پس از پیوند کلیه من FSGS توسل آیا من
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پس از پیوند کلیه من FSGS توسل آیا من

بعد از پیوند کلیه چه باید پیوند کلیه FSGS توسل HacerEl من یکی از بهترین راه ها برای حل مشکل کلیه است، اما بسیاری از بیماران ممکن است نارسایی کلیه دوباره. بنابراین از عود بیماری اصلی را با نارسایی کلیه دوباره روبرو خواهد شد. پس از آن، FSGS یک بار recurrien بعد از پیوند کلیه آنچه بیمار باید انجام دهد؟

اطلاعات مربوط به پیوند کلیه

پیوند کلیه از عمل جراحی به جای یک کلیه سالم را به یک فرد مبتلا به نارسایی کلیه است. یک کلیه سالم مورد نیاز است به جای کار قبلا توسط کلیه انجام می شود.

کلیه سالم در آب نمک سرد (شور) که حفظ ارگان تا 48 ساعت منتقل می شود. این به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی زمان برای انجام آزمایش به اطمینان حاصل شود که بازی اهدا کننده خون و بافت.

خطرات

خطرات خاص در ارتباط با این روش عبارتند از:

لخته شدن خون (ترومبوز ورید عمقی)

حمله قلبی یا سکته

عفونت زخم

عوارض جانبی داروهای مورد استفاده برای جلوگیری از رد پیوند

به منظور جلوگیری از رد، تقریبا تمام دریافت کنندگان پیوند کلیه باید داروهایی که پاسخ ایمنی خود را برای بقیه عمر خود را سرکوب کنند. این درمان سرکوب کننده ایمنی نامیده می شود. هرچند درمان جلوگیری از رد عضو کمک می کند، آن را نیز قرار می دهد بیماران در افزایش خطر عفونت و سرطان. اگر شما مصرف این دارو، شما باید برای سرطان به نمایش درمیآید. داروها می تواند باعث فشار خون بالا و کلسترول بالا و افزایش خطر ابتلا به دیابت.

آنچه باید انجام شود اگر بیمار پیوند کلیه خواهد شکست؟

باید برای مقابله با دیالیز دوباره قبل از مصرف پیوند دیگر و یا انتخاب برخی از داروهای چینی برای کمک به محافظت از عملکرد کلیه کاهش بیشتر. اگر شما هر گونه کمک در برخورد با آن نیاز دارید، شما می توانید ایمیل ارسال enfermedad-renal@hotmail.com همچنین می توانید دکتر واتساپ ما مشورت: +8615732170898 یا ترک پیام به ما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: