نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

تب راجعه در بیماری کلیه پلی کیستیک:چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک با تب، مشترک

چرا بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری کلیه پلی کیستیک با تب، تب راجعه اغلب که بار فرکانس های پایین شکایت دارند. با تب، لرز و سر. در بیماران علاوه بر درد و رنج درد، تب نیز می تواند آسیب به بدن انسان شود، پس از آن چه علت و درمان برای بیماری کلیه پلی کیستیک با تب است؟ حالا اجازه دهید یک نظرسنجی.

تب راجعه در بیماری کلیه پلی کیستیک:

از آنجا که ادرار است مسدود شده است، کیست پاره شود، ایمنی، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک و خطر عفونت با حمله به عفونت، عفونت ادراری اغلب، کلانژیت، دیورتیکولیت و عفونت های روده از دستگاه تنفسی فوقانی مارکوس عفونت مواج بسیار. مقاوم در برابر کومو بدن، تب رخ می دهد. با این حال، تب معمولا بدان معنی است که التهاب در بدن وجود دارد.

تب با بیماری کلیه پلی کیستیک:

عفونت.

پزشکی همچنین می توانید سلولهای اپیتلیال از دیواره کیست کیست مهار مایع کیست کیست غیر فعال کردن به طوری که رشد را می توان به طور موثر کنترل می شود. هنگامی که آنها شانه ای بالا انداخت و کنترل، از طریق ترویج عملکرد کلیوی، بیماران می توانند به طور موثر جلوگیری از عفونت.

در حال حاضر، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان تب در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، لطفا با پزشکان آنلاین ما، ترک ما یک پیام یا ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com حداقل جواب 24 ساعت

http://www.enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/2114.html



:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بابونه گل به خوبی کپسول برای بیماری مزمنمرحله 2 خواهد PKD ادرار پروتئین باعث

مرحله 2 خواهد PKD ادرار پروتئین خیلی اوقات باعث، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک پیشرفت خواهد به فاز 2 در مورد 30-40 ساله. در این مرحله، برخی از علائم شروع به نشان می دهد، در حالی که پروتئین در ادرار است تنها یکی از این نشانه ها. اگر بیماران پیدا پروتئین در ادرار، باید انجام شود تا کاهش درمان برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها.

پنج مرحله و ویژگی های PKD

مرحله 1: این دوره اضطراری نامیده می شود. همه کیست های کلیوی در این مرحله کاملا کوچک است، بنابراین بیماران هیچ نشانه ای ندارند.

مرحله 2: آیا دوره رشد. کیست های کلیوی به سرعت در حال گسترش است، و بیماران حدود 30 ~ 40 سال سن دارد. در همین حال، برخی از علائم شروع به ظاهر می شود.

مرحله 3: این دوره گسترش نامیده می شود. هنگامی که بیماران مسن تر از 40 سال، برخی از کیست های کلیوی باید بیشتر از 4 سانتی متر آنها شروع به آسیب سلول های ذاتی کلیه باشد. فشار خون بالا، پروتئینوری، هماچوری، درد پشت، هماچوری، و غیره، ممکن است یک به یک به نظر می رسد.

مرحله 4: این دوره پشت سر هم نامیده می شود. در اثر علت خارجی کیست های کلیوی به راحتی می توانید شکستن و باعث برخی از مشکلات خطرناک است.

مرحله 5: مرحله اورمی. پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک در نارسایی مزمن کلیه، و بیماران ممکن است نیاز به شروع به دیالیز یا پیوند کلیه.

مرحله 2 PKD و پروتئین در ادرار

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم می دانم که اگر پروتئین است علائم شایع مرحله 2 PKD نیست، برخی از بیماران این مشکل. این است با توجه به کلیه مانع اتهام توسط کیست بزرگ کلیوی آسیب دیده. کلیه می تواند ضایعات فیلتر اما نگه داشتن مواد مفید در بدن است که به علت اتهام سد و مانع مکانیک. پروتئین ها در بدن حمل بار منفی دارد، اما بار مانع کلیه است.

به نظر از این، بیماران باید برخی از روش های درمانی برای کاهش کیست های کلیوی و سلول کلیوی موثر آسیب دیده تعمیر کنند. برای تعیین درمان مناسب برای شما است، شما می توانید با ما از طریق پیام انجمن شوید و یا از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com تماس بگیرید.

http://www.enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/2113.html



:: برچسب‌ها: درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بابونه گل به خوبی کپسول برای بیماری مزمن کلیه

بابونه گل به خوبی کپسول برای بیماری مزمن کلیه تحت درمان اگر به طور موثر نیست، تشدید بیماری مزمن کلیه در نارسایی کلیه، همراه با تعدادی از عوارض. برای پرداختن به این مشکلات، بیماران باید چند دارو را. این کپسول گل بابونه خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه است؟

گل بابونه برای قرن ها شده به عنوان یک چای یا داروهای گیاهی برای مقابله با مشکلات مختلف بهداشت استفاده می شود. برای اینکه آن را راحت تر برای به دست آوردن مزایای گل بابونه، که در گل بابونه کپسول ساخته شده است.

اجازه دادن به بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه که این کپبابونه گل به خوبی کپسول برای بیماری مزمن کلیهسول، می تواند از اثرات زیر بابونه بهره مند شوند.

اموال ضد التهابی. گزارش شده است که بیش از 85٪ از بیماری کلیه است با واکنش های التهابی در کلیه همراه است. کپسول گل بابونه می تواند کمک به مهار التهاب تابع واکنش حفاظت از کلیه باقی مانده است.

خواص ضد باکتریایی. وقتی کلیه ها قادر به فیلتر کردن خون و حذف مواد مضر، بیماران در معرض خطر بالای عفونت و اختلالات دیگر می باشد. سیستم ایمنی انسان قوی می تواند کمک به بیماران کلیوی جلوگیری از این مشکلات و بهبود سلامت کلی شما.

بهبود سلامت معده. گل بابونه کپسول برای بهبود وضعیت معده مفید است و مدیریت برخی از اختلالات دستگاه گوارش مانند التهاب معده، زخم معده، استفراغ، اسهال، کولیت، اسهال گاز خن.

مبارزه با عفونت. از آنجا که گل بابونه می تواند تولید لکوسیت و همچنین تحریک به کشتن باکتری ها و بهبود سیستم ایمنی بدن بیماران. همچنین، این دارو نیز در درمان کم خونی است، که یک عارضه شایع آسیب کلیوی موثر است.

توجه:

برخی از افراد به گل بابونه حساسیت دارند، بنابراین من می توانم این کپسول را ندارد. علاوه بر این، کپسول گل بابونه ممکن است برخی از تعامل با برخی از داروهای ضد انعقاد مانند آسپرین، مسکن NSAID، و غیره می شود. بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه اغلب نیاز به مصرف دارو های چندگانه را به کنترل ناراحتی خود را. بنابراین، اطمینان حاصل شود که این کپسول عوارض قبل از مصرف آن ایجاد نمی کند.



:: بازدید از این مطلب : 968
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک رژیم غذایی سالم به کاهش کراتینین 2.66

معنی یک رژیم غذایی سالم به کاهش کراتینین sکراتینین 2.66La 2.66 از mg / dl میزان فیلتراسیون گلومرولی باید به 50 میلی لیتر / دقیقه و یا حتی menos.En این مورد کاهش، اگر چه رژیم غذایی می تواند سطح کراتینین سرم را ندارد به حالت عادی بازگشته است، می تواند به کاهش برخی از نوع medida.Qué از برنامه رژیم غذایی می تواند به کاهش کراتینین بالا 2.66 کمک کمک کند؟

برنامه رژیم غذایی کم سدیم

در حال توسعه یک رژیم غذایی طرح کم سدیم می تواند کمک به حفظ خروجی ادرار، بنابراین بیماران باید مصرف سدیم خود را به 1000 ~ 4000 میلی گرم محدود هر day.This می تواند به کاهش بار بر روی کلیه ها کمک و محافظت عملکرد بافت کلیه باقی مانده است. از این نقطه، آن را خوب به جلوگیری از افزایش کراتینین 2.66 است.

برنامه رژیم غذایی کم پروتئین

پروتئین می تواند اوره در طول متابولیسم تولید، در حالی که اوره یک محصول زائد توسط riñones.Dieta پروتئین دفع کم می تواند تولید اوره را کاهش دهد، به منظور حفظ عملکرد کلیوی و حفظ بیماری کلیوی بدتر است. با این حال، بیماران باید مقدار زیادی از پروتئین با کیفیت بالا می نوشند به ارائه تغذیه مناسب به بدن است.

میوه ها و سبزیجات بیشتر

بیماران مبتلا به کراتینین بالا 2.66 نشان می دهد خوردن سبزیجات بیشتر و frutas.Sin اما اگر پتاسیم در بیماران بالاتر از نرمال است، شما باید مصرف خود را از سبزیجات و میوه جات که در دکتر potasio.Consultar آنلاین غنی هستند محدود که برای تعیین سبزیجات و میوه جات مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند.

گوشت کمتر

کراتینین از کراتین، که در انواع carne.Para یافت تولید را کاهش دهد افزایش کراتینین 2.66، بیماران باید مصرف گوشت را محدود کند. اگر می خواهید برای تعیین مقدار و نوع مواد غذایی را به خوردن حق، شما می توانید کمک سفارش آنلاین.

سطح کراتینین بالا یک عامل در تعیین طرح تغذیه بیماران است، اما در واقع، بسیاری از عوامل دیگر نیز باید در نظر در حال توسعه یک طرح dieta.Cuéntanos بیشتر در مورد شرایط بیماری خود را، بنابراین ما می تواند به پیشنهادات.



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

http://www.enfermedad-renal.com/uploads/allimg/150318/7-15031QI512N8.jpg

نارسایی کلیوی با 6٪ عملکرد کلیه هرگونه احتمال وجود دارد بهبود

نارسایی کلیوی با 6٪ عملکرد کلیه وجود دارد هرگونه احتمال نارسایی کلیه MejorarloLa با عملکرد کلیوی 16٪ وجود دارد هر فرصتی برای بهبود؟ در گذشته، دکتر ممکن است می گویند که آن غیر ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه، اما در حال حاضر خبری از تابع است کلیه می تواند با زمان درمان و به درستی بهبود بخشد.

چرا عملکرد کلیه را می توان امروز بهبود؟

شما می دانید عملکرد کلیه دشوار است برای درمان آن به دلیل وجود راه هایی برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده، به عنوان مثال، تا زمانی که ما پیدا کردن بعضی از روش هایی که می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه است.

و امروز، ما برخی از روش های درمانی که برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده مفید هستند پیدا کرده اند. آنها همچنین ممکن است کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر محافظت می کند.

چه نوع درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

همانطور که قبلا ذکر شد، مردم برخی از منحصر به فرد برای بهبود درمان عملکرد کلیه را در بر داشت، و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است. این است که به طور گسترده ای برای اثر جانبی کمی آن و اثر درمانی قابل توجه استفاده می شود.

این درمان می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از باقی مانده مردم mayor.Para آسیب با عملکرد کلیه 16٪ بهبود، دشوار است بیماری خود را به طور کامل معکوس، اما ممکن است این فرصت را برای جلوگیری از داشته دیالیز و پیوند کلیه. برای افراد مبتلا به عملکرد کلیه بیش از 16٪، ممکن است پیش آگهی بهتر داشته باشد.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با کارشناسان ما در اینجا ما در انتظار برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به معکوس انقباض کلیه؟هر دو کلیه کوچک: چگونه به معکوس

هر دو کلیه کوچک: چگونه RevertirlaSi هر دو کلیه کوچک، بیماران باید بیماری کلیوی grave.Esto را به دلیل انقباض کلیه ممکن است به خاطر پایان دادن به مرحله بیماری کلیوی (ESRD) .اگر ممکن است، بیماران باید درمان شود به عقب منقبض کلیه و جلوگیری از دیالیز یا کلیه پیوند.

کلیه اندام های دفعی که مسئول از بین بردن مواد زائد و سموم و برای حفظ جریان خون و محیط داخلی تمیز normal.A جریان خون به نوبه خود می تواند خون کافی و اکسیژن را به سلولهای ارائه هستند کلیه ذاتی.

انقباض کلیه بدان معنی است بسیاری از سلول های کلیه ذاتی دست داده اند. در این وضعیت، کلیه ها می توانند به طور موثر خون پاک، به طوری که خون می تواند تغذیه کمتر و اکسیژن برای inherentes.Esto سلول کلیوی منجر به وخامت بیشتر وضعیت کلیوی به راحتی فراهم نیست.

چگونه به معکوس انقباض کلیه؟

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم می دانیم آسیب کلیوی است که از نزدیک با گردش خون مربوط contaminada.Si بیماران می خواهید برای بهبود کلیه شرایط خود، گردش خون باید در سلول های نرمال و کلیه های آسیب دیده باید ذخیره شود.

با توجه به تجزیه و تحلیل بالا، دو درمان می تواند کمک به درمان کلیه انقباض موثر است. مطمئن خون آلودگی درمانی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

پاک کردن خون درمان آلودگی می تواند چندین روش از خون تصفیه را پاک کرد خون fondo.En همان زمان استفاده، برخی از تغذیه ضروری اضافه به افزایش عادی گردش خون از sangre.Entonces، خون می تواند جریان به کلیه درخواست تجدید انقباض عملکرد بافت کلیوی و ارائه یک محیط خوب برای اجرای درمان بعدی.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه خارجی سنتی china.Esta پزشکی درمان می تواند کمک به افزایش ظرفیت برای سلول های کلیوی ذاتی خود شفا و تغذیه dañadas.Mientras کلیه سلول کلیوی سلول ذاتی دستیابی به بهبود، اندازه کلیوی است بیماران می تواند تبدیل به حالت عادی، تا حدی.

اگر شما می خواهید، شما می توانید کمک از طریق خدمات آنلاین و یا هیئت مدیره پیام زیر درخواست. سپس، کارشناسان کلیه در اینجا می توانید برخی از مشاوره رایگان.



:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علت پروتئین ادرار و از دست دادن مو در سندرم نفروتیک:پروتئین در ادرار و ریزش مو در سندرم نفروتیک: علل و درمان

پروتئین در ادرار و ریزش مو در سندرم نفروتیک: علل و سندرم نفروتیک درمان آسیب مشترک کلیه از جمله علائم مانند بسیاری از پروتئین در ادرار، ادم شدید، hypoproteinemia و چربی خون است. مردم در تمام سنین در معرض خطر بودن و سندرم نفروتیک حمله هستند، بدون درمان موثر و به موقع، شاید می شود کلیه کافی شکست و حتی renal.Dos چیز، پروتئین ادرار و بیماران ریزش مو زیادی می ترسم، امروز ما یک مطالعه بر روی علل و درمان.

علت پروتئین ادرار و از دست دادن مو در سندرم نفروتیک:

پروتئین تغذیه لازم برای بدن انسان است. در شرایط عادی، پروتئین باید توسط riñones.pero با توجه به آسیب کلیوی حفظ، مانع تصفیه و عملکرد کلیه، کم شده است و پروتئین است که با ادرار کردن منتشر شد.

پروتئین طولانی از دست دادن ندارد و تنها به hypoproteinemia منجر شود، باعث ادم، ایمنی ضعیف و غیره، بلکه پیشرفت فیبروز renal.En این زمان ساخت، بیماران معمولا توصیه می شود هورمون، داروهای سرکوب کننده ایمنی، و غیره، که می تواند به صدمه به فولیکول مو منجر شود، که منجر به از دست دادن مو.

درمان برای پروتئین ادرار و از دست دادن مو در سندرم نفروتیک:

بیماران واقعا نیاز به یک درمان طبیعی برای کنترل پروتئین ادرار خود را برای کاهش عوارض جانبی داروهای هورمونی. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است خارجی China.The پردازش داروهای طب گیاهی در مناطق کلیه، رگ های خونی مشغول به کار در هزینه های کاربردی، ترویج گردش خون، از بین بردن لخته شدن خون و تمیز کردن سموم در خون، به طوری که پاسخ کلیه هیپوکسیک ایسکمیک و کلیه فوق العاده ایمنی ممکن است بازداشت و عملکرد کلیه نیز ممکن است با عرضه پرفیوژن خون سالم و صاف شوند.

در مقایسه با داروهای هورمونی، درمان می تواند به طور موثر پروتئین ادرار بدون عود بالا و بدون عوارض جانبی مانند ریزش مو و کاهش ایمنی را درمان کنند. بنابراین اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ما برای سندرم نفروتیک، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.



:: بازدید از این مطلب : 1000
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علت پروتئین ادرار و از دست دادن مو در سندرم نفروتیک:پروتئین در ادرار و ریزش مو در سندرم نفروتیک: علل و درمان

پروتئین در ادرار و ریزش مو در سندرم نفروتیک: علل و سندرم نفروتیک درمان آسیب مشترک کلیه از جمله علائم مانند بسیاری از پروتئین در ادرار، ادم شدید، hypoproteinemia و چربی خون است. مردم در تمام سنین در معرض خطر بودن و سندرم نفروتیک حمله هستند، بدون درمان موثر و به موقع، شاید می شود کلیه کافی شکست و حتی renal.Dos چیز، پروتئین ادرار و بیماران ریزش مو زیادی می ترسم، امروز ما یک مطالعه بر روی علل و درمان.

علت پروتئین ادرار و از دست دادن مو در سندرم نفروتیک:

پروتئین تغذیه لازم برای بدن انسان است. در شرایط عادی، پروتئین باید توسط riñones.pero با توجه به آسیب کلیوی حفظ، مانع تصفیه و عملکرد کلیه، کم شده است و پروتئین است که با ادرار کردن منتشر شد.

پروتئین طولانی از دست دادن ندارد و تنها به hypoproteinemia منجر شود، باعث ادم، ایمنی ضعیف و غیره، بلکه پیشرفت فیبروز renal.En این زمان ساخت، بیماران معمولا توصیه می شود هورمون، داروهای سرکوب کننده ایمنی، و غیره، که می تواند به صدمه به فولیکول مو منجر شود، که منجر به از دست دادن مو.

درمان برای پروتئین ادرار و از دست دادن مو در سندرم نفروتیک:

بیماران واقعا نیاز به یک درمان طبیعی برای کنترل پروتئین ادرار خود را برای کاهش عوارض جانبی داروهای هورمونی. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است خارجی China.The پردازش داروهای طب گیاهی در مناطق کلیه، رگ های خونی مشغول به کار در هزینه های کاربردی، ترویج گردش خون، از بین بردن لخته شدن خون و تمیز کردن سموم در خون، به طوری که پاسخ کلیه هیپوکسیک ایسکمیک و کلیه فوق العاده ایمنی ممکن است بازداشت و عملکرد کلیه نیز ممکن است با عرضه پرفیوژن خون سالم و صاف شوند.

در مقایسه با داروهای هورمونی، درمان می تواند به طور موثر پروتئین ادرار بدون عود بالا و بدون عوارض جانبی مانند ریزش مو و کاهش ایمنی را درمان کنند. بنابراین اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ما برای سندرم نفروتیک، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.



:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیابت و مزمن کلیه بیماری مرحله 3هستند طب جایگزین برای کمک به بیماران دیابتی با مرحله CKD 3 وجود دارد

هستند طب جایگزین برای کمک به بیماران دیابتی CKDLa مرحله 3 بیماری کلیه از عوارض شایع دیابت می باشد. اگر بیماران دیابتی با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه تشخیص داده، باید برخی از داروهای جایگزین برای کنترل سلامت خود را بلافاصله به دنبال. آیا این داروهای جایگزین وجود دارد؟

دیابت و مزمن کلیه بیماری مرحله 3

حدود 30٪ از بیماران دیابتی با مرحله بیماری کلیوی 3 می تواند پروتئین های سنگین مزمن یا آلبومینوری داشته باشد. از همه بدتر، میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) کاهش می یابد ویژگی continuamente.La مرحله نفروپاتی دیابتی 3 است که باعث کاهش نمی همراه با پروتئینوری کاهش GFR.Si کنترل موثر نیست، مرحله 3 بیماری کلیه دیابتی ممکن است پیشرفت به مرحله 4. سپس، GFR توسط 1 میلی لیتر / دقیقه کاهش می یابد هر ماه.

چگونه برای درمان دیابت با مرحله 3 بیماری کلیه؟

در این وضعیت، کلید درمان است به کنترل قند خون، عوارض مربوط به دیابت و سلولهای کلیه تعمیر آسیب.

سطح 1.Control قند خون: HbA1c نشان باید زیر 7.0٪. خوب قند خون کنترل نگه داشته می همودینامیک کلیوی به برخی از punto.En برخی از موارد را بهبود بخشد، این ممکن است به تسکین پروتئین کمک کند.

فشار خون 2.Check: بیشتر بیماران مبتلا به دیابت و بیماری مزمن کلیه مرحله 3 تجربه فشار خون بالا است که سرب مهم به رشد و توسعه Nepropathy.IECA دیابتی و عوامل ARB مواد مخدر ترجیح می برای این بیماران، چرا که این داروها می تواند همودینامیک کلیوی افزایش، کاهش از دست دادن پروتئین و بهبود غشاء فیلتراسیون.

3.Aumentar میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR): در کلینیک، GFR CKD به پنج مرحله تقسیم شده است. فقط اگر شما سطح GFR افزایش، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه را می توان با پزشکی éxito.Micro-چینی Osmotherapy معکوس درمان است که می تواند کمک به تغذیه سلول های آسیب دیده از کلیه و توانایی سلول کلیوی خود شفا بخواهید است معلول. از این نقطه، بیماران باید این درمان را امتحان کنید.

اگر شما علاقه مند در مورد درمان فوق، شما می توانید سوال خود را در فرم زیر و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ترک.



:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر مرحله 3 بیماری کلیه است که توسط گلومرولونفریتتورم از لاس نکاتی برای بیماران مبتلا به FSGS

تورم از لاس نکاتی برای بیماران مبتلا به FSGS اگر کلیه ها در بیماران مبتلا به FSGS درگیر ممکن است تورم اندام داشته باشد. این علامت می تواند مشکل زیادی برای بیماران مبتلا به FSGS را، بیماران باید مایل به پذیرفتن برخی از روش های درمانی برای کاهش این مشکل باشد.

چرا بیماران مبتلا به FSGS در اندام تورم اند؟

به طور کلی، سه شرط می تواند این مشکل شود. آن ها هستند:

1. کاهش میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR): هنگامی که کلیه ها به شدت آسیب دیده است، آنها قادر به حذف مایع اضافی از بافت در ادرار نیست. در نتیجه، خروجی ادرار بیماران به وضوح کاهش می یابد. این یک علت شایع تورم در اندام است.

2. کاهش فشار اسمزی کلوئیدی پلاسما: پلاسما فشار اسمزی در هر دو طرف از رگ های خونی را تحت تاثیر قرار کلوئیدی ارز مایعات بدن بین بیرونی و داخلی از کشتی است بیش از حد پروتئین بدن sanguíneos.Si در ادرار از دست داده ، کلوئیدی پلاسما فشار osmótica.Luego کاهش می یابد، مایع خون در عروق را به بافت حرکت می کند، باعث تورم اندام.

3. عوارض جانبی از پردنیزون یا دیگر استروئیدهای: برای درمان FSGS، پزشکان می تواند برخی از استروئیدها به بیماران تجویز می کنند. با این حال، استفاده طولانی مدت از این داروها می تواند تعدادی از عوارض جانبی مانند تورم شود.

چگونه برای مدیریت تورم در اندام از بیماران مبتلا به FSGS؟

با توجه به علل، درمان باید از جنبه های زیر شروع می شود. (برای یک طرح منحصر به فرد درمان، لطفا دکتر ما آنلاین و یا از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com مشورت)

مصرف محدود از سدیم مایع و: این ممکن است سدیم مایع و فوق العاده جلوگیری از حفظ در بدن، بدتر شدن التهاب بیماران.

مکمل های غذایی پروتئین با کیفیت بالا: کیفیت پروتئین تولید عوارض جانبی کمتری در بدن و فشار اسمزی کلوئیدی پلاسما در بدن افزایش می دهد.

در حال جستجو برای جایگزین به استروئید داروهای: در مقایسه با طب غربی، طب گیاهی چینی دارای عوارض جانبی کمتر، که برخی از آنها به اثبات رسیده به خواص بازسازی ساختار کلیه و بهبود عملکرد کلیه. بررسی کنید که کدام دارو برای شما مناسب هستند.

http://www.enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/2107.html



:: برچسب‌ها: تورم اندام,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر مرحله 3 بیماری کلیه است که توسط گلومرولونفریتمی توانید جلوگیری از دیالیز مرکز مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

می توانید جلوگیری از دیالیز مرکز مرحله 3 بیماری مزمن کلیه در اغلب موارد، بیماران نمی توانید پیدا کنید که بیماری مزمن کلیه، مگر آن را در مرحله 3 پیشرفت، با توجه به مرحله بیماری کلیوی 1 یا 2 معمولا باعث هر گونه علائم. در مرحله 3، کلیه ها قادر به کار کاملا نیست، به طوری که بیماران می ترسند از نیاز به شروع دیالیز در آینده próximo.Pueden این بیماران جلوگیری از دیالیز؟

خوشبختانه، پاسخ مثبت است. معمولا آن را مگر اینکه بیماران دیالیزی بیماری کلیوی توصیه نمی شود تحت terminal.En مرحله 3 بیماری مزمن کلیه بدتر، بیماران هنوز کاملا بخشی از عملکرد بافت کلیه داشته باشد. اگر کنترل موثر، بیماران می توانند کلیه خود را بدون عوارض خطرناک زندگی می کنند.

البته این به این معنا نیست بیماران دیالیزی می توانند با موفقیت اجتناب کنند، اما انجام nada.Plan طرح درمان مناسب همراه با یک رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی می تواند کمک به حفظ بیماران کلیوی عملکرد کلیه و بهبود کلی سلامت به طور موثر.

همانطور که برای درمان پزشکی، ما را پزشکی درمان میکرو چینی نشان می دهد فشرده سازی گرم و آلودگی درمان پاک کردن خون.

پزشکی درمان میکرو چینی پد داغ خارجی از طب گیاهی چینی است و همچنین جذب مزایای استفاده از tradicional.Los فشرده سازی داغ مواد تشکیل دهنده موثر داروهای چینی می تواند بهبود سلول های آسیب دیده کلیه تحریک و حمایت از عملیات بافت کلیه باقی مانده.

پاک کردن خون آلودگی درمانی استفاده می شود در زمانی که بیمار برخی از علائم بارز و عوارض ناشی از تجمع مواد زائد و toxinas.Esta درمان نه تنها به طور کامل می تواند خون بلکه بازسازی ساختار فیلتر تمیز riñones.Cuando عادی گردش خون و بافت کلیه در حال اجرا بودند، محافظت می شود، بیمار مجبور نیست که در مورد سلامت خود را بیشتر نگران باشید.

به منظور افزایش اثر درمانی درمان های پزشکی، بیماران نیز نیاز به تغییر برنامه غذا خوردن و شیوه زندگی خود را در زمان با تغییر در وضعیت پزشکی خود را. هر گونه سؤال؟ خوش آمدید به ما بگویید آزادانه.

http://www.enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/2106.html



:: برچسب‌ها: درمان بیماری مرحله 3 مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر مرحله 3 بیماری کلیه است که توسط گلومرولونفریتصمغ عربی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مفید است

صمغ عربی مفید برای درمان پلی کیستیک آدامس بیماری های کلیه عربی، نیز نامیده می شود اقاقیا آدامس، معمولا در زمینه عربی استفاده می شود، و برای درمان بسیاری از اختلالات استفاده شده است. بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال ژنتیکی است. صمغ عربی می تواند کمک به درمان PKD؟

چه برای بیماران مبتلا به PKD خطرناک است؟

بیماری کلیه پلی کیستیک باعث کیست های متعدد کلیه معمولا در هر دو کلیه را توسعه دهد. اگر این کیست های کلیوی کوچک هستند، آنها می خواهند نه به علت مشکلات جدی به کلیه ها و همچنین سلامت کلی. با این حال، با گسترش کیست های کلیوی، جایگزین بافت تابع ذاتی کلیه به تدریج. در طی این پیشرفت، تعدادی از نشانه ها و عوارض مانند فشار خون بالا، درد پشت، عفونت های دستگاه ادراری، هماچوری، پروتئینوری، و به همین ترتیب به نظر می رسد.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم کیست متسع کلیه هستند خطرناک ترین برای بیماران مبتلا به PKD عامل. علاوه بر این، نشانه ها و عوارض PKD نیز خطرناک هستند زیرا آنها می توانند به شرط سلامت بیماران با سهولت را بدتر کند.

چگونه آدامس درمان عربی کار PKD؟

شما می توانید کمک به بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به PKD و کاهش سرعت پیشرفت این بیماری ارثی از چند جنبه. آن ها هستند:

کلیرانس کراتینین -Increase برای تحریک کلیه ها خارج کردن مواد زائدی بیشتر و سموم

-Reduce فسفر غلظت، اوره، سدیم، و غیره

فشار خون بالا کاهش یافته است، که نشانه خطرناک از بیماری کلیه پلی کیستیک

-Help پیشگیری و درمان عفونت ها و بیماری های التهابی

همه این مزایا برای بیماران مبتلا به PKD مفید هستند. با این حال، آنها می توانند ریشه PKD درمان نیست، چرا که آنها قادر به کاهش کیست های کلیوی و سلولهای کلیه تعمیر آسیب. به نظر از این، صمغ عربی باید در رابطه با درمان های دیگر است که می تواند کمک به جبران معایب این ماده استفاده می شود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به کاهش کیست های کلیوی و بازسازی ساختار فیلتر کلیه موثر است.

برای درمان PKD شما و جلوگیری از به طور موثر نارسایی کلیه، شما می توانید بیماری توضیحات خود را بعد ترک. سپس، کارشناسان کلیه در اینجا می توانید برخی از مشاوره رایگان.



:: بازدید از این مطلب : 1348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر مرحله 3 بیماری کلیه است که توسط گلومرولونفریتصمغ عربی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مفید است

صمغ عربی مفید برای درمان پلی کیستیک آدامس بیماری های کلیه عربی، نیز نامیده می شود اقاقیا آدامس، معمولا در زمینه عربی استفاده می شود، و برای درمان بسیاری از اختلالات استفاده شده است. بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال ژنتیکی است. صمغ عربی می تواند کمک به درمان PKD؟

چه برای بیماران مبتلا به PKD خطرناک است؟

بیماری کلیه پلی کیستیک باعث کیست های متعدد کلیه معمولا در هر دو کلیه را توسعه دهد. اگر این کیست های کلیوی کوچک هستند، آنها می خواهند نه به علت مشکلات جدی به کلیه ها و همچنین سلامت کلی. با این حال، با گسترش کیست های کلیوی، جایگزین بافت تابع ذاتی کلیه به تدریج. در طی این پیشرفت، تعدادی از نشانه ها و عوارض مانند فشار خون بالا، درد پشت، عفونت های دستگاه ادراری، هماچوری، پروتئینوری، و به همین ترتیب به نظر می رسد.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم کیست متسع کلیه هستند خطرناک ترین برای بیماران مبتلا به PKD عامل. علاوه بر این، نشانه ها و عوارض PKD نیز خطرناک هستند زیرا آنها می توانند به شرط سلامت بیماران با سهولت را بدتر کند.

چگونه آدامس درمان عربی کار PKD؟

شما می توانید کمک به بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به PKD و کاهش سرعت پیشرفت این بیماری ارثی از چند جنبه. آن ها هستند:

کلیرانس کراتینین -Increase برای تحریک کلیه ها خارج کردن مواد زائدی بیشتر و سموم

-Reduce فسفر غلظت، اوره، سدیم، و غیره

فشار خون بالا کاهش یافته است، که نشانه خطرناک از بیماری کلیه پلی کیستیک

-Help پیشگیری و درمان عفونت ها و بیماری های التهابی

همه این مزایا برای بیماران مبتلا به PKD مفید هستند. با این حال، آنها می توانند ریشه PKD درمان نیست، چرا که آنها قادر به کاهش کیست های کلیوی و سلولهای کلیه تعمیر آسیب. به نظر از این، صمغ عربی باید در رابطه با درمان های دیگر است که می تواند کمک به جبران معایب این ماده استفاده می شود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به کاهش کیست های کلیوی و بازسازی ساختار فیلتر کلیه موثر است.

برای درمان PKD شما و جلوگیری از به طور موثر نارسایی کلیه، شما می توانید بیماری توضیحات خود را بعد ترک. سپس، کارشناسان کلیه در اینجا می توانید برخی از مشاوره رایگان.



:: بازدید از این مطلب : 1039
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه عواملی باعث ادم در پاها برای مرحله بیماری 3 کلیه

علائم شایع مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چه عواملی باعث ادم در پاها برای مرحله 3 بیماری ادم RenalEl یا تورم در پا است. اگر چه این علائم در اغلب موارد دردناک نیست، بیماران هنوز هم به توجه به این síntoma.Por لازم است برای پیدا کردن علت زمینه ای از ادم، و پس از آن بیماران می توانند گزینه درمانی مناسب دریافت کنید.

به طور کلی، ادم با احتباس مایعات و سدیم همراه است. در مرحله 3، بیش از 50 درصد از عملکرد کلیه از دست داده است. تابع اصلی کلیه است برای حذف مایع بیش از حد، به طوری که مایع اضافی را حفظ در بدن زمانی که کلیه ها آسیب می بینند. به عنوان مایع اضافی تجمع در پاها، ادم در پاها به راحتی به نظر می رسد.

اگر مرحله 3 بیماری کلیه است که توسط گلومرولونفریت، که ممکن است با از دست دادن پروتئین همراه ایجاد می شود. از گلومرول آسیب دیده، آنها قادر به نگه داشتن مواد مفید پروتئین از جمله بدن با موفقیت نیست. نشت به عنوان پروتئین بیش از حد در ادرار، پروتئین پلاسما کاهش فشار اسمزی. این باعث می شود برای حفظ مایع اضافی در اندام تحتانی.

همانطور که در بالا ذکر شد، احتباس مایعات و نشت پروتئین دو از علل منجر به ادم در پاها برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. اگر کنترل موثر نیست، مایع اضافی حتی می توانید در ریه ها جمع آوری، باعث تنگی نفس، اشکال در تنفس، و یا عوارض بالقوه mortales.Desde این نقطه، بیماران باید درمان برای کنترل مشکلات خود فعالانه شرکت کنند.

اول، بیماران باید مصرف خود را از مایعات و سدیم را محدود برای کاهش این problema.Si لازم، به شما توصیه به خوردن ادرار آور، مهار کننده های ACE، روند، ARBs، یا سایر داروها برای از بین بردن تورم خود را. اگر آن را با از دست دادن پروتئین ایجاد می شود، بیماران همچنین باید متوجه پروتئین با کیفیت بالا فوق العاده، اما مقدار کل باید محدود شود. برای اثرات درمانی بهتر، برخی از طب گیاهی چینی است که می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر و جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیوی نیز باید تجویز شود.

که برای تعیین مواد مخدر برای مدیریت ادم خود را در پاها مفید هستند، شما می توانید از دکتر آنلاین کمک بخواهید.



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه غذاهای خوردن نیست که کراتین به سطح بالا است

چه غذاهای خوردن نیست که سطح کراتین است غذاهای altoque به خوردن نیست که سطح کراتینین بالا است؟ همه ما می دانیم که یک رژیم غذایی سالم نقش مهمی در حفاظت از عملکرد کلیه نقش دارد و انتقال برخی از síntomas.Ahora بیماران مراجعه کنید ممکن است برای جلوگیری از کراتینین بالا در زندگی روزمره خود.

کراتینین، ضایعات سوخت و ساز بدن عضلانی، قرار است به توسط کلیه فیلتر می شود، با این حال، زمانی که مردم حمله بیماری های کلیه، با GFR کم، alto.La کراتینین کراتینین خود را شاخص عملکرد کلیه مشترک، به طور کلی، سطح خود باقی می ماند در سطح امنیتی اگر عملکرد کلیه در حال کار بیش از 50 درصد از کل، در یک کلمه، ما دوست داریم به می گویند، پس از آن که کراتینین کلیه بالاتر از نرمال است، کافی ocurren.En این زمان، تعدادی از عوارض و نشانه های بیماران آشفته، برخی از غذاها برای بیماران، مانند ممنوع:

غذاهای غنی از غذاهای proteínas.Los مانند لوبیا و محصولات باقلا سبز شامل غنی در متابولیسم پروتئین را بار کلیه ها را افزایش می دهد و باعث پروتئین ادرار، منجر به وخامت بیشتر از عملکرد کلیه و کراتینین بالا.

Sodio.Algunas افراد ثروتمند، مانند غذاهای طعم سنگین مانند ترشی، غذاهای فرآوری شده و غذاهای با غذاهای نمک بالا. با این حال، این غذاها بالا در سدیم، که می تواند وضعیت را بدتر و باعث بار ادم متابولیسم کلیه می باشد.

غذاهای غنی از fósforo.Todos ترین غذاها حاوی فسفر، به ویژه میوه ها، سطح بالایی از فسفر می تواند عوارض بسیاری از جمله کم کلسیم و ترشح PTH نشان علائمی مانند خارش، تنگی اشتها، گرفتگی عضلانی و بیماری های استخوان. بنابراین بیماران باید غذاهای فسفر کم را انتخاب کنید.

غذاهای بالا در اصل grasa.La از نارسایی مزمن کلیه گلومرولواسکلروز است، و بالا در چربی می تواند گلومرولواسکلروز تجمع می یابد.

به جز رژیم غذایی روزانه، درمان کلید برای کاهش سطح creatinina.El درمان سنتی چینی است به تمرکز بر روی عروق خونی هزینه، ترویج گردش خون به حذف لخته شدن خون و سموم پاکسازی خون را بهبود بخشد GFR و کراتینین کمتر ریشه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد غذاهای ممنوع برای بیماران مبتلا به کراتینین بالا، لطفا با پزشکان آنلاین ما، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.



:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان استفراغ و کیست خون کامل از PKD

درمان استفراغ و کیست خون کامل از PKD

درمان استفراغ و خون پر شده با کیست PKD PKD مشترک مشکل کلیه ژنتیکی است. و بسیاری از کیست های کوچک و بزرگ گرفته تا در riñones.con رشد کیست، وزن، شکل، اندازه و عملکرد تمام تغییر، نشان دادن مانند علائم مانند فشار خون بالا، ادرار، خون، درد وجود دارد بازگشت و کلیه کافی الکتروشوک. امروز ما خواهد بود درمان جدید برای بیماران مبتلا به کیست PKD با استفراغ و خون معرفی.

استفراغ علت خون و کیست PKD:

استفراغ به طور کلی به فشار خون بالا، که توسط رنین-آنژیوتانسین-آلدوسترون به علت کیست در حال رشد عملکرد کلیه تاثیر ناشی مربوط. همچنین، اگر بیماران مبتلا به PKD وارد دوره کافی کلیوی، سطح بالایی از BUN نیز ممکن است استفراغ با آمونیاک باعث تحریک دستگاه گوارش.

کیست پر از خون است که توسط کیست بزرگ که پارگی در این زمان به دست آمده ایجاد می شود، بیماران مبتلا به کمر درد حاد و یا منطقه سمت و بیماران می توانند حتی خون در ادرار در یک نگاه ببینید.

درمان استفراغ و خون در کیست PKD:

برای بیماران مبتلا به PKD، تمام عوارض و علائم ناشی از رشد کیست، بنابراین درمان ریشه می توانید از استفراغ و کیست خون در کیست PKD کاهش و مهار رشد کیست خلاص شوید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان خاص hospital.The است به مواد مخدر ما از خارج در منطقه کلیوی استفاده شود. ترکیبات فعال در طب دارای عملکرد ترویج گردش خون در کیست دیوار، به طوری که نفوذ پذیری از کیست دیوارها را می توان افزایش و کیست را می توان کاهش می یابد مایعات کیست جریان دوباره به جریان خون .علاوه بر این، مواد فعال در طب نیز می تواند غیر فعال کیست دیواره های سلول های اپیتلیال مهار کیست ترشح مایعات، به طوری که کیست را می توان کنترل کرد.

وقتی کلیه ها طبیعی است، بیماران مبتلا به PKD می تواند از شر استفراغ و کیست پر از خون ریشه دریافت کنید. در حال حاضر، اگر شما می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان ما، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در مرحله 3 درمرحله مدیریت عدم تعادل الکترولیت 3 کلیه نارسایی

عدم تعادل الکترولیت مدیریت مرحله 3 RenalLos نارسایی کلیه به طور عمده برای دفع مواد زائد، تعادل آب در الکترولیت و تنظیم ترشح داخلی به عهده دارند. بنابراین با کاهش عملکرد کلیوی، بیماران ممکن است عوارض بیشتر و síntomas.Hoy رنج می برند، ما یک بحث در مورد مدیریت عدم تعادل الکترولیت در مرحله 3 به نارسایی کلیوی داشته باشد.

بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در مرحله 3 در دوره کاهش اندکی در عملکرد کلیه و عدم تعادل الکترولیت هستند معمولا leve.Pero بدون درمان به موقع و موثر، بیماران ممکن است علائمی مانند تجربه:

عدم apetito.El مجروح کلیه نتواند به دفع فسفر اضافی در خارج از بدن، و فسفر در خون می تواند باعث آسیب به دستگاه گوارش شود، موثر بر اشتها.

Piel.Mucho فسفر خون خارش همراه با کلسیم، باعث سیستم های پوست رسوب. بیماران با نارسایی کلیوی اغلب از خارش پوست رنج می برند.

فسفر گرفتگی musculares.Altas باعث سطوح پایین کلسیم در خون را از طریق جذب کلسیم نفوذ از دستگاه گوارش و باعث رسوب کلسیم، که باعث تحریک سیستم اعصاب عضلات، منجر به گرفتگی عضلانی.

شرایط بیماری ósea.Alta فسفر کم و افزایش کلسیم PTH، در این زمان، کلسیم در استخوان ها از هم جدا برای حمایت از کلسیم در خون، به طوری که بیماری های استخوان رخ می دهد.

مرحله شکست 3 کلیه باید توجه بیشتری به رژیم غذایی روزانه خود را، که نقش مهمی در کنترل سطح electrolito.Se بازی می کند پرداخت توصیه غذاهای فسفر کم است. برای کسب اطلاعات خاص، بیماران می توانند با پزشکان آنلاین ما برای پیشنهادات ارتباط برقرار کنند.

به جز رژیم غذایی، درمان به موقع و موثر کلیدی است برای بیماران یک زندگی با کیفیت بالا. بیماران در مرحله 3 به نارسایی کلیوی هستند دوره برگشت و ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی انتخاب خوبی برای pacientes.Tiene هزینه های عملکرد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد یخ و تخریب ماتریکس خارج سلولی است. با تزریق خون هموار، آسیب کلیوی می تواند مسدود و عملکرد کلیه نیز ممکن است ترویج شود.

در حال حاضر، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد مدیریت عدم تعادل الکترولیت در مرحله 3 نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://www.enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/2101.html



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای کاهش کراتینین کلیه نارسایی لا 3.3 پس از پیوند کلیه

چگونه برای کاهش کراتینین 3.3 در نارسایی کلیه بعد از پیوند کلیه بعضی از بیماران که آنها از کراتینین بالا رنج می برند در نارسایی کلیه، حتی اگر پیوند موفق کلیه است. برخی از بیماران مشتاق به می دانم که چرا رنج می برند کراتینین 3.3 در نارسایی کلیه بعد از پیوند کلیه هستند، و از همه مهمتر، چگونه به کاهش کراتینین 3.3 در نارسایی کلیه بعد از پیوند کلیه؟

پیوند کلیه یک بیماری است که در آن کلیه جدید در بدن قرار داده به جای one.The بیماری جدید کلیه می توانید انجام دهید چیزی است که کلیه جدید، به طوری که کلیه جدید می تواند امید به زندگی تا حد زیادی طولانی به این دلیل، بیشتر و بیشتر بیماران امید بستن برای کلیه برای رسیدگی به مشکلات بیماری renal.Sin اما برخی از بیماران که پیوند کلیه است راه اساسی ترین برای رسیدگی به مشکل نه بیماری کلیوی، در اکثر موارد، سطح کراتینین افزایش دوباره پس از بیماران پیوند riñón.Para با پیوند کلیه، همیشه احتمال وجود دارد که بافت کلیه اهدا بدن رد وجود دارد. سطح کراتینین بالا افزایش دوباره. همانطور که برای این، بیماران دیالیز دوباره تحت.

بهترین راه برای کاهش سطح بالای کراتینین در نارسایی کلیه چیست؟

کلید کاهش سطح بالایی از راه کراتینین است برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. در حالی که بهبود عملکرد کلیه، سطح کراتینین بالا به پایین به طور طبیعی به ارمغان آورد.

درمان چین طبیعی در کاهش سطح کراتینین elevada.Micro چینی Osmotherapy پزشکی درمان برای خارجی است موثر ثابت کرده اند، مواد اصلی در این درمان به دو کیسه های پزشکی تصفیه شده، و پس از آن بیماران می توانند بسته بندی دو کیسه پزشکی، با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال می تواند ضایعات کلیوی به طور مستقیم نفوذ، گردش خون می تواند رگ های خونی ترویج ممکن است تمدید شود، آسیب کلیوی را می توان تعمیر، عملکرد کلیوی نیز می تواند natural.Sólo تا بهبود بدینوسیله بالا سطح کراتینین را می توان اساسا کاهش می یابد، و بیماران از کراتینین بالا رنج می برند نیست دوباره.



:: بازدید از این مطلب : 2506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مواد مخدر ممکن است اولین قدم در درمان کراتینین 3.87اقدامات احتیاطی برای کاهش کراتینین 3.87 چه هستند

اقدامات احتیاطی برای کاهش کراتینین کراتینین 3.87La 3.87 چه هستند نشان می دهد بیماران در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هستند (CKD) .این بدان معنی است که کلیه ها در حد متوسط ​​آسیب دیده. درمان فوری باید انجام شود برای جلوگیری از نارسایی کلیه. خب، چه اقدامات احتیاطی برای کاهش کراتینین 3.87؟

● مواد مخدر

مواد مخدر ممکن است اولین قدم در درمان کراتینین 3.87. تجویز می شوند برای کنترل علائم مانند تورم، فشار خون بالا، پروتئینوری، هماچوری و حالت تهوع، و غیره

بنابراین، می توان آنها را داروهای ضد فشار خون، دیورتیک ها، آنتی بیوتیک ها و یا حتی برخی از عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی استفاده می شود. برخی داروها نفروتوکسیک هستند و باید اجتناب شود. شما باید پزشک خود قبل از مصرف هر گونه medication.Stomach به ما ایمیل در sjzhospitalrenal@hotmail.com بپرسید، و ما شما را ظرف 24 ساعت پاسخ دهید.

● رژیم غذایی

اگر شما هنوز هم می تواند به طور معمول ادرار، توصیه می شود به نوشیدن مقدار زیادی آب. این است برای کمک به تولید کراتینین ادرار را می توان از مناسب تر دریافت کنید.

علاوه بر این، افراد مبتلا به کراتینین 3.87 باید مصرف خود را از پروتئین و سدیم تماشا کنید. این است برای جلوگیری از بدتر شدن برخی از علائم و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده است.

● درمان های خانه

این مفید است برای مردم کاهش کراتینین 3.87 در نظر گرفتن برخی از تزریق گیاهی چینی. چای بابونه، قاصدک، گزنه، دارچین، گون و جینسنگ تمام گیاهان سنتی چینی دارویی که می تواند به عنوان دیورتیک یا تقویت انرژی استفاده می شود. لطفا پزشکان آنلاین ما برای چه به آنها را تماس بگیرید.

● درمان های طبیعی

بر اساس گیاهان سنتی چینی، کارشناسان ما نوآوری درمان های مختلف از قبیل پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا و دارو حمام. آیا همه برنامه های کاربردی خارجی به منظور بهبود گردش خون و تعمیر بافت کلیه آسیب دیده. بنابراین، کراتینین می تواند کلیه موثر قوی مرخص شد. بیمارستان ما، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری موفق به کسب شهرت و اعتبار زیادی و شما می توانید به ما اعتماد!

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما، لطفا زیر یک پیغام بگذارید. خدمات مشاوره آنلاین رایگان است.



:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پا، گردش خون در سراسر بدن می تواند میرسند.گیاهان می تواند GFR برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را افزایش می دهد

گیاهان می تواند GFR برای بیماران افزایش با کلیه نارسایی گیاهان معروف چینی در درمان انواع بیماری ها است. ما بیمارستان، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، استفاده از درمان سنتی چینی برای درمان نارسایی کلیه. GFR، نشانگر مشترک عملکرد کلیوی، مخفف GFR است. با GFR کم، زباله های اضافی نمی تواند به طور موثر به سوخت و ساز ترشح داخلی طبیعی نیست پشتیبانی می شود و آب و الکترولیت نمی تواند متعادل کننده باشد، منجر به تعدادی از عوارض و علائم. سپس آنها می توانند گیاهان افزایش GFR در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی؟

GFR کم است به پرفیوژن خون در کلیه ها آسیب دیده و بافت کلیه از درمان آلودگی sangre.Así هدف ما صرف رگ های خونی ناکافی مربوط، ترویج گردش خون به حذف لخته شدن خون و پاکسازی سموم در خون را به جریان خون سالم به کلیه ها. مصرف اشکال، انواع و دوز از گیاهان به بیماران با توجه به شرایط خاص فیزیکی بیماران به درمان هدف و موثر اداره می شود. درمان ما عبارتند از:

بخار درمان. مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر در بدن با بخار از طریق منافذ صرف همراه نقاط طب سوزنی که در آن برخی از بیماران شرایط خاصی آغشته، جمع گردش خون در سطح بدن انسان است. بیمارانی که عرق زیادی است که بسیار خوبی برای پاکسازی سموم در بدن

حمام پا. با توجه به طب سنتی چینی، نقاط طب سوزنی در پا به کل بدن در ارتباط است. بنابراین از طریق حمام پا، گردش خون در سراسر بدن می تواند میرسند.

فشرده سازی داغ. این دارو در منطقه کلیه اعمال، عامل در هزینه های رگ های خونی، ضد التهاب، ضد یخ و تخریب سلولی.

جوشانده دهان. مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر است از توابع برای جذب سموم، و پس از آن سقوط آنها و در نهایت فعال متورم شکسته سلول بیگانه خوار این مسائل.

آیا طب دیگر برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی به بهبود GFR خود وجود دارد. اگر شما علاقه مند در گیاهان چینی ما، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: گیاهان افزایش GFR ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کلینیک 2015 کلیه جهانی در روز، مشاوره رایگان پزشکی از بیمارستان بیماری های کلیه Shi jiazhuang شرکتمرحله 3 بیماری مزمن کلیه

کلینیک 2015 روز-رایگان کلیه جهانی مشاوره پزشکی از Shijiazhuang بیماری بیمارستان RiñónEn روز دهم روز جهانی کلیه، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری برگزار درمانگاه خود را سالانه رایگان پزشکی مشاوره، که بدان معنی است که بسیاری از مردم که مبارزه با این بیماری و پیشگیری از این بیماری است.

همانطور که همه ما می دانیم، 12 مارس تا سال 2015 دهمین روز جهانی کلیه است، موضوع "کلیه بهداشت برای همه" با توجه به آمار است، عوارض سالانه سیج پایان مرحله بیماری کلیوی در چین رسیده است 0.01٪ و عوارض CKD است تا 10٪ .با این حال نه همه مردم می توانند درمان به موقع دریافت کنید، زیرا هیچ علائم در هر دو مرحله inicial.Así ما باید با توجه نزدیک به پیشگیری و درمان بیماری های کلیوی پرداخت و کاهش وجود دارد دریافت نرخ.

به منظور کمک به افراد بیشتری به وضوح در مورد بیماری کلیه می دانید، و حمایت از افرادی که به این بیماری است. SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری برگزار مشاوره سالانه درمانگاه آزاد پزشکی خود را در روز کلیه جهانی، بیش از 20 کارشناسان و کارگران پزشکی در این فعالیت شرکت کردند. آنها همه مردم درمان به همان شیوه، در این فعالیت، حتی با توجه به برخی از دستورالعمل های غذایی برای افرادی که در معرض خطر بیماری کلیوی هستند. پس از مدیر SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری آزادی بیان در پیشگیری و درمان بیماری های کلیوی می دهد، همچنین مردم یادآوری به دور از الکل، سیگار و مواد مخدر دیگر است که می تواند کلیه ها آسیب برساند بماند.

شما می دانید بیماری کلیوی یکی از "قاتل خاموش" است، بنابراین تشخیص زودرس و درمان به موقع به معنای زیادی به بیماران از بیماری کلیه، که می تواند به آنها کمک کند جلوگیری از دیالیز حتی آسیب کلیوی معکوس می باشد. اگر شما بیماری کلیوی بیمار هستند و نیاز به کمک در درمان بیماری کلیه، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل، ما در اینجا در حال انتظار برای کمک به. ایمیل ما: enfermedad-renal@hotmail.com.



:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 3 بیماری مزمن کلیهچه می توانم انجام به رفع مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

چه می توانم انجام به رفع مزمن کلیه بیماری مرحله 3 در مرحله 3، کلیه ها در حال کار با آسیب متوسط ​​است، بنابراین بیماران این فرصت را به رفع کلیه شما داشته باشد. اولین بیماران مصرف درمان مناسب، شرایط کلیه شما بهتر است. چه می توانید انجام دهید به رفع مرحله 3 بیماری کلیه؟

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

بیماری کلیوی مرحله 3 یک بیماری است که در آن کلیه ها عملکرد بیش از 30٪ کمتر از 59٪ .در این زمان، برخی از سلول های کلیه ذاتی به ادامه کار به طور معمول است، بنابراین بیماران می توانند با زندگی می کنند کلیه خود را با خیال راحت. با این حال، برخی از سلول های کلیه آسیب دیده هستند، هر چند برخی از سلول های کلیه نکروزه وجود دارد.

چه کاری می تواند ما را برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه را انجام دهید؟

تا کنون، هیچ درمان اختصاصی است که می تواند بیماری مزمن کلیه به طور کامل درمان وجود دارد. دلیل این است که هیچ دارو یا درمان می تواند سلول نکروز کلیه را دوباره تنظیم وجود دارد. در حال حاضر، ما می توانیم انجام دهیم این است برای نجات سلولهای کلیه آسیب دیده، سلول های کلیه و مرده، می تواند هر چیزی را انجام دهید.

لطفا نگران نباشید. به عنوان عملکرد کلیه از بیماران به بیش از 50٪ افزایش می دهد، بیماران بیش از حد عوارض severas.Los زیر روش می تواند مرحله ثابت کمک 3 بیماری کلیوی و بهبود وضعیت سلامت کلی بیمار ریشه تجربه نمی کنند. (آنلاین دکتر خود مشورت کنید و یا ایمیل گزارش آزمون خود را برای enfermedad-renal@hotmail.com، به طوری که کارشناسان کلیه در اینجا می تواند به شما گزینه درمان رایگان را.)

طب چینی دهان: این داروها استفاده می شود برای تنظیم محیط داخلی از بیماران و حفاظت از بافت عملکرد کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر.

درمان فشرده سازی داغ: می تواند گردش خون را بهبود بخشیده و افزایش جریان خون به کلیه ها، سلول های کلیه به طوری ذاتی می تواند اکسیژن و مواد غذایی به اندازه کافی برای بازیابی دریافت کنید.

حمام پا و حمام دارویی: این درمان ها در رانندگی کل درمان و بهبود ایمنی بیماران متمرکز شده است. آنها همچنین می توانند سلول های تعمیر کلیه کمک به نظر می رسد.

http://www.enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/2098.html



:: برچسب‌ها: درمان بیماری های مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

وقتی کلیه ها توسط نفروپاتی IgA درچیزهایی که محدود به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در لس

چیزهایی که محدود به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA نفروپاتی IgA در لس اگر بدون کنترل سمت چپ می توانید به طور موثر در نارسایی کلیه را تشدید تدریج. به سرعت پیشرفت و حمایت از عملکرد کلیه باقی مانده، بیماران باید بدانید که چه چیزهایی به آنها محدود شده.

1. اطمینان فعالیت های شدید جسمی و کار زیاد

هماچوری علامت معمولی نفروپاتی IgA در است. اگر بیماران این علامت، پیشنهاد می شود به استراحت در بستر بیشتر و جلوگیری از فعالیت های شدید جسمی و کار زیاد. در غیر این صورت، هماچوری شما به راحتی می توانید بدتر.

2.Tomar سدیم و پروتئین اضافی

وقتی کلیه ها توسط نفروپاتی IgA در آسیب دیده، مصرف اضافی سدیم و پروتئین خواهد بار در کلیه را افزایش می دهد. به عنوان جمع آوری اضافی مایعات در بدن، تورم و فشار خون بالا به راحتی رخ می دهد. برای جلوگیری از سلول های کلیه را از آسیب بیشتر، بیماران باید غذاهای شور و مصرف پروتئین اضافی اجتناب کنند.

3.Ir مکان های عمومی به طور منظم

برای مدیریت نفروپاتی IgA در بیماران نیاز به استروئید، که می تواند fácilmente.Luego کم ظرفیت ایمنی شود، بیماران در معرض خطر عفونت. رفتن به مکان های عمومی به طور منظم می تواند خطر ابتلا به عفونت ها، که می تواند منجر شرایط بیماران بدتر بیماری fácilmente.Por علاوه بر این، عفونت از علل عمده نفروپاتی IgA در عود بالینی است افزایش می دهد.

الکل 4.Beba یا دود

این شیوه زندگی saludables.A کمی هستند اگر چه هیچ تحقیقی آسیب مستقیم از الکل و انفیه در کلیه نشان داده است، باعث عوارض جانبی در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. به همین دلیل است که ما بیماران IgA نفروپاتی به دور از الکل و خاموش شدن باقی بماند.

5.Tener زندگی بیش از حد رابطه جنسی

جنس متوسط ​​خوب برای زندگی جنسی جسمی و بهداشت روان، اما بیش از حد است می تواند به عفونت ادراری که می تواند وضعیت پزشکی از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در به راحتی تشدید می کند.

http://www.enfermedad-renal.com/nefropatia-por-IgA/2097.html



:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در, ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

امید به زندگی پس از قطع دیالیز

امید به زندگی پس از بیماران ترک DiálisisCuando وارد نارسایی کلیه یا بیماری کلیوی end-stage، دیالیز sugirió.Así بودند که برخی از بیماران درخواست امید به زندگی پس از قطع دیالیز است.

دو نوع دیالیز، از جمله همودیالیز یا دیالیز صفاقی وجود دارد.

همودیالیز یک فرایند است که پاک و خون فیلتر است. همودیالیز می شود از مواد مضر و مواد زائد از بدن خلاص شدن از شر و کمک می کند تا بدن حفظ توازن مناسب از محصولات químicos.La همودیالیز با استفاده از dialyzer برای تمیز کردن خون، در طول این فرایند، خون در خود بدن خواهد شد در dialyzer گرفته شده است. dialyzer فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی.

دیالیز صفاقی یک روش است که جایگزین عملکرد کلیه ها است. دیالیز صفاقی نیز ممکن است از بین می برد محصولات و فاضلاب اضافی و برخی مواد شیمیایی از بدن شما.

امید به زندگی بیماران پس از قطع دیالیز بستگی دارد وضعیت بیماری بیماران.

در واقع، دیالیز درمان است که تنها می تواند کنترل علائم رایج این بیماری، شما می توانید بیماران مبتلا به بیماری درمان نمی fundamentalmente.For با بلند مدت دیالیز، وضعیت بیماری به تدریج بدتر خواهد شد است. یازده نفر شروع سفر از دیالیز، آنها نمی توانند از شر دیالیز برای بقیه بیماران life.Si خود را متوقف دیالیز، از عوارض جدی رنج می برند، بنابراین در علائم مانند تهوع آمده، استفراغ، تنگی نفس، کاهش خلاص شدن از شر خروجی ادرار یا بدون ادرار در همه. علائم و عوارض خواهد بود تهدید کننده زندگی برای بیماران.

با این حال، یک درمان برای بیمارانی که دیالیز می کنید به دور از دیالیز وجود دارد؟

کارشناسان Shijiazhuang شرکت کلیه کلیه بیمارستان بیماری های توسعه یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه، درمان های طبیعی در اینجا می توانید با بیماری کلیوی از ریشه کنار آمدن، جلوگیری از عود بیماری کلیوی، حفاظت از عملکرد باقی مانده کلیوی و کمک به بیماران دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی، به شما خواهد شد استقبال برای ارسال یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا یک پیام را ترک کنند.



:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر سطح کراتینین شما است 5.0 است که بدان معنی است که کلیه در حال سقوط

اگر سطح خود را از کراتینین است 5.0 است که بدان معنی است که کلیه ها CayendoSi سطح کراتینین شما است 5.0 است که به این معنی که کلیه در حال سقوط؟ بسیاری از بیماران از بیماری مزمن کلیه نگران کلیه های شما ترس از می کلیه خواهد caer.Usted دانم سطح کراتینین شاخص عملکرد کلیه است، بنابراین شما می توانید بگویید اگر کلیه شما در حال سقوط و یا ارزش کراتینین.

شما می دانید آنچه که ما از تعداد 5.0 می دانید؟

از کراتینین 5.0 ما می دانیم که کلیه ها در حد متوسط ​​آسیب دیده، و در حال حاضر این بیماری است را بر روی لبه مرحله 3 و 4، به طوری که تقاضا بیمار برای عمل در این زمان برای جلوگیری از بیماری بدتر است.

اگر سطح کراتینین شما است 5.0 است که به این معنی که کلیه در حال سقوط؟

اگر سطح کراتینین شما 5.0 است که قطعا بدان معنی است که کلیه های شما در حال حاضر در حال سقوط، بیماری در حال حاضر در نارسایی کلیوی بدون کنترل خوب بوده است، ممکن است شما را به صورت دیالیز. اما اگر شما می توانید به خوبی اداره کند، پیشرفت بیماری را می توان کند، حتی معکوس شود.

چه باید به شما برای جلوگیری از سقوط کلیه؟

در این مرحله، من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه به شما. این نوع از طب چینی است، اما نسبت به سنتی، امن تر و موثر تر است. همکاری با مواد مخدر غربی، این درمان می تواند کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز بیماری کلیه، حتی بازگشت به زندگی عادی.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار با بیماری کلیوی 50٪ عملکرد کلیه احتمال بقا چیست

بیمار با بیماری کلیوی 50٪ عملکرد کلیه چه احتمال SupervivenciaSi کلیه عملکرد در 50٪ و سپس، آنچه را که احتمال بقا است؟ در واقع، شانس زنده ماندن با بسیاری از عوامل مرتبط، بنابراین نمی توانم بگویم چه احتمال بقا در renal.Factores بستگی دارد و تنها به عنوان سن، وضعیت جسمانی بیمار، درمان، آنها باید در آن در نظر گرفته، از جمله درمان نقش نقطه کلیدی است.

چرا درمان ایفا می کند یک نقطه کلیدی در افزایش شانس زنده ماندن؟

همانطور که همه ما می دانیم، عواملی مانند سن و وضعیت جسمی بیمار، که توسط انسان ما تصمیم نیست، پس از آن cambiarlos.Pero غیر ممکن در درمان، بیمار خود را می توانید انتخاب کنید که تصمیم است. بنابراین اگر شما می توانید یک درمان مناسب در زمان مناسب را انتخاب کنید، شما می توانید شانس بقا را افزایش دهد.

چه درمان می تواند کمک به بیماران مبتلا به عملکرد 50٪ افزایش شانس کلیه بقا؟

برای بیماران مبتلا به عملکرد بیماری کلیوی کلیه 50٪ در حال حاضر در فاز 3 بیماری کلیه و کلیه های آسیب دیده moderada.Así بنابراین اگر شما می خواهید برای افزایش شانس زنده ماندن باید سعی کنید برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه.

نوآوری از شاخ و برگ گیاهان طب سنتی چینی به نام پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثر خوبی برای نشان renal.Tiene تابع چهار توابع اصلی که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد لخته شدن و گسترش عروق خونی. برای این چهار توابع است که می تواند صدمه به کلیه تعمیر و محافظت از دیگر از آسیب بیشتر.

با کمک این درمان، افراد با 50٪ عملکرد کلیه ممکن است نیم فرصتی برای معکوس بیماری خود، بنابراین به مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما ممکن است پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به. ایمیل ما: enfermedad-renal@hotmail.com.

http://www.enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/2096.html



:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این آنتی بیوتیک ها کار خوبی در پارانشیم بیماری کلیهاین آنتی بیوتیک ها کار خوبی در پارانشیم بیماری کلیه

این آنتی بیوتیک ها به خوبی کار در بیماری پارانشیم RenalEnfermedad از پارانشیم کلیه مدت جهانی برای بسیاری از اختلالات کلیوی است که می تواند تعدادی از مشکلات مانند آنتی بیوتیک infecciones.Los می توانید کنترل بعضی از انواع عفونت برای بیماران مبتلا به بیماری پارانشیم کلیه کمک شود اما بیماران باید با دقت گرفته شده است.

اطلاعات بیشتر در مورد آنتی بیوتیک بیشتر بدانید

آنتی بیوتیک یک نوع از متابولیت ثانویه است و فعالیت در برابر مواد مخدر patógenos.Este عوامل می تواند عملکرد توسعه سلول های موجود را تغییر دهید. در حال حاضر، بیش از ده هزار آنتی بیوتیک است که در شرایط مختلف اعمال وجود دارد.

در واقع، این داروها می تواند نه تنها باکتری را از بین بلکه مهار و کشتن قالب، مایکوپلاسما، کلامیدیا، پروانه، ریکتزیا، و غیره گفتمان عمومی، آنتی بیوتیک برای درمان عفونت های مختلف که توسط ویروس ها ایجاد می شود نه استفاده . با این حال، بسیاری از عوارض جانبی در درمانگاه رخ داده است.

چه باید اطلاع بیماری پارانشیم بیماران کلیوی در هنگام استفاده از آنتی بیوتیک ها؟

هنگامی که بیماران مبتلا به بیماری پارانشیم کلیه، کلیه های شما ممکن است قادر به فیلتر کردن مایع اضافی و مواد مضر از بدن با eficacia.En این وضعیت، بیماران ممکن است در معرض خطر بالاتر عفونت باشد. برای مدیریت عفونت خود، بیماران ممکن است را انتخاب کنید به مصرف آنتی بیوتیک است که می تواند باعث بیماران برخی از مشکلات graves.Si دارای واکنش های سمی زیر، باید فورا داروهای خود را متوقف کند.

-روز واکنش های سمی در سیستم عصبی: وزوز گوش، سرگیجه، ناشنوایی، دپرسیون تنفسی یا ایست تنفسی.

-روز واکنش های سمی در سیستم خون: آنمی آپلاستیک، پلاکت خون پایین، کاهش گلبولهای سفید خون، و غیره.

بانک سمیت کلیوی: اکثر سفالوسپورین ها ممکن است صدمه به توبول های کلیوی شود و القاء آسیب بیشتر کلیه است.

-روز واکنش های سمی در دستگاه گوارش: ناراحتی معده، تهوع، استفراغ، معده پر، و غیره

علاوه بر این، دوز یا نوع آنتی بیوتیک نادرست می تواند عوارض جانبی بیشتری برای بیماران مبتلا به بیماری پارانشیم مشخصات renal.En از این شود، اگر شما اتفاق می افتد به این بیماری و نیاز به مصرف آنتی بیوتیک، شما باید دکتر خود را آنلاین با مشورت پیش.

http://www.enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/2094.html



:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باید مایعات قبل از خواب محدود

بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک باید مایعات قبل از خواب از سندرم نفروتیک محدود است آسان برای درمان، بیماران باید مراقبت خوب دریافت و برنامه رژیم غذایی saludable.Para تورم از بیماران، که موظف به نظارت بر مصرف خود را از بین بردن پیروی نمی مایعات. اگر مایعات حد قبل از خواب؟

کلیه اندام های دفعی که حذف مایع اضافی از بدن می باشد. به طور معمول، بزرگسالان سالم 4 ~ 6 بار به ادرار کردن در طول روز اما 0 ~ 2 بار به ادرار کردن در noche.Esto است، زیرا کلیه ها کار در درجه اول در روز و استراحت در شب.

وقتی کلیه ها توسط سندرم نفروتیک آسیب دیده، موفق به حذف مایع اضافی از بدن است. این باعث می شود بیشتر مایع را به جمع آوری در بدن و در نتیجه تورم و یا فشار خون بالا. در این وضعیت، اگر بیماران مایع بیش از حد قبل از خواب بنوشید، کلیه ها به کار سخت تر برای حذف این مقدار مایع از بدن است. علاوه بر این، بیماران ممکن است پیدا کردن تورم اطراف پلک به راحتی در صبح است.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم که آن را برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک برای کنترل مصرف مایعات خود را قبل از خواب ضروری است. در غیر این صورت، تورم شما یا بیمار کلیوی به راحتی می توانید بدتر.

در واقع، بیماران NS باید بیشتر انجام به منظور محدود کردن مصرف مایعات. درمان فعال باعث می شود که بیماران خود را از استروئیدها خلاص شدن از شر و بهبود سلامت کلی شما، obviamente.Para درمان ریشه سندرم نفروتیک، کارشناسان SHIJIAZHUANG کلیه بیماری بیمارستان Kidney'd توصیه "" یکی "چهار درمانی" ، متشکل از چهار روش.

طب چینی دهان: صدها نفر از دستور العمل های مناسب برای بیماران مختلف در کل درمان etapas.Durante NS مختلف وجود دارد، پزشکان تغییر نسخه به عنوان تنظیم به موقع از وضعیت بیماری بیمار است. این داروها ترمیم سلولهای کلیوی آسیب دیده هدف قرار دهند.

ترکیب Maikang: این دارو ثبت اختراع چینی است و می تواند گردش خون در سراسر جهان بهبود برای کمک به مدیریت عوارض بیماری کلیه و کلیه بازیابی سریع.

درمان فشرده سازی داغ: مورد استفاده برای ارائه محیط داخلی خوب و داروهای خوراکی چینی به سرعت کار می کنند.

حمام پا: علاوه بر تقویت اثرات از روش های فوق می تواند وضعیت سلامت عمومی بیمار را بهبود بخشد.

در مقایسه با استروئیدها، این درمان عوارض جانبی کمتر و باعث بیماران به مردم به صورت عادی زندگی می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، یک پیام زیر را ترک کنند.



:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز گرفتگی: علل و درمان

دیالیز گرفتگی: علل و درمان دیالیز درمان معمول است برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه طولانی امید به زندگی خود و ارسال برخی از علائم. با دیالیز در طول زمان رخ می دهد عوارض بیشتر و بیشتر مانند بیماری های استخوان، کم خونی، نارسایی قلبی، و غیره، که شامل تمام قسمت های بدن انسان است. کولیک معمولا در دیالیز دیده می شود. و این مقاله را تجزیه و تحلیل از علل و درمان بیماران دیالیز با گرفتگی.

علت دیالیز گرفتگی:

به طور مربوط گرفتگی تغییر الکترولیت. با توجه به جزء مایع دیالیز و دیالیز ناکافی، بیماران دیالیزی اغلب با شرایط سدیم، کلسیم و اختلال در آب ناراحت، تا گرفتگی آنها مقدار زیادی ناراحت.

درمان گرفتگی دیالیز:

به جز تنظیم مایع دیالیز و به خوبی برای کلینیک دیالیز آماده، بیماران دیالیزی نیز باید هر تلاش برای معکوس عملکرد کلیه خود را، دور نگه داشتن دیالیز. اگر چه دیالیز می تواند بیماران در دفع مواد زائد، تعادل اسید و باز، تنظیم آب و الکترولیت و غیره کمک زیادی، با این مزایا، بیماران نیز تحمل از دست داده تغذیه و خطر complicaciones.Para جدی تر، دیالیز انجام هیچ چیز برای جلوگیری از صدمه به کلیه.

دیالیز واقعا نیاز به یک درمان طبیعی برای جایگزینی دیالیز. درمان سنتی چینی گزینه خوبی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. روش های درمانی خاص در بیمارستان ما در چین شامل درمان بخار، حمام درمانی، حمام پا، طب سوزنی، جوشانده خوراکی و غیره on.With این راه داروها برنامه های کاربردی، مواد تشکیل دهنده فعال گیاهان دارویی می تواند بر روی بدن انسان کار efectiva.Nuestro تا درمان در هزینه رگ های خونی، ترویج گردش خون و پاکسازی از سموم در خون مطمئن شوید که جریان گردش خون سالم و صاف است، به طوری که آسیب کلیوی می تواند متوقف شود تمرکز و عملکرد کلیوی نیز می تواند اصلاح شود.

هنگامی که عملکرد کلیه به حفظ درجه ای از شاخص های عملکرد کلیه به دور از سطح خطرناک، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هستند معکوس، آنها حتی می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر، به عنوان برای گرفتگی. در حال حاضر، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد علت و درمان بیماران تحت دیالیز، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما در پاسخ 24 ساعت.



:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من باید آب با FSGS محدود

من باید محدود آب با FSGS FSGS اشاره به فوکال سگمنتال اسکلروز گلومرولی است که نیاز به بیماران به تغییر برنامه رژیم غذایی خود را با توجه به وضعیت آب disease.The خود را برای مردم ضروری است، اما بیماران مبتلا به FSGS باید محدود آب آشامیدنی؟

البته که نه. تمام بیماران مبتلا به FSGS باید آب آشامیدنی خود را محدود کنند.

تنها دلیلی است که اگر چه FSGS بیماری کلیوی است، عملکرد کلیه در برخی از بیماران بیشتر از 90٪ .در این مورد کلیه ادامه به عملکرد سالم، به طوری که بیماران می توانند آب را به عنوان جمعیت نوشیدن است به طور کلی. در واقع، برخی از بیماران حتی پیشنهاد کرد که نوشیدن آب بیشتر به حذف تمام بدن و تحریک کلیه ها به تولید ادرار بیشتر و حمل زباله های تر.

اگر FSGS در بیماران مبتلا به مرحله 3 یا التهاب یا فشار خون بالا باید líquidos.Además مصرف خود را نظارت بدتر لازم است برای این بیماران به سازماندهی یک برنامه sodio.Recomendación کم رژیم غذایی روزانه سدیم برای بیماران مبتلا به FSGS 1000 به است 4000 میلی گرم است، اما اگر بیماران التهاب شدید یا ادم، مصرف سدیم خود را باید از 2000-3000 میلی گرم در روز خودداری کنند.

در حال حاضر، ما شناخته شده اند اگر بیماران مبتلا به FSGS باید مصرف مایعات خود را محدود کنند. اگر شما اتفاق می افتد به FSGS و می خواهم با این بیماری زندگی می کنند ساده تر، شما باید مقدار سمت راست از مایع در هر روز بنوشید.

علاوه بر سدیم و مایع، بیماران مبتلا به FSGS نیز باید مصرف خود را از پروتئین، پتاسیم و فسفر با توجه به تغییرات در وضعیت آنها از بیماری توجه داشته باشید. برنامه رژیم غذایی صحیح می تواند کمک به مدیریت عوارض بیماری کلیوی FSGS، در حالی که هر گونه خطا در یک برنامه رژیم غذایی می تواند وضعیت سلامت بیماران به راحتی تشدید می کند.

برای تعیین مقدار آب شما باید هر روز می نوشند، به شما توصیه می به دکتر در مورد کراتینین خود را آنلاین، عملکرد کلیه، عوارض و مقدار diuresis.Luego بگویم، می تواند شما را پاسخ در 24 ساعت به من بدهید.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری مزمن کلیوی می خواهید سرمایه گذاری دیالیز من چگونه می توانم آن را مدیریت

بیماری مزمن کلیه می خواهید سرمایه گذاری دیالیز من چگونه می توانم کمک ManejarloLa بیماران دیالیزی بیماری های کلیه از بین بردن مواد زائد و آب اضافی از بدن، بدیهی است، بنابراین پس از مصرف better.But مردم خواهد لحاظ طولانی زندگی می کنند آنها را از عوارض جانبی و غیر عملی، بنابراین برخی از مردم می خواهم به خلاص شدن از شر. پس چگونه می تواند بیماری کلیوی بیمار آن مرض جرب؟

چگونه بیمار بیماری کلیوی می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر؟

در حالی که اکثر مردم می دانند که دیالیز است بهترین گزینه برای آنها نیست، اما آنها انتخاب دیگری ندارند، زیرا آنها می دانند که چگونه برای جلوگیری از و یا می توانید از él.A خلاص شدن از شر پس از آن من خواهد شد برخی از جنبه های است که می تواند کمک به معرفی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی زندگی بهتر بدون دیالیز.

اول، پیوند کلیه به دلیل مقدار زیادی از آن از هزینه های آشنا به بیماری های کلیوی و همچنین یکی از موثر ترین راه برای حل یک مشکل renal.Pero است، برخی از مردم را انتخاب کنید تا آن را به من بدهید. همچنین، همه را می توان در خط نامزد شده است.

سایر درمان ها موثر باید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy فرهنگ بیش از پیوند است. چه چیزی بیشتر، لازم نیست که هزینه پول زیادی به عنوان trasplante.Debido عوارض جانبی خود را کمی، آن هم برای کودکان و سالمندان را به امن. بنابراین اگر شما علاقه مند در طب چینی، شما می توانید یک فکر به این درمان را

از بالا شما می دانید که دیالیز به عنوان جایگزینی برای کلیه ها برای انجام برخی از توابع کلیه می تواند کمک به بیماری کلیوی زندگی بهتر در یک زمان کوتاه، اما از آن است که بهترین گزینه برای آنها نیست.

اگر شما هر گونه کمک در از بین بردن دیالیز یا درمان بیماری کلیه نیاز دارید، ما از شما دعوت می از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید: sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام پس از آن ما خواهد همه چیز ممکن است برای کمک به انجام .



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ایستاده معکوس بیماری های کلیه

شما می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بردن بیماری دائمی کلیه می تواند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی معکوس بیماری های کلیوی به طور دائم؟ مشخص شده است که این درمان یکی از موثرترین درمان بیماری کلیوی می تواند حتی توسط کودکان و یا افراد استفاده می شود قدیمی. با توجه به عوارض جانبی کوچک و اثر درمانی قابل توجهی، از آن شده است به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. اما پس از آن درمان می تواند ما تابع کلیه کار به عنوان یک انسان نرمال و این درمان باید به طور منظم و یا تنها یک بار انجام می شود؟

آیا می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی معکوس بیماری های کلیوی به طور دائم؟

این درمان درمان منحصر به فرد در درمان بیماری های کلیوی است، یک نوآوری از طب سنتی چینی است. شما می توانید عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده بهبود و محافظت از باقی مانده از آسیب بیشتر. اما یک حقیقت است که می تواند نکروز بافت تعمیر وجود دارد، به طوری که هر چه زودتر بیمار کلیوی می توانید این درمان را، بهتر اثر درمانی را می توان به دست آورد و شانس آنها می توانید به عقب بیماری خود را.

از این ما می توانیم می دانیم که پس از درمان از عملکرد کلیه را می توان تا حدی بهبود یافته است، اما ما می توانیم به عنوان یک فرد نرمال کار و یا در بسیاری از عوامل نه بستگی دارد. برای افراد مبتلا به اختلال خفیف کلیوی، این درمان می تواند یک فرم دائمی، اما برای افراد مبتلا به آسیب کلیوی شدید ممکن است برای مدت زمان طولانی تر.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما خوش آمدید به چت با کارشناسان ما و یا پیام زیر را ترک می باشد.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/593.html



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین می رسد 800 با نفریت لوپوسکراتینین می رسد 800 با نفریت لوپوس

کراتینین می رسد 800 مبتلا به نفریت LúpicaSi کنترل نمی موثر، لوپوس می تواند بسیاری از ارگان های حمله، در حالی که نفریت لوپوس یک بیماری است که در آن کلیه ها در کراتینین 800 درگیر lupus.La معمولا نشان می دهد ESRD است. بیماران باید چه با کراتینین 800؟

همانطور که توسط nephrologists معرفی، بیماری کلیوی می تواند فکر به پیشرفت در مرحله اورمی هنگامی که سطح کراتینین سرم بیماران افزایش می یابد تا 450 umol / L یا más.Para نفریت لوپوس بیماران، اورمی باید انواع عوارض جدی شود . بنابراین، بیماران باید درمان فوری برای تداوم زندگی خود را بلافاصله کنند.

دیالیز یک درمان معمول که می تواند به کاهش کراتینین بالا 800 با کارایی و سرعت نفریت لوپوس کمک کند، چرا که دیالیز خوب در از بین بردن مواد مولکولی کوچک است و کراتینین تنها کوچک مولکولی است. با این حال، هیچ کس می خواهد به رها کردن کلیه خود را و شروع به دیالیز مگر اینکه آنها هیچ روش برای صرفه جویی در کلیه ها.

اگر کراتینین بالا 800 توسط ادم ریوی، فشار خون بالا مقاوم، مشکلات قلبی، یا سایر مشکلات خطرناک همراه، بیماران پیشنهاد برای شروع دیالیز بلافاصله.

در واقع، این هنوز نفریت لوپوس بهترین گزینه درمان به نام تصفیه sangre.Se از جمله همودیالیز، hemofiltration، جذب ایمنی، CRRT، و غیره. این درمانها می تواند نه تنها کراتینین و سایر مواد زائد از بدن از بین بردن، اما مجتمع ایمنی بدن نیز از بین بردن. بنابراین به نفریت لوپوسی می تواند به خوبی انجام می شود.

اگر کراتینین بالا 800 تنها مشکل خطرناک است، بیماران نفریت لوپوس ممکن است برخی از درمان های دیگر را امتحان کنید برای نجات کلیه های شما. آلودگی درمان خون روشن است درست مثل درمان، و می تواند بخشی بیرون زده از خون به عنوان هیچ تصفیه خون پاک و بازسازی ساختار فیلتراسیون کلیه است. در حالی که مواد بیشتری کلیه حذف زائد سوخت و ساز، سطح کراتینین بالا به طور طبیعی کاهش خواهد یافت.

برای بهترین اثر درمانی، شما همیشه باید اطمینان حاصل شود که شما در حال بدست گرفتن طرح درمان مناسب است.



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علاوه بر فیلتر کردن خونراش خارش پوست ناپدید می شوند بدون IgA در بیماران مبتلا به نفروپاتی

راش خارش پوست ناپدید می شوند بدون IgA در بیماران مبتلا به نفروپاتی وقتی نفروپاتی IgA در پیشرفت علاج بیماران باید شروع به رنج می برند برخی از علائم ناراحت کننده باشد. برخی از بیماران شکایت دارند که بثورات خارش دار همچنان ادامه دارد. دلیل چیست؟

علاوه بر فیلتر کردن خون، حفظ تعادل الکترولیت دیگر تابع مهم کلیه renal.Si به شدت توسط نفروپاتی IgA در آسیب دیده است، آنها توانایی خود را برای انجام کار خود را به طور معمول از دست بدهند. در این وضعیت، مولکول های مختلف هدر مواد در بدن تجمع می یابد. بثورات خارش پوست در ارتباط با سپرده از مواد مولکولی بزرگ است. به همین دلیل مشکل از پوست بیماران نمی تواند کاهش است، با وجود که شروع دیالیز.

یکی دیگر از علل شایع خارش سطح فسفر بالا است. با کاهش عملکرد فیلتراسیون کلیوی، فسفر اضافی در بدن تجمع می یابد، باعث کریستال خارش پوست با facilidad.Junto خارش پوست، سطوح بالایی از فسفر همچنین می توانید بیماری های استخوان باعث کم کلسیم، سطح PTH بالا، و غیره

از آنجا که دیالیز می کند عوامل بیماری زا از بین بردن نیست، بیماران پیشنهاد گرفتن روش تصفیه است که می تواند خون بزرگ مواد زائد مولکولی حذف شده است. تصفیه خون درمان است که می تواند اندازه های مختلف از زباله های شیمیایی، که می تواند کمک به تسکین خارش پوست با eficacia.Claro خون آلودگی درمان از بین بردن یک درمان است که می تواند هر دو پاک خون است و بهبود شرایط از کلیه از ریشه.

برای مقابله با تجمع فسفر، بیماران باید مصرف خود را از فسفر محدود و یا برخی از پوشه ها فسفات است که می تواند سطح فسفر اثر بخشی پایین تر کمک کند.

طرح درمان مفصل باید در شرایط بیماری بیماران بستگی دارد. برای درمان فردی، شما باید بیشتر در مورد وضعیت پزشکی شما را توصیف و یا متوقف کردن موضوعات آزمون آن enfermedad-renal@hotmail.com



:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

راش خارش پوست ناپدید می شوند بدون IgA در بیماران مبتلا به نفروپاتیراش خارش پوست ناپدید می شوند بدون IgA در بیماران مبتلا به نفروپاتی

راش خارش پوست ناپدید می شوند بدون نفروپاتی IgA نفروپاتی IgA در Pacientes Cuando پیشرفت علاج بیماران باید شروع به رنج می برند برخی از علائم بیماران molestos.Algunos شکایت دارند که هیچ desaparece.Cuál بثورات خارش دار دلیل آن این است؟

علاوه بر فیلتر کردن خون، حفظ تعادل الکترولیت است یکی دیگر از توابع مهم renal.Si که کلیه ها به شدت توسط نفروپاتی IgA در آسیب دیده، آنها توانایی خود را برای انجام کار خود normalidad.En این وضعیت، مولکول های مختلف از مواد در زباله از دست بدهند cuerpo.Piel تجمع در بثورات خارش دار با سپرده از مواد مولکولی بزرگ همراه است. به همین دلیل مشکل از پوست بیماران نمی تواند کاهش است، با وجود که شروع دیالیز.

یکی دیگر از علل شایع خارش بالا fósforo.Con کاهش عملکرد فیلتراسیون کلیوی، فسفر اضافی در بدن تجمع می یابد، باعث کریستال خارش پوست با facilidad.Junto خارش پوست است، سطح بالایی از فسفر همچنین می توانید بیماری های استخوان، کلسیم کم، سطح بالا PTH، و غیره باعث

از آنجا که دیالیز می کند عوامل بیماری زا از بین بردن نیست، بیماران پیشنهاد می روش تصفیه است که می تواند مواد زائد خون تصفیه خون moleculares.La بزرگ حذف یک درمان است که می تواند اندازه های مختلف از زباله های شیمیایی را حذف است، پس از آن می تواند کمک به تسکین خارش پوست با eficacia.Claro خون آلودگی درمانی یک درمان است که می تواند هر دو خون پاک و بهبود شرایط از کلیه از ریشه است.

برای مقابله با تجمع فسفر، بیماران باید مصرف خود را از فسفر محدود و یا برخی از پوشه ها فسفات است که می تواند سطح فسفر اثر بخشی پایین تر کمک کند.

طرح درمان مفصل باید در شرایط بیماری بیماران بستگی دارد. برای درمان فردی، شما باید بیشتر در مورد وضعیت پزشکی شما را توصیف و یا متوقف کردن موضوعات آزمون آن enfermedad-renal@hotmail.com

http://www.enfermedad-renal.com/nefropatia-por-IgA/2083.html



:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی IgA در ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

تورم مچ پا در نارسایی کلیه: علل و درمانتورم مچ پا در نارسایی کلیه: علل و درمان

تورم مچ پا در نارسایی کلیه: علل و درمان تورم مچ پا یک علامت شایع و فوق نارسایی کلیه است، نه تنها نتایج ضعیف را نشان می دهد، بلکه بر زندگی عادی بیماران. آنها بیماران می خواهیم به دانستن علت و درمان تورم مچ پا.

علت تورم مچ پا در نارسایی کلیوی:

با توجه به از دست دادن پروتئین و یک طرح دقیق رژیم غذایی کم پروتئین، پروتئین کافی نیست در بدن برای جلوگیری از آب در بافت. عملکرد کلیه به دفع آب آب کاهش در فضاهای بافت باقی مانده است، که منجر به ادم. در کار گرانش، احتباس آب می توان به راحتی در مچ پا رخ می دهد، به همین دلیل است تورم مچ پا می تواند نشانه ای از مشت نارسایی کلیه.

درمان برای نارسایی کلیه با تورم مچ پا:

استفاده از دیورتیک ها و هورمون درمان رایج برای التهاب tobillos.Diurético دفع می تواند کمک به آب حفظ شده است، و می تواند هورمون proteína.Sin از دست دادن را کاهش دهد اما یک بار بیماران توقف استفاده از این داروها، تورم مچ پا رخ می دهد دوباره و مدت زمان طولانی گرفته شده این داروها با عوارض جانبی مانند حفظ سموم در کلیه ها و سیستم ایمنی ضعیف توصیه می شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بهترین انتخاب است برای بیماران CKD به توابع دارایی های خود را renales.Los معکوس هزینه های اولیه دارو عملکرد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد یخ و تنزل extracelular.Con ماتریس گردش خون سالم، آسیب کلیوی می تواند مسدود و GFR همچنین می توانید promovidos.Además باشد، با تغذیه در طب، سلول های کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و ساختار کلیه نیز می تواند ترمیم شود. با این حال، دارو می تواند کمک به بیماران عملکرد کلیه خود را کاهش دهد.

هنگامی که بیماران به طور معمول می تواند ادرار، تورم مچ پا را می توان از raíz.Ahora درمان، اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان ما برای نارسایی کلیه، لطفا با پزشک آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.



:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان پروتئینوری در نفروپاتی دیابتی

پروتئینوری در نفروپاتی دیابتی: علل و درمان

پروتئینوری در نفروپاتی دیابتی: علل و نفروپاتی دیابتی درمان عوارض دیابت است. به طور کلی، یک بار بیماران مبتلا به دیابت که توسط نفروپاتی دیابتی حمله، که معمولا در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با برخی از علائم است که رخ می دهد را کشف کردند. پروتئینوری علامت های مکرر و اوایل آسیب کلیوی است. با از دست دادن پروتئین ها، بیماران از ایمنی ضعیف، ادم و غیره رنج می برند پروتئینوری فیبروز بیشتر کلیوی می تواند پیش آگهی تجمع می یابد. این مقاله به بحث در مورد علت و درمان برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با پروتئینوری داشته باشند.

علت پروتئینوری در نفروپاتی دیابتی:

پروتئینوری بدان معنی است که هیچ پروتئین در ادرار و معمولا به عنوان حباب یا ادرار کف آلود به نظر می رسد. هنگامی که گلومرول ها از دیابت آسیب دیده، با از دست دادن مانع عملکرد و فیلتراسیون، پروتئین می شود با ادرار منتشر شد. با توجه به تغییر در کشش سطحی در زمانی که بیمار مرطوب تولید ادرار کف آلود.

درمان پروتئینوری در نفروپاتی دیابتی:

پزشکی هورمون. داروها می توانند پروتئین با کاهش فعالیت از پروتئین را کاهش دهد. با این حال، فعالیت کم از پروتئین بد برای ایمنی است. و پروتئینوری ممکن است دوباره بدون انجام کاری برای تعمیر کلیه رخ می دهد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. گیاهان دارویی گیاهی در منطقه کلیه اعمال خارج پردازش شده است. مواد مؤثره دارو توابع هزینه رگ های خونی، ضد التهاب، ضد یخ و تنزل ماتریکس خارج سلولی. با گردش خون سالم، آسیب کلیوی را می توان قفل شده است و عملکرد کلیه نیز ممکن است ترویج شود.

سلول های بنیادی درمان. سلول های بنیادی، پردازش از طریق رگ، که ممکن است در تعمیر بافت و مرمت ساختار کلیه مجروح عمل به بدن تزریق می شود. هنگامی که عملکرد کلیه ها بهبود یافته است، پروتئینوری می تواند از ریشه زخم التیام یابد.

در حال حاضر، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان نفروپاتی دیابتی با پروتئینوری، لطفا با پزشکان آنلاین ما، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://www.hospitalrenal.com/nefropatla-diabetica-tratamiento/590.html



:: بازدید از این مطلب : 638
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علل تنگی نفس و اسهال دیالیزتنگی نفس مدیریت و دیالیز اسهال

تنگی نفس مدیریت و اسهال DiálisisLa دیالیز درمان معمول است برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه طولانی امید به زندگی خود و به یاد síntoma.Y خود را در برخی از نقطه، بیماران باید شرایط دیالیز برای زندگی خود. اما در نهایت دیالیز، عوارض بسیاری، که نشان می دهد چگونه مختلف علائم، که رخ می دهد، تنگی نفس و اسهال مشاهده frecuencia.Aquí معرفی علت و درمان بیماران دیالیز با این شما علائم.

علل تنگی نفس و اسهال دیالیز:

تنگی نفس به فیلتر anemia.Diálisis تغذیه و مواد زائد را در یک زمان در ارتباط است. با از دست دادن سلول های قرمز خون، کم خونی عارضه دیالیز است.

اسهال با اختلال الکترولیتی با توجه به دیالیز و یا کم خونی ناکافی ایجاد می شود.

مدیریت تنگی نفس و اسهال دیالیز:

EPO درمان یک درمان معمول برای anemia.Además است، آماده سازی خوب قبل از دیالیز نیز مهم است که بیماران جلوگیری از penas.Estas بسیاری از چیزهای را می توان مراقبت های بیمارستان و پزشکان آن گرفته شده است. زندگی روزمره و درمان طبیعی ما چه به شما توصیه می کنیم است.

بیماران دیالیز باید توجه بیشتری به حمایت تغذیه خود را پرداخت، به عنوان مثال، مصرف پروتئین باید مناسب افزایش یافته است. علاوه بر این، ریزمغذی، ویتامین ها و دیگران نیز باید ترویج شود.

درمان سنتی چینی یکی دیگر از گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، و دره تنگ و باریک hierbas.A پزشکی تخصصی با استفاده از اشکال مختلف پزشکی به عنوان یک حمام پزشکی، پا دایره چینی، صفحه گرم است و به همین ترتیب، مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر می تواند ورود به بدن و به بازی می آیند به طور موثر، اجتناب از اثر از دست دادن دارو بدون secundarios.Estas اثرات درمان ممکن است از صرف رگ های خونی بهره مند شوند، ترویج گردش خون به حذف لخته شدن خون، سموم در خون تمیز کردن و ارائه تغذیه به بدن است. با حرکت نرم، خون سالم، علائم ممکن است مشاهده کنید، آسیب کلیوی می تواند مسدود و عملکرد کلیه نیز ممکن است ترویج شود.

هنگامی که عملکرد کلیه به حفظ شاخص های عملکرد کلیوی در سطح امن کافی است، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی حتی ممکن است دیالیز، اشکال در تنفس و اسهال جلوگیری از نیز ممکن است از raíz.Ahora خلاص شدن از شر، اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ما، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://www.hospitalrenal.com/insuficiencia-renal-tratamiento/589.html



:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیوی, ,
:: بازدید از این مطلب : 1035
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آب چه می توانید گرانادا برای بیماران نفریت مزمنآب می گرانادا حفاظت از نفریت کلیه

آب می تواند محافظت گرانادا RenalCrónica نفریت نفریت شکست یک بیماری کلیوی مشترک است که بسیاری از مردم در سراسر نفریت کلیه mundo.Crónica تاثیر می گذارد یک بیماری شایع است که بسیاری از مردم در سراسر آب mundo.Es کمک می کند تا جلوگیری از گرانادا را تحت تاثیر قرار است نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به نفریت؟

درجه آسیب کلیوی برای پیشرفت بیماران Nefritis.Con از نفریت مزمن متفاوت هستند، بیماران ممکن است شکست نهایی کلیه داشته باشد. مواد غذایی و نوشیدنی ها ممکن است توقف درست کمک این پیشرفت.

آب چه می توانید گرانادا برای بیماران نفریت مزمن؟

نفریت مزمن با فشار خون بالا، ظرفیت ایمنی پایین، عدم اشتها، و غیره مشخص می شود. خوشبختانه، آب گرانادا می توانید از مزایای زیر را برای شما به ارمغان بیاورد.

فشار خون -Regular: این آب می تواند به کاهش التهاب رگ های خونی کمک و جلوگیری از لخته شدن خون و یا لخته شدن sangre.Debido به احتباس مایعات و سدیم، افزایش فشار خون به راحتی.

ایمنی -Increase: بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی معمولا ظرفیت سیستم ایمنی پایین، و در معرض خطر بالایی از آب گرانادا infecciones.El هستند حاوی ویتامین C غنی و سایر آنتی اکسیدان ها، که ضد خواص قوی تحریک باکتری و ایمنی بدن.

بهبود بخشیدن اشتها از بیماران و دستگاه گوارش: به عنوان محصولات و سموم دفع زباله انباشته در بدن، سیستم گوارش و اشتها از بیماران مبتلا به prontitud.Luego تحریک، بیماران ممکن است میل به خوردن دارم مواد غذایی بیشتر و ساخت بدن خود را.

-Helps سلول های کلیه ایجاد مجدد: نفریت مزمن باید آسیب کلیوی القاء. خوشبختانه، آب گرانادا می تواند کمک به ترویج بازسازی سلول های کلیوی آسیب دیده.

توجه به مصرف آب گرانادا

این میوه نیز غنی است در فسفر، پتاسیم و بیماران minerales.Si دیگر سطوح بالایی از پتاسیم و یا سطح فسفر، شما باید با دکتر خود را آنلاین به تعیین میزان آب شما می توانید سودمند گرانادا بدون عوارض جانبی نوشیدن مشورت کنید. هر گونه سؤال در مورد رژیم غذایی نفریت مزمن، همچنین می توانید مشاهده به صورت آنلاین.

http://www.enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/2081.html



:: برچسب‌ها: درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

میکرو چینی پزشکی Osmotherapyدرمان جدید برای PKD: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

درمان جدید برای PKD: میکرو چینی پزشکی کلیه پلی کیستیک osmoterapiaEnfermedad اختلال کلیوی شایع ژنتیکی به این معنی که زمانی که مردم سوزش شد، بسیاری از riñones.Es کیست کوچک و بزرگ انتشار دشوار است به درمان بیماری ژنتیکی وجود دارد، اما بیماران هنوز هم می تواند انجام بسیاری از مسائل به جلوگیری از توسعه کیست و کوچک کردن کیست خود، زندگی یک زندگی عادی و درمان largo.Entonces به جز عمل جراحی، در حال حاضر کارشناسان ما به ارائه درمان جدید ما، پزشکی میکرو چینی پزشکی Osmotherapy.

با رشد کیست، بیماران رنج می برند علائم بیشتر و بیشتر، مانند، بدترین برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک فشار خون بالا، درد پشت، sucesivamente.Sin خون و ادرار و در عین حال از آن است که کاهش عملکرد کلیوی. همه نشانه ها و صدمه به کلیه ها توسط کیست بزرگ با فضاهای بافت کلیوی طبیعی ایجاد می شود. بنابراین درمان ما باید در مهار رشد کیست تمرکز و کاهش حجم از کیست.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است سبزی انواع و دوز از گیاهان chinos.Y تخصصی به بیماران با توجه به شرایط فیزیکی خود específicas.Después توفنده، جوشانده، مخلوط کردن این گیاهان تجویز، ما اعمال می شود پزشکی در مناطق کلیوی. با کمک تجهیزات اسمز، مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر می تواند بدن را بدون از دست دادن اثر پزشکی وارد کنید.

مواد فعال می تواند گردش خون مواد مخدر تجمع برای افزایش نفوذ پذیری از کیست دیوار به طوری که مایعات می تواند دوباره به گردش خون و sangre.Además متابولیزه جریان، مواد فعال پزشکی نیز ممکن است سلولهای اپیتلیال از دیوار کیست غیر فعال به مهار کیست ترشح مایعات، به طوری که رشد کیست می تواند controlada.Con همه، درمان ما را می توان در هر شرایطی استفاده می شود، بدون توجه به جایی کیست، بسیاری از گسترش کیست و چه اندازه کیست ها.

در حال حاضر، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما در پاسخ 24 ساعت.

http://www.enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/2079.html



:: برچسب‌ها: درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()