نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان بیماران با سطوح کراتینین بالا و پایین پتاسیم پس از پیوند کلیه دیالیز
درمان برای بیماران مبتلا کراتینین بالا و سطح پایین پتاسیم بعد از TransplantHow کلیه برای درمان بیماران با کراتینین و پتاسیم کم پس از اجتناب از دیالیز پیوند کلیه است؟ برخی از بیماران کراتینین بالا و پتاسیم کم بعد از پیوند کلیه بود. تماس با دکتر آنلاین برای دریافت اطلاعات بیشتر به سرعت و به طور مستقیم به صورت رایگان.

اولین و مهمترین، پیوند کلیه مناسب برای بعضی از بیماران است، اما نه همه از بیماری بیماران کلیوی. این درمان یک درمان ریشه برای آنها است. در میان مواد شیمیایی بسیاری از معمول، در سرم هستند پتاسیم و کراتینین، که هر دو به عنوان حمل و نقل زباله عمل به کلیه ها، علاوه بر انجام دیگر توابع حیاتی است. اندازه گیری سطح پتاسیم و کراتینین می توانید تعداد زیادی در مورد وضعیت فعلی مردم از سلامت نشان می دهد. پس از آن چیزی است که در با سطوح کم پتاسیم و کراتینین بالا؟

روشن در مورد کراتینین و پتاسیم است.
کراتینین یک محدوده نرمال از 0.6 تا 1.2mg / دسی لیتر، زنان معمولا سطح کراتینین کمتر داشته باشد. پتاسیم یک ماده معدنی ضروری است که بدن خود را برای اطمینان انقباض مناسب از قلب و سایر عضلات، برای تعادل اسید و باز و در سنتز پروتئین استفاده می کند.

سطح پتاسیم پایین ممکن است درد عضلانی، گرفتگی عضلات، ضعف غیر طبیعی، نامنظم بودن ضربان قلب، حتی آریتمی خطرناک شود. بیماران مبتلا به فشار خون بالا و ادم با دیورتیک ممکن است سطح پتاسیم کم توسعه با توجه به مواد مخدر باعث از دست دادن مایع درمان شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ممکن است به خوبی درمان آن کمک کند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان جایگزین است که عمدتا برای درمان بیماری کلیه استفاده می شود. این است که توسط نرم افزار های خارجی از طب چینی مشخص و با هدف اصلاح خسارت کلیوی اساسا. این می تواند پاسخ التهابی کنترل، رفع فشار خون بالا و تمیز کردن محیط داخلی کلیوی.

پس از استفاده از درمان های پزشکی چینی ما، علائم خواهد شد کاهش حتی بدون دیالیز. بنابراین اگر شما نیز می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

است خیار خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه
است خیار خوب برای بیماری مزمن کلیه PatientsCan من خیار مبتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD) می خورند؟ همانطور که می دانیم، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، آنها نیاز به توجه به آنچه به خوردن، و آنها باید به دنبال یک رژیم غذایی کلیه پسند. خیار، که به عنوان یک سبزی مشترک در نظر گرفته، مورد علاقه توسط بسیاری از مردم است. خیار سرشار از ویتامین C، ویتامین A، اسید فولیک و سایر مواد معدنی است، و مزایای زیادی برای مردم به خوردن خیار وجود دارد.

قند خون بالا پایین
همانطور که می دانیم، دیابت است یکی از علل اصلی شایع بیماری کلیوی، مدت و بلند مدت قند خون بالا باعث آسیب بیشتر به کلیه ها شود. بنابراین بیماران باید مصرف قند روزانه خود را محدود می کند. سطح قند خون خیار تقریبا صفر است، و گلوکوزید و فروکتوز در خیار متابولیسم گلوکز درگیر نیست. بنابراین خوردن خیار می تواند سطح قند خون بالا را کاهش دهد.

فشار خون بالا پایین
به عنوان خیار حاوی پتاسیم بالا، منیزیم و فیبر، که می تواند کمک به تنظیم فشار خون. علاوه بر این، میزان فشار خون بالا همچنین می توانید جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه کمک می کند.

دیورتیک طبیعی
خیار نیز می توانید به عنوان یک دیورتیک طبیعی، که می تواند افزایش تولید ادرار کمک در نظر گرفته شود. پس از آن می تواند کمک به حذف مایعات اضافی و مواد بد را از بدن، و همچنین می تواند از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری می کند.

بالا از مزایای خوردن خیار برای مردم، اما برای بیماران CKD، آنها نیاز به غذا خوردن خیار بسته به وضعیت بیماری خود را. به عنوان مثال، خیار سرشار از پتاسیم است، بنابراین بیماران CKD که سطح پتاسیم بالا باید از آن اجتناب.

پس از استفاده از درمان های پزشکی چینی ما، cretainine 8 خواهد شد و حتی بدون دیالیز کاهش یافته است. بنابراین اگر شما نیز می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی دیابتی کراتینین 8.9 به دیالیز را

نفروپاتی دیابتی کراتینین 8.9 امتناع را به نفروپاتی دیابتی DiálisisLa با کراتینین 8.9 دیالیز نمی خواهد آنچه که من انجام؟ در واقع، به عنوان یک نفرولوژیست که همیشه مردم با سطح بالایی از علائم کراتینین و شدید ملاقات کرد، اما نمی خواهید را diálisis.Pero من باید بگویم که به عنوان بیمار به بیماری کلیوی نه تنها می تواند می گویند و یا دوست ندارند که چون شما باید در برابر این بیماری مبارزه می کنند، زمان مورد نیاز برای درمان باید به دوره serio.Por همچنین، شما شما حق را به انتخاب وقتی که می آید به چه نوع درمانی را داشته باشد.

چگونه می توان بیماران دیالیزی با کراتینین 8.9 نفروپاتی دیابتی کمک کند؟

در واقع، دیالیز به عنوان یکی از درمان نارسایی کلیه شایع ترین می تواند کمک به بیماران کار بهتر ساخت قطعات از riñones.Con کمک به کسانی که مایع دیالیز اضافی و سموم دیگر را می توان در خون از بین می رود، به طوری که سطح بالای کراتینین و سایر علائم می توان به برخی از درجه کاهش داد.

اگر بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی نمی خواهید به دیالیز چه کاری انجام دهید؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز خواهد برخی از عوارض جانبی را، در حالی که بهبود علائم، شرایط به خصوص در دراز دیالیز، به طوری که برخی از بیماران از نظر tomar.En به این بخش از بیمار می خواهید می توانید برخی از درمان های جایگزین را انتخاب کنید می تواند کمک به شما یک زندگی با کیفیت بالا لذت ببرید بدون diálisis.Una از درمان بهترین و شناخته شده میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، است که نه تنها به تسکین علائم مفید است، اما همچنین می تواند بهبود عملکرد کلیه به تدریج.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های جایگزین برای دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام را ترک و سپس ما همه چیز ممکن برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز تنها عمل برای بیماران نارسایی کلیوی با سطح کراتینین 7.9

دیالیز است که تنها عمل برای بیماران نارسایی کلیوی با سطح کراتینین 7.9¿La دیالیز تنها عملیات برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با سطح کراتینین 7.9 است. در واقع، دیالیز است که تنها برای عملیات نمی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تنها یک عملیات مشترک است.

در درمانگاه، سطح کراتینین 7.9 متعلق به بیماری مرحله 5 کلیه، آن را آخرین مرحله از بیماری کلیوی است. در این مرحله، سلول کلیه به طور جدی آسیب دیده، پس از آن کلیه ممکن است به خوبی کار نمی کند، و به همین ترتیب می توانید انواع نشانه ها و عوارض القاء، موثر بر زندگی بیمار تا حد زیادی، حتی می توانید زندگی خود را در معرض خطر بزرگ قرار داده .

و دیالیز به عنوان یک جایگزین کلیه ممکن است با از بین بردن síntomas.Sin کمک به بیماران زندگی بهتر اما بسیاری از بیماران نمی خواهید به آن را، چرا که در دراز مدت آن را می تواند بیماری کلیوی در ریشه درمان نمی کنند، فقط می توانید کنترل اگر به خوبی کنترل نشود، علائم می تواند به نظر می رسد پیچیده و تنها می تواند زندگی طولانی از بیماران، بلکه با کیفیت پایین از زندگی است.

چه درمان می تواند دیالیز برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین بالا جایگزین؟

همانطور که در بالا ذکر شد، دیالیز تنها گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. در اینجا، من یک درمان دیالیز جایگزین، شناخته شده به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy در حال حاضر، آن را برای درمان نارسایی کلیه درمان موثر است. با کمک از این درمان، کلیه نه تنها آسیب دیده را می توان به برخی از درجه تعمیر، اما همچنین می تواند از آسیب بیشتر محافظت می شود.

به طور کلی، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است آنها ممکن است وضعیت خود را معکوس به طور کامل، اما با کمک از این درمان هنوز هم ممکن است فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ما و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما آنلاین یا WhatsApp مشورت: + 8615732170898، شما می توانید پیام به طور مستقیم ترک، ما کمک با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به بهبود عملکرد کلیوی بیماران نارسایی کلیوی

چگونه به بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نگرانی های بزرگ که راه را برای بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. نارسایی کلیوی تبدیل خواهد شد مرحله پایانی، اگر موفق به طور موثر، در این مورد، دیالیز است که همیشه لازم برای صرفه جویی در زندگی است، اما بسیاری از بیماران نمی خواهید به .سپس است راه موثر برای بهبود عملکرد وجود دارد کلیه؟

در اینجا یک درمان برای شما، درمان طب چینی، که در بهبود کارکرد کلیه تمرکز است. درمان طب چینی می تواند گردش خون ترویج، گسترش عروق خونی، جلوگیری از التهاب، بهبود ایمنی و تعمیر آسیب کلیه و تنزل فیبروز. به این ترتیب، کلیه ممکن است یک خوب احیای است. بنابراین، نارسایی کلیه می تواند به خوبی کنترل برای جلوگیری از زوال. دیالیز به طور موثر با درمان طب چینی حذف شده است.

در مقایسه با درمان با طب غربی، طب چینی بیماری نارسایی کلیه از ریشه برای درمان کلیه است. هیچ دارویی آنها، غربی بر علایم که اثر کمی بر روی بهبود عملکرد کلیه.

بنابراین، درمان طب چینی یک گزینه خوب برای بیماران به بهبود عملکرد کلیه است. درمان طب چینی است که فقط درمان نیست، اما عبارتند از:

درمان دایره

-داغ فشرده سازی درمانی

-bathroom درمان

-Enema درمان

-oral درمان طب چینی

-Moxibustion درمان

با استفاده از این درمان منظم، مواد زائد و سموم در بدن می تواند برداشته شود، و بیماری های کلیوی نیز بهبود یافته است. علاوه بر این، صدمه به کلیه ها را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می احیای. در این مورد، نارسایی کلیه است به طور موثر درمان باعث بیماران به زندگی طولانی تر و شادتر.

بیماران نارسایی کلیه خوش شانس را به یک فرصت در درمان طب چینی دارند. هر گونه سوال یا کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با دکتر ما آنلاین یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، همچنین می توانید E-تپه به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال کنید، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به بهبود عملکرد کلیوی بیماران نارسایی کلیوی

چگونه به بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نگرانی های بزرگ که راه را برای بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. نارسایی کلیوی تبدیل خواهد شد مرحله پایانی، اگر موفق به طور موثر، در این مورد، دیالیز است که همیشه لازم برای صرفه جویی در زندگی است، اما بسیاری از بیماران نمی خواهید به .سپس است راه موثر برای بهبود عملکرد وجود دارد کلیه؟

در اینجا یک درمان برای شما، درمان طب چینی، که در بهبود کارکرد کلیه تمرکز است. درمان طب چینی می تواند گردش خون ترویج، گسترش عروق خونی، جلوگیری از التهاب، بهبود ایمنی و تعمیر آسیب کلیه و تنزل فیبروز. به این ترتیب، کلیه ممکن است یک خوب احیای است. بنابراین، نارسایی کلیه می تواند به خوبی کنترل برای جلوگیری از زوال. دیالیز به طور موثر با درمان طب چینی حذف شده است.

در مقایسه با درمان با طب غربی، طب چینی بیماری نارسایی کلیه از ریشه برای درمان کلیه است. هیچ دارویی آنها، غربی بر علایم که اثر کمی بر روی بهبود عملکرد کلیه.

بنابراین، درمان طب چینی یک گزینه خوب برای بیماران به بهبود عملکرد کلیه است. درمان طب چینی است که فقط درمان نیست، اما عبارتند از:

درمان دایره

-داغ فشرده سازی درمانی

-bathroom درمان

-Enema درمان

-oral درمان طب چینی

-Moxibustion درمان

با استفاده از این درمان منظم، مواد زائد و سموم در بدن می تواند برداشته شود، و بیماری های کلیوی نیز بهبود یافته است. علاوه بر این، صدمه به کلیه ها را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می احیای. در این مورد، نارسایی کلیه است به طور موثر درمان باعث بیماران به زندگی طولانی تر و شادتر.

بیماران نارسایی کلیه خوش شانس را به یک فرصت در درمان طب چینی دارند. هر گونه سوال یا کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با دکتر ما آنلاین یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، همچنین می توانید E-تپه به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال کنید، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سلول های بنیادی در درمان نفروپاتی IgA مفید است

سلول های بنیادی در درمان نفروپاتی IgASe مفید است می گوید که سلول های بنیادی موثر برای درمان نفروپاتی IgA، که می تواند کمک به بیماران این شانس را به مانند یک فرد عادی درمان زندگی می کنند. بنابراین، آن را قابل اعتماد است؟

درمان وضعیت خود را بر روی دو جنبه تمرکز می کنند. یکی این است که کاهش سطح کراتینین. حتی اگر دیالیز اتخاذ نشده است، کراتینین تبدیل شده است بسیار بالا است. یکی دیگر از این کمپلکسهای ایمنی سپرده کاهش دهد. کراتینین به سادگی کاهش و یا کنترل پاسخ التهابی بدون تمیز کردن این کمپلکسهای ایمنی سپرده به سختی می تواند جلوگیری از وخامت بیشتر از کاهش عملکرد کلیه.

چگونه می توانید سلول های بنیادی درمان نفروپاتی IgA؟

سلول های بنیادی است که با هدف تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی از بدن انسان است. سلول های بنیادی به نظر می رسد به امید تازه ای برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است.

سلول های بنیادی شامل شش مرحله است:

تشخیص ایمونولوژیک، ترخیص کالا از گمرک ایمنی بدن، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی بدن است.

برای این شش مرحله، این درمان می تواند کمک به بیماران غلظت IgA نفروپاتی مشکلات کلیوی برای اصلاح و محافظت از کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر.

در طول درمان، پزشکان همچنین مسئول درمان های دیگر، مانند میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به همکاری با آن به منظور دستیابی به یک اثر درمانی بهتر است. برای بسیاری از بیماران از نشانه های مختلف و شرایط بیماری، پزشکان طرح درمان های مختلف برای بیمار است. اگر می خواهید بدانید که چه درمان برای شما بهتر است، شما می توانید پیام خود را پایین شرایط دقیق از بیماری را ترک، پس از تجزیه و تحلیل، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلول های بنیادی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: + 8615732170898، شما همچنین می توانید مشورت دکتر ما آنلاین به طور مستقیم، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برای بهبود عملکرد کلیوی و جلوگیری از دیالیز چه می توانم انجام

چه می توانم انجام به منظور بهبود عملکرد من کلیه و اجتناب از DiálisisSoy یک بیمار از نارسایی کلیه و عملکرد کلیه من تنها 20 درصد، دکتر به من توصیه به دیالیز، اما من هر چیزی را. می تواند به شما می گویند چه می توانم انجام به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز؟

در واقع، اگر بیمار می تواند عملکرد کلیه در برخی از نمرات بهبود شما را به شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد. آنچه بیمار می تواند به بهبود عملکرد کلیه خود را؟

همانطور که همه ما می دانیم، رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی را بازی می کند، شاید می توانید چیزی برای بهبود عملکرد کلیه انجام دهید، اما ممکن است به کلیه از آسیب بیشتر محافظت، در نتیجه جلوگیری کاهش عملکرد کلیه. به عنوان بیمار به بیماری کلیوی، شما باید یک رژیم غذایی به عنوان در حالی که مصرف درمان است.

با این حال، تنها در رژیم غذایی بستگی دارد می تواند بیماری را درمان کند، شما باید یک درمان مناسب را پیدا و به موقع.

چه درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

بالا هفت درمان در طب سنتی گیاه چینی و بر اساس هر یک دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر است که می تواند کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه به برخی از درجه.

بالا هفت درمان ذکر شده در بالا اشاره به درمان فشرده سازی گرم، حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، بیماریهای دهان چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان.

از آنجا که بیماران مختلف داشته شرایط مختلف برای دکتر مسئول درمان های مختلف برای بیمار در طی درمان.

اگر می خواهید بدانید که چه چیزی برای شما بهتر از درمان و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا آنلاین دکتر ما مشورت یا WhatsApp: +8615732170898، ما انجام همه چیز ممکن برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا درمانی برای نارسایی کلیه بدون دیالیز وجود دارد
آیا درمانی برای نارسایی کلیه بدون دیالیز "سلام، دکتر وجود دارد. پدر من بیمار نارسایی کلیه است. کراتینین او 880 از dialysis.Generally صحبت خلاص شدن از شر است، دیالیز درمان صرفه جویی در زندگی برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه است. با این حال، به زندگی بیماران خواهد شد به طور چشمگیری تغییر پس از آن آغاز شده است. بنابراین بسیاری از بیماران ممکن است انتخاب کنید برای شروع دیالیز یا توقف آن نیست.

چه مدت می تواند یک فرد با نارسایی کلیه زندگی بدون دیالیز؟ امید به زندگی از فرد به فرد متفاوت آن است که توسط متغیرهای تحت تاثیر قرار.

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که به دیالیز شروع نشد، بیماران می توانند برای ماه ها و حتی سال ها زندگی می کنند اگر عوارض را می توان کنترل well.The اخبار خوب این است که اگر آنها می توانند درمان تهاجمی دریافت می کنند، ممکن است قادر به افزایش خود عملکرد کلیه و جلوگیری از شروع دیالیز.

با این حال، در صورتی که بیماران در دیالیز برای یک مدت طولانی بوده است، اما انتخاب کنید برای جلوگیری دیالیز در حال حاضر، آنها ممکن است فقط برای تنها حدود یک هفته زندگی می کنند.

همانطور که کلیه خود را می توانید فیلتر کردن پتاسیم خود را مصرف به اندازه کافی سریع، آن را باعث قلب خود را به ضرب و شتم نامنظم. اگر شما موفق به تولید ادرار، سیستم عروقی خود را تبدیل خواهد با مایع آب گرفتگی و قلب خود را نمی خواهد قادر به نگه دارید تا با افزایش حجم، در نتیجه باعث حمله قلبی است.

اگر شما نیز می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به مقابله با آن زمانی که فشار خون آبشار در طول دیالیز
چگونه به مقابله با آن زمانی که فشار خون آبشار در طول دیالیز "عزیز، دکتر. است داروهای خانگی طبیعی برای بیماری های کلیوی، به ویژه برای کراتینین 8.1 بیماران وجود دارد. بسیاری از بیماران در مورد آنچه که می افتد زمانی که فشار خون در طول دیالیز و عواقب ناشی از انجام دیالیز است. پدر من یک مرحله CKD 3 و مبتلا از درد در سمت چپ او بین و ران چپ و آخرین دنده است. چگونه آن را کاهش؟ "

آیا درمانی برای بیماری مزمن کلیه را بدون خوب دیالیز وجود دارد؟

اگر می خواهید برای کاهش بیماران کراتینین و فشار خون؟ است میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، که به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی، می توان آن را جایگزین خوبی دیالیز وجود دارد. این می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه از شر دیالیز به تدریج با بهبود عملکرد کلیه است. چه چیزی بیشتر، آن را می توانید گردش خون ترویج و برطرف کردن سموم و استاز از خون توسط ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد و بزرگ رگهای خونی.

با کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد. برای افرادی که در مرحله پیشرفته هستند، آنها ممکن است شانس از دست دادن به زندگی عادی، اما آنها همچنین می توانید زندگی زندگی می کنند یک فرد عادی و لذت بردن از یک زندگی با کیفیت.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، لطفا ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com و یا تماس Viber / واتساپ: +86 18233137077. کارشناسان حرفه ای ما شما را راهنمایی در اسرع وقت است.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید کلیه پلی کیستیک درمان بیماری

می توان درمان بیماری کلیه PoliquísticaDe واقع، بیماری های کلیوی است PKD می توانید کاملا نمی توان درمان اما می تواند کنترل شود یا با درمان مناسب است.

چرا بیماری کلیوی می تواند به طور کامل نمی توان درمان؟

PKD بیماری کلیوی ژنتیکی است، شما می دانید که هیچ کس نمی تواند ژن های تغییر دهید، پس از آن هیچ درمان این بیماری به طور کامل می توانید درمان وجود دارد.

چه درمانی برای کنترل بیماری کلیه پلی کیستیک مفید است؟

اگرچه ما می توانیم این بیماری را درمان نیست، اما ما می توانیم این بیماری را کنترل و مهار و کاهش رشد کیست در آن است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک محافظه کار بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار درمانی است. این نوع از برنامه های خارجی در پشت است. طب سنتی چینی است که در یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل مایکروویو، مواد مخدر خواهد ضایعات کلیوی طور مستقیم از طریق پوست و کانال نفوذ کند. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به استفاده به گسترش عروق خونی، سرعت بخشیدن به گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست و کیست را کوچک و کاهش می دهد. خواهد تکثیر سلول های اپیتلیال جلوگیری از، به عنوان ترشح مایعات کیست کاهش خواهد یافت. هنگامی که فشار داخلی کاهش می یابد کیست، اندازه کیست تبدیل خواهد شد به تدریج بیشتر کوچک، در نتیجه تسکین فشرده سازی از بافت های اطراف، بهبود گردش، و بلوک های پیشرفت فیبروز کلیوی.

از این رو ما می توانید مطمئن شوید که طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند PKD کنترل، شما می توانید از رشد کیست را کاهش دهد. اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای درمان خوبی PKD، شما می توانید ایمیل ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: +8615732170898 به طور مستقیم، ما می توانیم شما را با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به از دست دادن سطح کراتینین 9.5 نارسایی کلیه بدون دیالیز

چگونه به از دست دادن سطح کراتینین 9.5 نارسایی کلیه بدون نسبی DiálisisMi یک بیمار از نارسایی کلیه و سطح کراتینین قبل از مصرف دیالیز .¿Quiere است 9.5 است می دانیم که هر گونه امکان برای از دست دادن سطح کراتینین خود بازگشت وجود دارد به حالت عادی؟

آیا امکان به از دست دادن سطح کراتینین خود بازگشت به حالت عادی وجود دارد؟

به صداقت، برای بیماران با سطح کراتینین بالا ممکن است سطح کراتینین در برخی از درجه کاهش دهد، اما آنها نمی توانند به پایین به حالت عادی پس از سطح کراتینین خود را به 9.5 افزایش یافته است.

به طور کلی، دکتر توصیه می شود مصرف دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به منظور کاهش سطح بالا در آن از کراتینین، اما در واقع، دیالیز است که تنها راه برای کاهش سطح کراتینین است. طب چینی، مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک گزینه خوب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، می تواند بدون دیالیز سطح کراتینین بالا را کاهش دهد.

چگونه به کاهش سطح کراتینین 9.5 در نارسایی کلیوی بدون دیالیز؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری طب سنتی گیاه چینی می توانید با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از دیگر از آسیب بیشتر سطح کراتینین بالا را کاهش دهد.

با این حال شما برای بیماران مختلف می دانند رنج می برند نشانه های متفاوت، بنابراین پزشکان برای سبزی های مختلف برای بیماران رسیدن به اثر درمانی بهتر است. اما همه گیاهان عوارض جانبی بسیاری از القاء، است که، این درمان می تواند بیماری کلیوی بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: +8615732170898 ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اجرا شده توسط رنج می برد نارسایی کلیه اگر PKD

اجرا شده توسط رنج می برد نارسایی کلیه اگر آن را PKD¿ است نارسایی کلیه اجرا اگر شما PKD؟ پاسخ مثبت است. بنابراین شما مجبور به پرداخت توجه یک بار او را با PKD تشخیص داده شد، و شما باید بدانید که چگونه برای جلوگیری از پیشرفت PKD و جلوگیری از نارسایی کلیه است. خوانده شده در، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang پیشنهادات بیشتری می دهد.

چگونه PKD باعث نارسایی کلیه؟

نارسایی کلیه به معنی مرحله پیشرفته بیماری کلیوی، شما می توانید یک تابع بسیار پایین کلیه با GFR کمتر از 15٪ است.

PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری کلیوی ژنتیکی با کیست های متعدد در کلیه تشکیل شده است، و کیست خواهد شد با گذشت هر روز گسترش یافته، شما می توانید به بافت های اطراف کلیه را فشار دهید و باعث آسیب های کلیوی است. به منظور جلوگیری از نارسایی کلیه، شما نیاز به یک درمان است که می تواند به اندازه کیست و آسیب کلیه تعمیر را کاهش دهد.

چه باید باشد درمان PKD کمک به بیمار برای جلوگیری از نارسایی کلیوی؟

در اینجا پیشنهادات توسط دکتر در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang توصیه می شود.

1. حفظ یک رژیم غذایی خوب

یک رژیم غذایی خوب می تواند به کاهش بار کلیه کمک و جلوگیری از رشد بیشتر از کیست. رژیم غذایی باید کم پروتئین، کم نمک، غذاهای ادویه دار و چربی های محدود، و غیره شامل شما می توانید یک دکتر آنلاین به طور مستقیم به دست آوردن یک رژیم غذایی خوب برای صورت خود مشورت کنید.

2. بررسی علائم شما

با توسعه PKD، شما می توانید برخی از علائم جدی، مانند فشار خون بالا، تورم، کم خونی و غیره دریافت کنید. این علایم می تواند خوبی کنترل نمی شود، آن را به وضعیت شما را بدتر کند و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها. بنابراین شما باید به درمان برای کنترل علائم خود را.

3. کاهش کیست های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه

این مهم ترین درمان است که باید گرفته شود. در بیمارستان ما، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده شده است برای اصلاح PKD، آن است که طبیعی تر و امن با عوارض جانبی ندارد.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند مایع از کیست حذف و جلوگیری از ترشح مایعات بیشتر دیواره کیست، پس از آن شما می توانید به اندازه کیست کاهش و جلوگیری از رشد کیست. علاوه بر این، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy همچنین می توانید آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه است. از طریق یک درمان سیستمیک می تواند پیشرفت PKD متوقف کردن و جلوگیری از نارسایی کلیه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان PKD برای درمان و جلوگیری از نارسایی کلیه در بیمارستان ما، شما می توانید دکتر واتساپ ما مشورت: +8615732170898 و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال ایمیل می توانید تمام شما کمک کند با همه چیز است.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اجرا شده توسط رنج می برد نارسایی کلیه اگر PKD

اجرا شده توسط رنج می برد نارسایی کلیه اگر آن را PKD¿ است نارسایی کلیه اجرا اگر شما PKD؟ پاسخ مثبت است. بنابراین شما مجبور به پرداخت توجه یک بار او را با PKD تشخیص داده شد، و شما باید بدانید که چگونه برای جلوگیری از پیشرفت PKD و جلوگیری از نارسایی کلیه است. خوانده شده در، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang پیشنهادات بیشتری می دهد.

چگونه PKD باعث نارسایی کلیه؟

نارسایی کلیه به معنی مرحله پیشرفته بیماری کلیوی، شما می توانید یک تابع بسیار پایین کلیه با GFR کمتر از 15٪ است.

PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری کلیوی ژنتیکی با کیست های متعدد در کلیه تشکیل شده است، و کیست خواهد شد با گذشت هر روز گسترش یافته، شما می توانید به بافت های اطراف کلیه را فشار دهید و باعث آسیب های کلیوی است. به منظور جلوگیری از نارسایی کلیه، شما نیاز به یک درمان است که می تواند به اندازه کیست و آسیب کلیه تعمیر را کاهش دهد.

چه باید باشد درمان PKD کمک به بیمار برای جلوگیری از نارسایی کلیوی؟

در اینجا پیشنهادات توسط دکتر در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang توصیه می شود.

1. حفظ یک رژیم غذایی خوب

یک رژیم غذایی خوب می تواند به کاهش بار کلیه کمک و جلوگیری از رشد بیشتر از کیست. رژیم غذایی باید کم پروتئین، کم نمک، غذاهای ادویه دار و چربی های محدود، و غیره شامل شما می توانید یک دکتر آنلاین به طور مستقیم به دست آوردن یک رژیم غذایی خوب برای صورت خود مشورت کنید.

2. بررسی علائم شما

با توسعه PKD، شما می توانید برخی از علائم جدی، مانند فشار خون بالا، تورم، کم خونی و غیره دریافت کنید. این علایم می تواند خوبی کنترل نمی شود، آن را به وضعیت شما را بدتر کند و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها. بنابراین شما باید به درمان برای کنترل علائم خود را.

3. کاهش کیست های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه

این مهم ترین درمان است که باید گرفته شود. در بیمارستان ما، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده شده است برای اصلاح PKD، آن است که طبیعی تر و امن با عوارض جانبی ندارد.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند مایع از کیست حذف و جلوگیری از ترشح مایعات بیشتر دیواره کیست، پس از آن شما می توانید به اندازه کیست کاهش و جلوگیری از رشد کیست. علاوه بر این، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy همچنین می توانید آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه است. از طریق یک درمان سیستمیک می تواند پیشرفت PKD متوقف کردن و جلوگیری از نارسایی کلیه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان PKD برای درمان و جلوگیری از نارسایی کلیه در بیمارستان ما، شما می توانید دکتر واتساپ ما مشورت: +8615732170898 و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال ایمیل می توانید تمام شما کمک کند با همه چیز است.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد چه باید کرد؟

اگر دیالیز می تواند عملکرد کلیه چه باید کرد؟ را بهبود نمی بخشد همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز یکی از درمان های متداول بیماری کلیوی است، شما تجربه علائم در یک زمان کوتاه. با این حال، هیچ ربطی به با بهبود عملکرد کلیه.

چگونه به بهبود عملکرد کلیه بدون دیالیز؟

به شما بگویم حقیقت، به عنوان بیمار از بیماری های کلیوی، اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را، شما باید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر.

رژیم غذایی و عادت زندگی سالم نقش مهمی در حفاظت از کلیه ها بازی می کند، اما می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر نیست و یک بیمار به بیماری کلیوی شما باید به دنبال کمک از درمان منظم.

چه درمانهایی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

بالا هفت درمان است یک سری درمان های منحصر به فرد بر اساس گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی، آنها را به یک اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر، شما فقط نمی تواند به کاهش علائم بیماری کلیه، اما همچنین می تواند عملکرد کلیه را تا حد زیادی با تعمیر کلیه های آسیب دیده بهبود و حفاظت از آنها از آسیب بیشتر.

بالا هفت درمان با اشاره به درمان فشرده سازی گرم، درمان فشرده سازی داغ، فتیلهگذاری درمان، بیماریهای دهان چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان. هر کدام از آنها دارای ویژگی های مختلف در درمان بیماری های کلیوی، چرا که در طول درمان، پزشکان ارائه می دهد درمان های مختلف برای بیماران با توجه به شرایط خود باشند.

اگر شما می خواهید برای بهبود کلیه خود را و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز تابع، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: + 8615732170898 همه آنها می توانند شما را با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به از دست دادن سطح کراتینین 9 در نارسایی کلیه

چگونه به از دست دادن سطح کراتینین 9 شکست RenalDe واقع، سطح کراتینین 9 بالاتر از سطح طبیعی است، آن نه تنها می تواند با رژیم غذایی یا مواد مخدر کاهش می یابد. بنابراین تقاضا از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را به هر گونه درمان موثر در زمان.

چرا سطح کراتینین whichhe ممکن است افزایش یابد.

کلیه ها اندام در بدن انسان جفت فیلتر پیچیده است. تحت شرایط مناسب، زمانی که خون از طریق کلیه ها، سموم و مایع سوخت و ساز بدن اضافی آنها را به خارج از بدن به عنوان ادرار فیلتر جریان می یابد. با این حال، به عنوان پیشرفت بیماری کلیوی، بیشتر و بیشتر بافت کلیه و سلول های آسیب دیده و نکروتیک می شود. در نتیجه، سطح بالایی از مواد سمی در بدن باقی بماند.

چگونه به کاهش سطح کراتینین 9 در نارسایی کلیه؟

از این رو ما می توانید مطمئن شوید که سطح بالای کراتینین توسط بافت کلیه آسیب دیده و سلول ایجاد می شود، پس از آن اگر ما سطح کراتینین کمتر، ما باید بافت ها و سلول های آسیب دیده تعمیر.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری ها از طب سنتی چینی، می توانید کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر توسط ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و گسترش عروق خونی. در کوتاه مدت، با کمک از این درمان، سطح کراتینین بالا ممکن است به تدریج کاهش داد به عنوان عملکرد کلیه بهبود یافته است.

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، سطح کراتینین 9 نه تنها می تواند سطح کراتینین خود را تا حدی کاهش دهد، اما همچنین می تواند فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا می خواهید برای کاهش سطح بالای کراتینین بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت و یا واتساپ: +8615732170898، همه را می با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی می تواند به درمان پایان مرحله بیماری کلیوی بدون دیالیز و پیوند کلیه
طب سنتی می تواند به درمان پایان مرحله بیماری کلیوی و دیالیز کلیه بدون TransplantDo شما از طب چینی TCM-سنتی، که دارای سابقه ای طولانی در چین شنیده می شود. به تازگی، ما آنها را در درمان از بیماری کلیوی پایان مرحله اعمال می شود. بنابراین در حال حاضر شما می توانید ذهن خود را تغییر دهید. دیالیز و پیوند کلیه تنها گزینه برای مرحله پایانی بیماری کلیوی هستند.

"چهار یک" درمان سنتی چینی برای مقابله با بیماری مرحله انتهایی کلیه.

یک کتری از بیماریهای دهان چینی
کتری از بیماریهای دهان چینی یکی از درمان های پزشکی چینی رایج ترین، است که توسط برخی از گیاهان مختلف پزشکی چینی پخته است. در این روش درمانی است که همیشه مورد استفاده قرار گیرد به تقویت رگ های خونی و حل استاز خون است. و آن را نیز دارای عملکرد سم زدایی است.

دوز میکرو طب چینی
این مرحله مرحله موثر ترین درمان های پزشکی چینی ما است. از آنجا که، در این مرحله می تواند با پایان مرحله بیماری کلیوی شکل ریشه مقابله. برخی از طب میکرو ESTA چینی در درمان، که توسط انواع مختلف از گیاهان پزشکی چینی خرد وجود دارد. این پودر و می تواند به قطعات کلیه آسیب دیده ارسال گردیده، به طوری که اختلال در بافت کلیه و سلول های کنترل خواهد شد. و عملکرد کلیه بهبود خواهد زیادی.

یک بطری از ترکیب Maikang
شما ممکن است هرگز از ترکیب Maikang شنیده می شود. چرا که آن را ایجاد منحصر به فرد از بیمارستان ما است. آن استفاده می شود به بهبود گردش خون و کاهش چربی خون می شود. و آن را نیز دارای عملکرد ضد ترومبوز و ضد پیری است.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، لطفا با ایمیل تماس بگیرید و یا به huaxiainstitute@hotmail.com~~V وایبر / واتساپ: +86 18233137077. کارشناسان ما شما را راهنمایی حرفه ای در اسرع وقت است.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی می تواند به درمان پایان مرحله بیماری کلیوی بدون دیالیز و پیوند کلیه
طب سنتی می تواند به درمان پایان مرحله بیماری کلیوی و دیالیز کلیه بدون TransplantDo شما از طب چینی TCM-سنتی، که دارای سابقه ای طولانی در چین شنیده می شود. به تازگی، ما آنها را در درمان از بیماری کلیوی پایان مرحله اعمال می شود. بنابراین در حال حاضر شما می توانید ذهن خود را تغییر دهید. دیالیز و پیوند کلیه تنها گزینه برای مرحله پایانی بیماری کلیوی هستند.

"چهار یک" درمان سنتی چینی برای مقابله با بیماری مرحله انتهایی کلیه.

یک کتری از بیماریهای دهان چینی
کتری از بیماریهای دهان چینی یکی از درمان های پزشکی چینی رایج ترین، است که توسط برخی از گیاهان مختلف پزشکی چینی پخته است. در این روش درمانی است که همیشه مورد استفاده قرار گیرد به تقویت رگ های خونی و حل استاز خون است. و آن را نیز دارای عملکرد سم زدایی است.

دوز میکرو طب چینی
این مرحله مرحله موثر ترین درمان های پزشکی چینی ما است. از آنجا که، در این مرحله می تواند با پایان مرحله بیماری کلیوی شکل ریشه مقابله. برخی از طب میکرو ESTA چینی در درمان، که توسط انواع مختلف از گیاهان پزشکی چینی خرد وجود دارد. این پودر و می تواند به قطعات کلیه آسیب دیده ارسال گردیده، به طوری که اختلال در بافت کلیه و سلول های کنترل خواهد شد. و عملکرد کلیه بهبود خواهد زیادی.

یک بطری از ترکیب Maikang
شما ممکن است هرگز از ترکیب Maikang شنیده می شود. چرا که آن را ایجاد منحصر به فرد از بیمارستان ما است. آن استفاده می شود به بهبود گردش خون و کاهش چربی خون می شود. و آن را نیز دارای عملکرد ضد ترومبوز و ضد پیری است.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، لطفا با ایمیل تماس بگیرید و یا به huaxiainstitute@hotmail.com~~V وایبر / واتساپ: +86 18233137077. کارشناسان ما شما را راهنمایی حرفه ای در اسرع وقت است.



:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز مفید برای درمان نارسایی کلیه است
مفید برای درمان کلیه دیالیز FailureIs مفید برای درمان نارسایی کلیه است. مشخص شده است که خواهد شد توصیه می شود دیالیز به بیمار نارسایی کلیه به طولانی طول عمر خود را، اما تعداد کمی از مردم می دانم که دقیقا تابع STI. به واقع، آن را مفید برای از بین بردن این مواد زائد و سموم در خون است، اما آن می تواند نارسایی کلیه درمان از ریشه STI است. تماس آنلاین دکتر به سرعت برای دریافت اطلاعات بیشتر و به طور مستقیم به صورت رایگان.

دیالیز چیست؟

دیالیز یک جایگزینی کلیه ها شکست خورده است. اغلب از آن مورد نیاز است وقتی که یکی از ESRD (مرحله نهایی بیماری کلیوی) و در زمان، یکی در حال حاضر از دست داده اند 85 تا 90 درصد از عملکرد کلیه ایجاد می شود. درمان قادر به نگه داشتن تعادل بدنتان را از کلیه های آسیب دیده خود می تواند کار خود به خوبی انجام شده است. آن را برای از بین بردن زباله، سموم و آب اضافی از خون مفید است

مفید برای درمان نارسایی کلیه دیالیز است؟

از بالا ما می توانید بدانید که مفید برای دیالیز از بین بردن مواد زائد و سموم، و اسید اوریک و پروتئین می توان با آنها مرخص با هم.

اما شما می دانید میتوانید دیالیز انجام این بخشی از کار کلیه، و آن را می توانید کلیه های آسیب دیده را تعمیر نیست بیشتر شمال حفاظت از آنها از آسیب. بنابراین اگر شما می خواهید برای معکوس کردن بیماری خود، فقط در درمان شما بستگی دارد آن کافی نیست. علاوه بر این، طولانی شرایط دیالیز ممکن است برخی از عوارض جانبی را، بنابراین شما بهتر است توجه بالا به آن است.

حالا شما می دانید که می تواند نارسایی کلیه بیمار به دیالیز با این بیماری کمک کند بهتر است با انجامشده کسانی که علائم بیماری کلیوی زندگی می کنند، اما می تواند ESTA مقاربتی از بیماری ریشه درمان نمی کند.

همچنین بنابراین اگر شما می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای جلوگیری از 2+ پروتئینوری در سندرم نفروتیک

چگونه برای جلوگیری از 2+ پروتئینوری در سندرم نفروتیک NefróticoSíndrome اشاره به بیماری های کلیوی با برخی از علائم جدی مانند مقدار زیادی از پروتئین در ادرار، ادم شدید، پروتئین خون، سطح کلسترول بالا. پروتئینوری سخت ترین برای کنترل علائم است. پس چگونه 2+ پروتئینوری در سندرم نفروتیک را متوقف کنید؟

2+ پروتئینوری در سندرم نفروتیک معنی از دست دادن مقدار پروتئین در ادرار 1.0-2.0 G / 24H است. کلیه عادی وظیفه حفظ پروتئین خون است. با این حال، زمانی که گلومرولها در کلیه های آسیب دیده، آن را نشت پروتئین در ادرار، که می تواند منجر به ادم نیز می شود. پروتئینوری مسن تر می کنید، شما باید آسیب شدید کلیوی. به منظور کنترل پروتئینوری 2+ از ریشه، به درمان برای تعمیر آسیب به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه لازم است.

پس چه باید درمان برای متوقف کردن 2+ پروتئینوری در سندرم نفروتیک می شود؟

در بیمارستان ما، ما با استفاده از طب چینی سنتی (TCM) برای اصلاح این سندرم نفروتیک، که طبیعی تر، می تواند عوارض جانبی برای بیماران ایجاد نمی کند. و درمان ارائه شده عبارتند از سلول های بنیادی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

سلول های بنیادی برای سندرم نفروتیک: این درمان می تواند کمک به تنظیم سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از واکنش های بیشتر ایمنی در بدن، و همچنین می توانید از بین بردن کمپلکسهای ایمنی از خون، که می تواند کمک به پاک کردن خون و محافظت از عملکرد کمک کند کلیه باقی مانده.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy: این درمان خارجی و بر اساس گیاهان دارویی، ممکن است گشاد شدن عروق خونی کمک کند و بهبود گردش خون، که می تواند سموم و مواد زائد را حذف و آن را مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها است. این می تواند کمک به تحریک ظرفیت خود شفا از سلول های ذاتی کلیه است که می تواند بافت کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است.

از طریق یک درمان سیستمیک، عملکرد کلیوی می تواند بهبود یافته، و سندرم نفروتیک همچنین می توانید کنترل شود. بنابراین 2+ پروتئینوری را می توان با درمان سیستمیک متوقف شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از درمان سندرم نفروتیک برای متوقف کردن 2+ پروتئینوری، شما می توانید یک پیام را ترک، شما همچنین می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت آنلاین ما را لرزاند یا WhatsApp: 8615732170898. بیایید کمک بیشتر با همه چیز است.



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان برای درمان سردرد به دلیل دیالیز چیست
tratameinto برای درمان سردرد به دلیل DiálisisUsted می تواند یک سردرد بسیار بد هر زمانی که شما بیرون بروید دیالیز چیست؟ این درایوهای شما دیوانه. آنچه که درمان گرفته شده است به تسکین سردرد خود را؟ در این مقاله، من این پیشنهاد از درمان به درمان سردرد پس از دیالیز است.
درمان برای درمان سردرد به دلیل دیالیز چیست؟
اول، شما باید مطمئن شوید که چه باعث سردرد خود را پس از دیالیز است.
یک دلیل این است چون تولید نیتروژن خود اوره خون (BUN) و دیگر مواد زائد. این است که اغلب به عنوان یک سردرد BUN اشاره شده است. به طور خلاصه، ادم مغزی است به عنوان یک نتیجه از مغز او قادر به انتشار زباله، به طور عمده BUN به همان سرعتی که بافت های بدن است. این باعث می شود مغز خود را به آب اضافی، و در نتیجه تورم. به عبارت دیگر، مغز متورم در طول دیالیز. این چیزی است که باعث سردرد خود را. این حالت معمولا چند ساعت طول می کشد پس از دیالیز یا تا زمانی که بدن خود را به حالت طبیعی دوباره.
دلایل دیگر شامل عدم تعادل بیش از حد مایع بیرون کشیدن بیش از حد سرعت سندرم، سرعت جریان خون بیش از حد بالا است.
در مرحله دوم، چه درمان برای درمان سردرد بعد از دیالیز است؟
سردرد را می توان با کشیدن یک ساعت کمتر مایعات و کاهش جریان خون کنترل می شود. همچنین، اگر دیالیز می توان کاهش داد و یا اجتناب شود، سردرد را می توان از ریشه کنترل می شود.
است یک جایگزین برای دیالیز وجود دارد؟
بله، در چین است یک درمان به نام آلودگی خون درمان که به جای خون به کلیه ها رفتار وجود دارد. پس از سال ها تحقیق و تجربه بالینی، کلیه کارشناسان ما در بر داشت که علت ریشه ای خون بیماری های کلیوی آلوده است. اگر خون می توان تمیز، مشکل کلیه می تواند به طور چشمگیری کاهش داد. درمان آلودگی خون ترکیبی از درمان های مختلف تصفیه خون برای تصفیه خون، مانند تعویض پلاسما و hemofiltration جذب ایمنی، و غیره نه تنها مواد مولکولی کوچک است، اما مواد مولکولی نیز متوسط ​​و بزرگ می تواند در خارج از بدن تخلیه می شود. یک محیط خوب در محیط داخلی و ارائه شده است. پس از آن، برخی از داروهای چینی و حمام پا دارو، کانگ مای مخلوط، سوپ دارویی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است مورد استفاده برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود یافته است، ممکن است به کاهش زمان دیالیز و یا حتی دیالیز اجتناب کنند. سردرد و سایر علائم مانند تهوع، استفراغ و فشار خون بالا می تواند به طور عمده کنترل می شود.
اگر شما هر گونه سوال و یا اطلاعات در مورد درمان ما، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا آنلاین دکتر ما مشورت یا WhatsApp: 8615732170898. ما در اسرع وقت پاسخ خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به از دست دادن سطح کراتینین 6.3 در کلیه

چگونه به از دست دادن سطح کراتینین 6.3 شکست در RenalUsted می دانیم که سطح بالای کراتینین است که با مشکلات کلیوی ایجاد می شود، چرا که اگر شما آن را کاهش می دهد، شما نیاز به اصلاح اختلال کلیوی به بهبود عملکرد کلیوی.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه سطح کراتینین 6.3 به درمان در این زمان؟

اگر بیمار با سطح کراتینین 6.3 انجام درمان به موقع را ندارد، سطح کراتینین افزایش می یابد و آنها را عوارض و علائم بیشتر و بیشتر رنج می برند. بدتر از آن، به دیالیز یا پیوند کلیه روبرو هستند، این بیماری را به ESRD تقسیم شده است.

چگونه به کاهش سطح کراتینین 6.3 در نارسایی کلیه؟

همانطور که در بالا ذکر شد، اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا شما نیاز به بهبود عملکرد کلیه است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری چینی گیاهی سنتی، شما می توانید به بهبود عملکرد renaly از آسیب بافت کلیه بازیابی و حفاظت از دیگر از آسیب بیشتر، می توان آن را گزینه خوبی برای کسانی که می خواهند به از دست دادن سطح بالای کراتینین.

درمان مداخله ای به عنوان درمان های اخیر بیماری کلیوی، همچنین دارای یک اثر قابل توجهی در بهبود عملکرد کلیه. یک میکرو کاتتر به عروق کلیه اسناد و مدارک ساخت و ساز تیم تصویر، قرار دادن در پس از کاتتر در نصب شده بود، پزشکان تزریق برخی از مواد مخدر و یا مجموعه ای تنها برخی از سرفصل در کلیه است. بنابراین برای تعمیر ناهنجاری های مادرزادی کلیه، بهبود بیماری عصبی، بیماری های کلیوی، بیماری های کلیوی حل آسیب های خود را به طور مستقیم و حل مشکلات کلیوی از علل آن است.

همه +8615732170898: اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای کاهش سطح بالای کراتینین در نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما می توانید به صورت آنلاین نیز دکتر ما یا WhatsApp مشورت آنها می توانند شما را با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر سطح کراتینین 2.34 است چه خواهد بود بهترین درمان؟

اگر سطح کراتینین 2.34 است چه خواهد بود بهترین درمان؟ سطح کراتینین 2.34 درمان چه بهتر است؟ در واقع، قبل از پاسخ به یک سوال، ما باید علل سطح کراتینین بالا را تعیین و سپس اقدام مناسب را.

چرا سطح کراتینین بالا است؟

کلیه ها یک جفت از اندامهای لوبیا شکل. کلیه های سالم هستند 10-12 سانتی متر طول و 5-6 سانتی متر عرض دارد. هر کلیه است تا از یک میلیون نفرون ساخته شده است. هنگامی که خون جریان از طریق نفرون، اکسیژن و مواد مغذی را به آنها عرضه شده و همچنین هدر خواهد شد به خارج از بدن فیلتر شده است. با این حال، بسیاری از شرایط و بیماری های است که می تواند منبع خون ناکافی به نفرون باعث وجود دارد. نفرون معلول تبدیل خواهد شد به تدریج زخم نکروتیک. هنگامی که تعدادی از نفرون سالم کاهش می یابد، که این شرایط ایسکمی و فقدان اکسیژن در کلیه ها می شود، انقباض کلیه منجر خواهد شد. در همین حال، کلیه آتروفی هیچ تابع دیگر به درستی. سطح بالایی از مواد زائد در جریان خون از طریق جریان خون، در نتیجه ظهور به بسیاری از عوارض و ناراحتی، به طوری که سطح کراتینین سرم بالا است.

چه درمان می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش دهد؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری چینی گیاهی سنتی، شما می توانید به بهبود عملکرد renaly از آسیب بافت کلیه بازیابی و حفاظت از دیگر از آسیب بیشتر، می توان آن را گزینه خوبی برای کسانی که می خواهند به از دست دادن سطح بالای کراتینین.

درمان مداخله ای به عنوان درمان های اخیر بیماری کلیوی، همچنین دارای یک اثر قابل توجهی در بهبود عملکرد کلیه. یک میکرو کاتتر به عروق کلیه اسناد و مدارک ساخت و ساز تیم تصویر، قرار دادن در پس از کاتتر در نصب شده بود، پزشکان تزریق برخی از مواد مخدر و یا مجموعه ای تنها برخی از سرفصل در کلیه است. بنابراین برای تعمیر ناهنجاری های مادرزادی کلیه، بهبود بیماری عصبی، بیماری های کلیوی، بیماری های کلیوی حل آسیب های خود را به طور مستقیم و حل مشکلات کلیوی از علل آن است.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا به دنبال درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatApp مشورت: +8615732170898 می توانید تمام شما کمک کند با همه چیز است.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد چه باید بکنید؟

اگر دیالیز می تواند عملکرد کلیه چه باید بکنید؟ دیالیز ممکن است عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد بهبود نمی بخشد، چه باید بکنید؟ همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز یکی از درمان های متداول بیماری کلیوی است، شما تجربه علائم در یک زمان کوتاه. با این حال، andcannot بهبود عملکرد کلیه در رازی.

چگونه به بهبود عملکرد کلیه بدون دیالیز؟

به شما بگویم حقیقت، مانند بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را، شما باید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر.

رژیم غذایی و عادت زندگی سالم نقش مهمی در حفاظت از کلیه ها بازی می کند، اما می تواند کلیه های آسیب دیده و یک بیمار به بیماری کلیوی تعمیر نیست، شما باید به کمک برای مراقبت معمول به دنبال.

چه درمانهایی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

بالا هفت درمان است یک سری درمان های منحصر به فرد بر اساس گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی، آنها را به یک اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر، شما فقط نمی تواند به کاهش علائم بیماری کلیه، اما همچنین می تواند عملکرد کلیه را تا حد زیادی با تعمیر کلیه های آسیب دیده بهبود و حفاظت از آنها از آسیب بیشتر.

بالا هفت درمان با اشاره به درمان فشرده سازی گرم، درمان فشرده سازی داغ، فتیلهگذاری درمان، بیماریهای دهان چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان. هر کدام از آنها دارای ویژگی های مختلف در درمان بیماری های کلیوی، به عنوان پزشکان در طول درمان ارائه می دهد درمان های مختلف برای بیماران با توجه به شرایط خود باشند.

اگر شما می خواهید برای بهبود کلیه خود را و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز تابع، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: +8615732170898 اجازه کمک با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

به شما توصیه درمان موثر برای درمان نفریت لوپوس من

درمان موثر توصیه خواهد کرد برای درمان نفریت لوپوس LúpicaNefrítis یک نوع بیماری کلیوی ناشی از SLE (لوپوس اریتماتوی سیستمیک) است، و یک بیماری خود ایمنی است که حمله کلیه ها است. زمانی که مردم به نفریت لوپوسی رنج می برند، آنها را توسعه به تدریج در نارسایی کلیوی بدون درمان موثر است. پس از آن درمان بسیار مهم برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس است. درمانهای رایج برای درمان نفریت لوپوس پس چه هستند؟

در اینجا برخی از پیشنهادات از درمان توصیه می شود توسط دکتر در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang؟

1. سلول های بنیادی

این یک درمان سیستمیک با ترکیب مواد دارویی معالجه و گیاهان غربی است، و می تواند به شش مرحله تقسیم می شود: تشخیص ایمونولوژیک، ترخیص کالا از گمرک ایمنی بدن، اختلال ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی، حفاظت ایمنی. از طریق یک درمان سیستمیک، که می تواند کمک تنظیم سیستم ایمنی بدن از نفریت لوپوس و پیشگیری از عفونت های جدید و یا التهاب در کلیه. همچنین می تواند کمپلکسهای ایمنی از بین بردن خارج، که می تواند کلیه محافظت و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها.

2. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این درمان خارجی و پایه گیاهی است، و بسیاری از داروهای چینی منحصر به فرد و خاص مورد استفاده در این درمان، که طبیعی تر و باعث عوارض جانبی در بیماران وجود دارد. Osmotherapy می تواند رگ های خونی گشاد و بهبود گردش خون، از بین بردن مواد زائد و سموم و پاک کردن خون، افزایش حجم خون به کلیه ها و آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتر، و سپس شما می توانید کمک به سلول های تعمیر مشکلات کلیوی و بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نفریت لوپوس. این می تواند کمک کند و یا حتی جلوگیری از پیشرفت آن است.

3.Terapia همراه

این یک تلاش جدید از نفریت لوپوس است، و اثرات بر روی بیماران نشان داد. با استفاده از سلول های بنیادی مزانشیمی، که ممکن است پاسخ ایمنی در بدن تاثیر می گذارد و اجازه دهید صدمه به کلیه ها. پس از آن یک وعده جدید برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس است.

بالاتر از درمان توصیه می شود در حال حاضر برای نفریت لوپوس می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید در روش های زیر:

- پست الکترونیک: sjzhospitalrenal@hotmail.com

- واتساپ: +8615732170898

- ترک یک پیام زیر

- مشورت دکتر آنلاین خود را، این برنامه رایگان



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بهبود عملکرد کلیه نارسایی کلیه

بهبود عملکرد کلیه در نارسایی کلیوی RenalLa بدان معنی است که کاهش تدریجی عملکرد کلیه، بنابراین بیماران باید یک درمان موثر برای کمک به بهبود عملکرد کلیه، که می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه است.

در اینجا چند پیشنهاد برای بیماران نارسایی کلیه به بهبود عملکرد کلیه خود هستند.

1. مدیریت علل

از آنجا که بسیاری از علل نارسایی کلیه وجود دارد، چرا بیماران به اولین علت ریشه ای این بیماری پیدا کردن و کنترل علل. هر دو فشار خون بالا و دیابت دو علت اصلی نارسایی کلیه، چرا که بیماران نیاز به کنترل فشار خون و قند خون خود را، که می تواند به جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه کمک می کند.

2. بحث به دکتر اغلب

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، وضعیت بیماری خواهد از مورد به مورد متفاوت است، به عنوان بیماران باید اغلب در مورد علائم و عوارض جدی صحبت می کنید، و جهت درست. اگر نشانه ها و عوارض خود را کنترل می شوند، آنها همچنین می تواند عملکرد بهبود یافته کلیه به دست آورد.

3. نگه داشتن یک رژیم غذایی خوب و برنامه ریزی

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید در حفظ یک رژیم غذایی خوبی برنامه ریزی شده، که می تواند کاهش بار کلیوی کمک و حمایت از عملکرد کلیه باقی مانده. رژیم غذایی باید در شرایط بیماری او از بیماران خود، که همچنین می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه بستگی دارد.

osmotrerapia 4. میکرو چینی پزشکی

از آنجا که نارسایی کلیه به وسیله صدمه به کلیه ایجاد می شود عمدتا به دلیل بیماران نیز باید درمان برای تعمیر آسیب کلیه دارند، عملکرد کلیوی می تواند بهبود یافته به طور موثر. در اینجا توصیه می کنیم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، با استفاده از طب سنتی چینی گیاهی، گیاهان و می تواند کمک به ترمیم آسیب به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه. از طریق درمان سیستمیک، عملکرد کلیوی می توان بازیافت.

طبقه بالا پیشنهادات خود را برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی به بهبود عملکرد کلیه می باشد. اگر شما هنوز هم هر گونه سوال، شما می توانید دکتر آنلاین بپرسید، و یا شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، ما به شما کمک خواهد کرد امکان پذیر است.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به PKD: شما می خواهید برای جلوگیری از بزرگ شدن بیماران

بیماران مبتلا به PKD: می خواهید برای جلوگیری از بزرگ شدن Pacientes¿PKD است کیست پر از مایع مشخص شده با زمان در حال اجرا، کیست رشد بزرگتر و بزرگتر به منظور به مخاطره می اندازد کلیه خود را و یا حتی؟ بدن است. آیا شما کمر درد به طور منظم؟ این است که با کیست بزرگ ایجاد می شود. در نهایت، آن را به نارسایی کلیه را به دیالیز برای حفظ حیات را توسعه دهد. در برخی موارد، شما باید برای حذف خود را بزرگ شدن کلیه بدن است. آیا می خواهید برای افزایش اندازه از کیست؟ اقدام در حال حاضر، شما یک پیش آگهی بهتری دست یابد.

برخی از بیماران ممکن است عمل جراحی در نظر به منظور کاهش حجم از کیست.

جراحی به صورت مشترک استفاده می شود به تخلیه کیست است. اما با PKD، هستند بسیاری از کیست در کلیه وجود دارد. جراحی فقط می توانید حذف بزرگ، در حالی که کوچکترین هنوز هم وجود دارد. آنها رشد می کنند به سرعت زمانی که اتاق بزرگ را برای آنها. در مرحله اولیه PKD، این می تواند کمک به احیای ناراحتی جسمی و محافظت از عملکرد کلیه خود را، اما در مرحله پیشرفته، هیچ کاری نمی کند برای عملکرد کلیه خود را.

در چین، ما با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای جلوگیری از افزایش در اندازه در کیست، چیست و ترویج عملکرد کلیه خود را.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک ویژگی از درمان در بیمارستان ما است. این است که نفوذ بیماران کلیوی گیاهی میکرونیزه به طور مستقیم با کمک روش اسمز. این درمان می تواند تکثیر غیر طبیعی سلول های اپیتلیال کلیه لوله را مسدود و ترشح از سلول های پوشش برای جلوگیری از رشد کیست. شما همچنین می توانید سرعت بخشیدن به گردش خون و افزایش نفوذپذیری دیواره کیست به طوری که مایع کیست را می توان حذف و سپس مرخص خارج از بدن. به عنوان یک نتیجه، کیست کوچکتر. علاوه بر این، به منظور بهبود عملکرد کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اغلب همراه با حمام پا دارو، کانگ مای ترکیب و چند سوپ دارویی. آنها می توانند یک فضای خوب از خون توسط کلیه های آسیب دیده خود را ترمیم کنند به و ارائه کلیه ها آسیب دیده با مواد مغذی ضروری برای سرعت بخشیدن به بهبود کلیه ایجاد کنید.

در بیمارستان ما، ما بسیاری از بیماران مبتلا به PKD درمان و کمک به بهبود عملکرد کلیه و کنترل رشد کیست. اگر شما علاقه مند در درمان ما برای PKD، لطفا آنلاین دکتر تماس بگیرید و یا پیام زیر را ترک و یا دکتر ما conssultar در WhatsApp: +8615732170898 یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com می توانید تمام شما کمک کند با همه چیز است.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان کراتینین 456 بیماری کلیوی

456: درمان بیماری کراتینین RenalEn به طور کلی، دانستن علل این بیماری مفید است به درمان، به صورت زیر خواهد برخی از دلایل برای کراتینین بالا قبل از دادن درمان به اشتراک بگذارید.

چرا کراتینین و سایر علایم در بیماری های کلیوی ظاهر خواهد شد؟

گلومرول واحد اصلی فیلتر در کلیه ها و هر کلیه یک میلیون گلومرول تشکیل شده است. در شرایط عادی، این مایعات ممکن است مواد زائد و اضافی گلومرول کراتینین، اوره، و غیره خون نشت کند. در همین حال، مواد مفید مانند پروتئین در خون باقی می ماند.

با این حال، به عنوان پیشرفت بیماری کلیوی، بسیاری از عوامل التهابی و عوامل بیماری زا و کمپلکسهای ایمنی سپرده در کلیه ها. این آلاینده ها می تواند باعث التهاب گلومرول، فیبروز و نکروز حتی از گلومرول شود. هنگامی که این گلومرول بدتر، آنها قادر به عملکرد طبیعی تبدیل می شوند. در نتیجه، سطح بالای سموم مانند کراتینین، اوره در بدن انباشته شده است. در همین حال، مقدار زیادی از پروتئین را از طریق گلومرول نشت، پایان دادن به در ادرار.

چگونه برای درمان 456 کراتینین در بیماری های کلیوی؟

به سطح کراتینین بالا پایین تر، نکته کلیدی این است برای بازگرداندن گلومرول با مشکلات و کلیه خود را بهتر کار کند. است که، شما باید یک درمان موثر که باید قادر به بهبود عملکرد کلیه می شود پیدا کنید.

بر خلاف درمان غربی، درمان چین رایگان از عوارض جانبی در بدن می باشد. علاوه بر این، شما می توانید عملکرد کلیه با بهبود وضعیت عمومی بدن را بهبود بخشد. بنابراین، سطح کراتینین کاهش خواهد یافت. شما قادر به جلوگیری از شروع دیالیز خواهد شد. بنابراین پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک گزینه خوب برای بیماران با کراتینین 456.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید لیز دکتر ما یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، همه را می با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان نفریت لوپوس بیماران با سطح کراتینین 7.7
Tratameitno برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس سطح کراتینین 7.7Nefrítis لوپوس التهاب کلیوی ناشی از لوپوس اریتماتوی سیستمیک است. بدون درمان سریع و موثر، التهاب می تواند باعث بدتر شدن عملکرد کلیه و کراتینین به تدریج افزایش می دهد. در این مقاله، ما یک نگاه سریع در درمان برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوسی با سطح کراتینین 7.7 است.
-Diálisis
این می تواند به سطح کراتینین کاهش سرعت، اما آن موقت است، چرا که شما می توانید عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد. پس از دیالیز، سطح کراتینین دوباره افزایش یابد. دیالیز طولانی مدت می تواند عوارض جانبی بسیاری از داشته باشد و موجب از دست رفتن عملکرد کلیه به طور کامل خود را.
درمان -Symptomatic
آن است که استفاده چند دارو برای کمک به علائم باشد. این دارو شایع ترین استفاده از طب غربی است. Ketosteril یا کربن فعال دارویی می تواند به کاهش سطح کراتینین تا حدودی کمک کند. اگر شما نشانه های دیگر، پزشکان داروهای دیگر را برای شما تجویز کند. اما در حال حاضر کلیه ها او را به شدت آسیب دیده، پس از آن به اندازه کافی برای شما را به یک کنترل خوب نفریت لوپوس.
- سلول های بنیادی
این ترکیبی از طب غربی و طب چینی است. شما می توانید مواد زائد و کمپلکسهای ایمنی در خون تمیز به منظور کاهش آسیب کلیوی. شما همچنین می توانید واکنش ایمنی غیر طبیعی را مسدود و تقویت ایمنی خود را به کاهش تولید مجتمع های ایمنی. علاوه بر این، شما می توانید تحمل از کلیه ها به کمپلکسهای ایمنی را افزایش می دهد به طوری که حتی اگر کمپلکسهای ایمنی، که التهاب کلیه ایجاد نمی کند. پس از یک هفته از درمان، نشانه های مرتبط با نفریت لوپوس، به عنوان نقطه قرمز، درد مفاصل، تهوع، و غیره تسکین دهد. پس از یک ماه از درمان، عملکرد کلیوی به تدریج بهبود یافته است. با بهبود عملکرد کلیه، سطح کراتینین افت خواهد کرد و در یک محدوده پایین است.
حالا شما یک ذهن روشن درمان برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با سطح کراتینین 7.7. همه +8615732170898: اگر شما می خواهید برای دریافت یک سرویس شخصی و حرفه ای پیشنهادات بیشتر درمان نفریت لوپوس، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com و یا لیز دکتر ما و یا مشورت واتساپ آنها می توانند شما را با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

تمام حباب در ادرار نشان می دهد بیماری های کلیوی
همه Burbajas در ادرار نشان می دهد بیماری ادرار RenalBurbujas را می توان با دلایل بسیاری ایجاد می شود، مردم معمولا در بسیاری از situación.Sin چشم پوشی آیا می دانید که در عین حال اگر حباب نمی تواند در یک ناپدید می شوند زمان که ممکن است نشان می دهد که کلیه خود را در بی نظمی هستند، اما نه همه حباب نشان می دهد بیماری های کلیوی.
چه مدت ادرار حباب باید ناپدید می شوند؟
به طور معمول، حباب در ادرار ناپدید شد به زودی، آن را چند ثانیه و بیش از چند دقیقه است. اگر حباب نمی تواند در یک دوره کوتاه از زمان disappeard، شما باید با توجه به آن پرداخت.
آیا همه burbajas در ادرار نشان می دهد بیماری های کلیوی؟
به این سوال، پاسخ منفی است. به طور کلی، برخی از حباب را می توان با غذایی که می خورید القاء شده، و برخی ممکن است از دیابت و دیگران ایجاد می شود ممکن است به بیماری های کلیوی را نشان دهد.
اگر حباب می تواند در یک زمان کوتاه ناپدید می شوند است، نه یک مشکل، ممکن است نشان می دهد که شما برخی از مواد غذایی با محتوای پروتئین بالا خورده اند. اگر حباب بزرگتر از حد معمول است و در یک دوره کوتاه از زمان ممکن است به دیابت نشان می دهد ناپدید می شوند. اگر حباب های فلزی است و آخرین زمان طولانی، که می تواند بیماری های کلیوی نشان می دهد، پس از آن شما بهتر دکتر خود مراجعه کنید و تشخیص بیشتر.
چگونه به مقابله با حباب در ادرار؟
از این رو ما می توانید مطمئن شوید که بسیاری از عوامل هستند که می تواند باعث وجود دارد، تا زمانی که شما سعی می کنید شما باید به وضوح می دانم علل و سپس اقدام مناسب را. اگر شما هر گونه کمک در درمان نیاز دارید، لطفا به طور مستقیم دکتر آنلاین ما تماس بگیرید.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، جرات به ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا به طور مستقیم sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام را ترک کند، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت و یا واتساپ: +8615732170898، همه را می با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین کاهش 3.8-2.9 به چه معنا است؟

سطح کراتینین 3.8-2.9 کاهش به چه معنا است؟ همانطور که همه ما می دانیم که سطح کراتینین یک شاخص از بیماری کلیوی است، هنگامی که سطح کراتینین بالا است، به این معنی است که این بیماری است که بدتر است. اما هنگامی که فرود سطح کراتینین آیا این به معنی است که این بیماری به خوبی می گذرد؟

چه ما می دانیم اگر سطح کراتینین 3.8-2.9 کاهش می یابد؟

پس از سطح کراتینین 3.8-2.9 کاهش شما نیاز به حفظ مانیتور برای یک دوره، آن است که آیا ثابت باشد، حتی کمتر از 2.9 ممکن است نشان می دهد که بیماری خود خواهد شد، اگر دوباره به سطح بالایی از معنای جدید شما نیاز به گام های جدید برای کنترل بیماری خود را. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از مهمترین و برای درمان، درمان بیماری های کلیه ممکن است از طریق بهبود عملکرد کلیه سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد موثر است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

نکته کلیدی این است برای بهبود عملکرد کلیه. تنها زمانی که اختلال عملکرد کلیوی بهبود یافته است، می تواند زباله های خون تخلیه شده در زمان و سطح بالای کراتینین را می توان از ریشه دریافت کنید. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی چینی (TCM) خارج شده است استفاده می شود. توسط خرد کردن این پودر گیاهان و قرار دادن آنها در محل از کلیه، مواد تشکیل دهنده فعال به آسیب کلیوی به طور مستقیم با کمک نفوذسنج دریافت کنید. چهار توابع اصلی، که در حال گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ترومبوز وجود دارد. با کمک از این درمان، برخی از صدمات ذاتی سلول کلیوی را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند تا حد زیادی بهبود یافته است.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به منظور کاهش سطح بالای کراتینین در بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل بفرستید و یا sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام پایین، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت : +8615732170898، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین 235 در بیماری کلیوی را می توان درمان

کراتینین 235 در بیماری کلیوی می تواند سطح CuradoEl کراتینین به عنوان شاخص بیماری های کلیوی، شما نمی خواهد بالا فقط پس از عملکرد کلیه قطره به 50٪. که هنگامی که سطح کراتینین در بالاترین سطح این بدان معناست که کلیه تا حدی آسیب دیده شده است.

آیا 235 کراتینین در بیماری های کلیوی می توانید به ما بگویید؟

در درمانگاه، کراتینین 235 متعلق به مرحله 3 بیماری کلیه، در این مرحله از کلیه متوسط ​​و آسیب دیده است فقط سمت چپ کمتر از نیمی از کلیه ها می تواند به طور موثر کار کند. به طوری که آنها نیاز به بیمار به اقدامات فوری برای جلوگیری از این بیماری بدتر است.

چگونه برای جلوگیری از سطح کراتینین بالا است؟

اول، شما باید یک برنامه رژیم غذایی را با کمک متخصص تغذیه مفید است برای از بین بردن حجم کار از کلیه ها به جلوگیری از آسیب بیشتر.

با این حال، تنها در رژیم غذایی بستگی دارد می توانید پیشرفت این بیماری را متوقف کند. نکته کلیدی برای جلوگیری از این بیماری بدتر است درمان صحیح است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب گیاهی چینی سنتی دارای اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید نشانه های بیماری کلیه و سطح کراتینین بالا توسط بهبود عملکرد کلیوی را کاهش دهد. با کمک از این درمان، بیماران با کراتینین کلیه بیماری 2.35uml / L می توانید شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

+8615732170898: اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت کنید. هر کس می تواند با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

عملیات به درمان نارسایی کلیه چیست

چه اشکال در عملکرد به درمان واقع RenalDe است، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک عملیات از طب سنتی چینی برای درمان نارسایی کلیه است، شما می توانید این بیماری بدون دیالیز درمان، بدون درد است. است که، این بیماری می تواند بدون آوردن درد بسیار به بیمار درمان می شود.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این ترکیبی از داروهای گیاهی چینی و دستگاه های پیشرفته پزشکی osmocope است. در این گیاهی درمان، سبزی های مختلف استفاده می شود و این است که در همکاری نزدیک با وضعیت بیماری از بیماران شده است. در مجموع از 9 نوع از نسخه وجود دارد و هر یک شامل سبزی های مختلف. به عنوان یک نوع از نوآوری از گیاهان دارویی پزشکی چینی سنتی، می توان آن نارسایی کلیه بدون عوارض جانبی بسیار القا را درمان کنند.

با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند نارسایی کلیه و بدون درد درمان؟

شما می دانید، این درمان یک نوآوری از طب سنتی گیاه چینی است، همه گیاهان است که به دقت توسط کارشناسان در بیماری های کلیوی انتخاب شده، آنها به کلیه مفید است. علاوه بر این درمان یک برنامه خارجی درمان است، به عنوان آن می تواند بیماری را بدون ایجاد درد بدن ناراحت کننده را درمان کنند.

آیا این دارو مناسب برای همه افراد است؟

در شرایط عادی، همه بیمار می تواند این دارو، اما همه چیز یک استثنا، به طوری که مواد مخدر است. اگر بیماران به گیاهان حساسیت دارند، درمان در دسترس به آنها نیست. آنها باید برخی از روش پیشگیری قبل از مصرف این دارو است.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما واتساپ مشورت: +8615732170898 به طور مستقیم، همه می توانند با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کیست های کلیوی با درد پهلو چگونه برای مقابله
کیست های کلیوی با درد پهلو چگونه بیماری کلیوی TratarlaLa را می توان به کیست های کلیوی ساده و بیماری کلیه پلی کیستیک تقسیم می شوند، و درد پهلو یکی از علائم شایع آن است. نکته کلیدی برای درمان این بیماری است که برای کنترل و یا مانع از رشد کیست در کلیه برای جلوگیری از نارسایی کلیه است. سنتی به عنوان یکی از درمان موثر این بیماری، که می تواند کمک رسیدن به اهداف طب چینی.
چگونه برای درمان کیست های کلیوی با درد پهلو؟
همانطور که همه ما می دانیم که با رشد سن، کیست های رشد نیز converten بزرگان است. پس از رشد کیست های بزرگ به اندازه کافی، آنها را اندام، صدمه به کلیه فشار دهید و به برخی از نشانه های دیگر، و درد پهلو در این راه القا می شود. بنابراین اگر شما می خواهید برای از بین بردن درد پهلو و سایر علایم، لازم اول برای درمان این بیماری است که کاهش یا مانع از رشد کیست است.
به طور کلی، مردم را انتخاب کنید جراحی برای برداشتن کیست. شما می توانید مشکل در یک زمان کوتاه حل کند، اما بعد از کیست ها می تواند تماس دروغ و مردم باید به صورت لبه دار کردن دوباره به طوری که آنها به دنبال برخی از درمان های دیگر برای حل این مشکل است.
داروهای چینی اثر درمانی قابل توجهی برای درمان کیست، اما آنها را به مدت طولانی. بنابراین کارشناسان به اختراع برخی درمان های جدید، پس از سال ها پژوهش اختصاص داده شده، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy امید جدید برای افرادی که در حال مبارزه با این بیماری است. به عنوان یک نوآوری و بهبود از گیاهان دارویی پزشکی چینی سنتی، آن می تواند مانع و کاهش اندازه کیست به طور طبیعی.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب چینی و یا می خواهید به کنترل هم کیست های کلیوی، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، همه شما می توانید با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

63 GFR در بیماری کلیوی طبیعی است

63 GFR در بیماری کلیوی است NormalAcabo گزارش آزمون من دریافت نشان GFR من 63 است، من نمی دانم آیا این طبیعی است یا نه، می تواند به شما کمک کند؟

در واقع، GFR 63 زیر استاندارد است، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد GFR، به عنوان خوانده مدیر فروش.

همانطور که همه ما می دانیم، تابع کلیدی از کلیه ها تصفیه سموم و مواد زائد در خون بدن ما است. بنابراین در درمانگاه، با توجه به سطح GFR، ما می توانیم تشخیص چه مرحله ای از بیماری است.

در درمانگاه، هنگامی که سطح خود را از GFR بیشتر از 90 میلی لیتر / دقیقه به این معنی که عملکرد کلیه شما طبیعی است، یک بار کمتر از این تعداد، که ممکن است نشان می دهد که بیماری شده است در برخی از درجه آسیب دیده است. معمولا، مراحل بیماری مزمن کلیوی (CKD) عمدتا در GFR اندازه گیری و یا برآورد (میزان فیلتراسیون گلومرولی) است. پنج مرحله وجود دارد، اما عملکرد کلیه در مرحله 1 طبیعی است، و حداقل در مرحله 2. کاهش در زیر من به شما سطح مربوطه از GFR نشان می دهد، من امیدوارم که شما کمک می کند.

مراحل بیماری کلیوی:

TFG مرحله *

1. 90+

2. 60-89

3.A45-59

3.B30-44

3.0-44

4. 15-29

5. <15 یا دیالیز

* نرمال به منطقه به طور متوسط ​​(اندازه) از 1.73m2 همه ارزش ها هستند GFR

از بالا، ما می توانید ببینید که GFR 63 زیر استاندارد است و در حال حاضر این بیماری است که تقریبا در فاز 2 و مرحله 3. بنابراین برای افرادی که با این وضعیت باید در حال حاضر گرفته به سرعت پیشرفت این بیماری حتی آن را معکوس.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری طب سنتی گیاهی چینی، این بیماری را می توان با بهبود عملکرد کلیوی معکوس شود. چه چیزی بیشتر، شما می توانید این بیماری بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی نیاز دارید، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا ترک آن را enfermedad-renal@hotmail.com پیام به طور مستقیم، شما همچنین می توانید با دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، همه را می با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان می تواند بیماران مبتلا به نفروپاتی دیالیز جلوگیری از سطح کراتینین 5.7 IgA در کمک به

چه درمان می تواند به بیماران کمک سطح کراتینین از نفروپاتی IgA باید در بیماران با سطح کراتینین IgA نفروپاتی 5.7DiálisisPara5.7 اجتناب بیماری کلیوی مرحله چهارم است، که یک گام بسیار مهم است. اگر به خوبی کنترل آن می تواند در مرحله پنجم را وارد کنید، در زمانی که بیمار باید برای مقابله با دیالیز یا پیوند کلیه. با این حال، زمان درمان موثر، به طوری که عملکرد کلیه خود بهبود یافته است، سپس آن را قادر به جلوگیری از دیالیز است.

چه درمان می تواند کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز نفروپاتی IgA؟

در کلیه، سه نوع از سازمانها، از جمله سلول های سالم کلیه و، تغییرات و نکروز وجود دارد. در حال حاضر، هدف از درمان است برای جلوگیری از آسیب بیشتر به سلامت و نقص اصلاح مردم است. بنابراین، عملکرد کلیوی می تواند به شدت بهبود یافته است.

برای بازگرداندن ساختار کلیه آسیب دیده، به طوری که کلیه ها کار می نفوذ بهتر از درمان میکرو چینی پزشکی در روند درمان استفاده می شود. آن را در زمینه های زیر کار می کند.

وخامت 1.Prevent

سلول کلیوی خود تکرار 2.Active

3. بهبود سوخت و ساز و تعمیر سلول کلیوی ارائه محیط هوازی

4. چین می تواند مواد برای بازسازی ساختار های ضروری کلیه ارائه

بازگرداندن بافت کلیه و سلول های افراد معلول، کلیه خود عمل بهتر است. بنابراین، ما قادر به جلوگیری از وقوع دیالیز در آینده نزدیک خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید برای درمان نفروپاتی IgA در غیر دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر واتساپ ما مشورت: شما همچنین می توانید پیام به طور مستقیم 8615732170898 ترک، می توانید همه چیز کمک کند.

برچسب ها: توسط IgAMicro - پزشکی کاربردی چینی osmoterapialadiálisiselrenalnefropatía درمان



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا درمانی موثر برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد
آیا هیچ درمان موثری برای درمان بیماری های مقاربتی کلیه پلی کیستیک وجود دارد هر نوع درمان موثر برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟ شما می دانید بیماری کلیه پلی کیستیک متفاوت از کیست کلیوی است، آن را سخت تر به درمان است. همه درمان معمول از کیست کلیوی هیچ تاثیری بر این بیماری به این دلیل این کیست ها ممکن است دوباره شعله ور پس از حذف خواهند شد. خوشبختانه، برخی از درمان های منحصر به فرد برای درمان این بیماری اختراع شده است، که امید برای افراد مبتلا به PKD وجود دارد.
آیا درمانی موثر برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد؟
همانطور که قبلا ذکر شد، برخی از درمان های منحصر به فرد برای درمان این بیماری ابداع شده است وجود دارد. این میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بیشتر موثر است. با کمک او، این کیست ها در PKD را می توان به اندازه کوچک کاهش می یابد و می توان از دوباره در حال رشد مهار.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که از طریق سه راه PKD. جزئیات به شرح زیر است:
1. برای کنترل رشد کیست، مواد اولیه دارویی ممکن است به طور مستقیم در ضایعات کار، مهار وزیکول ترشح مایعات، به یک رشد سلول های اپیتلیال مثانه و کاهش آسیب ثانویه.
2. برای درمان کیست های بزرگ، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای توابع از اتساع عروق خونی، بهبود گردش خون، معکوس اختلاف فشار بین مایع در رگ های خونی اطراف کیست و کیست مایع، به طوری که مایع درون کپسول به تدریج می تواند به جریان خون گرفته، و سپس از بدن با ادرار حذف خواهند شد.
3. علاوه بر این، در طول فرایند درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy سازگار با برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آلی، ویتامین ها و غیره برای تعمیر کلیه است، به طوری که می توان آن را آسیب کلیه و آسیب دیده سلول جلوگیری از تعمیر کلیه ذاتی است.
اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ما میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا می توانید با ما در WhatsApp ارتباط برقرار کنید: +8613933056495، کارشناس آنلاین ما می توانید به کمک به شما ارائه دهد.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان لوپوس نفریت ریشه --- سلول های بنیادی

درمان نفریت لوپوس لوپوس --- ریشه InmunoterapiaNefritis عارضه پیشرو و علت مرگ لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE) .این یک نفریت خود ایمنی به وسیله صدمه به سیستم های مختلف مشخص است و بسیاری از خودکار آنتی بادی ها وجود در پلاسما .این بیماری کاهش و حمله حاد متناوب و پیش آگهی ضعیف در صورت آسیب احشایی (کلیه، سیستم عصبی مرکزی) در میان زنان جوان شایع تر وجود دارد .این به خصوص کسانی که در سنین باروری (20-40) می باشد.

علت ریشه است که سلول های B اختلال خود inmune.Las در بیماران مبتلا به SLE در سیستم تکثیر بسیار فعال هستند و آنتی بادی های مختلف به عنوان آنتی بادی ضد هسته تولید، آنتی بادی dsDNA etc.These فرم کمپلکسهای ایمنی با آنتی ژن و سپرده در بافت ها و اندام و باعث واکنش های ایمنی بدن و این órganos.Además آسیب دیده که سلول های ذاتی کلیه در ایالات التهاب می باشند، وجود خواهد داشت سایتوکاین های مختلف که باعث تشدید خسارت التهاب بیشتر همراه با سلول های سفید خون، پلاکت ها.

درمان نفریت لوپوس شامل القای mantenimiento.Flexibilización انعطاف پذیر و درمان القایی می تواند کمک به این بیماری تحت شرایط کنترل شاخص از جمله سرولوژی، علائم و بهبود بافت ها و órganos.Terapia تعمیر و نگهداری آسیب دیده استفاده از مقدار کمی است ایمنی برای کنترل بیماری، کاهش میزان عود و کاهش عمدتا گلوکوکورتیکوئیدها و عوارض جانبی سمی از این medicinas.Mantenimiento تصویب medicinas.Ellos حد زیادی می تواند علائم را تسکین و بهبود پیش آگهی، اما دوز و مدت زمان این داروها باید بستگی دارد SLE نوع پاتولوژی و زمان در فاز فعال است.

ایمونوتراپی می توانید نفریت لوپوس raíz.Combina (عمدتا ایمنی) درمان غربی و درمان چین (عمدتا داروهای گیاهی) درمان .Inmunosupresor می تواند کمک به جلوگیری از واکنش های ایمنی غیر طبیعی در کلیه به منظور محافظت از نفرون باقی مانده کاربردی بیشتر daños.Y داروهای چینی ممکن است اصلاح مشکلات و عدم تعادل در سیستم ایمنی بدن و به بدن کمک و ارائه یک محیط مساعد برای سلول های آسیب دیده داخلی ذاتی کلیه و ترمیم بافت های و بازیابی توابع renales.La سلول های بنیادی بزرگترین مزیت این است که نه تنها شما می توانید این بیماری تحت کنترل در آورد بلکه به یک گام به جلو برای قطعات برای تعمیر آسیب و بهبود سیستم ایمنی بدن.

بالا بر روی سلول های بنیادی برای نفریت لوپوس ذکر شد، اگر شما علاقه مند در مقالات ما، لازم است به توجه به ما لطفا! ما مقالات در بیماری های مختلف از کلیه ها، از جمله علل، علائم، درمان، رژیم غذایی و سالن های ورزشی که تمام información.¡ اگر شما هر گونه مشکل، شما می توانید از کارشناسان ما آنلاین مشورت، یک sjzhospitalrenal @ hotmail.com ما ایمیل و یا پیام زیر را ترک!

سلول های بنیادی نفریت لوپوس، نفریت لوپوس درمان

بزرگترین مزیت سلول های بنیادی است که می تواند نه تنها بیماری تحت کنترل در آورد بلکه به یک گام به جلو برای قطعات برای تعمیر آسیب و بهبود سیستم ایمنی بدن.



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

وإليك طريقة واحدة لانقاذ فشل زرع الكلى

وإليك طريقة واحدة لانقاذ فشل زرع الكلى وإليك طريقة واحدة لانقاذ عملية زرع الكلى الفاشلة؟ كما نعلم جميعا بعض زرع الكلى يمكن أن تستمر 10 عاما، ولكن البعض منهم سوف تفشل مرة أخرى. مرة واحدة ستفشل، الناس لديهم لمواجهة غسيل الكلى أو زرع مرة أخرى، ولكن هذا هو آخر شيء أن الناس لديهم لوجه.

هنا هناك وسيلة لانقاذ عملية زرع الكلى الفاشلة؟

والخبر السار هو أن الاكتشاف الجديد أحرز في الصين لعلاج الفشل الكلوي المزروعة. ومن المعروف أن الخيار كما التلوث العلاج sangre.Con مساعدة من هذا العلاج، قد المرضى الذين لديهم فرصة لتجنب غسيل الكلى أو زرع.

على عكس العلاج التقليدي لعلاج الأعراض، وتلوث الدم هو النهج الشامل الذي يعمل ليس فقط القضاء على الأعراض ولكن التعامل مع causa.Así أن زرع الكلى يمكن انقاذه من الفشل.

كيف يمكن علاج الفشل الكلوي المزروعة بشكل فعال؟

هناك ثلاثة أجزاء رئيسية في عملية العلاج:

1. قم بتحميل السموم والفضلات من الجسم باستخدام تقنيات متقدمة من تنقية الدم (مثل ترشيح الدم، مناعي، وتبادل البلازما، الخ) 2. وعلاوة على ذلك تنظيف الدم والتخلص من كل العلاجات الطب الصيني السامة مع أشياء مثل دورة العلاج، العلاج حقنة شرجية، الكى وهلم جرا؛

2. بالإضافة إلى تنظيف الدم وإزالة جميع العلاجات السامة مع الطب الصيني كعلاج دورة، حقنة شرجية، الكى وهلم جرا 3. حماية الكلى المزروعة ومنع المزيد من تدهور وظيفة الكلى. حار العلاج ضغط هو العلاج الأساسي في خطوة تهت. مع مرور الوقت، سوف الكلى مستوى رقي تدريجيا الحصول عليها.

3.Proteger زرع الكلى ومنع المزيد من التدهور في renal.Compresa وظيفة العلاج الساخن هو العلاج الأساسي في هذا الوقت paso.Con، سيتم تعزيز الكلى تدريجيا.

إذا كان لديك مشكلة أمراض الكلى في أمراض الكلى، يمكنك إرسال بريد إلكتروني إلى sjzhospitalrenal@hotmail.com~~V مباشرة أو ترك رسالة، يمكن الطبيب على شبكة الإنترنت مساعدتك في كل شيء.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

تخفيض مستوى غسيل الكلى الفوسفور عالية عندما أكون في

خفض مستوى الفسفور العالي في DiálisisCómo عندما يقلل من مستوى عال من الفوسفور عندما أكون على غسيل الكلى؟ وقال خبراء، إذا كنت ترغب في حل هذه المشكلة، فمن الضروري معرفة الأسباب الكامنة وراء بوضوح.

لماذا يزيد الفوسفور في الدم على مستوى عال؟

في المرحلة المبكرة من الفشل الكلوي، سوف تغذية إضافية ترك الجسم عن طريق الكلى. مع انخفاض معدل الترشيح الكبيبي، المزيد والمزيد من الإضافات nutrations تتراكم في الدم، وبعد أخذ الكثير من الأطعمة عالية Phosphorusthen، willformed فرط.

كيفية حل هذه المشكلة؟

غسيل الكلى والنظام الغذائي يمكن أن يساعد في خفض مستوى نفسه، ولكن ليس بما فيه الكفاية، بحيث تصبح الموثق الفوسفات الطرق الرئيسية. ولكن بسبب آثارها الجانبية، الناس يبحثون عن وسيلة جديدة. عشب الطب الصيني كنوع من الطرق ناتروال، وليس فقط يمكن أن تقلل من مستوى عال من الفوسفور في الدم، ولكن يمكن أيضا أن يساعد على التقليل من الآثار الجانبية لغسيل الكلى.

إذا كنت لا تزال لديهم هذا المرض مشكلة في الكلى، يمكنك ارسال البريد الالكتروني enfermedad-renal@hotmail.com أو يمكن التواصل معنا في ال WhatsApp: + 8613933056495، قد ترك رسالة مباشرة، طبيب موقعنا على الانترنت يمكن أن تساعدك مع كل شيء ممكن في غضون 24 ساعة.



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()