نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من در دیالیز هستم و سطح کراتینین من 12 است چگونه می توانم آن را پایین تر

من در دیالیز هستم و سطح کراتینین من 12 است که چگونه من BajarlaMe من در دیالیز به مدت 10 جلسه بوده است، اما سطح کراتینین من بالا باقی می ماند به عنوان 12، چگونه می توانم آن را دانلود کنید؟ به هر حال، من فشار خون بالا برای تقریبا هشت سال داشته باشد.

شما گفت، من می دانم که در حال حاضر از فشار خون بالا nefropatía.Su سطح کراتینین بالا باشد رنج می برند، و این بدان معناست که عملکرد کلیه خود mucho.Debido آسیب دیده اند که کراتینین است استاندارد برای قضاوت عملکرد اتلاف ناشی renal.Es توسط عضلات، و هنگامی که کلیه های آسیب دیده، و سپس از زباله و مواد سمی نمی تواند از بدن خارج شوند، و سپس رسوب در راه cuerpo.Así به منظور کاهش سطح کراتینین در حال پیدا کردن برخی از روش های دانلود و یا بهبود عملکرد کلیه (زمانی که افزایش عملکرد کلیه کاهش می یابد، سموم حذف شده و سطح کراتینین).

همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز یک روش مشترک به منظور کاهش سطح بالای کراتینین است اما وضعیت او کار نمی کند، بنابراین تنها راه برای بهبود عملکرد کلیه است.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه؟

نوآوری پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک طب سنتی چینی گیاهی دارای چهار کارکرد اصلی که ضد لخته شدن، ضد ترومبوز، ضد التهاب و گسترش عروق sanguíneos.Por این چهار توابع، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و زباله را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود. چنین عملکرد کلیه به تدریج ممکن است بهبود یافته است.

عملکرد کلیه بهبود یافته است، سطح کراتینین بالا ناشی از عملکرد پایین کلیه را می توان با آن بهبود یافته است.

اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل را ارسال و یا ترک پیام sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هر فرصتی به طور طبیعی درمان کراتینین بالا

هر فرصتی NaturalmenteHola درمان کراتینین بالا. من علاقه مند به درمان renal.Tengo نارسایی کلیه، کراتینین 140.Hay فرصتی برای بازگشت به حالت عادی هستم؟

نارسایی کلیه یک بیماری است که در آن کلیه ها قادر به اندازه کافی فیلتر مواد زائد از sangre.Debido به از دست دادن عملکرد کلیه است، به نظر می رسد بسیاری از نشانه ها و عوارض جدی، بدتر شدن وضعیت بیمار وجود دارد.

این مقاله می تواند به شما کمک کند مراقبت بهتری از mismo.Médico آنلاین رایگان می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را منحصر به فرد و درمان ما به طور مستقیم و به سرعت.

در درمانگاه، کراتینین 140 است یک شاخص خطرناک نیست. با این حال، یک افزایش در سطح کراتینین در خون است که تنها با خسارت قابل توجهی به نفرون funcionales.En این مورد، GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) مشاهده پزشکان کمک می کند به قضاوت شرایط خود را دقیق تر.

دیالیز می تواند این مشکل را از raíz.Pero برای درمان بیماری کلیه را حل نمی کند برای درمان پزشکی بالا creatinina.Micro-چینی Osmotherapy ضروری است که در درمان بیماری های کلیوی است و به طور عمده توسط برنامه های ماهواره ای خارجی مشخص TCM (طب سنتی چینی).

پزشکی میکرونیزه می تواند ضایعات کلیوی نفوذ، کنترل فشار خون بالا، متوقف التهاب و جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه در مقایسه raíz.En دیالیز Osmotherapy پزشکی با هدف حفظ سلامت بیمار باقی مانده و افزایش عملکرد کلیه به عنوان حد امکان مهم ترین چیز این است که آن را ارائه می دهد محیط داخلی بهتر و بهبود کلیه ترویج می کند.

به enfermedad-renal@hotmail.com +86 18230015367 برای detalles.Además تر به طور مستقیم، پست الکترونیک و یا پیام زیر را ترک کند، ما خوشحال به ارائه راهنمایی حرفه ای تر می شود به سرعت به صورت رایگان: لطفا واتساپ اضافه و یا تماس .



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علل و نحوه درمان حداقل تغییر بیماری ها چه هستند

علل بیماری حداقل تغییر چیست و چگونه TratarlaEnfermedad حداقل تغییر یک اختلال کلیوی است که ممکن است به سندرم نفروتیک منجر شود، بنابراین شما باید مراحل برای جلوگیری از empeore.Entonces چگونه به درمان این بیماری را و آن چیزی است که علل این بیماری؟

علل بیماری را تغییر حداقل چه هستند؟

بیماری را تغییر حداقل است شایع ترین علت سندرم نفروتیک در niños.Esto باعث حدود 80 درصد از موارد در کودکان است. همچنین در بزرگسالان دیده می شود، اما این نشان دهنده تنها 10-15٪ از موارد سندرم نفروتیک.

علت آن ناشناخته است، اما این بیماری می تواند پس از رخ می دهد و یا به مرتبط:

واکنش های آلرژیک

استفاده از NSAID

تومور

واکسن

عفونت های ویروسی

علائم و نشانه های بیماری را تغییر حداقل چه هستند؟

ممکن است علائم سندرم نفروتیک وجود دارد:

ظاهر کف آلود ادرار

اشتها

تورم (به خصوص در اطراف چشم، پا و مچ پا و شکم)

افزایش وزن (از احتباس مایعات)

بیماری تغییر می کند حداقل مقدار ادرار تولید را کاهش نمی دهد. و به ندرت به نارسایی کلیه پیشرفت می کند.

درمان بیماری تغییر حداقل چه هستند؟

کورتیکواستروئیدها می تواند بیماری را تغییر حداقل در بسیاری از کودکان را درمان کند. برخی از بیماران ممکن است نیاز به استروئید ماندن برای حفظ این بیماری در بزرگسالان remisión.Debido که به استروئید پاسخ نمی دهند، و همچنین کودکان، اما هنوز هم بسیاری از استروئیدها موثر است. بزرگسالان ممکن است عود مکرر دارند و وابسته به استروئید است.

بیماران مبتلا به سه یا بیشتر عود ممکن است بهتر است با پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، که می تواند مشکل را حل کند کلیه، انجام آسیب بیشتر به کلیه ها انجام دهد. بنابراین، آن را هم خوب است برای کودکان.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری را تغییر حداقل، hestitant نکنید با ما تماس، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما همه چیز را انجام بهترین برای کمک به. ایمیل ما: enfermedad-renal@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آنها می تواند کمک به بیماران کلیوی دیالیز سرمایه گذاری بیماری شما

آنها می توانند کمک به بیماران دیالیز کلیوی بیماران کمک دیالیز EnfermedadPuede خود را سرمایه گذاری مبتلا به نارسایی کلیه معکوس بیماری خود را؟ همانطور که می دانید، دیالیز یک روش صرفه جویی در زندگی بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به حذف بخشی از است سموم و cuerpo.Sin مایع اما شما می توانید به نارسایی کلیه درمان نیست و بهبود عملکرد کلیه است.

چرا دیالیز نمی تواند به بیمار کمک کند معکوس بیماری خود را؟

کلیه ما یک جفت اندام در فیلتر پیچیده بدن humano.Trabajan 24 ساعت شبانه روز برای فیلتر کردن مواد سمی در اندازه های مختلف، از خون ما از جمله ماکرومولکولی، اواسط مولکولی و ماکرومولکولی سموم به طور کامل. بنابراین، جریان گردش خون سالم است.

علاوه بر این، دیالیز می تواند فقط آن دسته از سموم micromolecular مانند کراتینین، اوره، و غیره حذف بسیاری از سموم و مواد سمی هنوز ماکرومولکولی اواسط مولکولی سم در sangre.Estas کلیه نه تنها می تواند بدتر ادامه خواهد داشت، اما همچنین می تواند اندام های دیگر و سیستم های بدن را تحت تاثیر قرار داشته است. به همین دلیل بسیاری از بیماران دیالیز معمولا عوارض دیالیز می میرند.

چه بیشتر، به دلیل کلیه خود را با دیالیز کلیه ها خود را متوقف کردن کار نتیجه به تدریج جایگزین poco.Como، اندازه کلیه ها و حجم ادرار نیز کاهش می یابد کاهش می یابد. در آن زمان، هیچ خون نمی خواهد از طریق کلیه ها جریان یابد.

شما می توانید از دیالیز بیمار به دیالیز خلاص شدن از شر؟

در واقع، برای بیمار است که تا نه در دیالیز برای یک مدت طولانی با درمان موثر در زمان بوده است و به نظر می رسد خوب به طور کلی، قطعا شما می توانید بهبود عملکرد کلیه، و پس از آن بیمار خواهد شد که این فرصت را به خلاص شدن از شر .با این حال دیالیز برای بیماران دیالیز که برای مدت زمان طولانی گرفته اند، آن را دشوار می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر است، اما همچنین می تواند مدت زمان دیالیز را کاهش دهد و به یک زندگی با کیفیت.

اگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی هستند و می خواهند بدانند اگر شما می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر یا نه، شما می توانید ایمیل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367 به طور مستقیم، ما همه چیز را انجام بهترین برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مقابله پروتئین در ادرار با درمان های طبیعی

چگونه به مقابله با پروتئین در درمان ادرار در NaturalCómo تسکین پروتئین ادرار با طب طبیعی؟ بیش از حد پروتئین در ادرار نشانه ای از یک بیماری جدی قابل توجه در کلیه یا مثانه biliar.El محتوای زیر است است در مورد راه های طبیعی برای حذف پروتئین در ادرار تا natural.Si شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر ما آنلاین به صورت رایگان بپرسید. ما مشاوره در اسرع وقت به من بدهید.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این نوع از راه های طبیعی برای از بین بردن پروتئین در پزشکی orina.Micro-چینی Osmotherapy هدف برای تعمیر آسیب به کلیه ها و بهبود عملکرد از طریق renal.A ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب است ، گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، از بین بردن حالت سکون خون و وظیفه تغذیه کلیه های آسیب دیده، آسیب کلیوی را می توان تعمیر تا پروتئین gradual.La در ادرار از بین می رود زمانی که کلیه ها کار به طور معمول دوباره.

چگونه می توان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy حذف پروتئین در ادرار؟ دو کیسه های پر شده با گیاهان دارویی چینی پردازش بیماران در معرض کمر، با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال گیاهان دارویی چینی ممکن است به طور مستقیم به دست آمده از طریق ضایعات کلیوی piel.Otra نفوذ دلیل آن این است چرا که همه داروهای گیاهی چینی از طبیعت آمده و پس از آن توسط کارشناسان با توجه به شرایط خاص از بیماران انتخاب شده، به طوری که بیماران لازم نیست که نگران باشید توسط عوارض جانبی در طول حذف پروتئین در ادرار.

اگر شما هر گونه سردرگمی در مورد ایمیل درمان ما به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما.



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای درمان بیماری کلیه PoliquísticaDe حقیقت این است که هیچ درمان می تواند بیماری کلیه پلی کیستیک در ریشه آن را درمان، اما ما می توانیم آن را به خوبی با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کنترل، که مردم می توانند با آن زندگی می کنند مانند یک فرد عادی و لازم نیست که در مورد آن نگران دیگر.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این نوع از طب چینی تنها درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهان با مواد فعال از طب چینی در پشت بیمار، به موازات کلیه شما، طحالی شن شو، گیاهان مولکول های ارتعاشی ماشین آلات برای پردازش، که از طریق بدن انسان نفوذ می از پوست، فضای سلولی و بافت صفحه اسطرلاب پی در پی فضا و در نهایت به کلیه ها برای بهبود کلیه میکرو گردش خون و بازگرداندن عملکرد کلیه آسیب دیده با اثربخشی.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بیماران کمک PKD مانند یک فرد عادی زندگی می کنند؟

مواد فعال پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توانید وضعیت گردش خون از رگ های خونی و بهبود کیست و نرم کردن دیوار کپسول، که باعث افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول دیوار کپسول.

تعداد زیادی از عملکرد بالینی نشان می دهد که ماده فعال از طب میکرو چینی PKD طور موثر می تواند درمان و اثر درمان می تواند سریع و پایدار.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به بیماران مبتلا به PKD زندگی می کنند به صورت عادی برای کاهش و مهار رشد quistes.Si برای جزئیات بیشتر در مورد این شخص درمانی، ما از شما دعوت به دکتر ما مشورت آنلاین، ما اطلاعات را می خواهید به صورت رایگان.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر را و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، جرات نکنید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا سنگ کلیه و قبر مشترک در PKD

این سنگ کلیه و گره از قبر در PKDUn سنگ کلیه، همچنین به عنوان یک سنگ کلیه و یا Nephrolith شناخته شده است، آن را قطعه جامد از مواد اولیه ای که در کلیه ها مواد معدنی در سنگ orina.Si به شکل به اندازه کافی رشد uréter.Esto می تواند منجر به انسداد به درد شود. سایر علائم همراه شامل تهوع، استفراغ، تب، خون در ادرار، چرک در ادرار و دفع دردناک ادرار.

اکثر سنگ ها به علت ترکیبی از عوامل ژنتیکی و ambientales.Y برای بیماران مبتلا به PKD تشکیل، شرایط خود است که اغلب به علت محاسبات renales.Aquí مقاله می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را با این امید که این می تواند به شما کمک کند مراقبت بهتر از خود و یک درمان مناسب تر را انتخاب کنید.

تماس با دکتر آنلاین برای جزئیات بیشتر در مورد این و یا دیگر اطلاعات مفید به سرعت و به طور مستقیم به صورت رایگان.

برای بیماران مبتلا به PKD، کیست های متعدد آسیب عملکرد کلیه و باعث انسداد، ساخت روز orina.Día دفع عادی، این وضعیت بدتر و بدتر خواهد شد، منجر به سنگ کلیه. بعضی از داروها و ضروری ESWL (ضربه ای از خارج سنگ شکنی موج) می تواند کمک به کاهش وضعیت بیماری.

بنابراین در این مورد، به حل و فصل بیماری کلیوی راه اساسی برای درمان محاسبات پزشکی renales.Micro-چینی Osmotherapy ارائه می دهد یک گزینه بهتر برای بیماران مبتلا به PKD است. این می تواند سلامت بیمار محافظت عملکرد کلیه باقی مانده و افزایش تا آنجا که امکان پذیر است. مهمترین آن این است که آن را فراهم محیط زیست بهتر در محیط داخلی و بازیابی کلیه ترویج می کند.

به enfermedad-renal@hotmail.com +86 18230015367 برای detalles.Además تر به طور مستقیم، پست الکترونیک و یا پیام زیر را ترک کند، ما خوشحال به ارائه راهنمایی حرفه ای تر می شود به سرعت به صورت رایگان: لطفا واتساپ اضافه و یا تماس .



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله بیماری 3 کلیه با کراتینین 3.9 ممکن معکوس

مرحله 3 بیماری کلیه ممکن است با کراتینین 3.9 RevertirlaEtapa 3 CKD با کراتینین 3.9 ممکن است فاز معکوس شما می دانید که 3 یک بیماری کلیوی مرحله حیاتی با درمان زود هنگام می تواند معکوس است؛ اما بدون کنترل خوب، آن را به مرحله 4-5 به تدریج بروید، و سپس مردم به مقابله با دیالیز یا پیوند کلیه.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در مرحله 3 بیماری کلیه؟

کراتینین بالا است که با مشکلات کلیوی ایجاد می شود، تا زمانی که ما می توانیم کلیه های آسیب دیده تعمیر می توانید سطح بالای کراتینین 3.9 creatinina.Nivel آن را بسیار زیاد نیست، بنابراین با عملکرد کلیه به تدریج پشتیبانی بهبود یافته به حالت عادی کاهش دهد. علاوه بر درمان، بیمار باید یک رژیم غذایی سالم، که می تواند به کاهش سطح بالای کراتینین کمک و محافظت از کلیه ها به برخی از درجه باشد.

چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری کلیه؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی گیاه چینی، می تواند به بهبود بیماری کلیوی eficacia.No عمل جراحی است و هیچ عوارض جانبی و یا آسیب به بدن ایجاد نمی کند. در طول درمان، بیماران تنها به دروغ به پشت و relajado.Es شما احساس بسیار راحت و ایمن، پس از آن به ویژه برای افراد مسن و کودکان مناسب است. چه بیشتر، شما می توانید جلوگیری از بیماری کلیه، دیالیز و پیوند کلیه کمک می کند.

اگر شما سوال دیگر در مورد مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل را ارسال و یا ترک پیام sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است به انجام کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان درمان طبیعی راهنما عملی PKD

درمان درمان طبیعی راهنما عملی PKDHola، دکتر. برادر من بیماری کلیه پلی کیستیک و وضعیت خود است بسیار درمانی برای آن bien.Existe؟

PKD یک بیماری ژنتیکی riñones.Los کیستیک کیست های متعدد همراه با مایع پر شده است، و در نتیجه توسعه عظیم بیماری riñones.La همچنین می توانید کبد، پانکراس صدمه وارد و در برخی موارد نادر، قلب و نیاز به بیماران را به اتخاذ اقدامات به موقع و موثر برای کنترل و تسکین cerebro.Es درمان وضعیت بیماری خود، کاهش خطر ابتلا به مقاله morir.Aquí می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را با من امیدوارم که این می تواند به شما کمک کند مراقبت بهتر از خود و یک درمان مناسب تر را انتخاب کنید.

تماس با دکتر آنلاین برای جزئیات بیشتر در مورد این و یا دیگر اطلاعات مفید به سرعت و به طور مستقیم به صورت رایگان.

TCM (طب سنتی چینی) ارائه می دهد چندین درمان طبیعی برای بیماران مبتلا به PKD به تاخیر بدتر شدن آسیب کلیوی و پزشکی renal.Micro-چینی Osmotherapy یک برنامه خارجی ویژگی های معمولی از طب سنتی چینی است و متخصص در درمان بیماری کلیوی. پزشکی میکرونیزه می تواند ضایعات کلیوی نفوذ، توقف التهاب و جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه از ریشه.

بنابراین، شما می توانید از ظهور کیست توقف و کاهش وضعیت بیماری جدی است. و از همه مهمتر آن را فراهم می محیط داخلی بهتر و ترویج renal.Enviar بازیابی کلیه به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا یک پیام در پایین ترک، ما خوشحال به ارائه راهنمایی حرفه ای تر به سرعت به صورت رایگان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان درمان طبیعی راهنما عملی PKD

درمان درمان طبیعی راهنما عملی PKDHola، دکتر. برادر من بیماری کلیه پلی کیستیک و وضعیت خود است بسیار درمانی برای آن bien.Existe؟

PKD یک بیماری ژنتیکی riñones.Los کیستیک کیست های متعدد همراه با مایع پر شده است، و در نتیجه توسعه عظیم بیماری riñones.La همچنین می توانید کبد، پانکراس صدمه وارد و در برخی موارد نادر، قلب و نیاز به بیماران را به اتخاذ اقدامات به موقع و موثر برای کنترل و تسکین cerebro.Es درمان وضعیت بیماری خود، کاهش خطر ابتلا به مقاله morir.Aquí می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را با من امیدوارم که این می تواند به شما کمک کند مراقبت بهتر از خود و یک درمان مناسب تر را انتخاب کنید.

تماس با دکتر آنلاین برای جزئیات بیشتر در مورد این و یا دیگر اطلاعات مفید به سرعت و به طور مستقیم به صورت رایگان.

TCM (طب سنتی چینی) ارائه می دهد چندین درمان طبیعی برای بیماران مبتلا به PKD به تاخیر بدتر شدن آسیب کلیوی و پزشکی renal.Micro-چینی Osmotherapy یک برنامه خارجی ویژگی های معمولی از طب سنتی چینی است و متخصص در درمان بیماری کلیوی. پزشکی میکرونیزه می تواند ضایعات کلیوی نفوذ، توقف التهاب و جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه از ریشه.

بنابراین، شما می توانید از ظهور کیست توقف و کاهش وضعیت بیماری جدی است. و از همه مهمتر آن را فراهم می محیط داخلی بهتر و ترویج renal.Enviar بازیابی کلیه به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا یک پیام در پایین ترک، ما خوشحال به ارائه راهنمایی حرفه ای تر به سرعت به صورت رایگان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی بیماران راهنما نفروپاتی دیابتی

طب چینی ممکن است بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی راهنما "من یک سطح کراتینین 1.4 I دیابتی به مدت 12 سال هستم داشته باشد. این سطح می تواند منجر به نارسایی کلیه؟ من هیچ علائم دیگر. من 10 واحد انسولین Mixtard انسان قبل از صبحانه و یک قرص Janumet را 50/500 بعد از ضد و قرص Janumet پس از داروها cena.Qué باید یا گرفته شده برای متوقف کردن و یا شرایط پیشرفت معکوس ".این آدرس ایمیل ثبت اختراع است. یک فرآیند در درمان در siguiente.Si شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید وجود دارد.

از آنجا که شما مبتلا به دیابت به مدت 12 سال داشت، بنابراین مشکل کلیوی خود رابطه خوبی با دیابت خود، که به خوبی برای tiempo.Usted طولانی رنج می برد کنترل نمی نفروپاتی دیابت diabética.Cómo شما در حال حاضر کنترل جلد 10 است؟ واحد Mixtard انسولین انسانی قبل از صبحانه و 50/500 قرص Janumet پس از قرص ضد و Janumet پس از dinner.I fibator پس از ضد و بعد از شام.

آنچه در مورد قند خون در حال حاضر؟

سطح کراتینین 1.4 او است، آن را بیشتر از حد طبیعی است. کراتینین بالا به معنی سموم بالاتر در cuerpo.En عمومی یک بار سطح کراتینین بالاتر است، وجود دارد عملکرد کلیوی بیش از 50٪ آسیب دیده است.

در این مرحله درمان زود هنگام ممکن است هنوز مشکل کلیوی او معکوس می باشد.

ما اغلب به استفاده از طب سنتی چینی گیاهی برای تعمیر کلیه آسیب دیده و ما باید بسیاری از درمان های پزشکی به عنوان eficaces.Tales میکرو چینی Osmotherapy تنها یکی از بسیاری از درمان های طب سنتی چینی ما موثر است.

اگر شما هر گونه سوال در مورد ایمیل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ما به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما.



:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه فرار آسان پروتئین توده در سندرم نفروتیک

پروتئینوری، عامل هیپوآلبومینمی و edema.Esta تلفظ دست دادن پروتئین است به دلیل افزایش نفوذپذیری گلومرولی: نشت به عنوان پروتئین سهولت توده سندرم نفروتیک یک اختلال کلیوی NefróticoSíndrome غیر اختصاصی است که با یک سری از علائم بیماری است اجازه می دهد تا پروتئین به دفع ادرار به جای حفظ در خون است.

این مقاله می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را با این امید که این می تواند به شما کمک کند مراقبت بهتر از خود و درمان online adecuada.Médico می توانید جزییات بیشتر به طور مستقیم و به سرعت به صورت رایگان ارائه را انتخاب کنید .

درمان سندرم نفروتیک ممکن است علامت دار و یا می تواند به طور مستقیم به آسیب های ناشی به riñones.ACEI و ARB می توان برای کنترل و کاهش فشار خون بالا بروید. در همان زمان، این داروها نیز می تواند به کاهش نشت پروتئین کمک کند. اما این نمی تواند اساسا ضایعات کلیوی را حل کند.

بنابراین در این مورد، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تخصصی در درمان بیماری renal.Así در این مورد، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که در درمان بیماری renal.Se برنامه معمول خارجی TCM (طب سنتی چینی) و دارای عوارض جانبی کمتری برای سلامت بیمار باقی مانده است.

پزشکی میکرونیزه می تواند ضایعات کلیوی نفوذ، توقف التهاب و جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه باقی مانده raíz.Se می تواند سلامت بیمار حفظ و افزایش عملکرد کلیه خود را تا آنجا که امکان پذیر است. مهم این است که Osmotherapy پزشکی محیط زیست بهتر در محیط داخلی و فراهم می کند و بهبود کلیه ترویج می کند.

هر گونه مشکل یا سوال در مورد حساب کاربری خود و یا درمان ما، لطفا واتساپ اضافه و یا تماس بگیرید: +86 18230015367 به طور مستقیم برای اطلاعات بیشتر.

علاوه بر این، ایمیل و یا ترک یک پیام برای enfermedad-renal@hotmail.com در زیر، ما خوشحال به ارائه یک جهت گیری حرفه ای تر به سرعت به صورت رایگان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا بیماران مبتلا به CKD آمونیاک احساس بوی دهان

چرا بیماران مبتلا به بوی CKD احساس آمونیاک از بیماران مبتلا به CKD BocaAlgunos احساس بوی آمونیاک از دهان و به نظر می رسد ادم، خستگی و درد است که بیماران می بوی آمونیاک از دهان espalda.Por و چگونه برای کاهش علائم؟ اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید.

بیماری مزمن کلیه دشوار است برای درمان también.Hay دو بچه اتوزومال مغلوب بیماری کلیه پلی کیستیک (مانند نوزاد)، که در دوره تازه حمله، که نادر اتوزومال غالب غالب clínica.Tipo (سبک بزرگسالان) بیماری کلیه پلی کیستیک است که اغلب در دیده جوان یا میانسال.

بزرگ شدن کلیه: نفروپاتی در نتیجه متقارن نیست، که در tamaño.En متفاوت هستند پس، دو کلیه ها می تواند حفره شکم را پر کنید. بسیاری از کیست در سطح کلیه، که باعث می شود بی نظمی شکل کلیه و سخت است.

جلوگیری از صدمه به کلیه ها و طول عمر بیمار؟ بیمارستان ما با استفاده از میکرو چینی پزشکی osmoterapia.Se می تواند رگ های خونی، ضد انعقاد، ضد التهاب و ماتریکس extracelular.Puede بهبود اختلالات سوخت و ساز و ارائه محیط هوازی را برای تعمیر سلول عملکرد کلیوی متسع شود. در این روش درمانی با استفاده از طب گیاهی چینی سنتی با تکنولوژی مدرن و تجهیزات پزشکی در بیمارستان ما. این می تواند تابع فاگوسیتوز سلولهای ایمنی بدن را تقویت و حذف کمپلکسهای ایمنی در کلیه ها.

ما واقعا می تواند به شما کمک کند زندگی و کلیه deficientes.Cualquier نجات مسائل و پرسش ها در مورد حساب خود شما و یا درمان های ما را تغییر، لطفا به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال پیام و یا ترک در، ما خوشحال به ارائه راهنمایی حرفه ای تر می باشد به سرعت به صورت رایگان.



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیوی با 16 درصد از عملکرد کلیه است هر نوع درمان های دیگر علاوه بر دیالیز وجود دارد

نارسایی کلیوی با 16 درصد از عملکرد کلیه است هر نوع درمان های دیگر وجود دارد علاوه بر DiálisisSe می دانیم که دیالیز شایعترین درمان برای نارسایی کلیه اشکال، اما اگر بیمار نمی خواهند به را و یا نمی توانند است؟ آیا درمان های دیگر علاوه بر دیالیز برای نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 16٪؟

در واقع، دیالیز است تنها راه برای درمان نارسایی کلیه نیست. پیوند کلیه یکی از بهترین گزینه های برای بیماران مبتلا به نارسایی renal.Excepto پیوند، برخی از روش های درمانی دیگر نیز ممکن است جایگزین خوبی برای دیالیز وجود دارد، همه آنها در طب سنتی چینی گیاهی بر اساس است و با هدف تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد renal.Como با پیوند کلیه آشنا هستند، بنابراین در اینجا من به بعضی از جزئیات در مورد طب چینی ارائه دهد.

طب چینی است هزاران سال از تاریخ در چین، صدها نفر از گیاهان در آن وجود دارد و به طور گسترده در درمان این نوع درمان مورد استفاده قرار enfermedad.Pero است یک نقطه ضعف است که آن را به زمان طولانی برای درمان بیماری completo.Así در نتیجه به از بند باز کردن اثرات درمانی قابل توجه خود را و کوتاه شدن زمان درمان، مردم یک سری بر اساس آنها اختراع کرده اند china.Entre پزشکی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان معروف ترین است، می تواند بهبود عملکرد کلیه های تعمیر کلیه ها و حفاظت از عملکرد باقی مانده کلیه از یک آسیب mayor.Así با کمک این درمان آسیب دیده، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه عملکرد کلیه ممکن است 16٪ شانس برای جلوگیری از داشته دیالیز.

اگر می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهبود کلیوی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان تابع نارسایی کلیوی، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام پایین، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

رانندگی خواهد بیماری کلیه FSGS و چگونه آن را درمان

رانندگی خواهد بیماری کلیه FSGS و چگونه TratarloSe FSGS منجر به نارسایی کلیه؟ شما می دانید، FSGS است ناشی از کاهش ایمنی، اختلال کلیوی است که می تواند باعث glomeruloesclerosis.Glomeruloesclerosis اشاره به زخم گلومرول یا سخت شدن است. بدون درمان به موقع، که آن را به نارسایی کلیه منجر شود.

آیا می توان با مواد مخدر FSGS درمان؟

علاوه بر این، ماهیت بیماری کلیوی آسیب به سلول های ذاتی است، در حال حاضر سه نوع از سلول های کلیه در بدن شما وجود دارد: سلول های مرده، سلول های آسیب دیده و سلول های سالم، آنها نمی توانند هر چیزی را به سلول های آسیب دیده انجام دهید، اما ما می توانیم سلول های آسیب دیده تعمیر و محافظت از سلول های سالم، سپس شما می توانید انقباض کلیه را متوقف کند.

تا به امروز، همه داروها به طور عمده برای تسکین علائم بیماری کلیوی، به دور از برای درمان بیماری کافی بودن آن را از raíz.Piensa حال حاضر شروع می کند، نظارت بر آن عملکرد کلیوی ( مانند کراتینین و اوره و غیره)؟ صادقانه بگویم، درمان یک نوع از درمان علامتی است، شما می توانید مشکل اصلی را حل نمی کند. تنها راه برای حل این مشکل این است که یک درمان سیستمیک.

چه نوع درمان برای جلوگیری از سقوط FSGS در نارسایی کلیوی مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از بهترین و شناخته شده پزشکی چینی در درمان بیماری کلیه، FSGS می تواند به جلوگیری از افتادن به نارسایی کلیه با درمان ما همکاری داشته است.

این نوع از درمان دارای چهار کارکرد اصلی، که ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و گسترش عروق sanguíneos.Por این چهار توابع، این درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از زباله را از آسیب بیشتر است. بنابراین برای جلوگیری از FSGS به نارسایی کلیه.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان FSGS، شما می توانید به ما ایمیل ارسال enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 605
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی چگونه برای درمان دیابت

مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی در دیابت چگونه شوهر TratarlaMi به عنوان مرحله با توجه به دیابت و hipertensión.Actualmente تشخیص داده شده است 3 CKD است ادم در اندام تحتانی خود و کراتینین بالا از 3.1 یا 272 با آلبومین کم 27.Puede کمک به درمان ؟

سلام خانم، امروز، شوهرش در مرحله 3 بیماری کلیه است. در درمانگاه، از مراحل مهم در تمام مراحل از CKD.Con درمان منظم و در زمان است، صدمه به کلیه ها می تواند revertida.De در غیر این صورت، آن را به پیشرفت و در نهایت نارسایی انتهایی کلیه مرحله خواهد بود نتیجه نهایی.

شما می دانید، بسته به آسیب کلیوی درجه، بیماری مزمن کلیه را می توان به مراحل زیر تقسیم می شوند:

نارسایی کلیوی جبرانی

هنگامی که کمتر از 50٪ از نفرون اختلال، نفرون سمت چپ می توانید کار اضافی برای بهبود sangre.Por بنابراین انجام دهید، سطح BUN و کراتینین نمی افزایش خواهد یافت. در همین حال، بیماران معمولا هیچ علائم بالینی را نشان نمی دهد.

مرحله جبران نارسایی کلیوی

هنگامی که بیش از 50٪ از نفرون اختلال، کراتینین سرم رو به 133-442umol / L (2 ~ 5 میلی گرم / دسی لیتر). در این مرحله، بیماران از نفخ، خستگی، عدم اشتها، کم خونی خفیف و غیره رنج می برند

نارسایی کلیوی مرحله

هنگامی که سطح کراتینین / L (5-8mg / DL) می رسد 442-707umol، بیماران مبتلا به نارسایی فاز renal.En این مرحله، بیماران تجربه کم خونی شدید، عدم تعادل الکترولیتی، علائم در سیستم های مختلف و وارد اندام.

مرحله ی ارومیه

در این مرحله، کراتینین افزایش سطح به 707umol / L (8 از mg / dl). در این مرحله، بیماران مبتلا به علایم شدید در اندام های مختلف بدن و سیستم مانند نارسایی قلبی، دستگاه گوارش، ریه، و غیره

در مورد شوهرش، که در مراحل اولیه نارسایی جبران renal.En این مرحله است، در حالی که بیش از 50٪ از نفرون ها آسیب دیده است، هنوز هم بخشی از نفرون این deteriorados.Por وجود ندارد بنابراین مهم برای محافظت از این بخش از نفرون و تعمیر نفرون برگشت پذیر است. بنابراین، اختلال عملکرد کلیوی و متوقف کردن بیشتر بهبود یافته است.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید برای ما پیغام یا ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

PKD با توجه به درمان فشار خون بالا

PKD با فشار خون بالا چگونه TratarlaEnfermedad کلیه پلی کیستیک با توجه به درمان فشار خون بالا؟ فشار خون بالا یکی از علائم شایع PKD، کنترل خوب از آن مفید است برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیه یک poliquística.Sin کنترل خوبی از فشار خون بالا باعث خواهد شد بیماری پیچیده تر و سرعت بخشیدن به پیشرفت این بیماری است.

گفته شده است که 4 نفر از 10 فرد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک فشار خون بالا، که به طور معمول در ~ از 20years 30años.Ataca 50٪ تا 70٪ از موارد قبل از هر گونه کاهش قابل توجهی در میزان فیلتراسیون گلومرولی در رخ می دهد متوسط ​​سن شروع از 30 سال سن دارد.

چرا بیمار PKD خواهد فشار خون بالا می شود؟

فشار خون بالا است که توسط خوشه PKD به دلیل ظلم و ستم کیست بافتهای طبیعی کلیه، که پس از آن در فقدان اکسیژن کلیوی منجر ایجاد می شود، ایسکمی و renal.La hypoperfusion سفتی طولانی مدت از کیست منجر به ایسکمی کلیوی، مانند همانطور که گفتم قبل، و منجر به افزایش رنین آنژیوتانسین renina.El افزایش و در نتیجه تحقق بخشیدن به انقباض رگ های خونی در فشار خون بالا riñones.La به عنوان یک نتیجه از همه این واکنش رخ می دهد های زنجیره ای. از همه بدتر، مقدار زیادی از رنین آنژیوتانسین و تشدید فشار خون بالا در جهت معکوس.

داروهای مربوط به فشار خون بالا

به نظر درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، جریان، مانند بسیاری از مهار کننده های ACE، مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین II، درمان این داروها از مواد مخدر بیشتر توصیه می شود برای درمان فشار خون بالا در بیماران مبتلا به بیماری باقی می ماند poliquística.Pero کلیه اگر شما می خواهید برای حل این مشکل شما باید permonatly این بیماری در منبع خود را درمان، شما می دانید کیست بزرگ علت اصلی فشار خون بالا است.

در اینجا توصیه میکنم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نوآوری از طب سنتی چینی گیاهی است، با کمک از این درمان کیست بزرگ می تواند کوچک شدن و مهار.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما به انجمن خوش آمدید دکتر ما تماس بگیرید به طور مستقیم می آنلاین، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیابت با از دست دادن پروتئین چگونه آن را درمان

دیابت با از دست دادن پروتئین چگونه CurarlaDiabetes با از دست دادن پروتئین چگونه آن را درمان؟ در واقع، برای بیماران مبتلا به دیابت اگر پروتئین در ادرار است که ممکن است نشان دهد که آنها بیماری کلیه، نفروپاتی دیابتی وجود دارد.

چگونه برای درمان دیابت با از دست دادن پروتئین؟

ما در آغاز به دیابت با از دست دادن پروتئین ذکر به معنی نفروپاتی دیابتی، بنابراین ما باید برخی از اقدامات مناسب برای درمان این بیماری را.

اول، به عنوان یک بیمار شما باید بهترین خود را سعی کنید برای حفظ سطح قند در خون تحت control.Tome داروهای کاهنده قند خون پزشکان برای شما تجویز نماید و یا تزریق انسولین بر زمان، که بسیار مفید برای کنترل سطح می قند خون.

بنابراین شما باید برخی از درمان های سیستماتیک را. شما می دانید، در حال حاضر القاء دیابت بیماری های کلیوی، که بدان معنی است که کلیه خود را تا حدی آسیب دیده است، اگر شما می توانید درمان به موقع سیستماتیک می کنید، بیماری شما از بد به بدتر برود.

چه نوع درمانی برای درمان نفروپاتی دیابتی مفید هستند؟

هفت درمان برای درمان این بیماری مفید هستند، همه این درمان ها با هم کار می-درمان همکاری این بیماری باعث subyacentes.Usted از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی شناخته شده به عنوان یکی از محبوب ترین به طور گسترده در درمان این استفاده بیماری.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این نوع از طب چینی تنها درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهان با مواد فعال از طب چینی در پشت بیمار، به صورت موازی با شو کلیه شن طحالی آن، گیاهان مولکول های ارتعاشی ماشین آلات برای پردازش، که از طریق بدن انسان نفوذ می از پوست، فضای سلولی و بافت فضا و پی در پی در نهایت صفحه اسطرلاب وارد کلیه ها به منظور بهبود کلیه میکرو گردش خون و بازگرداندن عملکرد کلیه خراب با اثربخشی.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی می توان پیام های ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین پدر من 3.3 خواهد شد که پیشنهادات خوب است

سطح کراتینین پدر من 3.3 خواهد شد که سطح کراتینین خوب پدر SugerenciasMi 3.3 خواهد شد که پیشنهادات خوب است؟ برای بیمارانی که سطح کراتینین است تا 3.3 مهمتر باید گام برای کاهش سرعت یا توقف پیشرفت این enfermedad.En را است آن چیزی است که هنوز هم من می خواهم به شما برخی از پیشنهادات از سه جنبه، که رژیم غذایی، عادات زندگی و درمان می دهد.

پیشنهادات خوب برای بیماران مبتلا به کراتینین 3.3 چیست؟

خوردن یک رژیم غذایی تنظیم

رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری کلیه کاغذ بازی می کند، تنظیم رژیم غذایی می تواند بار کلیه ها را کاهش داده و اثر curativo.Pero شما می دانید بیمار متفاوت است نشانه های متفاوت، چه کاری انجام دهید برنامه رژیم غذایی مختلف با توجه به شرایط خود را دارد.

حفظ عادت های سالم شیوه زندگی

آیا ورزش نور برای بهبود امنیت مفید هستند، اما شدید خوب برای بیمار salud.Formar عادت زندگی سالم نیست، دور از الکل و سیگار، نه ماندن بیش از حد در اواخر شب، همه این عادات کمک خواهد کرد زندگی بهتر است.

نگاهی به درمان سیستماتیک به جای درمان تنها

برای درمان بیماری های کلیوی، بدون توجه به تنها طب چینی یا طب غربی، شما می توانید اثر ideal.Sólo زمانی که دو نوع از درمان های ترکیبی با هم تا اثر شفا می کنید. به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی باید درمان سیستماتیک به جای درمان تک گرفتن برای درمان بیماری خود را.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پیشنهادات و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک ایمیل به برای ما ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمانی برای بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 5.4 وجود دارد

درمانی برای بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 5.4Existe درمانی برای PKD با کراتینین 5.4 وجود دارد؟ به نظر می رسد که decortication و پاراسنتز هستند دو رایج ترین راه برای درمان کیست، اما مناسب برای بیمار PKD نیست.

چرا ما decortication و پاراسنتز بیمار PKD توصیه نمی؟

به عنوان کیست در خارج از decortication کلیه و پاراسنتز رشد به نظر می رسد آسان به eliminarlos.Pero شکی نیست که این نوع درمان می تواند آسیب کلیوی خود را ایجاد کند. همچنین عفونت می توان به راحتی producir.Los کیست های کوچک رشد سریع تر از اطراف کاهش فشار.

به عنوان کیست در داخل کلیه، decortication و پاراسنتز رشد توصیه نمی شود، چرا که ما نمی توانیم اطمینان حاصل کنیم که می توانید کیست internos.Si عملیات با شکست مواجه تعدیل، ما می توانیم میزان خسارت آن را به ارمغان می آورد انتظار نیست کلیه ها.

اگر کیست های متعدد در کلیه رشد وجود دارد، بدون توجه به این کیست ها داخلی یا خارجی هستند، ما decortication و پاراسنتز توصیه نیست.

آیا درمانی برای بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 5.4 وجود دارد؟

شما می دانید بیماران مبتلا به PKD با سطح کراتینین 5.4 در حال حاضر در نارسایی کلیه کاهش یافته است اگر آنها می توانند درمان مناسب در این زمان می کنید، بیماری تمایل خود را می رود از بد به بدتر خواهد شد و در ماه مه اورمی پس از آن، دیالیز و پیوند کلیه تنها گزینه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی گیاه چینی می تواند به اندازه کیست را کاهش دهد و مانع رشد آنها را در راه natural.Es می گویند، PKD را می توان بدون آسیب بیشتر موفق کلیه ها.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید به ما ایمیل ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک فشار خون با AltaCómo درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا؟ بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری کلیوی ژنتیکی است، دشوار است به درمان است، اما می تواند به خوبی با درمان مناسب کنترل می شود.

شما می دانید، فشار خون بالا بیماری را باعث پیچیده ترین، بنابراین اگر ما می خواهیم برای کنترل بیماری به خوبی، شما باید اول arterial.Después کنترل در حالی که فشار، ما باید برخی از اقدامات برای کنترل رشد کیست را.

در بیماری کلیه پلی کیستیک، کیست بزرگ کلیه، فشرده، بنابراین کلیه آسیب بیشتر خواهد شد و disminuye.Micro چینی Osmotherapy عملکرد کلیه به عنوان یکی از موثر ترین راه برای درمان این بیماری کلیه، می توانید کلیه را از تخریب بیشتر با مهار انقباض و رشد کیست محافظت می کند.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان PKD؟

1. برای کنترل رشد کیست، مواد اولیه دارویی ممکن است به طور مستقیم در ضایعات کار می کنند، مهار ترشح مایع وزیکول، به رشد سلول های اپیتلیال مثانه و کاهش آسیب ثانویه.

2. برای درمان کیست های بزرگ، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای توابع به گشاد شدن عروق خونی، بهبود گردش خون، معکوس کردن اختلاف فشار بین مایع در رگ های خونی اطراف کیست و کیست مایع، به طوری که مایع درون کپسول به تدریج می تواند به جریان خون گرفته، و سپس از بدن با ادرار خارج شده است.

3. علاوه بر این، در طول فرایند درمان، پزشکی Osmotherapy میکرو چینی پزشکی پشتیبانی برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آلی، ویتامین ها و غیره برای تعمیر کلیه، به طوری که آن می تواند آسیب به کلیه و آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیوی ذاتی جلوگیری از .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان پلی کیستیک sjzhospitalrenal@hotmail.com بیماری کلیوی می تواند ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علل گرفتگی عضلانی نارسایی کلیه چیست و چگونه آن را درمان

علل گرفتگی عضلانی نارسایی کلیه چیست و چگونه TratarlaCuáles باعث گرفتگی عضلانی در بیماری های کلیوی و چگونه را درمان کنیم؟ گرفتگی عضلانی به عنوان یکی از نشانه های بیماری کلیه را تحت تاثیر قرار زندگی بیمار تا حد زیادی، بنابراین شما تعجب که چرا آنها از آن رنج می برند و aliviarlo.Aquí وجود دارد به هیچ وجه من به بعضی از اطلاعات به اشتراک بگذارید.

علل گرفتگی عضلانی در نارسایی کلیه چیست؟

کلسیم خون پایین

وقتی که کلیه ها کار نمی به طور معمول، فسفر اضافی تجمع در بدن، در نتیجه می تواند سطح پایین کلسیم در sangre.Como تولید یک نوع الکترولیت، کلسیم است که نزدیک به تحریک پذیری عصبی عضلانی مرتبط است.

عدم تعادل کلسیم و فسفر

به طور معمول، کلیه ها مسئول تولید فعال ویتامین D، که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تنظیم سوخت و ساز بدن بازی calcio.Sin اما زمانی که کلیه ها آسیب می بینند، کلسیم کمتر خواهد شد توسط روده جذب می شود می باشد. و این علت دیگر گرفتگی عضلانی است.

استفاده مدر

گاهی اوقات استفاده از مواد مخدر مانند فوروزماید ممکن است دفع کلسیم را افزایش می دهد، دلالت گرفتگی عضلانی.

سطوح بالای سموم اورمی

در مراحل پیشرفته بیماری کلیوی، سطوح بالایی از سموم اورمی می تواند سیستم عصبی را تحریک و در نتیجه سندرم پاهای بی قرار.

چگونه برای درمان گرفتگی عضلات بیماری کلیوی؟

میانجی ها گاهی اوقات، داروها مانند داروی مسکن می تواند مورد استفاده قرار گیرد به زنده درد، اما این ممکن است به اندازه کافی.

هنگامی که کلسیم -Suplemento مربوط به کمبود کلسیم یا عدم تعادل کلسیم و فسفر مکمل از غذاهای غنی از کلسیم ممکن است ضروری است.

-Restore عملکرد کلیوی اساسا برای مقابله با گرفتگی عضلانی، مهمترین گام برای بازگرداندن riñón.Tratamientos تابع به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سلول های بنیادی، و غیره می تواند گزینه خوبی است.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علل گرفتگی عضلانی نارسایی کلیه چیست و چگونه آن را درمان

علل گرفتگی عضلانی نارسایی کلیه چیست و چگونه TratarlaCuáles باعث گرفتگی عضلانی در بیماری های کلیوی و چگونه را درمان کنیم؟ گرفتگی عضلانی به عنوان یکی از نشانه های بیماری کلیه را تحت تاثیر قرار زندگی بیمار تا حد زیادی، بنابراین شما تعجب که چرا آنها از آن رنج می برند و aliviarlo.Aquí وجود دارد به هیچ وجه من به بعضی از اطلاعات به اشتراک بگذارید.

علل گرفتگی عضلانی در نارسایی کلیه چیست؟

کلسیم خون پایین

وقتی که کلیه ها کار نمی به طور معمول، فسفر اضافی تجمع در بدن، در نتیجه می تواند سطح پایین کلسیم در sangre.Como تولید یک نوع الکترولیت، کلسیم است که نزدیک به تحریک پذیری عصبی عضلانی مرتبط است.

عدم تعادل کلسیم و فسفر

به طور معمول، کلیه ها مسئول تولید فعال ویتامین D، که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تنظیم سوخت و ساز بدن بازی calcio.Sin اما زمانی که کلیه ها آسیب می بینند، کلسیم کمتر خواهد شد توسط روده جذب می شود می باشد. و این علت دیگر گرفتگی عضلانی است.

استفاده مدر

گاهی اوقات استفاده از مواد مخدر مانند فوروزماید ممکن است دفع کلسیم را افزایش می دهد، دلالت گرفتگی عضلانی.

سطوح بالای سموم اورمی

در مراحل پیشرفته بیماری کلیوی، سطوح بالایی از سموم اورمی می تواند سیستم عصبی را تحریک و در نتیجه سندرم پاهای بی قرار.

چگونه برای درمان گرفتگی عضلات بیماری کلیوی؟

میانجی ها گاهی اوقات، داروها مانند داروی مسکن می تواند مورد استفاده قرار گیرد به زنده درد، اما این ممکن است به اندازه کافی.

هنگامی که کلسیم -Suplemento مربوط به کمبود کلسیم یا عدم تعادل کلسیم و فسفر مکمل از غذاهای غنی از کلسیم ممکن است ضروری است.

-Restore عملکرد کلیوی اساسا برای مقابله با گرفتگی عضلانی، مهمترین گام برای بازگرداندن riñón.Tratamientos تابع به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سلول های بنیادی، و غیره می تواند گزینه خوبی است.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کم خونی در نفروپاتی دیابتی عوامل و چگونه آن را درمان

کم خونی در نفروپاتی دیابتی عوامل و چگونه TratarloCuál علت کم خونی در نفروپاتی دیابتی و چگونه را درمان کنیم؟ کم خونی، فشار خون بالا مانند است، اغلب به طور معمول با آسیب کلیوی رخ می دهد. مراحل مختلف سطوح متفاوتی از شدت کم خونی نشان می دهد.

علت کم خونی در نفروپاتی دیابتی چیست؟

کلیه malfunctioned ناشی از نفروپاتی دیابتی به اندازه کافی EPO (اریتروپویتین) تولید نمی کند، در عین حال، طول عمر کوتاه سلول های قرمز خون (گلبولهای قرمز) و سموم انباشته شده به بیماران کمک ارائه anemia.Los مواجه کم رنگ، خستگی، مشکل تمرکز و خواب آلودگی و غیره

چگونه برای درمان کم خونی در نفروپاتی دیابتی؟

مشخص شده است که علائمی مانند کم خونی هستند به این بیماری ایجاد می شود بنابراین در حالی که ما می توانیم این بیماری را درمان، علائم به تدریج ناپدید می شوند.

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، به دست گرفتن کنترل قند خون خود را در تمام قند خون historia.Con به خوبی کنترل می گوید، مردم باید برخی از اقدامات برای درمان بیماری های کلیوی است که برای بازگرداندن اختلال کلیوی را .

داروهای چینی به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی و حمام یک اثر قابل توجه در درمان بیماری renal.Cooperado با هم می تواند مشکل از علل آنها کلیه را حل کند.

برای بیماران مختلف پزشکی درمان های مختلف برای آنها با توجه به شرایط خود باید، بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که چه نوع درمانی برای سلامت شما مفید است، لطفا دکتر ما اینترنتی به طور مستقیم مشورت، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

اگر شما سوال دیگر در مورد دیابتی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی، شما می توانید یک ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367 به طور مستقیم، ما همه چیز را انجام بهترین برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران می توانند بهبود عملکرد کلیه

می تواند بیماران کلیوی بهبود عملکرد آن بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بهبود عملکرد کلیه؟ صادقانه بگویم، برای نارسایی کلیه این فرصت را به بهبود عملکرد کلیه و کاهش سرعت توسعه بیماری کلیوی داشته باشد، اگر آنها می توانند درمان RenalPueden زمان مناسب.

چه نوع درمان می تواند کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه؟

درمان مشخصه بیماری های کلیوی است پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سلول های بنیادی درمان و inmunoterapia.Todos آنها درمان های طبیعی هستند، بدون هیچ گونه عوارض جانبی برای بیماران.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیب کاملی از طب گیاهی چینی سنتی و مدرن با تکنولوژی بالا است، با کمک از این درمان بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و باقیمانده را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود.

سلول های بنیادی می تواند به انواع مختلفی از سلول های کلیه نیاز کلیه، سپس سلول های تازه متولد شده می تواند سلول های مرده جایگزین، در نتیجه دستیابی به هدف از بازسازی ساختار کلیوی افتراق.

سلول های بنیادی یک نوع روش برای بهبود ایمنی خود بیمار تا زمانی است که به عنوان ایمنی خود بیمار می تواند مبارزه با توانایی مونتاژ بدن نیز می تواند افزایش considerablemente.Por عنوان مثال، اگر یک بیمار از ابتلا به سرماخوردگی، کسی که به بهبود مصرف دارو، اما دیگر بیماران به دارو، ایمنی خود را می تواند بیماری را غلبه بر. هدف از درمان این است که به مبارزه با بیماری ایمنی خود بیمار.

درمان قبلی ویژگی های مختلف در درمان نارسایی کلیه، بنابراین برای درمان پزشکی مسئول برای درمان های مختلف برای بیماران بر اساس condición.Si خود را می خواهند بدانند که چه برای شما بهتر است، شما می توانید شرایط خود را ارسال بیماری مفصل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران می توانند بهبود عملکرد کلیه

می تواند بیماران کلیوی بهبود عملکرد آن بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بهبود عملکرد کلیه؟ صادقانه بگویم، برای نارسایی کلیه این فرصت را به بهبود عملکرد کلیه و کاهش سرعت توسعه بیماری کلیوی داشته باشد، اگر آنها می توانند درمان RenalPueden زمان مناسب.

چه نوع درمان می تواند کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه؟

درمان مشخصه بیماری های کلیوی است پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سلول های بنیادی درمان و inmunoterapia.Todos آنها درمان های طبیعی هستند، بدون هیچ گونه عوارض جانبی برای بیماران.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیب کاملی از طب گیاهی چینی سنتی و مدرن با تکنولوژی بالا است، با کمک از این درمان بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و باقیمانده را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود.

سلول های بنیادی می تواند به انواع مختلفی از سلول های کلیه نیاز کلیه، سپس سلول های تازه متولد شده می تواند سلول های مرده جایگزین، در نتیجه دستیابی به هدف از بازسازی ساختار کلیوی افتراق.

سلول های بنیادی یک نوع روش برای بهبود ایمنی خود بیمار تا زمانی است که به عنوان ایمنی خود بیمار می تواند مبارزه با توانایی مونتاژ بدن نیز می تواند افزایش considerablemente.Por عنوان مثال، اگر یک بیمار از ابتلا به سرماخوردگی، کسی که به بهبود مصرف دارو، اما دیگر بیماران به دارو، ایمنی خود را می تواند بیماری را غلبه بر. هدف از درمان این است که به مبارزه با بیماری ایمنی خود بیمار.

درمان قبلی ویژگی های مختلف در درمان نارسایی کلیه، بنابراین برای درمان پزشکی مسئول برای درمان های مختلف برای بیماران بر اساس condición.Si خود را می خواهند بدانند که چه برای شما بهتر است، شما می توانید شرایط خود را ارسال بیماری مفصل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هر درمان برای نارسایی کلیه با کراتینین 12

هر درمان برای نارسایی کلیه با کراتینین اندازه گیری 12The کراتینین سرم آزمایش ساده ای است، و بیشتر مورد استفاده قرار با توجه به سطح کراتینین renal.De شاخص عملکرد، کارشناسان می تواند درجه CKD قضاوت و سازماندهی کافی برای حل و فصل مشکلات.

این مقاله می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را با این امید که این می تواند به شما کمک کند مراقبت بهتر از خود و درمان online adecuada.Médico می توانید جزییات بیشتر به طور مستقیم و به سرعت به صورت رایگان ارائه را انتخاب کنید .

TCM (طب سنتی چینی) ارائه می دهد یک گزینه بهتر برای بیماران مبتلا به CKD به یک زندگی mejor.Micro چینی Osmotherapy پزشکی مناسب ترین برای وضعیت بیماری خود است و دارای عوارض جانبی صفر بر سلامت باقی مانده خود را.

Osmotherapy پزشکی است یک برنامه خارجی معمولی از طب سنتی چینی و طب میکرونیزه می تواند ضایعات کلیوی نفوذ، کنترل فشار خون بالا، متوقف التهاب و جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه باقی مانده raíz.Se می تواند سلامت محافظت بیمار و افزایش عملکرد کلیه در هر زمان ممکن است. مهمتر از آن را فراهم می محیط زیست بهتر در محیط داخلی و بازیابی کلیه ترویج می کند.

هر گونه مشکل یا سوال در مورد حساب کاربری خود و یا درمان ما، لطفا واتساپ اضافه و یا تماس بگیرید: +86 18230015367 به طور مستقیم برای اطلاعات بیشتر.

علاوه بر این، ایمیل و یا ترک یک پیام برای enfermedad-renal@hotmail.com در زیر، ما خوشحال به ارائه یک جهت گیری حرفه ای تر به سرعت به صورت رایگان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا درمانی موثر برای نفریت لوپوس وجود دارد

آیا درمانی موثر برای نفریت هر روش درمانی موثر برای نفریت لوپوس LúpicaExiste وجود دارد؟ نفریت لوپوس یکی از عوارض جدی ترین لوپوس اریتماتوی سیستمیک، که بر تا 85 درصد از pacientes.Aunque با استفاده از سرکوب سیستم ایمنی تهاجمی آنقدر بهبود یافته است است بیمار و بقای کلیه در دهه های اخیر، درمان مطلوب از LN به دلیل terapia.Además با بقا طولانی مدت، عوارض باقی مانده است reto.Mejores نتایج در هزینه عوارض جانبی قابل توجهی آمده درمان مزمن موثر است، از جمله خطر ابتلا به بدخیمی، تصلب شرایین، ناباروری و بیماری های استخوان تمام تر importantes.Por نهایت، برخی از بیماران بهبودی با درمان سیتوتوکسیک استاندارد دست یابد و دیگران عود زمانی که درمان کاهش می یابد.

در سال های اخیر، کارشناسان ایجاد کرده اند یک سری از درمان که به نظر می رسد در دستیابی و حفظ بهبودی، اما با سمیت کمتر از رژیم های استاندارد موثر، یعنی استفاده از ترکیبی از سلول های بنیادی، میکرو پزشکی Osmotherapy پزشکی چین و برخی از داروهای غربی است.

داروهای غربی باید مورد استفاده قرار گیرد برای کنترل علائم بیمار برای حفظ سلامت بیماران.

سلول های بنیادی نقش بزرگی در درمان بیماریهای چنین inmunológico.En برای اولین بار از گسترش سلاح های هسته سلولهای بنیادی و تمایز پتانسیل قوی multi-direccional.Se می توانید تعداد زیادی از فرزندان تولید تمایز به سلول های مختلف و یا بدن داشته باشد necesita.Así وجود خواهد داشت سلولهای بیشتری عملکرد است که می تواند کار سلول های مرده dañadas.Las جایگزین و یا سلول های بنیادی می تواند تکثیر سلول های T و سلول تعامل سیستم دفاعی بدن و عوامل سلولی منجر به انجام وظیفه بازسازی متوقف سیستم ایمنی بدن. این که چگونه سلول های بنیادی می تواند کمک به بهبود ایمنی بیماران.

در همان زمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اعمال می شود برای تکمیل پیوند سلول های بنیادی. و این داروها دارای ویژگی های زیر برای بهبود وضعیت این بیماری:

بنابراین برای درمان نفریت لوپوسی، آن است که، نه تنها به مواد مخدر و یا جامع درمان می تواند هدف نهایی در queremos.Si شما هر گونه کمک در درمان نفریت لوپوسی نیاز رسیدن به، شما می توانید پیام را ترک برای ما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا درمانی موثر برای نفریت لوپوس وجود دارد

آیا درمانی موثر برای نفریت هر روش درمانی موثر برای نفریت لوپوس LúpicaExiste وجود دارد؟ نفریت لوپوس یکی از عوارض جدی ترین لوپوس اریتماتوی سیستمیک، که بر تا 85 درصد از pacientes.Aunque با استفاده از سرکوب سیستم ایمنی تهاجمی آنقدر بهبود یافته است است بیمار و بقای کلیه در دهه های اخیر، درمان مطلوب از LN به دلیل terapia.Además با بقا طولانی مدت، عوارض باقی مانده است reto.Mejores نتایج در هزینه عوارض جانبی قابل توجهی آمده درمان مزمن موثر است، از جمله خطر ابتلا به بدخیمی، تصلب شرایین، ناباروری و بیماری های استخوان تمام تر importantes.Por نهایت، برخی از بیماران بهبودی با درمان سیتوتوکسیک استاندارد دست یابد و دیگران عود زمانی که درمان کاهش می یابد.

در سال های اخیر، کارشناسان ایجاد کرده اند یک سری از درمان که به نظر می رسد در دستیابی و حفظ بهبودی، اما با سمیت کمتر از رژیم های استاندارد موثر، یعنی استفاده از ترکیبی از سلول های بنیادی، میکرو پزشکی Osmotherapy پزشکی چین و برخی از داروهای غربی است.

داروهای غربی باید مورد استفاده قرار گیرد برای کنترل علائم بیمار برای حفظ سلامت بیماران.

سلول های بنیادی نقش بزرگی در درمان بیماریهای چنین inmunológico.En برای اولین بار از گسترش سلاح های هسته سلولهای بنیادی و تمایز پتانسیل قوی multi-direccional.Se می توانید تعداد زیادی از فرزندان تولید تمایز به سلول های مختلف و یا بدن داشته باشد necesita.Así وجود خواهد داشت سلولهای بیشتری عملکرد است که می تواند کار سلول های مرده dañadas.Las جایگزین و یا سلول های بنیادی می تواند تکثیر سلول های T و سلول تعامل سیستم دفاعی بدن و عوامل سلولی منجر به انجام وظیفه بازسازی متوقف سیستم ایمنی بدن. این که چگونه سلول های بنیادی می تواند کمک به بهبود ایمنی بیماران.

در همان زمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اعمال می شود برای تکمیل پیوند سلول های بنیادی. و این داروها دارای ویژگی های زیر برای بهبود وضعیت این بیماری:

بنابراین برای درمان نفریت لوپوسی، آن است که، نه تنها به مواد مخدر و یا جامع درمان می تواند هدف نهایی در queremos.Si شما هر گونه کمک در درمان نفریت لوپوسی نیاز رسیدن به، شما می توانید پیام را ترک برای ما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان ادرار کردن مشکل با طب چینی

چگونه برای درمان مشکل ادرار کردن با طب چینی "من هیچ مشکل ادرار کردن اغلب. من احساس می کنم نیاز به دفع ادرار دوباره حتی اگر فقط توالت. من باید به شما بگویم cosa.algunos روز پیش من کشت ادرار آزمون را دریافت و آزمایش خون برای این مشکل است. دکتر به من گفت من CKD.Me تجویز قرص. من در حال حرکت روز من با این مشکل است. "این یک ایمیل از بیمار است.

می "سه بالا" و "پایین" از سه بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه وجود دارد: شیوع بالای بیماری های قلبی عروقی در بیماران مبتلا به مرگ و میر بالا همراه آگاهی جامعه بالا از بیماری مزمن کلیه نرخ پایین، پیشگیری است، تلاش در ارتباط با دانش کم از بررسی enfermedad.La نشان می دهد که مردم بیش از 40 سال با نرخ شیوع بیماری مزمن کلیه بیش از 10٪ است، اما آگاهی از کمتر از 5٪. اگر شما هر گونه سؤال، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید.

در کشور ما، گلومرولونفریت بیماران هستند، حسابداری برای 40٪ .With ساختار جمعیت چین و تغییر در عادات غذایی، و دیگر بیماری مزمن کلیوی ثانویه به طور مداوم aumento.Junto با استانداردهای پزشکی فعلی ما هنوز محدود است، و در نتیجه پیشگیری و درمان از وضعیت بیماری مزمن کلیوی است با چالش های جدی مواجه است.

هستند بسیاری از بیماران مبتلا به CKD (ادم)، استفراغ، درد پشت، کراتینین بالا وجود دارد.

حالت سکون، ضد عفونی (تخریب ناشی از آپوپتوز فیبروبلاست)؛ فیبروز گرا و اختلال میوفیبروبلاست کلیوی و کمپلکسهای ایمنی موقعیت فعالیت می طب چینی، ادغام تنگ با ضایعات فیبروز و میوفیبروبلاست و کمپلکسهای ایمنی.

ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند درد بیماران به طور موثر رفع و کمک به آنها در بهبود gradualmente.Se می تواند رگ های خونی گسترش، که دارای عملکرد ضد التهابی، ضد یخ، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی، مسدود کردن آسیب کلیوی را تشکیل میدهد.

اگر شما هر گونه سوال در مورد ایمیل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ما به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای کارشناسان حرفه ای nosotros.Nuestros راهنمایی در اسرع وقت به من بدهید.



:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه نوع از درمان در شدن از شر دیالیز مفید است

چه نوع از درمان در شدن از انواع DiálisisQué درمان خلاص شدن از شر مفید است در گرفتن دیالیز از شر مفید است درمان سیستمیک از جمله طب میکرو چینی و درمان طب چینی micro-celular.La به تصویب رسید که به ایجاد یک محیط خوب برای می سلول های درمان جامع برای بهبود عملکرد کلیه فرهنگ.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوع از برنامه externa.La چینی طب گیاهی است که در یک هزارم اندازه میکروسکوپ عمل original.Con آن میکرونیزه است، شما می توانید به طور مستقیم در کلیه از طریق پوست و نرخ canales.La رسیده جذب و زیست فعالی پزشکی شده است به شدت mejorado.Se می تواند رگ های خونی گسترش، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در riñones.De بنابراین، تجدید خود از سلول های آسیب دیده در نتیجه دوباره فعال نقاهت سلول های بنیادی تابع renal.Las به نفرون جدید افتراق و جایگزین آنهایی که مرده، به طوری که آنها نیز می تواند به شما کمک کند دست آوردن مجدد تابع renal.Mientras عملکرد کلیه شما بهبود بیش از 15 درصد، شما می توانید دیالیز را متوقف کند.

یک محیط خوب تضمین برای مدت زمان از سلول درمانی madre.Específicamente صحبت کردن، متخصصان را کشت سلولی پس از ده روز از بودن در بیمارستان ما، زمانی که درمان میکرو چینی پزشکی می تواند یک محیط ارائه ساقه است riñones.Después داخلی مطلوب برای به پایان رساندن یک مرحله درمان می تواند شرایط خود را به دقت به طور کلی مشاهده و محاسبه زمان مناسب برای مرحله بعدی خود را به دیگری پیوند فرهنگ celular.En، SCT اثر در حدود 3 meses.Si را خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367 به طور مستقیم، ما همه چیز ممکن است به انجام کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید پیوند سلول های راهنما بیمار شر دیالیز کلیوی های بنیادی

می تواند بنیادی پیوند سلول های کلیوی بیمار کمک گرفتن از DiálisisHola شر، دکتر، شوهر من پاتل یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی است و در حال حاضر تحت درمان با دیالیز، اما او می خواهد به خارج از él.Me دریافت کنم از سلول های بنیادی شنیده است مفید برای خلاص شدن از شر دیالیز قابل اعتماد است؟

شما در مورد اینکه آیا آقای پاتل می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر هستند. بی پرده بگویم، اگر یک بیمار می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر و یا به دلایل بسیاری از جمله نه بستگی دارد: شرایط فیزیولوژیکی، دیالیز چه مدت را آغاز کرده اند، مقدار عملکرد کلیه آن ها هنوز هم.

از آنجا که آقای پاتل، من فکر می کنم این امکان را برای او را به خلاص شدن از شر دیالیز، پس از درمان ما ارائه شده است. و مهم ترین چیز زمان است.

بی پرده بگویم، سلول های بنیادی از پیوند عضو، که در آن یک استاندارد مشخص به قاضی که آیا عمل جراحی موفقیت آمیز است یا نه وجود دارد متفاوت است. در بیماران پیوند کلیه با شکست ترمینال کلیه و آسیب کلیوی سهم خفیف همان استاندارد به قاضی که آیا عمل جراحی موفقیت آمیز و یا no.Sin اما برای پیوند سلول های بنیادی است، عملکرد کلیه باقی مانده دارای نفوذ نسبتا بزرگ برای بهبود انتظار می رود. از تجربه بالینی ما، بیش از 80٪ از بیماران لذت بردن از یک بازیابی موفق پس از درمان منظم.

به طور معمول، بیمار می تواند در بیمارستان ما برای حدود یک ماه باقی بماند به درمان característico.Si ما بهبود بهترین وضعیت جسمی او، زمان را می توان کاهش می یابد. با توجه به شرایط خود از بیماری، هر روز باید دریافت 2-3 بار میکرو چینی پزشکی، هر لحظه 45 است را minutes.Go تر، باید بنیادی درمان سلول های 2 بار در یک ماه دریافت خواهید کرد.

با این حال، همه این ها در طرح درمان اولیه، کارشناسان ما در تمام بدن پس از پرداخت شوهرم به بیمارستان ما را، و سپس پس از این گزارش ها از آزمون فیزیکی، کارشناسان ما خواهد یک برنامه درمانی دقیق را آن است.

اگر شما هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه نیاز، فقط ترک این پیام را به ما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

وجود دارد طب گیاهی چینی برای نفروپاتی IgA در

وجود دارد طب گیاهی چینی برای نفروپاتی IgAHay برخی از طب گیاهی چینی برای نفروپاتی IgA در؟ در مقایسه با طب غربی، طب گیاهی چینی سالم و طبیعی است، اما آن را به مدت طولانی به کار می باشند که به همین دلیل است که می تواند به طور گسترده ای در درمان هر بیماری pasado.Pero به روز استفاده می شود، با تکنولوژی توسعه یافته، بهبود در هر دو اثر و اثر بخشی درمانی به دست آورد. بنابراین برخی از درمان های منحصر به فرد IgA نفروپاتی را به واقعیت می آید.

چه نوع از داروهای گیاهی چینی را می توان در درمان نفروپاتی IgA در استفاده می شود؟

شما می دانید نفروپاتی IgA در توسط رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه و هر زمان که درمان ممکن است این اختلال ایمنی، که می تواند در درمان این بیماری استفاده می شود اصلاح ایجاد می شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در داروهای سنتی چینی با ترکیبی از تکنولوژی پزشکی avanzada.De با توجه به شرایط خاص بیماری، هر بیمار و فیزیکی بر اساس، شما می توانید برخی از داروها بر خلاف درمان های سنتی، این داروها را تجویز chinos.A است به پودر میکرونیزه و سپس در کیسه های کوچک (به اندازه کلیه ها) است، که در راه حل preparada.Si به خوبی در طول درمان خیس قرار داده، 2 کیسه های پزشکی خواهد شد تحت پشت بیمار راست در مناطق قرار داده renales.Por علاوه بر این، کیسه های دارویی با osmoscope که کمک می کند ترویج جذب مواد تشکیل دهنده فعال در مواد مخدر متصل شده است.

با کمک این درمان، نه تنها سیستم ایمنی بدن می تواند ترمیم اما کلیه نیز آسیب دیده را می توان تا حدی تعمیر.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد چین میکرو Osmotherapy پزشکی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA در، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ما ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367، اجازه دهید به انجام همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری های کلیه کراتینین با فشار خون بالا ممکن و چگونه آن را درمان

بیماری های کلیوی کراتینین و فشار خون بالا 5 چگونه فشار خون بالا CurarlaLa علت اصلی بیماری مزمن کلیه است، با 5 یا 10 سال فشار خون بالا، کراتینین 5 به احتمال زیاد به produzca.Entonces، چگونه خود را شفا و کراتینین 5 فشار خون بالا در بیماری های کلیوی؟

معرفی مختصری از کراتینین 5 بیماران مبتلا به فشار خون بالا

فشار خون بالا منجر به آسیب کلیوی و آسیب کلیه منجر به کراتینین 5. بیشتر به طور خاص، گلومرول، که یک عضو مهم برای کلیه به تدریج با فشار خون بالا آسیب دیده است. فشار خون بالا باعث می شود که کلیه ها در شرایط graves.Plus کلیه دارای عملکرد تولید رنین تنظیم فشار خون است. هر دو منجر به افزایش فشار کلیه arterial.Cuando شروع به آسیب دیده، کاهش عملکرد کلیه gradualmente.Con کاهش عملکرد کلیه، زباله بیشتر و بیشتر و سموم در بدن تجمع باعث عوارض مختلف است که زندگی را تهدید paciente.La فشار خون بالا و آسیب کلیوی یک دور باطل است. است که، آنها هر یک از دیگر کمک کند. سعی کنید به کراتینین 5 بیماران مبتلا به فشار خون بالا، ما باید درمان زیر.

درمان برای سطح کراتینین بالا و فشار خون بالا چیست؟

پس از سالها تحقیق و انباشت تجربه، بیماری های کلیوی بیمارستان Shijiazhuang شرکت تحت چند مرحله از مطالعه عملی، از جمله مصرف طب چینی به صورت خوراکی، پد گرم با حمام طب چینی طب چینی، درمان چرخه چینی، طب و غیره، و تعداد زیادی از تجربه ارزشمند در درمان طب سنتی china.Poco کمی هفت TCM درمان درمان های بسیاری برای انتخاب ترکیب ارگانیک به دست آورد، و یک گروه از درمان برجسته تشکیل TCM.

هفت درمان TCM برجسته شامل چرخه درمان، درمان فشرده گرم، درمان حمام پا، حمام درمانی، انما درمان، درمان طب چینی دهان، moxibustion درمان است.

هر یک از هفت درمان دارای مزایای خاص خود و خود سیستم است. مرتبط و مکمل یکدیگر، تشکیل یک سیستم برجسته آلی درمان.

اگر شما علاقه مند در این درمان ها و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید sjzhospitalrenal@hotmail.com ایمیل یا ترک یک پیام به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

عملکرد کلیه 13٪ اما نه دیالیز می توانید چه مدت می تواند من زندگی می کنند

عملکرد کلیه 13٪ اما نه گرفته شود کلیه دیالیز چه مدت می تواند VivirSi 13٪ و دیالیز یک گزینه برای چه مدت می تواند یک فرد زندگی نمی کنند؟ به طور کلی، برای کسانی که با عملکرد کلیه 13٪ است، که قرار به دیالیز، اما به دلیل برخی از دلایل که برخی از مردم نمی توانند، پس از آن برای این بخش از چه مدت مردم می توانند برای زنده ماندن؟ جایگزین دیگری که می تواند کمک به دیگر زندگی می کنید بدون دیالیز وجود دارد؟

چه مدت می تواند شما زندگی می کنند بیمار با عملکرد کلیه 13٪ بدون دیالیز؟

در درمانگاه، عملکرد کلیه از 13٪ در مرحله نهایی بیماری کلیوی به عنوان uremia.En شناخته شده است این مرحله مردم خواهد شد بسیاری از نشانه ها و عوارض تجربه، اگر آنها می توانند دیالیز را ندارد (شما می توانید از بین بردن تمام علائم و کمک به مردم برای زندگی بهتر)، بیماری ممکن است می رود سریع تر، حتی چند هفته عملکرد کلیوی کاملا از دست داده بود. به طوری که به معنی مردم تنها می تواند چند هفته بدون دیالیز زندگی می کنند.

درمان های جایگزین که به افراد کمک با عملکرد کلیه 13٪ به زندگی طولانی تر چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، مردم دیگر نمی تواند زندگی می کنند بدون دیالیز، اما این مردم todo.Si می توانید برخی از گزینه های دیگر قبل از عملکرد کلیه به طور کامل از دست داده، پیدا کردن ممکن است فرصتی برای بهبود آن را ندارید، بنابراین، برای زندگی دیگر، حتی بدون کمک دیالیز.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر ترین است که می تواند کمک به مردم دیالیز جلوگیری و یا می توانید از آن را به آرامی از طریق بهبود عملکرد renal.Si شما علاقه مند در آن و یا می خواهند بدانند که جزئیات بیشتر خلاص شدن از شر است، ما از شما دعوت آنلاین دکتر ما تماس به طور مستقیم، ما اطلاعات را به شما به صورت رایگان ارائه می کنند.

اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز یا نیاز به کمک در بهبود عملکرد کلیه، که می تواند برای ما پیام بگذارید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

راه وجود دارد برای کمک دیابت و بیماری کلیه بیماران زندگی طولانی تر

راه وجود دارد برای کمک دیابت و بیماری کلیه بیماران زندگی طولانی تر "مادر من 72 است و او نیز diálisis.Ella diabetes.Ella بسیار ضعیف است و در حال حاضر او در امیدوار است hospital.Cuál زندگی در این مورد؟ راه هایی برای کمک به زندگی طولانی تر شما وجود دارد؟ "

در واقع، با درمان موثر، وضعیت را می توان مادر خود را کاهش داد و او می تواند با کیفیت و عمر داشته باشد.

مشخص شده است که دیابت علت اصلی بیماری های کلیوی crónica.Nivel قند خون بالا علائم مشخصه diabetes.Con قند خون بیش از حد بالا در عروق خونی است، گلومرول شروع به طور فزاینده است در نتیجه از دست دادن پروتئین های آسیب دیده بیشتر، سلول های قرمز خون و در نتیجه sucesivamente.A به عنوان مادر خود را 72 ساله است، بیخطر هستند به شدت مورد نیاز، در اینجا من توصیه دهان و دندان درمان طب چینی.

کلید گرفتن طب چینی به صورت خوراکی است داروهای نیرو خون پردازش و حل استاز، مطمئن کپسول خوراکی یا سوپ دارویی و داروهای خوراکی برای detoxicate خلط حالت سکون و رطوبت کدورت در روده ها.

تمرکز بر استفاده از مواد مخدر که خون را تقویت و حل استاز برای درمان های مختلف استاز التهاب و سمی با آن تابع. تمرین اثر خوب نشان داده است.

اصل درمانی

Detoxicate عوامل بیماری زا در قلب، ریه، طحال، معده، صفرا و دوازده کانالهای انرژی برای صاف جریان چی، خون و مایعات corporales.De بنابراین، بر اساس نسل از استاز خون، مرطوب آب، خلط می توان آن را حل می شود.

در یک کلام، امید به زندگی بیماران دیالیزی مبتلا به دیابت می تواند با کمک بیمار دهان و دندان درمان طب چینی با دیابت و بیماری کلیه می تواند طولانی تر و mejor.Si زندگی می کنند هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز دارند طولانی مدت کمک برخی از در درمان دیابت با بیماری کلیه، ممکن است پیام را ترک به شما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آنچه در آن دارو خوب برای کلیه پلی کیستیک بیماری بیمار است

طب طبیعی چه خوب است برای بیماری کلیه پلی کیستیک از PacienteLo که طب گیاهی خوبی برای بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک است؟ برای اینکه فرانک، درمان خوبی برای بیمار PKD باید قادر به کاهش درد ناشی از کیست بزرگ باشد، در صورت امکان، شما باید قادر به مهار رشد کیست و کاهش اندازه آن باشد.

چه داروهای گیاهی خوبی برای بیمار PKD است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از چینی طب سنتی و تکنولوژی مدرن بالا، می تواند تقاضای بالا ذکر شد، می تواند نه تنها تسکین درد ملاقات، اما همچنین می تواند به اندازه کیست را کاهش دهد، حتی آنها می توانند رشد nuevo.Así که این نوع درمان خوبی برای بیمار PKD است مهار، می تواند کمک به بیماران زندگی بهتر بدون عمل جراحی.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی PKD درمان؟

این نوع درمان می تواند رگ های خونی گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری عروق خونی کوچک در دیواره کیست با کیست کوچک و کاهش دهد.

در همین حال، داروهای موثر خواهد تکثیر سلول های پوشش مهار، به طوری که ترشح مایع کیست فشار داخلی کیست reducirá.Cuando کاهش یافته بود، به اندازه کیست به تدریج کوچکتر می شوند، در نتیجه تسکین فشرده سازی از بافتهای اطراف، بهبود میکروسیرکولاسیون، و مسدود کردن پیشرفت renal.Además فیبروز، این درمان یا مواد تشکیل دهنده پزشکی کلیه، پس همه کیست، بدون در نظر گرفتن گردش بزرگ یا کوچک، خواهد بود معاهدات. بنابراین، این کیست ها، پس از منقبض شده و مجددا رشد نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چینی گیاهان دارویی پزشکی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید enfermedad-renal@hotmail.com ایمیل یا ترک پیام به ما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام .



:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار برای CKD

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان خارجی اعمال شده است که درمان ایمن، موثر و جامع است و در بر داشت به عوارض جانبی کمی از سال از کاربردهای بالینی است. بسیاری از بیماران خارجی به عنوان درمان ماساژ چینی توصیف می کنند. خب پس، چگونه آن را برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی کار می کند؟

مراحل عملیاتی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

گام اول، خیس دارو اسمزی با مایع نافذ در یک کشتی. در آغاز اعمال می شود onebag پزشکی اسمزی با onebag از مایع نافذ سپس دکتر 'دستورالعمل برای دوز دنبال کنید.

گام دوم، گرم کیسه پزشکی خیس با اجاق حرارت به طور مساوی تا زمانی که همه دارو به طور کامل گرم می شود، گرم کیسه دارو دقیقه 2-4 با مایکروویو در حالی که در خانه.

گام سوم، با برق. دستورالعمل های دقیق به شرح زیر است.

1.Put یک پارچه بهداشتی حدود 50 * 70cm در بستر به منظور اجتناب از آلوده پارچه تخت، هنگامی که مملو دارو به اندازه.

2.The دو صفحه الکترود در پارچه بهداشتی با 5cm لبه بالایی صفحات 'از لبه پارچه بهداشتی قرار داده است.

3.Put کیسه های خوبی گرم دارو در دو صفحه الکترود به ترتیب جدا با پارچه بهداشتی در وسط.

4.Press دو کیسه های پزشکی را با دست خود را به تخت سطح.

5.Patients دراز کشیدن بر روی دو کیسه با مساحت حدود کلیه بخش کمر در سمت راست پشت در دو کیسه دارو و لبه پایین تر از دو کلیه 10cm توسط تا دو carinas فرونتال است و مرکز کیسه های پزشکی محل سکونت: دو کلیه است.

6.After دراز کشیدن، برای اولین بار به قدرت اتصال osmoscope و حالت برق را انتخاب کنید. راه خاص است که به روشن کردن دکمه شدت جریان برق به تدریج از چپ به راست تا زمانی که شما احساس راحتی زمانی که بدن را وادار به شدت جریان برق خاص استفاده می شود و حفظ شدت جریان برق خاص.

کنترل 7.Time برای معالجه با برق. هر دوره برای osmoscope انتظار می رود به آخرین 45 دقیقه و بیماران می توانند 1-2 دوره، هر زمان با توجه به احساسات خود را 45-90 دقیقه در هر زمان، به عنوان مثال.

8.When روند به پایان رسید، بیماران می توانند بلند شوید، پس از قدرت قطع اول، و سپس پاک کردن مایع دارو، در منطقه کلیوی به آرامی با یک پارچه گرم و مرطوب و لباس پوشیدن برای جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی.

فوق فرآیند کامل با برق اسمزی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، که باید سه بار در روز در نظر گرفته است. و شما می توانید از کارشناسان تماس بگیرید، در این عملیات زمانی که شما مشکلات را داشته باشد.

یادداشت ها را برای بهره برداری از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

1. کیسه های پزشکی باید از حق در منطقه کلیوی در طول فرآیند قرار داده می شود و یا اثر مورد انتظار می تواند حاصل شود.

2. پرس کیسه دارو را به سطح صاف، به طوری که پوست بدن می تواند کیسه های نزدیک لمس کند. باید وجود داشته باشد فضای بین پوست و کیسه های نیست.

3. رطوبت کیسه های پزشکی. نه می توان بیش از حد خشک یا مقاوم در برابر بالا خواهد بود و نه می شود مدار بیش از حد مرطوب یا کوتاه به راحتی اتفاق خواهد افتاد و پزشکی می تواند به بدن نمی شود نفوذ کرده است.

4. کنترل دما درجه حرارت دارو خوب خواهد بود اگر بیماران احساس راحتی کنند.



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و اثربخشی اصل

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی eficaciaHoy اصل و به توضیح در جزئیات تنها درمان به بیمارستان ما: پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

میکرو چینی پزشکی osmoterapiatambién منطقه پوست به روش طب موضعی penetración.La هدف نفوذ در سبک بدن نامیده می شود، گردش خون طب چینی، اخراج کلیه باد، سه قهرمان باقی مانده سم زدایی از بین بردن پوسیدگی رشد nueva.Ampliación از دسترس فیزیولوژیکی مدرن و بهبود کلیه و میکروسیرکولاسیون محیطی کلیوی، افزایش پرفیوژن کلیوی موثر، بهبود ایسکمی نارسایی کلیوی، هیپوکسی، افزایش گردش خون، افزایش سوخت و ساز بدن محلی، بهبود عروق آسیب شناسی پزشکی کلیه، دولت ، سرعت بخشیدن به ترمیم سلول های آسیب دیده در renal.Reducir نفرون آسیب باقی مانده، جلوگیری از تغییرات در اجزای ماتریکس خارج سلولی، برای آرام کردن و جلوگیری از روند فیبروز کلیوی، کندی پیشرفت در بیماری کلیه مرحله ترمینال و بهبود عملکرد کلیه است.

عروق TCM از طریق کلیه ها وارد بدن، اتساع عروق خونی در سراسر بدن، بهبود میکروسیرکولاسیون بدن، ترویج گردش خون، بهبود وضعیت ضعیف بدن ناشی از بیماری کلیه، از بین بردن علائم intoxicación.Al در حالی که همچنین بهبود گردش خون از دستگاه گوارش، کاهش ادم مخاط دستگاه گوارش به علت بیماری کلیوی ایجاد می شود، افزایش اشتها، افزایش هضم و جذب، افزایش سلامت در نتیجه paciente.De مقاومت بیشتر و بهتر این بیماری است.

داروهای مدرن پزشکی با فرکانس پایین و ابزار مادون قرمز برای سرعت بخشیدن به نفوذ و با استفاده از مواد مخدر líquido.Absorción از طریق پوست به طور مستقیم به خون محیطی و کلیه ها، دستگاه گوارش خروج محرک نامطلوب، از بین بردن گیاهان فرایند گوارش cambio.Hacer تضعیف و استفاده کامل از اثر.

اگر خانواده یا دوستان خود را مبتلا به بیماری های کلیوی و یا شما علاقه مند به درمان ما، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال پست الکترونیکی به ما enfermedad-renal@hotmail.com. ما nuesta در اسرع وقت پاسخ دهید.



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

از چه داروهایی استفاده می شود برای کاهش سطح کراتینین بالا

چه داروهایی در واقع، سریع ترین راه برای کاهش سطح بالای کراتینین دیالیز است استفاده می شود برای کاهش کراتینین بالا داروها NivelQué می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور کاهش سطح کراتینین بالا؟، اما برای افرادی که سطح ندارد کراتینین بیش از حد بالا است، وجود دارد بدون نیاز به داروهای tomarlo.Los مانند cilostazol می توان برای آن پایین تر، به جز که miltiorrhiza مریم گلی داروهای چینی، اسطوخودوس Typha، و آماده سازی palmatum سرما خوردگی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور کاهش سطح کراتینین.

کراتینین چیست؟

دانستن کراتینین روشن آنچه که مفید است برای کاهش است، بنابراین لازم است به آن را می دانم. کراتینین ماده تولید شده از تجزیه کراتین است، یک پروتئین عضلات در کراتینین cuerpo.La تولید شده در بدن از طریق کلیه ها دفع می شود. در حالی که بیشتر از کراتینین در کلیه فیلتر، بخش کوچکی از آن را می توانید از بدن از طریق بار orina.A عبور، مقدار کراتینین در خون می تواند بزرگ باشد. این معمولا اتفاق می افتد زمانی که کلیه ها به درستی کار نمی کنند. خرابی باعث فیلتراسیون نامناسب است.

راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی وجود دارد؟

به این سوال، پاسخ مثبت است. یک رژیم غذایی مناسب در هر grado.Así مفید به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی کراتینین بالا است، شما باید یک برنامه رژیم غذایی به عنوان با توجه به condición.Usted خود می تواند خود را متخصص تغذیه یا دکتر آنلاین ما هر دو مشورت را آنها می توانند برای کمک به ایجاد برنامه رژیم غذایی است.

شما می توانید خود را متخصص تغذیه یا دکتر آنلاین ما مشورت، هر دو از آنها می تواند برای کمک به ایجاد برنامه رژیم غذایی است.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد بیماری کلیوی دارند یا نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ارسال در واتساپ ترک و یا مشورت دکتر ما: +86 18230015367، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()