نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه هنوز هم می تواند خوردن آجیل macadamiaآجیل ماکادمیا طعم بسیار خوب است، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را هم دوست دارم به خوردن ellos.Con پیشرفت بیماری کلیوی، بیماران باید برنامه غذایی خود را محدود و غذاهای را انتخاب کنید برای غذا خوردن با دقت.

آجیل ماکادمیا مغذی هستند و شامل 70٪ ~ 79٪ اسیدهای چرب اشباع نشده، به ویژه نفت مانند OEIC اسید و اسید palmítico.Además 9٪ پروتئین و سرشار از کلسیم، فسفر، آهن، ویتامین B1، ویتامین B2 و 8 esenciales.Estos تعیین اسید آمینه آجیل مواد مغذی ماکادمیا می تواند کمک به انجام خیلی برای درمان مشکلات مختلف.

علاوه بر این، این آجیل تازه و خوش طعم هستند، و نیز طعم منحصر به فرد از mantequilla.Entonces، این نوع از آجیل به عنوان "خشک ملکه میوه" و یا "پادشاه آجیل در جهان" افتخار.

مانند سایر آجیل، آجیل macadamia باید محدود شود که بیماری مزمن کلیه پیشرفت در مراحل پیشرفته به دلیل محتوای بالای آن از پتاسیم و fósforo.Con به علت بیماران کلیوی دریافت سود حاصل از این مهره به عنوان آنجا که ممکن است و جلوگیری از عوارض جانبی آن، بیماران باید دکتر خود را برای تعیین تعداد آجیل که می تواند در یک زمان و یا تمام días.Luego خوردن مشورت، بیماران می توانند این مهره سالم مصرف می کند.

اگر شما تعیین کرده اند که چگونه بسیاری از آجیل به خوردن، آنها می توانید برخی از اثرات مثال consumo.Por خود، اسید چرب آجیل macadamia غیر اشباع می تواند کمک به تنظیم فشار خون، کنترل قند خون، بهبود سوخت و ساز چربی بیماران دیابتی و جلوگیری از بیماری cardiovasculares.Todos این مشکلات مشکلات شایع در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه هنوز هم می تواند خوردن آجیل macadamia در مقدار correcta.Si هنوز هم می خواهید برای دریافت یک لیست از مواد غذایی برای خوردن و یا اجتناب از در جزئیات، شما می توانید مستقیما از طریق ایمیل تماس بگیرند تا به sjzhospitalrenal @ hotmail.com و یا زیر ترک یک پیام.



:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 بیماران مبتلا به PKD یک کلمه فشارPKD یک بیماری کلیه ژنتیکی است که با کیست های متعدد کلیه گذشت زمان riñones.Conforme است، بزرگ شدن کیست خواهد عملکرد کلیه به تدریج صدمه دیده است، که منجر به چند فشار خون بالا complicaciones.La شایع ترین است.

بیشتر بیماران مبتلا به PKD یک کلمه فشار خون alta.En، سطح کراتینین بالا به اندازه و تعداد کیست های کلیوی در کلیه مربوط است، آن را با وسعت edad.Debido افزایش کیست های کلیه را به فشار بیشتر به بافت ها و عروق نرمال sanguíneos.Y افزایش اندازه و تعداد کیست باعث نرسیدن خون کافی به عروق کلیوی، کاهش جریان خون و منجر به غلظت مهار کننده، و در نتیجه فشار خون بالا.

حذف کیست های کلیوی نکته کلیدی برای رسیدگی به فشار خون baja.Medicina سنتی چین درمان مناسب برای بیماران به حذف کیست های کلیوی به طور طبیعی و آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه است.

"چهار به علاوه هفت" درمان پیشنهاد شده توسط کارشناسان در SHIJIAZHUANG کلیه کلیه بیمارستان بیماری بر اساس طب سنتی کارشناسان کلیه china.Y در اینجا خواهد شد درمان خاص برنامه با توجه به شرایط مختلف بیماری و استفاده از این درمان های طبیعی، اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان طبیعی و زمان درمان، انجام مشاوره با دکتر ما آنلاین به طور مستقیم.

"چهار" اشاره به یک ترکیب Maikang بطری، دوز طب چینی دوز خوراکی از برنامه های خارجی از طب چینی و حوضه حمام پا با طب چینی.

"هفت" به معنای هفت داروهای چینی، از جمله درمان بخار، دایره درمانی، درمان فشرده گرم، حمام دارو، حمام پا، طب سوزنی درمان، انما درمان.

درمان اثرات بزرگ برای جلوگیری از مواد فعال در سلول از انتشار، برای جلوگیری از رشد کیست های کلیوی نیز همچنین می توانید نفوذپذیری سطح کیست های کلیوی را افزایش می دهد، افزایش کیست ترشح مایع در quistes.Esto کمک می کند تا بهبود عملکرد کلیه اساسا تا زمانی که عملکرد کلیه را بهبود می بخشد، فشار خون به حالت عادی برگزار خواهد شد.



:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک,درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ارزن است که توسط مردم برای سلیقه خوب و تغذیه آن را دوست داشتم، واقعا خوب برای سلامت مردم است. بنابراین برخی از افراد مبتلا به دیابت و بیماری کلیه بدانم که آیا آنها می توانند آن را بخورم. سپس ارزن قرمز خوب برای بیماران مبتلا به بیماری دیابت و کلیه است؟

تغذیه در ارزن

1. محتوای بالایی از پروتئین و آمینو اسید

با توجه به پژوهش، ارزن شامل نزدیک به 13.6٪ ~ 17.9٪ از پروتئین و اسید آمینه و پروتئین عمدتا آلبومین است که ثابت پروتئین با کیفیت بالا. در مقایسه با پروتئین در گندم و برنج، یکی در ارزن قرمز بیشتر شبیه به پروتئین لوبیا است.

2. مواد معدنی غنی

ارزن قرمز سرشار از مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، آهن، و غیره است، و این همه می تواند شرایط بیمار از جنبه های مختلف تاثیر می گذارد.

3. بسیاری از الیاف

حاوی مقدار زیادی از الیاف، ارزن قرمز قادر به کمک به حذف ضایعات و سموم از بدن از طریق مدفوع است. علاوه بر این، آن را نیز می تواند تولید کلسترول پلاسما جلوگیری و سپس جلوگیری از وقوع بیماری عروق کرونر قلب.

4. منبع نشاسته و چربی

به عنوان یک نوع از غلات، ارزن قرمز حاوی تقریبا 70٪ از نشاسته، بنابراین اغلب استفاده می شود تا میان وعده در بسیاری از نقاط. چه چیزی بیشتر، آن را نیز شامل حدود 3.6٪ از چربی است که بالاتر از یک در گندم و برنج.

آیا ارزن خوبی برای افراد مبتلا به دیابت و بیماری کلیه؟

از بالا، ما می توانیم می دانیم که برای افراد مبتلا به دیابت و یا سطح فسفر بالا، آنها می توانند برخی از ارزن خوردن اما نه بیش از حد. اگر شما از بیماری کلیوی رنج می برند، شما می توانید آنلاین مشورت و یا ترک پیام به ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: تغذیه در ارزن,ارزن است که توسط مردم برای سلیقه خوب و تغذیه ,
:: بازدید از این مطلب : 745
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کیست کلیه یک بیماری بی ضرر برای بیشتر بیماران است، اما آن را به برخی از مشکلات باعث اگر آن را می شود بیش از حد grande.Con برای جلوگیری از رشد کیست های کلیوی، بیماران باید یک برنامه رژیم غذایی سالم را دنبال و پیدا کردن غذاهای محدود برای آنها.

می تواند رشد کیست تحریک به عنوان ارگان اصلی دفعی، کلیه مسئول برای از بین بردن مایع، مواد زائد اضافی و سموم مانند مواد زائد از متابولیسم پروتئین، سدیم اضافی، پتاسیم و فسفر و محصولات متابولیک از purinas.Con است برای محافظت از تابع بافت کلیه باقی مانده و جلوگیری از رشد کیست های کلیوی، بیماران باید از مصرف این غذاها را محدود کند.

1.The غذاهای پر سدیم

مصرف سدیم اضافی می تواند باعث ایجاد یا بدتر احتباس مایعات، و کلیه نیاز به کار سخت تر به دفع مقادیر بیش از حد sodio.Al همچنین بیماران مبتلا به انواع دیگر بیماری های کلیوی، بیماران کیست کلیوی نیز باید دور ماندن از غذاهای بالا در سدیم.

2.The ناقص غذاهای غنی از پروتئین

در مقایسه با پروتئین کامل، پروتئین ناقص حاوی اسیدهای آمینه کمتر ضروری است، به عنوان مثال پروتئین ناقص تولید ضایعات بیشتر و سموم در کلی سخنرانی کلیه fiscales.El، پروتئین های گیاهی پروتئین ناقص تر فراهم می کند.

3.The غذاهای غنی از پورین

اسید اوریک از پورین در cuerpo.Pacientes کیست کلیوی تولید، به خصوص در معرض خطر سنگ کلیه و نقرس باید این غذاها اجتناب از به خاطر سپردن اسید اوریک علت مستقیم از سنگ کلیه و نقرس است.

الکل 4.Contiene یا غذاهای حاوی کافئین و نوشیدنی ها

گزارش شده است که الکل و مواد غذایی و نوشیدنی های حاوی کافئین می تواند رشد کیست تحریک renales.De بنابراین، بیماران کیست کلیوی باید از مصرف الکل، آبجو، قهوه، نوشابه درخت نارگیل، شکلات اجتناب، و غیره .

دیگر غذاها محدود باید به اندازه کیست بستگی دارد، سطح عملکرد کلیوی pacientes.Si برای یک لیست از این غذاها در جزئیات، شما نیاز به ارسال اطلاعات بیشتر در مورد شرایط بیماری خود را در فرم زیر وارد نمایید. ما ظرف 24 ساعت پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: کیست کلیویمی تواند رشد کیست تحریک ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

2.55.Lee کراتینین بیماری مزمن پارانشیم، به عنوان نام آن پیداست، در داخل پارانشیم تشکیل شده است años.Daño باعث 2.55.Lee کراتینین این مقاله، و شما می توانید برخی از اطلاعات مفید برای کنترل این وضعیت دریافت کنید.

بیماری پارانشیم کلیه مزمن چیست؟

میلیون نفرون ها در منطقه شامل پارانشیم مویرگها renal.Las نفرون، و یا رگ های خونی کوچک شناخته شده به عنوان گلومرول ها، که توسط نفرون túbulos.Con که آسیب دیده بیماری پارانشیم کلیه رخ می دهد احاطه یافت.

به عنوان یک نتیجه، کلیه ها قادر به فیلتر کردن کراتینین بیش از حد در خون، منجر به کراتینین 2.55.Se نشان می دهد آن را در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است با اختلال متوسط کلیوی.

چگونه برای از دست دادن 2.55 کراتینین در بیماری پارانشیم مزمن؟

به کاهش کراتینین، که مهم است را برای شما به پیدا کردن راه هایی است که می تواند داروهای تابع renal.Mientras یا درمان بهبود می ترمیم بافت کلیه آسیب دیده است بهبود مفید در عملکرد کلیه. در این صورت، شما می توانید:

● طب سوزنی

در طی این فرایند، طب سوزنی با استفاده از یک سوزن به خراش پوست سرقت در نقاط خاصی acupuntura.Esto است برای تحریک نصف النهار به سرعت بخشیدن به گردش خون. گردش خون را ترویج می تواند به کراتینین بیش از حد منجر شود.

● میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این درمان است درمان اولیه در بیمارستان ما، بیماری Shijiazhuang شرکت بیمارستان Riñón.Poniendo مورد آزمایش قرار تقریبا 30 سال کار بالینی، این درمان بیماران در حداقل 68 کشور کمک کرده است.

طب سنتی چینی (TCM) می تواند به کلیه ها نفوذ، بزرگ شدن رگ های خونی و کاهش رسوب در glomérulos.Por بنابراین، گردش خون می تواند بهبود یافته، به طوری که می توان آن را به اکسیژن بیشتر و خون به ارائه خود تعمیر riñón.Esto می تواند صرفه جویی در نفرون باقی مانده در آینده آسیب دیده می شود.

اگر شما علاقه مند در درمان ما، به یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com دریافت کرد یا ترک یک پیام به continuación.Le پاسخ ظرف 24 ساعت. لطفا جعبه ایمیل خود را چک کنید زمانی که شما آزاد هستید.



:: برچسب‌ها: کراتینین 2 , 55 , چگونه برای از دست دادن 2 , 55 کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 1076
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در پیوند بالینی کلیهنارسایی کلیه را به 5 مرحله با توجه به سطوح مختلف از میزان فیلتراسیون تقسیم glomerular.Y نارسایی مزمن کلیوی بیماری کلیوی پیشرونده است، علائم به عنوان شکست renal.Se پیشرفت رخ می دهد که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه شدید برای از بین بردن برخی از علائم و کمک به بیماران به خوبی حفظ vida.Si، چه مراحل نارسایی کلیوی باید یک بیمار پیوند کلیه را.

در پیوند بالینی کلیه است که معمولا به کسانی که در پایان شکست ترمینال کلیه، بدست آورد.

پیوند کلیه درمان برای بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه به علت پیوند کلیه مزایای بیش از دیالیز، مانند کیفیت زندگی و نرخ بیماران که می خواهند به supervivencia.Los پیوند کلیه در یک لیست قرار داده است انتظار و نیاز به دیالیز تا یک عضو بیماران available.Guests که به پیوند کلیه می خواهید در لیست انتظار قرار داده و به دیالیز نیاز تا یک ارگان کلیه disponible.Trasplante دارای عملکرد بهبود کیفیت زندگی است زندگی و کاهش خطرات برای جلوگیری از avanza.Además بیماری کلیه، افرادی که هیچ تجربه ساعت کلیه diálisis.Lo بدتر، برخی از بیماران ممکن است جان خود را از دست داده در آن در انتظار پیوند کلیه.

از بالا، ما می دانیم که بیماران پیوند کلیه می توانید تعداد زیادی، این بدان معنا نیست که همه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند کت و شلوار برای شکست پیوند riñón.La کلیوی رخ می دهد با توجه به مدت زمان طولانی از آسیب renal.Si بهره مند نمی خواهم به یک کلیه، نکته کلیدی این است برای تعمیر آسیب کلیوی.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است نوآوری از china.Se طب سنتی ارائه شده توسط بسیاری از کارشناسان در SHIJIAZHUANG کلیه درمان طبیعی بیماری بیمارستان Riñón.Esta کار به ترویج گردش خون، صرف رگ های خونی، جریان خون به اندازه کافی و اکسیژن به کلیه ها، در نتیجه بازگرداندن عملکرد سلول کلیوی و بهبود کلیه تابع renal.El را می توان با بهبود عملکرد کلیه اجتناب شود.



:: برچسب‌ها: در پیوند بالینی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 SHIJIAZHUANG کلیه کلیه بیمارستان بیماری های ارائه نکات کلیدی از درمان نفروپاتی IgAدر واقع، IgA نفروپاتی یک بیماری شایع است که این بیماری autoinmune.Cuando است با این بیماری تشخیص داده است، شبکه ایمنی بیمار خیلی خوب نیست، به طوری که نسخه پشتیبان تهیه شبکه ایمنی می تواند به راحتی فعال می شود. در این دوره، مجتمع های ایمنی می تواند به راحتی بیشتر و کلیه masiva.Depositan تولید، به خصوص در سپرده mesangial.Los منطقه، مانند آنتی ژن کلیه، بنابراین این خواهد بود که inflamación.Durante البته، به نظر می رسد سلول های بیشتری کلیه مشکلات ناخواسته درگیر دریافت و می گویند هماچوری، پروتئینوری، و فیلتراسیون کلیوی.

در اینجا، کارشناسان ما در حال کار در SHIJIAZHUANG کلیه کلیه بیمارستان بیماری های ارائه نکات کلیدی از درمان نفروپاتی IgA نداشتند.

1.Detener التهاب کلیه

2.Dividir سپرده های موجود در کلیه

تغذیه 3.Aumentar و جریان خون به کلیه ها

4.Quitar دوچرخه سواری پیچیده ایمنی در خون و جلوگیری از سپرده های جدید در کلیه.

5.Reforzar سیستم ایمنی ذاتی آن، اجازه می دهد این باکتری ها، ویروس و ... فقط وارد بدن شما.

فقط برای این، شرایط شما ممکن است گام به paso.Sin بهبود با این حال، آسان نیست برای رسیدن به هدف final.Se بسیار completo.Aquí نیاز به درمان، درمان سیستمیک به نام سلول های بنیادی یک اثر خوب در درمان این بیماری نشان داده است autoinmune.Está به شش مرحله تقسیم و هر مرحله دارای اثرات درمانی متفاوت است، اما هدف مشترک است که به بهبود عملکرد کلیه است.

البته، ما همچنین درمان های دیگر استفاده برای تعمیر سیستم ایمنی بدن و ترمیم عملکرد کلیه آسیب کلیوی و همچنین حمایت می کند. به عنوان مثال:

اول، یک پالس درمان مورد نیاز است برای حل اول، پزشکی Osmotherapy پزشکی دوم، میکرو چینی مورد نیاز برای تجزیه مخزن موجود، سوم، ترکیب مای-کانگ، پا درمان، حمام دارو، و غیره مورد نیاز برای افزایش جریان خون و تغذیه برای کلیه، چهارم، نیاز به دیالیز، hemofiltration، hemofiltration جریان بالا، و غیره برای حذف مواد مضر از دوچرخه سواری، پنجم، آن نیاز به داروهای جامع چینی برای بهبود ایمنی.



:: برچسب‌ها: IgA نفروپاتی,SHIJIAZHUANG کلیه کلیه بیمارستان بیماری های ارائه نکات کلیدی از درمان نفروپاتی IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان برای FSGS با سطح

پیدا کردن یک درمان مناسب برای FSGS

کراتینین 3.8 چیست؟ مشخص شده است که سطح کراتینین بالا یکی از نشانه های بیماری کلیه است، با این بیماری درمان، آن را با آن با هم کاهش خواهد داد. بنابراین برای این سوال نکته کلیدی این ا

ست برای پیدا کردن یک درمان مناسب برای FSGS.

FSGS یک نوع بیماری است که گلومرول آسیب دیده است، آن را سخت به درمان است. این هر دو بزرگسالان و کودکان تاثیر می گذارد.

مردان و پسران تحت تاثیر قرار کمی بیشتر از زنان و دختران، و آن را نیز بیشتر در آمریکایی های آفریقایی تبار رخ می دهد. پس از آن واقعا با بسیاری از مردم در ارتباط است.

درمان برای FSGS چیست؟

داروها اجتناب است که دارای پتانسیل به آسیب کلیه ها مانند داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن.

با توجه آنزیم مهار کننده های تبدیل کننده آنژیوتانسین (ACE) برای کاهش فشار خون شما و از بین بردن پروتئین.

بیماران علامتدار نیاز به مدیریت از تورم با محدودیت سدیم و درمان دیورتیک، فوروزماید عامل ترجیح داده است.

پس از یک رژیم غذایی کم سدیم سخت برای کاهش فشار خون و کمک به محافظت از کلیه ها.

داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی هستند گاهی اوقات ارائه شده، اما این روش این است برای هر بیمار FSGS امن نیست.

به جز راهنمایی فوق، در اینجا شما توصیه میکنم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، به عنوان یک نوع از نوآوری و بهبود سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند سطح کراتینین بالا توسط بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. با کمک این درمان، بیمار FSGS با سطح کراتینین 3.8 می تواند با کیفیت و عمر طولانی تر داشته باشد.

اگر شما هر گونه کمک در درمان FSGS و یا کاهش سطح کراتینین بالا نیاز دارید، شما به انجمن خوش آمدید چت با دکتر آنلاین ما و یا ترک پیغام به ما، ما در اینجا در انتظار شما هستند. همه اطلاعاتی که ما ارائه رایگان است، بنابراین انجام مردد با ما تماس بگیرید نیست.



:: برچسب‌ها: درمان برای FSGS چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آآیا سطح کراتینین بالایا سطح کراتینین بالا به معنی بیماری کلیوی؟ در واقع، سطح کراتینین بالا نمی قطعا به معنای مشکلات کلیوی. بنابراین اگر می خواهید مطمئن تشخیص بیشتر، شما باید بدانید که سطح GFR و عملکرد کلیه و همچنین.

به عنوان بسیاری از عوامل هستند می تواند سطح کراتینین بالا القاء، مانند کم آبی بدن، عفونت های دستگاه ادراری، پروتئین بالا و مصرف گوشت، مکمل کراتین و یا فعالیت های شدید وجود دارد، بنابراین قبل از دیالیز را، شما باید در مورد دلایل روشن می دانم. حذف تمام این عوامل، کراتینین بالا در دراز مدت و یا از آن است که روند برای تبدیل شدن به حتی بالاتر هنگامی که دیگر ممکن باعث آن بسیار ممکن است که کراتینین بالا است به علت اختلال در عملکرد کلیه است و کاهش سطح GFR.

برای کسانی که در حال حاضر توسعه داده اند مشکل کلیه، آزمون کراتینین سرم یک شاخص خوب از توابع کلیوی است. با این حال از آن است که برای تشخیص خسارت اولیه کلیوی بسیار حساس نیست، بنابراین nephrologists توصیه چک کردن GFR بیمار علاوه بر سطح کراتینین. GFR بهتر می تواند منعکس کننده شدت خسارت کلیوی و توابع باقی مانده کلیه و می تواند خسارات اوایل کلیه باشد. GFR است که اغلب توسط پزشکان مورد استفاده برای محاسبه توابع کلیه بیمار و GFR کم است که اغلب توسط کراتینین بالا و توابع کم کلیوی همراه است. بنابراین توصیه می شود که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید پزشک خود را برای سطوح GFR علاوه بر سطح کراتینین بپرسید.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا؟

برای افراد مبتلا به هیچ بیماری کلیوی، سطح کراتینین بالا به حالت عادی بازگشته است با القاء ناپدید می شوند. اما برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی، آنها باید مشکلات کلیوی اولین حل کند. از آنجا که سطح کراتینین بالا در کلیه به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تنها در صورتی بافت کلیه آسیب دیده مرمت و توابع کلیوی بهبود یافته، کراتینین بیش از حد می تواند توسط کلیه برداشته، کراتینین بالا خواهد شد به طور طبیعی کاهش و GFR کم بهبود خواهد شد.

اگر شما هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا و یا درمان بیماری های کلیوی نیاز، برای تماس با دکتر آنلاین ما، ما مشاوره برای شما وپیش رایگان ارائه می کنند.



:: برچسب‌ها: چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا, ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران نارسایی با فشار خون بالاآیا می توانم کلیه بیمار شکست با فشار خون بالا دیالیز را؟ با توجه به مردم تحقیق باید فشار خون خود را قبل از آنها را دیالیز کنترل، که می تواند کمک به کاهش خطر ابتلا به عوارض و مرگ و میر.predialysis و بعد از سطح دیالیز توصیه می شود باید <140/90 و 130/80 میلی متر جیوه به ترتیب باشد.

کارشناسان می گویند که فشار خون بالا یکی از عمدتا علل مرحله بیماری کلیوی، آن است که با افزایش خطر برای هیپرتروفی بطن چپ، بیماری عروق کرونر، عوارض مغزی نارسایی احتقانی قلب و مرگ و میر همراه است. بنابراین برای کنترل سطح فشار خون برای درمان بیماری کلیه بسیار مهم است.

معمولا، پزشکان داروهای ضد فشار خون برای کنترل فشار خون مراجعه کنید، اما نشانی از آن را می توانید به خوبی نمی تواند کنترل شود. اگر شما مصرف داروهای بیش از حد که ممکن است به کاهش فشار خون منجر شود، آن را نیز به خطر ابتلا به عارضه افزایش می دهد. پس راه بهتر است برای پیدا کردن برخی از راه های دیگر به جای دیالیز. خوشبختانه، پزشکان یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی اختراع، آنها می توانند این بیماری را از ریشه آن را درمان کند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی نماینده از آنها است، آن را به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده شده است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوع خارجی است، با بزرگ رگ خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود کلیه تابع. با این بیماری به خوبی می رود، تمام عوارض آن را با آن ناپدید خواهد شد، بنابراین مردم می توانند جلوگیری از به دیالیز و یا کاهش بار آن است. برای افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند، آنها می توانند فرصت آن را معکوس داشته باشد.

بنابراین برای کلیه بیماران نارسایی با فشار خون بالا، آنها نیاز به کنترل سطح فشار خون خود را قبل از دیالیز را، و یا راه دیگری برای درمان بیماری کلیه است که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.



:: برچسب‌ها: داروهای ضد فشار خون برای کنترل,فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 کراتینین کمتر بالا 6.92سطح بالای کراتینین اغلب مربوط به یک مشکل کلیوی است از نزدیک، و کراتینین 6.92 بیشتر احتمال دارد که نشان می دهد کلیه تنها در 15٪ کار ~ 29٪ اگر بیماران هر نوع درمان برای gestión.Terapia فشرده گرم است گرفته نشده نوآوری طب چینی سنتی (TCM) که یک اثر آشکار در کاهش سطح کراتینین بالا را نشان می دهد.

کراتینین بالا 6.92

کراتینین است محصول متابولیک زباله از بدن از طریق riñones.Sin حذف شود اما زمانی که بیش از 50 درصد از عملکرد کلیه، مقدار بیش از حد از مواد زائد از جمله تجمع در کراتینین از دست داده است cuerpo.Por البته، عوامل دیگر مانند کم آبی بدن و ورزش بیش از حد نیز می تواند بالا sérica.Sin سطح کراتینین شود اما اگر سطح کراتینین بیماران تا برای مدت طولانی بالا باقی مانده است، باید علت است به نارسایی مزمن کلیه.

درمان فشرده گرم چیست؟

درمان فشرده سازی داغ پزشکی نرم افزار china.De خارجی است با توجه به شرایط بیماری از بیماران، پزشکان تجویز داروهای درست است، پس از آن این داروها و putts به طور کامل در دو کیسه که osmótica.Estas اموال نابود دو کیسه های در acupoints Shenshu که در آن کلیه ها قرار گرفته است قرار می گیرد، به طوری که مواد تشکیل دهنده موثر از این داروها می تواند اختلال directamente.Además سلول کلیوی نفوذ، این درمان نیز می تواند گردش خون در سراسر بدن بهبود، به ویژه در کلیه ها.

چگونه داغ فشرده درمان کار می کند کراتینین کمتر بالا 6.92؟

به عنوان گردش خون بهبود یافته است، خون می تواند به کلیه ها جریان می شود و توسط کلیه ها هر minuto.Es می گویند فیلتر، افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی، بنابراین کراتینین بیش از body.Besides حذف، این درمان همچنین می تواند به خود بهبود سلول های کلیه dañadas.Como سلول کلیوی شود بازگشت به کار، وضعیت سلامت عمومی بیمار را می توان تا حد زیادی افزایش یافته است.

اگر شما به دنبال یک راه طبیعی برای کاهش درمان کراتینین بالا شما این درمان واقعا ارزش امتحان کنید.



:: برچسب‌ها: کراتینین بالا 6 , 92, ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا گزنه برگ چای چای برگ گزنه دارای عطر تنومند و ارزش غذایی خوب است. این سرشار از ویتامین C، ویتامین B12، ویتامین A و کلسیم است، پس از آن خوب برای بدن انسان است. سپس برگ چای گزنه به کراتینین بالا پایین مفید است؟

گزنه محبوب است در سراسر جهان، با توجه به ارزش بالای آن، حتی افراد مبتلا به بیماری های کلیوی را دوست دارم به آن را بنوشید. نوشیدن چای برگ گزنه می تواند کمک به حذف ضایعات سوخت و ساز بدن، ترویج دفع کلیوی، پاک کردن خون و تقویت بدن، که دستیابی به عملکرد کاهش سطح کراتینین بالا. بنابراین برگ گزنه به عنوان یک محصول خوب سلامت در نظر گرفته، و آن را به یک عادت خوب برای بیماران مبتلا به سطح کراتینین بالا به نوشیدن چای برگ گزنه است.

اما از آن است که به اندازه کافی برای درمان این بیماری تنها در آن بستگی ندارد، به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، شما همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی را و یک درمان مناسب در زمان.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان طبیعی برای کاهش سطح کراتین بالا است. این درمان اتخاذ یک سری از داروهای گیاهی سنتی و دستگاه های اسمز. با کمک دستگاه های اسمز، مواد تشکیل دهنده فعال در داروهای گیاهی می تواند به طور مستقیم وارد کلیه برای تعمیر کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه از طریق گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، ارائه تغذیه لازم برای کلیه های آسیب دیده و ترویج تکرار DNA.

در یک کلام، چای برگ گزنه مفید است برای کاهش کراتینین بالا بلکه آن است که به اندازه کافی برای درمان این بیماری، بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، شما نیز باید درمان مناسب در زمان را ندارد. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت و یا پیام ها به ما ترک، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: آیا گزنه برگ چای ,
:: بازدید از این مطلب : 1602
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به سطح کراتینینسطح کراتینین سرم یک شاخص به منعکس کننده وضعیت riñón.Si است افزایش می یابد پس از پیوند کلیه، بیشتر احتمال دارد به فاش کردن کلیه ها nuevo.Entonces آسیب دیده، سطح کراتینین بالا ممکن است برخی از خطرات برای بیماران مبتلا به موجب پیوند کلیه.

کراتینین خودی خود سمی نیست، اما سپرده بیش از حد کراتینین در بدن حمله اندام و سیستم های مختلف را از طریق گردش خون sanguínea.En این مورد، شما ممکن است تعدادی از علائم دریافت خواهید کرد. آنها عبارتند از:

1.Fatiga

تجمع با کراتینین، بسیاری از سموم دیگر مانند اسید اوره و اوریک نیز در مضر آسیب مواد cuerpo.Estas سلول های قرمز خون تجمع می یابد و باعث کوتاه شدن طول عمر این سلول ها و در نتیجه کم خونی کلیوی به راحتی، در حالی که خستگی تنها نشانه ای از کم خونی کلیوی است.

عملکرد کلیه 2.Disminución

بیش از حد بسیاری از مواد زائد و سموم در خون پیوند خواهد کلیه کار سخت تر به آنها را از cuerpo.El کار زیاد طولانی مدت به تدریج می تواند منجر کلیه برای متوقف کردن کار.

متابولیک اسیدوز 3.La

بیماران مبتلا به سطح کراتینین بالا ممکن است از اسیدوز متابولیک است که اغلب توسط اشتها، درد معده، تهوع، استفراغ، سردرد، سرگیجه، تنگی نفس همراه، و غیره رنج می برند.

4.Trastornos قلبی عروقی

همراه با سپرده کراتینین نیز حفظ مایع اضافی در بدن، باعث فشار خون می تواند aumente.Esto افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی است، که علت مرگ و میر در بیماران کلیوی، حتی پس از پیوند کلیه .

5.Falta اشتها

به عنوان یک مقدار زیادی از محصولات و سموم دفع زباله سپرده در دستگاه گوارش estimulan.Luego بود، بیماران به احتمال زیاد به از بی اشتهایی رنج می برند، به طوری که آنها می توانند تمایل خود را به خوردن غذا از دست بدهند.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم سطح کراتینین بالا ممکن است با عوارض متعدد برای بیماران پیوند القاء renal.De در نتیجه بیماران بعد از پیوند کلیه به حال بهتر کنترل سطح بالا خود را به موقع و موثر کراتینین. اگر شما نیاز به کمک، لطفا با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: کراتینین خودی خود سمی نیست، اما,بیماران مبتلا به سطح کراتینین ب ,
:: بازدید از این مطلب : 2199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه در طول مرحله 1 را از طریق شکست مرحله V کلیه اتفاق می افتد به کلیه؟ در واقع، بیماری کلیه یک فرایند فیبروز کلیوی است، در این دوره، کلیه خواهد شد تابع به تدریج از دست داده و علائم یک به یک رخ خواهد داد.

در درمانگاه، نارسایی کلیه یک بیماری است که در آن کلیه موفق به تصفیه سوخت و ساز بدن و سموم از بدن و یک سری از علائم توسعه خواهد شد است. با کاهش عملکرد کلیه، علائم بیشتر و سروز بیشتر، که بر زندگی مردم تا حد زیادی تبدیل خواهد شد. بنابراین مردم به دنبال برخی از راه برای متوقف کردن، حتی این پیشرفت معکوس می باشد.

در غرب، پزشکان توصیه دیالیز یا پیوند کلیه پس از مردم را به مرحله پایان بیماری کلیه، است که به عنوان اورمی شناخته شده قرار می گیرند. هر دو از این درمان می تواند کمک به مردم برای زندگی طولانی تر، اما واقعیت این است که همه مردم می توانند آن را و هیچ بدن می تواند جلوگیری از عوارض جانبی با آنها به ارمغان بیاورد.

در چین، ما با استفاده از گیاهان دارویی چینی پزشکی برای درمان بیماری کلیه، که می تواند به توقف، حتی روند فیبروز کلیوی معکوس می باشد. برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها می توانند فرصتی برای بهبود یافتن از آن را با کمک از کسانی که درمان دریافت کنید. برای افرادی که در مرحله پیشرفته است، ممکن است نیاز به برخی بار به عقب بیماری، اما آنها هنوز هم می تواند طولانی تر زندگی می کنند و لذت بردن از یک زندگی با کیفیت با کمک از کسانی که درمان. برای افراد مختلف دارای شرایط بیماری های مختلف، پزشکان طرح درمان های مختلف برای بیماران ایجاد کند. اگر شما میخواهید بدانید که چه نوع درمانی برای شما مناسب است، انجام مردد به چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم نیست، ما مشاوره را برای شما به صورت رایگان ارائه می کنند.

حالا شما می دانید که نارسایی کلیوی روند فیبروز است، اگر شما می خواهید به آن را درمان، شما نیاز به برخی از اقدامات برای جلوگیری از آن. اگر شما نیاز به هر گونه کمک تماس با ما از طریق ایمیل، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیوی روند فیبروز است، اگر ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 کراتینین سرم 2.3 چگونه برای حل این مشکلبیماری های کلیه با سرم کراتینین 2.3 چگونه برای حل این مشکل

بیماری های کلیوی با کراتینین سرم 2.3 چگونه برای حل این مشکل؟ در درمانگاه، حذف عامل غیر پاتولوژیک، کراتینین 2.3 در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است و کلیه نسبتا آسیب دیده است. معمولا، نشانه آغاز خواهد شد که در این مرحله به نظر می رسد، پس چگونه به کاهش سطح کراتینین سرم بالا و سایر علایم است با بسیاری از مردم نگران است.

در گذشته، بیماری کلیوی غیر ممکن به درمان است، آن را فقط می توان به تعویق افتاد. اما در حال حاضر، با کمک درمان مناسب، می توان آن را معکوس، به خصوص در مراحل اولیه این بیماری است.

تحقیقات نشان داده است که طب چینی گیاهی اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی، می تواند سطح کراتینین بالا و سایر علایم با بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از یکی از معروف ترین است، آن را به طور گسترده ای در درمانگاه استفاده شده است. به عنوان یک نوع درمان استفاده شود خارجی، می تواند مشکل کلیه بدون حل را آسیب بیشتر به کلیه.

به جز درمان، رژیم غذایی مناسب و عادت زندگی سالم نیز در درمان این بیماری بسیار مهم است. بنابراین شما بهتر است توجه به آنها، اگر شما هر گونه کمک در آنها نیاز دارند، شما می توانید دکتر خود یا دکتر آنلاین ما مشورت، همه آنها می تواند مشاوره مناسب برای شما فراهم می کند.

فرم بالا ما می دانیم که چینی طب گیاهی می تواند بیمار بیماری های کلیوی با کراتینین 2.3 کمک برای حل مشکل کلیه، تا زمانی که آنها می توانید آن را به موقع را. اگر آنها می توانند درمان سیستماتیک در زمان را ندارد، این بیماری ممکن است از کنترل خارج بروید و مردم را به صورت دیالیز یا پیوند. بنابراین انجام این شانس، اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما کمک به صورت رایگان ارائه می کنند.



:: برچسب‌ها: کراتینین 2 , 3 ,کراتینین سرم 2 , 3 چگونه برای حل این مشکل؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برای کاهش تولید کراتینین و اسید اوریککراتینین و اوریک زائد سوخت و ساز اسید محصولات به خارج از بدن از طریق riñones.Creatinina اسید اوریک 7 و 567 هر دو بالاتر از نرمال است، بنابراین بیماران باید چند راهنمایی برای کاهش کراتینین بالا 7 و اسید مرخص اوریک 567.

نکات مفید برای کاهش تولید کراتینین و اسید اوریک

کراتینین از کراتین اسید آمینه تولید در حالی که متابولیسم اسید اوریک تولید از purinas.Desde این نقطه، بیماران باید غذاهای به کراتین و پورین اجتناب کنند.

کراتینین است که معمولا در انواع مختلف گوشت، به طوری که بیماران با سطح بالایی از کراتینین توصیه به خوردن میوه ها و سبزیجات است.

غذاهای غنی از پورین شامل مواد زائد حیوانی، آبجو، الکل، چای، قهوه، غذاهای تند، غذاهای etc.These می تواند سطح اسید اوریک در بیماران مبتلا به سهولت بدتر، بنابراین بیماران باید این غذاها در برنامه غذایی خود را جلوگیری از .

نکات مفید برای افزایش مقدار دفع کراتینین و اسید اوریک

از آنجا که هر دو کراتینین و اسید اوریک از طریق کلیه ها دفع می شود، روش های کارآمد باید قادر به افزایش مقدار دفع renal.Creatinina 7.0 میلی گرم شود / dl باشد احتمال بیشتری برای نشان پیشرفت بیماری کلیه در مرحله 4 یا مرحله final.En این مورد، ما دو روش برای حذف این مواد زائد.

یکی است به جای کار کلیه بیمار، و گزینه های درمان معمول شامل همودیالیز، دیالیز صفاقی، تصفیه خون و کلیه ها تا درمان on.These می تواند کمک به آسیب دیده به حذف مواد زائد بیشتری دفع و toxinas.El یکی دیگر از این است که به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود نرخ فیلتراسیون کلیه ها و گزینه های سهام هستند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی و پاک کردن Contaminación.A درمان خون با افزایش میزان فیلتراسیون کلیه، کراتینین و اسید تر اوریک می تواند به طور طبیعی دفع می شود.

همه گزینه های درمانی باید در شرایط بیماری pacientes.Si برای پیشنهاد درمان فرد بستگی دارد، لطفا با ما تماس بگیرید به طور مستقیم آنلاین و یا از طریق ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com.



:: برچسب‌ها: رای کاهش تولید کراتینین و اسید اوری,کراتینین و اوریک زائد سوخت و ساز اسید محصولات ,
:: بازدید از این مطلب : 947
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گلومرولونفریت مزمنیکی از بیماران فقط درمان در بیمارستان ما به پایان رسید. او سالم تر از قبل پس از یک سری از درمان است. من امیدوارم که شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد چگونه می توانید از دیالیز از داستان خود را از شر دریافت کنید.

نام: BHEEKARY SOMDUTT

جنسیت: مرد

سن: 42

کشور: موریس

تشخیص: گلومرولونفریت مزمن، نارسایی کلیه

BHEEKARY SOMDUTT پلیس در کشور خود است و او اغلب ورزش در زندگی روزانه خود را. نیمی از یک سال پیش، او در کمر خود احساس درد و به بیمارستان محلی برای بازرسی رفت. در آن زمان، فشار خون 220/110 بود و کراتینین 300 umol / L بود. و دکتر محلی برخی از داروهای کاهنده فشار خون و برخی از درمان در زمان برای کنترل فشار خون بالا و کراتینین. علاوه بر این، دکتر نیز به او توصیه برای کنترل رژیم غذایی روزانه، استراحت بیشتر و پس از آن وضعیت، بیماری خود نخواهد بود بدتر است.

اما حقیقت این چنین نیست. بعد از 2 ماه، او را از برخی از علائم شدیدتر رنج می برد، مانند تهوع و استفراغ با ادم اندام تحتانی. و سپس او را چک دوم صورت گرفت. فشار خون او 190/110 بود و سطح کراتینین 4000 umol / L توجه به حساب دهان خود بود. برای این مورد، بیمارستان محلی سه بار در زمان دیالیز کلیه اضطراری در هفته و برخی از داروهای خوراکی پیشنهاد برای کاهش و کنترل فشار خون بالا بدون درمان های دیگر خاص است. با این حال، حجم patients'urine کاهش یافته است.

در 2014 آوریل 19 او را به بیمارستان ما آمد. در حال حاضر، حجم ادرار خود را 100ml در / روز بود و فشار خون 190/110 بود.

و پس از آن او در زمان یک بررسی دقیق: کم رنگ ملتحمه palpebral و ادم اندام تحتانی با چهره خاکستری. تشخیص اولیه در بیمارستان ما گلومرولونفریت مزمن، نارسایی کلیه همراه با کم خونی کلیوی، فشار خون بالا کلیه و اسیدوز متابولیک بود.

کارشناسان ما را فوری تصفیه خون سه بعدی و برخی از TCM (طب سنتی چینی) درمان برای کنترل وضعیت خود. مانند hemofiltration، همودیالیز، HFHD (بالا شار همودیالیز)، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام، طب سوزنی درمان و MaiKang دهان، و غیره

از آنجا که بیماری خود را جدی است، پس از آن سخت به معکوس شود. اما پزشکان ما سعی می کنیم بهترین خود را به اطمینان دهم که بیماری او نخواهد بود بدتر است.

برخی از شاخص های او قبل از او ترک بیمارستان:

کراتینین 1020 umol / L، BUN 14.5mmol / L، فشار خون / 80-140 90/130.

علاوه بر این، پوست خود را طبیعی است، حجم ادرار افزایش می یابد و دفع مدفوع نیز طبیعی است.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر و یا نیاز به هر گونه کمک در گرفتن دیالیز خلاص شدن از شر، انجام مردد به چت با دکتر onine ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت مزمن ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 گرفتن بیمار نارسایی کلیه دیالیز خلاص"سلام، من برای یک جایگزین برای دیالیز به دنبال، مادر بزرگ من است افزایش قابل توجهی در سطح کراتینین آن را در اطراف 430-440umol / L." یک سوال مربوط توسط بسیاری از مردم وجود دارد، هر درمان های جایگزین که می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه وجود دارد دیالیز خلاص شدن از شر؟

چرا مردم می خواهند برای پیدا کردن بعضی درمان های جایگزین؟

در واقع، بسیاری از مردم، به ویژه سالمندان، آنها به دنبال درمان های جایگزین که می تواند به آنها کمک کند خلاص شدن از شر و یا جلوگیری از دیالیز وجود دارد. به عنوان رایج ترین روش برای از بین بردن علایم نارسایی کلیه، دیالیز انجام می تواند کمک به مردم دیگر زندگی می کنند اما آن را نیز به برخی از ناراحت به ارمغان بیاورد. برای برخی افراد، بسیاری از آنها سالمندان هستند، آنها حتی می توانید آن را تحمل کنم، بنابراین بهترین راه برای آنها است برای پیدا کردن برخی از درمان های جایگزین.

چه نوع از درمان می تواند درمان جایگزین؟

پس از سالها تحقیق و درمانگاه تجربه، کارشناسان یافت برخی درمان های برجسته بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، که ثابت شده است اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی. در میان آنها، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین است، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای به عنوان درمان جایگزین برای دیالیز استفاده می شود.

با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. با این بیماری به خوبی می رود، بار دیالیز می توان کاهش داد. چه چیزی بیشتر، می تواند کمک به تسکین عوارض جانبی دیالیز.

بنابراین پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یکی از درمان های جایگزین برای کمک گرفتن بیمار نارسایی کلیه دیالیز خلاص شدن از شر و یا اجتناب از آن. اگر شما علاقه مند در آن و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: یک جایگزین برای دیالیز,گرفتن بیمار نارسایی کلیه دیالیز خلاص ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 در درمان بیماری مزمن کلیهمادر من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی و ادرار بی رنگ است، من می خواهم بدانم که آیا طب میکرو چینی برای وضعیت او مفید است.

در سطح من، من حاضر انجام شده است پا به طور منظم خود را و ماساژ پا با توجه ویژه به نقاط کلیه است.

همچنین، من شروع کرده اند انجام فشرده سازی حوله گرم از کمر او که در آن کلیه ها قرار گرفته است برای افزایش گردش خون و بهبود عملکرد کلیه است.

آیا می توانم تو چیز دیگری هدایت کند.

شما مانند یک دختر شیرین برای مادر خود هستند. شما در حال انجام همه چیز شما می توانید انجام دهید تا مادر خود را احساس بهتر است.

در شرایط عادی، کلیه ها ما می توانید فیلتر کردن مواد زائد و آب اضافی از بدن است. با توجه به سموم از بدن، ادرار زرد یا نور زرد است اگر یک فرد آب بیش از حد مصرف نکنید. آیا شما متوجه رنگ ادرار مادر شما؟ رنگ چیست؟ با این حال، در نارسایی کلیه، در حالی که بیماران تولید ادرار زیاد است، ادرار حاوی سموم نه در همه.

این یک چیز خوب به انجام فشرده سازی حوله گرم برای مادر خود را، با این حال، اثر آنقدر کوچک است. درست است که کانال های بسیاری در ارتباط با کلیه وجود دارد. به همین دلیل است درمان ما، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در منطقه کلیه در منطقه پشت عمل می کند. با این حال، در درمان ما، داروهای ما فوق العاده ریز به قطعات بسیار کوچک را متلاشی. این نه تنها می تواند موثر انتشار مواد تشکیل دهنده دارو به طور کامل را، نیز باعث می شود که داروها می توانند به ضایعه کلیه نفوذ. از همه مهمتر، ما با استفاده از نفوذ تجهیزات مایع و اسمز برای کمک به دارو به نفوذ به ضایعات کلیوی. بنابراین برای درمان این بیماری موثر است.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه با ادرار بی رنگ نیاز و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت



:: برچسب‌ها: در درمان بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 مرحله 4 بیماری کلیویمیزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) یک راه قابل اعتماد برای نظارت بر عملکرد کلیه و تعیین مراحل این بیماری است renal.En GFR سطح بالینی پایین تر، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بیشتر graves.Ahora دنبال من به کشف آنچه معنی GFR سطوح پایین در خاک.

گلومرول می فیلترهای کوچک کلیه که زباله فیلتر و سموم را از خون، در حالی که برآورد میزان فیلتراسیون گلومرولی چقدر خون از طریق این کلیه کوچک عبور فیلتر هر minute.For محاسبه سطح GFR، ما نیاز به دانستن سن بیماران، کراتینین سرم (SCR) سطح، جنس و نژاد.

اگر شما سطح خود را از GFR ندارم، شما می توانید مقادیر از این جنبه sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، پس از آن می تواند به شما کمک کند کنترل GFR.O خون شما می تواند توسط این فرمول محاسبه می شود.

GFR = 175 * (SCR) - 1.154 * (سن) - 0.203 * (0.742 اگر زن) * (1.121 اگر آفریقایی آمریکایی)

پس از اخذ سطح خود از GFR، می تواند دیده می شود که بیماری کلیوی یافت.

GFR بالا 90 نشان می دهد مرحله بیماری 1 کلیه.

GFR 60 ~ 89 نشان می دهد مرحله کلیه 2 بیماری.

GFR 30 ~ 59 نشان می دهد مرحله بیماری 3 کلیه.

15 ~ 29 نشان می دهد GFR مرحله 4 بیماری کلیوی.

زیر 14 نشان می دهد بیماری مرحله GFR 5 کلیه است.

اگر مشکل کلیه شما هنوز در مراحل اولیه، با این حال می توان با completo.Si معکوس شما در مرحله متوسط هستند، ما می توانیم سلول کلیوی آسیب دیده اما نکروز تعمیر و معکوس pacientes.Sin آسیب کلیوی اما اگر آن را بدتر شده است علاج ناپذیری بیمار، آنچه که ما می توانیم انجام دهیم این است حفاظت از سلول های کلیه عملکرد بافت کلیه باقی مانده تعمیر آسیب و بهبود شرایط سلامت عمومی از pacientes.La کلید معکوس بیماری کلیه خود را به شرایط درمان موثر در زمان.

شما در حال تجربه کاهش در میزان فیلتراسیون گلومرولی؟ اگر چنین است، شما می توانید دکتر خود را برای کمک آنلاین بپرسید، بنابراین شما می تواند کمک به حفظ عملکرد به موقع کلیه.



:: برچسب‌ها: مرحله بیماری 3 کلیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 1971
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کیست های متعددتست BUN و کراتینین نشانه اصلی برای اندازه گیری BUN کاهش renal.La عملکرد و کراتینین همیشه تمرکز درمان این بیماری renal.Y سپس، چگونه به کاهش BUN و کراتینین 4.9 57 PKD به طور طبیعی؟

بیماری های کلیوی ژن بیماری کلیه پلی کیستیک، است که توسط ژن های غیر طبیعی کیست های متعدد کلیه riñones.Los در سلولهای اپیتلیال توبولار کلیوی تبدیل علت بدن مشخص، که در نتیجه دربه طور مستمر ترشح کیست است fluidos.Si نمیتعداد و اندازه کیست های کلیوی صرف، ساخت آسیب به بافت های سالم و یا در نزدیکی riñones.Como نتیجه، کلیه ها نمی توانند به خوبی کار کند، با گذشت زمان، عملکرد کلیه ها هستند تا حدی یا حتی کراتینین کاملا perdido.La و نیتروژن اوره خون در riñones.Por تجمع بنابراین اگر شما از سطوح BUN برای دیگر کراتینین بالا و رنج می برند، می تواند نشانه ای از آسیب کلیه، شما را مجبور به مشورت دکتر شما در اسرع وقت.

ما می دانیم که سطح بالایی از کراتینین و سطح BUN توسط کیست های کلیوی در PKD.Y باعث سپس، با شما رفتار توقف رشد کیست های کلیوی.

"چهار به علاوه هفت" درمان طول می کشد تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می جلوگیری از رشد کیست های کلیه را متوقف می کند با جلوگیری از ترشح fluido.Además، درمان طبیعی برای افزایش نفوذ پذیری از گردش خون از سطح کیست، کیست و اخراج مایعات از بدن همراه با orina.Si برای جزئیات بیشتر در مورد درمان های طبیعی، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com.

این درمان طبیعی بر ترویج کیست ترشح مایعات، توقف رشد مایع کیست، که باعث کاهش بلند کراتینین و سطح BUN، بهبود عملکرد کلیه است.



:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا بیماری های کلیوی همراه با عفونت دستگاه ادراری؟ برای افرادی که عفونت ادراری قبل از داشته اند، آنها می ترسند که ممکن است کلیه ها بیشتر صدمه دیده است. در واقع، UTI می تواند مشکلات در هر نقطه از مجرای ادرار به مثانه و باعث از طریق حالب تمام راه را به کلیه ها. موارد زیر برخی جزئیات در مورد این سوال، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.

بیماری های کلیوی و عفونت ادراری، آنها در واقع می توانند با یکدیگر تداخل می کنند. به عنوان مثال، عفونت ادراری بیشتر می توانید تشدید پاسخ التهابی در کلیه ها. در اغلب موارد، آنتی بیوتیک را انجام برخی در توبول های کلیوی تاثیر می گذارد. با مصرف دارو، به دلیل، شما باید مصرف آب را افزایش می دهد برای کاهش احتمالی را تحت تاثیر قرار به توبول های کلیوی.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه از دست دادن تدریجی در عملکرد کلی کلیه است. به عبارت دیگر، اگر هیچ درمان موثر داده می شود، این وضعیت بیشتر به پایان نارسایی کلیه مرحله پیشرفت. بنابراین برای افراد مبتلا به این بیماری، اولویت در اتخاذ درمان مناسب به بلوک به موقع از پیشرفت وجود داشته باشد. البته، شما باید بهترین خود را امتحان کنید برای معالجه این بیماری اصلی، که برای کنترل این بیماری کمک کننده باشد.

چگونه برای درمان بیماری کلیه و جلوگیری از آن را از نارسایی کلیه؟

هدف درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در حل مشکل ریشه، به طوری که بزرگترین مزیت این درمان پایدار و اثرات درمانی با دوام. این یک برنامه خارجی، در نتیجه کارآیی داروهای توسط دستگاه گوارش نمی شود آسیب دیده است. مواد تشکیل دهنده فعال زیستی به طور مستقیم به کلیه خواهد نفوذ کند. با کمک این درمان، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته و این بیماری قابل درمان هستند.

علاوه بر این، می تواند عفونت ادراری توسط ضد التهاب جلوگیری می کند.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام های ما TI نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: جلوگیری از آن را از نارسایی کلیه,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 بیماران است با مرحله 3 بیماریکرفس یک سبزی که طعم بزرگ، به طوری که بیماران می خواهم به طبخ یا در بیماران jugo.Muchos با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه را هم دوست دارم این کرفس verdura.Desde است مواد غذایی مغذی خوب برای بیماران است با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟

کرفس حاوی ویتامین A، B1، B2، C و P، کلسیم، آهن، فسفر، فیبر غنی، و غیره، بنابراین شما می توانید مزایای سلامت چند برای بیماران مبتلا به crónica.Ellos بیماری کلیه را عبارتند از:

کیفیت بهبود بخشیدن خواب و اشتها

بانک افزایش در خروجی ادرار و سهولت تورم

فشار خون بالا -Low

خون -Nutrir و کم خونی از بین بردن

بیفزائید پیشگیری و درمان یبوست

در مرحله 3 بیماری کلیه، کلیه ها ممکن است موفق به حذف مایع اضافی و مواد زائد toxinas.Luego، بیماران به احتمال زیاد به از احتباس مایعات، فشار خون بالا، عدم اشتها، مشکلات رنج می برند خواب، کم خونی، و غیره sucesivamente.Si کنترل نمی موثر، این علائم بر سلامت کلی بیمار و سرعت بخشیدن به پیشرفت بیماری کلیوی در توسعه نارسایی کلیه fácilmente.Por بنابراین، غذاهایی که می تواند کمک به کنترل این علائم خوبی برای بیماران کلیوی می باشد.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه ها نیز ممکن است از apio.Sin بهره مند اما اگر بیماران دچار اختلالات گوارشی و یا اسهال، باید توجه زیادی به مصرف apio.Si شما این مشکل و می خواهید بدانید که چگونه پرداخت کرفس می تواند یک راه امن و سالم را، شما می توانید دکتر را به طور مستقیم آنلاین و یا یک پیام زیر را ترک مشورت کنید.

برای بیماران مبتلا به مرحله برنامه رژیم غذایی 3 کلیه باید دو نیاز را برآورده: sjzhospitalrenal@hotmail.com: سدیم کم و کم در proteínas.Si برای درمان بیشتر، شما می توانید با ما ارسال ایمیل.



:: برچسب‌ها: بیماران است با مرحله 3 بیماری,مرحله 3 بیماری کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

GFR 30چه کاری می تواند GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) 30 می گوید که؟ و اگر دیالیز باید آغاز اگر GFR 30 یا سطح مشابه باقی می ماند؟ اگر شما یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی یا نه بیمار و در اطراف شما هستند، و شما علاقه مند به این آیتم، سپس انتظار مطالب زیر به شما کمک کند کسب اطلاعات بیشتر.

چه کاری می تواند 30 GFR می گوید این؟

حساب شرایط است در CKD مرحله اواخر 3 همچنین می توانید می گویند که آن مرحله اول تابع مرحله CKD کلیه 4.La در حال حاضر آسیب دیده متوسط تا شدید است، اما شرایط خیلی بد نیست.

آیا آغاز شده دیالیز اگر GFR 30 است؟

خوب، به طور کلی، آن است که هنوز نارس برای شروع دیالیز برای افراد مبتلا به GFR 30. در اغلب کشورها، زمانی که سطح GFR کاهش زیر 15، در حالی که آن 10 در برخی کشورهای دیگر است، دیالیز آغاز شده است. اما هیچ مطلق در این دنیا وجود دارد.

اگر مردم با GFR 30 در حال حاضر مبتلا به برخی از علائم آشکار و یا عوارضی مانند تنگی نفس، تهوع و استفراغ، و یا مشکلات قلبی، و یا سطح پتاسیم سرم آنها تجاوز 7 میلی مول / L، و غیره، و سپس آنها باید دیالیز فوری دارند اجتناب از جدی تر عواقب suceden.Diferentes مردم شرایط مختلف، بنابراین اگر باید دیالیز آغاز و یا هیچ رابطه مستقیم با سطح کراتینین و یا یک سطح از GFR، که بستگی به شرایط خاص از بیماران.

پس چه باید مردم با GFR 30؟

اگر انجام بهترین خود را برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه، باید بدانید تنها درمان موثر است برای کمک به بهبود سطح خود را از GFR más.Una هنگامی که کلیه ها کار دوباره، دیالیز، البته، نمی تواند necesario.Si شما علاقه مند به اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کمک به بهبود سطح GFR، به عنوان دوست دارید را انتخاب کنید، ترک یک پیام در پایین، یا یک ایمیل به sjzhospitalrenal @ hotmail.com ما ارسال، می تواند در 24 ساعت دریافت می باشد.



:: برچسب‌ها: GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) 30, ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 درمان بیماری مزمن کلیه و یا ساخت برنامه رژیم آیا بیماری مزمن کلیه قابل درمان است یا نه؟ در واقع، در گذشته، بیماری کلیه علاج ناپذیر است، تمام درمان استفاده می شود به منظور تخفیف علایم ناشی از این بیماری و تاخیر پیشرفت آن. اما در حال حاضر، آن قابل درمان در مراحل اولیه است، تا زمانی که بیمار می تواند درمان مناسب به موقع دریافت کنید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در درمانگاه ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند نشانه هایی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

علاوه بر این، یک رژیم غذایی مناسب نیز مفید برای درمان این بیماری، می تواند اثر درمانی از درمان افزایش و کاهش حجم کار از کلیه، بنابراین برای محافظت از کلیه از آسیب بیشتر. در همان زمان، شما همچنین نیاز به توجه ویژه برای کنترل بیماری اصلی و یا فشار خون بالا، که ممکن است بیماری خود را پیچیده تر می کند.

از بالا ما می دانیم که بیماری مزمن کلیوی در مراحل اولیه قابل درمان است تا زمانی که بیمار می تواند درمان به موقع دریافت کنید. البته، رژیم غذایی نیز نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی دارد. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه و یا ساخت برنامه رژیم غذایی نیاز دارند، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

به امید این مقاله می تواند به شما در برخی از درجه کمک کند. روز خوبی داشته باشید!...



:: برچسب‌ها: آیا بیماری مزمن کلیه قابل درمان است یا نه, بیماری مزمن کلیوی در مراحل اولیه ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 بنابراین غذاهای بالا فسفر باید اجتناب شود و یا حداقل محدود شده استبه عنوان یک بیمار بیماری کلیوی، پزشکان همیشه به شما یادآوری به توجه ویژه ای به غذاهایی که می خورید، چرا که ممکن است افزایش یا کاهش اثرات درمان. در زیر به لیستی از غذاهایی که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید از آن دوری، به امید آن می تواند به شما کمک کند تا زندگی بهتر است.

به طور کلی، سبزیجات و میوه های تازه خوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند به دلیل اینکه اکثر میوه ها و سبزیجات هستند کم پروتئین، بالا، ویتامین و فیبر بالا. با این حال اگر بیماران hyperkalaemia، آنها نیاز به محدود کردن کسانی که در پتاسیم بالا هستند و یا آن را باعث خواهد شد آریتمی و یا حتی نارسایی قلبی و زندگی خود را به خطر اندازد.

سبزیجات بالا پتاسیم از جمله گوجه فرنگی، سیب زمینی، چغندر، اسفناج، آووکادو، و غیره

میوه بالا پتاسیم مانند موز، پرتقال، کیوی، شلیل، آلو و میوه های خشک شده، و غیره

فسفر

مشکلات کلیوی معمولا باعث خواهد شد ساختمان بیش از حد از فسفر در خون و این است که برای استخوان بسیار خطرناک و به آسانی باعث پوکی استخوان و شکستگی استخوان. بنابراین غذاهای بالا فسفر باید اجتناب شود و یا حداقل محدود شده است.

غذاهای بالا فسفر: شکلات، آجیل، نوشیدنی های گازدار و لبنیات مانند شیر، پنیر سویا، ماست سویا، پنیر، و غیره

غذاهای آماده، غذاهای رستوران، غذاهای کنسرو شده و غذاهای بسیار پردازش تمام باید اجتناب شود اگر شما هر گونه بیماری کلیوی یا کلیه مشکلات به دلیل این غذاها معمولا در بالای سدیم است که می تواند ادم و فشار خون بالا را بدتر می باشد.

فوق لیست مواد غذایی که بیمار بیماری کلیوی باید به جلوگیری از، اما افراد مختلف داشته وضعیت، بیماری های مختلف، بنابراین باید به بیمار برنامه رژیم غذایی خود را با توجه به شرایط خود را. اگر شما هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی خود را و یا درمان بیماری خود نیاز دارند، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

در اینجا، من نیاز به شما یادآوری به درمان منظم به موقع، است که بهترین راه برای حل مشکل کلیه.



:: برچسب‌ها: بنابراین غذاهای بالا فسفر باید اجتناب شود و یا حداقل محدود شده است,غذاهای بالا فسفر ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 بیماران CKDمعمولا، کلیه ها ما بدن بزرگ می تواند پاک کردن آن از مواد ناخواسته، از جمله کراتینین و اوره و اوره 4.44 completo.Creatinina 145 هر دو بسیار بالاتر از normal.Se نشان می دهد آسیب کلیوی؟ چه باید به بیماران برای دریافت که پایین؟

اوره در طول شکستن پروتئین تولید، در حالی که کراتینین از کراتین و fosfocreatina.Por بنابراین مشتق شده است، اولین چیزی که بیماران مجبور به انجام آن کاهش تولید کراتینین و اوره.

برنامه رژیم غذایی سالم و برخی از داروها می تواند کمک به رسیدن به این رژیم غذایی کم پروتئین objetivo.Una قادر به کاهش تولید اوره و جلوگیری از فشار بر روی کلیه ها، در حالی که محدود کردن مصرف گوشت می تواند بخش کمک است مصرف کراتین و مشخصات fosfocreatina.En از این، بیماران مبتلا به کراتینین و اوره 4.44 145 باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب را دنبال کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، برخی از داروها نیز می تواند کنترل تولید اوره و creatinina.Por عنوان مثال کمک، Ketosteril است که معمولا در زمانی که خود GFR کمتر از 25 میلی لیتر است / پزشکی min.Este می تواند کمک به ارائه بیشتر اسید به بدن ضروری است، برای کاهش تجزیه پروتئین و کراتین متحرک.

علاوه بر مدیریت تولید این دو ماده، برخی از روش های نیز ممکن است باعث تحریک کلیه ها و یا پوست به حذف cuerpo.En در حال حاضر میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی و آلودگی پاک کردن درمان خون کمک کند به طور گسترده ای در مورد استفاده تعمیر آسیب سلول کلیوی و درمان علت subyacente.Como که درمان برای بیماران بهترین مسلم است، باید در بیماری شرایط بیمار است.

همه درمان یک برنامه رژیم غذایی سالم برای اصلاح گزینه درمان پزشکی می تواند هر دو سطوح پایین تر کراتینین و اوره بالا و بهبود عملکرد من renal.Sólo اگر این اهداف به دست آورد، بیماران می توانند به نارسایی کلیوی با éxito.Algo جلوگیری از روشن نیست؟ ما خوشحال به کمک هستیم.



:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 بیماران CKDپاپ کورن یک نوع از غذاهای محبوب است، آن است که توسط همه مردم سنین دوست داشت. برای سلیقه خوب و تغذیه غنی، بیمار همچنین می خواهم به خوردن برخی از آنها. سپس به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی می تواند ذرت بو داده می خورید؟

تغذیه و توابع از ذرت بو داده

پاپ کورن حاوی فیبر و فقط میان وعده که 100٪ غلات کامل است. فیبر می تواند نسبت سدیم پتاسیم در خون ما فشار خون رو پایین کاهش، پس از آن برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه که فشار خون بالا بهتر است. علاوه بر این، فیبر می تواند حرکت دستگاه گوارش سرعت بخشیدن و بالا بردن سرعت دفع مدفوع. در این وضعیت، آن زمان است که سموم و مواد زائد در روده ما ماندن است کوتاه، و تحریک به روده ما کاهش می یابد.

پاپ کورن حاوی برخی ویتامین های گروه B و مواد معدنی مانند منگنز، منیزیم، آهن و روی. ویتامین B می تواند تکثیر و مرگ سلولهای تنظیم، پس از آن به بیماران CKD بسیار مفید است.

علاوه بر این، آن را سرشار از آنتی اکسیدان ها است که می تواند اثر مضر اکسیژن در بدن ما جلوگیری می کند.

با این حال، نه همه ذرت بو داده خوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند. است بسیاری از شکر و خامه در ذرت بو داده پردازش وجود دارد. این خوب است برای بیماران CKD به دیابت نیست. اگر می خواهید به خوردن پاپ کورن به خوردن بیش از حد، در غیر این صورت، آن را بار به کلیه خود را اضافه کنید.

همانطور که همه ما می دانیم رژیم غذایی ممکن است اثر درمانی افزایش یا کاهش آن، بنابراین به عنوان یک بیماری مزمن کلیه شما باید یک برنامه رژیم غذایی صنوبر با توجه به شرایط خود را. اگر سوالی دارید دیگر در درمان بیماری مزمن کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام ها به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: بیماران CKD , بیماران CKD به دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 1791
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 برای درمان نارسایی کلیهدیالیز یکی از رایج ترین راه برای درمان نارسایی کلیه است، این کار را می تواند کمک به مردم برای زندگی بهتر بلکه برخی از عوارض جانبی را، استفراغ و تهوع در دو نشانه از آن هستند. پس چه دلیل از تهوع و استفراغ در دیالیز است؟

در واقع تهوع و استفراغ در بیماران دیالیز بسیار معمول است و از آن است که اغلب به سندرم عدم تعادل دیالیز به علت. معمولا، آنها نمی خواهند برای یک مدت طولانی دوام و بیماران می توانند با داروهای مناسب بهبود می یابند. اما بعضی اوقات ممکن است توسط وخامت مستمر از عملکرد کلیه ایجاد می شود. برای این وضعیت، آنها تبدیل خواهد شد بدتر با توابع کلیه پایین می رود. در این صورت، اگر بیمار دیالیزی می توانند کافی می کنید، علائم بیشتری رخ خواهد داد.

بنابراین به عنوان یک بیمار که تحت درمان با دیالیز، شما باید برای اطمینان از دیالیز کافی است که می تواند به شما کمک کند خطر ابتلا به عوارض جانبی را کاهش دهد. سپس، به یاد داشته باشید برای کنترل وزن بدن در طول جلسات دیالیز و نظارت بر مصرف آب برای جلوگیری از احتباس مایعات بیش از حد. غذاها ندارد و یا اجتناب از خوردن بیش از حد در طول دیالیز. آیا غذاهای شیرین قبل از دیالیز ندارد.

با این حال، اگر شما می خواهید برای حل این مشکل کاملا، راهنمایی بالا کافی نیست، شما باید کمک از دیگر درمان به دنبال. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی، آن را نیز می تواند عوارض جانبی دیالیز کاهش می دهد. علاوه بر این، می توانید بار دیالیز از طریق بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. اما از آن است که مناسب برای افرادی که هیچ خروجی ادرار نیست، به طوری که قبل از آن شما می توانید آن را دریافت، اثر درمانی بهتر می تواند دست یابد.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان نارسایی کلیه، انجام مردد به چت با دکتر آنلاین ما و یا ارسال پیام به ما را ترک نمی کنیم، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: برای درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 2055
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 

 مواد غذایی مناسب می تواند FSGSFSGS است کوتاه segmentaria.Diferentes گلومرولواسکلروز کانونی FSGS بیماران پیش آگهی متفاوت و در موارد شدید، نارسایی کلیه ممکن است این واقعیت است tiempo.De داشته باشد، مواد غذایی مناسب می تواند FSGS کنترل برخی از medida.Qué نوع کمک مواد غذایی را می توان با FSGS خورده؟

به عنوان یک اختلال گلومرولی، فیلتر کلیه FSGS توانایی حذف مایع اضافی و مواد زائد از بدن و حفظ مواد مغذی در cuerpo.Entonces، تورم تاثیر می گذارد، کراتینین سرم و سطوح BUN و پروتئینوری به راحتی رخ می دهد. بنابراین، اصول FSGS بیماران رژیم غذایی برای جنبه های مختلف عبارتند از:

احتباس مایع -Relieve و سدیم

-Avoid کراتینین سپرده و اوره

بافت -Preservar باقی مانده عملکرد کلیه

-Control فشار خون بالا-

کاهش کلیه بار

در حال حاضر، ما به برخی از انواع غذاهایی که خوب برای بیماران مبتلا به گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال هستند. آنها عبارتند از:

1.The غذاهای کم سدیم

با کاهش عملکرد کلیوی و GFR، سدیم اضافی تجمع در خون، منجر به احتباس مایعات و تورم fácilmente.Para رفع این علائم، غذاهای کم نمک، مانند سبزیجات و میوه جات خوبی برای آنها .

2.The غذاهای غنی از پروتئین با کیفیت بالا

با توجه به کیفیت مواد غذایی پروتئین را می توان به پروتئین کامل تقسیم و پروتئین ممکن است برای اولین بار از incompleta.El اسیدهای آمینه ضروری تر ارائه و تولید زباله کمتر، در حالی که بار دوم در کلیه توسط بزرگ medida.Blanco افزایش ماهی، گوشت بدون چربی و تخم مرغ تنها حاوی پروتئین با کیفیت بالا غنی است.

3.The غذاهای غنی از اسیدهای چرب اشباع نشده

نشان داده شده است که اسیدهای چرب اشباع نشده می تواند واکنش های التهابی در کلیه مهار، و شروع FSGS است یک رابطه نزدیک با واکنش inflamatorias.Por بنابراین، بیماران باید غذاهای بیشتری در زندگی روزانه خود را بخورند.

علاوه بر این، برخی از غذاها دیگر نیز می تواند FSGS کنترل و بهبود سلامت کلی pacientes.Si شما را از FSGS رنج می برند و می خواهند بدانند که یک لیست مفصل از غذاهای برای مدیریت FSGS خود، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal @ هاتمیل. کام یا ترک یک پیام در زیر.



:: برچسب‌ها: مواد غذایی مناسب می تواند FSGS ,
:: بازدید از این مطلب : 1199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در همچنین باید نگاه برای برخیسطح کراتینین سرم می تواند کمک به آشکار که چگونه به خوبی کلیه عملکرد است، اما به عنوان حساس نیست برای تشخیص renal.Esto آسیب است زیرا سطح کراتینین معمولا نمی خواهد نرمال تجاوز مگر اینکه بیش از 50٪ عملکرد کلیه است perdido.Creatinina 1.4 بیشتر از حد بالایی از normal.Es کراتینین سرم برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در خطرناک است؟

خوشبختانه، کراتینین 1.4 peligroso.Dado هنوز به سطح است که کمی بالا، بیماران ممکن است علائم آشکار به جز هماچوری و عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی، که همیشه با شروع نفروپاتی IgA.Sin رخ می دهد ندارد نرسیده اما اگر به طور موثر کنترل نیست، سطح کراتینین سرم به سرعت در حال افزایش خواهد یافت و مشکلات دیگر مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، خستگی، و غیره.

در حال حاضر، ما می دانیم چقدر مهم است برای کاهش سطح کراتینین افزایش بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA نداشتند.

اول، کاهش تشکیل کراتینین می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین در کراتینین sangre.La تولید شده از کراتین، که معمولا در گوشت یافت می شود و مکمل creatina.Esto به همین دلیل است بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در نیاز به کنترل مصرف گوشت.

ثانویه، لازم است برای افزایش مقدار دفع کراتینین از طریق دهان riñones.La طب چینی، طب غربی، دارو حمام، درمان چرخه، انما درمانی، درمان فشرده گرم، و غیره، همچنین در کاهش مفید هستند کراتینین و تمیز کردن محیط زیست interno.El طرح درمان مفصل باید در شرایط بیماری بیماران بستگی دارد، بنابراین اگر شما می خواهید برای دریافت یک برنامه درمانی دقیق، با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل در sjzhospitalrenal@hotmail.com .

سطح و زمان آخرین اما نه کم، تنها در صورتی عملکرد کلیه است اساسا بهبود می بخشد، شما می توانید efectiva.Es کراتینین از دست دادن ممکن است چنین گفت، بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در همچنین باید نگاه برای برخی از درمان به حذف کمپلکسهای ایمنی و آسیب کلیوی معکوس می باشد.



:: برچسب‌ها: بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در همچنین باید نگاه برای برخی ,
:: بازدید از این مطلب : 1656
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 کلیه بیمار بیماریبرای مزمن کلیه بیمار بیماری با کراتینین بالا و سطح اوره در خون چگونه آن را مقابله؟ به طور معمول، کراتینین اضافی و اوره خواهد شد کلیه ما مرخص، اما بعد از کلیه آسیب دیده، نمی تواند موثر کار می کنند، در نتیجه منجر آنها را در خون تجمع می یابد و به شکل به سطح بالا است. بنابراین راه برای حل این مشکل است برای تعمیر آسیب کلیوی.

در واقع، کراتینین و اوره هر دو مواد مولکول کوچک، تا زمانی که کلیه ها کمی یا در حد متوسط آسیب دیده، آنها همچنین می توانند به طور معمول دفع شود. با این حال، زمانی که کلیه ها به شدت آسیب دیده و یا بیماران کمتر از 50٪ عملکرد کلیه، هر دو کراتینین و اوره نمی تونم به طور معمول دفع، به طوری که آنها در خون ساخت تا که اوره خون بالا و سطح کراتینین بالا باعث خواهد شد. هنگامی که بیماران از سطح کراتینین بالا رنج می برند، آنها نیاز به درمان موثر برای کاهش سطوح بالای خود را، که می تواند جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها کمک کرده و سرعت پیشرفت نارسایی کلیه.

داروهای چینی می تواند به کاهش کراتینین بالا و سطح اوره خون بالا موثر کمک کند. در مقایسه با داروهای غربی، داروهای چینی دارای عوارض جانبی کمتری دارند و به طور موثر در تعمیر بافت کلیه آسیب دیده.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از یکی مؤثرتر است، آن است که یک درمان مدرن بر اساس طب سنتی چینی گیاهی است، و می تواند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. با عملکرد کلیه بهبود یافته است، کراتینین بالا و اوره خون بالا خواهد بود با آن کاهش داد.

به عنوان یک بیمار بیماری مزمن کلیوی اگر شما می خواهید برای کاهش سطح اوره بالا کراتینین ANF در خون، شما می توانید با دکتر خود یا چت با دکتر آنلاین ما مشورت، آنها می توانند به شما مشاوره بهتر بدهد. امیدوارم که شما می توانید روز خوبی داشته باشید.



:: برچسب‌ها: برای مزمن کلیه بیمار بیماری ,
:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

CKD شامل بسیاری از انواع بیماری کلیویارتباط با مزمن مردم بیماری های کلیه، ما را پیدا خواهد کرد که برخی از آنها توسط یا میگرن گاه به گاه یا مکرر عذاب. سپس، به همین دلیل افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه خواهد میگرن را دریافت کنم؟

کارشناسان ما چهار دلیل را، در ذیل جزئیات عبارتند از:

1. فشار خون بالا

به عنوان کلیه یک تابع فشار خون تنظیم، کلیه های بیمار باعث فشار خون بالا به راحتی. چه چیزی بدتر از این، بیماری کلیوی پیشرفته تر، فشار خون بالاتر است. در اغلب موارد، فشار خون بالا همراه با سردرد یا میگرن، تپش قلب و hidrosis رخ می دهد.

2. برخی از انواع خاصی از بیماری کلیه

CKD شامل بسیاری از انواع بیماری کلیوی. اگر شما بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) است، آنوریسم مغزی یک علامت شایع است. با رشد آنوریسم مغز، آن را به عصب مغزی ستم، در نتیجه در میگرن در نتیجه به راحتی. از سوی دیگر، اگر پاره آنوریسم مغز، آن را به مشکلات شدید تر می شود.

3. استرس روانی

بیماری طولانی مدت کلیه ممکن است استرس های روانی بزرگ در بیماران شود، به دلیل برخی از آنها توسط مشکل مالی تحت فشار و یا برخی دیگر توسط عوارض شدید عذاب. سپس، آنها نمی خواهند به صحبت بیشتر در مورد وضعیت پزشکی خود را با اعضای خانواده، دوستان و افراد دیگر. این استرس بزرگ یکی دیگر از دلایل میگرن است.

4. عوارض جانبی برخی از داروها

اگر بیماران درد پشت یا درد در مناطق دیگر، آنها ممکن است برخی از مسکن را امتحان کنید برای کاهش درد خود را. با این حال، میگرن یک عارضه جانبی این داروها است. علاوه بر این، اگر توقف عوامل ضد فشار خون بالا به طور ناگهانی، می تواند همچنین میگرن شود.

بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، اگر شما احساس میگرن، دارو را قبل از اینکه شما می دانید پاک کردن دلایل، راه بهتر است برای برقراری ارتباط با دکتر خود به موقع. اگر شما هر گونه کمک نیاز، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت و یا پیام ها به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: CKD شامل بسیاری از انواع بیماری کلیوی,بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 پیوند کلیه دیگر PKDبیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال کلیوی پیشرونده است، و در حدود 50٪ از بیماران در نهایت به نارسایی کلیه در 60 años.Entonces، بسیاری از آنها را انتخاب کنید پیوند کلیه و متوسط امید به زندگی از PKD پس از تعجب پیوند. شما جواب می دانید؟

بیماران پیوند کلیه PKD

همانطور که می دانیم، پیوند کلیه درمان مقرون به صرفه است، چرا که یک پیوند موفق کلیه می تواند بیماران باعث به یک زندگی کمتر محدود شده و می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر، همچنین artificial.Pero کلیه نامیده می شود، هر چند طب مدرن را توسعه داده است دور میزان موفقیت پیوند کلیه و 100 درصد رسیده است .It می گویند که عمل جراحی پیوند کلیه در برخی از موارد شکست به علت واکنش رد و یا دیگر problemas.Luego، بیماران باید برای شروع دیالیز یا دوباره دیگر درمان های جایگزینی کلیه شرایط.

زندگی به طور متوسط بعد از پیوند کلیه برای بیماران مبتلا به PKD

نتیجه پیوند کلیه است که معمولا توسط یک منعکس شده است، سه، پنج یا ده años.Cuando می گویند که کلیه هنوز زنده هستند، ما به کلیه برخی از پیوند función.Después کلیه مراجعه کرده اند، بیماران می توانند عفونت یا دیگر عوارض جانبی با توجه به سهولت استفاده از مواد مخدر rechazo.Con توسعه طب مدرن، میزان موفقیت پیوند کلیه است بهبود بزرگ به دست آورد.

در حال حاضر، اجازه دهید در مورد امید به زندگی برای بیماران مبتلا به PKD صحبت بعد از پیوند کلیه، که اشاره به امید به زندگی از riñones.Hablar به طور کلی، میزان موفقیت پیوند کلیه در یک سال، پنج سال، و ده به ترتیب بیش از 90٪، 90٪ و بالای 60٪. همانطور که زندگی بیماران مبتلا به PKD، بسیار طولانی تر از کلیه پیوند.

آیا بیماری کلیه پلی کیستیک عود بعد از پیوند کلیه؟

خیلی اوقات، پیوند کلیه دیگر PKD اند مگر آنکه کمک کننده نیز دارای این enfermedad.Es، اگر بیماری کلیه پلی کیستیک در نارسایی کلیوی بدتر، پیوند کلیه ارزش امتحان کنید.

با این حال، اگر بیماران خیلی قدیمی هستند و یا هنوز فرصت برای جلوگیری از این هزینه درمان می تواند برخی از درمان های طبیعی را امتحان کنید به منظور کاهش حجم از کیست های کلیوی و بهبود عملکرد renal.Si شما یک تجربه مشابه و یافت نشد دارند درمان موثر، می توان دستور داد کمک آنلاین.



:: برچسب‌ها: پیوند کلیه دیگر PKD , بیماران پیوند کلیه PKD ,
:: بازدید از این مطلب : 829
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 طبیعی PKDPKD یک بیماری ژنتیکی است که با رشد کیست های متعدد پر از مایع در riñones.Las عفونت های دستگاه ادراری در میان مردم با میبرد مشترک هستند، و مشکل خاصی برای mujeres.Si UTI نمی تواند به خوبی کنترل، مکرر است عفونت های دستگاه ادراری می تواند renal.Entonces تابع بدتر نحوه مدیریت عفونت های دستگاه ادراری و PKD خوبی؟

چگونه برای درمان و جلوگیری از بیماران مبتلا به عفونت ادراری با PKD؟

در درمانگاه، هر UTI باید بی درنگ با آنتی بیوتیک apropiados.Las مردم با میبرد درمان ممکن است نیاز به یک دوز بالاتر از آنتی بیوتیک و عفونت در کیست است به احتمال زیاد به نیاز به یک دوره دیگر از درمان است.

در اینجا چند پیشنهاد برای بیماران مبتلا به PKD برای جلوگیری از عفونت ادراری عبارتند از: حداقل دو لیتر از مایع در هر روز بنوشید (اما برای اولین بار در مورد بودن در مایع به دلیل عملکرد کلیه خود را محدود دکتر خود مشورت کنید). اجتناب از مایعات است که می تواند تحریک مثانه شستن ناحیه تناسلی قبل از رابطه جنسی، انتخاب لباس زیر ساخته شده از مواد طبیعی مانند پنبه، و تسمه استفاده نمی کند، که می تواند مجرای ادرار را تحریک. پاک کردن از جلو پس از ادرار کردن و یا مدفوع کردن به کاهش به عقب احتمال این که باکتری ها خواهد شد به مجرای ادرار منتقل شدند.

چگونه به طور طبیعی PKD درمان؟

ما در حال حاضر به ذکر است که کیست می تواند عملکرد کلیه تاثیر می گذارد، و PKD در حال حاضر تبدیل به یک علت شایع نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده próximo.Sin اما برای کاهش کیست اندازه به طور طبیعی و کمک به عملکرد کلیه دوباره بازسازی آسیب کلیه و بهبود کارکرد کلیه تنها راه برای درمان PKD raíz.Está با او موافق هستید؟ هیچ درمانی برای PKD وجود دارد می شود، اما شما هنوز هم می توانید انتظار زندگی عادی بدون دیالیز و پیوند renal.Si شما علاقه مند به درمان ما، لطفا به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال ایمیل، یا کم و لوازم آشپزخانه را ترک کنند.



:: برچسب‌ها: طبیعی PKD,هیچ درمانی برای PKD وجودPKD یک بیماری ژنتیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شدت توسط سندرم نفروتیک آسیبسیب زمینی شیرین یک غذای غنی از کربوهیدرات ها که همچنین شامل برخی از مزایای مهم بیماران nutricionales.Si مبتلا به سندرم نفروتیک مانند طعم و مزه سیب زمینی شیرین است، شروع به بیرون از رژیم غذایی دریافت کنید، اما مقدار باید بر اساس وضعیت بیماری کنترل بیماران.

اگر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک دارای مشکلات زیر، آنها تا به حال بهتر کاهش مصرف مقدار زیادی سیب زمینی شیرین.

سیب زمینی شیرین یک منبع بزرگ از قند، نشاسته است و potasio.Para درمان سندرم نفروتیک، بیماران اغلب نیاز به گلوکوکورتیکوئیدها، که به احتمال زیاد به افزایش قند خون از pacientes.Una یک بار قند خون خود را بالاتر از غذاهای طبیعی بالا در قند است، از جمله سیبزمینی شیرین باید اجتناب شود برای جلوگیری از دیابت.

اگر کلیه ها به شدت توسط سندرم نفروتیک آسیب دیده، غذاهای پتاسیم اضافی می تواند در خون تجمع می یابد، در نتیجه سطوح بالای potasio.Se گزارش می دهد که یک فنجان سیب زمینی شیرین حاوی 911mg از پتاسیم، بنابراین بیماران با سطح بالا پتاسیم باید مصرف خود را از سیب زمینی شیرین را محدود کند.

اگر بیماران دارای مشکل قبلی، آنها هنوز هم می تواند از مصرف سیب زمینی شیرین بهره مند شوند.

سیب زمینی شیرین سرشار از ویتامین C است، و این ماده می تواند زخم التیام بخشد، تقویت استخوان و محافظت از restantes.Debido سلول کلیوی از آن است که یک آنتی اکسیدان، خوب است به بهبود ظرفیت سیستم ایمنی بیماران.

تغذیه مهم دیگر داروهای سیب زمینی شیرین fibra.Algunos مانند استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی و رژیم غذایی طرح محدود می یبوست شود، در حالی که فیبر در رژیم غذایی ممکن است به کاهش این مشکل کمک کند و بهبود اشتها از بیماران.

علاوه بر این، سیبزمینی شیرین همچنین می توانید بسیاری از مزایای دیگر برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک ارائه و از بین بردن renal.De کم خونی بالا، دارای عوارض جانبی شناخته شده و اثرات سیب زمینی شیرین برای این pacientes.Si شما یا یکی از اعضای خانواده خود را از درد و رنج سندرم نفروتیک، ممکن است سوال من چقدر شما می توانید سیبزمینی شیرین از طریق مشاوره پزشکی آنلاین خوردن.



:: برچسب‌ها: شدت توسط سندرم نفروتیک آسیب, بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحلهاوره، یک استراحت مصرف پروتئین ترمینال، خارج از بدن از طریق riñones.Si مرخص بالاتر از نامه عادی، رژیم غذایی مناسب می تواند به کاهش اوره خون بالا، تا حدی کمک است، اما طرح رژیم غذایی می تواند درمان های پزشکی جایگزین نیست.

از آغاز این مقاله ذکر شد، اوره از درمانگاه proteínas.En سوخت و ساز بدن تولید، نیتروژن اوره خون (BUN) استفاده می شود به فاش کردن سطح اوره در کلیه نمی تواند sangre.Cuando حذف اوره و یا عوامل دیگر که معمولا باعث سطح اوره خون افزایش می یابد، پیشنهادات رژیم غذایی زیر ممکن است مفید باشد.

1.Organizar یک رژیم غذایی کم پروتئین

از آنجا که اوره به علت غذاهای پروتئین حاوی تشکیل، محدود کردن مصرف پروتئین ممکن است به کاهش تولید اوره urea.Cuanto تولید حداقل، بار کمتر در riñones.Generalmente، کمک کند اگر سطح اوره در خون بیماران بیشتر از 20 میلی گرم / دسی لیتر یا 7.1 میلی مول / L، بیماران باید مصرف خود را از پروتئین به 0.6 گرم / کیلوگرم وزن بدن محدود.

2. را انتخاب کنید پروتئین با کیفیت بالا به عنوان یک مکمل پروتئین

پروتئین با کیفیت بالا می تواند اسیدهای آمینه ضروری تر است که می تواند توسط body.Besides نمی شود ساخته شده ارائه، این غذاها تولید تخم مرغ desecho.La کمتر روشن، گوشت بدون چربی، شیر و ماهی منبع بسیار خوبی از پروتئین با کیفیت بالا، و این برای بیماران با سطح بالایی از اوره در خون بهتر است برای اطمینان از حداقل نیمی از مصرف پروتئین خود را از پروتئین با کیفیت بالا می آید.

3.Develop رژیم غذایی کم سدیم

مصرف سدیم اضافی می تواند منجر به کم آبی بدن شود، به منظور افزایش سطح اوره در sangre.Además، غذاهای شور نیز ممکن است وادار و یا بدتر فشار خون بالا و hinchazón.Desde این نقطه، بیماران باید دور ماندن از مواد غذایی بیش از حد شور و کنترل مصرف سدیم خود را.

4.Comer غذاهای تر است که می تواند میزان دفع اوره افزایش

گزارش شده است که زغال اخته، گرانادا، خیار، کدو تلخ، و غیره، می تواند کمک به تحریک کلیه ها برای دفع urea.Así بیشتر، بیماران با سطح بالایی از اوره می تواند بیش از این غذاها بخورند، اما باید پرداخت توجه به سطح پتاسیم خود را.

برای یک لیست از مواد غذایی است که می تواند سطح بالایی از اوره در جزئیات کاهش، ترک یک پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com.Nos خوشحال برای به اشتراک گذاشتن با شما.



:: بازدید از این مطلب : 1338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحلهدر درمانگاه، بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله تقسیم شده و برای هر مرحله وجود دارد مربوط به عملکرد کلیه است. و سطح کراتینین نمی خواهد تا عملکرد کلیه را افزایش می دهد را به 50٪. سپس می کند کراتینین 1.6 به معنای عملکرد کلیه است فقط باقی مانده 50 درصد؟

در واقع، سطح کراتینین نمی افزایش خواهد یافت تا 50 درصد عملکرد کلیه آسیب دیده است. با این حال، این به این معنا نیست مردم با سطح کراتینین بالا از نارسایی مزمن کلیه رنج می برند. چرا که، حذف مشکل کلیه، بسیاری از علل دیگر برای رسیدن به سطح کراتینین بالا مانند رژیم غذایی نامناسب، مکمل کراتین و مواد مخدر وجود دارد. کراتینین 1.6 است کمی بالاتر از 0.5-1.3 محدوده طبیعی است. و آن سخت است به قاضی که آیا شما را از مشکل کلیه رنج می برند به سادگی از طریق این مقدار است. بنابراین شما بهتر است به دکتر خود مراجعه کنید به تشخیص بیشتر است.

به طور کلی، برای افراد مبتلا به کراتینین 1.6 ناشی از مشکل کلیه، آنها ممکن است از بسیاری از علائم دیگر مانند فشار خون بالا، پروتئینوری، خستگی، تورم، هماچوری و تغییرات خروجی ادرار رنج می برند. آیا شما هر گونه این علائم؟ اگر بله، شما باید با توجه به کلیه شما را بپردازد. تشخیص و درمان پیش از آن در درمان بیماری های کلیوی بسیار مهم است.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا ناشی از بیماری کلیوی؟

به طور کلی، سطح کراتینین بالا توسط عوامل غیر آسیب شناسی ناشی خواهد شد به حالت عادی پس از بازگشت القاء ناپدید شد. اما اگر آن را توسط عامل آسیب شناسی ایجاد می شود، که یک درمان موثر تقاضا. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در درمانگاه ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند علائم از بین بردن. چه تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است. با این بیماری به خوبی می رود، سطح کراتینین بالا به حالت عادی به تدریج عقب.

از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین 1.6 می کند به این معنی است نه عملکرد کلیه آسیب دیده است. بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که اگر سطح کراتینین بالا خود را با بیماری کلیوی یا نه ایجاد می شود، شما می توانید با دکتر آنلاین مستقیم چت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 4141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ا تشخیص زودرس و درمان بیماری مزمن کلیه است با نارسایی کلیهبر اساس این گزارش، تشخیص زودرس و درمان بیماری مزمن کلیه می تواند میزان جلوگیری از نارسایی کلیه را افزایش می دهد. چرا ما گفت که؟ و چگونه برای درمان بیماری کلیه در مراحل اولیه؟

چرا تشخیص زودرس و درمان بیماری مزمن کلیه است با نارسایی کلیه همراه؟

مردم با بیماری مزمن کلیه دارند افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و یا سکته مغزی. این است که چرا مهم برای تشخیص CKD حتی خفیف است. درمان ممکن است نه تنها کاهش سرعت پیشرفت بیماری، اما خطر ابتلا به بیماری های قلبی و یا سکته مغزی نیز کاهش می دهد. بنابراین پیش از ما می توانیم این بیماری، کاهش خطر از مردم گرفتن عوارض دیگر یافت می شود.

تحقیقات در مراحل اولیه بیماری مزمن کلیه می تواند به جلوگیری و یا کاهش سرعت پیشرفت از طریق به شکست نهایی کلیه نشان داده است که، در بسیاری از مردم، درمان. اما تنها اگر ما می توانید آن را زودتر پیدا، ما می توانیم آن زودتر درمان.

چگونه برای جلوگیری از مزمن کلیه بیماری می رود به نارسایی کلیه؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است یک نوع از درمان اعمال خارجی بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند کمک به افراد مبتلا به بیماری های کلیوی در مراحل اولیه بهبود یافتن از آن. برای افرادی که در مرحله پیش از بیماری کلیوی هستند، با کمک این درمان، آنها نیز فرصتی برای زندگی طولانی تر و بهتر داشته باشد. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما به انجمن خوش آمدید چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، آن را بدون پرداخت هزینه هستند، بنابراین در مورد آن نگران نباشید.

همانطور که در بالا ذکر شد، تشخیص زود هنگام برای درمان این بیماری مفید است. بنابراین توجه خاصی به زندگی روزانه خود، یک بار شما را از هر گونه علائم بیماری مزمن کلیه، پیدا کردن به دکتر خود مراجعه کنید فورا است که می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری از نارسایی کلیه است. اگر شما هر گونه کمک در تشخیص و یا درمان بیماری های کلیوی نیاز، انجام مردد به ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.



:: برچسب‌ها: تشخیص زودرس و درمان بیماری مزمن کلیه است با نارسایی کلیه,چگونه برای جلوگیری از مزمن کلیه بیماری می رود به نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماریمن محمود ALJANABI از عراق هستم.

من می خواهم برای توصیف این محل "SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری".

این بیمارستان یک خانواده بزرگ موفق است. مانند پدر کارکنان است و مادر در بیمارستان است. آنها فرزندان خود که بیماران در آغوش. این بهترین و مناسب ترین تصویری است که من می توانم در مورد این بیمارستان می گویند، به دلیل آن صورت من تصویر تاثیر گذار برای بشریت عشق و صمیمیت هستم. به همین دلیل من خوش شانس هستم. زمانی که من در این محل زندگی می کنند من پیشرفت از زنده خود را علاوه بر درمان و درمان خود را کردم.

بنابراین من می خواهم به شما خدای من کمک می کند که من به اینجا می آیند و راه من آسان بدون هیچ گونه مشکلات تشکر می کنم. و من می خواهم برای کاهش ترس و درد من و افزایش روحیه من و امید به دریافت بازیابی.

مو به لطف بزرگ برای دکتر لی، استاد ژانگ، استاد ژائو، و به خواهر من و دختر Daicy، و با تشکر از همه کارکنان که به من کمک به افزایش فرصت من به زنده کرده ام.

با احترام

محمود aljanabi

این نامه تشکر از بیمار بیماری کلیوی ما است، ما واقعا خوشحال به گوش کسانی که کلمات او گفت. شما می دانید ماموریت ما این است برای کمک به بیمار بیماری کلیوی به یک زندگی با کیفیت و بازگشت به زندگی عادی. بنابراین در آینده، ما کمک بیشتر مردم همراهی با بیماری کلیوی. اگر شما فرد با این بیماری هستند و می خواهند به زندگی بهتر، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. همه اطلاعاتی که ما ارائه رایگان است، بنابراین در مورد آن نگران نباشید.



:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()