نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه گیاهان باید در حمام پا استفاده می شود برای کاهش کیست کلیه پلی کیستیک

چه گیاهان باید در حمام پا استفاده می شود برای کاهش کیست کلیه پلی کیستیک پا حمام درمانی از طب سنتی چینی است که از سوی برخی از گیاهان اضافه شده است، به عنوان شرط بیماران مبتلا به بیماری pacientes.Para با بیماری کلیه پلی کیستیک، برخی از گیاهان می تواند به کاهش کیست های کلیه شما کمک کند. خب، چه گیاهان را می توان در حمام پا استفاده می شود به کوچک شدن کیست های کلیه پلی کیستیک؟

در چین، پا به عنوان قلب دوم ما در نظر گرفته. اگر چه راه رفتن ارگان بیشتر از ذهن، با توجه به بار بیشتر در corazón.Además است، هستند بسیاری از نقاط طب سوزنی، منعکس کننده منطقه و کانال های palma.A از طریق تحریک این نقاط طب سوزنی وجود دارد، بیماران می توانند پیدا سلامتی کلی شما بهبود یافته است. از این نقطه، ما می دانیم چقدر مهم حمام پا برای بیماران مبتلا به PKD.

پس از سال ها تحقیق، تعدادی از گیاهان در افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، باعث جذب مایع از کیسه موثر ثابت کرده اند، و حفاظت از بافت کلیه کار گیاهان residuales.Qué دارند این اثرات؟

Beeltle زمین، sparganii ریزوم، Plantaginis lalang اسپرم چمن ریزوم، و غیره، تمام این داروها می تواند کمک به بهبود بیماران مبتلا به PKD گردش خون و موجب quístico.Mientras بازجذب مایع بیشتر و بیشتر مایع کیسه خارج از بدن از طریق تخلیه کلیه ها، کیست های کلیوی می تواند کوچکتر و کوچکتر شوند. سپس، بیماران لازم نیست که در مورد کیست های کلیه پلی کیستیک خود نگران باشید.

با این حال، تنها یک تابع از پا حمام به دور از جهت کاهش کیست renales.Si اتفاق می افتد به بیماری کلیه پلی کیستیک و می خواهید به شرایط درمان های طبیعی برای کاهش کیست های کلیوی کافی است، شما می توانید یک دکتر آنلاین ترک مشورت و یا سپس یک پیام. سپس پزشکان در اینجا می توانید پیشنهادات شخصی در جزئیات را.

علاوه بر درمان های پزشکی، برنامه رژیم غذایی و سبک زندگی علمی برای حمایت از گزینه درمان ترکیبی نیز مورد نیاز است.





:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: