نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی: می توانم Osmotherapy به؟

نفروپاتی دیابتی در بیماری های کلیوی متداول تر شده است. بیمار دارای سطح کراتینین 6.2، او از ما خواسته می میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای جلوگیری از دیالیز است. در این مقاله، ما اطلاعات بیشتری در مورد Osmotherapy به است.

همانطور که همه ما می دانیم، نفروپاتی دیابتی یکی از عوارض جدی بیماری دیابت است. اگر در زمان درمان نشود، نفروپاتی دیابتی می تواند به نارسایی کلیه و یا اورمی پیشرفت. 6.2 عملکرد کلیه کراتینین نگرانی های جدی از دست داده است. کلیه ممکن است کار خوبی برای فیلتر سموم در خون، سموم انباشته شده می تواند برای زندگی آسیب دیده، و حتی باعث مرگ شود. بنابراین، بیماران درمان موثر برای پاک کردن خون نیاز دارند.

تا کنون، بسیاری از بیماران را انتخاب نمایید همودیالیز درمان برای پاک کردن خون، آن است که به سرعت و کارآمد. با این حال، هنگامی که بیمار می سازد دیالیز، آن را دشوار برای جلوگیری از. علاوه بر این، دیالیز خواهد داد بسیاری از عوارض شدید بیش از این بیماری هستند. برای پاک کردن خون بدون دیالیز، برخی از درمان های طبیعی از طب سنتی چینی به پاک کردن خون، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا درمان، درمان فشرده سازی گرم، و غیره وجود دارد

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy قادر به ترمیم سلول های آسیب دیده و بازیابی بخشی ذاتی از عملکرد کلیوی است. این یک راه برای درمان بیماری ریشه است. طب گیاهی چینی مورد استفاده در این شرایط، بدون ضربه و یا عوارض جانبی.

درمان حمام پا می تواند کمک به ترویج گردش خون و استاز خون، بهبود وضعیت داخلی کلیه.

در نهایت، بیماران باید بدانند دیالیز است تنها گزینه برای پاک کردن خون نیست، دیگر درمان های طبیعی برای این هدف وجود دارد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد نفروپاتی دیابتی، شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به kidneytreatmentspain@hotmail.com یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین 2.8: 2.8 کراتینین می تواند معکوس شود؟

سطح کراتینین 2.8: می تواند Revertida 2.8 کراتینین سطح کراتینین 2.8 اشاره بیمار در مرحله 3 از PKD است؟ برای بیماران مبتلا به مرحله بیماری مزمن کلیوی 3 بسیار مهم است برای کنترل روند بیماری. اگر آن را در درمان مناسب است، این بیماری می تواند به طور کامل معکوس شود. اگر شما علاقه مند در درمان مناسب، شما می توانید واتساپ دکتر اضافه کنید: 8615731123730.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری مزمن کلیه عملیاتی است که از دست دادن آهسته عملکرد کلیه است. در مرحله 3 بیماری مزمن، علائم در این مرحله به عنوان تورم، تهوع، استفراغ، خارش، خستگی، و غیره به نظر می رسد معمولا، برخی از بیماران توجه بیشتر به شرایط کنترل است، که تاخیر این بیماری پرداخت نمی کند، و می تواند به نارسایی کلیه پیشرفت وجود دارد. در نارسایی کلیه، آن را نشان می دهد که شرایط دشوار به معکوس است. بنابراین اگر شما دو یا چند علائم بیماری کلیوی، شما باید برای درمان به بیمارستان به طور منظم و موثر است.

در طب سنتی چین، طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از مشخصه برای درمان مرحله 3 درمان بیماری مزمن کلیه است. گیاهان چینی به خوبی به این درمان استفاده می شود، مواد تشکیل دهنده فعال می توانید آسیب کلیوی با دستگاه های پیشرفته نفوذ کند. با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy، سطح کراتینین 2.8 می تواند معکوس شود.

در نهایت، اگر شما هر گونه مشکلات، شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به kidneytreatmentspain@hotmail.com یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید با عملکرد کلیوی 8٪ بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند؟

می تواند شما را با عملکرد کلیوی زندگی 8٪ بدون دیالیز یا پیوند کلیه؟ "شما می توانید با عملکرد کلیه 8٪ بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند؟" این باید یکی از سوالات در مورد بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مربوط می شود عملکرد کلیه بسیار کم است. در مقاله زیر، ما درک بیشتری از این مشکل به دست آورید. یا، شما می توانید دکتر را به طور مستقیم آنلاین به صورت رایگان کمک تماس بگیرید.

عملکرد کلیه باقی مانده 8٪ از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به معنی کلیه بسیاری از سموم و مواد زائد که در خون تجمع می یابد، که می تواند عوارض جدی مانند علائم تهوع، استفراغ، خارش پوست، و به همین علت در. در مرحله بعد، عملکرد کلیوی پایین نیز ممکن است به برخی عوارض جدی مانند مشکلات استخوان، مشکلات پوستی، مشکلات خواب، مشکلات قلبی منجر شود. بنابراین، برای بیماران مبتلا به کلیه عملکرد 8٪، آنها را به یک درمان oporturno و موثر برای کنترل بیماری خود، و یا می توان آن را تهدید کننده حیات در صورت عدم درمان.

می تواند شما را با 8 درصد عملکرد کلیه بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند؟

پاسخ مثبت است. اگر چه دیالیز و پیوند کلیه دو درمان شایع ترین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی هستند، بلکه برخی از درمان های جایگزین است که می تواند کمک به بازگرداندن عملکرد کلیه وجود دارد. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، بیماران می توانند دیالیز و پیوند کلیه برای جلوگیری از یک زندگی بهتر است.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، متخصص با استفاده از تجارب خود را از بیش از 30 سال در درمان انواع بیماری های کلیه و ساخته شده اند این طرح از درمان منظم و موثر برای نارسایی کلیه با عملکرد پایین کلیه است.

درمان ارائه شده شامل درمان "چهار یک" (میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پزشکی درمانی پا درمان چین دهان، Maikang میکس)، و 7 سایر درمان چین طبیعی با نرم افزار های خارجی، مانند چرخه درمان، درمان فتیلهگذاری درمان، حمام کامل، انما درمان، استفاده از طحالی درمان بخار طب سوزنی. همه این درمان ها در طب سنتی چینی (TCM) بر اساس، آنها طبیعی تر، و ممکن است اصلاح نارسایی کلیه از ریشه کمک کند.

بستگی به موارد خود را از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، کارشناسان ما یک روش سیستماتیک با اتخاذ روش های درمانی مختلف چینی را. از طریق درمان، عملکرد کلیه را می توان به طور موثر افزایش یافته است. در زمانی که بیمار دریافت عملکرد کلیه بیش از 15 درصد، شما می توانید دیالیز و پیوند کلیه برای جلوگیری از یک زندگی بهتر است. حتی برای بیماران دیالیزی، آنها ممکن است فرکانس دیالیز کاهش و یا حتی متوقف دیالیز پس از مصرف درمان است.

اگر شما از نارسایی کلیه رنج می برند با عملکرد پایین کلیه و می خواهید بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند، درمان چین ما خواهد بود یک انتخاب خوب برای شما. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر، شما می توانید ترک یک پیام



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

است برای پایان مرحله بیماری کلیوی ناشی از دیابت هر Expecto دیالیز درمانی وجود دارد؟

آیا Expecto درمان دیالیز برای پایان مرحله بیماری کلیوی ناشی از دیابت وجود دارد؟ "من 35 سال با مرحله نهایی بیماری کلیوی و بیماری من است تاریخ طولانی دیابت به طور عمده. من در دیالیز برای دو سال بوده است باعث اما رنج می برد بسیاری از درد است. است هر درمان دیگر از دیالیز برای من وجود دارد؟ لطفا به من کمک، از شما سپاسگزارم "این یک ایمیل به دست آمده از صندوق پست الکترونیکی ما است، sjzhospitalrenal@hotmail.com، در مقاله زیر، Shijiazhuang شرکت بیماریهای کلیه کارشناسان بیمارستان دادن راه حل به بیمار است.

بیماری کلیوی مرحله نهایی اشاره به آخرین مرحله از بیماری کلیوی است، و به این معنی که کلیه خود را به شدت با کمتر از 15٪ از عملکرد کلیه چپ آسیب دیده است. دیالیز بهترین درمان است، چرا که این سریع ترین راه برای کاهش کراتینین بالا و از بین بردن برخی از محصولات زائد در خون است. او گفت که او در دیالیز دو سال است، بله، دیالیز می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن نیست، به آن نیاز دارد به طور منظم و اغلب. اگر شما می توانید درمان موثر نیست به بهبود عملکرد کلیه، به تکیه بر دیالیز در طول عمر طولانی خود را لازم است.

به شما گفت که بسیاری از درد به دلیل دیالیز رنج می برد. با این حال، اگر شما می توانید درمان است که می تواند صدمه به کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه را، می توانید فرکانس دیالیز کاهش و یا حتی متوقف دیالیز با افزایش عملکرد کلیه.

در بیمارستان ما، درمان منظم برای بیماران دیالیز استفاده می شود، از جمله درمان فشرده سازی گرم و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. هر دو در درمان بیمارستان ما برجسته است.

آلودگی درمان خون استفاده می شود برای پاک کردن خون با از بین بردن سموم و مواد زائد از طریق تصفیه خون های مختلف، که می تواند کمک به تمیز کردن خون به طور موثر. شما همچنین می توانید بسیاری از عناصر ضروری در خون، که می تواند یک محیط خوب برای خون پردازش بیشتر و ایجاد و تقویت کلیه را فراهم کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان خارجی با اتخاذ داروهای مختلف گیاهی چینی است، و دارای عملکرد بهبود ظرفیت برای سلول های کلیوی ذاتی خود شفا با افزایش حجم خون در کلیه ها. سپس می تواند عملکرد کلیه به طور موثر بهبود، آن می توانید فرکانس دیالیز کاهش و یا حتی متوقف دیالیز.

برای کسب اطلاعات بیشتر از درمان در بیمارستان ما، شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما همچنین می توانید دکتر آنلاین تماس بگیرید برای دریافت کمک بیشتر رایگان.



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بار دیالیز می تواند به کاهش کراتینین بالا 6

بار دیالیز می تواند به دیالیز کراتینین بالا 6The کاهش می یابد که معمولا سه بار در هفته انجام می شود. با این حال اگر شما را یک درمان موثر، زمان دیالیز برای سطح کراتینین بالا 6 را می توان کاهش می یابد.

اگر شما می خواهید برای کاهش زمان دیالیز، شما باید برای تعمیر کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. فقط در این راه شما می توانید دیالیز کاهش و یا حتی جلوگیری از دیالیز. خب، چه درمان می تواند صدمه به کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه.

بیمارستان ما کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری های چین توصیه درمان منظم از طب چینی برای شما.

1. شما می توانید خون به کاهش سطح خود را از کراتینین در ژوئن پاک.

به غیر از کلیه ها، ارگان های دیگر بدن است به حذف مواد زائد از خون است. در طب چینی، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، انما درمان و درمان فشرده سازی گرم. انما درمان می توانید دستگاه گوارش خود را به تخلیه زائد از بدن خود استفاده کنید. بخار و دارویی حمام درمانی استفاده پوست خود را به حذف مواد زائد از طریق اتساع عروق خونی، بهبود گردش خون و جریان خون را افزایش می دهد.

2. طب چینی می تواند کمک به بهبود آسیب کلیه سیستماتیک و بهبود عملکرد کلیه را کاهش می دهد سطح آن بالا کراتینین در ماه ژوئن.

زمانی که کلیه ها آسیب دیده، کراتینین می سازد تا در بدن شما است. بنابراین، کراتینین بیش از حد خواهد شد از بدن خارج زمانی که کلیه تعمیر شوند. درمان منظم ما از طب چینی به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا دارو، مای کانگ مخلوط، دارویی سوپ و فتیلهگذاری درمان، و غیره شما می توانید کمپلکسهای ایمنی بدن خود را به کاهش التهاب کلیه را حذف کنید. آنها می توانند ماتریکس خارج سلولی کاهش به توقف فیبروز کلیوی. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند جلوگیری از التهاب و لخته شدن خون، بهبود گردش خون، ارائه مواد مغذی بیشتری برای کمک به بازگرداندن آسیب کلیوی. پس از یک دوره درمان طب چینی، عملکرد کلیه به تدریج بهبود یافته است. و پس از آن سطح کراتینین بالا 6 به طور طبیعی کاهش می دهد.

با بهبود عملکرد کلیه، ممکن است که شما می توانید زمان دیالیز کاهش و یا حتی خلاص شدن از شر دیالیز. با این حال، بیماران خارجی برای آمدن به چین برای درمان. در حال حاضر شاخه در کشورهای دیگر. اطلاعات تماس با ما است enfermedad-renal@hotmail.com یا پیام زیر را ترک، ما می توانیم شما را با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین بالا 680 سطح را می توان به 135 بدون دیالیز کاهش می یابد

کراتینین بالا 680 سطح را می توان به 135 بدون سطح کراتینین DiálisisAlto 680 را می توان به 135 بدون دیالیز کاهش می یابد کاهش می یابد. دیالیز یک راه است، اما این تنها روش برای سطح بالایی از creatinina.Además نیست، دیالیز ممکن است باعث برخی عوارض جانبی مانند افت فشار خون، گرفتگی عضلانی و عفونت، و غیره بدون دیالیز، سطح کراتینین بالا را می توان با درمان طب چینی طبیعی و موثر کاهش می یابد.

بیمار در استان سیچوان به ایجاد یک بهبود خوب در بیمارستان ما. او قبل از ورود در بیمارستان ما بسیاری از بیمارستان بازدید کردند. اثر بد بود. او به بیمارستان ما آمد فقط آن را امتحان کنید. خارج انتظار خود، اثر خیلی خوب بود. سطح آن بالا به کراتینین 135umol / L 680umol / L کاهش یافت و فشار خون 120/90، او می تواند یک زندگی عادی تثبیت شده و از بیمارستان خارج میل ما را مرخص شد.

کارشناسان ما در تصفیه خون درمان به پاک کردن خون خود را داد. به عنوان مثال:

1. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

در این روش درمانی در طب سنتی چینی (TCM) است. داروهای چینی پودر میکرونیزه و سپس در کیف های پزشکی جمع آوری شده. دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد تشکیل دهنده فعال به طور مستقیم وارد آسیب کلیوی از طریق نفوذ پوست. فقط به روی تخت بود را به این درمان. از طریق اتساع عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی، قادر به تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود یافته است، بیش از حد کراتینین را از بدن خود را تخلیه شده و سپس سطح کراتینین بالا به طور طبیعی و به طور موثر کاهش خواهد یافت.

2. حمام پا دارویی

علاوه بر کلیه ها و پا همچنین می توانید سموم از بدن خود را دانلود کنید. حمام پا دارو یکی از درمان های مشخصه در بیمارستان ما است. از طریق گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، افزایش جریان خون، مواد زائد، از جمله کراتینین تواند حذف شود. بنابراین، سطح کراتینین بالا خواهد شد تا حدی کاهش می یابد.

3. انما درمان

انما درمان تمیز کردن خون از طریق دستگاه گوارش. این پختن داروهای چینی با عملکرد ملین است و استفاده از انما احتباس بالا به خیط و پیت عوامل بیماری زا سمی کدورت.

درمان طب چینی ما می تواند سطح کراتینین بالا به طور طبیعی کاهش می دهد. آن را قادر به بهبود عملکرد کلیه و پس از آن کمک تأخیر در شروع دیالیز است. اطلاعات تماس با ما است enfermedad-renal@hotmail.com یا آنلاین دکتر ما مشورت برای کمک رایگان.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین بالا 680 سطح را می توان به 135 بدون دیالیز کاهش می یابد

کراتینین بالا 680 سطح را می توان به 135 بدون سطح کراتینین DiálisisAlto 680 را می توان به 135 بدون دیالیز کاهش می یابد کاهش می یابد. دیالیز یک راه است، اما این تنها روش برای سطح بالایی از creatinina.Además نیست، دیالیز ممکن است باعث برخی عوارض جانبی مانند افت فشار خون، گرفتگی عضلانی و عفونت، و غیره بدون دیالیز، سطح کراتینین بالا را می توان با درمان طب چینی طبیعی و موثر کاهش می یابد.

بیمار در استان سیچوان به ایجاد یک بهبود خوب در بیمارستان ما. او قبل از ورود در بیمارستان ما بسیاری از بیمارستان بازدید کردند. اثر بد بود. او به بیمارستان ما آمد فقط آن را امتحان کنید. خارج انتظار خود، اثر خیلی خوب بود. سطح آن بالا به کراتینین 135umol / L 680umol / L کاهش یافت و فشار خون 120/90، او می تواند یک زندگی عادی تثبیت شده و از بیمارستان خارج میل ما را مرخص شد.

کارشناسان ما در تصفیه خون درمان به پاک کردن خون خود را داد. به عنوان مثال:

1. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

در این روش درمانی در طب سنتی چینی (TCM) است. داروهای چینی پودر میکرونیزه و سپس در کیف های پزشکی جمع آوری شده. دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد تشکیل دهنده فعال به طور مستقیم وارد آسیب کلیوی از طریق نفوذ پوست. فقط به روی تخت بود را به این درمان. از طریق اتساع عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی، قادر به تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود یافته است، بیش از حد کراتینین را از بدن خود را تخلیه شده و سپس سطح کراتینین بالا به طور طبیعی و به طور موثر کاهش خواهد یافت.

2. حمام پا دارویی

علاوه بر کلیه ها و پا همچنین می توانید سموم از بدن خود را دانلود کنید. حمام پا دارو یکی از درمان های مشخصه در بیمارستان ما است. از طریق گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، افزایش جریان خون، مواد زائد، از جمله کراتینین تواند حذف شود. بنابراین، سطح کراتینین بالا خواهد شد تا حدی کاهش می یابد.

3. انما درمان

انما درمان تمیز کردن خون از طریق دستگاه گوارش. این پختن داروهای چینی با عملکرد ملین است و استفاده از انما احتباس بالا به خیط و پیت عوامل بیماری زا سمی کدورت.

درمان طب چینی ما می تواند سطح کراتینین بالا به طور طبیعی کاهش می دهد. آن را قادر به بهبود عملکرد کلیه و پس از آن کمک تأخیر در شروع دیالیز است. اطلاعات تماس با ما است enfermedad-renal@hotmail.com یا آنلاین دکتر ما مشورت برای کمک رایگان.



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار ادم اندام تحتانی نفروپاتی دیابتی پس از درمان ناپدید شد

بیمار ادم اندام تحتانی نفروپاتی دیابتی TratamientoALIM پس از یک بیمار است نفروپاتی دیابتی عربستان سعودی قبل از آمدن به اینجا او پرنوشی، پرخوری، پرادراری به مدت 10 سال متحمل شده بود ناپدید شد. تنها پس از 26 روز درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، تمام این علائم تا حد زیادی برطرف شده است. چه چیزی بیشتر، ادم در خود ادم اندام تحتانی ناپدید شد، شما می توانید از تصویر زیر را تحت ببینید.

در زیر برخی از عالم معرفی و بیماری وضعیت ساده، ما با هم خواهید دید.

این وضعیت از بیماری قبل از درمان:

پرنوشی، پرخوری، پرادراری به مدت 10 سال

کراتینین سرم 1 سال

فشار خون 130 / 80mmHg

ادم حفره متوسط ​​اندام تحتانی

هموگلوبین 73 گرم / L

2+ پروتئین، خون مخفی + -، گلوکز 3+،

876umol کراتینین سرم / L، BUN 28.1mmol / L، UA 559umol / L

تشخیص به عنوان:

دیابت نوع دوم، دیابتی نفروپاتی گام 5، فشار خون بالا کلیه، کم خونی کلیوی، اسیدوز متابولیک، هیپراوریسمی

درمان در بیمارستان ما:

مخلوط Maikang

درمان فشرده سازی گرم

درمان با حمام پا

انما درمان

دهان چینی گیاهان دارویی پزشکی

هدف از این درمان ها برای ترویج گردش خون، بهبود ایمنی، منتشر می کنند مواد سمی در خون و محافظت از عملکرد کلیه از آسیب بیشتر.

علاوه بر این، دکتر ما تجویز برخی از داروهای غربی برای کنترل فشار خون، کم خونی و تحریک کاهش قند خون.

این وضعیت از بیماری پس از درمان:

فشار خون 120 / 80mmHg، ادم در اندام تحتانی ناپدید شد.

آزمون نشان می دهد که هموگلوبین 89 گرم / L

پروتئین + -occult خون - گلوکز +

BUN 13.6mmol / L، سرم کراتینین 315umol / L، UA 168umol / L

اگر شما علاقه مند در درمان که اینجا دریافت کرده و یا مورد نظر از طریق کنترل نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا ممکن است به زندگی با کیفیت برای بیماران با کراتینین 8.1؟

آیا ممکن است به زندگی با کیفیت برای بیماران با کراتینین 8.1؟ کراتینین 8.1 به معنای مردم در حال حاضر وارد مرحله 5 بیماری مزمن کلیوی (CKD)، برخی بیماران دیالیزی گرفته شده بود، و برخی از آنها مبارزه با این بیماری طب سنتی چینی (TCM). بنابراین اجازه دهید راه های MTC حساب کند.

کراتینین ارائه بیمار در مرحله نهایی بیماری کلیوی (ESRD) و یا احتمالا اورمی هستند. مردم مجبور به انجام دیالیز به دلیل عملکرد کلیه نمی تواند تامین کند. از آن زمان، سموم انباشته شده در puden خون به سرعت حذف خواهد شد. خطر ابتلا به دیالیز نگران نباشید. در غیر این صورت، آن را به عنوان دیالیز، علایم شدید و یا عوارض، عوارض، فشار خون پایین ممکن است رخ دهد از عوارض شایع است پیشرفت. علاوه بر این، تهوع، استفراغ، بی اشتهایی، رنگ زرد کم رنگ، و غیره

به زندگی با کیفیت بالا، بیشتر بیماران دوست ندارند به انجام دیالیز، آنها انتظار دارند که چند درمان سیستماتیک است که می تواند کمک به بهبود کیفیت زندگی وجود دارد. البته، درمان سیستماتیک باید به طور طبیعی. به این هدف. طب سنتی چینی امید می دهد.

همانطور که همه ما می دانیم، طب سنتی چینی دارای انواع مختلفی از روش های پزشکی برای انواع این بیماری است. البته، به طوری که می توان آن را بیماران با کراتینین 8.1 کمک کند. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان موثر MTC، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، و یا پیام زیر را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های رایج در طب سنتی چینی است. آن را با چینی حمام دارو پا دهان و طب چینی مختصات. این سری درمان می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه و تعمیر ریشه به تدریج آسیب کلیوی. در آن صورت، کراتینین 8.1 می تواند با طبیعت را کاهش داد. با این حال، آنها مناسب برای همه بیماران نیست. بسته به شرایط بیماری، ما را به برنامه منحصر به فرد است.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به بهبود عملکرد کلیه.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه؟ دیالیز مفید است برای بیمار برای تسکین علائم ناشی از بیماری کلیه، اما فایده ای برای بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین اگر بیمار می خواهد به بهبود عملکرد کلیوی، شما باید برخی از درمان های مختلف دیالیز پیدا

چگونه به بهبود عملکرد کلیه.

با توجه به تحقیقات، نکته کلیدی برای بهبود عملکرد کلیه است که به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده. است که، تنها به بیمار مبتلا به بیماری کلیوی نوعی از درمان است که برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده مفید هستند دریافت می کنند، این فرصت را برای بهبود عملکرد کلیه است.

آیا درمانی برای بهبود عملکرد کلیه وجود دارد؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و طب غربی است که می تواند کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از مواد زائد را از آسیب بیشتر است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای چهار اثرات قابل توجهی، که رگ های خونی گسترش، ضد التهاب، ضد لخته شدن خون و ضد ترومبوز. فشار خون بالا و سایر علائم می توان به طور موثر کنترل عروق خونی بزرگ، که می تواند گردش خون کلیوی را بهبود بخشد، در نتیجه شرایط برای تعمیر کلیه ارائه. ضد التهاب، که می توان آن را مورد استفاده برای کاهش حمله به سلول های التهابی و کاهش آسیب کلیوی. اثر سوم از این درمان کمک به جلوگیری از تشکیل لخته خون است. و ضد ترومبوز نقش از بین بردن ماتریکس خارج سلولی ایفا می کند.

اگر می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه و یا می خواهید را به میکرو چینی پزشکی osmoterpaia، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک و یا WhatsApp: +8615732170898، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا لازم برای انطباق آتروفی کلیه و چگونه به درمان است؟

چرا لازم برای انطباق آتروفی است و چگونه برای درمان کلیه؟ برخی از افراد با کلیه کوچکتر به دنیا آمد، اما برخی از آنها به این بیماری ناشی از. اما بدون توجه به آنچه این بیماری مرحله پیشرفته می شود، دکتر همیشه بیمار به دیالیز توصیه می شود. شما می دانید، دیالیز خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی، چرا که ما بیماران توصیه نمی به آن را. در این مقاله، من به برخی از اطلاعات در مورد چرا آتروفی کلیوی رخ می دهد و چگونه آن را درمان، من امیدوارم که شما می توانید در برخی از درجه کمک به اشتراک بگذارید.

چرا آتروفی کلیه رخ می دهد؟

بیماری های کلیوی طولانی مدت خواهد بافت کلیه آسیب، به ویژه که از گلومرول در نتیجه باعث کلیه انقباض می شود. بنابراین، هنگامی که مردم نارسایی کلیه، نارسایی کلیوی و به خصوص اورمی، سطح کراتینین سرم و نیتروژن اوره افزایش یافته بود، پس از آن کلیه شدید آسیب دیده است، موجب کلیه انقباض می شود. علاوه بر renalis سل ریوی، تنگی شریان کلیوی و دیسپلازی مادرزادی کلیوی همچنین می توانید آتروفی کلیه (انقباض کلیه) شود.

چگونه برای درمان آتروفی کلیه؟

زمانی که مردم به این بیماری، آنها باید اقدامات فوری برای جلوگیری از از این بدتر است.

به فرانک، کلیه آتروفی سخت متوقف شود، با این حال، در صورتی که بیمار می تواند درمان مناسب در زمان، ممکن است این فرصت را به محافظت از زوال کلیه خود را دارند، بنابراین، این فرصت را به جلوگیری از دیالیز داشته، که بسیاری از عوارض جانبی را، و کاهش عمر بیمار واجد شرایط تا حد زیادی.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر برای بیماری های کلیوی، می تواند به جلوگیری کلیه کوچک برای محافظت از کلیه از آسیب بیشتر. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید برای محافظت آتروفی کلیه خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر یا Whatsapp ترک: +8615732170898 و یا پست enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

راه های جایگزین برای درمان نارسایی کلیه دیالیز علاوه بر

راه های جایگزین برای درمان نارسایی کلیه DiálisisLa علاوه بر دیالیز است یک درمان برای نارسایی کلیه است. این یک روش برای کمک به کلیه ها آسیب دیده برای فیلتر آب اضافی و مواد زائد از بدن شما است. به دلایل مختلف، بیشتر و بیشتر بیماران می خواهید برای خلاص شدن از دیالیز. بنابراین، علاوه بر دیالیز، راه های جایگزین برای کمک به نارسایی کلیه وجود دارد؟

اشکال جایگزین نارسایی کلیه در بیمارستان ما کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری های درمان از طب چینی است. درمان طب چینی عبارتند از:

1. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این است که به خارج استفاده می شود و داروهای چینی پودر میکرونیزه برای اولین بار. سپس آنها را در دو کیف های پزشکی قرار داده است. کیسه های دارویی در مایع نافذ غوطه ور است. از طریق دستگاه اسمز، مواد تشکیل دهنده فعال در داروهای چینی می تواند آسیب کلیوی به طور مستقیم وارد کنید. میکرو چینی Osmotherapy چهار عملکرد اصلی به عنوان اتساع عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب ماتریکس خارج سلولی. با این توابع، شما می توانید ایسکمی کلیوی و وضعیت کمبود اکسیژن از بین بردن، بهبود میکروسیرکولاسیون و کاهش سرعت پیشرفت بیماری خود را. از همه مهمتر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند بافت کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است. به این ترتیب، کلیه ها می تواند به تنهایی عمل به تخلیه مایع و حذف مواد زائد از بدن خود را. دیالیز لازم نیست.

2. برخی از درمان های حمایتی از طب چینی در بیمارستان ما

هستند بسیاری از درمان های طب چینی در بیمارستان ما به عنوان گیاهی دارویی حمام حمام پا، فتیلهگذاری درمان، مخلوط مای کانگ، سوپ دارویی و انما درمان، و غیره وجود دارد بیماران مختلف و درمان های مختلف داروهای مختلف این دلیل که شرایط از بیماری به بیمار دیگر متفاوت است. بنابراین، تمام بیماران کلیوی باید برای آمدن به بیمارستان ما برای درمان شخصا. ما نیاز به یک آزمون برای اولین بار دقیق و کامل به تشخیص دقیق و و سپس آنها را درمان مناسب را. این درمان همچنین می توانید رگ های خونی گشاد، بهبود گردش خون، افزایش سیستم ایمنی بدن و بهبود کیفیت خواب، و غیره، که به بهبود عملکرد کلیوی، علاوه بر دیالیز کمک می کند.

همه داروها در بیمارستان ما از طبیعت می آیند و عوارض جانبی ایجاد نمی کند. امروز، آنها بیشتر در میان بیماران کلیوی بازگشت شده اند. ما بیماران از بیش از 60 کشور درمان می شود. با درمان ما از طب چینی، ممکن است برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، علاوه بر دیالیز. اطلاعات تماس با ما WhatsApp است: +8615732170898 و یا ترک پیام زیر و یا پست الکترونیکی enfermedad-renal@hotmail.com، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()