نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار PKD می توانید باردار
بیمار ممکن است بیماری های کلیه EmbarazadaLa PKD پلی کیستیک (PKD) یک بیماری کلیه ژنتیکی است و یک بار پدر و مادر با این بیماری تشخیص داده شود، کودک در معرض خطر بالای PKD. بنابراین بیماران مبتلا به PKD بسیار نگران است که اگر او می تواند حامله هستند.
آیا بیمار مبتلا به PKD می توانید باردار شوید؟
حامله شدن یک مشکل با PKD به طور معمول نیست، اما یک چیز شما باید در مورد PKD درک وجود دارد. آن را برای همه متفاوت است، حتی اعضای خانواده است.
این مهم است که شما یک فرصت خوب به صرف PKD در کودکان شما داشته باشد. واقعیت این است که شما می توانید بدون این که کسی در خانواده شما معنا نیست که شما خواهد شد بازی ارثی وجود ندارد. در اینجا من به برخی از راهنمایی برای کمک به شما در داشتن کودکی سالم:
1. قبل از بارداری
اگر شما در حال برنامه ریزی برای باردار شدن، بهتر است آن را به صحبت با دکتر کلیه خود را قبل از شروع به تلاش برای باردار است. ممکن است شما به یک متخصص زایمان با توجه به در مشکلات پزشکی در دوران بارداری نامیده می شود.
شما نیاز به استفاده از یک شکل قابل اعتماد از بارداری قبل از اینکه شما شروع به تلاش برای یک نوزاد. قرص های ضد بارداری حاوی استروژن ممکن است مناسب برای برخی از زنان مبتلا به PKD، چرا که آنها می تواند فشار خون را افزایش دهد.
برخی از داروها آنها را در دوران بارداری به آنها می تواند رشد کودک را تحت تاثیر قرار امن نیست. داروهای رایج ترین benazepil، کاپتوپریل، انالاپریل، لیزینوپریل، moexipril، که perindopril، رامیپریل، لوزارتان، olmesartan، در telmisartan، والزارتان و candesartan. بهتر است فقط برای جلوگیری مصرف هر نوع دارو، مگر اینکه دکتر شما به شما گفته است.
2. هنگامی که شما حامله هستید
اگر شما هر یک از این داروها ذکر شده در بالا، توصیه می کنیم که شما باید به دکتر کلیه خود را در اسرع وقت ببینید. سپس شما می توانید مصرف آن ها را با خیال راحت تحت نظارت پزشکی و سوئیچ به یک جایگزین.
3. چگونه به منظور بهبود در نتیجه بارداری؟
سعی کنید یک جایگزین برای مدیریت رشد کیست های کلیوی. داروهای غربی شما را تنها هدف برای کنترل علائم، در حالی که طب چینی می تواند به اندازه کیست های کلیوی را کاهش می دهد و توقف رشد آن است. از همه مهمتر، داروهای چینی همچنین می توانید بافت کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که بهبود عملکرد کلیوی با وضعیت خود را بهتر خواهد بود و یک فرصت خوب برای باردار شدن با PKD داشته باشد. علاوه بر این، در زندگی روزمره، ما نیز باید زیر را انجام دهید:
مدیریت خوب از فشار خون برای حاملگی موفق مهم است.
اجتناب از اضافه وزن قبل یا در طول باردار.
به طور منظم ورزش، مگر اینکه توصیه به توسط دکتر یا مامای خود است.
به عنوان برنامه ریزی شده به خاطر همه قرار ملاقات.
اگر شما جالب در درمان بیماری کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، شما می توانید ارسال ایمیل اجرا می شود enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر ما آنلاین مشورت، هر کس می تواند با همه چیز کمک امکان پذیر است.





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: