یک بیمار با بیماری کلیه پلی کیستیک تقریبا حل مشکل هماچوری
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک بیمار با بیماری کلیه پلی کیستیک تقریبا حل مشکل هماچوری
یک بیمار با بیماری کلیه پلی کیستیک تقریبا Solucciona مسئله HematuriaComo همه می دانیم، هماچوری از عوارض شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است، با توجه به فروپاشی quiestes کیست بیماری های کلیوی، معمولا پارگی کیست بزرگ است. چگونه برای درمان هماچوری از PKD؟ در کلیه Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری است داستان های موفقیت. سپس من به شما در مورد یک مورد از بیماران مبتلا به PKD بحرین است.
هنگامی که بیمار در خانه بود، کیست خود را شکسته است و باعث می شود نشانه بسیار جدی از hamaturia. او درمان از بیمارستان محلی دریافت کرده بود، پس از 10 روز، هماچوری هیچ تغییر و جدی تر ندارد. بنابراین او تصمیم می گیرد به بیمارستان ما. کارشناسان به بحث در مورد استفاده از به اندازه کافی، یک برنامه درمان منظم برای او desrrolló. پس از دو روز رنگ ادرار خود را، majorado بود و پس از 3 روز، تقریبا نمی توانیم خون در ادرار مشاهده می کنید، رنگ زرد تبدیل شده است، این عکس تغییرات در ادرار این بیمار است.
ما باور داریم که وضعیت او روز به روز بهتر شده است، خانواده او را نیز برای بهبود بیمار بسیار خوشحال هستند. در کلیه Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری است درمان برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری کلیوی، عوارض ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک و دیگر. به عنوان مثال، درمان او را حمام درمانی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، و غیره اعمال می شود. درمان عملکرد کلیه، کنترل کیست crecemiento افزایش می دهد.
اگر شما می خواهید برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و یا سایر بیماری های کلیوی، سلامت خانواده خود را. شما می توانید پیام خود را ترک، ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com ایمیل، WhatsApp: + 8615731123730، آنها نیز می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: