نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک احتمال بقا برای افراد مبتلا به مرحله 5 بیماری مزمن کلیه وجود داردیک احتمال بقا برای افراد مبتلا به مرحله 5 بیماری مزمن کلیه وجود دارد

وجود دارد احتمال بقا برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه مرحله 5 "همسر من یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیوی مرحله 5. آیا شانس زنده ماندن؟ فشار خون بالا گاهی اوقات، اما او به طور مداوم آزمایش و استفراغ خلط قابل مشاهده است "در واقع، برای کسانی که با مرحله 5 CKD که این فرصت را به با این بیماری زندگی می کنند برای یک مدت طولانی، اگر آنها می توانند درمان مناسب در زمان داشته باشد.

اکثر مردم در مرحله زودرس بیماری کلیه هیچ علامت آشکاری، این بیماری بدتر است، نشانه هایی مانند استفراغ من ocurrirán.Así مردم شروع به تحقق بخشیدن به اهمیت این بیماری و مشتاق به دانستن هستند روش درمان و میزان بقا. در واقع، درمان شما انتخاب می کنید خواهد شد طول عمر شما می توانید تصمیم بگیرید.

دیالیز یکی از رایج ترین راه برای درمان مرحله 5 بیماری مزمن کلیه است، مفید است به بطور منظم احساس نشانه های این بیماری، به طوری که مردم می توانند به عنوان یک better.But کلیه جایگزینی زندگی می کنند را نمی توان ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و یا توقف پیشرفت این بیماری، به طوری که افرادی که به آن دچار باید با آن زندگی می کنند برای بقیه عمر خود را.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، یکی دیگر از درمان های محبوب در درمان بیماری مرحله 5 کلیه ها است، متفاوت دیالیز، شما می توانید عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیوی dañadas.Así با کمک آن بهبود، مردم می توانند با کیفیت و عمر داشته باشد.

مهم نیست که چقدر، تا زمانی که آنها با او مبارزه، شما می توانید یک زندگی بهتر داشته باشد. اگر شما هر گونه کمک در مبارزه با مرحله 5 بیماری مزمن کلیه نیاز دارید، شما به انجمن خوش آمدید دکتر ما در خط تماس بگیرید یا ترک پیام برای ما، ما در اینجا در حال انتظار برای کمک کند.





:: برچسب‌ها: مرحله 5 بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: