طنز عملکرد کلیوی بیمار از 33٪ دیالیز، خلاص شوید
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طنز عملکرد کلیوی بیمار از 33٪ دیالیز، خلاص شوید
COMS بیمار کلیوی عملکرد 33٪ DiálisisEn خلاص شدن از شر از گذشته، مردم فکر می کنم که یک بار بیماران مبتلا به دیالیز کلیوی طول می کشد، آنها باید با آن زندگی می کنند برای بقیه عمر خود را. با این حال، با توجه به تحقیقات به تازگی، بیمار به دیالیز می تواند خلاص شدن از آن را دریافت و بهبود عملکرد Roela.
چگونه می توانید یک بیمار با عملکرد کلیوی نارسایی کلیه 33٪ از دیالیز خلاص شوید؟
برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کلیه عملکرد 33٪ که نیاز به محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده است. بنابراین، هنگامی که ساخت درمان لازم است برای روشن شدن تمام سموم و آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه، ترویج سیستم ایمنی بدن، سپس شما می توانید عملکرد کلیه را بهبود، در نهایت، شما می توانید زمان دیالیز برای گسترش و یا خلاص شدن از شر دیالیز. این است که، تا زمانی که بیماران می توانند یک درمان مناسب را پیدا کنید، ممکن است این فرصت را به خلاص شدن از شر دیالیز داشته باشد.
چه درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از سنتی طب گیاهی چینی، در بهبود عملکرد کلیوی موثر ثابت شده است. از آن است که چهار عملکرد اصلی است که ضد التهاب، ضد لخته شدن خون، ضد ترومبوز و گسترش عروق خونی. از طریق این چهار توابع، آن را قادر به بهبود گردش خون کلیوی است، شرایط را فراهم می کند برای تعمیر کلیه است. توابع ضد التهاب استفاده می شود به منظور کاهش از حمله به سلول های التهابی و کاهش آسیب کلیوی. اثر سوم از این درمان کمک به جلوگیری از تشکیل لخته شدن خون. و تجزیه پذیری نقش از بین بردن ماتریکس خارج سلولی ایفا می کند
در یک کلام، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی به ویژه که تنها دیالیز را برای یک زمان کوتاه، ممکن است این فرصت را به شدن از آن تا زمانی که شما می توانید درمان مناسب در زمان را خلاص شوید. اگر شما می خواهید برای جلوگیری و یا خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید با ارسال یک ایمیل و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ممکن است پیام به طور مستقیم را ترک کنند، ما انجام خواهد داد همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: