نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان عفونت و در PKD Fierbre

درمان عفونت و Fierbre در PKDPKD، مخفف (PKD) یک نوع بیماری ژنتیکی اتوزومال غالب است. به طور کلی، آن است که توسط نقص ژنتیکی طبیعی ایجاد می شود و تمام اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار ضعیف است. این مقاله به شما اجازه می دانم بیشتر در مورد بیماری های کلیوی، با این امید که این می تواند به شما کمک کند مراقبت بهتر از خود. برای جزئیات بیشتر به صورت رایگان تماس با دکتر آنلاین به طور مستقیم و سرعت.

چند کیست در هر دو کلیه وجود دارد ظاهر خواهد شد، تبدیل شدن به بزرگتر و بزرگتر. با وخیم تر شدن بیماری، این کیست ها در انسان پاره، که منجر به آسیب به کلیه ها خود را. و پس از آن وضعیت، بیماری از بیماران بدتر و بدتر می شود.

برای بیماران مبتلا به PKD، کیست در حال رشد باعث مشکلات زیادی برای این بیماری است. کیست کلیه خود را ظلم و ستم، و باعث درد کمر شود. علاوه بر این، به بیش از حد طولانی و یا راه رفتن هر دو را تشدید این علامت. در همین حال، آن را نیز موجب خونریزی و منجر به هماچوری. در این زمان، یک بار این کیست ها پاره شده و عفونت به احتمال بسیار زیاد اتفاق می افتد. علاوه بر این، کاهش در patinets کاهش نیز عفونت و آسیب سلامت بیماران را تشدید کند.

در زمانی که بیمار آلوده هستند، تب ممکن است در طول بیماری خود می شود مشترک است. بنابراین برای بیماران، کنترل از پاسخ التهابی و عفونت های جدی می تواند علائم آن تا حدی کاهش دهد. فرز هیچ درمان ویژه ای است که می تواند برای درمان PKD وجود دارد. اگر وضعیت بیماری خود را جدی نیست، درمان محافظه کارانه ممکن است برای وضعیت بیماری خود را مناسب تر است. اما در سراسر جهان، دیالیز به نظر می رسد بهترین راه برای کنترل و به تاخیر انداختن زوال ضایعات کلیوی. با این حال، واقعیت این است که دیالیز می تواند نه تنها درمان آسیب های کلیه، اما همچنین تسریع نارسایی کلیه است.

اگر شما رنگ پریده برای نجات زندگی خود و دریافت از شر دیالیز، ما مسئول توصیه را امتحان کنید TCM (طب سنتی چینی) می باشد. به عنوان یک نوع درمان ابتکاری، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نقش مهمی در ایجاد یک فضای بهتر برای بازیابی کلیه ایفا می کند.

Prolema اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ممکن است پیام را ترک به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

می توانید درمان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به Aayuda کلیه بیماران مبتلا به بیماری برای زندگی طولانی تر زمان درمان

می توانید درمان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy Aayuda به بیماران از بیماری کلیوی به زندگی می کنند زمان درمان طولانی تر می توانید درمان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy Aayuda به بیماران کلیوی بیماری زندگی می کنند درمان بیشتر TiempoPuede درمان میکرو پزشکی Osmotherapy به چین کمک می کند تا pacinetes بیماری کلیوی به زندگی طولانی تر؟ در واقع، این نوع از درمان و نوآوری از طب سنتی چینی است که به ارث برده از تمام مزایای استفاده از داروهای سنتی چینی، از سوی دیگر، بیشتر موثر و بی خطر است که Otos با درمان، بنابراین میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند بیماران با بیماری کلیوی کمک کند به زندگی طولانی تر به بهبود عملکرد کلیوی.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این نوع از طب چینی تنها درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهان با مواد فعال از طب چینی در پشت بیمار، به صورت موازی با کلیه شن طحالی شو گیاهان مولکول آن با ارتعاشی یک ماشین پردازش، که از طریق بدن انسان از سلول های پوست و فضای بافت فضا و پی در پی در نهایت نفوذ اسطرلاب وارد کلیه ها به بهبود میکرو گردش خون و بازگرداندن عملکرد کلیه کلیه به طور موثر آسیب دیده است.

چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بهبود عملکرد کلیه.

با بهبود کلیه میکروسیرکولاسیون و جلوگیری از روند فیبروز کلیوی، این درمان می تواند آسیب کلیه کمک و جلوگیری از آسیب بیشتر و عملکرد کلیه باقی مانده به تدریج دوباره بازسازی شد.

اگر شما هنوز هم این بیماری مشکل کلیه دارند یا علاقه مند به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می باشد، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا می توانید برقراری ارتباط در

واتساپ: +8613933056495 دکتر آنلاین ما می تواند به شما با همه چیز در 24 ساعت کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان طبیعی برای درمان با بیماری کلیوی مرحله

چه درمان طبیعی برای درمان بیماری های کلیوی با مرحله درمان طبیعی برای درمان مرحله بیماری کلیوی 3؟ دارو طبیعی بر اساس گیاهان سنتی چینی محبوب توسط مردم بیشتر و بیشتر به علت اثر قابل توجه آن است. بنابراین با گذشت زمان، مردم شروع به آن اعمال می شود در درمان بیماری کلیه است. برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه، اگر آنها می توانند یک داروی گیاهی طبیعی، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

چه درمان بیماری قابل درمان مرحله 3 کلیه به طور طبیعی است؟

در واقع، بسیاری از انواع گیاهان را می توان در درمان مرحله 3 بیماری مزمن کلیه را برای پیدا کردن حداکثر اثر درمان پزشکی آنها را ترکیب با یکدیگر برای ایجاد یک درمان جدید شناخته شده به عنوان چین میکرو Osmotherapy پزشکی استفاده می شود، وجود دارد و . با کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند ممکن است این فرصت را به بازگشت به زندگی عادی داشته باشد. برای افرادی که در مرحله 3 بیماری کلیه هستند، آنها نیز ممکن است بیش از 50٪ شانس برای بهبود یافتن از بیماری را داشته باشد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این نوع از طب چینی تنها درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهان با مواد فعال از طب چینی در پشت بیمار، به صورت موازی با کلیه شن طحالی شو گیاهان مولکول آن با ارتعاشی یک ماشین پردازش، که از طریق بدن انسان از سلول های پوست و فضای بافت فضا و پی در پی در نهایت نفوذ اسطرلاب وارد کلیه ها به بهبود میکرو گردش خون و بازگرداندن عملکرد کلیه کلیه به طور موثر آسیب دیده است.

در کوتاه مدت، با کمک از این درمان، بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه ممکن است این فرصت را به یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داروهای گیاهی طبیعی برای مرحله 3 بیماری کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ارسال یک ایمیل و یا بازدید از enfermedad-renal@hotmail.com در WhatsApp: +8613933056495 به طور مستقیم، ما همه چیز ممکن برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیه با کراتینین 7.1 زمان به دیالیز است

نارسایی کلیه با کراتینین 7.1 زمان را به DiálisisInsuficiencia کلیه با کراتینین 7.1 زمان به دیالیز؟ در واقع، اگر شما هیچ علائم بسیاری، آن را بهتر از دیالیز مصرف نشده است، در غیر این صورت، باید . اما در حال حاضر به آن معنا نیست که تنها این دیالیز یک گزینه سپس ما برخی جزئیات در مورد آن وجود دارد.

اگر بیمار با کراتینین 7.1 و نشانه های شدید، اما دیالیز را ندارد؟

شما می دانید دیالیز ممکن است بخشی از کار کلیه به دانلود برخی از سموم و مواد زائد از بدن، در نتیجه تسکین علائم بیماری کلیوی و کمک به بیماران زندگی بهتر است. هنگامی که بیمار مصرف آن و یا انتخاب کردن متوقف می شود، وضعیت بیماری را از بد به بدتر برود، بنابراین یک زندگی دشوار را تجربه کنند. با این حال، دیالیز است تنها گزینه نیست، برخی از راه های دیگر می تواند کمک به بیماران خارج از این زمان دشوار وجود دارد.

درمان های جایگزین دیالیز چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان کاملا جدید بر اساس طب سنتی چینی گیاهی با قدمت هزاران سال است. یکپارچه می آمیزد از اسانس از گیاهان دارویی و تجهیزات مدرن پزشکی و فن آوری با هم برای بهبود بهره وری به ویژه پزشکی. این یک درمان خارجی، که در آن داروها را می توان شکسته را به ضایعات کلیوی به طور مستقیم و موثر نفوذ کرده است.

به عنوان یکی از نوآوری های از گیاهان دارویی پزشکی چینی سنتی، که می تواند درمان دیالیز جایگزین. با کمک این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه creatinne 7.1 می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان بیماری های کلیوی؟

می تواند بیماری کلیوی از ریشه آن توسط ضد التهاب درمان، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و رگ های خونی را گسترش دهد. گیاهان در این درمان مجازی باید قابل تنظیم، به طوری که پزشکان را انتخاب کنید سبزی های مختلف برای بیماران با توجه به شرایط خود باشند.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، ما بهترین های ما که برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین 4 و سطح GFR 14 من

سطح کراتینین 4 و سطح GFR 14 من باید سطح کراتینین 4 hacerEl و به سطح GFR 14 کاری انجام دهید؟ در واقع، برای بیماران با سطح کراتینین 4 و سطح GFR 14، کلیه خود دچار آسیب شده اند، بنابراین شما باید توجه بیشتری به آن پرداخت، درمان به موقع و مناسب باید بهترین گزینه برای آنها باشد.

آیا سطح کراتینین 4 و سطح GFR یعنی چه برای pacinetes با بیماری کلیوی؟

اگر فقط ما کراتینین، به نظر می رسد که این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه. اما در واقع، اگر ما سطح GFR نظر در این بیماری در حال حاضر در بیماری پیشرفته کلیه. بنابراین برای بیماران با سطح سطح کراتینین 4 و اقدام GFR 14 در این زمان، در غیر این صورت زندگی شما خطرناک خواهد بود.

آنچه که باید برای بیماران با سطح کراتینین 4 و سطح GFR 14 بیماری کلیه انجام می شود؟

به عنوان بالا ذکر شد، باید دارو در حال حاضر به جلوگیری از این بیماری بدتر خواهد شد را، دیالیز یک گزینه برای آنها، اما هیچ گزینه بهتر است، چرا که این نوع درمان می تواند پیشرفت این بیماری، جلوگیری نمی کند که تنها شما می توانید در اطراف کلیه ها کار در نتیجه از بین بردن برخی از علائم، آن را نیز یک فرآیند بسیار طولانی و آسیب دیده، تنها پول زیادی وجود دارد، اما مهمتر از همه، کیفیت زندگی به شدت پایین.

در اینجا من پیشنهاد می کنم درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نوآوری از داروهای سنتی چینی، با کمک از این درمان است، سطح کراتینین بالا ممکن است کاهش یابد، سطح GFR می توانید mejoralmente، شما می entoces pacinetes با سطح creartinina 4 و سطح GFR می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون هیچ چیز دیالیز زندگی می کنند.

اگر شما یک بیمار با کراتینین بالا و GFR بالا باشد، شما نباید از این دارو در حال حاضر به جلوگیری از بیماری renla بدتر خواهد شد را، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک گزینه بهتر برای شما، اگر شما علاقه به درمان ما میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید به ما پیام را ترک به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما می تواند به شما همه چیز را با سطح کراتینین 4 و سطح GFR 14 کمک من

سطح کراتینین 4 و سطح GFR 14 من باید سطح کراتینین 4 hacerEl و به سطح GFR 14 کاری انجام دهید؟ در واقع، برای بیماران با سطح کراتینین 4 و سطح GFR 14، کلیه خود دچار آسیب شده اند، بنابراین شما باید توجه بیشتری به آن پرداخت، درمان به موقع و مناسب باید بهترین گزینه برای آنها باشد.

آیا سطح کراتینین 4 و سطح GFR یعنی چه برای pacinetes با بیماری کلیوی؟

اگر فقط ما کراتینین، به نظر می رسد که این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه. اما در واقع، اگر ما سطح GFR نظر در این بیماری در حال حاضر در بیماری پیشرفته کلیه. بنابراین برای بیماران با سطح سطح کراتینین 4 و اقدام GFR 14 در این زمان، در غیر این صورت زندگی شما خطرناک خواهد بود.

آنچه که باید برای بیماران با سطح کراتینین 4 و سطح GFR 14 بیماری کلیه انجام می شود؟

به عنوان بالا ذکر شد، باید دارو در حال حاضر به جلوگیری از این بیماری بدتر خواهد شد را، دیالیز یک گزینه برای آنها، اما هیچ گزینه بهتر است، چرا که این نوع درمان می تواند پیشرفت این بیماری، جلوگیری نمی کند که تنها شما می توانید در اطراف کلیه ها کار در نتیجه از بین بردن برخی از علائم، آن را نیز یک فرآیند بسیار طولانی و آسیب دیده، تنها پول زیادی وجود دارد، اما مهمتر از همه، کیفیت زندگی به شدت پایین.

در اینجا من پیشنهاد می کنم درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نوآوری از داروهای سنتی چینی، با کمک از این درمان است، سطح کراتینین بالا ممکن است کاهش یابد، سطح GFR می توانید mejoralmente، شما می entoces pacinetes با سطح creartinina 4 و سطح GFR می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون هیچ چیز دیالیز زندگی می کنند.

اگر شما یک بیمار با کراتینین بالا و GFR بالا باشد، شما نباید از این دارو در حال حاضر به جلوگیری از بیماری renla بدتر خواهد شد را، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک گزینه بهتر برای شما، اگر شما علاقه به درمان ما میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید به ما پیام را ترک به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز



:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با بسیاری از علائم

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با بسیاری از SíntomasCómo درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با بسیاری از علائم؟ همانطور که همه ما می دانیم که در مراحل اولیه PKD، هیچ نشانه زیادی وجود دارد. اما به عنوان بیماری توسعه یافته، بیشتر و بیشتر علائم مانند فشار خون بالا، خون در ادرار و پروتئینوری یک به یک به نظر می رسد.

آن را برای درمان PKD با علائم مفید است به طوری که شما می توانید طب غربی؟

به فرانک، داروهای غربی در تسکین علایم PKD مفید است. با این حال، هیچ دارو غربی می توانید این کیست ها را کاهش دهد. این است که، طب غربی نمی تواند کاری بکند که آن را به درمان این بیماری است.

چگونه برای درمان PKD؟

در واقع، در مقایسه با طب غربی، طب چینی دارای اثر بهتر در درمان این بیماری است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نظر گرفته شده است موثرترین درمان برای بیماران مبتلا به PKD در کلینیک چینی. این است که در طب گیاهی چینی بر اساس، آن خارج استفاده می شود. با کمک از این درمان، این بیماری می تواند به خوبی کنترل شده، به طوری که بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت زندگی می کنند.

چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان PKD؟

این نوع درمان درمان PKD با کاهش اندازه کیست و رشد مجدد مهار آنها. علاوه بر این، می توان آن را تغذیه به کلیه در نتیجه ارائه برای تعمیر کلیه آسیب دیده است. در یک کلام، این درمان می تواند بیماران مبتلا به PKD که برای این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند در مرحله اولیه هستند کمک کند. برای بیمارانی که در مرحله پیشرفته ای از PKD آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت زندگی می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، ما بهترین های ما که برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر کیست 10cm توسط گسترده ای چگونه Ttararlo

اگر کیست 10cm توسط گسترده ای چگونه آن را درمان؟ شما می دانید بیماری کلیه پلی کیستیک کیست های کلیوی پیچیده تر، که همچنین به عنوان کیست پیچیده کلیه شناخته شده است. کیست بزرگ که در آن بزرگتر و بزرگتر رشد بدون کنترل خوب، هر دو برای وادار عوارض بیشتر است. بدتر از آن، استراحت ممکن است در هر زمان مواجه هستند. بنابراین زمان آن را کنترل آن است.

چگونه برای درمان کیست بزرگ در PKD؟

شما می دانید که PKD کیست پیچیده است کلیوی می تواند توسط طب سنتی نمی تواند درمان شود، چرا که این کیست که پس از رشد مجدد از عملیات و جنبه های دیگر حذف خواهند شد. بنابراین برای بیماران مبتلا به PKD آنها باید به کمک در راه های دیگر به دنبال.

همکاری با دیگر طب غربی، طب میکرو چینی است که یک نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند درد را کاهش می دهد آنها را PKD و اجتناب از عوارض که منجر به کیست. علاوه بر این، شما می توانید منقبض شده و مانع از رشد کیست در کلیه. بنابراین این درمان به طور گسترده ای در درمان PKD استفاده می شود، حتی برای افراد با کیست تا 10 سانتی متر است و دارای اثر خوب است.

از این رو ما می توانید مطمئن شوید که مردم زودتر می توانید درمان کنید، بهتر نتیجه می شود. و بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک بهتر است به اقدام در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر است.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید دکتر ما واتساپ مشورت: +8613933056495 به طور مستقیم، ما همه چیز را ممکن است به انجام کمک
اگر کیست 10cm توسط گسترده ای چگونه آن را درمان؟ شما می دانید بیماری کلیه پلی کیستیک کیست های کلیوی پیچیده تر، که همچنین به عنوان کیست پیچیده کلیه شناخته شده است. کیست بزرگ که در آن بزرگتر و بزرگتر رشد بدون کنترل خوب، هر دو برای وادار عوارض بیشتر است. بدتر از آن، استراحت ممکن است در هر زمان مواجه هستند. بنابراین زمان آن را کنترل آن است.

چگونه برای درمان کیست بزرگ در PKD؟

شما می دانید که PKD کیست پیچیده است کلیوی می تواند توسط طب سنتی نمی تواند درمان شود، چرا که این کیست که پس از رشد مجدد از عملیات و جنبه های دیگر حذف خواهند شد. بنابراین برای بیماران مبتلا به PKD آنها باید به کمک در راه های دیگر به دنبال.

همکاری با دیگر طب غربی، طب میکرو چینی است که یک نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند درد را کاهش می دهد آنها را PKD و اجتناب از عوارض که منجر به کیست. علاوه بر این، شما می توانید منقبض شده و مانع از رشد کیست در کلیه. بنابراین این درمان به طور گسترده ای در درمان PKD استفاده می شود، حتی برای افراد با کیست تا 10 سانتی متر است و دارای اثر خوب است.

از این رو ما می توانید مطمئن شوید که مردم زودتر می توانید درمان کنید، بهتر نتیجه می شود. و بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک بهتر است به اقدام در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر است.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید دکتر ما واتساپ مشورت: +8613933056495 به طور مستقیم، ما همه چیز را ممکن است به انجام کمک



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیه با کراتینین 4.7 سطح چگونه به درمان

نارسایی کلیه با کراتینین 4.7 چگونه سطح TratarlaInsuficiencia با سطح کراتینین کلیه 4.7 چگونه آن را درمان؟ شما می دانید، سطح کراتینین است 4.7 بالاتر از محدوده طبیعی است که بخشی از بیماری های کلیوی مرحله 3، و در مورد مرحله 4. بنابراین برای بیماران با سطح بالای کراتینین باید را درمان مناسب در زمان.

چه سطح بالای کراتینین می توانید به ما بگویید؟

سطح کراتینین یک شاخص مهم به نمایندگی از درجه تخریب عملکرد کلیه است. کراتینین بالا به معنی سموم بالاتر در بدن است. به طور کلی هنگامی که سطح کراتینین بالاتر، عملکرد کلیوی است بیش از 50٪ است وجود دارد آسیب دیده است. درمان در یک موقع و مناسب ضروری و مورد نیاز. بنابراین شما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت.

چگونه برای درمان نارسایی کلیه با سطح کراتینین 4.7؟

به شما بگویم حقیقت، برای بیماران با سطح بالای کراتینین، کلیه خود را به شدت آسیب دیده بود. در این وضعیت، عوارض و علائم بیشتر و بیشتر به تدریج ظاهر می شود. اگر می خواهید کمتر رنج می برند و زندگی بهتر، شما باید برخی از درمان برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده و بهبود وضعیت کلیه پیدا کنید.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری ها از طب سنتی چینی، نشان داده است که اثر در بهبود عملکرد کلیه. این چهار توابع اصلی، که ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و گشاد کردن رگ های خونی، که برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و محافظت از آسیب بیشتر به شکل مفید هستند، به طوری که عملکرد کلیه را می به تدریج بهبود بخشد. شما می دانید همه کسانی که علائم به عنوان سطح کراتینین بالا توسط عملکرد کلیه تحتانی ناشی، به طوری که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده، علائم ناپدید می شوند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا می توانید در WhatsApp ارتباط برقرار کنید: +8613933056495 دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان کیست در بیماری کلیه پلی کیستیک

چگونه برای درمان کیست بیماری های کلیه PoliquísticaCómo درمان کیست در بیماری کلیه پلی کیستیک؟ همانطور که می دانیم کیست در PKD بزرگتر و بزرگتر، و بدون درمان فوری تبدیل خواهد شد، فشار را به سلول های کلیه و عملکرد کلیه ها آسیب برساند.

چگونه برای درمان کیست در PKD؟

در ابتدا ما باید برای تمیز کردن سموم در خون را به یک محیط خوب برای تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده است. ما باید برای تمیز کردن سم micromolecule، به طور متوسط ​​سم مولکول و ابر مولکول سم با هم. پس از آن ما باید این سلول های کلیه را از آسیب بیشتر تعمیر محافظت می کند. در اینجا استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بیمار PKD تواند کمک به محافظت خوبی کلیه های شما.

چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان PKD؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy داروی گیاهی چینی ابتکاری است که خارجی اعمال شده است. این یک درمان بی خطر و بدون عوارض جانبی به بدن انسان است. است ترکیب جوهر تقریبا در هر نوع مصرف خوراکی و داروهای گیاهی برای برنامه های کاربردی خارجی، در تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده است تحت تاثیر قرار نه فقط نکروتیک بالغ.

این مواد فعال میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون عروق خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، که باعث افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار سلول های ترشح دیوار کپسول. بنابراین، این کیست در کلیه را می توان به اندازه کوچک کاهش می یابد. علاوه بر این، این درمان همچنین می توانید از رشد کیست را مهار کند. بنابراین پس از مصرف این درمان، کیست های کلیوی را می توان بدون آسیب بیشتر به کلیه ها درمان

شما می دانید که کیست خیلی زیاد یا خیلی بزرگ می تواند سلول های کلیه را فشار دهید و آسیب عملکرد کلیه، بنابراین به عنوان بیمار PKD شما باید اقدام مناسب برای جلوگیری از آسیب بیشتر ناشی از کیست است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com پایین ارسال و یا ترک پیام، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر فرصت برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه مرحله 3 می تواند مانند یک فرد عادی زندگی می کنند وجود

اگر فرصت برای بیماران بیماری کلیوی مرحله 3 می تواند به عنوان یک فرد زنده وجود دارد NormalSi فرصتی است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 3، آنها می توانند مانند یک فرد عادی زندگی وجود دارد؟ یکی از بستگان من مرحله بیمار از بیماری کلیه است و در حال حاضر 3 دکتر گفت عملکرد کلیه خود را فقط خواهد رفت 45٪. من می خواهم بدانم که پرونده او می تواند او را از این فرصت برای بازگشت به زندگی عادی داشته باشد؟ من واقعا نمی خواهم برای دیدن او دیالیز یا پیوند را برای بقیه زندگی است.

در واقع، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 3 و کلیه عملکرد 45٪ هنوز هم آنها را به یک devivir شانس مانند یک فرد عادی، اگر آنها می توانند درمان به موقع سیستماتیک است. شما می دانید مرحله 3 یک گام بسیار مهم در این مرحله نکروز سلول کلیوی ترین آسیب دیده نیست، به طوری که درمان به موقع این سلول ها آسیب دیده را ترمیم می توانید و عملکرد کلیه می توان به تدریج بهبود یافته است. پس از بهبود عملکرد کلیه، کلیه ها می تواند موثر کار و بیمار می تواند یک زندگی عادی بدون بسته به هر درمان دیگر منجر شود.

چه درمان می تواند کمک به بیماران مرحله 3 بیماری کلیه به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherpay به عنوان یک نوع از طب چینی نرم افزار های خارجی تنها درمان، با استفاده از کیسه های گیاهان با مواد فعال از طب چینی در پشت بیمار، به صورت موازی با کلیه شن نقطه شو آن از طب سوزنی، گیاهان مولکول های ارتعاشی ماشین پردازش، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضا و فضای بافت سلولی و پی در پی در نهایت اسطرلاب وارد کلیه ها به بهبود میکرو گردش خون و بازگرداندن کلیه عملکرد کلیه آسیب دیده به طور موثر. با کمک از این درمان، بیماری کلیوی مرحله 3 بیماری کلیه بیمار ممکن است این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

اگر شما هنوز هم این بیماری مشکل کلیه داشته باشد، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ممکن است پیام را ترک به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین 6.0 در کلیه بیماری چگونه Recudirla

کراتینین 6.0 در کلیه بیماری چگونه RecudirlaLa کراتینین 6.0 در بیماری های کلیوی که چگونه به آن را کاهش دهد؟ شما می دانید سطح بالای کراتینین آن است که با مشکلات کلیوی ایجاد می شود، به طوری که اگر شما آن را پایین تر، شما نیاز به تصحیح اختلال کلیوی است که به بهبود عملکرد کلیه.

اگر بیمار با کراتینین 6.0 انجام درمان به موقع را ندارد؟

اگر بیمار با کراتینین 6.0 انجام درمان به موقع را ندارد، سطح کراتینین افزایش می یابد و بیماران کلیوی عوارض و علائم بیشتر و بیشتر رنج می برند. حتی بدتر، آنها با دیالیز یا پیوند کلیه به زودی به مقابله خواهد شد به عنوان بیماری به ESRD تقسیم شده است.

چگونه برای کاهش کراتینین 6.0 در بیماری های کلیوی؟

همانطور که قبلا ذکر شد، اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا شما نیاز به بهبود عملکرد کلیه است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی چینی گیاهی، می تواند عملکرد کلیه ترمیم بافت های آسیب دیده را بهبود بخشد و کلیه حفاظت از دیگر از آسیب بیشتر، به طوری که می توان آن را انتخاب خوبی برای افرادی که می خواهید برای کاهش سطوح بالای کراتینین.

درمان مداخله ای به عنوان درمان های اخیر بیماری کلیوی، همچنین دارای یک اثر قابل توجهی در بهبود عملکرد کلیه. یک میکرو کاتتر به عروق کلیه اسناد و مدارک ساخت و ساز تیم تصویر، قرار دادن در پس از کاتتر در نصب شده بود، پزشکان تزریق برخی از مواد مخدر و یا مجموعه ای تنها برخی از سرفصل در کلیه است. بنابراین برای تعمیر ناهنجاری های مادرزادی کلیه، بهبود بیماری عصبی، بیماری های کلیوی، بیماری های کلیوی حل آسیب های خود را به طور مستقیم و حل مشکلات کلیوی از علل آن است.

اگر شما علاقه مند در این درمان ها و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر ما واتساپ: +8613933056495 به طور مستقیم، ما در اینجا انتظار برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری های کلیوی با GFR 54 نیاز به دیالیز

بیماری های کلیوی با GFR 54 نگاهی به DiálisisSi نیاز بیماری کلیه با GFR 54، نیاز به دیالیز؟ Nnecesito دیالیز؟ من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی هستم و در حال حاضر دکتر به من گفت که GFR من 54 است، بنابراین من می خواهم بدانم وقتی که من را دیالیز؟ در واقع، کلیه انسان ما یک جبرانی قوی است، بنابراین برای کسانی که با GFR 54 او هنوز هم بهتر می تواند بدون کمک از دیالیز زندگی می کنند، آنها می توانید برخی از درمان که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه است.

¿GFR 54 یعنی چه برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی؟

54means GFR چپ عملکرد کلیه 54٪ است، بنابراین برای کسانی که با GFR 54 که در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و کلیه کمی آسیب دیده است، بنابراین اگر به درستی درمان طب مکمل و جایگزین می توانید آن را کاهش بیشتر عملکرد کلیوی جلوگیری، ممکن است این فرصت را به با این بیماری برای مدت زمان طولانی و دیالیز مشتاق زندگی کنند.

چه درمانی می تواند کمک بیماران بیماری بهتر کلیه بدون دیالیز؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از گیاهان دارویی پزشکی چینی سنتی، که ممکن است صدمه به کلیه ها در ریشه آن معکوس می باشد. چه خبر impotant بیشتر، بیماری های کلیوی ممکن است بدون آسیب بیشتر به بدن ما را حل کند. اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید به طور مستقیم با دکتر آنلاین ما چت.

همانطور که در بالا ذکر شده است کلیه جبرانی بسیار قوی است، بنابراین برخی از مردم ممکن است از بیماری کلیوی خود بی اطلاع، بنابراین توجه به شرایط کلیه خود را، به منظور جلوگیری از بیماری های بزرگ.

اگر شما می خواهید برای بهبود سطح GFR و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما واتساپ مشورت: +8613933056495، ما همه چیز ممکن است به انجام کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

PKD با فشار خون بالا: جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه

PKD با فشار خون بالا: جلوگیری از دیالیز و نارسایی RenalLa فشار خون بالا از عوارض شایع PKD است، در حالی که دیالیز و نارسایی کلیه چیزی است که هر بیمار PKD سعی کنید برای جلوگیری هستند. شکی نیست که فشار خون بالا کنترل نشده می تواند پیشرفت بیماری را تسریع کند. پس چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با فشار خون بالا دیالیز جلوگیری از و نارسایی کلیه؟

فشار خون بالا و آسیب کلیه را تحت تاثیر قرار یکدیگر، به طوری اولین چیزی است که برای کنترل فشار خون بالا، و از طریق رژیم غذایی مناسب و برخی از داروها. خوب، اگر می خواهید بیماران مبتلا به PKD طب چینی را امتحان کنید، طب سوزنی است پس از آن توصیه می شود. بیماران مبتلا به PKD می توانید بروید و یک دکتر در مورد طب سوزنی سنتی چینی مشورت کنید.

اگر تمایل به جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه، دلیل باعث نارسایی کلیه باید درمان شود، بدون شک. و آن چیست؟ از دست دادن عملکرد کلیه ارائه می دهد یک تغییر نیاز به دیالیز و طول می کشد PKD به نارسایی کلیه، بنابراین ما نیاز به صرفه جویی و بهبود عملکرد کلیه. بنابراین چه چیزی باعث نارسایی کلیه؟ گسترش کیست های کلیوی می توانید به بافتهای اطراف کلیه ها را سرکوب و باعث ایسکمی کلیوی و anoxic به تدریج رو به وخامت عملکرد کلیه، ما باید به منظور کاهش کیست.

علاوه بر جراحی، هیچ گزینه دیگری برای کیست در بسیاری از کشورهای دیگر وجود دارد. با این حال، در کلینیک چینی، خارجی درمان در طب گیاهی چینی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که معمولا استفاده می شود. از طریق افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش فعالیت سلول های پوشش ترشح مایع کیست و تغییر فشار دیفرانسیل درونی و بیرونی دیوار از کیست، کیست مایع می توان بازجذب میشود. علاوه بر این، برخی از داروهای گیاهی چینی ممکن است عملکرد کلیه با ارائه تغذیه به کلیه ها آسیب دیده بهبود و از بین بردن عامل بیماری زا و پشتیبانی واقعی چی. ارائه شده است که عملکرد کلیه را می تدریج بهبود می یابند، نارسایی کلیه و دیالیز می تواند به طور موثر مانع.

اگر شما هنوز هم این بیماری مشکل کلیه داشته باشد، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید به ما پیام را ترک، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در صورتی که برای درمان به درمان کیست در PKD حال رشد وجود دارد

در صورتی که برای درمان به درمان کیست PKDSi در حال رشد در درمان وجود دارد برای درمان کیست PKD در رشد وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم، رشد مجدد بعد کیست های کلیوی را می توان با این عملیات حذف خواهند شد. بدتر از آن، عملیات می تواند آسیب بیشتری به کلیه ها و اندام های دیگر را انجام دهید، به طوری که مردم به دنبال راه های جدید است که می تواند کیست های کلیوی به طور طبیعی درمان می کند.

یک درمان برای کوچک کردن کیست رشد در PKD وجود دارد؟

مشخص شده است که اگر درمان نشود، کیست های کلیه بزرگتر و بزرگتر خواهد شد. پس از آن کیست بزرگ، کلیه ها و اندام های دیگر در نتیجه منجر به درد و سایر علائم ملکه. بنابراین راه هایی برای جلوگیری از رشد کیست به معنای زیادی به کلیه ها.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب چینی دارای یک اثر بزرگ در درمان کیست های کلیوی. با این درمان جدید کیست های کلیوی، ما می توانیم درد را که کیست بزرگ و پیشگیری از عوارض که منجر به کیست را کاهش دهد. داروهای چینی فعال در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کوچک شدن کیست و کیست ظلم و ستم رشد. او shrugs کیست تغییر فشار داخلی و خارجی. در همین حال، داروهای چینی فعال از بین بردن ساختار کیست و فشار از رشد کیست.

با کمک از این درمان، کیست می تواند منقبض شده و رشد بدون آسیب بیشتر به ارگان های دیگر مهار.

به طور کلی، این درمان می تواند کیست های کلیوی به سه روش درمان، و دارایی های فیزیکی میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون عروق خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، که باعث افزایش نفوذ پذیری دیواره کپسول و مهار ترشح دیواره سلولی کپسول.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا هر گونه کمک نیاز در درمان PKD، شما می توانید پیام زیر را ترک یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان کلیه و GFR 10 تا پزشکی در زمان دیالیز

درمان کلیه و 10 با GFR پزشکی در زمان بیماری کلیوی DiálisisTratar و GFR 10 با دارو به جای دیالیز؟ اگر چنین است، شما می توانید این متن را به یادگیری اطلاعات مفید ترین به عنوان خوانده شده. برای مشاوره شخصی، دکتر ما را آنلاین ببینید برای دریافت کمک رایگان حرفه ای است.

در بیمارستان در بیماری های کلیه Shijiazhuang، نفرولوژیست به رسمیت شناخته شده ملت درمان طبیعی جایگزین برای نارسایی کلیه را توسعه داده اند و مدیریت GFR 10. آن را به عنوان درمان بالا هفت TCM شناخته شده است.

روش های خاص موجود در این درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، درمان با حمام کامل، فتیلهگذاری، چرخه انما درمان و طب گیاهی چینی دهان. بر اساس تشخیص دقیق از وضعیت بیماری وی، یک یا چند روش انتخاب می شوند به شکل طرح درمان جامع است.

چگونه می توان از روش های درمانی بالا هفت TCM کار برای درمان بیماری کلیه و GFR 10؟

اول، حذف استاز خون. بیماران با نارسایی کلیه را به سطح بالایی از سموم و مواد زائد در بدن، به طوری روش مانند چرخه انما درمان، فتیلهگذاری حمام درمانی می تواند انتخابی برای حذف مواد مضر از بدن است.

در مرحله دوم، تعمیر آسیب دیده سلول های کلیه خود را تا حد زیادی بهبود عملکرد کلیه است. با یک محیط داخلی تمیز، درمان ها مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و پزشکی گیاه چینی به صورت خوراکی (به عنوان مای کانگ جی) را می توان برای حفظ و ارتقاء کلیه ظرفیت باقی مانده استفاده می شود.

در حالی که سطح GFR می توان به 15 افزایش یافته و یا حتی بالا، بیماران نارسایی کلیه تحت دیالیز می توانید به دور بماند و به یک زندگی عادی طولانی، با کلیه خود را دارند. از سوی دیگر، امید به زندگی تا حد زیادی گسترش می توان انتظار داشت.

بنابراین، اگر شما یا کسی که می شناسید از نارسایی کلیه و GFR 10 رنج می برند، آن را به در نظر گرفتن پذیرش از بهترین روش های درمانی هفت TCM در اسرع وقت به منظور جلوگیری از دیالیز پیشنهاد شد. اگر شما هنوز هم این بیماری مشکل کلیه داشته باشد، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام به ما، دکتر ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به کاهش سطح کراتینین در 6.7 کلیه

چگونه به کاهش سطح کراتینین در شکست 6.7 RenalCómo کاهش سطح کراتینین 6.7 در نارسایی کلیوی؟ به رک و پوست کنده، به عنوان یک بیماری کلیوی بیمار، تنها راه برای کاهش سطح کراتینین است به منظور بهبود عملکرد کلیه است. برخی از مواد غذایی و گیاهان خاصی قطعا می تواند باعث کاهش سطح کراتینین در برخی از اقدام به دلیل اموال خود را ترویج گردش خون، اما درمان نهایی بیماری کلیوی است. به منظور کاهش سطح کراتینین، قطعا شما مجبور به گرفتن یک رویکرد جامع و سیستم.

اگر مبتلا به نارسایی کلیوی کراتینین 6.7 انجام درمان به موقع سیستماتیک را ندارد؟

در واقع، کراتینین 6.7 بسیار بالاتر از سطح نرمال، برای بیمار با این سطح در حال حاضر در مرحله 4 به نارسایی کلیوی پیشرفت کرده است. در این مرحله بسیاری از نشانه ها و عوارض توسعه، اگر بیماران می توانند درمان مناسب را ندارد، آنها ممکن است درد بیشتر رنج می برند، حتی زندگی خود را در معرض خطر بزرگ قرار داده است، نتیجه مستقیم این است که بیماری شما را به اورمی به سرعت می گیرند.

چه درمانهایی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

درمان بالا هفت TCM یک سری از داروهای چینی است، که تمام آنها اثر خوب در درمان بیماری کلیه، عملکرد کلیه را می توان با تعمیر کلیه های آسیب دیده و آنها را از آسیب بیشتر بهبود یافته است. همکاری با یکدیگر، درمان می تواند کمک به بیماران با سطح کراتینین کلیه 6.7 این فرصت را به یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز داشته باشد.

هفت درمان بالا اشاره به درمان داغ فشرده سازی (همچنین به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy شناخته می شود)، حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، بیماریهای دهان چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستماتیک و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک ایمیل برای ما ارسال یا به طور مستقیم دکتر ما enfermedad-renal@hotmail.com مشورت، و یا شما می توانید با ما در تماس واتساپ: +8613933056495، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان ضعف و سرگیجه در طول دیالیز

درمان ضعف و سرگیجه در طول دیالیز diálisisCuando پیش، آن را باید ضعیف و سرگیجه شود، چگونه آن را درمان کنیم؟ مشخص شده است که دیالیز رایج ترین نشانه ها را برطرف فرم بیماری های کلیوی است، اما نه همه بیماران می توانند آن را به ایستادگی، برخی از آنها می توانید برخی علائم مانند سرگیجه و ضعف است. پس چگونه افرادی که از این علائم رنج می برند شما کمک کند؟

علل ضعف و سرگیجه در طول دیالیز چیست؟

فشار خون پایین

اگر فشار خون بیماران بسیار پایین است، شما ممکن است احساس در طول دیالیز سرگیجه. اگر دیالیز حذف مایعات بدن بیش از حد در یک زمان است، به احتمال زیاد به علت خون پایین pressure.Generally، بیماران باید فشار خون بالا دارو فشار خون قبل از دیالیز را ندارد.

انسفالوپاتی دیالیز

سرگیجه طی دیالیز ممکن است مربوط به encephalopathy.This است، زیرا دیالیز می تواند سموم را از خون حذف به سرعت در حال، در حالی که به زمان بیشتری برای تمیز کردن مواد سمی در شیب تفاوت brain.This می توانید ادم مغزی شود مورد نیاز است و مجموعه ای از علائم آنسفالوپاتی دیالیز.

کم خونی

کم خونی است که معمولا با نارسایی کلیه دیده می شود. یکی از وظایف مهم کلیه است که برای تولید رنین، هورمونی است که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون. به عنوان سلول های قرمز خون اکسیژن را به سلولهای را به سراسر بدن، کم خونی می تواند اکسیژن به مغز را کاهش می دهد، و در نتیجه سرگیجه طی دیالیز.

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ضعیف و سرگیجه در طول دیالیز؟

به طور کلی، دکتر مسئول از اقدامات مربوطه با توجه به علل. اما در حال حاضر شما باید گزینه دیگری است برای پیدا کردن برخی از درمان های جایگزین که می تواند کمک درمان بیماری های کلیوی از ریشه آن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های موثر ترین است که می تواند کمک به مردم بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ممکن است ترک پیام به طور مستقیم، دکتر ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان ضعف و سرگیجه در طول دیالیز

درمان ضعف و سرگیجه در طول دیالیز diálisisCuando پیش، آن را باید ضعیف و سرگیجه شود، چگونه آن را درمان کنیم؟ مشخص شده است که دیالیز رایج ترین نشانه ها را برطرف فرم بیماری های کلیوی است، اما نه همه بیماران می توانند آن را به ایستادگی، برخی از آنها می توانید برخی علائم مانند سرگیجه و ضعف است. پس چگونه افرادی که از این علائم رنج می برند شما کمک کند؟

علل ضعف و سرگیجه در طول دیالیز چیست؟

فشار خون پایین

اگر فشار خون بیماران بسیار پایین است، شما ممکن است احساس در طول دیالیز سرگیجه. اگر دیالیز حذف مایعات بدن بیش از حد در یک زمان است، به احتمال زیاد به علت خون پایین pressure.Generally، بیماران باید فشار خون بالا دارو فشار خون قبل از دیالیز را ندارد.

انسفالوپاتی دیالیز

سرگیجه طی دیالیز ممکن است مربوط به encephalopathy.This است، زیرا دیالیز می تواند سموم را از خون حذف به سرعت در حال، در حالی که به زمان بیشتری برای تمیز کردن مواد سمی در شیب تفاوت brain.This می توانید ادم مغزی شود مورد نیاز است و مجموعه ای از علائم آنسفالوپاتی دیالیز.

کم خونی

کم خونی است که معمولا با نارسایی کلیه دیده می شود. یکی از وظایف مهم کلیه است که برای تولید رنین، هورمونی است که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون. به عنوان سلول های قرمز خون اکسیژن را به سلولهای را به سراسر بدن، کم خونی می تواند اکسیژن به مغز را کاهش می دهد، و در نتیجه سرگیجه طی دیالیز.

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ضعیف و سرگیجه در طول دیالیز؟

به طور کلی، دکتر مسئول از اقدامات مربوطه با توجه به علل. اما در حال حاضر شما باید گزینه دیگری است برای پیدا کردن برخی از درمان های جایگزین که می تواند کمک درمان بیماری های کلیوی از ریشه آن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های موثر ترین است که می تواند کمک به مردم بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ممکن است ترک پیام به طور مستقیم، دکتر ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه چیزی را برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز انجام

چه چیزی را برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با DiálisisSoy یک بیمار از بیماری کلیوی نارسایی کلیوی انجام، دیالیز نیز انجام چه باید بکنم؟ برای بعضی از بیماران، دیالیز می کند مفید است، اما برای بیشتر بیماران انجام دیالیز موثر است، به دلیل دیالیز نه تنها یک پیشرفت طولانی و آسیب دیده است، اما نیز طول می کشد مقدار زیادی از پول، اما اثر چندان قابل توجه نیست.

بیماران باید برای دیالیز چه اگر آن را؟

در واقع، دیالیز تنها گزینه برای بیماران با بیماری کلیوی است. برخی از درمان های جایگزین مانند پیوند کلیه و طب چینی می تواند کمک به بهتر بدون دیالیز شما زندگی می کنند وجود دارد. برای بسیاری از بیمارانی که پیوند کلیه آشنا هستند، من نمی خواهد به آن بیش از حد است. از نظر طب چینی، من می خواهم به معرفی طب میکرو چینی Osmotherapy به شما، این ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و تکنولوژی مدرن است. با کمک او، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند ممکن است این فرصت را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها ممکن است این فرصت را به بازگشت به زندگی عادی دست بدهد، اما شما هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که نشان داده شده است از نظر بالینی به موثر و راحت می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، عوارض هماچوری از بین بردن است. کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی است. آنچه مهم تر، می توان آن آسیب دیده را ترمیم کلیه کمک به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

اگر شما علاقه در درمان ما میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید ترک پیام به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما می تواند به شما در 24 ساعت کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا بعد از فشار خون دیالیز موافقت بالاترین و نحوه درمان

چرا بعد از فشار خون دیالیز موافقت بالاترین و چگونه TratarlaPorqué پس از دیالیز موافق فشار خون بالا و چگونه درمان کنیم؟ در واقع، بسیاری بیماران با نارسایی کلیوی ممکن است چیزهایی مثل این، فشار خون بالا و یا سطح کراتینین بالا پس از دیالیز، تجربه اما تعداد کمی از آنها دانستن دلایل.

چرا پس از دیالیز موافق فشار خون بالا؟

علل فشار خون بعد از دیالیز دیدن همه موارد چندین بالاتر وجود دارد.

1. افزایش حجم خون است.

2. افزایش رنین آنژیوتانسین.

3. استفاده از اریتروپویتین (EPO).

4. نسل از مواد وازواکتیو.

بنابراین هنگامی که شما فشار خون بالا پس از دیالیز، بهتر است که شما به دکتر خود بگویید حق دور برای درمان بیماری خود مفید است که است.

چگونه برای درمان فشار خون باید پس از دیالیز بالا باشد؟

رایج ترین روش است برای پیدا کردن علل آن و انجام برخی از اقدامات مربوطه را با کمک دکتر خود، دیگر، پیدا کردن برخی از درمان های جایگزین برای دیالیز، می تواند کمک به بهتر بدون دیالیز زندگی می کنید. در اینجا من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه به شما، آن را ترکیبی کامل از طب چینی و طب غربی است. با کمک از این درمان، فشار خون بالا و سایر علائم می تواند به خوبی با بهبود عملکرد کلیه کنترل می شود.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ممکن است پیام را ترک به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما می تواند کمک زیادی را با همه چیز ارائه دهد.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر راه دیگری وجود دارد شما می توانید کرگدن N Ttrasplante نجات

اگر راه دیگری می توانید کرگدن N TtrasplanteSi هر روش شما می توانید از پیوند کلیه را نجات نجات دهد وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم چیزی از پیوند کلیه می تواند 10 سال گذشته، حتی طولانی تر، اما برخی از آنها می تواند به نارسایی دوباره. هنگامی که شکست اتفاق می افتد، مردم باید برای مقابله با دیالیز یا پیوند دوباره، اما که آخرین چیزی که مردم می خواهند به چهره است.

آیا روش شما می توانید از پیوند کلیه را نجات دهد وجود دارد؟

خبر خوب این است که پیشرفت های بیشتر شده است در چین برای درمان نارسایی پیوند کلیه ساخته شده است. این گزینه به نام درمان آلودگی خون. با کمک از این درمان، بیماران ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند داشته باشد.

بر خلاف درمان علامتی سنتی، درمان آلودگی خون یک رویکرد جامع که کار می کند نه تنها به حذف علامت، اما برای حل مشکل ریشه است. پس از شکست پیوند کلیه را می توان ذخیره.

به عنوان یک گزینه از درمان شخصی است، هیچ داروی نسخه ای ثابت وجود دارد. طرح درمان خاص تنها می تواند پس از تشخیص دقیق از وضعیت هر بیمار انجام می شود.

چگونه می توان آلودگی خون درمان پیوند کلیه به طور موثر درمان؟

عمدتا سه طرف های درگیر در فرآیند درمان وجود دارد:

1. تخلیه سموم و مواد زائد را از بدن خارج شده توسط تکنیک های تصفیه خون پیشرفته (hemofiltration، immunoadsorption، تبادل پلاسما، و غیره)؛

2. علاوه بر تمیز کردن خون و از تمام چیزهایی درمان سمی طب چینی به عنوان چرخه درمان، انما درمان، فتیلهگذاری و غیره خلاص شدن از شر.

3. محافظت از کلیه ها پیوند و جلوگیری از وخامت بیشتر عملکرد کلیوی. درمان فشرده سازی گرم درمان اساسی در این مرحله است. با گذشت زمان، سطح کلیه به تدریج ترویج دریافت کنید.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید با ما در WhatsApp تماس: +8613933056495 دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر من یک بیماری کلیوی کراتینین 3.5 من می تواند معکوس شود

اگر من یک بیماری کلیوی کراتینین 3.5 من می تواند RevertidaSi من کراتینین بیماری های کلیوی 3.5 من می تواند معکوس شود؟ من یک بیمار از بیماری های کلیوی هستم، و دکتر به من گفت که من در حال حاضر سطح کراتینین 3.5.Ade بیشتر، من یک پروتئین کوچک، همچنین خون در ادرار من، من می خواهم بدانم اگر من می تواند معکوس شود؟

در واقع، وضعیت خود بسیار جدی است، با درمان به موقع، می تواند معکوس شود. کراتینین آن، که به معنی سموم بالا در بدن او باقی مانده و بسیاری از نفرون آسیب دیده است. و پروتئین و خون در ادرار، که به معنی سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده اند. در حال حاضر، کلیه او هنوز محدوده طبیعی، با سموم طولانی بالا، شانه ای بالا انداخت هر روز. با گذشت زمان، اگر او می تواند بیماری خود را کنترل کنید به طور موثر، تشدید بیشتر عملکرد کلیه خود را. چه تر است، تحت تاثیر قرار بافت های دیگر و یا از طریق ارگان های گردش خون. در واقع، بیماری کلیه یک نوع بیماری مزمن پیشرونده، که به معنی بیماری شده است از یک مدت طولانی رنج می برد، پس از آن معتاد زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار به طور ناگهانی، اما عوارض می تواند زندگی بیماران در معرض بیشترین خطر.

در مرحله دوم، با توجه به کراتینین خود را اعلام کرد آن بسیار بالا است، که به معنی این است که برخی سلول های ذاتی در کلیه به طور کامل آسیب دیده بود وجود دارد، به طوری که یک فرصت بزرگ برای آنها سرمایه گذاری وجود دارد. اما اگر شما می تواند درمان به موقع دریافت نمی کنید، پس از آن نرخ به تدریج معکوس کاهش است.

درمان گیاهی چینی سنتی و ایمونوتراپی برای گسترش عروق خونی مفید است و بهبود گردش خون و از بین بردن سموم سپرده در منطقه کلیه، در نتیجه دستیابی به هدف درمان بیماری های کلیوی. علاوه بر این، طب سنتی گیاه چینی می تواند به جلوگیری از عملکرد بیشتر کلیه آسیب کمک کند، و عوارض کنترل به طور موثر. در همین حال، آن را کمک می کند تا جلوگیری از عروق اسکلروز بیشتر در سراسر بدن، و جلوگیری از یک تصادف قلبی است.

اگر شما مشکل بیماری کلیوی داشته باشد، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید به ما پیام را ترک، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک زیادی را با همه چیز را در 24 ساعت ارائه دهد.



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه کلیه Restausar کلیوی ناشی از فشار خون بالا

چگونه Restausar کلیه کلیه فشار خون ناشی از AltaCómo بازگرداندن کلیه کلیوی ناشی از فشار خون بالا؟ در واقع، دچار شرایط را طولانی فشار خون بالا، صدمه به کلیه در درجه اول در توبول های کلیوی و منطقه interstium وجود دارد. همانطور که برای درمان، به طور کلی ما به تصویب رسید Osmotherapy پزشکی میکرو چینی Mosmotherapy به ترویج گردش خون در شریان وابران، چرا که عروق وابران ارائه دهنده خون به توبول های کلیوی است.

چگونه برای بازگرداندن کلیه کلیوی ناشی از فشار خون بالا؟ همانطور که می دانید، طب غربی می تواند کمک به بیماران نارسایی کلیه بهبود عملکرد کلیه تا کنون، پس تنها راه حل دیالیز و پیوند کلیه، اما طب سنتی چینی می تواند کمک به بیماران را بهبود بخشد شرایط به طور موثر. بنابراین، هنگامی که آن را به درمان می آید، نکته کلیدی باید به استفاده از طب سنتی چینی (TCM) برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه.

علاوه بر این، برای بیماران با نارسایی کلیه، که می توان به راحتی بی اشتهایی به دلیل ادم از دستگاه گوارش به دست آورد، در همان زمان، بدن شما ممکن است این دارو را جذب نمی کند به طور موثر، به طوری که در طول درمان باید دارو اجازه می دهد در منطقه کلیه از طریق نرم افزار های خارجی. این بیماران کمک خواهد کرد رسیدن به موثر و بدون هیچ درمانی عوارض جانبی.

چه درمان موثرترین درمان است؟

میکرو چینی پزشکی به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی چینی، ثابت کرده است که یکی از موثرترین درمان. این چهار توابع اصلی، توابع، صدمه به کلیه را می توان تعمیر و محافظت از آسیب بیشتر.

در کوتاه مدت، با کمک از این درمان، آسیب کلیوی ناشی از فشار خون بالا را می توان به برخی از درجه دوباره بازسازی شد. همانطور که برای کلیه آسیب دیده زیادی را می توان شرایط وابسته به بیمار شخصی را دوباره بازسازی شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی.

من مشکل بیماری کلیوی، ممکن است ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ممکن است پیام را به ما ترک، دکتر ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بهتر از درمان به درمان بیماری مزمن کلیه

بهتر از درمان به درمان درمان بیماری کلیوی Crónica¿Qué برای درمان بیماری مزمن کلیه بهترین است؟ شما می دانید که بسیاری از انواع درمان ممکن است در بیماری های کلیوی استفاده می شود، و آنها می توانند کمک به بیماران زندگی بهتر است. اما همه ما می دانیم برخی از درمان را از عوارض جانبی که تخفیف علایم است. بنابراین مردم به دنبال برخی از درمان که می تواند بیماری های کلیوی به طور موثر درمان با عوارض جانبی هستند.

چه درمانی برای بیماری مزمن کلیوی بیمار بهتر است؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از گیاهان دارویی پزشکی چینی سنتی، می تواند بیماری های کلیوی را درمان طبیعی، پس از آن بهترین ها را برای بیماری های کلیوی بیمار است.

مقایسه با طب غربی، درمان کلیه طبیعی است، چه تر است، شما می توانید مشکل از ریشه حل کلیه، کند علائم را تسکین نیست، به سادگی.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که نشان داده شده است از نظر بالینی موثر باشد و راحت است. شما می توانید علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی است. آنچه مهم است، مولکولهای استاز خون طب چینی و سموم خون در عروق به تدریج با گردش پراکنده و می توانید مراجعه کنید (کم اکسیژن) اکسیژن از میکروسیرکولاسیون. می توانید آن را تعمیر آسیب کلیه به منظور جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه کمک می کند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید یک ایمیل برای ما ارسال کنید، شما همچنین می توانید دکتر ما و یا برگ enfermedad-renal@hotmail.com مشورت پیام، دکتر ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گیاهان برای درمان بیماری مزمن کلیه و دیالیز می تواند اجتناب از

گیاهان برای درمان بیماری مزمن کلیه و می توانید از گیاهان DiálisisLas جلوگیری از به درمان بیماری مزمن کلیه و دیالیز ممکن است، شما را از بیماری های مزمن کلیوی (CKD) رنج می برند جلوگیری از، شما می توانید از گیاهان را انتخاب کنید به کاهش سرعت پیشرفت درمان آسیب و جلوگیری از دیالیز کلیوی. برای مشاوره شخصی، با دکتر ما چت آنلاین برای مشاوره رایگان در حال حاضر.

گیاهان برای ERC برای جلوگیری از دیالیز.

- گون

گون است برای بسیاری از شرایط، از جمله بیماری های کلیوی استفاده می شود. آن را برای درمان عفونت، کم خونی، دیابت، فشار خون بالا و برای تقویت و یا کنترل سیستم ایمنی بدن مفید است. این دارو دارای چندین گونه های مختلف. برای استفاده ایمن و عوارض جانبی احتمالی دکتر کلیه خود را بپرسید.

- ریشه شیرین بیان

ریشه شیرین بیان یک درمان گیاهی است که برای قرن ها در طب سنتی چینی برای درمان بیماری های مختلف مانند بیماری های کلیوی استفاده می شود. برای دیدن اگر وضعیت خود را ایده آل برای این درمان است دکتر خود مشورت کنید.

اگر شما علاقه مند به دانستن گیاهان لیست دقیق برای شرایط خاص خود را دارند، لطفا ارسال یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com. ما هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید است.

امروز یک پزشکی گیاهان دارویی درمان رمان توسعه داده شده است برای کمک به درمان و جلوگیری از دیالیز CKD. این است که معمولا به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. در این روش از درمان، طب گیاهی اعمال خارجی، پس از آن هیچ اثر سوء بر بدن انسان است. طب چینی می تواند در جهت گسترش عروق خونی، بهبود میکرو گردش خون، از بین بردن استاز خون، کلیه تعمیر سلول های ذاتی و بازگرداندن عملکرد کلیه جهانی است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان های شخصی است. طب نسخه فقط باید بر اساس تشخیص دقیق از وضعیت بیماری هر بیمار داده شود. اگر شما مشکل بیماری کلیوی داشته باشد، شما می توانید ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا می توانید با ما در WhatsApp ارتباط برقرار کنید: + 8613933056495، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار دیالیزی می توانند اگر سطح کراتینین 8.7-5.5 ترک

بیمار دیالیزی می توانند ترک اگر سطح کراتینین 8.7 به 5.5El بیمار می تواند به دیالیز اگر به سطح کراتینین از 8.7-5.5؟ "من در کاهش سطح کراتینین 8.7-5.5 پس از مصرف دیالیز، بنابراین من تعجب بود اگر من می تواند دیالیز را ترک کنند؟" این یکی از رایج ترین سوالات توسط بیمار به دیالیز خواسته می شود، و پاسخ ممکن است بله، اگر آنها می توانند برخی از درمان های جایگزین دیگر برای دیالیز پیدا کنید.

چرا بیماران با بیماری کلیوی می خواهد برای جلوگیری از دیالیز سیگار؟

در واقع، دیالیز رایج ترین راه برای کاهش سطح بالای کراتینین است. پس از یک دوره درمان، حتی اگر تنها یک بار، سطح کراتینین بالا ممکن است تا حدی کاهش می یابد، بنابراین برخی از مردم ممکن است از آن را می خواهم. دیگر دلایل شایع چرا مردم می خواهند آن را ترک هزینه بالا است، آنها نمی توانند برای مدت طولانی پرداخت. اما مهم ترین دلیل این است که این نوع درمان برخی از عوارض جانبی را در حالی که کاهش سطح بالای کراتینین.

می تواند مردم را دیالیز آیا سطوح پایین کراتینین ترک؟

همانطور که در بالا ذکر شد، تا زمانی که مردم می توانند درمان های جایگزین برای دیالیز پیدا کنید، آنها می توانند از آن را به آرامی دریافت کنید. همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز می تواند کلیه کمک به پاسخگویی به مایع اضافی و سموم از بدن است، اما می تواند عملکرد کلیه آسیب دیده تعمیر کند و یا آن را بهبود بخشد، به طوری که حتی سطح بالای کراتینین پایین در حال حاضر، خواهد شد برگزار می شود بالا دوباره هنگامی که مردم او را متوقف کند. بنابراین مردم باید به دنبال کمک از سایر درمان ها زمانی که آنها را متوقف دیالیز.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یکی از دیالیز درمان های جایگزین، شما می توانید مشکلات کلیه را حل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد، شما همچنین می توانید sjzhospitalrenal@hotmail.com ایمیل ارسال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

Auments سطح کراتینین 6.9-7.5 پس از دیالیز نشانه بدی است

Auments سطح کراتینین 6.9-7.5 پس از دیالیز سطح کراتینین SeñalAumenta بد از 6.9-7.5 است پس از دیالیز است که نشانه بدی؟ در واقع، بسیاری از مردم فکر می کنند که سطح کراتینین باید پس از دیالیز کاهش می یابد، را، اما در واقع همه یکسان نیست. پس یک بار کراتینین خود را پس از مصرف دیالیز بالا است، شما باید بیش از حد نگران نباشید، اولین کار این است که به تشخیص علل آن است.

چرا سطح کراتینین ممکن است پس از انجام دیالیز افزایش می دهد؟

شما می دانید، دیالیز یکی از رایج ترین راه برای از بین بردن علائم راه بیماری های کلیوی است، اما می تواند باعث آسیب کلیه تعمیر و یا حفاظت از زباله را از آسیب بیشتر است. پس یک بار برای بیمار در نظر گرفتن در حالی که، سطح حمایت کراتینین در بالاترین سطح است.

آیا درمانی می تواند کمک به بیماران دیالیزی زندگی بهتر وجود دارد؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی است که می تواند کمک به بیماران دیالیزی زندگی بهتر برای کاهش عوارض جانبی ارائه شده توسط دیالیز. چه چیزی بیشتر، این می تواند کمک به بیمار خلاص شدن از شر دیالیز به تدریج بهبود عملکرد کلیه است.

در کوتاه مدت، با کمک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بیمار به دیالیز می توانید یک زندگی با کیفیت داشته باشد. و برای بیمارانی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، شما ممکن است فرصت برای بازگشت به زندگی عادی داشته، حداقل شما می توانید یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز زندگی می کنند.

اگر شما هنوز هم این بیماری مشکل کلیه داشته باشد، شما می توانید ایمیل sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید با ما در WhatsApp تماس: + 8613933056495، دکتر آنلاین ما می توانید FCON همه چیز ممکن است در عرض 24 ساعت کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانم انجام تعمیر مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

چگونه می توانم انجام تعمیر مرحله 3 بیماری کلیه CrónicaEn مرحله 3 بیماری کلیه، کلیه ها در حال حاضر آسیب، پس چگونه می توانم انجام دهم برای تعمیر مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است؟ درمان موثر ترین و پیشرفته وجود دارد برای درمان بیماری مزمن کلیه است؟

چه مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟

این بیماری کلیوی مرحله 3 وضعیتی که در آن کلیه ها عملکرد بیش از 30٪ و کمتر از 59٪ .در این زمان، برخی از سلول های کلیه ذاتی به ادامه کار به طور معمول است، بنابراین بیماران می توانند با زندگی کلیه خود را تا segura.Sin اما برخی از سلول های کلیه آسیب دیده است، اگر چه برخی از سلول های کلیه نکروزه وجود دارد.

چه درمان موثرتر برای درمان مرحله بیماری مزمن کلیوی 3؟

تا کنون، هیچ درمان خاصی است که می تواند درمان وجود دارد completamente.Esto بیماری مزمن کلیوی است چرا که هیچ پزشکی وجود دارد و یا روش درمانی می تواند سلول های نکروتیک کلیه را دوباره تنظیم کنید. در حال حاضر، ما می توانیم انجام دهیم این است برای صرفه جویی در سلول های کلیه های آسیب دیده، سلول های کلیه و مرده، ما نمی توانیم کاری انجام دهند.

لطفا نگران نباشید. به عنوان عملکرد کلیه از بیماران به بیش از 50 درصد افزایش یافته است، بیماران بیش از حد عوارض severas.Los روش های زیر می تواند کمک به رفع بیماری سه مرحله کلیوی و بهبود وضعیت سلامت کلی بیماران در ریشه تجربه نمی کنند.

بیماریهای دهان چینی: این داروها استفاده می شود برای تنظیم محیط داخلی از بیماران و حفاظت از بافت عملکرد کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر.

درمان فشرده سازی داغ: می تواند گردش خون را بهبود بخشیده و افزایش جریان خون به کلیه ها، سلول های کلیه ذاتی می تواند اکسیژن و مواد غذایی را به اندازه کافی برای بازیابی کنید.

اگر شما مشکل بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل بفرستید و یا sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام، دکتر ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من proque بیماران نارسایی کلیه همیشه معده لطمه می زند

من proque بیماران مبتلا به کلیه آنها لطمه می زند EstómagoPorqué همیشه بیماران با نارسایی کلیوی هر زمان که معده شان صدمه دیده است؟ بیماران نارسایی کلیه اغلب انواع نشانه ها و عوارض، در حالی که درد معده است که تنها یکی از این مشکلات است.

در درمانگاه، بسیاری از انواع بیماری های مزمن کلیه در نهایت توسعه نارسایی renal.Durante این پیشرفت، برخی از شرایط ممکن است estómago.Ellos درد القاء عبارتند از:

کیست های کلیوی

اگر به نارسایی کلیوی ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک پلی کیستیک، بیماران کیست های کلیوی معمولا کاملا در final.Estos بزرگ کیست های کلیوی مرحله circundantes.Entonces گسترش فشرده سازی بافت ها و اندام خود را، اعصاب از این اندام ها حذف خواهد شد، بنابراین بیماران مبتلا به درد معده و یا درد شکم.

سنگ کلیه و یا سنگ کلیه

سنگ کلیه می تواند یک بیماری مستقل و یا یک عارضه برخی از بیماری های دیگر کلیوی مانند نفروپاتی IgA، بیماری کلیه پلی کیستیک، FSGS، سنگ کلیه etcétera.Si خیلی بزرگ است، دستگاه ادراری مسدود شده است. بر این اساس، ادرار کردن را سخت و درد معده به راحتی رخ می دهد.

به طور خلاصه

شکست حال حاضر، ما شده اند شناخته کلیه باعث درد estómago.Dado به علت زمینه های مختلف از فردی به فرد است، بیماران ابتدا باید چه چیزی باعث problema.Entonces خود را می توانید sumédico و یا دکتر آنلاین برای گزینه مشورت پیدا درمان صحیح برای رسیدگی به مشکل خود را



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

چگونه به بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه RenalCómo بهبود عملکرد در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟ کلیه برای ما بسیار مهم هستند، اگر کاهش عملکرد کلیوی، چگونه به تعمیر کلیه ها آسیب دیده و چگونه به درمان نارسایی کلیه ؟

در بدن ما، کلیه نقش مهمی ایفا می کند، آن را به عنوان بسیاری از توابع، از جمله نسل ادرار، دانلود محصولات متابولیک و برخی از زباله و یا سموم، تنظیم تعادل آب و الکترولیت و اسید و باز. علاوه بر این، آن است که عملکرد ترشح داخلی، مانند ترشح رنین، اریتروپویتین، ویتامین D3 فعال، پروستاگلاندینها، پپتید تحریک، و غیره. اما عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه شده است به شدت کاهش می یابد. این است که، برخی از محصولات سوخت و ساز بدن و باقی مانده تجمع در بدن شما، و بیماری غدد درون ریز نیز ظاهر می شود. اگر درمان نشود، عملکرد کلیه به طور مداوم کاهش می یابد، و حتی در اورمی بدتر است. پس از آن به بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه.

در ابتدا، رژیم غذایی مناسب بسیار مهم است، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید به اندازه کافی ویتامین فراهم می کند. ویتامین B، ویتامین C و ویتامین D خوبی برای ترویج سوخت و ساز بدن و بهبود عملکرد کلیه می باشد. کمتر اما رژیم غذایی با کیفیت بالا. محدودیت مصرف پروتئین می تواند جلوگیری و یا کاهش سرعت پیشرفت نارسایی کلیوی است. با این حال، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به اندازه کافی پروتئین با کیفیت بالا مانند گوشت بدون چربی، تخم مرغ، ماهی و شیر خوردن،.

علاوه بر این، درمان موثر اصلی ترین است، با این حال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک انتخاب خوب، می تواند عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از طریق گسترش عروق خونی را بهبود بخشد، بهبود گردش خون و تعمیر سلول های آسیب دیده.

اگر شما علاقه مند در درمان ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می باشد، شما می توانید ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ما ارسال کنید، متخصص کلیه ما می توانید تمام 24 ساعت را توضیح دهد.



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برای بیماران مبتلا به نفریت IgA در آنچه که باید توجه بیشتری

برای بیماران مبتلا به نفریت IgA در آنچه برای قرار دادن بیماران مبتلا به نفریت atenciónNormalmente بیشتر IgA در پرداخت بسیاری از توجه به درمان، آن درست است، اما تنها توجه و آن را حق نیست، همچنین مواد غذایی سالم بسیار مهم است، بنابراین برای بیماران نفریت و IgA، چه باید توجه بیشتری را پرداخت کنم؟

شما باید توجه بیشتری به این پرداخت:

1.Sandía: هندوانه است رطوبت بیشتری وجود دارد، آن میوه تابستان طراوت خوب است، اما آن را سرد، جسمی ضعیف سالمندان خوردن، آنها به احتمال زیاد می تواند درد شکم و اسهال، بیماران مبتلا به نارسایی قلبی و ادم شدید باید بخورند.

2.Manzana: سیب حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات و پتاسیم، مصرف بیش از حد است منجر به ادای احترام قلبی و کلیوی، مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب، انفارکتوس میوکارد، بیماری کلیوی نیست، دیابت باید بخورند.

3.Litchi: ادامه استفاده از مقادیر زیادی از میوه جات مردم کم رنگ، سرگیجه، تپش قلب، عرق سرد، خمیازه کشیدن، خستگی و سایر علایم، به دلیل لیچی به علت افت قند خون برون زا، به نام "لیچی بیماری "در پزشکی است.

4.Caquis: خرمالو حاوی مقدار زیادی از تانن، خرمالو فنل پلاستیک، تانن و همگرایی قوی، یبوست، بیماران باید مصرف نمی کنند.

5. مرکبات: مرکبات طبیعت سرد است، معده، روده، کلیه، اختلال عملکرد ریه در افراد مسن می تواند غذا خوردن، پس از آن برای وادار درد، کمر ضعیف و علائم دیگر، خوردن مقدار زیادی از آن را نیز پرتقال آسان به عصبانی، باعث بوجود آمدن زخم در دهان، چشم های قرمز و متورم سم، بواسیر القا کرده است. تا نارنجی حاوی کاروتن، پرخوری باعث رنگدانه زرد در رنگ پوست.

اگر شما هنوز هم این بیماری مشکل کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا enfermedad-renal@hotmail.com می توانید ترک یک پیام، دکتر آنلاین ما می تواند به شما با همه چیز در 24 ساعت کمک



:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر من در مرحله 5 نارسایی کلیه هستم چگونه بهبود کنترل فشار خون بالا

اگر من در مرحله 5 نارسایی کلیه چگونه به کنترل بیماران MejoramientoPara فشار خون بالا با بیماری کلیوی هستم، فشار خون بالا خطرناک تر برای آنها از نشانه های دیگر است، به خصوص در مرحله 5 به نارسایی کلیوی، چرا، چگونه کنترل بهبود فشار خون بالا؟

رژیم غذایی درست:

1. حفظ یک رژیم غذایی سالم.

کاهش مصرف نمک روزانه خود را می توانید میزان فشار خون بالا می تواند بار از riñones.De با توجه به شرایط خود را کاهش دهد کمک کند، شما باید به غذا خوردن کمتر نمک 3 گرم حتی هیچکدام.

2. بدون سیگار کشیدن.

سیگار کشیدن می تواند صدمه به کلیه ها و افزایش فشار خون را تشدید، بدتر از آن، ترکیب مصرف سیگار و فشار خون بالا می تواند خطر بیماری های قلبی عروقی (CVD) را افزایش دهد.

3. وزن از دست بدهند.

اگر وزن شما بالاتر از محدوده سالم، از دست دادن وزن می تواند به کاهش فشار خون کمک و حمایت از ارگان های دیگر.

4. ورزش مناسب است.

درمان موثر ترین و پیشرفته:

که درمان می تواند باعث آسیب کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه. +8613933056495 دکتر آنلاین ما میتوانیم به شما کمک: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان سلول های بنیادی در درمان شکست renal.Así شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا می توانید با ما در WhatsApp ارتباط برقرار موثر هستند تا آنجا که ممکن



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانید من می دانم چه من در حال حاضر مرحله بیماری مزمن کلیه

چگونه می توانم دانم آنچه که من در حال حاضر مرحله کلیه بیماری CrónicaCómo من می دانم آنچه من در حال حاضر در مرحله بیماری مزمن کلیه هستم؟ بیماری مزمن کلیه است که در ابتدا بدون علائم خاص و معمولا فقط به عنوان افزایش در کراتینین سرم و یا پروتئین در ادرار، با توجه به سطح کراتینین، ما می دانیم چه مرحله شما می باشد.

بیماری مزمن کلیوی، همچنین به عنوان بیماری مزمن کلیوی (CKD) شناخته شده است، از طریق آزمایش خون برای شناسایی creatinina.Mayores سطح کراتینین نشان می دهد میزان فیلتراسیون گلومرولی کمتر و در نتیجه توانایی کاهش از کلیه به دفع desecho.Los سطح کراتینین محصولات ممکن است طبیعی در مراحل اولیه بیماری مزمن کلیه، و شرایط تشخیص داده شده است اگر آزمایش ادرار (تجزیه و تحلیل یک نمونه ادرار) نشان می دهد که کلیه است اجازه می دهد از دست دادن پروتئین و یا سلول های قرمز خون در orina.Para به طور کامل بررسی علل آسیب کلیه، انواع مختلف تصویربرداری پزشکی، آزمایش خون استفاده می شود و اغلب renalbiopsy (برداشتن نمونه کوچکی از بافت کلیه) به دیدن یک وجود دارد نقص برگشت پذیر کلیه باعث می شود.

چگونه من می توانم می دانم اگر من از بیماری کلیوی رنج می برم یا نه؟

بیماری مزمن کلیه است از دست دادن پیشرونده عملکرد کلیوی در طی یک دوره چند ماه یا علائم years.The از بدتر شدن عملکرد کلیه غیراختصاصی هستند و ممکن است شامل ضعف و تجربه کاهش apetito.A اغلب بیماری مزمن کلیه تشخیص به عنوان یک نتیجه از تشخیص از افراد شناخته شده که خطر ابتلا به مشکلات کلیوی، مانند افراد مبتلا به فشار خون بالا و یا ladiabetes و کسانی که نسبت خونی با بیماری کلیوی بیماری مزمن کلیه crónica.La نیز شناسایی می شود که این یکی از طول می کشد به رسمیت شناخته شده، مانند بیماری های قلبی عروقی، عوارض orpericarditis کم خونی آنها.

اگر شما مشکل بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید با ما در WhatsApp تماس: +8613933056495، دکتر ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

از آنجا که سطح کراتینین ممکن است ظهور و سقوط

از آنجا که سطح کراتینین می توانید آپلود و BajarEl بیمار با کراتینین بالا بسیار نشانه های خود را، بیشتر بیماران نمی دانم چه کسی اهمیت میدهد که چرا سطح کراتینین ELA می توانید بالا و پایین؟ چگونه کراتینین بالا ریشه recudir است؟ در اینجا تمام توضیحات هستند.

چرا سطح کراتینین ممکن است افزایش یابد و سقوط؟

در بسیاری از کشورها، برخی از داروهای غربی به عنوان ورق کربن و Ketosteril معمولا در کلینیک مورد استفاده برای کمک به کاهش سطح بالای کراتینین. همچنین رژیم غذایی کم پروتئین و برخی از داروهای مورد استفاده برای تسکین علائم این بیماری است. در حالی که این اقدامات ممکن است سطح کراتینین در یک حد معینی کاهش می دهد، هنگامی که بیماران دارو را به طور منظم و یا مصرف آن ها را، سطح کراتینین aumenta.La است درمان دیالیز مشترک، دیالیز دارای یک اثر بیشتر به وضوح به عنوان سطح کراتینین پایین. با این حال، سطح کراتینین خواهد بین دیالیز افزایش یابد. به عنوان یک ماده در واقع، سطح کراتینین افزایش نگه می دارد. دلیل اصلی که چرا سطح کراتینین افزایش و کاهش است، زیرا صدمه به کلیه تعمیر شده است و عملکرد کلیوی هنوز مفقود است.

چگونه برای کاهش سطح کراتینین در ریشه؟

سطح کراتینین بالا تنها یکی از علائم و نشانه های آسیب کلیه و نارسایی کلیه است، به طوری که کلیه ها به عملکرد به طور معمول دوباره بهترین راه است. امروز درمان و سطح کراتینین بالاتر در درمانگاه ظاهر می شود. اگر سطح کراتینین همیشه و پایین می رود، پس شما باید ببینید که اگر درمان فعلی شما است که در تعمیر آسیب کلیوی است. اگر شما علاقه مند در درمان چین هستند، شما خواهد شد استقبال یک پیام یا ایمیل به ما ترک زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام، کارشناسان تو خواهد ظرف 48 ساعت به شما کمک کند که پاسخ چرا بیشتر و بیشتر بیماران خارجی چینی درمان برای رسیدن به سطح بالای خود را از کراتینین را انتخاب نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هنگامی که زمان می تواند زنده عملکرد بیماران با نارسایی کلیه 10٪

هنگامی که مدت می تواند شما را برای بیمار 10 درصد از نارسایی کلیه زندگی می کنند با عملکرد؟ اگر تابع تنها 10 درصد است، من فکر می کنم آن را شرم آور بزرگ برای بیمار است، نه؟ همچنین بسیاری از انواع عوامل مؤثر بر بیماران امیدوارم زندگی است. مانند نگرش مثبت، شوخ طبع، تنظیم رژیم غذایی، روش درمان، سن و جنسیت.

عواملی مانند سن و جنس می توانید توسط خودمان نمی توان تغییر داد، اما ما می توانیم عوامل دیگر را تغییر دهید. ما می توانیم یک درمان بهتر را انتخاب کنید و تغییر عادات ما است. بنابراین هر روز در انتظار وجود دارد، شما باید یک نگرش مثبت زمانی که با برخی از مشکلات مواجه است. هرگز خارج از دادن هر گونه امکان و هر گونه امید، آن را و زندگی به خوبی می رود در ماه مه. شما ممکن است فکر می کنم آنچه من می توانم با عملکرد کلیه انجام تنها 10٪. در حال حاضر من به شما بگویم، شما می توانید بسیاری از چیزهایی که اگر در حال حاضر فعال است. دکتر خود را برای درمان مناسب مشورت، شما می توانید از این فرصت برای بهبود کیفیت زندگی و طول عمر خود داشته باشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy از گزینه های ارتقا است، می تواند به بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و جلوگیری از فیبروز کلیوی. بالاتر از همه، به عنوان یک درمان طبیعی این درمان عوارض جانبی ندارد. بنابراین بیشتر و بیشتر بیماران شروع به آن را به عنوان روش اصلی خود را از درمان و با کمک از این درمان برخی از بیماران در خارج از این بیماری است. اگر چه شما نمی توانند از شر این بیماری است، اما شما می توانید با این بیماری زندگی می کنند و لذت بردن از زندگی مانند یک فرد عادی.

اگر شما مشکل بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل بفرستید و یا enfermedad-renal@hotmail.com پیام، دکتر ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.

هنگامی که مدت می تواند شما را برای بیمار 10 درصد از نارسایی کلیه زندگی می کنند با عملکرد؟ اگر تابع تنها 10 درصد است، من فکر می کنم آن را شرم آور بزرگ برای بیمار است، نه؟ همچنین بسیاری از انواع عوامل مؤثر بر بیماران امیدوارم زندگی است. مانند نگرش مثبت، شوخ طبع، تنظیم رژیم غذایی، روش درمان، سن و جنسیت.

عواملی مانند سن و جنس می توانید توسط خودمان نمی توان تغییر داد، اما ما می توانیم عوامل دیگر را تغییر دهید. ما می توانیم یک درمان بهتر را انتخاب کنید و تغییر عادات ما است. بنابراین هر روز در انتظار وجود دارد، شما باید یک نگرش مثبت زمانی که با برخی از مشکلات مواجه است. هرگز خارج از دادن هر گونه امکان و هر گونه امید، آن را و زندگی به خوبی می رود در ماه مه. شما ممکن است فکر می کنم آنچه من می توانم با عملکرد کلیه انجام تنها 10٪. در حال حاضر من به شما بگویم، شما می توانید بسیاری از چیزهایی که اگر در حال حاضر فعال است. دکتر خود را برای درمان مناسب مشورت، شما می توانید از این فرصت برای بهبود کیفیت زندگی و طول عمر خود داشته باشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy از گزینه های ارتقا است، می تواند به بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و جلوگیری از فیبروز کلیوی. بالاتر از همه، به عنوان یک درمان طبیعی این درمان عوارض جانبی ندارد. بنابراین بیشتر و بیشتر بیماران شروع به آن را به عنوان روش اصلی خود را از درمان و با کمک از این درمان برخی از بیماران در خارج از این بیماری است. اگر چه شما نمی توانند از شر این بیماری است، اما شما می توانید با این بیماری زندگی می کنند و لذت بردن از زندگی مانند یک فرد عادی.

اگر شما مشکل بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل بفرستید و یا enfermedad-renal@hotmail.com پیام، دکتر ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان نفریت مزمن نیز شما را طولانی نیست

چگونه به درمان نفریت مزمن همچنین شما می توانید طولانی را ندارد. اکثر بیمارانی که از داروهای غربی به تازگی، اما اثر است بسیار پایدار است، چرا؟ در بر داشت زیر در حال بحث این پرسش که بیماران بسیار مهم:

نفریت مزمن یک بیماری مزمن است، سقوط چند بار، درمان نمی. او طولانی را به حرکت به نارسایی کلیه، اورمی در عرض 10 سال به 20 سال اگر به خوبی کنترل نمی .این اثر بی رحمانه، اما بیشتر بیماران نفریت مزمن به طور فعال این سوال consiteran.

اول، شما ممکن است مورد استفاده قرار سیکلوفسفامید، هورمون ها، MMF، Shenshuaining، وضعیت بیماری Aixi Te.la بهتر است، اما هنگامی که شما به آنفولانزا یا کاهش میزان هورمون، بیماری عود .این است که به دلیل داروهای تنها درمان علائم منبع. تحت فشار خون را درمان نمی اگر فشار خون بالا به نظر می رسد، دیورتیک ها استفاده اگر مقدار ادرار کوچک است .... آنها فقط می تواند علائم را تسکین، هیچ تابع برای تعمیر و درمان شکست نتیجه renal.por اگر شما به آنفولانزا یا عفونت، عود بیماری است.

درمان طب چینی سندرم نفروتیک علامت سنتی است، اما علائم پیروز، با استفاده از جوشانده، utilización.y کم زمانی که مواد مخدر وارد بدن پس از تصاحب، ترکیب موثر هر بخشی را کاهش دهد، و حلالیت آن است که تحت composiciones.la TCM موثر به نظر می رسد اثر آهسته به دلیل به طور کامل استفاده نمی شود.

آیا طب سنتی چینی درمان نفریت مزمن چگونه؟

این بیمار از نفریت مزمن است .این دلیل بدبین دولت از بیماری دشوار است برای درمان موفقیت آمیز نبود چرا که علائم "یک بیماری، یک دارو است، دارویی است، دارای یک اثر است." این قانون است پیش اگر داشتن بیماری، نیز .در شفا طب، طب میکرو چینی این اثر خاص اصلی فیبروز کلیوی بلوک، سلول تعمیر آسیب کلیه tratamiento.su است، برای درمان منشاء این بیماری است ... و عوارض پزشکی شفا غربی با توجه به علائم، بدن محیط خوب برای میکرو چینی پزشکی فراهم می کند.

اگر شما مشکل بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل بفرستید و یا enfermedad-renal@hotmail.com پیام، دکتر ما می تواند توضیح دهد.

چگونه به درمان نفریت مزمن همچنین شما می توانید طولانی را ندارد. اکثر بیمارانی که از داروهای غربی به تازگی، اما اثر است بسیار پایدار است، چرا؟ در بر داشت زیر در حال بحث این پرسش که بیماران بسیار مهم:

نفریت مزمن یک بیماری مزمن است، سقوط چند بار، درمان نمی. او طولانی را به حرکت به نارسایی کلیه، اورمی در عرض 10 سال به 20 سال اگر به خوبی کنترل نمی .این اثر بی رحمانه، اما بیشتر بیماران نفریت مزمن به طور فعال این سوال consiteran.

اول، شما ممکن است مورد استفاده قرار سیکلوفسفامید، هورمون ها، MMF، Shenshuaining، وضعیت بیماری Aixi Te.la بهتر است، اما هنگامی که شما به آنفولانزا یا کاهش میزان هورمون، بیماری عود .این است که به دلیل داروهای تنها درمان علائم منبع. تحت فشار خون را درمان نمی اگر فشار خون بالا به نظر می رسد، دیورتیک ها استفاده اگر مقدار ادرار کوچک است .... آنها فقط می تواند علائم را تسکین، هیچ تابع برای تعمیر و درمان شکست نتیجه renal.por اگر شما به آنفولانزا یا عفونت، عود بیماری است.

درمان طب چینی سندرم نفروتیک علامت سنتی است، اما علائم پیروز، با استفاده از جوشانده، utilización.y کم زمانی که مواد مخدر وارد بدن پس از تصاحب، ترکیب موثر هر بخشی را کاهش دهد، و حلالیت آن است که تحت composiciones.la TCM موثر به نظر می رسد اثر آهسته به دلیل به طور کامل استفاده نمی شود.

آیا طب سنتی چینی درمان نفریت مزمن چگونه؟

این بیمار از نفریت مزمن است .این دلیل بدبین دولت از بیماری دشوار است برای درمان موفقیت آمیز نبود چرا که علائم "یک بیماری، یک دارو است، دارویی است، دارای یک اثر است." این قانون است پیش اگر داشتن بیماری، نیز .در شفا طب، طب میکرو چینی این اثر خاص اصلی فیبروز کلیوی بلوک، سلول تعمیر آسیب کلیه tratamiento.su است، برای درمان منشاء این بیماری است ... و عوارض پزشکی شفا غربی با توجه به علائم، بدن محیط خوب برای میکرو چینی پزشکی فراهم می کند.

اگر شما مشکل بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل بفرستید و یا enfermedad-renal@hotmail.com پیام، دکتر ما می تواند توضیح دهد.



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

افسر Xinge مبتلا به نفروپاتی دیابتی به بیماری کلیه در Shijiazhuang بیمارستان سه بار

بازار رسمی ژولیوس با Xinge دیابت ترک هر چیزی به بازگشت به چین با همسر و دختر خود را به asist در هر قرار ملاقات در ماه جولای.

Xinge در حال حاضر بیش از پنجاه، یک مقام رسمی از یک شرکت معروف چند ملیتی در دهلی نو هند است، به پول، Xinge این نسخهها کار سخت هر روز و هر شب به مازاد رسمی.

دختر او می گوید: "وقتی که من کمی، پدر من به سختی به خانه برای کار خود را، اگر او به خانه، تنها می تواند ما را همراهی به مادرم و من در حالی که، به آرامی، در نهایت او را به یک افسر عالی موافق با این حال، دیابتی nefroparía رنج می برند.

هفت سال پیش، Xinge است مبتلا به دیابت، در ابتدا، او با توجه به آن همه پرداخت نمی کند، توجه بیشتر در مواد غذایی سالم است که دکتر محلی نشان می دهد قرار داده است، شما فکر می کنم تنها طول می کشد دارو است زیبا، اما به تدریج او معتقد است که این می تواند کشتن.

"در آن زمان، این بیماری بدتر بسیار سریع، فقط با قرار دادن تزریق انسولین در مدت کوتاهی، در این زمان، او هیچ چیزی توجه بیشتر قرار داده است، به عنوان غفلت پزشکی محلی و فن آوری پزشکی به تعویق افتاد، نشانه آن موافق تر .در شدید در عوض، تنها بسیار dienro می توانید هر چیزی را حل کند، عدم توجه به چیز دیگری، در پایان، در سال 2013، او با نفروپاتی دیابتی تشخیص داده شده، تا کنون آن را به نظر می رسد عدم حقیقت است، اما dienro بسیار، اما شما می توانید بیماری خود را درمان نیست، اگر هر چیزی در حال حاضر، کم کم را درمان نیست، می توانید آن را در اورمی بدتر، و همانطور که همه ما می دانیم، منشا اورمی درمان نیست.

در آن زمان، دوست خود را نشان می دهد که پیشرفته تر و موثر تر بیمارستان بیماری های کلیه درمان shijiazhung در چین، به طوری که او با همسر و دختر، اولین، فشار خون و قند خون خود را به چین می آید بسیار زیاد است، او تصدیق که او نمی تواند خواب در همه، اما در بیمارستان ما، او و گرامی داشتن طب سنتی خیلی فوق العاده است، به خصوص با کمک درمان Osmotherapy به میکرو -Medicine چین، کلیه ها آسیب دیده خود را به تدریج تعمیر.

در حال حاضر، اد ژوئیه Xinge می توانید به چین آمده، نه تنها برای درمان این بیماری، مهم ترین چیز این است که یک وقت ملاقات با پزشکان و پرستاران، بسیار خوشحال به ماندن با آنها.

اگر شما هنوز هم Prolema میکرو -Medicine چین با درمان ما، شما می توانید ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا می تواند با ما در WhatsApp ارتباط برقرار کنید: +8613933056495، دکتر ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.

بازار رسمی ژولیوس با Xinge دیابت ترک هر چیزی به بازگشت به چین با همسر و دختر خود را به asist در هر قرار ملاقات در ماه جولای.

Xinge در حال حاضر بیش از پنجاه، یک مقام رسمی از یک شرکت معروف چند ملیتی در دهلی نو هند است، به پول، Xinge این نسخهها کار سخت هر روز و هر شب به مازاد رسمی.

دختر او می گوید: "وقتی که من کمی، پدر من به سختی به خانه برای کار خود را، اگر او به خانه، تنها می تواند ما را همراهی به مادرم و من در حالی که، به آرامی، در نهایت او را به یک افسر عالی موافق با این حال، دیابتی nefroparía رنج می برند.

هفت سال پیش، Xinge است مبتلا به دیابت، در ابتدا، او با توجه به آن همه پرداخت نمی کند، توجه بیشتر در مواد غذایی سالم است که دکتر محلی نشان می دهد قرار داده است، شما فکر می کنم تنها طول می کشد دارو است زیبا، اما به تدریج او معتقد است که این می تواند کشتن.

"در آن زمان، این بیماری بدتر بسیار سریع، فقط با قرار دادن تزریق انسولین در مدت کوتاهی، در این زمان، او هیچ چیزی توجه بیشتر قرار داده است، به عنوان غفلت پزشکی محلی و فن آوری پزشکی به تعویق افتاد، نشانه آن موافق تر .در شدید در عوض، تنها بسیار dienro می توانید هر چیزی را حل کند، عدم توجه به چیز دیگری، در پایان، در سال 2013، او با نفروپاتی دیابتی تشخیص داده شده، تا کنون آن را به نظر می رسد عدم حقیقت است، اما dienro بسیار، اما شما می توانید بیماری خود را درمان نیست، اگر هر چیزی در حال حاضر، کم کم را درمان نیست، می توانید آن را در اورمی بدتر، و همانطور که همه ما می دانیم، منشا اورمی درمان نیست.

در آن زمان، دوست خود را نشان می دهد که پیشرفته تر و موثر تر بیمارستان بیماری های کلیه درمان shijiazhung در چین، به طوری که او با همسر و دختر، اولین، فشار خون و قند خون خود را به چین می آید بسیار زیاد است، او تصدیق که او نمی تواند خواب در همه، اما در بیمارستان ما، او و گرامی داشتن طب سنتی خیلی فوق العاده است، به خصوص با کمک درمان Osmotherapy به میکرو -Medicine چین، کلیه ها آسیب دیده خود را به تدریج تعمیر.

در حال حاضر، اد جولای Xinge می توانید به چین آمده، نه تنها برای درمان این بیماری، مهم ترین چیز این است که یک وقت ملاقات با پزشکان و پرستاران، بسیار خوشحال به ماندن با آنها.

اگر شما هنوز هم Prolema میکرو -Medicine چین با درمان ما، شما می توانید ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا می تواند با ما در WhatsApp ارتباط برقرار کنید: +8613933056495، دکتر ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان های طبیعی برای درمان PKD با کراتینین 4.5

درمان های طبیعی برای درمان PKD با 4.5PKD کراتینین یک بیماری ژنتیکی با کیست های متعدد در riñones.A به عنوان پیشرفت بیماری، کراتینین افزایش می یابد 4.5 gradualmente.Creatinina PKD با آسیب کلیوی همراه است درمان بسیار grave.¿Cuál است طبیعی برای PKD با کراتینین 4.5؟

به چه معنی است کراتینین 4.5؟

در مراحل اولیه بیماران می توانند با PKD بدون علامت در طول décadas.A زندگی می کنند که شرایط پیشرفت می کند، سلول های اپیتلیال توبولار کلیوی بیشتر و بیشتر به سلول های پوشش دیواره کیست تبدیل شد، و باعث کیست در اندازه و تعداد افزایش می دهد.

کیست بزرگ باعث فشار بر بافت های مجاور کلیه، منجر به ایسکمی و کلیه بافت کلیوی anoxia.Si می توانید اکسیژن کافی و جریان خون می کنید، تبدیل خواهد شد زخم فیبروتیک، و در نتیجه کاهش عملکرد کلیوی.

درمان های طبیعی برای درمان PKD با کراتینین 4.5

یک درمان طبیعی توصیه می شود برای درمان PKD با کراتینین 4.5 است که به نام طب میکرو چینی.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان مبتنی بر خارج است طب سنتی چینی گیاهی اعمال می شود.

داروهای موثر چینی می تواند به اندازه کیست از طریق کاهش کیست های بزرگ با افزایش دفع مایع کیستیک را کاهش دهد.

علاوه بر این، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند سلول های پوشش دیواره کیست کشتن و برای جلوگیری از ساخت مایع کیست quístico.Así خواهد شد از گسترش آن جلوگیری کرد.

اثر قابل توجه ترین این است که داروها ممکن است عملکرد کلیه با بازگرداندن ساختار کلیه کلیه ها alterada.Cuando کار بهتر را بهبود بخشد، کراتینین 4.5 در PKD خواهد شد اساسا کاهش می یابد.

اگر شما علاقه در میکرو چینی پزشکی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام sjzhospitalrenal@hotmail.com دکتر آنلاین ما می توانیم کمک ارائه.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک بیمار با کراتینین Despiertes خارجه به Dialísisi

یک بیمار با کراتینین Despiertes خارجه به DialísisiCómo همه می دانیم که در piáises مرد به ویژه در کشورهای غربی، درمان دیالیز بسیار معمول است برای درمان بیماری های کلیوی است، اما می گوید این است که هیچ کس واقعا می خواهد را به دیالیز به تعمیر کلیه های آسیب دیده، به دلیل دیالیز است تنها یک روند طولانی و آسیب دیده نیست، بلکه در مورد مقدار زیادی از پول، اثر چندان قابل توجه نیست، به تدریج، بیمار ممکن است امید به زندگی را حذف کنید.

با این حال، در piáises غربی exceptos کلیه دور هنوز یافت نمی شود درمان پیشرفته تر و موثر برای درمان بیماری های کلیوی .Afrotualmente در کلیه کارشناسان چینی درمان های پیشرفته تر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy با در بر داشت کمک از این درمان، بسیاری از بیماران بهتر .در حال حاضر، parmitame یک مثال به شما بدهد.

نام: تیما KAEYO

جنسیت: مرد

سن: 59

کشور: پاپوآ گینه نو

او یک بیمار مبتلا به CKD 5، و پروتئینوری در حال حاضر به مدت 5 سال، سطح کراتینین بالا به مدت 3 ماه، در دیالیز به مدت دو ماه قبل از آمدن به چین برای درمان است رنج می برد.

حالا ببینید چه تیما KAEYO می گوید در طول مصاحبه:

پس از من با بیماری کلیوی تشخیص داده شد، من به فیلیپین برای مشاوره رفت. پزشکان وجود دارد به من پیشنهاد پول به آماده شدن برای دیالیز یا پیوند riñón.También برای درمان به سنگاپور رفت، اما اطلاعاتی که به عنوان همان است که من در فیلیپین است. گروه خونی من O است، یکی از شش فرزند من، نوع خون تنها جوانترین پسر من مناسب است. اما او بیش از حد جوان است برای اهدای یک کلیه است. وقتی که من در مورد به رها کردن بود، یکی از دوستان که در چین درمان پیشنهاد من برای درمان جدید به چین آمده است. دکتر من گفت او نیز هرگز از این درمان جدید در چین شنیده بود، اما در نهایت به آن را امتحان کنید.

من چنین درمان جادویی هرگز دیده می شود. "خداحافظ، دیالیز": در اینجا من دریافت میکرو چینی پزشکی، طب سوزنی، حمام درمانی، همودیالیز، hemofiltration، و غیره در حال حاضر من بسیار خوشحالم که می گویند

حالا اجازه دهید پیشرفت خود را ببینید

برخی از موارد قبل از آمدن به چین: 1142umol کراتینین / L، BUN: 33.5mmol / L، اتحادیه آفریقا 592umol / L، CA: 2.64 میلی مول / L، hemachrome: 111 میلی گرم / L

برخی از موارد پس از دریافت درمان در چین: کراتینین (predialysis): 405umol / L، کراتینین (پس از دیالیز): 215umol / L؛ BUN (predialysis) 33.5mmol / L. BUN (پس از دیالیز) 7.6 میلی مول / L؛ UA (predialysis): 470umol / L، UA (پس از دیالیز): 182umol / L؛ CA: 2.43 میلی مول / L؛ hemachrome: 115 میلی گرم / L

اگر شما Prolema، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام خود را enfermedad-renal@hotmail.com ترک، دکتر ما کمک می کند.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

استفاده مناسب از آنتی بیوتیک برای درمان نفریت لوپوس

استفاده مناسب از آنتی بیوتیک برای درمان لوپوس نفریت lúpicaNefritis یک نوع از نفریت به دلیل رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ها است و عوارض پیشرو و علت مرگ علایم و نشانه ها نشان می دهد که آسیب کلیه SLE.Los پروتئینوری مشترک، ادم، فشار هستند خون بالا و کاهش عملکرد کلیه.

علت ریشه ای رسوب کمپلکس ایمنی و اختلال است اختلال عملکرد سیستم inmune.Esta یکی از دلایل اصلی برای گرفتن عفونت ویروس و به دلیل مقاومت آنها در برابر بیماری بسیار کاهش یابد.

از سوی دیگر، تشدید نارسایی کلیه یکی دیگر از علت عفونت frecuentes.En مراحل اولیه نفریت لوپوس عملکرد کلیوی ممکن است طبیعی باشد، اما تجربه کاهش پیشرونده کلیه با کاهش پیشرفت enfermedad.Funciones کلیوی می تواند مواد زائد و سموم از بین نمی برد است خون به طور موثر، بنابراین بیماران مستعد ابتلا به عفونت هستند.

در یک کلام، اختلال سیستم ایمنی بدن و بدتر شدن عملکرد کلیه بیماران دچار عفونت به راحتی.

در صورت عفونت یا سرما، بیماران باید درمان به موقع و تجویز آنتی بیوتیک adecuados.Normalmente، ساخت مهم و ضروری آن را به می دانم که چگونه به درستی استفاده از آنتی بیوتیک ها به دلیل استفاده از آنتی بیوتیک گاهی اوقات نامناسب حتی می تواند باعث آسیب بیشتر کلیه.

این آنتی بیوتیک است که عمدتا در خارج از طریق کبد تخلیه: کاهش دوز اصلی و یا نور نگه دارید.

میزان مناسب: این آنتی بیوتیک وجود دارد سمیت کلیوی خفیف و اقامت در بدن اگر عملکرد کلیه کاهش یافته است.

اجتناب از استفاده: این آنتی بیوتیک ها سمیت کلیوی و آشکار در خارج عمدتا از طریق کلیه ها تخلیه شده به عنوان تتراسایکلین، نیتروفورانتوئین و غیره

یکی از آنتی بیوتیک معمولا برای نفریت لوپوس تجویز شده است tosilato.Puede sultamicillin برای درمان عفونت های باکتریایی مانند عفونت دستگاه تنفسی مانند ورم لوزه، برونشیت و ذات الریه، عفونت های دستگاه ادراری و عفونت های پوستی و غیره استفاده می

اما می توانید تعدادی از عوارض جانبی مانند درد شکم، تهوع، استفراغ، خستگی، سردرد، کم خونی، اختلال عملکرد کبد و یا نفریت بینابینی و غیره در صورت هر گونه مشکل می شود، گزارش آن را به دکتر و تنظیم داروها.

برای افراد مسن، باید دوز و فاصله از مصرف آنتی بیوتیک زیر جهت پزشکان مناسب داشته باشد.

بالا مورد استفاده مناسب از آنتی بیوتیک ذکر برای درمان نفریت لوپوسی، اگر شما علاقه مند در مقالات ما، لازم است به توجه به ما لطفا! ما مقالات در بیماری های مختلف از کلیه ها، از جمله علل، علائم، درمان، رژیم غذایی و تناسب اندام است که تمام información.¡Si شما هر گونه مشکل، شما می توانید از کارشناسان ما آنلاین مشورت، یک sjzhospitalrenal @ hotmail.com ما ایمیل و یا پیام زیر را ترک!



:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 شهريور 1394 | نظرات ()