نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

تمام حباب در ادرار نشان می دهد بیماری های کلیوی
همه Burbajas در ادرار نشان می دهد بیماری ادرار RenalBurbujas را می توان با دلایل بسیاری ایجاد می شود، مردم معمولا در بسیاری از situación.Sin چشم پوشی آیا می دانید که در عین حال اگر حباب نمی تواند در یک ناپدید می شوند زمان که ممکن است نشان می دهد که کلیه خود را در بی نظمی هستند، اما نه همه حباب نشان می دهد بیماری های کلیوی.
چه مدت ادرار حباب باید ناپدید می شوند؟
به طور معمول، حباب در ادرار ناپدید شد به زودی، آن را چند ثانیه و بیش از چند دقیقه است. اگر حباب نمی تواند در یک دوره کوتاه از زمان disappeard، شما باید با توجه به آن پرداخت.
آیا همه burbajas در ادرار نشان می دهد بیماری های کلیوی؟
به این سوال، پاسخ منفی است. به طور کلی، برخی از حباب را می توان با غذایی که می خورید القاء شده، و برخی ممکن است از دیابت و دیگران ایجاد می شود ممکن است به بیماری های کلیوی را نشان دهد.
اگر حباب می تواند در یک زمان کوتاه ناپدید می شوند است، نه یک مشکل، ممکن است نشان می دهد که شما برخی از مواد غذایی با محتوای پروتئین بالا خورده اند. اگر حباب بزرگتر از حد معمول است و در یک دوره کوتاه از زمان ممکن است به دیابت نشان می دهد ناپدید می شوند. اگر حباب های فلزی است و آخرین زمان طولانی، که می تواند بیماری های کلیوی نشان می دهد، پس از آن شما بهتر دکتر خود مراجعه کنید و تشخیص بیشتر.
چگونه به مقابله با حباب در ادرار؟
از این رو ما می توانید مطمئن شوید که بسیاری از عوامل هستند که می تواند باعث وجود دارد، تا زمانی که شما سعی می کنید شما باید به وضوح می دانم علل و سپس اقدام مناسب را. اگر شما هر گونه کمک در درمان نیاز دارید، لطفا به طور مستقیم دکتر آنلاین ما تماس بگیرید.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، جرات به ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا به طور مستقیم sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام را ترک کند، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت و یا واتساپ: +8615732170898، همه را می با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: