شما می توانید به نارسایی کلیوی با سطح کراتینین 4.0 توسط دیالیز معکوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید به نارسایی کلیوی با سطح کراتینین 4.0 توسط دیالیز معکوس

شما می توانید به نارسایی کلیوی با سطح کراتینین 4.0 توسط DiálisisComo همه می دانیم، دیالیز یکی از درمان های رایج ترین بیماری های کلیوی است معکوس، اما آنها هیچ ربطی به تعمیر کلیه یا آسیب دیده حفاظت دیگران، زیرا شما می توانید بیماری های کلیوی معکوس نیست.

آیا راهی برای معکوس کراتینین بیماری های کلیوی 3.9 وجود دارد؟

اگر چه دیالیز می تواند بیماری را معکوس نیست، اما اگر بیمار می تواند درمان مناسب در زمان، ممکن است این فرصت را به آن معکوس داشته باشد.

در سنتی، هیچ راه های خوبی برای درمان بیماری کلیه وجود دارد، تنها راه است برای رفع علائم ناشی از این بیماری است. برای افراد با سطح کراتینین بالا، پزشکان توصیه برای کاهش کراتینین بالا، حفظ رژیم غذایی مناسب و هورمون درمانی یا درمان های دیگر است که با هدف از بین بردن علائم این بیماری را بپذیرید.

اما امروز، کارشناسان یک سری از مواد مخدر بر اساس گیاهان سنتی چینی می تواند درمان بیماری های کلیوی علل درمان اختراع کرده اند. بهترین و شناخته شده هفت درمان بالا، با کمک درمان، صدمه به کلیه را می توان تعمیر. پس از بیماری های کلیوی به خوبی می رود، علائم با مشکلات کلیوی مانند سطح کراتینین بالا بازگشت به حالت عادی به تدریج ایجاد می شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ها و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک ایمیل برای ما ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 یا ترک پیام پایین به طور مستقیم، شما همچنین می توانید دکتر ما کنسولی 24 ساعت آنلاین، این برنامه رایگان، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: