمان فشرده گرم به صورت داروهای chinas.Por معمولا آن را در طب چینی فعال زیرا آنها کوچک و leves.Con ماشین دست اسمز تماس بگیرید، طب چینی فعال ارتشاح کلیه که به کمک خودکار بازیابی کلیه ها و فعال داروهای چینی خود regeneración.Cuando در کیست کار، فشار بین داخل و خارج از است به تدریج با فشار دادن مایع و در خون و کاهش quistes.Mientras تغییر در نتیجه داروهای چینی از بین بردن ساختار در نتیجه جلوگیری از رشد مجدد آن کیست.

تصفیه خون

به عنوان سیال وارد خون، خون با زباله و مواد سمی هستند contaminado.La تصفیه خون شامل پلاسما ارز، جذب ایمنی، همودیالیز، hemofiltration و hemoperfusion. با کمک تکنولوژی پیشرفته، زباله در اندازه های مختلف ممکن است توسط completo.Por دفع بنابراین، بار، رها هم کلیه است. با زباله و سموم از بدن، سطح کراتینین به او را کاهش داده بود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه نوع از گیاهان چینی آنها را برای تعمیر در کلیه CKD مفید هستند

چه نوع از گیاهان چینی برای تعمیر کلیه در انواع CKDQué از گیاهان چینی مفید هستند برای تعمیر کلیه در CKD مفید است؟ CKD اشاره به از دست دادن تدریجی عملکرد کلیه، و دشوار به هنوز curado.Sin است داروهای چینی دارای ویژگی های خاص خود را در درمان آسیب کلیوی.

مبانی CKD

تابع اصلی کلیه ها است هر روز به حذف مواد زائد و آب اضافی از روند sangre.Los کلیه در حدود 200 لیتر خون و تولید حدود 2 لیتر urine.This اولین گام در فیلتراسیون، خون capilares.Para به نام بیماران CKD در گلومرولها توسط رگ های خونی میکروسکوپی تحویل نشت، علاوه بر زباله، برخی از مواد مفید را فیلتر out.Meanwhile، بیماران مبتلا به CKD نیز مشکلات در تولید هورمون های که توابع در هورمون به اندازه کافی cuerpo.Sin مهم است، سیستم های دیگر خواهد شد در بیماری مزمن کلیوی (CKD) درگیر شده و منجر به درمان پیچیده است.

چه نوع از گیاهان چینی برای تعمیر کلیه در CKD مفید هستند؟

خوب گیاهان طبیعی چینی عملکرد CKD سرمایه گذاری مرحله 3 به مرحله 2 CKD.A گاهی اوقات مفید است برای معکوس مرحله 4 یا 5 CKD مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی نکته کلیدی را برای شما برای پیدا کردن یک درمان به موقع خوب است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از بهترین گیاهان طبیعی چینی برای تعمیر کلیه در راه های خلاقانه مفید است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان مبتنی بر گیاهان طبیعی خارجی اعمال نقطه طب سوزنی کمر (منطقه کلیه) .Bolsas از ده ها تن از گیاهان که شامل گیاهان دارویی قبلا در نفوذ خیس، و سپس در قرار داده شده پایین espalda.Con کمک دستگاه اسمز، مواد موثر گیاهان دارویی نفوذ کلیه از طریق کانال های اصلی. عدم وجود درد، و چیزی مانند یک ماساژ می باشد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان CKD، شما می توانید به ما ایمیل ارسال enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هیپوکلسمی نارسایی کلیه چه آن را به این دلیل و نحوه درمان است
هیپوکلسمی نارسایی کلیه به این دلیل چیست و چگونه TratarlaCuál همین دلیل است که هیپوکلسمی در نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان؟ مشخص شده است که این بیماری را بدتر می رود، علائم بیشتر و بیشتر شد که زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار تا حد زیادی بهطوریکه هیپوکلسمی به عنوان یکی از علائم زحمت بیمار بیش از حد.

نارسایی کلیوی و هیپوکلسمی

هیپوکلسمی، و یا سطوح پایین کلسیم ممکن است در نتیجه از اختلالات کلیوی مانند نارسایی renal.Por به عنوان مثال، یک بار کلیه ها خود دیگر قادر به اندازه کافی فیلتر زباله، کلسیم اضافی تراوش می کند به orina.Así به جای کلسیم در خون از دست داده باقی می ماند. در نتیجه، شما را تبدیل به کمبود کلسیم است. همچنین، کلیه ها قادر به فعال ویتامین D، با توجه به کتابچه راهنمای مرک.

علائم هیپوکلسمی

همچنین با توجه به دفترچه راهنما مرک، در ابتدا شما ممکن است علائم را تجربه حتی اگر شما از hipocalcemia.Sin اما با اثرات طولانی هیپوکلسمی ممکن است علائمی مانند سوزش زبان، لب ها، انگشتان دست و پا احساس رنج می برند، اسپاسم های عضلانی در گلو و درد عضلات. همچنین شما می توانید سردرگمی و یا از دست دادن حافظه را تجربه کنند.

درمان هیپوکلسمی

معمولا، هیپوکلسمی خود را به جایی که شما تجربه علائم پیشرفت نیست. از آنجا که شما به نارسایی کلیه، دکتر شما معمولا می یابد هیپوکلسمی خود، از طریق تجزیه و تحلیل تشخیص sangre.Tras، شما می توانید از درمان شروع می شود. با نارسایی کلیوی، درمان معمولا شامل دیورتیک های تیازیدی. این کاهش می دهد مقدار کلسیم کلیه اخراج کند.

با این حال، این داروها می تواند تنها نشانه در حالی که برای کاهش، اگر شما می خواهید برای حل این مشکل شما باید به نارسایی کلیوی از آن چینی suelo.Medicina، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به شما کمک کند رسیدن به این هدف را درمان کنند.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان های جایگزین به درمان دیالیز کلیوی غیر

درمان های جایگزین به درمان نارسایی کلیه DiálisisBusco علاوه بر دیگر diálisis.Hay درمان های جایگزین روش های جایگزین برای درمان نارسایی کلیه؟

این مقاله می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را با این امید که این می تواند به شما کمک کند مراقبت بهتر از خود و انتخاب درمان آنلاین رایگان adecuada.Médico می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت شما بیماری و درمان منحصر به فرد ما به طور مستقیم و به سرعت.

به منظور کنترل و کاهش آسیب های جدی کلیه، به درمان موثر و مناسب برای بیماران برای نجات زندگی خود مورد نیاز است. با این حال، دیالیز نمی تواند بیشتر کمک به تغییر وضعیت این بیماری اساسا.

در این مورد، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مناسب برای enfermedad.Es وضعیت شما و متخصص در درمان آسیب کلیوی است و یک برنامه خارجی نوعی از TCM (طب سنتی چینی) .علاوه مقایسه با دیالیز، است که صفر است عوارض جانبی برای اصلاح آسیب کلیوی و به دنبال حفاظت از سلامت باقی مانده خود را تا آنجا که امکان پذیر است.

پزشکی میکرونیزه می تواند ضایعات کلیوی نفوذ، کنترل فشار خون بالا، متوقف التهاب و جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه fundamentalmente.El مهم ترین آن است که آن را ارائه می دهد یک محیط داخلی بهتر و بهبود کلیه از طریق شتاب ترویج از بین بردن مواد سمی، و متابولیت های باقی مانده در خون است.

بنابراین، شما می توانید جلوگیری از بدتر شدن آسیب کلیوی و ترویج مشکل renal.Cualquier تعمیر و یا مسائل مربوط به حساب خود و یا درمان ما، لطفا واتساپ اضافه و یا تماس بگیرید: 18230015367 +86 مستقیم برای به دست آوردن detalles.Además بیشتر، E پست الکترونیکی به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام زیر، ما خوشحال به ارائه راهنمایی حرفه ای تر به سرعت به صورت رایگان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی می تواند PKD بازگشت بیماران درد درمان

طب چینی می تواند درد بیماران PKD patientsIn PKD درمان به عقب، با توجه به خروج کیست های کلیوی یا دلایل دیگر، بیماران بسیار آسان است به از درد رنج می برند espalda.Como می توانید تصور کنید چه هولناک آن است که به تجربه درد پشت .شما درمان طب چینی از کمر درد در ریشه PKD؟ اگر شما هر گونه سوال در مورد خود و یا درمان ما، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید.

Stefanos 44 ساله است، و او از یونان می آید. او یک بیمار مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک است. او سالم تر از قبل شد.

در واقع، ما می توانیم یک پاسخ قطعی داد. بر خلاف طب غربی، طب چینی رفتار این بیماری در جوانه، عنوان آن می تواند ایمنی و آسیب دیده را ترمیم بافت بیمار را بهبود بخشد و piezas.Para PKD، باید بگوییم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بهترین درمان است.

PKD یک بیماری ارثی است و با رشد کیست های کلیوی در سطح riñones.Y مایع کیست مشخص می تواند توسط توبول های کلیوی به طور مداوم بیمار ترشح می شود. به منظور درمان کمر درد در ریشه PKD، اول این است که مانع از ترشح مایع کیست و کاهش اندازه کیست های کلیوی.

این داروها بسیاری از توابع، به عنوان مثال، شما می توانید عملکرد کلیه حفاظت، ترمیم بافت های آسیب دیده و سلول های کلیه، ترویج مایع نفوذ کیست های کلیوی کلیه و توبول های کلیوی مهار ترشح مایع renal.Además، این داروها نیز تابع گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، تجزیه مواد مضر است.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

امید به زندگی بیماران دیالیزی مبتلا به دیابت چیست

72 چه امید به زندگی بیماران دیالیزی با مادر DiabetesMi است است و در روند دیالیز. او همچنین تا به diabetes.Ella بسیار ضعیف است و نمی تواند ایستاده و یا نشسته. در حال حاضر او در بیمارستان برای آخرین 3 semanas.Cuál است امید به زندگی در این موارد است؟ با درمان موثر، این بیماری می تواند از مادر رها شوند.

دیابت علت اصلی بیماری های کلیوی مزمن (CKD) سطح زوم قند خون بالا است علائم مشخصه دیابت است. بیش از حد قند خون در رگ های خونی، گلومرول شروع به dañado.Los به طور فزاینده سوراخ کوچک در عروق خونی کوچک و بزرگ تبدیل و از دست دادن پروتئین، سلول های قرمز خون و در نتیجه اندازه گیری sucesivamente.A مادر او 72 سال، درمان دیالیز به شدت مورد نیاز seguros.La برای افراد مسن خطرناک است. در همین حال دیالیز به ارمغان می آورد بسیاری از عوارض که امید به زندگی بیمار را تهدید کند.

دهان و دندان درمان طب چینی

پاتوژن سم زدایی سمی در سم زدایی از روده ها

نگاهی به صورت خوراکی به detoxicate

کلید گرفتن طب چینی به صورت خوراکی است داروهای نیرو خون پردازش و حل استاز، مطمئن کپسول خوراکی یا سوپ دارویی و داروهای خوراکی برای detoxicate خلط حالت سکون و رطوبت کدورت در روده ها.

خواص درمانی

تمرکز بر استفاده از مواد مخدر که خون را تقویت و حل استاز برای درمان های مختلف استاز التهاب و سمی که با عمل función.La اثر خوب نشان داده است.

اصل درمانی

Detoxicate عوامل بیماری زا در قلب، ریه، طحال، معده، صفرا و دوازده کانالهای انرژی برای صاف جریان چی، خون و مایعات corporales.De بنابراین، بر اساس نسل از استاز خون، مرطوب آب، خلط می توان آن را حل می شود.

دارو

تمرکز بر تقویت خون و سم زدایی، تنظیم در شرایط خاص.

نسخه درمانی در بیمارستان ما باید به طور عمده استفاده می شود.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید یک ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک یک پیام به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

است برخی از مواد غذایی به نفع نفریت لوپوس وجود دارد

مواد غذایی است هیچ سودی برای نفریت LúpicaAhora بیشتر و بیشتر مردم از نفریت لوپوس رنج می برند یک بیماری ناشی از بیماران LES.Y ایمنی ممکن است طیف وسیعی از نشانه ها و عوارض، مانند پروتئین تجربه است، ادم، فشار خون وجود دارد و به همین ترتیب on.With بالا به سرعت پیشرفت بیماری، بیماران باید با توجه به بسیاری از چیزها در dieta.Por خود پرداخت بنابراین، ما نتیجه گیری شش راهنمایی رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس، لطفا در ادامه به می دانم که در مورد it.If شما هر گونه سوال در مورد خود و یا درمان ما، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید.

1. مواد غذایی که بیماران نمی تواند غذا خوردن

بهترین بیمارانی که غذاهای ظریف مانند انجیر، گون، کلزا، کرفس و غیره را نخورید.

2.Dieta غنی از پروتئین با کیفیت بالا

بیماران مبتلا به نفریت لوپوس باید غذاهای غنی از پروتئین با کیفیت بالا به خاطر خوردن بسیاری از عجله پروتئین ادرار، که می تواند hypoproteinemia شود.

3.Dieta کم چرب

از آنجا که بیماران ورزش کمتر و عملکرد گوارش ضعیف است، بیماران باید از مواد غذایی است که نور و به هضم آسان، و اجتناب از غذاهای چرب بخورند.

قند 4.Dieta کم

بیماران را کورتیکواستروئیدها بلند مدت، که ممکن است به دیابت استروئید شود. بنابراین، بیماران باید مصرف قند را محدود کند.

به غیر از یک رژیم غذایی سالم، درمان نیز ضروری است برای درمان نفروپاتی lúpica.Y هر دو سلول های بنیادی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ها بهترین درمان برای بیماری کلیه، از جمله نفریت لوپوس در نظر گرفته.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید تب افزایش کراتینین سطح در بیماری مزمن کلیه

شما می توانید تب افزایش کراتینین سطح در تب بیماری کلیوی CrónicaPuede افزایش سطح کراتینین در بیماری مزمن کلیه؟ کراتینین یک شاخص مهم برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است، که یک آینه برای عملکرد کلیه است. عوامل بسیاری در بالا بردن سطح کراتینین وجود دارد.

آیا می توانم تب کراتینین بالا بردن؟

کراتینین است زائد سوخت و ساز creatina.Mientras تخریب در هر دو، در خون سپرده است به طوری که بسته به عملکرد فیلتراسیون کلیه به آنها را از بدن به عنوان ادرار completamente.En شرایط عادی، کراتینین بهتر است برای کاهش سطح کراتینین بیمار بالاتر از 1.6.If آن، آسیب کلیوی ایجاد می شود.

به طور مداوم به ارمغان می آورد مشکلات کلیوی تب. تب اختلال سیستم سوخت و ساز بدن و باعث آسیب های کلیوی بیشتر و افزایش آسیب کلیوی creatinina.Cuando توسعه توابع فیلتراسیون کمتر تحت تاثیر بنابراین منجر به رسوب کراتینین خون است. سطح کراتینین نیز افزایش می یابد.

بنابراین اگر شما یک بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی هستند، سعی کنید برای جلوگیری از عجله در بهترین حالت آن است. این خطرناک است برای حمل عود عامل بیماری کلیه است.

به منظور جلوگیری از افزایش سطح کراتینین، ما نیاز به یک درمان بهتر و موثرتر باشد.

چه نوع درمان ممکن است در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود؟

تصفیه خون

تصفیه خون شامل پلاسما ارز، جذب ایمنی، همودیالیز، hemoperfusion و hemofiltración.Todos آنها تکنیک های پیشرفته ترین هدف از بین بردن حالت سکون از جمله کراتینین در خارج از بدن می باشد. تجربه زنده از بار سنگین هر دو riñones.Mientras زندگی کلیه در یک محیط بهتر و کمک به آن خود بازسازی و خود درمان بیشتر و بیشتر.

درمان فشرده داغ

درمان فشرده گرم بهترین درمان در چین، که جان بسیاری از بیماران مبتلا به هر دو éxito.Mientras همچنین دارای عوارض جانبی کمتری برای بدن ما در نتیجه جلوگیری سایر بیماری ها و مشکلات دیگر دشوار نجات داده است.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی فشار خون بالا

چگونه برای درمان فشار خون کلیوی PacientesHipertensión کلیوی، یک عارضه شایع بیماری های کلیوی و همچنین علت اصلی ترین renal.Muchos بیماران مبتلا به نارسایی دارو برای کنترل علائم، اما علائم فشار خون بالا نخواهد شد tiempo.Entonces با هیچ راه طبیعی برای از بین بردن فشار خون بالا کلیه را با مشکلات کلیوی ناپدید می شوند؟ اگر شما هر گونه سوال در مورد خود و یا درمان ما، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید.

فشار خون بالا کلیه است که توسط یک تنگی عروق است که به riñón.Una خون یا هر دو شریان کلیوی تنگ ایجاد می شود. این یک بیماری به نام تنگی شریان کلیوی است.

فشار خون بالا کلیه معمولا علایم ایجاد نمی کند. تنگی عروق نمی تواند palpar.A مگر اینکه خطرناکی بالا، فشار خون بالا باعث عوارضی نمی شود. علائم فشار خون بسیار بالا شامل سردرد، گیجی، ادرار، خون، خونریزی از بینی.

آیا یک راه طبیعی برای از بین بردن فشار خون بالا کلیه را با مشکلات کلیوی وجود دارد؟

بسیاری از بیماران دارو برای کنترل نشانه های فشار خون بالا. با این حال، داروها ممکن است به کاهش فشار خون در ریشه کمک نمی کند، تنها می تواند شرایط را برای یک دوره کنترل corto.Nuestra به طور طبیعی ممکن است درمان بیماری کلیه و بنابراین علایم کمک کند. بنابراین، فشار خون بالا کلیه به طور موثر رفع می شود.

درمان آلودگی خون است که به شدت برای شما توصیه می شود. این آخرین درمان برای بیماری های کلیوی، که شروع می شود درمان خون، نه تنها به کلیه ها در بیماران مبتلا به بیماری renal.Se با استفاده از تکنیک های مختلف برای تمیز کردن مواد زائد در خون و فراهم می کند مواد لازم است خون ما نیاز به بازگرداندن ساز خونساز اصلی و گردش خون از بیماران مبتلا به.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان شکم متورم برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی

چگونه برای درمان شکم متورم برای بیماران مبتلا به بیماران مبتلا به نارسایی RenalAlgunos کلیه نارسایی احساس شکم متورم است، که یک بیماری با توجه به کلیه ها است، بنابراین ممکن است که بیماران شکم متورم تجربه؟ چگونه است شکم متورم ناشی از یک مشکل کلیوی؟ آیا این شکست علت کلیوی شکم متورم؟ اگر شما هر گونه سوال در مورد خود و یا درمان ما، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید.

به صداقت، شکم متورم است، به عنوان مشترک به عنوان بسیاری از علائم دیگر مانند فشار خون بالا، ادرار کف آلود و خستگی، و غیره sucesivamente.La بیشتر اغلب، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه احتباس مایعات تجربه در پلک ها، صورت، ، دست ها و تورم pies.Con، آنها نیاز به محدود کردن مصرف مایعات و مصرف نمک به عنوان خوردن نمک زیاد و آب آشامیدنی بیش از حد می تواند شرایط را بدتر و بدتر شدن نشانه های بیماری.

چگونه برای درمان شکم متورم ناشی از نارسایی کلیه؟

در نارسایی کلیه، مقدار زیادی از مایع ساخت تا در شکم به عنوان یک نتیجه از اختلال عملکرد کلیوی. در شرایط عادی، مایع اضافی در خارج از بدن در قالب orina.Esto اخراج کمک می کند تا توضیح دهد که چرا ادرار است هنگامی که ما نوشیدن مقدار زیادی از آب است. همانطور که برای درمان است که می تواند تعمیر آسیب کلیوی کمک و بهبود عملکرد کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy mención.Es ارزش یک نوآوری از طب سنتی چینی است و ترکیب تجهیزات پزشکی پیشرفته. در این درمان گیاهی، تمام گیاهان مورد استفاده در داخل و خارج با کمک دستگاه های پزشکی، مواد موثر در گیاهان نشان می دهد تأثیر آشکار در بهبود عملکرد کلیه است.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی در درمان PKD مفید است

این طب چینی مفید در درمان PKDEs مفید در درمان PKD طب چینی است؟ به عنوان بیماری ژنتیکی کلیه شناخته شده است، PKD بسیار دشوار است برای درمان، چرا که کیست به سادگی نمی تواند حذف operación.Sin اما آخرین تحقیقات است امید را به بیماران مبتلا به این بیماری تحقیقات نشان می دهد که forma.La طب چینی دارای یک اثر بزرگ در درمان PKD.

آیا آن را در درمان PKD طب چینی مفید است؟

با توجه به تحقیقات، طب چینی در درمان PKD بسیار موثر هستند، پایان نامه منتشر شده توسط وزارت پزشکی بین المللی نشان داد که حشره ای به نام زمین سوسک می تواند در کنترل رشد کیست که ممکن است غیر فعال کاملا موثر سلولهای اپیتلیال، کیست ها و جلوگیری از زوال، چه تر است، برخی از داروهای دیگر چینی، مانند گل سرخ و گلپر می تواند خوب باشد برای ترویج کیست داخلی گردش خون، و سپس دیواره کیست نازک تر است و نازک تر، و سپس بخشی از مایع را ترک خواهد کرد، به طوری که فشار داخلی خواهد شد بسیار کوچکتر و بیمار احساس خواهد استراحت در دور کمر و درد یا عفونت نیز تسکین.

چگونه می توان طب چینی کار اثر بیشتر؟

به فرانک، طب چینی، یک اثر خوب است، اما آن را به یک زمان طولانی برای trabajar.Así را، به منظور ایجاد کار بیشتر اثر طب چینی، طب گیاهی چینی همراه با دستگاه مخصوص مورد استفاده قرار گرفتن دارو کلیه برای کمک به تعمیر سلول های کلیه dañadas.Por بنابراین، درمان های جدید بر اساس طب سنتی چینی را به واقعیت، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده می آید. با کمک این درمان، بیماران می توانند بیماری خود را به خوبی کنترل PKD و یک زندگی با کیفیت.

به طور مستقیم +86 18230015367 و یا ترک پیام پس ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید دکتر واتساپ ما مشورت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای کاهش کیست های کلیوی در PKD به طور طبیعی با طب چینی

چگونه برای کاهش کیست به طور طبیعی کلیه در PKD با ChinaThe پزشکی بیماری کلیه پلی کیستیک بیماری است که با کیست های متعدد پر شده با مایع داخل یا خارج از بیماران riñones.Los است که اغلب آنها از بسیاری از درد به دلیل گسترش رنج می برند کیست renales.Cómo تغییر اندازه کیست های کلیوی در PKD به طور طبیعی؟ کمک های پزشکی آنلاین ما.

از آنجا که عمل جراحی می تواند کیست را حذف کنید به طور طبیعی، بیشتر و بیشتر بیماران به دنبال درمان به منظور کاهش حجم کیست های کلیوی به طور طبیعی و اساسی.

همانطور که برای مشکل چگونه به منظور کاهش حجم کیست های کلیوی به طور طبیعی، دکتر توصیه پزشکی osmoterapia.Se میکرو چینی کلیه درمان است که در خارج استفاده می شود و این بهترین درمان برای بیماران به منظور کاهش است به طور طبیعی کیست های کلیوی اندازه. و آن را به بیماران کمک میکند اجتناب از عمل جراحی و پیوند کلیه.

این فرایند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy عبارتند از:

اول، مواد تشکیل دهنده اصلی از این درمان گیاهان چینی هستند و تحت هدایت doctores.Y جمع آوری و سپس، گیاهان چینی باید به پودر تصفیه شده و سپس در دو کیسه پزشکی جمع آوری شده.

در نهایت، آنچه بیماران انجام شده است به دروغ در دو کیسه دارو، با کمک دستگاه اسمزی، مواد تشکیل دهنده فعال در گیاهان چینی می تواند به کلیه از طریق پوست نفوذ کند.

مواد تشکیل دهنده فعال از گیاهان چینی می تواند عملکرد ترویج گردش خون و اتساع عروق خونی و همچنین دستیابی به برای تعمیر سلول های بیمار و بافت در گلومرول های کلیه و به دست آوردن مجدد عملکرد طبیعی کلیه gradualmente.Si می خواهید بیشتر بدانید ما می توانید در مورد بیماران است.

نیز طول می کشد موثر در کاهش کیست های کلیوی با متوقف کردن رشد کیست های کلیوی با جلوگیری از سلول های پوششی فعال ترشح ماده همچنین می توانید دفع کیست مایع با افزایش گردش خون ترویج خون از سطح کیست. کیست را می توان به طور طبیعی با درمان طبیعی کاهش می یابد.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای کاهش کیست های کلیوی در PKD به طور طبیعی با طب چینی

چگونه برای کاهش کیست به طور طبیعی کلیه در PKD با ChinaThe پزشکی بیماری کلیه پلی کیستیک بیماری است که با کیست های متعدد پر شده با مایع داخل یا خارج از بیماران riñones.Los است که اغلب آنها از بسیاری از درد به دلیل گسترش رنج می برند کیست renales.Cómo تغییر اندازه کیست های کلیوی در PKD به طور طبیعی؟ کمک های پزشکی آنلاین ما.

از آنجا که عمل جراحی می تواند کیست را حذف کنید به طور طبیعی، بیشتر و بیشتر بیماران به دنبال درمان به منظور کاهش حجم کیست های کلیوی به طور طبیعی و اساسی.

همانطور که برای مشکل چگونه به منظور کاهش حجم کیست های کلیوی به طور طبیعی، دکتر توصیه پزشکی osmoterapia.Se میکرو چینی کلیه درمان است که در خارج استفاده می شود و این بهترین درمان برای بیماران به منظور کاهش است به طور طبیعی کیست های کلیوی اندازه. و آن را به بیماران کمک میکند اجتناب از عمل جراحی و پیوند کلیه.

این فرایند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy عبارتند از:

اول، مواد تشکیل دهنده اصلی از این درمان گیاهان چینی هستند و تحت هدایت doctores.Y جمع آوری و سپس، گیاهان چینی باید به پودر تصفیه شده و سپس در دو کیسه پزشکی جمع آوری شده.

در نهایت، آنچه بیماران انجام شده است به دروغ در دو کیسه دارو، با کمک دستگاه اسمزی، مواد تشکیل دهنده فعال در گیاهان چینی می تواند به کلیه از طریق پوست نفوذ کند.

مواد تشکیل دهنده فعال از گیاهان چینی می تواند عملکرد ترویج گردش خون و اتساع عروق خونی و همچنین دستیابی به برای تعمیر سلول های بیمار و بافت در گلومرول های کلیه و به دست آوردن مجدد عملکرد طبیعی کلیه gradualmente.Si می خواهید بیشتر بدانید ما می توانید در مورد بیماران است.

نیز طول می کشد موثر در کاهش کیست های کلیوی با متوقف کردن رشد کیست های کلیوی با جلوگیری از سلول های پوششی فعال ترشح ماده همچنین می توانید دفع کیست مایع با افزایش گردش خون ترویج خون از سطح کیست. کیست را می توان به طور طبیعی با درمان طبیعی کاهش می یابد.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چین سوء تغذیه درمانی طبیعی در کلیه ESRD

چین درمان کلیه طبیعی در ESRDLa سوء تغذیه سوء تغذیه یکی از ناراحتی جهانی مرحله نهایی بیماری کلیه (ESRD)، آنچه که بیشتر است، آن را نیز عاملی است که زندگی بیماران به منظور از بین بردن ESRD.Con را تهدید می کند سوء تغذیه، ما انجام به پیدا کردن علل سوء تغذیه و همچنین برخی از درمان های برجسته کلیوی در چین، اجازه دهید یادگیری برخی از دانش خاص در مورد آنها.

علل سوء تغذیه

کوتاه از پروتئین است. مانند بسیاری از مردم با ESRD اشتها کمی منجر به طرح رژیم غذایی کمتر comida.Aunque را می توان تحت هدایت پزشک اجرا، شرایط جذب مختلف از یک فرد به otro.Muchos دستگاه گوارش به عنوان ESRD نابود می زباله و مواد سمی بیش از حد در sangre.Por ما باقی می ماند بنابراین به نظر می رسد malnutritions.

از دست دادن بیش از حد پروتئین

بیماران ESRD در قالب urine.This در حال توسعه ESRD پروتئین فیلتر، disminuye.Como GFR GFR کاهش می یابد، بدن ما proteína.En تر جنبه دیگری، بسیاری از مردم با دیالیز ESRD جایگزینی شرایط از دست می دهد اما تابع renal.Sin، دیالیز در واقع از بین بردن ضایعات و سموم بیش از حد پروتئین اما نیز گنجانده شده است. بنابراین سوء تغذیه ESRD حمله کند.

احساسات از درد و رنج ESRD

شما بهتر است به یک نگرش مثبت به مبارزه علیه بیماری های ESRD riñón.Padecen یک پیشرفت سریع. در کوتاه مدت، احساسات خوب افزایش ایمنی مفید است.

درمان کلیه چین

در حال حاضر بسیاری از روش های درمانی کلیه کمک خواهد کرد که گسترش طول عمر و جلوگیری از آن complicaciones.Nuestras دیالیز است که درمان های بسیاری بر اساس طب چینی. بسیاری از بیماران کلیوی از کشورهای دیگر آن را درمان های طبیعی به دلیل آن است عوارض جانبی کمی و خوب برای کمک به زنده ماندن بسیار tiempo.Como همه می دانیم این است، هیچ درمانی برای ESRD وجود دارد، همه شما باید انجام دهید این است پیدا کردن یک درمان بهتر و محافظت از کلیه ها به عنوان طولانی posible.Micro چینی Osmotherapy پزشکی و ارضا تصفیه خون تمام شرایط، به ویژه. لطفا به ما بپیوندید و مبارزه با هم ESRD.

اگر شما هر گونه کمک در درمان ESRD نیاز، شما می توانید به ما ایمیل ارسال enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان التهاب شکم برای بیماران مبتلا به CKD

چگونه برای درمان التهاب بیماران CKDMuchos شکم با بیماران CKD شکایت دارند که کلیه خود را بسیار بزرگ هستند و خسته ام از همه درخواست هنگامی که کودک شما nazca.El شکم متورم با توجه به بیماری مزمن کلیه باعث می شود این افراد به نظر می رسد باردار. اگر شما هر گونه سؤال، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید.

بیماری مزمن کلیوی (CKD)، همچنین به عنوان بیماری مزمن کلیه شناخته شده است، آن را به یک کاهش پیشرونده عملکرد کلیه در طی یک دوره از ماه یا علائم years.The بدتر شدن عملکرد کلیه غیراختصاصی هستند و ممکن است شامل ضعف و تجربه کاهش است این بیماری همچنین می توانید زمانی که apetito.Esta به عوارض شناخته شده آن از قبیل بیماری های قلبی و عروقی، کم خونی یا پریکاردیت انجام شناخته شده است. آن را از بیماری حاد کلیه است که در آن کاهش در عملکرد کلیه باید حضور بیش از سه ماه متفاوت است.

در انسان کلیه در حفره شکمی هستند، و به طور معمول دارای دو riñones.CKD هر فرد اختلال وراثتی کیست های متعدد کلیه SAC از مایع است. در مرحله اول، این کیست ها کوچک هستند، پس از آن هر گونه تغییر در حجم کلیه ایجاد نمی کند.

ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند درد بیماران به طور موثر رفع و کمک به آنها در بهبود gradualmente.Se می تواند رگ های خونی، که دارای عملکرد ضد التهابی، ضد یخ صرف، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی، مسدود کردن آسیب کلیوی و بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی را تشکیل میدهد.

اگر شما هر گونه سوال در مورد ایمیل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ما به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام برای کارشناسان حرفه ای nosotros.Nuestros راهنمایی در اسرع وقت به من بدهید.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

که به معنی 21٪ عملکرد کلیه و چگونگی بهبود

که به معنی عملکرد کلیه 21٪ و چگونه MejorarloQué به معنی عملکرد کلیه 21٪ و چگونه آن را بهبود بخشد؟ مشخص شده است که پس از کلیه آسیب دیده ممکن است کار نکند مانند قبل، که واقعا بر کیفیت زندگی بیماران، تا مردم تعجب وجود دارد برخی از راه های است که می تواند کمک به بهبود renales.Entonces توابع، که باعث می شود 21 درصد به معنای عملکرد کلیه و چگونگی بهبود آن؟

¿21٪ عملکرد کلیوی بدان معنی است که برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی؟

در درمانگاه، عملکرد کلیه 21٪ بدان معنی است که 21 درصد است نه چپ کلیه در حال کار به طور معمول، و این بیماری در حال حاضر در مرحله 4 به نارسایی کلیوی، اما نزدیک به مرحله 5 (زیر 15٪)، به طوری تقاضای بیمار برای عمل در این زمان برای جلوگیری از بیماری اورمی اراده است که بیماری کلیوی مرحله 5.

درمان های سنتی می تواند کمک به مردم برای زندگی بهتر و طولانی تر به کاهش علائم بیماری کلیه، اما می تواند عملکرد کلیه که مردم باید در درمان تکیه برای بقیه عمر خود را مانند بهبود نمی بخشد دیالیز.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های پزشکی شاخ و برگ گیاهان چینی سنتی، که نه تنها می تواند کاهش علائم بیماری کلیه، اما همچنین می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، بنابراین با کمک این درمان، مردم آنها ممکن است این فرصت را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

علاوه بر این، بسیاری از انواع گیاهان را می توان در این درمان استفاده می شود تا در طول درمان پزشکی گیاهان مختلف با توجه به شرایط بیمار به منظور دستیابی به اثر درمانی بهتر است دسته دار وجود دارد.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه یا درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل را ارسال و یا ترک پیام sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان مشکلات گوارشی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

چگونه برای درمان مشکلات گوارشی برای کلیه شکست نارسایی کلیوی PacientesLa یک بیماری است که در آن کلیه شکست correctamente.Como است کلیه متوقف عملکرد، اندام ها و سیستم های بدن مشکلات گوارشی شکست کلیه involucren.Puede؟ اگر شما هر گونه سؤال، لطفا با دکتر آنلاین ما بپرسید.

مشکلات شایع گوارشی از جمله سوزش سر دل / علائم GERD، IBD و SII.Los ممکن است شامل نفخ، اسهال، گاز، درد معده و گرفتگی estomacales.El درمان شامل ترکیبی از داروها و شیوه زندگی گوارش معمولا رخ می دهد cambia.Problemas در نارسایی کلیوی ناشی از علل مختلف است.

اول، مایع اغلب برای اولین بار در بافتهای زیرپوستی تجمع می یابد. در موارد شدید، اندام های داخلی نیز با بیش تحت تاثیر قرار liquid.If دستگاه گوارش است که با مایع آب گرفتگی، آن را به بیماران تهوع و استفراغ.

یکی دیگر از بیماری جدی از مشکلات گوارشی در نارسایی کلیوی در دستگاه گوارش خونریزی. سیستم خون را می توان با مواد زائد را در sangre.Si تحت تاثیر سطح پلاکت ها در خون کاهش می یابد، آن را باعث خونریزی تمایل. خونریزی ممکن است در سیستم گوارش رخ می دهد.

برای مدیریت مشکلات گوارشی در نارسایی کلیه، یک راه موثر برای از بین بردن سطوح بالایی از مواد زائد از بدن و اثرات سوء بر سایر ارگان ها و سیستم های بدن است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر برای نارسایی کلیه است. در این روش درمانی می تواند بافت کلیه خود تعمیر و سلول های معلول تحریک به بهبود عملکرد کلیه است.

اگر شما هر گونه سوال در مورد ایمیل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ما به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. کارشناسان حرفه ای ما راهنمایی در اسرع وقت ارائه می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این می تواند توسط 36٪ عملکرد کلیه در کیست های کلیوی بهبود

می توان با 36٪ عملکرد کلیه در RenalesEs کیست بهبود عملکرد کلیه ممکن است توسط 36٪ در کیست های کلیه را بهبود بخشد؟ به این سوال، پاسخ مثبت است. در حالی که شما می توانید درمان مناسب در زمان، به شما این فرصت برای بهبود کارکرد کلیه باشند.

کیست های کلیوی دو طرفه یک بیماری است که در آن کیست در هر دو کلیه را توسعه می باشد. به طور کلی، کیست خوش خیم هستند و باعث هیچ síntomas.Sin اما به عنوان کیست بزرگ تر ببینید، بیماران ممکن است طیف وسیعی از علائم را تجربه کنند. اگر نشانه های کیست های دو جانبه کلیه رخ می دهد، بیماران باید درمان inmediato.Sin درمان به موقع به دنبال، کلیه ها تا حدی آسیب دیده و در نتیجه به کاهش عملکرد renal.Así منجر حالی که پیدا کنیم برخی از راه برای محافظت از کلیه ها را از تخریب بیشتر و آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، ما این فرصت را برای بهبود کارکرد کلیه باشند.

چه درمانی می تواند کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی چینی گیاهی می توانند عملکرد کلیه های تعمیر کلیه های آسیب دیده و حمایت مازاد از تخریب بیشتر را بهبود بخشد.

مواد فعال پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توانید وضعیت گردش خون از رگ های خونی و بهبود کیست و نرم کردن دیوار کپسول، که باعث افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول دیوار cápsula.De در نتیجه می تواند رشد کیست را مهار و کوچک کردن آنها، در نتیجه تسکین آسیب کلیوی.

با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، افراد مبتلا به کیست های کلیوی دو طرفه و عملکرد کلیه 36٪ می تواند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند.

اگر سوالی دارید بیشتر در مورد کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه کیست، شما می توانید به ما ایمیل ارسال enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA با فشار خون بالا

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA با فشار خون بالا درمان نفروپاتی IgA در AltaCómo با فشار خون بالا؟ مشخص شده است که فشار خون بالا خواهد پیشرفت بیماری کلیوی را تسریع و ممکن است آن را بیشتر complejo.Así که به منظور محدود کردن پیشرفت نفروپاتی IgA در باید فشار خون و همچنین کنترل کنید.

چگونه برای کاهش فشار خون بالا؟

آنزیم مهار کننده (ACE) و مسدود کننده های مسدود کننده های گیرنده تبدیل کننده آنژیوتانسین (روند، ARBs) معمولا مورد استفاده بالینی برای درمان alta.Estos داروهای فشار خون، نه تنها به کاهش فشار خون نیز نقش در کاهش پروتئینوری بازی .

پزشکی است که همیشه به همراه یک برنامه رژیم غذایی و ورزش استفاده می شود. اگر بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با فشار خون بالا، نیازی به گفتن نیست، مصرف نمک باید محدود شود.

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA در؟

درمان خود بیماری بسیار مهم است، با این بیماری به خوبی می رود تمام علائم ناشی از آن را به تدریج ناپدید شد.

نفروپاتی IgA در توسط رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ایجاد می شود و سلول های بنیادی درمان علمی و سیستمیک جدید برای اصلاح این trastorno.Consta --- 6 مرحله تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی است، مقررات ایمنی و حفاظت ایمنی، این شش مرحله IgA نفروپاتی را می توان از ریشه آن درمان می شود.

به طور خلاصه، یک درمان خوب، به علاوه یک رژیم غذایی خوب می تواند بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در فشار خون بالا یک زندگی calidad.Si برای جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی غلظت IgA می تواند دکتر واتساپ ما مشورت: +86



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کلیه بیمار بیماری با سطح کراتینین 4.4 درمان

کلیه بیمار بیماری با سطح کراتینین 4.4 TratarlaMi پدر است یک بیمار از بیماری کلیه و کراتینین است تا 4.4، و دکتر به ما گفت که استاندارد خود را از اوره نیز بسیار alto.Es این به طور جدی؟ چگونه آن را درمان کنیم؟

آیا این به طور جدی؟

برای بیماری پدرش، سطح کراتینین خود بالاتر از 4.4 و اوره، که بدان معنی است که بیش از 50٪ نفرون آسیب دیده اند و بسیاری از سموم منتشر interno.Esas سموم در مویرگ های خونی آنها را در بدن خود باقی مانده وجود دارد، سپس آن را به کلیه آسیب بیشتر از طریق جریان خون، که او به عنوان "لکه خون" توصیف شده، سپس آن را به سلول های کلیوی ذاتی آسیب برساند زمانی که سلول های آسیب دیده، تمرکز نظر می رسد، شما هیچ علائم دیگر هنگامی که این etapa.Una سلول های آسیب دیده است تا 50٪، که بدان معنی است که عملکرد کلیه آسیب دیده است، وجود خواهد داشت علائم تر مانند کراتینین بالا، فوم ادرار، درد پشت، اوره بالا، ضعف، و غیره .And یک بار تا 75٪، خواهد بود نارسایی کلیه، بنابراین بیمار خواهد شد بسیار در این مرحله رنج می برند. در نهایت، یک بار شما را به بیش از 90٪، باید uremia.Afortunadamente باشد، وضعیت پدرش است در فاز معکوس با مناسب برای تمیز کردن سموم و سلول های آسیب دیده را ترمیم، شرایط خود می تواند معکوس. بدون درمان، وضعیت شما را بدتر و بدتر است.

چگونه آن را درمان کنیم؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی است که می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که در مراحل اولیه هستند این فرصت را به متوقف کردن، حتی معکوس enfermedad.Por آن وضعیت پدرش، است که در فاز 3 بیماری کلیوی یک گام حیاتی در این مرحله کلیه ها آسیب دیده در حد متوسط ​​است، بنابراین ما هنوز شانس را به متوقف کردن آسیب کلیوی داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید نفروپاتی IgA با فشار خون بالا درمان می شود

شما می توانید نفروپاتی IgA با نفروپاتی IgA در خون بالا فشار با فشار خون بالا CuradoPuede درمان می شود؟ این است که شناخته شده است که فشار خون بالا (فشار خون) به بیماری پیچیده تر کلیه شود، بنابراین برای نفروپاتی IgA در انجام .by که فقط اجازه می دهد تا کنترل خوبی از فشار خون، شما می توانید از این فرصت برای معکوس بیماری خود را داشته باشد.

IgA نفروپاتی چیست؟

این نیز نامیده می شود بیماری نفروپاتی IgA برگر یک اختلال کلیوی که حملات هنگامی که پروتئین و IgA قرار است برای کمک به بدن برای مقابله با عفونت شامل غرفه های در کلیه رسوب در lugar.La IgA در آنها در کلیه ها کلیه ها است مانع از توانایی فیلتر زباله، آب اضافی و الکترولیت ها از خون. با گذشت زمان، خون و پروتئین در ادرار به عنوان یک نتیجه از این بیماری را.

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA در؟

همانطور که قبلا ذکر این بیماری از طریق رسوب IgA در ایجاد می شود، بنابراین اگر ما می توانیم به این سوال حل و فصل، پس ما می توانیم این بیماری موثر درمان می کند.

سلول های بنیادی درمان علمی و سیستمیک شامل 6 مرحله --- تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، مقررات ایمنی و حفاظت inmune.Con کمک این درمان نفروپاتی IgA در می تواند به خوبی کنترل شده است، اگر شما می توانید این درمان قبل از، شما ممکن است این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

علاوه بر درمان مناسب، رژیم غذایی مناسب و عادات زندگی سالم لازم برای درمان نفروپاتی IgA در، اگر شما نیاز به کمک یا سوال دیگری در مورد این بیماری، شما می توانید ایمیل و یا enfermedad-renal@hotmail.com ارسال ترک پیام پس ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کلیه بیمار بیماری با سطح کراتینین 4.4 درمان

کلیه بیمار بیماری با سطح کراتینین 4.4 TratarlaMi پدر است یک بیمار از بیماری کلیه و کراتینین است تا 4.4، و دکتر به ما گفت که استاندارد خود را از اوره نیز بسیار alto.Es این به طور جدی؟ چگونه آن را درمان کنیم؟

آیا این به طور جدی؟

برای بیماری پدرش، سطح کراتینین خود بالاتر از 4.4 و اوره، که بدان معنی است که بیش از 50٪ نفرون آسیب دیده اند و بسیاری از سموم منتشر interno.Esas سموم در مویرگ های خونی آنها را در بدن خود باقی مانده وجود دارد، سپس آن را به کلیه آسیب بیشتر از طریق جریان خون، که او به عنوان "لکه خون" توصیف شده، سپس آن را به سلول های کلیوی ذاتی آسیب برساند زمانی که سلول های آسیب دیده، تمرکز نظر می رسد، شما هیچ علائم دیگر هنگامی که این etapa.Una سلول های آسیب دیده است تا 50٪، که بدان معنی است که عملکرد کلیه آسیب دیده است، وجود خواهد داشت علائم تر مانند کراتینین بالا، فوم ادرار، درد پشت، اوره بالا، ضعف، و غیره .And یک بار تا 75٪، خواهد بود نارسایی کلیه، بنابراین بیمار خواهد شد بسیار در این مرحله رنج می برند. در نهایت، یک بار شما را به بیش از 90٪، باید uremia.Afortunadamente باشد، وضعیت پدرش است در فاز معکوس با مناسب برای تمیز کردن سموم و سلول های آسیب دیده را ترمیم، شرایط خود می تواند معکوس. بدون درمان، وضعیت شما را بدتر و بدتر است.

چگونه آن را درمان کنیم؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی است که می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که در مراحل اولیه هستند این فرصت را به متوقف کردن، حتی معکوس enfermedad.Por آن وضعیت پدرش، است که در فاز 3 بیماری کلیوی یک گام حیاتی در این مرحله کلیه ها آسیب دیده در حد متوسط ​​است، بنابراین ما هنوز شانس را به متوقف کردن آسیب کلیوی داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید نفروپاتی IgA با فشار خون بالا درمان می شود

شما می توانید نفروپاتی IgA با نفروپاتی IgA در خون بالا فشار با فشار خون بالا CuradoPuede درمان می شود؟ این است که شناخته شده است که فشار خون بالا (فشار خون) به بیماری پیچیده تر کلیه شود، بنابراین برای نفروپاتی IgA در انجام .by که فقط اجازه می دهد تا کنترل خوبی از فشار خون، شما می توانید از این فرصت برای معکوس بیماری خود را داشته باشد.

IgA نفروپاتی چیست؟

این نیز نامیده می شود بیماری نفروپاتی IgA برگر یک اختلال کلیوی که حملات هنگامی که پروتئین و IgA قرار است برای کمک به بدن برای مقابله با عفونت شامل غرفه های در کلیه رسوب در lugar.La IgA در آنها در کلیه ها کلیه ها است مانع از توانایی فیلتر زباله، آب اضافی و الکترولیت ها از خون. با گذشت زمان، خون و پروتئین در ادرار به عنوان یک نتیجه از این بیماری را.

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA در؟

همانطور که قبلا ذکر این بیماری از طریق رسوب IgA در ایجاد می شود، بنابراین اگر ما می توانیم به این سوال حل و فصل، پس ما می توانیم این بیماری موثر درمان می کند.

سلول های بنیادی درمان علمی و سیستمیک شامل 6 مرحله --- تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، مقررات ایمنی و حفاظت inmune.Con کمک این درمان نفروپاتی IgA در می تواند به خوبی کنترل شده است، اگر شما می توانید این درمان قبل از، شما ممکن است این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

علاوه بر درمان مناسب، رژیم غذایی مناسب و عادات زندگی سالم لازم برای درمان نفروپاتی IgA در، اگر شما نیاز به کمک یا سوال دیگری در مورد این بیماری، شما می توانید ایمیل و یا enfermedad-renal@hotmail.com ارسال ترک پیام پس ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان PKD طب چینی

چگونه برای درمان PKD درمان ChinaCómo پزشکی PKD طب چینی؟ PKD شناخته شده است که آسان نیست به درمان، بنابراین برای بیمارانی که رنج می برند که واقعا ناراحت زیادی.

چرا PKD خواهد شد بسیاری از علائم شود؟

شما می دانید توبول کلیوی است که در آن ادرار crudo.Una است یک بار باز جذب کیست وجود دارد، ادرار خام نمی تواند از طریق توبولار کلیوی هموار می آیند و allí.Más مهم متوقف می شود سلول های اپیتلیال ترشح مایع کیست های داخلی باعث خواهد شد کیست در حال رشد بزرگتر و بزرگتر. سپس شما فشار خون بالا یا درد در کمر داشته باشید. علاوه بر این، پروتئین و ادرار خون مخفی شاید occur.Por پایان، زمانی که کیست آسیب دیده، لازم است عفونت ایجاد شده در بدن و شما را در بدن احساس درد خواهد شد.

چگونه برای درمان های طب چینی PKD؟

در چین، طب گیاهی چینی به بهبود گردش خون و کاهش اندازه کیست استفاده می شود. طب میکرو چینی پزشکی یکی از eficaces.La ترین چینی در یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه شده است. با اقدام مایکروویو، مواد مخدر خواهد ضایعات کلیوی به طور مستقیم از طریق پوست نفوذ کرده و canales.Micro چینی پزشکی می تواند رگ های خونی گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون در دیواره کیست، و افزایش نفوذ پذیری کیست کیست انجام این کار disminuyen.Será کوچک و جلوگیری از گسترش سلاح های هسته سلول های اپی تلیالی، بنابراین ترشح مایع کیست شود reducida.Cuando فشار داخلی کیست کاهش یافته بود، به اندازه کیست به تدریج کوچکتر شده ، تسکین فشرده سازی بافتهای اطراف، بهبود میکروسیرکولاسیون، و مسدود کردن پیشرفت renal.Además فیبروز، کیست آسان به دوباره پس از ناپدید نمی شود، و علائم به طور کامل ناپدید می شوند. کارکرد کلیه بهتر خواهد شد.

اگر می خواهید سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، می توان پیام های ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ممکن است که عفونت ناشی از نفروپاتی IgA در

ممکن است که عفونت نفروپاتی ناشی از عفونت ناشی از نفروپاتی IgA؟ IgAEs احتمالی شناخته شده است که عفونت می تواند در هر زمان رخ می دهد و می تواند بیماری را پیچیده تر می کند، اما شما می دانید آن نیز می تواند القاء شود که برخی بیماری، مانند نفروپاتی IgA نداشتند.

ایمونوگلوبولین A (IGA) آنتی بادی است که نقش مهمی در سیستم ایمنی بدن، حمله حمله پاتوژن ها و مبارزه با infecciones.Pero در نفروپاتی IgA در بازی می کند، این آنتی بادی تجمع در گلومرول، باعث التهاب (گلومرولونفریت) و کمی به تدریج تحت تاثیر قرار توانایی خود را برای محققان filtración.Los دقیقا نمی دانند که چه چیزی باعث سپرده IgA در کلیه ها، اما این شرایط یا عوامل ممکن است با توسعه نفروپاتی IgA در ارتباط:

ژن ها، به دلیل نفروپاتی IgA در برخی از خانواده ها و گروه های قومی در برخی از شایع تر است

بیماری های کبدی مانند سیروز، وضعیتی که در آن بافت اسکار در کبد و هپاتیت مزمن B و عفونت های C جایگزین بافت سالم

بیماری سلیاک، یک اختلال گوارشی ناشی از مصرف گلوتن، پروتئین در بسیاری از دانه یافت

درماتیت هرپتی فرم، یکی، تاول خارش بیماری پوستی مشتق شده از عدم تحمل به گلوتن

عفونت، از جمله HIV و برخی عفونت های باکتریایی

از بالا مشخص شده است که عفونت ممکن است یکی از نفروپاتی IgA در القاء، ما باید توجه نزدیک به آن در زندگی روزمره ما پرداخت.

هنگامی که عفونت ناشی از نفروپاتی IgA در من آنچه را که بیمار باید انجام دهید؟

برای بیمارانی که در این وضعیت باید وحشت نیست، اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است اقدام کن برای رسیدگی به این enfermedad.Objetivos سلول های بنیادی در اصلاح اختلال سیستم ایمنی، آن را بسیار مفید برای درمان نفروپاتی IgA در است. با کمک این درمان، مردم می توانند این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA در، شما می توانید دکتر واتساپ ما مشورت: +86 18230015367 به طور مستقیم، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیابت در 33 درصد از عملکرد کلیه می توانید آن را معکوس

دیابت 33 درصد از عملکرد کلیه I RevertirlaDiabetes با 33٪ عملکرد کلیه می توانید آن را به عقب؟ مشخص شده است که دیابت در دراز مدت خواهد به آسیب کلیوی منجر شود و موجب کاهش عملکرد renal.Se می گوید که رژیم غذایی مناسب و درمان مناسب در جلوگیری از کاهش عملکرد کلیوی مفید است. بنابراین برای افراد مبتلا به دیابت و عملکرد کلیه می تواند 33٪ به حالت عادی بهبود می یابند؟

¿33٪ عملکرد کلیوی بدان معنی است که برای بیماران دیابتی؟

33٪ عملکرد کلیه به معنی کلیه را به طور جدی آسیب دیده است و نه فقط سمت چپ کلیه در حال کار 33٪ normalmente.En درمانگاه، که در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، اما نزدیک به مرحله 4 ، که نیاز به بیمار را به اتخاذ اقدامات برای کنترل بیماری است. در غیر این صورت، ممکن است مردم به مقابله با دیالیز یا پیوند.

چگونه آنها را برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری و بهبود طب گیاهی چینی سنتی، که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حمایت مازاد از آسیب بیشتر است.

برای افراد مبتلا به اختلال عملکرد کلیوی توسط 33٪، شما ممکن است قادر به بهبود عملکرد کلیه خود را به 100٪ است، اما می تواند کاهش بیشتر جلوگیری و در نتیجه بهبود تا حدی به یک زندگی بهتر است.

این توجه به سطح قند خون خود را اگر شما می خواهید برای کنترل بیماری به خوبی، شما باید سطح قند خون پایدار داشته باشد.

اگر شما سوال دیگر در مورد دیابت و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید یک ایمیل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367، ما همه چیز را انجام بهترین برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علل بی حسی در نارسایی کلیه و چگونه برای درمان چه هستند

علل بی حسی در نارسایی کلیه چیست و چگونه TratarlaCuáles باعث بی حسی در نارسایی کلیه و نحوه درمان؟ بی حسی در نارسایی کلیوی در واقع درد ناراحت کننده و غیر ضروری را برای بیمار، به طوری که راه درمان نگرانی برای بسیاری از مردم.

علل بی حسی در نارسایی کلیه چیست؟

بی حسی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است که عمدتا به اورمی نوروپاتی محیطی به علت به علت تجمع بیش از حد زائد سوخت و ساز و شکست toxinas.Cuando کلیه پیشرفت در مرحله نهایی به عنوان GFR کمتر از 12 میلی لیتر / دقیقه، بیماران شروع احساس بی حسی، درد سلاح سرد، picazón.Tienen به حرکت پاهای خود را و یا یک پیاده روی برای از بین بردن این علائم و ناراحتی. این سندرم پای بی قرار در درمانگاه نامیده می شود. این امر به ویژه در شب بسیار معمول است و اغلب تحت تاثیر قرار کیفیت بیمار از خواب.

یکی دیگر از علت بی حسی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه سطوح پتاسیم بالا در خون است. هنگامی که عملکرد کلیه ها به شدت آسیب دیده، پتاسیم اضافی نمی تواند موثر برداشته شود و باعث هیپرکالمی، موجب بی حسی.

چگونه برای درمان بی حسی در نارسایی کلیه؟

از این ما می توانیم می دانیم آن است که ناشی از اختلال کلیوی، این است که، تا زمانی که آسیب کلیوی را می توان تعمیر بی حسی ناشی از آن همراه با آن ناپدید خواهند شد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی گیاه چینی است که می تواند کلیه باقی مانده را از آسیب و تعمیر کلیه های آسیب دیده بیشتر در tiempo.Con همان کمک این درمان محافظت، بیمار ممکن است نارسایی کلیوی دارند یک زندگی با کیفیت.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید برای ما پیغام ترک و یا در واتساپ دکتر ما را ببینید: +86 18230015367 به طور مستقیم، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

حل مشکل پوست در بیماری مزمن کلیه

حل مشکل پوست در کلیه بیماری CrónicaCómo حل مشکل پوستی در بیماری مزمن کلیه؟ بیماری مزمن کلیوی به عنوان یک نوع بیماری مزمن، خواهد شد بسیاری از نشانه ها و عوارض در طول دوره، مشکلات همراه پوست خشک پوست، بثورات و خارش توسط این enfermedad.Y باعث می دانید همه این علائم در بیماری های کلیوی است که با مشکلات کلیوی ایجاد می شود، تا زمانی که ما می توانیم مشکل اختلال کلیوی اصلاح پوست ریشه آن خواهد حل و فصل.

چگونه درست اختلال کلیه؟

طب غربی می تواند نشانه بیماری کلیه در یک زمان کوتاه از بین بردن، اما می تواند مشکل را در ریشه آن را حل نمی کند، پس از قطع درمان، بیماری دوباره سقوط خواهد کرد.

همانطور که برای طب چینی است که می تواند مشکل از علل زمینه ای کلیه حل کند، اما لازم است به مدت طولانی.

بنابراین به منظور درمان موثر بیماری های کلیوی، کارشناسان اختراع یک سری بر اساس طب چینی درمانهای گیاهی سنتی، با داروهای غربی همکاری، این درمان می تواند مشکل از کلیه بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را حل کند .

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین و با کمک این درمان است، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند ممکن است شانس برای بازگشت به زندگی normal.For افرادی که در مرحله هستند بیماری پیشرفته، بلکه این فرصت را به زندگی طولانی تر و بهتر داشته باشد.

اما قبل از استفاده از این درمان، شما باید همچنین برخی از داروها را به تخفیف علایم است. اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل را ارسال و یا ترک پیام enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار به دیالیز نوشته اصلی کلیه در حالی که برای خلاص شدن از شر من

بیمار به دیالیز نوشته اصلی کلیه در حالی که برای من یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه و دیالیز DeshacermeSoy آغاز شده در 25 ماه اکتبر سال گذشته بدون احساس ناراحتی، من هم فشار خون را برای بیش از یک سال، و هیچ inflamación.Quiero می دانم که اگر این امکان وجود دارد برای من از شر دیالیز خلاص شدن از شر؟

من فکر می کنم هیچ دیالیز و 25 اکتبر تا در حال حاضر، شما هنوز هم فرصت برای جلوگیری از diálisis.Usted می داند که اگر شما شروع به انجام دیالیز، آن سخت است برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد. و در حال حاضر، شما لازم نیست هر گونه شکایت از قبیل اشکال در تنفس، تنگی نفس، تورم شدید و ادم pulmonar.Así شما باید دیالیز در حال حاضر قبول نمی کند. به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، زمان آن را می توانید در زمان مناسب درمان را به امکان درمان به منظور اجتناب از دیالیز گرفتن.

اما در مورد شما، شما را به دیالیز در حالی که برای، بنابراین نکته کلیدی در حال حاضر است برای پیدا کردن یک درمان جایگزین برای کمک به خلاص شدن از شر دیالیز.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی ثابت کرده است که در بهبود گردش خون و عملکرد کلیه بسیار موثر است.

مواد فعال از گیاهان چینی را می توان با پیچیده ایمنی، تقسیم ترکیب و ترشح خارج از body.Besides، طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون به کلیه ها، به طوری که ماتریس پیچیده سلولی و ایمنی اضافی باعث فیبروز کلیوی در تصویر می توان دریافت کرد.

علاوه بر این، مفید است برای تنظیم سیستم ایمنی ذاتی و مکمل خون و چی برای احیای خود تجدید سلول های کلیه آسیب دیده و ترویج بهبود عملکرد کلیه است.

با کمک این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه همانطور که شما ممکن است این فرصت باید از شر دیالیز، خلاص شوید. اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

متفورمین سود برای بیماران مبتلا به CKD است

متفورمین سود برای بیماران مبتلا به CKD است: "من 76 سال مبتلا به دیابت نوع 2 و من ER 1500 میلی گرم melbine با مرحله 3 بیماری renal.Debería melbine ادامه به بحث با دکتر من و من باید تبدیل به melbine محل هستم. تا به حال به دریافت اطلاعات. نسبت BUN از 22 میلی گرم، کراتینین 1.39mg، BUN / کراتینین 15.8 ".اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر آنلاین ما بپرسید. ما راهنمایی های حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید.

متفورمین معمولا مورد استفاده در درمان دیابت نوع 2. شما می توانید کنترل سطح قند خون با افزایش حساسیت به انسولین، کاهش تولید شکر توسط کبد کمک و کاهش جذب قند. متفورمین باقی مانده است به خارج از بدن توسط کلیه ها در شرایط مناسب دفع می شود. علائم اسیدوز لاکتیک شامل ضعف، خواب آلودگی، کاهش سرعت ضربان قلب، احساس سرما، درد عضلانی، تنفس مشکل، از دست دادن هوشیاری، متفورمین etc.Aunque به طور مستقیم باعث آسیب کلیوی نیست، بیماران مبتلا به آسیب کلیوی و، و یا بیماری کلیوی باید دارو استفاده نمی کنند.

عارضه قابل توجه دیگر متفورمین دستگاه گوارش شکست aguda.Problemas کلیه اسهال یا استفراغ قابل توجهی است که معمولا در افرادی که مصرف متفورمین درمان رخ می دهد که بیماری کلیوی مزمن subyacente.Puede منجر به کم آبی شدید و نارسایی حاد کلیه. وقفه در متفورمین و آبرسانی شدید معمولا در ترمیم تابع پایه کلیوی می شود.

طب گیاهی اعمال می شود خارج به کار به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، بهبود جریان خون و اکسیژن به کلیه ها، در نتیجه بازگرداندن عملکرد کلی کلیه در طول زمان.

ارسال به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام زیر، ما خوشحال به ارائه راهنمایی حرفه ای تر به سرعت به صورت رایگان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

و شما می توانید پیشرفت بیماری کلیوی را متوقف

شما می توانید پیشرفت بیماری کلیه را متوقف می توانید پیشرفت بیماری کلیوی کند؟ همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه یک بیماری پیشرونده است، آن را طولانی به در مرحله پیشرفته سقوط خواهد کرد، بنابراین برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی اوقات به اندازه کافی برای کاهش سرعت یا توقف پیشرفت enfermedad.Sin خود با این حال، بیشتر بیماران می توانند شرایط خود را قبل از پیدا کند، که به همین دلیل مردم می توانند بیماری خود را قبل از متوقف نشده است.

چرا اکثر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند بیماری در مراحل اولیه خود را پیدا کنید؟

بیماری های کلیوی به عنوان یک قاتل خاموش شناخته شده است. هنگامی که وضعیت بیماران است در مرحله واکنش کلیوی التهاب (مرحله اول یا اوایل وسط)، بسیاری از آنها می تواند از علائم را احساس نمی یا ناراحتی روشن است که چرا اکثر بیماران نمی توانید پیدا کنید خود را بیماری در مراحل اولیه.

چرا بسیاری از بیماران را مجبور به انجام دیالیز یا پیوند؟

همانطور که در بالا ذکر شد، در زمانی که شرایط بیمار است در مرحله واکنش التهاب کلیه (مرحله اولیه یا اوایل رسانه ای)، بسیاری از آنها می تواند از علائم و ناراحتی روشن احساس نیست، به طوری که دکتر را صبر کنید و شرط می رود ver.Cuando مرحله فیبروز کلیوی، علائم شروع به ظاهر می شود، مانند فشار خون بالا، کم خونی، اختلالات الکترولیتی، التهاب، ایمنی ضعیف، etc.The بیماران دریافت درمان علامتی برای حل این شکایت، این داروهای حق است، اما به دور از اندازه کافی برای حل raíz.Con بیشتر و بیشتر کلیه زخم تبدیل هستند، بنابراین بسیاری از بیماران را مجبور به انجام دیالیز پس از پیوند در گذشته است.

بنابراین، به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی اولیه تشخیص آن بسیار مهم است. با این حال، یک بار او را بهترین زمان برای درمان بیماری خود را از دست داده، شما همچنین در مورد نکته کلیدی eso.El نگران نباشید برای شما در حال حاضر نگران نباشید، آن را باید عمل باشد. اقدام در حال حاضر برای پیدا کردن موثرترین درمان برای وضعیت شما، شما ممکن است این فرصت را به معکوس کردن پیشرفت بیماری خود و یا متوقف کردن آن را داشته باشد.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نشت پروتئین مشکلات و چگونگی انجام شود

نشت پروتئین مشکلات باعث و چگونه پروتئین را مشکل ResolverlosPérdida و چگونه آن را حل کند؟ همانطور که همه ما می دانیم، به عنوان بیماری کلیوی توسعه یافته، آنها بسیاری از علائم نشان داد و از دست دادن پروتئین یکی از آنها است.

از دست دادن پروتئین آنچه مشکل را؟

شما می دانید یکی از تابع اصلی از پروتئین در خون است به تثبیت فشار وجود دارد، اجازه می دهد آب را به روی پروتئین از دست داده sangre.Si باقی بماند، فشار کاهش می یابد، و آب را از خون منحرف، اما وارد فضای بین بافت، باعث پروتئین hinchazón.Demasiada است به ناچار از دست داده خون غلیظ غلظت خون، و کمک به خطر بالقوه برای ترومبوز.

در همین حال، از دست دادن پروتئین نشان دهنده آسیب به پروتئین فیلتراسیون غشاء riñón.Demasiada فشار دادن غشاء از طریق کاهش در عملکرد کلیه را به alta.En سرعت سرعت بخشیدن در واقع بسیار زیادی از بیماری کلیوی می تواند ایجاد شود سرعت ثابت، و از طریق رفتار منصفانه، شما می توانید یک failback واقع خوب است که عوامل حاد، ما از دست دادن فرصت های زیادی برای درمان و پیشرفت بیماری به نارسایی کلیه در نهایت دریافت کنید.

چگونه برای حل مشکلات ناشی از دست دادن پروتئین؟

در واقع، همه مشکلات ناشی از از دست دادن پروتئین به علت اختلال عملکرد کلیه ها، ما می توانیم همیشه راه هایی برای بهبود کلیه از دست دادن عملکرد و پروتئین تمام مشکلات ناشی از که با او ناپدید شد حل و فصل شده است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از گیاهان سنتی طب چینی، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آسیب های باقی مانده mayor.Con کمک این درمان را بهبود بخشد، علائم بیماری های کلیوی مانند از دست دادن پروتئین به تدریج حل و فصل شد.

اگر می خواهید در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می دانیم و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 تير 1394 | نظرات ()