چه نوع از گیاهان چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مفید هستند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه نوع از گیاهان چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مفید هستند

چه نوع از گیاهان چینی برای درمان انواع بیماری کلیه PoliquísticaQué از گیاهان چینی مفید هستند برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مفید است؟ در واقع، بسیاری از انواع گیاهان چینی برای درمان PKD مفید هستند، اما تنها بستگی دارد یک یا دو تک آهنگ آنهایی که می توانند بیماری را به طور کامل درمان نمی شود.

چرا یک یا دو گیاه می تواند PKD را درمان نمی؟

شما می دانید وجود دارد کیست های بسیاری را در کیست PKD و نمی تواند به سادگی حذف شود، اگر شما خواهد بود که نرخ رشد کوچکتر بزرگتر در گیاهان rápida.Incluso قطع برای مهار رشد کیست مفید هستند اما در مدت زمان طولانی به کار، پس کیست می تواند باعث آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر ارگان های قبل از کنترل انجام دهد.

چگونه می توان گیاهان چینی برای کنترل بیماری کلیه پلی کیستیک؟

همانطور که در بالا یک یا دو گیاهان ذکر شده است برای کنترل بیماری کافی نیست، بنابراین کارشناسان اختراع درمان مبتنی بر گیاهان چینی، در این درمان انواع زیادی از گیاهان داروئی و سبزی می تواند به عنوان نوع necessary.This تغییر درمان به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، با کمک از این درمان کیست PKD بیمار می تواند خود را دریافت کنید و چروکیده می مهار کند.

چرا مردم باید توجه زیادی به کیست هنوز به اندازه کافی بزرگ نیست می؟

شما می دانید، مانند کیست ادامه به افزایش در اندازه بیش از زمان، قطعا کیست علت فشار بر نفرون شده و منجر به زوال تدریجی renal.Mientras تابع بنابراین، با توجه به فشار در شکم و فشار در برابر اندام های مجاور، شما را از درد شدید پشت، کیست پاره شده و خون در ادرار، و غیره به سن 60 سالگی رنج می برند، حدود 50٪ از بیماران مبتلا به PKD توسعه ESRD و مجبور به توسل به دیالیز یا پیوند.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید ایمیل را ارسال و یا ترک پیام sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: