نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک رژیم غذایی سالم به کاهش کراتینین 2.66

معنی یک رژیم غذایی سالم به کاهش کراتینین sکراتینین 2.66La 2.66 از mg / dl میزان فیلتراسیون گلومرولی باید به 50 میلی لیتر / دقیقه و یا حتی menos.En این مورد کاهش، اگر چه رژیم غذایی می تواند سطح کراتینین سرم را ندارد به حالت عادی بازگشته است، می تواند به کاهش برخی از نوع medida.Qué از برنامه رژیم غذایی می تواند به کاهش کراتینین بالا 2.66 کمک کمک کند؟

برنامه رژیم غذایی کم سدیم

در حال توسعه یک رژیم غذایی طرح کم سدیم می تواند کمک به حفظ خروجی ادرار، بنابراین بیماران باید مصرف سدیم خود را به 1000 ~ 4000 میلی گرم محدود هر day.This می تواند به کاهش بار بر روی کلیه ها کمک و محافظت عملکرد بافت کلیه باقی مانده است. از این نقطه، آن را خوب به جلوگیری از افزایش کراتینین 2.66 است.

برنامه رژیم غذایی کم پروتئین

پروتئین می تواند اوره در طول متابولیسم تولید، در حالی که اوره یک محصول زائد توسط riñones.Dieta پروتئین دفع کم می تواند تولید اوره را کاهش دهد، به منظور حفظ عملکرد کلیوی و حفظ بیماری کلیوی بدتر است. با این حال، بیماران باید مقدار زیادی از پروتئین با کیفیت بالا می نوشند به ارائه تغذیه مناسب به بدن است.

میوه ها و سبزیجات بیشتر

بیماران مبتلا به کراتینین بالا 2.66 نشان می دهد خوردن سبزیجات بیشتر و frutas.Sin اما اگر پتاسیم در بیماران بالاتر از نرمال است، شما باید مصرف خود را از سبزیجات و میوه جات که در دکتر potasio.Consultar آنلاین غنی هستند محدود که برای تعیین سبزیجات و میوه جات مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند.

گوشت کمتر

کراتینین از کراتین، که در انواع carne.Para یافت تولید را کاهش دهد افزایش کراتینین 2.66، بیماران باید مصرف گوشت را محدود کند. اگر می خواهید برای تعیین مقدار و نوع مواد غذایی را به خوردن حق، شما می توانید کمک سفارش آنلاین.

سطح کراتینین بالا یک عامل در تعیین طرح تغذیه بیماران است، اما در واقع، بسیاری از عوامل دیگر نیز باید در نظر در حال توسعه یک طرح dieta.Cuéntanos بیشتر در مورد شرایط بیماری خود را، بنابراین ما می تواند به پیشنهادات.





:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: