نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب میکرو چینی Osmotherapy آیا آدامس خوب یا بد عربی برای درمان نارسایی کلیه؟ با توجه به پژوهش، صمغ عربی می تواند به کبد، کلیه ها محافظت و کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی. همچنین می تواند به کاهش علائم و عوارض ناشی از نارسایی کلیه در انسان کمک کند.

عملکرد صمغ عربی

صمغ عربی می تواند BUN بالا پایین (نیتروژن اوره خون)، تا که به بسیار کاهش ایالات اورمیک به علت تجمع مواد زائد نیتروژن دار و سموم کمک کند.

اگر شما صمغ عربی همراه با رژیم غذایی کم پروتئین است که می تواند کمک به بهبود کیفیت زندگی بیمار را در طول جلسات غیر دیالیز.

صمغ عربی می تواند به عنوان یک داروی طبیعی برای اسهال است که عوارض گوارشی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه استفاده می شود.

اگرچه صمغ عربی برای درمان نارسایی کلیه مفید است، آن است که به اندازه کافی برای بهبود عملکرد کلیه، اشاره به درمان این بیماری نیست. که ما خواهان به درخواست کمک از درمان های پیشرفته و موثر تر است. طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه، به این ترتیب برای درمان بیماری کلیه از ریشه. مواد تشکیل دهنده فعال در داروهای میکرونیزه چینی می تواند کمک به از بین بردن استاز خون و چی، ترویج گردش خون تا که به ارائه خون کافی، اکسیژن را به بافت کلیوی. چه تر است، داروهای چینی می تواند بسیاری از مواد غذایی مانند ویتامین، آمینه ضروری ارائه، عناصر برای ترمیم بافت های آسیب کلیوی ردیابی. همچنین می تواند به ترویج تکثیر DNA از سلول های ذاتی کلیه، تا که به تولید سلول های عملکرد کلیوی جدید و بازسازی توابع کلیوی.

در یک کلام، صمغ عربی خوبی برای درمان نارسایی کلیه است، اما از آن است که به اندازه کافی برای درمان این بیماری تنها به آن وابسته نیست. اگر می خواهید برای درمان نارسایی کلیه، شما ممکن است کمک از طب میکرو چینی Osmotherapy نیاز دارید. نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: طب میکرو چینی Osmotherapy,کمک از طب میکرو چینی Osmotherapy ,
:: بازدید از این مطلب : 656
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: