چه از دست دادن رژیم غذایی طرح تصفیه گلومرولی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه از دست دادن رژیم غذایی طرح تصفیه گلومرولی

چه از دست دادن رژیم غذایی طرح میزان فیلتراسیون GlomerularCuando GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) است زیر مقدار مرجع، زیرا برخی از مواد غذایی می تواند باعث کاهش بیشتری در GFR شود. خب، چه برنامه رژیم غذایی برای کاهش GFR است؟

چه GFR کم؟

GFR شاخص های بهداشتی برای عملکرد کلیه است. به طور معمول، GFR باید بالاتر از 90 باشد و GFR کم این معنی است که کلیه ها ممکن است کار نمی کند و همچنین آنها قبل از انجام. به طور کلی، میزان فیلتراسیون گلومرولی تابع فقیرتر کلیه کم است.

برنامه رژیم غذایی برای کاهش GFR چیست؟

از GFR کم نشان می دهد مشکل کلیوی به دلیل مواد غذایی هر روز حاضر به خوبی برای کلیه ها. با توجه به این، به دنبال اصول رژیم غذایی باید به دنبال که طبقه GFR:

1. کم نمک

در واقع، بدون توجه به افراد سالم و یا کسانی که میزان فیلتراسیون گلومرولی پایین، یک رژیم غذایی کم نمک سودمند است. SAL رایج ترین منبع سدیم در رژیم غذایی ما و مصرف بالای سدیم نه تنها فشار خون، که می تواند آسیب کلیوی شود، بلکه به کلیه اضافه بار اضافی را افزایش می دهد است. بنابراین، مواد غذایی با مقدار زیاد نمک باید از میز ناهار خوری مطالعه حذف شدند.

2. مصرف کافی پروتئین

مصرف پروتئین نیز باید متناسب با کلیه متوقف کردن کار است. برای کسی که GFR کم است، توصیه می کنیم پروتئین با کیفیت بالا است که می تواند در لاغر، گوشت تخم مرغ روشن، ماهی و شیر یافت می شود. مصرف دقیق باید بر اساس شرایط دقیق کلیه محاسبه می شود. برای این جنبه، شما می توانید دکتر آنلاین ما برای مشاوره فردی مشورت کنید.

3. مصرف پتاسیم پایین

هنگامی که عملکرد کلیوی دچار اختلال شده است، سطح پتاسیم در خون به راحتی بالا می شود. اگر این وضعیت، غذاهای پر پتاسیم، مانند اسفناج، موز، پرتقال، آووکادو، سیب زمینی شیرین، قارچ و دانه های سفید و غیره رخ می دهد.

4. افزایش مصرف کلسیم

کلسیم نقش مهمی در استخوان قوی دارد. برای کسی که مشکلات کلیوی، در معرض خطر هیپوکلسمی می توانید درد استخوان، شکستگی استخوان و حتی پوکی استخوان می شود. بنابراین، هر زمان که غذاهای غنی از کلسیم هستند توصیه می شود.

تغییرات در رژیم غذایی است به منظور جلوگیری از بار اضافی بر روی کلیه ها است که می تواند کاهش میزان GFR باعث ساخته شده است. با این حال، ما باید کم افزایش GFR به حالت عادی با خوردن غذاهای خاص انتظار نیست. تحت GFR آن است با توجه به بافت کلیه آسیب دیده و اگر ما افزایش GFR، درمان مورد نیاز است برای تعمیر آسیب کلیه.

اگر شما به دنبال برای درمان به بهبود بیماری کلیوی، شما می توانید دکتر ما آنلاین و یا مشورت با ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com~~V شما همچنین می توانید پیام خود را پایین به طور مستقیم را ترک کنند، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: