نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علت CKD راشCKD می توانید یک راش در زمستان باعث

CKD می توانید یک راش در زمستان inviernoEs شود. برای مردم عادی، آنها بسیار آسان است برای گرفتن این بیماری در این فصل آنفولانزا است که بیشتر برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه با deficiente.Entonces CKD ایمنی ممکن است یک راش در زمستان شود؟ راش ممکن است به عوامل بسیاری از مربوط، در حال حاضر اجازه دهید یک مطالعه از فوران در CKD.

علت CKD راش

1.CKD ناشی از نفریت پورپورا است که اغلب توسط علائم بثورات ناشی از آنافیلاکسی یا عفونت همراه، زمستان سرد نیز می تواند فوران تحریک.

راش 2.The از عوارض شایع نفریت لوپوس است، به طوری که بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه ناشی از نفریت لوپوس ممکن است بثورات اغلب رنج می برند.

بیماران 3.The CKD با شدت اختلال عملکرد کلیوی اغلب از اختلالات عملکرد غدد درون ریز، رسوب کلسیم در پوست، هیپرپاراتیروئیدیسم ثانویه، هیپرفسفاتمی، و اوره خون بالا رنج می برند می تواند منجر به فوران.

4.Some داروهای هورمون همچنین می توانید به فوران منجر شود.

با توجه به آنچه که ما ذکر کرده اند، ما می دانیم که اگر چه CKD می تواند باعث و توسط راش همراه است، اما هیچ ارتباطی با بیماران invierno.Y CKD بسته باید مراحل را به آدرس فوران آن با توجه به شرایط خود و علل فیزیکی را خاص.

درمان برای بیماری مزمن کلیه راش توسط احتباس از سموم ناشی

اصول فعال پزشکی در خدمت به جذب سموم، توفنده آنها و فعال سازی فاگوسیتها به متورم امور شکسته، هنگامی که سموم در خون تمیز است، آسیب بافت و کلیه آسیب می تواند برخی از درجه متوقف شود. علاوه بر این، مواد مخدر نیز می تواند رگ های خونی صرف، ترویج گردش خون و حذف لخته شدن خون، افزایش پرفیوژن خون و ارسال خون به اندازه کافی و دولت از oxígeno.Con جریان خون به اندازه کافی، برخی از علائم ممکن است مشاهده کنید و GFR همچنین می توانید mejorar.Además، سلول های کلیه مجروح را می توان با تغذیه پزشکی تعمیر، به طوری که عملکرد کلیه نیز می تواند معکوس شود.

هنگامی که آسیب کلیه را متوقف می کند و برعکس عملکرد کلیه، سموم خون توسط کلیه متابولیزه و بیماران می توانند از علائم مانند راش از raíz.Y در حال حاضر اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان برای خلاص شدن از شر CKD می تواند پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/518.html



:: برچسب‌ها: علت CKD راش ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا ادرار پس از مصرف دیالیز کمتر استآیا برای چند ماه در دیالیز بوده است چرا عملکرد کلیه است بهبود
آیا برای چند ماه چرا عملکرد کلیه است بهبود در دیالیز شده است "من در دیالیز برای چند ماه بوده است اما چرا عملکرد کلیه ندارد هر گونه بهبود؟ علاوه بر این، ادرار من کمتر از قبل است می تواند شما را به این دلیل به من بگویید. "یکی از بیماران بیماری کلیوی از من پرسید. در واقع در دیالیز بوده است، اما هیچ بهبودی در عملکرد کلیه است یک مشکل شخصی نیست، آن را با بسیاری از مردم که در دیالیز هستند نگران است. بعد من به شما برخی از اطلاعات مربوط به حدود آن را به اشتراک و امید می تواند به شما کمک کند.

چرا بیمار تحت دیالیز چند ماه اما عملکرد کلیه ندارد بهبود؟

دیالیز درمان که outsources عملکرد کلیه ها شکست خورده است. این است که اغلب مورد نیاز، زمانی که یکی توسعه ESRD (مرحله نهایی بیماری کلیه) و در زمان، قبلا در یک 85 تا 90 درصد از عملکرد کلیه از دست داده.درمان قادر به نگه داشتن بدن شما در تعادل از کلیه های آسیب دیده خود می تواند کار خود را به خوبی انجام نمی باشد. اما می توانید کلیه خسارات تعمیر و نه بهبود عملکرد کلیه، به طوری که به همین دلیل است بیماران تحت دیالیز چند ماه بوده است، اما هیچ بهبود در عملکرد کلیه است.

چرا ادرار پس از مصرف دیالیز کمتر است؟

شما می دانید که کلیه نقش مهمی در تولید ادرار بازی، پس یک بار کلیه ها آسیب دیده نمی تواند مثل قبل کار می کنند، بنابراین خروجی ادرار تحت تاثیر قرار خواهد داد. برای افرادی که در حال دیالیز، عملکرد کلیه خود را روز به روز کاهش، به طوری که ادرار کمتر و کمتر خواهد شد. تنها پس از عملکرد کلیه را بهبود، ادرار بیش از حد افزایش خواهد یافت.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان موثر در درمان بیماری های کلیوی می تواند کمک به افرادی که تحت دیالیز هستند بهتر زندگی می کنند، علاوه بر این، می تواند کمک به کاهش زمان dilaysis از طریق بهبود عملکرد کلیه است.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: چرا ادرار پس از مصرف دیالیز کمتر است ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 4 نارسایی کلیهاجتناب از دیالیز برای مرحله نارسایی کلیه 4

اجتناب از دیالیز برای مرحله نارسایی کلیه 4 به طور کلی، بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه با اختلال شدید از عملکرد دیالیز کلیوی توافق کرده اند که برای اشاره درد و طولانی vida.Sin امید اما با این مزایا، بیماران برای تحمل و قدرت عوارض دیالیز، هزینه های بالا و کاهش continuo.Los عملکرد کلیه درد رنج می برد دیالیز بیماران می خواهد تا برای درمان جدید صبر کنید برای جلوگیری از دیالیز.

با کاهش عملکرد کلیوی هستند، بسیاری از احتباس زائد سوخت و ساز در بدن وجود دارد، منجر به الکترولیتی اختلال، عدم تعادل acidolysis و مشکلات دیگر علاوه بر کلیه نیز متوقف می شود ترشح عناصر لازم را برای حمایت از فعالیت های طبیعی بدن انسان ، تابع و تنظیم از دست دادن، بیماران خواهد شد problemas.Con همه آسیب از مرحله 4 به نارسایی کلیوی شامل تمام قسمت های بدن انسان و برخی از آنها ممکن است زندگی بیماران را به خطر اندازد.

بنابراین واقعا نیاز بیماران دیالیزی برای کمک به سموم خیط و پیت کردن و آب، پشتیبانی تغذیه و تنظیم این trastornos.Pero دیالیز تنها می تواند جایگزین کار کلیه، بیماران که می خواهند از شر دیالیز خلاص شدن از شر است لازم به عقب عملکرد کلیه به حمایت از فعالیت های متابولیسم طبیعی بدن انسان است.

طب سنتی چینی در درمان ویژه در چین است و در بیمارستان با استفاده از داروهای چینی و درمان برای درمان درمان نارسایی کلیه crónica.El است معکوس عملکرد کلیه از طریق گردش خون ترویج، لخته از بین بردن خون و پاکسازی سموم را از خون به منظور بهبود وضعیت خون و اکسیژن و خون ضد inflamatoria.Así جریان در کلیه ممکن است خالص و نرم ناکافی، آسیب کلیوی می تواند متوقف شود، عملکرد کلیه می تواند معکوس و علائم همچنین می توانید مشاهده کنید.

در حال حاضر، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان برای مرحله 4 نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز، لطفا با پزشکان آنلاین ما، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما در پاسخ 24 ساعت.

http://www.hospitalrenal.com/insuficiencia-renal-tratamiento/517.html



:: برچسب‌ها: مرحله 4 نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

http://www.sjzkidneyhospital.com/uploads/allimg/150119/5-15011914150NZ.jpgآب میوه های مفید برای بهبود عملکرد کلیه است

مواد غذایی نقش improtant در درمان بیماری های کلیوی دارد، برخی از آنها کمک خواهد کرد که بیمار بیماری کلیوی بهتر زندگی می کنند اما برخی از آنها ممکن است کیفیت زندگی توسط را آسیب بیشتر به کلیه ها را کاهش دهد. گفته شده است که آب میوه برای omproving عملکرد کلیه مفید است، این است که درست است؟

آب میوه آسان به جذب شود پس از آن برخی از بار کار از کلیه را کاهش می دهد در نتیجه محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر در برخی از درجه، اما همه آب میوه خوب نیست به بیمار به بیماری کلیوی است، بنابراین شما بهتر است تغذیه خود را قبل از شما می نوشند مشورت آن. علاوه بر این، آب میوه به عنوان یک نوع غذا می تواند مانند داروهای کار، بنابراین اگر بیماران می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را تا حد زیادی، آنها باید درمان مناسب در همان زمان می برد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه تا حد زیادی بهبود

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی گیاه چینی می تواند عملکرد کلیه تا حد زیادی با حفاظت از بافت کلیه باقی مانده و تعمیر آنهایی که آسیب دیده را بهبود بخشد. همکاری با رژیم غذایی مناسب، می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را حل کند.

با کمک این درمان، افراد با آسیب خفیف کلیه می تواند به زندگی عادی بازگشت. مردم با متوسط آسیب کلیوی می تواند نیمی از شانس به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. مردم با آسیب جدی کلیه همچنین می توانید یک longger و زندگی بهتری داشته باشیم.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا سن مشورت

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/665.html



:: برچسب‌ها: CKD درمان , بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 1138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 PKD بر تسکین علائم بیمارانعلل دیگر از 14 کیست در PKD سمت راست کلیه بله بدون

علل دیگر از 14 کیست در کلیه راست اگر کیست چند در کلیه PKDSi نیست، اما توسط بیماری کلیه پلی کیستیک باعث نیست، کیست های متعدد تماس renales.Dejando روشن شدن علت این مشکل ممکن است جلوگیری از کیست های متعدد کلیه کمک و حفاظت از عملکرد بافت کلیه باقی مانده است.

65` کیستیک و کیست های متعدد کلیه

بیماری کلیه پلی کیستیک است؛ بیماری ارثی کلیه، در حالی که کیست های متعدد کلیه ممکن است مادرزادی یا ناشی از تروما، التهاب و tumores.A از این نقطه، ما می دانیم که علل کیست های متعدد کلیه بی ثبات تر از جاهای دیگر هستند PKD.Por با وجود کیست های کلیوی متعدد و PKD هر دو ممکن است به علت اختلال مادرزادی هستند، همان بیماری نیست.

اگر شما 14 کیست های کلیوی، اما نه به علت بیماری کلیه پلی کیستیک، بیشتر احتمال دارد به نشان می دهد کیست های متعدد renales.En اول، آن را باید علت زمینه ای شناسایی، و سپس پزشکان می تواند راهنمای درستی نظارت.

تفاوت دیگر بین این دو مشکلات

خانواده 1.Background: معمولا دیگر کاربرانی که از این بیماری برای بیماران مبتلا به PKD رنج می برند وجود دارد، در حالی که هیچ یک از اعضای خانواده تان تاریخ همان بیماری برای بیماران مبتلا به کیست های متعدد کلیه.

2.Contenidos SAC: مایع کیست های کلیوی کیسه در PKD است به طور کلی ادرار، اما SAC مایع در کیست های متعدد کلیه مایعات بدن حاوی سلول های قرمز خون است.

3.The عوارض و خطرات: PKD به طور کلی توسط ادرار در خون، فشار خون بالا، تورم، نارسایی کلیه و یا اورمی همراه، در حالی که بیماران مبتلا به کیست های متعدد کلیه معمولا فشار خون بالا ندارد و نارسایی کلیه.

4.Prevención: درمان برای PKD بر تسکین علائم بیماران، در حالی که کیست های کلیوی متعدد کوچک می تواند برداشته شود.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم کیست های متعدد کلیه کاملا متفاوت از بیماری کلیه poliquística.Si شما می خواهید برای دریافت برنامه درمانی شخصی در جزئیات، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com ترک است.

http://www.hospitalrenal.com/quiste-renal-tratamiento/514.html



:: برچسب‌ها: درمان کیست کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 640
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 3 مزمن کلیه پروتکل رژیم غذایی بیماری

پروتکل رژیم غذایی کلیه مرحله بیماری 3 مزمن کلیه crónicaetap بیماری 3، مرحله کلیدی مشکلات زود هنگام بیماری مرحله 3 کلیه می تواند معکوس با شما éxito renal.s. اما ممکن است بدتر شوند به طور موثر درمان مرحله 3 بیماری مزمن کلیه مرحله 4 و حتی etapa کنترل نیست. برنامه غذایی سالم می تواند در درمان مرحله 3 ممکن است در نهایت در یک رژیم غذایی به سرعت پیشرفت بیماری renal.conoces پروتکل برای CKD کمک کند؟

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه توصیه های مصرف سدیم برای بیماران مبتلا به تغذیه اساسی، محدود پروتئین و کاهش بار بر روی کلیه ها و grasa.esto تورم و بیماری کلیوی، مانند فشار خون بالا، شما می توانید برخی از عوارض را مدیریت کند. بر این اساس، ما می خواهم به شما برخی از راهنمایی که به شما کمک می یک برنامه رژیم غذایی علمی سازماندهی برای بیماران بدهد.

1. مواد غذایی اجتناب از بالا در سدیم

وقتی کلیه ها قادر به فیلتر کردن خون طبیعی ممکن سدیم و مایع اضافی، که تورم و ادم در بیماران مبتلا به سدیم بدتر شما غذاهای پر در این موارد خوردن باعث fácilmente.، برقراری ارتباط تورم یا ادم در عروق خونی. این نظر، غذاهای کنسرو شده، غذاهای فرآوری شده، نوشابه، بیکن شور، ترشی، و شما باید دور ماندن.

2. انتخاب پروتئین با کیفیت بالا

منبع خوبی از پروتئین با کیفیت بالا، پروتئین با کیفیت بالا به ارائه پروتئین به اندازه کافی برای بدن شما، بلکه اوره و محصولات شیمیایی دیگر desecho.el ماهی، تخم مرغ، شیر، و نه تنها می تواند تولید گوشت بدون چربی را کاهش دهد.

3. اضافه کردن اسیدهای چرب اشباع نشده در رژیم غذایی

غیر اشباع اسیدهای چرب و اسید چرب امگا 3، کمک به حفاظت از بافت باقی مانده از عملکرد کلیه و ممکن است وضعیت سلامت کلی بیمار بهبود و مهار التهاب. روغن ماهی تنها گزینه خوبی است.

این فقط برخی از راهنمایی های کلی برای مرحله 3 کلیه برنامه رژیم غذایی بیماری sjzhospitalrenal@hotmail.co فقط ترک یک پیام، اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره رژیم غذایی crónica.par وجود دارد.



:: برچسب‌ها: مرحله 3 مزمن کلیه بیماری رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه فشار خون بالا را تحت تاثیر قرار کلیهفشار خون بالا در بیماری مزمن کلیه
فشار خون بالا در فشار خون مزمن کلیه DiseaseHigh در زندگی روزمره ما بسیار رایج است، و بسیاری از مردم می دانند که طولانی از لحاظ فشار خون بالا می تواند به بیماری های کلیوی منجر شود. اما آیا می دانید که بیماری کلیوی نیز می تواند فشار خون بالا را وادار؟ بعد اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد آنها را ببینید.

فشار خون نیرویی است از خون هل دادن در برابر دیواره های رگ های خون است به عنوان پمپ های قلب از خون و فشار خون بالا، فشار خون بالا نیز نامیده می شود، افزایش در مقدار نیروی است که مکان های خون در رگ های خونی به عنوان آن را از طریق بدن حرکت می کند. عوامل است که می تواند این نیرو را افزایش می دهد عبارتند از حجم خون بالاتر به دلیل مایع اضافی در خون و عروق که باریک، سفت، و یا مسدود می باشد.

چگونه فشار خون بالا را تحت تاثیر قرار کلیه؟

فشار خون بالا می تواند رگ های خونی آسیب می رساند در کلیه ها، کاهش توانایی آنها برای کار به درستی. هنگامی که نیروی جریان خون بالا است، رگ های خونی و کشش تا جریان خون بیشتر به راحتی. در نهایت، این کشش زخم و تضعیف عروق خونی در سراسر بدن، از جمله کسانی که در کلیه ها.

اگر رگ های خونی کلیه ها 'آسیب دیده، آنها ممکن است متوقف حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است. مایع اضافی در عروق خونی پس از آن ممکن است فشار خون را بالا می برد و حتی بیشتر، ایجاد یک چرخه خطرناک است.

چگونه به کاهش آسیب های ناشی از فشار خون بالا در بیماری های کلیوی؟

بهترین راه برای کاهش آسیب های ناشی از فشار خون بالا است به برداشتن گام های برای کاهش فشار خون. این مراحل عبارتند از ترکیبی از داروها و شیوه زندگی تغییرات، مانند

غذا خوردن سالم

فعالیت بدنی

حفظ وزن سالم

ترک سیگار

مدیریت استرس

مهم نیست که چه علت بیماری کلیوی، فشار خون بالا می تواند به صدمه به کلیه ها را افزایش دهد. بنابراین به عنوان یک بیمار با فشار خون بالا، شما باید آن را به خوبی کنترل کنید.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-symptoms/661.html



:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بطب چینی است به مراتب بیشتر از یک نوع گیاهیماری های کلیه با بالا سطح کراتینین چگونه می توان طب چینی کمک می کند تا آن را کاهش دهد
بیماری های کلیه با بالا سطح کراتینین چگونه می توان طب چینی کمک به کاهش ItUsually، برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی و سطح کراتینین بالا، پزشکان رژیم غذایی و عادت زندگی سالم را به آنها توصیه خواهد شد به منظور کاهش سطح کراتینین بالا. اما به رک و پوست کنده می شود، می تواند این مشکل را از ریشه آن را حل نمی کند. سپس چه اتفاقی خواهد افتاد اگر ما اضافه طب چینی در درمان بیماری های کلیوی؟ چگونه می توان طب چینی کمک می کند تا به کاهش کراتینین بالا و درمان بیماری های کلیوی؟

طب چینی است به مراتب بیشتر از یک نوع گیاه، هزاران گیاهان در آن وجود دارد. در طول درمان، پزشکان سبزی های مختلف ترتیب بر اساس وضعیت، بیماری بیمار، پس از آن می توان در همه نوع از بیماری استفاده می شود. به عنوان یک نوع از طب طبیعی، آن است که توسط مردم دوست داشتند. اما آن را به یک زمان طولانی به بازی. بنابراین بر اساس آن، پزشکان اختراع یک سری از روش های درمانی که هدف در بیماری کلیه درمان از ریشه آن است.

چگونه می توان طب چینی کمک می کند تا به منظور کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی؟

در واقع، سطح کراتینین بالا توسط کاهش عملکرد کلیه ایجاد می شود، بنابراین منجر به wasts ساخت تا در خون. بنابراین تا زمانی که ما می توانیم عملکرد کلیه را بهبود بخشد، آن نشانه هایی مانند سطح کراتینین بالا ناشی از آن را به تدریج ناپدید می شوند.

طب چینی می تواند عملکرد کلیه های تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. همکاری با طب غربی، می تواند مشکل کلیه به سرعت و کارآمد را حل کند.

از بالا ما می توانیم می دانیم که طب چینی می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری کلیه از طریق بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب چینی، برای تماس با دکتر آنلاین ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/662.html



:: برچسب‌ها: CKD درمان، طب چینی، سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

موارد مصرف برای دیالیز برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 4

"من یک مرحله هستم 4 بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی و می خواهند بدانند که چه بهترین زمان برای دیالیز است، اگر برخی از نشانه چه زمان دیالیز وجود دارد." در واقع، از نظر علم پزشکی، دیالیز یا قبل یا بعد از دیالیز قبلی گرفته شده می تواند پیش آگهی و دیالیز پس از آن اغلب با عوارض موثر بر کیفیت زندگی و زندگی امید به از pacientes.Pacientes با بیماری کلیوی باید بهترین را انتخاب کنید همراه ترویج نمی زمان برای دیالیز با توجه به شرایط فیزیکی خاص خود را دارند.

به طور کلی، برای بیماران مبتلا به مرحله 4 کلیه با عوارض شدید، مانند آب و برق اختلالات، اسیدوز متابولیک، نارسایی ارگان های دیگر و غیره، که می تواند مناسب برای diálisis.Específicamente، یک بار کلیه شاخص های عملکرد خزش به درجه خاصی، بیماران دیالیزی می تواند، به عنوان مثال، GFR کمتر از 10 میلی لیتر (دقیقه · 1.73㎡) و یا کراتینین بیش از 8 میلی گرم / dl.Pero برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی است معمولا نیاز به دیالیز قبل از آنها عوارض و علائم قبل از رنج می برند، بیشتر و زمان جدی و کافی دیالیز است که GFR کمتر از 15 (دقیقه · 1.73㎡) است.

به طور کلی، بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری باید زمان دیالیز کلیه تصمیم گیری با توجه به شرایط فیزیکی خاص خود را دارند تحت پیشنهادات از médicos.Pero یک بار بیماران دیالیز، بیماران به طور فزاینده بستگی دارد او، بدون سرمایه گذاری عملکرد کلیوی، بیماران تبدیل بیشتر و بیشتر débil.Así که بیماران در مرحله 4 بیماری کلیوی که دیالیز اند، پذیرفته نیست باید برخی از مراحل به منظور بهبود عملکرد کلیه را.

طب سنتی چینی است که انتخاب خوبی برای them.The پزشکی است که توابع از صرف رگ های خونی، ترویج گردش خون، سموم در خون پاکسازی لخته شدن خون و خون تا on.When نرم و خالص، برخی از علائم و ارسال و آسیب کلیوی نیز می تواند اصلاح شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرحله نشانه دیالیز درمان بیماری 4 کلیه و یا درخواست پیشنهادات، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ترک، ما در پاسخ 24 ساعت.



:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به دیابت نیز یک شیوه زندگی سالمرژیم غذایی طرح برای جلوگیری از پاس نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی از عوارض دیابت است. هنگامی که بیماران برخی از علائم، معمولا تجربه کرده اند renal.Con شکست کاهش عملکرد کلیوی، بیماران عوارض بیشتر و جدی تر رنج می برند که گاهی اوقات زندگی pacientes.Así به مخاطره می اندازد بیماران مبتلا به دیابت باید توجه بیشتری به جلوگیری از وقوع رژیم غذایی نفروپاتی diabética.La بازی می کند نقش مهمی در کنترل قند خون علت اصلی نفروپاتی دیابتی است پرداخت. این یک برنامه رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به دیابت است.

پیشگیری بهتر از درمان دیر است، به طوری که بیماران مبتلا به دیابت باید برنامه رژیم غذایی سخت برای مدت زمان طولانی برای رسیدن به سطح قند خون و دور از این عوارض را حفظ کند.

قند خون کنترل نیاز به تلاش عمده concertados.Lo رژیم غذایی علمی است، غذا خوردن کمتر، محدود کردن مصرف خود را از غذاهای غنی از پروتئین و کاهش مصرف نمک باید غذاهای renal.Los بار مانند گوشت بدون چربی را افزایش می دهد، ماهی، و غیره también.Además محدود شود، بیماران باید باید توجه بیشتری به مصرف مایعات پرداخت، اجتناب از عفونت ادراری و کاهش نرخ توسط nephropyelitis حمله، و مایعات مناسب ترین را باید آب جوش شود.

به جز قند خون کنترل، بیماران همچنین باید فشار خون و چربی خون در سطح نرمال در همان زمان حفظ، به طوری که غذاهای با چربی بالا، کلسترول بالا و سری باید محدود شود .

بیماران مبتلا به دیابت نیز یک شیوه زندگی سالم، نه سیگار کشیدن، نه نوشیدن، ورزش و حفظ خلق و خوی مثبت به مبارزه با این بیماری، همه آنها گردش مزایای خون در تمام órganos.Creemos هستند که بیماران می توانند یک زندگی طولانی و سالم با درمان موثر و شیوه زندگی سالم زندگی می کنند.

در حال حاضر، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد برنامه رژیم غذایی برای پیشگیری از نفروپاتی دیابتی رخ می دهد و یا پیشنهادات درمان درخواست، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal @ هاتمیل کام، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://www.hospitalrenal.com/nefropatla-diabetica-dieta/502.html

 

 



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

خستگی در کلیه بیماری مزمن چه علل و چگونه آن را درمان
خستگی در بیماری مزمن کلیه علل چیست و چگونه آن را درمان؟ خستگی یکی از علائم شایع بیماری مزمن کلیه است، اما واقعا زندگی مردم را تحت تاثیر قرار تا حد زیادی. پس چگونه برای حل این مشکل تبدیل به یکی از موضوع داغ در میان بیماران بیماری های کلیوی، به شرح زیر من به شما برخی از اطلاعات در مورد علل آن و راه درمان آن را به اشتراک بگذارید، به امید آن می تواند شما را در حدی کمک کند.

علل خستگی در بیماری مزمن کلیه چیست؟

کم خونی

در شرایط حق، کلیه های سالم می تواند سلول های قرمز خون به اندازه کافی تولید به حمل و نقل خون. با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب می بینند، وجود خواهد داشت کمبود EPO، در این مورد، کم خونی بیشتر احتمال دارد که رخ می دهد. و کم خونی است که اغلب به عنوان علت اصلی خستگی در نظر گرفته.

استفاده از داروها

در برخی موارد، استفاده از دارو نیز می تواند به خستگی منجر شود، به عنوان مثال، داروهای ضد فشار خون و داروهای ضد افسردگی.

مدیریت رژیم غذایی سخت

برای روشن کردن فشار از کلیه، بیماران باید رژیم غذایی خود را به شدت کنترل. و کمبود ویتامین B12 و آهن ممکن است به این علائم منجر شود.

چگونه برای درمان خستگی در بیماری مزمن کلیه؟

مکمل های EPO

برای افزایش مقدار سلول های قرمز خون و اصلاح خستگی، پزشکان شما ممکن است شما را با برخی از مکمل های EPO تجویز کند.

تغییرات رژیم غذایی

مکمل های اسید فولیک، ویتامین B12، آهن، و غیره نیز ضروری است. در همین حال، برخی از غذاها پروتئین با کیفیت بالا، مواد غذایی غلات کامل، میوه ها و سبزیجات تازه را می توان به طرح رژیم غذایی روزانه شما افزوده شد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این نکته کلیدی برای حل این مشکل است، آن را می توانید آن را از طریق بهبود عملکرد کلیه را حل کند. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد بیماری های کلیوی دارند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/651.html



:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیه با دیالیز چگونه به کاهش میزان عفونت

مشخچگونه برای جلوگیری از بیمار به دیالیز از عفونتص شده است که بیمار نارسایی کلیه با دیالیز آسان به عفونت است که ممکن است عوارض جدی ایجاد شود، بنابراین راه هایی برای کاهش میزان عفونت با بسیاری از مردم نگران است. پس چگونه به کاهش میزان عفونت در دیالیز؟

چرا افرادی که در دیالیز هستند آسان است به عفونت؟

چرا که سیستم ایمنی بیماران در حال حاضر بی نظم، با مقاومت کم به ویروس، آنها بسیار آسان است به عفونت.

چگونه برای جلوگیری از بیمار به دیالیز از عفونت؟

از بالا ما می توانیم می دانیم که اگر بیمار به دیالیز می خواهید برای کاهش نرخ عفونت گرفتن، آنها باید ایمنی را بالا ببرد.

سلول های بنیادی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان درمان قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی، هر دو آنها را در افزایش ایمنی بیمار کمک کننده هستند. چه چیزی بیشتر، آنها می توانند مشکل کلیه از ریشه آن را حل کند. با سایر درمان ها همکاری، آنها می توانند عملکرد کلیه به حدی بهبود، در نتیجه برای کمک به بیمار failrue کلیه برای جلوگیری از دیالیز و یا می توانید از آن به تدریج خلاص شوید. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این دو درمان، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت به طور مستقیم، ما می توانیم اطلاعات بیشتر برای شما به صورت رایگان ارائه می کنند.

به جز درمان، بهداشت شخصی نیز مهم است برای جلوگیری از عفونت، اگر بیمار بیش از حد ضعیف است به خودش تمیز، اعضای خانواده باید آن را برای آنها انجام دهد.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/kidneyfailure-treatment/650.html



:: برچسب‌ها: دیالیز، نارسایی کلیه، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی وجود دارداز چه داروهایی استفاده می شود برای کاهش سطح بالای کراتینین در بیماری کلیه

از چه داروهایی استفاده می شود برای کاهش سطح بالای کراتینین در داروهای بیماری renalQué می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور کاهش غلظت بالایی از کراتینین در بیماری های کلیوی؟ در واقع، سریعترین راه برای کاهش سطح کراتینین بالا دیالیز است اما برای افرادی که سطح کراتینین بیش از حد بالا نیست، بدون نیاز به مواد مخدر tomarlo.Los مانند cilostazol را می توان به پایین به جز که داروهای چینی مانند اسطوخودوس مریم گلی miltiorrhiza.Typha استفاده می شود، و آماده سازی همچنین می توانید سرما خوردگی palmatum استفاده به منظور کاهش سطح کراتینین.

کراتینین چیست؟

دانستن روشن کراتینین برای کاهش مفید است، پس از آن کراتینین conocerlo.La لازم یک ماده تولید شده از تجزیه کراتین است، یک پروتئین عضلات در کراتینین cuerpo.La تولید شده در بدن ترشح می شود از طریق ترین riñones.Mientras کراتینین فیلتر در کلیه ها، بخش کوچکی از آن را ممکن است در خارج از بدن از طریق بار orina.A بروید، مقدار کراتینین در خون می تواند grande.Esto معمولا اتفاق می افتد زمانی که کلیه ها به درستی کار نمی کنند. خرابی باعث تصفیه ناکافی.

راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی وجود دارد؟

برای این سوال، پاسخ این است sí.Una رژیم غذایی مناسب در برخی از grado.Así مفید به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی کراتینین بالا است، شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب با توجه به condición.Usted خود می تواند تغذیه خود مشورت کنید و یا دکتر ما آنلاین، هر دو آنها را می تواند کمک به ایجاد برنامه رژیم غذایی است.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد بیماری های کلیوی و یا نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، ما از شما دعوت به با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل sjzhospitalrenal @ hotmail.com، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به....

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/501.html



:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه می توانم انجام دهم به جهانیان کلیهچه می توانم انجام دهم به جهانیان کلیه

وقتی کلیه ها کوچکتر از اندازه طبیعی تبدیل، نشان می دهد انقباض riñón.Si سمت چپ به تنهایی، کلیه جهانیان می completamente.Algunas شکست خورده اقدامات احتیاطی می تواند کمک کند و یا حتی متوقف کردن این progresión.Sabes چه می توانید برای کلیه جهانیان انجام دهید؟

مایکروسافت کلیه معمولا با خون و اکسیژن تکمیل شده توسط سلول های ذاتی کلیه کمتر ایجاد می شود، به طوری که سلول از عملکرد کلیه آسیب دیده است و یا نکروز lentamente.En بنابراین کلیه کوچکتر و کوچکتر شوند. در طی این پیشرفت، فشار خون بالا، پروتئینوری، تورم و علائم دیگر ممکن است به نظر می رسد برای سرعت بخشیدن به بدتر شدن بیماری مشاهده renal.En از این، بیماران می توانند از روش های زیر را.

1.Coma غنی تر از ویتامین C و آنتی اکسیدان مواد غذایی

ویتامین C و آنتی اکسیدان ها می تواند کمک به محافظت از اندام در سراسر بدن، به طوری که بیماران مبتلا به کلیه جهانیان پیشنهاد خوردن غذاهای بیش غنی از ویتامین C و آنتی اکسیدان برای حفظ عملکرد کلیه و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه ها.

2.Beba چای گیاهی

برخی از چای های گیاهی هستند تصفیه خون خوب است که می تواند کمک به افزایش حجم ادرار، حذف مواد زائد بیشتری دفع و سموم از بدن، و مدیریت برخی از نشانه های بیماری renal.La گزنه برگ، قاصدک، مریم گلی، ابریشم ذرت، و غیره، می تواند کمک به بهبود سلامت کلی از بیماران کلیوی انقباض.

3.Follow برنامه ورزشی منظم

گزارش شده است که ورزش منظم برای کنترل فشار خون بالا و pacientes.Esto افزایش ایمنی تنها می تواند کاهش سرعت پیشرفت کلیه کاهش به یک نقطه کمک سودمند است.

4. نگاهی TCM

تعدادی از داروهای چینی بی خطر و موثر در پرورش کلیه معلول و بازسازی ساختار riñón.Una ثابت کرده اند هنگامی که سلول های کلیه آسیب دیده را دریافت تغذیه کافی، خون و اکسیژن، که می تواند بهبود تدریجی رسیدن به سپس، اندازه کلیه بیماران را می توان تا حدی معکوس شود.

این روش واقعا برای بیماران مبتلا به منقبض کلیه مفید است. سعی کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها توسط پزشک آنلاین.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/500.html



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بنابراین برای مرحله 4 کلیه بیمار بیماری با 28٪ مرحله بیماری 4 کلیه با 28٪ عملکرد کلیه می توانم مانند یک فرد عادی زندگی

مرحله بیماری 4 کلیه با 28٪ عملکرد کلیه می تواند من مانند یک فرد عادی زندگی می کنند؟ به طور کلی، مردم با تنها 28٪ عملکرد کلیه باید با دیالیز برای بقیه عمر خود را زندگی می کنند، اما خوشبختانه، در روز ما آنها می توانند فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند. اگر چه، آن سخت است reserse این بیماری است، اما ما می توانیم این بیماری به خوبی با درمان مناسب را کنترل کنید.

28٪ عملکرد کلیه به معنی چیزی است که برای بیمار بیماری کلیوی؟

در واقع، نه تنها ما را نشان می دهد عملکرد کلیه از دست داده است 72٪ بلکه نشان می دهد ما هنوز هم در سمت چپ 28٪ عملکرد کلیه وجود دارد، که به معنی کلیه خود را هنوز هم می تواند برخی از کارهای انجام دهد. بنابراین نکته کلیدی در حال حاضر است که برای محافظت از آنهایی که باقی مانده نگاهی آسیب بیشتر، در عین حال اگر ما می توانیم برخی از درمان را برای تعمیر برخی از بافت کلیه آسیب دیده و سپس عملکرد کلیه را می توان به یک سطح بالاتر بهبود یافته است، پس از آن این بیماری را می توان به برخی از درجه معکوس شود.

چه نوع از درمان می تواند بیماران برای بهبود عملکرد کلیه کمک کند؟

طب چینی می تواند به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در میان آنها طب میکرو چینی Osmoterapy یکی از معروف ترین است کمک به بیماران برای بهبود عملکرد کلیه است. با کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند می تواند یک شانس برای معکوس بیماری خود، در نتیجه به زندگی عادی بازگشت داشته باشد. برای افرادی که در مرحله پیشرفته است اگر این بیماری، ممکن است برخی از بار را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده اما آنها همچنین می توانند با این بیماری برای مدت طولانی زندگی می کنند و از زندگی با کیفیت.

بنابراین برای مرحله 4 کلیه بیمار بیماری با 28٪ عملکرد کلیه، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy داشته باشد. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، برای تماس با دکتر آنلاین ما، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، بیماری مرحله 4 کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

CKD درمان، بیماری مزمن کلیهکراتینین 1.7 در بیماری مزمن کلیه آیا می توان به این معکوس

کراتینین 1.7 در بیماری مزمن کلیه است که ممکن است برای آن معکوس؟ همانطور که همه ما می دانیم که بسیاری از عوامل می تواند القاء سطح کراتینین بالا می رود وجود دارد، اما بدون توجه به آنچه باعث، کراتینین 1.7 را می توان با درمان به موقع معکوس شود.

در گذشته، مردم thoght که سطح کراتینین بالا ناشی از عوامل غیر پاتولوژیک می توانید به mormal سطح پس از dissapear القاء، اما برای این ناشی از عوامل پاتولوژیک را نمی توان معکوس به دلیل بافت کلیه نکروتیک را نمی توان ترمیم. اما با بار رفتن، مردم پیدا کرده اند که حتی بافت کلیه نکروتیک می تواند تا زمانی که آنها می مرده است معکوس شود.

چه نوع درمان مفید است برای معکوس کردن بافت کلیه نکروز؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، ترکیب جوهر تقریبا تمام انواع گرفتن دهان و برنامه داروهای گیاهی خارجی، شده است در تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده است که فقط اختلال نمی نکروز بالغ.

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و بافت فضا و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

آیا ممکن است به عقب کراتینین 1.7 در بیماری مزمن کلیه؟

از بالا ما می توانید بدانید که پاسخ آری است، به طوری که به معنی برای افراد مبتلا به کراتینین 1.7 آنها می توانند به زندگی عادی دوباره بدون توجه به آنچه القاء بازگشت.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد بیماری مزمن کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما مشورت یا ترک پیام به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/648.html



:: برچسب‌ها: CKD درمان، بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

6 نکته برای تغذیه کلیه های آسیب دیده

ما برخی از کارهای عملی که بیشتر مفید به پرورش روز medicamentos.Hoy هستند حال حاضر، ما در اینجا برای صحبت برای اولین بار از حدود شش راهنمایی برای کمک به تغذیه کلیه deteriorados.A اگرچه هیچ نظریه مفصل کمک بزرگی هستند .

1.Ir به خواب قبل از 23:00 و یا حتی در ساعت 9 شب

خواب چیزی که مهم است در زندگی ما است. از آن آسان است برای جغدها شب زنان و مردان برای رسیدن به آسیب کلیوی hepático.Basta و نگاه خود را در آینه، بنابراین شما می توانید رنگ آهک زمین در rostro.Si آن پیدا برنامه خواب خود را تغییر نمی ، فقط صبر کنید برای مردن.

2.Preste توجه به برنامه رژیم غذایی خود را

آیا غذاهای خوردن بیش از حد سرد، به خصوص در verano.Esto است به دلیل عرق کردن یک راه مهم برای کمک به کلیه ها برای دفع محصولات بیشتر زباله و مواد سمی، غذاهای کامل sudoración.Para سرد می تواند بیماران مبتلا به بیماری جلوگیری شده است کلیه، همچنین باید مصرف خود را از پروتئین و سدیم را محدود کند.

3. نگاهی به حمام پا قبل از خواب

همانطور که می رود، "پوست اطراف آب در صبح، اما آب های اطراف پوست در شب، به طوری که مردم می توانند به 100 سال زندگی می کنند است." این تنها به ما می گوید اهمیت حمام پا برای سلامتی ما.

وعده غذایی سبک 4.Coma در صبح

به یاد داشته باشید به نوشیدن یک لیوان آب و اجتناب از خوردن غذاهای چرب، هنگامی که شما از خواب بیدار در mañana.Esto خوب برای سلامت کلی خود را به عنوان شرط کلیه است.

انرژی 5.Keep

کار زیاد و یا ورزش شدید یکی از عوامل است که می تواند سبب بروز یا بدتر بیماری کلیه، هماچوری، درد پشت، عفونت های دستگاه ادراری، و غیره است، پس از آن سالم برای حفظ انرژی است.

6.Han صرف راه رفتن هر روز

پس از سرمایه گذاری پیاده روی به مدت 20 دقیقه هر روز، بنابراین شما می تواند تفاوت بزرگی در سلامت خود را پیدا کنید.

بسیاری دیگر از درمان های طبیعی نیز می تواند به بهبود وضعیت و افزایش میزان فیلتراسیون کلیه glomerular.Para دانستن بیشتر در مورد آنها، ترک ایمیل خود را در فرم زیر کمک کند. ما ظرف 24 ساعت پاسخ دهید.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/498.html



:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

عدرمان اوره خون بالا در نارسایی کلیویلائم و درمان خون بالا اوره سطح کلیه

اوره اتلاف سوخت و ساز بدن انسان که قرار است توسط کلیه با اوره، با این حال، زمانی که مردم با نارسایی کلیه با عملکرد کلیوی کاهش حمله، اوره خون را به خارج از بدن دفع می شود دریافت بالا، باعث فشار بر کلیه ها و سایر بافت ها dañinos.Así که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی با اوره خون بالا اغلب با بسیاری از علائم همراه، این مقاله به شما به درمان معرفی.

علائم اوره خون بالا در نارسایی کلیه: با گردش خون، اوره می تواند به بدن منتشر، در حالی که que.En دستگاه گوارش زمانی که اوره تنزل به آمونیاک، که باعث تحریک حرکات دستگاه گوارش در با عرض پوزش، بیماران رنج می برند diarrea.Además، آمونیاک می تواند دهان در طول دستگاه گوارش و دستگاه تنفسی را وارد کنید، بیماران اغلب احساس تهوع و استفراغ، به خصوص در صبح است.

درمان اوره خون بالا در نارسایی کلیوی:

اوره خون شاخص مشترک برای نشان دادن عملکرد کلیه است، و به غیر از اوره در خون، دیگر ضایعات حفظ سوخت و ساز بدن در خون با توجه به عملکرد کلیه را کاهش مانند کراتینین، اسید اوریک و غیره وجود دارد . در بیمارانی که مایل به کاهش این شاخص عملکرد کلیه نیاز به بهبود عملکرد کلیه خود را در بسیاری از کلاس.

طب سنتی چینی می تواند کمک به بیماران علائم حل و فصل و معکوس عملکرد کلیه در همان زمان با تمیز کردن موارد اضافی و ترویج مراقبت گردش خون sangre.No برای نارسایی کلیه یا سایر علائم در نتیجه می تواند ایجاد شده توسط دولت در سطح سموم و یا بالاتر هیپوکسیک-isquémica.Y طب چینی است که توابع از صرف رگ های خونی به افزایش پرفیوژن خون، ترویج گردش خون به حذف لخته شدن خون، دفع سموم برای جلوگیری از آسیب بافت و ترمیم سلولهای آسیب دیده به بازگرداندن sistema.En نهایی، با کمک پزشکی، عملکرد کلیه باقی مانده می تواند حفظ و عملکرد کلیه را می توان در بسیاری از کلاس بهبود یافته است.

در حال حاضر، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد علائم و درمان اوره خون بالا در نارسایی کلیه، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، شما در عرض 24 ساعت پاسخ دهید.

http://www.hospitalrenal.com/insuficiencia-renal-tratamiento/499.html



:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری مزمن کلیوی با فشار خون بالابیماری مزمن کلیوی با فشار خون بالا باید چه کار کنم

همانطور که همه ما می دانیم، بدون کنترل خوب، بیماری کلیه را به نارسایی کلیه، حتی ارومیه است که یک بیماری تهدید کننده حیات می گیرند. بنابراین درمان زودرس بیماری کلیه است بسیار مهم است، پس از آن چه باید بیمار به بیماری کلیوی مبتلا به فشار خون بالا انجام دهید؟

به طور کلی، برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی و فشار خون بالا، آنها باید فشار خون بالا برای اولین بار اگر بدون درمان رها که ممکن است این بیماری پیچیده تر را کنترل،. بنابراین انجام توجه ویژه ای به آن.

کنترل خوبی از فشار خون بالا برای تاخیر پیشرفت این بیماری مفید است، اما می تواند مشکل کلیه را حل نمی کند، به طوری که ما خواهان برای پیدا کردن یک درمان موثر برای آن را درمان کند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند مشکل کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به بدن ما را حل کند. انواع بسیاری از گیاهان را می توان در این درمان استفاده می شود، در طول درمان، پزشکان مختلف از گیاهان با توجه به وضعیت بیمار ترتیب، بنابراین به عنوان برای رسیدن به بهترین اثر درمانی وجود دارد. بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که چه نوع از گیاهان را برای شما بهتر است، شما می توانید مشخصات خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال، پس از تجزیه و تحلیل، ما پاسخ در اسرع وقت به شما بدهد. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmal.com

اثر میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در درمان بیماری کلیه ها چه هستند؟

به طور کلی، می توان آن را بیماران مبتلا به بیماری کلیوی با آسیب خفیف کلیه گرفتن شانس به زندگی عادی بازگشت کمک کند. برای افراد مبتلا به آسیب متوسط کلیه، آنها نیز نیمه فرصتی برای معکوس کردن بیماری داشته باشد. برای افراد مبتلا به آسیب های جدی کلیه، آنها می توانند با این بیماری برای مدت طولانی زندگی می کنند و از زندگی با کیفیت.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، برای تماس با دکتر آنلاین ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/hypertensive-nephropathy-treatment/647.html



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,بیماری مزمن کلیوی با فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هنگامی که بیماری پارانشیم کلیه، عملکرد کلیویدرمان بیماری پارانشیم کلیه

بیماری پارانشیم کلیه یک بیماری تنها اما یک اصطلاح عمومی برای گروهی از بیماری های کلیوی است که در آن پارانشیم کلیه ها dañados.Riñones از عروق کلیوی و پارانشیم کلیه ساخته شده است و بعد از ظهر بخش کاربردی از کلیه ها باشد.

هنگامی که بیماری پارانشیم کلیه، عملکرد کلیوی خواهد شد تحت تاثیر قرار و بیماران را طیف وسیعی از علائم مانند فشار خون بالا، کم خونی، تورم، پروتئینوری، هماچوری و غیره توسعه

کنترل فشار خون بالا و دیابت

بیماری کلیوی پارانشیم را می توان به ارث برده و مادرزادی، با این حال در برخی موارد اختلال پارانشیم کلیه را می توان با فشار خون بالا و یا diabetes.Por باعث بنابراین اگر شما فشار خون بالا یا دیابت، و یا اگر شما فشار خون یا قند خون است مداوم بالا، لازم است برای آوردن سطح تحت کنترل برای جلوگیری از وخامت بیشتر از آسیب کلیوی.

فشار خون بالا ممکن است علت اصلی بیماری پارانشیم کلیه و همچنین می تواند یک علامت ناشی از آسیب پارانشیم renal.En این مورد، موثر و درمان به موقع دریافت که یا فشار خون بالا در مهار کننده های عملکرد به نوبه خود renal.ACE بدتر مواد مخدر در کنترل فشار خون بالا، کاهش پروتئینوری، کاهش پیشرفت از پارانشیم کلیه و حفاظت بیماری توابع کلیوی موثر است.

داروها چینی

برای کسانی که بیماری کلیوی end-stage توسعه نشده است، درمان باید تسکین علایم بالینی هدف، کنترل برخی از عوامل خطر به منظور ایجاد ثبات در بیماری و محافظت چینی توابع residuales.Medicinas کلیه می توانید این تعمیر اهداف رسیدن به آسیب بافت پارانشیم کلیه و بهبود عملکرد کلیه.

دیالیز، پیوند کلیه، سلول های بنیادی

اگر شرایط بیماری به ESRD پیشرفت، بیماران ممکن است دیالیز یا پیوند کلیه نیاز به حفظ زندگی بیماران útil.Para ESRD کمتر از 10-15٪ عملکرد کلیه، سلول های بنیادی لازم اگر بیماران نمی خواهید به دیالیز یا پیوند renal.Inmunoterapia است ترکیبی از درمان درمان چین و غرب تنها تا حد زیادی نمی تواند کاهش فشار خون بالا و سایر علائم ناشی از اختلال در پارانشیم کلیه اما همچنین می تواند اختلالات کلیوی و اختلالات سیستم ایمنی بدن را تنظیم به منظور بهبود عملکرد کلیه و بهبود ایمنی.

بالا در درمان بیماری پارانشیم کلیه، اگر شما علاقه مند در مورد ما، هنوز هم توجه به ما لطفا! ما مقالات در بیماری های مختلف از کلیه ها، از جمله علل، علائم، درمان، رژیم غذایی و ورزشگاه تمام اطلاعات .¡Siusted هر مشکل، شما می توانید کارشناسان ما آنلاین مشورت، برای ما ارسال correosjzhospitalrenal @ hotmail.com، و یا یک پیام زیر را ترک کنید!

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/495.html



:: برچسب‌ها: هنگامی که بیماری پارانشیم کلیه، عملکرد کلیوی, ,
:: بازدید از این مطلب : 6475
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علل تورم در بیماری کلیه ها چه هستندتورم در نارسایی کلیه علل چیست و چگونه آن را درمان

تورم در نارسایی کلیه چه دلایل و نحوه درمان آن؟ تورم در نارسایی کلیه چه علل هستند و چگونه آن را درمان؟ تورم زمانی اتفاق می افتد عروق خونی کوچک در مایع نشت بدن و سپرده مایع در بافت اطراف آن. در درمانگاه، تورم، ادم نیز نامیده می شود، یک علامت معمولی از بیماری کلیه است.

علل تورم در بیماری کلیه ها چه هستند؟

کلیه های سالم می تواند مایع بیش از حد از بدن حذف و حفظ تعادل الکترولیتی. هنگامی که بیماری کلیوی، دو شرط می تواند به تورم به طور مستقیم منجر شود.

1. کاهش نرخ گلومرولی اما بازجذب توبولی کلیوی است که هنوز هم خوب است. این می تواند احتباس مایعات و سدیم شود. در این وضعیت، نفوذپذیری مویرگ ها خون در سراسر بدن افزایش و معمولا در گلومرولونفریت دیده می شود.

2. کاهش فشار اسمزی پلاسما علت دیگر تورم برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. هنگامی که مقدار زیادی از پروتئین نشت از کلیه به ادرار، غلظت پروتئین پلاسما کم تبدیل خواهد شد. سپس، تورم به راحتی همراه با رخ می دهد.

چگونه برای درمان تورم در نارسایی کلیه؟

از آنجا که تورم را می توان با علل مختلف ایجاد می شود، درمان موثر باید از برخورد با علت مستقیم شروع، این است که برای بازگرداندن اختلال کلیوی است. پزشکی میکرو چینی Osmotherpy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند. با بهبود عملکرد کلیه و تعمیر بافت کلیه آسیب دیده، این درمان می تواند درمان تورم و سایر علایم ناشی از نارسایی کلیه.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherpy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/kidneyfailure-treatment/640.html



:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان, ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان می تواند به پیشگیری از مرحله 3 بیماری کلیه از ارومیه کمک کندمرحله 3 کلیه بیماری چه درمان می تواند تفاوت به بیمار بهداشت را

من مرحله 3 بیماری کلیه و بدانم چه درمان خواهد تفاوت به سلامت من را داشته باشد؟ در درمانگاه، مرحله 3 بیماری کلیه یک مرحله حیاتی است، می توان آن را با درمان propert معکوس و همچنین می توانید به مرحله 4، حتی مرحله 5 بیماری کلیوی است که می دانم به عنوان ارومیه، پس از آن مردم به صورت دیالیز یا پیوند لغزش.

همانطور که در بالا درمان به موقع و مناسب ذکر می مرحله 3 بیماری کلیه معکوس، بنابراین مهم ترین چیز برای افراد مبتلا به این بیماری است برای پیدا کردن و درمان مناسب.

چه درمان می تواند به پیشگیری از مرحله 3 بیماری کلیه از ارومیه کمک کند؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری و بهبود، می تواند مشکل کلیه از ریشه آن به طور موثر حل کند. توسط ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگ های خونی، این درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و معکوس thise بیماری. بنابراین پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند به جلوگیری مرحله 3 بیماری کلیه از ارومیه کمک کند.

علاوه بر این، هزاران گیاهان را می توان در این درمان uesed وجود دارد، بنابراین برای بیمار متفاوت، دکتر خواهد شد سبزی های مختلف ترتیب تا به عنوان برای رسیدن به بهترین اثر درمانی. همکاری با درمان های دیگر، از جمله پای حمام درمانی، کامل حمام درمانی، می تواند مشکل کلیه از علت زمینه ای آن را حل کند.

در یک کلام، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند مرحله بیمار بیماری 3 کلیه کمک به یک زندگی متفاوت، می تواند تفاوت به سلامت بیمار را. اگر شما علاقه مند در آن و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، برای تماس با docotor آنلاین ما و یا ترک پیام به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: CKD درمان,مرحله بیماری 3 کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

http://www.hospitalrenal.com/uploads/allimg/150105/4-1501050U6452X.jpgچگونه به منظور بهبود GFR کم در لوپوس

چگونه اقدامات GFR خون بسیار توسط کلیه ها فیلتر در هر دقیقه و شاخص مهم برای منعکس چگونه به خوبی آنها انجام riñones.Resultados خود کم GFR بهبود عملکرد کلیه reducida.¿Cómo GFR کم در لوپوس است؟

GFR کم در لوپوس

لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن انسان بافت بیش فعال و حمله عادی و سلولهای بدن erróneamente.La پاسخ ایمنی بیش فعال می تواند باعث التهاب بافت های مختلف بدن و بافت کلیه células.Cuando باعث ملتهب، باعث کاهش پیشرونده می شود است renal.Como نتیجه عملکرد، مایع کمتر است توسط کلیه ها فیلتر، و در نتیجه GFR کم در لوپوس.

اگر GFR کمتر از حد طبیعی، سطوح بالایی از زباله و مایع است در cuerpo.Por تجمع می یابد بنابراین لوپوس بیماران با تجربه GFR کم یک سری از ناراحتی و فشار خون síntomascomo بالا، تورم، خستگی، بیماری óseaetc.¿Cómo می تواند GFR کم در لوپوس بهبود یک مسئله مهم از نگرانی به بیماران می شود.

چگونه به منظور بهبود GFR کم در لوپوس؟

به منظور بهبود GFR در لوپوس، اولین گام در درمان این است برای جلوگیری عملکرد کلیه empeore.Como در بالا ذکر شد، التهاب مقصر renal.Para آسیب سرکوب التهاب در کلیه و اختلال عملکرد ایمنی بدن درست است، ایمونوتراپی است در روند درمان تجویز .اگر پاسخ ایمنی بیش فعال مانع است، هیچ التهاب در تمام رخ دهد هیچ کدام.

یکی دیگر از هدف مهم درمان است برای بازگرداندن بافت آسیب دیده و بهبود نفوذپذیری تابع renal.Si کلیه عروق خونی را می توان کاهش عملکرد کلیوی و مانع کلیه می تواند در هر orina.Sin نشت پروتئین با این حال، چنین بهبود یافته درمان است که می تواند بافت کلیه آسیب دیده در طب غربی چینی tradicional.Medicina بازگرداندن می تواند سیستم خود شفا در بدن فعال به ترمیم بافت کلیوی dañados.De در نتیجه کار موثر تر خون کلیه ها فیلتر و GFR خواهد شد اساسا بهبود یافته است.

بالا در مورد چگونگی بهبود GFR کم در لوپوس، اگر شما علاقه مند در مورد ما، هنوز هم توجه به ما لطفا! ما مقالات در بیماری های مختلف از کلیه ها، از جمله علل، علائم، درمان، رژیم غذایی و ورزشگاه تمام اطلاعات .¡Si شما هر گونه مشکل، شما می توانید کارشناسان ما آنلاین مشورت، sjzhospitalrenal @ hotmail.com ما ایمیل و یا پیام زیر را ترک کنید!

http://www.hospitalrenal.com/nefritis-lupica-tratamiento/494.html

 



:: برچسب‌ها: لوپوس درمان نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 752
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیستپزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به کلیه بیماری Paitent اجتناب از دیالیز

مشخص شده است که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی دیالیز جلوگیری از، اما برخی از افراد گیج چگونه می توانید آن را انجام داده است که هستند، و برخی از آنها می خواهند بدانند که دقیقا چه در آن است، در کنار اجازه دهید ما بعضی از جزئیات با هم ببینید در مورد آن.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر داروهای چینی سنتی (TCM) با ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته پزشکی --- osmoscope است. با توجه به شرایط بیماری و فیزیکی خاص هر بیمار، برخی از داروهای چینی تجویز خواهد شد. مختلف از جوشانده سنتی، این داروها را به پودر میکرونیزه و سپس به کیسه های کوچک قرار داده (در مورد اندازه کلیه) که خواهد شد به راه حل آماده خیس. در حالی که در طول درمان، 2 کیسه دارو خواهد شد تحت پشت بیمار راست در مناطق کلیوی قرار داده است. در سمت دیگر، کیسه دارو با osmoscope کمک می کند که ترویج جذب مواد تشکیل دهنده فعال در داروهای متصل می شود.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بیمار بیماری کمک کلیه دیالیز جلوگیری از؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را می توان در هر فصل و هر شرایط آب و هوایی استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب شود. تحقیقات نشان می دهد که 65٪ مواد تشکیل دهنده در آن می تواند به ضایعه کلیه مستقیم دریافت کنید. پس از آن می تواند این بیماری به سرعت و کارآمد را درمان کند. علاوه بر این، آن است که یک نوع درمان خارجی است، پس از آن می تواند این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند. با درمان بیماری های کلیوی از علل آن، این درمان می تواند کمک به مردم اجتناب از دیالیز.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما پیام toleave خوش آمدید به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما هستند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/638.html



:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می توانم 68٪ عملکرد کلیه می شود توسط طب چینی معکوسبیماری مزمن کلیوی با 68٪ عملکرد کلیه می توانم آن را با طب چینی معکوس

من یک بیمار بیماری کلیوی هستم و در حال حاضر عملکرد کلیه من 68٪ است اما من هیچ علامت. سوال من این است که اگر آن را درمان نشود چه خواهد شد به کلیه اتفاق می افتد؟ و می توانم آن را معکوس با طب چینی؟

عملکرد کلیه 68٪ به معنی چیزی است که برای بیمار بیماری کلیوی؟

عملکرد کلیه 68٪ به معنای چپ 68٪ عملکرد کلیه می تواند کار مانند قبل وجود دارد، و کلیه آنها خفیف آسیب دیده شده است. مردم در حال حاضر در بیماری مرحله 2 کلیه، با کمک به موقع و به درستی درمان بیماری های کلیوی می تواند معکوس، به طوری که آنها می توانند به زندگی عادی دوباره.

آیا می توانم 68٪ عملکرد کلیه می شود توسط طب چینی معکوس؟

همانطور که در بالا برای افراد مبتلا به 68٪ عملکرد کلیه ذکر کلیه خود را خفیف آسیب دیده هستند، بنابراین اگر آنها می توانند درمان به موقع دریافت آنها می توانند فرصتی برای معکوس کردن کلیه های آسیب دیده اند.

داروها چینی اثر خوب در درمان بیماری های کلیوی اما نه همه آنها برای درمان بیماری کلیه مفید است. علاوه بر این، اگر آنها می توانند داروهای درستی استفاده نمی کند، کلیه خود را شاید آسیب بیشتر دریافت کنید.

اگر می خواهید به طب چینی، شما بهتر است در پیشبرد مشورت کارشناسان. در اینجا من توصیه درمانی منحصر به فرد است که یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. با کمک این درمان، افراد با 68٪ عملکرد کلیه می تواند به زندگی عادی بازگشت، حداقل می تواند مانند یک زندگی عادی زندگی می کنند.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب چینی، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما مشورت یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/637.html



:: برچسب‌ها: CKD درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پروتئین ادرار، در اوایل و مشترک نشانه ای از برنامه CKD به عنواندرمان برای بیماری مزمن کلیه انتشار پروتئین

پروتئین ادرار، در اوایل و مشترک نشانه ای از برنامه CKD به عنوان ادرار کف آلود ادرار و یا حباب است که با از دست دادن توابع سد و سلول های کلیه فیلتر، آزادی از پروتئین در ادرار ایجاد می شود. با تعداد زیادی از پروتئین در ادرار منافذ فیلتراسیون در سلول تبدیل بزرگتر و بزرگتر، که منجر به آسیب شدید به riñón.Esto همین دلیل است که بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه با پروتئین ادرار بسیار آسان است برای ورود به پروتئین شکست renal.El کنترل انتشار نقش مهمی در کنترل رشد این بیماری ایفا می کند.

به طور معمول، بیماران با برخی از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی توصیه می شود برای کاهش پروتئین در orina.Sin اما بدون تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده، یک بار بیماران متوقف ضمیمه این داروها، خواهد پروتئین ادرار دوباره رنج می برند .علاوه بر این، استفاده طولانی از این داروها ممکن است بار از بیماران renal.Si افزایش می خواهید برای دریافت دفع شر پروتئین در ریشه ادرار، آنها نیاز به سرمایه گذاری عملکرد کلیه و فرم مسدود کردن آسیب کلیوی.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شکست که بیماری مزمن کلیه می تواند curar.Los نمی مواد تشکیل دهنده فعال از دارو می تواند کار به صرف عروق خونی و ترویج گردش خون به حذف لخته شدن خون را افزایش می دهد پرفیوژن خون همه body.Besides، مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر نیز می تواند جذب و آوار تصادف در بدن، و مسائل شکسته را می توان متابولیزه گردش خون sangre.Cuando هیپوکسیک ایسکمیک دولت و سموم اشاره تمیز بسیاری از عوارض را می توان درمان و اشکال آسیب کلیوی ممکن است bloqueados.Por علاوه بر این، خون و تغذیه نرم و تازه در پزشکی، سلول های کلیه مجروح را می توان تعمیر و عملکرد کلیه نیز می تواند معکوس شود.

تنها زمانی که سلول های آسیب دیده تعمیر، آزادی پروتئین ممکن است بیماران detenido.Para با بیماری مزمن کلیه، پیشگیری و درمان زودهنگام برای شرایط خود آنها را، شانس بیشتری برای گرفتن آنچه tienen.Y اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید به سفارش پیشنهادات بیشتر، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/493.html



:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه,درمان بیماری های کلیوی مزمن ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

CKD درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکیمیکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست و چگونه می توان آن را بیماری کلیه درمان

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و نحوه درمان بیماری کلیه چیست؟ پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان با نام تجاری جدید بر اساس طب سنتی چینی گیاهی قدمت هزاران سال پیش است. این ترکیب اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات پزشکی مدرن و تکنولوژی کاملا با هم برای بهبود اثر بخشی دارو قابل ملاحظه. این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و موثر است.

شش مرحله از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

گام اول،

استفاده از کیسه های طب گیاهی در پشت بیمار، شن طحالی شو، با شروع دستگاه درمان.

مرحله دو،

مولکول های گیاهان از طریق سطح پوست را به بدن نفوذ، از اپیدرم، درم، هیپودرم پی در پی.

مرحله سه

مولکول های طب چینی در بدن نفوذ از طریق کلیه ها و جریان را با خون در مویرگ های خونی کلیه است.

گام چهارم.

مولکول های طب چینی بزرگ مویرگی خون آسیب دیده به بهبود صافی گردش خون است.

گام پنج.

مولکول های طب چینی خواهد شد افزایش ماتریکس خارج سلولی کاهش و بهبود سلول های آسیب دیده به حالت عادی.

مرحله شش

مولکول های طب چینی خواهد استاز خون در رگ های خونی با گردش خون برطرف کردن به تدریج و می تواند کمبود اکسیژن پاک (اکسیژن کم) گردش میکرو .در این زمان، کلیه ها بازگشت به. در تمام بدن طبیعی پر از مولکول های طب چینی است نگه داشتن بدن طبیعی از طریق گردش خون.

توسط فوق شش مرحله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به درمان بیماری کلیه از ریشه آن است. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/636.html



:: برچسب‌ها: CKD درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 2532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان بیماری های کلیویچگونه می توان بیماری های کلیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان بیماری های کلیوی؟ همانطور که همه ما می دانیم که این theraopy یک درمان موثر برای درمان بیماری های کلیوی است، پس از آن به عنوان یک نوع از طب چینی چگونه می توانید آن را کمک به درمان بیماری کلیه؟

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان بیماری های کلیوی؟

تابع 1.Prevent کلیه از وخامت

داروهای میکرو چینی با گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز برجسته. پس از داروها موثر به ضایعات کلیوی نفوذ، آنها می تواند به توقف آزاد از عوامل التهابی و روشن کردن مواد مضر به کلیه ها. به این ترتیب، می تواند عملکرد کلیه به وخامت فورا و به طور موثر توقف.

2.Active خود تکرار از سلول های عملکردی کلیوی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توانید خود تکرار از سلول های عملکردی کلیه فعال و تقویت بازسازی ساختار کلیه است.مواد فعال در داروهای چینی می تواند فیبروز کلیوی مسدود، گشاد عروق در تمام سطوح، بهبود بازسازی و تمایز سلول های عملکردی کلیوی. در همین حال، داروها می توانند ترشح فاکتورهای رشد ترویج بنابراین به عنوان برای فعال تشکیل عروق خونی جدید و سرعت بخشیدن به بازسازی گلومرول.

3.Improve اختلالات متابولیک و فراهم نمودن محیطی هوازی برای تعمیر اختلال سلول های عملکردی کلیوی.

داروهای موثر می تواند رگ های خونی در تمام سطوح گشاد و افزایش خون و اکسیژن عرضه به کلیه ها. به این ترتیب، می توان آن را یک محیط هوازی برای بازگرداندن کلیه اختلال ایجاد کنید. به عنوان ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن علت ریشه ای فیبروز کلیوی است، یک بار این شرایط معکوس هستند، عملکرد کلیه را متوقف خواهد کرد رو به وخامت.

داروهای 4.Chinese می تواند مواد ضروری برای بازسازی ساختار کلیه ارائه

داروهای چینی غنی در عناصر، اسید آلی، اسید آمینه ضروری و ویتامین ها می باشد. آنها می توانند عناصر ضروری برای بازگرداندن کلیه ارائه و همچنین تحریک بدن به synthetize عناصر و مواد لازم.

عملکرد سیستم ایمنی 5.Regulate

داروهای چینی می تواند عملکرد فاگوسیتوز سلولهای ایمنی را افزایش و حذف کمپلکسهای ایمنی در کلیه ها. به این ترتیب، آنها می توانند پاسخ التهابی سیستم ایمنی را مهار و افزایش ایمنی به طور موثر و قابل ملاحظه.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد برای تماس با docotor آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/635.html



:: برچسب‌ها: CKD درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا افراد مبتلا به بیماری کلیه باید اجتناب از خوردن غذاهای با پتاسیم بالا
چرا افراد مبتلا به بیماری کلیوی باید به جلوگیری از به خوردن غذاهای با پتاسیم بالا؟ بیماران مبتلا به بیماری کلیوی توصیه نمی شود به خوردن غذاهای با پتاسیم بالا، فسفر بالا، نمک بالا و چربی بالا، اما برخی از آنها اشتباه گرفته شود چرا که آنها می توانند آن غذاهای بخورند. موارد زیر برخی جزئیات در مورد آن داده شده توسط: دکتر.

غذاهای با پتاسیم بالا هستند آسان به علت آریتمی و spped تا ضربان قلب، که ممکن است زندگی مردم را تهدید. غذاهایی مانند قارچ خوراکی، سیب زمینی، سیب زمینی شیرین، کلم چینی، گل کلم، تره فرنگی، تجاوز به عنف، عناب، هلو، زردآلو، موز، پرتقال، tremella سرشار از پتاسیم است، بنابراین شما باید به جلوگیری از آن را بخورم.

غذاهای با دنده بالا بسیار آسان برای وادار افزایش فشار خون و تشدید تورم و که آسیب بیشتر به کلیه ها می شود. غذاهای با نمک بالا از جمله MSG، ترقه نوشابه، رشته فرنگی خشک، سس سویا، چوب خمیر سرخ شده و غیره، افراد مبتلا به بیماری کلیوی باید به جلوگیری از آن را بخورم.

3. غذاهای با phrosphrous بالا بسیار آسان است منجر به عدم تعادل کلسیم فسفات، را خارش پوست بیمار. غذاهای با phrosphrous بالا از جمله اشنه دریایی، حوضچه، قسمتهای داخلی حیوانات، کنجد، چای، عسل و زرده تخم مرغ، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید بیش از حد از آنها بخورند.

4. غذاهای با چربی بالا هستند آسان برای وادار hyperlipemia، که ممکن است آسیب بیشتر به کلیه ها را، تا مردم با بیماری کلیوی باید به جلوگیری از به خوردن روغن حیوانی، روغن های گیاهی بهتر از آن است.

5. پروتئین گیاهی مانند لوبیا و محصولات آنها را خوب به بیماران مبتلا به بیماری کلیه، که ممکن است بار کار به کلیه اضافه کنید.

آیا شما پاسخ می خواهید شد، اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بیماری های کلیوی انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-diet/633.html



:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal


بیماری کلیه پلی کیستیک با عادی کلیه اندازه این امکان را به این Rreverse است

دکتر عزیز،

با سلام. همسر من 39 ساله و در دیالیز در حال حاضر است. سطح کراتینین محدوده 600-700 قبل و 300-400 پس از جلسه دیالیز. کلیه او از اندازه طبیعی است، اما

http://www.sjzkidneyhospital.com/uploads/allimg/150102/5-1501021JGB15.jpg

 

پلی کیستیک هستند. 24 ساعت حجم ادرار محدوده 1-1.5 لیتر. هیچ ناراحتی تنفس، تورم، هیچ پلورال پریکارد یا ریوی وجود دارد. او دارای یک gardiomegaly کم و یا هیپرتروفی قلبی. بنابراین برای وضعیت او، ممکن است آن را معکوس؟

مرحله واکنش التهابی، مرحله تشکیل فیبروز، و زخم تشکیل stage.The سه مرحله است که اغلب در همان زمان وجود داشته باشد: در واقع روند بیماری کلیوی فقط روند کلیه توسعه fibrosis.The از بیماری کلیوی به 3 مرحله تقسیم شده است.

با توجه به از ایمیل خود، او کاهش در عملکرد کلیه از همه نوع از عملکرد، مانند سموم بالا در بدن (کراتینین سرم بسیار بالا)، کم خونی کلیوی (heamoglobin کم)، تابع کم کلیوی و غیره چه تر است، او در است دیالیز برای مدت طولانی. همچنین دارای شماره قلب. بنابراین او واضح است که در شکل گیری فیبروز پیشرفته، یعنی دوره گذار از فیبروز به جای زخم.

با این حال، او هنوز هم در برخی از مزیت:

1. اگر چه درجه فیبروز او سنگین تر است در حال حاضر، اما بخشی از کلیه او هیچ فیبروز (او هنوز نه ادرار بد برخی از سمت راست 1-1.5 لیتر volumeeans؟ این بدان معنی است خون هنوز جریان کلیه innner و او هنوز عملکرد کلیه باقی مانده) ، و روش درمان اصلی ما باید در مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی تمرکز، حتی اگر نفرون فیبروز او اتفاق می افتد در حال حاضر، اما عملکرد آنها می باشد از دست دادن کامل، تا زمانی که ما فرصت درمان به دست گرفتن، جلوگیری از توسعه فیبروز و repaire است نفرون کلیه آسیب دیده، عملکرد کلیه خود را هنوز هم می تواند اصلاح شود بسیاری، وضعیت او هنوز هم می تواند معکوس شود.

اندازه 2.The از کلیه او طبیعی است، درست است؟ این خوب است. این بدان معنی است کیست کلیه خود را بیش از حد بزرگ نیست.

3.She نیز دارد کسانی که علائم جدی من ذکر شده؟ اگر چنین است، او به هیچ ارگان multriple damage.It خوب برای کلی دوره نقاهت است.

4.What تر است، او تنها 39 سال سن، خیلی جوان است. او می تواند با درمان موثر بهبود سریع تر.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک نیاز، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/634.html



:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علاج فقر الدم في مرض الكلى المزمن،

چه عوامل باعث عود سندرم نفروتیک سرب

چه عواملی می تواند به عود سندرم Neprotic منجر شود؟ سندرم نفروتیک اشاره به گروهی از سندرم عمدتا با پروتئینوری عظیم (بیش از 3.5G / D)، ادم، چربی خون و hypoproteinemia برجسته. در این متن، ما عوامل که منجر به عود سندرم نفروتیک معرفی.

1. ارثی

بر اساس آخرین تحقیقات بالینی، این پدیده به آنتی ژنی سلول های سفید خون مرتبط، و این طبیعت است که توسط ارثی تعیین می شود. بنابراین، بیماران باید از درد عود رنج می برند.

2. عفونت

عفونت، به خصوص عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، علت دیگری از عود است. اگر کسی را جلب آنفولانزا، پروتئینوری ممکن است نشان دهد مثبت و یا می تواند وجود تورم. گاهی اوقات، حتی اگر آنفولانزا درمان است، پروتئین در ادرار خواهد به راحتی نمی ناپدید می شوند.

استفاده 3. طولانی مدت از پردنیزون

اگر پردنیزون است برای مدت طولانی استفاده می شود، آتروفی کورتکس آدرنال ممکن است نسبت رخ می دهد. هنگامی که مصرف دارو را متوقف است، تعادل هورمون های طبیعی نابود خواهد شد. در این وضعیت، عود سندرم نفروتیک بیشتر احتمال دارد که به نظر می رسد. بنابراین، بیماران بهتر اجتناب از داروهای نفروتوکسیک بود.

4. استفاده نادرست از مواد مخدر

هنگامی که علائم مانند تورم و یا پروتئین در ادرار است که به خوبی کنترل شده، افراد مبتلا به ممکن است دوره درمان را بدون اجازه پزشکان را کوتاه کند. بدین ترتیب، افراد مبتلا به و بیماران باید توصیه های پزشکان را دنبال و قرص در زمان.

به جز داروهای غربی، روش تصفیه خون و برخی از گیاهان چینی نیز درگیر هستند. پس از یک دوره درمان، سیستم ایمنی غیر طبیعی را می توان اصلاح و عملکرد کلیه دوباره بازسازی شد. چه چیزی بیشتر، شرایط نمی خواهد عود، برای اطلاعات بیشتر، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/nephrotic-syndrome-basics/632.html



:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

توجه داشته باشید که درمان بیماران مسن با کار بیماری مزمن کلیوی

درمان سالمندان از بیماری مزمن کلیه یک چیز بسیار دردناک است، پیر و جوان، و احتمال مبتلا به بیماری های کلیوی هستند. با این حال، به دلیل سالمندان و ضعیف، فقیر و مقاومت، و اگر شما از بیماری کلیوی، و درجه بالایی از جوانان در معرض خطر رنج می برند. حتی اگر درد و رنج افراد مسن از بیماری کلیوی شایع تر با بیماران و خانواده های آنان، مراقبت خوب کلیه است.
رژیم غذایی و تغذیه برای اولین بار.

توجه داشته باشید به دنبال رژیم غذایی زیادی است، و باید سعی کنید به کنترل میزان سدیم از چربی های حیوانی؛ مصرف ویتامین ها، غذاهای غنی از پروتئین، اما به خوردن سویا و پروتئین های گیاهی دیگران است. سالمندان مبتلا به بیماری مزمن کلیه باید کنترل مصرف غذا و کل کالری، و باید یک رژیم غذایی نور، و مواد غذایی غیر تحریک کننده، سیگار کشیدن، و الکل باشد.
گرما.

بیماران باید با توجه به خرید لباس و حمام کردن مکرر آب سرد بسیار داغ است و می تواند پوست اندام های حسی تحریک، باعث به هم بزنید، که فشار خون را تحت تاثیر قرار. درباره 40 ℃ با یک حمام آب گرم، شستشو، شستشو بهترین انتخاب است.
اجتناب از خستگی، خواب تضمین شده است.

سالمندان باید سعی کنید برای جلوگیری از خستگی بیش از حد، ممکن است مناسب برای شرکت در هر کسب و کار، ورزش مناسب، مانند راه رفتن، تای چی، و غیره، و نه بلند مدت تحصن در یا تخت.
توجه به جزئیات فیزیکی است.

بسیاری از عملکرد افراد مسن جزئیات ممکن است به این بیماری مربوط، نگران باید اغلب در مورد فشار خون و ضربان قلب، تنفس، و اگر سردرد و استفراغ نیاز به اطلاع دکتر.

من امیدوارم که تفسیر اعمال فوق از مراقبت کلیه، شما می توانید در گروه های سنی مسن تر کمک کند، پس از درد و رنج از بیماری کلیه، به طور فعال با پزشکان می دانند همکاری، با شروع از زندگی روزمره، و توجه به هر جزئیات، به اطمینان حاصل شود که سلامت، مراقبت خوب و کار توانبخشی. از آنجا که اگر ما این بیماری، و برخی از مشاوره تخصصی در زمان مناسب درک نمی کنند.



:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله بیماران مبتلا به نارسایی 5 کلیه باید توجهچه چینی داروها گیاهی خوبی برای عملکرد کلیه هستند؟ داروهای گیاهی چینی به خوبی شناخته شده برای اثر درمانی آن، آنها به طور گسترده در درمان بیماری کلیه در روز ما استفاده می شود. اما تعداد کمی از مردم می دانم آنچه herbals خوبی برای عملکرد کلیه، امروز می خواهم به شما برخی از اطلاعات در مورد این جنبه به اشتراک گذاری است.

داروهای گیاهی چینی مانند Fourstamen Stephania ریشه، mongholicus گون، alismatis rhizoma، ریشه cyathula دارویی، rehmannia، atractylodes خود رایی ریزوم بازی توابع مشابه به عنوان داروهای غربی مانند ACEI، روند، ARBs، ضد پلاکت flocculant و عامل سیتوتوکسیک، می توان آنها را برای درمان پروتئینوری استفاده می شود.

herbals چینی مانند کرم ابریشم سفت، lumbricus، zaocys dhumnade می تواند گردش خون از کلیه ها بهبود و محافظت از عملکرد کلیه در درمان بیماری های کلیوی.

داروهای گیاهی چینی مانند پیچ امین الدوله، mongholicus گون، قاصدک و Oldenlandia diffusa می تواند التهاب از بین بردن و رفع پروتئینوری. در چنین راهی، آنها می توانند عملکرد کلیه را بهبود بخشد و محافظت از کلیه از آسیب بیشتر.

داروهای گیاهی چینی مانند membranaceus گون، miltiorrhiza مریم گلی، کوکوس پوریا، کرم خاکی، rehmannia، شیرین بیان، جفت با ACEI یا ARBs می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور کاهش پروتئینوری و محافظت از عملکرد کلیه است.

در یک کلام، طب گیاهی چینی می تواند عملکرد ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، از بین بردن حالت سکون خون و فراهم تغذیه برای کلیه آسیب دیده، و آن دسته از توابع هستند چه داروهای غربی قادر بدست آوردن. اما این بدان معنی نیست که داروهای گیاهی چینی به تنهایی می تواند کار را برای درمان بیماری های کلیوی، به آن نیاز دارد به همکاری با داروهای غربی و یا تکنیک های پیشرفته تصفیه خون گاهی اوقات.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد داروهای گیاهی چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/627.html



:: برچسب‌ها: طب گیاهی چینی می تواند عملکرد ضد ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 3 بیماری کلیه، Potassuim 6.2، کراتینین 3.4چه کراتینین 3.4 و پتاسیم 6.2 ابزار در مرحله بیماری 3 کلیه

س: دکتر عزیز، من با بالا BP 150/100 به مدت 9 ماه گذشته تشخیص داده شد. و در حال حاضر ادرار در طول شب مکرر است، آن را در حدود 2 بار، ممکن است 3 نیز می باشد. من لازم سردردهای شدید در طول شب اما هیچ استفراغ. GFR من به عنوان در تاریخ 20 می باشد، creatatnine 3.4 است، پتاسیم 6.2 است. دکتر به من رژیم غذایی کم پتاسیم با medication.Can سخت توصیه من به نظر کارشناسان خود را در علائم گفت: لطفا؟

: آقا عزیز، حالت چطور است؟ از توضیحات خود را، شرط کلیه شما بسیار جدی است، و در حال حاضر شما در مرحله 3 بیماری کلیه می باشد.

در مرحله اول، سطح پتاسیم خود را 6.2 است. پتاسیم مهم است برای حفظ عملکرد قلبی. اگر پتاسیم بالاتر از نرمال نگه می دارد، می توان آن را برای شما بسیار خطرناک است. این می تواند ضربان قلب نامنظم و حتی حمله قلبی شود. آیا سطح پتاسیم خود را کاهش به محدوده نرمال پس از مصرف دارو؟

در مرحله دوم، GFR خود را قطره تا 20 و کراتینین افزایش به 3.4. گلومرول واحدهای عملیاتی در کلیه ها و هر کلیه از یک میلیون گلومرول تشکیل شده است. در شرایط عادی، این گلومرول می تواند خون به طور معمول فیلتر کنید. اقدامات GFR چگونه مایع بسیار فیلتر شده است پس از خون تشکیل شده است کلیه فیلتر شده است. به عنوان وضعیت خود را پیشرفت می کند، گلومرول بیشتر و بیشتر تبدیل خواهد شد اختلال و موفق به فیلتر خون به طور معمول. به عنوان یک نتیجه، سطح بالای کراتینین در خون شما ساخت تا. بنابراین، برای کاهش سطح کراتینین، نکته اصلی این است برای بازگرداندن آن گلومرول دچار اختلال میشود.

ثالثا، به شما گفت که شما سردرد. علت اصلی فشار خون بالا کنترل نشده خود را است. در همین حال، علت دیگری از سطح بالایی از سموم و مواد زائد در خون شما.

با در نظر گرفتن شرایط خود را، اگر سطح پتاسیم خود را نگه می دارد تا بالا و GFR کاهش می یابد علاوه بر این، من می ترسم شما را مجبور به شروع دیالیز به زودی در صورت عدم درمان موثر است در زمان اعمال هستم.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در درمان بیماری های کلیوی دارند، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل می باشد. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/628.html



:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری کلیه، Potassuim 6 , 2، کراتینین 3 , 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درد علت مشترک در PKDدرد مفاصل در PKD: علت و درمان

کلیه پلی کیستیک بدان معنی است که بسیاری از کیست های کوچک و بزرگ riñón.Con پخش بر رشد و گسترش کیست، بیماران از دست رفتن عملکرد کلیه و عوارض و علائم بیشتر و بیشتر رنج می برند وجود دارد، درد مفاصل است از ellos.En این مقاله PKD بیماران علت و درمان درد مفاصل به طور عمده معرفی شده است.

درد علت مشترک در PKD:

کلیه ارگان های عمده ای از متابولیسم بدن humano.Con فضای بافت طبیعی گرفته شده توسط کیست کلیه، عملکرد کلیه disminuye.Cuando و متابولیسم کلسیم فسفر غیر طبیعی است، بیماران درد مفاصل به علت رنج می برند فسفر بالا و در body.Besides کلسیم کم، با کاهش عملکرد کلیه، اسید اوریک را نمی توان به طور موثر متابولیزه، باقی مانده در مجموعه cuerpo.El اسید اضافی اوریک باعث رسوب کریستال های اسید اوریک در اطراف مفاصل، به طوری که بیماران مبتلا به درد مفاصل.

درمان برای درد مفاصل در PKD:

به طور معمول، بیماران با برخی از داروهای توصیه می شود، اما این داروها تنها می تواند بیماران به طور موقت کمک بدون سرمایه گذاری عملکرد کلیوی، بیماران بیمارستان nuevo.Nuestra متابولیسم غیر طبیعی رنج می برند می تواند درد مفاصل و PKD درمان همزمان.

درمان ترین نماینده در بیمارستان ما در بیمارستان ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است، حاوی انواع بسیاری از گیاهان raras.Después چینی استفاده دارو در اطراف منطقه از کلیه بیماران برای برخی از زمان، بیماران ممکن است cómodo.Los احساس فعال می تواند بدن را وارد کنید، کار در ترویج گردش خون، به طوری که نفوذپذیری دیواره های مایع کیست و کیست می تواند در خون جریان بازگشت است به منظور افزایش کیست contracción.Por علاوه بر این، مواد فعال نیز ممکن است سلول های اپیتلیال غیر فعال در در و دیوار از کیست به مهار ترشح مایع از کیست، انسداد راه رشد quiste.Sólo زمانی که کیست ها کنترل و قوز، عملکرد کلیوی می تواند معکوس.

به جز پزشکی میکرو چینی Osmotherapy هیچ حمام پزشکی، بخار، پا و سایر درمان ها در hospital.Todos ما این است که آنها می تواند کمک به بیماران پاک سموم در بدن و تنظیم متابولیسم غیر طبیعی، ارسال علامت articulaciones.Ahora درد اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد علت PKD و درمان، لطفا با پزشک آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما با 24 ساعت پاسخ خواهند داد.



:: برچسب‌ها: درد علت مشترک در PKD,درد مفاصل در PKD: علت و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کلیه شکست درمانامید به زندگی برای افراد مبتلا به کلیه عملکرد در 14٪

کلیه کار 14٪ نشان می دهد بیماری های کلیوی terminal.Frente به انواع علائم و عوارض، بیماران باید در مورد vida.Si امید خود نگران خوشبختانه، بیماران هنوز هم می تواند به عنوان طولانی زندگی می کنند به عنوان جمعیت general.Si آنها می توانند مشکلات تهدید کننده زندگی در آینده نزدیک ندارد.

با توجه به محتوای فوق، ما می دانیم که آن را بسیار دشوار است برای پیش بینی طول عمر بیماران مبتلا به عملکرد کلیه 14٪ .اگر شما یک تجربه مشابه و می خواهند بدانند که امید به زندگی خود، لازم است برای ارسال گزارش آزمون بیشتر sjzhospitalrenal@hotmail.com به تازگی.

در اینجا، ما برخی از nephrologists دعوت به دادن چند راهنمایی برای زندگی طولانی از این بیماران. سعی کنید برای پیدا کردن اگر آنها برای شما مناسب هستند.

1. اطمینان حاصل کنید که رژیم غذایی اصلاح شده خود را با توجه به وضعیت بیماری خود

یک رژیم غذایی دوستانه کلیه می تواند کمک به مدیریت عوارض بیماران و کند کردن پیشرفت از renal.Además بیماری کم سدیم و پروتئین، بیماران با عملکرد کلیوی 14٪ نیز باید با توجه به مصرف مایعات، پتاسیم پرداخت، فسفر، چربی، کلسیم، و غیره.

2. نگاهی به دارو به عنوان پزشکان توصیه

وقتی کلیه ها قادر به نقش آن به طور موثر بازی نیست، بسیاری از داروها و داروهای مورد نیاز برای کنترل علایم بیماران، مانند فشار خون بالا، کم خونی، گرفتگی عضلانی، بیماری های استخوان، پروتئینوری، و غیره. خب این علائم را کنترل و عوارض می تواند کمک به بهبود کیفیت زندگی این بیماران به طور قابل توجهی.

3.Improve عملکرد کلیه را تا حد امکان

با 14 درصد از عملکرد کلیه، بیماران هنوز هم می تواند در بهبود عملکرد کلیه از طریق تصویب درمان eficaces.En که به عنوان درمان برای شما بهتر است، باید در مطبوع خود بستگی دارد

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/481.html



:: برچسب‌ها: امید به زندگی برای افراد مبتلا به کلیه عملکرد در 14٪ ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز برای افراد توصیه می با مرحله 4 بیماری کلیهمرحله 4 بیماری های کلیه با بالا سطح کراتینین چگونه آن را درمان

پزشکان همیشه دیالیز برای افراد توصیه می با مرحله 4 بیماری کلیه، اما در واقع برای افرادی که در این مرحله هستند آنها می توانند برخی از گزینه های دیگر به جای دیالیز داشته باشد. از آنجا که در مرحله 4، هنوز هم وجود دارد باقی مانده برخی از توابع کلیه، اگر آن را می تواند بهبود یافته بیمار ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز و یک زندگی با کیفیت داشته باشد. پس چگونه برای درمان مرحله بیماری 4 کلیه سطح کراتینین بالا؟

چرا افراد مبتلا به بیماری کلیه خواهد شد سطح کراتینین بالا؟

کراتینین زباله از سوخت و ساز بدن عضلانی است و آنها باید از طریق گلومرول کلیه فیلتر و سپس توسط ادرار تخلیه می شود. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (تابع فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این مواد زائد نمی خواهد اجازه خاموش، سپس این سموم در خون باقی بماند، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد بالا. که میانگین است یک بار کلیه آسیب دیده، آن علائم مانند کراتینین بالا رخ خواهد داد.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا و درمان بیماری؟

از بالا ما می توانیم می دانیم که کراتینین بالا توسط آسیب کلیوی cuased، بنابراین اگر شما می خواهید به آن را کاهش، بهترین راه این است که تعمیر کلیه خسارات است. با عملکرد کلیه imoproved، سطح کراتینین بالا خواهد grasually کاهش داد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان سمت راست است که می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده بهبود است. این درمان در traditioanl پزشکی گیاه چینی بر اساس و با هدف اختلال درست کلیه است. با توجه به اثر درمانی قابل توجه آن و عوارض کمی، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود.

با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، مردم با مرحله 4 بیماری کلیه و سطح کراتینین بالا می تواند یک زندگی با کیفیت داشته باشد. اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه کراتینین 5.1 ابزارکراتینین 5.1 در کلیه مزمن بیماری به چه معناست و چگونه آن را پایین تر

چگونه به کاهش سطح کراتینین assiciated با بسیاری از بیمار بیماری کلیه و ما در مورد آن را برای بار sevaral صحبت کردیم، امروز می خواهم به شما برخی از اطلاعات در مورد کراتینین 5.1 به اشتراک بگذارید. چه کراتینین 5.1 ابزار و چگونه آن را کاهش؟

چه کراتینین 5.1 ابزار؟

در درمانگاه، کراتینین 5.1 بدان معنی است که کلیه در حال حاضر در حد متوسط و آسیب دیده شده است و در حال حاضر این بیماری است در مرحله 4 بیماری کلیوی، به طوری که تقاضا بیمار را درمان فورا بنابراین برای جلوگیری از سقوط بیماری به ارومیه.

چگونه به کاهش کراتینین 5.1 و درمان بیماری های کلیوی؟

معمولا، دیالیز است reccommended به کاهش سطح کراتینین بالا. اما برای افراد مبتلا به کراتینین 5.1 آن بدون نیاز به دیالیز است، برخی از درمان های دیگر که می تواند جایگزین دیالیز برای کاهش بیماری های کلیوی درمان و تسکین علائم ناشی از آن وجود دارد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و پا حمام درمانی معمول، دو روش درمان بیماری کلیه، توسط appling خارجی هستند، آنها می توانند عملکرد کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را بهبود بخشد. هر دو از این درمان ها در طب سنتی گیاه چینی بر اساس و با هدف حل مشکلات کلیوی. با کمک آنها، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند یک شانس برای معکوس بیماری خود، برای افرادی که در مرحله پیشرفته است که آنها می توانند به این بیماری برای یک TIMS طولانی زندگی می کنند و لذت بردن از یک زندگی با کیفیت داشته باشد.

صدها نفر از گیاهان در این دو درمان وجود دارد و آنها تغییرات تمام بار، افراد مختلف در مراحل مختلف این بیماری خواهد شد سبزی های مختلف نیاز دارند، بنابراین به عنوان برای اطمینان از بهترین اثر درمانی می باشد.

اگر شما هر گونه کمک در کاهش بیماری های کلیوی و یا درمان بیماری های کلیوی نیاز، برای تماس با docotr آنلاین ما و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/624.html



:: برچسب‌ها: CKD درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

زندگی سالم و بدون دیالیز زندگی می کنند.

هنگامی که مردم با بیماری مزمن کلیه معمولا با بعضی از داروها برای بهبود علایم خود توصیه می شود حمله و کنترل وضعیت جسمی به تاخیر توسعه enfermedad.Cuando لازم، دیالیز گرفته خواهد شد برای نجات جان انسان و طولانی vida.Luego امید خود را می سازد یک مرحله 3 بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه تحت دیالیز؟ این است بیماران سوال در مورد کنجکاو.

دیالیز به طور کلی، بیشتر بیماران با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است برداشته نشده است و دیالیز بهترین زمان برای تصمیم گرفت با توجه به شرایط خاص فیزیکی برخی از شاخص های امضا زمان pacientes.Hay برای دیالیز به عنوان مثال، افراد مبتلا به بسیاری از علائم مانند ادم، تهوع، استفراغ، نارسایی قلبی، الیگوری یا آنوری، فشار خون بالا، ترانس، خواب آلودگی، کما، تشنج، و غیره، می تواند بیماران دیالیزی را که کراتینین بیشتر است 8.0 و پتاسیم بیشتر از 6.5mmol است / L نیز نیاز به diálisis.Con همه، هنگامی که بیماران اختلال شدید آب و الکترولیت و درمان متداول تجربه موفق به آنها را تصحیح، آن زمان که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را از دیالیز است .

عوارض و نشانه های مرحله 3 بیماری مزمن کلیه معمولا می توان با دارو کمی کنترل، به طوری که بیماران لازم نیست به دیالیز تا اوایل بعد از بیماران شروع دیالیز، دشوار به خلاص شدن از شر است. بهترین گزینه برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه سنتی طب چینی، که ممکن است این عوارض و علائم مراجعه و معکوس عملکرد کلیه در همان عملکرد کلیه time.When تا حدودی بهبود یافته است، کلیه می تواند پشتیبانی متابولیسم طبیعی بدن انسان و بیماران نیز می تواند یک زندگی سالم و بدون دیالیز زندگی می کنند.

در نتیجه، بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه دارند احتمال زیاد از معکوس عملکرد کلیه و یک زندگی عادی، به طوری که درمان به موقع و موثر بسیار مهم است diálisis.Y ترک کردن اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد ما درمان سنتی چینی، لطفا با پزشک آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: زندگی سالم و بدون دیالیز زندگی می کنند , ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 المرضى الذين يعانون من المرحلة 3 CKDعندما يتعرضون للهجوم من قبل الناس مرض مزمن في الكلى أوصى عادة مع بعض الأدوية لمغفرة أعراضهم والسيطرة على الحالة المادية لتأخير تطوير enfermedad.Cuando الضرورة، سيتم اتخاذ غسيل الكلى لإنقاذ الأرواح وإطالة أمله vida.Luego يجعل مرحلة 3 مرضى الذين يعانون من مرض مزمن في الكلى على غسيل الكلى؟ هذا هو السؤال المرضى هي غريبة عنه.

وعموما، فإن معظم المرضى الذين يعانون من المرحلة 3 مرض الكلى المزمن لم تتخذ غسيل الكلى وغسيل الكلى أفضل وقت ليتقرر وفقا لحالة بدنية معينة من بعض المؤشرات توقيع الوقت pacientes.Hay لغسيل الكلى على سبيل المثال، المرضى الذين يعانون الكثير من الأعراض مثل وذمة، والغثيان، والتقيؤ، وفشل القلب، قلة البول أو انقطاع البول، وارتفاع ضغط الدم، ونشوة، والنعاس، والغيبوبة، والتشنجات، وغيرها، ويمكن أن تتخذ مرضى غسيل الكلى الذين الكرياتينين أكبر 8.0 والبوتاسيوم أكبر من 6.5mmol / L تحتاج أيضا إلى اتخاذ diálisis.Con كل شيء، عندما يتعرض مرضى اضطراب شديد من الماء والشوارد وعلاج التقليدي تفشل لتصحيحها، فقد حان الوقت أن المرضى الذين يعانون من مرض الكلى يأخذ غسيل الكلى .

عادة يمكن التحكم مضاعفات وأعراض المرحلة 3 مرض مزمن في الكلى مع دواء قليلا، وذلك أن المرضى لا يحتاجون لاتخاذ غسيل الكلى في وقت مبكر حتى بعد بدء المرضى غسيل الكلى، فإنه من الصعب التخلص منها. الخيار الأفضل للمرضى مع المرحلة 3 كد هو الطب الصيني التقليدي، والتي قد تشير هذه المضاعفات والأعراض وعكس وظيفة الكلى في نفس في time.When وظائف الكلى قد تحسنت إلى حد ما، يمكن أن الكلى دعم التمثيل الغذائي العادي للجسم البشري ويمكن للمرضى أيضا يعيش حياة صحية من دون غسيل الكلى.

في الختام، المرضى الذين يعانون من المرحلة 3 CKD لديهم إمكانية عالية من عكس وظيفة الكلى ويعيش حياة طبيعية، بحيث العلاج في الوقت المناسب وفعالة هي مهمة جدا diálisis.Y ترك حالا إذا كنت تريد أن تعرف المزيد من المعلومات حول لدينا العلاج الصيني التقليدي، يرجى الاتصال مع الأطباء موقعنا على الانترنت، وترك لنا رسالة او البريد الالكتروني sjzhospitalrenal@hotmail.com، سوف نقوم بالرد في غضون 24 ساعة.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-poliquistica-dieta/478.html



:: برچسب‌ها: المرضى الذين يعانون من المرحلة 3 CKD , ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1393 | نظرات ()