شما می توانید GFR در بیماری مزمن کلیه را کاهش می دهد Mejoramente
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید GFR در بیماری مزمن کلیه را کاهش می دهد Mejoramente

شما می توانید GFR در بیماری مزمن کلیه GFR MejoramenteEl سطح پایین تر است که با مشکلات کلیوی ایجاد می شود را کاهش دهد، چرا که اگر ما می خواهید برای بهبود سطح GFR کمتر، ما باید به این اختلال کلیوی درست باشد.

چگونه اصلاح اختلال کلیوی است؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی گیاه چینی، بیماری کلیوی می تواند علل آن را حل و فصل.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این نوع از درمان تنها خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهان با مواد فعال از طب چینی در پشت بیمار، به صورت موازی با کلیه خود، طحالی شن شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، که از طریق بدن انسان از پوست، سلولی و فضای بافت و فضای اسطرلاب پی در پی نفوذ، در نهایت وارد کلیه ها به بهبود میکروسیرکولاسیون و بازگرداندن عملکرد کلیه کلیه به طور موثر آسیب دیده است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را می توان در هر فصل و هر زمان استفاده می شود، چرا که آنها عوامل زیست محیطی در نظر بگیرند. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب است. تحقیقات نشان می دهد که 65 درصد از مواد تشکیل دهنده می تواند آسیب کلیوی به طور مستقیم برسد. بنابراین، این بیماری را می توان به سرعت و کارآمد درمان می شود. علاوه بر این، آن را به یک نوع درمان خارجی است، چرا که این بیماری را می توان بدون آسیب بیشتر به کلیه ها درمان می شود.

با کمک از این درمان، سطح پایین تر از GFR می توان به تدریج بهبود عملکرد کلیه بهبود یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود GFR، شما می توانید پیام را ترک یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: