نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

10 سال Proteinurine در نارسایی کلیه ناپدید

10 سال Proteinurine در DesaparecióEs نارسایی کلیوی واقعا خبر خوبی را برای فهد که پسر جوان از 32 سال از هند است، قبل از آمدن به اینجا I همودیالیز گرفته بود 6 ماه است، اما هیچ اثری دارد. در اینجا برخی جزئیات در مورد وضعیت خود معرفی شده اند.

تاریخ از این بیماری:

10 سال پیش، فشار خون 110/80

2+ پروتئین، + خون مخفی، کراتینین 80، UA320

3 سال، اندام سرب سرد کاهش ادم، فشار خون 150/100 هموگلوبین 110 گرم / L، پروتئین 3+، + خون مخفی، کراتینین 250، UA 450، پس از درمان، فشار خون بازگشت به سطح نرمال، ادم ناپدید شد

6 ماه، فشار خون 180/110، 115 هموگلوبین، پروتئین 2+ خون مخفی +، کراتینین 1447، UA 450، و سپس شروع به گرفتن دیالیز، 3 بار / در هفته، 3.5 ساعت / ساعت. حجم ادرار پس از آن کاهش یافته است. و در حال حاضر حجم ادرار خود را کاهش به 100 میلی لیتر / 24H.

تست انجام شده در بیمارستان ما نشان می دهد:

pressure130 خون / 80mmHg، هموگلوبین 119 گرم / L، سلول های قرمز خون شمارش 3.74 * 1012 / L، سرم 1377umol / L کراتینین، BUN 22.3mmol / L، UA 477umol / L

تشخیص به عنوان:

نفریت گلومرولی مزمن، نارسایی مزمن کلیه (اورمی)، فشار خون بالا کلیه، کم خونی کلیوی،

اسیدوز متابولیک، چربی خون

از درمان:

3 بار تصفیه regulamente به / هفته خون 4H / ساعت

درمان فشرده سازی گرم، حمام پا درمان، مخلوط Maikang

بعد از درمان 41 روز، proteinurine ناپدید شد و شرایط عمومی خود را بسیار بهبود یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان او در بیمارستان ما دریافت کرده و یا می خواهید به کنترل هم نارسایی کلیه، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com

دکتر ما به طور مستقیم در WhatsApp مشورت: +8615732170898

ارسال پیغام



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ادم در Inferiones نکاتی برای بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی پس از درمان

ادم در Inferiones نکاتی برای نفروپاتی دیابتی TratamientoALIM بیمار پس از یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی عربستان سعودی قبل از آمدن به اینجا او پرنوشی، پرخوری، پرادراری به مدت 10 سال متحمل شده بود است. تنها پس از 26 روز درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، تمام این علائم تا حد زیادی برطرف شده است. چه چیزی بیشتر، ادم در خود ادم اندام تحتانی ناپدید شد، شما می توانید از تصویر زیر را تحت ببینید.

در زیر برخی از عالم معرفی و بیماری وضعیت ساده، ما با هم خواهید دید.

این وضعیت از بیماری قبل از درمان:

پرنوشی، پرخوری، پرادراری به مدت 10 سال

کراتینین سرم 1 سال

فشار خون 130 / 80mmHg

ادم حفره متوسط ​​اندام تحتانی

هموگلوبین 73 گرم / L

2+ پروتئین، خون مخفی + -، گلوکز 3+،

876umol کراتینین سرم / L، BUN 28.1mmol / L، UA 559umol / L

تشخیص به عنوان:

دیابت نوع دوم، دیابتی نفروپاتی گام 5، فشار خون بالا کلیه، کم خونی کلیوی، اسیدوز متابولیک، هیپراوریسمی

درمان در بیمارستان ما:

مخلوط Maikang

درمان فشرده سازی گرم

درمان با حمام پا

انما درمان

دهان چینی گیاهان دارویی پزشکی

هدف از این درمان ها برای ترویج گردش خون، بهبود ایمنی، منتشر می کنند مواد سمی در خون و محافظت از عملکرد کلیه از آسیب بیشتر.

علاوه بر این، دکتر ما تجویز برخی از داروهای غربی برای کنترل فشار خون، کم خونی و تحریک کاهش قند خون.

این وضعیت از بیماری پس از درمان:

فشار خون 120 / 80mmHg، ادم در اندام تحتانی ناپدید شد.

آزمون نشان می دهد که هموگلوبین 89 گرم / L

پروتئین + -occult خون - گلوکز +

BUN 13.6mmol / L، سرم کراتینین 315umol / L، UA 168umol / L

اگر شما علاقه مند در درمان که اینجا دریافت کرده و یا مورد نظر از طریق کنترل نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام زیر یا WhatsApp: +8615732170898، ما همه چیز ممکن است برای کمک به .



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا ممکن است به کنترل سندرم نفروپاتی می افتد؟

آیا ممکن است به کنترل سندرم نفروپاتی می افتد دوباره؟ مشخص شده است که این بیماری آسان به عود است، بسیاری از بیمار واقعا در مورد درمان این بیماری نگران است. امروزه متخصصان تعدادی از درمان موثر این بیماری، برخی از آنها حتی می توانید از عود کنترل اختراع کرده اند.

اگر محتوای این نشریه است که شما می خواهید، شما می توانید یک گفتگو با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم دارند.

چه درمانی برای کنترل سندرم نفروتیک مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مفید برای معکوس کردن این سندرم نفروتیک است، به عنوان یک نوع از نوآوری شاخ و برگ گیاهان طب سنتی چینی، این درمان می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده بهبود و حفاظت از آنها از آسیب بیشتر.

این درمان می تواند بیماری ریشه درمان است برای تمیز کردن سموم در بدن خود را برای اولین بار به یک محیط خوب برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، و سپس تمیز کردن سم micromolecule، متوسط ​​سم و سم مولکول درشت مولکول با هم. با تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، این عوارض به زودی ناپدید می شوند. به طوری که بیماران لازم نیست که در مورد عود نگران باشید.

در یک کلام، با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy، بیماران سندرم نفروتیک می تواند به خوبی کنترل می شود. برای این درمان شما می خواهید و کنترل سندرم نفروتیک، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت واتساپ دکتر ما: به طور مستقیم و یا +8615732170898 پیام زیر را ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان موثر برای نارسایی کلیه عملکرد کلیوی با 24٪

درمان موثر برای نارسایی کلیه عملکرد کلیه 24٪ به طور کلی، برای بیماران مبتلا به کلیه عملکرد 24٪، دکتر دیالیز توصیه برای آنها، با این حال، دیالیز می تواند هر چیزی را برای بهبود عملکرد کلیوی کمتر انجام دهید، که تنها می تواند از بین بردن علائم در یک زمان کوتاه است. بنابراین هیچ درمان موثری برای بیماران با عملکرد کلیوی 24٪ وجود دارد؟

با توجه به تحقیقات، طب گیاهی چینی دارای اثر بهتری در کاهش کراتینین و بهبود عملکرد کلیه. به عنوان طب چینی یک نوع از درمان طبیعی ساخته شده از گیاهان مختلف و حشرات پوست است، شما می توانید به بیماری های کلیوی و بدون عوارض جانبی هر دو کلیه را درمان کنند. علاوه بر این، کلیه ها محل اصلی برای از بین بردن مواد سمی و انواع زائد سوخت و ساز، بنابراین، اگر شما درمان بیماری کلیه از طریق طب غربی، خواهد صدمه به کلیه دوم می دهد.

چه طب چینی برای بهبود عملکرد کلیه بسیار مفید است؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از گیاهان دارویی نوآوری طب سنتی چینی، است که اثر فوق العاده در ترویج گردش خون از بدن، گردش خون و گشاد شدن عروق خونی، که می تواند تغذیه بیشتری می دهد و خون به داخل سلول ها از بافت کلیه به منظور ارائه یک محیط مناسب برای کار و عملیات خود را، و سپس عملکرد کلیه را می توان از ریشه بهبود یافته است. به تدریج، این سلول های کلیه بیماری MS می تواند بهبود یافته و کار بیشتر. این کلید برای کاهش کراتینین خود را به محدوده طبیعی و پایدار نگه داشتن آن بدون راه عود است.

برای این درمان موثر برای نارسایی کلیه و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه خود را، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک و یا WhatsApp: +8615732170898، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.

برچسب: تابع renalMicro چینی دیالیز پزشکی osmoterapiala



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه سلول های بنیادی درمان کمک به مردم مبتلا به نفروپاتی دیابتی؟

چگونه سلول های بنیادی درمان کمک به مردم مبتلا به نفروپاتی دیابتی؟ نفروپاتی دیابتی یک بیماری ناشی از دیابت به خوبی کنترل نمی کند، و به تدریج باعث آسیب کلیوی است. امروز، بیشتر و بیشتر مردم از این بیماری رنج می برند و سلول های بنیادی یک نوآوری برای درمان آن است. در این صورت، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان با سلولهای بنیادی، شما می توانید پیام زیر را ترک.

آیا خطرناک است برای نفروپاتی دیابتی؟

در واقع، نفروپاتی دیابتی خطرناک است، اگر در زمان درمان نشود، مردم احتمالا مرحله نارسایی کلیوی است. در حال حاضر، بیماران بسیاری از توجه در زندگی پرداخت نمی وجود دارد، باعث نفروپاتی دیابتی بدتر می شود. توصیه می کنیم در مناسب مورد بحث، و ایجاد یک طرح از رژیم غذایی، ورزش، زندگی با همسر یا شوهر. این عادات خوب بسیار مهم است.

چرا سلول های بنیادی یک نوآوری است؟

با توسعه فن آوری های بالینی، کارشناسان بررسی قرار داده اند سلول های بنیادی کلیوی، فرم پیشرفته است. در این روش درمانی معمولا در درمان انواع مختلفی از بیماری استفاده می شود. از طریق فن آوری بالا، سلول های بنیادی می تواند برای تعمیر آسیب کلیه آسیب کلیوی به طور مستقیم و بهبود عملکرد کلیه در ریشه آن است.

اگر شما علاقه مند در این درمان، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، و یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. لیست توصیه ادویه، و دکتر سوالات خود را پاسخ دهد.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به اجتناب از دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی عملکرد کلیه 11٪؟

چگونه به اجتناب از دیالیز برای بیماران نارسایی کلیوی عملکرد کلیه 11٪؟ نارسایی کلیه یک بیماری مزمن کلیه مرحله 4 است، کلیه نشان داد آسیب دیده بسیار جدی است، تقریبا نمی توان تحقق تابع. بنابراین، برخی از بیماران مبتلا به دیالیز کلیوی را به حفظ زندگی است. در غیر این صورت، برخی از بیماران مصرف درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای درمان نارسایی کلیه است.

دیالیز درمان مرسوم است

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، معمولا به دکتر به شما توصیه به دیالیز برای حذف مواد سمی از خون به سرعت. دیالیز درمان متداول است، آخرین گزینه است. هنگامی که بیمار به دیالیز طول می کشد، آن را دشوار برای خلاص شدن از شر است. به عنوان پیشرفت دیالیز، عملکرد کلیه از دست دادن تا هیچ چیز نیست.

چه عملکرد کلیه 11٪

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه بزرگترین ارگان در بدن برای فیلتر کردن انواع مختلف سموم و مواد زائد متابولیک است. عملکرد کلیه رخ می دهد که کلیه ها دفع زائد سوخت و ساز، به نگه داشتن بدن سدیم، پتاسیم، کلسیم و ثبات تست های عملکرد الکترولیت و تعادل اسید و باز کلیه است. بنابراین، عملکرد کلیه 11٪ نشان می دهد که کلیه می تواند این نقش بازی نمی کند. البته، سموم در بدن تجمع بسیار خطرناک است، و حتی منجر به مرگ می شود.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان موثر برای بیماران با نارسایی کلیوی عملکرد کلیوی 11٪ است. اگر چه شما می توانید تابع ریشه کلیه را بهبود بخشد، اما می تواند پیشرفت نارسایی کلیه کند. با ادامه درمان، دیالیز می تواند اجتناب شود.

در نهایت، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید ترک یک پیام، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بزرگترین درمان بیمار با سطح 2.7 کراتینین و عملکرد کلیه 22٪ چیست؟

چه بزرگترین درمان بیمار با سطح 2.7 کراتینین و عملکرد کلیه 22٪ بیماری های کلیوی مزمن از دست دادن بسیار آهسته از روش عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه کراتینین بالا بیش از نیمی از دست داده است. بیمار با کراتینین 2.7 و عملکرد کلیه 22٪، نشان می دهد که بیمار وارد نارسایی کلیه است.

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه بزرگترین ارگان برای فیلتر سموم از بدن به عنوان ادرار زمانی که کلیه است که به شکست است، شما می توانید این نقش را انجام نمی شده است. البته، عملکرد کلیه 22٪ و کراتینین 2.7 می تواند معکوس شود اگر درمان مناسب است.

درمان اصلی برای این بیمار چیست؟

با توجه به از دست دادن عملکرد کلیه و آسیب کلیه، ما باید یک گزینه درمان است که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه و تعمیر آسیب کلیه، و پس از آن بخشی کراتینین را می توان افزایش دهید. در بیمارستان ما، درمان با سلول های بنیادی می تواند کمک به انجام این دو تابع.

درمان با سلول های بنیادی چیست؟

درمان با سلول های بنیادی دو ظرفیت های بازسازی و بازیابی. سلول های بنیادی از مغز استخوان جدا شده، و حمل و نقل به آسیب کلیوی، و پس از آن تولید سلول های است که می تواند آسیب تعمیر و بازیابی کلیه عملکرد کلیه. بنابراین، سلول های بنیادی یک گزینه خوب است.

در نهایت، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان با سلولهای بنیادی، آنها می توانند ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، پیام زیر ترک، دکتر آنلاین ما مشورت، ما بهترین های ما برای کمک به انجام خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

می چگونه بیماران با کراتینین دیالیز 12.5 جلوگیری از؟

چگونه می بیماران با کراتینین دیالیز 12.5 جلوگیری از؟ کراتینین محصول جانبی از بدن برداشته شود کلیه به عنوان ادرار. 12.5 کراتینین معمولا به معنی عملکرد کلیه خود را بیش از نیمی از دست رفته است، نشان می دهد که بیمار در مرحله 5 CKD است، همچنین می تواند به نام ESRD.

برای بیماران مبتلا به ESRD، دیالیز یک گزینه معمولا به سموم به علت است و مواد زائد در خون تجمع می یابد. همانطور که همه ما می دانیم، آن را بزرگترین کلیه ارگان به حذف سموم از بدن است. در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، کلیه تقریبا می توانید تابع خود را انجام نمی شود. در آن صورت، کلیه ممکن است جایگزین دیالیز را به عمل در بدن است. آن سریع تر و موثر تر است. با این حال، دیالیز می تواند سطح کراتینین کمتر کمک نمی کند و می توانید عملکرد کلیه باقی مانده را محافظت نمی کند به طور کامل.

در غیر این صورت، از طریق سالها بیمارستان بیماری کارشناسان پژوهش کلیه Shijiazhuang، در اینجا درمان های طبیعی و پیشرفته به کاهش سطح کراتینین، بدون آسیب زا و یا دیالیز هستند. اگر شما می خواهید به کاهش سطح کراتینین با فرم طبیعی، یا جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ترک یک پیام، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com. ما سوالات خود را در عرض 24 ساعت پاسخ خواهند داد.

نوشته شده در اینجا، توصیه می کنیم که درمان خاص و طبیعی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، در چین شایع تر شناخته شده است، برخی از بیماران از کشورهای مختلف وجود دارد به چین برای دریافت این درمان، و داستان های موفقیت از بیماران وجود دارد .

اگر شما هنوز هم شک و تردید و نگرانی، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

PKD بیمار با کراتینین 3.8: چگونه به رفع آسیب کلیوی؟

PKD بیمار با کراتینین 3.8: چگونه به رفع آسیب کلیه در واقع، برای بیماران با کراتینین 3.8، است که در مرحله 3 و کلیه های شما حد متوسط ​​آسیب دیده؟ اگر می خواهید تعمیر آسیب کلیه آنها نیاز به درمان مناسب در زمان.

چرا whichhe بیمار PKD با کراتینین 3.8 لازم به درمان مناسب در زمان؟

به طور کلی، کراتینین 3.8 در بیماری کلیه پلی کیستیک نشان می دهد که بیمار نارسایی کلیوی متوسط ​​تا بیماری های کلیوی در مرحله 3. تجربه کرده است در این مرحله، آن را به درمان موثر برای تعمیر آسیب کلیه طبیعی بسیار ضروری است.

چگونه بیماران مبتلا به PKD برای تعمیر آسیب کلیه با کراتینین 3.8؟

رویکرد جامع در چین توسعه یافته برای کمک به تعمیر کلیه های آسیب دیده بیمار، به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. به غیر از درمان علامتی و یا عمل جراحی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه کاربردی خارجی از طب گیاهی به منظور درمان ریشه علت PKD است. مواد تشکیل دهنده فعال می تواند کار برای جلوگیری از بزرگ شدن دائمی از کیست های کلیوی، کوچک شدن کیست اندازه، تعمیر تغییرات سلول های کلیوی ذاتی و بازگرداندن عملکرد کلیه. زمانی که کلیه ها عملکرد به طور معمول، سطح کراتینین بالا قطعا به طور طبیعی گرفته شده است.

برای بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 3.8 شما می توانید یک پیش آگهی خوب با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان برای بیماری کلیوی و یا می خواهد برای تعمیر آسیب کلیه در PKD، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام زیر یا WhatsApp: +8615732170898، ما همه چیز ممکن است برای انجام کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز کمک

درمان می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از درمان Diálisis¿Qué می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز کمک کند؟ در واقع، اگر بیمار می تواند یک درمان موثر برای بهبود عملکرد کلیه های خود را به برخی از درجه پیدا کنید، شما این شانس را به جلوگیری از دیالیز است.

چه بیمار می تواند به بهبود عملکرد کلیه خود را؟

همانطور که همه ما می دانیم، رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی را بازی می کند، شاید نه می توانید هر چیزی را به بهبود عملکرد کلیه، اما می تواند به کلیه از آسیب بیشتر محافظت، در نتیجه جلوگیری عملکرد کلیوی پایین . و یک بیمار بیماری کلیوی باید یک رژیم غذایی به عنوان در حالی که مصرف درمان است.

با این حال، تنها آن را در رژیم غذایی می تواند بیماری را درمان نمی بستگی دارد، به طوری که یک بیمار بیماری کلیوی باید به دنبال درمان مناسب و به موقع.

چه درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

هفت درمان TCM در شاخ و برگ گیاهان سنتی چینی است، و هر یک دارای ویژگی های خاص خود در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر است که می تواند کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه به برخی از درجه، در نتیجه کمک به جلوگیری از دیالیز.

هفت درمان TCM ذکر شده در بالا اشاره به صفحه گرم، درمان با حمام کامل، فتیلهگذاری درمان، درمان طب چینی درمان خوراکی حمام پا، و چرخه انما درمان.

از آنجا که از بیماران مختلف شرایط مختلف، به عنوان دکتر درمان های مختلف برای بیمار در طول درمان را فراهم می کند.

اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان برای شما بهتر است و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پا حمام: درمان طبیعی برای بیماری کلیه

پا حمام: درمان طبیعی برای بیماری پا RenalBaño عنوان یک نوع از راه های طبیعی برای کاهش سطح کراتینین در بیماری های کلیوی، است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم. اما تعداد کمی از مردم به وضوح می دانم مبارزه، حتی برخی از مردم به عنوان حمام پا دانست.

چه دلیلی برای درمان حمام پا ما یک درمان طبیعی برای بیماری های کلیوی است؟

در واقع حمام درمانی پای یکی از هفت بهترین درمان های طب سنتی چینی است، او با شش داروهای چینی دیگر (شش روش های درمانی دیگر هستند درمان داغ فشرده، حمام کامل، انما درمان، طب گیاهی چینی خوراکی، درمان همکاری دایره و فتیلهگذاری درمان)، دارای اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی و کراتینین mugido بالا. به عنوان یک نوع استفاده از یک درمان خارجی، مواد تشکیل دهنده فعال است که می تواند بخش هایی از انواع زخم ها و مواد سمی در بدن دستیابی خواهد شد از طریق پوست در همان زمان تخلیه می شود. از آنجا که درمان با حمام پا می تواند بیماری را درمان و کاهش سطح کراتینین بالا بدون آسیب بیشتر به کلیه ها، همین دلیل است که ما پاسخ آن را یک نوع راه های طبیعی برای درمان بیماری های کلیوی است.

می توانید حمام پا درمان معکوس بیماری های کلیوی؟

حتی درمان حمام پا طور موثر می تواند درمان بیماری های کلیوی، اما کافی نیست معکوس بیماری کلیوی. همانطور که در بالا ذکر شد، این درمان را با درمان های دیگر همکاری، بنابراین ما می توانیم یک اثر درمانی بهتر است.

اگر شما می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون آسیب بیشتر به کلیه یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد حمام درمانی پا، جرات نمی با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل و یا ترک پیام enfermedad-renal@hotmail.com زیر، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پا حمام: درمان طبیعی برای بیماری کلیه

پا حمام: درمان طبیعی برای بیماری پا RenalBaño عنوان یک نوع از راه های طبیعی برای کاهش سطح کراتینین در بیماری های کلیوی، است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم. اما تعداد کمی از مردم به وضوح می دانم مبارزه، حتی برخی از مردم به عنوان حمام پا دانست.

چه دلیلی برای درمان حمام پا ما یک درمان طبیعی برای بیماری های کلیوی است؟

در واقع حمام درمانی پای یکی از هفت بهترین درمان های طب سنتی چینی است، او با شش داروهای چینی دیگر (شش روش های درمانی دیگر هستند درمان داغ فشرده، حمام کامل، انما درمان، طب گیاهی چینی خوراکی، درمان همکاری دایره و فتیلهگذاری درمان)، دارای اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی و کراتینین mugido بالا. به عنوان یک نوع استفاده از یک درمان خارجی، مواد تشکیل دهنده فعال است که می تواند بخش هایی از انواع زخم ها و مواد سمی در بدن دستیابی خواهد شد از طریق پوست در همان زمان تخلیه می شود. از آنجا که درمان با حمام پا می تواند بیماری را درمان و کاهش سطح کراتینین بالا بدون آسیب بیشتر به کلیه ها، همین دلیل است که ما پاسخ آن را یک نوع راه های طبیعی برای درمان بیماری های کلیوی است.

می توانید حمام پا درمان معکوس بیماری های کلیوی؟

حتی درمان حمام پا طور موثر می تواند درمان بیماری های کلیوی، اما کافی نیست معکوس بیماری کلیوی. همانطور که در بالا ذکر شد، این درمان را با درمان های دیگر همکاری، بنابراین ما می توانیم یک اثر درمانی بهتر است.

اگر شما می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون آسیب بیشتر به کلیه یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد حمام درمانی پا، جرات نمی با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل و یا ترک پیام enfermedad-renal@hotmail.com زیر، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به کمک به جلوگیری از دیالیز برای پدر شما با IRC؟

چگونه به کمک به جلوگیری از دیالیز برای پدر شما با IRC؟ "سلام پدر من دارای نارسایی مزمن کلیه با اوره در 200 و یک کراتینین 5 می خواهم بدانم که چگونه می تواند به لطف دیالیز نمی من در انتظار همکاری بیشتر شما کمک کند. "

این عبارت است از یک بیمار کودک مبتلا به نارسایی کلیه گفت، او در مورد پدرش بسیار نگران بود. بنابراین کمک پدرش برای جلوگیری از دیالیز.

به چه معنی است کراتینین و اوره 5 در 200؟

سطح کراتینین و اوره دو مرحله مهم برای تشخیص عملکرد کلیوی هستند. سپس، معمولا، این دو شاخص که ممکن است برخی مشکلات کلیوی در حال حاضر. کراتینین 5 به معنی بیمار در مرحله نارسایی کلیوی شده و عملکرد کلیه بیش از نیمی از دست داده است. سپس اوره 200 بالا است، زمانی که میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) به 1 / 2،1 / 3 از سطح طبیعی رها، افزایش اوره. این دو نتایج اختروش های مختلف، و علت اصلی آسیب کلیوی است.

چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای پدر خود را؟

اگر آن را نمی درمان مناسب، پیشرفت بیماری مزمن کلیه است، دیالیز یا پیوند کلیه نمی توان اجتناب کرد. سپس شرایط خود در مرحله نارسایی کلیه، شاخص نشان می دهد که می توان آنها را معکوس تابع بخش کلیه است. خوشبختانه، با توسعه فن آوری های بالینی، درمان موثر به سرعت پیشرفت این بیماری وجود دارد، و حتی در اصل جلوگیری از دیالیز.

درمان موثر برای پدرش

همانطور که همه ما می دانیم، گیاهان چینی که غیر قابل تصور برای انواع مختلفی از بیماری های کلیوی موثر است. کارشناسان استفاده از سبزی های مختلف چینی با ماشین آلات پیشرفته به نقش بزرگ بازی کند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از مشکلات موثر ترین درمان های کلیوی است. در مطالعات بالینی، بیشتر و بیشتر مردم این درمان برای بازگرداندن عملکرد کلیه و تعمیر آسیب کلیه دریافت خواهید کرد. میکرو چینی پزشکی osmoterpia می تواند امید به جلوگیری از دیالیز است.

به هر حال، اگر شما هر گونه مشکلات، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، پیام زیر ترک، و یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیه ناشی از PKD نیز می تواند به خوبی کنترل

نارسایی کلیوی ناشی از PKD کنترل BienALIYU همچنین می توانید یک مرد 46 سال سن داشته باشد، آن را به یک نارسایی کلیه (که توسط PKD ایجاد می شود) بیمار است، قبل از آمدن به اینجا که از گسست کمر درد با هماچوری برهنه متحمل شده بود چشم 2 سال است. برای سال، تحت دکتر توصیه می شود، او تصمیم گرفت به دیالیز، اما بدون اینکه نتایج راضی است.

برای جستجو به درمان اضافی، در مارس 26، 2015 به بیمارستان ما آمد، پس از آن فشار خون به 150/110 میلی متر جیوه بود تا چه تر است، ادم حفره های جزئی در اندام تحتانی وجود دارد. آزمایش نشان می دهد که:

137g / L هموگلوبین، گلبول قرمز شمارش 5.57 * 1012 / L، BUN 36.5mmol / L، کراتینین سرم 1285umol / L، UA 576umol / L، پروتئین 2+، 4+ خون مخفی،

سونوگرافی نشان می دهد: بسیاری از کیست در کلیه وجود دارد، بزرگترین است به مرکزی 6cm آمده

بر اساس گزارش آزمون، دکتر ما به عنوان PKD، نارسایی کلیه (اورمی) تشخیص داده شد، خونریزی کیست های کلیوی، فشار خون بالا کلیه، کم خونی کلیوی، اسیدوز متابولیک، هیپرکالمی، هیپراوریسمی

با توجه به شرایط خود را از طرح درمان دکتر ساخته شده ما:

دوره همودیالیز درمان پد گرما، حمام درمانی پا، انما درمان

، بزرگترین کیست کاهش تا 3 سانتی متر - پس از 35 روز درمان، تمام این علائم رها شدند تا حد زیادی کاهش می یابد پروتئین کراتینین سرم 458umol / L predialysis خون منفی، دور مخفی + می شود

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان او در بیمارستان ما دریافت کرده و یا مورد نظر از طریق کنترل PKD، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com

پیام خود را ترک زیر

برای WhatsApp دکتر ما مشورت: +8615732170898

دکتر آنلاین ما مشورت



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین بالا می رود بعد از دیالیز چه باید کرد؟

سطح کراتینین بالا می رود بعد از دیالیز چه من آیا من یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه و دیالیز هستم را به یک در حالی که، اما سطح کراتینین من به سطح بالا دوباره پس از دیالیز. می توانم بگویم که چه کار کنم؟

در درمانگاه، دیالیز همیشه مورد استفاده برای از بین بردن علائم مانند سطح کراتینین بالا. با این حال گاهی اوقات، بیمار را پیدا خواهد کرد که سطح کراتینین خود را هنوز هم در سطح بالا پس از دیالیز که واقعا آنها را ناراحت باقی مانده است. پس چرا سطح کراتینین پس از دیالیز بالا باقی می ماند؟

در بسیاری از شرایط، دیالیز ممکن است سطح کراتینین در برخی از درجه کاهش می دهد، اما گاهی اوقات نتواند به رسیدن به این اثر، ممکن است از دیالیز ناکافی منجر شود. این است که، بیمار بار دیالیز به اندازه کافی دریافت نمی به عنوان مورد نیاز.

به جز دیالیز ناکافی، رژیم غذایی و عوامل دیگری نیز می تواند سطح کراتینین و بیمار نارسایی کلیه را تحت تاثیر قرار، لازم است تا دکتر خود تماس بگیرید، زیرا ممکن است درد کمتر رنج می برند.

چه باید بیمار اگر سطح کراتینین خود را افزایش دوباره؟

به فرانک، درمان موثر باید بهترین انتخاب برای این بخش از بیمار می شود. است که، اگر دیالیز می تواند به شما کمک کند نه بیشتر، شما باید یک درمان به موقع موثر تر تغییر دهید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی است که می تواند یک انتخاب خوب برای شما. شما می توانید نه تنها کمک به کاهش عوارض جانبی ناشی از دیالیز، که همچنین می توانید خلاص شدن از شر دیالیز با بهبود عملکرد کلیه خود را به تدریج کمک کند.

اگر شما هنوز هم سوال دیگری در مورد دیالیز و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 به طور مستقیم، شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک، ما به انجام همه چیز ممکن است برای کمک.



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

باید چه کار کنم برای بازگرداندن عملکرد کلیه من؟

هیچ درمانی کامل برای بیماری کلیه وجود دارد، اما عملکرد کلیه کم هنوز هم می تواند بهبود یافته است. بیمارستان ما کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا دارو، مای کانگ مخلوط سوپ دارویی و برای بازگرداندن عملکرد کلیه. این مقاله به شما جزئیات را.

باید چه کار کنم برای بازگرداندن عملکرد کلیه من شما می توانید به "چهار یک" درمان طب چینی برای بازگرداندن عملکرد کلیه.

1. نرم افزار خارجی از طب چینی

در این روش درمانی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، که می تواند تمیز و فعال شدن کانال و وثیقه است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شده است در بیمارستان ما برای سال های بسیاری استفاده می شود و دارای بیش از 2000 سال از تاریخ در چین است. شما می توانید طب چینی کمک کند و دارو تزریق به صورت خوراکی عملکرد بازی کامل است. آنها را با هم ترکیب برای از بین بردن سموم از بدن خود را. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy خارج استفاده می شود و داروهای چینی پودر میکرونیزه برای اولین بار. داروهای فوق العاده خوب چینی به دو کیف های پزشکی قرار داده است. دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد تشکیل دهنده فعال خود را وارد نصف النهار کلیه طور مستقیم از طریق نفوذ پوست و سپس تابع پخش. با توابع از گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب ماتریکس خارج سلولی است که قادر به تعمیر ساختار کلیه مجروح و بازگرداندن عملکرد کلیه است.

2. سوپ دهان طب چینی

بیماران نیاز به این دارو هر روز. توجه به افراد مختلف، شرایط مختلف و درمان بیماری مراحل مختلف، پزشکی خواهد شد بر این اساس تغییر. ما یک داروی چینی در سوپ پزشکی به عنوان L.leontopodiodes، قارچ Isaria cicadae MIQ، کلا، چمن humifuse فرفیون، hairyvein agrimonia و غیره را انتخاب کنید. مزایای استفاده از سوپ دارویی شامل هیچ عوارض جانبی، بدون آسیب به دستگاه گوارش و التهاب کمی به کبد و کلیه است.

مخلوط 3. مای کانگ

این است که در اصل توسط بیمارستان ما ایجاد شده است. مواد سمی و مضر حذف شده است در درجه اول در مویرگ pericytes، بهبود عملکرد از مویرگ ها، افزایش ظرفیت جبران سلول های اندوتلیال و ترویج مواد مضر در بافت برای انتقال به عروق خونی. مای کانگ MECLA کمک می کند تا جلوگیری از عفونت ناشی از اختلال در سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از سموم از سلول های اندوتلیال مخرب. این نگهبان از کبد و کلیه است. علاوه بر این، بسیاری از مواد مغذی در مای کانگ مخلوط مانند 16 نوع آنزیم فعال، 6 نوع از ویتامین ها، 10 نوع از عناصر کم مصرف و auricularia وجود دارد. آن را برای فشار خون بالا، ضربان نامنظم قلب، دیابت، چربی خون و میوکاردیت، و غیره موثر است

4. حمام پا دارویی

پای اساس سلامت بدن است. منافع بهداشتی حمام پا شامل فشار خون بالا، پاها بی حس و پا، دیابت، سرد، خستگی و بی خوابی است. ما تلاش زیادی در حمام پا دارو و صدها نفر از فرمول دارو فوت حمام وجود دارد. حمام پا می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، بهبود گردش خون و حذف مواد زائد را از بدن خود را. سطح کراتینین بالا می تواند به طور موثر کاهش می یابد.

این چهار درمان معمولا با هم ترکیب برای درمان بیماری کلیه و بهبود عملکرد کلیه. آنها تنها در چین در دسترس به طوری که بیماران خارجی نیاز به رسیدن به چین برای درمان و یا پیام زیر را ترک می باشد، شما همچنین می توانید دکتر ما برای WhatsApp کنسولی: +8615732170898



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هر Alteranativa به بیمار به دیالیز از نفروپاتی دیابتی؟

هر Alteranativa به بیمار به دیالیز از نفروپاتی دیابتی؟ برای بیماران مدت زمان طولانی مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید تنها یک گزینه برای درمان این بیماری است، که دیالیز. با توجه به عوارض جانبی از بیماران دیالیزی به طور فزاینده می خواهم به یک شکل جدید از بیماری کلیه است.

چیزی در مورد دیالیز:

دیالیز نیز معنای مصنوعی است که برای جایگزین کلیه در برخی از رشته نامیده می شود. این کمک می کند از بین بردن برخی از سموم و مواد زائد از بدن انسان برای تسکین علائم به دلیل بیماری کلیوی. با این حال شما عملکرد درمان ریشه نفروپاتی دیابتی ندارد. اگر دیالیز می خواهد به بازی در نقش کلیه مصنوعی که به معنی کلیه نمی تواند به خودی خود در absoluto.Por عمل در نتیجه، وجود خواهد داشت بسیاری از عوارض جانبی و مشکلات.

یک جایگزین برای دیالیز وجود دارد؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان مشخصه در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، که با استفاده از طب سنتی چینی به عنوان مبنایی برای درمان هر نوع بیماری کلیه از ریشه است. طب چینی دارای عوارض جانبی، زیرا هر دو از طبیعت مشتق شده است. تابع اصلی است برای تنظیم سیستم غدد درون ریز و بهبود گردش خون در سراسر بدن. تنها زمانی که کلیه رسیدن به یک تعادل خوب و جریان خون به اندازه کافی از طریق آن، صدمه به کلیه ها بهبود می یابند و بهبود عملکرد کلیه در پایان. این بیماری های کلیوی دور جلوگیری و کمک به بیماران خلاص شدن از شر دیالیز.

اگر شما می خواهید برای کنترل و نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک کنید، شما همچنین می توانید از دکتر WhastaApp ما مشورت: +8615732170898، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کاهش کراتینین بالا باید از عملکرد کلیه بهبود شروع

کاهش کراتینین بالا باید شروع به از بهبود کراتینین تابع RenalNivel یک شاخص عملکرد کلیه است، زمانی که سطح کراتینین بالا، معمولا نشان می دهد آسیب کلیه و کاهش عملکرد کلیه. در این مورد، به منظور کاهش کراتینین بالا، شما می توانید کلیه های آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است.

کراتینین بالا است در جنبه های زیر کاهش می یابد:

1. توقف عملکرد کلیه کاهش یافته است. به عبارت دیگر، برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده خود را از آن لازم است.

2. بهبود گردش خون. هنگامی که مطرح شده، کلیه ها می تواند خون و اکسیژن به اندازه کافی در این مورد تابع، کلیه، و می تواند به بهبود کراتینین آنها ممکن است کاهش می دهد.

3. حذف کراتینین، نیتروژن ادرار و دیگر مواد مضر در خون.

در بیمارستان ما (کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری)، ما می توانیم طب سنتی چینی برای تعمیر عملکرد کلیه، که می تواند کراتینین بالا اساسا کاهش استفاده کنید.

1.Micro چینی Osmotherapy پزشکی

این درمان یک درمان موضعی، مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر می رسد در کلیه ها با نفوذ ابزار الکترونیکی، و بهبود عملکرد کلیه است، و سپس حذف creatinina.Además، خون می تواند dilatater vaisseux، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب. اگر شما هیچ خروجی ادرار، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند پیشرفت نارسایی کلیه کند و بهبود کیفیت زندگی است.

2.La آلودگی خون درمان

در این روش درمانی efficcace برای کاهش سطح کراتینین بالا است. آلودگی درمان با خون آلوده به نارسایی کلیه خونی و عملکرد کلیهها را بهبود می بخشد. سه مرحله در درمان آلودگی خون، از جمله روش های ترکیبی برای تصفیه خون، عنصر اضافی و بازسازی عملکرد کلیه وجود دارد.

کراتینین بالا یک علامت هشدار دهنده برای مردم است، پس ما باید برای مقابله با زمان است. اگر شما علاقه مند پزشکی چینی، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا اضافه کردن واتساپ من + 8615732170898 و یا پیام زیر را ترک.



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان سر درد همراه با بیماری کلیه پلی کیستیک

درمان سر درد همراه با بیماری PoliquísticaPKD کلیه یک بیماری کلیوی به ارث برده است. این امر باعث کیست پر از مایع به شکل در کلیه ها. PKD می تواند عملکرد کلیه را مختل و باعث نارسایی کلیه است. علاوه بر این، بسیاری از علائم رخ می دهد و سردرد یکی از عوارض PKD است. خب، چه راهی برای درمان سردرد در PKD است؟

درمان سردرد در ارتباط با بیماری کلیه پلی کیستیک

سردرد که شدید بوده یا به نظر می رسد احساس متفاوت از سردرد را می توان با رگ های خونی آنوریسم-باد در نقاط در مغز ایجاد می شود. این آنوریسم می توانید پشت سر هم، که می تواند به عواقب جدی منجر شود. سردرد همچنین می توانید با فشار خون بالا ایجاد می شود. علاوه بر این، تجمع مواد زائد و سموم در خون همچنین می توانید سردرد شود.

در بیمارستان ما کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری، توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. این درمان می تواند کیست های کلیوی را کاهش می دهد و بهبود عملکرد کلیه به منظور از بین بردن سردرد از ریشه.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این است که توسط کارشناسان ما پس از سالها آزمایش بالینی ایجاد شده است. این است که در TCM (طب سنتی چینی) است. داروهای چینی پودر میکرونیزه برای اولین بار و پس از آن در دو کیسه دارو قرار داده است. با کمک دستگاه اسمز و مواد تشکیل دهنده فعال مایع نافذ در داروهای چینی می تواند آسیب مستقیم کلیوی را وارد کنید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تنها در چین در دسترس است به طوری که بیماران خارجی نیاز به رسیدن به چین برای درمان.

چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy PKD؟

در این روش درمانی به خارج استفاده و بیماران فقط باید به ماندن در بستر به این درمان است. آن را مانند یک ماساژ و احساس بسیار راحت است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند هر دو کیست های بزرگ و کوچک کلیوی را کاهش دهد. و مواد تشکیل دهنده فعال در کیسه های فوق العاده خرد تواند کمک به افزایش نفوذپذیری دیواره کیستیک و بازگرداندن عملکرد کلیه به طور کامل. برخی از بیماران در ایالات متحده، استرالیا، ژاپن و هند، و غیره به بیمارستان ما برای درمان آمده است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نه می تواند کیست های کلیوی خود را ناپدید می شوند اما در واقع می تواند باعث کیست های کلیه کوچکتر، شما می توانید پیشرفت PKD کند می کند. شما هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت بالا همراه با این اختلال است.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر ما واتساپ مشورت: 8615732170898. ما در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیه ناشی از فشار خون بالا

نارسایی کلیه ناشی از فشار خون بالا AltaKADYRGALI، یک مرد 61 ساله از KZ (قزاقستان). در 17 آوریل، او به بیمارستان ما برای اولین بار به دنبال درمان بیشتر آمد. قبل از آمدن به اینجا، من سرگیجه کرده بود و 8 سال سردرد، کراتینین سرم بالا حدود 1 سال. پس از یک ماه درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، فشار خون خود را کنترل شد و دیگر علائم برخی مصمم برطرف شد. ما اعتقاد داریم که داستان خود را می توانید برخی از انرژی مثبت را به شما.

بیماری:

درجه 3 فشار خون بالا (در معرض خطر)، آسیب به فشار خون بالا کلیه، نارسایی مزمن کلیه، هیپراوریسمی اولیه، hyperlipoidemia

تاریخ از این بیماری:

8، سرگیجه، سردرد ظاهر پیش است بدون علت شناخته شده، و سپس فشار خون 200/100 میلی متر جیوه

به یک درمان بیمارستان محلی بر این اساس، پس از آن فشار خون به سطح نرمال سایر علائم ناپدید شد

5 سال پیش، سرگیجه و سردرد دوباره پس از کار زیاد ظاهر شد. فشار خون افزایش یافته و به 210 / 110mmHg

1 سال، سرگیجه و سردرد پیش دوباره ظاهر شد، در طول شب ادرار، ادم در اندام تحتانی ظاهر شد، فشار خون 160/100 میلی متر جیوه. آزمایش ادرار معمول نشان می دهد پروتئین +، خون مخفی

2 ماه پیش، بیمارستان llegóal بار دیگر به دلیل سردرد و سرگیجه، و سپس فشار خون 170/100 میلی متر جیوه بود. آزمایش ادرار معمول پروتئین +، + آزمایش خون مخفی در نشان می دهد. آزمون عملکرد کلیه کراتینین سرم نشان داده شده است 180umil / L

سعی کنید در بیمارستان نشان می دهد ما: BUN 14.8 میلی مول / L، UA 819umol / L، پروتئین، خون مخفی + -

درمان:

برخی داروهای غربی تجویز برای تسکین علائم مانند فشار خون بالا

درمان فشرده سازی گرم، درمان پا فعال حمام و حل استاز خون

دهان چینی گیاهان دارویی پزشکی، درمان انما به برطرف کردن سموم

مخلوط Maikang برای فعال گردش خون

پس از درمان، به طور کلی او موفق شده بهبود Bajadas BUN به 9.1mmol / L، فراز کراتینین سرم 152umol / L، فرودها 412umol AU / L

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان او در بیمارستان ما را دریافت، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر ما واتساپ مشورت: +8615732170898، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا درمانی می تواند به جلوگیری Diabiética نفروپاتی نارسایی کلیه را وارد کنید وجود دارد؟

آیا درمانی می توانید به نفروپاتی جلوگیری Diabiética نارسایی کلیه را وارد کنید. همانطور که همه ما می دانیم که نفروپاتی دیابتی یک بیماری ثانویه ناشی از دیابت است، بدون کنترل خوب، می تواند در نارسایی کلیه به سرعت پیشرفت، و سپس بیماران وجود دارد به دیالیز و یا پیوند کلیه.

برای بیمار نفروپاتی دیابتی، مهم ترین چیز این است که کنترل قند خون، فشار و چربی. که قند خون را به خوبی برای یک مدت طولانی کنترل نشود، در گلومرول، است که شرایط فشار بالا، فیلتراسیون بالا و تزریق بالا وجود دارد. دیابت همیشه می تواند باعث آسیب گلومرول سلول های اندوتلیال، همچنین تابع اولیه از سلول های اندوتلیال است که برای کنترل قطر رگ های خونی، و کنترل از پویایی جریان خون، هنگامی که سلول آسیب می بینند، گردش خون کلیه داخلی کافی به دست آورد، و این که منجر به مرگ به بافت کلیه است، شما می دانید که سلول های خون و اکسیژن، که وضعیت کمبود خون و اکسیژن کلیه داخلی را تشکیل تغذیه می کنند.

آیا درمانی می تواند نارسایی کلیه نفروپاتی دیابتی وارد جلوگیری وجود دارد؟

همانطور که قبلا ذکر نفروپاتی دیابتی بیمار باید سطح قند خون، فشار و چربی خود را نیز کنترل کنید. بنابراین مفید برای پیشگیری از این بیماری بدتر و بدتر باید قادر به رسیدن به این اهداف درمان است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی، که نه تنها می تواند دستیابی به این اهداف تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. این ثابت کرده است که یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما و یا می خواهید برای جلوگیری نفروپاتی دیابتی شکست است، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک کنید، شما همچنین می توانید مشورت دکتر ما واتساپ: + 8615732170898، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان موثر کمک می کند تا به نفروپاتی IgA بیمار برای کاهش کراتینین 924-298

درمان موثر کمک می کند تا به نفروپاتی IgA بیمار برای کاهش کراتینین از 924 به 298Alghamdi غزه قبل از آمدن در اینجا او به مدت 15 سال است رنج می برد ناپیوستگی ادم صورت، حدود دو سال پیش، او قرار داده شد یک زن از 53 سال در عربستان سعودی است در دیالیز. پس از تجربه درد بسیار، او تصمیم به استفاده از راه های مختلف برای درمان بیماری خود را. در نهایت، طب چینی به عنوان درمان را انتخاب نمایید. او کردم به اهداف شما می خواهید؟ اجازه دهید یک نگاه با هم.

در اکتبر 23.2014 برای اولین بار به درمان سیستمیک از طب چینی را به بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang آمد. سپس، ادم حفره های جزئی در اندام تحتانی او وجود دارد، آزمون نشان می دهد 2+ پروتئین، خون مخفی + -، 914umol کراتینین سرم / L، 16.9 مستی، UA 391.

سپس به عنوان نفروپاتی IgA، نارسایی کلیه (اورمی)، کم خونی کلیوی تشخیص داده

این وضعیت شما بستگی دارد، دکتر ما یک برنامه درمانی برای او به شرح زیر انجام داد:

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی، درمان حمام دارو و سلول های بنیادی.

شرایط پس از درمان:

همه این علائم، رها شدند به خصوص سطح کراتینین سرم به 298، پروتئین های خون را کاهش داده بود، پنهان -

با وجود بیماری خود او موفق به طور کامل معکوس نیست، اما کیفیت زندگی بهبود یافته تا حد زیادی موفق بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان او در بیمارستان ما دریافت کرده و یا می خواهید برای دریافت نفروپاتی IgA سعی، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com دکتر ما به طور مستقیم واتساپ: +8615732170898

پیام خود را ترک زیر



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا آن را خوب برای بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی با قلب مشکل دیالیز؟

خوب آن است که بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی نگاهی به قلب مشکل دیالیز؟ آیا برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی مشکلات قلبی را به دیالیز قابل قبول است؟ به فرانک، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با مشکل قلبی کوچک سمت راست به دیالیز است، اما اگر مشکل قلبی شما شدید است، شما باید دیالیز جلوگیری از، در غیر این صورت زندگی شما را تهدید خواهد شد.

در واقع، من نمی خواهد توصیه می کنند که بیمار به دیالیز، صرف نظر از شدت مشکل قلب. این باید دیالیز خواهد برخی از عوارض جانبی که کیفیت زندگی بیماران تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد به ویژه برای افراد مسن را. بنابراین برای کمک به بیماران بهتر زندگی می کنند، در اینجا من توصیه یک جایگزین برای درمان دیالیز، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. از آنجا که هیچ اثر جانبی، که می تواند توسط بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، از جمله کودکان و افراد مسن استفاده می شود.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان نفروپاتی دیابتی؟

شما می دانید که نکته کلیدی برای درمان بیماری دیابت کنترل سطح قند خون، آن را به همان برای درمان نفروپاتی دیابتی است. بر اساس این نقطه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و محافظت باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و بیماری های کلیوی به تدریج معکوس می باشد.

و یک بیمار با مشکل قلبی نفروپاتی دیابتی، بهتر است برای انتخاب پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که امن تر از دیالیز. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک و یا دکتر ما واتساپ مشورت: +8615732170898، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان مرحله 4 در نفروپاتی فشار خون؟

چگونه برای درمان مرحله 4 نفروپاتی فشار خون؟ مرحله 4 در نفروپاتی فشار خون آن مرحله پیشرفته است، بدون کنترل خوب، شما می توانید از طریق گام 5 پیشرفت که اورمی، پس از آن بیمار به دیالیز و پیوند کلیه، توسط که درمان مناسب و به موقع به مرحله 4 در نفروپاتی فشار خون بسیار ضروری است.

آنچه که باید در نفروپاتی فشار خون بیمار مبتلا به مرحله 4؟

همانطور که در بالا ذکر شد، بدون کنترل خوب، این بیماری در اورمی پیشرفت خواهد کرد، به عنوان بیماران مبتلا به این اختلال باید سریع و موثر باشد برای جلوگیری از وخامت این بیماری و جلوگیری از درمان نارسایی کلیه است. بنابراین، امید بسیار زیادی از زندگی یک زندگی با کیفیت بالا وجود دارد.

در حال حاضر، موثرترین روش برای اثرات درمانی بالا است Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی. این یک درمان ارائه شده در بیمارستان، بیماری کلیه Shijiahzuang Hopsital است.

طب گیاهی چینی به خارج استفاده برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلی کلیوی. در موارد مطلوب، صدمه به کلیه حتی می توانید در درجات مختلف سرمایه گذاری کنند.

چگونه برای درمان مرحله 4 در نفروپاتی فشار خون؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیبی از گیاهان چینی و دستگاه های پیشرفته پزشکی osmocope است. در این درمان بر اساس گیاهان دارویی، سبزی های مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در بیماری شرایط بیمار دارد. در مجموع از 9 نوع از نسخه وجود دارد و هر یک شامل سبزی های مختلف. استفاده از طب میکرو چینی Osmotherapy به مراحل مختلف تقسیم شده است. توسط چهار عملکرد اصلی آن، آن را می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای جلوگیری از نفروپاتی فشار خون اورمی مرحله 4 خواهد شد، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک کنید، شما همچنین می توانید از دکتر ما مشورت توسط واتساپ: + 8615732170898، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار رنج می برد نارسایی کلیه با Proteinurine 10 که کنترل خوب به دست آورده

بیمار رنج می برد نارسایی کلیه با Proteinurine به دست آورده 10 سال خوب ControlFAHAD یک جوان 32 سال است، اما از proteinurine 10 سال قبل از آمدن به اینجا I همودیالیز 6 ماه گرفته شده بود رنج می برد. در اینجا برخی از جزئیات در مورد وضعیت خود معرفی شده اند.

سابقه بیماری:

10 سال پیش، 110/80 فشار خون، 2+ پروتئین، + خون مخفی، کراتینین 80، UA320

3 سال، اندام سرب سرد برای کاهش ادم، فشار خون 150/100، هموگلوبین 110 گرم / L، پروتئین 3+، + خون مخفی، کراتینین 250، UA 450، پس از درمان، فشار خون بازگشت به سطح نرمال، ادم ناپدید شد

6 ماه، فشار خون 180/110، 115 هموگلوبین، پروتئین 2+ خون مخفی +، کراتینین 1447، UA 450، و سپس شروع به گرفتن دیالیز، 3 بار / در هفته، 3.5 ساعت / ساعت. حجم ادرار پس از آن کاهش یافته است. و در حال حاضر حجم ادرار خود را کاهش به 100 میلی لیتر / 24H.

تست انجام شده در بیمارستان ما نشان می دهد:

pressure130 خون / 80mmHg، هموگلوبین 119 گرم / L، سلول های قرمز خون شمارش 3.74 * 1012 / L، سرم 1377umol / L کراتینین، BUN 22.3mmol / L، UA 477umol / L

تشخیص به عنوان:

نفریت گلومرولی مزمن، نارسایی مزمن کلیه (اورمی)، فشار خون بالا کلیه، کم خونی کلیوی، اسیدوز متابولیک، چربی خون

درمان:

تصفیه 3times به طور منظم خون / در هفته، 4H / ساعت

درمان فشرده سازی گرم، حمام پا درمان، Maikang مخلوط

بعد از گذشت 41 روز از شروع درمان، به طور کلی آن بسیار بهبود یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان او در بیمارستان ما دریافت کرده و یا می خواهید به کنترل یا نارسایی کلیه، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com

دکتر ما به طور مستقیم در WhatsApp مشورت: +8615732170898

پیام خود را ترک زیر



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

داروهای غربی و داروهای چینی تابع خوب برای درمان نارسایی کلیه

داروهای غربی و داروهای چینی برای درمان خوب Funcion RenalNombre بیمار نارسایی: PEDROMMOABI

جنسیت: مرد

سن: 47

حرفه ای: استاد

طلاق

ملیت: بوتسوانا

علل اصلی: کمتر ناپیوستگی ادم اندام به مدت 5 سال، 18 ماه همودیالیز

2014 آوریل 20 را به بیمارستان ما برای درمان بیشتر است. پس از آن است، ادم گوده گذار در اندام تحتانی خود، نمونه تست وجود دارد:

فشار خون 170/100 میلی متر جیوه

سرم کراتینین 1278umol / L، مستی 33.7mmol / L، UA 490umol / L

پروتئین 3+، خون مخفی 1+

سونوگرافی نشان می دهد دو کلیه منقبض

مبتلا به گلومرولونفریت مزمن، نارسایی کلیه (اورمی)، اسیدوز متابولیک، فشار خون بالا کلیه، کم خونی کلیوی، هیپراوریسمی.

درمان:

اول دکتر ما تجویز برخی از داروهای غربی برای ترویج ایمنی، کاهش فشار خون، بهبود کم خونی و ضد عفونت است. او سپس یک برنامه درمانی برای او، است که توسط خون تصفیه و طب چینی درمان برای فعال کردن گردش خون و حل استاز، ترویج گردش داخلی کلیه و محافظت از عملکرد کلیه تشکیل شده است.

پس از 42 روز از شروع درمان، به طور کلی تا حد زیادی بهبود کردم کاهش سطح کراتینین به 645ummol / L از + پروتئین - خون مخفی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان او در بیمارستان ما دریافت کرده و یا می خواهید برای دریافت بیماری خود را تحت کنترل، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا به طور مستقیم دکتر آنلاین ما مشورت یا WhatsApp: + 8615732170898، شما همچنین می توانید پیام خود را در زیر ترک.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

خون درمان آلودگی می تواند به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی به بالا پایین Creatiniana کمک

خون درمان آلودگی می تواند به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی پایین بیمار Creatiniana AltaNombre کمک کند: کیان تیم Tongfu

جنسیت: مرد

سن: 57 سال

بیماری کلیه نفروپاتی دیابتی

کیان 13 سال پیش مبتلا به دیابت تشخیص داده شد، و او دارو سال های طولانی و انسولین طول می کشد تا کنترل سطح قند خون، اما اثرات آشکار نیست. قند خون خود را نمی تواند حفظ ثبات است. همانطور که می دانیم، بسیاری از سال به دیابت نمی تواند کنترل شود، آن را باعث آسیب کلیه و منجر به نفروپاتی دیابتی.

در سال 2015، آقای کیان شروع علایم التهاب در بدن و تاری دید، و غیره بنابراین او را به یک بیمارستان محلی برای معاینات آمد. گزارش از آزمون نشان داد که ++ پروتئینوری، سرم کراتینین 175 umol / L، و او مبتلا به نفروپاتی دیابتی و اختلال عملکرد کلیوی تشخیص داده شد. با این حال، بعد از یک سال از درمان در بیمارستان های محلی، موفق به بهبود وضعیت او، پروتئینوری هنوز 2+ با افزایش کراتینین 185 umol / L، برای درمان منظم، او در بیمارستان Shijiazhuang شرکت وارد بیماری های کلیه برای درمان سیستماتیک پزشکی چینی.

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بزرگترین بیمارستان کلیه تخصصی در چین است، چندین روش های درمانی چینی برای اصلاح همه نوع از بیماری کلیه وجود دارد. پس از آقای کیان به بیمارستان ما آمد، ما انجام مشاوره متخصص به تجزیه و تحلیل دولت خود را، و سپس یک برنامه درمانی سیستماتیک بر اساس شرایط خود ساخته شده است.

درمان منظم شامل درمان و آلودگی خون "چهار یک" درمان، این درمان را به عنوان اصلاح نفروپاتی دیابتی خود را از ریشه.

اول، درمان آلودگی خون استفاده شده است برای کمک به از بین بردن سموم و مواد زائد و پاک کردن خون خود را، پس از آن عرضه عناصر ضروری ترین خون، که می تواند به کلیه خود را تقویت و ایجاد یک محیط خوب خون برای پردازش بیشتر.

دوم، ما درمان "چهار یک" درمان (از جمله میکرو چینی پزشکی osmtoerapia، حمام درمانی پا، بیماریهای دهان چینی، Maikang میکس) را ببینید، ممکن است گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون کمک می کند ، که می تواند مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه حمل، این می تواند توانایی ترمیم خود سلول های ذاتی کلیه بهبود و بهبود عملکرد کلیه ریشه. و دیابتی همچنین می توانید از ریشه کنترل می شود.

پس از درمان منظم از 35 روز درمان با آلودگی خون و درمان "چهار یک" درمان hosptial ما کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری، وضعیت آن پیشرفت های بزرگ است. پروتئینوری او منفی می شود، و سطح کراتینین سرم کاهش می یابد به 125 umol / L تمام علایم شدید خود را به خوبی کنترل می شود.

کیان خیلی خوشحال برای دیدن اثرات درمانی آن پس از مصرف درمان سیستماتیک چینی است، او گفت: آن درمان ادامه خواهد داد. ما باور داریم که شرایط خود را می تواند بهتر و بهتر، نفروپاتی دیابتی در نهایت می تواند معکوس شود.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر از درمان نفروپاتی دیابتی در بیمارستان ما، شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما همچنین می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، ما می تواند به کمک بیشتر.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

خون درمان آلودگی می تواند به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی به بالا پایین Creatiniana کمک

خون درمان آلودگی می تواند به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی پایین بیمار Creatiniana AltaNombre کمک کند: کیان تیم Tongfu

جنسیت: مرد

سن: 57 سال

بیماری کلیه نفروپاتی دیابتی

کیان 13 سال پیش مبتلا به دیابت تشخیص داده شد، و او دارو سال های طولانی و انسولین طول می کشد تا کنترل سطح قند خون، اما اثرات آشکار نیست. قند خون خود را نمی تواند حفظ ثبات است. همانطور که می دانیم، بسیاری از سال به دیابت نمی تواند کنترل شود، آن را باعث آسیب کلیه و منجر به نفروپاتی دیابتی.

در سال 2015، آقای کیان شروع علایم التهاب در بدن و تاری دید، و غیره بنابراین او را به یک بیمارستان محلی برای معاینات آمد. گزارش از آزمون نشان داد که ++ پروتئینوری، سرم کراتینین 175 umol / L، و او مبتلا به نفروپاتی دیابتی و اختلال عملکرد کلیوی تشخیص داده شد. با این حال، بعد از یک سال از درمان در بیمارستان های محلی، موفق به بهبود وضعیت او، پروتئینوری هنوز 2+ با افزایش کراتینین 185 umol / L، برای درمان منظم، او در بیمارستان Shijiazhuang شرکت وارد بیماری های کلیه برای درمان سیستماتیک پزشکی چینی.

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بزرگترین بیمارستان کلیه تخصصی در چین است، چندین روش های درمانی چینی برای اصلاح همه نوع از بیماری کلیه وجود دارد. پس از آقای کیان به بیمارستان ما آمد، ما انجام مشاوره متخصص به تجزیه و تحلیل دولت خود را، و سپس یک برنامه درمانی سیستماتیک بر اساس شرایط خود ساخته شده است.

درمان منظم شامل درمان و آلودگی خون "چهار یک" درمان، این درمان را به عنوان اصلاح نفروپاتی دیابتی خود را از ریشه.

اول، درمان آلودگی خون استفاده شده است برای کمک به از بین بردن سموم و مواد زائد و پاک کردن خون خود را، پس از آن عرضه عناصر ضروری ترین خون، که می تواند به کلیه خود را تقویت و ایجاد یک محیط خوب خون برای پردازش بیشتر.

دوم، ما درمان "چهار یک" درمان (از جمله میکرو چینی پزشکی osmtoerapia، حمام درمانی پا، بیماریهای دهان چینی، Maikang میکس) را ببینید، ممکن است گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون کمک می کند ، که می تواند مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه حمل، این می تواند توانایی ترمیم خود سلول های ذاتی کلیه بهبود و بهبود عملکرد کلیه ریشه. و دیابتی همچنین می توانید از ریشه کنترل می شود.

پس از درمان منظم از 35 روز درمان با آلودگی خون و درمان "چهار یک" درمان hosptial ما کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری، وضعیت آن پیشرفت های بزرگ است. پروتئینوری او منفی می شود، و سطح کراتینین سرم کاهش می یابد به 125 umol / L تمام علایم شدید خود را به خوبی کنترل می شود.

کیان خیلی خوشحال برای دیدن اثرات درمانی آن پس از مصرف درمان سیستماتیک چینی است، او گفت: آن درمان ادامه خواهد داد. ما باور داریم که شرایط خود را می تواند بهتر و بهتر، نفروپاتی دیابتی در نهایت می تواند معکوس شود.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر از درمان نفروپاتی دیابتی در بیمارستان ما، شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما همچنین می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، ما می تواند به کمک بیشتر.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

جایگزین درمان دیالیز برای PKD

جایگزین درمان دیالیز برای PKDEn عمومی برای بیماران مبتلا به PKD، به ویژه هنگامی که دچار علائم شدید، آنها را توصیه به دیالیز. اما، به فرانک، دیالیز است تنها گزینه برای این بخش از بیمار نیست. پس چه درمان می تواند دیالیز برای درمان PKD جایگزین؟

چرا دیالیز است تنها گزینه برای بیماران مبتلا به PKD نیست؟

برای بیشتر بیماران با سطح کراتینین بالا، آنها هنوز هم برخی از عملکرد کلیه دارند، یعنی کلیه های شما به نارسایی کلیه نیست به طور کامل. اگر شما قادر به دست گرفتن این فرصت و درمان مناسب برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده که ممکن است این فرصت را برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری را داشته باشد، به طوری که آنها می توانید با این بیماری برای مدت زمان طولانی زندگی می کنند. اگر شما خوش شانس و می توانید برخی از بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، سپس آنها را عملکرد کلیه به برخی از درجه بهبود، تا آن زمان، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

چه ممکن است دیالیز برای درمان PKD جایگزین؟

در واقع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثر خوبی در درمان PKD، شما می توانید نه تنها به اندازه کیست را کاهش دهد، اما همچنین می تواند رشد مجدد آنها را مهار کند.

این درمان یک درمان محافظه کار بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. داروهای چینی در یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل مایکروویو، مواد مخدر خواهد ضایعات کلیوی به طور مستقیم از طریق پوست و کانال های نفوذ کند. میکرو چینی پزشکی مورد استفاده قرار Osmotherapy به به گسترش عروق خونی، سرعت بخشیدن به گردش خون در دیواره کیست، و بهبود نفوذپذیری بنابراین کیست ساخت کیست کوچک و کاهش می دهد.

اگر شما می خواهید برای درمان PKD بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر ما آنلاین، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما برای WhatsApp مشورت: +8615732170898، ما همه چیز ممکن است برای کمک به .



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان نفروپاتی فشار خون با کراتینین 760؟

چگونه به درمان نفروپاتی فشار خون با کراتینین 760؟ نفروپاتی فشار خون یک بیماری کلیوی مشترک است که توسط بلند مدت و فشار خون بالا کنترل نشده ایجاد می شود. و کراتینین نظر گرفته شده است نشانه ای از عملکرد کلیوی شدید را کاهش اغلب هنگامی که سطح کراتینین به 760 بدان معنی است که این بیماری به مرحله پیشرفته پیشرفت کرده است. پس چه راهی برای درمان نفروپاتی فشار خون با کراتینین 760 است؟

اگر محتوای این نشریه است که شما می خواهید، شما می توانید یک گفتگو با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم دارند.

این بیمار نفروپاتی فشار خون و سطح کراتینین 760 umol / L، است که بسیار بالاتر از سطح نرمال است. کراتینین محصول فعالیت عضلانی متابولیک در بدن است و به طور عمده توسط کلیه دفع می شود. زمانی که کلیه ها به شدت با عملکرد کلیه کمتر در 50٪ آسیب دیده و یا بیماران، آن را به سرعت دفع آواز کراتینین، باعث سطح کراتینین بالا در خون است. 760 سطح کراتینین بالا یک بیماری بسیار جدی است و بیمار در شکست کلیوی end-stage بوده است، از آنجا که بیماران نیاز به درمان موثر برای کاهش سطح کراتینین بالا و عملکرد کلیه درمان.

- دیالیز

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون با سطح کراتینین بالا 760، که ممکن است برخی از مشکلات جدی رنج می برند، مانند تهوع، استفراغ، تورم شدید، فشار خون بالا و علائم خارش پوست. اگر شما از این علائم رنج می برند، آنها در این زمان، که می تواند کمک به حذف مواد زائد و سموم در خون نیاز به دیالیز. در این روش، سطح کراتینین بالا ممکن است رها کردن، اما زمانی که مردم را متوقف دیالیز، سطح کراتینین بالاتر خواهد شد.

- کنترل فشار خون بالا

برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا nefropaita که نیاز به محکم فشار خون بالا داشتند که می تواند کمک کاهش سرعت پیشرفت نارسایی کلیه را کنترل کنید. آنها می توانند برخی از داروهای غربی مانند مهارکننده های ACE و AIRB را، می تواند کمک به کاهش فشار خون بالا. آنها همچنین باید رژیم غذایی کم نمک، این هم خوب است برای بیماران.

- بیماری درمان کلیه

همانطور که می دانیم، علت اصلی سطح کراتینین بالا کاهش عملکرد کلیه، بنابراین بیماران نیاز به درمان موثر برای بهبود عملکرد کلیه. در این فرایند، سطح کراتینین می تواند اساسا کاهش می یابد.

لو بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا با کراتینین بالا طب گیاهی چینی recomiendoa برای اصلاح بیماری کلیوی. طب گیاهی چینی دارای سابقه ای طولانی در درمان انواع بیماری های کلیه، آنها می توانند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده، آن را بدون عوارض جانبی در بیماران است. هنگامی که عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته، سطح بالا 760 کراتینین می تواند به طور موثر کاهش می یابد.

اگر می خواهید در مورد درمان مطمئن شوید نفروپاتی فشار خون، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com

پیام خود را ترک زیر

دکتر آنلاین ما مشورت

برای WhatsApp دکتر ما مشورت: +87615732170898



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

داغ فشرده درمان امید بیمار نارسایی کلیه

داغ فشرده درمان را شکست امید RenalLa بیمار درمان فشرده سازی گرم از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang امید به یک مرد 58 سال به ارمغان می آورد.

در اینجا من می تواند به شما چیزی در مورد وضعیت عمومی خود را بگویید. بیمار مرد، 58 ساله است. بیماری های گلومرولی اصلی آن نفریت مزمن است، و سپس بدون درمان موثر، وضعیت او به نارسایی کلیوی شد، کلیه ها تا 7 سانتی متر (طول)، که 2 سال پیش دیالیز حال کاهش یافت. هنگامی که انجام دیالیز در خانه، سطح کراتینین سرم خود را در مورد 800 umol / L، دیالیز 3 بار در هفته بود، حجم ادرار در 24 ساعت تنها 500-800 میلی لیتر است، که آن هم کم خونی رنج می برد، فشار خون بالا، سمت چپ هیپرتروفی بطن دهلیزی و غیره

تابستان گذشته به بیمارستان ما آمد، پس از بودن در اینجا برای درمان حدود یک ماه، در زمان خانه درمان فشرده سازی گرم برای تقویت درمان است. پنج ماه بعد (در ماه مارس)، که او را به بیمارستان ما برای سفر بازگشت امروز آمد دوباره، که باعث می شود دیالیز کاهش می یابد به 2 بار در هفته، کراتینین شده به حدود 400 umol / L کاهش می یابد، پرفیوژن خون است تا حد زیادی بهبود یافته است. او گفت که او درمان و چند ماه تصمیم گرفت خبر خوب را به ما بگویید ادامه خواهد داد.

در ادامه گزارش های آزمون خود را به اشتراک بگذارید، من امیدوارم که شما می تواند کمک خوبی می دانیم شرایط بیماری خود را.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمپرس گرم یا درمان شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز یا دیالیز کاهش می دهد از زمان، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا به طور مستقیم دکتر آنلاین ما مشورت، شما همچنین می توانید پیام را ترک زیر، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بالا 10 کراتینین نارسایی کلیه: چگونه می توانم جلوگیری از دیالیز؟

بالا شکست 10 کراتینین کلیه: چگونه می توانم اجتناب از دیالیز کراتینین بالا 10 سطح بسیار بالایی در نارسایی کلیه و دیالیز پیشنهاد شده توسط پزشکان است. بسیاری از مردم سعی خواهد کرد به گرفتن برخی از روش های درمانی جایگزین برای کمک به جلوگیری از دیالیز، ممکن است؟ در مقاله زیر، Shijiazhuang شرکت بیمارستان Enfermeades Riñond خواهد راه حل را.

کراتینین بالا 10 در نارسایی کلیه بدان معنی است که کلیه خود را به شدت آسیب دیده است، عملکرد کلیه، بسیار کم است، و وجود خواهد داشت بسیاری از سموم و مواد زائد که در خون تجمع می یابد، که می تواند علایم شدید مانند تهوع، استفراغ شود، خارش پوست، دیالیز etc.La شود در این شرایط توصیه می شود، به عنوان آن می تواند کمک به پاک کردن خون و حذف مواد زائد از خون، آن را سریع ترین راه برای کاهش آن است. با این حال، دیالیز طولانی مدت می تواند باعث برخی عوارض جانبی جدی برای شما، دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بازیابی کنید، آن را تا به تکیه بر او در طول زندگی طولانی خود را.

چگونه من می توانم دیالیز با کراتینین بالا 10 در نارسایی کلیه جلوگیری از؟

از موارد فوق، ما می دانیم که کراتینین بالا 10 در نارسایی کلیوی است که عمدتا توسط تابع کم کلیوی ایجاد می شود. اگر شما می توانید یک درمان است که می تواند کمک به ترمیم آسیب به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه را، شما می توانید دیالیز جلوگیری از و یک زندگی بهتر است.

در بیمارستان ما، بیماری های کلیه Shijiazhuang Hopsital، ما با استفاده از درمان طبیعی طب چینی برای درمان نارسایی کلیه است. از آنجا که از عدم کراتینین بالا 10 و کلیه، ما آلودگی خون درمان و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نشان می دهد.

آلودگی درمان خون استفاده می شود برای پاک کردن خون و فیلتر مواد زائد و سموم با در نظر گرفتن تصفیه خون، آن را نیز می توانید برای خون و کلیهها یک ضروری تر است، که می تواند تغذیه کلیه های خود را تقویت فراهم می کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان گیاهی و خارجی بر اساس، طبیعی است که هیچ عوارض جانبی به برنامه های خارجی. و آن است که تابع تعمیر بافت کلیه آسیب دیده و ترمیم عملکرد کلیه.

از طریق یک روش سیستماتیک با درمان طبیعی ما، این بیماری می تواند به خوبی کنترل می شود و عملکرد کلیه می تواند از ریشه بهبود یافته است. سپس کراتینین بالا ریشه 10 را می توان توسط کلیه کاهش می یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از درمان بیماری خود را، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک و یا در عرض 24 ساعت دکتر آنلاین ما مشورت، آزاد است، ما می توانیم کمک بیشتری می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا جایگزینی برای دیالیز برای نفروپاتی دیابتی وجود دارد؟

آیا جایگزینی برای دیالیز برای نفروپاتی دیابتی پدر من از دیابت برای یک مدت طولانی رنج می برد، و تنها دکتر به ما گفت که بیماری خود را در پیشرفت نفروپاتی دیابتی و توصیه ما به دیالیز وجود دارد. من می خواهم به دانستن این است که هیچ جایگزینی برای دیالیز به برای او وجود دارد یا نه، شما می دانید آن 76 سال، من نمی خواهم او را به رنج می برند درد است.

سلام، من بسیار خوشحال می گویند که برخی از درمان ممکن است جایگزین برای درمان دیالیز، مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy وجود دارد، مادر celulars درمان، و غیره در زیر من به برخی از جزئیات در مورد کسانی که درمان است.

کلیه

به فرانک، پیوند کلیه یکی از درمان های جایگزین رایج ترین دیالیز است یک درمان موثر برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی end-stage است، از آن می توانید یک فرصت برای این بیماران به یک زندگی جدید فراهم کند. با این حال، در مقایسه با انواع دیگر بیماری مزمن کلیه، در نتیجه از کلیه آن را به عنوان برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی رضایت بخش نیست.

اگر مادر شما هنوز هم برخی از تابع ادرار و کلیه، ممکن است درمان های دیگر را امتحان کنید به منظور بهبود وضعیت کلیه شما و سلامت کلی.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این درمان می تواند ترمیم سلول های کلیه و پانکراس به دنبال. هنگامی که کلیه و لوزالمعده می توانید کار خود را به طور معمول انجام، بیماران لازم نیست که در مورد امنیت خود را بیشتر نگران باشید.

ایمن درمانی

از طریق استفاده از تئوری سلول های بنیادی، این درمان می تواند به سلول های جدید کلیه افتراق و جایگزین سلول های کلیه آسیب دیده به کار است.

همانطور که همه ما می دانیم، برای بیماران مختلف با شرایط بیماری های مختلف، و سپس آنها نیاز به درمان های مختلف.

اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان برای شما بهتر است، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید واتساپ دکتر ما مشورت: +8615732170898، ما بدون 24 ساعت.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

"چهارم یک" غیر درمان دولت سرمایه گذاری ری برای مرحله 3 بیماری مزمن

"یک چهارم" درمان دولت سرمایه گذاری ری غیر برای مرحله 3 بیماری مزمن "چهارم یک" درمان درمان ارائه شده و سیستماتیک در بیماری های کلیه بیمارستان Shijiazhuang شرکت، چین، شده است معمولا استفاده می شود و به طور گسترده برای اصلاح انواع بیماری کلیوی. پس از آن دولت می تواند به مرحله بیماری کلیوی مزمن کلیه 3 (CKD) معکوس؟ ادامه مطلب را بخوانید، شما می توانید پاسخ دریافت کنید.

مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی (CKD) بدان معنی است که کلیه خود را در حد متوسط ​​با GFR 30-59 میلی لیتر / دقیقه آسیب دیده است. در این وضعیت، اگر شما می توانید یک درمان است که می تواند باعث آسیب کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه، وضعیت کلیه یک فرصت عالی برای دریافت سرمایه گذاری کرده اند.

"چهارم یک" درمان یک گزینه خوب است چرا که می تواند کمک به رسیدن به هدف برای مرحله 3 بیماری مزمن. "یک چهارم" درمان شامل چهار درمان بزرگ، پا حمام درمانی، بیماری های دهان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، Maikang مخلوط.

همه این درمان ها در طب سنتی چینی (TCM) بر اساس، آنها طبیعی تر از عوارض جانبی ایجاد نمی باشد. مهمتر از همه، آنها می توانند مرحله CKD 3 از ریشه اصلاح.

در اینجا ویژگی های ساخت درمان "یک چهارم" درمان مرحله 3 بیماری کلیه بیمارستان بیماری بیماری مزمن کلیه هستند. یا، شما می توانید دکتر را به طور مستقیم آنلاین مطمئن شوید که اگر این درمان برای شما مناسب است مشورت کنید.

1.Dilatar رگ های خونی و گردش خون افزایش خون

مواد موثر "چهارم یک" درمان می تواند رگ های خونی گشاد و بهبود گردش خون، و سپس می توانید انجام سموم و مواد زائد و همچنین افزایش حجم خون در کلیه ها.

2. بهبود ظرفیت خود شفا ذاتی سلول کلیوی

با افزایش حجم خون، مواد در درمان چهار یکی از موثر می تواند در کلیه ها، که می تواند مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه را جریان است. سپس شما می توانید کمک به بهبود توانایی خود تعمیر سلول های ذاتی کلیه و بهبود عملکرد کلیه.

3. بهبود سیستم ایمنی بدن

درمان "چهارم یک" درمان نیز می تواند ایمنی برای شما جمع آوری، می تواند باعث التهاب یا عفونت در بدن، که می تواند کلیه از آسیب بیشتر محافظت جلوگیری می کند.

از طریق یک رویکرد سیستماتیک به درمان "چهارم یک" درمان در بیماری های کلیه بیمارستان Shijiazhuang شرکت، مرحله 3 بیماری مزمن می تواند به توقف و بهبود وضعیت خود در کلیه را می توان به طور موثر معکوس، چرا که بیمار می تواند یک زندگی بهتر زندگی می کنند و جلوگیری از بدتر شدن وضعیت آنها.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان، شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما همچنین می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر ما واتساپ: برای اطلاعات بیشتر 8615732170898.



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه داغ فشرده درمان درمان نفروپاتی فشار خون؟

چگونه داغ فشرده درمان درمان نفروپاتی فشار خون؟ درمان فشرده سازی گرم یک درمان موثر برای نفروپاتی فشار خون است، می تواند بیمار را به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه کمک می کند. پس چگونه می تواند شما را درمان نفروپاتی فشار خون با درمان فشرده سازی گرم؟

چگونه گرم می تواند فشرده سازی درمانی درمان نفروپاتی فشار خون؟

1. گسترش عروق خونی

پس از ورود به بدن، مواد تشکیل دهنده فعال از این درمان به طور موثر رگهای خونی در تمام سطوح گسترش، بهبود میکروسیرکولاسیون محلی از کلیه، افزایش خونرسانی موثر بدیهی بهبود وضعیت ایسکمی و فقدان اکسیژن، وابران عروق گلومرولی گسترش است که به طور موثر، نظارت و بهبود فشار بالا در داخل و فیلتراسیون بالا گلومرولی در نتیجه مسدود کردن آسیب به کلیه ها از منبع.

2. ضد التهاب

مواد تشکیل دهنده فعال این درمان عملکرد ضد التهابی است. آن را می توانید ارتشاح سلولهای التهابی، آزاد شدن واسطه های التهابی و عوامل سمی را مهار کند. در همان زمان، ممکن است سلول های ذاتی بازگشت از کلیه که تحول، تحول فنوتیپی به نفرون عملکرد طبیعی دستخوش شتاب، محافظت نفرون باقی مانده و جلوگیری از اجرا و پیشرفت فیبروز کلیوی.

3. ضد انعقاد

مواد تشکیل دهنده فعال این درمان عملکرد نیرو گردش خون و آرامش بخش ورید، که به طور موثر می تواند به بهبود گردش خون سیستمیک و کاهش آنوکسی شرایط و ایسکمی. از آن خواهد شد سلول های آسیب اندوتلیال مویرگ تعمیر.

4. تخریب

مواد تشکیل دهنده فعال از این درمان نیز می تواند سنتز آنزیمهای تجزیه کننده در کلیه ترویج، بهبود فعالیت های خود، ماتریکس خارج سلولی، جلوگیری از آسیب به بافت کلیوی ناشی از ماتریکس خارج سلولی و آسیب دیده را ترمیم گلومرولی، توبول های کلیوی و بینابینی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان فشرده سازی گرم، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com

پیام خود را ترک زیر

در عرض 24 ساعت دکتر آنلاین ما مشورت

برای WhatsApp دکتر ما مشورت: +8615732170898



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار پیوند کلیه بالا پایین کراتینین به دست آورده در بزرگ رسانه موفقیت

بیمار پیوند کلیه بالا پایین کراتینین با ExitoMADI به دست آمده در رسانه بزرگ KZ جوان (قزاقستان) است، که تنها 22 سال است، اما از نارسایی کلیه 13 سال متحمل شده بود. 7 سال عمل جراحی پیوند پذیرفته پیش، فقط من می خواهم به زندگی طولانی تر و بهتر است. به ناامیدی خود را، پیوند کلیه، شکست دوباره بود. به منظور صرفه جویی پیوند کلیه که در تاریخ 19 فوریه سال 2014 به بیمارستان ما آمد، پس از درمان از 25 روز، شرایط عمومی او فرودها سطح کراتینین بالا کنترل می شد از 1254umol / L به 507umol / L .

قبل از آمدن به اینجا، او ادم اندام ناپیوستگی کمتر برای 13 سال، پیوند کلیه از 7 سال تجربه کرده بودند.

پس از او به بیمارستان ما بستری است، ما باید یک سری از آزمایشات برای او، آزمون نشان می دهد که کراتینین سرم 1254umol خود را / L، BUN 27.7 میلی مول / L، UA350UMOL / L، protein2 +، blood1 پنهان +

با توجه به نتایج آزمایش ما دکتر تشخیص داده به عنوان گلومرولونفریت مزمن، بعد از پیوند کلیه، نارسایی کلیه (اورمی)، کم خونی کلیوی، فشار خون بالا کلیه، اسیدوز متابولیک.

با توجه به وضعیت بیماری خود، دکتر ما یک برنامه درمانی برای او ساخته شده است:

همودیالیز دوره 3 بار / هفته، 4H / ساعت

درمان فشرده سازی گرم، انما درمان (به ترویج گردش خون در کلیه ها، رفع سموم به محافظت از عملکرد کلیه)

و سایر داروهای غربی برای از بین بردن تمام علائم ناشی از پیوند کلیه شکست خورده است.

این وضعیت از بیماری پس از درمان:

12.7 BUN، UA 179، 507 سرم کراتینین، پروتئین، خون مخفی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان او در بیمارستان ما دریافت کرده و یا می خواهید برای کاهش کلیه خود را شکست خورده، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com

مشورت واتساپ دکتر ما: +8615732170898

پیام خود را ترک زیر



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

باید BUN دیالیز 36 و کراتینین 3.5 و GFR 15 توانم انجام دهم؟

BUN (نیتروژن اوره خون)، کراتینین و GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) شاخص برای اندازه گیری عملکرد آزمون renal.Las U گزارش BUN 36 از mg / dl است، سطح کراتینین 3.50mg / dl است و GFR تنها 15 میلی لیتر / دقیقه است. در این حالت، بیمار باید دیالیز را؟ ما در اینجا بحث خواهیم کرد.

با توجه به مراحل پارتیشن بیماری کلیوی، بیماران مبتلا به GFR 15 قطعا در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه یا مرحله نارسایی کلیوی است. در این بیماری، بیماران از عملکرد کلیه از دست دادن به طوری که یک سری علائم و عوارض رخ دهد، به خطر انداختن جان بیماران است. به طور کلی، زمانی که GFR کمتر از 15، و سپس بیماران برای درمان دیالیز نشان می دهد.

تجزیه و تحلیل BUN و کراتینین 3.5 36

نیتروژن اوره خون و کراتینین محصولات زائد سوخت و ساز است که باید از بدن توسط کلیه های سالم مرخص می شود. BUN محدوده طبیعی 7-20mg / است دسی لیتر برای بزرگسالان. سطح نرمال اعم از 0.5-1.2mg / dl برای بزرگسالان است. به عنوان BUN و کراتینین 3.5 36، که بالاتر از محدوده طبیعی است. به طور کلی، افزایش نمی دهد تا نیمی از عملکرد کلیه آسیب دیده است، آن را نشانی از GFR 15 اشاره نمی کند.

خوب، شما باید شرایط دیالیز را شروع کنم؟

در واقع، اگر به انجام دیالیز یا نه آن را در شرایط بیماری خاص خود را دارد. در کشورهای غربی، وقتی estádebajo GFR 15 میلی لیتر / دقیقه، و بیمار به دیالیز نیاز به حذف مواد زائد و سموم انباشته شده در خون خود، و یا آن می تواند آسیب جدی به بدن بیمار شود. آنها به عنوان راه های بهتر دیالیز.

با این حال، در چین شما می توانید درمان های جایگزین را امتحان کنید.

طب سنتی چینی (TCM) خوب در این جنبه است که به عنوان یکی از نظریه های اصلی از طب سنتی چینی است که آن را با هدف بهبود ظرفیت خود را برای تعمیر بیمار برای درمان وضعیت بیمار. علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان که ترکیبی از طب سنتی چینی و تکنولوژی مدرن پزشکی، که هدف آن درمان بیماری های کلیوی است. این باعث می شود طب سنتی چینی کار موثر تر و به طور مستقیم، و برای بهبود عملکرد کلیوی بسیار مفید است. هنگامی که عملکرد کلیه است که بیشتر بهبود یافته است، افزایش سطح کراتینین می تواند در آوردند خود به خود.

بنابراین، انتخاب یک درمان مناسب در بهبود عملکرد کلیه، که می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز بسیار مهم است. اگر شما علاقه مند در درمان های چینی هستند، شما می توانید آن را به ایمیل و یا sjzhospitalrenal@hotmail.com~~V پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند مشکلات در بینایی؟

برخی از بیماران مبتلا به PKD برخی از مشکلات با دید. سپس، او با PKD همراه؟ اگر چه PKD طور مستقیم نمی تواند بینایی را تحت تاثیر قرار، چشم انداز ممکن است توسط علائم PKD است. در حال حاضر در بر داشت زیر در نظر بگیرید:

اول، چگونه مشکلات بینایی توسط PKD ایجاد می شود؟

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، دیابت و فشار خون بالا ممکن است به احتمال بسیار زیاد به نظر می رسد، به دلیل کیست کلیوی می تواند به بافت یا اندام های دیگر احاطه شده حذف، باعث فشار خون و قند خون است. و این دو می تواند به مشکلات بینایی به راحتی منجر شود.

حالا ببینید که چگونه مشکلات دیابت و به دلیل چشم انداز از فشار خون بالا.

رگ های خونی در چشم ممکن است توسط فشار خون بالا یا دیابت مبتلا شده است، باعث آسیب چشم. بنابراین، رتینوپاتی می توانید به احتمال بسیار زیاد به نظر می رسد.

علاوه بر این، با توجه به تحقیقات، فشار خون بالا و دیابت می تواند خطر ابتلا به آب مروارید را افزایش دهد.

در نهایت، گلوکوم همچنین می توانید از فشار خون بالا یا دیابت منجر شود. دلیل این است که فشار خون در چشم بسیار بالا که مایعات در چشم مخزن است.

در چین، یک ضرب المثل وجود دارد، که چشم پنجره روح ما هستند. بنابراین، بسیار مهم است که برای درمان مشکلات بینایی.

داروهای چینی می تواند کمک به کنترل فشار خون بالا یا دیابت در PKD به خوبی توسط افزایش گردش خون، گسترش عروق خونی و حذف سموم. بنابراین، بیماران مبتلا به PKD را می توان با داروهای چینی برای جلوگیری بسیار موثر مشکلات بینایی.

علاوه بر این، با توجه به رژیم غذایی به زندگی روزمره، و کم چربی، کم نمک و مصرف فسفر کم نیز به عنوان لازم فراهم شود.

بنابراین، فشار خون و قند خون را می توان حتی بیشتر کاهش داد.

در یک کلام، PKD می تواند مشکلاتی را برای دید غیر مستقیم می شود، و طب چینی می تواند در PKD خوبی پیشگیری و درمان مشکلات بینایی. هر گونه سوال و یا کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید، ایمیل ما: enfermedad-renal@hotmail.com همچنین می توانید دکتر آنلاین ما ظرف 24 ساعت مشورت و یا یک پیام زیر ترک و یا به طور مستقیم، ما می توانیم با همه چیز ayduarle.



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اقدام تنها در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang کار می کند

اقدام تنها در کلیه بیمارستان Shijiazhuang شرکت RiñonLos بیماری کار می کند بیماران ممکن است به از دیالیز. خلاص هستند، اما برخی آن را باور نمی کند. دکتر شما همیشه می گوید که آیا دیالیز یا پیوند کلیه تنها راه درمان آنها پیوند. در واقع، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang تواند به شما کمک دیالیز جلوگیری از و بیمارستان ما با حقایق صحبت می کند.

قبل از آمدن به بیمارستان ما، او یک بیمار نارسایی کلیه بود و در حال حاضر گرفته دیالیز. سطح کراتینین او بالاتر از 900umol / L و جو در زمان دیالیز سه بار در هفته. دیالیز، ضعیف تر و ضعیف ساخته شده است. تهوع و استفراغ را تسکین دریافت نمی کنند. علاوه بر این، او شروع به رنج می برند از سردرد و تنفس دشوار. سطح کراتینین خود را به 980 umol / L افزایش

برای رسیدن به یک درمان موثر، او را به بیمارستان ما برای درمان است. به عنوان حال علایم شدید با سطح کراتینین بالا، بیمارستان ما مرتب به تنظیم دیالیز مدیریت وضعیت آنها. زمانی که شرایط او کردم پایدار، ما یک سری درمان های طب چینی داد.

یکی از آنها پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است. در این روش درمانی است که به خارج استفاده می شود و داروهای چینی پودر میکرونیزه برای اولین بار. اسمز ماشین آلات و کمک مایع نافذ از مواد تشکیل دهنده فعال خود را وارد مستقیم کلیوی نفوذ پوست آسیب. این احساس بسیار راحت است و مانند یک ماساژ.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تنها در چین، که بیماران خارجی نیاز به رسیدن به چین برای درمان اعمال می شود. از طریق اتساع عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و لخته شدن، که کاهش ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی، بافت کلیه آسیب دیده را می توان در این فضای خوب خون تعمیر. سپس شما عملکرد کلیه را بهبود بخشد. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود یافته است، بیش از حد کراتینین را از بدن خود را تخلیه می شود. سطح آن بالا کراتینین کاهش ریشه.

بعد از درمان از طب چینی، سطح کراتینین او کاهش یافته است به 453umol / L و در پایان به 121umol / L دیالیز با موفقیت اجتناب بود.

همه بیماران نیاز به درمان دیالیز. در حالی که درمان نارسایی کلیه درمان به موقع و صحیح، جلوگیری از دیالیز. این یک داستان واقعی در بیمارستان ما است. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر، شما می توانید پیام زیر را ترک یا به طور مستقیم دکتر آنلاین ما مشورت، شما همچنین می توانید دکتر ما برای WhatsApp مشورت: +8615732170898 یا پیام زیر را ترک، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا انتخاب بیماران مبتلا به CKD ترجیح می دهند به سلول های بنیادی دیالیز؟

چرا انتخاب بیماران مبتلا به CKD ترجیح می دهند به سلول های بنیادی دیالیز؟ دیالیز غیر معمول نیست برای بسیاری از بیماران با بیماری مزمن کلیه است. بسیاری از مردم صحبت از درمان با سلول های بنیادی در بسیاری از انواع بیماری های شنیده ام هم وجود دارد نتایج خوب. در واقع، آن را برای درمان بیماری مزمن کلیه بسیار مفید است.

چرا سلول های بنیادی بهتر از دیالیز است؟

دیالیز بسیار سریع برای نجات جان درمان بیماران است. در بعد عوارض جانبی از دیالیز، دیالیز اکثر بیماران نیاز به دانستن خیلی در مورد. درمان، بسیاری از هزینه های پول، انواع مختلف عوارض، هر دو آنها عوارض جانبی دیالیز طولانی مدت هستند. جدی ترین این است که دیالیز اختلال عملکرد کلیوی است.

در مقایسه با سلول های بنیادی درمان دیالیز آن قوی تر از او است. درمان با سلول های بنیادی با استفاده از سلول های بنیادی اصلی که متعلق به بدن از بیماران. ویژگی های اصلی سلول های بنیادی خود تکرار و افزایش تمایز. قرار دادن این سلول ها در کلیه بسیاری از سلول های دختر سلول برای تعمیر عملکرد کلیه مفید تبدیل و بهبود تولید مثل. سلول به بدن انسان که به معنی شما هیچ عوارض جانبی تعلق دارند.

چگونه سلول های بنیادی درمان برای کار CKD؟

با توجه به ویژگی های سلول های بنیادی است که این نوع از درمان کلیه کمک خواهد کرد خود را سلولهای بیشتری کلیه و عروق کلیوی. اتساع عروق خونی و ترویج گردش خون راه خوبی برای بهبود خون از طریق کلیه ها است. خون فراوان خوب است برای کار از کلیه ها به تولید ادرار و تخلیه در خارج از بدن انسان است. این وضعیت از بیماری های کلیوی در داخل نابودی عوامل مسبب تغییر خواهد کرد، سپس آن را بیماران به بهبود خسارات ناشی از بیماری مزمن کلیه کمک می کند.

شما باید آسیب CKD مطمئن شوید، آن را برای مردم بسیار خطرناک است. درمان آن را در زمان به شما کمک خواهد احتمال بیشتر از تغییر این بیماری را دریافت کنید. اگر می خواهید این فرصت را به زندگی بهتر، لطفا یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک، ما می توانیم شما را با همه چیز کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1395 | نظرات ()