چگونه به کاهش سرعت پیشرفت نارسایی کلیه و جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به کاهش سرعت پیشرفت نارسایی کلیه و جلوگیری از دیالیز

چگونه به کاهش سرعت پیشرفت نارسایی کلیه و جلوگیری از DiálisisCómo کاهش سرعت پیشرفت نارسایی کلیه و جلوگیری از دیالیز؟ شناخته شده است که به نارسایی کلیه را دشوار است به درمان، اما پیشرفت این بیماری را می توان کند، و با درمان مناسب شما هم می توانید کنترل، تا مردم با نارسایی کلیه می توانید بهتر با این بیماری برای مدت زمان طولانی زندگی می کنند.

چگونه به کاهش سرعت پیشرفت نارسایی کلیه و جلوگیری از دیالیز؟

در واقع، اگر شما می توانید کلیه را از آسیب و آسیب دیده را ترمیم می تواند نارسایی کلیه قطعا آهسته، در نتیجه جلوگیری از دیالیز بیشتر محافظت می کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در conveniente.Se بالینی نشان داده شده موثر باشد و می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن است. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات cardíacos.Lo مهمتر از آن، می تواند آسیب تعمیر کلیه به منظور جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه کمک می کند.

به جز این درمان، هنوز هم وجود دارد تعدادی از برنامه های بر اساس طب سنتی طب چینی پا حمام درمانی، حمام، انما درمان، دایره درمانی و غیره.

همکاری با یکدیگر اما همچنین می تواند بهبود عملکرد کلیه به برخی از درجه.

اما شما می دانید بیمار متفاوت است نشانه های متفاوت، آنها حتی همان بیماری، بنابراین پزشکان در طول درمان ارائه می دهد درمان و سبزی های مختلف برای بیمار با توجه به condición.Si خود شما می خواهید بدانید که چه درمان برای شما بهتر است، شما می شما می توانید اطلاعات خود را به ما از طریق ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل در اسرع وقت با اطلاعات شما می خواهید پاسخ خواهد داد.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه شما می توانید به ما ایمیل و یا ترک پیام enfermedad-renal@hotmail.com زیر، ما اینجا در حال انتظار برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: