نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بنابراین برای مرحله 4 کلیه بیمار بیماری با 28٪ مرحله بیماری 4 کلیه با 28٪ عملکرد کلیه می توانم مانند یک فرد عادی زندگی

مرحله بیماری 4 کلیه با 28٪ عملکرد کلیه می تواند من مانند یک فرد عادی زندگی می کنند؟ به طور کلی، مردم با تنها 28٪ عملکرد کلیه باید با دیالیز برای بقیه عمر خود را زندگی می کنند، اما خوشبختانه، در روز ما آنها می توانند فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند. اگر چه، آن سخت است reserse این بیماری است، اما ما می توانیم این بیماری به خوبی با درمان مناسب را کنترل کنید.

28٪ عملکرد کلیه به معنی چیزی است که برای بیمار بیماری کلیوی؟

در واقع، نه تنها ما را نشان می دهد عملکرد کلیه از دست داده است 72٪ بلکه نشان می دهد ما هنوز هم در سمت چپ 28٪ عملکرد کلیه وجود دارد، که به معنی کلیه خود را هنوز هم می تواند برخی از کارهای انجام دهد. بنابراین نکته کلیدی در حال حاضر است که برای محافظت از آنهایی که باقی مانده نگاهی آسیب بیشتر، در عین حال اگر ما می توانیم برخی از درمان را برای تعمیر برخی از بافت کلیه آسیب دیده و سپس عملکرد کلیه را می توان به یک سطح بالاتر بهبود یافته است، پس از آن این بیماری را می توان به برخی از درجه معکوس شود.

چه نوع از درمان می تواند بیماران برای بهبود عملکرد کلیه کمک کند؟

طب چینی می تواند به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در میان آنها طب میکرو چینی Osmoterapy یکی از معروف ترین است کمک به بیماران برای بهبود عملکرد کلیه است. با کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند می تواند یک شانس برای معکوس بیماری خود، در نتیجه به زندگی عادی بازگشت داشته باشد. برای افرادی که در مرحله پیشرفته است اگر این بیماری، ممکن است برخی از بار را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده اما آنها همچنین می توانند با این بیماری برای مدت طولانی زندگی می کنند و از زندگی با کیفیت.

بنابراین برای مرحله 4 کلیه بیمار بیماری با 28٪ عملکرد کلیه، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy داشته باشد. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، برای تماس با دکتر آنلاین ما، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، بیماری مرحله 4 کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: