4.5cm چگونه به جلوگیری از کلیه کیست بزرگتر شدن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

4.5cm چگونه به جلوگیری از کلیه کیست بزرگتر شدن

4.5cm چگونه به جلوگیری از کلیه کیست به طور فزاینده GrandeCómo جلوگیری از کیست های کلیه بزرگتر؟ کیست کلیوی در مجموع (خوش خیم) نیاز به حذف نمی شود تا زمانی که بیمار هیچ علامتی ندارد، اما یک بار کیست است بیشتر از 4.5 سانتی متر خواهد برخی از علائم را و آسیب کلیه ها و دیگر ارگان ها و جلوگیری از کیست های کلیه رشد بزرگتر یک مشکل عمده برای بیماران کیست های کلیوی است.

راه طبیعی برای درمان کیست کلیه

شما می توانید یک روش است که مراحل زیر شامل دارند:

دکتر کیست با سوزن بلند قرار داده از طریق پوست، استفاده از سونوگرافی به عنوان یک راهنمای سوراخ.

تخلیه دکتر (بیوپسی) کیست و سپس شما می توانید کیسه خلاء با محلول حاوی الکل را پر کنید؛ این باعث می شود که بافت به سخت و کاهش احتمال عود. شفا پایین فضای داخل کیست به نام اسکلروز.

در برخی موارد، بازگشت کیست و دوباره پر کردن با مایع. دکتر شما ممکن است جراحی برای برداشتن کیست. آن را برای کیست های ساده کیست پیچیده کار خواهد کرد، اما نه.

آخرین درمان کیست کلیه

شاخ و برگ گیاهان طب چینی را راهی جدید برای درمان کیست کلیه، که می تواند مشکل از کلیه بدون آسیب بیشتر به کلیه ها و نوع órganos.Este دیگر درمان را حل کند ممکن است برای هر دو کیست های ساده و پیچیده کار می کنند، و کاهش به مهار رشد کیست های کلیه، که یک اثر بزرگ در جلوگیری از کیست به رشد بزرگتر.

بنابراین هنگامی که شما کیست پیدا کرده ام، شما باید یک ارزیابی کامل را به اطمینان حاصل شود که آن را خوش خیم است یا نه، و پس از آن اقدامات correspondientes.Si سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست کلیه را، نه جرات برای تماس با ایمیل دکتر sjzhospitalrenal@hotmail.com ما، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: