نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به کاهش سطح کراتینین 4.6 به طور طبیعی؟

چگونه به کاهش سطح کراتینین 4.6 به طور طبیعی؟ سطح کراتینین مهم تر است برای تشخیص عملکرد طبیعی یا غیر طبیعی کلیه اندازه گیری شد. با توسعه بیماری مزمن کلیه، بیشتر بیماران مشکل سطح کراتینین غیر طبیعی به نظر می رسد. هنگامی که بیمار کراتینین 4.6، آن را نشان می دهد که بیمار در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. این یک گام مهم برای کنترل این بیماری است. برخی از ما خواسته: آیا درمان طبیعی برای کاهش سطح کراتینین من وجود دارد؟

در واقع، از علل بالا، مانند صدمه به کلیه، ورزش شدید، عفونت، از دست دادن آب، فشار خون بالا نمی کنترل، کراتینین و غیره انواع بسیاری وجود دارد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، بیماران به کراتینین بالا با توجه به آسیب کلیوی. کلیه مهم ترین برای فیلتر مواد زائد و سموم از خون است، همچنین کلیه مهم ترین نقش را در حفظ تعادل آب و الکترولیت ارگان بازی کند.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، درمان فشرده سازی گرم می کراتینین بالا کمتر کمک کند. این می تواند به صدمه به کلیه ها در پی آن را تعمیر کنید. ذرات از طب گیاهی چینی شده اند و در این درمان استفاده شده است. همانطور که همه ما می دانیم، داروهای گیاهی چینی دارند efficacies غیر قابل تصور. پرستاران با قرار دادن دو کیسه با گیاهان چینی در نقطه طب سوزنی بیمار، بیمار تنها در بستر به مدت 40 دقیقه قرار دارند. مواد تشکیل دهنده فعال می تواند نفوذ آسیب کلیوی.

به هر حال، اگر شما هر گونه مشکلات، شما می توانید به روش های زیر با ما تماس بگیرید:

پیام خود را ترک زیر

ارسال ایمیل به sjz-hospitalrenal@hotmail.com

دکتر آنلاین ما مشورت

واتساپ: +8615731123730

دکتر شما tudas شما در 24 ساعت مورد بحث، ما بهترین های ما برای کمک به انجام خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 1007
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه معکوس ساختار مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟

چگونه معکوس ساختار مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟ همانطور که همه ما می دانیم، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه یک وضعیت پزشکی است، از آن دوره مهم برای کنترل این بیماری است. با توسعه تکنولوژی پزشکی، نفرولوژیست یک درمان جدید به نام سلول های بنیادی درمان می تواند کمک بیماری را معکوس بررسی شده است.

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه مهم است، عمدتا به دلیل علائم خفیف، آسیب خفیف کلیه، کلیه هنوز هم توانایی برای فیلتر سموم و مواد زائد را از خون است. بنابراین، اگر بیماران در این صورت درمان، آنها این فرصت را به عقب به این بیماری دارند. اگر شما علائمی مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، خستگی، کم خونی، و غیره شما باید به بیمارستان برای معاینه و درمان است.

سلول های بنیادی درمان ممکن است معکوس فاز 3 بیماری مزمن کلیه کمک می کند. سلول های بنیادی ظرفیت برای بازسازی و بازیابی دارند، سلول های بنیادی می تواند کمک به ترمیم سلول های آسیب دیده ذاتی کلیه و بهبود عملکرد کلیه. سلول های بنیادی پیوند به آسیب کلیوی. با کمک سلول های بنیادی، بیماران این فرصت را به زندگی با کیفیت است.

به هر حال، اگر شما هر گونه مشکل در مورد بیماری مزمن کلیه دارند، ممکن است پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به kidneytreatmentspain@hotmail.com و یا مشورت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما برای کمک به انجام. علاوه بر این، شما همچنین می توانید ما را در واتساپ تماس: +8615731123730، آن را راحت تر به برقراری ارتباط است.



:: بازدید از این مطلب : 681
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانم نفروپاتی IgA کاهش؟

شناخته شده است که به نفروپاتی IgA دشوار است کنترل، آن را کاملا آسان به عود. با این حال، با درمان زود هنگام پیشرفت بیماری می تواند با تاخیر، اگر خوش شانس، بیماری های کلیوی بیمار ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

چگونه می توانم نفروپاتی IgA کند است؟

به فرانک، بدون کنترل خوب، این بیماری را به نارسایی کلیه، اورمی حتی رفتن به سرعت،. با این حال، اگر بیماران می توانند درمان به موقع و به درستی را، آنها را می توانید دریافت کلیه های آسیب دیده خود را ترمیم بنابراین می تواند کاهش یا از پیشرفت این بیماری را معکوس.

چه درمانی برای کنترل نفروپاتی IgA مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی گیاه چینی، نشان داده شده است که در درمان بیماری های کلیوی موثر است. با کمک این درمان، بیماری کلیوی می تواند معکوس شود (مرحله اول)، حداقل می توان آهسته (در مرحله پیشرفته).

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی IgA؟

شما می دانید، این درمان دارای چهار توابع اصلی، که ضدترومبوز، ضد انعقاد، رگ های خونی، ضد التهابی و گسترش هستند. برای این توابع، گردش خون می تواند بهبود یافته و مواد سمی در خون می تواند از بین می رود خون به موقع، بنابراین، ارائه یک محیط خوب برای کلیه به تعمیر. چه تر است، آنها نیز برای محافظت از کلیه از آسیب بیشتر مفید است.

برای میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا می خواهید و کنترل نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام زیر یا Whatsapp +8615732170898، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 722
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

می تواند بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی نگاهی به قلب مشکل دیالیز؟

می تواند بیمار را به نفروپاتی دیابتی با مشکل قلبی به دیالیز؟ به فرانک، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با مشکل قلبی کمی است به دیالیز، اما اگر مشکل قلبی خود را شدید باشد، باید به جلوگیری از دیالیز، در غیر این صورت، زندگی خود را خواهد شد تهدید و خطرناک است.

در واقع، من نمی خواهد توصیه می کنند که بیمار به دیالیز، صرف نظر از شدت مشکل قلب. دلیل این است که دیالیز برخی از عوارض جانبی که کیفیت زندگی بیماران تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد به ویژه برای افراد مسن را. بنابراین برای کمک به بیماران بهتر زندگی می کنند، در اینجا من توصیه یک جایگزین برای درمان دیالیز، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. از آنجا که از عوارض جانبی کمی آن است، که می توان با بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، از جمله کودکان و افراد مسن استفاده می شود.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی دیابتی؟

شما می دانید که نکته کلیدی برای درمان دیابت است که در نتیجه کنترل سطح قند خون، آن را به همان برای درمان نفروپاتی دیابتی است. بر اساس این نقطه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و محافظت باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و بیماری های کلیوی به تدریج معکوس می باشد.

به عنوان یک بیمار نفروپاتی دیابتی و مشکلات قلبی، بهتر است برای انتخاب پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که امن تر از دیالیز. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام زیر یا Whatsapp +8615732170898، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان را کاهش می دهد سموم حذف کراتینین و جلوگیری از دیالیز

درمان را کاهش می دهد سموم حذف کراتینین و DiálisisEl اجتناب از درمان حذف سموم درمان مهم از طب چینی در چین، استفاده شده است که برای کاهش کراتینین بالا و جلوگیری از دیالیز است. آیا شما احساس شگفت انگیز هنگامی که شما این را شنیده اید؟ این درمان واقعا موثر است؟ ادامه مطلب را بخوانید، شما می توانید پاسخ دریافت کنید.

به طور کلی، زمانی که سطح کراتینین بیشتر از 5 mg / dL یا 500 میلی مول / L است، خواهد شد به بیماران مصرف دیالیز پیشنهاد شده است. از آنجا که ضایعات بیش از حد وجود دارد و مواد سمی در خون تجمع می یابد، می تواند به آلودگی بر روی عوارض جانبی منجر شود و باعث بسیاری از عوارض جدی مانند تهوع، استفراغ، خارش پوست، خستگی، خستگی، و به همین ترتیب. دیالیز سریع ترین راه برای کاهش سطح creatimine بالا است، اما من می تواند عملکرد کلیه را بازیابی کنید، به طوری که اثرات شفا موقت است. علاوه بر این، دیالیز طولانی مدت ممکن است به برخی از عوارض جانبی جدی منجر شود.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، نشان می دهد از بین بردن سموم درمان برای کاهش کراتینین بالا و جلوگیری از دیالیز. اول، من بهبود پس از مصرف این درمان در طول یک دوره از زمان را نشان می دهد. از گزارش آزمون، ما می توانید ببینید که کراتینین سرم 1121-737 میلی مول / L کاهش یک بهبود بزرگ است، و وضعیت بیمار بهتر و بهتر با ادامه درمان می شود و در نهایت جلوگیری از دیالیز.

درمان از بین بردن سموم و کاهش کراتینین بالا جلوگیری از دیالیز.

در مرحله دوم، بیایید ببینید که چگونه درمان حذف سموم در حال کار.

این درمان بر روی طب سنتی چینی (TCM)، که توابع زیر بر اساس:

- حذف سموم و مواد زائد از سلول های کلیوی ذاتی و خون است، بنابراین شما می توانید یک محیط خوب برای خون پردازش بیشتر است.

- گشاد شدن عروق خونی و افزایش حجم خون در کلیه ها، این می تواند مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها، که می تواند توانایی خود شفا از سلول های ذاتی کلیه بهبود و بازگرداندن عملکرد کلیه به ارمغان بیاورد.

از طریق یک روش سیستماتیک با درمان از بین بردن سم، شما می توانید سطح کراتینین بالا و جلوگیری از دیالیز. بنابراین شما می توانید یک پیش آگهی خوب برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است. برای کسب اطلاعات بیشتر از درمان، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا whtsapp + 8615732170898 ارسال، ما می توانیم شما را با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری فشار خون بالا کلیه با کراتینین 3.6: کنترل آن را برای من امکان پذیر است خب؟

بیماری کلیوی فشار خون بالا با کراتینین 3.6: من کنترل آن را برای من ممکن است خوب من یک بیمار بیماری کلیوی مبتلا به فشار خون چند سال هستم؟ به تازگی، آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین من است تا 3.6، من تعجب می کنم چگونه می توانم کنترل بیماری من خوبی؟ این یک سوال از پست الکترونیکی ما enfermedad-renal@hotmail.com است، در اینجا ما توضیح خواهد داد.

به فرانک، سال فشار خون بالا می تواند صدمه به کلیه ها که باعث افزایش کراتینین شود. شما می دانید، بیماری اولیه بیماری کلیوی است فشار خون بالا، در نتیجه، کنترل خوب فشار خون خود را حیاتی برای بازیابی کلیه مهم است. اما از وضعیت فعلی آن، ریشه مشکل آسیب کلیوی که باعث عملکرد کلیه خود را و افزایش کراتینین کمتر است. بنابراین، برای جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیه خواهد بود که اولین گام در جهت حفظ کاهش عملکرد کلیه و زوال.

گام دوم این است که برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و در عین حال تعمیر آن قسمت از اختلال عملکرد کلیوی خود (با توجه به بیماری کلیه یک نوع بیماری مزمن پیشرونده است، بنابراین هنگامی که کراتینین افزایش می یابد، بدان معنی است که حداقل 50 درصد از آن عملکرد کلیه در حال حاضر آسیب دیده است). بنابراین، دوم دوره درمان هدف: برای بازگرداندن و بهبود مجموعه عملکرد کلیه را می توان به دست آورد و تضمین شده است.

زیرا در این زمان، کراتینین او تنها به مقدار کمی افزایش تا صدمه به کلیه ها هنوز در مراحل اولیه که درمان سیستمیک (مانند بالا هفت درمان) می تواند به موقع داده شود، عملکرد کلیوی هنوز هم می تواند ترمیم شود و کراتینین به سطوح عادی بازگشت. بنابراین، زندگی عادی را به جلو و بدون نیاز به مورد نارسایی کلیه بیشتر نگران باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی فشار خون، شما می توانید پیام زیر را یا Whatsapp +8615732170898 ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در جستجوی شریک زندگی من از چین متعلق بود که به خاطر آن رویای من است که زمانی که من فارغ التحصیل بنابراین من با ناز چینی ازدواج خواهد کرد به دنبال و دختران تحصیل کرده که من با تمام قلب او را دوست دارد و هرگز مرا تنها نمیگذارد
اگر مجرد هستید پس لطفا با من تماس بگیرید هر otherCuáles درک کنند که ما از توابع میکرو چینی پزشکی Omosterapia؟

عملکرد میکرو چینی پزشکی Omosterapia؟ به طور کلی چه هستند، میکرو چینی پزشکی omosterapia خوبی می تواند با طب غربی کار می کنند، چه تر است، این درمان می تواند عوارض جانبی ناشی از داروهای غربی را کاهش دهد، برای به دست آوردن اثر درمانی بهتر.

توابع پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟

عملکرد کلیه 1.Prevent رو به وخامت

داروهای چینی با اتساع عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز ارائه شده است. پس از آن داروهای موثر به ضایعات کلیوی، که می تواند از انتشار عوامل التهابی متوقف و مشخصات مواد مضر به کلیه نفوذ کرده است. به این ترتیب، شما می توانید بدتر شدن عملکرد کلیه بلافاصله و به طور موثر را متوقف کند.

2.Active خود تکرار از سلول کلیوی کاربردی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند خود تکرار از سلول های کلیه عملکردی فعال شدن و ترویج بازسازی ساختار کلیه است. مواد فعال در داروهای چینی می تواند فیبروز کلیوی جلوگیری، گشاد شدن عروق در تمام سطوح، بهبود بازسازی و تمایز سلول های کلیه عملکردی. در همین حال، داروها می تواند ترشح فاکتورهای رشد به منظور فعال تشکیل عروق خونی جدید و سرعت بخشیدن به بازسازی گلومرول حمایت می کنند.

3.Improve اختلالات متابولیک و یک محیط هوازی برای تعمیر سلول های عملکردی کلیه فراهم می کند.

داروهای موثر می تواند رگ های خونی گشاد می شوند در تمام سطوح و افزایش عرضه خون و اکسیژن به کلیه ها. بنابراین، آن را می تواند یک محیط هوازی برای بازگرداندن کلیه ها آسیب دیده ایجاد کنید. به عنوان ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن علت اساسی فیبروز کلیوی است، یک بار این شرایط معکوس می شود، زوال عملکرد کلیوی متوقف خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل یا نارسایی کلیه، لطفا تماس با دکتر whatrsapp ما +8615732170898 یا پیام زیر را ترک، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا پا حمام درمانی یک گزینه برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک است؟

آیا پا حمام درمانی یک گزینه برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک است؟ همانطور که همه ما می دانیم، سندرم نفروتیک یک بیماری شایع در کودکان و بزرگسالان است. یک پسر مبتلا به سندرم نفروتیک، پدر و مادر خواهد را به بیمارستان ما را برای درمان این بیماری است. پس از درمان به مدت 15 روز. کمی پروتئین 24 ساعته 0.82-0.48 کاهش می یابد، وزن آن از 18.2kg به 15.7kg از کاهش می یابد. ادم را دارد تغییر آشکار است.

در این تصویر، این مرد گرفته شده است حمام درمانی پا، او بسیار آرام به نظر می رسد. نتیجه آزمون خود را نشان می دهد وضعیت او نسبت به گذشته بهبود یافته است. از دست دادن پروتئین صدمه به کلیه ها و سرعت کم از فیلتراسیون گلومرولی رخ می دهد. البته، به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده ذاتی، کلیه کارشناسان درمان حمام پا برای بهبود وضعیت این بیماری صورت گرفته است.

درمان حمام پا بر اساس طب گیاهی چینی، بسیاری از گیاهان چینی استفاده می شود. در واقع، بسیاری از گیاهان چینی وجود دارد که قابلیت های غیر قابل تصور. در این روش درمانی در طول 40 دقیقه، در بهبود وضعیت ایسکمی کلیوی و هیپوکسی کلیوی موثر است. این می تواند آسیب تعمیر و بازیابی کلیه عملکرد کلیه. با کمک حمام درمانی پا، آب اضافی را می توان بدن مایع به صورت ادرار و یا پوست. البته، حمام درمانی پا است تنها گزینه نیست، شما همچنین نیاز بیماریهای دهان چینی برای کنترل وضعیت این بیماری است.

در حال حاضر، پدر و مادر از کودک مبتلا به سندرم نفروتیک آسان نیست. برنامه از روش های پزشکی به آنها بسیار مهم است. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد حمام پا درمان یا هر گونه مشکل در مورد سندرم نفروتیک، شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به kidneytreatmentspain@hotmail.com یا دکتر مشورت آنلاین، شما همچنین می توانید تماس بگیرید ما واتساپ در: +8615731123730، ما بهترین های ما برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک تغییر بزرگ پس از درمان طب سنتی چینی کراتینین از 880-532 کاهش

یک تغییر بزرگ پس از درمان طب سنتی چینی کراتینین از 880 کاهش می یابد به 532Un بیمار از نارسایی کلیه رنج می برد، از داشتن بیمار، می تواند هر چیزی را انجام دهد. آنها پس از درمان به مدت 1 ماه به بیمارستان ما آمد. کراتینین 880-532 کاهش می یابد، اوره 621-266 کاهش می یابد، سنجش کمی پروتئین 24 ساعت 3.2-2.44 کاهش می یابد. در حال حاضر لوله دیالیز نیز از بدن خارج.

همانطور که همه ما می دانیم، کراتینین و اوره دو آزمون برای تشخیص عملکرد کلیوی هستند. 24 پروتئین ساعت کمی آزمایش رایج است. کلیه ارگان اصلی برای فیلتر سموم و مواد زائد را از خون، هنگامی که کراتینین افزایش یافته است، نشان می دهد عملکرد کلیوی بیش از نیمی از دست داده است. آسیب کلیه باعث میزان فیلتراسیون گلومرولی کاهش داده است، و در نتیجه باعث از دست دادن از پروتئین است.

این بیمار در زمان ضد عفونی درمان به حذف مواد سمی از خون، و سپس در زمان بیماریهای دهان چینی برای بهبود وضعیت. البته، ضد عفونی درمان درمان فردی نیست، همچنین شامل درمان های دیگر مانند درمان فشرده سازی گرم، حمام پا درمان، حمام، مای کانگ مخلوط. با کمک ضد عفونی درمان، بیمار می شود پیش آگهی خوب است. علاوه بر این، خلاص شدن از شر دیالیز موفقیت.

در نهایت، اگر شما ضد عفونی درمان علاقه مند هستند یا می خواهند بدانند موارد بیشتری از بیماران می توانند پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به kidneytreatmentspain@hotmail.com یا دکتر آنلاین ما مشورت، دکتر به سوالات شما پاسخ در اسرع وقت.



:: بازدید از این مطلب : 527
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مادر من در قانون است نفروپاتی فشار خون بدون شکست، من می خواهم بدانم که چگونه برای مراقبت

مادر من در قانون است نفروپاتی فشار خون بدون شکست، من می خواهم بدانید که چگونه فشار خون بالا CuidarlaNefropatía یک نتیجه از فشار خون بالا بدون به خوبی کنترل شده است. در واقع، فشار خون بالا و دیابت این دو بیماری شایع است. اگر بیماران درمان نشود، می توان آنها را باعث آسیب کلیوی. بنابراین، این بیمار ما پرسید: چگونه برای مراقبت از مادر خود را؟

به طور کلی، برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا، پس از 5/10 سال، که می توان آنها را به نفروپاتی فشار خون بالا پیشرفت کرده است. تکامل بسیار آهسته است، تنها برخی بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون می تواند به نارسایی کلیه پیشرفت وجود دارد. بنابراین، اگر شما نفروپاتی فشار خون هستند، آنها باید به بیمارستان بروید برای دریافت درمان.

همانطور که همه ما می دانیم، باعث صدمه به کلیه نفروپاتی فشار خون. بنابراین شما باید درمان برای تعمیر آسیب کلیه به دنبال. با توسعه فن آوری های بالینی، نفرولوژیست یک درمان جدید برای کمک به کاهش سرعت پیشرفت بیماری را بررسی کرده اند. درمان حمام پا به شیوه ای ساده و راحت است. این است که در طب گیاهی چینی است. بیمار تنها پای خود را در آب گرم با گیاهان چینی به مدت 40 دقیقه قرار داده است. توسط نقاط پا به نفوذ در مواد تشکیل دهنده فعال در آسیب کلیوی، به نفع برای تعمیر آسیب کلیه است. علاوه بر این، شما می توانید گردش ایسکمی کلیوی و هیپوکسی کلیوی را بهبود بخشد، همچنین می توانید به یک خواب خوب کمک می کند.

روش مراقبت از مادرش در اینجا ذکر شده، اگر شما هر گونه مشکل در بیماری فشار خون بالا کلیوی، ممکن است پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به kidneytreatmentspain@hotmail.com یا آنلاین دکتر ما مشورت، شما همچنین می توانید با ما تماس بگیرید در WhatsApp: +8615731123730، آن را راحت تر به برقراری ارتباط است.



:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من بیماری مزمن کلیه، کراتینین 2.4، بهتر است درمان را داشته باشد؟

من بیماری مزمن کلیه، کراتینین 2.4، آنچه که بهترین درمان برای در حال حاضر، بسیاری از بیماران وجود دارد به عنوان خوانده شده از وب سایت ما و پرسید: بهترین درمان چیست؟ به نارسایی مزمن کلیه، کراتینین 2.4. سپس دکتر ما توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر و طبیعی است. در بیمارستان ما، در حال حاضر وجود دارد بسیاری از این بیماران درمان کرده اند و پیش آگهی خوبی دریافت کرده است.

برای اغلب افراد، نارسایی مزمن کلیه یک کلمه جدی است، چرا که نارسایی مزمن کلیه یک بیماری غیر قابل برگشت است. در واقع، نارسایی مزمن کلیه ساکت است، عملا آن را به بروز علامت و زمانی که آنها رخ می دهد، مشکل این است که در حال حاضر نیز پیشرفته است. بسیاری از مطالعات آزمایشگاهی که ارزیابی عملکرد کلیه می کند توانایی تشخیص زودرس کلیه ندارد: هر دو آزمایش ادرار، مانند اوره و کراتینین، غیر طبیعی شده در مراحل پیشرفته این بیماری، نه مراحل اولیه. بنابراین، کراتینین 2.4 میانگین عملکرد کلیوی بیش از نیمی از دست داده است.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک کند. بسیاری از چینی، مانند گیاهان دنگ رابط کاربری گرافیکی، چی شائو، و غیره استفاده می شود معمولا، بسیاری از گیاهان چینی وجود دارد که قابلیت های غیر قابل تصور. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای سابقه 30 سال، آن را یک برنامه کاربردی خارجی است، آن را نیز ترکیبی بهتر از گیاهان چینی و ماشین آلات پیشرفته. توسط دستگاه به منظور نفوذ به گیاهان در آسیب کلیوی. با کمک Osmotherapy پزشکی، شما می توانید آسیب کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه.

در نهایت، اگر شما علاقه مند در این درمان هستند، شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به kidneytreatmentspain@hotmail.com یا دکتر آنلاین ما مشورت، ما بهترین های ما برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا رابطه ی کلیه و Proteía در ادرار؟

آیا رابطه ی کلیه و Proteía در ادرار؟ تقریبا تمام بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از دست دادن تجربه پروتئین در از دست دادن ادرار و پروتئین در ادرار به عنوان یکی از تظاهرات بالینی نارسایی کلیه که او نیز به بدتر شدن بیماری و بیمار نارسایی کلیه باید توجه دقیق به این علائم پرداخت.

چرا نارسایی کلیه می از دست دادن پروتئین در ادرار شود؟

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، از دست دادن پروتئین را می توان با ایجاد می شود:

1. آسیب دیده غشای فیلتراسیون گلومرولی

هنگامی که غشای فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده است، برخی از پروتئین عبور از آن به راحتی. اگر چه توبول کلیوی می تواند کمک به جذب برخی از آنها، زمانی که مقدار پروتئین فراتر از ظرفیت بازجذب توبول کلیوی، که ترک بدن با ادرار است.

2. توبول کلیوی آسیب دیده

غشای فیلتراسیون گلومرولی نمی تواند کمک کند ما تمام پروتئین، که به معنی یک پروتئین کمی هنوز هم می توانید از طریق غشای فیلتراسیون در حالت نرمال عبور را حفظ کنید. این پروتئین ها در نهایت توسط توبول کلیوی بازجذب؛ با این حال، هنگامی که عملکرد توبول تحت تاثیر قرار، این پروتئین در ادرار و بنابراین پروتئین تشکیل می دهد.

چگونه برای درمان از دست دادن پروتئین در ادرار ناشی از نارسایی کلیه؟

مدیریت خوب از دست دادن پروتئین در ادرار کمک می کند تا بیماران با بیماری کلیوی برای به تاخیر انداختن بیماری در اورمی پیشرفت و بهبود پیش آگهی است. برای اشاره دست دادن پروتئین به طور موثر، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نیاز دارید:

1. محدود مصرف خود را از پروتئین و سعی کنید به خوردن یک پروتئین با کیفیت بالا کمی مانند ماهی، گوشت بدون چربی و سفید تخم مرغ.

2. یک کنترل دقیق بر علائم نارسایی کلیوی، به عنوان این نشانه ها می تواند آسیب کلیه بیشتر می شود.

3. تعمیرات آسیب کلیوی به بهبود عملکرد کلیوی. در حالی که بهبود عملکرد کلیه، از دست دادن پروتئین باید در همان زمان.

اگر شما می خواهید برای نظارت بر نارسایی کلیه و پروتئین ادرار در آن، بنابراین شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر ما واتساپ + 8615732170898 مشورت، ما همه چیز ممکن است برای کمک به .



:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang تصمیم درست برای من بیمار نارسایی کلیه است همانطور که من

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang تصمیم درست برای من نارسایی کلیه بیمار YoDesde است که من مبتلا به نارسایی کلیه تشخیص داده شد، چیزی می تواند انجام. همسر من است به حمایت از خانواده ام. من را به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang آمده، در اینجا شرایط من می شود یک بهبود بزرگ. من می توانم خانواده ام دوباره حمایت می کنند. بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang حق انتخاب من است.

در اینجا من درمان طب چینی داده شد. پس از یک ماه از درمان، سطح کراتینین بالا به 532umol / L 880umol / L کاهش یافته بود، اسید اوریک به 266 621 و 24 ساعت سنجش کمی پروتئین ادرار کاهش یافته بود 3-2.44 کاهش یافت 2. لوله دیالیز برداشته شد. من می توانم دیالیز اجتناب کنند.

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang یک تصمیم درست برای بیمار نارسایی کلیه است

من یک سری درمان های طب چینی، نه تنها تحت درمان قرار گرفتند. این درمان سیستمیک از جمله درمان سموم از بین بردن، حمام درمانی پا، سوپ دارویی، فتیلهگذاری درمان، مخلوط مای کانگ، بخار درمان و انما درمان، و غیره است آنها کمک به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، جلوگیری از التهاب و لخته شدن خون، کاهش ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی. خون من می توان تمیز. این می تواند یک محیط خوب برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه را فراهم کند. سپس تصفیه خون، مواد تشکیل دهنده فعال از داروهای چینی می تواند توانایی خود تعمیر بافت کلیه آسیب دیده، عرضه مواد مغذی ضروری تر تحریک، از بین بردن ایسکمی کلیوی و دولت آنوکسی. بنابراین، آن را قادر به بهبود عملکرد کلیه به تدریج است. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود یافته است، سطح بالا من کراتینین، اسید اوریک بالا و 24 ساعته سنجش کمی پروتئین ادرار به خوبی اداره می شود.

درمان راحت است و عوارض جانبی nigun تولید نمی کند. تشکر از شما برای کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری شما. شما یک کار خوب.

این احساس یک بیمار نارسایی کلیوی کردم بسیار خوب بهتر، می دهد felicitación.Si بزرگ شما نیز رنج می برند نارسایی کلیه و می خواهد دنبال درمان های جایگزین، شما می توانید دکتر ما توسط واتساپ +8615732170898 مشورت و یا پیام زیر را ترک، ما خوشحال به کمک با همه چیز است.



:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

عود FSGS پس از درمان: چه باید بکنید؟

عود FSGS پس از درمان: چه کار باید همانطور که همه ما می دانیم که پیوند کلیه یک درمان موثر برای نارسایی کلیه ناشی از FSGS است. بعد از عمل جراحی، بیمار ممکن است این فرصت را به یک زندگی با کیفیت است. با این حال، برای بیمار ساخته شده است که این عملیات، آنها هنوز هم سیستم ایمنی بدن دچار کمبود با کمپلکسهای ایمنی مضر است. بنابراین این بیماری به راحتی سقوط خواهد کرد. پس چه باید انجام FSGS عود پس از پیوند کلیه است؟

به فرانک، به عنوان یک بیمار به نگرانی بیش از حد، نکته کلیدی برای شما می باشد برای پیدا کردن درمان جایگزین برای کنترل بیماری خود را در زمان.

در طب غربی، هیچ درمان خاصی موجود است برای رسیدگی به عود بیماری کلیه در پیوند کلیه. خوشبختانه، ما یک درمان موثر برای این موارد در طب چینی، شناخته شده به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توسعه داده اند. در این درمان، پیوند دوم یا دیالیز می تواند اجتناب شود.

به عنوان یک برنامه کاربردی خارجی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای بیشتر بیماران بی خطر است. شما می توانید کلیه جدید از آسیب بیشتر و تنزل محافظت می کند. چه چیزی بیشتر، شما می توانید عملکرد کلیه ترویج و تنظیم کل سیستم ایمنی بدن.

و FSGS بیمار اگر عود بیماری خود را بعد از پیوند کلیه، شما باید بیش از حد نگران نباشید، به سادگی درمان مناسب را در زمان، که به شما کمک خواهد شرایط خود را مدیریت یک بار دیگر.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای عود FSGS پس از پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک و یا WhatsApp + 8615732170898، ما همه چیز ممکن است انجام خواهد داد برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمانی برای کنترل PKD مفید است؟

چه درمانی برای کنترل PKD مفید است؟ PKD یک نوع ژنتیکی بیماری کلیوی از آن برای درمان مشکل است، با این حال، امروز، این بیماری می توان یا با انواع خاصی از درمان کنترل می شود. پس چه درمان برای کنترل PKD مفید است؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

در این روش درمانی ترکیبی از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی پیشرفته است. از طریق توابع از افزایش گردش خون، کاهش فعالیت از سلول های پوشش افزایش نفوذپذیری دیواره کیست و تغییر اختلاف فشار دیوار درونی و بیرونی کیست مایع کیست ممکن است resorbed و خارج از بدن در ادرار حذف خواهند شد. کل فرآیند از هر گونه آسیب های اضافی را به کلیه ها ایجاد نمی کند. چه چیزی بیشتر، کیست های کلیوی نیز می تواند به طور طبیعی کاهش می یابد.

طب سوزنی

شما می توانید گردش خون کلیه با تحریک نقاط طب سوزنی موثر را افزایش دهد. گردش خون می تواند میانجی های التهابی منجر شود، و از بین بردن پیچیده ایمنی. بنابراین سلول های آسیب دیده ذاتی می توان بازیافت. علاوه بر این، مفید است به تنظیم سطح سلول بیان عامل های اندازه التهابی پاسخ هیجان فوق العاده، محافظت از سلول های ذاتی کلیه، که خوب است برای کاهش کیست در کلیه.

علاوه بر درمان های ذکر شده در بالا، برخی از درمان های دیگر نیز می توانید استفاده برای کنترل PKD، اما بیمار مختلف در حال حاضر شناخته شده اند که شرایط بیماری های مختلف، بنابراین شما باید درمان های مختلف بر این اساس وجود دارد.

اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان برای شما بهتر است و یا می خواهید و PKD کنترل، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا به طور مستقیم دکتر ما مشورت، شما همچنین می توانید پیام زیر یا Whatsapp +8615732170898 را ترک کنند، اجازه به انجام همه چیز ممکن است برای کمک.



:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا ممکن است که 720mg ادرار Proteiuria به محدوده طبیعی کاهش می یابد؟

آیا ممکن است که 720mg ادرار Proteiuria به محدوده طبیعی؟ پروتئینوری، و یا پروتئین در ادرار کاهش نشانه های کلیدی بیماری کلیوی است، برای افراد مبتلا به پروتئین اضافی در ادرار به دلیل مشکل کلیوی برای آنها ممکن است به کاهش پروتئین در ادرار با روش های درمان جامع.

چگونه برای کاهش پروتئین در ادرار به حد طبیعی؟

1. کنترل مصرف پروتئین و برخی از پروتئین با کیفیت بالا

به طور کلی، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که در ادرار مصرف پروتئین بیشتر، پروتئین بیشتر. بنابراین، مصرف پروتئین برای کنترل آنها به منظور کاهش پروتئین در ادرار ضروری است.

مقدار پروتئین شما می توانید هر روز بخورید بستگی به وضعیت بیماری خود را. اگر می خواهید بدانید که مقدار پروتئین است که می تواند مصرف، شما می توانید وضعیت بیماری خود را به ما از طریق ایمیل ترک، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

2.Controla فشار خون و قند خون دقیق

هر دو فشار خون و قند خون می تواند زوال پروتئینوری شود، به عنوان کنترل فشار خون و قند خون در محدوده طبیعی نیز ضروری است برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی را کاهش می دهد پروتئین در ادرار.

3. تعمیرات آسیب کلیوی به بهبود عملکرد کلیوی

برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، نشت پروتئین در ادرار به کلیه ها آسیب دیده و می توانید از تابع حفظ پروتئین، به طوری که تعمیر آسیب به کلیه ها به بهبود عملکرد کلیه را انجام نمی برای آنها را به امری ضروری است کاهش پروتئین ادرار. تنها زمانی که عملکرد کلیه را بهبود بخشید، مشکل پروتئینوری می توان اساسا حل شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهبود عملکرد کلیه و یا می خواهید به کنترل یا بیماریهای کلیوی که می توانید پیام زیر را ترک یا Whatsapp: برای enfermedad-renal@hotmail.com +8615732170898 و یا ارسال ایمیل، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هنگامی که دیالیز در مرحله 4 یا 5 مرحله آغاز می شود؟

هنگامی که دیالیز در مرحله 4 یا 5 مرحله آغاز می شود؟ دیالیز یک درمان جایگزینی کلیه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به زندگی طولانی تر است. هنگامی که شما دیالیز را شروع کنم؟ مرحله 4 یا 5 مرحله؟ اگر شما یک ذهن روشن در مورد این موضوع ندارد، نگه داشتن خواندن برای اطلاعات بیشتر.

به طور کلی، زمانی که بیماری کلیوی خود وارد مرحله 4، شما باید برای دیالیز آماده، برای مثال، برای ایجاد یک فیستول، به انتخاب نوع دیالیز، و غیره در مرحله 5، شما باید دیالیز شروع می شود. با این حال، هیچ مقررات سختگیرانه شما باید برای شروع دیالیز در مرحله 5. برای برخی از بیماران کلیوی، که بسیاری از ناراحتی شدید بدنی، به عنوان مثال، سردرد، فشار خون بالا، تهوع، استفراغ وجود دارد، شدید تورم و غیره. در این مورد، شما باید دیالیز اوایل شروع می شود. برای برخی بیماران، که هیچ ناراحتی عمومی بدن، حتی در مرحله 5. در این مورد، شما می توانید از سر باز کردن دیالیز.

من فکر می کنم مهم نیست چه نوع از مردم هستند، آنها نمی خواهند به شروع دیالیز. درست است؟ اگر چنین است، شما باید درمان فوری برای بهبود عملکرد کلیه است.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، که حذف سموم درمان یک گزینه بهتر از دیالیز است. می تواند به عنوان دیالیز به پاک کردن مواد زائد و مایعات اضافی از خون عمل کند. اما کار می کند بهتر از دیالیز، دلیل آن را نیز می توانید مواد سمی از سلول های کلیه حذف شده است. هنگامی که سموم در داخل و خارج از سلول های کلیه، که به خون فضای خوب توسط کلیه های آسیب دیده خود را ترمیم شد. علاوه بر این، یک شرایط خوب خون می تواند اکسیژن را حمل و نقل، مواد مغذی و مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر برای موفقیت کلیه ها، که می تواند به بهبود کلیه تسریع کمک کند. پس از درمان برای چند روز، بدیهی است وجود خواهد داشت تغییر شرایط، برای مثال، تورم را ناپدید می شوند. اشتهای خوب تبدیل خواهد شد. پروتئینوری کاهش آنها. فشار خون بالا و تثبیت شده است. غیره پس از یک ماه از درمان، سطح کراتینین کاهش خواهد یافت. افزایش GFR خود را، و غیره با این حال، برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر، شما باید برای آماده شدن برای بلند مدت 1/2 سال یا 3-4 سال است. و سپس آن را ممکن است برای شما به دور از دیالیز.

هنگامی که دیالیز را شروع کنم؟ مرحله 4 یا 5 مرحله؟ این به شرط شما بستگی دارد. برای پاسخ دقیق شما می توانید اطلاعات دقیق در مورد سلامت خود را به دکتر آنلاین ما توصیف و یا ارسال یک کپی اسکن شده از sjzhospitalrenal@hotmail.com معاینه پزشکی خود را یا Whatsapp + 8615732170898. ما می توانیم به شما کمک کند مورد خود را تجزیه و تحلیل و ارائه راهنمایی های شخصی در درمان است.



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان می تواند به نارسایی کلیه بدون عوارض جانبی درمان می کند؟

چه درمان می تواند بیماری کلیوی بدون عوارض جانبی درمان می کند؟ چه درمانی می تواند نارسایی کلیه و بدون عوارض جانبی درمان؟ در واقع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان برای نارسایی کلیه، که می تواند نه تنها حل مشکلات کلیوی از علل آنها، بلکه عوارض جانبی را نه بیش از حد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این ترکیبی از گیاهان چینی و دستگاه های پیشرفته پزشکی osmocope است. در این گیاهی درمان، گیاهان مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در بیماری شرایط بیمار دارد. در مجموع از 9 نوع از نسخه وجود دارد و هر یک شامل سبزی های مختلف است که می تواند هر بیمار برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر تضمین می کند.

چرا میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند به نارسایی کلیه و بدون هیچ گونه عوارض جانبی بسیار را درمان کنیم؟

شما می دانید، این درمان در طب گیاهی سنتی چین اختراع شد، تمام گیاهان که به دقت توسط کارشناسان در بیماری های کلیوی انتخاب شده، آنها به کلیه مفید است. علاوه بر این، این درمان یک برنامه خارجی درمان است، بنابراین شما می توانید بیماری را بدون ایجاد درد بدن ناراحت کننده را درمان کنند.

¿میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مناسب برای همه افراد است؟

به طور کلی، همه بیمار می تواند طول بکشد، اما همه چیز را تا یک استثنا دارد، اما این درمان است. اگر بیماران به گیاهان حساسیت دارند، درمان در دسترس به آنها نیست. آنها باید برخی از روش پیشگیری قبل از مصرف این دارو است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون صدمه زدن به کلیه ها، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما واتساپ مشورت + 8615732170898 به طور مستقیم، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه نوع بیمار از شر دیالیز؟

چه نوع بیمار از شر دیالیز؟ بیماران دیالیز آغاز شده واقعا می خواهید بدانید که اگر آنها می توانند از شر دیالیز. ممکن است که به از بین بردن دیالیز، اما این بدان معنا نیست که همه بیماران می توانند دیالیز اجتناب کنند.

چه نوع از بیمار می تواند از شر دیالیز؟

برخی از بیماران تنها با شروع دیالیز، اما دشوار است برای آنها را به جلوگیری از دیالیز. با این حال، برخی از کسانی که شروع دیالیز برای چندین سال، هنوز هم ممکن است برای آنها را به خلاص شدن از شر دیالیز.

خب، چه عوامل دیالیز تاثیر می گذارد؟

برخی از بیماران مبتلا به اورمی باید برای شروع دیالیز با توجه به عوارض حاد. پس از دیالیز، بیماران نیاز به یک آزمایش برای اندازه گیری عملکرد کلیه به دیدن اگر آنها این فرصت را به خلاص شدن از شر دیالیز داشته باشد. به طور کلی، پس از یک دوره از بیماران دیالیزی آنها یک شانس بزرگ برای جلوگیری از دیالیز، به خصوص برای کسانی که با پیشرفت حاد بدون کم خونی شدید دارند. پس از چند روز از دیالیز، ممکن است برای آنها برای از بین بردن دیالیز. است که، اگر عوارض آن می تواند به خوبی به کار گرفته، دیالیز می تواند موفقیت اجتناب شود.

علاوه بر این، اگر سلول های کلیه آسیب دیده است، شما باید درمان آن را تعمیر کنند. اگر ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن می توان کاهش داد، عملکرد کلیه خود را همچنین می توانید بهبود یافته است. سپس بار دیالیز می توان کاهش داد و یا حتی اجتناب شود.

با این حال، پس از یک دوره درمان، شما نیاز به مجدد عملکرد کلیه خود را. آیا برای دیالیز هم مطمئن نیستند. پس از درمان موثر، ممکن است که شما می توانید از شر دیالیز است.

یک درمان موثر برای بیماران دیالیز چیست؟

درمان موثر باید قادر به ترمیم آسیب به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه باشد. بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang توصیه درمان از بین بردن سموم. در این روش درمانی رفتار بیماری های کلیوی از ریشه. این است که، آن را حذف سموم خون درمان تمیز قبل از درمان بیماری کلیه. زمانی که کلیه ها آسیب دیده، خون آلوده. در این وضعیت، مقدار زیادی از مواد سمی باعث پاسخ ایمنی التهابی و سلول های آسیب کلیه سپس فوق العاده ذاتی است. بنابراین، وجود خواهد داشت تعدادی از علائم.

درمان از بین بردن سموم نظر گرفته شده است برای پاک کردن خون و درمان بیماری های کلیوی اساسا. این شامل یک سری درمان های طب چینی مانند حمام پا، سوپ دارویی، مخلوط مای کانگ، بخار درمان و فتیلهگذاری درمان، و غیره یک محیط تمیز و خون تغذیه می تواند ارائه شود، خوب برای بهبود عملکرد کلیه است.

پس از یک دوره درمان بین بردن مواد سمی، فشار خون خود را ممکن است پایدار، حجم ادرار را می توان افزایش، کاهش اشتها می تواند بهبود یافته، خارش پوست می تواند متوقف شود و کیفیت خواب می تواند بهبود یافته است. شما احساس می کنید بسیار بهتر از قبل.

دیالیز ممکن است اجتناب شود و آن است که تنها درمان برای بیماران کلیوی نیست. با درمان از سموم از بین بردن، شما می توانید دیالیز جلوگیری از و بهبود عملکرد کلیه.

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان و می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید مشورت با دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp: + 8615732170898، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سندرم نفروتیک بسیار پس از 10 درمان طب سنتی چینی بهبود

سندرم نفروتیک بسیار بهبود یافته پس از 10 درمان طب چینی TradicionalDespués 10 روز از شروع درمان از طب چینی در بیمارستان ما، این بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک یک بهبود بزرگ به دست آورد. او تجدید امید برای زنده ماندن.

قبل از آمدن به بیمارستان ما، که بسیاری از بیمارستان ها بازدید کرده و بسیاری از درمان های سعی کردم، اما هیچ بهبودی. بنا به توصیه یک بیمار، تصمیم می گیرد برای آمدن به ما بیمارستان Shijiazhuang شرکت بیماری بیمارستان Riñon.Cuando او تنها به بیمارستان ما، 3+ پروتئین و 24 ساعت سنجش کمی پروتئین ادرار می آید 2.75 گرم است. پس از درمان از بین بردن مواد سمی از بیمارستان ما، پروتئینوری می شود + - و 24 ساعته سنجش کمی پروتئین ادرار 1.92g است.

خوب، چگونه سندرم نفروتیک حذف سموم آثار درمان؟

اول، تصفیه خون آلوده. چرا شما را از بیماری کلیوی رنج می برند. دو دلیل وجود دارد: رژیم غذایی نامناسب و محیط بد. این دو دلیل را به هر دو خون آلوده خون contaminada.La مقدار زیادی از مواد سمی را از خون تشکیل شده است، که منجر به سلول های ایمنی بیش از حد فعال و واکنش التهابی ذاتی آسیب کلیوی. بنابراین، وجود خواهد داشت تعدادی از علائم. اگر خون سالم تمیز، شما را از عود مکرر رنج می برند. تعداد زیادی از سموم در خون کاهش اثرات دارو. علاوه بر این، درمان مرسوم در کنترل علائم به جای بهبود سلول های ذاتی کلیه متمرکز است. اثرات درمانی خواهد بود قطعا ایده آل نیست.

بنابراین، بسیار مهم است برای شما را به درمان از بین بردن سموم به پاک کردن خون.

مواد تشکیل دهنده اصلی درمان حذف سموم طب چینی است. داروهای چینی می تواند سموم در خون و نیز در سلول های ذاتی کلیه را حذف کنید. این نه تنها می تواند ارائه یک محیط خوب برای بهبود عملکرد کلیه، بلکه راه را برای مواد مخدر بعدی هموار می کند. حذف سموم درمان شامل مای کانگ مخلوط، دارویی، دارویی سوپ دارو حمام حمام پا، فتیلهگذاری درمان و طب سوزنی، و غیره درمان مناسب با توجه به شرایط خاص خود را. معمولا، شما نیاز به چند درمان با هم. درمان از بین بردن سم حمام درمانی پا را بهبود می بخشد عملکرد کلیه های گشاد رگ های خونی، بهبود گردش خون، پاک کننده خون خود را، که ماتریکس خارج سلولی، جلوگیری از التهاب و انعقاد، تامین مواد مغذی. هنگامی که عملکرد کلیه خود را بهبود است، آن را از دست دادن پروتئین را متوقف کند. سایر علائم سندرم نفروتیک، مانند تورم، hypoproteinuria و چربی خون ممکن است از ریشه، رها شوند.

3+ و 24 ساعت سنجش کمی پروتئین ادرار 1.92 گرم 2.75 گرم می شود - به این دلیل که این پروتئین می شود + است. اگر سوالی دارید، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا Whatsapp 8615732170898. ما در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.



:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمانی برای مرحله 3 بیماری کلیه است؟

چه درمانی برای مرحله 3 بیماری کلیه است؟ در واقع، برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی با مرحله 3، کلیه خود را در برخی از درجه آسیب دیده است، چرا که اگر آنها او را به خوبی درمان، درمان باید قادر به ترمیم شود کلیه های آسیب دیده. پس چه درمان برای بیمار مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه است؟

از بالا ما می توانید مطمئن شوید که درمان است که می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از باقی مانده از آسیب بیشتر یک گزینه بهتر برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله 3. و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری در پزشکی است چینی سنتی می توانید از این دو خواسته به طور همزمان را تامین کند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این ترکیب کاملی از تکنولوژی گیاهان سنتی طب چینی مدرن و، امروز، یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی است.

چگونه می توانید میکرو میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان بیماری های کلیوی در فاز 3 درمان می کند؟

این درمان یک گیاه تک، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی از خارج برای بهبود وضعیت از کلیه استفاده نمی شود. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، که می تواند موثر تر و به سرعت به کار گیرند. مهمتر از آن، می کند ناراحتی و در طول فرآیند درمان نمی شود، بنابراین بیماران باید انجام دهید این دروغ در رختخواب به مدت 40 دقیقه است.

شما می توانید پایان مرحله بیماری کلیوی 3 ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز درمان و گسترش عروق خونی. اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز مرحله 3، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک و یا واتساپ، 8615732170898، ما همه چیز را انجام خواهد داد بهترین برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح بالای کراتینین در گلومرولونفریت مزمن به 398 از 644 کاهش می یابد

سطح بالای کراتینین در گلومرولونفریت مزمن به 398 بیمار 644Un با سطح کراتینین بالا 644umol / L گلومرولونفریت مزمن را به بیمارستان ما برای درمان آمده کاهش می یابد. در اینجا سطح کراتینین بالا کاهش می یابد به 398umol / L 644umol / L

این بیمار هند است. او نه تنها زیبا، بلکه به نظر می رسد بسیار خوب است. او خوب در رقص، آواز و هر چیز دیگری است. همکلاسی های خود را همه تحسین. با این حال، در یک معاینه بالینی، ثروت خود را تغییر داد. او با 2+ پروتئین تشخیص داده شد، 110/80 فشار خون و گلومرولونفریت مزمن. دکتر فقط به او گفت به استراحت بیشتر و جلوگیری از خستگی. اما هیچ دارویی کلیه تجویز می شوند. 1 سال پیش، به دلیل تکرر ادرار و درد هنگام ادرار کردن، او در بیمارستان محلی در بیمارستان بستری شد، اما هیچ پیشرفت وجود دارد. در مقابل، وضعیت خود جدی تر می شود. او با گلومرولونفریت مزمن، نارسایی مزمن کلیه و کم خونی کلیوی تشخیص داده شد. او تا به حال برای شروع درمان دیالیز.

زندگی شاد خود را مختل و او را به در جاده ها برای درمان باشد.

برای درمان بهتر است، او را به بیمارستان ما می آید برای درمان همراه با مادر خود را. وقتی برای اولین بار او را ملاقات، او بسیار نازک است، است که توسط این بیماری ایجاد می شود.

فشار خون خود را 210/140 است، کم خونی شدید است و بسیار ضعیف است.

توجه به وضعیت خود، ما به بخار و دارویی حمام درمانی. تورم صورت خود را از بین می رود، فشار خون قطره، بوی آمونیاک دهان از بین می رود و شروع به عرق. او قطعا بسیار بهتر است به دنبال کن تر از آن بود.

بیمارستان ما آماده بستگی دیالیز. 8 ساعت یک مشکل برای او نیست. سطح کراتینین بالا آن کاهش می یابد به 398umol / L 644umol / L

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ما، شما می توانید مشورت دکتر آنلاین یا Whatsapp + 8615732170898 ما، ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار نارسایی کلیه با بدن متورم کردم زندگی آینده

بیمار نارسایی کلیه با بدن متورم کردم زندگی PosteriorJack یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه قرقیزستان است، زمانی که او را به بیمارستان ما تمام بدن او به طور جدی متورم بود، آمد و سپس وزن خود را 107kg بود. بنابراین او تمایل بسیار کمی، او اشکال در تنفس، که حتی نمی تواند خود را در پشت دروغ بود.

پس از یک دوره درمان، کم به 101 کیلوگرم وزن را می توان از فرم زیر دیده می شود.

او اشتها خود را به عقب این است که شما آماده برای لذت بردن از ناهار خود را!

در حال حاضر او بسیار خوشحال به درمان چینی ما، به دلیل انجام آن درمان که می تواند به دست آورد تا حد زیادی برطرف شده است، چه تر است، آن راحت است و در تمام صدمه دیده است. تصاویر زیر گرفته می شود در هنگام ساخت حمام درمانی پا، لبخند بر روی صورت خود را ببینید، ما می دانیم که بسیار این درمان لذت ببرید.

علاوه بر حمام درمانی پا، که درمان حذف سموم، که یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی نیز می شود. با از بین بردن مواد زائد را از خون، این درمان می تواند یک محیط خوب برای تعمیر کلیه، بنابراین ایجاد، برای از بین بردن نشانه های بیماری کلیه از ریشه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام زیر یا Whatsapp: +8615732170898 به طور مستقیم، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیه با 18٪ عملکرد کلیه: می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

نارسایی کلیه با 18٪ عملکرد کلیه: می تواند به من میکرو چینی پزشکی OsmoterapiaMicro چینی Osmotherapy پزشکی یک درمان موثر برای نارسایی کلیه است، اما مناسب برای همه بیماران نیست. من می خواهم بدانم اگر من می توانم آن را، عملکرد کلیه من 18٪ است.

در واقع، اگر شما هنوز هم خروجی ادرار، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک انتخاب خوب برای شما. این درمان می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه. سپس من به شما برخی از جزئیات در مورد این درمان می دهد.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

یک گیاه تک، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی از خارج به منظور بهبود وضعیت کلیوی استفاده می شود. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، اثر بیشتری بر و به سرعت. مهمتر از آن، می کند ناراحتی و در طول فرآیند درمان نمی شود، بنابراین بیماران باید انجام دهید این دروغ در رختخواب به مدت 40 دقیقه است.

چگونه می توان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بهبود عملکرد کلیه.

این درمان ترکیبی از گیاهان چینی و دستگاه های پیشرفته پزشکی osmocope است. در این گیاهی درمان، گیاهان مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در بیماری شرایط بیمار دارد. چهار عملکرد اصلی آن (ضد التهاب، ضد لخته شدن خون، ضد ترومبوز و گسترش عروق خونی)، شما می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است.

مستقیم +8615732170898، ما همه چیز ممکن است انجام خواهد داد: اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه و یا بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علل پروتئینوری در بیماری کلیوی و نحوه درمان چیست؟

پروتئینوری معنی حضور بیش از پروتئین های سرم در ادرار. پروتئین اضافی در ادرار اغلب باعث ادرار برای تبدیل شدن به کف آلود، ممکن است در بسیاری از انواع بیماری های کلیوی، مانند سندرم نفروتیک، بیماری با تغییرات ناچیز، نفروپاتی IgA، FSGS، و غیره رخ می دهد

علل پروتئینوری در بیماری های کلیوی چیست؟

پروتئینوری اشاره به ادرار با مقدار غیر طبیعی پروتئین به دلیل عملکرد فیلتراسیون گلومرولی و عملکرد بازجذب توبولی کلیه، کلیه های سالم یک مقدار قابل توجهی از فیلتر کلیه نشت پروتئین اجازه نمی دهد. با این حال، هنگامی که این فیلتر آسیب دیده، پروتئین بیشتر احتمال دارد به نشت در ادرار، در نتیجه پروتئین تشکیل شده است.

از بالا ما می توانید مطمئن شوید که پروتئینوری ممکن است توسط آسیب گلومرولی و آسیب توبولار کلیوی ایجاد می شود. علاوه بر این عادت رژیم غذایی ناسالم نیز می تواند به پروتئین منجر شود.

چگونه برای درمان پروتئینوری در بیماری کلیوی؟

در واقع، بدون توجه به آسیب گلومرولی یا آسیب کلیوی لوله به وسیله صدمه به کلیه ها کاهش می یابد، تا زمانی که ما می توانیم برخی از درمان برای تعمیر کلیه های آسیب دیده را پیدا کنید، پروتئینوری می توان از ریشه آن کنترل می شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی گیاه چینی، اثر خوبی در تعمیر کلیه های آسیب دیده. توسط ضدترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و گسترش عروق خونی، کلیه ها می تواند آسیب تعمیر و محافظت از کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه و پروتئینوری در بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک و یا WhatsApp + 8615732170898، ما همه چیز ممکن است انجام خواهد داد برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان التهاب در بیماری کلیوی؟

چگونه برای درمان التهاب در بیماری کلیوی؟ دو نوع تورم (ادم)، که ادم محلی، ادم منتشر، آن را حفظ مایع اضافی در حفره بدن و یا ترخیص کالا از گمرک است. به عنوان یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی اغلب او در مراحل اولیه ظاهر شد.

اگر به سمت چپ ادم درمان نشده چه اتفاقی می افتد؟

در واقع، اگر بدون درمان رها شود، ادم می تواند باعث آسیب بیشتر به کلیه ها را وادار و باعث بدتر شدن بیماری کلیه است. چه بدتر، آن را می تواند به نارسایی کلیه شود. به عنوان یک بیمار از بیماری کلیه است که باید درمان به موقع برای جلوگیری از این بیماری از بدتر شدن است.

چگونه برای درمان ادم در بیماری های کلیوی؟

برای کنترل پروتئینوری یک راه مفید برای از بین بردن ادم است. از آنجا که از دست دادن پروتئین می توانید به ادم منجر شود.

علاوه بر این، برای حفظ یک رژیم غذایی سالم نیز می تواند به کاهش وضعیت بیماری خود را کمک کند. کم نمک و کم آب می تواند تشدید ادم جلوگیری می کند. کاهش مصرف پروتئین گیاهی و حیوانی ارائه پروتئین با کیفیت بالا تر، که می تواند پروتئین کافی مکمل و حفظ زندگی بیمار است.

علاوه بر این، دیالیز نیز می تواند به بیماران روشن بیش از حد آب، سموم، متابولیت یا باقی مانده در خون، پروتئین کنترل فیلتراسیون و از بین بردن ادم کمک کند. اما مهم این است که شما می توانید بیماران مبتلا به آسیب کلیوی را درمان نمی کند، بلکه شتاب نارسایی کلیه است.

درمان از بین بردن سموم بهتر از دیالیز است، با از بین بردن مواد سمی در خون، که می تواند محیط داخلی بهتر برای تعمیر کلیه، برای بهبود عملکرد کلیه مفید است که ارائه می کنند. پس از بهبود عملکرد کلیه، تمام این علائم مانند ادم ناشی از بیماری های کلیوی است به تدریج ناپدید شد.

اگر شما علاقه مند در درمان سموم از بین بردن و یا می خواهید برای درمان ادم در بیماری کلیوی به طور موثر، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام زیر یا Whatsapp: +8615732170898، ما انجام خواهد داد همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سلول های بنیادی درمان: انعطاف پذیر خود را بیشتر از ما فکر می کنیم

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، نیاز به درمان موثر برای کنترل پیشرفت بیماری، اگر عملکرد کلیه طور کامل از دست، بیمار باید دیالیز را به مواد سمی از خون تخلیه. با توسعه تکنولوژی پزشکی، کارشناسان بررسی قرار داده اند سلول های بنیادی است که انعطاف پذیری بیشتری نسبت به ما فکر می کنیم.

سلول های بنیادی درمان

سلول های بنیادی درمان یکی از درمان های پیشرفته ترین برای نارسایی کلیه است، مردم ترجیح می دهند به این درمان برای تعمیر کلیه آسیب دیده، چرا که بدون ضربه و یا عوارض جانبی. در مقایسه با دیالیز، سلول های بنیادی درمان بهبود یافته است گزینه است.

انعطاف پذیری بیشتر از ما فکر می کنیم

مردم محل سلول های بنیادی گزینه به دلیل توانایی های خود را، یک نوآوری در زمینه پزشکی است، آن را دارای دو ظرفیت: بازسازی و بازیابی. سلول های بنیادی از مغز استخوان جدا شده و سلول های پیوندی آسیب کلیه ها ناشی می شود. هنگامی که سلول های بنیادی وارد آسیب کلیوی، آنها تولید سلول های که کار به ترمیم سلول های آسیب دیده ذاتی است. در این مورد، سلول های ذاتی کلیه به تعمیر، و بهبود عملکرد کلیه.

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، آن مهم است برای انتخاب درمان مناسب است، ما به شما توصیه درمان زود هنگام در صورتی که این بیماری است.

در نهایت، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان با سلولهای بنیادی، می توانید پیام را ترک، ارسال ایمیل به kidneytreatmentspain@hotmail.com، یا دکتر آنلاین ما مشورت، متخصص توصیه، و دکتر مشکلات شما پاسخ .



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه داغ فشرده درمان درمان نفروپاتی IgA با عملکرد کلیه.

همانطور که می دانیم که کلیه توانایی قوی برای جبران تنها زمانی که کمتر از 60 درصد عملکرد کلیه بیمار برخی از علائم، بدیهی است ناراحت کننده، این نیز زمان برای درمان این بیماری، در غیر این صورت، بیماری کنترل از دست دادن و نارسایی کلیه با سرعت سریع پیشرفت کرده است.

چه معنی عملکرد کلیه 39٪ برای بیماران نفروپاتی IgA؟

به طور کلی، عملکرد کلیه 39٪ به معنی کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده شده است، و این بیماری پیشرفت کرده است به مرحله 3 نارسایی کلیه است، که یک بیماری کلیوی مرحله حیاتی است. اگر بیمار می تواند بیماری خود در این مرحله را کنترل کنید، این بیماری را به مرحله نهایی قبل از آن آنها را برای مقابله با دیالیز یا پیوند کلیه را وارد کنید.

چگونه می توانید گرم می تواند فشرده سازی درمانی درمان نفروپاتی IgA با عملکرد کلیوی 39٪؟

برای بیماران با عملکرد کلیوی 39٪ باید همه چیز ممکن سعی کنید برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از باقی مانده از یک آسیب بیشتر به موقع، به طوری که آنها می تواند عملکرد کلیه به برخی از درجه، بهبود و این شانس را به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.

صفحه گرم درمانی به عنوان یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی، اثر خوبی در تعمیر کلیه های آسیب دیده، که، توسط چهار توابع آن (ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی)، که می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمپرس گرم یا درمان و می خواهید برای کنترل نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما واتساپ + 8615732170898 مشورت یا ترک پیام پایین به طور مستقیم، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به بهبود عملکرد کلیه با طب میکرو چینی Osmotherapy؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy طور فزاینده ای محبوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در سراسر جهان است. از آنجا که آن درمان گیاهی و خارجی بر اساس است، طبیعی است و عوارض جانبی در بیماران ایجاد نمی کند. مهمتر از آن، می تواند کمک به بازگرداندن عملکرد کلیه، پس چگونه به بهبود عملکرد کلیه با طب میکرو چینی Osmotherapy؟ ادامه مطلب را بخوانید، شما می توانید درک بهتری دریافت کنید.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان طب چینی برجسته و منحصر به فرد در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، چین است. این درمان خارجی از طب سنتی چینی (TCM)، است که قادر به CKD درمان از علل از طریق حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع از سلول های ذاتی کلیه اساسا است. به ارمغان می آورد امید تازه برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، به عنوان آن می تواند عملکرد کلیه از ریشه بهبود می بخشد.

چگونه آن را بهبود عملکرد کلیه با طب میکرو چینی Osmotherapy؟

سپس نقش این درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است.

- گسترش عروق خونی به تنظیم فشار خون و بهبود گردش خون، و سپس شما می توانید حجم خون در کلیه ها را افزایش می دهد و آن را مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها.

- Antiinflamatoria.Puede جلوگیری از واکنش ایمنی در بدن و جلوگیری از رسوب کمپلکس ایمنی در کلیه ها، که می تواند از آسیب بیشتر کلیه جلوگیری و محافظت از کلیه خود را.

- ضد انعقاد. هدف آن است که به حل لخته و بهبود پرفیوژن کلیوی موثر برای بهبود جریان خون کلیوی، بنابراین پیشرفت به وخامت بیشتر به تاخیر بیاندازد.

- تجزیه پذیری. نکته کلیدی از تجزیه پذیری است به تنزل ماتریکس خارج سلولی، در نتیجه تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه موثر و به اندازه کافی.

از طریق یک روش سیستماتیک، عملکرد کلیه را می توان به طور موثر بهبود یافته است، پس از آن شما می توانید پیشرفت بیماری کلیه را متوقف کند.

شما ممکن است تعجب که در آن شما می توانید این درمان موثر برای بهبود عملکرد کلیه، که در حال حاضر تنها در چین در دسترس است. بنابراین، اگر شما می خواهید برای دریافت پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، لازم است برای رسیدن به چین برای پردازش بیشتر، ما درمان خوب و خدمات را به شما بدهد. هر گونه سؤال؟ شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما همچنین می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک و یا مشورت واتساپ دکتر ما: +8615732170898، ما می توانیم کمک بیشتری می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان جایگزین برای پیوند کلیه مرحله بیماری کلیوی؟

چه درمان جایگزین برای پیوند کلیه مرحله بیماری کلیوی؟ در حال حاضر، درمان های جدید و موثر برای بیماری های مختلف کلیه وجود دارد. برای بیماران مبتلا به مرحله پایانی بیماری کلیوی، درمان جایگزین برای پیوند کلیه برای آنها مهم تر است، عمدتا به دلیل پیوند کلیه از آن است که بهترین گزینه است.

چرا پیوند کلیه است که بهترین گزینه نیست؟

در حال حاضر، پیوند کلیه آخرین گزینه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) است. هزینه های آن بسیار گران است، کلیه جدید دشوار است برای پیدا، علاوه بر این، خطرات ناشی از عود وجود دارد. پیوند کلیه یک روش است که کلیه جدید و مناسب به بدن پیوند به جایگزین کلیه شکست خورده است. سپس بیماران باید هورمون به طور مداوم به کنترل وضعیت است. آنجا که از این خطرات و عوارض، پیوند کلیه است که بهترین گزینه برای بیماران نیست.

گزینه مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی end-stage چیست؟

کلیه کارشناسان بر این باورند که بیمار اول باید تمیز کردن خون، پس از آن داروها و درمان را برای درمان این بیماری، این سفارش می توانید بیشترین اثر را بازی کند. مواد ضد عفونی کننده درمان گزینه ای است که شامل روش های مختلف برای بهبود وضعیت این بیماری، مانند درمان داغ فشرده، حمام درمانی، حمام پا درمان، و غیره است با کمک این درمان، بیماران ممکن است این فرصت را به یک زندگی عادی بدون پیوند کلیه.

به هر حال، اگر شما هر گونه مشکل یا سوال، شما می توانید با ما سوالات و مشکلات خود kidneytreatmentspain@hotmail.com ایمیل بفرستید و یا پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما یا Whatsapp تماس: +8615731123730، ما بهترین برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

خطرات و دیالیز Befeficios Peritoneral چیست؟

خطرات و دیالیز Befeficios Peritoneral مادر من یک پورت دارند دیالیز صفاقی قرار داده شده برای شروع در روز 1 سال آینده هستند. من می خواهم به دانستن خطرات و مزایای این نوع از دیالیز. سپس ما به برخی جزئیات در مورد خطرات و مزایای دیالیز صفاقی را ببینید.

خطرات ناشی از دیالیز صفاقی است؟

ممکن است برخی از عفونت ها و بیماری های دیگر است که می تواند بیماری را بدتر القا کند. شایع ترین عوارض دیالیز صفاقی شامل عفونت در اطراف محل کاتتر یا عفونت پوشش دیواره شکم (پریتونیت). به میزان کمتر، ممکن است مشکلات را با سوند وجود دارد. با این حال بسیاری از عوارض می توان به مدیریت و یا جلوگیری کرد.

دیالیز صفاقی توصیه نمی شود زمانی که هر یک از شرایط زیر وجود داشته باشد:

شفا مخاطی دیواره شکم (غشاء صفاق)

نشت در پوشش دیواره شکم

فعال بیماری التهابی روده (بیماری کرون، کولیت اولسراتیو)

مزایای دیالیز صفاقی چیست؟

دیالیز صفاقی یک گزینه درمانی خوبی برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه است. مزایا:

چند رژیم غذایی و یا مایع محدودیت.

هیچ میله سوزن.

استقلال و توانایی برای عادی امور روزمره.

توانایی به انجام دیالیز در خانه.

وابستگی کاهش در دارو برای فشار خون.

مشکلات کمتری از کم خونی.

دیالیز صفاقی می کند به همان اندازه که همودیالیز هزینه نیست. کیفیت زندگی نیز به فکر بهبود می شود زمانی که زمان کمتری برای مراکز دیالیز به سر برد.

در مقایسه با همودیالیز، دیالیز صفاقی راحت تر است و هزینه کمتر، اما آن را آسان برای تبدیل شدن به آلوده است.

اگر شما سوال دیگری در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، است برای تماس با دکتر آنلاین ما و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا WhatsApp: +8615732170898 و یا ترک پیام زیر، ما با همه چیز ayduarle خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

او تعجب کرد که کیست من ناپدید شد

او به دیدن کیست من DesaparecidoNombre، شگفت زده شد: ایتان PFAU

جنسیت: مرد

سن: 50

کشور: اسرائیل

تشخیص: PKD، فشار خون بالا کلیه، کیست کلیوی

دلیل آمدن به چین برای درمان:

"درست مثل یک کابوس است. 8 سال پیش، تشخیص خون مخفی در یک معاینه و سونوگرافی B فیزیکی PKD نشان داد. به من گفته شد که آنها هیچ درمان موثری برای PKD در اسرائیل بود. هنگامی که شرایط نارسایی کلیه شد، که می تواند دیالیز یا پیوند کلیه را انتخاب نمایید. "

"4 سال پیش، پروتئینوری، BUN 20.5mmol / L، کراتینین 349umol / L شناسایی شده است. من احساس می کنم که وضعیت من بدتر شده است. دیالیز زندگی روزانه من قطع با بازدید کنندگان به طور مداوم بیمارستان و یک پیوند کلیه من برای حداقل صبر کنید ده سال، که بسیار بد بود. من می دانستم که من نمی توانستم مثل این صبر کنید. "

درمان در چین:

"من دریافت پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و برخی از داروهای چینی دیگر که کشور من است. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است به صورت خوراکی مصرف نمی شود. ماندن در رختخواب احساس راحتی آینده به شما نیست، فقط دوست دارید یک ماساژ آن بسیار شگفت انگیز بود و آن را فراتر از تخیل خود بود. "

"حدود یک ماه از درمان، تمام علایم را بهبود، BUN به 16.5 کاهش یافته و سطح کراتینین به 180. کاهش شادترین لحظه بود بزرگترین کیست کاهش باشد 4.3cm 6.5 سانتی متر است. من می دانستم که پیوند دیالیز و کلیه را از من دور شده بود. آن دوره از زمان چیزی است که او هرگز فراموش بود، چرا که آن را به من سالم و گرما به ارمغان آورد "



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سندرم نفروتیک کودکان این فرصت را به Evitat دیالیز

سندرم نفروتیک کودکان این فرصت را به Evitat Diálisis¿Qué می توانید در تصویر زیر ببینید؟ پدر و دختر خیلی خوشحال! نه، شما اشتباه است! این یک عکس پر از عشق است!

"پدر" در واقع دکتر ژائو ما، "دختر" بیمار کوچک خود را با سندرم نفروتیک است.

دکتر ژائو این بیمار کوچک مانند دختر خود را، که همه چیز ممکن است برای محافظت از او، بدون توجه به درمان و یا در زندگی روزمره سعی می کند است. گفت: "من مایل به آن همه به من، در همه زمان شما می توانید به زندگی عادی بازگشت به هستم!"

با توجه به سن این کودک، دکتر ژائو گفت همه درمان ها اعمال شده به آن اهداف این قطعنامه از بیماری از علل هستند.

به عنوان مثال، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان از بین بردن سموم، هر دو برای بهبود عملکرد کلیوی و حفاظت از توابع باقی مانده کلیوی مفید است.

پس از درمان 20 روزه، این دولت کوچک به بیماری دختران کنترل، چه تر است، سطح کراتینین او است تا 213 (قبل از درمان، سطح کراتینین 754 بود)، که به معنی آنها نیاز به دیالیز را بیشتر است.

ما واقعا امیدواریم که این کودک می تواند دوران کودکی خود لذت ببرید و مانند یک فرد عادی زندگی را برای بقیه زندگی خود را!

بیایید برای او دعا!



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

فتیلهگذاری درمان پا حمام درمانی درمان پایان مرحله بیماری موثر Reanl

فتیلهگذاری درمان پا حمام درمانی درمان پایان مرحله بیماری EficaciaLa Reanl مبتلا به بیماری کلیوی end-stage عنوان پایان مرحله بیماری کلیوی، که یک بیماری پیشرفته کلیوی کوتاه. در این مرحله، بیماران ممکن است عوارض جانبی مختلف مانند تهوع، استفراغ، یبوست و فشار خون بالا، و غیره تجربه در اینجا توصیه پزشکی دو درمان موثر چین برای بیماری کلیه است. آنها فتیلهگذاری درمان و حمام درمانی پا می باشد.

فتیلهگذاری درمان و حمام درمانی پا برای درمان پایان مرحله بیماری کلیوی

فتیلهگذاری درمان و حمام درمانی پا، سموم و باقی مانده می تواند از بدن خود را از طریق پوست عرق تخلیه می شود. پوست بدن دوم به منتشر می کنند مواد سمی است و کلیه اولین ارگان دفعی است.

بیمار با پایان مرحله بیماری کلیوی به بیمارستان ما برای درمان می آید. قبل از درمان، هیچ انرژی، از پروتئین رنج می برند و حتی در تابستان گرم عرق نیست.

بر اساس شرایط خود را، دکتر ما به شما می دهد فتیلهگذاری درمان. با ظرفیت دفعی از پوست، که می تواند سموم و مواد زائد از بدن خود را حذف کنید. بعد از 14 روز درمان، شروع به عرق. در همان زمان، ما نیز پا حمام درمانی برای او آماده کند. با حمام پا درمان، عرق کردن آشکار می شود. این نشان می دهد که بسیاری از سموم و مواد زائد از بدن خود را اخراج کرد. این بسیار پر انرژی به نظر می رسد. شما می توانید در پله ها از طبقه اول به طبقه ششم صعود.

داروهای چینی نه تنها سموم از بدن خود را تخلیه و همچنین کمک به ترمیم آسیب به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه. درمان طب چینی در بیمارستان ما شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا درمانی، حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان و سوپ دارویی، و غیره توجه به شرایط بیماری خاص خود را دارند، ما درمان مناسب را. به طور معمول، چند درمان با هم ترکیب شده برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. یک گیاه تنها در طب چینی، اما یک درمان طب چینی سیستماتیک. هنگامی که شما در بیمارستان ما می رسند، شما باید اول یک بررسی کامل و پس از آن با توجه به یک برنامه درمانی برای شما.

با درمان ما از طب چینی، سطح کراتینین بالا این بیمار کاهش می یابد پروتئین و به 1.42 گرم 3.23 گرم کاهش می یابد. او بسیار خوشحال برای دیدن این بهبود است.

اگر شما هم دچار شدن به بیماری کلیوی مرحله نهایی و یا به دنبال درمان های جایگزین و طبیعی، شما می توانید دکتر واتساپ ما مشورت: +8615732170898 و یا ترک پیام، ما می توانیم شما را با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سرم کراتینین 1227-334 کاهش می یابد: چه باید بکنید؟

کراتینین سرم 1227-334 کاهش می یابد: چه کار باید درمان طب چینی استفاده می شود برای کاهش کراتینین کراتینین بالا اغلب به عنوان یک علامت جدی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در نظر گرفته، به دلیل سطح کراتینین بالا به این معنی که کلیه خود را به شدت آسیب دیده است عملکرد کلیه کمتر از 50٪ است. سطح کراتینین می کنید، عملکرد کلیه کمتر شما را ترک. بنابراین بسیاری از بیماران سعی کنید تمام اقدامات برای کاهش کراتینین بالا. پس چگونه می تواند به سطح بالایی از کراتینین سرم 1227-334 شما را کاهش دهد؟ ادامه مطلب را بخوانید، شما می توانید راه حل در kidneyhospitalchina دریافت کنید.

دیالیز درمان بیشتر توصیه می شود برای بیماران مبتلا به کراتینین بالا 1227 است، آن را به عنوان سریع ترین راه برای حذف سموم و مواد زائد را از خون، می تواند کراتینین بالا تا حدی کاهش دهد. با این حال، دیالیز می تواند عملکرد کلیه، پس از آن سطح کراتینین می توانید دوباره در طول روز غیر دیالیز افزایش بازیابی کنید. پس از آن است که بهترین راه برای کاهش کراتینین بالا 1227 است.

پس از آن ما خواهد آموخت که چگونه کمک می کند تا بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بیماران مبتلا به کراتینین بالا.

در واقع، ما به تازگی یک بیمار کلیوی، زمانی که او فقط وارد شدند، سطح کراتینین خود را به عنوان بالا به عنوان 1227 بود، و برخی علایم شدید رخ داده است با توجه به آلودگی از خون در بدن، مانند تهوع، استفراغ، خارش دریافت پوست، التهاب شدید، و به زودی. پس از یادگیری از بیماری های خاص وضعیت او، کارشناسان تصمیم به استفاده از درمان حذف سموم برای اولین بار برای شما. از آنجا که سطح کراتینین شما بسیار زیاد است، وجود دارد باید بیش از حد سموم و مواد زائد که در خون و سلول های ذاتی کلیه تجمع می شود. اگر درمان به پاک کردن خون در وهله اول گرفته شده است، بدون توجه به آنچه داروها استفاده می کنید، آن را نمی خواهد برای وضعیت شما موثر است.

درمان از بین بردن سموم است درمان عمده در بیمارستان ما برای حذف سموم و مواد زائد از خون و سلول های کلیوی ذاتی، در نتیجه می تواند خون را پاک و خون یک محیط خوب برای درمان بیشتر است. پس از آن ما داروهای چینی است که می تواند توانایی خود شفا از سلول های ذاتی کلیه بهبود و بازگرداندن عملکرد کلیه استفاده کنید.

پس از یک دوره درمان منظم در کلیه Shijiazhuang شرکت ما بیمارستان بیماری، وضعیت او بهبود بزرگ، و نشانه های شدید ناپدید می شوند، به طوری که آن را می شود پر انرژی تر. مهمتر از همه، سطح کراتینین سرم خود 1227-334 کاهش می یابد، و در حال حاضر او می تواند از شر دیالیز به یک زندگی طبیعی است.

درمان طب چینی مورد استفاده برای کاهش کراتینین بالا

بسیاری از بیماران گفت که هیچ امکان گرفتن از شر دیالیز یک بار آنها را از آن شروع وجود دارد. در واقع، آنها در اشتباه هستند، آنها را به خوبی در مورد شرایط فعلی خود را می دانم، و سعی کنید برای پیدا کردن جایگزین برای بیماری آنها نیست. در حال حاضر، یک فرصت برای شما وجود دارد، شما را درک کنند؟ آیا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا WhatsApp + 8615732170898 ارسال، ما می توانیم شما را با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بهترین راه برای مبارزه با تورم ناشی از بیماری کلیه چیست؟

بهترین راه برای مبارزه با تورم با بیماری کلیوی ایجاد می شود؟ تورم و ادم است یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است، ممکن است که در پلک و صورت، حتی تمام بدن رخ داده است. اغلب آن را پس از کلیه آسیب دیده و یک بیمار بیماری کلیوی رخ داده است، اگر شما می خواهید برای درمان ادم در بیماری های کلیوی، آسیب کلیوی باید اول تعمیر.

علل ادم در بیماری های کلیوی چیست؟

این بیماری principalcausas ادم کلیوی کاهش GFR و از دست دادن پروتئین است. با این حال بدون توجه به کاهش و یا پروتئین نشت GFR توسط آسیب به کلیه ها ایجاد می شود.

بهترین راه برای مبارزه با ادم ناشی از بیماری کلیه چیست؟

از بالا ما می توانید مطمئن شوید که علت ادم در بیماری کلیوی آسیب کلیه، بهترین راه برای مبارزه با آن است که به ترمیم کلیه های آسیب دیده، به عنوان مثال، به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، اگر شما می خواهید برای درمان ادم در بیماری های کلیوی است ، شما باید یک درمان موثر برای تعمیر کلیه های آسیب دیده را پیدا

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی است، می تواند گزینه خوبی برای بیماران با ادم.

چگونه می توان درمان ادم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در بیماری های کلیوی؟

این نوع درمان چهار عملکرد اصلی، که ضدترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و گسترش عروق خونی. برای این چهار عملکرد اصلی است که می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت و ترویج گردش خون. بنابراین، شما می توانید کلیه های آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه به تدریج.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای مبارزه با ادم ناشی از بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر و یا ترک واتساپ: +8615732170898، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

فرکانس دیالیز و چگونه Paralus با شکل طبیعی

فرکانس دیالیز و چگونه Paralus با فرم NaturalQ: چند بار در هفته دیالیز قرار است کاری انجام دهید؟ و چه اثرات عدم انجام آن در آن زمان وجود دارد؟ آیا شانس قطع دیالیز به طور طبیعی وجود دارد؟

درمان طب چینی برای جلوگیری از دیالیز فرم natural.Por بالا پرسش ها E sjzhospitalrenal@hotmail.com ما به دست آورد. در مقاله زیر، بیمارستان بیماری نفرولوژیست ما کلیه Shijiazhuang خواهد راه حل. یا شما همچنین می توانید دکتر آنلاین برای کمک رایگان به طور مستقیم تماس بگیرید.

Q1: چند بار در هفته دیالیز قرار است انجام شود؟

در واقع، این باید در شرایط بسیار از بیماران شده است. دیالیز یک جایگزین و درمان به نجات جان بیماران مبتلا به نارسایی کلیه زمانی که آنها یک تابع بسیار پایین کلیه است. دیالیز استفاده می شود برای پاک کردن خون و حذف سموم و مواد زائد است. از آنجا که من می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن نیست، از بیماران نیاز به اغلب، در مورد 2-4 بار در هفته، که باید در مورد خود را بر اساس.

Q2: اثرات انجام نمی دیالیز که در آن قاب زمان چیست؟

همانطور که می دانیم، دیالیز استفاده می شود برای پاک کردن خون، اگر زمان دیالیز منقضی در طول فرآیند، وجود خواهد داشت بیش از حد سموم و مواد زائد در خون تجمع می یابد، می تواند به برخی عوارض جدی منجر شود، مانند علائم تهوع، استفراغ، خارش پوست و غیره. در موارد شدید، دیالیز از دست رفته می تواند برای بیماران کشنده است. بنابراین، بیماران دیالیزی باید به دنبال دستورالعمل های پزشک خود را به تمام دوره های دیالیز.

Q3: آیا هر فرصتی از قطع دیالیز به طور طبیعی وجود دارد؟

در واقع، پاسخ مثبت است، اگر بیماران می توانند یک درمان موثر و ضروری برای نارسایی کلیه، که فرصت عالی برای خلاص شدن از شر دیالیز داشته باشد.

در این مورد، توصیه می کنیم به درمان حذف سموم در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، این درمان ارائه شده به پاک کردن خون و رفع نارسایی کلیه از ریشه است.

همانطور که می دانیم، نارسایی کلیه یک نوع بیماری خون است، و مقدار زیادی از سموم و مواد زائد که در خون و کلیه سلول های ذاتی با توجه به عملکرد کلیه تجمع می یابد وجود دارد floor.The درمان حذف سموم خوب است انتخاب از آن است که به طور عمده مورد استفاده برای تمیز آلودگی خون، و می تواند سموم را از سلول های ذاتی خون و کلیه را حذف کنید. بنابراین شما می توانید کمک به ایجاد یک محیط خوب برای خون پردازش بیشتر است. پس از آن ما داروهای چینی است که می تواند توانایی خود شفا از سلول های ذاتی کلیه بهبود و بازگرداندن عملکرد کلیه به طور موثر استفاده کنید.

با بهبود عملکرد کلیه، که می تواند کمک به جلوگیری از پیشرفت نارسایی کلیوی و ممکن است فرکانس دیالیز کاهش و یا حتی متوقف دیالیز. برای کسب اطلاعات بیشتر درمان دیالیز برای جلوگیری از به طور طبیعی می توانید پیام زیر را ترک و یا WhatsApp: + 8615732170898، ما می توانیم کمک بیشتر dalre.



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا تورم است با توجه به تعلق شود نشانه های نفریت؟

آیا تورم است با توجه به تعلق شود نشانه های نفریت؟ تورم باید متعلق شود نشانه ای از نفریت؟ ما باور داریم که بسیاری از مردم این شک. اما قبل از دانستن این مسئله، باید مطمئن شوید که چه علائم و نشانه های نفریت است.

بسیاری از انواع مختلف از نفریت، بسته به علت گلومرولونفریت بیماری اولیه اولیه و ثانویه تقسیم می گلومرولونفریت است وجود دارد. به عنوان برنامه زمان تقسیم شده است نفریت و نفریت مزمن، آن را نیز ممکن است نامیده می شود گلومرولونفریت مزمن. دستور کار و نفریت مزمن، سندرم نفروتیک، نفروپاتی IgA به نام گلومرولونفریت اولیه؛ پورپورا نفریت، نفریت لوپوس، نفروپاتی دیابتی، نفروپاتی فشار خون به نام گلومرولونفریت ثانویه.

 علت این بیماری از علائم مختلف نفریت متفاوت است، اما به نکات زیر خلاصه کرد:

1. تورم را می توان تقسیم ادم کلیوی (مرتبط با کلیه)، ادم قلبی (در ارتباط با قلب)، Eedema hepatogenous (مرتبط با کبد).

2. فشار خون بالا

3. الیگوری، پرادراری، تکرر ادرار، فوریت، سوزش ادرار، و غیره

همانطور که در بالا ذکر شد، تورم است نفریت قطعا نه، اما بیماران مبتلا به نفریت دارند علائم تورم. با این حال، اگر در موقع درمان نشود، ممکن است باعث بیماری کلیه، نارسایی کلیه، اورمی، و حتی مرگ. بنابراین، یک بار مردم تورم شد، آنها باید به بیمارستان به طور منظم به بررسی شرایط است.

درمان مناسب برای تورم چیست؟

درمان کامل حمام کامل می تواند به کاهش علائم کمک کند. بسیاری از گیاهان چینی استفاده می شود. همانطور که همه ما می دانیم، پوست بزرگترین ارگان به تخلیه مواد سمی است. در این فرایند درمان، آب اضافی و مواد سمی آنها می توانند دریافت پوست به شکل بدن است. علاوه بر این، مواد تشکیل دهنده فعال ممکن است به بدن وارد برای تعمیر آسیب کلیه.

در نهایت، اگر شما هر گونه مشکلات، شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به kidneytreatmentspain@hotmail.com، ما بهترین های ما برای کمک به انجام خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علائم دیابت چیست؟

علائم دیابت علائم دیابت چیست؟ دو نوع تقسیم یک دسته مربوط به عملکرد و اختلالات متابولیک، به خصوص نشانه های مربوط به قند خون است، که در دیابت نوع 1 به طور عمده یافت . دیابت نوع 2 اغلب آنها آشکار و یا تنها بخشی از عملکرد نیست، و دسته دیگر انواع عوارض حاد و مزمن است.

1. پرادراری

این به خاطر قند خون بالا، بیش از آستانه قند کلیوی (8.89 - 10.0mmol / L)، گلوکز فیلتر شده از طریق گلومرول نمی تواند بازجذب توبولی به طور کامل، به صورت ادرار اسمزی. بنابراین، هنگامی که قند بالا است، خروجی ادرار افزایش یافته بود، میزان ادرار افزایش یافته بود.

2. مقدار زیادی آب بنوشید

عمدتا به دلیل افزایش اسمولاریته پلاسما قابل توجهی افزایش یافته، علاوه بر پلی اوری، از دست دادن بیش از حد آب، کم آبی بدن در داخل سلول رخ می دهد، افزایش قند خون، اسمولالیته پلاسما به طور قابل توجهی افزایش یافته است، که تشنگی و علت نوشیدن مقدار زیادی آب را تحریک خواهد کرد، و پس از آن نوشیدن مقدار زیادی آب می تواند باعث پرادراری.

3. کاهش وزن

اگر چه اشتها طبیعی، و حتی افزایش یافته است، اما کمبود وزن، عمدتا به دلیل به انسولین، که باعث می شود بدن می تواند استفاده کامل از قند برای انرژی را ندارد، و تخریب چربی و پروتئین را تقویت، مصرف بیش از حد یک بالانس منفی نیتروژن، کاهش وزن وجود دارد.

4. خستگی

خستگی در بیماران مبتلا به دیابت شایع تر است، چرا که قند خون می تواند به طور کامل نمی اکسیده شود، بدن می تواند استفاده کامل از قند نمی و انرژی آزاد موثر، در حالی که دست دادن آب بدن بافت، عدم تعادل الکترولیت ها و بالانس منفی نیتروژن. بنابراین آن را احساس خستگی.

علائم در اینجا ذکر شده است، اگر شما دو یا چند علائم فوق، باید به بیمارستان، این بیماری برای آزمایش به تشخیص بیماری، اگر نه به دیابت به خوبی درمان می تواند باعث بسیاری از عوارض جدی مانند نفروپاتی دیابتی قلبی و عروقی، ترومبوز مغزی، عفونت، و غیره

به هر حال، اگر شما هر گونه مشکل، شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به kidneytreatmentspain@hotmail.com یا دکتر آنلاین ما مشورت، ما بهترین های ما برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه سطح طبیعی درمان می تواند کاهش کراتینین 6؟

چگونه درمان طبیعی می تواند در سطح 6 کاهش کراتینین؟ کراتینین محصول جانبی از بدن است که تولید پایدار است. هنگامی که مقدار کراتینین افزایش یافت، نشان می دهد عملکرد کلیوی او بسیار از دست داده است. در آن زمان، آیا درمان طبیعی کاهش سطح کراتینین در ماه ژوئن. درمان طبیعی چیست؟ در این مقاله، ما را به اثرات غیر قابل تصور از درمان های طبیعی ببینید.

سطح کراتینین در ژوئن چه می کند؟

در حال حاضر، کراتینین اندازه گیری رایج برای تشخیص عملکرد کلیوی است. کراتینین 6 به معنی بیمار در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است، یعنی در نارسایی کلیوی است. در این مرحله، بیمار بهترین شانس درمان موثر از دست داده است. شرایط نمی توان معکوس کرد. اما ما می توانیم کمک به بهبود شرایط و به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری. این می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز.

می توانید درمان طبیعی کاهش سطح کراتینین در ماه ژوئن.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت، درمان طبیعی در طب سنتی چینی است، مانند درمان فشرده سازی گرم، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، حمام، و غیره وجود دارد Osmotherapy به یک ویژگی از این درمان است. این می تواند به صدمه به کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه است. سپس باعث می شود حمام درمانی پا، که می تواند کمک به بهبود گردش خون و بهبود محیط زیست از ایسکمی کلیوی و هیپوکسی کلیوی. البته، کراتینین 6 را می توان کاهش می یابد.

در نهایت، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به kidneytreatmentspain@hotmail.com یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. شما همچنین می توانید ما را در واتساپ تماس: +8615731123730، ما بهترین های ما برای کمک به انجام خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1395 | نظرات ()