چند وقت یکبار باید دیالیز نارسایی کلیه بیمار را
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چند وقت یکبار باید دیالیز نارسایی کلیه بیمار را
حسابرسان باید بار دیالیز برای شکست Paciene RenalComo همه می دانیم، دیالیز یکی از درمان های رایج برای نارسایی کلیه است را. معمولا پس از مردم در نارسایی کلیوی (به خصوص مرحله نهایی بیماری کلیه) قرار می گیرند، توصیه می شود به دیالیز است. اما زمان برای افراد مختلف متفاوت است، پس از آن چند بار که بیمار باید انجام دهد؟
در واقع، پزشکان دیالیز طرح با توجه به عملکرد کلیه باقی مانده. اگر حجم ادرار 800 میلی لیتر / روز است، نشان می دهد که عملکرد کلیه باقی مانده بیش از 8 میلی لیتر / دقیقه، برای کسانی که از مردم که آنها نیاز به ساعت dialysis10-12 برای هر هفته وجود دارد. اگر حجم ادرار کمتر از 800 میلی لیتر / روز است، آنها نیاز به دیالیز 12-15 ساعت در هفته، سه برابر بهتر از 2 برابر شده است. برای افرادی که هیچ عملکرد کلیه باقی مانده، یعنی نیمی از هیچ ادرار، نیاز به زمان بیشتری برای رسیدن به دیالیز کافی 3 بار در هفته، 4-5 ساعت در هر زمان در تقاضا است.
اگر مردم می توانند دیالیز کافی نیست، کاهش ایمنی و برخی از عوارض رخ دهد، که بر کیفیت زندگی بیماران به طور قابل توجهی. بدتر از آن، آن را به نرخ عفونت را افزایش می دهد، آن را به بیماری پیچیده تر می کند. و بیمار، باید زمان بدون دیالیز را کاهش نمی برقراری ارتباط با دکتر خود.
به جز دیالیز، مردم همچنین باید توجه به داروها و مواد غذایی سازندگان پرداخت، که می تواند اثر درمانی تاثیر می گذارد. اول، شما باید فشار خون خود را و پس از آن کافی مصرفی تغذیه و کنترل آب، که ممکن است به بیمار کمک کند زندگی می کنند بهتر است.
در کوتاه مدت، دیالیز کافی نکته کلیدی برای زندگی طولانی تر بیمار قبل از درمان جایگزین دیگر و یا پیوند کلیه است. بنابراین با دکتر خود، که می تواند اطمینان به یک زندگی با کیفیت کار می کنند. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارید و یا می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد درمان های جایگزین، جرات به ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا پیام enfermedad-renal@hotmail.com، شما همچنین می توانید مشورت آنلاین دکتر ما یا WhatsApp: +8615732170898، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: