بیماران مبتلا به PKD: چگونه می توانید انجام دهید؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به PKD: چگونه می توانید انجام دهید؟

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک: چگونه می توانم بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک بیماری ژنتیکی است. با توسعه از زمان، کیست توسعه عملکرد کلیه بزرگتر و نفوذ است. بنابراین مردم می خواهند بدانند که چه می توانید برای PKD است. ما توصیه می کنیم درمان موثر تر را برای شما، آن را به حمام درمانی پا است.

در کشورهای غربی، بیماران مبتلا به PKD تحت درمان با عمل جراحی زمانی که به اندازه کیست بیش از 4CM رشد کرده است. در طب چینی، کارشناسان بر این باورند که آنها لازم نیست برای انجام عمل جراحی برای کوچک کردن کیست زیرا درمان طبیعی می توانید آن را از بین بردن وجود دارد. به عنوان مثال، درمان فشرده سازی گرم، حمام پا، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، بیماریهای دهان چینی، و غیره در میان این درمان، درمان حمام پا شده است به طور گسترده ای استفاده می شود.

بیماران حمام پا درمان، آنها پای خود را در آب گرم با گیاهان چینی قرار داده است. پزشکی Tradional چینی معتقد است که 14 کانالهای انرژی و وثیقه که با یکدیگر متصل و ارتباط با بدن مداخله در عملکرد خود را در بدن وجود دارد. در پا، همچنین برخی از کانالهای انرژی و وثیقه که به طور مستقیم می تواند تدارکات کلیه اطلاعات وجود دارد. در همان زمان بیماران عوارض جانبی ندارد. این می تواند کمک ترویج گردش عروق خونی و محافظت از عملکرد کلیه.

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا هر گونه مشکل، شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: