نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی می تواند واقعا سود زیادی برای این بیمار مبتلا به لوپوس

طب چینی می تواند واقعا سود زیادی برای این بیمار با LupusNombre: Alberto

سن: 36

کشور: کلمبیا

بیماری بیماری: لوپوس اریتماتوی

قبل از آمدن به بیمارستان ما دچار خستگی شدید و عدم اشتها و درد در تمام بدن خود کراتینین سطح 812 umol / L و پلاکت 65 فشار خون 170/140 میلیمتر جیوه است. پس از ما درمان او کراتینین کاهش یافته بود به 500 umol / L و تعداد پلاکت از خون 90, فشار خون است 170/140 با اشتهای خود را بهبود یافته است زیادی. نقطه ای در بدن او به تدریج از بین می رود.

و سپس شما ممکن است تعجب که چه نوع از درمان است که ما با استفاده از برای کمک به بیماران مبتلا به کاهش سطح کراتینین بالا و بطور منظم احساس این علائم به طور چشمگیری.

در بیمارستان ما وجود دارد بسیاری از درمان های طبیعی است که ارائه شده به بیماران است. بسیاری از کارشناسان کلیه ساخته شده بسیار پیشرفت بر اساس طب چینی در حال توسعه بسیاری از درمان های طبیعی از جمله میکرو چینی پزشکی osmoterapia کورتیکو استروئیدها پا,داخل حمام, داروی کامل حمام درمانی و کمپرس گرم و درمان از بین بردن سموم و غیره

دارویی, داخل حمام, لزبین, فوت فتیش

وجود دارد مقدار زیادی از گیاهان دارویی موجود در این درمان این است که تصفیه شده و به پودر به منظور بهبود کارایی آن است. بعلاوه پودر شکسته در آب است که در آن بیماران نیاز به یک حمام در اینجا. در طول روند درمان این بیماران را عرق زیادی و سپس مقدار زیادی از مواد سمی خواهد بود در صورت حذف از بدن همراه با مقدار زیادی از عرق.

درمان از بین بردن سموم

این درمان با این نسخهها کار در درجه اول برای حذف انواع ضایعات و مواد سمی از بدن موثر و اساسی است. به این دلیل که بیماران دچار بیماری های کلیوی و دوباره و دوباره است که به دلیل وجود مقدار زیادی از مواد زائد و سمی به تجمع در خون است. بنابراین اولین گام برای درمان بیماری های کلیوی است که به حذف مواد زائد مختلف محصولات و مواد سمی از بدن موثر است. و این درمان عمدتا با استفاده از گیاهان دارویی برای دفع ضایعات و مواد سمی و بازیابی سلول های بیمار و عملکرد بافت. و سپس شما می توانید یک زندگی عادی و طبیعی سلامت. این درمان تنها در چین وجود دارد اگر شما می خواهید به آنها را امتحان کنید,شما باید برای سفر به چین است.

اگر شما بدانید که جزئیات بیشتر در مورد چگونه برای سفر به چین و یا بیشتر درمان چینی جایگزین لطفا خود را در شرایط فعلی به kidneytreatmentspain@hotmail.com و یا ترک پیام های زیر شما نیز می توانید با مشورت پزشک آنلاین یا whatsapp+8615732170898 به طور مستقیم از این است رفتن به شما راهنماهای حرفه ای.

برچسب:دیالیز درمان میکرو چینی پزشکی osmoterapiala طب چینی و لوپوس دارویی حمام piesel درمان از بین بردن سموم



:: برچسب‌ها: دیالیز درمان میکرو چینی پزشکی osmoterapiala طب چینی و لوپوس دارویی حمام piesel درمان از بین بردن سموم ,
:: بازدید از این مطلب : 792
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کنترل فشار خون نقش مهمی برای بیماران مبتلا به دیابت

کنترل فشار خون نقش مهمی برای بیماران مبتلا به دیابت برای کنترل فشار خون نقش مهمی برای بیماران مبتلا به دیابت در نظر گرفته شده است که این بیماری بیشتر مشکل در تمام جهان است. اگر فشار خون را نمی توان کنترل بسیار خوبی با بیماران هستند بیشتر احتمال دارد به تجربه تعدادی از عوارض و آن را تبدیل به سخت تر و شدید است.

آنا از مکزیک است. دیابت است برای تقریبا 20 سال است. که در آن زمان مورد استفاده بسیاری از داروها برای کنترل فشار خون است. 18 سال پیش او با استفاده از انسولین برای کنترل فشار خون است. اگر چه بسیاری از برنامه های درمان استفاده شده است برای کنترل فشار خون, فشار خون بالا هنوز هم نمی توان کاهش می یابد. به عنوان یک نتیجه از فشار خون بالا منجر بیماران به رنج می برند از یک سری از مشکلات از جمله عروق کرونر قلب و بیماری آب مروارید و بیماری های کلیوی مبتلا به دیابت و کلیوی است.

علاوه بر این او نیز رنج می برد از بسیاری از اختلالات مانند بی حسی و پا سرد از دست و صورت و تاریک. او آمد به چین همراه با شوهرش به دنبال درمان های طبیعی. دلیل که چرا شما رنج می برند از قند خون است که بیش از حد قند در خون تجمع می یابد که منجر به مسدود کردن خون و سپس بیماران شروع به تجربه این بیماری از پا چشم و بیماری های کلیوی. با وجود درد و رنج از بسیاری از بیماری پزشک است که هنوز توجه بیشتر به کنترل قند خون خود را. و سپس دکتر به کلیه را به یک متخصص مشاوره کلیه از بیماری خود و همچنین نشان می دهد که شما نیاز به استفاده از طب چینی برای کنترل فشار خون در وهله اول و سپس سعی کنید به بیماری های مختلف.

در بقیه روزها ما در درجه اول با استفاده از یک سری از داروها از جمله میکرو چینی پزشکی osmoterapia های meidinal پا,داخل حمام, داروی کامل حمام درمانی داغ فشرده سازی و غیره در طول روند این درمان فعال مواد در گیاهان دارویی خواهد آمد و سپس نفوذ به طور مستقیم به کلیه ضایعات. و سپس قند خون را می توان به طور طبیعی و به تدریج. مصرف درمان برای 20 روز دست و پا را گرم شما یک مقدار زیادی از عرق. مصرف درمان در اینجا وضعیت او بهتر می شود و بهتر است.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان طبیعی لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneytreatmentspain@hotmail.com و یا ترک پیام های زیر شما نیز می توانید با مشورت پزشک آنلاین یا whatsapp+8615732170898 به طور مستقیم. دکتر کلیه را تجزیه و تحلیل بیماری خود را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است و پس از آن ما خواهد پاسخ را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

برچسب:درمان میکرو چینی پزشکی osmoterapia پزشکی, نمونه دیابت



:: برچسب‌ها: درمان میکرو چینی پزشکی osmoterapia پزشکی, نمونه دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 722
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان کراتینین بالا با نارسایی کلیه به طور طبیعی است ؟

چگونه برای درمان کراتینین بالا با نارسایی کلیه به طور طبیعی است ؟ اکثر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه زندگی می کنند با بالا سطح کراتینین. بیماران با سطح کراتینین نشان می دهد اغلب علائم سردرد و عدم اشتها و تهوع و استفراغ است. از آنجا که این بیماران مشتاق به دانستن چگونه برای درمان سطح کراتینین با نارسایی کلیه است ؟

با توجه به مشکل کاهش کراتینین بالا وجود دارد عوامل متعددی است که می تواند در نظر گرفته شود از جمله دیورتیک های دیالیز به عنوان درمان های طبیعی.

دیورتیک ها

آن است که معمولا در افراد با دوره قبل از بیماری کلیوی. آیا کلیه انجام بیشتر ادرار به دفع مواد زائد و سمی است. تا به یک نقطه خاص آن است که مفید به منظور کاهش کراتینین بالا سطح.

دیالیز

حذف مایع اضافی و دور از محصولات با فیلتر کردن خون با یک دستگاه دیالیز است. دیالیز است که اغلب لازم است در زمانی که بیمار شروع به تجربه برخی از علائم مسمومیت ناشی از سطح بالای کراتینین. اگر چه دیالیز کمک می کند تا به بطور منظم احساس برخی از علائم مسمومیت بیماران اغلب تجربه برخی از خود عوارض جانبی از جمله کم خونی و گرفتگی عضله است. در حال دیالیز است نه یک راه اساسی برای کاهش سطح بالای کراتینین. پس از دیالیز درمان بیماران هنوز تجربه بالا کراتینین سطح دوباره.

درمان طبیعی

به عنوان طب سنتی چینی به دست آورده است بسیاری از برجستگی در جهان بسیاری از بیماران باید در انتخاب طیف گسترده ای از درمان ها برای بیماری های کلیوی است. از همه مهمتر یک گزینه درمانی موثر توسعه داده شده است برای بیماران به درمان بیماری کلیه اساسا. بین درمان بیماری کلیه میکرو چینی پزشکی osmoterapia درمان است که با هدف ترمیم سلول ها و بافت های بیمار از کلیه. آن است که با استفاده از گیاهان دارویی. اگر چه راه به گسترش عروق خونی و بهبود جریان خون به اندازه کافی خون و اکسیژن می توان به کلیه ها. شما می توانید با ارائه یک بهداشت محیط برای بیماران مبتلا به ترمیم سلول ها و بافت های کلیوی بیماران مبتلا به,اما این درمان تنها در چین وجود دارد اگر شما می خواهید به آن را امتحان کنید شما باید برای سفر به چین,ما لازم نیست شعبه در دیگر کشور است.

اگر شما بالا سطح کراتینین در کلیه, نارسایی و نمی خواهید به دیالیز یا پیوند کلیه, لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک و یا مشاوره با پزشک در whatsapp+8615732170898. کارشناسان کلیه پاسخ خواهد داد به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

برچسب:عملکرد کلیه میکرو چینی پزشکی osmoterapiala نارسایی کلیه diálisisla های creatininael tratamientola طب چینی



:: برچسب‌ها: عملکرد کلیه میکرو چینی پزشکی osmoterapiala نارسایی کلیه diálisisla های creatininael tratamientola طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 760
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

جایگزین درمان برای بیماری کلیوی end مرحله بدون دیالیز و پیوند کلیه

جایگزین درمان برای بیماری کلیوی end مرحله بدون دیالیز و پیوند کلیه. این کراتینین من از پدر من 7 است به طور ناگهانی افزایش یافته چیست, بهترین درمان های جایگزین است که ما می توانیم برای کاهش آن ؟ کلیه بیماری گوزن مرحله نهایی بیماری کلیوی که نیاز بیماران را به انجام دیالیز و پیوند کلیه برای حفظ زندگی است. اما با توجه به عوارض جانبی بسیاری از بیماران مایل به انجام دیالیز و پیوند کلیه. بنابراین بیماران می پرسند چیست, درمان جایگزین برای مرحله نهایی بیماری کلیوی بدون دیالیز و پیوند کلیه.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه و بسیاری از کارشناسان کلیه کار برای سال های بسیاری در حال حاضر یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران مبتلا به بطور منظم احساس چندین بیماری های کلیوی از جمله میکرو چینی پزشکی osmoterapia کورتیکو استروئیدها پا,داخل حمام, داروی کامل حمام درمانی,خون, پاکسازی درمان فشرده گرم است.

درمان تصفیه خون

این درمان توسعه داده شده است برای از بین بردن انواع ضایعات و سموم از بدن است. بر خلاف دياليز این درمان برای از بین بردن آثار بزرگ اندازه از سموم و متوسط اندازه از سموم است. درمان تصفیه خون به طور عمده شامل hemofiltration های hemoperfusion, پلاسما, بورس, جذب ایمنی بدن است. با کمک از این درمان تمام محصولات مسموم می توان حذف از بدن موثر است. اگر شما علاقه مند در این درمان, لطفا تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا اضافه کردن whatsApp+8615732170898 به دانستن اطلاعات بیشتر.

میکرو چینی پزشکی osmoterapia

آن است که یک درمان کاملا طبیعی از طریق یک راه ترکیب مو با داروهای گیاهی و تجهیزات پیشرفته است. به بهبود بهره وری از گیاهان دارویی مورد نیاز به تصفیه شده به پودر و سپس جمع آوری شده در کیسه های دارویی قرار می گیرد در پشت پایین تر از بیماران. با کمک دستگاه اسمزی مواد فعال در گیاهان دارویی می آیند و پس از آن به طور مستقیم نفوذ به کلیه ضایعات. از طریق استفاده از این درمان همه محصولات از سموم و مواد زائد را می توان از بدن موثر در نتیجه ارائه یک محیط سلامتی برای کمک به بیمار سلول های ذاتی تعمیر و سپس سلول های بنیادی را می توان مورد استفاده برای تولید نوع جدیدی از سلول های.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان های طبیعی برای نارسایی کلیه با کراتینین بالا بدون دیالیز یا پیوند کلیه, لطفا از ارسال خود را در شرایط فعلی و شماره تلفن sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا ترک یک پیام در زیر به طور مستقیم. کارشناسان کلیه را انجام خواهد داد همه چیز ممکن است به شما کمک کند.

برچسب:میکرو چینی پزشکی osmoterapia این diálisisla های creatininala چینی, پزشکی, دارو, داخل حمام piesel پیوند کلیه



:: برچسب‌ها: میکرو چینی پزشکی osmoterapia این diálisisla های creatininala چینی, پزشکی, دارو, داخل حمام piesel پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 687
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می تواند کراتینین خستگی توان کاهش داد بدون دیالیز است ؟

چگونه می تواند کراتینین خستگی توان کاهش داد بدون دیالیز است ؟ در واقع کراتینین 9.2 بسیار بالا برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. و دیالیز است که معمولا استفاده می شود برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه به منظور کاهش کراتینین بالا سطح. این بیماران اغلب تجربه چندین عوارض جانبی با دیالیز. به این دلیل مایل به انجام دیالیز. آنچه پس از آن می تواند به کاهش کراتینین 9.2 با خستگی و بدون دیالیز است ؟ در حال حاضر این مقاله را به شما توضیح در جزئیات.

اگر شما می خواهید به آن را کاهش دهد بدون دیالیز بهتر است که شما می دانید چرا شما تجربه بالا سطح کراتینین.

در کلیه ها وجود دارد میلیون ها نفر از مویرگ ها و سوراخ های کوچک در کلیه ها است که به عنوان فیلتر برای حذف مواد زائد از بدن است. بدن ما هضم غذایی که می خورید در هر روز که ایجاد ضایعات و مواد سمی است. هنگامی که جریان خون از طریق کلیه ها مواد کوچک مانند کراتینین و آب اضافی را برداشته و به خارج از بدن است. در حالی که این اندازه بزرگ مواد مانند پروتئین ها و سلول های قرمز خون باقی مانده در بدن خواهد بود و تحویل به کلیه ها و دیگر ارگان مهم است. هنگامی که عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار است توسط عوامل مختلف مانند دراز مدت فشار خون بالا و یا دیابت و کلیه اختلال یک اختلال ژنتیکی و کليه ایمنی بدن کلیه ها هستند و کمتر قادر به انجام عملکرد آن به درستی. علاوه بر این کلیه ها همچنین مسئول تولید یک هورمون به نام hemopoyetina به تولید سلول های قرمز خون است که می تواند ارائه به اندازه کافی خون و اکسیژن به کلیه ها و دیگر ارگان مهم است. هنگامی که چیزی را اشتباه با خود عملکرد کلیه در حال حاضر اغلب در معرض خطر تجربه بالا سطح کراتینین و خستگی.

در چین وجود دارد درمان های طبیعی در بیمارستان ما از جمله میکرو چینی پزشکی osmoterapia کورتیکو استروئیدها پا حمام درمانی و کمپرس گرم و دارویی داخل پا. این درمان با استفاده از گیاهان دارویی این درمان می تواند دستیابی به اثرات دقیق تر برای ارائه به اندازه کافی خون و اکسیژن به کلیه ها. بنابراین محیط داخلی از سلامت را می توان تعمیر به طور طبیعی و به تدریج. به عنوان یک نتیجه, بیمار سلول ها و بافت ها را می توان تعمیر و به تدریج با ارائه یک محیط داخلی از سلامت به تدریج. با بهبود عملکرد کلیه با کراتینین بالا و خستگی می تواند مطرح شود به طور طبیعی و به تدریج.

اگر شما مبتلا به کراتینین بالا و سطح خستگی بهتر است برای دریافت درمان در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر است. آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان است ؟ ارسال وضعیت فعلی خود را به enfermedad-renal@hotmail.com و یا ترک پیام زیر را در مورد بیماری خود ,تماس ,سن ,کشور, و نام برای اضافه کردن تماس به عنوان اوایل به عنوان ممکن است شما همچنین می توانید با مشورت پزشک آنلاین یا whatsapp+8615732170898 به طور مستقیم. دکتر کلیه را در پاسخ به شما به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.


برچسب: طب چینی از نارسایی کلیه و دیالیز میکرو چینی پزشکی osmoterapia با کراتینین دارویی, داخل حمام, لزبین, فوت فتیش



:: برچسب‌ها: طب چینی از نارسایی کلیه و دیالیز میکرو چینی پزشکی osmoterapia با کراتینین دارویی, داخل حمام, لزبین, فوت فتیش ,
:: بازدید از این مطلب : 659
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار نارسایی کلیه در ترمینال مرحله را ندارد به زندگی با دیالیز در تمام زندگی خود را

بیمار نارسایی کلیه در ترمینال مرحله را ندارد به زندگی با دیالیز در همه زندگی او را خانم لی است که 35 سال است که می آید از شینگتای شهرستان از هبی استان است. او با این نسخهها کار بسیار سخت است هر روز برای یک زندگی بهتر. اما من به تازگی متوجه شدم که صورت خود را تبدیل خواهد شد بسیار تیره تر از قبل و نیز رنج می برند فرم بسیار ضعیف اشتها. به دلیل آن کامل شد معاینه پزشکی و در نتیجه نهفته بسیاری او دارای نارسایی کلیه است اروميه و او را به شروع دیالیز به دلیل بیماری بسیار جدی است در حال حاضر.

از آن پس او شروع زندگی دیگری است که آنها زندگی با دیالیز اما او هنوز هم به دنبال یک جایگزین جدید درمان برای مبارزه با مزمن نارسایی کلیه است. رفته اند به بسیاری از بیمارستان ها و خواسته بسیاری از پزشکان است. اما پاسخ همان شما می توانید تنها زندگی می کنند با دياليز در تمام زندگی خود را وجود دارد هیچ درمان دیگر برای او. با وجود این واقعیت است که پاسخ ناامید کننده است که او هرگز می دهد تا است و هنوز هم به دنبال یک درمان موثر او شروع به پرداخت توجه خود را در طب چینی. و در پایان ما این است که بیمارستان, بیمارستان Shijiazhuang کلیه بیماری های چین است.

سطح کراتینین است 582umol ليتر در روز است که در آن شما آمد به بیمارستان ما. او به نظر می رسد بسیار نازک و شرایط آن بسیار بد است پوست خود را تیره و کسل کننده است. پزشکان ما انجام یک طرح درمان سری برای او با توجه به شرایط بیماری از جمله میکرو چینی پزشکی osmoterapia های مخلوط Maikang کورتیکو استروئیدها پا,داخل حمام, داروی کامل حمام درمانی از سلول های مادر,درمان فشرده گرم و.... وجود دارد هنوز هم برخی از عملکرد فیلتراسیون گلومرولی شد بنابراین اولین گام برای انجام این کار برای او این است که برای محافظت از عملکرد تصفیه باقی مانده است. در این میان ما نیز در حال رفتن به سعی کنید به درمان بخشی از گلومرول بیمار و آنها را بهبود می یابند. در واقع به بهبود و تغییر عملکرد کلیه, مهم ترین است پاکسازی سموم و مواد زائد در بدن و سپس نگاهی به برخی از درمان بر اساس ویژگی های بیماری است.

پس از در نظر گرفتن طب چینی درمان برای چند روز در بیمارستان ما او احساس می کند وضعیت او بسیار بهتر از قبل است. کراتینین سطح کاهش می یابد و نیز از شر دیالیز. روز قبل از او انجام شده است راه بیمارستان با ما پیشنهادات خود را از پزشکان و طب چینی ما برای او آماده کرده ایم. با وجود این واقعیت است که در خارج از بیمارستان که باقی خواهد ماند در تماس با او و درخواست برای دیدن دولت خود را مطابق با, ارتباط با ما می دانیم که دولت خود را خیلی خوب است.

ما بسیار خوشحال است که او می تواند یک مدیریت خوب از خود است. آن چوب را به طب چینی ما آماده شدن برای آن و همچنین باید رژیم غذایی روزانه بسیار سبک برای جلوگیری از عود. یک ماه گذشت او کراتینین پایدار باقی می ماند در سطح پایین است. اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان طب چینی و یا مراقبت از پیشنهادات کلیه, لطفا مشورت پزشک آنلاین یا ترک پیام های زیر خود را در زمان بیماری ,تماس ,کشور ,نام ,سن, و, به مجموعه تماس به عنوان آنجا که ممکن است شما همچنین می توانید با مشورت پزشک در whatsapp +8615732170898 به طور مستقیم و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com دکتر به شما این راهنماهای حرفه ای!



:: برچسب‌ها: میکرو چینی پزشکی osmoterapia با کراتینین مزمن , نارسایی کلیه, مهم درمان با طب چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1395 | نظرات ()