نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه گزینه وجود دارد برای درمان یک بیمار با سطح بسیار بالایی از نیتروژن اوره و کراتینین؟

چه گزینه وجود دارد برای درمان یک بیمار با سطح بسیار بالایی از نیتروژن اوره و کراتینین بیمار ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و پرسید: چه گزینه وجود دارد برای درمان یک بیمار با سطح بسیار بالایی اوره و کراتینین از دیالیز؟ در این مقاله، ما شما را در مورد دیالیز جایگزین کنند. اگر شما هم هر گونه مشکل در مورد بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل ارسال کنید، پیام زیر را ترک و یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

چه سطح بسیار بالایی از اوره و کراتینین؟

سطح نیتروژن اوره (BUN) و کراتینین در دو شاخص مهم برای عملکرد مقصد Juzcar کلیوی هستند. به طور کلی سطح اوره و کراتینین بسیار پایدار هستند. هنگامی که این دو سطح را افزایش یابد، عملکرد کلیوی بسیار از دست داده و به شدت آسیب دیده کلیه.

چرا او را نمی خواهم به انجام دیالیز؟

با توسعه تکنولوژی پزشکی، بیشتر و بیشتر مردم نمی خواهند به جای یک گزینه در دیالیز به سطوح پایین تر کراتینین و اوره. بیماران مطمئن شوید که دیالیز می توانید آنها را از ریشه را دانلود کنید. با روند دیالیز، را عوارض جانبی. بیشتر بیماران این را دوست ندارم. به عنوان مثال: حالت تهوع و استفراغ، خستگی، بی خوابی رنج می برند و عدم apetido. سپس، بعضی از بیماران با کراتینین بالا به چین رفته بود به کاهش این سطح است.

چه گزینه های وجود دارد به کاهش سطح کراتینین و اوره؟

در چین، برای درمان آسیب های مختلف گیاهان چینی موثر وجود دارد. ما باور داریم که گیاهان چینی غیر قابل تصور است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، درمان فشرده سازی گرم، حمام درمانی پا و طب چینی دهان. همه این درمانهای گیاهی. گیاهان چینی موثر به ترمیم آسیب و بازیابی کلیه عملکرد کلیوی هستند. با شکست ماشین anvanzada از efficacies از گیاهان چینی به طور مستقیم می تواند آسیب کلیوی و پس از آن سطح اوره و کراتینین می تواند به طور طبیعی کاهش تاثیر می گذارد. نکته ی مهم تر، این درمان تنها در چین.

در نهایت، ما امیدواریم که همه بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی و یا سطح غیر طبیعی اوره و کراتینین ممکن است کیفیت زندگی داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه سلول های بنیادی درمان درمان نارسایی کلیه؟

چگونه سلول های بنیادی درمان درمان نارسایی کلیه؟ در گذشته، یک بار به بیماری کلیوی پیشرفت به نارسایی کلیه، توصیه بیماران به دیالیز یا پیوند کلیه. در سال های اخیر، سلول های بنیادی به عنوان یک جایگزین برای دیالیز و پیوند کلیه درمان ظهور یک انتخاب خوب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است.

چرا سلول های بنیادی ممکن است یک گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

نارسایی کلیه مرحله پیشرفته بیماری کلیوی است که در آن کلیه ها عملکرد در کمتر از 15٪ است. در اغلب موارد، کلیه بیمار می توانید انواع نشانه ها و عوارض به راحتی القا کند. در جهت تداوم امید به زندگی بیماران و بهبود وضعیت کلی سلامت خود، بیماران باید برخی از درمان های به پاک کردن خون و مدیریت عوارض مربوط به کلیه خود را.

این درمان بستگی به استفاده از سلول های بنیادی چند توان آن داشته باشد. هنگامی که سلول های آسیب دیده، آسیب عامل را آزاد کند. بنابراین، سلول های بنیادی به سلول های مربوطه به یک محیط خاص افتراق. به عنوان سلول های جدید جایگزین سلول های آسیب دیده به کار، که به معنی سلول های بنیادی برای درمان بیماری کلیه با موفقیت.

چگونه می توان آن را به CONA نارسایی کلیه کمک سلول های بنیادی؟

در سال های اخیر، سلول های بنیادی است و به طور گسترده ای برای بیماری های کلیوی استفاده شده است. مانند نظریه قبلی، سلول های بنیادی نیز توانایی خود را برای افتراق و آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیوی و دستیابی به بازسازی ناتوانی سلول های کلیه استفاده کنید. با ترمیم سلول های کلیه اختلال، عملکرد کلیوی بیماران به تدریج افزایش یافته است. از این نقطه، نارسایی کلیه می تواند به خوبی کنترل می شود.

اگر چه درمان با سلول های بنیادی برای بیماران با نارسایی کلیوی بسیار مفید است، این به این معنا نیست که همه بیماران می توانند از این درمان استفاده کنید. همچنین در شرایط پزشکی خود را از بیماران مختلف بستگی دارد، پزشکان باید تعداد تعیین و سلول های بنیادی درمان برای درمان بیماری کلیه.

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان با سلولهای بنیادی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز و پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت 24 ساعت، مشاوره رایگان است، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

داغ فشرده درمان است و بیشتر بهتر بیمار نارسایی دیالیز کلیوی

داغ فشرده درمان است بهتر از دیالیز نارسایی RenalLa درمان فشرده سازی گرم بیمار بهتر از بیمار به دیالیز برای شکست renal.De حقیقت این است که این دو درمان هایی را که terapide کمپرس گرم و دیالیز، می توان آن را برای نارسایی کلیه استفاده می شود، اما درمان این بیماری متفاوت است. در مقایسه با دیالیز، درمان فشرده سازی گرم طبیعی تر و امن است، اما ممکن است آهسته تر در محل کار.

آیا درمان فشرده سازی گرم بهتر از دیالیز است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، هر یک دارای ویژگی های خاص خود را در درمان نارسایی کلیه، او نمی توان گفت که بهتر است. با این حال در واقع، درمان فشرده سازی گرم اثر درمانی بهتر از دیالیز، دیالیز است می تواند علائم نارسایی کلیوی را کاهش دهد، اما بسته گرما درمانی می تواند بیماری را از ریشه آن را درمان کنند.

چه درمان باید اگر انتخاب بیمار مبتلا به نارسایی کلیه؟

ما اکنون می دانیم که دیالیز ممکن است علائم در یک زمان کوتاه و درمان فشرده سازی گرم می تواند این بیماری در ریشه آن درمان را کاهش دهد. و بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، باید درمان فشرده سازی گرم به عنوان درمان اولیه خود را انتخاب کنید، اما اگر علائم شما شدید است شما می توانید درمان دیالیز قبل از مصرف درمان فشرده سازی گرم را انتخاب نمایید.

حتی هر چند، آن را توصیه نمی کند که بیمار به دیالیز طول می کشد، چرا که این نوع درمان می تواند عوارض جانبی در حالی که تسکین علایم میشود. چه چیزی بیشتر، آن را دشوار برای خلاص شدن از آن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحه گرم درمانی و یا درمان های دیگر برای نارسایی کلیه، ممکن است دکتر آنلاین ما کنسولی، مشاوره رایگان است، شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به @ مرحله ای هاتمیل بیماری کلیوی کام، ما می توانیم کمک بیشتری را با همه چیز ممکن است آسیب برساند.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا پا حمام درمانی مناسب برای تمام بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است.

آیا درمان پا حمام مناسب برای تمام بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟ حمام پا درمان مناسب برای تمام بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟ به فرانک است، این درمان برای درمان بیماری مفید است کلیه، اما برای همه بیماران مناسب نیست.

اثرات حمام درمانی پا چیست؟

این نوع از درمان در تسکین درد، بهبود کیفیت خواب و افزایش اشتها مفید است. علاوه بر این، شما همچنین می توانید دست گرم و پا و القاء عرق کردن. و نکته کلیدی اختصاص داده شده است به برطرف کردن سموم در بدن است.

آیا حمام درمانی پا خوب برای همه بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است؟

از بالا ما می توانید مطمئن شوید که حمام درمانی پا بسیار به نفع بیمار از enferemdad کلیه است، با این حال، یک درمان مناسب برای همه نیست. و بیمار به بیماری کلیوی، باید توجه زیادی به آن پرداخت.

حمام پا اقدامات احتیاطی درمان چیست؟

توجه به درجه حرارت آب برای جلوگیری از سوختگی. بیماران دیابتی که پوست گرم احساس و درد است حساس باید محتاط تر می شود.

بیماران مبتلا به فشار خون بالا، کم و یا ناپایدار باید تحت شرایط خاص درمان می شود.

این درمان در زنان باردار منع مصرف دارد.

Diabrosis بیماران با پوست باید مراقب باشید که با این درمان درمان نشده است خواهد بود.

در کوتاه مدت، حمام درمانی پا برای درمان بیماری های کلیوی بسیار مفید است، اما به تمام بیماران سازگار نیست. بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که اگر شما مناسب برای آن، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8613933056495 به طور مستقیم، شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک، ما همه چیز را انجام خواهد داد بهترین برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

راه های طبیعی وجود دارد برای کاهش سطح 6.14 کراتین؟

برخی از راه های طبیعی برای کاهش سطح کراتین 6.14 بیمار از وب سایت ما دیده است و پرسید: وجود دارد: "سطح کراتینین من 6.14 و اوره netrógeno 81.60 است. می تواند شما را به من بگویید اگر طبیعی برخی از کاهش سطح کراتینین؟ "در این مورد وجود دارد، ما برخی از درمان های طبیعی برای آن توصیه می شود.

چه siginifica کراتین؟

کراتی نین یک محصول شکست عضله در بدن انسان است، آن است که به طور عمده توسط فیلتراسیون گلومرولی دفع می شود. در یک طرف، کراتینین تولید پایدار است. هنگامی که افزایش کراتینین مردم، نشان می دهد که مردم مشکل عملکرد کلیوی دارند. توانایی کلیه ها کاهش یافته است زائد سوخت و ساز و سموم در کلیه تجمع می یابد. علاوه بر این، عملکرد کلیه جبرانی بسیار قدرتمند است. سپس، هنگامی که آسیب کلیوی بیش از نیمی از کلیه، علت افزایش کراتینین. بنابراین، مردم باید توجه بیشتری به کنترل سطح کراتینین پرداخت.

سطح کراتینین از 6.14

همانطور که در بالا ذکر است، کراتینین 6.14 بسیار بالا است. بیمار مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، نارسایی کلیه است. این مرحله بسیار مهم است، nesecita درمان برای جلوگیری از این بیماری دریافت خواهید کرد. در مقابل، افزایش کراتینین مداوم آسیب کلیوی ممکن است به تمام کلیه را گسترش دهد. در آن زمان، کراتینین اگر دانش آموز و صدمه به کلیه ها را نمی توان ترمیم.

درمان طبیعی برای کاهش سطح کراتینین

در طب سنتی چین، درمان طبیعی به طور کلی اعمال برای کاهش کراتینین. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های بسیار موثر است. چهار اثر عمده ای وجود دارد: اتساع عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب. شما می توانید آسیب کلیوی بخش تعمیر و افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی، و سپس کراتینین می توان کاهش داد. در واقع، شما مبتلا به نارسایی کلیه درمان زود هنگام، آن می تواند معکوس شود. البته، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بسیار طبیعی و بی خطر است.

اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه: چه می توانم برای خارش تمام بدن را؟
بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه: چه می توانم برای خارش تمام بدن را برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، آنها همیشه بسیار عصبی برای علائم خود را؟ به عنوان مثال، خارش پوست، تهوع، استفراغ، خستگی، و غیره آنها نمی دانند که چه می توانید یا درمان یا رژیم غذایی، حتی علت این است. در این مقاله، ما برخی از طرح های پیشنهادی برای شما داشته باشد.
علت خارش پوست چیست؟
علل خارش پوست ممکن است شامل:
1. نگهداری نیتروژن متابولیت محصولات، و پوست است رانندگی خشک است. باعث خارش پوست.
2. متابولیسم سپرده الکترولیت کلسیم در پوست، و در نتیجه پرکاری پاراتیروئید.
3. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، مستعد ابتلا به واکنش های آلرژیک می باشد.
معمولا، نشانه ای از خارش پوست توسط عملکرد کلیه از دست ایجاد می شود. بنابراین، شما بهتر از درمان است که می تواند عملکرد کلیه را بهبود است.
Footbath به درمان
درمان حمام پا بر اساس طب سنتی چینی است. دارای سابقه بسیار کهن است. پزشکان چینی به درخواست برای گیاهان چینی برای آسیب شناسی. به عنوان مثال، دنگ رابط کاربری گرافیکی، شائو چی، هوانگ جی، و غیره در طب چینی، دکتر معتقد است بسیاری از نقاط طب سوزنی در پا وجود دارد. اثرات گیاهان چینی می تواند به صدمه به کلیه و تعمیر آمده است. عملکرد کلیه می تواند از ریشه بهبود یافته است. هنگامی که mojoraría عملکرد کلیه، علائم ممکن است رفته.
اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد حمام درمانی پا. شما می توانید ترک یک پیام، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام. مشاوره رایگان است.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری کلیه، درمان و جوی پیشرفته وجود دارد

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، درمان AvanzadaHoy روز وجود دارد، بسیاری از مردم به بیماری مزمن کلیه، آنها نمی دانند که چه آنها می توانند. به طور کلی اکثر بیماران انجام دیالیز برای حفظ زندگی عادی است. با این حال، دیالیز یک گزینه مناسب نیست. در حال حاضر وجود دارد alternatica درمان سلول به diáslisis. این بسیار پیشرفته و مفید است.

بیماری مزمن کلیه به ریشه به راحتی درمان نمی شوند. شما می توانید نارسایی کلیه، و پس از آن اورمی توسعه. هنگامی که بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه هستند درمان زود آن بسیار مهم است.

بیشتر بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه قبل از دیالیز، در حال حاضر nesecitan diáslisis برای بیماری مزمن کلیه را ندارد. بیماری های کلیوی بیمارستان Shijiazhuang شرکت، جایگزین درمان وجود دارد به دیالیز سلول های بنیادی. این است که به تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه برای جلوگیری از دیالیز. سلول های بنیادی ظرفیت برای بازسازی و بازیابی هستند کلیه و تولید سلول های موثر برای جایگزینی سلول های قرمز خون است که عملکرد بازی مرگ و میر. که بسیار پیشرفته است.

بنابراین، سلول های بنیادی می تواند کمک به کنترل پیشرفت بیماری مزمن کلیه. این ممکن است به طور کامل معکوس شود. در بیمارستان ما هستند، نیز وجود بیماریهای دهان چینی برای کمک به مقابله با مشکلات کلیوی وجود دارد. مخلوط مای کانگ در بیمارستان ما شایع تر استفاده می شود.

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد بیماری مزمن کلیوی و یا دیگر. شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com. تماس با ما سوالات و توصیه خود را. متخصص توصیه، و دکتر سوالات خود را پاسخ دهد.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آن را نا امن آیا کلیه کیست با 4.6 سانتی متر

است کیست غیربهداشتی کلیوی با 4.6 CMUN بیمار دکتر ما اگر خطرناک با 4.6cm مشورت آنلاین. بله، کلیه کیست 4.6 سانتی متر است را برای شما بسیار خطرناک است. سپس آن را به شما خواهد گفت چه اتفاقی می افتد به شما و چه نوع درمان شما باید.

به طور کلی، زمانی که کیست کلیوی بزرگتر از 4 سانتی متر است، ظلم و ستم به بافت های اطراف کلیه و باعث آسیب به کلیه ها. همچنین کیست بزرگ کلیوی آسان به بهره برداری است. با گسترش کیست کلیوی، شما برخی از علائم مانند درد پشت و وجود خون در ادرار، و غیره

درمان 4.6cm کیست کلیوی چیست؟

در بسیاری از کشورها، از شما خواسته می شود را به یک عمل جراحی برای برداشتن کیست بزرگ کلیوی. جراحی برای درمان کیست کلیوی است، اما نه رادیکال و باعث برخی عوارض جانبی مانند عفونت. بنابراین بسیاری از بیماران تمایلی به عمل جراحی می باشد. آنها ترجیح می دهند برای پیدا کردن یک درمان طبیعی.

یک درمان طبیعی برای 4.6cm کیست کلیوی وجود دارد؟

بله، در بیمارستان ما Shijiazhuang بیمارستان بیماری، کلیه، چین، ما باید یک درمان به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که نه تنها موثر، بلکه بسیاری از عوارض جانبی وجود دارد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه کاربردی خارجی بر اساس طب سنتی چینی (TCM) است. داروهای چینی میکرونیزه پودر برای اولین بار و در دو گازهای خاص قرار می گیرد. با کمک از اسمز ماشین آلات و نافذ، مواد تشکیل دهنده فعال می تواند آسیب مستقیم کلیه برسد و پس از آن بازی توابع. پیش شرط این است که شما باید به تولید ادرار می شود. با تولید ادرار، نشان می دهد که هنوز هم خون زیادی جریان به کلیه ها وجود دارد و پس از آن داروها می تواند وظایف خود را انجام دهد.

کیست های کلیوی میکرو چینی پزشکی Osmotherapy کوچک با بهبود نفوذپذیری کیست های کلیوی و ترویج بازجذب مایع از کیسه و مهار سلول های ترشح ضایعات مایع کیستیک. کیست های کلیوی کیست های کلیوی کوچک و کوچک به توقف رشد. علاوه بر این، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و سپس عملکرد کلیه می تواند به شدت بهبود یافته است. بنابراین، فشار خون بالا، درد پشت، وجود خون در ادرار و عفونت می توان کاهش داد.

اگر شما نیز از کیست کلیوی رنج می برند، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما می توانیم کمک بیشتر با همه چیز ممکن می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به مبارزه با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟

چگونه به مبارزه با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟ بیماری مزمن کلیه (CKD) یک آسیب متوسط ​​کلیه که GFR بین 30-59ml / min است. به عنوان عملکرد کلیه را کاهش می دهد، برخی از علائم بالینی برجسته، که ممکن است این بیماری بدون درمان تشدید تولید کند. علاوه بر این، برخی از بیماران ممکن است به نارسایی کلیه در طول زمان پیشرفت. خب پس، چگونه به مبارزه با مرحله بیماری کلیوی 3؟

در مقایسه با مرحله 4 یا بیماری کلیوی مرحله نهایی، مرحله 3 بیماری مزمن یک گام مهم و حیاتی برای بیماران به بهبود سلامت خود را به طور کامل به عنوان هنوز هم برخی از نفرون است که می تواند به خوبی در دوره کار وجود دارد. بنابراین، آنچه که ما انجام است که به ترمیم و محافظت از سلول های کلیوی آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه باقی مانده. برای گزینه های درمانی در دسترس، شما می توانید گزارش آزمون برای enfermedad-renal@hotmail.com وصل کنید و یا مشورت دکتر ما واتساپ: 8613933056495.

برای رسیدن به هدف، نشان می دهد بیماران به آنها برای دریافت درمان جامع از موارد زیر است:

1. برنامه رژیم غذایی سالم

همه بیماران با بیماری کلیوی نشان می دهد برنامه را به یک رژیم غذایی متعادل و سالم است. از آنجا که اکثر مواد غذایی که مصرف تولید برخی از زباله بیشتر یا کمتر، به توسط کلیه از بین برود. با این حال، کلیه های آسیب دیده نمی تواند عمل به طور کامل، شکی نیست که بار کلیه افزایش خواهد یافت اگر بیماران محدودیت های رژیم غذایی توسعه وجود ندارد. برای به دست آوردن برنامه رژیم غذایی فردی، لطفا احساس رایگان برای تماس با دکتر آنلاین ما.

2. بررسی نشانه ها و عوارض

فشار خون بالا و دیابت می تواند به عنوان دو علت اصلی آسیب کلیوی در نظر گرفته. به منظور کنترل آنها، روند، ARBs یا مهار کننده های ACE کمک می کند. همانطور که برای دیگر علائم ممکن مانند کم خونی، تورم، پروتئینوری، و غیره، همچنین باید یک دوز مناسب از مواد مخدر تحت راهنمایی های حرفه ای از یک دکتر است.

3. دریافت درمان های طبیعی که تعمیر آسیب کلیه

در حال حاضر درمان های جدید برای بیماری های کلیوی به طور گسترده ای در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang استفاده می شود. این درمان شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی، ایمونوتراپی، مخلوط Maikang، آلودگی خون درمان، حمام پا، و غیره پس از استفاده از 30 سال، ما نشان داده اند که همه آنها می تواند کمک به بهبود توانایی خود مدیریت کلیه و بهبود عملکرد کلیه ریشه. البته، شما همچنین می توانید تاریخ ما از بیمار، به عنوان خوانده شده با این امید که شما می توانید اعتماد به نفس به مبارزه با بیماری های کلیوی را افزایش دهد.

علاوه بر این، شیوه زندگی سالم نیز ضروری به حفظ سلامت کل بدن است.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان جایگزین برای پیوند کلیه پایان مرحله نارسایی کلیه با کراتینین 8
روش های درمانی جایگزین پیوند کلیه برای شکست پایان مرحله کلیه با کراتینین 8Soy یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی و سطح کراتینین من به 8. دکتر به من گفت که این بیماری به مرحله نهایی پیشرفت و من توصیه به پیوند کلیه. لطفا، اجازه دهید من می دانم که اگر هر نوع درمان جایگزین وجود دارد؟
سلام، بستگی به توضیحات خود را، سطح کراتینین است 8، بالاتر از سطح عادی است. به طور کلی، شما باید دیالیز یا پیوند کلیه را، اما می توانید دیالیز یا پیوند کلیه با درمان به موقع و منظم، اجتناب کنند.
دیالیز تنها می تواند کوچک را حذف مولکولی، مانند کراتینین، اوره و مواد سمی اسید اوریک است. سموم مولکولی بزرگ مانند هموسیستئین و رتینول اتصال پروتئین هنوز در خون هستند و باعث آسیب جدی تر است. بنابراین، آن را به طور گسترده ای باید به عنوان وضعیت بیمار برای مرحله 5 از نارسایی کلیه، hemofiltration، hemoperfusion، تبادل پلاسما استفاده می شود. علاوه بر این، طب گیاهی چینی، طب سوزنی، حمام درمانی نیز می تواند اثر بخشی درمان بهتر از خون دست یابد.
به عنوان الکتروفورز خود را در مرحله نهایی رشد کرده است، درمان که توصیه می کنیم میکرو چینی پزشکی Osmotherapy پزشکی است. دلیل آن می تواند رگ های خونی گسترش، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون به کلیه ها. روند فیبروز کلیوی را می توان با یک منبع کافی از خون و اکسیژن را کاهش داد. در این مورد، آن را سبب فعال خود تجدید بافت کلیه از سلولهای آسیب و در نتیجه عملکرد کلی کلیه را بالا ببرد. در حالی که GFR به 15 یا بالاتر افزایش یافته است، پیوند کلیه می تواند اجتناب شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان جایگزین پیوند کلیه و یا می خواهید برای درمان ESRD و کاهش سطح کراتینین بالا شکل به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام .



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان شما می توانید ریشه نفروپاتی دیابتی را درمان کنیم؟

چه درمان می تواند ریشه نفروپاتی دیابتی را درمان کنیم؟ نفروپاتی دیابتی بروز بیماری های کلیوی است. بسیاری از مردم رنج می برند در این بیماری و نمی دانم چه adacuado درمان است که می تواند پیشرفت نفروپاتی دیابتی کنترل وجود دارد.

چه چیزی باعث نفروپاتی دیابتی؟

معمولا، علل نفروپاتی دیابتی از دیابت. از آنجا که دیابت در مراحل اولیه کنترل نیست، کلیه آسیب دیده است و باعث آنها را به نفروپاتی دیابتی. در کلیه، یک شبکه مویرگی خوب وجود دارد، و سوراخ در دیواره رگ های تصفیه خالص است. شما می توانید سموم کلیه فیلتر و حفظ تعادل الکترولیتی. با پیشرفت آسیب کلیه، نرخ نشت عروقی تغییر کرده است و بار بر روی کلیه ها را افزایش می دهد. قند خون را افزایش می دهد و آنها را به علت نفروپاتی دیابتی. برای درمان نفروپاتی دیابتی، بیماران مبتلا به محل درمان گزینه ای است که می تواند قند خون را کنترل و بهبود عملکرد کلیه باقی می ماند.

درمان مناسب برای درمان نفروپاتی دیابتی چیست؟

در بیمارستان ما، کارشناسان اعمال pacietes درمان طب میکرو چینی Osmotherapy برای نفروپاتی دیابتی، این درمان این است که ترکیبی از طب چینی و طب غربی است. این دارو موثر و دستگاه های پیشرفته ترکیب شده است. Effectivities میکرو دارو می تواند آسیب کلیوی به طور مستقیم وارد کنید. آیا اثرات پزشکی میکرو چینی Osmotherapy وجود دارد شامل اتساع عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب سموم. این در بهبود عملکرد کلیه و افزایش میزان نشت عروقی موثر است. آن را نیز benefisioso برای کنترل قند خون. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یک درمان اقدام خارجی است Saguro و بی ضرر.

اگر شما هنوز هم برخی از شک و تردید در مورد نفروپاتی دیابتی و یا درمان داشته باشد. تماس با ما سوالات و acosejamos خود را. شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا مشورت با دکتر آنلاین ما در هر زمان. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان طبیعی وجود دارد برای بیماران با کراتینین بالا

درمان طبیعی وجود دارد برای بیماران با کراتینین AltaUn nuetro بیمار مقاله دیدم و پرسید: "آیا درمان های طبیعی برای کراتینین بالا؟ مقدار کراتینین من 3.7 است. "پاسخ روشن بله. در طب سنتی چین، درمان طبیعی به طور گسترده ای در سراسر جهان استفاده می شود وجود دارد. در این مقاله، ما alugunos برای شما توصیه خواهد کرد.

چه مقدار کراتینین 3.7؟

همانطور که همه ما می دانیم، کراتینین اندازه گیری که قضات مرحله CKD است. کراتینین بالا عملکرد کلیوی نماینده بسیار از دست داده اند. بیمار با کراتینین 3.7 siginifica او در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. این مرحله برای بیمار بسیار مهم است. عملکرد کلیه احتمالا می تواند سرمایه گذاری کند. نشانه ها و عوارض در این مرحله ظاهر شد. اگر من به شما بود، من درمان مناسب زود هنگام شود.

درمان های طبیعی از طب سنتی چینی

برای درمان عملکرد کلیه ریشه، در این بخش، طب سنتی چینی نقش مهمی را بازی کرده است به بهبود عملکرد کلیه.

طب سوزنی: طب سوزنی بخش مهمی از طب سنتی چینی است. این شامل وارد کردن سوزن فلزی بسیار نازک در نقاط خاصی در بدن برای درمان بیماری. Coraterales کانالهای انرژی و به یکدیگر متصل و ارتباط با بدن دخالت در وظایف خود. بنابراین طب سوزنی می تواند توابع به طور مستقیم از آسیب کلیه ها بازی کند.

حمام درمانی پا: در این روش درمانی استفاده شده است گیاهان چینی در آب گرم، دوره از طریق کانالهای انرژی و coraterales وارد کنید کلیه. در پای افراد، بسیاری از نقاط به کلیه ارتباط داده شده است وجود دارد. سودمند است که ترویج گردش خون و استاز خون است.

این دو درمان می تواند به بیماران با کراتینین بالا کاهش سطح ریشه کراتینین کمک کند. آنها اشکال طبیعی و بی ضرر هستند.

اگر شما هر گونه مشکل، شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال پست الکترونیکی به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا مشورت با دکتر آنلاین ما. ما با تلاش کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من می دیالیز ادامه دهد، چه درمان من می کشد؟

من می دیالیز ادامه دهد، چه درمان من می کشد؟ دیالیز است به سرعت به تخلیه سموم و مواد زائد از بدن است. در زمانی که بیمار وارد نارسایی کلیه، دیالیز معمولا می کنند که جایگزین کلیه به بازی کار می کند. در این مورد، آن را به طور گسترده ای دیالیز استفاده می شود. با این حال، دیالیز می تواند عملکرد کلیه محافظت نمی کند. مردم را ادامه دیالیز و می توانید آن را اجتناب نیست.

چه درمان می تواند شما را؟

به طور کلی درمان می توانید بازی را اجرا می کنید altermativas دیالیز وجود دارد. به عنوان مثال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است در طب سنتی چینی است که می تواند عملکرد کلیه را بهبود است. مردم بیشتر و بیشتر Opciona این درمان طبیعی برای نارسایی کلیه است. از آنجا که گیاهان چینی عوارض جانبی را نداشته باشند، مردم ترجیح می دهند به این درمان است. شما می توانید سموم از رگ های خونی و بهبود دانلود ایسکمی و شرایط هیپوکسی. این یک راه امن و طبیعی است.

به جز Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، سلول های بنیادی درمان نیز به بهبود عملکرد کلیه کمک می کند. سلول های مرده را نمی توان در عملکرد کلیه و سلول های بنیادی برای حفظ تعادل الکترولیت وارد producieron کلیه سلول های دختر موثر است. هنگامی که سلول کلیوی کار آن است که می تواند کلیه باقی مانده محافظت می کند. آن است موثر است.

ما باور داریم که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که نمی خواهند به تمام دیالیز. آنها عوارض جانبی و مشکلات مربوط. ما امیدواریم که که تمام بیماران می توانند زندگی با کیفیت، هیچ دیالیز یا پیوند دارند.

اگر شما هنوز هم شک و تردید در مورد درمان یا کلیه شکست دارند، با ما سوالات خود را ارسال و توصیه spatialist توصیه می کند، و دکتر شامل پرسش های شما. اشکال عبارتند از:

1. ترک پیام زیر

2. ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com

3. دکتر آنلاین ما مشورت

4. واتساپ: 8613933056495

شما می توانید در هر زمان به ما مشورت، ما با تلاش کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بالا هفت درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang

بالا هفت درمان در Shijiazhuang بیمارستان بیماری RiñonEn بیمارستان ما کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری، چین، ما هفت روش های درمانی برای نارسایی کلیه است. نمایش اثرات آشکار در بیماران کلیوی. لطفا دیدن آنچه که چگونه برای درمان نارسایی کلیه با هفت درمان ها است.

هفت درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang چیست؟

بالا هفت درمان شامل حمام پا، حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، انما درمان، دایره درمانی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و بیماری های دهان. نظریه از این درمان استفاده می شود، سه کلیه "به از شر سموم از بدن می شود.

شما ممکن است بپرسید که چرا مردم باید سه کلیه ها. " "سه کلیه" مراجعه کنید به کلیه ها، پاها و پوست است. وقتی کلیه ها آسیب دیده، دیگر ارگان های دفعی مانند پا و پوست استفاده می شود به جای کلیه های آسیب دیده به انجام عمل فیلتر کردن.

چگونه برای درمان نارسایی کلیه با هفت درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang؟

پا حمام

بسیاری از نقاط طب سوزنی در پا وجود دارد. یکی Yongquan طحالی است. حمام پا دارو می تواند نقاط طب سوزنی در پا تحریک و بهبود گردش خون. جریان خون به این ترتیب، بیشتر به کلیه ها. این منجر به بهبود کلیه است.

حمام دارو

داروهای چینی می تواند بدن خود را از طریق نفوذ پذیری پوست برسد. شما می توانید کانالهای انرژی باز کردن، بهبود گردش خون و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن. حمام دارو معمولا یک بار در روز انجام می شود. این اثر آشکار از کاهش سطح کراتینین بالا.

فتیلهگذاری درمان

فتیلهگذاری درمان درمان از طب سنتی چینی استفاده MOXA ساخته شده از برنجاسف خشک است. این یک شکل از آتش عملیات حرارتی تحریک نقاط خاص بدن. در طب چینی، فتیلهگذاری درمان می تواند فضای سالم کمک و بهبود مقاومت بدن است.

انما درمان

انما درمان درمان دیگری برای تخلیه سموم و مواد زائد از بدن شما است. همچنین دارای یک اثر خوب در کاهش سطح کراتینین بالا به پایین.

دایره درمانی

دایره درمانی است که می تواند سم از بدن حذف شده است. داروهای چینی از یک بیمار دیگر، به دلیل سموم ممکن است متفاوت باشد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

در این روش درمانی یک برنامه کاربردی خارجی است. پایین فقط دروغ روی تخت به این درمان است. دو کیسه با داروهای پردازش می شوند در پشت قرار داده است. اسمز دستگاه و به کمک مایع نافذ از مواد فعال در داروهای چینی از ورود آسیب کلیوی خود به طور مستقیم. از طریق اتساع عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی، بافت کلیه مجروح را می توان تعمیر و سپس عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است.

بیماری های دهان

بسیاری از دستور العمل وجود دارد مصرف خوراکی طب چینی، می تواند کمک به تنظیم و تعادل اندام بدن است.

بالا هفت درمان نشان اثرات بزرگ درمانی برای درمان نارسایی کلیه است. علائم آن مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، ادرار غیر طبیعی، پروتئین در ادرار، خون در ادرار و سطح کراتینین بالا ممکن است از ریشه، رها شوند.

در مورد اطلاعات بیشتر، شما می توانید پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما می توانیم بیشتر ayuda.¡Saludo به من بدهید!



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا هیچ Espereanza برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه وجود دارد؟

آیا هیچ Espereanza برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟ Jefrey گارسیا یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه فیلیپین، که درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang دو بار دریافت کرده بود است. داستان زندگی او را می توانید مقدار زیادی از انرژی مثبت به ارمغان بیاورد، اجازه دهید با هم ببینید.

نام بیمار: جفری گارسیا

جنسیت: مرد

سن: 26

متاهل

محل تولد: مانیل فیلیپین

اقامت در بیمارستان: 2014.6.17-2014.7.9

علل اصلی:

آیا گلومرولونفریت مزمن 5 سال و 4 ماه

تاریخ خود را از این بیماری:

پنج سال پیش، پروتئین +، خون مخفی +

یک سال و چهار ماه، کمر درد، فشار خون بالا از 130 / 80mmHg، پروتئین 2+ + خون مخفی، هموگلوبین 135 گرم / L، سرم کراتینین 250umol / L،

در دسامبر 1، 2014، 2014،1،12 را به بیمارستان ما برای اولین بار آمد، انجام آزمایش هموگلوبین 131، 207 کراتینین، BUN 11.4، UA 669، پتاسیم 3.89 آتروفی هر دو کلیه را نشان می دهد.

تشخیص: نفریت گلومرولی، نارسایی کلیه، اسیدوز متابولیک، هیپراوریسمی

درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang:

درمان فشرده سازی گرم، حمام درمانی پا به فعال شدن گردش خون و دفع استاز خون و بهبود گردش خون.

این وضعیت از بیماری پس از درمان 22 روز:

172umol کراتینین / L، 7.2 میلی مول BUN / L، UA 210umol / L، 3.93mmol پتاسیم / L

پس از او تخلیه دکتر ما یادآوری به شما یک کم چرب، کم پروتئین و رژیم غذایی کم پورین کم نمک را حفظ کند. و نیاز به فشرده سازی گرم 2times درمان / روز، 45 دقیقه / ساعت.

ما باور داریم که این بیماری می تواند به خوبی کنترل شده و می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان که می خواهید به کنترل شکست به خوبی پذیرفته و کلیه ها، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا آنلاین دکتر ما مشورت، شما همچنین می توانید دکتر ما برای WhatsApp مشورت: +8613933056495 ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا بیمار باید برای آمدن به چین برای چین میکرو Osmotherapy پزشکی؟

چرا بیمار باید برای آمدن به چین برای دریافت پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چرا که بیمار برای آمدن به چین برای چین MICO-Osmotherapy پزشکی؟ در واقع، ما همیشه مثل این را دریافت کنید. در این راستا، ممکن است من می گویم که هیچ شاخه خارج از کشور در حال حاضر، چرا که اگر شما می خواهید برای دریافت این درمان، است برای آمدن به چین.

چرا بیمار برای آمدن به چین اگر آنها می خواهند به دنبال این درمان؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که توسط کارشناسان چینی اختراع، نوآوری از طب سنتی چینی است، به دلیل آن عوارض جانبی کمی و اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیه، بیشتر و بیشتر مردم می خواهید را، آنها را از همه آمده گوشه و کنار جهان. با این حال بسیاری از آنها نمی خواهند به خارج از کشور، آنها می خواهند به آن را در شهر محلی خود را، همچنین می خواهم برای کمک به این بخش از بیمار است، اما تا به امروز، ما هیچ شاخه های دیگر در خارج از کشور، و سپس بیمار مبتلا به بیماری کلیوی شما باید برای رسیدن به چین را به این درمان.

آیا ارزش آن را از آمدن به چین به طب میکرو چینی Osmotherapy؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و نوآوری طب سنتی گیاه چینی، می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند. در مقایسه با طب غربی، آن را طبیعی تر و امن است. چه چیزی بیشتر، آن را می توانید کمک به بیمارانی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند به بازگشت به زندگی عادی است. برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی بیماری های پیشرفته آنها همچنین ممکن است کیفیت زندگی بدون دیالیز داشته باشد. بنابراین من فکر می کنم آن را به ارزش برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای آمدن به چین برای این درمان.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر آنلاین ما مشورت، مشاوره رایگان است، همچنین می توانید پیام به طور مستقیم ترک پایین، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام .



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

او فقط نگاهی رژیم غذایی مناسب: آیا ممکن است برای کاهش کراتینین 5.7؟

تنها نگاهی رژیم غذایی مناسب: آیا ممکن است برای کاهش کراتینین 5.7 برای بیماران با کراتینین 5.7، آنها می توانند یک رژیم غذایی نه تنها آن را کاهش؟ معمولا هنگامی که سطح کراتینین افزایش 5.7 نشان می دهد که بیمار به نارسایی کلیه است. در این مورد، اگر به نارسایی کلیوی هنوز در درمان مناسب نیست، بیماران دیالیز و پیوند اجتناب نیست به طور کلی. در این مقاله، ما درمان موثر و رژیم غذایی برای کمک به آنها توصیه می شود.

پیشنهادات رژیم غذایی

معمولا بیماران با کراتینین بالا نیست باید آنها خوردن غذاهای شور، بهتر است به مصرف 3G در هر روز. این نکته بسیار مهم است. علاوه بر این، طرح های دیگر برای شما وجود دارد:

1. گوشت کمتر، و خوردن سبزیجات مغذی تر

2. آنها می توانند از غذاهای سرشار از پتاسیم مانند سیب زمینی، ریشه نیلوفر آبی، کلم، پیاز، گریپ فروت، هلو، موز، خرما، و غیره را نمی خورند

3. می توانید از غذاهای سرشار از فسفر را نمی خورند. عمدتا آبی گنجانده شده است. علاوه بر این، امعا و احشا حیوانات، sésano، cacahuetas، زرده تخم مرغ و برخی از آجیل. شما باید با توجه مصرف قهوه و چای نمی پرداخت. مزایای در حال خوردن غذاهای با ویتامین A، ویتامین B2، ویتامین C، و غیره

4. بهتر است به خوردن غذاهای با پروتئین پایین، قند بالا. علاوه بر این، آنها می توانند مواد غذایی تند غذا خوردن نیست.

ما امیدواریم که این طرح کمک می کند. ما را به درمان مناسب برای usdedes دارند.

درمان با سلول های بنیادی مناسب برای بیماران است

یک رژیم غذایی مناسب می تواند تنها کمک به بیماران حفظ یک عادت خوب، می تواند سطح کراتینین را کنترل کنند. در این مورد، درمان با سلول های بنیادی می تواند سطح کراتینین کمتر. سلول های بنیادی ظرفیت های بازسازی و بازیابی هستند. این می تواند سلول موثر تابع دختر کلیوی تولید می کنند. شما همچنین می توانید سموم دانلود از رگ های خونی، و سپس کراتینین می تواند از بدن تخلیه می شود.

به هر حال، اگر شما هنوز هم شک و تردید در مورد سطح کراتینین و یا سلول های بنیادی، سوالات خود را به sjzhospitalrenal@hotmail.com و توصیه. شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک و یا در همه زمان دکتر ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا روش یا دکتر برای دیابت دارد؟

آیا روش یا دکتر برای دیابت وجود دارد؟ در واقع، بیماران مبتلا به دیابت باید سعی کنید برای جلوگیری از در نفروپاتی دیابتی در اوایل. 30 درصد از بیماران مبتلا به دیابت به نفروپاتی دیابتی رفته وجود دارد، و 30 درصد از افراد مبتلا به دیابت به اورمی رفته است. همانطور که همه ما می دانیم، اورمی می تواند در سلامت درمان می شود در حال حاضر. بنابراین دکتر که اندازه acosejarjá درمان موثر برای کنترل این بیماری است. بنابراین ما معتقدیم که درمان طبیعی osmterapia میکرو چینی پزشکی است که می تواند به شما کمک کند.

چرا moyoría بیماران می خواهند از روش طبیعی؟

امروز، با توسعه فن آوری های بالینی، درمان های مختلفی برای دیابت وجود دارد. با این حال، تنها چند واقعا برای بیماران tramtamientos موثر وجود دارد. همچنین عوارض جانبی وجود دارد. این علل از تعداد علائمی مانند سکسکه، تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها و بی خوابی sufir. در این مورد، بیشتر بیماران خواهید برای مقابله با درمان طبیعی برای این بیماری است.

آیا درمان طبیعی برای بیماران مبتلا به دیابت دارد؟

معمولا، در طب سنتی چین، پزشکان اعمال گیاهان به طور کلی طبیعی چینی. می توان آن را در مناطق مختلف از آسیب شناسان درمان می شود. efficacies از گیاهان چینی غیر قابل تصور به بهبود عملکرد کلیوی و افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی است. اثر است برای جلوگیری از پیشرفت نفروپاتی دیابتی. در چین، میکرو چینی پزشکی osmterapia یک درمان طبیعی است که در طب سنتی چینی بر اساس است. میکرو بازده پزشکی می تواند diretamente آسیب کلیوی را وارد کنید. آنها همچنین می توانند تعادل الکترولیتی را بازگرداند. این اثر Eviatar برای نفروپاتی دیابتی است. البته، درمان طب میکرو چینی Osmotherapy راه امن و بی ضرر است. آن بسیاری از عوارض جانبی ندارد.

در نهایت، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد دیابت یا درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. شما می توانید mensaja ترک، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. می توانید در هر زمان با ما تماس بگیرید، ما به سوالات شما پاسخ.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کیست کلیوی 6 سانتی متر: چگونه می توانم آن را کاهش دهد و یا از بین بردن آن من؟

کیست کلیوی 6 سانتی متر: چگونه کاهش من یا از بین بردن کیست کلیوی معمولا در عمل جراحی است، اما می تواند در ریشه آن نمی تواند درمان شود، و پس از آن کیست رشد دوباره تبدیل شده است. در این مورد، افراد مبتلا به کیست کلیوی که ترجیح می دهند به درمان که می تواند درمان شود ریشه. پس از آن، درمان فشرده سازی گرم می توان به آنها اعمال می شود.

امروز، با توسعه پزشکی، بیماران مبتلا به کیست کلیه جایگزین درمان به کمپرس گرم جراحی است. آنها در طب چینی اعتماد چرا که هیچ nigún عارضه جانبی وجود دارد. Nesecitan آنها نمی رنج می برند درد مانند تهوع، استفراغ، عدم apetita، و غیره در مقابل، عمل جراحی تفاوت درمان فشرده سازی گرم است. شما می توانید کیست را حذف کنید و وضعیت این بیماری چند بار بازگشته است. آنها نه تنها دچار درد فیزیکی، بلکه تحمل psilógico درد.

مرکزی 6cm کیست کلیوی بدان معنی است که کیست ممکن است به جراحی قطع. با این حال، ما نشان می دهد شما را درمان فشرده سازی گرم به دلیل anteriomente اشاره. این فرم بدون آسیب زا، آن را نیز امن و مطمئن. اثر برای دانلود مایع کیست و محافظت از سلول های کلیه ذاتی است.

در حال حاضر، بسیاری از بیماران در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang درمان شده است. Admas، بیشتر بیماران تصمیم به رفتن به چین برای درمان فشرده سازی گرم.

به هر حال، اگر شما هنوز هم شک و تردید در مورد بیماری های کلیوی و یا درمان داشته باشد. شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما در همه زمان ها مشورت کنید. متخصص توصیه، و دکتر سوالات خود را پاسخ دهد.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک بیمار Abala خارجه ما طب سوزنی درمان طب چینی

Abala خارجه درمان بیمار ما از طب سوزنی ChinaPaul پزشکی، 35 است، از برزیل، در حال شکل گرفتن درمان طب سوزنی در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، چین. او گفت: تنها چند سوزن درمان درد من. پس از آن معجزه آسا است. او از نفریت مزمن رنج می برد و مفاصل شان دردناک بود. در طول درمان از طب چینی، طب سوزنی را متوقف درد او.

طب سوزنی چیست؟

طب سوزنی بخشی از طب سنتی چینی است. پزشکان طب سوزنی تحریک نقاط خاصی از بدن، اغلب با قرار دادن سوزن نازک از طریق پوست. این می تواند جریان چی در مسیرهائی به نام کانالهای انرژی را تنظیم کند.

طب سوزنی شده است شرایط درد های مختلف مانند سردرد، کمر درد، ورم مفاصل و آرنج تنیس مطالعه قرار گرفت. طب سوزنی در نظر گرفته امن و عوارض جانبی کمتر، بسیاری از به طور منظم، مانند داروهای ضد التهابی و تزریق استروئید مورد استفاده برای کنترل درد با کمک درمان های دارویی طب سوزنی وجود دارد.

البته، تنها، طب سوزنی است برای بیماری های کلیوی کافی نیست. طب سوزنی تنها یک درمان ما است. علاوه بر طب سوزنی، در بیمارستان ما، همچنین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا دارو، مای کانگ مخلوط و فتیلهگذاری درمان، و غیره وجود دارد درمان های ما اغلب در ترکیب برای درمان بیماری کلیه. آنها عملکرد گشاد رگ های خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و لخته شدن خون، که کاهش ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی. یک محیط تمیز و خون تغذیه عرضه شده است. به این ترتیب، کلیه مجروح را می توان تعمیر و به تدریج بهبود عملکرد کلیه. تنها زمانی که عملکرد کلیوی بهبود یافته است، ممکن است که نشانه های خود را عنوان فشار خون بالا، ادرار غیر طبیعی، کم خونی، خستگی و کراتینین بالا از ریشه درمان می شود.

علاوه بر این، این درمان وجود دارد تنها در چین، که بیماران خارجی نیاز به رسیدن به چین برای درمان. ما باید در شاخه مکزیک، اسپانیا و یا هر کشور دیگر.

اگر شما علاقه مند هستند و یا می خواهید برای درمان مشکل کلیه خود را بدون دیالیز، می توانید به چین آمده به آن را اثبات، ما مطمئن می تواند به شما نتیجه راضی می دهد، شما می توانید پیام زیر را در علامت خاص خود را ترک و ارسال ایمیل به @ مرحله ای هاتمیل بیماری کلیوی. COM، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، مشاوره رایگان است.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری کلیوی مرحله بیمار 4 با کراتینین 445 دیالیز جلوگیری از با ها Exito

بیماری کلیوی بیمار مرحله 4 با کراتینین 445 دیالیز جلوگیری از با ExitoEsta یک داستان واقعی است که بیمار در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت من امیدوارم که این داستان می تواند برخی از شجاعت برای مبارزه با این بیماری مزمن را اتفاق افتاده است.

OH سلیمان کره ای است اما در حال حاضر در امریکا زندگی می کند. دولت خود را در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است. قبل از آمدن به اینجا کراتینین سرم خود 445 بود، اوریک اسید 517، همچنین دارای بسیاری از دست دادن پروتئین، پروتئین در ادرار 3.93 گرم بود. برای درمان بیماری خود، نه تنها در کره سعی روش های بسیاری، مواد مخدر نیز به امریکا تلاش کرده اند، هنوز هیچ بهبود، با دکتر خود نشان می دهد آماده شدن برای دیالیز، اما او نمیخواهد به آن را با پول نقد.

برای جستجوی یک درمان جایگزین، او را به بیمارستان ما برای درمان آمد، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang. پس از 20 روز درمان، کراتینین سرم خود را کاهش به 330، اسید اوریک کاهش می یابد به 164. سپس پس از 10 روز دیگر از درمان، کراتینین سرم او کاهش می یابد به 179. همچنین پروتئین خود در ادرار نیز بهبود زیادی، پروتئین در ادرار از 3.93 گرم به 1.86 گرم کاهش می یابد.

زیر را در خصوص گزارش این بیمار قادر به خواندن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهبود آنها است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان خود را و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com درون خطی ارسال و یا دکتر ما مشورت، شما همچنین می توانید پیام پایین به طور مستقیم ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به .



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

"چهار یک" درمان پزشکی درمانی چینی سنتی برای پایان مرحله بیماری کلیوی

"چهار یک" درمان از طب سنتی چینی درمان برای ترمینال RenalLa نارسایی کلیه یک بیماری پیشرونده با طرح درمان موثر است، وضعیت خود را جدی تر است. پس چگونه می توان آن را به طور موثر درمان ترمینال نارسایی کلیه درمان می شود؟ من توصیه "چهار یک" درمان از طب سنتی چینی.

"چهار یک" درمان از طب سنتی چینی چیست؟

این شامل یک بطری ثبت اختراع طب چینی، مای کانگ مخلوط، یک دوز از طب چینی به صورت خوراکی، مجموعه ای از برنامه های خارجی (میکرو چینی Osmotherapy پزشکی) و یک حمام درمانی حوضه پا.

مخلوط 1. مای کانگ

کانگ مای مخلوط سه توابع، از جمله نیرو چی و نیرو گردش خون و لایروبی وثیقه. بنابراین، مای کانگ مخلوط اولین انتخاب شما برای حذف مواد سمی از بدن شما است.

2. دوز طب چینی خوراکی

شما نیاز به طب چینی دهان هر روز. با توجه به شرایط بیماری های مختلف، سوپ طب چینی خوراکی نیز متفاوت است. این متفاوت است از یک بیمار به دیگری است، از یک بیماری به بیماری و گاهی اوقات.

3. مجموعه ای از برنامه های خارجی (میکرو چینی Osmotherapy پزشکی)

این نرم افزار خارجی این نسخهها کار در نقاط Shenshu، شما می توانید روشن و فعال کانال ها و وثیقه، افزایش گردش خون به حذف استاز خون. بنابراین، گردش خون می تواند بهبود یافته است.

4. حمام درمانی پا حوضه.

قبل از خواب هر روز، شما نیاز به Footbath به. تجربه هر دو پا در حمام پا با عصاره دارو. درجه حرارت افزایش می دهد از 37 درجه سانتیگراد تا 40 درجه سانتیگراد است. با افزایش دما، مواد مخدر می تواند بدن خود را از طریق پوسته از پا وارد کنید. عملکرد حمام درمانی پا نیز به ترویج گردش خون به حذف استاز خون. از طریق گشاد رگ های خونی، گردش خون می توان ارتقا داد.

یک برنامه کاربردی خارجی است یک بار در صبح و یکی در بعد از ظهر انجام می شود. حمام پا نیاز به در شب انجام شود. این دو درمان کمک به ترویج گردش خون به حذف استاز خون. هدف آن بهبود اثربخشی درمان دهان و دندان طب چینی. تنها رگ های خونی گشاد و ترویج گردش خون طب چینی می تواند به خوبی به صورت خوراکی است.

"چهار یک" tratameinto ترکیب با هم طب سنتی چینی برای درمان بیماری کلیه. علاوه بر این، با توجه به شرایط مختلف، دوز و دستور العمل نیز diferente.Eso وجود دارد تنها در چین، به ویژه در بیمارستان سابت، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang منحصر به فرد است، چرا که در hsoptial ما بسیاری از بیماران در سراسر جهان وجود دارد، در مکزیک و یا یک کشور دیگر وجود ندارد، اگر شما می خواهید به آنها را، باید به چین آمده است.

برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا بررسی کارشناس آنلاین ما، شما همچنین می توانید ایمیل ارسال کنید در نشانه enfermedad-renal@hotmail.com بتن خود، ما می توانیم کمک بیشتری را با همه چیز



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در چه می توانید برای درمان کراتینین 4.2 درمان می کند؟

در چه می توانید برای درمان کراتینین 4.2 درمان می کند؟ برای بیماران، آنها ممکن است مطمئن شوید که چه سطح کراتینین شود و نه علت آن، نه حتی یک درمان آن پایین تر است. در این مقاله، ما پاسخ خواهد داد.

سطح کراتینین چیست؟

کراتی نین یک محصول شکست عضله در بدن انسان است، در درجه اول توسط فیلتراسیون گلومرولی دفع می شود. علاوه بر این، عادات نامنظم می توانید کراتینین بالا در کوتاه مدت شود.

کراتینین 4.2 نشان می دهد که بیماری مزمن کلیه به مرحله 3. این یک مرحله بسیار مهم است توسعه یافته است. اگر درمان نشود، این احتمال وجود دارد برای ورود به مرحله نارسایی کلیوی.

علل کراتینین بالا:

1. عفونت کلیه: برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، آنفولانزا و عفونت intesinal است که می تواند باعث عفونت کلیه است.

آسیب 2. کلیه: آسیب شدید گلومرولی، فیلتر اثر کاهش شدید در کراتینین سرم است. علاوه بر آن می توانید از تجمع مقدار زیادی از کراتینین سرم شود. بنابراین، سطح کراتینین بالا است

3. دارو مضر: بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه که داروهایی که آسیب کلیه ها را، سطح کراتینین در کوتاه مدت افزایش یافته است.

4. افزایش فشار alterial یا قند خون است.

5. عادات نامنظم: نوشیدن الکل، Funar و مقدار زیادی از کار، و غیره

کراتینین 4.2 با توجه به آسیب کلیوی به طور عمده کلیه آسیب های ناشی از تجمع کراتینین سرم. البته، در درمان اختلال عملکرد کلیوی که می تواند کراتینین بالا در ریشه آن را درمان کنند.

بهترین درمان برای عملکرد کلیه چیست؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در درمان طب سنتی چینی است. بازده از طب سنتی چینی است که می تواند به طور کامل کار می کنند. از طریق طب سوزنی نقطه کلیه، efficacies از دارو می تواند آسیب کلیوی را وارد کنید. بنابراین نفوذپذیری گلومرولی ممکن است کراتینین سرم را افزایش می دهد و گلومرولی دریافت کنید. بنابراین، آن را ممکن است معکوس شود.

در نهایت، اگر شما می خواهید بدانید کراتینین اطلاعات بیشتر و یا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، شما می توانید ترک یک پیام، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به نفریت پورپورا: چه درمان موثر؟

بیماران مبتلا به نفریت پورپورا: چه درمان موثر بسیاری از مردم با nefritis بنفش خواهید را به هورمون به دلیل عوارض آن است. معمولا، آسیب درمان هورمونی شدید تر از نفریت پورپورا بوده است. البته، آنها باید بدانند که هورمون درمانی است که تنها گزینه نیست.

چرا هورمون درمانی است حق انتخاب نیست؟

نفریت پورپورا نیز گفته می شود "نفریت پورپورا از انواع"، مشخصه آن عود بیماری پروتئینوری، دل درد و بیان، و خون مخفی. در حال حاضر هیچ درمان برای درمان در طب غربی وجود دارد. طب غربی می تواند تنها از بین بردن علائم، شما می توانید آن را در ریشه آن را درمان نیست. علاوه بر این، هورمون درمانی آنها عوارضی مانند چاقی، استئونکروز، هیرسوتیسم، فشار بالا alterial، و غیره را بنابراین، در این روش درمانی edecuada برای بیماران مبتلا به نفریت بنفش است.

درمان تصفیه خون یک گزینه موثر است

در این مورد، یکی تصفیه خون است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد وجود دارد. بیمارانی که از بیماری های دهان به طور کلی. بسیاری از efficacies از گیاهان چینی وجود دارد. efficacies خود را که می تواند خون را تمیز، pormover خون گردش خون و دانلود سموم. اگر شما سموم در بدن خود را ندارد، قابلیت بازیابی خود را که می تواند تعادل بازگرداند. علاوه بر این، درمان purificiación خون می تواند محیط هوازی از سلول های قرمز خون حفظ شود و می تواند در کلیه اداره می شود.

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد نفریت پورپورا و یا دیگر بیماری های مزمن کلیه. شما می توانید در هر راه ما تماس بگیرید. اشکال را می توان شامل: پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما ظرف 24 ساعت پاسخ و ما همه چیز ممکن است به شما کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به دیابت: چگونه به اجتناب از نفروپاتی دیابتی؟

بیماران مبتلا به دیابت: چگونه به اجتناب از نفروپاتی دیابتی برای بیماران مبتلا به دیابت، مهم است که برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی. 40 درصد از بیماران مبتلا به دیابت نفروپاتی دیابتی را توسعه داده اند و 40٪ از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی اورمی را توسعه داده اند وجود دارد. بنابراین، مهم ترین چیز را به اتخاذ اقدامات برای جلوگیری از پیشرفت بیماری است.

علل نفروپاتی دیابتی

همانطور که همه ما می دانیم، اورمی را نمی توان با هر نوع درمان درمان می شود. برخی از بیماران با توجه به رژیم غذایی پرداخت نمی کند، مصرف قند خون بالا است. برای علل پیشرفت نفروپاتی دیابتی، کارشناسان معتقدند که محصولات قند خون بالا و علت قندی شدن پایان، خواهد پیشرفت بیماری Promoven. اگر شما یک مقدار زیادی از ادرار، شما همچنین می توانید بار کلیه را تشدید کنند. البته، علل دیگر کلیه مجازات اند فشار زمانی که بالا و تسکین خون alterial، و غیره

علائم نفروپاتی دیابتی

به همان اندازه به عنوان نوع بسیاری از بیماری های کلیوی، دشوار است برای پیدا کردن در نفروپاتی دیابتی در اوایل. برای بیماران مبتلا به دیابت، آنها را امتحان یک بار در هر هفته. علائم نفروپاتی دیابتی می تواند شامل: تورم، از بی خوابی، عدم apetido، دل درد، و غیره رنج می برند

چه درمانی برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی؟

برای بیماران مبتلا به دیابت، متخصصان درمان کلیه از طریق آزمایش های بالینی برای چندین دهه توسعه یافته است. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در درمان طب سنتی چینی است. اثرات گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب است که می تواند پروتئین در ریشه آن را درمان کنند. همچنین می تواند در ترمیم سلول endorerial گلومرولی، پوشش گلومرولی و گلومرولی célura سلول های mesangial استفاده می شود. آن موثر است برای جلوگیری از فیبروز کلیوی و برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی.

در نهایت، اگر شما هر گونه مشکلات، شما می توانید ترک یک پیام، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا شانس برای متوقف کردن دیالیز برای پایان مرحله با کراتینین بالا 14 وجود دارد؟

آیا شانس برای متوقف کردن دیالیز برای پایان مرحله با کراتینین بالا 14 وجود دارد؟ آیا شانس برای متوقف کردن دیالیز برای مرحله نهایی بیماری کلیوی با کراتینین بالا 14 وجود دارد؟ این یک سوال صندوق پستی ما، enfermedad-renal@hotmail.com به دست آورد. در این مقاله زیر به شما یک درک بیشتری از این مسئله را. اگر شما هنوز هم مشکل بعد از خواندن، شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما همچنین می توانید دکتر آنلاین به صورت رایگان کمک تماس بگیرید.

دیالیز درمان بیشتر توصیه می شود برای بیماری کلیوی مرحله نهایی با creaitnine بالا 14 است، چرا که آن را سریع ترین راه برای کاهش کراتینین بالا و تسکین برخی از علائم شدید است. با این حال، puedoe دیالیز عملکرد کلیه و بلند مدت را بازیابی کنید می توانید برخی از اثرات جانبی جدی، entinces بیشتر بیماران می خواهم برای متوقف کردن دیالیز و یک زندگی بهتر است.

بنابراین هر فرصتی برای جلوگیری از درمان دیالیز برای پایان مرحله بیماری کلیوی با کراتینین بالا 14 وجود دارد؟

پاسخ مثبت است. برای بیماری کلیوی مرحله نهایی با کراتینین بالا 14 نفر، کلیه خود را به شدت آسیب دیده است. با این حال، اگر شما می توانید یک درمان است که می تواند باعث آسیب کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه را، کراتینین بالا می تواند از ریشه کاهش می یابد، و پیشرفت آن می تواند متوقف شود. بنابراین شما می توانید دیالیز جلوگیری از و یک زندگی بهتر است.

در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه از Shijiazhuang، کارشناسان ما استفاده از بیش از 30 سال تجربه در درمان انواع بیماری های کلیوی، و ما یک روش سیستماتیک برای مرحله نهایی بیماری کلیوی با کراتینین بالا 14 ساخته شده است.

درمان ما ارائه درمان "چهار یک" که شامل چهار درمان بزرگ، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، پا حمام درمانی، بیماری های دهان، Maikang مخلوط است. همه این درمان ها چینی ها در طب سنتی چینی (TCM) بر اساس، طبیعی تر آن عوارض جانبی ایجاد نمی باشد. این درمان ها در ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه از ریشه است. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود یافته است، کراتینین بالا می توان کاهش داد ریشه، و شما یک فرصت بزرگ را به متوقف دیالیز و یک زندگی بهتر داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مناسب برای بیمار مبتلا به PKD است

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مناسب برای بیمار مبتلا به PKD است "صبح بخیر، من PKD. عملکرد کلیه من 32٪ است. من 54 سال سن دارم. ¿پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای من مناسب است؟". این درخواست از صندوق پست الکترونیکی ما enfermedad-renal@hotmail.com است. در حال حاضر می توانم بگویم پزشکی exactamente.Micro چینی Osmotherapy PKD درمان موثر است. این درمان می تواند کیست های کلیوی را کاهش می دهد و توقف رشد آنها است.

چگونه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان PKD؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوآوری جدید TCM (طب سنتی چینی) .این اولین داروهای چینی میکرونیزه و قرار داده شده در دو کیف های پزشکی است. دو کیسه پر از داروهای چینی پردازش به پشت پایین تر از کمر خود را قرار گرفته اند. دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد فعال رسیدن به آسیب کلیوی بلافاصله پس از نفوذ به پوست است. هدف از Osmotherapy است کیست های کلیوی با افزایش نفوذپذیری دیواره کیست کاهش می یابد، کاهش فعالیت از ترشح مایع کیست و تفاوت تغییر در داخل و فشار در خارج از سلول دیواره کیست پوشش . بنابراین، مایع کیست است باز جذب و در نهایت از بدن خود را با ادرار خارج شده است. تمام داروها در میکرو چینی Osmotherapy پزشکی از طبیعت می آیند و نیست که در مورد عوارض جانبی نگران باشید.

که در آن می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می کنید؟

این یک سوال مکرر است. در این روش درمانی فقط در بیمارستان ما، کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری های چین در دسترس است. این است که، آن را به آمدن به چین برای درمان اگر شما علاقه مند هستند. ما باید در شاخه هند و کشورهای دیگر.

به غیر از پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، برخی از درمان های کمکی نیز لازم برای PKD به عنوان طب سوزنی، فتیلهگذاری درمان هستند، مخلوط مای کانگ و سوپ دارویی، حمام piesco، حمام کامل و غیره این درمان همچنین می توانید عملکرد کلیه خود را از طریق اتساع عروق خونی را بهبود بخشد، بهبود گردش خون، تامین مواد مغذی، پیشگیری از التهاب و لخته شدن خون. هنگامی که عملکرد کلیه خود را بهبود یافته است، نشانه های خود را به عنوان فشار خون بالا، کم خونی، ورم و خارش، و غیره آنها از ریشه درمان می شود.

اگر شما هنوز هم سوال، شما می توانید یک پیام را ترک و یا دکتر آنلاین ما مشورت، ما با همه چیز ayudalre خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان پا حمام به درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.2

درمان پا حمام به درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.2En چین، درمان حمام پا به طور گسترده ای در درمان نارسایی کلیه استفاده می شود، شما می توانید این برعلایم ناشی از نارسایی کلیوی را کاهش دهد تا حد زیادی.

حمام درمانی پای یکی از هفت درمان منحصر به فرد در بیمارستان ما است، که یک نوع درمان برای تحریک چی اصلی در نصف النهار کلیه و از بین بردن عوامل بیماری زا و سمی در نصف النهار کلیه با فرو بردن پا در است عصاره های دارویی، که می تواند در طحالی Yongquan و نقطه طب سوزنی Taixi عمل می کنند. این حمام پا درمان می تواند چی اصلی در نصف النهار کلیه فوت shaoyin به اندازه کافی و جریان هموار برای ورود به کلیه و پس از آن چی اصلی در کلیه را می توان دوباره بازسازی شد.

در یک کلام، با کمک آن، این علائم ناشی از نارسایی کلیه، مانند سطح کراتینین بالا می شود تا حد زیادی برطرف خواهد شد. در طول درمان، پزشکی ما ترکیب درمان های دیگر برای اثر شفا بهتر است. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان منحصر به فرد ما، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

همانطور که همه ما می دانیم، نارسایی کلیه به دلیل در طول درمان بسیار دشوار است برای درمان است، خواهد شد درمان های دیگر در همان زمان به منظور به دست آوردن یک اثر درمانی بهتر ترکیب. و ما طرح درمان های مختلف برای بیماران با توجه به وضعیت بیماری خود را انجام دهد. با کمک از برنامه درمان، شما می توانید بهتر و طولانی تر زندگی می کنند.

اگر شما علاقه مند در حمام درمانی پا و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانم داغ فشرده درمان درمان نفروپاتی IgA به عملکرد کلیه 39٪؟

چگونه می توان درمان داغ فشرده درمان نفروپاتی IgA به عملکرد کلیه 39٪؟ همانطور که می دانیم که کلیه توانایی قوی برای جبران تنها زمانی که کمتر از 60 درصد، عملکرد کلیوی، بیمار به برخی از از علائم بدیهی است ناراحت کننده باشد، این نیز زمان برای درمان enfermedad.De در غیر این صورت، بدون oporturno کنترل سقوط بسیار سریع در نارسایی کلیه است.

¿39٪ عملکرد کلیه بدان معنی است که برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA؟

به طور کلی، عملکرد کلیه 39٪ به معنی کلیه به شدت آسیب دیده است، و این بیماری به نارسایی کلیه مبتلا به مرحله 3 است، که یک بیماری کلیوی مرحله حیاتی پیشرفت کرده است. اگر بیمار می تواند بیماری خود در این مرحله را کنترل کنید، این بیماری را به مرحله نهایی قبل از آن آنها را برای مقابله با دیالیز یا پیوند کلیه را وارد کنید.

چگونه گرم می تواند فشرده سازی درمانی درمان نفروپاتی IgA با عملکرد کلیوی 39٪؟

برای بیماران با عملکرد کلیوی 39٪ باید همه چیز ممکن سعی کنید برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از باقی مانده از یک آسیب بیشتر به موقع، به طوری که آنها می تواند عملکرد کلیه به برخی از درجه، بهبود و این شانس را به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.

صفحه گرم درمانی به عنوان یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی، اثر خوبی در تعمیر کلیه های آسیب دیده، که، توسط چهار توابع آن (ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی)، که می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان فشرده سازی گرم یا درمانهای دیگر و می خواهید برای کنترل نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا به طور مستقیم دکتر آنلاین ما مشورت، شما همچنین می توانید پیام خود را در زیر ترک ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروتیک بیمار مبتلا به سندرم: نه من می خواهم به هورمون

بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک: HormonaLa خواهید را به اکثر بیماران نمی خواهید به هورمون به دلیل عوارض جانبی آن است. برخی از بیماران وجود دارد ترجیح می دهند به دیالیز و یا درمان homonal برای بیماری خود را. برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، بیمارستان ما میکرو چینی پزشکی Osmotherapy recomendan اند درمان این بیماری است.

چرا بیماران هورمون درمانی را ندارد؟

مشخصه سندرم نفروتیک ممکن است شامل: سندرم پروتئینوری، سندرم پروتئین خون، نفخ، و غیره معمولا هورمون های قشر آدرنال تبدیل شده اند برای اولین بار مواد مخدر است. پردنیزون یکی از هورمون های است.

از آنجا که بیماران مبتلا به سندرم nefrótivo نیاز هورمون بسیار و طولانی است. آن را بسیار آسان رخ عوارض جانبی و مشکلات است. بنابراین، آنها نمی خواهند به هورمون درمانی.

چرا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای درمان سندرم نفروتیک؟

ضد التهابی تابع اصلی از هورمون است. ما می توانیم یکی دیگر از درمان جایگزین برای هورمون است. توابع میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ممکن است شامل: ضد التهاب، ضد انعقاد، گشاد شدن عروق خونی، digradación، و غیره می توان آن را افزایش نفوذپذیری گلومرولی و می تواند پدیده از احتباس آب را بهبود بخشد. تابع ضد التهابی است که می تواند التهاب در ریشه آن از بین بردن. بنابراین، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند در بیماری های کلیوی و یا هورمون درمانی یا دیالیز استفاده می شود.

پیشنهادات دیگر برای شما

به جز درمان مناسب، بهتر است به توجه به نقاط در زندگی است. به عنوان مثال، جلوگیری از عفونت، کم نمک، محدود کردن مصرف از porteína، و غیره علاوه بر این، لازم به تمرینات regulaes که می تواند دانلود اسید بیش از حد به اثبات رساند. نگه داشتن یک عادت خوب، و یا سیگار می کشید یا الکل، حتی مواد غذایی آشغال می نوشند.

ما امیدواریم که شما از زندگی با کیفیت بالا، اگر آنها مشکل cuarquier، می تواند پیام، ایمیل eviar به sjzhospitalrenal@hotmail.com ترک و یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من بیماری کلیه پلی کیستیک هستم: من چگونه می توانم نارسایی کلیه جلوگیری از؟

من بیماری کلیه پلی کیستیک هستم: من چگونه می توانم به نارسایی کلیه جلوگیری از "من بیماری کلیه پلی کیستیک، و من در نارسایی کلیوی هستم؟ چگونه من می توانم برای بیماری من انجام دهید؟ "

معمولا، جسمی و روانی که آنها را فشار زیادی در زمانی که بیمار از این بیماری رنج می برند ارائه. من امیدوارم که حفظ روحیه خوب و نگران نباشید. ما می توانیم بدتر شدن عملکرد کلیه در درمان موثر را متوقف کند.

چرا نارسایی کلیه را می توان توسعه بیماری کلیه پلی کیستیک؟

بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری کلیوی ارثی است، بیماران اغلب هیچ نشانه ای ندارند تا زمانی که کیست بزرگ افزایش یافته است. در واقع، در این مرحله که بیماران باید مرحله برای جلوگیری از نارسایی کلیه به دلیل بدتر شدن عملکرد کلیه است. اگر شما درمان موثر را ندارد، می توان آن را به نارسایی کلیه توسعه یافته.

چگونه برای کاهش یا از بین بردن اندازه کیست؟

دو مرحله به انجام عمل جراحی و یا طب سنتی چین برای کاهش کیست، حتی ممکن است آن را از بین وجود دارد.

معمولا آن است که بیماران جراحی توصیه نمی شود زیرا آنها می توانند اندازه کیست از ریشه آن را کاهش می دهد. می توان آن را دچار عود شدند. همانطور که همه ما می دانیم، گیاهان چینی بازده باور نکردنی است. بنابراین، به بدنه خارجی از بیماران برای efficacies نفوذ قرار گیاهان چینی. پس چه می تواند کیست نفوذپذیری، مایع کیست افزایش یافته است می توان آن را به عنوان ادرار دفع می شود.

چگونه بافت باقی مانده کلیه شما محافظت می کند؟

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، درمان فشرده سازی گرم است که می تواند بیماران کمک کند. میکرو چینی پزشکی در نقاط طب سوزنی کلیه ها قرار می گیرد، عمل از گیاهان چینی به ارگان کلیه منتقل می شود. بنابراین عملکرد آن تنظیم و عادی احیا می شود. بیشتر مستقیم و موثر است.

به هر حال، اگر شما هر گونه مشکلات، می تواند در این راه با ما تماس بگیرید:

پیام 1. ترک

2. ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com

3. دکتر آنلاین ما مشورت

4. واتساپ: 8615027763836

ما ظرف 24 ساعت پاسخ داده خواهد شد و ما به هر تلاش برای کمک



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به افزایش 25٪ عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA؟

چگونه به افزایش 25٪ عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA؟ با توجه به انواع آسیب کلیوی آسیب شناختی، زیرا سلول های ذاتی آسیب دیده است. نفروپاتی IgA نیز می تواند بیماری را glomerurar نامیده می شود.

بسیاری از بیماران را طب غربی برای کنترل این بیماری است. با این حال، آن را بسیار آسان می توان آن را دچار عود شدند.

چرا طب غربی یک گزینه موثر نیست؟

هورمون شایع تر است برای درمان روش نفروپاتی IgA. این موثر برای کنترل به پایان است. با این حال، می تواند آسیب به کلیه ها را بازیابی کنید. همانطور که شما را از خستگی، آنفولانزا مبتلا و یا متوقف کردن دارو، ممکن است دچار عود شدند. بنابراین، توصیه می کنیم درمان تابع آسیب کلیه در از ریشه آن است.

چرا طب سنتی چینی را می توان به طور موثر برای بیماران استفاده می شود؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است در طب سنتی چینی است. برای efficacies از گیاهان چینی، پزشکان مواد مخدر از گیاهان چینی برداشته شده است. از طریق چند بار آب پز، مواد تشکیل دهنده فعال از گیاهان چینی می تواند به بیماران کمک کند. میکرو چینی پزشکی قرار بدن خارجی. مواد تشکیل دهنده فعال می توان به اداره مستقیم کلیه است. عملکرد کلیه ممکن است از 25٪ به 50٪ افزایش می دهد.

پیشنهادهای دیگر برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، رژیم غذایی برای سلامت بسیار مهم است. اگر شما یک رژیم غذایی مناسب را نداشته باشند، ممکن است تشدید این بیماری است.

بنابراین، شما باید مواد غذایی با توجه با کم نمک، کم چربی، پروتئین با کیفیت، و غیره شما می توانید مواد غذایی تند غذا خوردن نیست. بنابراین واقعا مهم است، رژیم غذایی مناسب می توانید تشدید بیماری جلوگیری اما می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد.

البته، اگر شما هر گونه مشکل در مورد نفروپاتی IgA، رژیم غذایی سالم و یا درمان داشته باشد. شما می توانید ما را در هر راه تماس بگیرید:

1. ترک پیام زیر

2. ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com

3. دکتر آنلاین ما مشورت

4. واتساپ: 8615027763836

ما ظرف 24 ساعت پاسخ داده خواهد شد و ما به هر تلاش برای کمک



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید یک درمان برای PKD در بیمارستان ما پیدا

می توانید پیدا کردن درمانی برای PKD در کلیه پلی کیستیک ما HospitalEnfermedad (PKD) یک بیماری ژنتیکی از کلیه است و هیچ درمان کامل برای این بیماری وجود دارد. این بدان معنی نیست که شما می توانید یک زندگی بهتر با PKD زندگی نمی کنند. در کلیه Shijiazhuang شرکت ما بیمارستان بیماری، شما می توانید یک درمان موثر برای PKD و زندگی می کنند یک زندگی بهتر با او.

شما می توانید یک درمان برای PKD در بیمارستان ما پیدا

درمان PKD باید با هدف جلوگیری از افزایش کیست پلی کیستیک. بیشتر بیماران مبتلا به PKD توسط دکتر پیشنهاد به عمل جراحی است. جراحی یک راه برای حذف کیست های بزرگ کلیه است (معمولا اندازه کیست کلیوی 3 سانتی متر و یا بزرگتر است) اما می تواند کیست های کوچک کلیوی بین نمی برد. بنابراین، هنگامی که کیست های بزرگ کلیه حذف شدند، کیست های کوچک کلیوی به سرعت در حال رشد است. به زودی کیست های بزرگ کلیه دوباره ظاهر خواهد شد و آسیب کلیه است. بنابراین، عمل جراحی است بهترین انتخاب شما است.

در بیمارستان ما، ما گسترش کیست های کلیوی با داروهای طبیعی چینی کند می کند. علاوه بر این، ما را یک نوآوری کمی بر اساس طب سنتی چینی (TCM). درمان جدید است که ما انجام دادیم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک منبع خارجی و طبیعی اثرات مهاجم رایگان است. آن را مانند یک ماساژ است. در طول درمان، شما فقط نیاز به در رختخواب به ادامه این درمان است. شما به هیچ احساس ناراحتی نیست. داروهای میکرونیزه چینی را می توان به آسیب کلیوی به طور مستقیم از طریق کانالهای انرژی در منطقه کلیه با کمک تکنولوژی و ماشین آلات اسمز پیشرفته نفوذ.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy رفتار PKD در روش های زیر:

1. توقف منبع مایع از کیسه

داروهای موثر می تواند سلول های اپیتلیال در دیواره کیست، که می تواند SAC مایع ترشح می کشند. بنابراین، آن را می توانید از کیسه منبع مایع جلوگیری، توقف بزرگ کیست.

2. دانلود SAC بیشتر مایع

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند نفوذپذیری دیواره کیستیک بهبود و ترویج دفع مایع کیست. بنابراین، یکی می تواند به اندازه کیست های بزرگ کلیه را کاهش دهد.

فقط پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند ریشه PKD درمان کنند. اگر شما می خواهید را به این درمان، شما باید برای رسیدن به چین برای درمان. اطلاعات تماس با ما enfermedad-renal@hotmail.com یا می توانید پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا ممکن است به استفاده از طب میکرو چینی Osmotherapy درمان برای FSGS
آیا ممکن است به استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان برای FSGSIs این امکان را به استفاده از طب میکرو چینی Osmotherapy درمان برای FSGS؟ FSGS فرم کوتاه گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال است. این بیماری شایع پروتئینوری عظیم، که برخی از بیماران با سرعت بیشتری به مرحله نهایی نارسایی کلیوی توسعه است. به طوری که بیماران نیاز به توجه بیشتر بر روی آن.

چه FSGS؟

مردم با FSGS در برخی از درجه آشنا نیست، بسیاری از آنها را محدود به مطمئن شوید که آن را یک نوع بیماری کلیوی است. FSGS یک نوع سندرم نفروتیک که معمولا بر روی کودکان و نوجوانان اتفاق می افتد، آن را نیز مهم برای بزرگسالان مبتلا به نارسایی کلیه است. نوع کلاسیک، نوع بالا، نوع جمع، نوع سلول، نوع غیر اختصاصی: آن را به 5 نوع مختلف با توجه به مطالعات بالینی تقسیم شد. آن را اشاره به گلومرولی حلقه مویرگی اسکلروز فوکال سگمنتال و یا انحطاط شفاف، هیچ تکثیر سلولی قابل توجهی از یک کلاس از مویرگ های گلومرولی.

چگونه آن را درمان با طب میکرو چینی Osmotherapy؟

FSGS است متعلق به خود ایمنی بیماری ها، به طور عمده دلیل اسکلروز عروقی است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است با استفاده از داروهای چینی به نقش بازی در ترویج گردش خون و استاز خون. عامل فعال موثر در طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد می شوند و از بین بردن انسداد در عروق خونی. به طوری که خون هموار بدون هر گونه مانع جریان خواهد شد، پس از آن سخت شدن بخشی از شریان ناپدید می شوند. کلیه خواهد برگشت به سالم است.

علاوه بر این، این نوع از درمان منطبق با پا حمام درمانی اثر دو برابر برای بیماران دریافت خواهد شد. کسانی که درمان طب چینی توسط بیمارستان های کلیه Shijiazhuang بیماری است که بیمارستان بیماری های کلیوی خاص اختراع شد.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بازیابی نیمی از عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به 25٪ عملکرد کلیه
می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بازیابی نیمی از عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به 25٪ کلیه FunctionCan میکرو چینی پزشکی Osmotehrapy بازیابی نیمی از عملکرد کلیه برای بیماران مبتلا به عملکرد کلیه 25٪؟ بیماری های کلیوی باعث می شود آسیب مطلع کلیوی در درجه های مختلف، که به کلیه منجر خواهد شد بخشی از عملکرد کلیه از دست بدهند. فقط پیدا کردن منبع از بیماری ها، که کلیه برخی امکان بازیابی خواهد شد. جزئیات بیشتر برای دکتر آنلاین پاسخ.

چگونه به بهبود عملکرد کلیه.

آسیب کلیه به دلیل او رگ های خونی در کلیه سموم و مواد زائد مسدود شده بود است. که آن نیز به علت آترواسکلروز گلومرولی. به طوری که پاک عروق خونی کلیه مهم ترین چیز است. تنها به خون پاک سلول های کلیه خواهد خون و اکسیژن به اندازه کافی برای زنده ماندن، پس از آن کلیه نشاط بهبود می یابند. جریان خون صاف تضمین برای کار کلیه است. تا زمانی که کلیه هنوز هم کار تابع یک شانس برای بازیابی است.

چگونه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بهبود عملکرد کلیه.

بدون خون در کلیه تابع می تواند کار نمی کند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است هدف در ترویج گردش خون و استاز خون. همسان با پا حمام درمانی دارویی مواد تشکیل دهنده فعال گشاد شدن عروق خونی کمک خواهد کرد، باز کردن کانالهای انرژی، حفظ جریان خون. سلول های کلیه به اندازه کافی خون و هوا برای زنده ماندن داشته باشد. سپس عملکرد کلیه در حد زیادی بهبود می یابند.

بلکه اشکال از درمان طب چینی فقط برای بیماران که هنوز خروجی ادرار مناسب هستند. اگر شما مناسب برای آن هستند و می خواهند به را امتحان کنید، لطفا با ما ارسال ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آنچه شما want.We شما کمک خواهد کرد به راه راست برای بیماری خود را پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونگی کاهش بی اشتهایی و استفراغ برای بیماران مبتلا به مرحله 4 CKD؟
چگونگی کاهش عدم Apetido و استفراغ برای Paicnete با CKD مرحله 4 یک بیمار از ما خواسته وجود دارد: "او را معرفی کرده است مرا گیج به تازگی من استفراغ کرد و به همین دلیل من نمی تواند به خوبی به دلیل عدم اشتها غذا خوردن. اجازه دهید من می دانم که می توانم روی صحنه 4. با تشکر از شما انجام about'm. "در این مورد، دو حمام پا و طب سوزنی می تواند مانند این درمان کمک به کاهش علائم وجود دارد. اجازه دهید ما دو درمان را برای شما به حساب در این مقاله است.
چرا علائم رخ می دهد؟
بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه برخی از علائم مانند عدم apetido، حالت تهوع و استفراغ، و غیره هستند برای اختلالات گوارشی، هر فرد دارای شرایط مختلف. معمولا BLD nitróneno (نیتروژن خون مخفی) افزایش یافته است با توجه به paicentes از نارسایی کلیه، ناشی از اوره آمونیاک رنج می برند، چیزی است که می تواند به مخاط دستگاه گوارش را تحریک و باعث تهوع. سپس تابع غلظت خود کاهش می دهند. در شب، مقدار ادرار اغلب، از دست دادن آب غلظت خون شود. در این مورد، سطح nitróneno خون مخفی افزایش یافته و علائم تهوع و استفراغ ایجاد می شود.
بیشتر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی دارند انسولین بالا، التهاب و سموم. آنها کسانی هستند که می تواند عدم apetido میشوند.
چه درمان شما می توانید برای آنها از بین بردن؟
اول، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید مقدار زیادی آب در صبح می نوشند. آن را بسیار موثر برای جلوگیری از استفراغ است که جدی تر است. دوم، درمان طب سوزنی طب سنتی چینی گزینه ای است که می توانید apetida برای بیماران بهبود است. همانطور که همه ما می دانیم، طب سوزنی بخش مهمی از طب سنتی چینی است. این شامل وارد کردن سوزن فلزی بسیار نازک در نقاط خاصی در بدن برای درمان بیماری. در پایان، توصیه می کنیم که شما می توانید درمان حمام پا برای از بین بردن حالت تهوع و استفراغ و عدم apetido را، این است که از طریق نقاط پا به بهبود عملکرد کلیه و کاهش علائم ریشه.
در نهایت، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب سنتی چینی و یا هر گونه مشکلی. شما می توانید ما را در هر راه تماس بگیرید: پیام زیر ترک، ارسال ایمیل به



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان ما بر اساس طب سنتی چینی بر اساس ممکن GFR 45٪ افزایش

درمان ما بر اساس طب سنتی چینی است ممکن است افزایش یابد 45٪ GFR با توجه به GFR، بیماری کلیه را به 5 مرحله تقسیم شده است. GFR 45٪ نشان می دهد که در مرحله 3 بیماری کلیه وجود دارد (GFR است بین 30-59 از mg / dl). در این مرحله، کلیه ها آسیب دیده متوسط، اما هنوز هم می تواند معکوس شود. یک درمان جدید برای افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی کلیه 45٪ وجود دارد.

جدید درمان TFG 45 درصد در چین درمان کلیه افزایش

چه خواهد شد در مرحله 3 بیماری کلیه اتفاق می افتد؟

علائم ممکن است شروع به در حال حاضر در مرحله 3 باشد، برای مثال:

خستگی

احتباس مایع، تورم اندام ها و تغییرات سختی تنفس در ادرار کردن، از جمله پر از کف، تاریک، ادرار نارنجی، قهوه ای، چای قرمز یا ادرار، بیشتر یا دفع ادرار کمتر

درد کلیه احساس در تماس

مشکلات خواب به دلیل گرفتگی عضلانی و پاهای بی قرار

درمان برای افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی پایین 45٪ چیست؟

یک رژیم غذایی سالم

مصرف سدیم پایین تر برای کسانی که با فشار خون بالا یا احتباس مایعات با کاهش غذاهای فرآوری شده و بسته بندی

مصرف محدود از چربی های اشباع به کاهش کلسترول.

محدود کردن فسفر برای کمک به سطح PTH طبیعی باقی می ماند، برای جلوگیری از بیماری استخوان و حتی برای حفظ عملکرد کلیه باقی مانده

مصرف پروتئین با کیفیت بالا و پتاسیم (اگر سطح خونی بالای حد نرمال باشد)

درمان جدید برای افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی tradicionl طب چینی.

در بیمارستان ما، یک درمان جدید به نام چهار درمان استفاده شده است برای افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی به طور طبیعی و به طور موثر. این چهار درمان درمان سیستماتیک طب چینی از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سوپ دارویی، حمام پا است و ترکیب مای کانگ. مکانیسم این درمان این است که تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. فقط در این راه می توان آن را افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی از ریشه. ما باید در شاخه هند و یا هر کشور دیگری، بنابراین شما نیاز به آمدن به چین برای درمان. آنها بسیاری از بیماران کلیوی درمان کرده اند. درمان هر چه زودتر گرفته شده است، بهتر اثرات درمانی خود هستند. به غیر از این چهار درمان طب چینی، ما نیز برخی از درمان های حمایتی از طب چینی مانند طب سوزنی، حجامت، انما درمان، بخار درمانی، چرخه درمان و تای چی، و غیره آنها می توانند عملکرد کلیه را تا حدی بهبود بخشد و پس از آن افزایش GFR خود را.

اگر شما هر گونه سوال، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com و یا ترک پیام. ما در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy ترویج گردش خون برای درمان بیماری مزمن کلیه از ریشه
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy ترویج گردش خون برای درمان بیماری مزمن کلیه از RootCKD نیز گلومرولونفریت مزمن نامیده می شود، آن است که از انواع علل مختلف، انواع مختلف آسیب شناسی تشکیل شده است. این بیماری اولیه گلومرولی است. به طوری که گلومرولی به طور عمده عامل بیماری مزمن کلیه است. شما می توانید برای پزشک آنلاین پاسخ برای دریافت اطلاعات بیشتر.

ترویج گردش خون یعنی چه برای بیماری مزمن کلیه؟

بیماری مزمن کلیه است با توجه به بیماری های گلومرولی، در حالی که این بیماری می شود بیشتر و جدی تر است با توجه به آترواسکلروز گلومرولی. است که می گویند رگ خونی مسدود شده توسط سموم OIR چیز دیگری است و نمی تواند خارج از بدن انسان با خون تخلیه شده است. به طوری که این بیماری بیشتر و جدی تر تبدیل خواهد شد حتی به نارسایی کلیه و ESRD است.

ترویج گردش خون باعث می شود که گردش خون تمام بدن یک بهبود بزرگ، سموم و مواد زائد خواهد شد از بدن انسان مرخص، توقف خواهد بود ناپدید می شوند، به طوری که آترواسکلروز گلومرولی روشن خواهد شد. گردش خون صاف خواهد بود و سلول های کلیه اتاق به اندازه کافی به تکثیر و توسعه است.

چگونه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy ترویج گردش خون؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند اکسید نیتریک که می تواند رگ خونی را شل کنید، به این ترتیب به گسترش انواع کشتی های کمک را تولید کند. نتیجه نهایی خواهد بود از بین بردن علائم گلومرولی از تصلب شرایین، بهبود ایسکمی و هیپوکسی سلول های کلیه. به طوری که کلیه برخی از بخشی از عملکرد بهبود می یابند، بیماران احساس بسیار بهتری نسبت به قبل حتی بدون دیالیز.

بلکه اشکال پزشکی میکرو چینی Osmotherapy فقط برای بیماران که هنوز خروجی ادرار مناسب است. اگر شما مناسب برای آن هستند و می خواهند به را امتحان کنید، لطفا با ما ارسال ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آنچه شما می خواهید، و یا شما می توانید با ما با Viber / واتساپ تماس با 86 18233137077. ما به شما کمک خواهد کرد پیدا کردن راه درست برای بیماری خود را.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه کوچک من یا حذف کیست؟

چگونه کوچک من کیست و یا حذف وجود دارد یک بیمار دکتر آنلاین ما مشورت و از او پرسید: "سلام، من می خواهم به پرس و جو، من یک کیست perpielico در 1.54CM کلیه راست، چگونه من می تواند باعث کاهش اندازه و یا حذف کنید؟ "در این مقاله، توصیه می کنیم استحمام درمانی پا. این درمان می تواند کمک کند.

درمان مرسوم عمل جراحی در کشورهای غربی است. معمولا هنگامی که به اندازه کیست بزرگتر رشد کرده است، ممکن است عمل جراحی برای کاهش است. البته، اما از عمل جراحی ممکن است باعث کاهش برخی به اندازه کیست، می توانید ریشه آن را درمان نیست. برای این بیمار، هنگامی که اندازه کیست رشد کرده است 10cm توسط عمل جراحی است. بنابراین، طب غربی نمی تواند کمک کند.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری کلیه هستند درمان که می تواند این بیمار و یا دیگران کمک کند وجود دارد. حمام پا برای بیماران با درمان quiete کلیوی موثر است. بیماران شک و تردید از این درمان این باورند که هیچ بازده وجود دارد به کوچک، این درست نیست. بیماران پای خود را به آب گرم با گیاهان چینی 40 دقیقه قرار داده است. پزشکی سنتی چینی، به "نقاط طب سوزنی" بر روی پا. از طریق این نقاط از efficacies از گیاهان چینی را وارد کنید کلیه است. طب سنتی چینی معتقد است که 14 نصف النهار و وثیقه، که با یکدیگر و conumuicados با بدن مداخله در عملکرد خود را در بدن به هم پیوسته است. البته، بازده می توانید نفوذپذیری دیواره را افزایش دهد و مایع جریان است. اندازه کیست ممکن است کاهش یافته و دیگر تکرار نخواهد شد.

در نهایت، اگر شما هر گونه مشکلات، شما می توانید در هر شکل باشد با ما تماس بگیرید: ترک پیام، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه کوچک من یا حذف کیست؟

چگونه کوچک من کیست و یا حذف وجود دارد یک بیمار دکتر آنلاین ما مشورت و از او پرسید: "سلام، من می خواهم به پرس و جو، من یک کیست perpielico در 1.54CM کلیه راست، چگونه من می تواند باعث کاهش اندازه و یا حذف کنید؟ "در این مقاله، توصیه می کنیم استحمام درمانی پا. این درمان می تواند کمک کند.

درمان مرسوم عمل جراحی در کشورهای غربی است. معمولا هنگامی که به اندازه کیست بزرگتر رشد کرده است، ممکن است عمل جراحی برای کاهش است. البته، اما از عمل جراحی ممکن است باعث کاهش برخی به اندازه کیست، می توانید ریشه آن را درمان نیست. برای این بیمار، هنگامی که اندازه کیست رشد کرده است 10cm توسط عمل جراحی است. بنابراین، طب غربی نمی تواند کمک کند.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری کلیه هستند درمان که می تواند این بیمار و یا دیگران کمک کند وجود دارد. حمام پا برای بیماران با درمان quiete کلیوی موثر است. بیماران شک و تردید از این درمان این باورند که هیچ بازده وجود دارد به کوچک، این درست نیست. بیماران پای خود را به آب گرم با گیاهان چینی 40 دقیقه قرار داده است. پزشکی سنتی چینی، به "نقاط طب سوزنی" بر روی پا. از طریق این نقاط از efficacies از گیاهان چینی را وارد کنید کلیه است. طب سنتی چینی معتقد است که 14 نصف النهار و وثیقه، که با یکدیگر و conumuicados با بدن مداخله در عملکرد خود را در بدن به هم پیوسته است. البته، بازده می توانید نفوذپذیری دیواره را افزایش دهد و مایع جریان است. اندازه کیست ممکن است کاهش یافته و دیگر تکرار نخواهد شد.

در نهایت، اگر شما هر گونه مشکلات، شما می توانید در هر شکل باشد با ما تماس بگیرید: ترک پیام، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1395 | نظرات ()