نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سندرم نفروتیک با سطح کراتینین 8.5 بدون دیالیز امید به زندگی شما چیست؟

سندرم نفروتیک با سطح 8.5 کراتینین بدون دیالیز امید به زندگی شما چیست؟ دوست من است سطح سندرم نفروتیک و کراتینین بیمار تا 8.5، اما هنوز آغاز دیالیز است. می تواند شما را در مورد امید به زندگی خود را نشان می دهد؟

امید به زندگی برای سندرم نفروتیک با سطح کراتینین 8.5 بدون دیالیز چیست؟

برای بیماری از دوستان خود، وضع موجود خود را کاملا در بیماری مرحله 5 کلیه با از دست دادن بسیاری از عملکرد کلیه جدی است. معمولا، یک نیاز به این مورد دیالیز. با این حال، شما می توانید یک امید به زندگی گسترده با در نظر گرفتن روش های درمانی طبیعی زندگی می کنند. داروی گیاهی شناخته شده به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تنها این نوع از درمان مرجع خود است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

به عنوان درمان ارائه شده بیمارستان بیماری کلیه Shijiazhuang شرکت، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مدت طولانی آن را برای درمان نارسایی کلیه با حفظ و ارتقاء عملکرد کل ظرفیت کلیه استفاده شده است. زمانی که کلیه ها می تواند بهتر و بهتر کار می کنند، بیماران قادر به دور از دیالیز یا پیوند ماندن و زندگی به طور قابل توجهی دیگر با کلیه خود را خواهد بود.

اگر شما می خواهید برای کنترل سندرم نفروتیک و کراتینین 8.5 بدون دیالیز خوب، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز ممکن است برای کمک به .





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: