نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پیوند کلیه به بهترین عملکرد در بیماران مبتلا به نارسایی کراتینین است

از عمل پیوند کلیه به بهترین عملکرد در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است با خواهر CreatininaMi است یک بیمار از نارسایی کلیه رنج می برد علائم بسیاری از تازگی مانند acidiosos متابولیک، کم خونی، هیپرفسفاتمی، هیپوکلسمی، استئودیستروفی کلیوی، کمبود ویتامین D، پرفشاری خون ثانویه ، یبوست، و غیره دکتر او را توصیه به پیوند کلیه، من می خواهم به دانستن است که آن را یک انتخاب هوشمندانه برای او است؟

آیا پیوند کلیه بهترین گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی کراتینین 457 است.

به فرانک، عملیات پیوند کلیه است بهترین ها را برای او نیست، چرا که اگر چه یک اهدا کننده مناسب وجود دارد، به دلیل وضعیت کل بدن در حال حاضر ضعیف است مناسب برای پیوند است. علاوه بر این، او هنوز هم بیش از 10٪ از عملکرد کلیه سمت چپ، این امید زیادی برای صرفه جویی در کلیه شما است. علاوه بر این، در حال حاضر سطح کراتینین سرم 457، بالا نیست به طور جدی، او هنوز هم فرصت زندگی بهتر و بدون پیوند کلیه. لطفا نگران نباشید.

با این حال، تنها در برخی از داروها نیز بستگی دارد نمی تواند به خوبی با بیماری خود رسیدگی کند. از آنجا که همه داروها منجر به فشار خون بالا، سطح الکترولیت اختلال و مکمل. آنها می توانند علائم را تسکین، اما می تواند مشکل در ریشه آن را حل کند، به این معنی که می تواند سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده تعمیر نیست و می تواند عملکرد کلیه خود را بهبود نمی بخشد. این مشکل است.

بنابراین، هنگامی که آن را به درمان می آید، ما یک روش سیستماتیک به: اولین کلین سپرده ایمنی غیر طبیعی داخلی و سموم، و سپس ترمیم بافت های خود را و نفرون کلیه آسیب دیده، جلوگیری از فیبروز پیشرونده کلیوی، محافظت عملکرد کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر، در نهایت تنظیم محیط داخلی ضعیف آن است. بنابراین، ما با اعتماد به نفس برای کمک به دختر خود را به صرفه جویی در کلیه خود را بدون دیالیز یا پیوند کلیه هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر واتساپ ما مشورت: +8615732170898، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین قهوهای مایل به زرد 171 گریو در بیماری کلیوی است

کراتینین 171 گریو در بیماری به عنوان RenalEl سطح کراتینین بالا بدان معنی است که کلیه به برخی از درجه آسیب دیده، پس از آن کراتینین 171 بیماری آنقدر شدید کلیوی است؟

در درمانگاه، کراتینین 171 بدان معنی است که این بیماری در حال حاضر وارد مرحله بیماری کلیوی 2 و نزدیک به مرحله 3 کلیه فرد زاده بیماری با مرحله 2 بیماری مزمن کلیه آسیب خفیف کلیه disminuciónn آیا میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) از 60-89 میلی لیتر / min.Poe معمولا بدون علامت که نشان می دهد که کلیه ها به نشانه dañados.Debido هستند عملکرد جبرانی بسیار قوی و آنها را خوب کار، حتی زمانی که آنها به طور کامل کراتینین .High، خون کار نمی کند در ادرار، proteinuera و راه های دیگر می تواند باعث بیماران به کشف که این مرحله از Ne 2 CKD است.

اگر چه کراتینین 171 recude شرایط کمی در عملکرد کلیه، گفت: به عنوان یک بیمار مبتلا به این بیماری، شما همچنین باید توجه بیشتری به بخار بد بو .در پرداخت در غیر این صورت، بیماری خود را در ممکن است بدتر خواهد بود.

برای این مورد، آن لازم است به فوری و مناسب اتصال نکته کلیدی این است برای جلوگیری از progesión این بیماری، می توانید سپس تزریق معکوس، چه درمان می تواند داروهای گیاهی چینی می توانید آن را از طریق کمک به ایجاد بهبود عملکرد کلیه. آسیب دیده را ترمیم کلیه ها و ارائه تغذیه برای کلیه dañados.Todo روند ایجاد نمی کند عوارض جانبی CPMO تمام داروهای گیاهی چینی جلوگیری از naturaleza.Lo بیشتر، شما می توانید این بیماری در ریشه آن را درمان. بنابراین که برای کسانی که در مراحل اولیه هستند، شما می توانید از فرصت به آن معکوس داشته باشد.

از موارد فوق، ما می دانیم که سطح کراتینین 171 نزدیک به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است، اگر درمان نشود، از این بیماری بدتر، اما با کمک از یک سری از درمان مناسب و به موقع می تواند معکوس شود. اگر شما نیاز به درمانهای کمک برای بیماری های کلیوی، می توانید اطلاعات تماس با ما، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام به طور مستقیم، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت یا WhatsApp: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان جدید نشان می دهد وعده به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک PKD
درمان جدید نشان می دهد وعده برای درمان کلیه Enferemdad پلی کیستیک (PKD0¿Cuál است درمان جدید قول داده است معلم برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟ این نگرانی یک سوال بیشتر برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، از tratameitno وجود داشته باشد شما می توانید بیماری خود را درمان .در این مقاله، ما نشان می دهد که موثر و ارائه درمان های چینی برای درمان PKD در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang.
چرا مردم PKD می خواهید برای دریافت درمان جدید و یا یک امید تازه ای برای بیماری خود را؟
بیش از 600،000 نفر در ایالات متحده و 12 میلیون در سراسر جهان به این بیماری کلیه به ارث برده شناخته شده به عنوان بیماری اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیک (میبرد و یا PKD) است. PKD است با گسترش هزاران نفر از کیست که در نهایت تضعیف کلیه مشخص، باعث نارسایی کلیه در نیمی از بیماران در زمان رسیدن به سن 50. پس PKD یکی از علل اصلی نارسایی کلیه است . به منظور جلوگیری از نارسایی کلیه و جلوگیری از پیشرفت آن، بیشتر و بیشتر بیماران سعی کنید برای دریافت درمان جدید.
چه درمان جدید نشان می دهد وعده به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)؟
در بیمارستان ما، کارشناسان ما استفاده از 30 سال تجربه در درمان بیماری های کلیوی، و متوجه شد که علت ریشه ای کیست های کلیوی متسع می شود، که سلول های اپیتلیال در دیواره کیست هنوز ترشح مایع، پس از آن آن را به رشد و گسترش کیست های کلیوی شود. کیست های بزرگ می تواند آسیب کلیوی شود و در نهایت به نارسایی کلیه منجر شود در بیماران مبتلا به PKD.
بر این اساس، کارشناسان به چند روش های درمانی موثر برای PKD، از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، مخلوط Maikang، طب سوزنی.
در اینجا از توابع از درمانهای چینی برای PKD هستند.
- جلوگیری از ترشح مایع از دیواره کیست و حذف مایعات از کیست، پس از آن شما می توانید به اندازه کیست کاهش و توقف رشد بیشتر کیست.
- گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون، می توان آن را کنترل برخی علائم مانند فشار خون بالا، تورم، تهوع، استفراغ، و غیره کمک
- افزایش حجم خون به کلیه ها و آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتر است، بنابراین ممکن است کمک سلول های تعمیر مشکلات کلیه و بهبود عملکرد کلیه است.
از طریق یک درمان سیستمیک، PKD می تواند به خوبی کنترل می شود و می تواند کمک به جلوگیری از پیشرفت. تا کنون، این درمان ها استفاده شده است برای درمان بسیاری بیماران مبتلا به PKD، و با اثرات شفا راضی است. برای اطلاعات بیشتر در درمان جدید نشان می دهد وعده برای PKD، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:
- پست الکترونیک: sjzhospitalrenal@hotmail.com
- واتساپ: +8615732170898
- ترک یک پیام زیر
- مشورت دکتر خط تلفن آزاد خود را



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی نووا اسپرانزا قرعه کشی یک بیمار به دیالیز

ردیابی طب چینی امید تازه برای بیماران DiálisisAuwalu نورا ثانی است یک بیمار از نارسایی کلیه در حال حاضر گرفته dyslalia سه سال، این دومین بار است برای آمدن به بیمارستان ما برای درمان کاهش .این زیر است جزئیات بیشتر در مورد هستند آن، اجازه دهید نگاهی هم.

نام بیمار: نورا Auwalu ثانی

سن: 46

جنسیت: مرد

ازدواج

ملیت: نیجریه

تاریخچه پزشکی:

8 سال پیش، دو اندام تحتانی آن شروع به متورم

سه سال پیش، بیماری او پیشرفت به نارسایی کلیه، علائم پس از آن بیشتر مانند تهوع آغاز شد. برای تسکین علائم، شروع به دیالیز 3 بار / هفته. اما با توجه به دیالیز ناکافی، آن را بیشتر عوارض، مانند نارسایی قلبی، تنگی نفس، تهوع، استفراغ، ضعف، از دست دادن اشتها، کم خونی، عدم تعادل الکترولیت و غیره. علاوه بر این، خروجی ادرار خود را به تدریج کاهش یافته، تا زمانی که او را به بیمارستان ما را به خروجی ادرار خود آمد است تا 20 میلی لیتر / روز.

25 اکتبر 2013 به بیمارستان ما برای اولین بار آمد.

مه 19، 2014 به بیمارستان ما برای درمان بیشتر است.

وضعیت بیماری قبل از درمان:

هموگلوبین 83g / L، تعداد سلول های قرمز خون / L 3.07 × 1012، 1371umol کراتینین سرم / L، BUN 26.7 میلی مول / L، UA 473umol / L

تشخیص به عنوان:

نفریت مزمن، نارسایی کلیه (مرحله اورمی)، فشار خون بالا کلیه، کم خونی کلیوی، اسیدوز متابولیک

درمان:

با توجه به بیماری خود، دکتر ما یک رژیم غذایی کم نمک، پروتئین با کیفیت در چربی و بالا پایین است.

سپس یک طرح درمان تسکین علایم و محافظت از عملکرد کلیه آسیب بیشتر ساخته شده است. درمان انواع تصفیه خون، Maikang ترکیب، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی حمام درمانی دارویی، انما درمان، و غیره

وضعیت بیماری پس از درمان:

احساس ضعف ناپدید شد، رو اشتها تماس، شما می توانید بدون مشکل تنفس، ادرار خود خروجی افزایش می دهد به 400 میلی لیتر، مدت زمان دیالیز به 2times / هفته کاهش یافته است.

آزمون نشان می دهد که تعداد سلول های قرمز خون / L 4.17 × 1012، هموگلوبین 113g / L، BUN 10.6 میلی مول / L، 1150umol کراتینین سرم / L، UA 368umol / L

پس از درمان، نور Auwalu ثانی به دست آوردن امید به زندگی، اعتماد به نفس در طب چینی ما، به دلیل درمانهای ما می تواند ایمنی خود را بهبود و محافظت از عملکرد کلیه آسیب بیشتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان منحصر به فرد و یا می خواهید به بیماری خود را تحت کنترل، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، شما همچنین می توانید خانواده یا مشاوره liea cuesto پزشک یا WhatsApp ترک: +8615732170898، ما کمک با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

BUN و کراتینین 424.2 در مرحله Enferemad 3 کلیه

BUN و کراتینین 424.2 در مرحله 3 بیماری کلیه از Enferemad RenalMi است در مرحله 2 به مدت 8 سال باقی ماند، اما آخرین آزمون معلم خون نیتروژن اوره خون من 42 mg / dl و سطح کراتینین است سرم 4.2 میلی گرم / دسی لیتر است. سپس دکتر به من می گوید که بیماری من پیشرفت کرده است به مرحله 3 بیماری کلیه. باید چه کار کنم؟

BUN و کراتینین 4.2 42 مرحله 3 بیماری کلیه مرحله 3 DiseaseIn کلیه، عملکرد کلیه از بیماران بین 30 و 59. در این وضعیت، کلیه ها می تواند مواد زائد، از جمله نیتروژن اوره فیلتر نیست کراتینین و خون به اندازه کافی. به همین دلیل است BUN و کراتینین بالا می رود به سطح بالا است. اگر بدون کنترل سمت چپ، این مواد زائد خواهد ارگان های دیگر حمله و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها از طریق جریان خون.

برای کاهش BUN و کراتینین بالا، یک رژیم غذایی خوب و درمان مناسب برنامه ریزی شده هر دو بسیار مهم است.

1. رژیم غذایی: مواد غذایی ارائه شده اعتقاد بر این است که درمان طبیعی ترین. نشان داد که برخی مواد غذایی مانند زغال اخته، فلفل قرمز و کلم برای بهبود عملکرد کلیه مفید هستند، و برخی دیگر، از جمله کرفس، قاصدک چای ریشه و برگ گزنه در کلیه باعث موثر هستند برای از بین بردن زباله های تر. +8615732170898 من خوشحال به اشتراک گذاری آن هستم: اگر شما یک لیست از این مواد غذایی، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام، شما همچنین می توانید آنلاین دکتر ما یا WhatsApp مشورت کنید.

2. دارو درمانی: من فکر می کنم ما باید آموخته اند که مرحله 3 بیماری کلیه می توانید به طور کامل نمی توان درمان کرد. در حال حاضر، ما می توانیم انجام دهیم این است وضعیت بیماری خود را معکوس و یا حداقل جلوگیری از پیشرفت آن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سلول های بنیادی درمان و آلودگی خون بلوغ استفاده می شود برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، اما مناسب برای بیماران متفاوت است. اگر شما علاقه مند در مورد این درمان ها، به دنبال اطلاعات بیشتر پزشکی آنلاین.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی بهترین هدیه کریسمس برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک است

طب چینی است بهترین کریسمس بیمار مبتلا به سندرم هدیه NefróticoMedicina چین هدیه کریسمس بهتر برای بیمار است .A سندرم نفروتیک اغلب، ما می خواهیم به چیزهای نیکو را به فرزندان ما و کمک به آینده ای روشن آنها دست، اما به سندرم نفروتیک شما می توانید این رویا را از بین ببرد، چرا که فرزندان ما باید با سندرم نفروتیک عود مکرر عذاب به طور مداوم. کریسمس است که به زودی. هنوز هم شک هدیه برای فرزند خود انتخاب کنید؟ من فکر می کنم بهترین هدیه که می تواند سلامت. طب چینی می تواند یک گزینه خوب برای شما.

طب چینی می تواند بیماران مبتلا به سندرم nefroótico کمک به مقابله با عوارض جانبی استروئیدها.

استروئیدها به طور گسترده ای برای بیماران مبتلا به سندرم nefroótico PRAR استفاده protenía کاهش از دست دادن و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه، اما آنها دارای عوارض جانبی بسیاری از و می تواند رشد طبیعی کودک خود را تحت تاثیر قرار چگونه مای .این کانگ ترکیب طب چینی و سوپ های مختلف دارویی آنها می تواند به کاهش عوارض جانبی کمک کند.

طب چینی می تواند به کاهش عود سندرم نفروتیک کمک کند.

عود مکرر یک مشکل شایع در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک .Terapia از طب سنتی چینی به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy و حمام پا دارو می تواند صدمه به کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه از آنجا می توانید عینک sangríenos گسترش است sangríeno افزایش جریان برای جلوگیری از فیبروز کلیوی کلیه. علاوه بر این می توانید از بین بردن حالت سکون و جلوگیری از لخته شدن خون به بهبود گردش خون. پس از یک دوره درمان، علایم مرتبط با آنها ناپدید می شوند. و آنها نیز می تواند تمام بدن هماهنگ و متعادل برای کاهش عود سندرم نفروتیک.

کریسمس فقط در اطراف گوشه است. بهترین هدیه برای کودکان خود را به آنها سلامت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی برای سندرم نفروتیک، لطفا با دکتر خود را آنلاین تماس بگیرید و یا پیام را ترک کنید یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، شما همچنین می توانید از دکتر واتساپ ما مشورت: +8615732170898 . ما خوشحال به شما کمک کند به یک برنامه درمانی شخصی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی بهترین هدیه کریسمس برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک است

طب چینی است بهترین کریسمس بیمار مبتلا به سندرم هدیه NefróticoMedicina چین هدیه کریسمس بهتر برای بیمار است .A سندرم نفروتیک اغلب، ما می خواهیم به چیزهای نیکو را به فرزندان ما و کمک به آینده ای روشن آنها دست، اما به سندرم نفروتیک شما می توانید این رویا را از بین ببرد، چرا که فرزندان ما باید با سندرم نفروتیک عود مکرر عذاب به طور مداوم. کریسمس است که به زودی. هنوز هم شک هدیه برای فرزند خود انتخاب کنید؟ من فکر می کنم بهترین هدیه که می تواند سلامت. طب چینی می تواند یک گزینه خوب برای شما.

طب چینی می تواند بیماران مبتلا به سندرم nefroótico کمک به مقابله با عوارض جانبی استروئیدها.

استروئیدها به طور گسترده ای برای بیماران مبتلا به سندرم nefroótico PRAR استفاده protenía کاهش از دست دادن و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه، اما آنها دارای عوارض جانبی بسیاری از و می تواند رشد طبیعی کودک خود را تحت تاثیر قرار چگونه مای .این کانگ ترکیب طب چینی و سوپ های مختلف دارویی آنها می تواند به کاهش عوارض جانبی کمک کند.

طب چینی می تواند به کاهش عود سندرم نفروتیک کمک کند.

عود مکرر یک مشکل شایع در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک .Terapia از طب سنتی چینی به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy و حمام پا دارو می تواند صدمه به کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه از آنجا می توانید عینک sangríenos گسترش است sangríeno افزایش جریان برای جلوگیری از فیبروز کلیوی کلیه. علاوه بر این می توانید از بین بردن حالت سکون و جلوگیری از لخته شدن خون به بهبود گردش خون. پس از یک دوره درمان، علایم مرتبط با آنها ناپدید می شوند. و آنها نیز می تواند تمام بدن هماهنگ و متعادل برای کاهش عود سندرم نفروتیک.

کریسمس فقط در اطراف گوشه است. بهترین هدیه برای کودکان خود را به آنها سلامت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی برای سندرم نفروتیک، لطفا با دکتر خود را آنلاین تماس بگیرید و یا پیام را ترک کنید یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، شما همچنین می توانید از دکتر واتساپ ما مشورت: +8615732170898 . ما خوشحال به شما کمک کند به یک برنامه درمانی شخصی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی بهترین هدیه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در کریسمس Fiest است

طب چینی بهترین هدیه برای بیماران نارسایی کلیوی در Fiest از NavidadLa حزب کریسمس در راه است، بسیاری از هدایایی که خریداری می شوند وجود دارد، کارت های فرستاده شده و اتاق های تمیز. هر یک از ما می خواهد به یک هدیه از بابا نوئل. با این حال، در حال حاضر برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است خاص. یک نوع از پزشکی است که می تواند عملکرد کلیه بهبود و کمک به آنها زندگی می کنند و سالم تر آنچه آنها می خواهند. این چیست؟ این طب چینی است. طب چینی بهترین هدیه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در کریسمس است.

دیالیز و پیوند کلیه درمان های متداول دو برای درمان نارسایی کلیه است.

بیمار نارسایی کلیه، دیالیز ممکن است یا پیوند کلیه توصیه می شود برای حفظ زندگی خود را زمانی که شرایط خود پیشرفت به مرحله شدید. بله، دیالیز و پیوند کلیه ممکن است کنترل علائم خود را کمک کند و دیگر زندگی می کنید. با این حال، آنها پر از مشکلات و رنج به خصوص پیوند کلیه هستند. به عنوان مثال، آن را به شما قرار می دهد در یک لیست برای پیوند و ممکن است مدت زمان طولانی. پس از پیوند، شما نیاز به داروهای ضد رد برای بقیه زندگی است. علاوه بر این، پیوند کلیه را می توان دوباره آسیب دیده و سپس شما ممکن است نیاز به پیوند دوم. که یک چیز وحشتناک است. دیالیز چیست؟ دیالیز می تواند کمک تخلیه آب اضافی و مواد زائد را از بدن به منظور از بین بردن علائم مانند ادم، تهوع، فقدان اشتها و خارش پوست. با این حال، آن را نیز می توانید برخی از عوارض جانبی مانند افت فشار خون، گرفتگی عضلانی و عفونت، و غیره را مسئله اصلی این است تعمیر نیست دیالیز کلیه مجروح بنابراین تسکین علائم موقتی است تنها.

طب چینی بهترین هدیه به بیماران نارسایی کلیوی در حزب کریسمس است.

بر خلاف پیوند دیالیز و کلیه، طب چینی می تواند بیماری کلیوی را از ریشه درمان. صدمه به کلیه ها است که در واقع آسیب سلول های کلیه است. ما می دانیم که سه نوع از سلول های کلیه وجود دارد: سالم، زخمی و مرده است. مرده را نمی توان دوباره احیا شود. اما صدمات را می توان تعمیر اگر درمان مناسب است به تصویب رسید. طب چینی درمان از این نوع است که می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه است. در چین، بر اساس طب سنتی چینی (TCM)، ما را ساخته اند برخی از نوآوری های مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، مخلوط مای کانگ، حمام پا دارو، درمان و بخار سوپ دارویی، و غیره با توجه به وضعیت بیماری خود، درمان خود را از طب چینی استفاده شده است. اثر درمانی طب چینی اتساع عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی است و باعث بهبود گردش خون. آنها می توانند کمک به تاخیر یا جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه.

در مقایسه با درمان مرسوم، مانند دیالیز، پیوند کلیه و طب غربی، طب چینی بهترین هدیه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در کریسمس است. لطفا آنلاین دکتر ما تماس بگیرید و یا به ما یک پیام به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر ما یا WhatsApp líneo مشورت: +8615732170898، ما سعی کنید برای کمک با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در صورت عدم GFR کلیه 35 نیاز به پیوند کلیه

در صورت عدم GFR کلیه 35 نیاز به پیوند RenalSoy یک بیمار از شکست Roela و GFR من 35 است، دکتر به من می گوید به پیوند کلیه، اما نه دوست دارم چون بهت نیاز به پیوند کلیه او؟ وجود دارد جایگزین دیگر و یا گرفتگی نیست؟

در واقع، GFR خود را 35 عنوان بد نیست که سایر بیماران نارسایی کلیوی، از من توصیه نمی شما را به کلیه زاده پیوند کلیه است بهتر از دو نفر از خود، خیلی زود به نظر پیوند کلیه در حال حاضر است. مهم نیست که چه کشوری که شما برای رفتن، پیوند کلیه است انتخاب اول نیست، اما از آن است که از گذشته است.

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه برای جلوگیری از پیوند کلیه است؟

برای درمان بیماری خود، از ترس است که دستگیری التهاب در primero.Eso کلیه دشوار است، بسیاری از داروهای غربی و سنتی می توانید این اثر دستیابی وجود دارد، با این حال، آن است که به اندازه کافی نیست دوباره. اگر عفونت و بیماری است آسان به عود، بنابراین، ما باید گام دوم است، که به حذف کمپلکسهای ایمنی در کلیه ها.

برای حذف کمپلکسهای ایمنی در کلیه، ما استفاده از گیاهان دارویی چینی سنتی در china.Debido از مواد فعال از گیاهان چینی می تواند پیچیده ایمنی، تقسیم و تخلیه در خارج از body.Besides تغییر دهید، شاخ و برگ گیاهان متوسط ​​چینی می تواند رگها گشاد شوند خون، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون به کلیه ها است، بنابراین ماتریس سلولی و علل بیشتر فیبروز کلیوی پیچیده ایمنی در تصویر را می توان تخلیه است.

مهم ترین چیز این است برای تمیز کردن خون و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، این است که چرخاندن گام .برای تمیز کردن خون، همودیالیز متوسط ​​غربی .در طب چینی، حمام درمانی گیاه چینی، حمام پا درمان و طب سوزنی نیز می تواند اثر تصفیه خون دست یابد.

با کمک درمان، که خواهد شد بهبود یافته عملکرد کلیوی و GFR، به طوری که شما می توانید این فرصت را به یک زندگی با کیفیت و بدون پیوند کلیه داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر ما آنلاین یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، ما به شما کمک خواهد کرد که با همه چیز امکان پذیر است.



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

روش های درمانی جایگزین هستند وجود دارد برای درمان مرحله نهایی بیماری کلیه
وجود دارد Tratameitno جایگزین برای درمان بیماری پایان مرحله از RenalLa مرحله پایانی بیماری کلیوی شکست کامل کلیه است، کمتر از 15 درصد از عملکرد کلیه برای پدرش را ترک کرد. از آنجا که کلیه ها به شدت آسیب دیده است، چرا که کلیه خود را به درستی نمی تواند سموم و مایعات اضافی، که می تواند برخی از آسیب های جدی به علائم خود باعث از بین بردن.
او ممکن است در معرض خطر بالا برای امید به زندگی کوتاه به دلیل برخی از علائم و عوارض جدی، مانند فشار خون بالا، تورم در ریه، نارسایی قلبی، و غیره تا او را به دارو برای کنترل این علائم، که می تواند بار کلیه را کاهش دهد و آن را بسیار راحت تر.
دکتر شما ممکن است مصرف دیالیز است که رایج ترین درمان نشان می دهد، و می تواند کمک به تسکین برخی از علائم خود را، مانند فشار خون بالا و تورم. اما این می تواند مشکل شما در ریشه حل نمی کند، و دیالیز طولانی مدت ممکن است برخی از عوارض جانبی به آن، مانند نارسایی قلبی، که می تواند برای او کشنده است.
به منظور ترویج امید به زندگی خود و کمک به یک زندگی بهتر به شما، پیشنهاد میکنیم درمان طب چینی به دلیل داروهای چینی ها عوارض جانبی کمتر در مقایسه با دیالیز یا غربی دارو، و برخی از داروهای چینی می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه، پس از آن شما می توانید وضعیت خود را از ریشه بهبود می بخشد.
ما توصیه می کنیم در نظر گرفتن چهار-A درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، این درمان شامل چهار تیمار، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی، بیماریهای دهان چینی، مخلوط Maikang. هدف از این روش های درمانی برای ترمیم سلول های کلیه از کار افتاده خود و ترویج عملکرد کلیه برای او. هنگامی که عملکرد کلیه شما بهبود یافته است، علائم آن می تواند کنترل شود، به طور عمده، که می تواند طول عمر خود را طولانی کند.
شما گفت که شما می خواهید به دست پدرش، به انجام همه چیز ممکن است به زندگی بهتر برای زندگی است. ما امیدواریم که شما از این فرصت برای کمک به پدرش برای غلبه بر بیماری خود را، ما معتقدیم می توان آن را بهتر و بهتر و جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه. و یا +8615732170898 ترک پیام: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیمارستان و درمان ما، شما می توانید یک دکتر آنلاین مشورت، و یا شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، شما همچنین می توانید دکتر cuesto واتساپ مشورت به طور مستقیم. ما می توانیم شما کمک بیشتری می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار از امید ارومیه دیده است خلاص شدن از شر دیالیز

بیمار ارومیه است تماشا امید به خلاص شدن از dialysis.13 از اکتبر 2015 ارنست KABU AKUAKU برای درمان بیشتر به بیمارستان ما آمد خلاص شدن از شر، در زیر به برخی از جزئیات در مورد او و درمان خود را در اینجا.

نام بیمار: ارنست KABU AKUAKU

سن: 35

جنسیت: مرد

ازدواج

ملیت: غنا

تاریخچه پزشکی:

هشت سال پیش، فشار خون خود را به 140 / 90mmHg، 2+ پروتئین، خون مخفی 1+ افزایش یافت.

2 سال پیش، او گرفتار سردرد ناشی از سرد و سرگیجه و سپس فشار خون خود را به 190/100 میلی متر جیوه، 2+ پروتئین، خون مخفی 2+ افزایش یافت، کراتینین سرم افزایش یافته است به 1980umol / L (22.4mg / dl) و به منظور گسترش زندگی خود، او را به دیالیز است.

3 ماه، خروجی ادرار خود را تا 200 میلی لیتر / روز.

وضعیت بیماری قبل از درمان:

طرفداران در اندام تحتانی وجود دارد، فشار خون 210/120 میلی متر جیوه، هموگلوبین 87 گرم / L، BUN25.2mmol / L، 1433umol کراتینین سرم / L، UA 359umol / L، 6.56 میلی مول پتاسیم / L، 7، 9 مجموع دی اکسید کربن میلی مول / L فسفر 1.43 میلی مول / L

تشخیص به عنوان:

ارومیه، فشار خون بالا کلیه، کم خونی کلیوی

درمان:

یکی از چهار درمان دارویی چینی سنتی و حمام درمانی

وضعیت بیماری پس از درمان:

پس از 35 روز از شروع درمان، به طور کلی آن را خوب می شود. اندام تحتانی متورم ناپدید شد، آنها در فشار خون 160/100 میلی متر جیوه کاهش می دهد. آزمون، BUN 14.3 میلی مول / L، سرم کراتینین 858umol / L، 5.19mmol پتاسیم / L، دی اکسید کربن مجموع 25.5mmol / L، فسفر 1.28 میلی مول / L را نشان می دهد هموگلوبین 112g / L

اگر چه دیالیز خلاص شدن از شر، اما او بسیار با اثر شفا راضی است. و او می داند که زمان که در نظر گرفتن درمان منظم است که از دیالیز به زودی خلاص شدن از شر اصرار دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان خود را و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: +8615732170898 و یا در خط 24 ساعت دکتر ما مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک راه برای متوقف کردن بیماری مزمن کلیه دیالیز مرحله 5 وجود دارد

یک راه برای متوقف کردن دیالیز CKDLa مرحله 5 دیالیز و پیوند کلیه دو درمان شایع در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه مرحله 5، که در معرض خطر ESTAP دارد وجود دارد. برخی از دلایل ایجاد بیماران مبتلا به مرحله 5 CKD خواهید برای پیدا کردن راه دیگری برای متوقف دیالیز. این ایده خوبی است، چرا که دیالیز است تنها درمان برای مقابله با مرحله 5 CKD است. تماس با دکتر آنلاین، شما می توانید کمک کند.

راز دیالیز

برخی از افراد ممکن است تنها می دانم که دیالیز می تواند به بیماران کمک CKD مرحله 5، شما می توانید زباله های مضر و کراتینین بالا کاهش سطح را حذف کنید. آنها ممکن است آسیب دیالیز مطمئن شوید. بیماران دیالیزی به شدت وابسته به بیماری مزمن کلیه است. هنگامی که شروع به انجام دیالیز، از آن دشوار است برای آنها را متوقف کند. و عوارض جانبی دیالیز نمی توان نادیده گرفت، مانند افت فشار خون، تب، خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش و استفراغ است. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران مبتلا به مرحله 5 CKD می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز. آن را مانند یک کابوس برای آنها است.

درمان های جایگزین می تواند بیمار را در مرحله 5 CKD کمک

درمان های پزشکی چینی می تواند امید را به بیماران در مرحله 5 CKD، را به عنوان آنها می تواند کمک آنها را متوقف دیالیز. یکی از درمان های محبوب ترین بیمارستان ما "چهار هفت" درمان است که کاملا طبیعی است. در واقع، این درمان شامل تنها چینی سری درمان های پزشکی است. "چهار" به معنای یک بطری از ترکیب Maikang، یک داروی خوراکی چینی، یک دوز از نرم افزار و شستشو حوضه حمام پا خارجی با طب چینی. "هفت" به معنای هفت برنامه های کاربردی خارجی، که بخار درمانی، دایره درمانی، درمان فشرده سازی گرم، حمام پا، حمام درمانی، انما درمان درمان دلفریب. ما ترکیب این درمان ها هم برای کنترل سلولهای کلیه آسیب دیده، ترویج گردش خون، افزایش سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد کلیه.

"چهار بیشتر Seven" درمان یک راه موثر برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران در مرحله 5 CKD است. شما می توانید آن را امتحان کنید، اگر شما ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، و یا اضافه کردن واتساپ من +8615732170898، شما همچنین می توانید دکتر ما آنلاین و یا مشورت مستقیم ترک پیام، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک راه برای متوقف کردن بیماری مزمن کلیه دیالیز مرحله 5 وجود دارد

یک راه برای متوقف کردن دیالیز CKDLa مرحله 5 دیالیز و پیوند کلیه دو درمان شایع در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه مرحله 5، که در معرض خطر ESTAP دارد وجود دارد. برخی از دلایل ایجاد بیماران مبتلا به مرحله 5 CKD خواهید برای پیدا کردن راه دیگری برای متوقف دیالیز. این ایده خوبی است، چرا که دیالیز است تنها درمان برای مقابله با مرحله 5 CKD است. تماس با دکتر آنلاین، شما می توانید کمک کند.

راز دیالیز

برخی از افراد ممکن است تنها می دانم که دیالیز می تواند به بیماران کمک CKD مرحله 5، شما می توانید زباله های مضر و کراتینین بالا کاهش سطح را حذف کنید. آنها ممکن است آسیب دیالیز مطمئن شوید. بیماران دیالیزی به شدت وابسته به بیماری مزمن کلیه است. هنگامی که شروع به انجام دیالیز، از آن دشوار است برای آنها را متوقف کند. و عوارض جانبی دیالیز نمی توان نادیده گرفت، مانند افت فشار خون، تب، خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش و استفراغ است. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران مبتلا به مرحله 5 CKD می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز. آن را مانند یک کابوس برای آنها است.

درمان های جایگزین می تواند بیمار را در مرحله 5 CKD کمک

درمان های پزشکی چینی می تواند امید را به بیماران در مرحله 5 CKD، را به عنوان آنها می تواند کمک آنها را متوقف دیالیز. یکی از درمان های محبوب ترین بیمارستان ما "چهار هفت" درمان است که کاملا طبیعی است. در واقع، این درمان شامل تنها چینی سری درمان های پزشکی است. "چهار" به معنای یک بطری از ترکیب Maikang، یک داروی خوراکی چینی، یک دوز از نرم افزار و شستشو حوضه حمام پا خارجی با طب چینی. "هفت" به معنای هفت برنامه های کاربردی خارجی، که بخار درمانی، دایره درمانی، درمان فشرده سازی گرم، حمام پا، حمام درمانی، انما درمان درمان دلفریب. ما ترکیب این درمان ها هم برای کنترل سلولهای کلیه آسیب دیده، ترویج گردش خون، افزایش سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد کلیه.

"چهار بیشتر Seven" درمان یک راه موثر برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران در مرحله 5 CKD است. شما می توانید آن را امتحان کنید، اگر شما ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، و یا اضافه کردن واتساپ من +8615732170898، شما همچنین می توانید دکتر ما آنلاین و یا مشورت مستقیم ترک پیام، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان به طور طبیعی در بهبودی FSGS

چگونه به درمان FSGS در NaturalmenteFocal ارجاع سگمنتال گلومرولو (FSGS) با تشکیل بافت اسکار در گلومرولها مشخص، واحد اساسی فیلتراسیون کلیه. پردنیزون و برخی داروهای دیگر سرکوب کننده سیستم ایمنی معمولا استفاده می شود به قرار دادن FSGS در بهبودی. اما آنها عوارض جانبی بسیاری است که در دوزهای بالا و یا طولانی مدت استفاده می شود. چگونه به طور طبیعی به FSGS بهبودی قرار داده است؟

سبک زندگی سالم

شیوه زندگی سالم می تواند کمک به تحکیم اثر درمانی و محافظت از کلیه ها بیشتر آسیب دیده است. این شامل بسیاری از جنبه های زندگی، مانند رژیم غذایی، ورزش، سبک زندگی، احساسات، و غیره پس از خواندن شیوه زندگی توصیه می شود برای جلوگیری از مقاله سندرم نفروتیک، شما باید یک ذهن روشن است.

طب سنتی چینی

شیوه زندگی سالم است به اندازه کافی برای شما را به یک کنترل خوب سندرم سنتی طب چینی nefrótico.La شامل درمان های بسیاری از جمله طب سوزنی، طب گیاهی، فتیلهگذاری، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا دارو، کانگ مای ترکیب ، و غیره در مقایسه با طب غربی، طب سنتی چینی است عوارض جانبی بسیار کمی به دلیل مناسب برای استفاده در بلند مدت است. این درمان ها ممکن گشاد شدن عروق خونی کمک کند و حذف استاز برای افزایش جریان خون به کلیه ها به منظور بهبود ایسکمی و کمبود اکسیژن. آنها همچنین می توانند کمپلکسهای ایمنی سپرده شده و تخلیه شده در خارج از بدن حذف التهاب کلیه را بشکند.

آنها می توانند ماتریکس خارج سلولی کاهش به توقف فیبروز کلیوی. و می تواند کلیه ها آسیب دیده با مواد مغذی ضروری برای سرعت بخشیدن به بهبود ارائه کلیه است. اگر چه بافت کلیه با زخم می توان زنده کرد، اما پس از یک دوره درمان، بخش بافت کلیه کمی آسیب دیده می تواند ظرفیت خود را بهبود می یابند. و پس از آن شما می توانید یک زندگی عادی بدون نیاز به نارسایی کلیه نگران زندگی می کنند.

چگونه به طور طبیعی به FSGS بهبودی قرار داده است؟ شما می توانید شانس در طب چینی است. هر چه زودتر درمان، عملکرد کلیه را می شروع می شود بهبود می یابند. برای کسب اطلاعات بیشتر در درمان FSGS، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، شما همچنین می توانید مشورت با دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp: +8615732170898، همه می تواند با کمک به همه چیز .



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان به درمان مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 54

درمان به درمان مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 54Una فرد با مرحله 3 بیماری کلیه است آسیب کلیه با GFR از متوسط ​​30-59ml / دقیقه است. GFR 54 در مرحله پیشرفته ای از گام 3 disease.The زیر محتوای کلیه معرفی درمان مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 54 است.

اقدامات GFR که چگونه جریان خون را از طریق گلومرول مقدار هر یک از محدوده نرمال minute.The از GFR بین 90-125ml / min.GFR برای اندازه گیری که چگونه به خوبی از عملکرد کلیه ها بسیار حساس است. GFR 54 بسیار پایین تر از سطح استاندارد GFR. بنابراین، آن را با نارسایی شدید کلیوی همراه است.

در مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 54، بیماران بسیاری از ناراحتی و علائم را تجربه مانند فشار خون بالا، کم خونی، ادم، بیماری های استخوان و غیره اوایل مرحله 3 بیماری کلیه یک دوره بسیار مهم برای دنبال درمان است. در غیر این صورت، عملکرد کلیوی باقی خواهد ماند اختلال و آسیب کلیوی غیر قابل برگشت می شود.

هدف از درمان از مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 54 شامل کنترل از علل آسیب کلیه، توقف کاهش کارکرد کلیه بیشتر، و بازگرداندن صدمه به کلیه ها تشکیل شده است.

برای رسیدن به اهداف درمان قبلی، بیش از یک نوع روش درمانی می روند درمان کامل باشد. داروهای تصفیه خون و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 54 توصیه می شود.

تصفیه خون می تواند خون را پاک و حذف شده توسط زباله در اندازه های مختلف، شما می توانید یک محیط داخلی مطلوب به عقب صدمه به کلیه ایجاد کنید.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند خود شفا و بافت کلیه خود بازسازی معلول را تحریک کند. هنگامی که ساختار اختلال کلیوی را می توان تعمیر، عملکرد کلیه افزایش خواهد شد. بنابراین، مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 54 معکوس شده است.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و دیگر tratameitnos جایگزین پیوند دیالیز و کلیوی هستند، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام به طور مستقیم، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت : +8615732170898، سعی کنید برای کمک به همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من یک پیوند کلیه اگر من ESRD

من یک پیوند کلیه اگر من کلیه بیماری کلیه Terminal¿Debo را اگر من ESRD؟ این باید یک سوال مشترک است که بیماران با بیماری کلیوی که در مرحله نهایی رشد است. همانطور که همه ما می دانیم، دکتر اغلب بیماران مبتلا به ESRD که پیوند تنها دو گزینه، دیالیز و کلیه بگویید. آیا این درست است؟ در مقاله زیر، ما درک بیشتری به دست آورید.

آیا باید کلیه اگر من ESRD؟

در جواب باید در شرایط بسیار از بیماران بستگی دارد. اگر هر دو کلیه با عملکرد پایین کلیه در 10٪ شکست خورده، و اندازه کلیه ها کمتر از 6 سانتی متر بدون تولید ادرار می شوند، بیماران با مرحله نهایی نیاز به آماده سازی کلیه است. با این حال، آن است که بسیار سخت تر برای به دست آوردن یک اهدا کننده مناسب، و بسیاری از بیماران مبتلا به مرحله پایان هنوز هم برای یک کلیه در انتظار است. در واقع، بیماران مبتلا به ESRD می توانید درمان های جایگزین را برای کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه است.

چه باید درمان جایگزین برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی end-stage شود؟

در بیمارستان ما، Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه، ما با استفاده از طب سنتی چینی (TCM) برای اصلاح این وضعیت، و هدف ما این است که به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، که می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه برای مرحله نهایی بیماری کلیوی.

درمان ما ارائه چهار نفر از درمان، درمان و شامل چهار عمده، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، مخلوط Maikang. بسته به وضعیت بیماران مبتلا به بیماری را با مرحله نهایی بیماری کلیوی، داروهای مختلف در این درمان ها، و ایجاد یک درمان سیستمیک برای آنها.

این درمان ممکن است کمک به گشاد شدن عروق خونی، بهبود گردش خون، از بین بردن سموم و مواد زائد از، افزایش حجم خون در کلیه ها و آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها، به طوری که آنها می تواند سلول های تعمیر کلیه معلول کمک و بهبود عملکرد کلیه است.

هنگامی که عملکرد کلیه شما بهبود یافته است، کلیه ممکن است به خوبی کار می کنند و برخی از علائم را می توان کنترل، چرا که آنها می تواند به جلوگیری دیالیز و پیوند کلیه برای شما کمک کند. برای اطلاعات بیشتر در روش های درمانی چینی برای بیماری کلیوی end-stage و یا علاقه مند در طب سنتی چینی، شما می توانید یک پیام را ترک و یا شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، شما همچنین می توانید دکتر ما مشورت آنلاین یا WhatsApp: +8615732170898، ما به کمک بیشتری می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید سطح 3 با بیماری کلیوی فشار خون بالا کراتینین توان درمان

شما می توانید درجه 3 کراتینین کلیه بیماری فشار خون بالا شود CuradoLa بیماری کلیوی فشار خون بالا فشار خون بالا یا نفروپاتی همه یک نوع بیماری کلیوی ناشی از بیماری فشار خون بالا controlada.Esta بد بلند مدت است یک بیماری پیشرونده، می تواند بدون تبدیل نارسایی کلیه در نهایت درمان موثر است.

چه سطح 3 creatiina در بیماری های کلیوی hipertenciva؟

کراتی نین یک نوع زائد در خون تولید شده توسط سوخت و ساز بدن عضلانی است و به طور عمده توسط کلیه riñones.Cuando باید بیش از 50 درصد عملکرد کلیه، که می تواند کراتینین به طور معمول کمک .با این حال دفع می شود، یک بار کراتینین افزایش می دهد، به این معنی که کلیه ها آسیب دیده اند به طور جدی. در سطح کراتینین 3 بالاتر از سطح طبیعی 0.5-1.3 میلی گرم / دسی لیتر است، بیماران مبتلا به بیماری فشار خون بالا کلیه به طوری که باید باشد یک درمان موثر برای آن را کاهش می دهد.

آیا سطح کراتینین 3 بیماری فشار خون بالا Roela توان درمان می شود؟

در واقع، آن را باید در بیماران وضعیت خود احترام باید .اگر سطح کراتینین 3 را می توان درمان بستگی به gromèrulos آن در کلیه .There شاید 3 نوع از گلومرول در کلیه ها، گلومرول سالم، گلومرول آسیب دیده بستگی دارد و گلومرول مرده است. اگر گلومرول گلومرول تنها سالم و آسیب دیده، شما می توانید درمان برای درمان بیماری خود را. با این حال، اگر بخش هایی از گلومرول کشته شده اند، ما می توانیم تنها کمک به جلوگیری از پیشرفت آسیب بیشتر است.

من توصیه می گرفتن میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، این پایگاه در خارج از درمان و پایه از گیاهان است که توابع از گسترش عروق sangríeos، بهبود گردش خون، از بین بردن سموم و مواد زائد و prificación است خون، نتیجه آن می تواند افزایش حجم خون به کلیه ها کمک به مواد مغذی و اکسیژن بیشتر، می تواند کمک به ترمیم گلومرول گلومرول آسیب دیده خود و تقویت سلامت. از طریق یک درمان سیستمیک، که می تواند کمک توقف پیشرفت فشار خون بالا و عملکرد کلیه را بهبود خواهد شد که می تواند به کاهش سطح کراتینین بالا 3 از ریشه کمک کند.

اگر شما هنوز هم سوال پس از خواندن دارند و علاقه مند به میکرو چینی پزشکی هستند osmtoterapia می توانید با ما به روش های زیر تماس بگیرید:

- پست الکترونیک: enfermedad-renal@hotmail.com

- واتساپ: +8615732170898

- ترک یک پیام زیر

- مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم برای کمک رایگان



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بیماران کمک کند با بیماری مزمن کلیه به یک زندگی طولانی

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به بیماران کمک به بیماری مزمن کلیه برای زندگی Osmotherapy پزشکی زندگی LargaMicro چینی کمک می کند تا بیماران مبتلا به CKD به زندگی مردم سالم و بیشتر می خواهید به یک زندگی طولانی و سالم برای انواع رژیم های بهداشتی. افراد مبتلا به همچنین می خواهم به زندگی طولانی تر. اما ممکن است برای آنها دشوار است. آنها برای پیدا کردن یک درمان مناسب و یا دارو برای درمان بیماری خود را به خوبی. سپس آنها را به یک زندگی سالم و طولانی تر زندگی می کنند. همانطور که برای بیماری مزمن کلیوی (CKD)، درمان رمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy آن کمک می کند آنها زندگی می کنند و سالم تر.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

شما می توانید برای اولین بار به شنیدن پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. در این روش درمانی تنها در ما کلیه بیمارستان Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه در چین در دسترس است. شما می توانید در بیمارستان های دیگر را پیدا کند. علاوه بر این، پزشکان و کارشناسان در بیمارستان دیگر نیز پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مطمئن شوید. این یک نوآوری از بیمارستان ما است. Osmtoerapia میکرو چینی پزشکی در طب سنتی چینی (TCM) است، اما همچنین متفاوت از طب سنتی چینی. این است که به خارج استفاده می شود. دارو دو کیسه پر از داروهای چینی فوق العاده ریز میکرونیزه در منطقه کلیه بیمار قرار داده است. با کمک نافذ و دستگاه های اسمز موثر، داروهای موثر در آسیب های کلیوی شده توسط برنامه های کاربردی خارجی اشباع شده است.

چگونه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy کمک شما زندگی می کنند و سالم تر با بیماری کلیوی؟

مکانیسم میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند بافت کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه است. در حالی که این هدف این است که به دست آورد، دچار علائم مانند بی اشتهایی، بی خوابی، تهوع و تورم می توان آنها را از ریشه برطرف شده است. به نظر از این، کیفیت زندگی تا حد زیادی بهبود یافته است. علاوه بر این، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک می کند تا با بیماری کلیوی دیگر زندگی می کنند از طریق جلوگیری از زوال در عملکرد کلیه، فعال ظرفیت خود شفا از سلول های عملکردی کلیه، بهبود اختلالات سوخت و ساز و فراهم نمودن محیطی هوازی برای تعمیر سلول های عملکردی کلیه زخمی شدند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بازدید saner enfermedad-renal@hotmail.com، اگر شما مشکل دیگری enlabiador بیماری، شما می توانید دکتر ما آنلاین یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، همه می تواند با کمک به همه چیز امکان پذیر است.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان فشار خون بالا کلیه و کراتینین 288

چگونه به درمان فشار خون بالا و نارسایی کلیه با کراتینین 288Hoy ما یک مورد بیماری های کلیوی معرفی، بیمار دچار نارسایی کلیوی فشار خون بالا و با کراتینین 288، از آن است که اثرات درمانی برای درمان از طب سنتی چینی .Follow به عنوان خوانده شده به دست آورد زیر برای کسب اطلاعات بیشتر.

نام: حنیف

مرد

سن: 66

کشور: مصر

تشخیص: فشار خون بالا و نارسایی کلیه، چربی خون.

دلیل آمدن به چین:

حنیف 15 سال پیش با سطح فشار خون بالا 3 تشخیص داده شد. دکتر محلی داروهای ضد فشار خون تجویز می شوند برای از بین بردن علائمی همچون سردرد و تاری دید.

حدود 5 ماه پیش، آنها بیماری مانند سردرد و افزایش تولید ادرار در شب. تست در بیمارستان محلی، با بیماری کلیوی فشار خون بالا و نارسایی کلیه با 2+ پروتئین در ادرار و کراتینین 3.3 میلی گرم / دسی تشخیص داده شد. دکتر به برخی داروهای تجویز شده و پیشنهاد برای دیالیز یا پیوند صبر کنید.

حنیف پیشنهاد دکتر خود را رد کرد و در چین در 31 ماه مه سال 2013 برای درمان طب چینی به منظور جلوگیری از دیالیز یا پیوند رسید.

درمان در چین: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، فتیلهگذاری، طب گیاهی خوراکی، و غیره

شرایط قبل و بعد از درمان:

با کمک پزشکی جامع چینی، حنیف پیشرفت های بزرگ تنها در یک ماه. علائم این بیماری شامل تورم پاها ناپدید می شوند. در اینجا یک مقایسه قبل و بعد از درمان است.

مقایسه قبل و بعد از درمان:

پیش از سال 150 / 90mmHg 288umol / L به 16.7 میلی مول / L 376umol / L 108g / L

پس از 120 / 80mmHg 237umol / L 11.6 میلی مول / L 346umol / L 119g / L

اگر شما علاقه مند در درمان جایگزین ما، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام به طور مستقیم Ambienta nuecero دکتر می تواند آنلاین مشورت یا WhatsApp: +8615732170898، همه می تواند با کمک به همه چیز .



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان فشار خون بالا کلیه و کراتینین 288

چگونه به درمان فشار خون بالا و نارسایی کلیه با کراتینین 288Hoy ما یک مورد بیماری های کلیوی معرفی، بیمار دچار نارسایی کلیوی فشار خون بالا و با کراتینین 288، از آن است که اثرات درمانی برای درمان از طب سنتی چینی .Follow به عنوان خوانده شده به دست آورد زیر برای کسب اطلاعات بیشتر.

نام: حنیف

مرد

سن: 66

کشور: مصر

تشخیص: فشار خون بالا و نارسایی کلیه، چربی خون.

دلیل آمدن به چین:

حنیف 15 سال پیش با سطح فشار خون بالا 3 تشخیص داده شد. دکتر محلی داروهای ضد فشار خون تجویز می شوند برای از بین بردن علائمی همچون سردرد و تاری دید.

حدود 5 ماه پیش، آنها بیماری مانند سردرد و افزایش تولید ادرار در شب. تست در بیمارستان محلی، با بیماری کلیوی فشار خون بالا و نارسایی کلیه با 2+ پروتئین در ادرار و کراتینین 3.3 میلی گرم / دسی تشخیص داده شد. دکتر به برخی داروهای تجویز شده و پیشنهاد برای دیالیز یا پیوند صبر کنید.

حنیف پیشنهاد دکتر خود را رد کرد و در چین در 31 ماه مه سال 2013 برای درمان طب چینی به منظور جلوگیری از دیالیز یا پیوند رسید.

درمان در چین: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، فتیلهگذاری، طب گیاهی خوراکی، و غیره

شرایط قبل و بعد از درمان:

با کمک پزشکی جامع چینی، حنیف پیشرفت های بزرگ تنها در یک ماه. علائم این بیماری شامل تورم پاها ناپدید می شوند. در اینجا یک مقایسه قبل و بعد از درمان است.

مقایسه قبل و بعد از درمان:

پیش از سال 150 / 90mmHg 288umol / L به 16.7 میلی مول / L 376umol / L 108g / L

پس از 120 / 80mmHg 237umol / L 11.6 میلی مول / L 346umol / L 119g / L

اگر شما علاقه مند در درمان جایگزین ما، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام به طور مستقیم Ambienta nuecero دکتر می تواند آنلاین مشورت یا WhatsApp: +8615732170898، همه می تواند با کمک به همه چیز .



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیشتر درباره میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بدانید به درمان نفروپاتی IgA

بیشتر درباره میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بدانید به درمان نفروپاتی IgA "من می خواهم در مورد Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در بیمارستان مطمئن شوید. پسر من 11 ساله است، و نفروپاتی IgA. آزمایشگاه های اخیر او نشان می دهد که او هنوز هم ریختن برخی از پروتئین و دکتر اینجا می خواهد او را در دارو برای فشار خون بالا را کنترل پروتئین (که دارای فشار خون بالا). GFR واقعی خود را 104، آن را خوب است، سطح کراتینین نیز OK، به جز التهاب و پروتئین نشت. لطفا به من کمک به من اطلاعات بیشتر در مورد درمان خود را، آن را می توانید پسر من برای بازیابی کمک کند؟ "

این یک ایمیل دریافت شده از صندوق پست الکترونیکی ما است، sjzhospitalrenal@hotmail.com در دکتر بعدی، دکتر ما خواهد توضیح بیشتر و پیشنهادات خود را برای بیمار فراهم کند.

پروتئینوری، هماچوری، عفونت، فشار خون بالا و سایر علایم در نفروپاتی IgA شایع تر است. فرم توضیحات خود را در مورد فرزند خود را، شما فقط پروتئین در ادرار در حال حاضر، و سطح کراتینین نرمال، بسیاری بدون عارضه است. بنابراین مورد او هنوز هم با درمان قابل علاج موثر است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند در مورد پسرش موثر است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه جدید از طب گیاهی چینی در چین است، و تنها درمان در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است. درمان مورد استفاده برای تعمیر مجروح سلول های ذاتی کلیه به روش طب چینی اعمال کلیه خارجی.

فن آوری هسته ای پزشکی میکرو چینی Osmotherapy این است که گیاهان موثر از بیماری های کلیوی فوق العاده ریز خرد شود. پس از آن، با کمک دستگاه های اسمز مایع نافذ و موثر، داروهای موثر می تواند در ضایعات کلیوی توسط برنامه های کاربردی خارجی آغشته، بنابراین می تواند هدف از درمان بیماری های کلیوی دست یابد.

از طریق یک درمان سیستمیک، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به تنظیم سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از التهاب بیشتر و یا عفونت، و همچنین می تواند بافت کلیه آسیب دیده خود را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه، زیرا می تواند کمک به جلوگیری از نشت پروتئین ادرار را از ریشه. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان شخصی است، هر فرمول گیاهی است که برای یک بیمار است.

اگر شما علاقه مند در میکرو چینی Osmotherapy پزشکی هستند و یا می خواهید کودک خود را برای دریافت درمان ما، آن را به چین برای پردازش بیشتر، ما بهترین های ما برای اصلاح این نفروپاتی IgA انجام آن لازم است. هر گونه سوال دیگر؟ شما می توانید زیر یک پیغام بگذارید و یا یک دکتر مشورت آنلاین و یا WhatsApp: 8615732170898. ما شما را کمک بیشتر به من بدهید.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان کراتینین بالا کلیه 12-13

چگونه به درمان کراتینین بالا شکست 12-13 مادر RenalMi به تازگی مبتلا به نارسایی کلیه تشخیص داده شد و دکتر گفت سطح کراتینین او کاهش یافت و به 12-13، این طبیعی است؟ چگونه برای درمان سطح کراتینین بالا 12-13 در نارسایی کلیوی؟ ؟

از توضیحات خود را، من مقداری اطلاعات عمومی درباره مادر خود را می دانم. شما گفتید نارسایی کلیه و سطح کراتینین 12-13 است، که بسیار بالاتر از سطح طبیعی 0.5-1.2 mg / dl بود. به منظور ارائه پیشنهادات حرفه ای تر، من نیاز به دانستن بیشتر در مورد مادر خود را. در اینجا سوال من:

او دارای فشار خون بالا، دیابت یا عفونت؟ از آنجا که نارسایی کلیوی می تواند تواند توسط عوامل بسیاری ایجاد می شود، چرا که ما نیاز به پیدا کردن علت اصلی نارسایی کلیه، مادر او، و سپس یک درمان خاص داشته باشد.

آیا مادر شما هر گونه درمان در حال حاضر؟ همانطور که می دانیم، سطح کراتینین اغلب به معنای آسیب های جدی به کلیه بیماران و بیماران باید یک درمان موثر برای کاهش سطح کراتینین بالا

به طور کلی، زمانی که سطح کراتینین بیشتر از 5 میلی گرم / دسی لیتر است، بیماران ممکن است دیالیز، که می تواند کمک به از بین بردن نیاز به کراتینین، و این می تواند به کاهش سطح بالای کراتینین کمک کند.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید مادر خود را توصیه به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، که می تواند کمک به بهبود گردش خون و ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. این همه برای وضعیت بیماری مادرش، که می تواند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت نارسایی کلیه مفید خواهد بود ..

اگر شما هنوز هم هر گونه سوال، شما می توانید دکتر آنلاین بپرسید، و یا شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com به طور مستقیم ارسال و یا ترک پیام، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیشتر درباره میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بدانید به درمان نفروپاتی IgA

بیشتر درباره میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بدانید به درمان نفروپاتی IgA "من می خواهم در مورد Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در بیمارستان مطمئن شوید. پسر من 11 ساله است، و نفروپاتی IgA. آزمایشگاه های اخیر او نشان می دهد که او هنوز هم ریختن برخی از پروتئین و دکتر اینجا می خواهد او را در دارو برای فشار خون بالا را کنترل پروتئین (که دارای فشار خون بالا). GFR واقعی خود را 104، آن را خوب است، سطح کراتینین نیز OK، به جز التهاب و پروتئین نشت. لطفا به من کمک به من اطلاعات بیشتر در مورد درمان خود را، آن را می توانید پسر من برای بازیابی کمک کند؟ "

این یک ایمیل دریافت شده از صندوق پست الکترونیکی ما است، sjzhospitalrenal@hotmail.com در دکتر بعدی، دکتر ما خواهد توضیح بیشتر و پیشنهادات خود را برای بیمار فراهم کند.

پروتئینوری، هماچوری، عفونت، فشار خون بالا و سایر علایم در نفروپاتی IgA شایع تر است. فرم توضیحات خود را در مورد فرزند خود را، شما فقط پروتئین در ادرار در حال حاضر، و سطح کراتینین نرمال، بسیاری بدون عارضه است. بنابراین مورد او هنوز هم با درمان قابل علاج موثر است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند در مورد پسرش موثر است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه جدید از طب گیاهی چینی در چین است، و تنها درمان در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است. درمان مورد استفاده برای تعمیر مجروح سلول های ذاتی کلیه به روش طب چینی اعمال کلیه خارجی.

فن آوری هسته ای پزشکی میکرو چینی Osmotherapy این است که گیاهان موثر از بیماری های کلیوی فوق العاده ریز خرد شود. پس از آن، با کمک دستگاه های اسمز مایع نافذ و موثر، داروهای موثر می تواند در ضایعات کلیوی توسط برنامه های کاربردی خارجی آغشته، بنابراین می تواند هدف از درمان بیماری های کلیوی دست یابد.

از طریق یک درمان سیستمیک، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به تنظیم سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از التهاب بیشتر و یا عفونت، و همچنین می تواند بافت کلیه آسیب دیده خود را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه، زیرا می تواند کمک به جلوگیری از نشت پروتئین ادرار را از ریشه. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان شخصی است، هر فرمول گیاهی است که برای یک بیمار است.

اگر شما علاقه مند در میکرو چینی Osmotherapy پزشکی هستند و یا می خواهید کودک خود را برای دریافت درمان ما، آن را به چین برای پردازش بیشتر، ما بهترین های ما برای اصلاح این نفروپاتی IgA انجام آن لازم است. هر گونه سوال دیگر؟ شما می توانید زیر یک پیغام بگذارید و یا یک دکتر مشورت آنلاین و یا WhatsApp: 8615732170898. ما شما را کمک بیشتر به من بدهید.



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید بیماری با کراتینین 3.6 معکوس کلیه

شما می توانید بیماری کلیوی با کراتینین 3.6 InvertirseDesde سطح کراتینین، ما می دانیم که بیماری وارد مرحله 3 بیماری کلیه، در این مرحله بیمار از بسیاری از نشانه ها و عوارض مانند ادرار و ادرار رنج می برند protenía خون، چرا که آنها مایل به خارج از این بیماری بروید.

می توانید کراتینین بیماری های کلیوی 3.6 سرمایه گذاری؟

HECO، مرحله 3 بیماری کلیوی مرحله حیاتی است، کلیه نیز تا حدی آسیب دیده است، اما هنوز هم باقی می ماند بعضی کلیه ممکن است به طور معمول. بنابراین با درمان به موقع کار، آن را می توانید .با این حال، اگر معکوس شما نمی اخته می شود برای دریافت درمان به موقع، سرمایه گذاری entoncess نرخ به تدریج کاهش خواهد یافت.

کراتینین بالا، که به معنی سموم در بدن، همچنین منعکس کننده بسیاری از refranas شده عبور می کند dañados.Confrome زمان، در صورتی که بیمار می تواند بیماری خود را کنترل نمی موثر، آن را بدتر خواهد می شود، چه تر است، آن را تحت تاثیر قرار خواهد بافت یا اندام از طریق گردش خون است.

چه درمان می تواند کمک بیماران با بیماری کلیوی برای درمان بیماری خود را؟

درمان سنتی گیاه چینی و inmutoterapia برای گسترش عروق sangríneos مفید هستند و بهبود گردش خون و از بین بردن سموم سپرده در منطقه کلیه ساخت و به منظور درمان بیماری های کلیوی. علاوه بر این، پزشکی شاخ و برگ گیاهان سنتی چینی می تواند بیمار را کمک به جلوگیری از عملکرد کلیه آسیب بیشتر QL به طور موثر مدیریت عوارض .While می توانید اسکلروز بیشتر از عروق در سراسر بدن جلوگیری از، و جلوگیری از تصادف قلبی است.

از موارد فوق، ما می دانیم که اگر بیمار از بیماری کلیه با کراتینین 3.6، شما ممکن است درمان سیستماتیک و علمی در زمان دریافت، شما ممکن است این فرصت را به معکوس بیماری خود اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان یا می خواهید به کنترل این بیماری دارند کلیه، بنابراین شما می توانید ایمیل و یا پیام ارسال enfermedad-renal@hotmail.com زیر ترک و یا مشورت با دکتر آنلاین ما همچنین می توانید cuesto در WhatsApp مشورت: + 86152732170898، هر کس می تواند به yudarle با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار مبتلا به نارسایی کلیه GFR 20 می توانید دیالیز جلوگیری از

بیمار مبتلا به نارسایی کلیه GFR 20 ماه مه دفع دیالیز DiálisisLa یکی از درمان های رایج ترین بیماری کلیوی است، اما بسیاری از بیماران را به دیالیز به دلیل آن بدان معنی است عوارض جانبی، چرا که آنها به دنبال برخی از درمان های جایگزین برای جلوگیری از دیالیز .

آیا paicene از نارسایی کلیه با GFR 20 می توانید دیالیز جلوگیری از؟

در واقع، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه GFR 20، بیماری او است در مرحله حساس، بیشتر از دکتر توصیه مصرف دیالیز، به دلیل آن ممکن است به خوبی افزایش عمر آن به برخی punto.Una حالی که مصرف این شورا باید در دیالیز برای بقیه عمر .با این حال تکیه می کنند، اگر آنها می توانند این فرصت گرانبها را به دارایی برای بازگرداندن عملکرد کلیه بیش از درمان زمان می برد، می تواند این فرصت را به دور پذیری به دیالیز، به علاوه خود را بقیه زندگی با کیفیت بالا است.

چه درمان می تواند کمک بیماران مبتلا به نارسایی کلیه GFR برای جلوگیری از دیالیز؟

درمان طب چینی می تواند سیستمیک کمک به بیماران در دستیابی به هدف کاهش کراتینین، بازسازی عملکرد کلیوی، بهبود کیفیت زندگی و طولانی کردن عمر.

در اینجا من پیشنهاد می کنم بالا هفت درمان برای شما، آن یک سری از درمان بر اساس طب سنتی چینی است. هفت درمان های مختلف شامل آن، و هر یک دارای ویژگی های خاص خود در درمان بیماری کلیه. همکاری با یکدیگر، آنها می توانند بیماری های کلیوی تحت کنترل است. اگر بیماران می توانند را قبل از آنها می توانند از این فرصت برای بهبود عملکرد کلیه را تا حد زیادی حداقل، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز زندگی می کنند.

اگر شما علاقه مند در بالا هفت درمان و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 و یا آنلاین دکتر ما مشورت، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام .



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی چینی می تواند به بیماران به زندگی یک زندگی عادی کمک FSGS
پزشکی Tradiconal چینی می تواند بیماران را به یک زندگی NormalLifeAwat FSGS کمک به یک شش ساله در عراق متولد شده است. در تاریخ 3 اوت 2015 به بیمارستان ما برای اولین بار پذیرفته شد. او یک بیمار FSGS از ادم و پروتئین ادرار در همان زمان متحمل شده است. آزمون نشان می دهد که تعداد سلول های خون خود را است 5.59 × 1012 / L، تجزیه و تحلیل ادرار / L. هموگلوبین 156g نشان داد که پروتئین ادرار 2+ + blood2 پنهان است.
در بیمارستان محلی خود را به دکتر خود توصیه گرفتن پیوند کلیه، اما به دلیل وضعیت خود را به عنوان بیماری بد، او نمی تواند در حال حاضر. شاید من می تواند چند سال بعد را، اما در طول این زمان به رنج می برند بسیاری از علائم. به منظور او یک زندگی بهتر را، پدر و مادر خود تصمیم گرفت به او را به چین سعی کنید برخی از داروهای چینی.
در بیمارستان ما، دکتر یک برنامه درمانی شخصی با توجه به شرایط خود را از این بیماری ساخته شده است. طرح درمان شامل میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام درمانی، طب چینی و Maikang ترکیب دهان و دندان. پس از 27 روز از شروع درمان، کمی پروتئین ادرار 24 ساعت به 0.35 گرم / 24H کاهش می یابد، نشانه های دیگر نیز خوب می شود.
پس از ترخیص از بیمارستان ما، دکتر ما تجویز سه ماه Maikang ترکیب به تحکیم اثر درمانی.
به خانه دو ماه یا بیشتر، پدر و مادر خود او به ارمغان آورد را به دفع کردن، نشان دادن پروتئین در ادرار به طور کامل منفی می شود. و از آن پس، بیماری خود را دوباره تکرار نمی شود.
ما بسیار خوشحال به شنیدن این خبر خوب است، و ما امیدواریم که ما می تواند به بیماران بیشتر شبیه او را به یک زندگی عادی دوباره کمک کند. اگر شما یک FSGS بیمار هستند و شما نیز می خواهید به یک زندگی با کیفیت، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 و یا در خط دکتر ما مشورت یا به طور مستقیم ترک پیام، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

همودیالیز: چه مدت می تواند سالم

همودیالیز: چه مدت می تواند دیالیز SaludableHe گرفته 13 سال، اما یاد گرفتم که میزان زنده ماندن تقریبا 15 سال است و پس از آن شروع به تحت تاثیر قرار قلب خود را. آیا کسی می داند چه مدت زنده ماندن بیمار همودیالیز دیگر است در دیالیز به روز شده است.

نرخ مرگ و میر حدود 15٪ دیالیز در بیماران تحت دیالیز صفاقی است، پس از 4 سال، و در حدود 25٪ همودیالیز حدود 4 سال است. این به این معنی است که پس از 4 سال، 85٪ از بیماران دیالیز صفاقی زنده هستند و 75 درصد از بیماران همودیالیزی هنوز زنده هستند. انگشتان ما شنیده ام که حدود 50 درصد از بیماران هنوز پس از هفت سال زنده هستند. با این حال، این همه بستگی به شرایط شما و دیگر بیماری هایی مانند دیابت اصلی. دیابت نشانه خوبی است. دیابت باعث می شود مقدار زیادی از آسیب به کلیه ها. و این احتمالا به دلیل کلیه تعطیل.

دیالیز کامل نیست. به مراتب بهتر به عملکرد کلیه است. آن را به شدت تحت چنین شرایطی، یک کار درمان جایگزین برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه توصیه می شود.

در این روش درمانی طب جایگزین میکرو چینی Osmotherapy است می توانید بافت کلیه آسیب دیده بازیابی و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، کلیه انجام عملکرد خود را به تخلیه مایع بیش از حد و ضایعات از بدن، و تعادل الکترولیتی و تنظیم فشار خون، و غیره علائم آن مانند فشار خون بالا، سطح کراتینین بالا، درد پشت، تهوع و استفراغ همه از ریشه، رها شوند.

چگونه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بهبود عملکرد کلیه.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است در طب سنتی چینی (TCM) است که خارج استفاده می شود است. ماندن در رختخواب به این درمان. در طول درمان، شما همچنین می توانید خواندن روزنامه، تماشای تلویزیون و گشت و گذار در اینترنت می باشد. آن بسیار راحت است و مانند یک ماساژ است. دستگاه اسمز استفاده می شود و کمک می کند تا مواد تشکیل دهنده فعال داروهای چینی آمده آسیب مستقیم کلیوی. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy انجام چهار توابع بزرگ، از جمله ضد التهاب، ضد انعقاد، ماتریکس خارج سلولی و اتساع عروق خونی. با این توابع، سلول ها و بافت های آسیب دیده کلیه می تواند تا حدی ترمیم و پس از آن نیز بهبود عملکرد کلیوی. علاوه بر این، ممکن است به کاهش زمان دیالیز و یا حتی دیالیز اجتناب کنند.

شما می توانید یک زندگی با کیفیت بالا دیگر بدون بهبود عملکرد کلیه زندگی می کنند. دیالیز یک راه است، اما تنها راه برای بیماری های کلیوی است. بسیاری از درمان های جایگزین وجود دارد و شما باید با توجه به آنها پرداخت، اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، شما می توانید ایمیل ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com یا به طور مستقیم ترک پیام، شما همچنین می توانید از دکتر ما آنلاین مشورت یا WhatsApp: + 8615732170898 همه می توانید به yudarle با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه گیاهان چینی می تواند به نفروپاتی IgA درمان

چه چینی گیاهان دارویی می توانید به نفروپاتی IgAUn بیمار بیماری کلیوی را درمان کرده است مبتلا به نفروپاتی IgA تشخیص داده شده است و می خواست بداند چه گیاهان درمان نفروپاتی IgA چینی. در این مقاله، ما درمان بر اساس گیاهان چینی برای نفروپاتی IgA توصیه می شود. هر گونه سوال، لطفا با دکتر خود را بر روی خط مشورت و یا یک پیام به enfermedad-renal@hotmail.com را ترک کنند.

IgA نفروپاتی یک بیماری خود ایمنی است که هنگامی رخ میدهد که ذخایر IgA در منطقه mesangial گلومرولی است. با پیشرفت وضعیت بیماری، سلول های قرمز sangreo گاهی اوقات پروتئین از کلیه به داخل ادرار نشت. به نظر از این، داروهای چینی استفاده می شود برای تنظیم سیستم ایمنی بدن، برخی ممکن است عملکرد کلیه را بهبود و ممکن است برخی از علائم را کاهش دهد.

بر خلاف طب غربی، TCM توجه بیشتری به کل سیستم. بهبود وضعیت فیزیکی، جلوگیری از بروز عوامل احتمالا القا ممکن است متوقف پروتئینوری و هماچوری اتفاق می افتد. داروهای چینی عوارض جانبی کمتر و سیستمیک ترویج تناسب اندام و بهبود ایمنی است.

اول، ما به برخی از گیاهان فرد چینی است که برای نفروپاتی IgA می باشد.

رعد و برق خدا تاک

رعد و برق خدا انگور می تواند پاسخ ایمنی با واسطه القای آپوپتوز سلول های T، کنترل چرخه سلولی و مهار IL2 را متوقف کند. این عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی طبیعی است. از طریق مهار فعالیت مجتمع های ایمنی، تندر خدا انگور می توانید از آسیب بیشتر کلیه را متوقف کند.

ریواس چینی

ریواس چینی می توانید کراتینین سرم بالا و سطح BUN را کاهش داده و بهبود متابولیسم چربی. به غیر از ریواس چینی همچنین می توانید سطح بالایی از فیلتراسیون گلومرولی کاهش و از بین بردن اسکلروز گلومرولی به منظور بهبود عملکرد کلیه در بیماران است.

در مرحله دوم، گیاهان سیستماتیک چینی می تواند ریشه نفروپاتی IgA را درمان کنند.

سلول های بنیادی درمان منظم گیاهی چینی برای نفروپاتی IgA است. در این روش درمانی از درمان بیماری کلیه از طریق یک راه برای افزایش سیستم ایمنی بدن و کمک به مبارزه سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری های کلیوی آغاز شده است. سلول های بنیادی دارای شش مرحله از جمله تشخیص ایمونولوژیک، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی. با کمک سلول های بنیادی، اختلال سیستم ایمنی بدن می تواند تنظیم و ایمنی همچنین می توانید بهبود یافته است. مجتمع های ایمنی می تواند در خارج از بدن تخلیه به طوری که آسیب بیشتر کلیه می تواند متوقف شود.

اگر شما علاقه مند در سلول های بنیادی هستند و می خواهند به دانستن اطلاعات بیشتر، شما می توانید یک پیام را ترک یا به طور مستقیم دکتر آنلاین ما مشورت، شما همچنین می توانید مشورت ما گهواره در WhatsApp: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی چینی کمک می کند تا یک دختر از موریس یافتن امید به زندگی

طب سنتی چینی کمک می کند تا یک دختر از موریس یافتن امید به زندگی "من دوباره زنده هستم،" با صدای بلند Takun با یک لبخند بزرگ بر روی صورت خود گفت. او یک دختر دوست داشتنی از موریس، در سن و سال او او باید با خوشحالی در مدرسه زندگی می کنند. اما با توجه به علائم شدید ناشی از نارسایی کلیه، او را به در بیمارستان و یا در خانه بمانند. او برای چندین سال زندگی و واقعا خیلی ناراحت.

"اما در حال حاضر، زندگی را ساده تر است، می بینید،" Takun با چشمان بزرگ او گفت نگاه به من، "آن را نمی خواهد طولانی قبل از من به مدرسه بازگشت. مادرم به من گفت که من نیاز به دیالیز را نه بیشتر . "" اوه، که بزرگ خواهد بود، "من گفت: آرام. "اما در جایی که مادر شما است؟ من هنوز هم دیده می شود نه از من به اینجا رسیدیم." "نه؟ در اینجا، ما می بینیم که او مادر من است و نگاه وجود دارد، او مادر من است." او به پرستاران نزدیک اشاره کرد ما. "آنها پرستاران هستند، نه مادر خود را، من که مادر خود را؟" "آنها مادر من، مادر هستند. آنها فرصت دیگری زندگی می کنند تا به من بدهد مادر من است. آنها یک زندگی جدید به من بدهید ، مثل مادر من! "او گفت بارها و بارها. "خوب، من می دانم که در حال حاضر، آنها مادر خود را. آنها با شما رفتار مثل شما کودک خود می باشد." "بله، که آن را!" من صدای بلند گفت.

"آنها مادر من هستند،" هرگز فکر نمی کردم که یک بیمار خواهد بطری مادر تماس بگیرید، اما این یک داستان واقعی است، درست در مقابل من، من به آن اعتقاد دارند. از این لحظه من می دانم که عشق بین هر مردم تا زمانی که آنها می خواهند به اختصاص قلب خود را به افراد دیگر می توانید.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید بیماری های کلیوی کراتینین 2.9 معکوس
شما می توانید کراتینین کلیه Enfermead 2.9Como معکوس همه می دانیم که بیماری کلیوی دشوار است به عقب، اما در این مراحل اولیه بیماری را می توان با درمان به موقع و جایگزین معکوس، اگر چه کراتینین 2.9 است کمی بالاتر از طبیعی است، اما با توجه به مراحل بیماری مزمن کلیه است که در مرحله 3.
شما می دانید، طب سنتی چینی و طب غربی دارای مزایای خاص خود در درمان بیماری های کلیوی. در طب غربی می تواند درد را محلی ناشی از کیست را حل کند، خونریزی و سایر علائم به سرعت، و طب چینی از طریق کار می کند در نزدیکی منطقه از موضعی، خوراکی، پا و غیره کلیه مواد مخدر، می تواند به بهبود گردش خون کلیوی، رفع ظلم و ستم از کیست در کلیه، جلوگیری از رشد کیست، پس از آن بیشتر ترویج جذب مایع کیست، کاهش و یا از بین رفتن کامل کیست، یعنی بازگرداندن عملکرد کلیه.
بنابراین اگر بیمار می تواند درمان ترکیبی از طب سنتی چینی و طب غربی گرفتن، سطح کراتینین سرم recude به حالت عادی، اگر شما شانس، شما ممکن است معکوس عملکرد کلیه.
چه قفل مفید است معکوس بیماری کلیوی؟
osmtoerapia میکرو چینی پزشکی ترکیبی کامل از طب سنتی چینی و طب غربی. با کمک این درمان است، بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی با اختلال خفیف کلیوی ممکن است این فرصت را به معکوس بیماری خود، برای بیماران مبتلا به آسیب های جدی دارند شما همچنین می توانید شانس خود را برای یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز داشته باشد.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند یا نیاز به کمک درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال یا به طور مستقیم ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر ما آنلاین یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، همه شما می توانید با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی دیابتی می تواند به خوبی توسط طب چینی کنترل

نفروپاتی دیابتی می تواند توسط ChinaKHALIL پزشکی خوب کنترل است 57 ساله، به دلیل از ده سال به دیابت مستمر و بلند کردن سه سال سطح کراتینین سرم، که در 23 نوامبر سال 2015 برای درمان بیشتر به بیمارستان ما آمد.

تاریخچه پزشکی:

ده سال از دیابت، سه سال از فشار خون بالا و 3 سال افزایش مستمر در سطح کراتینین سرم و ادرار piroteía.

وضعیت بیماری:

هیچ اشتها، احساس ضعف، تورم در اندام تحتانی.

کلیه معلم تست عملکرد که: BUN 19.1mmol / L، کراتینین سرم 431 umol / L، UA 429umol / L

آزمایش ادرار نشان می دهد که:

قند خون + - + 3 پروتئین، خون مخفی + -.

مبتلا به دیابت نوع 2، مرحله 5 نفروپاتی دیابتی، فشار خون بالا کلیه، هیپراوریسمی.

درمان:

بالا هفت درمان از جمله پزشکی کاربردی میکرو چینی Osmotherapy و شش تیمار منحصر به فرد از بیمارستان ما به تعمیر کلیه ها آسیب دیده و حفاظت از دیگر از آسیب بیشتر.

اثر درمانی:

فراز BUN به 10.1mmol / L، کاهش کراتینین سرم 220umol / L، فراز AU 301umol / L علاوه بر شرایط عمومی آنها خوب است، در حال حاضر او می تواند مانند یک فرد عادی و پر از انرژی است.

با سطوح پایین کراتینین سرم پایین او اختصاص ندارد به دیالیز یا پیوند کلیه پیوند سطح بیشتر است. حالا شما می توانید یک زندگی با کیفیت مانند یک persom عادی زندگی می کنند.

تاریخ خود ما می دانیم که طب چینی دارای اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی، اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان منحصر به فرد و یا می خواهید به کنترل بیماری خود را کاملا، شما می توانید ایمیل بفرستید و یا sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام سپس شما همچنین می توانید آنلاین دکتر ما یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، ما بهترین های ما که برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دختری با پیوند کلیه شکست خورده می یابد یک خروجی

دختری با پیوند کلیه SalidaUna یافتن یک دختر را پیدا شکست خورده کلیه تغییر سرپایی پیوند او شکست خورده است.

نام: Takun

جنسیت: زن

سن: 19

واحد

ملیت: موریس

بیماری نوع مقاله: سندرم نفروتیک

تاریخچه پزشکی:

17 سال پیش، او به عنوان paciete سندرم نفروتیک تشخیص داده شد.

9 سال پیش، این بیماری را بدتر بود، فشار خون بالا بود، کراتینین سرم افزایش یافته است به 870umol / L، سپس پیوند کلیه صورت گرفت.

4 سال پیش، سطح فشار خون و کراتینین سرم دوباره بالا رفت

10 ماه، سطح فشار خون بالا به 170/100 میلی متر جیوه، هموگلوبین 105 گرم / L، از 2+ پروتئین ادرار، خون مخفی + پیش. آزمون نشان داد که تابع سطح کراتینین سرم کلیوی به 1200umol / L، UA 543umol / L به معنی به وضعیت بیماری خود را، او پذیرفته دیالیز.

8 نوامبر، 2015، به بیمارستان ما برای درمان بیشتر است.

تشخیص به عنوان:

پس از بررسی دقیق آن را به عنوان رد مزمن پیوند کلیه، نارسایی کلیه (مرحله اورمی)، کم خونی کلیوی، فشار خون بالا کلیه، هیپراوریسمی تشخیص داده شد.

درمان:

با توجه به شرایط بیماری خود، دکتر ما یک برنامه درمانی برای او که شامل میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام درمانی، پزشکی دهان چینی، ترکیب Maikang و تصفیه خون درمان است.

اثر شفا:

بعد از 28 روز درمان، اشتها را خوب می شود، احساس خستگی ناپدید شد، کاهش فشار خون 140/100 میلی متر جیوه از.

آزمایش خون معمولی نشان می دهد که هموگلوبین 71 گرم / L، تعداد سلول های قرمز خون است 2.61 × 1012 / L.

عملکرد کلیه نمونه تست قبل از BUN دیالیز 13.2 میلی مول / L، کراتینین سرم 13.2 میلی مول / L، 492umol UA / L

آزمون عملکرد کلیه بعد از دیالیز BUN نشان می دهد 5.1 میلی مول / L، کراتینین 259mmol / L سرم، UA 188umol / L

ما آنقدر خوشحال که وضعیت این بیماری ممکن است به خوبی در این مدت کوتاه انجام دهید، و می توانید اطمینان حاصل شود که آنها می توانند از دیالیز در آینده نزدیک خلاص شوید. من امیدوارم که ما می توانید افراد بیشتری مانند او را به بازگشت به زندگی عادی کمک کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری خود و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت و بدون پیوند کلیه یا دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: +8615732170898 یا ترک پیام به طور مستقیم، ما همه چیز ممکن برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

تجربه درمان PKD در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang

تجربه در Shijiazhuang PKD درمان بیمارستان بیماری RiñonTengo 62، سفید English'm تجربه زمان زیادی را در اسپانیا. در ماه ژوئن سال 2013، من به عنوان داشتن مرحله 5 بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) تشخیص داده شد. یک دکتر کلیه در اسپانیا گفت: من باید دیالیز بلافاصله شروع در حالی که یک متخصص برتر در لندن، گفت که در حدود 6 ماه من انتظار دارم به نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه.

بنابراین من در یک برنامه تحقیقاتی را آغاز کرده است و آزمون های مختلف درمان های جایگزین. سپس، در اوایل ماه اوت، من این فرصت را برای سرعت بخشیدن به یک ماه در بیمارستان کلیه درمانگاه شیجیاژوانگ بیماری چین را دیدم و آن را در زمان.

اول، من می گویند که افراد غیر متخصص، پزشکان و پرستاران مردم، من به نظر می رسد با بالاترین کیفیت می باشد. خدمات و توجه خوب و بسیار حرفه ای بود. من توجه زیادی در غرب دیده ام هرگز.

هر کدام از این اتاق خصوصی خود را در یک ساختمان ویژه خارجی. هر اتاق دارای یک سطح بالا هر چند به خصوص لوکس نیست. آنها بسیار تمیز و مرتب هستند.

شما می توانید در اتاق خود را طبخ می شود. شما می توانید با یک عضو خانواده که در همان اتاق به عنوان شما و مغازه های خصوصی و آشپز برای شما باقی می ماند آمده است. خود امکانات آشپزخانه خصوصی خود را در اتاق خود را ارائه و سوپر مارکت ها که در آن شما می توانید بسیاری از مواد غذایی از خرید آنها را در همه زمان ها من در اتاق، خرید من مدیریت و نیاز وجود دارد پخت و پز برای خودم، بدون مشکل، اگر چه من گیاهخواری و معمولا بسیار علاقه مند به آلی است. من مانده است. در واقع، من با رژیم غذایی من بسیار خوشحال بود.

تلویزیون و اینترنت نیز موجود است در اتاق می باشد. اینترنت می تواند پر از لکه و آهسته است. این نیاز به بهبود و آنها آن را می دانم.

در حال حاضر نتیجه من: به محض ورود به بیمارستان، سطح کراتینین من 5.4 از mg / dl بود و زمانی که من بیمارستان را ترک 5.8 از mg / dl پس از دو یا سه ماه پس از درمان در خانه سطح من بود، اما به طور قابل توجهی کاهش می یابد کراتینین اول. 5.2 mg / dl و پس از آن 4.1 از mg / dl. من می دانم من نیاز به انجام آزمایشات بیشتر، مانند کلیرانس کراتینین به طور کامل ارزیابی بهبود است. من پس از سه ماه پر از درمان در منزل را انجام دهد.

با این حال، برای من، تغییر تا کنون بسیار امیدوار بوده است. علاوه بر بهبود کراتینین، سایر علائم مانند خارش، فقدان انرژی، و غیره تا حد زیادی برطرف شده است.

غیر از موارد فوق، آن را شامل درمان در بیمارستان برای بزرگ شدن پروستات به طور جدی. و علائمی مانند ادرار کردن مشکل، فوریت و نیاز به ادرار کردن اغلب در طول شب به طور چشمگیری بهبود یافته است.

از تجربه من، به اعتقاد من هیچ دلیلی برای نقد در این بیمارستان در وب سایت وجود دارد. من پیدا کردم این بیمارستان به یک نهاد حرفه ای واقعی که متخصصان، پزشکان و پرستاران بسیار عالی و اختصاص داده شده در سطح بسیار بالا، در ساخت پول، اما به بهبود رفاه از بیماران خود متمرکز نیست. از همه مهمتر، PKD من کاملا آن را به نظر می رسد تا حد زیادی مقاوم در مدت چهار ماه برای بیماران و دوره درمان سرپایی بهبود یافته است.

اگر شما یک بیمار PKD و مشکل مشابه من رو به رو، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang ارزش تلاش است، دکتر ما می توانید آنلاین ayudalre، شما همچنین می توانید به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال ایمیل و یا مشورت ما دکتر واتساپ: + 8615732170898، tosos می توانید با همه چیز ayudalr.



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ممکن است که بیمار می تواند PKD دیالیز جلوگیری از

ممکن است که بیمار می تواند PKD اجتناب از بیمار DiálisisSoy PKD و تصویر سونوگرافی و MRI تصویر نشان می دهد که بسیاری از کیست در کلیه وجود دارد. با این حال، من هیچ علامت آشکاری داشته باشد. من تعجب می کنم من می توانم بیماری من را تحت کنترل، به طوری که شما می توانید دیالیز اجتناب کنند.

سلام، خوب برای کمک به. همانطور که همه ما می دانیم، بدون کنترل خوب، PKD القاء نارسایی کلیه، بیمار به دیالیز، اما برای وضعیت شما، شما یک شانس بزرگ برای جلوگیری از دیالیز، عملکرد کلیوی هر دو توسط این کیست ها را تحت تاثیر قرار داده است، هر بیماری دیگر در تاریخ است. بنابراین در حال حاضر، مهم ترین چیزی که برای شما این است که کاهش کیست خود و متوقف کردن افزایش است.

چگونه به اندازه کیست در PKD را تغییر دهید؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی گیاه چینی، می تواند رگ های خونی گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست این کار را کوچک شدن کیست و کاهش می دهد. خواهد تکثیر سلول های اپیتلیال متوقف کند، بنابراین ترشح مایع کیست کاهش می یابد. هنگامی که فشار داخلی کیست کاهش می یابد، اندازه کیست به تدریج کوچکتر می شوند، در نتیجه تسکین فشرده سازی بافت های اطراف، بهبود گردش، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی.

از این رو ما می توانید مطمئن شوید که طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیمار برای جلوگیری از مصرف دیالیز PKD برای کاهش کیست در کلیه آنها کمک کند.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به درمان PKD بدون دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر یا WhatsApp ما: +8615732170898، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان می تواند کمک بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی برای جلوگیری از کراتینین دیالیز

چه درمان می تواند کمک بیماران با کراتینین نارسایی کلیه به اجتناب از DiálisisEn بالینی، بیماری های کلیوی را می توان به 5 مرحله مختلف تقسیم شده، بیمار باید راه های مختلف را برای درمان بیماری خود را .برای بیماران با کراتینین 6.7، کلیه خود را اند در حد متوسط ​​آسیب دیده است، بیماری او تبدیل شده است مرحله 4 بیماری کلیوی .در طور کلی، پس از بیماری در مرحله پیشرفته پیشرفت، روش او توصیه به دیالیز به دلیل اثرات آن secundarios.Lo بدتر، هنگامی که بیمار طول می کشد دیالیز دشوار به خلاص شدن از شر خواهد بود.

بنابراین آنچه که ما می تواند برای بیمار از نارسایی کلیه با کراتینین 6.7 را انجام دهد؟ سلول های آسیب دیده کلیه برای باید خون کافی و اکسیژن به کلیه ارائه، و سپس سلول های آسیب دیده کلیه در حال تعمیر. فقط در این راه می توانید عملکرد کلیه به دلیل بهبود بیماران ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

چه درمان می تواند کمک بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی کراتینین 6.7 برای جلوگیری از دیالیز؟

میکرو -Medicine چین به عنوان یک نوآوری از طب سنتی چینی osmterapia، مفید است برای بهبود عملکرد کلیوی و ترمیم سلول کلیوی و محافظت از کلیه ها آسیب دیده قدیمی تر .با کمک این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه creatinnia 6.7 ، شما به تدریج می تواند به بهبود عملکرد کلیه خود را، و سپس شما می توانید یک شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی osmterapia و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، شما همچنین می توانید پیام مستقیم ترک و یا آنلاین یا WhatsApp دکتر ما مشورت: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید با کراتینین 4.7 به خوبی درمان بیماری مزمن کلیه

شما می توانید با کراتینین 4.7 Bien¿Puede سعی کنید نارسایی حاد کلیه بیماری مزمن کلیه را می توان با کراتینین 4.7 به طب چینی درمان؟ اگر شما هر گونه سوال لطفا دکتر ما آنلاین بپرسید، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

گرفتن اطلاعات در مورد نارسایی حاد کلیه

اگرچه نارسایی حاد کلیه یک بیماری جدی است، می توان آن برگشت پذیر است. اگر بیمار در سلامت خوب و دریافت درمان مناسب و به موقع است، او / او می تواند به طبیعی یا نزدیک عملکرد کلیوی طبیعی بازگشت

درمان بهتر کراتینین کمتر 4.7

درمان باید در علت واقعی نارسایی حاد کلیه است. با دکتر خود است که علت مستقیم از نارسایی کلیه اولین قدم این است بپرسید. سپس دارو مورد نیاز است برای کنترل بیماری است که باعث نارسایی حاد کلیه است.

سپس دیالیز مورد نیاز است به جای کلیه کار برای فیلتر زائد از خون. برخی از بیماران ممکن کلیه سالم با دیالیز کوتاه مدت است. با این حال، دیالیز همیشه باعث عوارض جانبی بسیاری.

بنابراین، من به شما توصیه می طب چینی سنتی (TCM) و سلول درمانی ناشی می شود. از یک طرف، گیاهان سنتی چینی می تواند خون را پاک و بهبود عملکرد کلیه. مواد تشکیل دهنده موثر می تواند رگ های خون، ضد التهاب و ماتریکس خارج سلولی و اهانت آمیز متسع شود. علاوه بر این، درمان با سلول های بنیادی می تواند بافت های آسیب دیده تعمیر کلیه کمک می کند. سلول های بنیادی سلول های اصلی ما است که می تواند به بسیاری از عملیات های همراه دیگر متمایز هستند.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، ارسال ایمیل و یا تماس بگیرید enfermedad-renal@hotmail.com واتساپ: +8615732170898 یا ترک پیام به ما. کارشناسان ما شما را راهنمایی حرفه ای در اسرع وقت است.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانم از پیشرفت آسیب را کاهش می دهد به بیماران به دلیل نفروپاتی IgA

چگونه می توانم از پیشرفت آسیب را کاهش می دهد به بیماران به دلیل نفروپاتی IgA در Igala نفروپاتی یک بیماری خود ایمنی برای مردم با کاهش عملکرد کلیه به تدریج است. نفروپاتی IgA، مهم ترین باید درمان برای کاهش پیشرفت آسیب کلیه.

در اینجا توصیه می شود پیشنهادات توسط دکتر در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang هستند.

1. برای تنظیم سیستم ایمنی بدن

نفروپاتی IgA یک بیماری خود ایمنی با کمپلکسهای ایمنی و IgA سپرده در کلیه ها، که می تواند صدمه به کلیه ها شود. به منظور جلوگیری از بیشتر آسیب کلیه، شما نیاز به درمان به تنظیم سیستم ایمنی بدن و از بین بردن کمپلکسهای ایمنی است. ما برای شما نشان می دهد سلول های بنیادی، این ممکن است تنظیم ایمنی کمک کند و جلوگیری از واکنش سیستم دفاعی بدن در کلیه ها. علاوه بر این، آن را نیز می روشن کمپلکسهای ایمنی و جلوگیری از عفونت کمک می کند بیشتر و یا التهاب می شود.

2. مرمت و بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه

هنگامی که سیستم ایمنی بدن بهبود یافته است و مجتمع های ایمنی پاک، شما نیاز به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. این می تواند کمک جلوگیری از پیشرفت آن با غلظت IgA و انجام یک نتیجه خوب برای شما.

3. یک رژیم غذایی خوب و برنامه ریزی

رژیم غذایی نیز برای شما بسیار مهم مبتلا به نفروپاتی IgA و رژیم غذایی کلیه دوستانه ممکن است برای شما مفید باشد. بنابراین شما باید برای ایجاد یک نمودار رژیم غذایی بر اساس مورد خود را، که ممکن است شامل کم پروتئین، کم نمک، به برخی از میوه ها و سبزیجات تازه، و غیره.

ما باور داریم که این پیشنهادات برای نفروپاتی IgA مفید باشد. در حال حاضر، سلول های بنیادی و میکرو چینی پزشکی Osmotherapy IgA نفروپاتی تنها در چین در حال حاضر در دسترس است. بنابراین، اگر شما می خواهید برای دریافت درمان، شما نیاز به به بیمارستان ما برای درمان بیشتر است. هر گونه سؤال؟ شما می توانید با یک دکتر مشورت آنلاین، و یا شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال کنید. شما می توانید به کمک بیشتری دریافت کنید



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

تجزیه و تحلیل مقایسه شفا بیمار موثر از Negeria
HOPE یک بیمار از بیماری کلیوی ناشی از دیابت Neriga است، و او 42 ساله است. هنگامی که او را به بیمارستان ما، که در حال حاضر در مرحله بیماری کلیوی 5 توسعه یافته و در دیالیز برای یک مدت طولانی می آمد.
این بستگی به شرایط خود، کارشناسان ما یک درمان سیستمیک برای او. بیماری او شده است به طور موثر با کمک طب سنتی چینی بهبود یافته است. در اینجا تحلیل تطبیقی ​​اثرات درمانی را برای او با 23 روز از شروع درمان در بیمارستان ما.
1. کنتراست همه ی تست های تشخیص داده خود را از سال 2015/11/01، 2015/11/12 تا 2015/11/22
فشار خون 220-140 / 120-140 میلی متر جیوه 120-145 / 80-90 میلی متر جیوه 120-135 / 80-90 میلی متر جیوه
وزن 66.5 کیلوگرم 64.5 کیلوگرم 63.2 کیلوگرم ادم شدید
کراتینین سرم 906 umol / L 706 umol / L (318 umol / L) 621 umol / L (277 umol / L)
BUN 30.4 میلی مول / L 16.3 میلی مول / L (6.4 میلی مول / L) 11.9 میلی مول / L (4.9 میلی مول / L)
دی اکسید کربن ترکیب قدرت 15.4 میلی مول / L 22.5 میلی مول / L (24.5 میلی مول / L)
PTH 147.1 صفحه / L 27.1 صفحه / سطح طبیعی میلی لیتر
CCR 1.13 میلی لیتر / دقیقه 1.42 میلی لیتر / دقیقه
2. احساسات و علائم خود را در مقایسه
تهوع، استفراغ، سردرد و شدت علائم اند کنترل شده است و از بین رفته اند، و اشتها بهبود یافته است.
ضعف بسیار پس از درمان، ضعف او است که به وضوح بهبود یافته است.
ادرار بدون رنگ و بو با جمع کردن ادرار ادرار ترشحات بوی ابری است بسیار قوی است.
شما می توانید بیش از 2 miters حتی با چوب هم اکنون می توانید بیش از 300 miters بدون کمک عصا راه برود راه رفتن نیست
تحت درجه حرارت محیط از 30 ℃، او پوشیده بود ژاکت ضخیم، کت، بلکه پوشش لحاف، هنوز هم او احساس سردی دستها و پای گرم، و او ترس از سرما نیست. در اتاق، حتی او را در پیراهن و شلوار می شود، هنوز هم می گوید گرم است.
نگرانش نباشید. پوست سخت به کلبه، فراست عرق کردن uriemic واضح است، داشتن پوست مرطوب، فراست اورمیک ناپدید می شوند.
3. تغییرات عکس ادرار قبل و بعد از درمان است.
تجزیه و تحلیل مقایسه موثر شفا Paceinte از Negeria
4. سرما اورمی در پاها مقایسه
تجزیه و تحلیل مقایسه ای از اثرات درمانی از بیمار است.
از این تغییرات و یا بهبود که در حال حاضر درمان ما را دریافت کرد، ما می دانیم که چینی درمان بسیار موثر برای وضعیت خود هستند، و او بهتر و بهتر پس از درمان بیشتر خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر از درمان بیماری های کلیوی، و یا اگر شما می خواهید را به یک فرصت با درمان های چینی ما برای اصلاح مشکل کلیه خود را، شما می توانید دکتر ما آنلاین و یا مشورت، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal ارسال @ در اینجا برای کمک +8615732170898 .Siempre're: hotmail.com، شما همچنین می توانید دکتر واتساپ ما مشورت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کیتین و بیماری مزمن کلیه

کیتین و کیتوزان CrónicaEl بیماری کلیه یک قند به دست آمده از اسکلت خارجی سخت سخت پوستان، از جمله خرچنگ، خرچنگ دریایی و میگو است. برای برخی از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، کیتوزان پزشک خود آنها را تجویز برای کمک به کنترل برخی از علائم یا عوارض.

کیتوزان است که برای درمان چاقی، cholesterl بالا و بیماری chohn استفاده می شود. مهم تر، آن را نیز برای درمان عوارض که بیماران با بیماری کلیوی تحت دیالیز اغلب روبرو هستند، مانند کلسترول بالا، کم خونی، از دست دادن قدرت و اشتها و مشکلات خواب استفاده می شود.

علاوه بر این، در یک مطالعه در موش تغذیه هم کیتوزان، Kremezin و یا یک رژیم غذایی طبیعی نشان داد موش کیتوزان تغذیه نشان داد که طولانی شدن دوره مشخص شده بقا و کاهش در BUN، کراتینین سرم، فسفات و نسبت پروتئین های سرم در مقایسه با گروه های دیگر.

بنابراین، ما می توانید مطمئن شوید که مصرف کیتوزان ممکن است برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را تا حدی مفید است. بنابراین، بیماران مبتلا به CKD را به دوز مناسب دارو در مشاوره از پزشکان او با توجه به شرایط خود باشند.

علاوه بر این، اگر چه داشتن chotosan می تواند کمک به احیای برخی از علائم جدی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، اما من می توانم تعمیر آسیب کلیه کمک نمی کند و بهبود عملکرد کلیه. بنابراین بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، همچنین نیاز به گرفتن برخی درمان های دیگر به بهبود عملکرد کلیوی.

در اینجا ما نشان می دهد که روش های درمانی چینی به بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، Maikang مخلوط، انما درمان، طب سوزنی، و غیره. هدف این درمان برای تعمیر سلول کلیوی معلول و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه است در بهبود علائم و عوارض جدی می تواند حق را از ریشه کنترل می شود.

اگر شما هنوز هم پس از خواندن سوال، و یا برای کسب اطلاعات بیشتر از روش های درمانی چینی برای بیماری مزمن کلیه، شما ممکن است یک پیام را ترک پس از آن شما همچنین می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: + 8615732170898، ما در اینجا برای کمک به در هر زمان.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی برای درمان کیست کلیه مبتلا به کم خونی و فشار خون بالا

پزشکی چین به درمان کیست کلیه مبتلا به کم خونی و HipertensiónGénero: مرد

سن: 53

کشور: مرد

تشخیص: کیست کلیوی، کم خونی کلیوی، فشار خون بالا کلیه

بیمار واژه: من یک بهبود قابل توجهی تنها پس از یک درمان یک هفته. طب چینی بسیار موثر است.

tratameintos قبل:

آقای آرچر با کیست تشخیص داده شد renale بسیاری از años.Al اول، او آن را به طور جدی در همه، از آن ایجاد نمی ناراحتی all.Sin اما یک سال پیش، همه چیز بد اتفاق می افتد، او احساس در شکم بسیار دردناک بنابراین من تا به حال به hospitalized.In بیمارستان محلی، دکورتیکاسیون کیست کلیوی برای از بین بردن کیست بزرگ انجام شد.

Peder به تدریج بعد از عمل جراحی بهبود یافت و او فکر آن بود که end.However، در ماه گذشته، کیست شروع به رشد دوباره، و حتی بزرگتر از دکتر جراحی before.The جدید تجویز شد. در نهایت، Peder کردم استفاده از عمل جراحی برای برداشتن کیست ها می تواند مشکل به طور کامل و اساسا حل نمی کند. آموختنی است که چین ممکن است سعی کنید درمان کیست کلیوی، بدون عوارض جانبی و ممکن است عود کیست جلوگیری می کند. بنابراین او چین برای درمان انتخاب کرد.

درمان: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی 3 بار / روز، 45 دقیقه / ساعت، طب غربی

شرایط پس از درمان:

بعد از بررسی کامل، یک برنامه درمانی به عنوان آن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به مواد مخدر توصیه می شود Mr.Archer.Western می تواند علائمی مانند فشار خون بالا را کاهش دهد، کم خونی temporarily.Micro چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به اندازه کیست های بزرگ را کاهش می دهد و توقف بزرگ کوچک یک فرم خفیف.

پس از یک دوره درمان، او بهبود قابل بود. درد در شکم، چهره رنگ پریده و سرد فوت perdido.El نتیجه نشان داد سطح کراتینین خون نیز کاهش یافته است. همه این پیشرفت نشان می دهد که عملکرد کلیه رانده بودند. "طب چینی کاملا فوق العاده است و من با نتیجه درمان بسیار خوشحال هستم، گفت:" Mr.Archer.



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()